O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

OD KUDLANKY (A OD JEŽÍŠKA) PDF Tisk E-mail
Pondělí, 03 prosinec 2007

 Dneska mám zas jeden z mála dnů "D". Podařilo se mi získat respektive umluvit jednoho zedníka, který mi přišel něco domů opravit. Konečně jsem se dočkala... A tak jsem na dnešek moc nespala, neb jsem polovinu bytu "zaigelitovávala", abych zamezila největším škodám a všudypřítomnému prachu trochu ztížila přístupovou cestu...

Vyklidila jsem polovinu bytu, přesunula krámy z jedné části do druhé a nyní jen zírám.... Protože tedy nemohu být "IN", anóbrž jsem "OFF", alespoň nesmím zapomenout předat vzkaz, který mi - díky, Wendy! - pro vás zanechal Ježíšek.....

 

Mj. nevíte někdo, čím se dá vybělit zašlé tmavé dřevo?

No, páni zedníci odešli (přišli pro jistotu dva),

voči pro pláč mi zůstaly, jdu uklízet....

d@niela

 

 

 

 

 

Vánoční idylka krásná se zdála,

v cestě mi, bohužel, hospůdka stála.

Jsme národ veselý, berte to žertem,

U kamen čekal mě Mikuláš s čertem.

 

 

Tak asi nepřijdu, moc mě to mrzí,

však příští vánoce budou už brzy.

Poklusem s kreditkou kupujte dárky,

Já si dám pivečko a teplý párky.

 

 

 Už to tak vypadá, jste v pěknym sra bu,

Dárečky nebudou – fakt na to dlabu.

Pravda je taková, není jí rovno,

Já od vás dostávám taky jen – gratulace…

 

 

 Komu co nadělit pečlivě zvažte,

já si dám vínečko a vy se snažte!

S úsměvem na tváři – moc vám to sluší,

VESELÉ VÁNOCE  a slunce v duši…

 

 

 

 

Váš Ježíšek

 

Komentáře (34)add feed
Čím se dá vybělit zašlé tmavé dřevo : Sandokan
Námořníci a babičky čistili prkna paluby-podlahy škrabáním cydlinou. Pro milovníky chemie poslouží peroxyd vodíku.
prosinec 03, 2007 14:35
Nenapsal to Jarda Hutka? : Krakonoš
Ten rýmovej aparát se kvalitou blíží "Udavači z Těšína" smilies/grin.gif. Mimochodem se docela divím, že tohle téma kudlaní stránky minulo, to mohla bejt zajímavá diskuse smilies/wink.gif.
prosinec 03, 2007 16:24
Ta básnička je dle mého gusta. Hezká. : strejda
I jednotlivé rýmy jdou tzv. "z huby". Pokud však mohu býti kritikem a šťouralem v jedné osobě, nějak se mi nerýmuje pouze slovo ROVNO a GRATULACE.

prosinec 03, 2007 16:28
klidne by se tam hodilo, : ili
ho*no. To se rymuje.
prosinec 03, 2007 19:24
Jenze Jezisek... : Giussi
...prece nemluvi sproste!
prosinec 03, 2007 19:44
ano, sprááááávně... : d@niela
ale Ježíšek přeci dává, nedává se jemu... smilies/cheesy.gif
prosinec 03, 2007 20:25
Nějak též tuším, Krakonoši, : NČ
že by to bylo fakt zajímavý popovídání :-))))))))
prosinec 04, 2007 06:57
strejdo tedá já nevím : wendy
ale nemusíš rozmazávat každý nerýmovaný ho*no....nebo jo..? Tak jo.

Diskuse by to byla zajímavá, u nás již proběhla, něco jsem též vyslechla v autobuse, no a reakce jak jsem je zaznamenala by se daly utřídit do čtyř kategorií :
1/ vlezte mi s tím vším už na záda
2/ ono by se skoro na každého něco podobného našlo
3/ nevěřím tomu
4/ a poslední se dělí do dvou podskupin :
a) věřím tomu bezvýhradně
b) věřím tomu ale myslím si, že nikomu ublížit nechtěl

Jak já tvrdím, dokud nevymřou všici, co měli šanci být v ČSM, SSM, KSČ, pionýru, ROH apod, dotud na sebe budeme pokřikovat ve stylu - a co tys dělal, kdes ty byl...takže naši vnuci.

Tak to vidíš Danielo, a nikdo tě nepolituje, ty sis nadrobila s tou veršovánkou. Budu ještě hledat a tobě přeji hodně sil. Znám tyhle úklidové akce, už několik let žijeme na chalupě-staveništi, muž předělává celou podezdívku z velikých kamenných bloků. Nikdo by mu to tak dobře neudělal, říká (a po zkušenostech s řemeslníky mu dávám za pravdu!) takže to jde jako když hvězdičkuje a maluje. A všude se práší a práší. Přes zimu si odpočinu a naberu nových duševních sil. Práce mně nevadí, ale tohle je ubíjející. Však Pavla uvidí, jestli přijede. Aůe pak to bude jak malované a na zahradě je krásně. Takže tak.
prosinec 04, 2007 08:06
ale Wendy. : NČ
Kariéristi, křivopáteřníci, vyžírkové.... ti nevymřou NIKDY!!!!! Vždycky včas rozpoznaj, kde jim pšenka pokvete, vždycky se daj do tý správný strany. Kdyby dodnes vládla KSČ, byli by v KSČ nebo v SSM velmi mnozí čelní i nečelní představitelé dnešních parlamentních stran. Někdy to včas nerozpoznaj, ale od toho tady zase máme ty lobisty (úžasný slovo), aby jim to vysvětlili buď výhružkou nebo prachama nebo korytem. Zrovna si vzpomínám na ty dva nedávný spravedlivý, co zničehošnic prozřeli a ozdobili se ptákem. Prostě - budou tady vždycky, jen podle momentální situace budou ozdobený srpem s kladivem, nebo ptákem, nebo zelenejma fáborama...
Buď si Wendy stopro jistá, že kdyby u nás opět zvítězila KSČ a bylo to NIKDY JINAK, že bychom v tv debatách i ve svym okolí, v exponovanejch (hlavně dobře placenejch) pozicích, zakrátko znovu viděli ty samý ksichty, kerý vídáme dnes.
prosinec 04, 2007 11:09
O ksichtech nepochybuju vůbec : wendy
a to pokřikování - nojo, bude se pokřikovat, jen jinak myslíš ? Budou se dokládat rodokmeny, jak za árijců nebo co. Já chci na MArs....
prosinec 04, 2007 11:14
No, abych pravdu řekla, uvažovala jsem o "tématu", zde nadhozeném.... : d@niela
Ale řekla jsem si - a tím bych rozšířila Wendiný body - že teď, v pohodičce, to se to vyhrabává... Já byla tou dobou celkem známá redaktorka, hodně jsem psala pod nejrůznějšíma pseudonymama a - jak jinak - věděla jsem o hoooodně lidech hodně...

A je mi z mnoha z nich teď šoufl, když vidím, co o sobě vykřikujou, jak byli hrdinní a neporazitelní a čestní a úžasní... A jak neskutečnou!!! teď rvou kariéru...

No, a na druhou stranu zas - to mě třeba odsuďte - jsem byla docela naštvaná na některý lidi, kteří tenkrát hrdě hlásali nesouhlas i při vědomí, že celá jejich obrovská rodina půjde do eeeeee. Děti byli vyhozený ze studií, manželé a druhové z práce, stejně tak jako další z příbuzenstva. V tom jsem tedy zas tak velkej přínos vlasti neviděla - odepsat je všechny na doživotí... Pochopitelně, že jim to předem neřekli...
Dost možná že jste v některé z "třináchtých komnat" slyšeli rozhovory tehdejších dětí, najednou před ukončením studia vyhozených, které se dost dlouho nedozvěděly proč...
howgh
smilies/angry.gif

prosinec 04, 2007 13:10
... : bb
bezvýhradný souhlas s Danielou
i mně přijde debata na téma Hutka/Nohavica zbytečná

prosinec 04, 2007 13:25
Zrovna nedávno jsem četla : Míša šíša
rozhovor s Fan Vavřincovou, vlastním jménem Věrou Němotovou, dnes devadesátiletou šaramantní dámou. Čučela jsem jako puk, když vyprávěla o tom, jak ji komouši buzerovali a nakonec jí zakázali psát úplně. Samozřejmě to odnesly i děti - nesměly studovat. Ach jooo. Ale ty absurdity, co chtěli, aby zakomponovala do textu - např. v seriálu Taková normální rodinka mělo být zdůrazněno, že Raubíři jsou pionýři. Kvůli tomu prudili jak vzteklí, jenže všichni herci odmítli něco takového ve svém textu použít. Nebo jiný příklad - Raubíři šli jako lovit medvěda a politický dohled napadlo, že by si někdo pod slovem "medvěd" mohl domyslet výraz Rus. Z dnešního pohledu se to všechno zdá až neuvěřitelné a absolutně stupidní. Jo, jenže to tak bylo a paní Němotová to šeredně odnesla, protože odmítla psát dle rozkazů. No a teď po tolika letech dopsala pokračování Takové normální rodinky, kniha má vyjít na jaře a snad to bude i zfilmované. S tím novým propagovaným filmem to ale nemá nic společného.

No, to jsem si jenom tak vzpomněla. Před touhle statečnou dámou teda klobouk dolů. Kdyby bývala chtěla tvořit za každou cenu, mohla se mít velice dobře. A ona raději pohřbila svůj talent.
prosinec 04, 2007 13:35
jojo, doba byla zlá, : wendy
ale vyčuránkové by si z toho neměli dělat trafiku (to není na Van Vav. - po tisícíprvé čučíme jako zhypnotizovaní na Normální rodinku, ano, to napsala dáma se smyslem humor, nadhledem a šmrncem) a srandy není nikdy dost.
smilies/cheesy.gif
prosinec 04, 2007 13:49
Míšo - souhlas... : d@niela
Takhle ano...
Ale - pokud někdo, kdo nemusel, jen proto, aby snad vynikl, dělal hrdinu, tak to bylo, si myslím, zbytečný...
Jéje, sedm čárek... :-)
No, to výše zmiňované je o něčem jiném... Taky jsem mohla vyniknout, kdybych psala obdivné reportáže a pochvalné články. Kdybych jak Kukulín chodila a do patřičné vrby vyzpívala, co jsem se od lidí dozvěděla... Jéje. Ale tohle neudělat, to bylo normální, to nám až tak nepřišlo. (I když se takových "redaktorů" dost a dost našlo.) Ani mi tolik nevadilo, že jsem všechny vejšky studovala dálkově a vždycky až na podruhé, potřetí. Jen si tak vzpomínám, kde jsou ti tehdejší "prominentní" spolužáci? Ale dost se skuhráním, to jsem fakt nechtěla smilies/grin.gif

prosinec 04, 2007 14:48
Hm, jen pár vět k tomu Nohavicovi : NČ
Nikdo, mimo něj, neví, jak to bylo. Pokud ale i někde nakecal nějaký informace o Krylovi, tak je mi to uplně fuk, navopak bych řek, že z toho skvěle vybruslil. Kryl byl zcela zatracenym kacířem, redaktorem hlásný štvavý trouby imperializmu, víc uškodit se mu stejně nedalo. Ale hlavně mi neni jasný, jak by se mu dalo ublížit do Mnichova.
prosinec 05, 2007 06:23
no právě, a taky si říkám, : bb
že to by pan Kryl musel být hodně naivní a lidí neznalý, a Nohavica velký hajzl, a tak mě napadá, asi kapku naivně, jestli to nebylo jinak, třeba byli kámoši a Kryl mu povídá podívej, oni ti nedaj pokoj, ty nezdrhneš a chceš žít a trochu zpívat, tak jim něco napraš na mě, mně to neublíží, takže vlk se nažere a koza zůstane celá, a bude to mezi námi dvěma.. smilies/smiley.gif
vím, divočina, ale já prostě nemám možnost zjistit, jak to bylo opravdu, a tak nebudu ani soudit
prosinec 05, 2007 12:21
Reminiscence: : wendy
ondyno jsme jeli s Michalem autem, pohoda, 160 na taxáči, a vtom z rádia jeden Kryl. Oba jsme si s ním zpívali z plna hrdel až pak jsem si uvědomila, jak je to fajn, dvě generace, jedna co to přímo prožila a ta náslsedující, a oba známe slova a milujeme ho, půlkacíře...
Bóže jak člověk začíná být sentimentální.
prosinec 05, 2007 12:26
bb : Eva
mi to připadá velmi pravděpodobně možné, žádná divočina, a taky si myslím, že bylo-li to tak, tak z toho obdivuhodně skvěle vybruslil a nikomu nemohl ublížit.
Mně se spoustu let jeho písně líbí, líbí se mi, jak věci pojmenovává, nadhled, zkratky, a spousta humoru, ale nelíbí se mi současné "hony spravedlivých" na něj smilies/smiley.gif
prosinec 05, 2007 12:35
hm : bb
160 na taxáči...

prosinec 05, 2007 14:28
Eva : bb
dav musí vždycky po někom házet kamenem, aby si ulevil a bylo mu dobře
pak půjde domů, nepůjde k volbám, případně půjde a zvolí komunisty, a večer u pivka si zanadává, že mu podražily cigára
prosinec 05, 2007 14:31
Když už jsem to téma nakousl a přitáhl sem, : Krakonoš
taky dám pár vět, asi se to sluší. Zkusím bejt co nejstručnější:
Nohavicu považuju za uměleckýho velikána tohoto národa. Nemám problém jeho dílo vnímat samostatně, koneckonců ani u jiných umělců z historie často nevím, co vlastně byli zač a nepřijde mi to důležitý. Že nebyl Jarek žádnej hrdina je jasný asi každýmu, kdo zažil nebo si aspoň nastudoval, co s charakterem člověka udělá závislost na chlastu. Vzdorovat estébákům nebyla žádná p*del a dokázali to jen ti nejpevnější - to on prostě nebyl a já nemám důvod ho za to odsoudit.
Na druhou stranu si vážím lidí, kteří v těch svinskejch časech neohnuli hřbet a nedrželi hubu, narozdíl od jiných si myslím, že to význam mělo. Mám i důvod vážit si Hutky a jsem rád, že se snaží připomínat, co byli komunisti zač. Bohužel způsob, jakým se vyrovnal s "problémem Nohavica", pokládám za opravdu nešťastnej. Jediný, co mi na tom může bejt sympatický, je to, že určitě věděl, že si tím u "davu" či "většiny" spíš pohorší, ale nemohl si pomoct. Ovšem v situaci, kdy všichni ti opravdoví gauneři minulosti běhají na svobodě, nikdo za nic nebyl potrestanej a mnozí z nich dnes jedou v dalších novejch svinstvech, je kopání do Nohavici vysloveně trapný. A to nemluvím o tom, že umělecká úroveň tý písně se limitně blíží nule. Tohle prostě Jarda pohvězdoval.
prosinec 05, 2007 15:50
... : bb
no, já nevím nic o tom, jak moc anebo málo pan Nohavica odolával estébákům
a vadí mi, že předloni si kdekdo zpíval ladovskou zimu a Nohavica byl hnedle národní bard, pak zazpívá pan Hutka a rázem je to jinak, všichni najedou vědí, že J.N. prostě nemohl zůstat čistej, to je přece jasný...
to má pan Hutka takovou důvěru, že to přebije i národní lásku k J.N., nebo nám fakt stačí jedna nicmoc písnička k tomu, abychom se jak ovce otočili a šli za jiným beranem?
prosinec 05, 2007 16:03
... : bb
snad se teď nevyrojí příspěvky o tom, že "já věděl svý už dávno, jen jsem o tom skromně pomlčel, ale když je to teď aktuální..."
prosinec 05, 2007 16:07
Počkej, bb, to si děláš hvězdu? : Krakonoš
Ty ses o jeho spolupráci dozvěděla až teď z tý odrhovačky? Ty tvoje bulíky, už mi je zase věšíš na nos! smilies/grin.gif
P.S. A dál už k tomu nechci nic a nebudu: Pro mě byl je a bude Nohavica Panem Písničkářem. Tečka.
prosinec 05, 2007 16:58
už ani nevím, jak se to seběhlo, : Eva
ale párkrát jsem zažila Nohavicu na takovém soukromém celonočním "koncertu" na privátě, kdysi za mých studií... a těžko popsat, naprosto nezapomenutelný dojmy, i když to bylo právě v době, kdy ukrutně pil. Tak jsme ho různě křísili a opečovávavali, jen aby hrál a zpíval smilies/smiley.gifprotože to, co on uměl, na to nikdo z nás prostě neměl ani omylem. A ostatní už tu napsal Krakonoš.
prosinec 05, 2007 19:21
Mnozí jste to napsali moc hezky. : strejda
Eva, Bardotka, Krakonoš...

Já mám podobný pocit. Jednou sem pan Hutka také napsal článek o tom, že by se měly zlikvidovat všechny řetězy minulosti a myslel tím mj. i řetěz kolem koně na Václaváku. Já nevím, jak to mnozí jiní chápou, ale třeba ten řetěz na Václaváku je tam proto, aby už za něj nelezli vandalové. Pro normálního člověka je to jakási stopka! Pominu-li skutečnost, že i ten řetěz je svým zůsobem uměleckým dílem nějakého kováře, pak se jedná o vysloveně politické šťourání, nemající opodstatnění, za účelem zviditelnění se za každou cenu. On to asi chápe po svém, že řetěz je symbolem NESVOBODY a tečka. Ale že se na Karlově mostě hlídají sochy pomocí kamer, to je asi u něho v pořádku i když je to - pro šťouraly - rovněž určité zasahování do tzv. svobody pohybu. To už je ovšem jiná otázka, související s narůstajícím vandalismem a já to schvaluji. Vandaly prostě nesnáším v jakékoli podobě. (I když si říkají fanoušci...)
Tehdy jsem mu na to odepsal něco v tom smyslu, že i já mám zde na chalupě kladivo i srp a že ho nevyhodím jen proto, že to byl kdysi jakýsi symbol.
A k jeho písničkám - měl-li bych si vybrat, určitě si raději pustím písničky JN než nějaké nezapamatovatelné songy pana Huťky. Já vím, že i on mnohdy ťal do živého, ale na Nohavicu prostě nemá. A svým nedávným jednáním si jen popudil a odradil velkou část svých posluchačů.
prosinec 05, 2007 19:53
Krakonoš, : bb
přesně tak, a nedělám si hvězdu ani srp a kladivo, jezdila jsem na Portu a kopírovala kazety od kámošů a netušila jsem tehdy, ani předloni, že Nohavica spolupracoval s někým jiným než s muzikanty smilies/smiley.gif a co jako? tys to věděl? odkud? přečetl sis to v diáři svého otce? nebo odkud jste všichni čerpali ty zaručené info? to se ptám bez ironie, by mě to zajímalo
já měla v ruce akorát Cibulkovy seznamy, to asi není to pravý ořechový informační jádro, a děda, co byl kamenný komunista, ten správný a poctivý, důvěřivý a důvěryhodný pracant, se o Nohavicovi fakt nikdy nezmínil smilies/smiley.gif))
nebo ta informace plyne ze všeobecně panujícího přesvědčení, že kdo zrovna nelámal kamení v dole, nebo aspoň lopatu v kotelně, musel být nějak namočený?
zdůrazňuju, já nevylučuju že J.N. něco dělal...jen nevím, jak vy víte, že ano?
jestli to není tím, že pro mě to jsou všichni opravdu "jen" písničkáři, rockeři, bluesmani, kotlíkáři, nebo herci...
prosinec 06, 2007 00:10
strejdo, : bb
to nám ty asociace běží, že...jak se začalo psát o kolaboraci, oběma nám do komentářů naskočily srpy a kladiva smilies/smiley.gif
prosinec 06, 2007 00:15
jo, Krakonoši, já to vlastně nevím ani teď... : bb
tu písničku pana Hutky jsem ani neslyšela, četla jsem její text a nějak mě přešla chuť slyšet i melodii...jen mě to překvapilo a trochu zamrzelo
protože pan Hutka mi přijde kultivovanější, jemnější než Jarek, sice od Jarka mám doma všechna alba a mívám období, kdy ho točím dokolečka dokola, a od pana Hutky nemám nic...ale tak nějak se mi k panu Hutkovi nehodí tenhle způsob boje neboje...spíš jakoby na něj trochu té špíny z písničky cáklo taky, a to je škoda
prosinec 06, 2007 00:19
no bébé, : strejda
já jen nevím, zda to ode mne bylo pochopeno správně. Srp na sekání trávy a kladiv spoustu. Od palice až po kladívčičko... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
prosinec 06, 2007 01:03
Krakonoši, píšeš, že ...že umělecká úroveň tý písně se limitně blíží nule... : NČ
Naprostej souhlas! Jen si neuvědomuju ŽÁDNOU jeho píseň, jejíž úroveň by nebyla nulová :-(
Tak mě napadaj ty nejvobyčejnější a nejstarší důvody: Závist. Žárlivost.
prosinec 06, 2007 06:26
Závist a žárlivost, tohle je přeci přímo modelově zpracovaný ve Formanově Amadeovi! : NČ
A nic na tom nemění ani to, že zrovna tenhle Formanův příběh se, dle historiků, naprosto nezakládá na pravdě.
prosinec 06, 2007 06:33
Já teda nevím, : Míša šíša
ale řekla bych, že v té štvanici na Nohavicu je Jaroslav Hutka trochu nevinně. Napsal písničku, tak jak to cítil, jak ho to napadlo a měl potřebu to nějakým způsobem sdělit. To je jeho právo a odsuzovat ho za to je asi mimo mísu - je to přece písničkář, který zpívá o tom, co ho nějak oslovilo (úroveň textu nechci hodnotit, hudbu složil někdo jiný). Že to česká novinářská "elita" téměř až po půl roce od vzniku vyštrachala a donekonečna rozmatlává, to je věc jiná. Proč na tohle téma musely vzniknout desítky článků a následných rozhovorů s Hutkou, kdy to on neustále musí vysvětlovat, to skutečně nechápu. Tím spíš, že vysvětlení Jar.Hutky stejně nemělo žádný dopad - jak vidno. Takže jestli bych někomu spílala, tak skutečně jen novinářům, protože to byli právě oni, kdo z toho vytvořil senzacechtivou kauzu.
prosinec 06, 2007 10:01
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]