O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DALŠÍ MORMON DO SBÍRKY... PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 20 září 2007

 Dobrý den, mám velké trápení. Mám kamaráda, který má nefunkční manželství a před časem si našel milenku. Nyní jsme se po letech potkali my dva a znovu se zamilovali, ale on má teď problémy se té milenky vzdát. Přitom tvrdí, že mě miluje. Co mám dělat? Jak se mám zachovat? Jitka

 

 

 

ODPOVĚĎ:

 

Milá Jitko,

 

      mám-li mluvit stejně stručně jako ty a přitom ti dobře poradit - kamaráda polituj a fofrem pošli o dům dál. Protože už staré přísloví praví: "Čím hrnec navře, tím taky smrdí" a pak ještě jedno "Co nechceš aby dělali tobě, nedělej jiným".

 

     Z čehož plyne: ten chlap bude až do doby své totální nemohoucnosti stále samá ženská, každou bude okecávat do kuličky, ty, které mu to budou žrát (pardon, ale jinak to už říct nejde!), na to velice brzo dojedou. Protože nikdy nebude jen jejich, vždycky budou až v pořadí, věčně usoužené čekanky.

 

     A další - nevím, jestli bys uměla být taková potvora, abys stavěla svoje životní štěstí na smutku jiné. Ale - zkusit můžeš jedno: jestli chce být s tebou a jen s tebou, ať ukončí tamty dva vztahy a pak přijde. Ale být jedna ze třech? Uvědomuješ si, že bys vlastně byla v harému? Že bys sdílela breberky těch druhých?

 

     Asi to jsou drsná slova, ale pentlit ti něco nemá cenu - tady máš ode mne radu a záleží na tobě, zda ji přijmeš a použiješ.

 

Každopádně hodně štěstí do života,

 

d@niela

 

 

Komentáře (37)add feed
Tam je nějak moc slov : Krakonoš
se základem "mil", to je tolik milování najednou, až se čtenáři dělá nevolno. Slečna si buď spletla adresu a chtěla psát do bravíčka, nebo fičí na něčem, co je nelegální a má toho doma množství větší než malé :-). Co má dělat? No přece najít si milence, aby to bylo ještě legračnější.
září 20, 2007 21:41
Jitko, : mam-ča
to si ale děláš legraci, že jo ? smilies/grin.gif

Krakonoši, dobrýýý ! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
září 20, 2007 21:50
dve se tahaj o chlapa : Jasmina
a "nefunkcni" manzelka ma doma klidek a chlapa,co chodi domu nalezite fyzicky vydovadeny,spokojeny a ne nervozni. Docela parada.
Mas pravdu Krakonoši,v tak kratkem textu tolik "mil". smilies/grin.gif
září 20, 2007 22:07
to mi pripomnelo stary vtip : sasas
jak se marx, engels a lenin hadaji, zda je lepsi milenka nebo manzelka:

"Zásadně manželka," říká Marx. "Aby mohl člověk dělat revoluci, potřebuje
mít jisté zázemí."
"Manželství je buržoazní přežitek. Jedině nejistota s milenkou udrží
revolučního ducha v pohotovosti," tvrdí Engels. "Co ty o tom soudíš,
Lenine?"
"No, nejlepší je mít manželku i milenku. Manželka si myslí, že jsi u
milenky, milenka si myslí, že jsi u manželky a ty můžeš být v knihovně a
učit se, učit se, učit se!"

tady vyhrava kamaradova manzelka. ma doma svaty pokoj, svaty pokoj, svaty pokoj.
září 20, 2007 22:32
ma chudak problem : jajinecka
vzdat se milenky, kdyz se do tebe znovu tak zamiloval? Supem bych ho za ni poslala, tady vcelku neni nad cim premyslet.
září 21, 2007 07:12
Dani, ty žertuješ, vid? : Kamila
Tentokrát tomu fakt nevěřím!
září 21, 2007 08:11
KRUCIPÍSEK!!!!!!!!! : d@niela
Drazí a milí - to si fakt myslíte, že mám zapotřebí si některý příspěvky vymýšlet? Udělala jsem to jen jednou, před léty, kdy jsem plácla na kudlu dotaz - ALE BYLO TO NA APRÍLA A PODEPSALA JSEM TO "HUGO". No, a vzhledem k tomu, že to dobrá polovička lidí brala vážně, uvědomila jsem si, že

ANI V LEGRACI SI NESMÍM NIC PODOBNÉHO DOVOLIT!!!

takže - pokud se vám některý text, některý diskutující - zdá neskutečný, tak ne, není to vymyšlené, je "to" živé - až moc. Vzhledem k tomu, že tu odpovídám na dotaz, nebudu hodnotit tazatele, ale přátelé - toooooolik velechytrých lidí v případě, kdy zafungujou víc hormony než mozek, jedná slušně řečeno "neprozřetelně"!

Takže prosím - berte to tak, jak to je!
září 21, 2007 08:40
Daní nehněvej se na mne! : Kamila
Je mi jasný, že když na to odpovídáš, že nežertuješ. Spíš jsem tedy měla napsat něco ve smyslu jako že to snad ani není možný, že takovýhle lidi existujou a EŠTĚ K TOMU jsou schopný se ptát na takovýhle věci!
Všechno dobrý, ano?
září 21, 2007 08:50
a teda : Kamila
jsem se za život napáchala něco hovadin, ale kdyby se mi stalo něco takovýhohle, tak by mi aspoň v mozku blikal výstražnej majáček, že tohle fakt není ok a na to bych se neptala... protože bych se za to styděla.
A teď teda vážně - co poradit? Nechat jít neb to co dělá ostatním, bude dělat i mně. Tak si Jitko představ, že bys ho získala. Věřila bys mu???? Anebo by ti nevadilo, že se honí za jinejma sukněma??? Na tohle si odpověz před tím, než začneš vyvádět nějaký skopičiny kvůli tomu, aby sis zrovna tohohle chlapa získala a udržela!
září 21, 2007 08:54
Kamila : mamča
Nesmíš se na to dívat ze svého pohledu. Některým holkám nevadí, že jsou jej "jedna z hejna". Hlavně že kohoutek je fešák...)))
září 21, 2007 09:02
mamčo : Kamila
já si tedy myslím, že by jim velice vadilo bejt jedna z hejna. Můj názor je, že si tyhle slečny myslej, že ZROVNA VONA HO PŘEDĚLÁ!... a žili šťastně a spokojeně až do smrti... smilies/grin.gif
září 21, 2007 09:05
neblaznete devcata : Jasmina
uz jsem videla i horsi veci nez tohle. Proste v tomto pripade se nejdna pouze o "hormonalni lasku" ale taktez o zcela prirozeny souboj dvou zen.
Manzelka,ktera asi nic nevi ci nereaguje-tu ty dve ci aspon Jitka neberou vubec jako konkurenci.Jitka chce ziskat toho chlapa pro sebe (manzelku brajic jako pouhou mensi vadu na krase) a tamta milenka ji zamotava hlavu. Je v tom vsem zcela uplne normalni "lidske hrani " o moc,o misto (i treba jen v srdci).
Fakt je tohle uplne bezne,vidite to i v politickem deni ve velkem,zde je to v malem.
Jitka si neda pokoj,dokud se psychologicky neposune dal aby ji doslo,ze ma mozna i jine zivotni plany a cile i mozna vetsi svou vlastni cenu-nez se jen handrkovat o misto v srdci jednoho zenatyho chlapa.
září 21, 2007 09:05
tedy devcata..pardon Kamilo : Jasmina
videla jsem 2 prispevky a uz jsem te rozmnozila smilies/cheesy.gif
září 21, 2007 09:07
Mně jenom přijde divný, : mamča
že kluků a holek se rodí tak 50 : 50. Tak proč se tady tři holky perou o jednoho nevěrného chlapa, když někde nejspíš zůstávají dva chlapi plonkoví ?
To fakt tenhle kohoutek musí umět něco sexoúúúžasnýho, že mu to ty slípky zak zobou ?
září 21, 2007 09:18
No co by......... : Béda Traktorista
umí mazat med kolem huby.
září 21, 2007 09:21
Bédo, : mamča
myslíš, že je jenom ukecává ?
září 21, 2007 09:28
No a co jinýho? : Béda Traktorista
Hlavně to umí dokonale podat, že zblbne ženskou i přes to, že má jednu zákonitou a druhou vedlejší.
září 21, 2007 09:29
mamča : Jasmina
Jeho sila je v jeho nedostupnosti. Ac ma "nefunkcni manzelstvi",porad v nem setrvava a rozvest se na a ne. A je to chytrak. Kazda zena ,kterou okouzli,nejdrive touzi ho dostat do postele a muze stokrat tvrdit ze ji o nic jineho nejde.V ten moment obvykle i rika pravdu.Kdyz ho do postele dostane dokonce uz vickrat nez 3x,zacina milenka pracovat na planu,jak onoho rozvest a ziskat pro sebe. 90 pripadu ze sta by skoncilo tim ze az by milenka zenace dostala z jeho hnizda do sveho,behem par tydnu by ON ztratil to kouzlo a ONA,velka laska by si pak zamestnavala hlavu,jak se ho zbavit.
Proto tento chlap to resi tim ze ma milenky dve a jejich bojovou naturu tak preorientuje na boj mezi sebou,zatimco manzelka a teple hnizdecko zustavaji mimo nebezpeci. Kouzlo u tech dvou neztraci a znacne vyuzity a potesen se vraci dom.
Trochu sobecke? Mozna ale....je na tech milenkach aby si ujasnily,zda chteji byt plnohodnotne nezavisle bytosti,ktere si chteji zaridit svuj zivot ci zda se chteji nechat vlacet v jeho hre.
září 21, 2007 09:39
Mně se hlavně líbí : mamča
pojem "nefunkční manželství " smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif To jako se svojí zákonitou už nesexuje ? Divila bych se, že by s ním manželka žila jako sestra s bratrem. To snad jedině že by si vzájemné nevěry tolerovali, a spolu zůstávali kvůli případným dětem.
Jinak nechápu, proč by si takového "chovného" chlapa ta manželka držela doma. smilies/grin.gif
září 21, 2007 09:40
Mamčo, : Béda Traktorista
víš, jak na to ženský letěj? Nefunkční manželství jim totiž dává možnost ukázat, že ona by byla lepší manželkou a milenkou a vším, než je ta dosavadní. To je výzva. Jako červená barva pro bejka. V duši už se rodí plán, jak ho přesvědčí a uloví a získá a on se rozvede a ona bude jediná dokonalá pravá žena....... Když to chlap řekne, tak každá podvědomě chce bejt lepší a lepší než ta strašná ženská, co má chudáček v baráku a inteligence neinteligence, ženská odhodí nákup doprostřed vozovky a letí zachránit ptáčka a ukázat mu, že jsou mnohem skvělejší ženy na světě a že jen ona jediná mu může dát to, po čem jeho ego touží.
září 21, 2007 09:52
Béda : mamča
Řehtám se tu na celé kolo, ale máš bohužel pravdu ! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
září 21, 2007 09:54
Jo, Béda to napsal výstižně : Míša šíša
A pak se divíme, že nás chlapi titulují "slepice" smilies/tongue.gif
září 21, 2007 09:59
Vem si to i naopak, jak to funguje...... : Béda Traktorista
jaký ženský chce chlap snýst modrý z nebe k nohám? Jakou chce zachraňovat? Tu, co řekne, jak je spokojená, šťastná, že má chlapa supermana, nebo tu, co je chudinka doma nepochopená, která neumí vzít žárovku do ruky, aby ji vyměnila a raději je pár dní potmě, než tu, co všechno zvládá sama? Samo že tu nešťastnou, neschopnou, zranitelnou, aby jí moh´ dokázat, jakej je samec a ochránce. Ta, co všechno zvládá sama, si může koupit robertka a pepřový sprej. Zachraňovat půjde tu slabou. No a u ženských je to ten samý pud...... zachránit chlapa. Ne před výměnou žárovky, ale před tím závažím, co má doma a co mu nedovoluje volně dýchat a lítat. Jenže ženská při té záchraně chce bejt jen prostě o něco lepším závažím. :-))))))
září 21, 2007 10:00
mas recht Bedo : Jasmina
smilies/cheesy.gif
září 21, 2007 10:11
Béda Traktorista : mamča
To chce od žen trochu diplomacie. Já jsem technicky zaměřená, a vždycky jsem si dělala všechno, od opravy auta až po nahození zdi. Když jsem se vdala, tak jsem tyhle aktivity bez lítosti přehodila na manžela, protože kolem domácnosti a dětí bylo taky dost práce, tak co bych si trhala játra. Manžel ví, že umím, ale je rád, že mu do JEHO sféry nekecám, maximálně zkonzultujem, jak to udělat nejlíp.
Ale je fakt, že tu bezradnou chudinku dělat neumím, to nějak považuju za nedůstojné..
září 21, 2007 10:12
ano, koťátka moje, : d@niela
přesně jste to popsaly,
to, co já píšu mnoha a mnoha jinejm i v soukromých mejlech:

chlap opusti milující šikovnou a schopnou manželku se svejma třema dětma, protože "ty jsi tak úžasná, ty všechno zvládneš, dokážeš - kdežto ta moje milenečka by snad beze mě umřela, vona je tak hloupoučká, neschopná samostatnýho života..."

Prdlajs, dámy (už i já mám pusu sprostou, ouvej), ta není neschopná, ta je PRÁSKANĚJŠÍ, CHYTŘEJŠÍ!!!! - protože mu dá možnost, aby to hezky všechno udělal on, aby ji mohl hejčkat, ochraňovat!!!

... zatím co manželka, která zvládne 48hodinovou pracovní dobu během 4hodin, ta přeci může bejt sama....

uff - to sem se ale rozčílila smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif


září 21, 2007 10:16
Docela by mě zajímalo, : Béda Traktorista
co na něm Jitka vidí a jaký má názor na to, že má manželku. Vadí jí milenka a manželka ne? Neměly by jí snad tedy vadit obě? Nebo chce zadaného chlapa? Píše, že se znovu zamilovali, je to tedy její už dřívější láska. Tedy možná z doby, kdy byl už ženatý, ale už nefunkčně?
září 21, 2007 10:26
Jo,Danielo : Jasmina
taky nepatrim k tem chudinkam,bohuzel..a taky jsem zjistila,ze mi vyfoukly pekneho chlapa takove uknourane chudinky,kterym treba nechytne auto a ony uz placou misto aby se mrkly do kapoty,nu a kdyz mi konecne doslo ze na TOHLE chlapi jedou,tak jsem studovala jak ze sebe delat chudinku ale vono to neplati)))to by se clovek musil hlidat na kazdem kroku,jaka pouzivat gesta,styl mluvy,jak vyvracet oci no a to by bylo vlastne horsi peklo nez halt ten neprijemny pocit,kdy chlap da prednost jine.Krom toho jsem komunikativni typ,zajimam se o jine veci nez jaky mam "lak na nehtach",no a proste ve spolecnosti to ten chlap vidi,jak napr. posloucham hovor bud o historii a klidne o myslivosti a jak reaguju na hovory o butiku a pletove masce a ten obrazek si o me udela.Nelze se stavet do jine pozice,nelze jit proti prirode az nakonec silne zenske dojde otazka;"ksakru,stoji mi ten chlap za tohle?" Jo,prodelala jsem si to a vim ze nejsem ten typ,co potrebuje zachranu. Nu,nakonec jsou chlapi co oceni zenu do nepohody daleko vice nez neohrabanou chudinku.
Ale jsou taci,co jsou sice vdecni za raznou schopnou zenu ale potrebuji to sve "ego" posimrat a tak si najdou milenky,jenze ty milenky nedostanou vic nez iluzi o lasce.
Proste kazdy hleda nejaku cestu,jak uspokojit sve potreby,jak telesne tak duchovni.
Ohledne nevery-jina vec je,kdyz se fakt nekdo blbe vda ci ozeni,duvodu je na tisice a nektere dokazeme pochopit.
Pokud se chudince povede rozvest chlapa od skvele zeny-pak ten chlap je blbej ale za chvili mu to dojde.
Tenhleten od Jitky mi pripada jako chlap,ktery sice chodi po tenkym lede ale zatim to dobre zvlada....
září 21, 2007 10:47
Jasmina : mamča
Správně jsi toho Jitčina milence odhadla. On to zvládá naprosto v pohodě. Doma (nejspíš) pohodovou samostatnou manželku, která ani netuší že jí manžel zanáší. Motýlek si mezitím poletuje od kvítečku ke kvítečku, všude vítán a milován, dokud to nepraskne.
A děvčátka se o něj ještě perou a předhánějí se, která je lepší.
No komu be se to nelíbilo ?

září 21, 2007 11:10
... : Bara
Jitko, promin, ale pripadas mi tak nejak jednoducha....
září 21, 2007 11:45
Taky se nedokážu tvářit a chovat : Myška
jako chudinka. Krom toho, taková přetvářka by mi byla proti srsti. A je to přesně tak, po takových chlapi netouží. A nebo jo, ale ti touží po "mamince", která by je opečovávala jako jejich vlastní maminka. A o takového chlapa zase nestojím já. Není to jednoduchý.

září 21, 2007 12:09
mamča : Jasmina
Bud tak a nebo;-znam jeden manzelsky par,nemaji deti a to z toho duvodu ze on mel priusnice jako mlady.Dnes uz jsou stredniho veku,oba dobre vypadajici (stejne stary)no jen halt on vypada mnohem lepe,zenam se fyzicky libi,i ja rikam ze je peknej))) a je bohatej! Proste to faro a silne motorky patri k jeho imagi ale vydelava mu na to manzelka. On se svym zamestnanim by na tento luxus nemel. No a jasne ze si uziva.Nechci ho ale soudit ze je s zenou jen kvuli penezum,zacinali oba od nuly,jsou spolu uz 30 let,zena je dlouho marod takze v posteli uz asi nedovadej,presto ho zadna nerozvede ackoliv bych nerekla ze jejich manzelstvi je pohodove.On je proste podpantoflak,svobodu ma oderenou na cas,manzelka zas neni blba aby netusila a presto ji staci mu zavolat a on se vrati domu i z "rozdelane prace",kdyz to nazvu takto.
Citi se v manzelstvi sice jaksi svazan,laskou k zene nehori,nu,asi ma radeji vubec ty motorky nez zenske pleme. smilies/cheesy.gif
září 21, 2007 13:01
Myška : Jasmina
Touzi po mamince mozna vetsina ale s tim si zase sikovna zena poradi.
září 21, 2007 13:04
No, když už tak toužíš po chlapovi, : alena tečkovaná
co má víc ženskejch - tak si vem nějakého arabského šejka, co do pozornosti na tom budeš zhruba stejně, ale budeš bohatá. smilies/cheesy.gif
září 21, 2007 17:11
K té nesamostatnosti... : Lenka*
Mě byla do vínku dána jistá nešikovnost. Když vstanu - tak jednou nohou do kýble, když sundávám gumičku - zapnu s ní televizi, když se praštím do brňavky - pro změnu rozsvítím lampičku, otvírám šumící limonádu - víčko přeletí pokoj a trefí se do skleničky, padající skleničku chytám jinou skleničkou - takže střepy jsou rovnou uklizeny, jeden tobogán = jeden vymknutý kotník. Jo a jednou jsem miláčka omylem bodla nůžkama. Pohromy nikdy neopakuju. Takže ne, že bych byla nesamostatná chudinka, všechno samo zvládnu, ale vše co tvořím, je hodno obecenstva. Takže mi miláček radši všechno sebere a udělá sám. (Jeho pohromy pouze obrátím v laškovný žertík. Neshazuji ho!)
A k tomu už jen sem tam "nemohu" povolit okurky; uzvednout těžší tašku; roztrhnout igelit na pizze, a zááásadně neotvírám kapotu nejedoucího auta. ... (Tedy, když je ON na dohled.) Vždycky ochotně přiskočí a má pocit, že je king.
Jednou mi řekl: "Já bych se s tebou ani nemohl rozejít, ty potřebuješ pořád s něčím pomáhat..."

A k Jitce, jo holka máš to těžký, nezávidím Ti to. Je to blbá situace. Teoreticky se řeší jedním mávnutím. V praxi držím palce, ať dokážeš zůstat nad věcí a nedovolit mu víc, než co se se zadaným sluší. Nedostupnost Ti navíc nahraje... Tedy ne, že bych Tě ale chtěla navádět.
Lenka*
září 22, 2007 13:51
Není to Jitko na tobě - jak se zachovat : NČ
Zachovat se musí ON. Jestli to von neví, tak se mi skoro zdá zbytečný, abys mu to říkala.
Ale nakonec - říct mu to můžeš, s tím, že ale zas až nějak dlouho na to "zachování" čekat nebudeš. Jo, a pak ti Pánbůh pomáhej.....
září 24, 2007 10:56
Bych to práskala .... : Cen
po....a ty zensky, co v takovych vztazich setrvavaji taky. Tohle vazne nechapu.Vzivote bych nemohla mit zadanyho chlapa....desne se mi to ekluje. Nedokázu neco takoveho pochopit.A mit doma chlapa co ma milenku??? No to ani nahodou. Ten by se ani nestacil divit, jak rychle by mel sbaleno.
červen 02, 2008 12:25
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]