O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ČTETE NA WC? PDF Tisk E-mail
Neděle, 08 leden 2012

K napsání tohoto článečku mne inspirovala debata pod mnohem závažnějším tématem.  Od malička jsem byla konfrontována se čtením v komůrce, určené na vykonávání úplně jiných potřeb. Ano, uhodli jste, na toaletě si s oblibou četl můj otec. A při tom kouřil, neb to bylo jediné místo v bytě, kde mu to matka tolerovala.    

 

 

 

 

      Jako malá jsem to nechápala, zvlášť, když komůrka byla spíše plynová komora,  neměla okna a odsávání nebylo z nejúčinnějších. Otec četl na WC i navzdory tomu, že  jsme se celá rodina vypravovali pryč, a na toaletu se už stála fronta. Měl rád (a má dodnes) svůj klid. Moje matka to nesnášela. A my děti, postavené do role žadatelů o možnost vykonání potřeby, taky.

 

 

 

      Ale dospěla jsem a vzala si - koho? Čtenáře, vášnivého, který hltal knihy kdekoliv, samozřejmě i na WC. Zpočátku mi to vadilo, a pochopila jsem až později, když už jsme měli syna - že WC je azyl, oáza klidu, chvilka pohody... 

 

     Tak jsem začala na toaletě číst taky. Knihy, časopisy, a v nouzi klidně i obaly od chemie, prostě všechno, na čem jsou písmenka. Naši kluci se inspirovali příkladem svých rodičů a již záhy po naučení písmenek se stali toaletovými čtenáři též. A tak bylo svého času umění dostat se na WC aspoň na chvilku.

 

     Na toaletě mám štos Světů motorů, Autotipů, a jiných časáků o autech. Zbyly mi tam po syncích, a tak se vzdělávám. Co na tom, že jsou staré? Díky nim jsem načerpala fůru znalostí o autech, což mi pomohlo pak při absolvování autoškoly a při koupi a údržbě vozidla.

 

A co vy, čtete na WC?

A když ano, co tam čtete?

A jak silnou tam máte žárovku?

  

                                                                                                                               Ptá se zvědavá Myška

 

 

Komentáře (68)add feed
Nečtu, : Michal
v křesle je to pohodlnější. smilies/grin.gif Ale čítával jsem, moc. Už je to dávno.
leden 09, 2012 00:19
Ja kdysi jo. : Mikin
Ale ted uz malo. Protoze mam mnoho let jen kadibudku, nebyl to v zime nikdy ten spravny pozitek.
A tak jsem se naucil pravidelnosti (vzdycky rano), se kterou prislo i zkraceni doby nutne k vysedavani. smilies/cool.gif
leden 09, 2012 01:58
... : Macesska

Vzpomínám na mládí, kdy jsme se s bratrem (tedy každý zvlášť, samozřejmě) schovávali na záchod s knížkou, protože v pokoji nás máma vyhmátla moc rychle. Nevýhoda byla, že WC mělo vypínač zvenku - člověk, aby si bral baterku...

Teď už na WC nečtu. Jako Michal - znám a mám pohodlnější místa. Což mě přivádí k doplňkovému dotazu: čtete si ve vaně?
leden 09, 2012 02:31
Ve vaně nečtu. Protože si vanu nenapouštím. Jen se sprchuji. : Myška
Ale moje mamka ve vaně čítávala. Jenže ve vaně usínala, a kolikrát knihu utopila. A tak si pak brala do vany na čtení jen noviny či časopisy. Teď už dávno ve vaně nečte, protože bydlí jinde, kde má jen sprchu.
leden 09, 2012 07:02
čtu : kolemjdoucí
samozřejmě čtu, on se čas tam strávený jinak moc využít nedá a nevyužít ho je přeci jenom škoda...
leden 09, 2012 08:28
... : Vodoměrka
Ano, čteme... mám tam nějaké časopisy, knížku ne, i když před dvěma roky jsem tam měla i knížku... hahaha... svítíme tam šedesátkou smilies/wink.gif, protože já mám ráda světlo a nerada si kazím oči ještě slabou žárovkou...
leden 09, 2012 08:31
Ctu i WC pac skoda kazde minutky : Alena P-H
a jeste si u toho cistim zuby. Teda presneji pouzivam onen trun k sezeni pri cisteni zubu. A pac mi cisteni zabira dost casu tak si ctu. Mame k tomu krasnej starozitnej stojanek hnedka vedle zvireci misky na vodu. Mame koupelnu spojenou se zachodem. Kdysi se mi ta kombinace zdala neesteticka, ale ted uz jsem si zvykla a je to moc prakticke, vsechno se da vybavit jednou ranou a na urovni. Lidske ukony povyseny do urovne umelecke(me 'toaletni' casopisy jsou o umeni, manzelovy o politice). Nemluve o vzacnych chvilich souzneni, kdy se i kocky vyberou za nutkanim prirody spolu s nami pac je i jejich zachudek v teze mistnosti. Kocky uz ale nectou.
leden 09, 2012 08:41
Ano, : deeres
čtu tam odjakživa,v mládí doma, abych se zašila před domácími pracemi. Teď, kdy to pozbylo aktuálnosti, protože domácí práce za mne nikdo neudělá, používám speciální záchodovou literaturu, časopisy, noviny, nebo knihy povídek,či fejetonů, kde mne pak nevadí přetržené čtení. Kdysi jsem četla i ve vaně, ale jenom do té doby, než mně kocour zachránil život. Měla jsem tehdy karmu a hrozně ráda jsem bydlela ve vaně, kde jsem si četla a podřimovala. Okýnko do světlíku ten den bylo zavřené, já si četla a stále jsem si připouštěla do chladnoucí vany novou horkou vodu. Kocour chodil po hraně vany a uždiboval ode mne oplatky značky "Svěženka" a najednou z té vany sžuchnul na zem a zůstal ležet, já vylítla z vany, co že mu je a už jsem to cítila také, honem jsem otevřela okénko a vykmitala z koupelny a tak jsem ten den skončila s bolehlavem a s pospáváním a četbou ve vaně.
leden 09, 2012 09:30
... : bb2
Dítě na fotce mi připomnělo historku, co rodiče dávali občas k dobru na příbuzenských merendách, totiž jak mě asi tříletou hledali a našli - trůnit, držet noviny vzhůru nohama a důležitě se tvářit. Na zvolání No prosím tě, my tě hledáme, co tu děláš? jsem prý odvětila Nemám čas, zavři. :-) já si to nepamatuju (takže kdovíjaktobylo), jen mi při líčení toho bylo vždycky trochu trapně. Pochopitelně, tyhle historky se obvykle dávají k dobru ve chvíli, kdy vyrazíte do puberty a strejda, sice milovanej, ale v tu chvíli skoro tak trapnej jako ostatní dospělí, pronese oblíbenou, příbuzně povinnou větu o tom, že z vás roste pěkná slečna a táta aby měl nachystanou brokovnici...Následuje zjihlé oko otcovo a "nojo, kde jsou ty časy, kdy se mnou cupitala po lese a strkala si do pusy zaječí bobky v domnění, že to jsou bonbonky...nebo, pamatuješ Václave, jak jsi na ni bafnul a ona se počůrala". Dojemnou pekelnou chvilku korunuje některá z příbuzných žen dotazem, zda už máte kluka, případně s vaší máti rozvinou fundovanou diskuzi o vaši zapalujících se lejtkách. Fuj, z toho výrazu se mi dodnes zvedá kufr.
Hm hm, kam mě to záchodové téma až dovedlo :-))

No, jinak na wc jsem četla jako dítě z důvodů co Macesska - každé místo, kde se dalo číst a snít a nebýt rušena, se využilo.
Ve vaně čtu, pokud se vanuju, což je zřídkakdy. Hygienu obstarávám sprchou, vanu mám na relax a chuť na vanu dostanu jen občas. V paneláku v zašlé umakartovce, kde za dveřma stepoval zbytek rodiny, aby si mohl vyfénovat vlasy, vyčistit zuby, umýt boty, dát vyprat, vysprchovat psovi tlapky atd., to nebylo ono, a tak jsem vanu skoro nevyužívala.
Co máme svou koupelnu, tak častěji, pak je to s přípravou - pár svíček, dobré pití, něco k zobání, několik dámských magazínů :-)

Záchod společný s koupelnou byl v prvních návrzích domu, odmítli jsme všichni. Máme záchody s umyvadly a dva s bidetovými prkénky, no a kdyby to nestačilo, tak koupelna je hned vedle. Ale spojit ty dva prostory se nám příčí.
Čistit si zuby vsedě na míse při vykonávání potřeby se mi silně příčí, považuju to celkem za nehygienické. Okolí do 2 metrů od toaletní mísy je zamořeno fekálními bakteriemi, to je normální a zdravý člověk se s tím normálně vypořádá, ale potraviny a zubní kartáčky by se tak blízko vyskytovat neměly.
Já vím, že zařídit, aby v koupelně byly kartáčky dva metry od odpadu v umyvadle (kde jsou pochopitelně tyhle bakterie taky) dost dobře nelze, ale záchodovou mísu držet dál od kartáčku už většinou jde.
Proto taky normy nepovolují spojit panelákovou koupelnu se záchodem, jenže u bytů v OV to nikdo neuhlídá. A tak švagr má wc mísu těsně u umyvadla a je velmi pyšný, jak tímto uspořádáním ušetřil jedny dveře šedesátky z baumaxu.
leden 09, 2012 09:39
Koupelnu spojenou s toaletou bych také nechtěla. : Myška
Chápu, že tam, kde je místa opravdu málo, si to tak někdo udělá, ale když vidím koupelnu jak tělocvičnu, tak fakt nechápu, proč to není oddělené. Přece komfort oddělené toalety od koupelny je zřejmý - zatímco při spojení může využívat místnost jen jeden člověk, samostatné WC a koupelnu dva současně. Krom hygienických důvodů vypsaných bb2.
leden 09, 2012 10:38
:o) nečtu na WC zásadně : anina
z jednoduchého důvodu - aby se mi nevytvořil podmíněný reflex. To bych si pak, z pochopitelných důvodů, nemohla číst nikde jinde smilies/grin.gif
leden 09, 2012 10:42
čtení a tedy prodlužování pobytu na WC na víc než nutnou dobu naprosto NECHÁPU :-) : toulavej
Možná je to tím, že jsem nevyrostl v panelákové králíkárně a tak míst na soukromí bylo venku mimo barák vždycky dost . . . Dobře si pamatuju pobyt na WC v paneláku později, jak tam bylo slyšet, když někdo o pár pater výš právě splachuje nebo jiný jde po schodech. Vždycky mi to připadalo, jako bych seděl venku na chodníku před domem . . .
leden 09, 2012 10:54
Myško, setkala jsem se s názorem, : bb2
že v rodině se přece nestydíme...No, my se v něčem stydíme, takže u nás si nelze představit následující situaci: muž sedí na místě, já si ve sprše holím nohy, dcera si čistí zuby u jednoho umyvadla a syn u druhého umyvadla a všichni se domlouváme, co si pak dáme k snídani.
Jako další podpůrný argument jsem slyšela "ta mísa se dá opticky oddělit polopříčkou". Čili pšoukající bude za nízkou zídkou..
Poslení výstřel zněl: "ale ta velká koupelna je tak pěkná a vy ji tou oddělenou toaletou hodně zmenšíte". Ano, vytíráme o metr čtvereční dlaždic méně.
leden 09, 2012 11:00
Asi jsem staromódní a možná i prudérní :-), ale fakt se mi ekluje myšlenka, : Myška
že sedím na WC, tlačím, a spolubydlící (syn, manžel,... doplň dle svých rodinných poměrů) se vedle sprchuje, čistí zuby, či plní pračku.
leden 09, 2012 11:21
bb2, : Macesska
vidíš, mě dokonce taková možnost rušného provozu v koupelně vůbec nenapadla - já vždycky předpokládala, že když se budu třeba koupat (zamčená), že by potřebný musel buď vytrvat, nebo si skočit k sousedům. WC v koupelně je imho možné jen v domácnostech s více záchody. Aspoň pro nás prudérní.

Mimochodem, tahle kombinace se odborně nazývá kojzl a používá se i obecně pro "multifunkční zařízení (hanlivě), věc, která umí víc věcí, ale žádnou pořádně".
Osobně teda kojzly nerada i obecně, nevzbuzují moji důvěru.

leden 09, 2012 11:41
bb, : Vodoměrka
dnešní normy to neumožňují, ale dřív to asi bylo jedno, my jsme v našem starém panelákovém bytě měli koupelnu (tedy sprchový kout) spojenou se záchodem, v koupelně bylo vlevo umyvadlo a sprcha a vzadu WC... a od té doby jsem toužila mít záchod zvlášť... smilies/wink.gif
leden 09, 2012 11:50
pro zajímavost: : d@niela
V NY, na Manhattanu, je velmi běžné mít malinkou koupelničku: všechno těsně u sebe: WC, umyvadlo a pidivanu. Pidi ani ne tak do délky, jako do výšky. Takže když si tam vlezete a napustíte vodu, máte záda ve vodě a zbytek nad vodou. Kdepak naše hluboké vany!

...

Pochopitelně, že i tam si to už dávno lidi předělávají k obrazu svému, ale jak říkám, tam je to "spojení" běžné.
Řeším to tak, že hlásím, že se např. jdu sprchovat, takže pokud má někdo jiné potřeby... smilies/grin.gif Fakt bych netoužila po tom, být ve vaně a sledovat (a čichat!) v přímém přenosu vyměšování druhého smilies/cry.gif

Jo, a v ČR si děsně ráda občas čtu ve vaně... :-) A taky jsem už pár knížek přiutopila ...
leden 09, 2012 11:58
Myško : mia I
když se ptáš na ty žárovky, na záchodech máme asi čtyřicítku, slabší určitě ne. A využíváme tyhle místnůstky jen k účelu jim převážně určenému. smilies/wink.gifMám ráda, když má každá věc v bytě své místo a když ji hledám, vím , přesně kam pro ni jít. Asi jsem cimprlich, ale aby časopisy měly své místo vedle záchodové mísy, to ne. Ale je možné, že je to dané tím, co píše toulavej, žiju v domku od narození, s výjimkou prvních pár let manželství. Ale ani tehdy to nebyl klasický panelák, jen bytovka.
leden 09, 2012 12:20
... : Macesska
Ale abych nebyla za barbara, tak na WC sice nečtu, ale máme z něj nejkrásnější výhled, takže se po akci občas za odměnu kochám smilies/smiley.gif Teda v létě, v zimě bych si to skrz zimu nevychutnala.
leden 09, 2012 12:36
Jak už jsem psal, : Krakonoš
čtu a mám tam šedesátku. Ale taky vokno, takže ve dne při čtení šetřím elektriku, Eliščin starej by mě pochválil smilies/grin.gif. Tím voknem taky větrám. Důvod četby je jasnej, je to téměř jediná chvíle během dne, kdy mám na čtení čas a klid. Nemám rád nevyužitej čas a tak ten čas nutnej (nikoli prodlužovanej) využívám čtením, jinej způsob mě zatím nenapadl, ale jistě by šlo třeba si zpívat smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif. Jo kdyby tam byl malinkatej terminálek s internetem, klávesnicí a displejem, dalo by se tam třeba psát na Kudlanku smilies/grin.gif. Co se tejče blokování pro vostatní členy, je to jednoduchý, chodim většinou, když jsem doma sám, pokud tomu tak nejni, napřed se zeptám, zda tam někdo nepotřebuje, to nejni nic tak složitýho smilies/wink.gif. No a v nejhorším je v zahradě 100 m vod baráku další WC, dokonce dvě místa k sezení. Ale nevytápěný, jen temperovaný nad nulu, takže je to pro toho, kdo fakt moc potřebuje a už nevydrží. smilies/wink.gif A samozřejmě pokud je "potřebnej" chlap a jedná se vo potřebu malou, ženu ho ven - je to ekologický, chlape, a neplejtváš mi vodou na splachování. Když jsme u toho šetření smilies/grin.gif.
Společný WC s koupelnou jsem měl v minulým baráku, tam to prostorově v tom pididomečku nešlo jinak řešit (i když už jsem měl vymyšlený, jak to voddělit, stěhování přišlo dřív), tady už je to zaplaťbůch zvlášť. Je to debilita a pokud si to tak někdo udělá schválně a má jenom 1x koupelnu s WC, nechápu ho. Na vanu je moje drahá půlka, ta si v ní někdy i čte. Já mám vanu rád jedině na společný koupání, jenže tahle v současným domě je prťavá, takže si budu muset počkat na nějakou rekonstrukci koupelny. Čili až pomine krize, jestli vůbec někdy pomine. No nic, pudu zatopit a pak si přečtu kousek z rozečtený knihy... smilies/grin.gif
leden 09, 2012 13:16
... : ave
Dnešní normy samozřejmě záchodovou mísu v koupelně umožňují, ale pokud je to jediné WC v bytě tak pouze u bytů do velikosti 2 1. A u malého bytu a menšího množství obyvatel se to snese a opravdu to ušetří dost prostoru.

Jinak jako malá jsem si na záchodě čítávala dost často, protože jsem četla hodně a přerušit čtení byť i na pět minut jsem prostě nedokázala a tak se mi stávalo, že jsem někdy v půlce knihy vlezla na toaletu a o dvě hodiny později z ní s dočtenou knihou vylezla smilies/shocked.gif)
Ovšem zajímavé je, že momentálně máme na WC víceméně regulérní knihovničku, ale já už si tam vůbec nečtu. Kam ten svět spěje smilies/shocked.gif)
leden 09, 2012 13:38
jejda, proč bych : Ketrin
měla číst na WC, když můžu číst v křesle/u stolu/v posteli/ v houpačce na terase/ v altánu na zahradě atakdál? Ona místnost a činnosti s ní spojené mi nepřipadají zas tak atraktivní, abych si tamní pobyt ještě prodlužovala četbou smilies/grin.gif
leden 09, 2012 13:38
ketrin a toulavej : kolemjdoucí
nechápou, že my čtenáři si pobyt na WC neprodlužujeme. Jenom ten čas nehodláme trávit čuměním do zdi.
leden 09, 2012 15:25
já tedy, když konám potřebu, : toulavej
se soustředím na vyměšování a těžko při tom mohu dělat cokoliv jiného :-) a když to mám za sebou, nemám důvod tam setrvávat déle. Pochopil bych, kdybych tam musel čekat až to na mě přijde :-), ale takové problémy nemám :-), takže stále nechápu :-)
leden 09, 2012 15:46
... : Vodoměrka
No jo, no... toulavej, ber to tak, že existují lidi, co při vyměšování nemusí myslet jen a jen na vyměšování, že jim to jde samo a tak mohou při tom dělat i něco jiného, např. číst... smilies/wink.gif smilies/grin.gif
leden 09, 2012 15:54
Hodně moc souhlasím : Michal
s tímhle:
já tedy, když konám potřebu, : toulavej
se soustředím na vyměšování a těžko při tom mohu dělat cokoliv jiného :-) a když to mám za sebou, nemám důvod tam setrvávat déle. Pochopil bych, kdybych tam musel čekat až to na mě přijde :-), ale takové problémy nemám :-), takže stále nechápu :-)

My máme záchod s koupelnou dohromady, to jo, ale ty místnosti jsou dvě, máme tedy každý svou kombinaci. Ovšem, kdyby toho nebylo, rozhodně hlasuju mít to oddělené.
leden 09, 2012 16:19
Mezitím : Michal
přidala komentář Vodoměrka, tak musím dodat. Já nemusím myslet na vyměšování, já musím myslet abych doběh. smilies/angry.gif Ta mrcha mísa je vždycky o tři metry dál než je můj časový rozvrh, smilies/cheesy.gif
leden 09, 2012 16:21
kolik času : mura1
ketrin a toulavej : kolemjdoucí
nechápou, že my čtenáři si pobyt na WC neprodlužujeme. Jenom ten čas nehodláme trávit čuměním do zdi.

vám to vyměšování trvá??? než bych nalistovala a přečetla 2 věty, je vyměšíno.

to je ale nosné téma, dneska smilies/cheesy.gif
leden 09, 2012 16:31
Mobil? : xxx
Omlouvám se za anonymní příspěvěk, ale nechci ranit kolegyni: Copak čtení... Budiž. Ale mně se nedávno přiznala kolegyně, že mi občas z WC posílá SMSky... No nevím.
leden 09, 2012 16:40
Nemůžu : Milene
se nepřidat. Na WC nečtu. Asi jsem si toto spojení nevypěstovala v mládí. Měli jsme tak malý záchod, že předklon už dělal problém. Takže odložit cokoliv jinam než na zem nešlo. Ve vaně, pokud ji napouštím, tak ano. Ale to není koupání. To je relax. Napustím vodu, naliju vonné esence, rozsvítím svíčky, obložím se zobáním a nápojem. A relaxuju. Ale čtu už jen časáky. Po zkušenostech s mokrou knížkou. smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif Jedině oddělený záchod a koupelna. protože tu místnost může vždy používat jen jeden.
leden 09, 2012 16:56
muro prvá : kolemjdoucí
odjakživa něco kolem deseti minut. Pokud tedy nesním něco nedobrého.....jo debata o ho... je taky přínosná. Ale i na tom se lze poučit, jak něco pro jedince samozřejmého může být pro jiného nepochopitelné.
leden 09, 2012 17:01
... : Vodoměrka
No jo, prostě dobré téma... protože je takové... no, ze života... týká se nás všech... to není jak nějaké specifická záliba nebo činnost, kterou někteří nedělají, někteří o ní neslyšeli nebo ji nemůžou provozovat z finančních důvodů... tohle prostě musí, ať chtějí, či nechtějí... ať děti, či dospělí... ať muži, či ženy... smilies/grin.gif
leden 09, 2012 17:09
JJ, debaty vo h*vně : Krakonoš
bejvaj dycky zajímavý. Někdo je holt rychlej a nepřečet by ani titulek, někomu to trvá dýl a dá půl kapitoly. smilies/wink.gif Překvapením pro mě je, že někoho překvapuje, že všichni lidi ne*erou stejně dlouho. smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
leden 09, 2012 17:29
krakonoši, : mura1
tak mě nepřekvapuje, že ne všichni dlouho, ale že až tak dlouho, že článek dva tři... stihnou. a že jich je tolik. smilies/wink.gif
leden 09, 2012 17:45
a sibiřskej záchod znáte? : kolemjdoucí
to jsou dvě tyče. Jedna metrová, druhá čtyřmetrová. Tu metrovou zatlučete do země a držíte se jí. Tou čtyřmetrovou odháníte vlky....
leden 09, 2012 17:54
xxx : Macesska
Dokud neslyšíš v telefonu podezřelé žbluňkání, když jí voláš, tak furt dobrý.
leden 09, 2012 18:36
No asi jsem zustala nepochopena : Alena P-H
muj trun pouzivam jako stolicku na cteni a myti si zubu, ktere mi zabira fakt dlouho protoze mam nabeh na paradentozu...nekombinuju do toho zadnou jinou aktivitu. Jelikoz mame loznice s vlastni koupelnou nikdo mi do toho neheka. A bakterie-letavice neresim. Svuj zachod-koupelnu mam rada i protoze tam mam sve picky a tumblery na kameny a sperky, ktere vyrabim. Oni totiz delaji trochu zvukoveho curbesu. Takze si kontroluju v jakem stavu se nachazeji a jak dlouho jeste musi byt spracovany. smilies/smiley.gif Jinak moc zajimavy clanek a jeste zajimavejsi diskuse. Hnedka se citim blize k lidu zde, jo nic tak lidi nespoji(nebo naopak) jako intimnosti.
leden 09, 2012 18:50
hm, hm... : Ketrin
možná je to mou původní profesí knihovnice, představa čtení na WC mě prostě lehce znechucuje až popuzuje smilies/grin.gif
leden 09, 2012 19:27
ave, nejsem projektant, ale myslím, že se mýlíš, viz ČSN 734301, obytné budovy: : bb2
-Pokud je jediná záchodová mísa, musí být v bytě se 3-4 obytnými místnostmi umístěna v samostatné místnosti. Jediná záchodová mísa v bytě může být umístěna v koupelně jen v bytě s 1-2 obytnými místnostmi-

Byt 2plus1, o kterém píšeš, to jsou 3 obytné místnosti, a na ten se vztahuje povinnost oddělit koupelnu od záchoda.
1 až 2 obytné místnosti to je garsonka nebo pokoj s kuchyňkou, takže byt pro 1, max. 2 lidi, v tom případě si společný záchod s koupelnou umím představit.

V domě, kde jsme dřív bydleli a máme tam byt, jsou umakartová jádra, někteří si chtěli přestavit na zděná (sdk) a já coby předseda samosprávy jsem jim to odklepávala, takže jsem musela i vysvětlovat, proč nemohou mít ve svém 2-3 plus 1 společný záchod s koupelnou, min. dokud nepslatí anuitu a nepřevedou byt do OV. Ne že by pak už normy neplatily, ale kde není žalobce...
leden 09, 2012 22:25
Muro, tolik času... : bb2
holt si nosí poutavou četbu, začtou se a zapomenou, proč tam původně přišli a že už důvod pozbyl platnosti :-) a dokud je neberou mravenci do nohy nebo za dveřma neskučí dítě s nohama křížem, tak čtou, a čtou, a čtou...a pokud se nespláchli, milé děti, čtou tam dodnes
leden 09, 2012 22:29
... : bb2
Ketrin, mám to podobně. Časopis a noviny snad, pokud bych snad měla nějaké zdravotní potíže, jež by vyvolaly nutnost delšího posezení, ale knížku ne. Kámošky knížky tahám do křesla, do kavárny, do postele, ale na záchod ne. Jenže když tam někdo kouří, čistí si zuby, tak tam může i číst knihy a možná nakonec i jíst, však má-li strkat do pusy cigáro, zubní nit, nebo jablko vyjde nastejno.
leden 09, 2012 22:32
jé, já si na něco vzpomněla, hahahaha : d@niela
to mi bylo asi sedmnáct, měla jsem romantického ctitele... A on mi nosil básničky. Jedna se mi obzvláště líbila (ach jo, chtěla jsem sem kousek napsat, ale už si nevzpomenu, to ten pan Alc-hajmr). No, a já, blbec, zvědavec, se ho zeptala, kde ji psal. Nejspíš jsem čekala, že řekne - někde v parku, na lavičce, za ševelení větříku a vůně růží...

Pendrek. Odpověď byla: na záchodě.
No, a v tom okamžiku mi básnička smrděla a já se šíleně namíchla a lásce byl konec.
leden 10, 2012 02:02
Ketrin, : Sidon
připomínáš mi jednu známou, která se velice pohoršovala nad tím, že mám na WC časopisy. JAK PRÝ TO MŮŽU DĚLAT, ČÍST NA ZÁCHODĚ ?!! No, docela jednoduše. Knihu tam asi číst nebudu, ale článek z novin, nebo časopisu klidně. Nakonec je to pořád jakýsi druh "osvěty". A vůbec mi není jasné, proč by se nad tím měl někdo pohoršovat, žeano, paní Dulská ! Je to veskrze soukromá záležitost, takže proti gustu, žádný dišputát ! Zrovna tak mi je úplně jedno, jestli někdo jí třeba zavináče dohromady s čokoládou, nebo si přidá med do dršťkové polívky.
smilies/cool.gif
leden 10, 2012 02:04
Sidone, : Ketrin
zkus to/se brát míň vážně, koneckonců je tam tenhle smilies/grin.gif smajl. I my máme doma na WC National Geographic - víceméně pro návštěvy - a syn píšící seminárku nedávno na onu místnost běžel i s notebookem - ale můj šálek čaje to prostě není smilies/wink.gif
leden 10, 2012 08:24
... : mia I
včera dávali v televizi reportáž ze Zlína /a nebyl to první případ v panelácích/, kdy nalezla paní na záchodě krajtu, která utekla chovateli. To nebohé zvíře prolezlo stoupačkou. Teď si představte některé vášnivé čtenáře jak hltají četbu a v tom mají v rozkroku plaza. smilies/grin.gif smilies/grin.gif ; Věřím , že takovej had je v tu chvíli stokrát účinější než jakékoliv kapičky proti zácpě. smilies/grin.gif
leden 10, 2012 08:28
Hezka debata : Alena P-H
prozradila o nas mnohem vic nez by se na prvni pohled zdalo. I proto rada ctu Kudlanku...galerie pisatelu tvori malou vzorku lidstva a ja si nas predstavuju jak vypadame a jak se chovame v zivote, skladam si mozaiku a je to moc zajimave. Musim priznat, ze dnes jsem byla moc prekvapena a jeden obrazek se mi docela dost zmenil. Skoda.

leden 10, 2012 08:34
Alenko P.H. : mia I
jestli máš na mysli můj příspěvek v 8,28, tak byl myšlen v legraci a nadsázce, ve snaze odlehčit téma, proto smajlíci. Jinak bych samozřejmě nikomu nepřála aby takový šok zažil. Tolik na vysvětlenou. smilies/wink.gif
leden 10, 2012 08:46
. : toulavej
Jedna kolegyně v jedné bývalé práci měla potřebu při pití kafe kouřit. A protože v kanceláři kouřit nemohla a jediné povolené místo na kouření bylo na společném WC pro muže i ženy, pravidelně ráno, hned po šesté, si odcházela s uvařeným kafem sednout na WC, aby si ho tam vypila a v klidu si při tom zakouřila. A já vždycky, když jsem tam zašel a sednul si, jsem si představoval, jak tam kolegyně sedí, má u nohou položený hrnek s nedopitou kávou a náruživě si vychutnává první ranní cigáro :-) a připadalo mi to naprosto neskutečný, že tohle někomu vůbec nevadí, tady dělat. A vždycky jsem hledal na podlaze kolečko, obtisk po hrnečku, kam si asi ten hrneček pokládá. Kolega, kterej byl zvědavější, se totiž jednou kolegyně ptal, jestli tam celou tu dobu stojí, nebo i sedí a kolegyně prohlásila, že samozřejmě sedí :-). To jen tak, že jsem si na paní Pazourkovou vzpomněl . . . když máme tak nosné téma :-)))
leden 10, 2012 10:32
Jaka to vzpominka na p. Pazourkovou :) : Alena P-H
Promin Mio, ze jsem te zatahla do meho spatneho pocitu. Ne, samozrejme jsi to nebyla ty, tvuj prispevek mne akorat rozesmal. Ale to neni dulezite, jenom ma unahlena reakce na prekvapeni.
leden 10, 2012 17:53
Krásné, nosné téma : wendy
škoda že jsem nepřišla dřív...no já znám pány, kteří čtou na WC proto, protože tam je jediné místo, kde mají klid od rodiny, dětí, psa a hlavně manželky.
smilies/wink.gif smilies/shocked.gif
leden 10, 2012 22:56
A příště bysme mohli probrat, : Krakonoš
kdo má rád jakou polohu/sexuální praktiku. Když už se tu intimně sbližujeme. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
leden 11, 2012 01:36
To by mne teda zajimalo jakou fotecku : Alena P-H
by Daniela vybrala do Krakonosem navrzeneho a zcela jiste velmi zajimaveho rozhovoru. smilies/smiley.gif Poradim vcelicku na kvitecku.
leden 11, 2012 06:56
Nemám obavy, : wendy
že by ze svého bohatého obrázkového arsenálu nevybrala....pro začátek by stačila "lžička"
smilies/cheesy.gif
leden 11, 2012 10:19
wen : mia I
s tou lžičkou - nedávno byla zrovna otázka v pořadu Nikdo není dokonalý "co znamená v sexu výraz lžička?" a docela mi překvapilo, že to vědělo jen málo lidí.

Alenko P.H. tak mezi námi vysvětleno, já si znova přečetla příspěvky a tuším, co a kdo Tě rozladil. Jinak jak píšeš, že máš paradontozu, tak mám též. Zrovna dnes jsem byla ráno u specialisty. Mám šikovného lékaře, není to můj stálý stomatolog. Před více jak pěti lety mi udělal resekci dásní, přední zuby z vnitřní strany vydlahoval a protože po pěti letech dlaha praskla, dělal mi novou. Nebýt toho měla bych přední dolní jedničky a dvojky už dávno v háji. Používám několik let už jen speciální pasty na zuby, mezizubní kartáčky , dentální nitě ne, ty prý při nesprávném použití mohou dásně ještě víc poničit. Taky ještě jeden výborný roztok na výplachy úst.
leden 11, 2012 12:35
Co je to lzicka? Tedy "ta" lzicka? : Alena P-H
No asi si to budu muset vygooglovat. smilies/smiley.gif

A co se tyce paradentozy - tak s ni bojuju a zabira to casu, ze jo. Pouzivam taky "gum stimulator", predpokladam, ze je to ten samy vyraz i v cestine. Je to takovy gumovy hrot na zelezne rucce a tou se stimuluje dasen pri kosti. Otvira to pristup kysliku protoze bakterie tam jsou anaerobni a kyslik radi nemaj. Aspon tak mi to bylo vysvetleno a je to prekvapive vselku prijemny pocit.
leden 11, 2012 14:57
Lžička : : wendy
oba partneři leží těsně za sebou a kopírují se...
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
leden 11, 2012 19:42
Tak tomu my, co máme rádi Janouška, : Krakonoš
řikáme "Na motorku".smilies/grin.gif
Btw krásnej song, i když vo sex v něm nejde.

leden 12, 2012 00:43
hádám, : toulavej
leží na boku . . . :-)
na motorku to bude nejspíš vsedě :-)
leden 12, 2012 10:05
... : mia I
vzpomněla jsem si na jeden velmi starý úsměvný zážitek. Byla jsem mladá holka, na prázdninové brigádě na vrátnici jednoho podniku. Pracovali tam spíše muži, většinou si mne dobírali, ale ve slušnosti. Ovšem jednou se mi jeden muž, co přijel do podniku jen služebně a nebyl zaměstnanec, uvelebil v té vrátnici. Ze začátku mluvil normálně, ale pak zavedl řeč na jinou kolej, začal mluvit o důležitosti sexu a že to byl důvod jeho rozvodu. Následně se začal svěřovat s tím, že má novou partnerku a pak přišlo něco velmi úsměvného - s veškerou vážností mi začal detailně popisovat jak ve snaze oživit jejich sexuální život vyvrtal do stropu díru, upevnil skobu a do ní zavěsil jakýsi koš na pružině, do kterého partnerka usedá zatímco on leží na pohovce pod ní. V první chvíli mne uvedl do rozpaků, ale pak už jsem jen zadržovala smích při představě, jak tlustá partnerka vytrhne svou vahou skobu ze stropu a žuchne na něj nebo na opak nedosedne na požadovanou blízkost pokud bude hubeňoučká.

Pak ještě líčil další detail v rohu jejich intimní místnůstky, načež jeho nadřízenému skončilo služební jednání a on coby jeho řidič musel odjet. Hrozně se mi ulevilo, že vypadl. Ale vzpomínka na to, jak někdo měl bungeejumping /nebo jak se to správně píše/ v ložnici už na konci sedmdesátých let mi přijde rozkošná. smilies/grin.gif
leden 12, 2012 11:34
toulavej, : bb2
ono když ta motorka jede hodně rychle, tak řidič na ní skoro leží a ten za ním na něm, a tak jsou vlastně "na lžičku" :-)
Takže záleží na tom, jak hodně rychle Krakonošovi jezdí na motorce :-)
leden 12, 2012 12:50
hádám, : toulavej
že řidičem je vždycky žena :-)

k tomu koši bych ještě doplnil, že se zatočí a když se pustí, koš se roztočí a samovolně klesá, setrvačností se zatočí na druhou stranu, tím samovolně stoupá a to se opakuje jako jo-jo :-) - tak to vyprávěl jeden kolega, že to kdesi o komsi četl, dávno již tomu :-)
leden 12, 2012 14:07
Haha, : Sidon
já jsem kdysi někde četl, že při 20i minutovém pohl. styku, se vydá tolik energie, kolik je potřeba na složení vagónu brambor. Jenže to napsal nějaký americký "vzdělanec", který buďto nikdy neskládal vagón, nebo ne...
smilies/grin.gif
leden 14, 2012 09:10
Aby bylo jasno s tou motorkou, : Krakonoš
dávám vodkaz na text tý písničky:
http://www.slavekjanousek.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=17:byla-to-jizda&catid=20:texty-sj&Itemid=20

Sidone, jestli si dobře pamatuju, je to hláška z filmu "Učitel tance" a šlo tam vo vagón uhlí. Leč tejkalo se to tuberáků, nikoli ná zdravých chlapců v plný síle! smilies/cheesy.gif
leden 15, 2012 01:48
Krakonoši, : Sidon
to je docela možné, že to bylo v tom filmu, ale já jsem to četl už víc, jak před 30i lety, film byl až někdy v 90ých letech. A mohlo se klidně jednat i o uhlí, je to už hodně dlouho, nakonec jestli uhlí, nebo brambory, mně tak velký rozdíl nepřipadne, pokud by to ale nebyl třeba koks, ten je přecejen trošku lehčí. Takovéhle "perličky" používá pak kdekdo.
smilies/cheesy.gif
leden 15, 2012 02:52
k tématu : kolemjdoucí
nabízím něco málo vědeckých poznatků
http://www.macek.cc/zajimavosti.php?id=169
leden 15, 2012 09:37
... : Petan
Samozřejmě že čtu na záchodě. Kolikrát se mi z tama ani nechce,ale pak mě začne tlačit to prkýnko tak musím odejít smilies/cheesy.gif Má nejoblíbenější kniha co čtu na záchodě je Souboj s realitkou, autorem je Martin Hobrland. Je to legrace smilies/smiley.gif Knížka o utkvělých představách.Děj se odehrává v první polovině devadesátých let, kdy u nás začínal kapitalismus. Je to fajn knížka do vlaku , autobusu no prostě na cestování nebo když si chcete zkrátit chvíli jako třeba právě na tom záchodě smilies/cheesy.gif jinak teda občas ještě luštím křížovky, to si myslím že je záchodová klasika.
prosinec 29, 2014 23:50
čtení na wc : Sabla
Čtení na záchodě je to nejlepší čtení vůbec. Kolikrát se mi z tama ani nechce,ale pak mě začnou brnět nohy jak mi je umrtvuje to prkýnko tak musím odejít smilies/cheesy.gif Má nejoblíbenější kniha kterou aktualně čtu na záchodě jsou povídky Život pod psa. Někdy se tak směju že se mě mamka ptá co na tom
leden 24, 2015 17:22
Čtení na WC : Janička
To záleží na tom, jaké cítím, že to ho*no bude. Pokud řídké, tak na čtení nemám náladu a většinou přijde ještě jedna vlná a na tu se musím soustředit, abych se třeba nepo.... Pokud ale cítím, že hovno bude tvrdé, tak si tam knížku vezmu nebo třeba tablet. Je to takové zpříjemnění této situace. Tlačím a přitom čtu něco zamilovaného, pěkná kombinace. Tak ajk dnes ráno.
červen 06, 2015 04:22
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]