O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KOUSEK Z KORESPONDENCE PDF Tisk E-mail
Úterý, 17 červenec 2007

Někdy něco na někoho "prásknu" bez dovolení, pak je to ovšem zcela anonymně a bez bližších indicií, takže o koho se jedná poznají jen Kudlanky a Kudláci (ale vůůůůbec nikdo cizí), nebo se zeptám předem a pak zneužiju soukromý text i s podpisem. Nojo, koukám, že dovolujícímu se NČ se "vrbí" konkurent - Kráťa. 

Včera, když jsem se konečně zvolna probouzela, bylo někdy kolem půlnoci, (to už se o pár stupínků celsiových ochladilo), proletělo oběma směry pár e-mailů:

 

 

Ahoj Kráťo, 

 

 

     koukám, že vedro nám všem asi  (mě tedy rozhodně) - leze na mozek, co říkáš? Ohledně některých těch příběhů: lituju moc všechny ty smutničky, protože jsou ve svym trápení většinou zcela samy; nemají nikoho, s kým by se mohly poradit. Buď v jejich okolí takový "někdo" není, nebo si to nemůžou dovolit kvůli své funkci... nebo se jednoduše styděj.

 

      Mj. sám víš, že na každou kravinku dostaneš manuál jako hrom. Kdežto v obyčejnym životě, ve věcech kolikrát životně důležitých, si musí poradit každej sám. A jak se říká – z mosta do prosta, mnohdy bez času na rozmýšlení…  Kolikrát pak sleduju, jak si hodnej a poctivej člověk (ženská, jak jinak) vlastní vinou (neinformovaností, neznalostí) naběhne...

Co dělá ta tvoje?

 

d@niela

 


 

  Ahoj šéfredaktorko! 

 

     Hele, mě nepřipadá, že by mi vedro někam lezlo. Vlastně jo, leze, ale to by se mohlo považovat za místo nevhodné k diskusi ...  Víš, proč jsou na to samy a nemají se s kým poradit? Protože se potřebují poradit s chlapem! Ne s ženskou. Protože chlapi myslej jinak než ženský (a naopak), je nějaká porada s členem(-kou) stejnýho tábora většinou úplně na houby (to jsem slušnej, co?).

 

     Musí se jít poradit do toho druhého tábora. A tady je ten problém! Ženský nesnesou, aby se ten jejich byť jen bavil s jakoukoliv jinou. Hned v tom viděj bůhvíco (a i kdyby náhodou bylo, tak z toho dělaj šílenou vědu). Je to prostě o tom, co jsem napsal v diskusi - je potřeba soužití dvou úplně svobodných lidí (byť by byli manželé) a ne že jeden bude nařizovat co druhý smí a co ne. Jo, když řekne, co by si přál, nebo co by se mu líbilo, to jo, ale nařizovat nebo zakazovat?

 

 

     U inteligentního chlapa s nařizováním ženská nikam nedojde. Jedině k přesně opačnému cíli, než by si přála. Natož s drezůrou podle Aleny T. Ale tohle všechno přece dávno znáš, tak proč Ti to opakovat… A že kudlanky někdy pošťuchuji? Nepošťuchuji. To mě jenom někdy některá svým prezentovaným názorem tak nas...čílí, že mi to nedá a "musím" jí něco říci.

To víš, nejsem nejchytřejší, takže nedokážu někoho někam odkázat elegantní, kultivovanou větou. Rovněž se nedokážu nad některými dotazy či příspěvky povznést. Občas něco nebo někoho nepochopím, i to se stane. Přesto mi občas nad příspěvkem jiného diskutujícího  zůstává rozum stát...

 

      Jo, a ta moje "celkem ujde". Sakra!!! Chtěl jsem napsat: jinak bych s ní nebyl těch 24 let! A u toho mi došlo, že těch čtyřiadvacet bylo dneska!!! V půl dvanáctý. Ale neva, stejně byla na mě dneska ošklivá. Štěkavá, hnusná.... Protože na „moji“ kytku se nastěhovali nějaký škůdci a od tý mý kytky to prej „můžou chytnout“ všechny její kytky, takže by ta "moje" měla jít z baráku atd. atd. atd. Chtěl jsem tu svou chudinku tedy dát na balkón (i proto, že jsem se dočetl, že jednomu druhu případných škůdců vedro přímo "nedělá dobře") - ale tam všude jsou jahody (její). Na chodbě má taky kytky ... Přičemž se vůbec nepotvrdilo, jestli to vůbec jsou breberky a jestli změna těch dvou listů souvisí s breberkama, nebo s mým „pokusem v systému zalévání“… Nic, nechám toho. 

 

      Měj se hezky, i v tom "hezky" teplém počasí,

 

 Kráťa 

 

Komentáře (107)add feed
musím reagovat na tu drezuru : Alena Tečkovaná
ty si mě zřejmě představuješ, jak s bíčem honím muže po bytě a nutím ho přeskakovat židle a podobně- Opak je pravdou. Skutečně dobrý drezér totiž užívá represivních prostředků jen velmi vyjímečně (byť je to někdy nutné). Skutečně dobrý drezér jemu svěřená zvířata skutečně miluje a ony milují jeho a položily by za něj život. Mnohdy zvířata ani netuší , že jsou vycvičována a naopak mají pocit ohromné zábavy, na kterou se těší. Ze strany drezéra to chce trpělivost, pevnou vůli zásadovost a hlavně lásku - a toho všeho se mi - jakožto býkovi - dostává vrchovatě. Zvěř se hlavně nesmí nudit!! Pak si začne vymýšlet činnosti, které ne vždy vedou k obecnému prospěchu. Proto je nutno milované zvíře pobavit - tedy vymyslet mu nějakou činnost, která by ho bavila, přinesla mu potěšení a zároveň vedla k oboustrannému prospěchu. Zvíře je zaměstnáno .- třeba kutilstvím, záhrádkařením, chovem psů a podobně - a nemá čas, energii ani myšlenky na blbosti.Ideální je zahrádkář-kutil. To se energie vložená do zvířete na začátku výchovy vrátí a je velmi zúročena. K oboustrannému prospěchu, jak už jsem řekla, neb plodů své činnosti užívá i zvíře.A přináší mu to radost a potěšení. Za dobrý výkon jsou trénovaná zvířata odměňována pamlskem a pochvalou. Obojí je nutné!!! Nechválené a pamlskem neodměňované zvíře je zcela frustrované a odmítá spolupracovat. a hlavně - trénované zvíře nesmí tušit, že se nějaké drezuře podrobuje. Musí se domnívat, že tyto výkony podává rádo, ze své vůle a že hlavně jemu přinášejí potěšení.
Pak jsou oba - zvíře i krotitel šťastní. Přeji totéž i tobě. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

Právě jsem prozradila "výrobní tajemství", které se normálně vyvažuje zlatem. Ale chlapi jsou takoví, že nikdy nevěšří tomu, co říká nějaká ženská a nikdy se nepoučí. Takže, milé Kudlanky, klidně spěte! Oni si stejně budou myslet, že jsou to cancy nějaké frustrované nány, co se sice třikrát vdala, ale jinak v životě chlapa neviděla. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 18, 2007 06:17
No upřímně, reaguju na tu připomínku o radění žen ženám... : Gita
dřív jsem si taky myslela, že od "stejně postižených" člověk nemůže čekat pořádnou radu. Bylo to hlavně v době, kdy jsem měla víc přátel mezi chlapama (tehdy, z mě neznámých důvodů, mě holky vnímaly jako nějakou "konkurenci", a proto se mi zdáli chlapi super, protože nejsou tak falešní, je s nimi větší sranda, dokáží jasně definovat problém a taky poskytnout radu...). Jenže ono to zase není tak černobílé. Trochu jsem podcenila jeden fenomén, a to určité jiskření. Nikdy to nezašlo dál, ale myslím si, že jsem většině z nich byla víc než sympatická, což mi dodávalo sebevědomí a jim to asi taky oživilo šeď každodenních dnů. Jenže pak přišla krize a já jsem nebyla už více tou atraktivní, příjemnou a zábavnou společnicí, protože sebevědomí jsem měla v kýblu stejně jako nervy, ... a najednou se po všech mých kamarádech a potenciálních ctitelích slehla zem, nebo kdyz ne hned, tak postupem casu to vsechno slo do haje. Až teprve po letech jsem si uvedomila, ze ta pratelstvi vlastne ani pratelstvimi nebyla, proste byla zalozena na dost pofidernich hodnotach. To jsem nevidela, ale dost mozna ani videt nemohla. Od te doby se na pratelstvi divam jinak. Myslim, ze jsou fajn chlapi a stejne tak i fajn zenske, coz se pak samozrejme promita i do tech "rad" co dál po životním tornádu...

Jinak k Aleně T. No mě se to slovo "zvire" moc nelibi, ale v principu si myslím, že na názoru Aleny něco je. Platí to obecně jak pro chlapy, tak pro ženy, že často ten, kdo do vztahu moc investuje, prehnane se snazi, atp. kolikrat neni uplne ocenen. Spis je to tak, ze ta semetrika se ma casto lip nez hodna holka stejne jako hodne holek konci s hajzlikem, protoze hodny kluk je nudi. Nekdo si projde fazi hodne holky/kluka a uvedomi si treba ty chyby, co delal. Pak v dalším vztahu se chová jinak - dava jen potud, pokud neco dostava. Nekdo by treba rekl, ze si pak svoje komplexy a krivdy nekde vyliva, ale nemyslim si, ze se to nutne musi nazyvat takto.
červenec 18, 2007 07:56
Gituš : Kamila
tvou větu - dává jen potud, pokud něco dostává bych nazvala ideální rovnováhou smilies/smiley.gif...vůbec nejde o nějakou vypočítavost, jde o to, že když se váhy převáží na kteroukoliv stranu, začne se vztah hroutit a neklape to.
Jinak Alena si jako obvykle nebere servítky, nicméně s ni souhlasím smilies/wink.gif...teď ještě nějakej kurs, abych se to naučila aplikovat v praxi smilies/grin.gif
červenec 18, 2007 08:11
... : sasassss
Víš, proč jsou na to samy a nemají se s kým poradit? Protože se potřebují poradit s chlapem! Ne s ženskou. Protože chlapi myslej jinak než ženský

co presne bys ji poradil? aby mu dala? protoze okolo toho se toci 90% tvych prispevku.

ale v principu si myslím, že na názoru Aleny něco je

na tom, co napsala alena, neni jen neco, tak to totiz presne funguje. zvire (i clovek), opakuje takove chovani, ktere mu prinasi prospech (nejakou prijemnost), nebo mu pomuze se vyhnout nejake neprijemnosti. rika se tomu operantni podminovani.
červenec 18, 2007 08:17
kamilo : sasassss
...teď ještě nějakej kurs, abych se to naučila aplikovat v praxi

doporucuju knihu od karen pryor: don´t shoot the dog
http://www.amazon.com/gp/reader/0553380397/ref=sib_dp_pt/103-1677152-8523066#reader-link
http://www.clickertraining.com/
červenec 18, 2007 08:24
sasenko : Kamila
víš co, já tohleto všecko vím a znám, taky už - abych řekla slovy Inky - jsem beruška, co má něco nadrandíno smilies/grin.gif, ale člověk asi nepřekročí svůj stín víš... nicméně na ty knížky se podívám! a mimochodem, jsem ráda, že jsem tě poznala naživo, měj se fajn!
červenec 18, 2007 08:32
alenotttttttt : sasassss
trénované zvíře nesmí tušit, že se nějaké drezuře podrobuje. Musí se domnívat, že tyto výkony podává rádo, ze své vůle a že hlavně jemu přinášejí potěšení.

zvire se dokonce ma domnivat, ze ve skutecnosti trenuje tebe (v podavani pamlsku a pochval)
červenec 18, 2007 08:33
kamilo : sasassss
to je prave to uskali alenina navodu. aby to vsechno fungovalo, musis byt dusi trener, musi te to bavit a jit ze srdce. kdyz tohle nebylo jednomu dano, tak smula... smilies/smiley.gif
červenec 18, 2007 08:37
Sašo : alenaTečkovaná
alw to jsem tam přece řekla...na konci svého příspěvku. Jinak zvířata jsme všichni - jsme totiž primáti - nahé opice. Tento termín jsem nevymyslela já, nýbrž anglický biolog Desmond Morris. Tedy chlap.Jinak píše hezky a v mnohém velmi poučně. Sice to tak určitě nemyslel, ale já jsem se právě díky němu v mnohém poučila a nuvedla jeho myšlenky do praxe. A funguje to! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 18, 2007 08:50
Tohle není správný - nesouhlasím - : libuna
Protože to znamená, že manželství a vztah vlastně degradujete na vztah zvířete a drezéra.
Nevím, jak byste reagovaly, kdyby tu nějaký muž psal přesně to stejné, ale obráceně:
že musí ženskou pěkně drezírovat... atd.

Nemyslím, že partnerství je o tom, že jeden prostě bude "chytřejší" a bude hezky pískat, a ovládat "cukr a bič".
Klidně mě taky seřvěte, ale s tímhle nesouhlasím. To je demagogie.
červenec 18, 2007 09:30
libuno : Gita
Možná to není hezké, to máš pravdu (nutí to člověka shodit růžové brýle a to kolikrát bolí), ale obávám se, že lidské vztahy prostě jsou založeny na určitém mocenském uspořádání. Vždycky je jeden slabší a jeden silnější, smůla je, když ten slabší jsi ty. Naopak to, že jsem silnější, nemusí znamenat, že toho zneužívám.
červenec 18, 2007 09:39
libuno : sasassss
trochu smyslu pro humor a nadsazku. neber ten zivot tak strasne vazne smilies/wink.gif

no a ze tak funguji zakonitosti chovani a uceni? to holt musis reklamovat nekde jinde, az taaam nahore
červenec 18, 2007 09:49
pro jistotu to sem zkopíruju, omlouvám se těm, co to už četli: : dess

Tak jsem si početl... Kráťa napsal pár stručných příspěvků - a pak je tu tolik jiných, které se do něj navážejí způsobem mnohdy víc než hulvátským. Proč? Protože si troufnul říct něco jiného než dav?
Troufnul mít vlastní názor?
Já se ho vůbec nezastávám - ale kde zůstala nějaká slušnost? Zkuste si to po sobě přečíst ...
On napsal jen:

...Nebo si myslíš, že jediný správný přístup je ten zdejších bojovnic? Seknout do toho rázně - co z toho, že spadne les, když potřebuji vyndat třísku? Nebo zapomínáš na ty druhé? Ty, které si nevědí rady (třeba ani samy se sebou) a nedokáží se už ani vyspat nebo v klidu najíst?
Asi tak z poloviny ses trefila (což zaslouží obdiv, upřímně). Rezignace ano. Ve spoustě věcí. Ale nezáležení, to si myslím, že jsi trochu vedle. Kdyby mi nezáleželo, tak jsem dávno ... v Mexiku. Když už tam jsou všichni. No ne?
Jo, život má opravdu nekonečné množství variant.


To je to jeho "hnusné" psaní. OK, jeho osobní názor, proč ne? Ale ty trapnosti, viz Míša šíša a její "pohádka" a mnohé - to je fakt humus.
cupujte, cupujte, práskejte bičem, hezky si vycvičte tu svou "bestii" doma... vy něžné květinky.
Lidi, buďte normální a zkuste jednat rozumně - a především slušně.

červenec 18, 2007 09:50
dess: krata taky napsal : sasassss
Musel jsem "zalistovat", abych se podíval, kterou krávu jsem to vlastně měl na mysli. A ejhle, ona to byla jiná. Nějak se to BSE rozmáhá ...

A invektivy? Nebo vulgární výrazy? Nemohu si pomoci, ale občas se slušnými slovy nedá přesně vyjádřit, co má člověk na mysli nebo jak druhého vnímá.

a jine smilies/smiley.gif

no a co se tyce prispevku misi/y sisi/y, tak jen rozvedla tuto kratovu myslenku:
Je to přece tak jednoduché. Je ti se mnou dobře? Tak se mnou můžeš bydlet, jestli se ti chce. Nechce se ti? Nemusíš. Chceš odejít? Klidně. Můžeš se kdykoliv vrátit (protože jsi odešla jako slušný člověk). I mě je s tebou příjemně, tak když ti to nevadí, tak s tebou bydlím. Ale když se mi to líbit přestane, tak třeba někam odejdu. Chceš si třeba zašukat? Tak pojď. Nechceš? Tak to musím řešit nějak jinak. Až se ti bude chtít, řekni. Něco s tím uděláme ...
Děvčata, pochopte, jsme svobodní lidé. I v manželství náš duch musí zůstat svobodní.

červenec 18, 2007 10:00
milý dessi : Kamila
tak zaprvé - většina z nás kouká pod všecky články, takže jsme tvůj příspěvek četly. A za druhé, jak píše saša - co takhle trocha nadsázky? Vždyť totéž platí pro příspěvek Míšy pod tím druhým článekm, je to nadsázka, ne urážka - to je velký rozdíl! Nemůžu se zbavit pocitu, že nejvíce urážek a nejostřejší výpady měl Kráťa. Ale i přesto ho necupuju...
červenec 18, 2007 10:02
Mně teda příspěvky Kráťi : Gita
zase až tak útočné nepřipadají. Spíš místy trochu nelogické a vzájemně si protiřečící. Nevím, s jeho názory se shoduji možná tak z 10%... Mám z toho všeho dojem, že Kráťa je provokatér a zkouší, kolik vydržíme, chce rozpoutat diskuzi, ale na tom nic špatného nevidím.
Označit ženu, se kterou chci spát a spím, za krávu, je ale opravdu spíš vizitka toho, kdo dotyčnou takto označí.
červenec 18, 2007 10:10
Moc prosím - můžete tu někdo dát přímo odkaz? : dess
tedy na jeho komentář, ve kterém píše, že jeho manželka je kráva?
Já ještě nemám zas až takový přehled..
Díky moc.
červenec 18, 2007 10:41
Milý Kráťo : wendy
to co radíš již apikuji drahně let v praxi. Ať formou diskuse, nebo minianket...zajímá mě náhled chlapa na určitý konkrétní problém. A musím říct, že jsem se několikrát i podivila. Sám by na to člověk někdy nepřipadl ale pak ti to přijde docela logické. Základem bývá, že neradi řeší nebo si přidělávají problémy a neradi o nich mluví, zato my se v tom vyžíváme...někdy se zase naopak přijdou muži poradit, ne, lépe řečeno zkonzultovat. Že mají dojem, že něco dělají špatně. Toť vše.
červenec 18, 2007 11:07
Wendy, souhlas, taky mám ráda tyhle anketky : Gita
Jen bych doplnila prave v navaznosti na predchozi prispevek, ze prave to pridelavani problemu, muze byt to, co hodne lidi odradi od nejakych rad či pomoci jinym. A myslim, ze nejen muze, ale obecne i zeny. Takže dřív, než jdu kamkoli "na radu" je dobre vedet, jestli to dotycna osoba nebere jako otravovani a zahlcovani svym problemem. A prave jak jsem psala v tom uplne prvnim prispevku, hodne jsem se v tomto ohledu zmylila v tech svych "mužských kamarádech". Proste ne kazdy je ochoten naslouchat cizim problemum a pomahat. Nekdo zase chce pomahat a neumi to. A nekdo taky treba nechce pomahat (chce spis skodit), a dela to. Variace, permutace...
červenec 18, 2007 11:18
Libuno, : Míša šíša
to jsi ještě neslyšela nikdy takové ty hospodské kecy "Nejlepší je nadělat jí pět dětí, aby neměla roupy" ..... "Já jí ukážu, kdo je doma pánem" ..... "Jak nedostane ženská pětkrát denně přes držku, začne si moc vyskakovat" a tak podobně. Je fakt, že takové řeči zaslechneš akorát tak ve IV.cenový, ale ono taky ty IV.cenový jsou nejhustěji obsazené.

Gito, taky mi připadá, že je Kráťa provokatér a hlavně, že nám neříká zcela pravdu. Jeho příspěvky si opravdu dost odporují. V jednom mluví o svobodě ducha, a že když se někomu nelíbí žít ve svazku s druhým, může odejít. Ve druhé verzi pak sděluje, jak vlastně svoji svobodu naprosto potlačil, neboť zůstává žít se ženou, i když se mu to vůbec nelíbí. Takže buď nás tu lakuje, anebo žije v nějaké schíze.

Jo, Alena T si nebere servítky a muže to dost vytáčí. No, není divu, mně když někdo šlápne na kuří oko, taky řvu. Je ale vidět, že má chlapy dobře odpozorované. Musela jsem se smát té její větě "Ale chlapi jsou takoví, že nikdy nevěří tomu, co říká nějaká ženská a nikdy se nepoučí." Tak to je dóóóst výstižný!
červenec 18, 2007 11:29
Gituš, ano : wendy
ta určitá hranice tam je, ne u všech, ale je. Jen tak na okraj a pro pobavení- seděli jsme jednou takhle na konzultaci v bytě pan M.P., probrali jsme problematiku a pak se dívali na telku a kecali. Pak mě vzal kolem ramen a tak nějak se moc přiblížil...když jsme si vzápětí vyjasnili, že z tohoto mraku teda určítě pršet nebude, tak tu ruku dal zase hned zpátky a řekl, cituji :"Promiň, jasný,já jen - aby sis nemyslela, že jsem nějaký trouba, co tady sedí hodinu s ženskou a o nic se nepokusí." Od té doby jsme dál kámoši a už víckrát nic nezkoušel. Žádný kecy po lidech ze vzteku, že nic nebylo, aby se pomstil. S tím jste se nesetkali ?

Míšo, jo, už jsem to taky pod jiným článkem psala - nebrat AlčuTéčkovou úplně doslova a smrtelně vážně, trochu s nadhledem právě vzhledem k obratům, které používá. MOc mi připomíná moji dobrou kamarádku, taky statnou babu, taky Alenu, taky podobnýcj názorů, zkušeností a obratů. Jako bych ji slyšela...
Ale všimli jste si, že mužský moc nemají v lásce třeba Donutila nebo Polívku, prostě chlapi, kteří jsou vtipní a od rány a hodně se ženám se líbí a taky vědí, že by je tito a podobní jim pánové v diskusi zřejmě roznesli na kopytech ? Konkurence. To je tak na pkraj z jedné miniankety.
červenec 18, 2007 11:56
Wendy, přesně! : Míša šíša
Ještě bych do toho výčtu zahrnula Dejdara. Na toho byl můj manžel svého času dost alergický. A můj brácha a otec taky smilies/grin.gif
červenec 18, 2007 12:02
Míšo šíšo - nikde jsem ty "hospodský řeči", aby je tu tedy psal Kráťa, nečetl - tak proč mu je podsouváš? že je chlap? : dess
jinak - právě jsem dostal od ženy mejla, abych se podíval: ok, dám vám to sem, to stojí za to:
Na to musíte jít od lesa třeba takto: Jeníčku můj milovaný, mohl bys mi prosím zapnout řetízek? Mně to nějak nejde a ty máš šikovnější prsty. Pak ještě nezapomeňte dodat: Jé, já věděla, na koho se obrátit, ty můj šikulko. Stejně jsi nejlepší. (a máte ho!)
Ne, neděkujte, dělím se s vámi nezištně. Jen bych měl lépe pojmenovat důvody, proč jsem vám tento recept svěřil. Jde o lepší soužití dvou lidí – partnerů.
Chlap a pokyny od ženy – ať se vám to líbí, nebo ne – dohromady právě neštimujou. Proto doporučuju opatřit aktivní slovník o položky jako jsi jednička, jsi skvělý, prosím, děkuju, jsi nejlepší, tak moc mužný, přitažlivý a dál a dál v započatém duchu.
Nebudete investovat marně. Vrátí se vám úroky v podobě nivých pohledů, poplácávání zadku, hlazení šíje, různých návrhů a vůbec více odvahy k překvapením.
Další den s radostí zjistíte, že je - aniž jste to nárokovala - vaše čisté nádobí z myčky na svém místě a špinavé v ní, že je sebrané prádlo apod. Nesmíte to však přejít pouze úsměvem na lících. V započatém díle neustávejte!
Řekněte: Miláčku, děkuju za pomoc. Jak jsi to všechno zvládnul? Skutečnost, že šlo o čistých 10 minut práce, nepropírejte, nestojí to za to. Příště se třeba dočkáte i suchého prkýnka na záchodě. A to si nemůžete nechat ujít.


Zkopírováno i s pravopysnými chibami. Je to sice psáno jakoby mužem, ale pochybuju... Že by to byl trend, návod, podle kterého s námi "blbci tupci omezenci" jednáte?


červenec 18, 2007 12:31
S tou pomstou jsem to zazila : Gita
i kdyz to byla trochu rafinovanejsi pomsta nez pouhe vyrvavani na ulici: ta krava mi nedala! Nekdo odmítnutí prostě neunese.
červenec 18, 2007 12:31
P.S. abych vás neuvedl v omyl - je to ze "seriózního" velkého serveru :-)))) : dess
ale odmítám dělat nevyžádanou reklamu takové debilitě. smilies/angry.gif
červenec 18, 2007 12:32
dess : Gita
To je stary, to delam taky. Alena T. by tohle presne nazvala tím cukrem. Žejo? smilies/cheesy.gif
červenec 18, 2007 12:32
no právě, prostě na chlapa cukr a bič. : dess
dokonalý... a pak chcete být "partnerky", "rovnocenné"...
no a už vůbec nechápu, jak je tedy možný, když jste tak úžasný v drezúrování nás dravý zvěře, že vůbec máte nějaké špatné zkušenosti?
Jak je možný, že vás některý zvíře neposlouchá? Nepanáčkuje, jak vy pískáte?

no, nic, musím zas vydělávat smilies/grin.gif
červenec 18, 2007 12:50
to Dess : alenaTečkovaná
Jak to myslíš, že rovnocenné?????? Tak hluboko bych já niukdy klesnut nechtěla!!! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 18, 2007 13:09
Dessi, : Míša šíša
já jsem Kráťovi nic nepodsouvala - bavíme se v obecné rovině. Libuna napsala "Nevím, jak byste reagovaly, kdyby tu nějaký muž psal přesně to stejné, ale obráceně: že musí ženskou pěkně drezírovat..." a já jí na to odpovídala, že chlapi se v tom smyslu baví úplně stejně, i když tedy po svém způsobu (taktika není jejich silnou stránkou). O Kráťovi nepadlo ani slovo.
Jinak ta strategie, co jsi ji tu zaznamenal, je vysoce účinná, a ženy, které ji ovládají, mají ráj na zemi. Bohužel mezi ně nepatřím, není mi dáno od Boha. Kdybych něco podobného měla aplikovat na svého muže, asi bych u toho umřela smíchy. Ale věř tomu, že to opravdu funguje, není to debilita.

Aleno T: smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Jen počkej, ty to zase schytáš! smilies/grin.gif
červenec 18, 2007 13:20
Holka taky jsem to nechápala. : alenaTečkovaná
Jak velmi ineligenní chlap, se třema červenejma diplomma z vyoký může na takovýhle jednoduchý btriky pořád skákat. Ale oni prostě myslej nějak jinak. Nesnáším hádky a rvačky a ráda vycházím s lidmi podobrém. A jeho jsem strašně milovala....tak jsem to vzdala. "Jseš krásnej a sluší i to" říkala jsm, kdykolise na obzoru začínala stahovat mračna. VŽDYCKY!!!! to zabralo. Nechtěj vědět proč. Sama to nevím. Ale funuje to naprosto spolehlivě.... smilies/cheesy.gif
červenec 18, 2007 13:31
no, tak fajn, : dess
hlavně že jsme, koho byste pak takhle (můžu napsat oblbovaly?) - rači napíšu usměrňovaly...
No, já mám ženskou naštěstí - výjimečnou, chová se vůči mě úplně normálně. Asi by dopadla stejně jako Míša šíša.
Pardon, nenormálně, protože normální je asi to chování "ke cvičený opici".
Mějte, se, budu tu snad večer.
červenec 18, 2007 14:09
Budu se taky opakovat s tou Stellou Zázvorkovu : wendy
vystihla to úplně přesně apřitom ty chlapi měla docelá ráda. Její milý za ní jezdil do Borotína a rádi se určitě měli...

Gito- PS pomsta - myšleno to bylo tak, že dotyčný to udělal právě naopak, všude vykládal, že mu právě dala, a ráda, a mockrát, a jemu, a kamarádovi a dalšímu a dalšímu - prostě hnus. Takže tak.
červenec 18, 2007 14:29
mistrovského výkonu v tomto směru : alenaTečkovaná
dosáhla kdysi před lety moj ndruhá babička. Když tehdy velmi mladá teta Vlasta neplánovně otěhtněla a ještě se šoférem a ne s někým, kdo měl pole, hnal se na ni můj rozčilený bděda s bejkovcem ayby dal průchod svému vzteku. Babička k tomu ekla naprosto klidně "
al Josef, pece ji nezabiješ teď,když jsem jí koupila novej kabát. To by byla hrozná škoda" A bylo. Teta se v pohodě provdala, porodila postupně čtyři děti a dožila se celkem vysokého věku a její manželství bylo vlmi šťastné. A já po létech pochopila proč.

Jinak, pánové, neuchylujte se ke stereotypům.Drezura rozhodně neznamená břev a rány jak je tomu ve vašich představách.
a
červenec 18, 2007 14:30
Jenom se vmísím do debaty, Dessi, : Ariana
já taky svého muže chválím, kdykoli to jen jde, ale stejně tak uvítám, když pochválí on mně. Je to sice zřídka, ale mně to stačí, mám zas dlouho z čeho žít. Je rozdíl někoho upřímně pochválit, když to tak cítím, nebo chválit jen proto, že s někým chci manipulovat. Manipulaci nesnáším (užila jsem si jí dost v dětství od matky). A co se týká toho "krmení", jak psala Alena T., tak já taky vyznávám zásadu, že dobrá domácí krmě je základem dobrého manželství. Vařím ráda, ale nemám tolik času, takže se často ve vaření střídáme. Když vaří muž (vaří rád, s láskou a fantazií), působí to na mě velmi sexy.
červenec 18, 2007 14:32
... : bb
Mně přijde pan Donutil schopný jen ve fabulaci, jinak mi přijde trošku zšenštilý a trošku...no, opatrnický, ne moc rovný a přímý.
Bolka Polívku jsem měla ráda v Kalamitě a Zapomenutém světle, a taky jeho Manéž jsem ráda sledovala, ale poslední roky se mi zdá ztrácí jiskru a nějak moc na můj vkus připomíná svoje spiťarství a holkaření...to chlap nedělá.

Vím, že dobrý sex a dobré jídlo k pohodě domova přispívají. Jenže si chci partnera považovat, a to bych asi nemohla vážit si někoho, o kom si myslím, že ho utáhnu na vařený nudli a horkým sexu, a že řečma o tom, jaký je krásný borec šikula,ho dostanu kam chci.
Chci aby mi pomáhal když si řeknu o pomoc, i když samozřejmě pochválím když vidím co dokázal, a poděkuju moc ráda, a potěším moc ráda, ale ne cukr a bič. On by to poznal. Snese to do určité míry, když oba víme, že víme, tak se právě hraje taková malá roztomilá hra a tak to bude brát. Ale ne si předávat rady s ostatními ženami Jak na něj, a Krmte tu bestii, apod. Sama bych to nesnesla, tak to nedělám ani jemu, na to jsme oba moc přímí.
červenec 18, 2007 14:55
... : bb
jenže já nikdy neměla potíž říct si o to, co chci, co potřebuju, nebo co mi vadí a se nelíbí, a taky jsem asi měla štěstí na chlapa, který nepovažuje za hloupé a ponižující pomoct, udělat, vyslechnout, dát prostor druhému, naopak...
červenec 18, 2007 14:57
... : bb
konkrétní problémy jo, to se dá probrat, ale jinak mám prostě pocit, že když se budu s houfem žen radit jak ty pacholky zmáknout, aby se vlk nažral a my kozy zůstaly celé, tak ho ponížím, a tím sebe, když jsem s někým, koho je třeba tak hloupě zmanipulovat, aby mi doma pověsil poličku na zeď...
červenec 18, 2007 15:04
bb, : Ariana
přesně jsi rozepsala podrobněji, jak to cítím taky. Partnera si potřebuji vážit a ne s ním manipulovat. A poskytovat mu stejnou svobodu, jakou chci, aby poskytoval on mně. Něco v tom smyslu, jak chceš, aby se druhý choval k tobě, tak se chovej ty k němu. Jde jen o to, najít tu správnou hranici a to chce léta. Veterání v manželství mají asi pravdu, že když to člověk zvládne vydržet tak pětatřicet letech, že se to pak všechno zúročí . smilies/smiley.gif
červenec 18, 2007 15:26
bb, taky na tyhle hry moc nejsem : Míša šíša
a připadají mi ponižující pro obě strany (nejen pro muže), ale i přesto uznávám, že to funguje a má to něco do sebe. V reálu to pak vypadá tak, že když si řeknu přímo o to pověšení poličky, které jsi zmínila, tak můj manžel ji sice pověsí, ale dnes to nebude, protože ho to zrovna dneska nebaví, a zítra taky ne, protože nemá čas, a ani pozítří ne, protože jánevímco. Zatímco žena "diplomat" rozehraje tiátr s tou všemožnou chválou a pochlebováním (Bóže, Venoušku, ty jsi tak šikovnej, co já bych si bez tebe počala...) - a má poličku natotata. A Venoušek je navíc ještě šťastnej (protože se mu zaručeně dostane odměny ať chválou, miliskováním či dobrým dlabancem) a ne otrávenej, co si to proboha ta ženská zase vyvzpomněla za blbost. Tak já ti nevím, co je lepší.
červenec 18, 2007 15:34
Míšo, : bb
rozumím, no já nejsem z těch, co dělají okamžitě na počkání vše, tak to nevyžaduju ani od něj, tudíž řeknu Prosím tě, potřebuju pověsit tu skříňku, ale nehoří to, stačí to tak do týdne, do dvou...a on na to Jasně, do neděle to asi stihnu, kdybych zapomněl, připomeň mi to...vyřízeno. A když vidí, že jsem na něco moc natetelená, aby to už už bylo a fungovalo, tak s tím nedělá štráchy a udělá to třeba v 10 večer. Naopak, když vím, že má za sebou perný týden a je hic a těší se, že zajde večer na jedno (spíš dvě až třismilies/smiley.gif se svou partou do zahrádky, nebudu buzerovat, že to musí být právě teď hned, když jsem bez toho doteď vydržela.

červenec 18, 2007 15:42
... : bb
a až tu skříňku pověsí, protože pěkně a pečlivě, dostane pusu nebo jen pochvalu bez pusy, to podle nálady, protože mám radost, že to mám a nemusím si na to zjednávat řemeslníka s fakturou a čekat dva týdny až bude mít čas atd....a tak tu radost vyjádřím
kdyby ji pověsil křivě, nebudu chválit, nebudu vyvádět, vím že ho to štve a bude to chtít spravit, řeknu Hm, tak se to teda nepovedlo, no bože, půjde to spravit? a nebo taky nic
ale kdyby to byl lempl línej vymlouvačnej, budu vyvádět a asi bych s takovým nebyla
červenec 18, 2007 15:45
ano : Kamila
přidávám se k názoru Míšy, že by mě to nebavilo (asi bych taky měla záchvat smíchu), že raději partnera než zvířátko na drezůru, nicméně musím objektivně uznat, že to funguje báječně! A právě - ten chlap je fakt spokojenej, nepřipadá mu, že s ním někdo manipuluje... jojo, život je složitej smilies/wink.gif
červenec 18, 2007 15:48
Tzv.slepičí taktika Míšo : wendy
opravdu funguje. Jenže já to nikdy dlouho nevydržím. ANo, každý je rád, když ho někdo pochválí a proč zrovna manžel by neměl být rád, že. Jsou tací, kteří k úkolům přistupují jako ženská - je to potřeba, tak se do toho vrhnu a nepřestanu, dokud to není hotové. Bohužel mnoho pánů má neúnosně dlouhé dodací lhůty A OD TOHO SE SPOUSTA VĚCI ODVÍJÍ. RAději bychom jednaly trochu jinak, víc na rovinku, ale to bychom někteří musely žít do 159 let...No bóže, však se svět kvůli tomu nezboří.
červenec 18, 2007 15:48
Máte zřejmě obě kliku : alenaTečkovaná
a dostaly jste muže, který si nemyslí, že všecko na co přijde nějaká ženská je a priori blbost a je nutno tomu nevěnovat pozornost. Jo,když chci poličku na zeď tak si o ni taky řeknu rovnou, ale jsou věci, které jsou pro oba dva zásadnějšího významu. Jako například věrnost a podobné věci - až ti t vůj hravý motýlek oznámí, že odchází za hlasem svého srdce, neb ty ho již nudíš a nemáš tak pěknou prdelku a jistě si budeš vážit toho, když ti na férovku řeknu, že jsi stará. Budiž, třeba budeš mít kliku, ale na to se spoléhat nelze. Já se spíš spoléhám na to, aby on byl PEVNĚ PŘESVĚDČEN!!!, že nikoho lepšího by nenašel a nenajde. Pokud tomu říkáš manipulace - budiž.Manipuluji s ním proto, že ho mám ráda a nechci ho ztratit a chci, aby on cítil totéž. Uváděla jsem tu příklad své babičky - máš za to, že by bylo bývalo fér a čestný, kdyby ona byla bývala nechala dědečka, aby její (i jeho) byť nechtěně těhotnou dceru umlátil? Byla malá a drobná, určitě by ho silou nezastavila.Ale - podle tebe - by s ním nemanipulovala, nýbrž by se zachovala čestně????Jsou situace,kdy se k určité aktice uchýlit musíš...
červenec 18, 2007 15:55
V tom ti dávám naprosto za pravdu, : Míša šíša
ale - mezi námi - já se střežím vyřknout větu "Nehoří to". To je ohromně ošemetný výraz a mohou z něj vyplynout neshody závažného charakteru smilies/grin.gif

Krom toho - už se tady jednou na tohle téma diskutovalo - taková běžná česká žena musí během dne udělat spoustu úkonů, aniž by jí o to někdo říkal, aniž by ji to bavilo a aniž by někoho nějak obzvlášť zajímalo, jestli třeba zrovna nechce jít s kámoškama na jedno. Nevím, proč tohle nemůže automaticky fungovat oboustranně. A nefunguje-li to automaticky, nedivím se tomu, že některé ženy pak manévrují a manipulují. To se samozřejmě netýká jen poličky a spol.
červenec 18, 2007 15:56
To předtím byla : Míša šíša
odpověď bb v 15:42 hod. Nestačím tak rychle psát smilies/smiley.gif
červenec 18, 2007 15:57
ja myslim, ze se trochu myslenkove mijime : sasassss
a chapu, ze kdo necvicil zvirata (nepocitam sedni, lehni) nebo nestudoval psychologii ma trosku jine predstavy, jak to vsechno funguje

cviceni jsme vsichni uz od plenek. dite place, ten zvuk je vam neprijemny (a prave proto to tak priroda zaridila), vy se ho snazite utisit. jakmile se vam to podari, vase chovani, ktere vedlo k tomu, ze dite prestalo plakat, bylo upevneno (protoze byla odstranena neprijemnost - plac). az priste zacne zase plakat, zopakujete stejne chovani jako minule, pokud to nepovede k uspechu, zkusite neco jineho. za cas budete mit nekolik malo cinnosti, ktere automaticky postupne budete zkouset, kdyz se dite rozplace (je mokry? ma hlad? je mu horko/zima? chce pochovat?...) miminko vas vycvicilo uspokojovat jeho potreby.
miminko se usmalo, kdyz jste na nej udelali "kukuc"? proc se skoro kazdy nad kocarkem usmeje a udela vyrazny oblicej? protoze se mu dostane odmeny - usmevu (chovani "kukuc" je upevneno.) miminko vas vycvicilo, jak mu venovat pozornost.

ditko, ktere se hystericky vzteka v samoobluze, ze chceeeee toooo liiizaaatkooo, taky nekdo vycvicil. ditko vi, ze je to zpusob, jak ziskat nejakou prijemnost (akorat nekdy je treba jecet dost hlasite a dost dlouho). je to vina toho ditete? ne, je to vina dospeleho, ktery ho to naucil (jednou si ditko neco vyrvalo, takze po druhe vi, ze je treba zacit jecet, kdyz neco chce.)

dostali jste razitko do sesitu za domaci ukol? a napisete ho priste zas? napisete. pani ucitelka vas vycvicila.
pani ucitelka vubec domaci ukol nezkontrolovala? napisete ho priste zas? mozna ano. az ho ale nezkontroluje po seste, sedmy ukol tutove mit nebudete.

ocenil zamestnavatel vasi praci pres cas, treba mimoradnou odmenou? az vas priste pozada, zda byste nemohli zustat dele, reknete ne? zamestnavatel vas vycvicil.

dite z vlastni iniciativy vytrelo podlahu. nadsene jste ho pochvalili / odmenili. je pravdepodobne, ze ji zase nekdy vytre? ano. vycvicili jste "pomahame doma".
dite z vlastni iniciativy vytrelo podlahu. nevsimli jste si. pripadne jste poznamenali, ze je smouhata a kouty jsou nedostatecne vymetene.je pravdepodobne, ze ji zase nekdy vytre? ne.

pozadala jsi, bb, manzela, aby ti povesil policku? on ji povesil a tys mu podekovala, usmala ses a mela jsi dobrou naladu? prestehuje ti priste ochotne zase treba skrin? ano. proc? protoze tvemu manzelovi je prijemne, kdyz mas radost a jsi mila a doma panuje prijemna atmosfera. vycvicila jsi "rad vyhovim sve parnerce."

na krizovatce se rozsviti cervena, zastavim auto. proc? protoze se chvi vyhnout neprijemnosti - srazce - ktera mi zpusobi zraneni ( ato je neprijemne, boli). jsem vycvicen, ze cervena znamena stuj.

tohle vsechno JE vycvik, nebo-li ucime se a opakujeme ta chovani, ktera jsou upevnovana, chovani ktera nejsou upevnovana nebo jsou dokonce tlumena se opakuji mene nebo mizi.
to, ze slovo "vycvik" vnimame s negativnim nadechem (protoze ho citime jako utok na svou svobodu) na tom nic nezmeni.

červenec 18, 2007 16:02
taky nestiham tak rychle psat :) : sasassss
nez jsem to sesmolila, nabehlo tu mnoho jinych prispevku. reagovala jsem na nazory, ze tyhle tanecky kolem "veseni policky" a vycvik vseobecne je ponizujici.
jo, taky me to moc nebavi, ale nemam problem verit tomu, ze to tak funguje. a nedelam si iluze o tom, ze ME nikdo necvici. minimalne deti velmi ucinne.

jeste pro zajimavost moje oblibena karen pryor a jejich 8 zpusobu, jak odnaucit "objekt" nezadouci chovani. je to preklad z jeji knihy "don´t shoot the dog" a krome psa a manzela tam ma i priklady, jak odnaucit spolubydliciho nechavat povalovat spinave pradlo po podlaze, jak odnaucit deti hadat se v aute...
je to na nasledujicim odkaze az uplne dole na strance
http://bcccz.cz/klikr.htm
červenec 18, 2007 16:11
Muži, kteří se pro toto rozčilují : wendy
možná mají doma semetriku, která je vážně nenechá jít ani na jedno s kámošem. Jak k tomu ti dva asi dospěli ? Byla taková už před svatbou ? Protože co to je - manželka mě nikam nepustí.
červenec 18, 2007 16:16
ano : Kamila
je fakt, že tuhle výmluvu s oblibou používají i ženy. On mě nikam nepustí - a nezřídka to ani nezkusily... tak nějak to "předpokládají"... a mohou se mýlit. Ovšem pokud se nemýlí, tak je něco špatně...
červenec 18, 2007 16:27
miso siso : sasassss
taková běžná česká žena musí během dne udělat spoustu úkonů, aniž by jí o to někdo říkal, aniž by ji to bavilo a aniž by někoho nějak obzvlášť zajímalo, jestli třeba zrovna nechce jít s kámoškama na jedno.

protoze ji vic motivuje, aby zapezpecila potomka (tomu se rika matersky pud a je to zrejme hluboce zakorenene a samomotivujici chovani. a priroda to tak zaridil spravne, protoze jinak jsme uz davno vyhynuli.) kdyby ji vetsi upokojeni prinaselo jedno s kamoskou, tak sedi v hospode a dite doma breci hlady. a jsou i takove.
červenec 18, 2007 16:30
... : AlenoT
tak to s tím kabátem nepovažuju za manipulaci, protože jen idiot si může myslet, že chlap by zabil svoji dceru a kvůli kabátu to neudělá, ostatně mám takový případ v příbuzenstvu, dcera se v 50.letech spustila se ženatým, ani nemusela být těhotná, jen pro tu ostutu ji otec seřezal opratěma a vyhnal z domu, ale kabát by mu fakt nezabránil, kdyžtak by ho z ní svlíknul a pak prodal...to, že babička hodila dědovi laso, aby mohl přestat vraždit dceru a neztratit u toho tvář, je ta výborná znalost lidské psychologie, a taky ohleduplnost k manželovi a pochopení pro jeho mužskou ješitnost...přece když někomu řeknu Trochu jsi přibral, místo Jsi tlustej špek, tak to není manipulace
červenec 18, 2007 16:34
pardon, to jsem psala já, a do jména napsala oslovení, : bb
bylo to tedy pro AlenuT od bb
červenec 18, 2007 16:34
sašo, ano, cvičím své psy i děti, : bb
a s tím vším ostatním jasně souhlas, ale o tom nikdo nepochybuje
co zpochybňuju, je uplat'nování metod výchovy dvouletého batolete nebo 5měsíčního bulteriéra na dospělého muže, svého partnera, protože zatímco to dítě či štěně chci vychovat, tak jeho ne, od něj chci, aby už vychovaný vycvičený byl, a když není podle mého gusta, tak to s ním chci řešit na jiné úrovni než předpokládá vztah "cvičitel a jeho zvířátko" nebo "maminka a neposlušné dítko"

jasně, je rád, když se usměju a než mi propojí fax, tiskárnu, počítač, skener, připravím nám lahůdku k večeři
ale já tu lahůdku připravím i jindy, a naopak když byl pašák, a já nemám náladu, nebudu házet cvičitelovy úsměvy a neuvařím třeba nic, prostě nemám náladu a od dospělého partnera očekávám, že to pochopí a nebude panáčkovat, aby dostal piškotek
zatímco u malého dítěte nebo štěněte se přemůžu, protože si uvědomím, co to jedno nenaladění může způsobit za následky
červenec 18, 2007 16:44
... : bb
a do toho spadá i to, že mu neřeknu Ježíš ty seš nemožnej trouba, a taky to, že to na něj nevybalím když dorazil hladový poté, co jel a řídil 350 km, protože ani já nejsem hned okamžitě k použití sotva dorazím, dokud nemám svůj určitý komfort, jako třeba sprchu, svačinu a kafe a nesetřepu den, nebudu ironická, jízlivá, ani ho nebudu napřed medovat slovy o tom, jak byl onehdy borec, ale prostě klidně jasně řeknu, co a jak
je docela úleva nemuset vymýšlet psí triky na partnera,na druhou stranu to, že nenaprskám všechno bez obalu, není manipulace a výcvik
červenec 18, 2007 16:48
bb : wendy
add kabát - taky někdy bereš AT moc doslova - ta dobrá žena-babička tímto svým prohlášení muže zklidnila. Mohla říct i něco jiného, podobně blbého nebo chytrého, hlavně, že se získal čas k nabrání dechu. Nebo ?
smilies/tongue.gif
červenec 18, 2007 16:56
... : bb
ještě poznámka k tomu, cos psala Míše šíše, ne tedy pro mě, ale zaujalo mě to - to o tom, že běžná žena udělá spoustu úkonů atd.
no ale normální běžnej chlap taky, jenže jiných...jeho povinnosti jsou jiného druhu a tak vyžadují jinou frekvenci drobných úkonů, naše trvání na uspořádanosti domácnosti je některým na obtíž, na druhou stranu já bych taky nesnesla jakékoli sekýrování typu Už sis přečetla ten časák? tak uklidit! dočetla jsi knihu už v pondělí? jaktože ve čtvrtek ještě leží na stolku?? proč jsi nezalila kytky včera, zase ti uschou....atd. atd.

a to s tím zabezpečením potomků, tak nevím co kdo má za otce svých dětí, znám různé příběhy žen, které potřebovaly pomoc různých organizací, ale i žen z tzv. normálních manželství, jejichž manžel se vykašlal na nemocné děti a jel na hory apod....já to považuju za velmi nenormální, a i proti přírodě, jelikož samec chrání mláďata a samici-matku, tak normální chlap totéž s vlastní smečkou, a navíc má ten mozek, tak když nezafungují instinkty, měl by rozum a cit, a když ne, stojí za starou belu
červenec 18, 2007 16:57
... : bb
wendy, však to jsem právě napsala...že mu hodila laso, aby mohl přestat vraždit dítě a neztratit přitom tvář smilies/smiley.gif čímž samozřejmě v důsledku zklidnila situaci
červenec 18, 2007 16:59
Jo jasně, tak shoda, sorry, : wendy
už moc spěchám - dneska končím. V nejlepším a někdy i dřív se má přestat...čauky všem !!! smilies/cheesy.gif
červenec 18, 2007 17:02
Ty woe! : Krakonoš
Já asi žiju na jiný planetě. Na planetě, kde partner partnera pochválí, když tento udělal něco potěšujícího, bez ohledu na to, jde-li o samičku či samečka - jde o sdílení a vyjádření pocitů, nikoli o prostředek k ovládání. Na planetě, kde partneři CHTĚJÍ být rovnocenní a přistupovat k druhému jako ke cvičené zvěři se jim příčí. No ale jsem rád, na tý vaší planetě by mi dobře nebylo. A Alenu T. bych fakt za partnerku nechtěl a jejích chlapů - živých i mrtvých - je mi upřímně líto. Za tu dobu, co sem píše, už na sebe o své namyšlenosti, zavilosti a nesnášenlivosti napráskala tolik, že může stokrát tvrdit, jak je v životě spokojená a muže má ráda - to jí může věřit jen někdo, kdo se v lidech nevyzná :-)
červenec 18, 2007 17:04
... : bb
prostě si myslím, že normální slušnej chlap takovou manipulační taktiku prohlídne, někdy ji považuje za standardní chování žen, protože to tak třeba dělala i jeho matka, někdy se s tím smíří nebo spíš rezignuje, ale nikdy to nepřispěje k té rovnoprávnosti partnerství, po které všichni toužíme a o které se hodně namluví...on to třeba, jak se ted říká, "neřeší", ale na tom vztahu se to odrazí
partner je přece mj. přítel, a copak své přátelé cvičíme a manipulujeme?
červenec 18, 2007 17:07
bb : Clarissa
napsalas mi to z duse.

Devcata, mozna je to tim, ze ty site jsou rozhozeny trochu moc zesiroka. Tak jak mi nesedi kafry typu "udelat ji pet deti, aby mela co delat", tak se mi prici rady jako "chlapi se musi krmit a drezirovat". Slusni chlapi zijou a ja mozna mela stesti na jednoho z nich. A nebo taky mozna, ze on mel stesti na mne. Kdovi?
červenec 18, 2007 17:18
bb : sasassss
o tech ukonech psala misa, ja ji jen citovala. muj komentar se tykal toho, proc zenska radsi nakoupi a vyzvedne dite ze skolky, uvari, napise ukoly...misto, aby sla na jedno, i kdyz by se ji zrovna chtelo vic. samo, ze standardni chlap taky radsi "maka celej den", aby ta zena a dite meli co jist a kde bydlet, i kdyz by taky radsi sel na jedno.
to nebylo o tom proc zenska ano a chlap ne. bylo to o tom, co ji (ho) nuti nakoupit a uvarit (i kdyz dat si jedno a nohy na stul vypada mnohem lakaveji)
červenec 18, 2007 17:33
kamilo : sasassss
On mě nikam nepustí - a nezřídka to ani nezkusily... tak nějak to "předpokládají"... a mohou se mýlit.

ono to ani nemusi byt "on me nikam nepusti". protoze, jak pise wendy - co to je nikam nepusti, prece nestoji ve dverich s puskou v ruce "dal ani krok"
ale pozdeji ji to da sezrat, jak rika moje kamoska, nasleduje "system malych trestu". a to dusno si pak lecktera odpusti a misto toho rika "on me nikam nepusti".
urcite to plati i obracene - "ona me nikam nepusti" (samozrejme pusti, ale pak dela doma dusno).
ja nevim, kde to ma pricinu. mozna je to vychovou (proste to tak u nich doma bylo - vsechno musime delat spolu, kdyz jsme rodina), mozna ma nekdo vic majetnicky nebo velitelsky sklony (treba je nejstarsi ze sourozencu), mozna unava (zase jdes pryc a tady stoji prace)...
červenec 18, 2007 19:13
wendy : sasassss
možná mají doma semetriku, která je vážně nenechá jít ani na jedno s kámošem. Jak k tomu ti dva asi dospěli ? Byla taková už před svatbou ?

treba nebyla. nejdriv byli zamilovani a chteli byt 24 hodin denne spolu. pak si zarizovali bydleni, prisly deti... to cloveku dost vyplni volnej cas. a pak deti vyrostly a zase zacali mit cas na svy konicky. ale mozna si uz jeden z nich neumi najit novy konicky nebo navazat na ty stary a druhej jo. takze misto aby oba nadavali na dnesni mladez/drahotu/vladu a sledovali rodinny pouta nebo naopak neco podnikali at uz spolecne nebo kazdy sam, podnika jen jeden a ten druhej si s tim neumi poradit. a treba se citi zrazenej.
nc ma na tohle jeden oblibenej recept - poridit si chalupu :-D
červenec 18, 2007 19:24
Ježíš BB : AlenaT
laždá mluvíme o něčem úplně jiným.Začalo to srandičkou na téma drezúra a skončilo to tím, že chudák Pepíno žije v kriminále, nesmí chudák ani na pivo a je manipulovanej proti svý vůli. Samosebou, že homám ráda a že si ho vážím. Jinak bych s ním nebyla, kdyby tomu tak nebylo, tak bych se nenamáhala, "drezůra" totiž stojí energii a nerby a sebeovládání. Já se s ním prostě nechci hádat, dělat dusno a jinak podobně se chovat "čestně". Samosebou, že by tenkrát děda Růžu nezabil, ale asi by zmlátil i babičku - i když - kdo ví...on když měl vztek, tak se neovládal.Já nejsem psycholog, jsem obyčejná ženská a k tomuto jsem došla empiricky metodou pokusů a omylů. Možná to není dvakrát čestný, ale já radší předcházím maléru, než ho pak hasím.Ty máš možná za muže kamaráda, já ne - já mám za muže normálního chlapa.
červenec 18, 2007 19:46
... : bb
a v tom to právě Aleno je...že ty tohle považuješ za normální, já ne(připouštím, že zatím, a že mě třeba život ještě naučí) ...ale já neříkám, že jsi špatná nebo tvůj muž divný apod., jen to, že se mi tenhle styl nezamlouvá...ostatně, co ty víš, třeba ti to toleruje, protože tě má rád, ale má to jinak prokouknutý smilies/smiley.gif
a pak taky myslím, že velkou roli hraje věk...možná teď, když jste starší, usazenější a usedlejší, berete věci jinak, než ve 20,30,40
možná tě má rád takovou jaká jsi, možná je jen ohleduplný, možná, kdyby ti bylo o 20 méně, byla bys fit, tak by tě nechal
ano, můj chlap je můj milenec, přítel, kamarád, oponent v diskuzích, kolega při práci na čem si vzpomenu, prostě všechno, prostě partner : )
červenec 18, 2007 19:54
... : bb
že mluvíme každá trošku o něčem jiném jsem si všimla smilies/smiley.gif podívej : "Máte zřejmě obě kliku : alenaTečkovaná
a dostaly jste muže, který si nemyslí, že všecko na co přijde nějaká ženská je a priori blbost a je nutno tomu nevěnovat pozornost. "
no ale můj chlap, můj táta, můj děda, strejda, dokonce ani můj 16 letý syn si tohle nemyslí, což se pozná z jejich chování, nevyjadřují se s despektem o ženách obecně, a jen velmi výjimečně od nich uslyšíš Ta má vážně v hlavě piliny, nebo To byla ale slepice...a vždycky je to reakce na pitomé chování nějaké ženy, kdyby totéž udělal chlap, řekli by Je to vůl...
Asi si ten respekt k slušným dobrým lidem bez ohledu na pohlaví nějak generačně předávají.
Stejně tak já nebo jiné ženy z rodiny o nich nemluvíme jako o hravých motýlcích, protože to je už trošku zavádějící označení a my si nemyslíme, že takoví jsou všichni.
Ani si jako ty nemyslím,že všichni, nebo alespoň většina mužů, jsou omezenci. Nemyslím si to, nemám takovou zkušenost, tj. s většinou mužů jsem takovou zkušenost neudělala.
Což se pochopitelně nevylučuje s tím, že bych občas každého z těch chlapů, o kterých jsem mluvila, nezabila, že nemám vztek nebo necítím lítost, zklamání, nepochopení,ukřivdění, ale to vždy plyne z jedné konkrétní situace, ne z prostého faktu, že jsou to chlapi, protože takové situace dokážou přivodit i ženy, a taky se to děje.

červenec 18, 2007 20:07
já jen zírám co se tu dnes děje, : Inka
asi taky žiju na jiné planetě, jsme s manželem dvě silné osobnosti co se navzájem milují a respektují přání druhého partnera, pokud nějaká neshoda vznikne, prodiskutujeme to, máme mezi sebou pár tichých nepsaných pravidel, které jsou tabu a mezi ně patří i nevěra. Každý z nás si občas jen sám vyrazí s přáteli, aniž by se jakkoliv musel dovolovat, protže si navzájem věříme, jen nahlásíme kdy a do kdy se vrátíme, aby jsme neměli o sebe starost. Jsme hodně stejní a citliví, takže se na spoustě věcech prostě intuitivně shodneme a vycítíme, co druhému není úplně vhod. Ani jeden nesnášíme manipulaci a pravidla drezúry by se rozhodně nesetkala s úspěchem, spíše naopak (oba jsme dost rebeloidní). Asi je to o tom jaký je člověk uvnitř, co od života chce a kam jde, co všechno je pro své sny ochoten udělat a taky za jakou cenu a v neposlední řadě jakého má vedle sebe partnera, jestli tu životní káru jsou ochotni táhnout spolu, nebo se jeden z nich veze a druhého před sebou žene bičem. Každý máme možnost volby pro svůj život.
červenec 18, 2007 20:22
já doufám, : bb
že se tu děje jen živá diskuze na jedno téma, výměna myšlenek, postřehů a poznávání postojů a názorů druhých smilies/smiley.gif
a pravda, pro mě je to velmi poučné, většina článků (na téma partnerství) a komentářů pod nimi mne zas a znovu přivádí k uvědomění si jaké mám vlastně štěstí
byť je to občas Itálie

červenec 18, 2007 20:31
Inko, : Ariana
Tvůj večerní příspěvek mě pohladil po duši. Dala jsem jej přečíst muži a ten jen řekl: "Jojo, souhlas".
červenec 18, 2007 21:05
Ještě jsem si vzpomněla, : Ariana
že jsem kdysi na jednom chatu četla krátký, leč výstižný příspěvek od jednoho muže. Nevzpomenu si už na přesné znění, ale vyzněl přibližně takto: "Jsem hrdý na to, že mám doma orlici a ne slepici". Pochybuji, že by se orlice snižovala k nějakým manipulativním praktikám a drezurám.
červenec 18, 2007 21:27
byť je to občas Itálie : Iveta
Já se zas k smrti nerada hádám, úplně to nenávidím (moje trauma z dětství) a žiju s cholerikem (je to prakticky jediná jeho výraznější "charakterová" vada smilies/smiley.gif jinak je chytrý, vtipný, skvěle se stará o rodinu i děti). Ale když má špatnou náladu nebo se mu něco nedaří, stačí jakýkoli podnět a sprdne prvního, na koho narazí. V 95% jsem to já. On je za deset minut v pohodě, mně naštvání vydrží hodiny, dny, týdny... Proto si vždycky dvakrát rozmyslím, co řeknu, kdy to řeknu, dávám zřetelně najevo, že se mi líbí, když má dobrou náladu a že "promiň" není sprosté slovo. On mě zase naučil, že pokud něco chci, mám si o to říct a nemám očekávat, že si Někdo všimne. Možná je to manipulace, ale při dodržování těchto několika elementárních zásad období "dusna" vystřídala zase pohoda.
červenec 18, 2007 21:37
Tak si to hezky zopakujeme, vysvětlíme, podtrhneme ... a tu a tam uděláme mezisoučet ! : Kráťa

--------------------
Je mi líto, ale vzhledem k tomu, že uvedený příspěvek byl neslušný, tak jsem ho celý vymazala.
Bez ohledu na to, zda jinak měl či neměl pravdu.
Jsem toho názoru, že zcela všechno se dá vyřídit bez vulgárních slov. Zvláště, když je to písemnou formou (tedy je čas si to všechno v klidu rozmyslet).
--------------------
červenec 18, 2007 22:32
asi jsem vyrůstala jinde a jindy než vy : AlenaT
já dospívala v době, kdy bylo normální, že vám po čkole řekli narovinu,když jste se ucházely o práci, že by vás vzali, ale radši by kluka kterej jim nevotěhotní.Dneska už je to trestný. Když moje kamarádka Dana, která má místo mozku computer a dokáže z hlavy i odmocňovat a měla suverénně nejlepší rysy ve škole (ZDŠ) udělala přijímačky na stavební průmyslovku na výbornou, tak ji nevzaly a jako důvod jí sdělili, že pan ředitel nemá rád holky. Dneska by přinejmenším přišel o místo.ˇBylo mi třicet, když mi šíéf sdělil, že mi nemůže dát stejnej plat jako stejně starému kolegovi se stejnou ško,lou a stejnou praxí, protože jsem jen ženská. Takže po lidech, který vyrostli v týhle době já nemůžu očekávat nějaký kamarádství nebo partnerství.A když s nimi chci žít, musím to být já, kdo se s tím popere.Pokud nechci, aby se mnou zacházel jako s hadrem, nebo nedejbože, aby mě mlátil, musím se podle toho chovat.Hele, já vím z praxe tolik, že když můj malinkej synek utíkal a hrozilo nebezpečí, že by vletěl pod auto, tak jsem na něj nesměla zařvat stůj! - to leteěl dál a ptal se proč? Ne, musela jsem zavolat "Utíkej!" a on se zastavil a ptal se Proč? A tím pádem je dosud naživu. Kdybych se zachovala nemanipulovatelně a čestně, už byl dávno mrtvej. Takže já jsem možná nečestná a manipulativní ale je to ke prospěchu obou!!!! tedy nejen mě, ale i jeho.Nedělám mu nic strašného - jen "zařídím", abychom oba chtěli totéž. Zatím si nestěžoval, že by mu to vadilo.Naopak, předemnou byl ženatej s ženou, která s ním pořád bojovala a dělala mu naaschvály. Dodneška nemaj vyřízená BSM a to bylšest let rozvedenej, když si mě bral a ona už byla rok znovu vdaná.Jo, ale nic nepředstírala, nemanipulovala a tedy a tudíž byla čestná. No dobře - jsem tedy nečestná manipulativní mrcha - ale oběma nám to vyhovuje a daří se nám dobře. Funguje to perfektně a prakticky jsme se dosud nepohádali - vždycky se to "nějak " vyřešilo. Podívejte se, vás jsem nikdy neviděla a patrně již nikdy neuvidím, svého muže vidím denně. A zatím si nestěžoval, ani nezačal chlastat, ani brát prášky na nervy.Já bych mu nikdy neublížila a nikdy bych nejednala proti jeho zájmům. Ale nemíním dopustit, aby někdo ubližoval mně, nebo aby mě podrazil. Status quo mi vyhovuje,funguje perfektně a nehodlám na něm nic měnit. A upřímně řečeno, je mi docela fuk, jak to má doma zařízený někdo jiný. Ale podle toho, co tu čítávám,( a taky podle toho, co kolem sebe vidím), není to všude zdaleka perfektní a málokterý muž je skutečný partner a přítel.Navíc, já žádnýho dalšího kámoše nechci, mám dost kamarádek...já chci mužskýho, toho kterýho mám.A nehodlám o něj díky "čestnému jednání" přijít. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 18, 2007 22:35
i u nás je občas Itálie, ale teď už to beru jako vyčištění vzduchu, : Inka
manžel je - byl též cholerik-hysterik, řekla bych, že jsou to důsledky jeho výchovy z dětsví a těžké manipulace ze strany jeho rodičů, je to taková jeho obranná reakce. Ze začátku jsem to nechápala a těžko snášela, ale on po čase pochopil, že není nutné se takhle chovat, že stačí když v klidu vyjádří svůj nesouhlas. A taky pochopil, že já s člověkem s takovými reakcemi prostě nebudu, vše se dá řešit a v klidu.
A taky nikdo z nás není geniální, ani neomylný. Nikam ho v ničem netlačím, má svobodnou vůli a pokud s něčím nesouhlasí, stačí říci jaké k tomu má důvody a můžeme diskutovat, já to dělám stejně.
Jsme spolu sedmý rok a neuvěřitelně se zklidnil, ve spoustě věcí jedná v už pohodě. Fakt je, že na hru musí být dva a já jí nikdy nehrála s ním. Též se neumím hádat, spíš se naprudím, až se zaseknu, otočív se na patě a vypadnu z bytu tak na dvě-tři hoďky, vypnu mobil, obrazím nějaké návštěvy, dám si kafíčko, udělám si pohodičku a hezky si to volno užiju. Když se vrátím, je navařeno, svíčky a vínko na stole a manžel mě vítá s otevřenou náručí bez jakýchkoliv vyčitek se slovy promiň, já to vždy mezitím rozchodím a je pohoda. On totiž nemá rád, když zůstane sám se svým vztekem.
Asi tenhle charkterový rys potřebuje diváky či co. Nijak to neřeším, jednou do roka se to dá ustát v pohodě.
červenec 18, 2007 22:51
Kráťo...? : Ája
smilies/angry.gif smilies/undecided.gif smilies/cry.gif
Tohle byl vždy slušný server na úrovni... smilies/cry.gif
červenec 18, 2007 23:03
no Ariano, : Inka
já si nějak nedokážu představit, že bych svého partnera někam nebo k něčemu celý život tlačila a organizovala ho. To budu raději sama, tak snad proto spolu nějaký čas chodíme před svatbou, abychom se poznali, jakou máme povahu, kolik kdo z nás má energie, jaké máme koníčky, jak jsme tolerantní, milující......jestli naše plány do budoucna mohou být společné.....a zda jsme v pohodě schopní ustát špatné charakterové rysy partnera dalších padesát let. Vždycky jsem se hodnotila jako dost energický partner do nepohody a tak nějak bych vedle sebe ráda měla člověka stejného založení, pak můžeme dokázat mnoho. Občas se životní cesty lidí prostě rozejdou, tak jako v mém prvním manželství, tak proč spolu setrvávat, když věci cítíme každý jinak. Svých partnerů jsem si vždy vážila a vážím a též i oni mě, nikdy bychom se nečastovali, ani o sobě nemluvili nějakými nadávkami, to mě dost zaráží v některých partnerstvích.
červenec 18, 2007 23:11
no vidis, inko : sasa
Fakt je, že na hru musí být dva a já jí nikdy nehrála s ním. Též se neumím hádat, spíš se naprudím, až se zaseknu, otočív se na patě a vypadnu z bytu tak na dvě-tři hoďky, vypnu mobil, obrazím nějaké návštěvy, dám si kafíčko, udělám si pohodičku a hezky si to volno užiju. Když se vrátím, je navařeno, svíčky a vínko na stole a manžel mě vítá s otevřenou náručí bez jakýchkoliv vyčitek se slovy promiň, já to vždy mezitím rozchodím a je pohoda. On totiž nemá rád, když zůstane sám se svým vztekem. Asi tenhle charkterový rys potřebuje diváky či co.

chovas se presne podle zasady c.3 (intuitivne, ja vim)
"# Negativní motivace. (Odstranění něčeho nepříjemného, když je nežádoucí chování nahrazeno žádoucím).
Při prvním náznaku špatné nálady ve hlasu partnera odejděte z místnosti a vraťte se, když bude jeho hlas opět klidný a tichý."
no a funguje to, vidis smilies/smiley.gif
červenec 18, 2007 23:25
Ač Kráťa napsal poměrně hodně "emotivní" komentář, : d@niela
musím se ho zastat.¨
Celý den se tu do něj bušilo a on neměl možnost se ozvat. Jen dess a občas i někdo další se ho zastal. Diskuse byla bouřlivá, a pomalu v každém příspěvku se do něj někdo navezl.
Jestli právem či neprávem ponechme stranou.

Rozhodně pod výňatkem z jeho dopisu, ve kterém mi píše svůj názor (že by se ženy měly radit o mužích s muži) a ve kterém velmi hezky píše o kytičkách - fakt bych se bývala sázela, že se budete bavit právě o tom! - a o jeho výročí s manželkou.

Přesto, že to, co jsem z našich dvou e-mailů publikovala, nebylo rozhodně nijak agresivní ani vulgární, rozproudila se debata na téma poněkud odlišné... Ale to už tak bývá, to chápu, jen je mi líto, že jste se pouštěly - jak ještě jednou zdůrazňuji - do nepřítomného, který se až do večera ani nemohl podívat, co se děje (ale i o tom jste věděly, psal to tu, že).
Snad právě proto uznávám jeho "prudké hnutí mysli" a s povděkem beru jeho rytířské bránění cti manželky.


Víte, tady plno žen píše o tom svém všechno možné, co jim dělá, jak pijou, nedávají jim peníze, jsou hulváti - a pak se jen zeptají, co mají udělat, aby je měl rád... A chraň pámbu, když jim napíšete, aby se s ním rozešly... To přeci ony slyšet nechtějí...

Čímž se dostávám k tomu, že mi to pošklebování se na jeho účet, když se také svěřil, že jeho žena občas sex odmítá - (Kráťa tu psal, že žijí v obyč. 3 plus 1 - a sami víte, že takový panelák je totálně prost jakéhokoliv soukromí.)
Absolutně jeho paní chápu; když ví, že ve vedlejším pokojíčku spějí její puberťáci - nebo třeba ani nespějí, není schopna se nějak "odevzdat sexu, uvolnit se pro milostné radovánky". Sama jsem měla přesně v těch samých dimenzích dvě robátka a vím, že když vedle spadl papír, ozvěna bouchla u mě o zeď smilies/cheesy.gif
Někomu to nevadí, někomu prostě vadí. A stejně tak chápu, že to zase vadí i Kráťovi, není mu ještě osmdesát... Ale - znovu opakuji - vysmívat se, pošklebovat, to zvládne každej a není to nic "košer".

Bohužel, na kudlance se už mnohokrát vyskytly příspěvky, ve kterých se autor jiným smutnicím vysmíval. Nebudu to komentovat, prostě jsem jen dotyčného pisatele požádala, aby toho, kdo si přišel pro potěchu, uklidnění, třeba i pro naději, někdy i radu (nebo se jen vypovídat), aby se k nim choval buď slušně, nebo se raději reakcí na článek vystříhal. Mj. píšu-li o pisateli, neznamená to, že je to někdo mužského rodu ... smilies/tongue.gif

Tak, a doufám, že nad tím můžeme zatáhnout oponu... že už další invektivy - na nikoho a od nikud padat nebudou a že těhle pár slov vezmete stejně v dobrém, jako je píšu.
díky moooooc smilies/smiley.gif

červenec 19, 2007 00:01
D@nielo! : Kráťa
Chápu, že se snažíš, aby se na Tvých stránkách neobjevovala sprostá slova a proto jsi upravila text, který jsem zaslal. Bohužel mě tím, byť nevědomky, poškozuješ. Pokusil jsem se vrátit údery, které celý den dopadaly. A Ty mi zlomíš ruce?
Buď tak laskava a pro dnešek vrať text do stavu, v jakém jsem ho zaslal - aby si ho mohly nezměněný přečíst ty, kterých se týká.
A pak to klidně smaž celé ...
červenec 19, 2007 00:15
aha, tak Kráťa nechtěl, abychom přišly byť o jedinou z jeho perel : bb
a pro jistotu zkopíroval svůj pamflet i sem, nejen pod Trapně se zapalující lýtka
tak já zkopíruju svůj komentář:

skvostné : bb
jo, spletla jsem se a špatně pochopila kousek textu v internetové diskuzi, pochopitelně tím pádem další mé reakce byly scestné, protože vycházely z mylného dojmu, že Kráťa nazval krávou tu, u které žebroní o sex a vůbec i jinak to s ní nemá lehké, a přesto s ní z jakýchsi falešných ohledů zůstává...byl to sice trapný, nicméně omyl, který jsem si uvědomila ještě předtím, než mě upozornila Saša...proto jsem v sebeironii napsala "a pojedu a pojedu"

no a ty se domníváš, že můj trapný omyl v internetové diskuzi tě opravňuje chovat se sprostě
(o urážky nejde, tyhle výlevy normálního člověka nemůžou urazit, ty si je dovoluješ samozřejmě jen proto, že píšeš víceméně anonymně na net...)

to je velmi ubohé a nebaví mě to

červenec 19, 2007 00:56
červenec 19, 2007 01:00
saso, : bb
právě že intuitivně, to mi přijde přirozené, ale to co se tu probíralo mi přišlo skoro jak manuál, kterého nebude-li se žena držet, pohoří
mně třeba vysloveně vadí takové ty dámské sedánky, kde se během pěti minut dozvím to nejhorší na nepřítomné manžely, partnery, a přitom vím, že ty holky se vrátí domů, budou se tvářit celkem spokojeně a setrvají v tom svazku dalších x let, ačkoli je jinak hroznej, dělá to či ono, a ony musí na něj takhle a takhle, protože je to prostě mužskej
červenec 19, 2007 01:09
AlenoT : bb
ale my ti nevnucujeme, teda já určitě ne a myslím ani ostatní, svůj způsob, jen vyjadřuju svůj názor a komentuju tvé
čili to co běžně děláš i ty, domnívala jsem se, že to vnímáme stejně
červenec 19, 2007 01:10
Inko : bb
taky si myslím, že to jsou spíš naučené obranné reakce, kdy mají pocit, že když nebudou křičet, bude jim ublíženo, někdo je bude chtít přechytračit, ošidit, oblbnout apod.
a že když člověk uvěří a pochopí, že to nehrozí, že může důvěřovat a diskutovat, že má respekt i bez křiku, tak ho to přejde...až na občasné vypouštění páry
červenec 19, 2007 01:12
... : bb
že krávou nenazval Kráťa svou manželku byl můj omyl a to jsem zmínila už během dne, nebo tedy spíš v noci, hned jak mi došlo, že jedu jak tank a přitom poněkud z cesty...proto jsem napsala "a pojedu a pojedusmilies/smiley.gif"...ale nikoho jsem sprostě nenapadla, ode mne žádné invektivy nepadly, nemám to ve zvyku
že můj omyl převzaly další, je nemilé, ale nic neprovedly, jen pokračovaly v mém hloupém omylu...a i mně se nechtělo vysvětlovat a psát Nene, já to blbě pochopila, on tou krávou nemyslel svoji ženu...sice blbě, ale zastávaly jsme se jí...a že tu Kráťa zrovna nebyl, no to my nevíme, já tu leckdy jsem a jen čtu, a rozhodně nesleduju kdy kdo napíše Ahoj, jdu domů, končím, apod...když Kráťa nazval někoho krávou, sviní atd., taky se v tu chvíli asi nezajímal o to,zda tu dotyčný je nebo kdy bude
chápu, že se Kráti může dotknout, že někdo špatně pochopí co píše a domnívá se, že on by se tak vyjádřil o své ženě...ale takových přehlédnutí a omylů jsou v diskuzích nejen na netu stovky a tisíce, nikoho to neopravňuje k tak sprostým reakcím
no abych to zkrátila:
sdělit to Kráťa jinak, sypala bych si popel na hlavu a styděla se za trapný omyl, za to, že dřív reaguju než pořádně přečtu
ale ta záplava sprostostí má asi stejný účinek, jako nápisy na veřejných záchodcích...




červenec 19, 2007 01:29
... : bb
to bylo pro Danielu
červenec 19, 2007 01:30
... : bb
do nepřítomných se tu "pouštíme" pokaždé, když se vyjadřujeme k nějakému článku, málokdy je autor, pisatel přítomen po celou dobu diskuze, a že leckdy je to velmi živá diskuze...
jako rytířské bránění cti manželky to teda moc nevidím, ty výhružky
a pokud vím, nikdo se mu neposmíval tehdy, když si tehdy postěžoval, ale až když se tady začal navážet do žen...ta souvislost se prostě přímo nabízela, když si v jednom příspěvku postěžuju na manžela, že se nechce se mnou milovat, a v další diskuzi budu vést kritické až útočné řeči na adresu chlapů, musím počítat s tím, že si to někdo dá do souvislosti

červenec 19, 2007 01:37
Milá BB : AlenaT
jak jsi se sama přesvědčila na výše zveřejněném - jsou to holt naši ušlechtilí kamarádi, přátelé , spolupracovníci a partneři se kterými nelze jednati jiank, než čestně. Po dlouhé době jsem se opravdu ze srdce zasmála. Co dodat? smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 19, 2007 05:21
Tak.... : d@niela
v jednom vtipu se říká:
jedna milostná dvojice si za každý toho večera odmilovaný akt dělala na zdi čárku.
On: bylo to devět, ne?
Ona: osm.
On: Ok, nebudem se hádat, smažem to, a začnem znova....
-----------
Takže: smazáno - a doufám, že už i dobojováno na všech frontách
červenec 19, 2007 08:52
Na západní frontě taky klid.... : wendy
smilies/smiley.gif smilies/cool.gif
červenec 19, 2007 09:33
Bojovat nechci, ale jen bych dodala, že těch omylů vzniklo víc : Míša šíša
A s tím prvním začal právě Kráťa, když se domníval, že je Sinix žena a označil HO za krávu. Všechny jsme si to špatně vyložily, protože nás spojitost se Sinixem coby mužem nenapadla (ano, jsme děsně hloupé, když jsme nepochopily, na koho vůbec reaguje).
Že vzal moji "pohádku" jako urážku své ženy, to se docela divím. On sám totiž svým přístupem uráží všechny své potencionální parnerky. Jak jsem ji já mohla urazit, když jsem jen opsala Kráťovy výroky. To byla jeho slova, nevzešlo to z mé hlavy. Maximálně jsem dotvořila obraz toho, kdyby se dle Kráťova schématu chovali oba partneři stejně.
Ke Kráťovým vulgaritám a výhružkám se nehodlám vyjadřovat, ale zarazilo mě, když jsi Danielo, napsala: "jen je mi líto, že jste se pouštěly - jak ještě jednou zdůrazňuji - do nepřítomného, který se až do večera ani nemohl podívat, co se děje". Jak už to napsala bb - mnohé z nás tu večer také nebyly, aby si mohly ty Kráťovy skvosty přečíst a případně zareagovat (ne že bych tedy o to nějak stála). A neznám nikoho, kdo by trávil na Kudle 24 hodin denně, aby případně mohl kdykoli zareagovat, když se o něj někdo otře.
A ještě bych dodala, že se nikdo Kráťovi neposmíval - aspoň já to tedy tak nepochopila. Spíš jsme byly pohoršeny nad jeho postojem k partnerskému svazku.
červenec 19, 2007 09:36
je to přeci už smazaný : kiwi
tak už snad toho necháme, ne?
červenec 19, 2007 09:53
jo kiwi : Kamila
máš samo pravdu, ale já se Míše nedivím, že se brání... Já osobně jsem z toho smazaného dost rozčarovaná...
červenec 19, 2007 10:09
... : Kamila
ne z toho, že to je smazaný, to je správný, ale z toho, co tam bylo napsáno (jen aby nedošlo k omylu)...
červenec 19, 2007 10:10
Na okraj - sinix je určitě on ? : wendy
někdy psal jako žena. Už jsem se na to tady jednou ptala...
červenec 19, 2007 10:27
Aleno, o ničem jsem se nepřesvědčila, ani jsem to neočekávala:) : bb
Najdou se černé ovce i bílé vrány, to co tu bylo s Kráťou nikomu nic nepotvrdilo, ani nevyvrátilo. Když ale odsuneme stranou urážky, musíme uznat, že - pokud jde o podstatu nedorozumění - měl pravdu. To jak to dál blbě zpracoval, je jiná věc, ale není to proto, že je to chlap, znám pár ženských, které se můžou potentit, když není po jejich, když jim někdo nedá za pravdu a opováží se vyjevit jiný-svůj názor.
červenec 19, 2007 11:09
seš fajn, bb : kiwi
je prima, že jsi nad věcí, že to bereš střízlivě.
To s tím sinixem - mě prostě připadá jaxi "bezpohlavně", já to jinak neberu. Ale to je přeci jedno, kdo to je, co to je :-)
červenec 19, 2007 11:15
... : bb
vlastně jo, o něčem jsem přesvědčená - že takový sprosťák je jen na netu, mimo internet asi ne
ale to pořád nevyvrací nic z toho,co jsem říkala předtím - nejsou všichni ani většina omezení, naopak jsem potkala pár vysloveně báječných, co mě posunuli ve vývoji i v životě a to kladně, ale jsou i hajzli, jasně...posuzuju ze svých zkušeností, a ty zase ze svých
červenec 19, 2007 11:18
kiwi : bb
už jsem tu několikrát zmínila, že pro mě to je pořád a vždycky jen debata, což já ráda, nikdy to pro mě není boj : ) počítám i s tím, že se debata zvrtne
červenec 19, 2007 11:27
je to prostě náš báječnej kamarád : alenaTečkovaná
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif akorát trochu nevycvičenej.... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 19, 2007 12:41
... : bb
tys musela mít vážně pech na chlapy...
červenec 20, 2007 11:47
Omluva : Kráťa
Omlouvám se tímto čtenářkám i čtenářům za chybu, které jsem se dopustil, když jsem osobu pod přezdívkou "Sinix" považoval a označil za ženu, přestože údajně je to muž.
červenec 20, 2007 18:26
Až teď, kdy jsem tu na chaloupce zůstal sám jako kůl v plotě, : strejda
kdy mě opustily děti, vnučka i manželka, jsem si přečetl tu plodnou diskusi. smilies/cheesy.gif
Ne, nechci ji už protahovat, mám jen jednu malilinkatou připomínku.
Pamětníci (tím nechci říci staří, Míšo šíšová, aby bylo jasno!) jistě pamatují, že už dávno jsem se přimlouval za to, aby se u nejasného nicku, kdy se neví, zda se jedná o Jeníčka či o Mařenku, aby se zdůraznilo pohlaví. Žena - červená sukýnka, muž - modré trenky.
smilies/grin.gif
(A také si vzpomínám na to, že Sinix tu mnohdy vystupoval jednou jako sameček, někdy jako samička. On nás tím převtělováním cílevědomě mátl.)
červenec 22, 2007 20:20
Žejo, strejdo chaloupkový ? : wendy
To jsou věci !

Koukám jako blázen, asi takhle : smilies/shocked.gif
červenec 23, 2007 07:39
hele, na co jsem narazila :-) : sasas
NČ, naprostý zásah. : Sinix
Též si to myslím, jen jsem nevěděl, jak to napsat

... : Sinix
Jíťo, kdo tady odsuzuje jeho rodiče? Nečetl jsem tu nic takového.

tak kazdopadne minuly tyden to byl virtualni chlap smilies/grin.gif
červenec 23, 2007 23:17
Pod nickem Sinix : Krakonoš
sem píše známá umělkyně Hermína Froditová, vystupující často pod uměleckým jménem Herma Frodit. Tak jest.
červenec 24, 2007 16:13
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]