O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

TRAPNĚ SE ZAPALUJÍCÍ LÝTKA PDF Tisk E-mail
Sobota, 14 červenec 2007

 Na Očku je v noci chat. To snad ví každý, kdo se někdy na tenhle program podíval. V pátek jsem byla večer u kamarádky, povídaly jsme a měly jsme puštěnou tv, jako zvukovou kulisu. Jen tam občas jsme hodily oko. A najednou jsem tam viděla povědomé číslo… Zcepeněla jsem a tak jsme to pak sledovaly obě. Ano, vedle textu:

„Přítulnou kočičku na krásnej sexík hledá nevyužitý třicátník. Nebudeš litovat!" bylo telefonní číslo mého muže...

 

     To je nějaká recese kamarádů, to přeci není možné, jsem si říkala. Ale stejně – umluvila jsem kámošku, aby mu zavolala… Je to kolegyně z práce, manžel ji nezná. Takže zavolala a i když se jí moc nechtělo, začala se s ním bavit. Kudlanko, vůbec to nebyla žádná recese, ten pacholek si fakt dal na óčko tuhle výzvu…

 

     Nechtěla jsem vůbec jít domů, jak mi tohle mohl udělat? On byl přesvědčen, že nebudu u televize, my si původně měly jít někam sednout, ale nakonec jsme šly k ní, protože nesehnala hlídání. Další dny jsem raději řekla, že mám migrénu, abych s ním nemusela mluvit. Kudlanko, kudlanky, my máme - alespoň jsem si do teď myslela - moc hezké milování, a často, opravdu nechápu, jak tohle mohl napsat! Někdy se milujeme každý den, někdy méně, ale rozhodně nemyslím, že by měl důvod.
 

 

      Co mám dělat?

 

Andrea

Komentáře (133)add feed
Vztek : Rony
Tak teď si přesně umím sama sebe předstait jak bych byla naštvaná a zklamaná. Nejspíš bych na něj ušila boudu a kdyby při setkání s mojí známou neříkal o mě nic milého, tak by skončil. Klidně bych po pár minutách přišla, třeba i jako náhodou. Uvidělo by se, co by říkal. A naprosto bez výčitek...když on dělá takový podrazy..... smilies/undecided.gif
červenec 14, 2007 22:51
Samozřejmě, že má důvod. : Kráťa
Buď si chce zašukat ještě častěji, nebo s jinou. To snad nejsou dostatečné důvody?
Jestli ono to:"Někdy se milujeme každý den, někdy méně." náhodou neznamená: Od Vánoc do Silvestra to děláme denně (protože nemusíme do práce), od ledna do prosince to děláme vždy první čtvrtek v měsíci. "Ale rozhodně nemyslím, že by měl důvod." - to si myslíte prakticky všechny. A hle, ono to je jinak. Jenom "myslet si to" nestačí.
červenec 14, 2007 22:54
Připadáš si jako King, viď, Kráťo. : Andrea
Mě tedy do vtipů není, a když už chceš detajly, tak v průměru tak 3x týdně, většinou častěji. A ne jen jako místo prášku pro spaní, to se neboj. Hele, on opravdu není nevyužitý, ani náhodou.
Doteď jsem si myslela, že se na něj můžu spolehnout ve všem, že mu věřím na sto procent, ale teď je to všechno najednou naruby. Asi mu už nikdy nebudu věřit tak jak doposud... Jen si nevím rady, jestli na to mám reagovat? Teď když půjde jen se smetím, tak si nebudu jistá.
červenec 15, 2007 07:13
no : jasmina
Vychazej z toho ze nikdo si nikym nemuze byt jisty a v mnoha pripadech ani sam sebou.
Vychazej z toho ze zatim nemas dukaz na fyzickou neveru. Ale popremyslej zda by jsi o takovy dukaz stala?Co budes pak delat dal? Okamzite rozvod?Sceny nebo odplata?
Radim,-nevyjizdej na nej do doby,nez si v hlave urovnas,co udelas za dalsi kroky,co vlastne chces. Takovy to ze by jsi chtela aby vse bylo jako driv,na to zapomen,uz nikdy nebude rozhodne v tom smyslu ze u muze uz tu jistotu co jsi mela -nemas.
Takze si nejdrive uklidni emoce a az potom se rozhodni,jak se k tomu postavis.
Mozna zjistis ze je jinak fakt perfektni manzel a ze rozvod nemusi byt hned prvni reseni.
Ackoliv pises ze se krasne milujete kazdy den a ja Ti to verim,muzovi mozna jde o zkousku uplne jineho stylu,splneni fantasmu a nemusi byt hned uchylka,treba je s Tebou nezny a sni o necem "tvrdem" a Ty na to nejsi typ.(a nebo naopak)))))))z toho vychazim,pokud tedy je dle Tvych slov vytizen dostatecne.
červenec 15, 2007 08:49
radím, začít ho zaměstnávat, : AlenaT
zaúkolovat, utahat, aby neměl ani energii, ani čas myslet na přítulný kočičky. Je jednou nevyužitej, tak ho pěkně využij. Vymýšlej si pro něj činnosti, který je NUTNO udělat a který ty - jakožto křehká žena - udělat nemůžeš. Párkrát za měsíc přestav nábytek. Teda ty mu říkej, kamON má co přemístit. Taky někdy uvidíš myš, která předchvilkou vlítla támhle za tu knihovnu a ééééééééé ty tam nebudeš, dokud On tu myš nechytí. Taky byste "teď hned" měli vymalovat. Prostě fantazii se v tomto směru meze nekladou. Ujišťuji tě, že bude tak urvanej, že na nějaou kočičku nerbude mít pomyšlení.
červenec 15, 2007 09:34
jojo Aleno : jasmina
a to maji do konce zivota stehovat nabytek 2x v tydnu? Ne,dobre,ted uz vazne,to aby si Andrea vymyslela denne neco a to nebude ji stat jen energii ale chlap ji pak v nejlepsim posle tam do onech mist,praskne dverma treba na tyden.
Jinak ohledne mysi;bude ji hledat max. hodinu,pak nastrazi pasticky nebo ji koupi kocku a zas tak utahanej z toho nebude...
červenec 15, 2007 10:05
Nechci to zlehčovat,... : tippler
...ale na mě to dělá dojem, že byl buď ožralej, anebo se s někým vsadil, případně obojí. Na promyšlenou akci to moc nevypadá - to by si aspoň pořídil SIMkartu s jiným číslem (pokud není úplně blbej). Řekl bych, že se trochu namazal, jen tak z nudy projížděl televizní kanály a když viděl ty přiblblé SMSky na Óčku, tak dostal ten "úžasný" nápad, že si taky jednu pošle...

Z toho mála, co jste, Andreo, napsala bych soudil, že Váš muž se drobátko nudí (možná by stálo zato doplnit pár věcí o Vašem manželství - máte pohodový život anebo starostí nad hlavu?). Jinak, souhlasím s AlenouT, využít dle libosti (i když, Aleno, Váš návrh už zavání týráním svěřené osoby :-)))

Mimochodem, s tou migrénou opatrně :-)
červenec 15, 2007 10:18
ten nábyterk je příklad : AlenaT
prostě je nutno ho zaměstnávat a vyšťavit. Prostě ať to zařídí podle podmínek u nich doma - ale dělat musí hlavně on. Ona může být křehká a neustále nemocná, tu migréna, tu kotník - chceš jíst, tak si uvař! vadí ti bordel - tak ho ukliď atak dále atakpodobně. Ona pak bude odpočinutá a bude moci být dračice v posteli.
červenec 15, 2007 10:30
to tippler : AlenaT
no snad je lepší, když bude týrat ona jeho, než by týral on ji. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gifNakonec, když budeš ona odpočatá a uvolněná a všecka práce se jaksi udělá "sama" - pak se děvče klidně může milovat idesetkrát denně, a on si jistě nevyužitej nepřijde. A pak, všimni si jak ty největší mrchy, který s chlapama zacházejí jak s hadry na podlahu, mají nejšťastnější manželství, a ještě se ty chudáci třesou, aby o ty potvory nepřišli. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 15, 2007 10:33
Aleno, : tippler
připouštím, že je to nádherná win-win strategie :-))) Manžel využitý, manželka v klidu, všichni šťastní :-) Ale za jednu SMSku rovnou na galeje?! smilies/grin.gif
červenec 15, 2007 10:57
Aleno! : Ruda
Pokud by pouzila Tveho navrhu, tak od ni v velkou pravdepopdobnosti casem odejde. A urcite uz davno predtim ji prestane mit rad. Ted vychazim z predpokladu, ze ji jeste rad ma, kdyz takhle blbne. Andreo, jsi si jista, ze nechce nejaky trosku neobvykly sex a nestydi se Ti to rict? Jinak bych poradil primo si s nim promluvit nebo ho nachytat. Nejde ale o to vymachat mu hubu v kakanci jako kocce, ale prijit na to, o cem to je.
červenec 15, 2007 11:03
Tippler - jak víš, : AlenaT
že byla jen jedna. Jak víš, že to takhle nedělá už dlouho. smilies/grin.gif
červenec 15, 2007 11:08
Ruda -tak to buď klidnej : AlenaT
vona není chlap, takže na něj nebude řvát jak na cvičáku a dávat mu příkazy - to dělat chlapy- ona je křehká a něžná bytost, kterou by něco těžšího než utření prachu a zalití kytek zabilo. On bude její rytíř, který ji bude milovat a chránit ji, a tudíž makat až se z něj bude kouřit. No a vona bude pořád krásná- bude mít na to čas, a bude moci promilovat celou noc a vymýšlet si fantazie - nebude unnavená a prospí se přes den - to bude mít, chudinka migrénu, nebo ji chytne páteř.
červenec 15, 2007 11:11
Aleno - nevím, : tippler
ale myslím si to. Opravdu mi to přijde jako momentální nápad. Už jen ta volba "komunikačního kanálu". A taky to znění zprávy (fakt se dneska dá na tohle sbalit mladá kočka? Že bych to taky zkusil... smilies/wink.gif)
červenec 15, 2007 11:29
Parkrat jsem to videl : dess
jsou tam neskutecne trapny hlasky, ale ono asi nejde v tomhle pripade o kvalitu projevu smilies/grin.gif
červenec 15, 2007 11:40
Teda ženský, proč furt chcete někoho vlastnit? A určovat, co smí a co nesmí? : Kráťa
To fakt nemůžu pochopit. Vezměte už konečně na vědomí (já vím, to se nepovede nikdy), že nikdo není ničí majetek. A může si dělat, co chce, přičemž stejnou svobodu musí poskytovat tomu druhému.
Pokud jeden nebo druhý má potřebu k druhému nebo prvnímu se vracet, tak je všechno v pořádku. Pokud si něco poskytují navzájem a ne, že jeden dává a druhý jen bere, tak je všechno v pořádku. Ale nikdo nemůže být ničím otrokem.
Jsi jen můj/moje a nikdo jiný tě nemůže mít ani kousíček ... Jak ubohé!
červenec 15, 2007 12:11
Tak jsem si pročetl příspěvky Aleny ... : Kráťa
Holka, víš co Ty víš o chlapech, viď?
červenec 15, 2007 12:17
Kráťo, souhlas! : dess
bud jsi Aleno moc hezkyho v zivote nezazila, nebo jsi mela jen velkou smulu.
ty tvoje rady, nezlob se, jsou totalne mimo misu, kdybych si chtel ... mimo, tak mne nejaky prestehovavani bytu rozhodne nenapravi, maximalne nasss, to si pis!
červenec 15, 2007 12:30
nezlob se, neber to spatne, : dess
jak prohlizim Kudlanku, vidim, ze radis vsude a vsem, urcite to myslis dobre, ale ...

červenec 15, 2007 12:32
Souhlasím s Kráťou, : Ariana
že nikdo není ničí majetek i s Jasminou, že člověk si nikdy nemůže být ničím jistý, ani sám sebou. V partnerství by se však určité mantinely měly dodržovat, jinak by asi nemělo smysl v partnerství setrvávat, kdyby si každý dělal co chtěl jako za svobodna. Tím, že vstupuji do partnerství, beru na sebe i určitou odpovědnost za své chování i za chování ke svému partnerovi.
Andreo, přemýšlím, jestli to třeba není ani tak o sexu, ale spíš o zážitcích. Třeba se Tvůj manžel ve vztahu nudí, nevím, jak dlouho jste spolu, ale popřemýšlej si, jak často spolu někam chodíte (za kulturou, na příjemné večeře, na návštěvy známých apod.) a jak často prožíváte zajímavé zážitky. Společně prožité zážitky často obohacují vztah víc, než by si člověk myslel. S tím zaúkolováním podle Aleny by to byly skutečně galeje (a u mého muže by to v žádném případě neprošlo), ale co třeba s ním společně udělat plán na nějaké vylepšení bytu nebo na nějakou neobvyklou dovolenou a pak tomu věnovat potřebný čas a peníze? Považuji za důležité, aby se člověk měl pořád na co těšit. No a v neposlední řadě nějaké inovace v sexu taky nejsou na škodu. Třeba taková erotická masáž ... smilies/wink.gif
červenec 15, 2007 12:33
když se jedná o zahýbání, tak jsou většinou rady na jedno brdo: : kiwi
jdi k holiči, kup si erotický prádlo, jdi cvičit, zkus v posteli něco novýho.
Jenže - ono je to v praxi jinak... Hele, lidi, zkuste se vrátit zpátky na zem... Nemyslím zrovna příběh Andrey, promiň, Andreo, ale co třeba ženský, kterým začne zahýbat chlap po určitých letech? Když ona už není poupátko (tedy asi jako Andrejka, který bude maximálně kolem 30), ale co taková plnoštíhlá 4O - 50 nice? Neumím si představit např. moji kolegyni v práci, která je od mládí boubelka, jako boubelku si ji bral a miloval a najednou, po 12 létech se pominul a šup, má 27letou 49 kg vážící buchtu, "která mu rozumí" - narozdíl od manželky...
Je to blbý, já vím, ale myslíte, že kdyby si pí P. koupila erotické prádlo, že by jí náš divoký Jyřík nezahnul? Nebo - dokonce - si po té dovolené se slečnou tlumočnicí uvědomil, že lepší tanga a fantazie najde doma?
Jo, Aleno, to se to píše a radí, co? Hele, píšeš vtipně, napiš raději zas nějaký ten svůj zážitek...
červenec 15, 2007 12:40
Kiwi, : Ariana
ale v Andreině příběhu zatím nejde o prokázané zahýbání. Zatím jde jen o jakýsi pokus ze strany jejího manžela, proto si myslím, že se spíš ve vztahu nudí. Ostatně většina zahýbajících chlapů hledá jen povyražení a v zásadě své manželky neopouštějí, mají rádi doma své jisté. To už se musí hodně zaláskovat nebo zjistit, že doma to fakt už dál nejde.
červenec 15, 2007 12:47
A jak sakra všichni víte, : Myška
že je to jen pokus? Že se mu kromě kamošky jeho ženy neozvaly další ženský, a že to neprubnul s jinou. Nebo že to dělá častěji? Ověřit se to nedá, ale já bych počítala s horší variantou. Důvěra by byla pryč, a co s tím? To už záleží na povaze, u mě by dostal na vybranou, buď já, nebo telefonní známosti. Řešila bych to tedy radikálně. Zažila jsem si napětí a nejistoty dost, takže už nikdy více. Ale je těžké radit, každý máme své zkušenosti, a můžeme napsat, co bychom dělali my...
červenec 15, 2007 12:58
milý Dess : AlenaT
je tomu přesně naopak, žažila jsem mnoho hezkého a chci to zažívati i nadále. ale makat jak šroub v práci, pak znovu doma, pořádně se nenajíst a nevyspat, abych byla přitažlivá a závěrem zjistit, že se můj miláček při tom všem nudí a shání kočičky mi až zas tak krásný nepřijde. Monohem krásnější bude, až bude takhle makat ona nudit se budu já. Všimněte si, jak chlapi, když slyšej o práci, tak se osypou. Apřitom to byla právě práce, která poluidštila opici- tak se chlapci musí zase znovu přivyknout, aby nám nezdegenerovali, že? smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Radila bych paní, aby všecky prachy, co mají na činži na jídlo, na dovču a tak utratila za kadeřníka, za kiosmetičku, za botičky, parfémky a hadříky a botičky a muži to zdůvodnuila tak, že slyšela že muž její kamarádky si dává na óčko inzerátky na hledání veselejch kočiček a ona že sy myslí, že si za to kámoška může sama, neb maká v práci, pak doma, místo co by se sexy a módně oblékla, tak doma poklízí a vyvařuje a ona, že tak v žádném případě skončit nechce, protože svého muže miluje ŤUŤUŤUŤU, TO MU RADŠI NAMAŽE CHLEBA SÁDLEM a bude s ním v sexy košilce za dvaapůl litříku bude celou noc dovádět v postýlce.hehehe smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gifKašli na nějaký prachy, vidíš, jak mi to krásně sluší, miláčku, láska je kjednou láska, přece bys ji nevyměnil za knedlíky s rajskou....
červenec 15, 2007 13:07
milý Kráťo : AlenaT
jsem po třetí vdaná a poměrně šťastně - a vychovala jsem dva synky a mám bratra. Takže jestli někdo něco ví o chlapech, task jsem to já. Já jim vidím až do žaludku. Teď v srpnu budeme malovat - tedy on si myslí, že budeme - až bude hotovo, tak vám sdělím, proč maloval a uklízel jen on a proč byl na sebe hrdej, jak je úžasnej a krásně to zvládnul. Fakt je, že rada "Krmte tu bestii " je k nezaplacení! smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 15, 2007 13:12
Aleno, : tippler
to co teď radíte (historka o muži kamarádky) se rovná odpálení neřízené střely, o které je těžko říct, kam doletí a co tam způsobí, zejména když o Andreině muži nic nevíme. Krom toho, tento postup může použít snad jen člověk, který si je zatraceně jistý sám sebou a je schopný "vydýchat" jakýkoliv výsledek. Což mi, z toho mála co víme, na Andreu zrovna nesedí...

červenec 15, 2007 13:25
Myško, : tippler
o tom, že šlo o náhodný pokus, svědčí naprostý amaterismus celé akce. Kdyby se nad tím ten chlap pořádně zamýšlel, určitě by ho napadlo něco chytřejšího než inzerát na Óčku, ještě ke všemu takový...
červenec 15, 2007 13:32
všude se říká, že se to nemá, : Andrea
ale když spal (a já spát nemohla), projela sem mu mobil. Proč já to blbec neudělala někdy dřív. mmsky od holek a jaký, já čuměla. Asms. Já blbec. Ještgě v n oci jsem udělala scénu jako dům, já vim, že se to nemá, ale to nešlo. Neumím si představit, jak a co bude dál. Rozhodně ani co řeknu našim. Jsem teď u nich, zatím jsem nic neřekla, blbou náladu svádím na horko. Je mi na mašli a vzteky bych všechno kolem rozmlátila. On měl hloupí řeči, napřed byl překvapenej, snažil se mi vynadat, že mu lezu to miobilu, pak to vzdal ale nic konkrétního proti mě nemoh říct, že prý se jen baví, že to ještě nikdy nedotáh do konce.
červenec 15, 2007 13:51
jo, jsme manželé dvaapůl roku : Andrea
a díkybohu bezdětí
červenec 15, 2007 13:52
Já zírám... : tippler
...sypu si popel na hlavu a jdu si dát nějaký doškolovák na téma "zahýbáme v 21. století". Evidentně mi sklouzl prst z tepu doby... smilies/sad.gif

Že to nedotáhl do konce je docela možné (pořád hledá dál) - tedy, pokud ty všeříkající zprávy byly staršího data než ten inzerát. Nicméně je fakt, že v tuhle chvíli bych mu nevěřil ani přesný čas... smilies/sad.gif
červenec 15, 2007 14:13
Andreo, : Ariana
tak to s Tebou soucítímm, to by naštvalo i svatého. Že by se nudil už po dvou a půl letech manželství? Já na Tvém místě bych asi od něj chtěla vědět, jestli mu ještě vůbec na Tobě a vašem vztahu záleží.
červenec 15, 2007 14:24
jak říkám : AlenaT
bylas moc hodná a málo ho zaměstnávala. Já takto dopadla ve svém prvním manželství taky. Ale děti jsme měli dvě. Poučila jsem se z toho, kdyby můj druhý muž před třinácti letey nezem,řel, byla bych šťastně vdaná do dnes. Do tohoto manželství jsem šla po padesátce, v dluzích nemocná, obézní, o berlích - a můj muž je přesvědčen, že získal poklad. A tý práce , co už tu odvedl!!!! Věř mi, nedopustila jsem, aby se jedinou minutu nudil. Neboť nedostatek činnosti u mužů plodí jen zlo. Držím ti palce, abys příště dopadla mnohem ,lépe - ale tento pán je na odpis.
červenec 15, 2007 15:46
jenom zírám : kolemjdoucí
AlenuT ponechám bez komentáře, Andreo, vitej v realitě, ubezpečuji Tě, že máš doma úplně normálního chlapa. Pro všechny ostatní: umíte číst? On si nedával inzerát hledám ženu na trvalý vztah, on hledal kočičku na sex. On je totiž rozdíl mezi láskou a sexem, to jenom ve filmech podle Rosamundy Pilcherové to splývá v jedno. A ještě rada pro Andreu: navrhni mu sexík ve třech (tedy dva pánové a ty, samozřejmě).
červenec 15, 2007 16:38
no asi se to vyřešilo samo, : Inka
k tomu není co dodat, co bude dělat později až se Tě opravdu nabaží. Také nevěřím tomu, že to bylo poprvé. I ve vztahu jsou nepsaná pravidla, pokud je jeden z nich poruší, poruší je i druhej a vztah jde v tu ránu ale úplně jinam, je to jen otázky času. I pro mě by to byla ztráta důvěry.
červenec 15, 2007 16:47
kolemjdoucí, : Jana
tak to já dám pak přednost chlapovi nenormálnímu, kterej nebude mít "potřebu" mi zahýbat. pokud si chce hledat kočičky na sex, ať nepředstírá "lásku" jinde...

na Andrejině místě bych tomuhle už nevěřila ani ň. a zůstat s někým, komu nevěřím, bych nemohla.
červenec 15, 2007 16:57
milé dámy : AlenaT
pánové to tu přednesli docela pregnantně. Pokud nebudete dost krásné, výkonné, usměvavé, chápající, úžasné v posteli, pak máte smůlu, ať je Vám osmnáct nebo padesát. A běda Vám, když svého páníčka chvilku zanudíte! Už má v ruce mobílek a jde se "bavit". A když se najde taková, co ho bude momentálně "bavit " víc, tak holt budete druhé. I kdyby vám vděčil za život. Nemůžete přece být tak sobecké a myslet si, že ho chudáka vlastníte. Můžete mu navrhnout sexík ve třech, nebo třeba v deseti - aby se chudák trochu pobavil.On je totiž rozdíl mezi láskou ve filmech a láskou normálního chlapa. A to velkej. On má totiž rád především sám sebe. Věcvi jako věrnost, loyálnost, férové jednání - to považuje za něco, co kdysi kdesi četl. Ani místní pánové se o nich nezmínili - mám trapný pocit, že něco takového čtou poprvé. Takže jediná rada je - nenechat je nudit.Ani chvilku. Jinak je po lásce. Na to vemte jed. Dejte mu pořádně "nažrat" - vyvařujte mu dobrůtky. Jinak ať hezky maká on. A pěkně - až se z něj bude kouřit. Jinak máte na problémy zaděláno.
smilies/grin.gif
červenec 15, 2007 17:51
neměla by se Kudlanka přejmenovat? : dess
nic proti, ale kdyz na to tak koukam, není clanek, aby v reakcich k nemu NEPREVAZOVALA pi AlenaT... Jak rikam, nic proti, ale mozna by se vam vyplatilo si zalozit vlastni noviny, co vy na to? Neni problem, abyste na nej nevedela tu nejlepsi radu.
I kdyz, jak na to koukam, variabilita zas neni tak velka:
"Kupte si psa. Muzskemu dejte nazrat. Muzskeho zamestnat.
A jako vzdy: nakonec zduvodnit sva tri manzelstvi, vasi uspesnost."

Omlouvam se vsem - vam i vasim obhajkynim, a mam pro vas navrh: Damo, co takhle kandidovat do politiky? Myslim, ze vy byste mohla byt velice uspesna!

červenec 15, 2007 18:03
Kolemjdoucí, : tippler
jestli je tohle popis normálního chlapa, tak potěš koště. Ponechám stranou, jestli normální chlap zahejbá nebo nezahejbá, to je na jinou debatu. Podle mě normální chlap, když už mu jde o to si někde užít (tj. ne že se někde zabouchne), tak používá trochu hlavu a v nezbytné míře se snaží, aby to neprasklo (ať už ze strachu anebo kvůli elementárním ohledům vůči své ženě). Když si někdo dá (jak se zdá opakovaně) inzerát v televizi, na kterou civí půlka národa, s číslem, které všichni znají, šťavnatou konverzaci si nechává uloženou v mobilu atd, tak je buď blb anebo je mu všechno ukradený. Howgh.
červenec 15, 2007 18:15
no ale v tom musim s Alenou souhlasit : jasmina
pac zkusenost i ma,ze to co jsem si myslila jste skoro ve 30ti...ze muz oceni zenu,ktera si poradi,ktera umi i vic jak uvarit,upect a vyzehlit,treba je schopna opravit kolo,auto,udelat policku,vymalovat atd....zenu,ktera moc nefnuka a neni kazdy tyden u kadernika (cimz zas nemyslim cuhtu)zenu,co je zenou ikdyz vyleze na skalu,zenu co nevyhledava problemy a co umi podrzet v nouzi. Velky houno! az teprve nyni,jak tak preci pomaloucku starnu a uz se mi nechce nekam lezt a riskovat pad,s necim se tahat,kdyz se unavim,nedelam jak ta blbka haura a najednou se manzel sam nabidne ze udela atd.
červenec 15, 2007 18:32
AlenoT, tak teď tápu :) : bb
když je můj partner ztělesněná loalájnost, férové jednání, zodpovědnost, tolerantnost, snese "dostat nažrat" i míchaná vajíčka, nebo uvaří něco sám, když zrovna nemám čas nebo náladu na tanec kolem plotny, když nemá utajené bankovní konto a milenky tuším žádné, nebo jsou to hodně dobře utajené housle...tak jsem potvora, to je jasný, protože jedině mrcha má takový poklad, ale když jsem taky loalájní,fér,tolerantní,zodpovědná a často mu "dám nažrat", tak nejsem mrcha, no a jsem v koncích...nebo je to poklad a mám si ho hýčkat, ale pak riskovat to, že zdrhne za tou potvorou? Psy máme.
Nebo bychom mohly připustit, že občas se to normálním lidem povede, a přes všechny svoje mínusy a vzájemné kotrmelce mají normálně dobrý pěkný vztah, aniž by museli pořád špekulovat jak vyzrát na druhého, jakou habaďůrou, komedií, taktikou ho přimět k práci, k penězům, k dítěti, k sexu...? smilies/smiley.gif
červenec 15, 2007 18:33
kiwi : jasmina
souhlasim uplne. Mozna to neni pripad Andrey,kde chlap zatim hleda a zkousi a snad mu jde opravdu spise o nezvykly eroticky zazitek ale jakmile se stane ze jednoho uz partner nepritahuje,toz on se muze postavit na hlavu a odrazet se usima,ikdyby tanga na gesichte nosil,nic nepomuze,leda cas,kdy se zblbly partner bud rozhodne pro odchod nebo zjisti ze jinde to neni o nic lepsi a dojde mu ze ho s partnerem pouta preci neco hodnotneho.
červenec 15, 2007 18:40
Jasmíno, : bb
a v tom to právě možná je - uvědomit si, že nemá cenu dělat něco proto, že si myslíte, že by se to tak mělo a že ten druhý to očekává. Já umím zabrat jako kůň, v tom, co jsem vzala za svou práci, své povinnosti, ale nikdy mě nenapadlo něco dokazovat - byt bych vymalovala, kdybych se na to cítila, uměla to a chtělo se mi do toho, jako třeba do přípravy oslavy a hostiny pro 20 lidí. To druhé zvládnu, protože mě to baví, ne proto, že se to očekává. Sklidím pak uznání za práci, organizaci, bezvadný výsledek. Ale do malování bytu se nepustím, ani kdybych tím oslnila celou zeměkouli. Protože nechci. Nopak od malíře očekávám, že není čuně a má po ruce mokrý hadr, kterým každou kapku barvy setře, abychom se při úklidu po malování zbytečně nedřeli smilies/smiley.gif Předpokládá to ale mít buď malíře, nebo partnera, který to vidí podobně a nemusíme se navzájem zdržovat a trošku ponižovat tanečky.

červenec 15, 2007 18:43
bb : jasmina
myslim si ze ta Alenina myslenka je v jadru pravdiva,jen ji syrove napsala.
U Tebe mozna neslo tak o dani ci nedani nazrat.
Pokud se vezmou dva fajn lidi,i v mladi uz jakz takz psychicky vyrovnani,pak to ze jednou das a jednou ne, neni zadne spekulovani jak vyzrat ale zcela uplne prirozena vec vyplyvajici ze situace ze napr.-dnes jsi utahana ci nemas naladu vyvarovat a je zcela normalni ze se jidlo odbyde za studena ci uvari manzel. Veskera harmonie tedy se vytvorila zcela prirozenym vyvojem.
Kolik je normalnich muzu ci zen,co spoji zivot s clovekem s narusenou psyrovnovahou a tak se lehce-tezce nakloni i cely vztah.
červenec 15, 2007 18:53
no bb : jasmina
takhle-nechci rikat ze jsem delala neco co jsem neumela ci nechtela a jen proto ze se to ocekava.Jako,-vymalovat,kdyz mne to chytlo,tak jsem vymalovala rada,sama jsem pak byla na sebe i pysna a je mi jasny ze mi ty barvy uz zustanou asi do smrti ale abych upresnila mou byvalou chybu ve vztazich a priznam ze v tom bylo asi kus pychy ci co,jsem povaha co si v urcitych vecech poradi a makne a myslila jsem si ze mam v necem navrch pred onema fnuknama,jako ze jsem kvalitnejsi.Casto jsem pak zirala,komu byla dana prednost predemnou.A furt mi to nedochazelo.
Ale i v manzelstvi co ted mam se jeste dodnes musim ucit jakesi diplomacie a -proc ne i trochu te zenske vycuranosti.kdyz to nebudu prehanet,myslim si ze nehresim))))Protoze jsem si myslivala naivne ze milujici udela vic pro milovaneho nez pro sebe ale v podstate ne.jen z kraje to vetsibnou tak vypada ze jako ze jo.fakt je ze kdyz je zena povahou tahoun-vetsinou si podvedomne vybira takovy typ co se rad veze.Ale presto jsem presvedcena ze pri dobre vuli na obou stranach se casem vse dokaze sladit.
červenec 15, 2007 19:08
Milý - á Dess : AlenaT
co, nebo kdo ti brání, aby své názory tady, nebo kdykoli jinde vyjádřila taky? Pokud existuje nějaký vžnos nebo příkaz , kolikrát jo a kolikrát ne a co si smím myslet a co ne - taqk mi ho prosím, dej na vědomost - stejně jako ostatním Kudlankám. Pokud se ti moje příspěvky nelíbí, tak je prostě nečti. Namouduši se kvůli tomu nezastřelím. Ale jsem toho náhledu, že mám právo vyjádřit svůj názor a je na ostatních, jestli s ním budou souhlasit, nebo ne. Já, pokud vím, jsem nikdy k ničemu nenutila, ani jsem nuikomu nevyhrožovala, že jestli mě neposlechne tak... aqni jsem netvrdila, že moje slovo je zákon. Ale zkuste někdy ze srandy mít jiný názor než váš jediný a milovaný, který s,líbil, že vás bude dosmrti milovat...
červenec 15, 2007 20:22
Jasmíno : bb
rozumím, říkala jsem si, že tak nějak jsi to asi myslela
řekla bych, že my motoři a lokomotivy si myslíme, že když to nepoženeme někam dál, dopředu, tak nastane stagnace až hniloba, cítíme se zodpovědní za vývoj a posun, zatímco ti druzí snesou nechat život jen tak plynout, což my nesnemese, ale oni se pak rádi zařadí za lokomotivu a umí pořádně zatlačit do kopce

červenec 15, 2007 20:31
AlenoT, : bb
souhlas, to je pořád dokola - když mi vadí, že tu někdo píše, tak ho nečtu, když ho čtu, nemám co remcat, že píše, když píše, nemusím to číst...
až na tu poslední větu - proboha, copak si opravdu myslíš, že všichni chlapi nesnesou jiný názor než ten svůj? přesněji, že nesnesou, když jejich partnerka má na něco jiný názor? nejsou všichni takoví omezenci
červenec 15, 2007 20:34
Aleno T, zenska nejsem, bohuzel :) : dess
me je v podstate jedno, ze tolikrat pises, ale podivuju se nad tim, kde beres tu suverenni jistotu, ze mas ve vsem stoprocentni pravdu? Ve vetsine tvych textu jsi tvrde proti chlapum. Maximalne:
"dejte mu pořádně "nažrat" - jinak ať maká. A pěkně - až se z něj bude kouřit. prostě je nutno ho zaměstnávat a vyšťavit. Všimněte si, jak chlapi, když slyšej o práci, tak se osypou...."
A takhle to jde stale, nevim, kde se v tobe bere takova zast vuci nam chlapum.
Souhlasim s Kratou - vis o chlapech asi jen to spatny.
Vsiml jsem si, ze takhle zle tu zadna jina zenska nepise. Kdyz mi ta moje Kudlanku doporucovala, nerekla mi, jak feministicky ladeny to tu je. Dekuju, nebudu vam tu tedy zaclanet. Ano, cist to opravdu nemusim, je videt, ze je tu tvrde uzavrena spolecnost nekolika "blizkych" a vstup ciziho a chlapa k tomu! je snad primo trestna.
Takze se omlouvam, mejte se tu hezky a oslavujte se navzajem. smilies/cry.gif
červenec 15, 2007 20:52
bb : jasmina
ano ano,kdyz se to povede,tak zatlaci,zalezi na nich ci situaci,nekdy se jim to musi nejak "rici" jindy sami pochopi.


červenec 15, 2007 21:11
dess, to je mi líto, že jsi získal tenhle dojem, myslím, že protistrana je tu naopak vítaná... : d@niela
smilies/kiss.gif
červenec 15, 2007 21:15
dess : kolemjdoucí
Ono totiž zde přítomným dámám stále nedochází, že i v oblasti vztahů platí zákony nabídky a poptávky.
červenec 15, 2007 21:16
to BB - no všichni omezený nejsou : AlenaT
ale většina jo. Hele Dessi - byl jsi někdy v hospodě? a slyšel jsi, jak se tam chlapui bavěj o ženskejch - tohle, co tu říkám já - je hodně slabej čajíček, proti tiomu, co mezi chlapama slyšíš docela běžně. Proti chlapům, mužům ani chlapečkům nic nemám, mám je naopak ráda, ale vím zatraceně dobře, jak to dopadne , když se ženská - v dobré vůli stará víc o ně než o sebe. Mimochodem, slyšel jsi nějaké vtipy o ženskejch - určitě mraky, a myslíš, že je říkaj jen ti, cio nenávidí ženy? A s tím opačným názorem jsi to BB taky hezky předvedl - ano takhle přesně to vypadá v praxi, když si myslíš o něčem něco jiného než ON! Feministko zatracená. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 15, 2007 21:19
ten už je asi zaplašenej, škoda. : kiwi
Aleno, snad bys fakt měla trochu ubrat, myslím v těch invektivách. Já chápu, že v hospodách se říká lecos, ale tady na kudlance se doposud jednalo slušně a mohl se vyjádřit nejen každej, ale taky jsem si všimla, že i když prohlašuješ, jak chlapy a chlapa miluješ, tak při každé příležitosti píšeš zcela opačně.
Máš v hodně věcech pravdu, uznávám, ale Kudlanka nikdy feministická nebyla, byla by opravdu škoda, aby nás všichni kamarádi opustili (a pár už jich tu fakt není, to jsem si všimla taky, bohužel.)
červenec 15, 2007 21:32
kiwi : AlenaT
ocituj mi opřesně větu, která byla feministická, kde jsem prohlašovala, že ženy by měly vládnout mužům, kde jsem prohlásila, že muži jsou méněcenné bytosti, které by měly sloužit ženám - a tak dále. Kdy jsem např. napsala. že vedoucí místa by měla být obsazena ženami, neboť tyto jsou schopnější? Kdy jsem třeba zapochybovala o tom, že muži jsou lidské bytosti?
Popsala jsem pouze své zkušenosti a ty jsou takové jaké jsou. Je mi líto, byla bych mnohem raději, kdyby byly jiné - ale nejsou. Podívej se na to takhle, co bys řekl, nebo napsal ty o své ženě- nebo přítelkyni, kdybys ji přistihl při tomtéž, co Andrea - tedy, že by sháněla oxchotné kocourky na malej sexíček - nic závažného - jen tak pro zábavu, neb by se doma nhudila - naschvál - napiš mi, co bys své ženě na tohle řekl ty.Jestli teď napíšeš, že bys to chápal a ta kocourky jí sám sháněl, tak jsi pokrytec a já mám pravdu. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 15, 2007 22:01
hm, tak tohle ti nezodpovím.., : kiwi
píšu na kudlanku už přes dva roky, a mně už jsi psala určitě taky. Nebo něco četla.
Jen tedy pro tebe: jsem ženská.
Nějaký dohadování mi nesedí, takže ahoj.
červenec 15, 2007 22:13
kolemjdoucí, : Inka
no jestli Ti připadá, že normální chlap = promiskuitní chlap, tak díky tohle doma také nemusím a to ani omylem. Zákon nabídky a poptávky v oblasti vztahů platí pro lidi co jdou jen po povrchu a stále jen hledají a v žádném vztahu vlastně ani nejsou schopni dlouho vydržet, pokud mám vedle sebe kvalitného člověka jehož vnitřních hodnot sdi vážím, jemuž věřím, miluji ho a důvěřuji mu, nějaký trh s nabídkou a poptávkou mi může být docela ukradený. Už jen to, že Andrein manžel svoje číslo veřejně prezentuje v TV s takovýmto inzerátem o čemsi vypovídá, no každý svého štěstí strůjcem.
červenec 15, 2007 22:17
Je složité vyjadřovat se srozumitelně ... : Kráťa
Nevím kdo to byl, co mě špatně pochopil, ale tam, co jsem napsal otázku pro Alenu T. jsem neměl na mysli, že o chlapech ví jen to špatné. Otázkou jsem jí chtěl říci, že neví NIC! Protože kdyby věděla, nemusela by být vdaná potřetí.
A invektivy? Nebo vulgární výrazy? Nemohu si pomoci, ale občas se slušnými slovy nedá přesně vyjádřit, co má člověk na mysli nebo jak druhého vnímá.
A Andrea? Kdyby neodešla k rodičům sama, měl ji tam její muž poslat sám - své ženě bych do mobilu nebo do kabelky V ŽIVOTĚ nevlezl (a očekávám totéž od ní)! A když náhodou (jednou za rok) chce, abych jí z kabelky něco podal, tak je mi to vyloženě nepříjemné.
I když - Andrein manžel asi také nebude příliš komplikovaný ...

Hele, Andreo, nejmenuje se tvoje matka Šikolová?
červenec 15, 2007 22:30
Milý Kráťo, : AlenaT
poprvé jsem se rozvedla jako mladá, kdy jsem si taky myslela, že muži - tomu svému, můžu důvěřovat. Po druhé jsem bohužel ovdověla - jinak bych byla vdaná dodnes. Pak jsem se vdala potřetí a jsem poměrně šťastná a spokojená. Mužovi do jeho věcí také nelezu, protože vím, že pro samou práci - vybudoval kůlnu, balkon, sezení pod stromem, vyzdil kus zdi kolem kamen, atd.atd. Já jsem nadšená, že to udělal a dávám mu to patřičně najevo, čímž mu vlévám do žil energii k dalšímu budování. Vařím mu lahůdky a říkám mu jak je úžasnej a jediněčnej a dávám pozor, aby se jedinou chvilku nenudil. A báječně to funguje.Co jsme spolu, tak jsme se nepohádali. Vychovala jsem dva syny, které opravdu miluju a položila bych za ně život. Ale bylo mi tím pádem umožněno vidět vývoj muže od samého zrození - a věř mi, dost mě to vyděsilo. S numi se opravdu musí zacházet jinak, než s normální ženskou.Voni prostě myslej jinak. A nesmějí se nudit!!! Jinak jde všechno do háje i kdyby se ta ženská ztrhala, nebude jí to k ničemu.Bude to pro ně jen slepice, která je nechápe a nečte denní tisk smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif.Mimochodem, jak bys zareagoval ty, kdybys přistihl svou ženu, jak hledá, nebo již má "kocourka k nezávaznému sexíku"? smilies/grin.gif
červenec 15, 2007 22:46
Asi to taky vzdám a přejdu jinam. : kiwi
Protože mě nebaví číst JEN TO, CO PÍŠE ALENA T. Panebože, po kolikáté už tu píšeš o svých třech manželstvích?
Jsi dokonalá, úžasná a tak se měj. Byla jsem na Kudlance spokojená, bylo to tu moc milé, ale raději přejdu jinam. Chudák Andrea, místo, abychom se zabývali jejím problémem, čteme o úžasnosti paní T. jen si to spočítej například tady!!! 13x do teď, a to jsi určitě neskončila... Něco jiného je bb, která píše velmi slušně a vždy k věci. A jak napsal Kráťa, i slušnými slovy se dají psát nepříjemný věci.
Je mi to líto, ale - raději to vzdám. Přestal sem psát i aTeo, jak jsem si všimla. A hádejte, od kdy. Hezké dny vám všem ostatním.
červenec 15, 2007 23:02
Ale kiwi - neber si to tak... : d@niela
smilies/angry.gif


červenec 15, 2007 23:12
Milá Andreo, : d@niela
četla jsem i tvé příspěvky formou komentářů. Hele, jistou pravdu má i Kráťa, protože mi nepřipadá, že by muž, který chce opravdu zahnout, to dělal tak hloupou formou. Nejspíš se koukal na tv, viděl, co se tam odehrává a absolutně bez rozmyslu provedl tuhle ptákovinu. Určitě se pak, když jsi mu na to přišla, děsně styděl. Chápu tě, že ti ruply nervy a všechno to, co jsi udělala, ale i v tomhle případě platí: zatloukat... Neměla jsi mu to říkat a už vůbec ne si nechat takhle bouchnout saze... Ale co naděláme, je to, stalo se to, teď jen co dál. Prostě se seber a jdi domu, protože čím déle budeš pryč, tím hůř se ti pak bude vracet...
Ovšem, to neznamená, že se budeš vracet "pokorně" nebo "ublíženě". Přijmi jeho vysvětlení, buď pár dnů (ale jen pár) odtažitější, ale ne zase způsobem: tak, a teď mě bolí hlava...
Faktem je, že nikdy nikomu nemůžeš věřit na sto procent, ale pokud bys spoléhala jen na to, zase bys pak musela být jen sama...
Doporučuju mu dát šanci. Dopřej mu, aby ti to všechno vysvětlil, zdůvodnil - proč si tyhle věci posílá, píše... Holka, víš co ženáčů čumí na porno v PC? Záleží na tom, jestli je to jen v tom mobilu a PC a ne "ve skutečnosti". Takže naposledy - promluvte si, třeba v posteli, ve tmě, ale o všem, o tom, co mu chybělo, co se mu líbí atd. Dej tím šanci i sobě - třeba bude stačit jen málo, aby bylo všechno v pořádku.
Ale - třeba se i dozvíš věci, které ti přijdou ještě horší - ovšem, budeš "vědět"...
A pak dej zas vědět, co je nového, držíme ti určitě všichni palce...
d@niela
červenec 15, 2007 23:23
Já asi opravdu neumím česky! : Kráťa
Kiwi, moje věta měla mít důraz na tom, že občas slušná slova nestačí! Že se jimi nedá vyjádřit úplně přesně! Přece jen, když o někom napíši, že je kráva, vyjadřuji se podstatně přesněji, než kdybych napsal, že dotyčná má nezvyklé a neotřelé názory.
Kiwi, v této diskusi jsem reagoval nejméně čtyřikrát (takže Alenka není sama, kdo je aktivní exibicionista).
Kiwi, varhaník sem přestal psát nejspíše z jiného důvodu, než je ten Tebou uváděný. Založil si Chucpe a vášnivě diskutuje se svými vlastními diskutéry.

Děvčata, taková otázka ... Je to slušné nebo vulgární, když o někom napíši, že je pánské přirození?
červenec 15, 2007 23:32
je to slusne receno : jasmina
jen by se to dalo jeste rozvest,napr. o tom kdo dotycny ve skutecnosti je.Ve veskerych kulturach jsou muzi pysni na sve panske prirozeni a neradi by o nej prisli.
Jsou ale lide,ktere obcas bychom postradali velice radi....
červenec 16, 2007 00:19
neda mi to : jasmina
....musela znovu Alena udat pouhe 1. nepovedene manzelstvi a po te vdovstvi,coz je uplne neco jineho nez ona fraze-"potreti vdana" nas jazyk je nedokonaly,kdy pod jednou frazi je nekolik vyznamu,co lehce pak ctenare zavedou na uplne jinou podstatu veci,zvlast takoveho ctenare navykleho okamzite posuzovat,soudit.....

vazeni pratele,Alena se mi zde jako jedna z mala vryla do pameti,jsou zde taci,o kterych vim ze sem prispivaji delsi dobu,znam dle jmena, jinak vsak o nich nevim zhola nic...nezaujali.
červenec 16, 2007 00:27
To je sradna, AlenoT. : Ruda
To mne rozesmalo, ze jsi potreti vdana. Ze mne to hned nenapadlo, ze? Nezlob se. smilies/grin.gif
červenec 16, 2007 03:35
Alena T. tu píše své názory, : Myška
a je na každém, jestli je chce číst. Nepřipadá mi fér, že ji kritizujete, že zdůraznila své zkušenosti včetně těch s manželstvím. . Každý z nás píšeme své názory na základě svých zkušeností, a jen na nás jak necháme případně nahlédnout ostatní do svého soukromí.
červenec 16, 2007 07:31
Andreo, : Myška
já bych manželovi po tom všem nevěřila, nemohla věřit a ani nechtěla. Zřejmě bych to skončila. Jsi asi ještě dost mladá na to, abys měla pocit, že Ti ujíždí vlak, a než si pořídit děti s někým kdo už teď vyhledává "nazávazný sexík", tak to bych byla radši nějaký čas sama. Je to názor dle mých zkušeností, ale TY se rozhodni podle toho, jak to cítíš.
červenec 16, 2007 07:35
teda me osobne : sasassss
tyhle tanecky "krmte tu bestii" nebavi. abych se mohla vyzit v organizovani a vychovavani, na to mam deti. abych zamestnavala jeste dospeleho a svepravneho cloveka, to me fakt neba.
červenec 16, 2007 07:58
Sasassss, tak to nečti, : Myška
já taky nesouhlasím se vším, co kdo napíše, ale je to jeho názor na danou problematiku, sdělil ho, já si z něj vezmu to, co se mi líbí, a ostatní neřeším. O co jde?
červenec 16, 2007 08:25
myska : sasassss
jen jsem vyjadrila svuj nazor, ze me tyhle tanecky kolem nebavi. nic min, nic vic. to nebylo zadne vyjadreni souhlasu ci nesouhlasu s nekym, jen konstatovani. nebud vztahovacna. smilies/wink.gif
červenec 16, 2007 09:44
Tak já docela souhlasím : Míša šíša
s Alenou T. Neřekla bych, že to, co napsala, je dané záští k mužům, ale spíše zkušenostmi. A to nemusí být jen zkušenosti z jejích tří manželství (o kterých se mimochodem rozepisovala jen proto, že někdo naznačoval - "aha, no jó, 3x vdaná... už vím, co si o ní mám myslet"). Taky si myslím, že chlap, který se nudí, je časovaná nálož. Buď skončí v hospodě nebo u milenky, či na práškách proti depresím. Zajímavé na tom je, že přítomní pánové se nad věcí, co se stala Andree, nijak zvlášť nepozastavují - pro ně je to naprosto běžná a srozumitelná záležitost. Ovšem pokud by se to obrátilo a podobné inzeráty by si dávala žena (včetně toho dopisování přes mobil), okamžitě bude označena jako kurva.

Já teda moc nerozumím dotazu - "proč vy ženské chcete pořád někoho vlastnit?" Až do dneška jsem si myslela, že tyhle tendence mají spíš muži. No, to je dané úhlem pohledu, ale zaráží mě názor, že pokud chci, aby mi byl partner věrný (psychicky i fyzicky), tak vlastně svým způsobem potlačuju jeho svobodu. Tomu teda fakt nehovím.

Nevím, proč sem někdo plete feminismus. To je ideologie zabývající se zrovnoprávněním žen a v tom případě by tu někdo musel navádět Andreu, ať se chová stejně jako její muž, protože má naprosto stejná práva. To, že některá žena řekne "myslím si o mužích tohle a tohle" z ní ještě nedělá feministku. To je akorát takový přihlouplý argument chlapů, kteří se neumějí s negativním názorem na ně vyrovnat. A to, že utečou, když se nehraje na tu správnou strunu, aby jim rostlo ego, to je pro ně taky typické.

Dessi, zkus se hlouběji zamyslet, proč ti tvá partnerka Kudlanku doporučila. Třeba chtěla, aby jsi slyšel (četl) to, co ona ti dávno říká, ale ty to od ní neslyšíš.
červenec 16, 2007 09:47
Paní Zázvorková prohlásila o mužích : "Krmte ty bestie a uchvalte je k smrti." : wendy
Neberte ovšem smrtelně vážně a doslovně občas ironické hlášky AlenyT. Paní Zázvorkovou za to taky nikdo nekamenoval. Alča píše trochu s nadhledem a má v mnohém pravdu. Známe manželství, kde je s manželem zacházeno drsně, a ten neodporuje a užívá si chvíle, kdy je doma pohoda. Známe taková manželství, druhá manželství, kde manželka dělá věci trochu jinak než v prvním a má se lépe. To jsou životní postřehy. A že mluvila opět o své manželství ? Někdo se jí na to přece ptal, resp. do toho rýpnul - že ví prdlajs o chlapech, když je chudák už potřetí vdaná. Nevěděl že podruhé ovdověla, takže tato jeho invektiva rázem ztratila smysl, to musela napsat. Na málokoho takhle chlapi vyjedou, a ono se říká, pro pravdu se lidé nejvíc zlobí. Tak se zlobí, no. Co se škádlívá, rádo se mívá. Tazatelka by neměla dát na soudy jiných, ale sama si z Alčiných rad vybrat či nevybrat. Jak jednoduché.
Jedno je ale fakt - chlapi rádi zabrousí do jiných revírů. Oni za to nemohou, oni se doma nudí. Když to nepraskne, zůstává, nebo může zůstat, manželství neporušené a třeba i šťastné. Když to praskne - jo, co oči nevidí, to srdce neželí. Je to schizofrenní pokrytecrtví nebo co ???? Je to život...Tak se tu nehádejte.
Andreo - tak jak se rozhodneš ?
červenec 16, 2007 10:27
Taky mám pocit, že se diskuze posunula někam, kam vůbec nepatří. : Gita
Dovolím si trochu práva: Člověk opravdu není ničí majetek, je subjekt a nikoli objekt. Věrnost je ovšem dohoda mezi rovnoprávnými subjekty, obvykle ústní, ale často ještě nahlas prohlášena před více lidmi - na svatbě například, nebo dokonce písemná (i takové případy jsou, viz Jackie Kennedy a Aristoteles Onasis). Jsou však lidé, kteří ji nevyžadují vůbec. Dále se lidi neshodují v tom, co už je nevěra. Průšvih je, když se ty názory a představy rozcházejí - pak je samozřejmě lepší se vůbec dohromady nedávat, no a když se takoví dva dohromady dají, není se pak moc čemu divit.

No a další průšvih je, když někdo tu dohodu poruší. Je celkem lhostejné, jestli je to žena nebo muž. Druhá strana pak dohodou není vázaná. A jako s obchodním partnerem, který nedodržuje smlouvy, je lepší se takovému člověku do budoucna vyhnout - to asi cítí každý. Mohou existovat důvody hodné zvláštního zřetele, které taky mohou být předmětem dohody, ale taky nemusí, a pak je na tom druhém, jestli ten důvod uzná. Každý z nás má ale "smluvní svobodu" a má právo se rozhodnout, jestli tu "druhou" šanci dá nebo ne.

Feminismus s tím nemá co společného. Ani to, kolik měl kdo takových dohod, protože samotný počet bez znalosti dalších okolností o ničem nesvědčí. Samozřejmě můžeme analyzovat důvody, které lidi vedou k porušování smluv. Můžeme se taky bavit o jakýchsi preventivních prostředcích, aby k porušování nedocházelo. Nicméně, je v tuto chvíli na Andree, jestli tu druhou šanci dá nebo ne. Případně, jestli selže druhá strana i podruhé, kolik dalších šancí je dále ochotná dát. Láska to sice komplikuje a hodně, ale princip je myslím jasný.
červenec 16, 2007 10:34
take se ucim jedno : jasmina
vidic kohokoliv,kdo jedna at uz v cemkoliv nejak negativne,ptat se bud jeho konkretne nebo jen v me mysli-...proc, driv nez vyrknu nejaky soud,pac ac neni dobre soudit,stejne si clovek ruzne situace posuzuje.
nebylo by od veci v pripade nevery ci pokusu o neveru umet se partnera zeptat -proc a vyzadovat konkretni odpoved.Po te pak kazdy muze zhodnotit,zda to,co partnerovi chybi a hleda jinde jsem schopna mu doma dat.
Je to o tom jak ted pise Gita.Mnozi nedodrzi dohodu ale casteji nevedomne nez vedomne,tim ze se zmeni,napr; zpohodlni nebo zacnou buzerovat atd.
Jindy je zase problem opacny,ze jeden vchazi do snatku aniz by vyjdril,co od toho ocekava,napr. si bere partnera s kterym se vzdy miluje "soft" a pritom o sobe vi ze ho vzrusuje "nasada od smetaku",zakonite casem vyusti problem.
červenec 16, 2007 14:11
Je pravda, : Kráťa
že tak blbou smlouvu, jako že budu od teď už navždycky kupovat šroubky jedině od Spojených šoubkáren a.s. a nikdy si nekoupím ani matičku od Multišroubáren s.r.o., tak blbou bych fakt v životě neuzavřel.
Kterej debil vymyslel takovou idiocii? Určitě to byli katolíci. Nikdo jinej tak blbý nápady nemá. A ženský se toho pořád držej. Asi se jim na tom něco líbí. Nejspíš ten pocit, že někoho vlastněj, že někomu můžou dirigovat život, někým manipulovat skrzevá falešný pozlátko institutu věrnosti ...
To jsou fakt hrozný přežitky minulosti. Už by to měl někdo zakázat!
červenec 16, 2007 23:56
***Už by to měl někdo zakázat!*** : sasassss
proc? mas prece svobodne pravo tuto smlouvu neuzavrit. smilies/grin.gif
červenec 17, 2007 08:02
Kráťo : Gita
promin, taky si myslim, ze jsi trochu mimo. Jestli se ti takova dohoda nelibi, neuzavirej ji, je to jasne jak facka. Nemyslim si, ze je to vymysl katoliku. Naopak si myslim, ze si neco podobneho vymysleli chlapi - akorat to platilo pouze pro zeny. Proste chlap mohl nakupovat, od koho chtel, ale v posteli sve manzelky mel "dominantni postaveni na trhu". Dnes má i žena možnost volby. No a každá volí podle toho, co jí vyhovuje. Nabídka a poptávka se tomu říká a už to tady dokonce někde padlo. Ano, každý si musí zvážit, na co má a na co nemá - co může nabídnout a co poptávat. Ale v tomto případě když se někomu nelíbí podmínky na trhu, nemusí na něj vstupovat, resp. nemusí se na něm nijak aktivně projevovat.

červenec 17, 2007 08:26
Že se s ním bavíte. : Sinix
Je to asi jako vyprávět volovi o neděli, když jde v sobotu na porážku. Nevím, co Kráťa dělá tady v ČR. Daleko lépe by se mu dařilo mezi Araby, tam by mohl mít celý harém - kdyby na to měl, neboť je sice pravda, že tam muž může mít manželek, kolik chce, ale musí se o ně postarat. Nebo může chodit do "těch domů". Tam si za to zaplatí a nemusí jim být věrný. Já tedy instituci manželství uznávám a to nejsem věřící.

Srovnávat partnerství (manželství) se šroubky... :-)))) Tomu se můžu jen smát, tohle nemůže normální člověk myslet vážně.
červenec 17, 2007 09:17
:-) Sinixi : Gita
A opět jsme u nabídky a poptávky. smilies/cheesy.gif
červenec 17, 2007 09:27
Já si myslím, : wendy
že si celý Kráťa jenom dělá srandu. Tohle přece nemůže myslet vážně. Může k podobnému stylu života inklinovat, je to chlap, takže asi víc než ženská, ale chodit s tím takovýmhle způsobem na trh - ne, nezlobte se, ale to musí být recesista.
červenec 17, 2007 09:48
Spíš provokatér : Míša šíša
- bych řekla já. Kráťa se vyžívá ve vášnivých diskuzích a nějak se mu to nedaří tady rozpoutat, že? smilies/smiley.gif
červenec 17, 2007 10:18
uzavírat manželství s chlapem, : Inka
který má takové myšlení je holý nesmysl. Takoví by měli zůstat svobodní. Nezapomeň to Kráťo sdělit své potencionální manželce, ať má ještě šanci zavčas vycouvat.
červenec 17, 2007 10:22
ano ano Inko : Gita
ať třeba neuzavře "smlouvu" na základě omylu. ono by se konec konců mohlo pak jednat o podvod :-)
červenec 17, 2007 12:04
možná mi v tom horku kolabuje paměť, ale nebyl Krá'ta : bb
ten, který si tu nedávno stěžoval, že s manželkou nic ani večer, natož po ránu, neb si najde sto tisíc pádných argumentů - nedostatek spánku, nedostatek hygieny aj. - proč ne?
červenec 17, 2007 13:18
... : bb
zmínka byla i o dětech, že by mohly slyšet...
červenec 17, 2007 13:19
bb, muhaha : sasassss
to vis, ze byl smilies/grin.gif
červenec 17, 2007 13:48
hi hi hi že by? já tyhle informace nesbírám, : Inka
nemám na ně v hlavě šuplík. Ty brďo holky .... raději ani nebudu psát co mě právě napadlo.
červenec 17, 2007 14:04
ja je, inko, : sasassss
taky nesbiram. ony se mi tak nejak samy pamatujou. na blbosti ja holt mam pamatovaka. i kdyz zrovna na tuhle ne, ale jak ji bb zminila, hned jsem si vzpomnela.
červenec 17, 2007 14:18
... : bb
mám to podobný, sašo, zapomenu kdeco ze včerejška, zaboha si nevybavím slovíčko z angliny, když ho potřebuju, ale jak jsem v 9 letech přišla z prvních hodin angličtiny a tátovi, co mluvil anglicky předtím než jsem se narodila, tvrdila, že brambor se řekne "potentou", to si budu pamatovat ještě v rakvi smilies/smiley.gif

červenec 17, 2007 14:24
... : bb
takže Kráťu jsem si nespletla, dost to hocha, trápilo, Jasmína radila jeho ženě vlhčené ubrousky a nesmírně čistotného to pohoršilo
jo, taky si pamatuju kdejakou ptákovinu
červenec 17, 2007 14:25
No to mě podrž! : Gita
Jestli on by spíš Kráťa nechtěl, aby žena měla podepsat smlouvu, že se zavazuje pravidelně plnit manželské povinnosti, a to vždy čistá a připravená. smilies/grin.gif No, musím říct, že jsem ho tehdy docela litovala, fakt to nemá lehké (a to říkám bez ironie, takový vztah bych tedy nechtěla), takže už chápu jeho fandění polygamii.
červenec 17, 2007 15:12
milé kudlanky : kolemjdoucí
mám takový pocit, že se v mužské mysli příliš neorientujete. Mnohé vaše názory vypadají tak, jak byste chtěly aby muži uvažovali, ale jsou na hony vzdáleny od toho, jak uvažují. Pokud chcete tento nedostatek alespoň trochu zmírnit, doporučuji začít studiem. Jako nejvhodnější pro tento účel zdá se mi býti publikace Základy mužskeho šovinismu.

Návod ke stažení: zkopírujte do prohlížeče adresu

http://u28.cz/ruzny.php

pod titulkem knihy klikněte pravým myšítkem na Download a z nabídky vyberte uložit cíl jako...
červenec 17, 2007 16:03
muhaha : sasassss
smilies/grin.gif
kolemjdouci, omlouva te, ze je ti 20
červenec 17, 2007 17:29
pozor, omyl : kolemjdoucí
ty stránky nejsou moje! Mě je o dost více....
červenec 17, 2007 17:42
abyste to nemuseli/y cist : sasassss
tak ve zkratce: ma to asi 200 stranek (na monitoru se to cist neda, tisknout to je skoda nasich lesu) a zakladni myslenka omilana na tech 200 strankach v ruznych obmenach je: "zadna zenska neni lepsi nez kamos, ma jen tu jednu *** (vec), jinak je to v podstate omezena krava, ale ta jedna *** (vec) nam chlapum stoji za to"

jestli si kolemjdouci vy chlapi tohle myslite, tak je mi vas fakt uprimne lito. jste znacne nesvobodne bytosti.
červenec 17, 2007 18:22
nechápu : kolemjdoucí
proč vám to nejde číst na monitoru, ale chyba bude nejspíše mezi klávesnicí a židlí. A že jsme bytosti nesvobodné, s tím lze jenom souhlasit.
červenec 17, 2007 18:34
Ano, děvčata, byl to Kráťa : Kráťa
A co? Nechce se jí? Tak se třeba bude chtít jiné. Kde je problém? Vy v tom nějaký vidíte? Já nikoliv. Možná je jediný v tom, že se když se potom náhodou něco dozví, tak nepochopí, z čeho to vzniklo. Protože jste všechny stejné. A o myšlení chlapů opravdu nevíte nic. Tak si alespoň zapamatujte základní poučku: ŽENY NIKDY NEPOCHOPÍ, JAK PŘEMÝŠLÍ CHLAP! A NAOPAK!
Je to přece tak jednoduché. Je ti se mnou dobře? Tak se mnou můžeš bydlet, jestli se ti chce. Nechce se ti? Nemusíš. Chceš odejít? Klidně. Můžeš se kdykoliv vrátit (protože jsi odešla jako slušný člověk). I mě je s tebou příjemně, tak když ti to nevadí, tak s tebou bydlím. Ale když se mi to líbit přestane, tak třeba někam odejdu. Chceš si třeba zašukat? Tak pojď. Nechceš? Tak to musím řešit nějak jinak. Až se ti bude chtít, řekni. Něco s tím uděláme ...
Děvčata, pochopte, jsme svobodní lidé. I v manželství náš duch musí zůstat svobodní.

A řekněte té krávě, že všechno, co napsal, myslí vážně. Jo a ještě něco. Vy nechodíte do práce? Nebo si tady diskutujete za peníze zaměstnavatele? To jen že Kráťa může reagovat teprve až když přijde domů. Ale možná ani to některé z Vás nechápou.
červenec 17, 2007 18:59
... : bb
sašo pak nechápu, proč s tím nadělají tolik cavyků a vysvětlovat to na webu, asi že tu jednu věc má i jejich máma a bez té (mámy s věcí) by tu nebyli, tak to musí nějak okecat
červenec 17, 2007 19:02
... : bb
hehe, s tím pozor, z toho jsem si dělala šoufky asi tak před půl rokem a někteří státní zaměstnanci, ale nejen ti, se velmi pohoršovali smilies/smiley.gif)
já diskutuju za své i když pracuju
jinak bych řekla, že každý se může splést a vzít si krávu (vola), ale jen vůl anebo vychcánek anebo srágora anebo kompilát toho všeho zůstane s krávou a píše o tom, s kým zůstává v manželství/bytě/životě, tak jak píše
červenec 17, 2007 19:06
mily, kolemjdouci, : sasassss
na monitoru to samozrejme cist JDE, jen je to ponekud unavne. zvlaste pro nas, co mame bryle. ja proste radeji ctu z papiru, dlouhy text na blikajicim/podsvicenem monitoru proste vadi mym ocim a me nervove soustave.
červenec 17, 2007 19:07
Nebo je to strašně hodný člověk, který to přetrpí, protože ví, že by to ten druhý nezvládl. Ani rozchod, ani život potom ... : Kráťa
To je rovněž pohled, který mnohé tady nepochopí.

Musel jsem "zalistovat", abych se podíval, kterou krávu jsem to vlastně měl na mysli. A ejhle, ona to byla jiná. Nějak se to BSE rozmáhá ...
červenec 17, 2007 20:01
kdo je strasne hodny clovek? : sasassss
kolemjdouci? krata? andrein manzel? autor toho veledila "zaklady sovinismu"?
to horko je fakt hrozny... smilies/grin.gif
boze, takhle dobre jsem se uz aspon 14 dni nebavila.
(malovali jsme totiz smilies/grin.gif )
červenec 17, 2007 20:42
máš pravdu Kráťo, : Dana
Tvé myšlení je mi naprosto cizí, být s někým jen kvůli bydlení a podřizovat se všem jeho náladám či nenáladám, musí být smutný vztah. Pak naprosto chápu, že myslíš tak jak myslíš a kompenzuješ si to jinde. Působí to tak, že Ti ani na člověku s kterým žiješ nijak moc nezáleží a ani jemu na Tobě. Taková životní rezignace. "Strašně hodný člověk, který to přeptrpí", ale dost ho to uvnitř deformuje, aniž by si to uvědomoval. Takové soužití s někým ze soucitu, protože by "rozchod nezvládl ani život potom"?????
červenec 17, 2007 23:50
Dano, Ty žádné takové neznáš? : Kráťa
Nebo jen nechceš vidět? Nebo si myslíš, že jediný správný přístup je ten zdejších bojovnic? Seknout do toho rázně - co z toho, že spadne les, když potřebuji vyndat třísku? Nebo zapomínáš na ty druhé? Ty, které si nevědí rady (třeba ani samy se sebou) a nedokáží se už ani vyspat nebo v klidu najíst?
Asi tak z poloviny ses trefila (což zaslouží obdiv, upřímně). Rezignace ano. Ve spoustě věcí. Ale nezáležení, to si myslím, že jsi trochu vedle. Kdyby mi nezáleželo, tak jsem dávno ... v Mexiku. Když už tam jsou všichni. No ne?

Jo, život má opravdu nekonečné množství variant.
červenec 18, 2007 00:19
jo, to horko je strašný : bb
i když se uvnitř tváří jako že pod tlakem klimatizace a větráků vychladlo, tak jsou to jen mimikry, zalezlo už pod kůži a vůbec všude, snad i oči jsou horký

Ještě jsem se nesetkala s tím, aby ten, kdo sám sebe hodnotí jako strašně hodného člověka, takovým skutečně byl. Obvykle je tam ještě něco, proč dál trpí a zůstává.
A na netu už vůbec ne. Netvrdím, že je to tvůj případ, možná jsi výjimka, tohle je můj dojem podložený zkušeností. Tam se za strašně hodné laskavé ohleduplné a soucitné manžele prohlašují většinou kocouři, co si chtějí trošku nezávazně zalovit (třeba na tom tv chatu, jak psala Andrea o manželovi), nebo podpantoflníci, kteří nejsou spokojení s tím, co mají doma, obzvlášť na netových diskuzích získají dojem, že jinde jiní žijí jinak (víc sexu třeba), tak nějak se smířili s tím, že už to tak zůstane a trochu jsou v tom i spokojení. Často by jejich manželka byla hodně překvapená, kdyby četla, co píšísmilies/smiley.gif Protože doma fungují jinak a před známými, přáteli, dětmi, příbuznými se prezentují taky jinak.
Ta trocha povyražení na tv chatu, v smskách, emailem, na internetových diskuzích a chatech, to jim snad přece nikdo nemůže vyčítat, že, vždyť se jinak dobře starají a vydělávají atd.
No dobře, tak možná ano, ale ani oni nemluví o svých ženách, které spí, zatímco oni pod polštářem rozesílají smsky, jako o krávách. I takové to omleté "ona mi nerozumí a jsem už jinde a mezi námi už nic není jen děti a já s ní mám soucit" vzbudí spíš trapné rozpaky, než soucit s autorem slov, protože je to prostě neslušné...
Rozumím tomu zůstat s někým ze zodpovědnosti, pokud je na tom bídně, nemocný apod. Nebo z přátelství, pokud není jinak důvod to skončit. Nebo kvůli dětem. Ale kvůli tomu, vlastně právě proto, že ses z nějakých důvodů rozhodl zůstat, nemáš právo nazývat krávou svou partnerku, se kterou dožiješ život. Těžce nemocná asi nebude, když požaduješ sex a ona se vymlouvá na kdeco, tak tím, že doznáváš, že ses rozhodl prožít zbytek života s krávou, necháš jejímu soustavnému působení i děti a ještě žadoníš o sex s ní, sám sebe degraduješ.
červenec 18, 2007 02:44
... : bb
nebo to snad píšeš abys byl litován? to by byla špatná taktika
normálně uvažující člověk tě nemůže politovat, i kdyby k tomu důvod byl, protože přiznat se v debatě k tomu, že žadoním o sex, a pak toho, koho se doprošuju, označit za krávu, a pak to okecávat tím jsi vlastně strašně hodný člověk je hodně pod úrovní lidské důstojnosti a obyčejné slušnosti

červenec 18, 2007 02:51
... : bb
a pojedu, a pojedu... smilies/smiley.gif
červenec 18, 2007 02:58
hele, bb : sasassss
ve mne teda krata taky nevyvolava spetku soucitu, ale myslim, ze tou kravou (co ji mame vyridit, ze vsechna sva slova myslel vazne) tentokrat nemel na mysli manzelku. ale my ji nic vyrizovat nebudeme, ona si to urcite precte sama. dneska uz i kravy umi cist. tohle je proste stoleti neomezenych moznosti smilies/grin.gif
červenec 18, 2007 07:59
Byli-žili : Míša šíša
jednou dva mladí krásní lidé a jmenovali se Kráťa a Kráva. Jednoho dne se rozhodli, že spolu chtějí bydlet. A tak začali žít ve společné domácnosti, a protože Kráťovi se chtělo šukat a Krávě se také chtělo šukat, narodily se jim dvě děti. Po krátké době se to ale Kráťovi už přestalo líbit, a protože to byl svobodný člověk a rozhodně se nechtěl nechat někým vlastnit, tak někam odešel. Jenže Krávě se to taky přestalo líbit, a protože i jí zůstal svobodný duch zachován, sebrala se a také někam odešla. Asi si chtěla zašukat či co. V bytě zůstaly po Kráťovi a Krávě dvě malé opuštěné děti. Měly sice hlad a žízeň, ale jinak byly šťastné, protože konečně byly svobodné - jejich rodiče už je neotravovaly buzerováním a nějakou totalitní výchovou. A to je konec pohádky.

Jsem vždycky moc ráda, když má pohádka dobrý konec.
červenec 18, 2007 09:16
Lidi, buďte normální a zkuste jednat rozumně - a především slušně. : dess
Tak jsem si početl... Kráťa napsal pár stručných příspěvků - a pak je tu tolik jiných, které se do něj navážejí způsobem mnohdy víc než hulvátským. Proč? Protože si troufnul říct něco jiného než dav?
Troufnul mít vlastní názor?
Já se ho vůbec nezastávám - ale kde zůstala nějaká slušnost? Zkuste si to po sobě přečíst ...
Nebo si myslíš, že jediný správný přístup je ten zdejších bojovnic? Seknout do toho rázně - co z toho, že spadne les, když potřebuji vyndat třísku? Nebo zapomínáš na ty druhé? Ty, které si nevědí rady (třeba ani samy se sebou) a nedokáží se už ani vyspat nebo v klidu najíst?
Asi tak z poloviny ses trefila (což zaslouží obdiv, upřímně). Rezignace ano. Ve spoustě věcí. Ale nezáležení, to si myslím, že jsi trochu vedle. Kdyby mi nezáleželo, tak jsem dávno ... v Mexiku. Když už tam jsou všichni. No ne?

Jo, život má opravdu nekonečné množství variant.

To je to jeho "hnusné" psaní. OK, jeho osobní názor, proč ne? Ale ty trapnosti, viz (nade mnou) Míša šíša a mnohé - to je fakt humus.
cupujte, cupujte, práskejte bičem, hezky si vycvičte tu svou "bestii" doma... vy něžné květinky.
červenec 18, 2007 09:47
Tak jsi to napsala pěkně Míšo : wendy
že se už nemusím opakovat. Kráti je mi líto, jestli má manželku, která ho nachytala na sex a teď, když už ho má doma, se jí nechce, pochopte to, chlap to prostě potřebuje. Ale nemůže si dělat ze svazku dvou lidí s dětmi = rodina, cochcárnu s volným průchodem. Dokážu pochopit muže, který jde jinam, protože doma se JÍ nechce. A to myslím vážně. Nad tím by se měly některé dámy, které se tak chovají, zamyslet. Chtělo by to, aby sem některá taková napsala.
ALe nemusel by dštít síru na VŠECHNY ženy, i když je frustrovaný, myslí-li to přeci jenom vážně, a ne jako srandu, jak jsem si myslela. Jak jsem doufala. Tady to Kráťo fakt nevyřešíš, když budeš urážet všechny ženy světa. Srovnej si tu svoji doma. Je to těžké, rovnat dospělého člověka, viď.
červenec 18, 2007 10:05
Dessi, : Míša šíša
co že jsem to napsala? Humus? Ale já jen opakovala slova, co použil Kráťa - viz výše 17.7. v 18:59 hod. Jinak ale s tebou souhlasím - je to humus. Z lidí, kteří takhle uvažují, se mi dělá špatně.
červenec 18, 2007 10:28
wendy : sasassss
tys to taky moc pekne a vystizne! napsala smilies/smiley.gif
červenec 18, 2007 10:35
Wendy, : Míša šíša
máš pravdu. Na druhou stranu bych ale dokázala některé ženy, kterým se nechce, taky pochopit. Nemůže to být třeba i chybou mužů? Jestli ten sexuální akt je provozován jen jako ukojení JEHO fyzických potřeb, tak se nedivím, že JÍ se ale ani trochu nechce. To mně by se v takovém případě taky nechtělo. Ať Kráťa nebo kdokoli jiný připraví pro svoji partnerku vzrušující, zajímavý a i pro ni uspokojující sex, který se jí bude líbit, a uvidí, jak se jí příště bude chtít.

No, ono je to asi mnohdy těžké. Muž se o své ženě vyjadřuje jako o krávě, slepici apod., vůbec s ní nekomunikuje, nezajímá se o ní, de facto s ní nesdílí společný život ve smyslu rozdělení prací v domácnosti, řešení rodinných problémů atd., pak přijde večer domů z hospy, smrdí kouřem a chlastem, plete se mu jazyk i nohy, IQ vlivem alkoholu jako číslo jeho bot, a teď na ní chce milostný zápal. Tak to ji musí zákonitě bolet hlava.
červenec 18, 2007 10:46
tak jsem se kouk dozadu - a ejhle... : dess
K tomuhle prostě musim!!! : NČ
Sex s nevysprchovanou babou, pouze s ubrouskama vytřenejma votvorama!!!! BRRRRRRR!!!!
Pak se někerý divěj, že ten jejich na TO nemá chuť! Bodejť by měl!!!!!!!!
A navopak - to fakt existujou baby, který s chutí dávaj zapařenýmu, byť novinama vytřenýmu, chlapovi?????



Nojo, von chlap jako chlap, žejo... Proč to nedat sežrat jednomu za toho druhýho?
Dámy, dámy, jsem zvědavej, kdy mi dáte ten link, ve kterém svou manželku označuje za krávu.
To, že si postěžoval, že se "na pořadí dne" dostane jen občas, jste mu už omlátily o hlavu snad pod každým článkem.
To se máte fakt čím chlubit... Když si tu některá postěžuje, že jí manžel ubližuje, tak se můžete přetrhnout, ale chlap si postěžovat nesmí, bodejť, má být hezky drezurovanej v koutku a čekat, až mu panička milostivě kývne... (čímž nemyslím tu jeho, ale vaše nazírání na podobnou situaci!)
červenec 18, 2007 10:54
ale dess : sasassss
ja jsem psala uz 7 prispevku nad tebou, ze tou kravou byla myslena jina dama. a urcite jsi ten prispevek cetl, tak co se pidis sverepe po odkazu?

a kratu jsme tenkrat celkem vsichni politovali, myslim. proc ho nelitujeme ted, jak spravne napsala wendy, ze
.. nemusel by dštít síru na VŠECHNY ženy, i když je frustrovaný, myslí-li to přeci jenom vážně, a ne jako srandu, jak jsem si myslela. Jak jsem doufala. Tady to Kráťo fakt nevyřešíš, když budeš urážet všechny ženy světa.

a ze na jednu stranu vyvolava "zadnej problem, neda tahle, da jina, mam to vyreseny" a na druhou si stezuje, jako ze nic a ze instituce manzelstvi je zlocinna a zensky jsou vsechny bestie.
tak ja tomu nejak neuplne rozumim.
červenec 18, 2007 12:12
miso : sasassss
Ať Kráťa nebo kdokoli jiný připraví pro svoji partnerku vzrušující, zajímavý a i pro ni uspokojující sex, který se jí bude líbit, a uvidí, jak se jí příště bude chtít.

nekdy to tak bohuzel nefunguje. a nic s tim nenadelas. to je jako bys rikala "pust hluchymu mozarta misto maxim turbulence, uvidis, jak si hudbu zamiluje".
otazka je, jak moc ti potom vadi nebo stoji za to s tim hluchym zit. pokud je poslouchani mozarta alfou a omegou tveho ziti, je to tezky.
ale von ten hluchej treba maluje hezky obrazky nebo ma jiny kladny charakterovy vlastnosti. a kdyz moc netlacis na pilu, treba si casem vybavi i "pec nam spadla".
nic moc, ja vim. smilies/smiley.gif
červenec 18, 2007 12:32
Míša šíša ve své "pohádce" píše o Kráťovi a Krávě. : dess
Nevím, kdybych si tu dejme tomu vymyslel pohádku o Ince a Volovi, nebo Sáše a Bejkovi atd. - tak byste to braly jinak. Protože to ale napsala ženská, je to holt jen "básnická invence"...
... : bb
takže Kráťu jsem si nespletla, dost to hocha, trápilo, Jasmína radila jeho ženě vlhčené ubrousky a nesmírně čistotného to pohoršilo
jo, taky si pamatuju kdejakou ptákovinu
červenec 17, 2007 14:25

to jste přešly jak krajinu - že to řekl někdo jiný...
Taky se mi líbí vaše charakteristika chlapa:

On je totiž rozdíl mezi láskou ve filmech a láskou normálního chlapa. A to velkej. On má totiž rád především sám sebe. Věci jako věrnost, loyálnost, férové jednání - to považuje za něco, co kdysi kdesi četl.


no nic, je vidět, že tady se jiný než váš názor nechytne.
Mj. Je mi Kráti líto, nese tu kůži na trh, do večera, než se dostane ke kudlance, z něj uděláte fašírku. Jo a to, že se svěřil, že má doma se sexováním potíže, se mu nevyplatilo. Těch ironických poznámek. Nevěřím přitom, že on by byl z těch, který by šel "jinam".
červenec 18, 2007 12:46
no, dess : sasassss
ze te trapi to zevseobecnovani, kdyz neustale pouzivas:
Dámy, dámy, jsem zvědavej, kdy mi dáte ten link..., ...líbí vaše charakteristika chlapa..., ...cupujte, cupujte, práskejte bičem, hezky si vycvičte tu svou "bestii" doma... vy něžné květinky, ...čímž nemyslím tu jeho, ale vaše nazírání na podobnou situaci

samy mnozny cisla, sakra smilies/undecided.gif
zadny: aleno, bb, inko, wendy...

Nevěřím přitom, že on by byl z těch, který by šel "jinam".

no, krata napsal:
A co? Nechce se jí? Tak se třeba bude chtít jiné. Kde je problém? Vy v tom nějaký vidíte? Já nikoliv.

tak ja teda nevim, no...

červenec 18, 2007 13:05
saso : bb
došlo mi to hned po odeslání druhého komentáře, proto jsem pak napsala "a pojedu a pojedu" smilies/smiley.gif už se mi nechtělo dodatečně vysvětlovat
nicméně to nemění můj dojem z něj
červenec 18, 2007 14:26
dess, zde se zjevila kráva : bb
Ano, děvčata, byl to Kráťa : Kráťa
A co? Nechce se jí? Tak se třeba bude chtít jiné. Kde je problém? Vy v tom nějaký vidíte? Já nikoliv. Možná je jediný v tom, že se když se potom náhodou něco dozví, tak nepochopí, z čeho to vzniklo. Protože jste všechny stejné. A o myšlení chlapů opravdu nevíte nic. Tak si alespoň zapamatujte základní poučku: ŽENY NIKDY NEPOCHOPÍ, JAK PŘEMÝŠLÍ CHLAP! A NAOPAK!
Je to přece tak jednoduché. Je ti se mnou dobře? Tak se mnou můžeš bydlet, jestli se ti chce. Nechce se ti? Nemusíš. Chceš odejít? Klidně. Můžeš se kdykoliv vrátit (protože jsi odešla jako slušný člověk). I mě je s tebou příjemně, tak když ti to nevadí, tak s tebou bydlím. Ale když se mi to líbit přestane, tak třeba někam odejdu. Chceš si třeba zašukat? Tak pojď. Nechceš? Tak to musím řešit nějak jinak. Až se ti bude chtít, řekni. Něco s tím uděláme ...
Děvčata, pochopte, jsme svobodní lidé. I v manželství náš duch musí zůstat svobodní.

A řekněte té krávě, že všechno, co napsal, myslí vážně. Jo a ještě něco. Vy nechodíte do práce? Nebo si tady diskutujete za peníze zaměstnavatele? To jen že Kráťa může reagovat teprve až když přijde domů. Ale možná ani to některé z Vás nechápou.
červenec 18, 2007 14:29
... : bb
nevidím rodinu a manželství jen jako spolubydlení dvou příjemných bytostí, které chtějí-li, mohou si spolu příjemně zašukat, nechtějí-li, mohou slušně odejít jít si příjemně zašukat jinam, s jinými, a pak se zlehka vrátit, jelikož odešli slušně, a opět příjemně šukat doma, a tak dále, a tak dále....propánakrále
červenec 18, 2007 14:31
... : bb
a je celkem fuk jestli se předtím či potom zaopatřeli vlhčenými ubrousky
zřejmě by Kráťa jinak nahlížel na věc, kdyby takto příjemně zlehka brali sex jeho rodiče, že, a možná bychom pak řešili jeho trauma z dětství, které způsobilo, že je puritán a žárlivec a jeho žena by psala na Kudlanku "on chce jen klasickou polohu a když chci jinak, říká mi couro"
červenec 18, 2007 14:34
Tak si to hezky zopakujeme, vysvětlíme, podtrhneme ... a tu a tam uděláme mezisoučet ! : Kráťa

--------------------
Je mi líto, ale vzhledem k tomu, že uvedený příspěvek byl neslušný, tak jsem ho celý vymazala.
Bez ohledu na to, zda jinak měl či neměl pravdu.
Jsem toho názoru, že zcela všechno se dá vyřídit bez vulgárních slov. Zvláště, když je to písemnou formou (tedy je čas si to všechno v klidu rozmyslet).
--------------------
červenec 18, 2007 22:39
skvostné : bb
jo, spletla jsem se a špatně pochopila kousek textu v internetové diskuzi, pochopitelně tím pádem další mé reakce byly scestné, protože vycházely z mylného dojmu, že Kráťa nazval krávou tu, u které žebroní o sex a vůbec i jinak to s ní nemá lehké, a přesto s ní z jakýchsi falešných ohledů zůstává...byl to sice trapný, nicméně omyl, který jsem si uvědomila ještě předtím, než mě upozornila Saša...proto jsem v sebeironii napsala "a pojedu a pojedu"

no a ty se domníváš, že můj trapný omyl v internetové diskuzi tě opravňuje chovat se sprostě
(o urážky nejde, tyhle výlevy normálního člověka nemůžou urazit, ty si je dovoluješ samozřejmě jen proto, že píšeš víceméně anonymně na net...)

to je velmi ubohé a nebaví mě to
červenec 19, 2007 00:56
Tak - : d@niela
v jednom vtipu se říká:
jedna milostná dvojice si za každý toho večera odmilovaný akt dělala na zdi čárku.
On: bylo to devět, ne?
Ona: osm.
On: Ok, nebudem se hádat, smažem to, a začnem znova....
-----------
Takže: smazáno - a doufám, že už i dobojováno
červenec 19, 2007 08:56
Adam a Eva v biblickém ráji, oděni jen do fíkového listu, : wendy
se kvůli nějaké kravině pohádali. Hádají se, hádají, pak se Adam na Evu usměje, přijde k ní a praví: "Nechme toho a obraťme list..."
smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
červenec 19, 2007 08:57
že vás to holky napadlo současně? : libuna
To je dobrý, oba vtipy jsou v podstatě na jedno téma :-)))

tak to já musím taky přidat:

Jde Pepíček s Mařenkou po lese. Mařenka si vyhrne sukýnku a roztouženým hlasem povídá:
"Pepíčku, poznamenej mě do konce života..."
Pepíček popřemýšlí a po chvíli vezme klacek - a vypíchne Mařence oko.


červenec 19, 2007 09:15
Teda libuno, kolegyně se úplně lekla jak jsem se začala řehtat. Tyhle dětský jsou nepřekonatelný ! : wendy
To taky matka káže dceři, která se chystá na rande. Neví jak to zaobalit, tak vece : "Nesmíš dopustit, aby si na tebe lehl !" Dcera na to : "A proč, mami ?" Nerozhodná matka : "Víš, to by měla naše rodina ostudu!" Holčina odejde a když se vrátí, matka na ní hned nastoupí a ptá se, jak bylo. "No mami, lehla jsem si já na něj, ať má ostudu jeho rodina !"
smilies/grin.gif smilies/tongue.gif
červenec 19, 2007 09:42
jééééééé - se přidáááám: : kiwi
Přijde paní na umělé oplodňování a ptá se lékaře, od koho by mohla dostat semeno.
Výčet byl velmi pestrý, ale jakmile slyšela, že tam mají i od mladého Belmonda, bylo rozhodnuto.
"Já bych tak chtěla Belmonda," tetelila se dáma a slastně zavírala oči.
Když po injekci usínala, a lékař si začal povolovat opasek u svých kalhot, povídá:
"Já ti dám Belmonda..."

červenec 19, 2007 09:57
Omluva : Kráťa
Omlouvám se tímto čtenářkám i čtenářům za chybu, které jsem se dopustil, když jsem osobu pod přezdívkou "Sinix" považoval a označil za ženu, přestože údajně je to muž.
červenec 20, 2007 18:27
Mám ještě lepší : agi
Obdoba, trochu drsněji. Syn mi donesl vytištěnou stránku se seznamky s fotkou otce a textem......, společenský, věrný v rozvodovém řízení hledá ..... Ještě že ty puberťáky máme, najdou netušené.
listopad 27, 2007 16:04
Manželství ...partnerství ... : Iveta
Jsem 27 let vdaná. Poprvé. Máme syna /26/ a dceru /22/. S manželem jsme se znali půl roku, když jsem otěhotněla a museli jsme se brát. Tenkrát by to byla ostuda zůstat svobodnou matkou.
Na radnici jsme si slíbili, že si budeme věrní a že spolu budeme v dobrém i ve zlém. Prožili jsme s manželem obojí. Vše jsme podřídili našim dvěma dětem. Byly chvíle, kdy jsem chtěla z manželství odejít, ale naštěstí vždy zvítězil rozum. Chtěla jsem, aby děti měli vlastního tátu.
Partnerský vtah je dřina a málokdo chce na něm pracovat a něco objetovat. Proto je také v ČR největší rozvodovost ... a co ty děti? Přiznávám, že jsou vyjímky, kdy muž ženu mlátí nebo celou výplatu propije atd.. Nechci ze sebe dělat ideální ženu, protože taková nejsem, ale snažím se takovou být. A žena obzvlášť musí na sobě pracovat!
A pak před padesátkou přišla krize největší, když k manželovi do práce nastoupila slečna ve věku našeho syna. Prožila /li/ jsme si peklo. Manžel se chtěl rozvést ... to děláte věci, které byste nikdy v životě neudělali ... moc to bolelo /i naše už dospělé děti/. Víte, jak je ženě v mém věku a vidí mladičkou milenku svého muže? Moc to bolí. Asi po dvou letech to zkončilo. Manžel zůstal se mnou. Slečna se vdala za sobě rovného i když v práci zůstává a tím i "nebezpečí". Cítím, že mohu svému muži opět věřit. Nemluvíme o tom. Vím, že už to nebude chtít nikdy zopakovat a že se snad i za to stydí. Náš vztah se vrátil pomalu do normálu. Manžel /a myslím, že každý chlap/ má rád pohodu, klid ke své práci, kamarády s kterými může zajít na pivo, dobré jídlo a sex, kdy potřebuje.
Vážení ... važte si svého vztahu a partnera s nímž žijete ... obzvlášť, máte-li spolu děti a nerozvádějte se!!!


Chtěla jsem
prosinec 29, 2007 16:56
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]