O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

NA VLASTNÍ KAPSY PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 29 březen 2007

Včera jsem se zájmem sledovala "na vlastní bulvy", kde názorně předváděli, jak zdarma ošidit tolik diskutovaný systém Kapsch. Ani se nemusí kupovat krabice na dorty, stačí přístroj ponechat v původním obalu... No, jestli TOHLE nebylo "zaplacený" tak už nic - vykašlala bych se na nějaký vyšetřování, které stejně nic nepřinese, ale okamžitě bych zavřela toho člověka, který za nás smlouvu podepsal - musel přece vědět, co podepisuje...

 

 

 

 

     Jo a dala mu celejch těch třicet - nebo kolik miliard - k náhradě, tj. zabavila majetek celé rodině a von by musel v kriminále makat, až by se z něj kouřilo.

 

     Takhle ti frajeří vědí, že klidně můžou brát, aniž se se komukoli něco stalo... maximálně snad zavřou uklízečku, která tam špatně umyla záchod.

 

     Taky by snad sakra na to měla doplatit sama firma Kapsch - jednak mastnou pokutou, která by převyšovala celkovou částku, co za to vyinkasovali, jednak by celej systém - viditelně závadovej a nefunkční - měli zdarma odstranit a vše uvést do původního stavu. A v médiích (mezinárodních) by se mělo rozjet takovou kampaň, že by si u Kapsche už nikdo neobjednal ani toaleťák.

 

    

 

 Ale to se nestane - Nova měla říct, kde je ta smlouva k nahlédnutí a kdo ji podepsal za naši stranu. Tohle by nám nikdo tajit neměl, když jsme to zaplatili...

 

 

 

Alena T.

Komentáře (27)add feed
... : píp
Proto aby se zvedla cena průjezdu stačilo zavést známky pro kamiony v dostatečné výši, aby se to nevyplatilo. A nemusela se kvůli tomu zavádět historická technologie, která navíc vůbec nezvyšuje bezpečnost, ale naopak je vysoce nebezpečná. Už jsem viděl kamion omotaný kolem mýtné brány a pokud do nějaké najede osobák, tak jsou mrtví všichni a ani by tam nemusel být dieselagregát, natož nyní. A přidávat další grilování mikrovlnami nepřidá ani tomu, kdo normálně projede - už vidím, jak řidiči z povolání podávají za 10 let žaloby na stát kvůli dopadům mikrovln.

březen 29, 2007 08:46
Já myslím, : NČ
že brány ani dieslový náhradní zdroje příliš dlouho nepřežijou.
Jsem si naprosto jistej, že někteří naši méně přizpůsobiví (i když bych řek, že oni jsou naopak VELMI přizpůsobiví) spoluobčané již vyhlížejí nejbližší sběrný suroviny.
březen 29, 2007 10:54
... : Lilly
Jestliže v lednu a únoru se na mýtném vybralo v průměru necelých 420 milionů korun a pět až sedm procent řidičů se přitom placení vyhnulo objížděním, uniklo státu až 27 milionů korun měsíčně.
O dalších sedm milionů přišel tím, že ani výběr od řidičů, kteří jezdí po dálnicích, není stoprocentní. Pokud by to tak zůstalo po celý rok, byl by celkový únik tak vysoký, jako kdyby se mýtné nevybíralo celý měsíc, uvedla zase Česká televize.

březen 29, 2007 11:08
... : AlenaT
no, doufám, že jsou aspo? pojištěný - nejsou snad ty brány v záruce????? Tak ať si cikáni pomůžou hahaha
březen 29, 2007 11:09
jen technická :) : bb
majetek celé rodině do kterého kolena?
protože bych nerada byla coby sestra, dcera, potrestána za blbost bratra, otce...ty bys to svým dětem jistě taky nepřála
a pak protože jakmile se cosi takového zavede, každý včas, předem, preventivně, převede majetek na své prasestřenice a současně si ho patřičným způsobem zajistí, smluvně, notářským zápisem

březen 29, 2007 11:10
... : AlenaT
děti se můlžou vzdát dědictví a manželka se může rozvést. Ncméně ten dotyčnej si to může odsedět - a tonéé že dva roky a tak, ale spočítat to a ty prachy musí v tom kriminále odsedět a odpracovat. A ty myslíš, že ty prasestřenice se na něj nevykašlou aty prachy si nenechají, když ten prastrýc buzde nadlouho v kriminále???
březen 29, 2007 11:25
nojo, vona to tak určitě nemyslela... : Petra
ale naštve to, co?

březen 29, 2007 11:26
... : AlenaT
nakonec, co bychm to platili my, ať to zaplatí jeho příbuzní ne??? a vymáhají to od něj.Jistě budou razantnější než stát
březen 29, 2007 11:27
... : AlenaT
když může exekutor zkasírovat ženskou za dluhy manžela, se kterým je deset let rozvedená, tak by to zřejmě šlo....ten zákon je poatrně v platnosti - tak ať se uplatnjuje v každém případě - ne jen u nějaký bezmocný báby
březen 29, 2007 11:30
... : Petra
Ano, ta reportáž na TV NOVA byla opravdu kvalitní a docela jsem zírala. Dali si s tím opravdu práci, dostali před kameru všechny zainteresované, udělali vlastní experiment a prezentovali výsledky - poctivá práce na několik dnů. To zas se musí přiznat... Nejlepší byl ten závěr (pro ty co o tom nevděděli), že návod jak chránit modul před odečítáním, dává sám Kapsch...
Vláda by měla udělat jedno jediné, zrušit smlouvu, vyinkasovat HODNĚ MASTNOU pokutu a nařídit firmě Kapsch uvést vše do původního stavu, protože systém který má 3000 chyb prostě plně funkční NIKDY NEBUDE.
Jak takové fiasko vláda vůbec může dopustit? Nojo...no
březen 29, 2007 11:38
Nojo, : Olča holča
celej svět kolem nás je jeden velkej podvod, jen do toho pořádně nevidíme. Všude bují korupce, a začíná to třeba politikama v Bruselu... Koukněte se na komunální politiku, tam to začíná a je to tam plný hnisu, jak to musí vypadat nahoře... Já jsem si prostě řekla, že s tím nic neudělám, tak nezbývá si tím nekazit už tak složitý život... protože kam tohle trápení vede? smilies/sad.gif
březen 29, 2007 11:39
... : AlenaT
protože vláda nemá zájem,aby se něco rozviřovalo, všichni zainteresovaní už svý prachy dostali, napakovali se a i kdyby šli po volbách od válu, tak mají do smrti z čeho žít. I kdyby k nějakýmu soudu došlo, tak úplatky jim nikdo neprokáže - ale ten chlap, co to podepsal, je jednoznačně vinen tím, že podepsal smlouvu takto nevýhodnou pro stát, ač je placen za to, že má chránit jeho zájmy, a tudíž poškodil svého zaměstnavatele a musí škodu nahradit. Dokazovat není nutno nic. Žádné důkazní materiály nejsou třeba, celej soud může být za půl hodiny vyřízenej, vy když v práci - ať už úmyslně nebo z blbosti - něco zmršíte a způsobíte škodu, tak vám to taky strhnou a nkdo se s vámi nebaví.
No a to by bylo, aby příslušný dotyčný nezačal mluvit sám od sebe a velmi hlasitě. A pokud by ho zabili, aby ho umlčeli (já už dneska věřím všemu), tak si příště dá každej další zatracenýho majzla, než něco podepíše, nebo než veme korunu.
březen 29, 2007 11:59
vidím, že se nic nezměnilo : wendy
je to korupce na korupci Já tobě tuhle zakázku, ty mně pár českých na stůl, a zamést pod koberec se to dá, neboť v tom jsou zainteresovaní vysoce postavení pánové. Fuj. smilies/undecided.gif A souhlasím s tím, že zavřít je málo. Musí nahradit ty penízky hlavně. Žádný převody na Bahamy nebo na manželky. Ale to je utopie, co..?
březen 29, 2007 12:32
... : AlenaT
ale ať to klidně převede..sám se k tomu už nikdy nedostane a uhradit to musí tak jako tak. Škodu prokazatelně způsobil a nahradit ji prostě musí. Nazdar! Bohatá manželka se s ním rozvede a bude si užívat. Von bude chudej a zavřenej a neštěkne po něm pes. Stejně jí pil krev, protože byl samá milenka. Jo a když ho nááááááhodou nechají při zatýkání uprchnout na Bahamy ...joooo, půljde sedět policejní ředitel - neb způsobil svému zaměstnavateli škodu hehehehe, ať již z blbosti nebo za úplatek. To je fuk. Pn tu akci řídil a on ji zmršil. Tak to odskáče...buďte si sijistý , že už pak neuprchne nikdo - ani "omylem"
březen 29, 2007 13:13
jo takhle, tys myslela rozvedeného mrtvého : bb
v tom článku totiž píšeš "Jo a dala mu celejch těch třicet - nebo kolik miliard - k náhradě, tj. zabavila majetek celé rodině ...."
tak jsem se ptala koho všechno zahrnuješ do "celá rodina", a jestli by se měli klepat i jeho sourozenci, manželé jeho dětí atd., nebo stačí, když si exekutor odnese počítač syna studenta a z výnosu z jeho dražby pak uhradí vzniklou škodu smilies/wink.gif
že už jsi ho mezitím rozvedla a pohřbila jsem netušila...samozřejmě, to je pak jiná, nerada bych být jeho manželkou vysvětlovala dětem, že přestanou studovat a ze svých absolventských příjmů poplatí tatínkovo miliardové dluhy smilies/smiley.gif
i když, ani ten rozvod by vlastně nepomohla, jak jsi psala dál v komentářích, došlápli by si exekutoři i na rozvedenou manželku a zabavili jí ručníky z výbavy
víc toho totiž rodiny těchhle lidí nemívají...oficiálně
takže tu škodu stejně zaplatíme my všichni, jako obvykle



březen 29, 2007 14:02
jinak se mi taky zdá, že jde o regulérní reklamaci : bb
a stejně jako my, vy, každý švec, musí i firma Kapsch reklamaci vyřídit, tj. odstranit závady a uvést vše do stavu, jaký byl smluvně sjednaný
březen 29, 2007 14:03
... : AlenaT
no, než se to vyřídí, stačí se od něj rodina distancovat.... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
březen 29, 2007 14:09
taky nevím : bb
co by tak mohl v base vykonávat za činnost, kterou by si vydělal dost na uhrazení miliard
čili zas a znovu jsme zpátky na začátku - změna systému, nastavit podmínky PřEDEM tak, aby se eliminovaly podobné problémy, ne pak dodatečně hledat a řešit kdo za to může a komu necháme zaplatit co a kde on na to vezme
březen 29, 2007 14:09
... : AlenaT
pořád koukám,kdes napsala no n´ˇ a nenašla jsem to :-prej je to příliš krátký - to mne teda podržte!
březen 29, 2007 14:12
hm, ale zatím se moc rodin od svých zdrojů nedistancovalo, že? : bb
aspon nevím o žádném případu, kdy by se rodina distancovala jinak než formálně, nespravovala nadále majetek, firmy, konta, nehlídala notářské úložky apod., zatímco tatínek zoufale bojoval o přežití desítky let v kriminále

březen 29, 2007 14:13
taky jsem hledala, kde ja zakopaný kůnˇ :) : bb
ale holka je nová, má právo na mouchy
v tom druhém jsem se neudržela s Asponˇ

březen 29, 2007 14:16
což znamená, že ta rodina : AlenaT
měla větší majetek, než dva ručníky - manželčino věno a jeden studentskej počítač. Takže by finančák MĚL co zabavit.Musela by (ta rodina) prokázat, kdy, kde a jak k tomu majetku přišla
březen 29, 2007 14:31
Njn, : @Teo
dědičný hřích. Ale stejně si zase inkvizitoři ani neškrtnou...
březen 29, 2007 15:34
... : bb
jo, bohužel ten podmiŘovací způsob je na místě - "musela by rodina prokázat"
ona ale prokáže, že ten majetek není její, ale Ištvána Közökiho, který je teď na zdravotní dovolené na Seychelách, a je pověřil správou, vedením, organizací a řízením
jak k tomu majetku Ištván přišel nechť si finanční policie zjistí sama, neb to oni netuchají a coby správní zaměstnanci, jednatelé, správci atd. se neptají, pouze vykonávají svou práci
a pečou buchty tatínkovi do vazby, než ho pan Sokol dostane ven, snad to bude do vánoc, aby mohli společně vyrazit na lyže
smilies/smiley.gif

březen 30, 2007 15:01
... : bb
au...podmiNovací způsob
jako podminovat smilies/smiley.gif
březen 30, 2007 15:16
si takto : AlenaT
ten člověk nebude souzen pro úplatkářství, ale proto, že způsobil škodu - a tady nevysvobodí ani Sokol, ani rel či juný pták. Jeho podpis na té smlouvě prostě je!A škodu, kterou způsobil, musí nahradit. Lůerovyat s tím, že nebyl informován - no to tím spíš!!!! VCo má co kdepodepisopvat, když o tom houbeles ví! Když támhle nějaká bába z blbosti podepíše smouvu Zepteru nebo něco podobnýho, tk to taky musí zasvakat. Tren zákon je, funguje a jeho podpis na té smlouvě je prokazatelnej.
březen 31, 2007 10:23
no vždyť ano, nemluvily jsme o úplatcích, ale o tom, Z ČEHO tu škodu zaplatí : bb
a že se postará, aby nebylo z čeho
a sednout si? pár měsíců vyšetřovací vazby a je venku
duben 01, 2007 12:54
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]