O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

CO NÁS ČEKÁ, TO NÁS NEMINE PDF Tisk E-mail
Pondělí, 16 leden 2023
Jedno je jisté. Na Hradě zasedne buď Petr Pavel, nebo Andrej Babiš. Výstižně popisuje tuto situaci následující bonmot: Oba dva by byli za nejhlubší totality kádrově vhodnými kandidáty na prezidenta. Větší šanci má samozřejmě Pavel, neboť jednak má na své straně provládní media, dále je o něco charismatičtější a do třetice nemá Babišův handicap, totiž že svým chováním a slovním projevem odpuzuje část voličů, kteří by mu jinak dali svůj hlas.

 

 

 

 

Po ekonomicky nejchudší německé spolkové zemi bychom se tak politicky stali 51. státem USA, což znamená, že budeme ještě více skákat, jak strýček Sam píská, i když zájmy Spojených států se zdaleka vždy nekryjí a nebudou krýt se zájmy českých občanů. Stali jsme se již poslušným účastníkem horké války USA a NATO s Ruskem na Ukrajině a záhy budeme plnit stejné příkazy, co se týká studené války s Čínou, a to se všemi negativními dopady na život našich občanů. Z pražského Hradu by se totiž beze zbytku stal Prague Castle, D. C.

Nicméně stále platí, že podle činů poznáte je, takže si tipněte, zda bychom se dočkali cesty prezidenta Pavla na Ostravsko (V Moravskoslezském kraji volilo Babiše téměř 45% voličů, kdežto Pavla necelých 28%, v Bruntálu a Karviné by se dokonce Babiš s více než 51% potažmo s více než 53% stal prezidentem již v prvním kole), kde by tamním občanům slíbil, jak celou svou politickou váhou bude naléhat na vládu, aby přestala podporovat kdejakou zbytečnou a zbytnou neziskovku a Ukrajince v bavorácích a mercedesech a věnovala miliardy na rozvoj této oblasti, jak by naléhal na vládu, aby upustila od šmírování a kriminalizování občanů, kteří prostě jen mají jiný názor, než ten „jediný správný“, jak by svým vlivem bojoval proti nesmyslným excesům Green Dealu, atd., atd.

 

Jistým výsledkem volby, a to ať dopadne jakkoli, bohužel bude česká společnost ještě více rozdělená na občany kategorie A a občany kategorie B, tedy na Prahu a velká města kontra malá města a venkov, se všemi silně negativními důsledky, ačkoli bez občanů B by si občané A nespravili ani tekoucí záchod.

Aroganci, s jakou mluví občané A o občanech B, ostatně můžete sledovat dnes a denně.

 

 

 

 
Komentáře (134)add feed
... : Josef
Tak, Mikeš, a do něj! Ty na to máš.
leden 16, 2023 18:56
... : Míša šíša
Tak do Ostravy se Pavel chystá a dokonce i na Ùstecko. Snad bude mít dobrou ochranku. smilies/smiley.gif
leden 16, 2023 19:08
... : andrea
Pepo, ty si troufáš, víš přeci, že každý první komentář je vyhrazen na Kudlance Mikešovi!
leden 16, 2023 19:09
... : Josef
Andrejko. Tady je jistý, že žádnej komentář z dálky nepřijde. Už přišel rovnou k autorovi v listopadu, sice u jinýho článku, ale to je uplně fuk. Dal jsem to tady k lepšímu hned tenkrát, tak už to znova nechci olizovat, jen házím link, pokud má někdo zájem. Je to poslední odstavec a je to velmi výživný. Proto taky ta moje výzva k Mikšovi. On už ví....
https://viditelny-macek.cz/public/kapitola.phtml?kapitola=141268
leden 16, 2023 19:41
... : andrea
No to snad né...
tohle by si fakt normálně myslící člověk neměl z úst vypustit!
Ale drahý Mikeš má místo úst hnojomet.
leden 16, 2023 19:53
... : Jiri Bilina
51. stat USA?
Koukam, ze prolhanost a slizactvi kamaradu ruskych okupantu (tech vcerejsich, dnesnich i budoucich) roste umerne s blizicim se datem voleb. smilies/wink.gif
Mikin
leden 16, 2023 22:25
... : andrea
Mikeši, tomu pánovi nesaháš ani po kotníky.
Ty tvé jedovaté výstřiky už nikoho nezajímají. Je to stále stejné.
leden 16, 2023 22:27
... : Jiri Bilina
Jen jestli to nebude andreo naopak. Ja jmena ucastniku diskuse idiotsky nekomolim.
A co se tyce pana Macka, ten nasi konverzaci na tema sve podpory rusacke invaze ukoncil dosti nechutnym zpusobem.
Kdyz jsem mu napsal, ze az bude priste bez dovoleni publikovat soukromou konverzaci, nema vybirat jen co se mu hodi do kramu. A ze ta facka, kterou vrazil doktoru Rathovi by vypadala uplne jinak, kdyby mu ji nevrazil zbabele zezadu. Ze se ma proste chovat jako chlap.
Tož tak... smilies/wink.gif
Mikin
leden 16, 2023 23:29
... : Jiri Bilina
No, tak v den kdy Ukrajinci vyhrabavaji z trosek panelaku mrtvoly 60 civilistu se od generala Pavla populistickych kecu o Ukrancich v bavoracich a mercedesech nedockame.
Tem kteri bez toho nemohou zit nezbude, nez volit oligarchu ktery je uz pres 30 let bezostysne okrada.
Mikin
leden 16, 2023 23:38
... : Krakonoš
Víš, Macku, na to, abych si dokázal vopravit haj*l, nepotřebuju volit estébáckýho haj*la na Hrad. Mimochodem vo tom, jak na vesnici a v malejch městech žijou a volej hlavně blbci a vyhrává tam Babiš bych se bavil až po druhým kole, vono stačí umět sčítat a je jasný, že tohle je zase jen pragocentrická zkratka některejch debilních novinářů a glosátorů, vobvykle z Prahe... A to je asi tak všecko, co k tvýmu křiváckýmu psaní mám (koukl jsem na pár těch "glos" psanejch jak podle kremelskejch notiček). Tenkrát v době "mackovky" jsem se tě z mladický nerozvážnosti zastával. Dnes se přikláním k tomu, že způsob provedení už tehdy prozrazoval, co za podlou bytost jsi, a že je jenom velká škoda, že ti ji tehdy David Rath, mimochodem jeden z úplnýho minima dacanů, který si aspoň trest za svoje hříchy vodkroutili v kriminále, že ti ji nenatáhl přes celou dršťku.
leden 17, 2023 01:09
... : Josef Kouba
Jak to dopadne?
Petr Pavel zastupuje nadnárodní finanční a mocenské struktury. V praxi to znamená, že jeho kampaň financuje skupina českých miliardářů, jejichž firmy jsou fakticky servisními organizacemi pro nadnárodní korporace a kteří počítají s tím, že své firmy těm korporacím jednou prodají. Okázalá podpora globalistického kandidáta je povinnou součástí jejich byznysu.

Skončí to jasným vítězstvím Petra Pavla. Bude to mandát pro likvidaci posledních českých firem, českého zemědělství, české měny, pro vlnu vyvlastňování chudých lidí, co ještě mají byt nebo rodinný domek, a taky mandát pro posílání českých kluků tam, kde Američané nebudou mít chuť umírat. Ty věci ale neprovede prezident, nýbrž Fialova vláda, která by je dost možná provedla stejně. Ale takhle se bude cítit povzbuzena.
A povzbuzen se bude cítit i dav fašizujících aktivistů. Včera jen narušovali opoziční mítinky, zítra budou přepadat představitele opozice nebo jim rozbíjet okna. P. Hampl
leden 17, 2023 01:34
... : Jiri Bilina
Opravdu huste.
Moc hezky jsi to Pepo Koubo okopiroval. Zajimave, jak se tohle komunisticke straseni shoduje s tim, jak dela bu bu bu udajny pravicak pan Macek. smilies/grin.gif
leden 17, 2023 02:06
... : *deeres*
Realita je taková, že si můžeme vybrat mezi dvouma kokoty. V prvním čtení senátu je úprava ústavy o tom, za jakých podmínek je možná mobilizace a pobyt cizích vojsk na našem území. Vlastně, my už je tu stejně cvičíme. Piráti také podali návrh na úpravu zákona o vyvlastnění z důvodu státního zájmu. Bylo by pak možné vyvlastnění i jednotlivou bytovou jednotku.
leden 17, 2023 05:04
... : *deeres*
Fialový hnus. Smí se to ještě říkat? Vždycky jsme to doma používali pro něco hnusného a odporného. Vzniklo to po válce, kdy Unrra dodávala do Evropy potravinové balíčky. Některé potraviny,korektně řečeno, byly hodně nezvyklé, ale nejvíc fujtajblový byl fialový prášek, který po rozmichani s vodou měl suplovat hroznovou limonádu. Tak vzniklo úslovi "fialový hnus",které předběhlo svou dobu.

leden 17, 2023 05:15
... : Josef
Dobrý poučení, Deer. Tohle zřejmě málokdo ví. Dík.
leden 17, 2023 07:16
... : Josef
A co na panelák říká klasik?
"Ta raketa byla Ukrajince, nebo Rusa, počkáme, co řekne pan prezident USA.“
leden 17, 2023 07:21
... : Míša šíša
Já se asi počurám smíchy. Tak ti dva, kteří tenkrát nadšeně tleskali Mackově pohlavku Rathovi, a jeho uštědřeni zezadu omlouvali tím, že si to Rath zasloužil, tak ti stejní dva to dnes odsuzují jako podlý a zbabělý čin. Se picnu, co si tu ještě nepřečtu...
To jsou teda paradoxy, pane Vaněk. smilies/cheesy.gif smilies/cry.gif
leden 17, 2023 07:25
... : Míša šíša
Deeres, vystihla jsi to přesně. Ať z těch dvou vyhraje kdokoli, budeme mít nás*ráno v hnízdě. Vyhlídka na změnu až za 5 let je tristní.
leden 17, 2023 07:33
... : Míša šíša
Josefe, ono by se šlo na to taky podívat tak, že kdyby těch 60 civilistů bylo tady u nás, místo těch s těmi bavoráky a mercedesy, nemuseli by je dneska vyhrabávat.
Tím nechci nijak snižovat hrůzné lidské utrpení, jen tak přemýšlím, koho tady vlastně máme, když lidé z té zasažené oblasti jsou doma.
leden 17, 2023 07:40
... : Míša šíša
Josefe, myslím, že jsi zmiňoval, že máš FB. Tak něco speciálně pro tebe:
https://fb.watch/i62QziwbGl/
leden 17, 2023 07:45
... : mila1
Koukám, že když někteří cítí podporu, docela se rozjedou. Vlastní názor nemají, ale přitakávat, to jim jde smilies/grin.gif
leden 17, 2023 07:55
... : Josef
Já se teda nechci s nikym hádat. Jen si pamatuju, že největším Čechem dějin je národem určenej Karel IV., hlava pomazaná taky prej moudrá. Na dnešní poměry jistě miliardář, vykořisťovatel, dravec, kterej se jen tak s něčím nepáral, jinak by ho jeho okolí semlelo. V zahraniční politice šikovnej, v domácí hospodářský politice taky. Nouzí určitě netrpěl.
Proč teda není Největším Čechem spíš Jan Hus, upálenej za pravdu a lásku? Nebo Tomáš Masařík, otec zakladatel státu? (Járu da Cimrmana vynechávám záměrně). Proč je Největším Čechem tehdejší nejbohatší muž Evropy, despota, nemilosrdnej vykořisťovatel poddanejch a hromaditel svýho vlastního nesmírnýho bohatství?
leden 17, 2023 08:06
... : *deeres*
Ten komentář 7:55 je dost srandovní od největší kokodák z Mikinova fanklubu. Sama z vlastní hlavy píše pouze jedovatosti a klidně si i vymýšlí, co tu kdo napsal, jen když může zaútočit.
leden 17, 2023 09:15
... : Krakonoš
Jo, Míšo, dovolil jsem si v průběhu let na pana Macka změnit názor. Kdysi dávno zdál se bejt docela nadějným pravicovým politikem, leč stal se z něho prokremelskej demagogickej lokaj, jako ostatně úplně z celýho hnízda zvanýho Institut Václava Klause. Já chápu, že ty se nepicáš a nepomočuješ jenom při změnách názorů svýho nejvoblíbenějšího presidenta Milouše Zemana, to bys totiž ani nestihla převlíkat spodní prádlo, ale dopřej mi prosím ten luxus jednou za mnoho let změnit na něco/někoho názor též a zkus se přitom nepotento... smilies/cheesy.gif
leden 17, 2023 09:26
... : Jiri Bilina
Milo, ja si pri cteni tech prvnich komentaru rikal, jestli jim nahodou nehráblo. A ukazalo se ze ano... smilies/undecided.gif
Krakonosi, jsem ma tom s Mackem podobne. Poprve me na neho upozornil muj tata a nejakou dobu jsme ho oba cetli. Kdo by se nadal, ze se z neho stane kremelsky pohunek takoveho kalibru. Nojo, stari neprinasi vzdy moudrost...
Mikin
leden 17, 2023 10:18
... : Krakonoš
Však on i takovej Bašta bejval úctyhodnou a inspirativní figurou - a jaká ubohá parodie sebe samýho se z něj stářím stala!
leden 17, 2023 10:32
... : Petr Sysala
Dřív jsme museli volit komunisty.

Teď je to konečně jiné, máme na vvýběr buď bývalého komunistu nebo bývalého komunistu.
leden 17, 2023 10:40
... : Jiri Bilina
Coz ti Sysalo nezabrani v tom, abys volil Babiša. smilies/wink.gif
leden 17, 2023 11:00
... : *deeres*
Když máme ten depresivní den, tak přidám info.
Nejbohatší stát Lucembursko od 1.1.2023 snížilo daň z plynu a el. na 7%, u léků, vody, tisku a potravin na 3%.
My máme daň z plynu a el. 21%.
Rok 2010 hodná ODS zvedla daně z 10ti na 15%, co bylo za 15, tak na 21%.
Babiš a Sobotka to pak sundali na 10% u vodného a stočného, léků, knih, novin, časopisů a ubytování. ODS, která před zvolením slibovala nezvyšovat daně, chystá zavést 13-14%.
leden 17, 2023 11:25
... : Petr Sysala
Občas mi současná vláda připomíná tu po roce 1968. Ta se nevměšovala ani do svych vlastních záležitostí aby nepopudila velkého rudého bratra a jeho bratrskou pomoc.

Teď na lidi defekuje stejně. Hlavně si to nepokazit v Bruseli.
leden 17, 2023 11:37
... : mila1
hele, deeres, nějaká zaručeně pravdivá informace od usvědčené Jany Peterkové by nebyla? smilies/grin.gif
leden 17, 2023 12:05
... : Josef
Tak od 10ti hodin mám na internetu puštěnou sněmovnu k nedůvěře vládě. ČT24, přestože ji vždycky vysílala, dneska nevysílá. Začala Šilerka, nedůvěru zdůvodnila třinácti jasnejma konkrétníma bodama výtek k vládě. Po ní už nastoupila fialová úderka, vedená ukrajincem Pjotrem Fialovičem Fialenkem, kterej byl první, po něm Rakušan, pak Jurečka ... Každej hodinu a ani nejmenší vyjádření ke konkrétním výtkám. Jen žvásty, že je válka, musíme trpět, a signály, že nenechají nikoho padnout. Teď nastoupil Válek, což neslyšim, přesto přesně vim, co říká - "je válka, musíme trpět", a signály, že nenechají nikoho padnout.
Vůbec nechápu, proč tyhle svý bezduchý sebechvalný exhibice odsuzujou, jako Babišovu volební kampaň. Chápu ovšem ČT24, že se rozhodla, to nevysílat, protože zatím tihle fialoví zoufalci dělají Babišovi kampaň k nezaplacení, což určitě není v zájmu ČT. Škoda jen, že internetový přenosy z parlamentu sleduje jen mizivej počet lidí.

leden 17, 2023 12:22
... : Josef
Abych to nezamluvil. Dík Míšo za poslanýho Nohavicu. Písničku samozřejmě znám, ale jen z rádia v autě. Je fajn se na něj takhle koukat, jak mu to jde tak snadno, jednduše, uplně samo. Taky mu můžu jen závidět, že mu fungujou všechny čtyři prsty (plus palec), já už si podobný nádherný parádičky nemůžu s mym zchromlym malíkem dovolit.
Copa by nám tak předvedl umělec Hutka? Co je nejkrásnější....?
leden 17, 2023 12:42
... : mila1
No Josefe, kdybys byl trošku soudnej, což chápu být nechceš, tak bys aspoň pochopil, jak bylo nám, kteří jsme museli dvě volební období koukat na něco podobného, nicméně v obráceném obsazení. A to si myslím, že ty výtky směrem k tehdejší vládě byly opodstatněnější. Nezastávám se Fialovy vlády, udělala nějaké chyby, s energiemi to nezvládla, ale pořád si myslím, že odvádí v současných nelehkých podmínkách a s tím, co zdědila po estébákovi, docela slušnou práci. Je mi jasné, že ale zdejší úderka si to nemyslí, což mi je celkem fuk. smilies/smiley.gif
leden 17, 2023 12:49
... : *deeres*
Jedničko, Peterková je možná cvok, ale nic to nemění na tvrzení, že hlasy počítala nepřehledná fy, s podivnou smlouvou.
Peterkovou usvědčili ze šíření hoaxu a napálili ji pokutu. Ale magor Flégr s mrtvolama v mrazácich na ulici žádné hoaxy nešířil a tak je bez pokuty.
Ale ty asi pořád ještě věříš na netopýry a mercedesy.
On si člověk nerad přiznává, že ho napálili a udělali z něj blbce.

leden 17, 2023 13:02
... : Josef
Se ztrácim. Co nebo kdo je Peterková? Já znám jen herce Peterku (dobrej řízek).
Mílo, on chyby dělá každej, to ani jinak nejde, a zvlášt, když jde o situace naprosto nový a nečekaný. Jenže aspoň něco dělá! Fialenko jen žvaní a nedělá absolutně nic. A když má někomu oponovat, tak si mele zase jen tu svou, o ničem.
Kdybys byla soudná a kdybys slyšela dneska těch třináct zcela konkrétních výtek Šilerky a fialovou reakci, která nebyla reakcí, ale beztvarou jalovou samochválou na kterou se ho ovšem nikdo neptal, musela bys to uznat. To by totiž musel uznat i ten nejfialovější pomatenec.
leden 17, 2023 13:33
... : mila1
deeres: tak podej na Flégra stížnost nebo žalobu k soudu, ne? Podle nepravomocně osvobozeného expremiéra máme najednou nezávislé soudy. Nejsou ovládány polistopadovým kartelem, tak chutě do toho... Já si teda na rozdíl od něj vždy myslela, že soudy máme nezávislé, ale co je moje slovo proti slovu diplomata a mírotvorce..
Josef: Jana Peterková - aktivistka - je pravomocně odsouzená dezinformátorka, najdi si to na netu. Deeres tady používala nějaké její výroky.
leden 17, 2023 13:38
... : Míša šíša
Krakonoši, změnit názor na Macka ti samozřejmě povoluju, smilies/kiss.gif to mi přijde naprosto v pořádku. Ale změna názoru na ten akt samotný je hodně legrační a ještě legračnější je ten důvod, proč k této změně došlo. To je opravdu k potento, ale snad to udržím.
Jinak nevím, odkud čerpáš informace o tom, koho mám za oblíbené prezidenty a kdo je tím mým nejoblíbenějším. Ale klidně se dal opájej svými iluzemi, když tě to tak baví. Mně zas baví, jak lidé jako ty a Milá dokážou tu "pravdu a lásku" okopávat a jak stačí málo, abyste se odhalili v pravém světle.
leden 17, 2023 13:44
... : Míša šíša
Josefe, to jsem ti poslala nejen kvůli té písničce (kterou jsem předpokládala, že znáš), ale i kvůli tomu, co tam Nohavica říká. Mimo jiné i to, že tuhle písničku hrál prvně u Svěráka, což by dnes nemohl, protože by ho Svěrák nejspíš asi zastřelil. smilies/smiley.gif
leden 17, 2023 13:48
... : doktor
Snad lží,podrazů a různých kejklů si hrad už užil dost,tak snad je na čase na hradě přivítat osobnost anikoliv pytel plný lží podrazů a různých kejklů.
leden 17, 2023 13:52
... : mila1
doktor: ráda Vás vidím, doktore a souhlasím.
leden 17, 2023 13:58
... : Míša šíša
Deeres, přitakávačka ti musí opět přitakat. Napsala jsi to naprosto výstizně, přičemž dotyčná tvá slova sama potvrdila dalším argumentačním faulem. Na ni opravdu nemá význam reagovat, začíná dosahovat Mikinových kvalit.
leden 17, 2023 14:01
... : mila1
Má snad smysl reagovat? smilies/cheesy.gif
leden 17, 2023 14:26
... : Josef
A koho jako máš na mysli, doktore? Pytel lží a podrazů, to je jako kdo? Třeba Havel, kterej lhal až se mu od huby prášilo, osvoboditel otcovraha, slibotechna "už nikdy do žádného paktu nevstoupíme"? Já nevim, co máš na mysli, se jen ptám, když to sám neumíš napsat nebo nejspíš ani nevíš, jen ze spaní blábolíš, co jsi někde od někoho zaslechl.
leden 17, 2023 14:26
... : Josef
Míšo. Po upozornění jsem to znova otevřel a pokoušel se porozumět, co Nohavica říká, ale ten hovor je pro mý stařecký ucho prakticky nečitelnej. Svěráka jsem rozluštil, ale to je tak všechno.
--------------------------
A parlamentní žvanírna jede furt, teď po Válkovi Bartoš, pak nevim. Je to evidentní truc na původní truc. Tak nic. To radši budu koukat na Big Bena nebo jakou hovadinu zrovna kde dávaj. Škoda, těšil jsem se na slovní výměny, to bejvá někdy docela sranda. Stejně, od tý doby, co tam není nalitej Kalousek, nalitej Hamáček a drsoň Flákanec, už to postrádá tu šťávu.
leden 17, 2023 14:46
... : Míša šíša
doktor: ráda Vás vidím, doktore a souhlasím.

Hleďme na přitakávačku bez vlastního názoru. smilies/cheesy.gif
To je legrační, jak si někdo nevidí do vlastní huby. Respektive klávesnice.
leden 17, 2023 15:16
... : Míša šíša
Josefe, máš pravdu, jak je to natáčený jen na mobil, ozvučení je strašný. No, především tam říká, že se těmi volbami nemáme nechat nějak rozhodit, což myslím, že to zrovna my chápeme. Sice to sledujeme, ale že bychom si kvůli tomu měli trhat žíly... A že vždycky to bylo tak, že půlka národa řvala HANBA! a druhá půlka křičela SLÁVA!
No, on český lid byl rozdělenej už za Masaryka, proč by to teď mělo být jinak, že.
leden 17, 2023 15:24
... : Jiri Bilina
Havla nech Josefe na pokoji. Ten sedel za vasi diktatury 3x ve vezeni v dobe, kdy Nohavice udaval a ty jsi pobiral jidassky gros ve forme zajezdu na zapad.
Rec je o Zemanovi. Ty jeho kejkle, lzi a podrazy zacaly uz jeho predvolebni kampani a pokracovaly celych 10 let takovym zpusobem, ze se nedalo ani poznat jestli pracuje vic pro Rusy, nebo pro Cinany.
Srandovni je, mu ted nemuze prijit na jmeno ani ten tvuj Macek. Jen proto, ze Milos odsoudil a odsuzuje rusacky utok na Ukrajinu.
Nejlepsi fory pise sam zivot. smilies/wink.gif
leden 17, 2023 15:24
... : mila1
Josefe, se divím, že to sleduješ. Ztráta času. Stejně má vládní koalice většinu.
leden 17, 2023 16:08
... : mila1
pro tu paní chytrou, co tu hlásala něco o ochrance..
článek na webu seznam.cz - Česko bych držel od války co nejdál, vzkázal Pavel plnému náměstí v Ústí
leden 17, 2023 18:48
... : Jiri Bilina
Flanelova revoluce jede! smilies/smiley.gif
leden 18, 2023 01:44
... : Jiri Bilina
Videl jsem z toho Milo video a byla tam fakt spravna atmosfera.
Potesila me take pani Nerudova zpusobem, jakym prijala vysledky a dala k dispozici svuj tym a dalsi prostredky panu Pavlovi. Ta fotka jak spolu piji pivo je fantasticka.
Mikin
leden 18, 2023 04:19
... : Josef
Mílo1. Sleduju kde co. Jasně, že to ve výsledku je ztráta času, ale já ho teď mám nadbytek a krom toho se přitom dá dělat cokoliv.
Hernajs, končim, rozsypala se mi celá obrazovka, písmena mizej a zjevujou se nečekaně jinde
leden 18, 2023 04:37
... : Krakonoš
Koukám, že Kouba začal po republice rozesílat sms s mobilizací. Aspoň já si myslím, že za tím stojí von, vod nikoho jinýho jsem tuhle hovadinu zatím neslyšel smilies/cheesy.gif.
leden 18, 2023 17:27
... : Jiri Bilina
Kouba ma stesti, ze emigroval do te zle Kanady. Jinak by uz lestil kanady. smilies/grin.gif
leden 19, 2023 01:00
... : Lenka1
článek na webu seznam.cz - Česko bych držel od války co nejdál, vzkázal Pavel plnému náměstí v Ústí


To je tak roztomilé, že ještě ve svém požehnaném věku věříš na pohádky.

Hele, mně osobně je nějaká válka na UA u pr.......a zrovna tak naše aktivní účast v ní, která s nástupem zelenýho podrazáka bude nevyhnutelná. Já nikoho blízkýho, koho by se týkala, nemám a pro případ, že by toho fialovýho debila napadlo začít povolávat bývalý vojáky, jsem se připravila.

Ale ty a další kokodák, co vám z Pávka vlhnou kalhotky, na tom budete blbě. Tak nezapomeň napsat nějaký další svůj duchaplný komentář, až ti tam zařvou tvoji blízcí mužského pohlaví.

P.S. Klidně mě, Danielo, zablokuj, je mi to jedno.
leden 19, 2023 13:43
... : AnickaM
Tak proc sem, Lenko, porad lezes? Nikde jinde na tve jedovatosti uz nejsou zvedavi?
leden 19, 2023 15:15
... : Lenka1
A co je ti do toho, Ančo? Nerozumíš psanému textu? Už jsem ti nejednou psala, ať se na mě vykašleš.
Diskutovat neumíš, každej tvůj komentář je debilita non plus ultra, tak si povídej se sobě rovnými a mě laskavě vynech.
leden 19, 2023 17:04
... : AnickaM
Lenko, mam pravo na svuj nazor zrovna jako ty. Tolikrat jsi vyhrozovala, ze sem uz nikdy nepujdes a porad se vracis. Proc? Kdyz my s jinym nazorem ti nesahame ani po kotniky? Proc reagujes na nazory blbcu? Neni to pod tvoji uroven? Vim, ze muj nazor te nezajima, ale fakt mi je ti lito.
leden 19, 2023 20:49
... : AnickaM
Oprava...te lito. Nejvic te asi stve, ze do tebe vidim, jak do hubeny kozy, jinak by ses tak nenasi.ala.

leden 19, 2023 20:59
... : Krakonoš
Tvl bába Nyklová, kterou kdysi nějakým vomylem vzali k armádě a pak byli rádi, že se jí zbavili, má zase svoji psychiatrickou chvilku. To ti vždycky dojdou nějaký léky, když sem vlezeš řvát ty svoje sprostý hovadiny?
leden 19, 2023 21:12
... : AnickaM
Krakonosi, uz to asi tak bude. Jinak si to neumim vysvetlit.
leden 19, 2023 22:16
... : Jiri Bilina
V pripade te oplzlé děvuchy to budou fakt asi prasky. Kdyby to byla treba maniodeprese, stridaly by se zachvaty zurivosti alespon obcas s prijemnejsimi chvilkami.
Mikin
leden 20, 2023 03:02
... : *deeres*
Lenka to, pro outlocitný, řekla natvrdo. Ale generál Pavel opakovaně sliboval, dokonce přísahal, aby následně přísahu zradil. Tak proč mu věřit nyní, že se nezachová stejně? Slibem nezarmoutíš a nic tě nestojí.
leden 20, 2023 05:51
... : Jiri Bilina
Rici neco natvrdo se da i bez oplzlych urazek o vlhnoucich kalhotkach. A obvinovat vojaka ktery brani svou zemi ze zrady je pekna pitomost.
leden 20, 2023 07:37
... : Krakonoš
Tak někdo přísahal před 40 lety socialistický vlasti, protože to vypadalo, že žádnou jinou už mít do smrti nebude. V dalším svým životě se choval příkladně a čestně. A někdo jinej křivě přísahal poměrně nedávno v parlamentu na zdraví svejch dětí, z nichž jedno, duševně nemocný, nechal zavlíct na výbušnou situací zmítanej Krym, ačkoli měl nakoupený nemovitosti i v zajímavějších a klidnějších částech Evropy. Celou svoji kariéru a byznys vybudoval na lhaní a podrazech na svoje partnery. Když si mám vybrat, kterýmu z těch dvou budu věřit, tak vo tom nemusím přemejšlet ani nanosekundu.
leden 20, 2023 08:52
... : Lenka1
deeres:

Zase jsi udeřila hřebíček na hlavičku. Kdo zradil jednou, zradí vždycky. Ale to oni slyšet nechtějí. A jako vždycky, jejich vulgarity, byť napsané s kudrlinkami, aby to jako nevypadalo, jsou ok, ale ty moje ne. Ať jdou k čertu. Líto mi jich nebude.

A k těm kalhotkám - osobně jsem slyšela jednu nánu, která po setkání s ním v Ústí se celá rozplývala a řekla, cituji: " já ho budu volit, protože je to pěknej chlap."

Takže s těmi kalhotkami jsem nebyla daleko od pravdy. Místní nány mají argumenty velmi podobné.

Je mi fuk, co si místní retardi o mně myslí. Možná by si měli přečíst knížku "Přežil jsem kolaps civilizace" - jsou tam autentické výpovědi lidí, kteří přežili občanskou válku v býv. Jugoslávii, včetně bombardování od toho slavného NATA, a zhroucení ekonomiky v Argentině v r. 2000.

Není to zase tak dávná historie.

Ale sázím na to, že takové "ošklivé věci" číst nebudou. Beztak to jsou dezinformace. Vždyť oba Péťové se o ně postarají, slíbili to přece.


leden 20, 2023 08:59
... : Jiri Bilina
Jestli nekoho general Pavel svou sluzbou demokracii zradil, tak to jsou kolaboranti, kteri prodavali a dodnes prodavaji svou zemi rusackym okupantum.
Svou vlast Petr Pavel v zadnem pripade nezradil.
Mikin
leden 20, 2023 09:31
... : *deeres*
Připadá mi hodně schizofrení,nejdřív před něčím zdrhnout a pak to velebit. Jediná přednost generála je ta, že bude dobře vypadat až bude viset. Myslím tím jeho portrét. To krásný Tonda Novotný ale taky. Vlastně si myslím, že už je stejně rozhodnuto. Sčítání má pod palcem záhadná firma, s nedohledatelnou smlouvou, všechno pod správou MV.
Podívejte se na Wiky na Pavlovu manželku, rodné příjmení Zelená. Tam informace o ní a jejích rodičích mizí kosmickou rychlostí. Někdo hodně zlej tam původně napsal hoax o tom, že byla politruk. Každopádně, vojanda to je.




leden 20, 2023 10:05
... : *deeres*
Na iDnes se generál omluvil za životopis, který sesmolil v roce 1987. Prý chyba, kterou už nemůže napravit, když mimo jiné uvedl, že souhlasí se vstupem vojsk v 68. Že to bylo správné, o tom ho prý přesvědčili jeho přátelé v Sovětským svazu. To by chtělo smajlíka.
leden 20, 2023 10:25
... : Jiri Bilina
Komicke na tom vsem je, ze generalovu davnou minulost vytahuji na svetlo stari komousi, kterym prave tahle minulost prirozene vubec nevadi.
Jim vadi to, co pro svou zemi udelal za poslednich 30 let. A ze je toho hodne. smilies/wink.gif
Ze se rudohnede hnojomety zameri na Pavlovu manzelku, tomu bych veril. Udelaly to uz pred 10 lety v pripade manzelky knizete Schvarzenberga. Ten lidsky odpad je schopen vseho.
leden 20, 2023 12:08
... : Míša šíša
Možná by si měli přečíst knížku "Přežil jsem kolaps civilizace" - jsou tam autentické výpovědi lidí, kteří přežili občanskou válku v býv. Jugoslávii, včetně bombardování od toho slavného NATA, a zhroucení ekonomiky v Argentině v r. 2000.

Lenko, nejmenuje se ta kniha nějak jinak? Pod tímhle názvem jsem nic nedohledala.
leden 20, 2023 12:48
... : Krakonoš
Ty by sis (Lenka) zase mohla přečíst třeba "Vyšetřovatel: Démoni balkánské války a světská spravedlnost", to je dostatečně "ošklivá" knížka napsaná insiderem Vladimírem Dzurem. Když už tu chceš trapně pindat vo Jugoslávii, vo který víš úplnej exkrement kromě toho, že jsou Srbové tvoji kámoši. Ne nadarmo se jim přezdívá "rusáci Balkánu". Co si vo tobě myslím tu bohužel úplně napsat nemůžu, to bych tu Kudlanku Daniele definitivně pohnojil smilies/smiley.gif.
leden 20, 2023 13:32
... : AnickaM
Ono stacilo se bavit s rozenymi Bosnany v Americe. Nekteri ani o valce mluvit nechteli, jako muj kamarad, byvaly policajt. Proc utikali do Ameriky, kdyz jim tam
ti zli Amici delali takove peklo? Hrozne me bavi tady cist ty informovane, vzdelane,vojenske teoretiky co vsechno vedi. Tak hlavne, ze jsou pripraveni.
leden 20, 2023 15:54
... : Krakonoš
Jo, Mikine (12:0smilies/cool.gif, naprosto přesně.
leden 20, 2023 15:58
... : Lenka1
Co si vo tobě myslím tu bohužel úplně napsat nemůžu, to bych tu Kudlanku Daniele definitivně pohnojil


Ale klidně to napiš, už se tady dávno ví, že v hulvátství tu s Bílinou vedete, ty experte. Vašich "kvalit" nedosahuju ani omylem. A tvoje vylítnutí jak vosy z hnízda ukazuje jediné - že jsem opět trefila hřebíček na hlavičku, ty demokrate. Víš o mně naprosto kulový, ale z gauče jsi hrdina.
Normálně myslícím lidem jsi akorát k smíchu. Tak se klidně ztrapňuj dál.
leden 20, 2023 17:47
... : Lenka1
Míša šíša:

Je možný, že název si už přesně nepamatuju, četla jsem to asi před rokem. Je to mrazivé čtení, ale je dost poučné.

Zjistím přesnej název a pak to sem dám.
leden 20, 2023 17:49
... : Krakonoš
Nene, v hulvátství tě nikdy nemůžeme porazit, a tedy to ani nezkoušíme smilies/cheesy.gif. Vím o tobě přesně to, čím se tady celý roky prezentuješ a co nám teda sama ze sebe předkládáš. Divný je, že se mnou porád ztrácíš čas, když jsi už tolikrát říkala, že to je pod tvou úroveň. Gauč nemám. Pa.
leden 20, 2023 17:58
... : Míša šíša
Lenko, dík, jestli mi ten název zjistíš. Knihu bych si docela ráda přečetla.
leden 20, 2023 20:29
... : Lenka1
Ona je to v podstatě tenká brožurka s příběhy lidí, kteří se museli vypořádat s tím, že svět, který znali, ze dne na den přestal existovat. Je tam dost zajímavých informací, jak se v takových situacích chovat, kdy to podstatně zvýší šanci na přežití.

Jak říkám nečte se to hezky, ale je to užitečné. Měla jsem ji půjčenou, tak už jsem poslala mejl tomu člověku, a čekám na odpověď.

Protože ty informace se za chvíli můžou stát aktuální i u nás. Tahle naše tzv. "vláda" v 1. čtení dne 13.1.2023 schválila zmocňovací zákon, upravující jak vysílání našich vojáků do zahraničí bez souhlasu parlamentu, tak i pozvání CIZÍCH vojsk na naše území k vykonávání toho, co armády obvykle dělají. Pecka.

Ale v televizi to samozřejmě nebylo, tak je to určitě dezinformace.


leden 20, 2023 20:35
... : Jiri Bilina
Lenka: Ja nikoho blízkýho, koho by se týkala, nemám
Tak to je jediný, co ji věřím. smilies/wink.gif
Mikin
leden 20, 2023 22:19
... : Míša šíša
Lenko, o tom zákonu v 1.čtení se dokonce i v tv krátce zmínili, ale lidi to ponechává absolutně klidnými. Prostě pohoda, klídek, tabáček. A se stejným klidem to půjdou hodit generálovi, protože je hezkej a protože se nejmenuje Babiš. Nedá se nic dělat, tahle země si musí vypít svůj kalich hořkosti až do dna.

Fiala: "Jsme ve válce." (V pořádku, nikdo se tomu nebrání, všichni jsou v klidu.)
Babiš" "Nechci válku. Chci mįr a jako prezident bych pro to udělal to a to a to." (Tato slova jsou našimi médii vyhodnocena tak, že Babiš straší válkou.)
Pavel: "Babiš je proruský kandidát." (Nikdo si neťuká na čelo a všichni tomu tleskají.)
leden 21, 2023 05:50
... : Míša šíša
Jo, ještě jsem mohla uvést jeden úžasnej Pavlův citát: "Mír je iluze."
leden 21, 2023 06:24
... : *deeres*
Ještě jeden citát, když jsme u té války, co vyhlásil Fiala.
"Válka nedělá z chlapců chlapy, ale mrtvoly."
leden 21, 2023 06:34
... : Míša šíša
Deeres, aspoň jednou řekl pravdu.
leden 21, 2023 07:04
... : Lenka1
Míša šíša:

Tak už to mám. Správnej název je: Přežili konec světa. Na obálce knížky je týpek v teplákovce s černou kuklou na hlavě a v rukách má pistoli.
leden 21, 2023 10:15
... : Lenka1
A všimly jste si, holky, jak retard jenom směrem ke mně vyprsknul jedovatou slinu, ale ohledně tohoto nejnovějšího svinstva ani čárku.

Kdyby situace nebyla tak vážná, tak by se té ubohosti člověk i zasmál. Na jednu stranu se dusí patologickou nenávistí vůči všemu ruskému, prý za 68. rok (neva, že tu byly hlavně jeho milovaný úkáčka plus vojáci dalších 4 států VS), ale tohle ve stejném duchu ho nechává naprosto v klidu.

Ti jeho "rusáci" nás okupovali, zatímco nynější ukronáckové, kteří už tady jsou pod záminkou cvičení (chacha) plus nejspíš Amíci, kteří sem přitáhnou NA POZVÁNÍ VLÁDY, to okupace nebude, protože jsme v NATO. No, tehdy jsme taky byli členy vojenského paktu. Ale to okupace byla a basta.






leden 21, 2023 10:25
... : Jiri Bilina
Jestli je Babis primo "prorusky kandidat" netusim, ale podivejte, s jakym zapalem (casto i zurivosti) ho podporuji proruske weby, KSČM, nackove a fanaticti zastanci Putinovych zrudnosti na Ukrajine.
To bude sotva nahoda. smilies/wink.gif
Mikin
leden 21, 2023 11:35
... : Josef
Já bych to viděl asi tak: Za Babiše bylo líp a za Husáka nejlíp.
leden 21, 2023 12:09
... : *deeres*
Jenom zkouším, jestli mi půjde vložit komentář. Už 2x jsem se přihlásila, otevřelo se mi okno s mým nickem a pak to jenom rotovat a nic.
leden 21, 2023 12:21
... : *deeres*
M
leden 21, 2023 12:41
... : *deeres*
Nevím, co to blbne. Někdy mi to komentář vezme a příště zase ne. Ale k věci.
V prvním kole jsem k volbám nešla, že postoupí tito dva,bylo dost zjevné a po 30ti letech ,kdy jsme vyhnali bolševiky, jsem nechtěla volit mezi bolševikem a bolševikem.
Tentokrát nejspíš půjdu. Klidně bych i Pavla volila, kdyby závazně slíbil, že do války nevstoupíme,i kdyby spojenci nás k tomu nutili. Nic takového od něho nezaznělo, jenom oblbovací tanečky, zato potichounku se upravuje ústava, pro nejsnadnější uskutečnění mobilizace. On se sice k případné mobilizaci nevyjádřil, ale dělají to za něho kámoši. Vrána k vráně, Kolářové, starosta z Řeporyjí a další z party premiér Fiala. Tak ti už jsou na válečném tažení, zatím jenom na FB.
leden 21, 2023 12:59
... : Jiri Bilina
Vzhledem k tomu, ze se Ukrajinci uspesne brani sami, zadny vstup do valky ani mobilizace se nechystaji a vsechny ty kecy jsou jen zoufaly trik prohravajiciho estebaka, tak muzes deeres pana Pavla klidne volit.
Pokud nekdo ve veci Ukrajiny neco zprasi, bude to blabola Babiš.
leden 21, 2023 14:24
... : Jiri Bilina
Zrejme nema Lenko valnou cenu odpovidat nekomu, komu vypadne v kazde druhe vete z klavesnice slizke lejno, ale aspon strucne:
Na vojenske spolupraci demokratickych zemi jako je Ceska republika a Spojene staty neni nic spatneho.
Tebou obhajovane agrese fasistickeho Ruska proti jeho sousedum jsou naopak zlociny proti lidskosti i mezinarodnimu pravu.
Dokud si to ve sve hlavicce aspon trochu nesrovnas, zbudou ti jen ty nadavky a bezmocna zloba.
Za tve osobni tragedie zadni Ukrajinci, Biden, nebo general Pavel nemohou. Demokracie take ne. Nazdar! smilies/wink.gif
Mikin
leden 21, 2023 14:41
... : mila1
No koukám, že Lenka to tady zase rozjela a její vrchní obdivovatelka okamžitě ožila :-) No proč ale píšu. Deeres se tu vytahuje, že nenávidí komouše. No a dnes na Vrábelově demonstraci vystoupila europoslankyně Kateřina Konečná a prohlásila o vládě, že to je "fialový hnus". Něco podobného jsem tu slyšela od deeres.. Takže nevím.. Má stejný názor jako kovaná komunistka? Určitě ne smilies/wink.gif
No a k Lenčiným urážkám, co zde zazněly na nás, co ji neobdivujeme - holka, víme, že jsi to v životě neměla lehký, ale to Tě neopravňuje plivat a kopat kolem sebe. Teď jsem dokoukala film Divočina, z roku 2014. Je to o mladý ženě, která po prožitém traumatu šla Pacifickou hřebenovku.. A pomohlo jí to.
leden 21, 2023 14:53
... : AnickaM
Jo, Milo, lidi s nizkym sebevedomim , at je to kdokoliv, se kompenzuji velkym krikem a urazenim misto, aby zasli k psychiatrovi.
leden 21, 2023 15:54
... : *deeres*
Milo, děláš to schválně, nebo nerozumíš psanému textu? Není to poprvé,co dezinpretuješ to, co jsem napsala. Najdi si to a znovu přečti!
leden 21, 2023 16:20
... : zuza
Aničko, není vše nízkým sebevědomím, někdy i ti s vysokým sebevědomím by toho psychiatra potřebovali.

leden 21, 2023 16:27
... : Lenka1
Jo, Milo, lidi s nizkym sebevedomim , at je to kdokoliv, se kompenzuji velkym krikem a urazenim misto, aby zasli k psychiatrovi.


Tak proč už tam vy dvě nejste? Ale mám za to, že vám už nepomůže ani ten psychiatr.
leden 21, 2023 16:30
... : mila1
Lenko, proč si myslíš, že mám nízké sebevědomí? Mám fajn rodinu, vystudovala jsem docela těžkou školu, pracuju v náročné profesi.. A píšu věci, se kterýma Ty nesouhlasíš. Tak proč tolik nenávisti? Nebo spíš závisti? Podívej se občas do zrcadla a zkus na sebe být víc hrdá. A pak přestaneš být i zlá.
leden 21, 2023 16:35
... : Lenka1
Míša šíša a deeres:

Ještě k tomu zmocňovacímu zákonu - vzhledem k tomu, že se jedná o změnu ÚSTAVNÍHO zákona, je ve sněmovně ke schválení zapotřebí 120 hlasů. O Senátu zatím nemluvím. Tolik kolaborantská demolice nemá. Tak uvidíme, kdo další zradí.
leden 21, 2023 16:36
... : mila1
... : *deeres*
Fialový hnus. Smí se to ještě říkat? Vždycky jsme to doma používali pro něco hnusného a odporného. Vzniklo to po válce, kdy Unrra dodávala do Evropy potravinové balíčky. Některé potraviny,korektně řečeno, byly hodně nezvyklé, ale nejvíc fujtajblový byl fialový prášek, který po rozmichani s vodou měl suplovat hroznovou limonádu. Tak vzniklo úslovi "fialový hnus",které předběhlo svou dobu.

leden 17, 2023 05:15

Deeres, to není Tvůj příspěvek? Tak se potom omlouvám... smilies/cheesy.gif
leden 21, 2023 16:38
... : mila1
Aničko, tady to je dnes docela zábava, co? smilies/smiley.gif
leden 21, 2023 16:41
... : AnickaM
Ha,ha,ha... Moje sebevedomi je tak akorat. Nikomu nenadavam, nikoho neurazim. Ja vim, Lenko, ze me nemusis, ale presto bych se s tebou hrozne rada potkala tvari v tvar a urcite by to lip dopadlo, nez tady na Kudlance. Jsi chytra holka, ale tvuj zpusob komunikace neco skryva.
leden 21, 2023 16:46
... : AnickaM
Milo, jojo. Lenka mi tak rada pripominala, ze potrefena husa nejvic krici. ???
leden 21, 2023 16:55
... : zuza
Milo, to myslíš vážně "zábava"? Spíš ubohost...
leden 21, 2023 17:00
... : mila1
Ano, zuzo, je ubohé nazývat ostatní diskutující jako místní nány a místní retardi.. dohledej si to, a rozhodně jsem ani já ani Anička nic takového nenapsaly. Ale jestli Ti ta moudra, co tady vykřikuje Lenka, připadají jako moudra a ne jako hromada nesmyslných výkřiků s úmyslem lidi zastrašit (je to dost podobné kampani, kterou teď jede Babiš), tak to je Tvůj problém. A jestli jsem se nad tím vším pousmála, tak jen proto, že se snažím vidět věci pozitivně a Lenky mi je svým způsobem líto.
leden 21, 2023 17:39
... : Míša šíša
Lenko, díky za název té knihy. Našla jsem a četla i ukázky, vypadá to zajímavě. Objednám si ji.
Hele, ty to asi budeš vědět. Jak je to s těmi polskými vojáky, co odmítli dělat doprovod tankům na Ukrajinu a raději vystupují z armády?
leden 21, 2023 17:46
... : Lenka1
Když tak o tom všem přemýšlím, tak si říkám, že fakt, že na Hrad s největší pravděpodobností zasedne lampasák, bude nakonec dobře.

Protože u něj s pravděpodobností blížící se stu procentům předpoklad, že tu jízdu do pekla ještě oroštuje a budeme v prdeli dřív než s Babišem. Babiš prodá na orgány i vlastní rodinu, jen když z toho bude mít osobní prospěch, ale faktem je, že by to trochu brzdil. Všechny opatrné úvahy o změně systému nějakou legální cestou jsou naprosto mimo mísu, žádný systém, dokud funguje, to nikdy nepřipustil a nepřipustí.

Teprve až se to celé zhroutí (což znamenalo v historii prakticky vždycky válku), je možno zase začít dělat věci důležité a pořádně (jako už mnohokrát v dějinách).

Čím dřív padneme na úplné dno, tím dřív se od něj budeme moct odrazit. I když ne všichni, ale to už je holt dan za blbost.
leden 21, 2023 17:48
... : zuza
Milo, ty jsi napsala že je to zábava. Já vás nikoho neznám a myslím, že mnozí, nejen ty a Anička myslí věci v dobrém, chtěli by aby bylo líp, jen v tom návalu horlivosti se všechno zvrhne v něco jako řevnivost.
leden 21, 2023 18:02
... : Lenka1
A k těm nánám - je to asi nejmírnější výraz pro někoho, kdo se tady zaklíná, jak chce mír a zároveň vykládá, jak v prvním kole volil Hilšera. Toho Hilšera, který v debatě se Skálou národu oznámil, že je pro to, aby rakety s jadernými hlavicemi byly dislokovány ve vzdálenosti doletu k Moskvě 3-4 minuty. Fakt génius.

Pro někoho, kdo do 24.2.2022 žil nejspíš na Marsu.

Pro někoho, komu stačí výplach na veřejnoprávní ČT.

Pro někoho, kdo vytrvale ignoruje nehodící se fakta a jen do zblbnutí opakuje mantru o hodné Ukrajině se svatozáří nad hlavou a zlém Rusku.


leden 21, 2023 18:12
... : Lenka1
Míša šíša:

Do polské armády nevidím, ale faktem je, že pokud by tam ti polští vojáci jeli, tak by samozřejmě byli plnohodnotně zapojeni do války na straně nepřítele Ruska a podle toho by s nimi Rusové jednali. Žádnej jakože doprovod. To je zase jen debilní a trapný mlžení. A umírat pro cizí zájmy se nikomu normálnímu nechce. Pokud je mi známo, tak Polsko nikdo nenapadnul.

Takže nevím, jestli to ti polští vojáci udělali, ale přijde mi to naprosto logické.
A koresponduje to s mlžením v našich oficiálních médiích o zdržení dodávek Leopardů na UA.

Protože nechybí technika, ale lidi. Ta slavná ukrnazi army, kterou Amíci 8 let cvičili, už neexistuje, z jejich asi nejlepší brigády Cholodnyj Jar jsou už jen tristní zbytky, mladí Ukrajinci houfně zdrhají, kam se dá, prostě už není kde brát lidskej materiál.

Proto to protektor zkouší na nejposlušnější vazaly - Polsko, Slovensko a bohužel i nás.
leden 21, 2023 18:24
... : AnickaM
Lenko, vsimla sis, ze bych neco takoveho napsala? Nikdy jsem se o ukrajinske politice nezminovala. Nic neni cernobile.Ani v Rusku, ani v Ukrajine, je to zapas o moc a penize.
Nejsem urazliva, ale tu nanu sis mohla odpustit. Neznas ani me ani Milu , A ze mame jiny nazor, nez ty, to z nas nany nedela.
Zuzo, mas pravdu. Myslela jsem uprimne, ze bych Lenku rada osobne poznala, protoze verim, ze za jejimi zlostnymi vykriky se skryva citliva duse.



leden 21, 2023 18:33
... : Josef
"Jaderné mocnosti nikdy neprohrávají, varoval NATO Medveděv."
Sorry jako, ale kdo z takovýho prohlášení nemá hrůzu, nemůže bejt podle mě soudnej člověk.
-----------------------------------
Já v tom nic novýho neshledávám, to samý už tady píšu skoro rok.
leden 21, 2023 18:37
... : *deeres*
Jedničko, ano je to můj příspěvek, ale evidentně nerozumíš psanému textu. Bylo to o Fialově vládě, potažmo o cenzuře. Jen tak mimochodem, v Davosu dostala fanatička cenzury Jourová docela kapky.
Nikde jsem se tam nevytahovala, že nenávidím komouše. V tomhle příspěvku určitě ne a ani nikdy jindy. Zase si vymýšlíš. Psala jsem, že moje máma nenáviděla komunisty a měla k tomu sakra důvod a já proto nesměla do Pionýra.
Je to naposledy, co na ty tvoje kraviny reaguju.
leden 21, 2023 18:52
... : mila1
deeres: takže teď už chápu Tvou zapštklost ze současného vývoje. Díky za objasnění.
leden 21, 2023 19:22
... : Míša šíša
Josefe, zde vidíš typický vzorek z toho širokého spektra žižkovských lidiček z pavlače, jak jsme se o tom tuhle bavili. Tady máme přímo ukázkovou pavlačovou štěknu, která když nemůže sousedce rozbít květináč s muškátama, tak jí aspoň plivne na dveře.
No a když bychom se z té pavlače podívali trochu dál, tak kopie téhle štěkny, když už nemůže rozbít Babišovi hlavu dlažební kostkou, tak aspoň pošle Monice nábojnici. Až takhle je ten svět jednoduchej.
leden 21, 2023 20:51
... : mila1
Josefe, a to stačí mít z takového prohlášení hrůzu? To stačí na vyřešení problému? Tím jsi naznačil co? Že by Andy měl uspořádat mírové jednání v Praze? Opravdu věříš, že by na takové jednání Putin přijel a něco se dojednalo? Tak si přečti, jak probíhalo jednání s Ruskem v roce 2017, kdy za NATO jednal s Gerasimovem Pavel a jako vojáci se dohodli na nějakém posunu, ale politicky to nedopadlo, protože Putin se dohodnout nechtěl.
A tyhle Tvoje výkřiky o soudných lidech si odpusť, prosím.
leden 21, 2023 21:25
... : Jiri Bilina
Lenko, presne ty same reci o uplnem rozkladu a zkaze ukrajinske armady zde zverejnil Josef Kouba uz v breznu.
Ale Ukrajinci od te doby ty tvoje nacky nejen zastavili, oni je naopak vyhnali od Kyjeva, z charkovske oblasti i z Chersonu.
A jak pise Josef, zoufaly Medvedev priznava porazku a hrozi jadernou valkou.
Jestli ty by ses holka nemela s tou rusackou propagandou trochu mirnit. smilies/wink.gif
O tvych slabomyslnych urazkach to pochopitelne plati take...
leden 22, 2023 00:42
... : Jiri Bilina
Hele Miso siso, tu nabojnici mohl Monice poslat kdokoliv. Treba sam Andrej, ktery prohrava o parnik a je schopny kazde zoufalosti.
A pokud chces videt tu svoji "pavlačovou štěknu", zrcadlo snad doma mate... smilies/wink.gif
Mikin
leden 22, 2023 00:48
... : Míša šíša
Hele, Jiří Bílino, nábojnici mohl poslat opravdu kdokoli, to je od tebe hodně hluboká myšlenka. Ovšem zoufalosti tu v posledních dnech předvádí na ulicích příznivci Pavla či odpůrci Babiše (nehodící se škrtněte). Snad každý už dnes ví, co se dělo v Benešově, Děčíně, Jablonci atd. Chápu, že ty se svým nekritickým a neobjektivním myšlením tomu tleskáš, ale tohle do demokratické a svobodné země prostě nepatří. Začíná mi být úzko z toho, kam až toto může zajít, a jenom se uklidňuju, že za necelý týden to snad skončí. Pokud ovšem Babiš nějakým zázrakem nevyhraje.
Co se týká našeho domácího zrcadla, nejsem to já, kdo se tady v každém druhém komentáři bez kontextu strefuje do svých neoblíbenkyň, aniž by s tou dotyčnou osobou vůbec diskutovaly. Nejsem to já, kdo věčně uděluje uštěpačné poznámky, jízlivé plivance a provokuje svými výmysly. Ale rozumím, že ty to nejsi schopen uznat, že svoji oddanou fanynku nepodsekneš. Objektivitu od tebe fakt nečekám.
leden 22, 2023 04:17
... : mila1
Mně zase začíná být úzko z toho, že existují lidi, kterým nevadí štvavá kampaň, kterou rozjel Babiš okamžitě poté, co prohrál v prvním kole a vypustil tiskovku, která znechutila i hodně zkušené politology. Nikdy jsem nepodporovala ani neobdivovala násilí, které se děje na mítincích politiků. Ale asi je divné, že se to děje hlavně na těch, kam jezdí Babiš. Jestli to není tím, že tu nenávist mezi zastánci a odpůrci rozdmýchává svou nečistou hrou právě on a jeho volební štáb. Ani už nevěřím, že mu tuhle kampaň vede Mára Prchal, tak hluboko asi ani on nemůže klesnout. A co se týče toho náboje, co dostala Monika. Prý došel už ve čtvrtek. Proto nechápu, když má Babiš takový strach o rodinu a Moniku, proč ji bral v pátek na setkání s občany do Děčína a to, že ten náboj přišel, oznámil až v sobotu. Takhle se člověk, který se bojí o rodinu, nechová. Jestli ono to s tím nábojem nebude úplně jinak.
leden 22, 2023 08:49
... : Lenka1
Ale Ukrajinci od te doby ty tvoje nacky nejen zastavili, oni je naopak vyhnali od Kyjeva, z charkovske oblasti i z Chersonu.
A jak pise Josef, zoufaly Medvedev priznava porazku a hrozi jadernou valkou.


Tvl, furt dokola. Absolutně bez špetky ánungu, o tom , co se tam doopravdy děje. Furt dokola recyklovaný žvásty o plánovaném stažení ruských vojsk, které proběhlo už loni. Z důvodů, které na stopro nevíme, ale které primitivovi nebrání plácat kraviny o vítězství UA.

Ty budeš hodně nepříjemně překvapenej, až pravda vyleze na povrch. Ale tvoji sebereflexi neočekávám. Jo, a o tu Oděsu samozřejmě UA přijde. Jako o celou jižní a východní část. Teď už se jedná jen o to, kolik toho z UA zbyde. V tom lepším případě.
leden 22, 2023 08:56
... : Jiri Bilina
Kdyz Lenko ti tvoji okupanti prchali od Charkova a zanechavali za sebou stovky obrnenych i jinych vozidel, nebo kdyz se topili u Chersonu v Dnepru jako kotata, tak to "planovane stazeni" vubec, ale vubec nepripominalo. Ale tva slepa vira ve vitezstvi říśských zbraní ruských mužiků je fakt dojemma. smilies/grin.gif
‐---------------
Miso siso, kdyz se ti hloupa urazka vrati obratem zpet, muzes vinit jen sebe. smilies/wink.gif
Mikin
leden 22, 2023 10:26
... : Míša šíša
Miso siso, kdyz se ti hloupa urazka vrati obratem zpet, muzes vinit jen sebe

Jenom žvaníš a ani nevíš o čem. Kterou moji hloupou urážku máš na mysli? Konkrétně mi ji uveď, buď tak laskav.
leden 22, 2023 12:48
... : Jiri Bilina
"Pavlačová štěkna" je mozna ve vasich kruzich bezne oznaceni nejlepsi kamaradky. Mezi civilizovanymi lidmi je tomu jinak.
V budoucnu prosim slusne. smilies/wink.gif
leden 22, 2023 14:27
... : Míša šíša
No jo, to bys musel chápat časovou posloupnost. Nejdřív byly jedovaté plivance a až po nich ta štěkna, ty jeden civilizovanej rozumbrado. Vždyť to říkám, že jenom žvaníš a ani vlastně nevíš o čem. V těch vašich kruzích normálka, viď?
leden 22, 2023 15:19
... : AnickaM
Tak jsem si dala praci s tou casovou posloupnosti nekolik let dozadu, ale na tebe Miso ani ja, ani Mila zdaleka nemame.
leden 22, 2023 18:20
... : Míša šíša
Nevím, Aničko, proč se do toho taky zapojuješ a zmiňuješ sebe, když se tě to vůbec netýká. A v čem že to na mě vlastně nemáte? To je skutečně obdivuhodné, že hledáš něco několik let zpátky, ale protože nevím, o co jde, nemohu se k tomu vyjádřit. Takhle nekonkrétně plácnout může kdokoli cokoli. Ale dobrá, řeknu tedy, že jsem tady Mílu urážela (i když s ní nekomunikuji měsíce, ne-li roky) a má právo mi to oplácet. A co deeres, která od ní také stále schytává podpásovky? Taky ji tady X let zpátky urážela?
leden 22, 2023 18:49
... : AnickaM
Miso Siso, myslela jsem, ze jsem tou steknou, i kdyz v realite jsem jen slaby cajicek. Ono se z psaneho slova moc nepozna. Proto bych si prala, abychom se my "kudlanaci " potkali osobne. Ja jsem s Kudlankou temer od zacatku, do dizkusi jsem se nejdriv nezapojovala, to spis muj manzel Michal, ktery psal o jezdeni s truckem a grilovani, v Cechach mu dokonce vysla kucharka knizne. Ja jsem mu korigovala cestinu, protoze byl na tom hur nez ja.
Ted, co jsem v Cechach, tak se rada zapojuji vic do diskusi, ale nikomu nenadavam, ani neurazim, pisu jen svuj nazor. Mrzelo me, i kdyz jsem zpocatku brala Lenku jako cerstvy vitr, ze i kdyz jsem s ni souhlasila, mi vzdycky pridala tafku. Nevim proc, pak pridavala i nejaky rejpanec. Takhle se nediskutuje.Samozrejme jsem byla najezena, pak se i nase nazory zacaly ruznit. A Lenka na me zacala byt jedovata a ty ses ji zastavala a branila ji. Nevim proc, ona se umi branit sama a patricne ostre.
Ja sama se snazim videt veci ze vsech stran, protoze jak jsem psala, rozhodne nic neni cernobile. Co my vime, co za politikou stoji? Jasne, ze penize a moc. Ale kdo za ty nitky taha? Vsichni plivaji na Ameriku, ale ja v tom vidim Zidy. Ale na druhe strane, proc by chteli valku? To by byla ta posledni, nikdo by tim nic neziskal. Mozna by nekdo prezil nekde v podzemi, ale na jak dlouho?
A my se tu hadame o blbosti. K cemu je mi dobra znalost vojenske strategie, kdyz nas jaderne zbrane, jak vyhrozuje Medvedev, rozprasi v okamziku? Vzdyt jsou to jen hratky na ktere my nemame zadny vliv. Jen se zbytecne hadame, zabomysi hadky. Tak si aspon uzivejme, co nam zbyva, nebo nekdo dostane rozum a pak nam bude lito, ze jsme si nadavali.
A kdyz ses ptala na ty polske vojaky, ano 14 posadek odmitlo jet na Ukrajinu s Pantery, protoze vedeli, jak skonci. Uz neni dost lidi na nesmyslne valceni. Bud nekdo dostane rozum, nebo nas svet jak ho zname je v haji.
leden 22, 2023 19:48
... : AnickaM
Lenko, psychologickou poradnou jsem si prosla. Po ctyricetilem manzelstvi, jsem nedokazala jeho manipulovani dal vydrzet. A presto mi to bylo lito, i kdyz uz to otrasalo mym fyzickym zdravim. A kdyz se po pul roce odstehoval, stejne jsem se o nej starala jako driv. Rozdil byl v tom, ze jsem se mohla vratit domu, domu do klidu a nabrat sil. Klidne si to zneuzivej v komentarich, ja uz jsem vyrovnana.
leden 22, 2023 20:35
... : Jiri Bilina
Proste to zkus Miso siso priste bez urazek. Diskuse tim zbytecne hrubne a jedna Lenka uz nadelala skod dost a dost.
leden 23, 2023 01:12
... : Josef
Lenko. Cit: "... o tu Oděsu samozřejmě UA přijde. Jako o celou jižní a východní část. Teď už se jedná jen o to, kolik toho z UA zbyde."
Podle mě UA nezbyde nic. Už deset let se rozhoduje jen o to, co má patřit USA a co Rusákum.
leden 23, 2023 06:51
... : Jiri Bilina
Aneb vlhke sny kolaborantu, kteri si pletou postup s utekem a zapad s vychodem. smilies/grin.gif
leden 23, 2023 09:48
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]