O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JE TI TEPLO, NASTĚNKO? TEPLO, DĚDEČKU MRAZÍČKU, TEPLO… PDF Tisk E-mail
Pondělí, 15 srpen 2022
Rozmazlení a zchoulostivělí, to si říkám, když poslouchám, jak se lidi bojí chladnějšího vzduchu v bytě. Přitom těch devatenáct slibovaných stupňů přeci není nijaký mráz! Pravda je, že jak znám své pappenheimské, tak většina má v „zimě“ doma přetopeno, chodí nalehko a teplotu menší než 25 – 28° C neuznávají. A navíc mají většinou pootevřené okno na ventilačku.

 

 

 

Zájem o elektrická topení a v létě 2022 raza

Grafologie a Psychologie: Mrazík - "psychoanalytická" interpretace

Jak jsem si vygooglila, tak teplota v obytných místnostech by se měla maximálně pohybovat přibližně v rozmezí 20 až 22 °C. Přehnaná teplota znamená nejen vyšší náklady na vytápění, ale podle lékařů neprospívá ani lidskému organismu – způsobuje únavu a vystavuje člověka velkým teplotním výkyvům, když byt či dům opouští.

Ale přesto teď, v nejteplejších měsících roku, Češi ve velkém shánějí přímotopy, elektrická topidla a kamna. Jednoznačným skokanem jsou olejové radiátory. Zájem o ně vyskočil meziročně ve srovnání s loňským létem o více než tři tisíce procent.  

 

Cena kamen dostupných na internetu se pohybuje od několika tisícovek po několik desítek tisíc – v závislosti na typu a provedení, podobné rozmezí je třeba i u sporáků na tuhá paliva. A kupuje se a kupuje, protože nikdo nechce mít doma místo podlahy ledovou klouzačku, u nosu místo nudlí rampouchy...

 

Kromě topidel se zájem zvedl také o elektrické varné desky, zejména litinové ploténky, sklokeramické a indukční vařiče. například u levnějších dvouplotýnkových elektrických vařičů v ceně do tisíce korun je to přes 70 procent ve srovnání s loňským rokem.

 

 

 

Bojíte se nadcházející zimy, že vám bude doma chladno?

Že budete mrznout?

A ještě něco – nevíte, kdo a hlavně jak - tu nařízenou teplotu bude kontrolovat?

 

d@niela

 


Komentáře (76)add feed
... : mamča
Nebojím se téhle zimy, protože máme v kuchyni krbová kamna a zásobu dřeva. Ale bojím se o svoje děti a jejich rodiny, protože všichni bydlí v bytech. Dva v paneláku a ten třetí sice v nájmu v domku, ale má plynové topení. Když by bylo nejhůř, poskládali bychom se všichni u nás, ale bylo by to pro všechny na nervy, a vnoučata už chodí do školy a do školky. To nevím, jestli by místní škola a školka pojmula. Takových rodin stěhujících se na venkov bude jistě víc. Pro dospělé by to znamenalo denní dojíždění do práce, a vstávání hodně brzy ráno.
Naše babi ze svých 25ti stupňú nesleví. Je stará (94) a má špatnou termoregulaci. Pokud jí někdo přijde měřit teplotu v baráku, požene ho vidlema. smilies/grin.gif
srpen 15, 2022 06:30
... : mamča
Jinak teplotu lze měřit kvalitní technikou i zvenku, taky když napadne sníh a kolem baráku kvetou fialky, tak je nabíledni, že tam 18 stupňů nemají.
Tady má každý barák obložený dřevem, ačkoli je obec plně plynofikovaná, a ještě někdy v březnu dostávali lidi dotaci na plynový kondenzační kotel.
Pak nám ještě můžou dronem brát stěry z komína, jestli někdo netopí např. "lakovaným dřevem". (Rozuměj - z nedostatku paliva začnou lidi porcovat nábytek). Nebo ev. spalovat všechno co hoří, od bot, po brikety vytvořené směsí pilin s vyjetým olejem, to všechno napěchováno v pet-flašce.

To zase dostane ekologie na frak !
srpen 15, 2022 06:37
... : Josef
Já jsem klidnej, protože vim, že čim větší mi bude zima, tim víc to Putinovi natřu!
Jo, a Evropě to osladíme!
srpen 15, 2022 07:40
... : mamča
Josef : Z lásky k Ukrajině dobrovolně a rád umrzneš ? smilies/cheesy.gif To jsi teda hrdina !
Za to, co všechno jsme my a Slováci pro Ukrajince udělali, (Slováci je dokonce jeden rok zachránili před zmrznutím, když obrátili tok plynu ukrajinským směrem) tak teď jim Ukrajinci zavřeli kohouty. Ještě že ve Slovnaftu jsou dobří manageři, a dokázali zaplatit za tranzit mimo nějaké sankce. Teď ještě aby se s námi bratři Slováci podělili...
srpen 15, 2022 07:57
... : Jiri Bilina
Ja mam v baraku rad teplo. Tak kolem 25C. Ale drevo si delam sam elektrickou motorovou pilou, povoleni mam zdarma, tak me to netrapi.
Ale kdyby bylo potreba nekomu pomoci a topit mene, tak si ty teple ponozky a svetr klidne vezmu. A kontrolovat me nikdo nemusi.
Mikin
srpen 15, 2022 08:13
... : *deeres*
Dani, a nebude to tím, že jsi stejně jako já vyrostla v pražském činžáku, kde byl studený odchov normální. Až do půlky padesátých let jsme měli v kuchyni kachlová kamna s kamencem, na kterých se vařilo, běžně jediný zdroj tepla. V koupelně se zatopilo jednou týdně na koupání a v obýváku jenom na Vánoce v Musgrávkách. U dědy na vesnici to bylo stejné, tam nebyla teplá voda ani na koupání, myli jsme se po pumpou. Spalo se pod těžkou navlhlou duchnou na půdě, kde než jsem se zahřála, tak jsem dlouho drkotala zubama. Ale generace, co vyrostly na ústředním topení, ti to mají jinak.
srpen 15, 2022 08:52
... : *deeres*
Jenom jednou jsem zažila, že v zimě ve Vysočanech se jim podělala teplárna a kanceláře byly vytápěny pouze na těch 19°C. Fasovali jsme vitamín C a stejně většina z nás nakonec ulehla. Za sebe mohu říct, že sedět v téhle teplotě osm hodin bez následků nelze, pokud neaspirujete na alkoholik.
srpen 15, 2022 08:58
... : mamča
*deeres* : Já jsem vyrostla v Karlíně, v 300 let starém domě. Vzpomínám, jak naši topili ve stáložárných kamnech, a do druhé místnosti vedly skrz zeď tzv. dudy, které vyhřívaly sousední pokoj. V kuchyni byla klasická kuchyňská kamna. Když bylo v obýváku 20 stupňů, šli jsme "do trenýrek". :-) Asi jsme byli otužilejší.
Pak můj otec v akci "Z" zavedl vodu do všech bytů, vybudoval koupelnu a následně etážové topení na plyn, který byl za hubičku, a odpadlo tahání kýblů s briketami do 2. patra, ze sklepa, který byl patro a půl pod zem.
Těším se, jak nám půjdou poslanci a senátoři příkladem, a budou mít na schůzování 15 stupňů Celsia.
Za mých školních let, když byla velká zima a nebylo uhlí, tak při 15ti stupních jsme seděli ve třídě v kabátech a při 14ti nás pouštěli domů.

srpen 15, 2022 09:24
... : Lenka1
No, Danielo. to se ti moc nepovedlo. Jasně, že 19 stupňů není mráz, ale ani fakt teplo. Přesně, jak říká deeres - na dlouhodobý pobyt bez pohybu to není. Prochladneš.

Kdysi jsem nějakou dobu pracovala v archivu, kde bylo přesně 18,5 stupně, tak si sakra pamatuju, jak to bylo nepříjemný. A ani běhat v bytě dokolečka ani mít na sobě kvůli Ukrajině tři svetry a troje ponožky se mi teda fakt nechce.

Nechápu, kde se v lidech bere to sebemrskačství, že si ještě ochotně zhoršujou životní standard kvůli nějakýmu konfliktu. Jako kdyby se nikde jinde a nikdy jindy neválčilo.

Asi to bude tím, že o těch jiných konfliktech se nemluvilo v televizi. Protože je vesměs měli na svědomí naši kámoši, tak to je cajk.

A připomeňte mi někdo, kolik že peněz a další humanitární pomoci nám poslala Ukrajina na pomoc odstranění následků loňského tornáda na Moravě, když jsou to naši bratři, se kterými se tedy musíme rozdělit o poslední skývu chleba? Hm?

srpen 15, 2022 11:14
... : mamča
Lenka1 : Nejen tornádo, ale povodně, napřed na Moravě a pak v celé ČR. Nepamatuju, že by z Ukrajiny proudila humanitární pomoc.
Ale co mě štve nejvíc, že my, Češi vymýšlíme jak tu zimu a všechno zdražování přežít. Sterší generace se mění na "preppery" a syslí zásoby, pokud je má kam dát. Mladší čekají, co bude. Ještě nikdy za svůj život se nesetkali s bídou a nouzí. Od nich bych čekala, že budou protestovat proti těm idiotským vládním opatřením.

srpen 15, 2022 12:00
... : mamča

"Domov pro seniory U Biřičky se na sociální síti Facebook proti vyhlášce ostře ohradil. Zaměstnanci domova dali najevo, že se devadesátileté babičky zkrátka a dobře nemohou uskromnit a koupat se při teplotě 20 stupňů, místo dosavadních 24 stupňů. Zaměstnanci uvádějí, že senioři nemohou být tímto způsobem trestáni za dosavadní nevhodnou energetickou politiku dosavadních českých vlád".
„Protestujeme proti návrhu vyhlášky MPO, kterou hodlá regulovat teploty v zařízeních sociálních služeb při předcházení stavu nouze. Stát je povinen zajistit energie. Senioři nemohou nést odpovědnost za nevhodnou zahraniční politiku a za neschopnost vlád. Stáří s sebou nese geriatrické syndromy, zejména poruchy termoregulace, teplo je základní životní potřebou. Není možné koupat křehké devadesátileté bytosti v teplotě nižší než 24°C. Není možné, aby veškerý svůj čas trávili v prostorách s teplotou do 20°C. A to ani v době nouze. Dodáváme, že stávající vyhláška regulující teploty umožňuje vytápět tak, aby senioři měli takové teplo, jaké potřebují," napsala ředitelka domova U Biřičky Daniela Lusková".
Zdroj : https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Strasne-Omezeni-teplot-se-drsne-vraci-z-vladnich-kruhu-711376
srpen 15, 2022 12:16
... : Lenka1
mamča:

K těm seniorům - no tak tam je to jasný. Totéž třeba platí i pro kojence a malé děti - umí si to ti idioti vůbec představit? Mít doma mimino při 18-19 stupních?

Já teda děti nemám, ale takovej ignorant nejsem, aby mi to nedocházelo.

A ti mladí - odpověděla sis sama, nezažili to, ve škole jim vymývají mozky, zrušili většinu "obtížného studia" z matematiky a fyziky, aby ti "slabší neutrpěli citovou újmu", no tak si to mládež vůbec neumí představit. Proto se nebouří.

Právě jsem se dočetla že u nás jedem částečně ještě na uhlí, takže my bychom centrální teplo zabezpečené mít měli. Jestli to tak bude, tak si budu topit na tolik, kolik uznám za vhodné a Fiala mi se svojí vynucenou solidaritou může víš co............

Ani kvůli UA ani kvůli nikomu jinému si dobrovolně životní standard snižovat nebudu. Masochismem netrpím a citový vydírání na mě nefunguje.
srpen 15, 2022 12:23
... : mamča
Kdyby tahle vláda za něco stála, omluvila by se Putinovi a Rusku, a objednala ropu a plyn jako Maďarsko. Tak to fungovalo 60 let ropovodem Družba.
Prostě do obchodu se nemá míchat politika, zvlášť, když jsme na těch surovinách závislí, a bez nich nám krachne ekonomika.
Moje babička říkala, že "to ví i pes u boudy, že do ruky, která tě krmí, se nekouše".
srpen 15, 2022 12:34
... : *deeres*
Připadá mi srandovní doufat v to, že se Němci podělí o plyn. Už teď si stanovili priority, kam musí plyn směřovat, aby se jim úplně nepodělala ekonomika. Nakonec jim stejně nezbyde nic jiného, než že přes zákaz hodných globalistů, uvedou v provoz Nord Stream 2.
srpen 15, 2022 12:53
... : *deeres*
A jen tak mimochodem, pokud se voda nezahřeje minimálně na 60°C, tak se v trubkách bude množit legionela a s tou není žádná sranda.
srpen 15, 2022 12:57
... : Josef
"Ceny elektřiny na německé burze atakují hranici 500 eur". To mi sice nic neříká, ale:
"„Tento týden očekáváme další vzestup cen, pokud neobdržíme nějaké pozoruhodné medvědí signály týkající se především plynu, ........“.
Medvědí signály sotva přijdou a tak si holt to desetiletý dráždění medvěda teď zaplatíme. Nejen medvěd, ale i klidnej pes se nadere, nejdřív štěkne, a když ho nebudeme brát na vědomí, nepřestaneme ho tahat za vocas a dloubat mu klackama do vočí, tak rafne. To je příroda.
srpen 15, 2022 13:09
... : Bara
No, na hoho nejvic dopadnou sankce a kdo to nejvic pociti budou obcane Evropy, zejmena obcani statu EU. Myslim, ze vsechny ty sankce proti Rusku, respektivne proti Putinovi, mu neublizi, ale obrati se proti nam.......
srpen 15, 2022 13:28
... : mamča
Josef : Nám dneska jeden medvědí signál dorazil od ČEZu, od kterého bereme i plyn. Přeplatek za minulý rok 9 tisíc a nějaké drobné a záloha z 3,5 tisíce na 5.5 tis. Kč jenom za plyn.
Takže my jsme šetřili plynem už vloni, tak za trest nám zvýšili zálohy. A to ještě nebude konec.
Četla jsem, jak lidi skupují přímotopy a elektrické vařiče. Když se k tomu přidají elektroauta, to by bylo, aby nás nějaký tek Black out nepotkal !
Jo, taky petrolejky jdou na dračku...
srpen 15, 2022 13:37
... : mamča
*deeres* : Kdyby se ti Němci, od 2. světové války okupovaní USA vzchopili, tak si nedají zakázat Nord Stream 2, který je natlakovaný, připravený ke spuštění, tak žádné problémy nemají, a my s nimi.
U nás byli Rusové od 1968 jednadvacet let, v Německu jsou "spřátelené armády USA" od války dodnes.
A jak je vidět, umí si "svoje" německé loutky vodit.
srpen 15, 2022 13:42
... : Jiri Bilina
Nikoliv, pri teplote 19 stupnu nikdo neprochladne. To byla za komousu v cinzacich normalni teplota a mimo topnou sezonu je to bezna vec i dnes. A treba v U.K. se tak ve vsech starsich domech normalne zije.
Vzhledem k planum, kterymi se Putinuv rezim vubec netaji, je podpora Ukrajiny v narodnim zajmu vsech evropskych zemi. A nejen evropskych...
----------------------------------
Mamčo - do ruky ktera te krmi se opravdu nekouse. A uvedomit by si to melo predevsim obrovske Rusko, ktere je s GDP velikosti Italie na penezich za ropu a plyn zcela zavisle.
Jo a abych nezapomnel - Americane Nemecko v zadnem pripade neokupuji a do vlady se tam nepletou. To delali ve vychodni Evrope Rusaci.
A radi by to delali znovu, akorat ze uz to diky NATO jaksi nejde... smilies/wink.gif
Mikin
srpen 15, 2022 16:00
... : Petr Sysala
Itálie je v roce 2020 na 9. místě (1 848 222 mil. $), Kanada na 10. a Rusko na 11. (s 1 464 078 mil. $). Rozdíl mezi Kanadou a Ruskem je necelých 9%. Takže už bych s tím HDP až tak neprudil, pokud nechceš pokračovat ve svém ztrapňování.
srpen 15, 2022 17:29
... : Petr Sysala
Oprava Itálie je 8. Kanada 10. a Rusko 11. Zbytek platí.
srpen 15, 2022 17:30
... : Petr Sysala
Ještě k tomu nevměšování USA do politiky v Něměcku. Trump uvalil sankce v souvislosti s Nord Streamem 2 a Biden je uvolnil. Jen připomenu, že pro Trumpa to bylo zásadní bezpečnostní riziko vyplývající ze závislosti na Rusku.
Senilní loutka v rukách Kamaly Harrisové (Biden) ale vše zrušil a Nord Stream Německu požehnal.
srpen 15, 2022 17:40
... : Jiri Bilina
Presne tak, Petre. Kanada je na 10 miste, Rusko na 11 miste.
Ovsem populace Kanady je 36 milionu a populace Ruska 145 milionu. Takze v prepoctu na obyvatele je na tom Kanada 4.4x lepe nez tvoje zeme zaslibena. smilies/wink.gif
To k tem tvym recem o ztrapnovani a slabomyslnym urazkam do politruku. smilies/grin.gif
Mikin
srpen 15, 2022 18:03
... : Giotta
Vrátím se k tématu:
Moji rodiče topili v bytě akumulačkami. Byly v obýváku a v obou dětských pokojích. V koupelně se chvíli před koupáním zapnul přímotop, do průchozí kuchyně se teplo nacouralo nebo vzniklo vařením, a v ložnici nikdy žádné topení nebylo. Ano, když rodiče zestárli, přestali v ložnici spát. Táta spal v obýváku, maminka v bývalém dětském pokoji. A na mě, když jsem byla u nich na návštěvě, zbyla ta ložnice. A nikdy jsem nezmrzla, i když už dávno neměli peřiny.
Takže jako energetické opatření, když máme v bytě plynový kotel na topení i vodu a také na plynu vaříme, plánujeme že obdobně přestaneme vytápět naši ložnici (už minulou zimu jsme měli radiátory skoro na minimu), já si pracovní koutek přesunu do partnerovy pracovny(minulou zimu jsem přebývala u okna v kuchyni), tu pracovnu jako nejmenší místnost v bytě budeme vytápět (ale ne přetápět, už si pletu teplou dlouhou vestu), a obývák spojený s kuchyní také stáhneme na minimum, s tím, že trocha tepla se tam vycourá ať chceme nebo ne (je průchozí).
Budu tedy šetřit - hlavně vlastní kapsu.
Omlouvat se Rusku je totéž jako se omlouvat Hitlerovi.
srpen 15, 2022 18:27
... : Jiri Bilina
Giotto, za meho detstvi to u nas bylo podobne. Topilo se jen v obyvaku v kamnech na uhli, zbytek bytu se vytapel otviranim dveri. A v loznici to moc nepomahalo... V koupelne byl kotel na teplou vodu, v tom se jednou za cas zatopilo drevem...
Pozdeji nastoupily kamna na naftu, tu jsme tahali v kanystrech od vzdalene benzinove pumpy. A protoze to bylo v Brne, nejezdili jsme tam tramvaji, ale šalinó. Mnoho lidi se kterymi jsme se tam setkali neslo kanystry jen za roh, kde meli zaparkovana auta na naftu. Topna byla levnejsi.
Ohledne toho omlouvani se Rusku jsi to napsala perfektne. smilies/smiley.gif
Mikin
srpen 15, 2022 19:58
... : mila1
Omlouvat se Putinovi a Rusku...
To se mi snad jenim zdá.
Jinak k tomu topení. Mám starý rodinný domek a jsem zvyklá, że v zimě doma chodíme docela oblečení. Topíme plynem a když teplota venku je kolem nuly, zatápím v kotli na dřevo, kam musím každou hodinu chodit přikládat. I to člověka zahřeje.
Ale je fakt, že si nedokážu představit pracovat na počítači při teplotě 18 stupňů. To bych dlouho nevydržela.
srpen 15, 2022 20:39
... : Lenka1
Nejnovější bruselský hit: 19 stupni porazíme Putina.

Celá tahle fraška s „válkou“ na UA nemá s Putinem nic společného. Je to jen kouřová clona, která má zakrýt skutečnost a tou je cílený plánovaný totální rozvrat hospodářství evropských zemí. Naprosto všeho. Pomoc cílené umělé inflace všeho připravit lidi o ty zbytky majetku, co ještě mají. O vlastní bydlení. A všechno jen proto, aby se Anglosas nažral a zbytky od stolu upadly kolaborantům v tzv. vládě. Víc za tím nehledejte.
srpen 15, 2022 20:58
... : Jiri Bilina
Ale kdeze, Leni. Z Bruselu nic takoveho nezni...
A ta rusacka agrese proti mnohem slabsi Ukrajine ze zadnymi konspiracnimi kecy omluvit neda.
Hlavne ne u prislusniku naroda, ktery uz to od Rusa zazil a dodnes se malinko stydi za to, ze se vic nebranil.
A slovu "kolaborant" bych se byt tebou spise vyhybal. smilies/wink.gif
Mikin
srpen 16, 2022 04:49
... : Josef
Ono nejde jen o těch 18 stupňů, a bude to jistě ještě snížený. Jde hlavně o to, bejt vůbec schopnej, si ten přepych 18 stupňů zaplatit.
A co mě, kromě 18°C v bytech ještě zaujalo?
- Haly, místnosti s přepážkami 15°C. Představuju si úřednice za přepážkama, nejen třeba na poštách.
- Ordinace a ošetřovny 20°C .... Sorry jako, bez komentáře.
- Operační sály 20°C .... Sorry jako, bez komentáře.
srpen 16, 2022 06:21
... : Míša šíša
Moji prarodiče topili v kuchyni kamny, na kterých se vařilo. V obýváku se topilo jen o Vánocích nebo když přišla návštěva. V ložnici se netopilo vůbec a před spaním dávala babička do peřin gumovou láhev naplněnou horkou vodou, aby se peřiny nahřály. Před vynálezem gumové lahve se dávala cihla nahřátá v kamnové peci.
No a co jako? Kurnik co je tohle za argumenty? V pravěku taky třeba v jeskyních neměli vůbec žádný kamna a chodili zahalený jen v kožešinách. Neměla bych si teda snad spíchnout z králičích kožek nějaký teplý obleček? (Medvěda ani šavlozubýho tygra asi neulovim.)
Lidi, jste vůbec normální? To chcete v civilizačním vývoji opravdu udělat krok zpátky a žít jak před padesáti lety? Ve jménu čeho? Ve jménu koho? Uvědomte si, že pokud nebude plyn a nebude ropa, nepomůže vám ani nižší teplota v obejváku, ani svetr navíc, jak doporučovala madam Pekarová. Celé naše hospodářství půjde do kopru a nebude co žrát. A pokud bude co žrát, bude to mít astronomickou cenu. Tohle fakt chcete? Toho se nebojíte? Já teda ano, protože hlad rozpoutává ty nejtemnější lidské vášně, z toho jsme se v historii taky už poučili. Tedy ne asi všichni, koukám.
Rusku bych se asi taky zrovna neomlouvala, ale nějakou diplomatickou nótu by to nasadit chtělo. Jenže to by musel být ve vládě někdo jiný než tyhe eufigurky, co jsou jenom k smíchu, ne-li k pláči. Ty by si Putin akorát tak namáznul na chleba.
srpen 16, 2022 06:50
... : Josef
Vlastně to i tak trochu souvisí. V zimě se covidu daří. A vedlejší účinky už nelze úplně zamlčovat.

Válek včera pro Radiožurnál o očkovací kampani: "... V kampani nechceme lhát, protože už máme dostatek vědeckých informací, takže chceme upozornit, že očkování může mít nějaké vedlejší účinky, ale ty výhody jsou diametrálně vyšší, .......“
srpen 16, 2022 06:52
... : Josef
Tak Míšo Šíšo. Zahalenou jen v kožišině, to by ovšem nemusel bejt špatnej pohled.
srpen 16, 2022 06:57
... : d@niela
Jo, "tlustý budou hubený, hubený budou studený."

Ač jsem skoro mrazuvzdorná, tak se začínám zimy bát. Protože vidím, že jediné, čeho budeme mít hodně a skoro zadarmo (TV a rozhlas zadarmo nejsou), budou jen řeči, řeči. Těch se nikdo nenají...
srpen 16, 2022 07:19
... : Jiri Bilina
Jo Miso siso, kdyz nechame Rusaka vymordovat celou Ukrajinu a postoupit az do stredu Evropy, bude to krok primo do praveku.
Ale ono to tak nevypada. On se Rus diky nasi pomoci napadene zemi zasekl a nevi chudak, kudy kam. Nakonec treba tu ropu a plyn jeste rad a levne proda. smilies/wink.gif
Mikin
srpen 16, 2022 07:26
... : Josef
"díky naší pomoci". Tys teda fakt pomohl.........
srpen 16, 2022 07:41
... : Míša šíša
"vymordovat celou Ukrajinu" ??? Něco mi uniklo? Ještě tuhle tu někdo plkal, jak Ukrajina vítězí a Rusové jsou na kolenou. Tak o čem je vlastne řeč?

Nevím, co by Putin dělal ve středu Evropy. K čemu by mu byla vyplundrovaná země, rozprodaná a bez nerostného bohatství. Tahle země není ve stavu jak v roce 1968, uvědomme si to. Nás by Putin nechtěl ani zadarmo.
srpen 16, 2022 07:58
... : Lenka1
Míša šíša:

Lidi, jste vůbec normální? To chcete v civilizačním vývoji opravdu udělat krok zpátky a žít jak před padesáti lety? Ve jménu čeho? Ve jménu koho? Uvědomte si, že pokud nebude plyn a nebude ropa, nepomůže vám ani nižší teplota v obejváku, ani svetr navíc, jak doporučovala madam Pekarová. Celé naše hospodářství půjde do kopru a nebude co žrát. A pokud bude co žrát, bude to mít astronomickou cenu. Tohle fakt chcete? Toho se nebojíte? Já teda ano, protože hlad rozpoutává ty nejtemnější lidské vášně, z toho jsme se v historii taky už poučili. Tedy ne asi všichni, koukám.

Jsem moc ráda, že se našel někdo, kdo to chápe. Jenom zírám, jak to pořád lidem nedochází.
Nevidím sebemenší důvod ničit si život. Bílina je zase těže mimo, jako vždycky.
srpen 16, 2022 11:45
... : Lenka1
Josef:

No jo, ono už je těch vedlejších účinků tolik, že už se to nedá dál tajit, tak s tím lezou ven. Ale jako vždycky, budou přiznávat jen to, co budou muset.

Dvakrát opíchaná kámoška má už 3 týdny covid, je to na hraně odvozu do nemocnice.
srpen 16, 2022 11:48
... : d@niela
Míšo šíšo,

tvůj komentář tesat do kamene.
Ano, připravit se na zimu, ale ty, co píšou, že "jejich hospodyně, uklizečka, zahradník, šofér - a dokonce i oni! - si vezmou tlustší svetr", ty fakt už pustit k vodě.

Bohužel, ale do šéfovských židlí se nejvíc derou ti, co se jim moc dělat nechce, a když, tak jen "hubou" (pardon, ale ve slušné verzi to tak nevyzní).
srpen 16, 2022 12:34
... : Bara
Mikin 04.49
....ale zni!!!!! a dost hlasite!!!!!! Zminuji i ten svetr a ponozky navic, zkratit sprchovani, do prace na kole, auto nechat stat.....
Miso siso, souhlasim, lepe bych to nenapsala.
srpen 16, 2022 13:50
... : Jiri Bilina
Ano Miso - siso, neco ti uniklo. Strejda Putin se plany na znovuziskani byvalych gubernii vubec netaji. Pomerne chudou Ukrajinu se snazi dobyvat i za cenu predchoziho
rozflakani delostrelectvem. A Cesko uz davno neni vyplundrovana zeme. Ja bych rekl, ze je to dnes docela slusna, moderni a prosperujici zeme. Nejak jsi tech poslednich 32 let prospala. smilies/wink.gif
Jenze ono se to Putkovi nejak zadrhlo, vojacci prakticky nepostupuji a sankce zacinaji dost drsne zabirat.
A tak prislo na radu straseni jadernymi zbranemi, straseni zaviranim kohoutu a zimou. Jestli neveris, precti si znovu Lenciny prispevky. To je takovy lógr na dne dezinformacniho a paranoidniho hrnku.
A ta dobra zena do toho (krome hloupouckych urazek) nezapomina primichat ani ockovani proti Covidu. smilies/grin.gif
Mikin
srpen 16, 2022 16:41
... : Lenka1
Bílina:

Skoč si na další dávku. Možná potom budeš chytřejší.
srpen 16, 2022 17:38
... : mamča
Jiri Bilina 16:41 : Teda, kam Ty na ty frky chodíš ?! smilies/cheesy.gif
srpen 16, 2022 18:57
... : Míša šíša
Lenko, mamčo, on bohužel vůbec neví, která bije. Zaslepen svojí ideologií není schopen vnímat realitu.
srpen 16, 2022 19:32
... : Lenka1
Mamča, Míša šíša:

V tom duchu jsem mu to napsala vedle. To se fakt nedá dlouhodobě vydržet.
srpen 16, 2022 19:40
... : Jiri Bilina
Mamco dekuji za otazku, ale na rusacke weby rozhodne ne. Na internetu je serioznich zdroju a statistik v anglictine spousta.
Jeste k tomu podle Misi sisi udajne vyplundrovanemu Cesku: prosperita zeme se da merit ruzne, ale nejspolehlivejsi udaj je GDP na obyvatele. Tam to vcera Petr Sysala malicko popletl. smilies/wink.gif
Zde je na prvnim miste Monako, Svycarsko #7, USA #10, Canada #24. Cesko ma cislo 38 a je na tom z postkomunistickych zemi hned za Slovinskem nejlepe. Rozhodne lepe, nez na suroviny tak bohate Rusko, ktere je na 58 miste, nebo dosud komunisticka Kuba s cislem 148.
Mikin

srpen 16, 2022 19:42
... : mamča
Jiri Bilina : Víš co, Jiříku ? Mně je úplně jedno, na jakém místě jakéhokoli žebříčku se ČR nachází. Mně vadí, že se tady cíleně likviduje střední třída, o chudých nemluvě.
Když padne střední třída, tak nebude mít kdo platit daně, a celá republika půjde kvapem do kopru.
Ale to je vlastně cíl všech těch "eurohujerů". Zničit ekonomicky národní státy a ze všech udělat kolonie závislé na všem, od vody po chleba. Ono se s chudinou dobře manipuluje, a těch pár boháčů na vrcholu téhle taškařice, se báječně baví.
srpen 17, 2022 06:02
... : mamča
Míša šíša a Lenka1 : Ono nemá cenu diskutovat s člověkem, který zamrzl v 70tých letech, a i tehdy tady zřejmě dělal politruka. Styl jeho komentářů tomu odpovídá.
srpen 17, 2022 06:04
... : Petr Sysala
Debatovat s Jirkou je stejné jako debatovat s běžným Rusem. Ten to má taky do té palice vypálené a je mu vsjo jasno. Argumenty a logika je k ničemu. Kdo tam nebyl, jen těžko pochopí. Ti lidé žijí ve své bublině a svět kolem vnímají předtrávenyý jejich optikou.
Rus vidí čtvereček, Jirka kolečko a my hrníček. V podstatě mají všichni pravdu. Jen máme každý jiny úhel pohledu.
srpen 17, 2022 06:08
... : Josef
Pěkně vystiženo, Péťo. Na tom exótovi je dojemný, že sice ví akorát jeden velkej PRT, ale s o to větším zápalem svý kolečko hájí.
Holt, jak řekla Lenka jednička: "Podzim života v úchylné nenávisti a paranoie."
srpen 17, 2022 06:26
... : Jiri Bilina
To nebylo Joséfku o me a nerekla to Lenka. Nemel jsi tak hloupe skrehotat o homosexualech. smilies/wink.gif
Mikin
srpen 17, 2022 08:16
... : Jiri Bilina
Cisla jsou mamco neuprosna a odhali kdejakou poveru, hoax nebo kravinu. Lidi kteri si mysli ze za komousu bylo lip si jen lzou do kapsy.
Akorat jsme tehdy byli mladi a krasni. Tada aspon ja jo. smilies/wink.gif
Mikin
srpen 17, 2022 09:08
... : AnickaM
Tak jsem se vratila ze Skotska, kde jsem na Kudlu jen obcas mrkla, venovala jsem se uplne necemu jinemu. Skotum jsme my, Ukrajina, Rusko, nebo USA uplne u zadele, Ziji si spokojene, zdravi se mezi sebou, povidaji si o vsem moznem, z hlavnich temat je pocasi.
Za jednim kostelickem ve vesnicce Holywood jsem narazila na zaparkovany rusky GAZ s ceskou vlajeckou a britskou poznavaci znackou. Nafotila jsem si to, skoda, ze to sem neumim preposlat. Je to usmevne.
A tady se nic nezmenilo, skoro vsechna temata konci na jedno brdo, i kdyby se psalo puvodne o pocasi. Mikin versus Lenka, osobni urazky a na situaci to stejne nic nezmeni. Rotchild po nich ani nestekne,jen si mne ruce, jak se mu sypou penize do pokladnicky.
srpen 17, 2022 10:35
... : Josef
Bylo to od Lenky a bylo to o tobě!!!

... : Lenka1
Jsem si tak říkala: "Jestlipak náš vrchní všeuměl aspoň jednou odolá, aby do nějakého článku nezamontoval Hitlera, případně Putina?"

"Překvapivě" neodolal.

Podzim života v úchylné nenávisti a paranoie spočívají v tom, že tady všichni, kdo s ním nesouhlasíme, křičíme a vztekáme se, musí být smutný............
srpen 10, 2022 11:16


A teď se Lence omluvíš jako chlap, jinak seš zbabělej smradlavej srab!
srpen 17, 2022 13:16
... : mamča
Petr Sysala 06:08 : Většinou s Tvými názory souhlasím, ale s těmi Rusy - "vsjo jasno" ne. Chápu, že si tady naběhnu na vidle, ale já v tom Rusku nějaký čas studovala. Jasně, bydlela jsem v "univerzitním městečku" a nestýkala se s opilými mužiky. Ale jestli nějaký národ nás - Čechoslováky opravdu miloval, tak to byli Rusové. Kdekoli jsme řekli, že jsme (tehdy) z Československa, zahrnuli nás přízní, a kdyby měli poslední kapesník, tak ho roztrhli a půlku nám dali.
A pokud se v ČR pěstuje nenávist ke všemu ruskému, tak bych ráda připomněla, že v r. 1968, k nám přijely "spřátelené armády Varšavské smlouvy" (všechny, krom Rumunska) na pozvání našich, československých vládních politiků, na základě tzv. Zvacího dopisu.
To, že tady pak setrvali 21 let Rusové, ale i Ukrajinci, které teď tolik milujeme, to už je jiná kapitola.
srpen 17, 2022 13:30
... : Petr Sysala
netvrdil jsem, že nas rusové nemaji rádi, naopak, kdykoli bylo potřeba pomohli v rámci svých skromnych možností, ale široké srdce jako by mělo za následek trochu menší mozek. O politice se bavit nešlo, ty pohledy byly diametrálně odlišné. Pokud to byly navic neruske menšiny o to to bylo zajímavější.
srpen 17, 2022 14:18
... : doktor
Na západ od našich hranic je běžné,že v rodině ( doma ) chodí ve svetrech ,tak nevím o co nám jde.
srpen 17, 2022 14:19
... : Jiri Bilina
Ne mamco, ruska okupace v roce 68 byl zlocin, narizeny komunisty z Kremlu. I "zvaci" dopis nekolika kolaborantu byl zlocin. Stejne jako je zlocin chovani jejich nastupcu, kteri schvaluji zlociny Kremlu na Ukrajine. At si Rusaci svou lasku k okolnim narodum projevuji dal, ale bez tanku a ve sve vlasni zemi.
Josefe, zminka o nenavisti a paranoi na konci zivota zde padla v souvislosti s tvymi oplzlymi urazkami homosexualu. Co tak zacit i s Lenickou trochu brzdit, stary brachu? smilies/wink.gif
srpen 17, 2022 16:42
... : Lenka1
Doktore, a až na tom Západě budou skákat z oken, tak my budeme povinně skákat taky?

Chápeš, o co jde? O nařizování, že díky debilní politice si všichni povinně snížíme komfort. Nikdo netvrdí, že, kdo chce, ten nemůže chodit doma ve svetru, ale kdo chce mít teplotu na tričko a kraťasy, tak ať ji má!!!

Doteď to bylo tak nějak normální.

Promiň, ale fakt mě dost sejří to stupidní opičení se po Západu, jako kdyby byli nadlidi.
srpen 17, 2022 16:43
... : Lenka1
Bílina:

Nelži, jsi trapnější než malej harant.

A s tou Varšavskou smlouvou a 68. rokem napsala mamča fakta, která jsou historicky doložitelná a ty ze sebe děláš akorát ještě většího (autocenzura) než už jsi.
srpen 17, 2022 16:46
... : Josef
Chápu, srabe. Omlouvat se neumíš. Ani když seš konfrontovanej nezpochybnitelně. Ale co taky čekat od sraba.
srpen 17, 2022 17:10
... : Jiri Bilina
Ne Leni a Josefe. Ruske okupanty tehdy do byvaleho Ceskoslovenska ani dnes na Ukrajinu nikdo nepozval.
Kdyz se me propagatori nacistickych ci komunistickych zlocinu snazi urazit, vim ze delam neco dobre. smilies/wink.gif
Mikin
srpen 17, 2022 19:38
... : Josef
Zrovna jsem si přečetl, že Putin schválně navyšuje ceny plynu a ropy, aby nám škodil. Což je od něj nehoráznost!
srpen 18, 2022 10:24
... : mamča
Josef : Vždyť nám to může být jedno, ne ? Vždyť my od Putina žádný plyn a ropu nechceme. My si ten ideologicky vyčištěný plyn a ropu kupujeme od Němců, jen si připlatíme za to "čištění".
srpen 18, 2022 16:07
... : Jiri Bilina
Mamča:
Ale jestli nějaký národ nás - Čechoslováky opravdu miloval, tak to byli Rusové. Kdekoli jsme řekli, že jsme (tehdy) z Československa, zahrnuli nás přízní, a kdyby měli poslední kapesník, tak ho roztrhli a půlku nám dali.
A pokud se v ČR pěstuje nenávist ke všemu ruskému, tak bych ráda připomněla, že v r. 1968, k nám přijely "spřátelené armády Varšavské smlouvy" (všechny, krom Rumunska) na pozvání našich, československých vládních politiků, na základě tzv. Zvacího dopisu.

--------------------------------------------------
Ono to s tim pozvanim bylo mamčo tak, ze ho poslali jen tri kolaboranti. Indra, Kolder a Bilak. Vladu ČSSR okupanti zatkli, odlifrovali do Moskvy a donutili podepsat prislusne dokumenty.
Souhlasi s tebou jen Lenka a tak snad se vam holky podari spojit sily a tu komunistickou zrudnost nejak obhajit.
Pokud mas mezi Rusy dodnes kamarady, vyrid jim ode me, ze jim porobenym narodum (od Aše az po Čukotku) je jejich laska uplne u prd*le. At se stahnou do hranic puvodniho knizectvi (ktere bylo velikosti Moravy) a pak je treba zacneme milovat i my.
Ale nejakou dobu to asi potrva... smilies/undecided.gif
Mikin
srpen 18, 2022 18:49
... : Bara
Mikine ty se zase stahni do tveho knizectvi Dawson, zapadni snehem a dej nam pokoj......
srpen 18, 2022 20:01
... : Jiri Bilina
S prominutim Baro, ale kdo jste to "vy"? Mas nejake povereni Ulicniho vyboru?
Pro tvou informaci - ja jsem zde registrovan, byly me zde uverejny desitky clanku a sve nazory pisi slusne i v pripade, kdy me hlupaci urazeji.
Od dob zaniku Rudeho prava je svobodna diskuse normalni a pokud se ti neco nelibi, necti to.
Anebo odpovez argumentem. smilies/wink.gif
Mikin
srpen 18, 2022 21:11
... : Jiri Bilina
Docela me Baro potesil jeden z tvych krajanu, ktery poslal na ucet ukrajinske armady vetsi financni castku s tim, ze na jedne z jejich raket vystrelenych proti fasistickym okupantum bude napis " Wraak voor MH 17".
Zde v Kanade to citime podobne...
Mikin
srpen 19, 2022 04:10
... : Míša šíša
Zde v Kanade to citime podobne...z


Kdo jste to "vy"? Máš nějaké pověření Uličního výboru?
Nevidíš si na špičku nosu, natož do pusy, ale hlavně že druhé okřikuješ.
srpen 19, 2022 06:13
... : mamča
Míša šíša : smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
srpen 19, 2022 07:02
... : Jiri Bilina
Ne, nikoho neokrikujeme. To by bylo pekne stupidni. Ony ty komunisticke manyry ne a ne vymizet. smilies/wink.gif
Mikin
srpen 19, 2022 07:40
... : Míša šíša
Bohužel jsi nepochopil, co jsem se ti snažila sdělit, ale to vůbec nevadí. Stejně jsem to nepředpokládala.
srpen 19, 2022 08:12
... : Josef
"... ja jsem zde registrovan, byly me zde uverejny desitky clanku a sve nazory pisi slusne i v pripade, kdy me hlupaci urazeji."
Nádhera!
srpen 19, 2022 09:02
... : Lenka1
Zde v Kanade to citime podobne...

Jsem si to musela přečíst dvakrát. Napoprvý jsem to četla jako "zde v kanále to cítíme podobně..."

Asi se mi na něj vyvinula alergie.


srpen 19, 2022 10:59
... : Jiri Bilina
Ja tady pani mamče proste vysvetlil, ze k nam v roce 68 Rusaky nikdo nezval a poslal jsem okupantum vzkaz. Jsem rad, ze to padlo na tak urodnou, dobre pohnojenou pudu.
Pokud jsem tim snad nekomu slapl na kuri oko, velice se omlouvam chechtam. smilies/smiley.gif
Mikin
srpen 19, 2022 15:50
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]