O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

VZHŮRU DO VŠEDNÍCH DNŮ PDF Tisk E-mail
Neděle, 03 leden 2021
Čekají nás všední dny i dny svátečnější; jen tak fofrem si připomínám Valentýna, 1. Máj, Velikonoce, svátky, narozeniny… Jsem zvědavá, jaké budou – ty dny, co nás čekají - a hlavně, jak my sami budem letos vypadat. Tak si totiž myslím, že by nám patřilo trochu zhubnout. Zalezlí před covidem mnozí obtloustli, což není moc pro zdraví přínosné, slušela by nám fazóna, jaká byla např. v době poválečné.



Teď o svátcích televize přímo hýřila filmy z oné doby, a já si všimla, že na ulicích i ve společnosti se tehdy vyskytovali lidé maximálně plnoštíhlí. Chápu, nebyla tak pestrá nabídka jídla, takové množství, rozmanitost…

 

Mléko bylo pouze jedno; chodila jsem pro ně s bandaskou (a dal se z něj udělat tvaroh), máslo také jedno, žluté a voňavé, v mlékárně se prodávalo na váhu. Masa moc nebylo, ale zas nebylo „měkčené“ vodou,  buřty neobsahovaly drůbeží separát a sojovou mouku, takže se krásně na ohni opekly do voňava. Jo, je to fakt - jsme rozmazleni hojností, nezdravým jídlem, jsme tlustí a neodolní.

 

Můžete namítnout, že našimi dějinami prošlo mnoho zhoubných nemocí, a bylo to v dobách, kdy se nejedlo tolik chemie, a kdy se jedlo podstatně zdravěji. A také, proč některé nemoci způsobují epidemie a pandemie a jiné se chovají "slušně"?

Myslím, že příčina "úspěchu" určité nemoci spočívá v jakémsi momentu překvapení a v její schopnosti rychle se šířit z člověka na člověka. Překvapený je náš systém obranyschopnosti, který nemá včas vytvořené protilátky. Nemoc se pak rozvine a stihne se z nakažené osoby přenést na další dříve, než je v původním organismu zlikvidována.

Ale to všichni už za minulý rok víme. Jen – stále je tolik moc lidí, kteří se nechají ovládat různými fantasmagoriemi na téma „trapná chřipečka“, případně čipy, kterými budeme ovladatelní. Další chytrolíní demonstrují, a protestují...

 

 


 

První lednovou neděli se konala demonstrace v Průhonicích u Prahy před domem premiéra Babiše.

 

 

Nespokojený majitel restaurace Malý Janek, pan Janeček, majitel restaurace Šeberák Jakub Olbert, a David Biksadský, autoři výzvy „Chcípl PES“, zase na protest vytvořili v centru metropole „cestu naděje“ z půllitrů a skleniček se svíčkami. (Kdo to asi po nich uklízel? Myslím, že by sebrané sklo stačilo na vybavení několika hospod.)

 

 


 

 

Další demonstraci

chystají na neděli 10. ledna 2021

na Staroměstském náměstí.

 

 

A tentokráte prý už nepůjde o tichý protest, ale o jasné vyjádření frustrace z přístupu vlády k řešení této nelehké situace.

No, vzhledem k tomu, že jsou například plné hory návštěvníků, že se i přes zákaz pořádají nejrůznější sešlosti – tajné i veřejné – není divu, že jsme na tom tak zle.

 

 

Někomu stačí se k rozpáleným kamnům přiblížit,

jiný se nepoučí, i když si na ně sedne.

 

d@niela

 

Komentáře (42)add feed
... : mamča
V celém světě existují kvůli pandemii různá omezení. Všude dělají opatření, která mají vést k omezení kontaktů a tedy šíření nemoci. Všude při tom samozřejmě dělají chyby. Někdy je omezení moc, někdy málo, někdy moc brzy a někdy pozdě.
Jen u nás v České republice máme tu výhodu, že to máme na koho svést. Ano, za všechno může Babiš ! A proto mu půjdem demonstrovat před barák, i když zrovna není doma.
Fakt mi to hlava nebere !
leden 04, 2021 06:58
... : mamča
A ještě něco. Mezi Vánocemi a Silvestrem jsem letos pobývala v nemocnici. Měla jsem možnost vidět zblízka vyšťavené zdravotníky, kteří slouží i za ty, co jsou na odděleních "Covid", která se stále rozrůstají. I na normální interně chodi v jednorázových pláštích, v rukavicích a respirátorech. Je jim v tom vedro, a přesto musí odvádět svojí práci.
Ty demonstranty, kteří údajně chtějí chránit svojí svobodu - viz výkřiky "Já chci na pivo !", by měli poslat na pár týdnů do kterékoli nemocnice a tam provádět aspoň pomocné práce, aby pochopili, o co jde.
Není to něčí výmysl k ovládnutí davů, ale skutečná pandemie.
leden 04, 2021 07:05
... : Iris
Mamčo, vnímáš to správně. Zaznamenala jsem na FB spoustu žádostí o dobrovolnou pomoc jak v nemocnicích, tak sociálních zařízeních. Je zvláštní, že pod těmito žádostmi je naprosté ticho, jak po pěšině, frustráti najednou zalézají do svého bezpečí. Přitom bych právě je - ne nahnala, ale jmenovitě požádala - o pomoc. Vždyť jsou stateční, odolní, neporazitelní a mají skvělou imunitu, se kterou umí všem poradit,jsou nejlepší materiál do boje s nemocí. S několika covidioty jsem se setkala osobně a požádala je, když tedy se nebojí a statečně demonstrují život bez omezení, aby v případě potřeby, která nastane, přišli pomoci do nemocnice. Prý klidně. Ale skutek utek.

Zjišťuji, že nemoc respektuji, ale nebojím se hystericky. Psychicky je mi trochu smutno, schází mi i to málo aktivit, které jsem prováděla, ale nehroutím se a nesebevraždím, vždyť lidé zažívají horší trápení. Ale co přestávám dávat, to je střet s hloupostí a to nejen anonymních lidí, ale lidí, kteří jsou na FB označení jménem a fotečkou, svých sousedů a spoluobčanů. Ještě, že nedělám v nemocnici u lůžka, fakt bych měla problém se svým někdejším slibem "sloužit zdraví" všem. Jednou jsem se ve vyhrocené debatě s jedním takovým vyjádřila, že jsem ráda, že se o něj nebudu muset nikdy starat a on se hned velmi dotčeně ozval, že jsem prý kdysi složila nějakou přísahu a že mám v každém případě...a kdesi cosi. Práv mají plnou hubu, nějaké povinnosti a morální zásady je ovšem nezajímají. Kdyby tak ta pandemie neútočila na slabé, starší a bezbranné, nýbrž na mluvky a pitomce.

Mamčo, doufám, že jsi v pořádku smilies/smiley.gif
leden 04, 2021 08:30
... : mamča
Iris : Děkuji za optání, jsem v rámci možností v pořádku. Byla jsem v nemocnici pouhých 5 dní, sama na pokoji, a i za tak krátkou dobu jsem pochopila zoufalství staroušků v různých sociálních zařízeních, když nesmí opustit svůj pokoj. A to i kdyby byl sebehezčí, s vlastním nábytkem a televizí. Mmch. naše TV (všechny stanice) se předháněly ve vysílání pohádek a pořadů 40 a více let starých, a to hezky vystřídáno na všech kanálech. Nemám nic proti pořadům pro pamětníky, ale 3x za sebou totéž vidět nemusím, a myslím si, že ti chudáci odsouzení k jediné zábavě - televizním pořadům, také ne.
A tak jsem si mezi pozorováním bublinek z infuzí a koukání do stropu uvědomila, jaké ještě po návratu domů mám svobody, a vážím si jich.
Také smekám před všemi zdravotníky, kteří se mi snažili pomoci, i když to nebyli zrovna specialisti v daném oboru, ale zaskakovali kde se dalo.
leden 04, 2021 10:40
... : Iris
Mamčo, a teď si představ, že někteří ti mladí a neklidní se vyjadřují v tom smyslu, ať se tedy ti staří a ohrožení uklidí do svého bezpečí a je nechají naplno žít. Ale že ti stařečkové mají až do konce svých životů čučet na bednu, to jim je jedno. Vždyť je to hrozné. Ti, kterým nezbývá už moc času na třeba malé, ale milé radosti života, se mají uklidit, aby ti, kteří mají času ještě habaděj mohli kalit. Je mi z toho hrozně... smilies/sad.gif
leden 04, 2021 11:28
... : mamča
Iris : Moje teta byla v Domově důchodců šťastná. Sama už nemohla být, protože měla amputovanou nohu a spoustu dalších neduhů. V DD měli každý den program, kterého se mohla (ale nemusela) zúčastnit. Třeba cvičení na vozíku, zpívání s harmonikou, také tam často chodily malé děti s programem, promítali jim filmy, nebo za nimi chodili divadelní ochotníci. Každý měsíc se konala velká oslava těch, co zrovna měli narozeniny nebo svátek. V kuchyni napekli dorty, a udělali všem občerstvení. Teta se tam, dle svých slov, cítila jako v lázních. Nemusela se o nic starat, dietní jídlo dostávala pravidelně a také tam krom lékařů, chodila i kadeřnice a pedikérka. Kdo mohl, chodil na procházky, jen musel před odchodem nahlásit, kam jde, aby ho pak nehledali.
A tohle všechno, na co jsou obyvatelé DD zvyklí, teď přestalo existovat. Každý je vězněm ve svém pokoji, a možná jsou na tom líp ti, co nejsou v pokoji sami, i když si zas můžou lézt na nervy.
Nezávidím těm "vězňům". Možná se jim už ani nechce žít. Ale umřít nejde na povel.
Ale hlavně že nepřekáží mladým a zdatným.
leden 04, 2021 11:54
... : Fox
Mamčo, senioři jsou podle Vás v DD tedy zavření a "nepřekáží" mladým a zdatným. Ale v čem jim podle Vás nepřekáží, když i ti mladí a zdatní mohou jít tak maximálně do práce a na nákup nejnutnějších věcí, protože je ve jménu těch "ochraňovaných" (ve skutečnosti zavřených) seniorů mocní tohoto světa nutí být zavření také? A navíc se Covid mezi zavřenými seniory šíří stále dál a dál.
Jak je vidět, zavření celé společnosti stejně ty zranitelné seniory neochrání. Jediné, co to zavření celé společnosti možná dokáže, je to, že se nákaza rozprostře v čase a nedojde k úplnému zahlcení nemocnic. Seniorům v DD ale rozhodně nepomůže.
leden 04, 2021 16:37
... : d@niela
Foxi, nesouhlasím... v DD je zavřeno jen pár seniorů. Hodně jich je doma, tedy "na volno" - bydlí sami, takže si musí dojít nakoupit, případně se psem, další jsou zásobováni svými rodinami. A tak se nějakému tomu kontaktu rozhodně úplně neubrání. Ti řvouni mají rozhodně větší imunitu! A hlavně jim jde o víc, jak je známo, peníze jsou až na prvním místě.

Když se na jaře dodržovala základní nařízení, tak jsme to zvládli. Dnes, kdy se chudáci, co se neprodají své pivo, bouří, zoufalí zpěváci a herci jsou "nuceni" pracovat za pár šupů jako nějací manuálové, atd., tak se svolávají demonstrace. Ano, podle zákona na to je nárok, ale po každém podobném srocování nastává zákonitě zhoršení stavu.
Jo, seniorům v DD to nepomůže, ale zranitelných osob je podstatně víc...
leden 04, 2021 19:24
... : *deeres*
Hloupé ovšem je, když vakcína, která má zabránit nemoci, nemoc, nebo dokonce smrt zaviní.

Co vám v TV neřeknou, je oprávněnost odškodnění při nepovinném, "dobrovolném" očkování-
Podle zákona o náhradě za očkování se odškodňuje jen újma způsobená povinným očkování.

U nepovinných očkování by bylo možno uvažovat o odškodnění v případech, kdy by kupř. byla vadná šarže vakcíny nebo kdy by lékař vakcínu aplikoval nesprávně, kdy by se jednalo o postup tzv. non lege artis. Důkazní břemeno v těchto situacích leží na poškozeném. To, že se takové případy řeší podle obecné právní úpravy občanského zákoníku, vyplývá přímo ze zákona o náhradě za očkování .

§ 2958 občanského zákoníku
Při ublížení na zdraví odčiní škůdce újmu poškozeného peněžitou náhradou, vyvažující plně vytrpěné bolesti a další nemajetkové újmy; vznikla-li poškozením zdraví překážka lepší budoucnosti poškozeného, nahradí mu škůdce i ztížení společenského uplatnění. Nelze-li výši náhrady takto určit, stanoví se podle zásad slušnosti.

U újmy z nepovinného očkování by „se šlo“ rovnou k soudu. Poškozený bude muset svými znaleckými posudky, proti kterým budou stát posudky státu, prokázat, že negativní následek byl skutečně způsoben očkováním.

To není můj výmysl, tady si to můžete přečíst celé, kdo chce, ten si najde i následky očkování vakcinou Pfizer.
https://stavbeznouze.cz/blog/piste-poslancum-pozmenovaci-navrh-k-zakonu-o-ockovani-proti-covid-19/
leden 04, 2021 20:32
... : d@niela
Povinné očkování není, takže se opravdu těším, až se budu moci nechat dobrovolně píchnout. Ano, určitě to má nějaké to procento neúspěšnosti, o žádném druhu se nepíše, že je stoprocentní, ale určitě je - podle mne - lepší se nachat oočkovat, než skončit na JIPu.
Mám kamarádku, která měla dost vážný průběh, právě na JIPu byla a to, co tam viděla a zažila, bylo opravdu hrozné. 33letý mládenec, který tam přišel, byl za dva dny odvezen, mrtvý. Stejně tak 26letá maminka od dvou dětí. Oba byli bez jakýchkoliv "komorbidit", nebyli tlustí, neměli cukrovku, vysoký tlak, nic...
Ti, kdo tomu nevěří, tak mohou, nikdo je do ničeho zlého nenutí. Jen stačí prostá ohleduplnost k ostatním. Nosit roušku, případně respirátor, pokud jdeme někam mezi lidi.
leden 04, 2021 22:07
... : NČ
Sobecky osobně jsem docela rád, že skoro polovina lidí očkování odmítá. O to dřív přijdu na řadu.

Ale dál. Velkou část profesního života jsem se zabejval projektováním, tak i vím, jak jdou postupy před prvním fyzickým výkopem základů. Jak to přesně je teď, to už nesleduju, ale musí to bejt hodně podobný:
1 - projektovej úkol (zjištění proveditelnosti stavby a její nejzákladnější parametry)
2 - projekt pro územní rozhodnutí (už trochu podrobnější návrh ke schválení příslušnejm úřadům)
3 - projekt pro stavební povolení (rozpracovanej podrobnej projekt)
4 - prováděcí projekt. (ten už se vším, včetně podrobnýho rozpočtu stavby, a hlavně s POV (s projektem organizace výstavby)
To, co se děje kolem očkování, se nedá nazvat jinak, než totální bordel, kdy za POV by musel bejt okamžitě na dlažbu vyhozenej HIP (hlavní inženýr projektu) a to ještě s předepsanou úhradou způsobený škody.
Nedokážu taky pochopit, proč třeba v dnešní hlavní ranní zprávě "vysvětluje" (žvaní) předseda vlády, zřejmě absolutnim idiotům, organizaci očkování slovama: "... neznamená to, že když je někomu 66 let, bude mít přednost před 65letým cukrářem...". Jo, ještě teda jsem se dozvěděl, že od půlky ledna se můžou hlásit dědci a babky nad 80 let, a od února pak všichni.
Proč se nemůžu přihlásit třeba už dneska? Asi na to ještě není softvér, neboco? Ale určitě bude.
Co mi na tom všem vadí? To všudepřítomný slovo "bude"! Protože doteď není nic! Co teda na všech těch ministerstvech a úřadech vlastně doteď dělali? Ale jo, dělali. Měsíce vymejšleli PESa, kterej jim pak scípnul hned během prvního tejdne.
A hned potom další zpráva, že na polích v Letňanech vyroste město pro desetitisíce státních úředníků. To mi připadá, jako by chtěli už skutečně nas*rat celej národ.
U mě se jim to teda daří velmi úspěšně. A to jsem volič Babiše!!! Bohužel jím asi budu muset zůstat i letos, protože alternativa, která se nabízí, je ještě mnohem děsivější.
leden 05, 2021 08:00
... : Iris
Už delší dobu si říkám, že budeme nejspíše ne "best", ale "first", budeme takovou jedinečnou světovou laboratoří, ve které se obyvatelstvo ponechá nekontrolovanému promoření, tedy tomu, co se dříve hlásalo a od čeho postupně všichni příčetní ustoupili. Do oči mi teď padlo pár vět, které zkopíruji, protože tak dobře to sama neřeknu.

.....pokud nezměníme náš přístup, tak dojde v březnu k promoření společnosti, to ale není a nikdy nebylo řešením epidemie, je neefektivní, neekonomické, neetické, nemorální a nesmyslné, říká imunolog Zdeněk Hel..... čím rychleji budeme imunizovat, tím dříve předejdeme zbytečným úmrtím, dodává.


Tak třeba možná nás ve světě budou oslavovat za ten progresivní přístup, blbé je, že se z toho spousta z nás nestihne radovat.

No a včera umřel NA covid kolega varhaník, 65 let.
leden 05, 2021 08:46
... : mamča
Fox : Ano, je potřeba, aby se nákaza rozprostřela v čase, a aby nezkolabovalo zdravotnictví.
Zdravotníci čekají na očkování jako na smilování, protože už jich hodně onemocnělo a další ještě onemocní. Systém nezkolabuje na nedostatek lůžkových kapacit, ale na nedostatek zdravých zdravotníků.
leden 05, 2021 08:54
... : mamča
Iris : To je mi líto. V 65ti letech měl, nebýt Covidu, před sebou ještě pár hezkých let.
leden 05, 2021 08:56
... : mamča
NČ : Myslím, že jsi nějaký čas pobýval také v nějakém úřadu. Takže víš, že památnou větu "Dej blbci funkci a vymyslí lejstro" máš v živé paměti.
Místo aby se počet úředníků snižoval, stále se nám líhnou nové a nové úřady a úředníci.
Já bych např. zvážila, kteří úředníci t.č. pracují z domova a kteří docházejí na úřad, že budou zřejmě potřební. Ti, co se doma válí za 80% (nebo 60% ?) jsou zřejmě zbytní, a tak bych je postupně propustila.
Ovšem to by to nesměl komplikovat tzv. Služební zákon. Ale i ten má své limity.
leden 05, 2021 09:01
... : Iris
mamčo, nejen nedostatek zdravých, možná i nedostatek zdravotníků ochotných snášet pocit, že jsou obětováni, že se to na ně hází a ať si s tím zase nějak poradí,ať to nějak zachrání, jako už dříve několikrát a hlavně ať jsou zticha a makají, pořád se nefotí a neskuhrají a nelžou, když všichni chytří vědí, že postele jsou prázdné a mrtví vymyšlení......vím, že bych to neměla číst, ale padl mi do oka tento rozhovor:

Blb: ...a všichni jsme se na závěr oslavy líbali a třeba se poserte..
Lékař:...snad neskončí někdo z Vás na nemocniční chodbě, až pro Vás nebude lůžko.
Blb: já si vás královsky platím, zmrdi líný, takže si tu péči, kterou platím z vás vymlátím a když to nepůjde pěstí, tak vás tam podříznu jako prase na zabijačce. Ještě jednou se mi pokoušejte vyhrožovat...

Ouvej....ta sprostá slovo je lepší tam nechat, omlouvám se..
Není třeba komentáře, tohle je opravdu velmi, velmi demotivující. Nedivila bych se, kdyby se na to někteří skutečně už vykašlali a zdrhli.


leden 05, 2021 09:26
... : NČ
Jo, mamčo. Pobejval. Ne sice přímo ve státní správě, ale v obřích státních podnicích. Proto taky vim, jak to tam chodí. Velký dlouhý chodby se spoustou dveří, ob jedny dveře ředitelé všeho, co si vůbec dokážeš, i nedokážeš, představit. Každej ředitel vlastní služební auto s kartou na benzín, mobil, noubůk, reprefondy. Nad těmahle ředitelama odborů vládnou náměstci generálního ředitele a nad náměstkama sám generální ředitel. Ale dole jsou ještě vedoucí oddělení a refererenti. Ti už většinou aspoň něco dělají, jenže je to z devadesátidevíti procent práce, která skončí v šuplíku ředitele nebo náměstka, zcela bez dalšího užitku. Ovšem běda, kdyby vedoucí oddělení nepředal práci řediteli včas. Sám bych práci celýho oddělení o 5 ti lidech zvládl zhruba za šest hodin denně (a i tak by to skončilo v šupliku ředitele, v lepším případě náměstka).
Jenže o něčem takovym se nesmí ani špitnout. A taky, proč bych špital? Nebudu přeci vůl, když je tolik užitečných a zábavných činností, který je možno provozovat v pracovní době, za použití erárního internetu, tiskáren, drahejch barevnejch náplní, drahejch fotopapírů, taky neomezenejch telefonátů, a to všechno zadara.
leden 05, 2021 09:27
... : *deeres*
Jestlipak víte, že Pfizer svoje vakciny zkoušel na mladých a zdravých osobách. Teď se budou přednostně vakcinovat starší občané.Ti úplně zdraví asi nebudou.
https://www.csaki.cz/dokumenty/stanovsiko_k_ockovani.pdf?fbclid=IwAR3IflbdMxS7PUY4hGLlqavvWzLaVdYcm_7_-dBufn8rCuP4r6pLu5jeiOA
Ochrnutí v obličeji, rozjetí covidu, nepříjemné bolesti u vpichu, to je jenom sranda. Ale v příbalovém létáku se uvádí alergický šok. I když dosud jste nebyli alergikem,tak po vakcinaci můžete upadnout do anafylaktického šoku, který se může objevit klidně až po půlhodině.
Po aplikaci látky vzniklý otok v hrdle, pokles krevního tlaku, vyrážka a řada dalších příznaků, vyžaduje okamžitý lékařský zásah, nezbytné je zajištění průchodnosti dýchacích cest, podání adrenalinu a transport do nemocnice. Už vidím, jak v takovém případě zmatkuje můj praktický lékař. Ten tak leda změří tlak a prodá přípravky na hubnutí.
Já si na rozpálená kamna nesedám, ale vakcinací cesta nevede. Mohla by to být jedna z cest, ale ne rychlokvašenou vakcinou.
leden 05, 2021 10:15
... : Iris
Deeres, neblázni, nenech se plašit s*ačkomety.

Po aplikaci látky vzniklý otok v hrdle, pokles krevního tlaku, vyrážka a řada dalších příznaků, vyžaduje okamžitý lékařský zásah, nezbytné je zajištění průchodnosti dýchacích cest, podání adrenalinu a transport do nemocnice. Už vidím, jak v takovém případě zmatkuje můj praktický lékař. Ten tak leda změří tlak a prodá přípravky na hubnutí.


Tohle jsou typické příznaky anafylaktického šoku, který každý, kdo získal titul MUDr. musí umět rychle řešit. A ono to není těžké, zejména, když se s tím počítá. Každý bude mít v tom případě připravený adrenalin, vždyť stejný anafylaktický šok lidé zvládají i sami např. po píchnutí vosou nebo včelou. Běžní lidé trpící alergií mají u sebe injekci, kterou si jednoduše vbodnou a účinek se dostaví ihned. Pak je čas na došetření. Pokud bylo na půl milionu vakcinovaných 5 těžších alergických reakcí (tohle je starší informace přibližně z doby mezi svátky), připadá mi to jako skoro směšná hrozba proti tomu, co covid naprosto reálně a v mnohem větším množství a síle předvádí na lidech. Zabíjí to, Deeres, žádné ojedinělé dočasné ochrnutí nebo vyrážka.

Už jsem psala o anafylaktickém šoku po podání kontrastní látky při rentgenovém vyšetření, četlas to? To se fakt stávalo velmi často. Proto každý pacient, který třeba od urologa jde na kontrastní vyšetření ledvin, nebo cévní a jiná vyšetření, si má před vyšetřením vzít myslím že dvě tablety Dithiadenu, což je silný lék proti alergii. S touto premedikací pak jde teprve na kontrastní vyšetření. Napadlo mě, že bych si sama před vakcinací něco proti alergii vzala. Dokonce mě napadlo, zeptat se lékařů, jestli by tohle nepomohlo přinejmenším snížit strach lidí z alergické reakce.
Už jsem to psala - je zajímavé, že v případě cestování, je-li to třeba, každý zajde na očkování bez hysterie. Zrovna tak očkování proti klíšťové encefalitidě, nadělá se kolem toho takových keců? Lidé jsou rádi, že to dostanou. Ale v případě covidu je to skoro jako cílená kampań proti očkování a zaměřuje se na strach. Přičemž strach ze samotné nemoci je jakoby ve stínu strachu z "nevyzkoušené vakcíny". Je vyzkoušená, jen dlouhodobě zatím ne. Ale zato covid se už poměrně dlouho jeví, jako s*ráč s dlouhodobými a invalidizujícími následky. Tak je na výběr. Jo, je třetí možnost - schovat se a vydržet schovaná, dokud se to samo nevyvrbí. Tedy třeba promořením a smrtí velké části národa, vakcinací těch statečnějších a zodpovědných, a tím zamezení covidu, aby se dostal i k těm v zákopech.
leden 05, 2021 10:41
... : d@niela
Pokud se jedná o anafylaktický šok - ten já měla za život už 3x. Prostě jsem alergik jako hrom, a vím, že si holt mám dávat pozor. Jenže - stejně se občas "zadaří".

Ale pochopitelně, že každý doktor se před očkováním pacienta ptá, jestli není na něco alergický!!!
Nebo si fakt někdo myslí, že pozvou "nějakou babu" do ordinace, tam jí prdnou bodanec a hotovo???
Za to by pak dotyčný lékař měl pěkný průser.
Takže - běžní pacienti čekají pak nějakou dobu v čekárně, ti alergici, případně ti starší, nebo jinak nemocní, jsou tam déle a vědí, že se mají pozorovat a případně dát okamžitě vědět.
V současné době, kdy na jedné straně jsou lidé ne zcela zdravotně fit, ale s vyhlídkou ještě dlouhého života, na druhé straně frajeři, co jim dělá dobře "dělat vlny", je jednoznačné, co dělat - tedy pro lidi s klidnou hlavou a uvážlivostí.
leden 05, 2021 12:45
... : Milene
Každý lék i bez lékařského předpisu má 2 stránky možných příznaků. Kdo si to někdy čte, tak to je počteníčko. A přece všichni ty léky užívají. Mnoho lidí se nechává každý rok očkovat proti chřipce a to se také vyvíjí stále nové vakcíny, protože chřipka se také mění. A okolo toho všeho žádné pochybnosti nejsou. Když se někdo nechce nechat očkovat, ať nechá být. Před vánoci zemřela sousedka, 64 let. Na covid.
leden 05, 2021 13:51
... : Iris
Milene, přesně tak, letáky obsahují tak hrozné příznaky, že je lepší je nečíst. A někdy ty příznaky skutečně hnusně udeří - třeba u antibiotik. To člověk zvažuje, jestli je dobrat, nebo se na to vyfláknout. Brufen navíc opravdu působí hrozné věci v trávicím traktu, jsou na to studie, které je lepší neznat. Obrovská spousta krvácivých stavů, prasklých žaludečních vředů a jiných chuťovek mají příčinu v jejich nadužívání - lidé je nadužívají, protože se nebojí, nečtou, nepřemýšlí nad tím, lupnou to tam, zapijí alkoholem a jede se dál. Vakcína je proti tomu čajíček. Sousedka podle mého mínění zemřela v nejlepším věku, na začátku důchodu, relativně mladá, moje věková skupina. Ale podle mínění mnohých se jedná o kategorii seniorů, která se má uklidit. Jak jsem dnes četla - dřepět na zadku a čekat na očkování.
leden 05, 2021 14:39
... : *deeres*
TOto budete podepisovat:
https://www.fnplzen.cz/sites/default/files/dokumenty/koronavir/INS_0652_01.pdf
Zdravotnické orgány v Portugalsku vyšetřují náhlou smrt asistentky pediatrické chirurgie v Portu, která byla údajně dokonale zdravá, když dostala vakcínu od firmy Pfizer proti koronaviru.
Sonia Azevedo, 41, matka dvou dětí, pracovala jako chirurgická asistentka v Instituto Portugues de Oncologia (IPO), onkologické nemocnice v Portu. Zemřela dva dny po očkování a podle tisku to prý nemá s podáním vakcíny žádnou korelaci .Zdravotní sestra Tiffany Dover z CHI Memorial ve městě Chattanooga ve státě Tennessee zkolabovala při vakcinaci v přímém přenosu. Od té doby už není na sociálních sítích a je tich To, žeo po pěšině. To, že sebou plácla, nemá samozřejmě s očkováním nic společného a o jejím vážném stavu, nebo dokonce smrti se dá jenom spekulovat.
A proto se necpu žádnými léky a pochybnému očkování, kde bych byla pokusným králíkem, se z dálky vyhnu.
leden 06, 2021 11:28
... : Iris
Deeres, četlas někdy souhlas s vyšetřením nebo operací? Mnohem delší a strašidelnější psaní.

Bylo jasné, že smrt té očkované asistentky obletí svět a bude náramným argumentem pro odmítače očkování. OK, není to příjemné. Ale všichni už jasně vědí, že tutově zemřela v důsledku očkování a vysmívají se tomu, že se snad o té příčině náhlé smrti ještě váhá....Naproti tomu strmé křivky nárůstu mrtvých a téměř už mrazáky v ulicích jsou stále ještě nedostatečným důkazem pro to, že covid zabíjí a co víc, že vůbec existuje.

Pokud jde o ten kolaps v přímém přenosu - co já už zažila kolabujících titánů po jednom píchnutíčku, chlapi jako hora se sunuli k zemi. A to i bez nervozity z televizních kamer.
leden 06, 2021 12:05
... : Iris
Ještě k té sestře, co se sesunula v přímém přenosu - viděla jsem fotografii (nebo snad i živé video), kde stojí v kolektivu s ostatními sestrami a vzkazuje, že je fit. Nedohledám to.
leden 06, 2021 12:15
... : mila1
Iris, nemá cenu vyvracet někomu názor, že očkování je špatná věc. Já sama se očkovat dám, až na mne přijde řada. Co se týče údajného úmrtí sestry Dover, tak to byl jeden z hoaxů, kterými se dezinformační weby snaží brojit proti očkování...

https://manipulatori.cz/hoax-sestra-v-tennessee-tiffany-dover-zemrela-po-aplikaci-vakciny-pfizer/
leden 06, 2021 13:26
... : *deeres*
Podle fotek,tak posléze na videu to byl někdo jiný, nikoliv ta sestra. Že je to hoax, to se píše o spoustě jiných nepohodlných informací .
Mne úplně stačí, že bych musela podepsat před vakcinací souhlas, že si za všechno vlastně mohu sama.
Moc hezky zní: Ochrana nastáva sedm dní po aplikaci 2.dávky. Účinná doba trvání ochrany po očkování vakcinou na Covid-19 není v současné době známá.--- Závažné reakce po očkování jsou vzácné, jejich četnost se zkoumá v rámci klinických studií. --- Následky výkonu nejsou známé.--- Prohlašuji, že mi byl náležitě objasněn důvod, předpokládaný prospěch,způsob provedení, následky i možná rizika a komplikace náročného výkonu.

Jestli tohle podepíšete, tak se předem někde nechte pojistit na tento výkon, protože za veškeré negativní následky si budete moci sami. A prospěch je nakonec pouze předpokládaný, alespoň podle toho, co vám k podpisu podstrčí.
leden 06, 2021 13:59
... : NČ
Denně do sebe cpeme tolik svinstva, já např. dobrovolně ve žrádle i v pití, nedobrovolně ze vzduchu. Spousta jinejch lidí navíc dobrovolně i ve všech chemických sajrajtech, nazývaných léky a léčiva (kterejm já se vyhejbám jak Halík kříži).
Nechápu, proč zrovna kvůli tomuhle jednomu sajrajtu je tolik řečí. I kdyby ta ochrana nebyla 95 procentní, jak se deklaruje, určitě to není bezvýznamný. Natolik zase vědě důvěřuju.
Stejně, jako skoro jistě důvěřuju, že Američani na tom Měsíci skutečně byli, stejně, jako skoro jistě věřím, že Newyorský dvojčata byly skutečně sejmutý letadlama. Pochybnosti klidně můžu mít, nebyl jsem u toho, ale jsou to pochybnosti v řádu promilí.
leden 06, 2021 17:08
... : NČ
Jo, Deer. To, co jsi tlustě zdůraznila, je přece dávno jasný každýmu, kdo se o to jen nepatrně zajímá.
Až tam půjdu, tak to tam samozřejmě klidně i podepíšu.

A mimochodem: Je to naprosto nevinnej textíček, oproti dvoustránkovýmu poučení s povinnym souhlasem, co jsem dostal k podepsání před operací, v lokále(!!!), ohnutýho malíku dovnitř ruky (tam jsem pak sice nešel, ale ze zcela jinech důvodů).

leden 06, 2021 17:36
... : mila1
NČ, naprosto souhlasím. Byla jsem na podzim na nějakém zásahu se zuby a jen jsem žasla, co papírů jsem musela podepsat a co možných nežádoucích následků mohla operace mít.
Co se týče očkování proti covidu. Na rozdíl od třeba viru HIV, proti kterému se zatím nenašla vakcína, protože tento vir má nespočetně mutací a neustále se mění, koronavirus sice také mutuje, ale nijak zásadně, takže vyvinutá vakcína by měla fungovat i na tu britskou "rychlou" mutaci. Argumenty, že vakcína není řádně odzkoušena, beru, ale na druhé straně - vývoj vakcíny a její schvalování je většinou byrokraticky náročný proces a trvá roky, kdežto tady do výzkumu a vývoje vakcíny šly neskutečné peníze a tudíž se to tak neprotahovalo. A taky se nezačínalo na zelené louce, výzkum viru SARS už nějaký ten rok běží. Proto nemám důvod vakcíně nevěřit, ale nemám taky chuť vysvětlovat lidem, kteří se očkovat nechtějí, aby do toho šli. Aspoň se dřív dostane řada na mne.
leden 06, 2021 21:07
... : NČ
Chyběj mi, strašně mi chyběj, moudrý názory a rady Mikinovy a Krkonošovy. Jsem smutnej, strašně smutnej.
leden 08, 2021 09:29
... : *deeres*
Když jsem šla na operaci menisku, tak jsem se pěkně kroutila podepsat souhlas.Podepsala jsem, protože bych jinak nemohla chodit a zorasila si koleno. Tady to byla nutnost, očkování pochybnou vakcínou nutnost není!
leden 08, 2021 13:11
... : NČ
Už to tak vypadá, že to s očkováním zase dopadne přesně podle známýho výroku:
"Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky".
Už jsem na ty plačtivý Blatný kydy určitě alergičtější, než budu na vakcínu, jestli se jí ovšem dožiju. Ještě pár ministerskejch tiskovejch konferencí a trefí mě z něj anafylaktickej šok.
Nakonec ještě budeme rádi za směs Sputniku a Astrou Zenecou.
leden 09, 2021 07:26
... : Iris
Nejlíp se poslouchal samozřejmě strohý a jasný Prymula. Jenže mluvil pravdivě a poučeně, takže hned jeho první slova, která pronesl hned na začátku kariéry, totiž že: "...to může trvat třeba i dva roky" mu zajistila anafylaktickej šok hned u poloviny národa, čili tam teď máme to, co tam máme.
leden 09, 2021 09:36
... : Iris
Deeres, my tu vakcínu na sobě odzkoušíme, nenuť se do toho, vždyť opravdu nemusíš, stačí počkat. Snad. Psy necháš očkovat?
leden 09, 2021 09:39
... : Iris
Mimochodem:

Europoslankyně Kateřina Konečná (KSČM) chce doporučit babišově vládě aby se obrátila také na Rusko a Čínu s žádostí o dodání jimi vyvinutými vakcínami...

leden 09, 2021 09:48
... : NČ
Jo, Iris. Vůdce musí být osobnost, musí mít charisma a autoritu přirozenou, ne jen přidělenou nějakym úřadem. Bez toho to nejde. Platí to už tisíce a tisíce let, a jinak to nikdy nebude. I ten nejchytřejší z nejchytřejších, jestliže má charisma mokrýho hadru, nikdy vůdcem být nemůže!
Vůdce se nevolí! Ten buď je, nebo není.

PS: Pokud někomu vadí, že používám slovo "vůdce", nabízím mu angl. překlad leader (vyslovuj lídr). Sice je to némlich to samý, ale útlocitný dušičky se často před českým slovem hroutěj.
leden 09, 2021 11:22
... : mamča
Iris 09:36 : Už jsem zaslechla i výkřiky "Prymulo vrať se !" Byl by blázen.
Spoustě lidí vadilo, že je "furťák". Ale vojenská medicína v Hradci je špička. Zvlášť epidemiologii tam probírají důkladně. Vždyť v případě války nebo živelných katastrof pomůžou právě vojáci.
Když slyším min. Blatného, jak skuhrá o cukru a biči, vzpomenu si na projev Romana Prymuly : "Prosím, zůstaňte doma !"
Krátce a jasně.
leden 09, 2021 13:36
... : Iris
Mamčo, vždycky jsem si říkala, že zbraněmi budoucnosti budou biologické zbraně (tím neříkám, že tohle už je umělé). A nemyslím si to jen já, myslí na to právě i tihle machři, jako je Prymula a další, jejich vědomosti a řekněme výcvik v tomhle směru, je špičkový. Jenže když se populisticky nechá rozhodovat "Vox papuli" (to "a" je tam záměrně), je to těžké. Ministr Blatný je jen mluvící hlava, jak jsem od někoho slyšela. Neřekne víc, než musí a může. Je mi ho skoro líto, protože ve svém oboru byl uznávaná jednička, je snad dětský hematolog a to není prča. Když čtu sprosté urážky na jeho hlavu od pitomců, kteří ani neumí psát česky, říkám si, že se obětoval. Samozřejmě nic nevyřeší. Jo, ten krátký projev ministra Prymuly byl nezapomenutelný, běží mi z něj ještě teď mráz po zádech.
leden 09, 2021 14:00
... : mamča
Iris : Já bych Dr. Blatného nelitovala. Mohl odmítnout, jako to udělali jiní, a věnovat se svému oboru, ve kterém byl dobrý a užitečný. Jenže asi mimo skvělých lékařských schopností, je taky ctižádostivec. V jeho věku být ministrem, je velké lákadlo. Možná netušil, že leze dobrovolně do oprátky, a že mu to budoucnost jednou spočítá.
Ale je dospělý a svéprávný...(nebo má ctižádostivou manželku).
leden 09, 2021 14:14
... : Iris
Mamčo, ta manželka, to bude ono. smilies/grin.gif
No, něčím ho museli nalákat a hezky mu zazpívat smilies/wink.gif
leden 09, 2021 14:21
... : NČ
Hm, ty manželky. Jedna taky ztrapnila svýho stahovače králíků. Ale dobře mu tak.
leden 09, 2021 15:05
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]