![](http://obrazky.kudlanka.cz/Vlastimil_Podracký.jpg) Zpátky k včerejšku – k nerovnosti. Začíná nastolení neuvěřitelného chaosu pravidel. Přichází současné aktivistické pojetí marxistické rovnosti všech lidí ve výsledku. Toto pojetí nutně vede k obnově rasismu a seskupování lidí do skupin, na které se musí pohlížet odlišně. To je rozdíl od liberální rovnosti, která skupiny rušila a vyžadovala jednotný přístup pro všechny.
- Ženy
by měly mít statisticky rovné platy v mužské doméně jako muži a chovat se
jako muži (po mužích se ovšem porody chtít nemohou, což vnáší do požadavku
rovnosti zmatek, proto se o porodech nemluví a nejlépe, aby vůbec nebyly).
- Černoši musí vydělávat statisticky stejně jako běloši a mít statisticky shodný
počet zločinců (proto se na zločiny černochů začíná hledět jinak než na
bělošské zločiny).
- A kultury by měly zůstat samy
sebou a tolerovat se navzájem ve smíšené společnosti měst, což je naprostý
nesmysl, protože v daném místě mohou zcela přirozeně platit jen jedna
pravidla. Marxistická rovnost ve
výsledku vyžaduje tedy rozdílnost v přístupu.
Rovnost v přístupu se ruší a
postupuje se podle toho, ke které antropologické skupině člověk náleží.
- Černochům je tedy zapotřebí
zvýšit jejich příležitosti oproti bělochům. Lidé se začínají rozeznávat podle
barvy kůže, rasismus se vrací a otevírají se staré Pandořiny skříňky.
- Ženy mají dostat podle
Istanbulské úmluvy vyšší práva než muži, prý aby se řešilo domácí násilí (které
podle této zvrácené teorie dělají jen a jen muži).
Dá se předpokládat, že tento
chaos nastal tzv. globalizací, oslabením státních útvarů a ztrátou pravomocí
zvolené reprezentace a přenesením moci na globální velkokapitál
s neznámými vlastníky. Podle chování této globální aristokracie se dá předpokládat
velký vliv muslimů a transnacionálních aktérů, kteří chtějí samozřejmě západní
civilizaci jako otevřenou a beznárodní, a mají hrůzu z národních států.
Otevřený svět slouží především
jim.
Sklouznutí k „me too“ a k BLM
upozorňuje na vítězství „ideologie rovnosti skupin (tzv. menšin)“ ve výsledku
nade vším jiným. Ne jen nad selským rozumem, ale i nad všemi hodnotami jako je
rovnost příležitostí, demokracie, stát a jeho morální řád, spravedlnost,
občanská rovnost.Tento potřeštěný vývoj je
možný, protože zanikla morální pravidla a ta zanikla proto, že zanikla úcta
k rodným kolektivům, k rodině, národu, státu. Vymkla se všem
pravidlům a dostává se do opačného extrému.
Rovnost popírá sama sebe, dostává
se do nerovnosti, do diskriminace skupin, roste do neuvěřitelného chaosu
myšlenkového, ve kterém už opravdu existuje pouze právo silnějšího.
Závěr
Když ideologie neodpovídá
přirozenému vývoji, když obsahuje neřešitelné iluze, je otevřena cesta
k totalitě.
Pravda musí být potlačena,
svoboda slova omezena, protože selhání iluzí se nesmí kritizovat. Musí se
hledat nepřítel i tam, kde není. Musí se vést „boj s nepřítelem“ vnitřním
i vnějším.
Vnějším nepřítelem jsou jiné
civilizace, které by se mohly stát vzorem odlišného života; od těch je potřeba
se oddělit (třeba různými provokacemi si je znepřátelit, aby byly likvidovány
obchody a přátelské styky) a stále je pomlouvat (proboha jenom ne styky mladých
lidí na univerzitní úrovni s Čínou, třeba by poznali, že jim doma lžou).
Vnitřním nepřítelem jsou
údajní agenti těchto vnějších nepřátel a nositelé nepřípustných myšlenek, především
kolektivistických, jako je nacionalismus, xenofobie apod., za což se bude
považovat téměř vše, aby byl každý vinen a musel se kát (sebemrskat).
Na těle umírající západní
civilizace, která ničením národních kolektivů a jejich tradičních řádů ničí
sama sebe, se připravují k hostině hyeny nových ideologií. Evropská unie, místo
aby bránila svoje tradice, se snaží svoji novou beznárodní podobu vymodelovat
z levicových viz. Islám se připravuje vše ovládnout; už zakotvil ve
čtvrtích evropských měst. Černošská paralelní kultura v USA se snaží
získat výhody a nevidí, že si podřezává větev, na které sedí.
Ekologické výzvy mohou úspěšně
řešit jen přesvědčení lidé v rámci národních kolektivů, vlastenci, kteří
jsou si vědomi nutnosti zachování přírody i svého národa, a tím i celé
civilizace, ochotní k sebenegaci a sebeobětování, vědomi si, že budují
budoucnost svých dětí.
A tak výše zmíněné hyeny budou tvrdit, že k vyřešení ekologických problémů
musí být totalita nějaké levicové kamarily - vládnoucí podle chaotických,
nejasných, sebezničujících příkazů, vylučující jakoukoliv jinou vůli než
jejich. Taková totalita bude ve svém
výsledku mnohem horší než komunistická, především proto, že bude chaotická; lze
očekávat poměry jako v SSSR v době Stalinova Velkého teroru, kdy už
opravdu neplatí nic jiného, než jen vůle „velkého vůdce“.
Konzervativci by v obraně západní civilizace měli vyjít z tradičních
ideálů z předtotalitní doby a použít metody Nadčasového humanismu. To je
především odmítnutí pýchy rozumu.
Uvědomění si, že lidská konstruktivní rozhodnutí jsou nedokonalá, nelze se
řídit ideologiemi, pouze plány zahrnujícími zkušenost, a vizemi respektujícími
realitu.
Podpora přirozenosti by měla spočívat v úctě k přirozeným útvarům
– rodině, národu, státu a jejich tradičnímu řádu. Nová pravidla musí být
přirozená a demokratická, musí rozhodovat vůle lidu, vůle většiny.
Vládnout musí lid, nikoliv
kapitál nebo kamarila nějaké menšiny. Je zapotřebí prosazovat ideály zachování základních atributů života
přírody i lidského rodu.
Zachování zdravého lidského
pokolení dostatečně početného, aby dokázalo vzdorovat jednak přemnoženým a
nepřirozeně se množícím etnikům, jednak nepřízním fyzického prostředí.
Zachování přírodního prostředí.
Zachování není ideologie, je
to přirozený princip platící v celé přírodě.
Vlastimil
Podracký
|