O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

SLIBY - CHYBY!!! PDF Tisk E-mail
Neděle, 02 únor 2020
Tak jsem pořád čekala, kdy už konečně ona Žena, s velkým „Ž“, nám podá slibovaný raport o své misi proti oligarchovi Babišovi. Nejspíš nemá čas, protože jakžto souputnice Miliónu chvilek je nesmírně zaměstnána skartováním letáků, na kterých tvrdili, že Česká republika bude muset vracet stovky milionů... Tedy korun. Bez velkého povyku totiž proběhla v České televizi i v tisku zpráva, která toto tvrzení popírá.




 

 

 

Mj. například ve článku z 29. 1. 2020, který vyšel na novinkách.cz pod názvem: Evropská komise posvětila většinu dotací proplacených Agrofertu, se píše: 

 

"Evropská komise schválila, že Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) proplatil většinu projektů pro holding Agrofert. Pochybnosti jsou jen u jednoho projektu v hodnotě 1,6 milionu korun, oznámil ve středu ředitel SZIF Martin Šebestyán. Podle něj ze závěrů úterního jednání s Evropskou komisí nelze jednoznačně vyvozovat, zda premiér Andrej Babiš (ANO) kvůli Agrofertu je ve střetu zájmů, nebo není. Unijní exekutiva se k úternímu jednání nechce vyjadřovat. „Dokud auditní proces neskončí, Evropská komise jej nebude nijak komentovat,“ sdělila její mluvčí. Brusel už dříve uvedl, že konečná verze auditu by měla být hotova nejpozději v únoru." 

 

Z textu jednoznačně vyplývá, že aktivisté Miliónu chvilek v tomto případě dělali „účet bez hostinského“. A že celé to bylo jen dílo velké nenávisti vůči českému premiérovi. Jak všichni víme, celá kauza vznikla díky žalobníčkům v EU z TOP 09. Ale pořád tu ale ještě máme „střet zájmů“; zde není ještě rozhodnuto, konečná verze auditu by měla být hotova až koncem února.
 

 

Docela jsem zvědavá, jaké bude rozhodnutí, protože EK by měla všem měřit stejným metrem.

Pokud totiž bude Andrej Babiš podle auditu ve střetu zájmů, tak zrovna tak bude (podle německého tisku) ve střetu zájmů i předsedkyně rozpočtového výboru EU Monika Hohlmaier, stejně tak jako předsedkyně evropské komise Ursula von der Leyen.

 

Monika Hohlmaier, dcera vlivného politika CSU Franze Josefa Strausse, opakovaně čelila různým skandálům, ve střetu zájmu se výrazně ocitla v roce 2004 jako ministryně školství. Deník München Merkur 6. srpna 2004 uveřejnil proti ní následující obvinění:

 

  • Ministerstvo školství financovalo rozšíření Centra pro zrakově postižené v Unterschleißheimu za přibližně 8,5 milionu eur v době, kdy tam její manžel zastával funkci zástupce ředitele. Ostatní školy se přitom v dané době staly oběťmi úsporných opatření.

  • 27. listopadu 2018 státní zastupitelství v Coburgu vyzvalo Evropský parlament, aby zrušil imunitu Hohlmeierové. Je obviněna z nezákonného úniku z místa nehody poté, co při parkování svého vozidla poškodila jiné vozidlo, aniž by se postarala o likvidaci pojistné události a tedy se konkrétně dopustila trestného činu nedovoleného opuštění místa nehody.

 

I předsedkyně evropské komise Ursula von der Leyen má za sebou několik skandálů, a stejně jako Babiš, je i ona ve střetu zájmu.

 

Image result for Ursula von der Leyen" 
 

Dr. Heiko von der Leyen, její manžel, je zakladatelem a ředitelem centra Hannover Clinical Trial Center a řídí Hannoverskou lékařskou školu, která je jedním z největších lékařských zařízení v Evropě.

Evropská unie podporuje centrum a školu dotací 3,5 milionů euro ročně. Nu, a nad faktem, že paní Ursula van der Leyen je předsedkyní nejvyššího orgánu Evropské unie, která dotuje jejímu manželovi provoz a výzkum, se zatím nikdo nepozastavil.

 

 

Zajímavé, což?

 

Takže tímto bych také chtěla komentátorku zdejších článků, která vystupuje pod nickem "ŽENA", vyzvat,

aby splnila to, co tak vehementně slibovala!

 

Taky všem přeju pěknej a veselej den,

DEERES

 

 


Komentáře (86)add feed
... : Josef Kouba
Po celou dobu co opozice křičí Babiš toto, Babiš tamto, se dá shrnout do známého, "žába sedí na prameni". Se státními penězi se nedá tak řádit jako před tím, než do politiky šel. Nebudu s mýlit, pan Babiš je vorkoholik, baví jej to. Díky neuvěřitelné píli a v "rybníku" plném žraloků vybudoval velký podnik jež zaměstnává 35 tisíc zaměstnanců. Umíte si vůbec představit řídit takový obrovský kolos, já ne. Pokud oficiálně řekl, že se dá stát řídit jako podnik, tak o tom musí být přesvědčen.
Z vrcholné pyramidy ministerstev vyházet neschopné a auditem vybrat nepolitické profesionály zodpovědné za svá rozhodnutí. Ať je ministrem dopravy, či financí třeba do penze, ale musí rezort vzorně řídit. A ne po každých volbách se mezi stranami dohadovat, my chceme toto ministerstvo, my chceme tamto a posadí tam pitomce, který o tom nemá páru a peníze se rozhazují v mnohém do kapes kamarádů jeho strany.
únor 03, 2020 05:09
... : Anděla
Nevím, stejně jako většina z nás, jak to bylo, je a bude. Váš příspěvek však na mě mluví zvláštní řečí. To, co slyším se mi nelíbí. Chápu správně, že AB bráníte myšlenkou, když kradou všichni, proč on by nemohl? Pokud ano, tak potěš koště.
únor 03, 2020 06:03
... : *deeres*
Chápu správně, že AB bráníte myšlenkou, když kradou všichni, proč on by nemohl?

Ne, nechápete správně, já jenom říkám, že se nemá dělat účet bez hostinského a že všem se má měřit stejným metrem.
Pokud si někdo dá tu práci a najde si to, co říká jedna i druhá německá podporovatelka Milionu chvilek, protože obě dvě se prsí v EU na hrudi s jejich odznakem, tak se dozví, že obě dělají pouze bubububu. Leyenová připustila, že legislativa EU má chyby, proto pak těžko mohou minulé činy Babiše soudit podle nově přijatých zákonů.
Monika Hohlmaier:"Babiš je lekce, příště si peníze před oligarchy uhlídáme."
Jak to tak vypadá, tak zákeřnej Bureš má pod palce i EU! smilies/grin.gif
únor 03, 2020 07:51
... : NČ
Já bych řekl, že Andrej zbohatl, asi i pořád bohatne, zcela legálně, podle toho, co mu dovoluje právo. Nechápu, že mnozí ještě i dneska odmítají pochopit, že slovo "právo" nemá absolutně nic společnýho se slovem "spravedlnost". Pořád mi uniká, o co těm lidem vlastně jde.
O socializmus? "Když všichni všechno všechněm dáme, tak budem všichni všechno mít dohromady"?
Nebo o komunizmus? "A zítra pro chleba si půjdem, tak jako dneska pro vodu"?
No tak jo. Proč ne? Klidně. Když bude líp, tak je mi uplně jedno, jestli to zařídil kapitalista nebo komunista. Ale to zase nevím, proč jsme teda konec socializmu v Čechách tak nadšeně oslavovali a téměř jednomyslně jsme vítali kapitalizmus. Vadili nám komunisti, protože jsme věděli, že nás obírají. Teď nám zase vaděj kapitalisti, ale to jsme nevěděli, že nás budou obírat. Už to teda víme a nechceme ani kapitalisty. Tak ale co jako vlastně chceme?
Všichni přeci víme, že už je nám dobře. Pamatuju na výroky Havla i Klause: "Za pár let doženeme Rakousko, banány budou kdykoliv všude, za cenu brambor". Tohohle úspěchu už jsme dosáhli. Tak voco jako furt jde?

únor 03, 2020 08:33
... : Anděla
O co jde? Na jedné straně o nestydatost a na druhé o hloupou důvěru ovčího stáda.
únor 03, 2020 09:33
... : zuza
Možná vážit slova by některým slušelo, protože ovčí stádo může být na obou stranách, nikdo o tom nevíme všechno...
únor 03, 2020 10:04
... : Anděla
Vážit slova nebo zavřít hubu a držet krok. Vůbec bych sem nic takového netahala, kdyby tu zase nebyl článek typu: Ha, zas vám vy nevěřící Tomášové Andrej vytřel zrak. Nebylo to jeho poctivostí, ale dírou v zákonech a tím, že kradou všichni.
Promiňte, ale to mě prostě vždycky nadzvedne. Právo není spravedlnost, ale je to tak v pořádku?
únor 03, 2020 10:19
... : kyttka
https://domaci.ihned.cz/c1-66713200-evropska-komise-schvalila-zemedelskemu-fondu-proplaceni-penez-agrofertu-pochybnosti-jsou-jen-u-jednoho-pripadu

Tak proplatí to EU nebo náš SZIF a čeká se na rozhodnutí EK o střetu zájmů? A jinak, fajn, využil tedy pouze platných zákonů. Ovšem slovy mého velkého kladného hrdiny: "Víš, Vlku, já daně platím, ať žiju kdekoliv. Vím, že v Čechách je to poněkud jinak, ale kdyby všichni kradli, tak já krást nebudu, protože mi náhodou záleží na tom, co si sám o sobě myslím." Jo, v tomhle případě nejde o daně, ale dá se to použít i obecně na nemravnosti.

Takže pokud to většině lidí vyhovuje a souhlasí s tím, jakou máme vládu, tak já se kvůli tomu věšet ani stěhovat nebudu. Ale zároveň budu lobovat za to, aby příští volby dopadly jinak. Protože opět slovy mého velkého kladného hrdiny: "Kdysi mi jeden moudrý muž řekl, že když něco chceš, nikdy o to nesmíš přestat usilovat."
únor 03, 2020 11:03
... : NČ
Tak už jen krátce: Kdyby všichni byli mravní, nemusely by existovat zákony ani postihy. Stačilo by pár bodů z Desatera a několik jednoduchých dohodnutých pravidel, třeba o přednosti zprava.
Jestli někdo věří, že svou poctivostí a dobrotou změní přírodní zákony, který se beze zbytku vztahujou i na lidi, coby součást přírody, tak mu jeho víru neberu. Já nevěřím.
Sotva taky můžu někomu vyčítat, že pro svůj prospěch využije "díru" v zákoně. Jestliže má něco díru, tak je to zmetek, zasluhující opovržení tím, kdo ho vytvořil. Kanape s dírou v potahu si řemeslník taky neobhájí KECAMA, že když čalounil, díry si nevšiml! V případě Babiše je to obzvlášť pikantní, když právě zákon "Antibabiš" šili nynější opoziční poslanci právě Babišovi přímo na tělo. Jediný, na co teď může tzv. "demokratický blok" nadávat, tak na vlastní mentální impotenci.
A TOHLE by teď zase chtělo strašně moc zpět ke korytům? TOHLE, co 25 let kradlo, ani poledne to nedrželo? TOHLE, co není schopný ani napsat a schválit si celkem jednoduchej zákon? Cha! Cha! Cha!
únor 03, 2020 11:27
... : kyttka
Víš co je na tom nej, NČ? Že já s tebou v podstatě souhlasím, fakt nechci, aby se korýtkům dostaly zpátky strany, co to tady 25 let kurvily.
únor 03, 2020 11:30
... : zuza
Andělo, kdyby jsi dočetla můj příspěvek dokonce, nemusela jsi se rozčilovat...
únor 03, 2020 11:34
... : zuza
kyttko, slušnější slova neznáš?
únor 03, 2020 11:36
... : kyttka
zuza: Omluva a otázka: A ty spisovnou češtinu znáš? Já myslím, že zrovna v tomhle případě je to velice výstižné slovíčko, a i Velekudla mi pro jednou promine. Nicméně pro příště napíšu výraz, který nebude tak vulgární.
únor 03, 2020 11:44
... : *deeres*
Jen tak na okraj. Babiš není moje volba, moje strana je ta, která má v programu, že udělá celé slavné EU "pá, pá, pá...." a zamává na rozloučenou českou vlaječkou. Nikdy jsme se nestyděla za to, že jsem Češka a rozhodně nehodlám být pouhou Evropankou. Byla jsem proti vstupu do EU, protože pamatuji časy, kdy jsme šli se Sovětským Svazem ruku v ruce a nikdy to nemělo být jinak. Z jednoho chomoutu jsme jenom vlezli do druhého a opět jsme se stali vycucávanou kolonií, kdy si do našeho práva neustále implementujeme přiblblá nařízení přicházející z EU.
Babišovi jdou po krku strany, které neuspěly ve volbách a neštítí se vystupovat v EU parlamentu proti Babišovi, potažmo proti naší republice, které tím škodí. Babiš má na to, aby si zaplatil právníky a zřejmě dobré právníky a pokud si najde obezličku, jak vydělat a je to podle platného práva, tak není jiný než všichni ostatní a prostě to udělá.
Vzpomeňte si na fintu s korunovými dluhopisy. Subjekt vydal emisi jednotlivých cenných papírů, tyto byly na částku jedné koruny. Podle platné tehdejší legislativy se zaokrouhlovala daň z nich směrem dolů. Pokud emise dluhopisů pokryla celý příjem subjektu, vyšla tak nulová daň z příjmu.
Byl to Miroslav Kalousek, který si našel tuto skulinu a jako fikaný ministr financí jí využil a v podstatě legalizoval, odstartoval tím dluhopisovou mánii, na které se svezly stovky firem, včetně Agrofertu Andreje Babiše. Dokud to šlo, tak se pakovali všichni a okrádali stát o daň.
Není to o ničem jiném, než, že zloděj křičí chyťte zloděje!
Vám nikomu nepřipadá jako panoptikum, když jednou máme trestně stíhaného premiéra, pak zase nemáme a pak zase máme. Jenže trestně stíhaný premiér, přece není odsouzený premiér.
únor 03, 2020 12:31
... : NČ
Ale to už se, Kytičko, oklikou dostaneme až k tebou obhajovaným chvilkařům. Protože reálně existujou jen dvě možnosti výsledku voleb. Buď to bude Babiš, nebo to bude ta předbabišovská tlupa. NIC JINÝHO NEEXISTUJE.
Představy, že po Babišovi nastoupí někdo čestnej, spravedlivej, neúplatnej, ale současně i schopnej, jsou mimo veškerou realitu. Nikdo takovej ve vyšší politice není a logicky ani bejt nemůže! I kdyby se čirou náhodou někde zjevil, vyštípou ho, uštípou ho, nenechají ho postoupit ani do okresního kola.
únor 03, 2020 13:38
... : kyttka
NČ, ale doufat můžu, ne? Jo, jsem naivní, jo jsem trochu cvok, ale vždycky mi přišlo, že je pořád lepší dělat alespoň něco. Třeba budou mít Starostové s Pirátama dohromady 51 %. Něčí noční můra, ale mně by to nevadilo.
únor 03, 2020 14:32
... : *deeres*
To by teda byla darda! Neumětelové s neumětelama, opravdu noční můra.
Chtělo by to obrození, ale kde brát tam, kde nic není
únor 03, 2020 15:54
... : *deeres*
Chce to obrození!
Proč že mi schází dobrá nálada?
Vždyť dennodenně vidím, kam vše spěje
V téhle té fázi slunce zapadá
světla je méně – cesta bez šlépěje

Církvi se dalo, šlechtu spasili
vymývání je dneska za vzdělání
Student ví málo, vládne násilí
zvídavost hnije – před tou vrchnost brání

Občany střeží zvláštní kontrola
vidět ji není, o to víc však bolí
je tuhý režim
Kdo se dovolá
(bez odročení) svých práv na cokoli?

Rodinné vztahy doba rozkládá
rodičům bere děti propaganda
vidíme záhy, jakým rošáda
míří teď směrem – a co že kde plandá

Když drogy mladé lidi nesloží
spolehnout dá se v tomto na média
Orají stádem víc než jednou lží
již mají zase jasná kritéria

V předklonu záda národ ohýbá
zadek se tyčí, že mu do něj kopou
Na dluh stát střádá
jeho obliba
je z mnoha příčin nízká
nad Evropou

Unii osud zlý se předvídá
že zajde na své vyprázdněné řeči
Že žije dosud tahle nestyda?
Však ona zařve, na zemi již klečí

Dětem se toho mnoho neřekne
neznat je učí, nemyslit, jen jednat
Kdy že říct mohou, co je nepěkné?
Když někdo ručí, že nevyjdou ze dna

Ladem je kniha, mysl otroka
nemá co rušit – pouze tak ho chválí
tlučou, když zdvihá břevno od oka
Pytel je ušit – vidět ho lze z dáli

Nějak jsem zmožen řevem u stáda
Ptejte se se mnou – co že se zde mění?
Pokud, pak to, že všechno upadá
Máme zas Temno. Chce to obrození!

Tady máte současný stva hezky ve verších od M. Řezanky


únor 03, 2020 16:01
... : kyttka
Deeres, co třeba to zkusit přejít, jako já tvoje nácíčky? Nebo uděláme odteď soutěž, co za návrhy moje a tvoje strana podala a co mělo hlavu a patu? Já to budu mít snadné, protože to je u Pirátů dohledatelné i s tím, jak kdo hlasoval na jejich stránkách. Předpokládám, že druhou stranu, která chce vystoupit z EU, tedy komunisty, nevolíš. Jinak on to opravdu proplatí SZIF, tedy česká instituce, používající naše české peníze. A potom, možná, když EK shledá, že je to v pořádku, tak nám to EU proplatí. A když ne, tak zase budeme nadávat na zlou EU. Než se zeptáš ty, nebo kdokoliv na zdroj této informace, tak je to prosté. Zkrátka jsem napsala svému europoslanci a on skutečně komunikuje s kýmkoliv. Jinak se také velmi moc cítím být Češkou, i když mám v rodině jak sudetské Němce, tak prababičku židovku. Prostě mi jen vystoupení z EU nepřipadá jako důkaz vlastenectví. Jako důkaz toho, že mám tuhle zemi ráda, beru třeba to, že tu žiju, pracuju, platím daně, vychovávám tu děti a učím je češtinu, aby nepsaly jako negramoti. Učím je historii, a hlavně je učím, aby uměly zpracovávat a ověřovat informace, protože dnes se toho na lidi valí hodně a že všech stran.
únor 03, 2020 16:28
... : NČ
Nojo. To nemá cenu. Hlavně to zpracovávání a ověřování informací, taky historie, samozřejmě, podle toho, jakejm informacím chci věřit a podle čeho si je ověřuju. Třeba zrovna ten dnešní novinovej článek o šmírování aut pomocí el. systému (já osobně bych šmírování přivítal). Chci věřit Kroupovi nebo Babišovi? A podle svý víry formovat dětskej mozeček s přesvědčením, že správná je moje pravda? A co když néééééééééééé?
Je i bez významu, hledat výhody a nevýhody členství v EU, protože to je nařízený na věčné časy a nikdy jinak. Referendum je zakázaný též na věčné časy a nikdy jinak. Proč se teda vzrušovat věcma, který jsou neměnný?
Ono je fakt nejlíp, psát tady informace, druhu, když šáhnu na rozpálený kamna, spálím se. To je skutečně ověřený. Nebo návody na vaření a štrykování fuseklí. Ty jsou nekonfrontační, nikoho nepobouřej a selanku neporušej.
únor 03, 2020 17:06
... : *deeres*
Kyttko, máš na mysli tuto skvělou práci Pirátů, v tomto případě primátora Prahy Hřiba?

...zatímco se Hřib na svém Facebooku rozepsal o tom, jak chce přejmenovat Lítačku, začali se jeho koaliční partneři pídit, proč stále ještě nepodepsal rekonstrukci Staroměstské tržnice, která měla začít už loni na podzim. Obojí se navíc stalo v době, kdy v pražské koalici běží tzv. „dohodovací řízení“, což je oficiální název pro krizi.

Jeho skvělá práce od okamžiku nástupu na magistrát spočívá v řešení blbostí ( častušky v metru, stejně tak na magistrátu "Hej hola, práce volá", přejmenovávání tramvajenky), v neposlední řadě jeho soukromá válka s Čínou.
Vlastně ne, to s tou Lítačkou už odvolal, to byl "prý" jenom průzkum. Asi to nebude ten nejlepší z nich. Piráti vrší jeden sek za druhým a starostové, ti měli zůstat v komunální politice, tam byli na svém místě a ne si hrát na stranu.
PS.: Komunisté nejsou jediní, kdo mají v programu odchod z EU!
únor 03, 2020 17:36
... : NČ
Deer. Souhlasím. Jen pro upřesnění bych dodal, Že STAN nemá s komunální politikou ani se starostama společnýho prakticky vůbec nic. Jedná se o salónní klon TOP, kterej si název STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ přisvojil, jako marketingovej tah. Stovky skutečnejch starostů ta nehoráznost dost dere a ohrazujou se proti tomu, aby byli s tím spolkem jakkoliv spojovaní. Známej je od nich jedině mimořádně nesympatickej Rakušan. Brrr! Naštěstí se nikdy nedostanou vejš než na 6%.
Co se týče pirátů, to přeci stačí, podívat se na jejich skupinové foto. Ti ovšem určitý šance mají, vzhledem k tomu, že děti, sotva dovršivší 18týho roku, nemají nikoho jinýho, s kým by se ztotožnily. To je u nezralejch dětí běžnej úkaz. Když mi bylo 18 a kdyby byly tehdá byly třeba volby prezidenta, zcela nepochybně bych chtěl volit Petra Jandu. Každej, komu bylo přes 30, byl pro mě starej páprda, kterej mi do mejch názorů nemá, co kecat. Že jsem tehdá žádný názory neměl, ani ještě mít nemohl, to jsem nevěděl. Ale Janda byl king, hrál bigbít a rokenrol.
Naprosto stejný to mají děti dneska. Kdyby kandidoval třeba jejich idol, chudinka Kovy, jsem přesvědčenej, že by ho 18tiletý děti do užší nominace protlačily. Však taky proto se vedou zcela vážný úvahy, že by věková hranice voličů měla bejt snížená na 16 let. Je to sice nepochopitelný, ale je to tak, vedou se.
Jedna věc je, že snaživí piráti dokážou snaživě pomlouvat Česko a škodit, kde můžou. Jo, destrukce, to jim jde. Ale já jsem doposud přesvědčenej, že vláda má bejt konstruktivní. A v tom ani jedem pirát nepředvedl vůbec nic, ani v nejposlednější vesnici.
únor 03, 2020 18:19
... : d@niela
mně osobně žádná kontrola ani extra zvýšený dozor nevadí. Nemám důvod se bát. Naopak.
Bát se mají ti, co kradou, ubližují, jednoduše dělají jakékoliv nekalosti.
Právě kamery všude možně mnohokrát zachránily/pomohly mnoha lidem. Díky tomu byli dopadeni a posléze potrestáni ti, co si to zaslouží.


únor 03, 2020 18:29
... : NČ
Možná by "šmírovací" kamery odhalily vykrádače už stovek baráků jihovýchodně od Prahy. Policajti jsou neschopní, teda - oni jsou asi schopní, jen je jich málo a na víc nemáme. Musíme přeci myslet na uživení ČT, politických neziskovek, nepřizpůsobivých spoluobčanů, atd. atd.
únor 03, 2020 19:30
... : NČ
Bez komentáře olizuju část článku spisovatele Benjamina Jurase:

"Dočítám se, kolik mladých holek odevzdává na českých univerzitách diplomové práce na takováto témata:
Prevence rizikové virtuální komunikace.
Současný život „superžen“ po zániku primární rodiny.
Konstrukce maskulinity ze strany mužských aktérů pole dance.
Výskyt sexuálního obtěžování studujících na českých vysokých školách.
Strategie seznamování homosexuálních mužů.
Subjektivní pohled českých žen žijících v pražské čtvrti X na počátku nového tisíciletí na mateřství.
Reflexe fenoménu sexuálního obtěžování českými herečkami v kontextu kampaně MeToo.
Legitimizace veganství v přátelském vztahu.
Mediální diskurzy sexuálního obtěžování v českých společenských časopisech.
Afektivní komponenta postoje vůči vybraným menšinám.
Pohled dvou generací na manželství homosexuálních párů.
Labioplastika – představy o estetice a tělesné způsobilosti vagíny.
Genderová analýza neziskových organizací poskytujících služby příchozím.
Tělesnost a sexualita v próze Krásné zelené oči.
Specifická cvičení ve fitness centru z hlediska genderové perspektivy.
Politizace sexuality v Jihoafrické republice.
Sexuální reakce žen na nahé mužské tělo v různých stádiích vzrušení.
Referenční význam slov při komunikaci člověka a psa.
Formování a povaha vztahů mezi neziskovými organizacemi a státem.
Spolupráce a konkurence neziskových organizací pracujících s migranty v Praze.

Taky jsem si myslel, že si ze mě někdo dělá srandu, když jsem to četl poprvé. Nedělá, tohle se dá dohledat na webech humanitních fakult. Čím se tahle děcka budou živit, a komu budou jejich znalosti a dovednosti k užitku? A pak když se vám náhodou podaří sehnat zámečníka, aby vám vyměnil porouchaný zámek, napočítá vám 4000 za dvě hodiny práce. Mám na venkově známého řemeslníka, který nemůže sehnat do své firmičky žádného dovedného pomocníka, tak byl nucen se naučit snad sedm řemesel, od truhláře po kominíka."
únor 04, 2020 04:59
... : NČ
Samozřejmě B. Kurase. Hluboká omluva p. Kurasovi.
únor 04, 2020 05:01
... : *deeres*
Já to včera četla a muálem jsem spadla ze židle, už jednou tu bylo něco podobnéo o diplomkách, které pojednávají o nesmrtelnosti brouka Pytlíka. Ovšem toto je zcela jiný level.
Tohle je perlička:
Labioplastika – představy o estetice a tělesné způsobilosti vagíny.
Zřejmě některé pipky nevědí, co s prachama. Dobře, tělesná způsobilost, ale estetika? Nejlépe si pořídit hezké selfíčko svých intimních partií, fláknout to na FB a hezky si to porovnat s ostatníma pipkama, jak by ta moje správně měla vypadat. Měly by si holky spíš zakládat na tom, že každá ji má jinou.
Nakonec se s tím rozjel docela slušný byznys, cena je od 15.000 Kč a vejš, ale ta spokojenost.

Nedávno jsem četla článek, jak firmy nemohou sehnat řemeslníky. Pracovníci, kteří jsou pro firmu ještě dohledatelní, tak ty jsou věkem kolem 31 let a starší, takže poslední učňáky, které ještě někoho vyučily, tak zřejmě skončily na úbytě po hadráku. Vlastně naše školství šlo všeobecně do háje, se vzdělaností je amen. Místo erudovaných učitelů, nastoupily neziskovky se svými asistenty.
Žádné znalosti a dovednosti nová generace nepotřebuje, co potřebuje nutně vědět,tak to, co si má myslet.
únor 04, 2020 08:31
... : NČ
Taky mě některý themata zaujaly. I mimo vagínu. Protože, co je vagína, to zhruba tuším, ale netuším, co je labioplastika. Třeba jsem se v životě s labioplastickou ****ou i setkal a vůbec netušil, ani mě to nějak nezajímalo. Moje chyba. Měl jsem se více zajímat, i když myslím, že jsem se zajímal docela dost.
Určitě bych si rád taky přečetl diplomovou práci:
"Sexuální reakce žen na nahé mužské tělo v různých stádiích vzrušení". To by mohlo bejt skutečně inspirativní.
únor 04, 2020 10:06
... : *deeres*
Tedy, ne , že bych si cizí ženské intimnosti naživo prohlížela, jenomže jsem bydlela v Holešovicích, už před šesti lety to byla hipsterská čtvrť, začínaje u alternativního Cross clubu, přes DOX, galerie zaštítěna samotným knížetem, až po LaFabriku.
A protože jsem zvědavá, tak jsem do DOXu i vlezla. A co jsem neviděla, výstava fotografií, jedna fotka p..y vedle druhé. Tak jsem odtud zase honem vymajzla, abych nebyla za úchylačku, ale od té doby vím, že jí má každá úplně jinou, stejně jako otisky prstů. Potom jsem se ještě párkrát podívala, co to tam mají za program, tak třeba výstava obrazů vídeňských kámošů pana Schwanzeberga,obrazy malovány menstruační krví. Tak ta mne také nadchla.
únor 04, 2020 11:50
... : NČ
To jako tam visely ty ****y i s otiskama prstů?
únor 04, 2020 12:23
... : mila1
Já jenom žasnu nad tím zjednodušováním... Ano, Evropská komise potvrdila proplacení dotací Agrofertu, ALE z doby před zpřísněním pravidel. A ne proplacení všech dotací. Ty dotace po srpnu 2018 jsou pro Agrofert blokované dál. smilies/smiley.gif
únor 04, 2020 13:34
... : mila1
Ještě jedna věc mne velmi pobavila:
Jedna věc je, že snaživí piráti dokážou snaživě pomlouvat Česko a škodit, kde můžou.

To někdo může myslet vážně? Že když se poukáže na nepravosti, tak jsou to pomluvy? A pokud vím, tak Agrofert nerovná se Česko. Nebo už to tak mnozí chápou?
únor 04, 2020 13:53
... : *deeres*
Otisky prstů a podpis dotyčné, to už by bylo jenom zbytečné vylepšení.
únor 04, 2020 14:29
... : *deeres*
Je pravda, že Agrofert dostal dotacei po srpnu 2018 z naší státní kasy a čeká se na výsledek auditu. Teprve potom by šly peníze EU do našeho rozpočtu a proto je tu nahoře ten článek. U někoho to je střet zájmu a u někoho není a naši dobráci politici, kteří by měli v EU bránit naše zájmy, potažmo, abychom dostaly dotace zpět od EU do naší kasy, tak se přičinlivě snaží podtrhnout stoličku Babišovi a tím i škodí naší republice. To by tak hrálo, aby u koryta byl jenom jeden oligarcha a ostatním nedal ani líznout.
únor 04, 2020 14:47
... : NČ
Sem jako myslel otisky prstů na těch ......
únor 04, 2020 16:49
... : kyttka
Naštěstí na to my a naše státní kasa máme. Ono počkat na ten výsledek auditu je pro Agrofert likvidační, že by dotaci dostal později? Jinak samozřejmě vím, že kromě KSČM chce z EU vystoupit i SPD, proto jsem mluvila o nácíčcích. U neparlamentních stran sleduju dění pouze u Zelených, takže u těch ostatních nevím. Jinak super, nad tím, jak umíte hezky podprahově kopnout, jsem se dost pobavila Uvedené diplomky přečtu a zhodnotím, jestli mají význam.
AD názory 16, 18 letých. Já je v tomhle věku mít musela, protože to bylo dost o bytí a nebytí, tak to holt soudím podle sebe. Já měla jiný starosti než bigbít a rokenrol. Historie a děti. No, někdo rovnou možná říká, že to a to bylo špatně. Já říkám, Mnichovská dohoda? Najdi si to. Druhá světová? Najdi si, jak vypadal svět v meziválečném období. Dnešní děti a dospívající nemyslí hůř nebo líp než předešlé generace, jen jinak. AD "chudinka" Kovy... Toho bych za zeťáka brala hned, ale mladýmu se líbí víc černovlasí.
únor 04, 2020 19:00
... : mila1
kyttko: ber to jako normální příznak stáří, které kritizuje mladou generaci, že je nemožná.. Kovy není žádný hlupák, a to jim asi právě vadí..
Mně zase vadí pletení si pojmů. Pro mne pořád platí, že zájmy Agrofertu nejsou to samé jako zájmy České republiky...ale vysvětluj si to tady, marná práce smilies/cheesy.gif
únor 04, 2020 20:20
... : NČ
Tak jsem ten bizár přelítl, přestože nemám v kudle rád odkazy na celý články. Nedočet jsem se nic novýho, co by už neproběhlo rádiem, televizí, atd.
Přijde mi to celkem samozřejmý, že se Česká republika brání proti nepodloženým nařčením několika pirátských europoslanců. Je i dobře, když to jednou provždycky rozhodne soud (i když o jeho nezávislosti si dovolím krapet pochybovat). Zatím to je furt "jedna paní povídala".
Stokrát si můžu myslet, že někde šlo o jasný účelovky (např. u Čapáka si to myslim taky), ale nejde přeci o to, co si kdejakej rychlokvaška myslí, jde o to, jasně doložit kdy, kde, čím, byl porušenej zákon.
Nevěřím, že právě v tomhle mají antibabišovci jasno. Kdyby měli, hodili by na stůl jasný fakta, datovaný a podepsaný doklady, výpisy z katastrů, v konfrontaci s citacema tehdy platných právních předpisů a s přesným poukazem, co, kde, kdy, bylo porušeno. Takhle to vypadá, že kromě krvavýho zraku nemají vůbec nic. Sorry jako. Mně prostě nenávist, závist, drby, udávání, k odsouzení nestačej.
únor 05, 2020 06:07
... : mila1
NČ, ať si Evropskou komisi žaluje Agrofert, nemám problém. Ale vadí mi, že premiér žaluje jménem České republiky (tedy i mým) Evropskou komisi kvůli problému svojí firmy. To je ta podstata, kterou jsi velmi šikovně "okecal". smilies/smiley.gif
únor 05, 2020 08:13
... : *deeres*
Tak znovu, pokud audit dopadne blbě, nedoplatí na to Babiš, ale ČR. Babiš Agrofert nevlastní, Agrofert je ve svěřeneckém fondu, přesně tak, jak to Babišovi umožnili naši zákonodárci v "Lex Babiš". Babiš jednal podle práva, jestli to bylo etické, nebo neetické, o tom zákony nerozhodují.

Okamura je nácek? Chtělo by to doplnit si vzdělání a neplést si pojmy jako nacionalista a národní socialista, který vyznává pravicovou totalitní ideologii a rasismus.
Nacionalismus (z lat. natio, národ) jsou myšlenkové tendence, ideologie a politika zdůrazňující význam národa, tedy sounáležitost skupiny lidí, kteří obvykle (dle různé definice národa) sdílejí společný původ, historii, jazyk, kulturu a území.
Nejspíš proto je nácíček, protože chce prosadit uzákonění celostátního referenda. Nálepkování Okamury,tak to už je sport pohrobků Havla.

únor 05, 2020 08:28
... : mila1
To nemá cenu smilies/cheesy.gif
únor 05, 2020 08:42
... : NČ
Jistě. Nejsou argumenty, tak to nemá cenu (a navrch vítěznej infantilní smajlík).
Je pod mou úrovní, tě, Mílo1, osočovat stejnejma dehonestujícíma výrazama "okecávat". Ale při tvý nezpochybnitelný prudký inteligenci bys snad mohla vědět, že účastníkem sporu není, ani být nemůže Agrofert, ale Česko. A Česko se, celkem logicky, brání. Na tom snad není nic špatnýho ani nepochopitelnýho. To je právo každýho nařčenýho, a pak i třeba obžalovanýho.
Audity nejsou vyšetřováním jednotlivých pochybení. K tomu sloužej kontroly! A ty spadají VÝHRADNĚ do pravomoci každýho státu, ne teda EK!
Audity, narozdíl od kontrol, sloužej VÝHRADNĚ ke zjištění SYSTÉMOVOVÝCH nedostatků. No tak fajn. Pokud audit konstatuje, že Lex Babiš je zmetek, nechť je nařízeno, aby byl napravenej. Nic proti tomu. Ale ten zmetek skutečně, věř mi, skutečně, Babiš nevymyslel.
únor 05, 2020 09:18
... : NČ
Hele, Mílo1. Tyhle věčný odkazy mě fakt derou!!! Psal jsem to už mockrát, myslim, že i zrovna teď ráno.
Buď kurnik do řitě napiš, co chceš napsat ze svý hlavy, nebo si to *****************************!!!
únor 05, 2020 11:03
... : mila1
Hele NČ, když sem napíšu své názory, tak mi vyčteš, že žádné názory nemám. A že jsem pod vlivem "chvilkařů" a ČT1. Já jsem sem své názory psala dlouho, všichni je tady znáte. Jo, jsou jiné než ty vaše, nelíbí se mi, že naši zem ovládá člověk, který je trestně stíhaný a taky se mi nelíbí, že problémy jeho a jeho firem se řeší jako problémy České republiky.
A uniká Ti jedna podstatná věc - jedná se o peníze z EU, takže EU má právo kontrolovat, jak a kde se používají. Do toho, jak používáme naše peníze, nám pochopitelně nemluví.
únor 05, 2020 12:33
... : NČ
Andrej. 2.2.2020:
"Čau lidi, uklidil jsem se do bambusu. A rovnou začnu něčím, čemu nebudete věřit.
Evropská komise SCHVÁLILA platby, které ČR už v minulosti vyplatila firmě Agrofert (spornou zůstává jediná platba ve výši 1,6 milionu korun)............ Takže ČR tyto schválené dotace vracet nebude! Nezapomínejme, že se vracelo 32 miliard kvůli tradičním demokratickým stranám.
Platí, co jsem řekl stokrát.
Česká republika dotace kvůli mému střetu zájmů, který neexistuje, vracet nebude.
Kdyby to bylo naopak, byla by to hlavní zpráva dne, která by předběhla i koronavirus."
únor 05, 2020 14:02
... : NČ
Možná by mi podstatná věc unikala, kdyby EU byla cízí, nečeská cizina, třeba USA. Ale EU není cizina, EU je, bohužel, i Česko. Takže tady nejde o vztah - darující x obdarovaný.
Jistě to tak ovšem vidí Německo a Francie, kteří, jako nejvyšší vládci Evropy poskytujou Česku dobrodiní svý velmocenský shovívavosti. Ty to teda vidíš taky tak, to nejsi sama, i když vás nechápu. já nemám rád vazalství a už vůbec nemám rád lidi, kteří se mu podřizujou, notabéne zadarmo.
Jistěže chápu ty, kteří z lokajských pozic čerpají měsíční mnohasettisícový platy, a tedy mají přímo v popisu práce matení lidí a současně držení vlastní huby. U nich je to jasný. Nemám je rád, ale rozumím jim. Těžko je můžu taky soudit, když za sebe vůbec nevím, jak bych se zachoval, kdyby mi byl podobnej příjem nabídnutej. Ale co vede běžnýho, hmotně nezainteresovanýho, člověka ke slepý důvěře v dobrotu a spravedlnost laskavý nadřazený Bruselský (tedy Německý) vrchnosti, a ke slepý oddanosti k Německu, tomu neruzomim.
únor 05, 2020 15:07
... : Krakonoš
Čau lidi! Vy, co nemáte rádi EU, mi můžete políbit zadel, protože většina z vás mi to stejně hodí znovu - Okamure a jeho lidi jsou naštěstí tak marný idioti, že mě neorozej. Moji ministři umožňujou stamilionový rozkrádačky (zatím víte o dopravě a obraně, ale vono je toho samozřejmě víc, časem se to dozvíte), ale to je jedno, vy mi to stejně hodíte, protože já na vás mám strašidlo Kalouska. Vy se prostě spokojíte s tím, že krást budou zloději, kterým fandíte. No a jinak makáme, až se z nás kouří, teď zrovna na tom, jak ještě trochu zvýšit daně a jak pořádně zatopit drobnejm podnikatelům, který tak nenávidíte - tím vám jistě uděláme radost. To dépéhačko na pívo, to se nám skvěle povedlo, žejo, lidi?
Na věčný časy váš Andrej.
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
únor 06, 2020 09:59
... : NČ
No, starý barde a starý brachu. Věci se, aspoň podle mě, nemají tak, že Andrej by byl ten vysněnej Spasitel. Spasitele, poctivce do morku kostí, kterej bude bohatejm brát a chudejm dávat, sám si ani nelízne, postará se o sirotky celýho světa, tak takovýho spasitele vzývají momentálně chvilkaři. Sice ještě nevědí, kdo to bude, ale oni už si ho najdou.
Já osobně koukám po nejméně špatnym ze všeho špatnýho. Protože někdo z těch špatnejch to nakonec bude, to ani jinak bejt nemůže.
Takže věz, že úplně všechno, co shora vyčítáš Andrejovi, by dělali, nebo budou dělat, i všichni jiní, tebou zřejmě obdivovaní, i když je pro jistotu nejmenuješ. A budou to dělat ještě horlivějc! O čemž už nás ostatné za pár desetiletí stihli přesvědčit. Piráti jsou výjimka. Těm na to stačilo pár měsíců.
únor 06, 2020 13:37
... : Krakonoš
Ne, Andrejko není spasitel, Andrej je naprosto cynickej arcilotr, kterýmu zobete z ruky ty jeho žvásty, že sní o nějaký zemi a dělá to pro vás. Ten sní jen o růstu svýho impéria a možná o tom, co mu za to Monika poskytne... Klaus starej, ten aspoň přiznal, že se "zhaslo", netvářil se jako zachránce všehomíra.
Ale vo to tak nějak nejde, to máš pravdu, bohužel člověk už je takovej, že si chce trochu "pomoct," takže kradli všichni a krást budou vesele dál, rozkrádal se i ten úžasnej socialismus naprosto nevídaným způsobem, jen toho nesměly bejt plný noviny jako dnes. Jde vo to, že tahle parta chce stvořit stát, ve kterým já nechci žít, zatímco parta těch, který volím já (a jejich spojenci) aspoň ten princip fungování státu viděj směrem, jak ho vidím i já. Takže tak, barde.
únor 06, 2020 14:20
... : Iris
Krakonoši, je balzám na duši číst, co píšeš. Nechci tu už být, ale musím tě alespoň pozdravit.
Barde smilies/wink.gif
únor 06, 2020 14:30
... : NČ
To, že ho viděj tvým směrem, to víš jak jako? Podle jejich žvanění, když byli vyšoupnuti od koryt, nebo podle skutků, vč. skutků, který už předvedli?
únor 06, 2020 16:03
... : NČ
Proč tu, Iris, nechceš už být? To jako proto, že tvou nezpochybnitelnou Víru si tady někdo odváží zpochybňovat?
Balzámem na tvou duši jsou slova, že Andrej je naprosto cynickej arcilotr?
Ale to přeci slyšíš denně z televize i z rádia. To ti jako k bazámování nestačí? A stačí ti už, že ti to řekla nejen televize nebo rádio a teď ti to tady potvrdil moudrej z nejmoudřejších?
No vidišto. Mně je tenhle mudrc z hor celkem ukradenej. Občas se zjeví, hodí svý moudrý myšlenky, teda, že jsou moudrý, o tom je přesvědčenej jen on, ale tím to končí. Například já je za moudrý nepovažuju, hodně slušně je označuju za nemoudrý. Na námitky, dotazy a protiargumenty už dál nereaguje a zase na delší čas zmizí v horách. Zřejmě k meditacím.
Teď mě napadá, že jste na tom dost podobně. Nejen on a ty, ale i další, co "už tu nechcete být".
únor 06, 2020 16:53
... : Krakonoš
No tak třeba podle toho, jak kdo hlasuje vo zákonech a tématech, který se mě nějak dotejkaj či je považuju za klíčkový. Samozřejmě že nažvaníno toho bylo stokrát víc než vykonáno, s tím už jsem se tak nějak smířil, protože to se děje celejch 50 let a 11 měsíců, co jsem v tomhle těle. A bojim se, že v minulejch inkarnacích to bylo stejný a v těch dalších se žádná změna k lepšímu konat nebude. Takže spíš koukám, zda neprosazujou věci z mýho pohledu vysloveně škodlivý a zda se takovejm věcem snažej bránit.

Iris, taky tě moc zdravím :-) Bysme si mohli někdy udělat vejlet do Prahy a starýho bracha ze Žižkova pozvat někam na kozla. smilies/grin.gif
únor 06, 2020 16:56
... : NČ
Obecný řeči mě nezajímají. "podle toho, jak kdo hlasuje...". A jak teda kdo hlasuje, a o čem konkrétně? Jinak si sotva můžem něco o tom říct.
Svý tělo a svý reinkarnace si řeš s Jeho Svátostí Dalajlámou, v tom se nevyznám. Jen tak krapet pochybuju o velikosti tý svátosti, která, ač nadána božskou svátostí, neumí si vyřešit ani vlastní zrakovou vadu a je, s celou svou svátostí, odkázaná na brejle.
Na pivo klidně, kdykoliv.
únor 06, 2020 17:46
... : Iris
....jó pivo, teď je kolem něj docela fičák co ? smilies/wink.gif
únor 06, 2020 18:46
... : mila1
Iris, Krakonoši, zdravím smilies/smiley.gif Je fajn přečíst si tady něco jiného než chválu na našeho "spasitele".. Měli bychom chodit častěji
únor 06, 2020 19:34
... : Krakonoš
Možná zkusim poradit Schillerový, že by se mohla zavíst daň z příspěvku do internetový diskuse a ktomu DPH 21%. A důchodová reforma je v kapse! smilies/grin.gif smilies/wink.gif
únor 06, 2020 19:56
... : NČ
Votom to celý je. Že docela obyčejnej požadavek na objektivní důkazy, považujete za nepřípustnou chválu spasitele.
Nikde a za nic ho nechválím, ale odmítám ho nazývat "estébákem" (není to dokázáno). Odmítám ho nazývat zlodějem (není to dokázáno).
Je snadný, o někom, kdo se tady nemůže bránit, říct, že je cynickej arcilotr, protože si to myslím. Je taky snadný, považovat za nepřítele každýho, kdo je tak zabedněnej, že si dovoluje chtít důkazy. Jestliže někomu stačí, že si to myslí ČT a Kalousek, tak to sorry jako, tohle mi skutečně nestačí.
únor 07, 2020 03:45
... : zuza
Krakonoši taky jednou budeš důchodcem, to si zapiš za uši, aby jsi někdy neslyšel od svých vlastních dětí že tu překážíš!
únor 07, 2020 06:55
... : mila1
NČ, já bych to otočila. Můžeš mi vysvětlit, co dobrého udělal Babiš pro tuto republiku? To, že šlape ekonomika, je díky tomu, že se ekonomice v posledních letech daří v celé Evropě, ne zásluha jeho. Připadá Ti v pořádku, že místo, aby šetřil na horší časy, vyluxoval státní pokladnu až na dno a zavázal stát nesmyslně velkými mandatorními výdaji na další roky, aniž by zajistil odpovídající příjmy? A co říkáš na jeho skvělé ministry? Jednoho za druhým vyhazuje za neschopnost. Nedivila bych se, kdyby skončil i ministr obrany. Vicepremiér Havlíček určitě zvládne i tři ministerstva.. To Ti přijde normální?
Proč ho tolik obddivuješ? Proto, že za pomocí svých právníků našel kličky v děravém českém právu a "bere si pro sebe" podle zákonů? Co morální stránka celé té věci? Nic? Takové to heslo - Kdo nekrade denně ani hodinu, okrádá rodinu...Proč mne to napadlo?
Z Tvých komentářů jsem si domyslela, že si myslíš, že on jediný ze současných politiků, je osobnost. No já si myslím, že jakýkoliv předseda opozičních stran by dokázal vládnout rozuměji. Ano, problém je, že opozice je roztříštěná a nedochází jim, že jako malé straničky nemohou Andreje pokořit. Kalouskova snaha sjednotit celou pravici a jít proti ANO jednotně - navrhoval to už v roce 2016 - naráží na nepochopení stran a straniček, kde každá si myslí, že obstojí lépe sama. Přijdou mi směšné výroky pana Fialy o tom, jak vyhraje volby a neméně pak výroky pana Bartoše o tomtéž. Takhle se volby nevyhrávají.. Třeba jim to ještě dojde. Potřebovali by pořádný průzkum veřejného mínění a zařídit se podle toho. Tím se řídí Andrej a funguje to. Ale Mára Prchal je bohužel jen jeden.
únor 07, 2020 07:36
... : NČ
To si budeme zase vzájemně posílat, co kdo (ne)udělal dobrýho. Mně zatím stačí, že Babiš neudělal nic zlýho, hlavně ne horšího, než ti, co byli před ním. Nebo snad věříš, že jim šlo o blaho Česka, a ne jen o plný koryta, ke kterejm by se zase moc rádi dostali a už pochopili, že dokud bude existovat Babiš, tak se nedostanou?
Mandatorní výdaje by musela vydat každá vláda, taky zvýšit daně. Je to celkem jednoduchá rovnice, s kterou nikdo nehne. Každá vláda by taky musela podlejzat Německu, to je danej fakt! Šetřit na horší časy, to je jistě skvělá věc, když ale je, z čeho šetřit. Jinak jsou to jen prázdný fráze. Opakovat se už nebudu, jak bych si já šetření představoval, protože to je naprosto mimo jakoukoliv politickou a geopolitickou realitu. I když je to omletý klišé, je pravdivý: "politika je umění možného."
Jo, a ten Havlíček. Jak to mám vědět? A jak to víš ty? Sotva si můžu troufnout říct, že dvě ministerstva nezvládne. Ministrování samo je spíš funkce politická, formální, reprezentační. Je to jen o organizaci práce a o výběru lidí, kteří teprve skutečně pracujou. Jak se říká, dobrej šéf musí umět práci rozdělit tak, aby na něj žádná nezbyla. Neboli - dobrej šéf se pozná podle toho, že vše funguje i bez něj.
(Jak může Andrej zvládat vládu i Agrofert současně? No vidišto, jde to.)
únor 07, 2020 08:06
... : mila1
Chtěla jsem odpovědět, ale stačila mi jedna Tvoje věta:
Mně zatím stačí, že Babiš neudělal nic zlýho, hlavně ne horšího, než ti, co byli před ním.
Jestli si myslíš tohle, tak opravdu nemá cenu s Tebou o těhle věcech diskutovat. Pěkný den.
únor 07, 2020 08:29
... : NČ
Takhle si představuješ diskusi a argumentaci s nesouhlasícím? To ale vypovídá o tobě, ne o mně.
Neva, vlastně jsem nic jinýho ani čekat nemohl. Ale třeba zareaguje starý bard. Nebo žeby přímo Žena?
únor 07, 2020 08:46
... : Iris
NČ - důkazy....stále se volá po lepších důkazech. Jak lze dokázat vinu člověku, který je u moci, disponuje imunitou, zásadně ovlivňuje všechny státní aparáty, media, disponuje prostředky, penězi, lidmi, má vlivné kontakty, smí ovlivňovat svědky čehokoliv....nemusím mluvit o AB, to platí obecně přeci. Jaká je moc bezmocných? Jen demonstrovat. Což ty mocné absolutně nevychýlí a neznervozní a polovina národa tomu tleská, je to odporné a doufám, že jednou to skončí. Že jeho myšlení nevykazuje průzračnou morální jasnost a soudržnost (cituji) je snad více či méně jasné každému. Vždy požaduješ jasné důkazy, nejsi věřící a věřící nechápeš, přesto jsi chopen věřit tomuto člověku na základě...čeho? Nerozumím ti.

Proč sem nerada chodím jsem včera napsala do jiné debaty a vím, že tys ji četl. Jen zopakuji - čekáte tu na oponenty a nepřátele, bez nich se tu nudíte, jen v debatě, do které strčí nos někdo s jiným názorem, ožijete. Poslouží vám k tomu i špatná gramatika náhodné návštěvnice. Jak jsem psala - i Žena je pro vás požehnání, máte se na kom vyřádit. Ráda jsem diskutovala s přáteli, nechce sloužit vašim provokacím a zlé krvi jako oponent až nepřítel.

Milo - zdravím, souhlasím, že nemá cenu tady v současné době a za současných podmínek diskutovat a prosím - nekrmme je smilies/smiley.gif

únor 07, 2020 08:54
... : NČ
to ale, Iris, nemyslíš vážně. Že ne?: "disponuje imunitou, zásadně ovlivňuje všechny státní aparáty, media,"
únor 07, 2020 09:31
... : mila1
NČ, já si to myslím taky. Vem si poslední případ odvolání ministra Kremlíka. Něčím se jim znelíbil. Že to bylo kvůli předražené zakázce, ostatně stačí si přečíst, jakou zakázku teď dal současný dvojministr průmyslu a dopravy státnímu CEBISu a bez výběrového řízení. A hned poté, co kolem sebe Kremlík začal kopat a bránit se, vyšel v Babišově Idnesu článek o tom, jak si Kremlík koupil za 14 mega byt a platil cash. Prostě ten člověk, kterému se Ty tolik obdivuješ, má na každého složku a vytáhne ji v okamžiku, kdy je potřeba. A proto si koupil média, aby ta infa mohl uveřejnit.
A ještě něco, psal jsi tady něco o tom, že ČT je proti němu zaměřená. Ale - vem si, že vždy, kdy se na něj provalí nějaký z jeho mnoha průšvihů, má okamžitě zajištěno, že bude se svou obhajobou - "to je lež, já jsem nic neudělal" - vystupovat na všech televizích. To Ti přijde normální? Mně teda ne.
A máš pravdu, Iris, taky to tak cítím, to oživení, pokud sem někdo z nás napíše něco "z druhé strany".
únor 07, 2020 09:51
... : NČ
Už jsem se jednou ohradil proti vkládání mi do huby, že ho obdivuju. I jsem to zdůvodnil. Ale jak je vidět, každej, kdo požaduje objektivitu a důkazy, protože mu nestačej drby a pomluvy, je obdivovatelem estébáka a koblihářem. Nojo. Když důkazy nejsou, musí se holt vystačit s drbama a pomluvama.
Když řeknu, že s Kramnym bych sice nikdy na pivo nešel, přesto ale to, na základě čeho byl odsouzenej, mi nestačí, tak tady stejně už navěky budu zdejším obdivovatelem Kramnýho.
Co se týče Mladý fronty, neznám nikoho, kdo by ji četl, natož, že by ji kupoval. Podle mě jde o celkem bezvýznamnej plátek, jehož majitel je každýmu naprosto jasnej a podle toho je i jasný, že logicky musí bejt MF závislá, a co teda od ní čekat. Na rozdíl od ČT, která se navenek tváří nezávisle.
únor 07, 2020 10:31
... : Iris
to ale NČ nemyslíš vážně, že ne?
Co se týče Mladý fronty, neznám nikoho, kdo by ji četl, natož, že by ji kupoval. Podle mě jde o celkem bezvýznamnej plátek

Pokud ne MF, tak je tu spousta dalších, patřících stejnému pánovi.
únor 07, 2020 10:36
... : NČ
Spousta kterých dalších, známých a hromadně čtených, ovlivňujících mínění statisíců?
Já to skutečně nevím. Papírový noviny jsem neměl v ruce už nejmíň 10 let. A pro další účely odedávna zásadně používám toaletní papír. Dobrý bejvalo kdysi Rudý právo na čištění oken, který jsme v podniku měli ve vrátnici zadara. Ale to ještě byly noviny skutečně papírový, bez příměsí plastů, a skvěle sály vodu.
únor 07, 2020 11:08
... : mila1
NČ, myslím pochopitelně webovou verzi novin, z tištěných si občas koupím jenom Reflex.
Dřív jsem měla ve zvyku prvně zhlédnout idnes, aktuálně, novinky, lidovky.. a dřív bývala idnes ta, která nosila první a ověřené informace. Nyní, když se něco stane, hlavně když se jedná o další průšvih premiéra,tak první informují novinky a poslední, s velkým odstupem (asi až projde schválením) idnes. Takže pořád na idnes ze zvyku chodím a se mnou i spousta lidí, představ si. Možná i proto, že na diskuzi tam chodí lidi, kteří se ještě nedali zmást masírkou o tom, jak vše, co dělá AB, je skvělé - ti chodí na novinky. smilies/smiley.gif
únor 07, 2020 11:23
... : Iris
NČ - s čištěním oken RP souhlasím, nemělo to chybu.smilies/smiley.gif
Já sama jsem odebírala denně Mladou frontu několik desetiletí a vím, že nás bylo hodně - to jen k té poznámce, že nikoho takového neznáš. Například v práci jsme se bavili o článcích MF apod.

A ty další tiskoviny? No to je asi všechno pod heslem Mafra, ne? Sami se tam chlubí, že:
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionů čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

únor 07, 2020 11:25
... : NČ
Dobře. Příležitostně se teda na MF podívám. Doteď mě to ani nenapadlo, ani jsem netušil, že je tam taky nějaká diskuse.
Koukám denně jen na Novinky na Seznamu, protože to mám na hlavní stránce po otevření internetu a taky tam mám emajly. Pak ještě sleduju Parlamentní listy, hlavně to, co se na Novinkách nedočtu. Ale i tak, když mě něco na PL zaujme, tak si to VŽDYCKY vyhledám ještě jinde. Mimo to taky sleduju denně Radiožurnál, včetně 20ti minut debaty v 17 hod., pak komentáře v 18 hod. a pak většinou zprávy Primy v 18.55. Občas jsem pustil i Soukupa, ale teď už nepatrně, vlastně vůbec. Dokud si přes košili s vyhrnutejma rukávama nekoupí sako, a dokud bude každou zprávu doprovázet komentářem pro blbečky "tak já vám to vysvětlim", tak už ne!
únor 07, 2020 14:05
... : *deeres*
čekáte tu na oponenty a nepřátele, bez nich se tu nudíte, jen v debatě, do které strčí nos někdo s jiným názorem, ožijete. Poslouží vám k tomu i špatná gramatika náhodné návštěvnice. Jak jsem psala - i Žena je pro vás požehnání, máte se na kom vyřádit. Ráda jsem diskutovala s přáteli, nechce sloužit vašim provokacím a zlé krvi jako oponent až nepřítel.


Je tady spousta jiných příspěvků, naposledy jeden hezký od Kyttky,diskuze nulová. Žádného z vás ze spravedlivých spasitelů ani nenapadlo, něco k tomu napsat, nebo alespoň poděkovat za to, že se namáhala napsat článek. Jenom čekáte na příspěvky, kde se se svými sympatizanty pozdravíte a navzájem si sdělíte, že ti, co s vámi nesouhlasí jsou fuj.
únor 07, 2020 19:47
... : Iris
Ano Deeres, je tu spousta jiných příspěvků, ale stále ti stejní lidé. Nejde o příspěvky, jde o společnost, ve které se čím dál častěji a zřetelněji bojím otvírat a svěřovat, vždyť i úsměvy se tu už bojím používat, je mi nepříjemné slovíčkaření a vytahování starých zapomenutých myšlenek z databáze jako důkazů o té či oné pravdě či nepravdě... Jo, jsem ráda, když sympatizanty jednou za čas potkám, nebývají to totiž setkání častá, o to jsou milejší. Dokud nedostaneme distanc, snad to není zakázané...?
Už to tu jednou kdysi bylo napsáno - hezké věci a osobní postřehy a myšlenky se člověku občas nechce sdílet s každým. V zlé atmosféře se mi vůbec nedaří najednou přešaltovat a zase jakoby nic přátelsky štěbetat o milounkých tématech, byť jsou zajímavá.
Nevím o tom, že by bylo povinností reagovat na všechny články a děkovat za to, že je někdo napsal. Ano, je to snad slušnost, ale pozitivní spontánní reakcí byla vždy diskuse na dané téma pro ty, které téma zajímalo a chtěli se k němu vyjádřit ve společnosti dalších, které zajímalo také. Anebo třeba nezajímalo, ale bylo fajn si tu povídat. V příjemné společnosti. A protože tu bývalo hodně lidí, diskutovalo se hojně i v situaci, že se mnozí k danému tématu nevyjádřili, protože prostě je třeba nezajímalo. Teď je nás tu pár a ještě se navzájem dovedeme urážet na potkání, tak co čekáš? A pokud náhodou sem vleze někdo nový, pustíte se do něj jako sršně.
Jednou za čas objevím pocit, že se chci přece jen zkusit znovu zapojit do povídání. A pak si přečtu něco podobného jako je tohle:


....... že vyjela někam za Prahu, přesvědčovat vidláky o té svě jediné pravé a pravdivé pravdě a nakonec, že to dopadlo tak, že se s vidláky zbourala v nějaké venkovské knajpě, pokud vůbec přežila.
.........Nejspíš mají na mysli, že spáchají na Letné sebevražednou, hromadnou demonstračku koronavirem, když nebude po jejich tak "...dupy, dupy!".
..........No, tak kdyby se chtěli "za demokracii" a na protest proti estébákovi hromadně na Letný upálit, dodal bych zdarma dva dvacetilitrový kanystry s benzínem.
........Přidám sirky...:-)

No a vím, že sem zřejmě nepatřím a mám na dlouho mám zase po chuti i jen číst, natož psát, když jsem jen venkovský vidlák určený ke spálení.
I když nechci ubližovat Daniele.
I kdyby tu byly jiné články ze zlata.
únor 07, 2020 23:07
... : NČ
Pokud někoho uráží označení "vidláci", měl by vědět, že se jedná o výraz, vzešlý z nejvyyšších míst Milionu chvilek pro demokracii: "... Prahu už máme, teď musíme na venkov, přesvědčovat vidláky."
Takže, jestliže to tady bylo použitý, jednalo o ironický parodování a poukázání na to, co si šéfové Chvilkařů o venkovanech myslej ve skutečnosti. Snad bych to ještě i někde našel v nepopiratelný podobě, ale vlastně to ani nemá cenu.
únor 08, 2020 03:45
... : NČ
Nedalo mi to a chvíli jsem hledal. S výsledkama: Tento příspěvek na Facebooku už není dostupný. Je možné, že byl odebrán nebo se změnilo jeho nastavení soukromí.
Originály zmizely, takže už jen z druhý ruky:
"Mediální analytička Irena Ryšánková si také přisadila: „Pokud chce Milion chvilek prosadit své zájmy, nemyslím, že by k tomu pomohly zrovna tyhle typy příspěvků, jako třeba od Jana Pesera: ‚Demonstrace budou každý týden, doufám, a přímý přenosy i pro vidláky z venkova.‘
Ten venkov, přátelé, nás živí,“ vzkazuje.
Termín „vidláci“ použil i publicista Jan Jetmar, který vyzývá k občanské neposlušnosti formou zablokování hlavního města. „Blokovat vlaková nádraží, metro, letiště. Blokovat přechody ve městech. Vyhlásit stávku. Ten zločinec a estébácký udavač musí pryč! Když zablokujeme Prahu, tak ho to položí a vidláci mu nepomůžou,“ uvedl na Facebooku ohledně Babiše.
únor 08, 2020 04:29
... : *deeres*
Jo, jsem ráda, když sympatizanty jednou za čas potkám, nebývají to totiž setkání častá, o to jsou milejší.


Iris, to mně tedy vysvětli, že ze všech možných článků na různá téma, tak skupinu antibabišovců a příznivců Miliony chvilek, zajímají pouze články politické. To se tu pravidelně pak objeví skupina "Melody boys", aby se pozdravila, utvrdila se v tom, že je stále stejného pevného názoru a opakovaně se pevně semkla.
"Vidláci", tak to byla jenom parafráze na řeči MMCH,myšleno ode mne ironicky. Sama jsem už šest let vidlák a postupně se přesunuji rovnou do míst, kde lišky dávají dobrou noc.Není to moje řeč, je to řeč antibabišovců, kteří mluví o vidlácích a gerontech,co už brzy zemřou, protože těm budoucnost nepatří.
únor 08, 2020 07:06
... : mila1
Ještě k těm vidlácím:
Takže, jestliže to tady bylo použitý, jednalo o ironický parodování a poukázání na to, co si šéfové Chvilkařů o venkovanech myslej ve skutečnosti.


No možná to někdo z chvilkařů řekl, nevím, na jejich shromážděním jsem nikdy nebyla. Spíš mi přijde horší to, co si myslí náš pan prezident o voličích: "Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt."
Předpokládám, že nikoho z účastníků této diskuze se tohle označení netýká. Nebo ano? smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
únor 08, 2020 09:20
... : NČ
Já to zase, Deer, občas slíznu z druhý strany, z tý mý strany: "Pražáci jsou namachrovaní pitomci, jen díky nim se TOP a STAN dostaly do parlamentu a jen díky nim mají piráti svůj výsledek".
No, ona je to svatá pravda, takže těžko můžu nahlas nesouhlasit i když nesouhlasím. Protože za posledních 50 let a zejména 30 let, už aby rodilýho Pražáka v Praze hledal lupou. Stačí si prolítnout např. primátory. Samá náplava. A Pražáci, skuteční Pražáci, ti, jak jen můžou, zdrhají na vidlákov.
Ale za pár let dalšího členství v EU už budou všichni Pražáci zdravě opálení, vyroste pár dalších mešit, primátorem bude nějakej Muhammad. A postupně, jak se to bude množit, už i rodilí Pražáci se budou jmenovat Muhammad.
-----------------------
Mílo1: Mě se podprůměrnej intelekt skutečně netýká. A jen pro zajímavost. Jedná se o slova odborníka, psychiatra Cyrila Hoschla. Ruskočínskej šváb ho jen citoval:
„Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt. Těmto lidem, a je to polovina národa, uniká mnohotvárnost a mnohoznačnost světa, a co z tohoto světa v jejich očích zbývá, lze rozdělit na celkem jednoduché, většinou protipólné elementy. Někdy se tomu říká černobílé myšlení. (Karolinum, 1991)“
únor 08, 2020 10:08
... : mila1
NČ, vím, čí to je výrok. Ale pan prezident ho citoval před lety, když byl proti přímé volbě prezidenta. A ejhle, tenhle národ, o němž asi nemá příliš vysoké mínění, jinak by uvedený výrok necitoval, si ho zvolil.. Nevypovídá to o něčem? :-)
únor 08, 2020 10:14
... : NČ
Mínění má zcela realistické, jak i odpovídá skutečnému stavu, cca 50/ 50. Jede jen o to, kdo z nás se považuje za nadprůměr a kdo za podprůměr. Tady jsou úhly pohledu skutečně rozdílný o 180stupňů. Samo konstatování toho faktu určitě sedí, ale je bezvýznamný, protože každej si vezme, co si vzít chce.
Jinak řečeno: Buď jsou ti blbci pravdoláskaři a chvilkaři, nebo jsme blbci my, kobliháři a ovaroidi. Teď už jde jen o to, kdo to rozsoudí skutečně nezávisle. Já nikom takovym nevím.
únor 08, 2020 11:02
... : Iris
Deeres,
neumím odpovědět na Tvoji otázku, upřímně nad tím přemýšlím dlouho. Tedy proč nečtu všechny články a nekomentuji je. Nechci působit jako nevděčnice nevděčná. Víš, řekla bych, že se změnila spousta věcí za těch mých deset kudlančích let. Za prvé - už nejsem akutně nešťastná a zlomená, nehledám tu pomoc. Jen jsem sama a k tomu je dobré tu být s vámi, i když jen občas.
Změnila jsem se i v tom smyslu, že jsem se naučila brázdit vlny internetu a poznávat nepoznané ze všech možných koutů světa, už nebulím, už si užívám. Wikipedie odpoví na všechny otázky, je plná odkazů a odboček, které mi upevní a rozšíří znalosti a ukojí zvědavost. Všude spousta absolutně skvělých fotografií, videí z různým míst apod. Jistě víš, jak to myslím. Pak - a nemějte mi to prosím za zlé - mě úplně vždycky nebaví číst různé např. cestopisné nebo kuchařské a psí články z kudlančí tvorby, byť se skláním, opravdu, před jejich autory. Trochu čtivější jsou pro mne vlastní vzpomínky a staré zážitky, např. zrovna Ty, Deeres, umíš zaujmout. Já jsem už neschopná a líná něco podobného utvořit. Jiná věc je přijít, přečíst, pochválit a podiskutovat. O tom to asi většinou je. Jenže - a to jsem psala výše - někdy mám pocit, že článek úctyhodný, ale mezi lidi se mi nechce. Většinou pod vlivem nějaké předešlé kudlančí bitvy, kdy se mi zdá - možná fakt jen zdá - že sem nepatřím a jen urputně diskutovat ze slušnosti mi nepřijde upřímné.

Už jsem psala jednou, že Kudlance a Daniele vděčím za mnoho, zejména v době kdy se mi moc už ani nechtělo fungovat, mi tahle parta lidí svými názory a radami moc pomohla z těch mých sr***k. Velký dík Daniele. Poznala jsem nové lidi a udržuji s nimi dodnes kontakty. Tehdy Kudlanka fungovala jako poradna a i když tu byly fajn články z pera čtenářů, nejvíce se odehrávalo pod články o manželských nevěrách, partnerských trablech apod. I jiní tu byli ve sr***ách nebo se z nich vyhrabali a dokázali o tom psát a obešlo se to bez výsměchu a podobných jevů. I jsme se hádali, každý má svoje zkušenosti a pohled na ty situace. Ale i tím jsme si vzájemně pomáhali, tak to cítím i teď zpětně.

Pak do toho vstoupila politika, volby a výsledek je tento. Změna standardů slušnosti a možných hranic slušné komunikace a rozdělení společnosti je celorepublikový jev a viním z toho prezidenta sjednotitele. I sem to zaválo, to musíte cítit, neříkejte, že ne.

No a tak se prostě stane, že sem nechodím pravidelně, ba ani nečtu zdaleka všechno, i když působím dojmem, že ano. Jsem ráda a doufám, že ve svobodě mohu číst a reagovat dle své libosti.
Pak se mi jistě stane to, že mnohé i prošvihnu. Jako třeba článek od Kyttky.

Kytičko - já jsem jeden z předních Potterheadů a kdybych jen tušila, že se pod titulkem JAK JSEM SE PODÍLELA NA ZLOČINU skrývá jedno z mých nejoblíbenějších témat, jistě bych se do povídání s Tebou pustila a s radostí. A to i kdyby mudlové namítali. Jen jsem v té době Kudlanku prostě míjela. Omlouvám se. Možná se pod něj ještě nacpu, a o své potterománii si popovídáme, jo? smilies/wink.gif

A ještě na závěr krátého psaní - dnes jsem na přednášce Univerzity třetího věku na historické téma poslouchala přednášejícího, který mluvil o tom, že například dnešní člověk není schopen pochopit lidi z barokní doby, natož pochopit třeba středověkou či ještě starší či cizí mentalitu. Jak odlišné mohou být například názory na přínos a velikost Jana Žižky či Julia Fučíka. Jak absolutně rozdílně mohou být jejich činy chápány a interpretovány různými lidmi. A přidal příhodu, kdy se setkal s lidmi, kteří spolu byli v jednom koncentráku jako vězni. A ti lidé vzpomínali a vzpomínali, načež se do krve pohádali, protože se neshodli na detailech. Lišil se jejich pohled na prostředí, na lidi kolem, lišily se zásadně jejich pocity z toho či onoho....Řekla jsem si dnes, že asi není možné, abychom jeden druhému dokázali předat, nechci psát vnutit, svůj pohled a hodnocení světa kolem nás. Nejlepší by bylo, kdyby - když už pravda je tak rozmanitá - zvítězila alespoň ta láska nad úmyslnou zlou lží a nenávistí. smilies/smiley.gif


únor 08, 2020 13:23
... : zuza
Je to hezké. ale asi bych zakončila zvítězila alespoň ta láska. To další bylo zbytečné, jen znovu víříš emoce, z té přednášky vlastně jsi si nic nevzala.
únor 08, 2020 14:12
... : Iris
Jak myslíš Zuzo, přistupuji na tvoji úspornou údernou komunikaci v jedné větě, a ani nepátrám, proč mi vlastně píšeš smilies/wink.gif
únor 08, 2020 14:27
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]