O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JAK ŠPLHAJÍ TRPASLÍCI PDF Tisk E-mail
Středa, 15 únor 2023
Přejít na obsah
JAK ŠPLHAJÍ TRPASLÍCI
Strana 2

 

 

Jak by asi dopadl v šatně hráč za promyšlený úmyslný gól do vlastní branky, to si lze snadno představit.

 

Strana ty zrádce teď zřejmě přímo vyloučit nechce, ačkoliv vyražení na hodinu by bylo jediné správné řešení.

Jim samotným se ovšem taky odprejsknout nechce.

Tak to vidím na asi nejjednodušší řešení; vykašlat se na ně, přestat je brát na vědomí a docela jednoduše je už nikdy nezařadit na žádnou volební kandidátní listinu.

Řekli si o to sami a až vyschne koryto, odprejsknou sami. 

 

 

"Nehledej ušlechtilý motiv činu tam, kde se nabízí nízký.“

Edward Gibbon.

 

 

 

 

22 Unusual Dwarf Types - Tribality O tom, jak šplhají trpaslíci a jak se jim odvděčili, by mohli vyprávět i prezidenti Klaus i Zeman.

 

Jak je vidět, šplhací sport nikdy nevymizí.

 

 

no, co vy na to, dámy a pánové?

Váš NČ

 

 

 

Komentáře (125)add feed
... : Jiri Bilina
No, ona ta hranice mezi stranickou disciplinou a nazorovou pluralitou je nekdy hodne osemetna.
Ovsem kdyz nejakou stranu zalozi (nebo zcela ovladne) populisticky lhar a oligarcha touzici po neomezene moci (Babiš, Trump, Orban), neni co resit.
Kazdy kdo si otevre hubu se stane automaticky zradcem, se kterym je nutno po bolsevicku zatocit.
Mikin
únor 16, 2023 01:02
... : Míša šíša
Pepo, ty teda jedeš. Doufám, že budeš pokračovat v nastaveném trendu a každý den tu od tebe najdeme nový článek. smilies/kiss.gif
Hele, hezká fotka. A pak že nemáš rád psy. Předpokládám, že tuhle čubu bys i snesl v posteli. smilies/wink.gif

Jinak jsem si tedy při zmínce Klause a Zemana, vzpomněla na nedávný výrok naší věčně zděšené velikánky Mirky Němcové na adresu těchto dvou pánů. Jak se k tomu následně Klaus vyjádřil, tuto paní právě on vytáhl do politiky z absolutní nuly a měla by mu být vděčná za vše, čeho v politice dosáhla. (Já bych teda spíš řekla, kam až dosáhla, protože výsledek nějaké práce zadní vidět není.) Přesto se tato osoba neštítí na svého stvořitele plivnout, i když mu svými schopnostmi, a to především mentálními, nesahá ani po kotníky.
únor 16, 2023 05:22
... : Josef
No těbuch. Nevim, za co se mi redakce mstí dvacetiletou fotkou. Ale asi tušim.
Omlouvám se dámám, i když v tomhle případě v tom výjimečně skutečně nejedu.
únor 16, 2023 05:45
... : *deeres*
Ani trochu si nedělám iluze o tom, že politici, jako naši zaměstnanci, pracují pro nás. Co zbylo z předvolebních vládních slibů? Nic! Jenom drze svoje veletoče oomlouvají nějakou objektivní změnou.
únor 16, 2023 06:05
... : Petr Sysala
Objevuji se úvahy, které profese v brzku nahradí AI (umělá inteligence). Podle mne už by politiky mohla nahradit hned teď. Na to by stačila i umělá blbost.
Jen jsemm zvědav, jak ji ti šmejdi budou bojkotovat a sabotovat, bo jim půjde o koryto a to je jediné, o co jim tam jde.
Pro likvidaci automobiloveho průmyslu hlasovali vsichni naši zelení a piráti, co je tohle za zmxxy

únor 16, 2023 06:21
... : Petr Sysala
Politici teď budou mít trochu ošemetny problém.
Asi pamatujete kauzu přilby velitele roty nadporučíka Jana Čermáka a praporčíka Hynka Matonohy, které "zdobily" erby brigády SS Dirlewanger a divize SS Hohenstaufen.

Zelenskyj udělil čestný titul 10. samostatné horské útočné brigádě za její úspěchy v bojích proti ruským silám. Nově bude jednotka známa pod názvem Edelweiss.

To fakt nevymyslíš.





únor 16, 2023 06:53
... : Josef
Zajímavej postřeh, Péťo. Nestačim sledovat všechno, ani mě to nějak zvlášť nebaví, tak mi to uniklo.
Ale je to divný. Pokud vim, tak na Ukrajině přeci fašisti ani nacisti nejsou.
únor 16, 2023 07:23
... : Petr Sysala
Článek už byl z iDnes odstraněn a je dohledatelny pouze v archivu vyhledávače.
Strážci na ministerstvu pravdy asi už přišli do práce...
únor 16, 2023 08:11
... : Josef
Ale pracujou pomalu. Jinde se to dá ještě vyhledat. Však už taky vrchního cenzora premiér vyrazil a přichází jinej sekáč!
únor 16, 2023 08:22
... : Jiri Bilina
Jak to Josef ze na Ukrajine nacisti a fasisti nejsou? Kdo myslis ze se tam pres hranice uz skoro rok somruje, provadi genocidu, krade, znasilnuje, srovnava se zemi cela mesta?
Spousta Wagnerovcu prisla primo z kriminalu a je hakovymi krizi potetovana od hlavy k pate.

únor 16, 2023 08:32
... : Jiri Bilina
A co se zradcu a trpasliku z ANO tyce, zde plati jedno.
PRAVDU MÁ NÁČELNÍK !!!
únor 16, 2023 08:35
... : andrea
MIKŠÍČKU, JO, JAKO VŽDY TY MÁŠ PRAVDU...

vždyť to všude píšou, že je právě Volodymyr Zelenskij vyznamenal. Jen je to trošku jinak, žejo.
na idnes.cz píšou:

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj udělil čestný titul 10. samostatné horské útočné brigádě za úspěchy v bojích proti Rusku. Nově se jednotka jmenuje Edelʹveys, podle rostliny plesnivce alpského. Květina je známá i jako protěž alpská. Ruská propaganda z nevinného jména udělala důkaz ukrajinského nacismu. Jméno Edelweiss totiž nosila i nacistická protipartyzánská jednotka.

„S ohledem na příkladné plnění svěřených úkolů při ochraně územní celistvosti a nezávislosti Ukrajiny uděluji 10. samostatné horské útočné brigádě Pozemního vojska Ozbrojených sil Ukrajiny čestný název Edelʹveys,“ uvedl ukrajinský prezident v prohlášení na stránkách prezidentské kanceláře.

„Ode dne vyhlášení bude brigáda známa pod tímto názvem,“ dodal. Edelweiss je německé označení pro horskou květinu protěž alpskou či plesnivec alpský. Tento název převzaly i jiné jazyky.
(Zelenskyj minulý týden chválil brigádu za úspěšné protiofenzivní operace v Doněcké oblasti. Připustil, že situace je zde obtížná a ukrajinské síly jsou pod velkým ruským tlakem.)

„Dnešek je pro nás důležitý den. Jsme hrdi, že jsme nyní Edelʹveys! Protože pro nás to není jen květina. Je to symbol vysokého cíle, k němuž sebevědomě kráčíme. Vítězství bude naše!“ reagovala jednotka na zprávu.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/zelenskyj-horska-brigada-edelweiss-rusko-valka-ukrajina-naciste-slovensko.A230215_153813_zahranicni_jhr

Proč tohle nevinné konstatování bylo vymazáno, to fakt nevím... Nejspíš došlo k omylu vymazávače a vymazal omylem něco, co vymazat neměl.

únor 16, 2023 08:54
... : d@niela
já fakt nechápu, proč se Pepa, ten "nevinný človíček", stydí za tudlenc fotku, když na ní vypadá celkem dobře? Každopádně kecá, fotka zas tak stará není. Asi to bude tím, že on je na kočky (především ty dvounohé). Ale tady je jasně vidět, že mu správné psisko může lézt i po hřbetě. Že by se dal k stáru na fenečky?
únor 16, 2023 08:57
... : Josef
Tak to už můžeš klidně příště hodit fotku ještě o pár let starší, co jsem ti poslal.
únor 16, 2023 09:29
... : Jiri Bilina
Nevim kdo je Mikšíček, rovnez nevim co je spatneho na obrane vlasti, napadene rusackymi okupanty. Clovek nemuze vedet vsechno... smilies/wink.gif
únor 16, 2023 09:37
... : Josef
A jistě, že NAVENEK musí platit, co řekne náčelník! Kdo s náčelníkem nesouhlasí, může se s ním UVNITŘ spolku pohádat a když hádku s náčelníkem a s většinou projede, má možnost se s se spolkem rozejít. Dneska už se za to hlavy nesekají. Taky ovšem není důvod, aby ho spolek dál držel u koryta. Tohle píšu přímo v článku. Pokud někdo nemá mozkovou kapacitu chápat smysl napsanýho, neměl by aspoň pravidelně promeškávat příležitost držet hubu.
únor 16, 2023 09:39
... : Jiri Bilina
A to prave jsou Josefe ty jemne nuance, ktere zrejme nechapes ty. Verejny nesouhlas s nacelnikem se ve stranach usilujici o zachovani demokracie do znacne miry toleruje.
Teprve po nastupu usurpatorskeho hovada (Babiš, Trump, Orbán, Tomio) se stane dotycny kverulant pro fanaticke privrzence Vudce zradcem a trpaslikem.
A ty urazky si priste strc za klobouk, ju? smilies/wink.gif
Mikin
únor 16, 2023 10:23
... : Josef
Jaký urážky, ty jemná nuance? Dalo mi to hodně přemáhání, abych byl tak slušnej.
únor 16, 2023 10:37
... : Jiri Bilina
Tak to je poprve, co ti ty "spermohlte" verim. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
únor 16, 2023 10:50
... : andrea
Bílino,
tak proč reaguješ, kdyz tedy nejsi Mikeš?
Ale chápu.
TY PROSTĚ MUSÍŠ!
(hele, ale stačí kontaktovat psychiatra, i tahle obsedantně kompulzivní porucha je léčitelná.)
únor 16, 2023 10:50
... : d@niela
Mikine,
můžeš mi vysvětlit, co je termín "spermohlt",
a proč jsi ho použil v oslovení?

únor 16, 2023 10:53
... : Petr Sysala
Edelweiß, což je spojení slov urozený a bílý

Jejdamane, to je ale slovni spojení.

Ale tak nějak tuším, že to najednou projde a bude to naproston bezvadná, nezávadná a zcela určitě demokratická (de)bylina
únor 16, 2023 10:58
... : Jiri Bilina
Tak to se budes Danielo muset zeptat Josefa. Ja to slysel poprve od neho. Stejne jako vyrazy blbecek, debilek, blbecek ze zemljanky, buzerantskej debilek a podobne.
Ony tyhle tyhle slabomyslne urazky hodne devastuji zdejsi diskusi, stejne jako idiotske prezdivky Mikesi, prde a hnido, pouzivane damami Lenkou a Andreou.
Bejt na tvym miste, zacal bych takovy hnus mazat...
Ale je to tvuj web a tak to vem jen jako dobre minenou radu jak jednat s jedinci, kteri se zrejme narodili ve staji. smilies/wink.gif
Mikin
únor 16, 2023 11:13
... : Jiri Bilina
Edelweis je krasna pisen ze svetoznameho filmu Sounds of Music, ktery byl podle toho co si pamatuji silne protinacisticky.
Ale priznivci Putinovy hitlerovske agrese a genocidy sousedniho slovanskeho maroda si umi jak vidim vybrat vzdy to horsi, odpornejsi... smilies/undecided.gif
Mikin
únor 16, 2023 11:26
... : Míša šíša
fakt nechápu, proč se Pepa, ten "nevinný človíček", stydí za tudlenc fotku, když na ní vypadá celkem dobře?

Že jo? Moc mu to tam sluší. smilies/kiss.gif
Dani, a ty modrý oči má takhle i v reálu nebo to fotka zkresluje?
únor 16, 2023 11:28
... : d@niela
Takže Mikine.

Pokud si myslíš, že jsi natolik "IN", že ty můžeš všechno, tedy i opakovat a psát vulgarity, které použil předtím někdo jiný, tak jsi na úrovni malého předškoláka.
Ano, kdysi přišel můj synek ze školky a povídal: "maminko, kluci říkali hovno. Že se hovno říkat nemůže? Já vím, že je hovno sprosté slovo, já hovno neříkám ..." A takhle blaženě jel a jel.
Jenže - co je legrační u čtyřletého, to není už tak legrační u dávno dospělého.

Proto ber na vědomí, že OPRAVDU TOHLE SI NEPŘEJU, a budu to mazat. Nejprve jen ty komentáře, kde je vulgarita použita, příště i samotného pisatele.
JE TO POCHOPENO?

únor 16, 2023 11:59
... : d@niela
Míšánku,
jo, je modrovokej: http://obrazky.kudlanka.cz/pepavoka.jpg

(panebože, já dneska jedu... už jsem se vydala v nebezpečí, že mne zaškrtí syn, teď i Pepek)
únor 16, 2023 12:07
... : Míša šíša
On to Pepa Newman přežije smilies/grin.gif
únor 16, 2023 12:25
... : Lenka1
Petr Sysala:
Politici teď budou mít trochu ošemetny problém.
Asi pamatujete kauzu přilby velitele roty nadporučíka Jana Čermáka a praporčíka Hynka Matonohy, které "zdobily" erby brigády SS Dirlewanger a divize SS Hohenstaufen.


Jo, tuhle aféru si pamatuju. Tenkrát se od nich všichni (správně) distancovali. Dneska by nejspíš za to samé dostali medaili. Aneb, skáčem vždycky, jak náš aktuální páníček píská.

A k věčně zděšený Mirce - mám za to, že i automatická pračka je na tom s inteligencí líp než ona.
únor 16, 2023 12:41
... : Jiri Bilina
Danielo pochopeno.
Pokud me nackove a komunisti budou i nadale cele tydny urazet, budes jejich slabomyslne vyplody kazdodenne mazat.
No a pokud jim to po tech par tydnech jednou, jedinkrat vratim, smazes i me.
Vsak po tobe ja, ani nikdo ze slusnejch diskuteru nic jinyho od zacatku nechceme.
Takze - pochopeno a vzhuru do dila! smilies/smiley.gif
Mikin
únor 16, 2023 13:25
... : Petr Sysala
Kdo mu zase rozšlapl babovičku, že tu furt tak kňoura? Na pískovišti by ho holky flakly lopatkou a šel by s kybličkem a brekem dom.
únor 16, 2023 13:52
... : Jiri Bilina
Kdo? Babiš? smilies/wink.gif
únor 16, 2023 14:52
... : Josef
Aby ti to teda, Daní, bylo jasný. Pravidla tady určuje Mikeš! Jasný? JE TO POCHOPENO?
únor 16, 2023 15:22
... : Míša šíša
K těm nadávkám do nácků či nacistů, které jsou tady dost často používány, bych ocitovala jeden nedávný výrok Ústavního soudu:
"Znevažování zločinů, kterých se nacismus dopustil, jejich bagatelizací formou označování názorových oponentů za nacisty je třeba vždy jasně odsoudit, ať se jí dopustí kdokoli."
Ale stejně pochybuju, že by se dotyčný chytil za nos.
únor 16, 2023 15:28
... : Jiri Bilina
Kdybys zde Josefe uz aspon mesic kazdodenne neurazel a idiotsky nekomolil jmena, nemusel jsi ted kvilet. smilies/wink.gif
A nikdo neoznacuje sve nazorove oponenty za nacisty vice, nez zastanci zverstev a genocidy, kterou pacha ruska nacisticka zber na Ukrajine.
Mikin
únor 16, 2023 15:50
... : Lenka1
Míša šíša:

Nechytí a vykoleduje si zas banána. Mě tedy dost uráží to jeho permanentní nálepkování, cituji: "vlastizrádná špína, kolaborantský odpad, rudohnědí soudruzi, nácek a komunista"....atd. Proč?

Protože si dovoluju tady psát o faktech, která jasně ukazují, že část viny na současné tragédii nese sama UA, která skočila na špek Američanům. Nic víc.

Takže Bílino - bacha s těma urážkama. Nejsem na to zvědavá.
únor 16, 2023 17:38
... : Míša šíša
Lenko, mě tyto přívlastky taky uráží, a to už dlouhodobě. Ale chápej - to nejsou vulgarity, takže to je podle Bíliny a spol. v pořádku. Po takových urážkách my se musíme přece jen slastně oblíznout. A pak když o něm někdo napíše, že je to blbeček, tak se najednou strašně dovolává slušnosti.
únor 16, 2023 18:55
... : Jiri Bilina
Jeste predevcirem jsi me Leni oslovovala "prde" a dnes nejsi zvedava na urazky? Tak to je pozitivni posun k lepsimu smilies/wink.gif .
Jako odbornice muzes tedy Míši slusne vysvetlit, jakym zpusobem rusti okupanti zamysleji dobyt do konce dubna Bachmut. Ona se zde pred casem chvastala tim, ze uz byl Bachmut dobyt.
Pritom tam Rusaci zatim jen zenou do utoku proti delum a kulometum stovky mizerne vyzbrojenych a vycvicenych mužiků denne. Nojo, je jich mnógo, tak si to ve sve zvrhlosti mohou dovolit...
únor 17, 2023 02:28
... : Josef Kouba
Mimo téma. Věnováno Mike. pardon Mikinovi.

Co napsal Alexandr Isajevič Solženicyn (1918-200smilies/cool.gif, nositel Nobelovy ceny za literaturu (1970) v jeho
knize z roku 1998 Rossija v obvale (Rusko v troskách), konkrétně v kapitole Slovanská tragédie:

Nechť Bůh požehná Ukrajině její samostatný rozvoj, ale její neodpustitelnou chybou bylo její
nepoměrné rozšíření o území, která do Lenina nikdy ukrajinskými nebyla – dvě Doněcké oblasti,
celý jižní pás Novoruska (Melitopol – Cherson – Oděsa) a Krym. Kolik ruských občanů protrpělo
s nelibostí a úžasem tuto násilnou, ničím neoprávněnou a bez nejmenšího protestu, s ochablostí naší
tehdejší diplomacie uskutečněnou krádež Krymu během čtyřiadvaceti hodin. I jeho zradu při každém
dalším krymském konfliktu. I bez sebemenších politických kroků nepochopitelné předání
Sevastopolu, démantu ruské vojenské slávy. Toto zlodějství udělala naše zvolená moc, ale my, občané,
jsme včas neprotestovali. A nyní bude třeba našim nejbližším pokolením se s tím smířit na dlouhou
dobu. Krádež Sevastopolu je nízkým zlostným pohrdáním celou ruskou historií 19. a 20. století.
Při všech těchto podmínkách Rusko nemůže v žádné formě bez váhání zradit mnohamilionové ruské
obyvatelstvo na Ukrajině, zříci se naší jednoty s ním. Ukrajinské mocenské kruhy si zvolily cestu
usilovného utlačování ruského jazyka.
únor 17, 2023 02:31
... : Jiri Bilina
Temer vse co pises je mimo tema, Koubo.
-------------
Solzenicyn nebyl jen zaprisahly antisemita, ale i Putinuv privrzenec a velkorusky fanatik.
Na zacatku 90 let prohlasil, ze nechat Ceskoslovensko jit vlastni cestou byl od Gorbacova zlocin. A pak dodal protože Československo bylo naše.
Moc bych nedal za to, ze s nim v tomhle par zdejsich mudrcu souhlasi. smilies/wink.gif
Mikin
únor 17, 2023 03:52
... : Jiri Bilina
Krome toho Josefe Koubo, ty reci o utiskovane ruske mensine jako by Putin a jeho mali pomocnicci opsali slovo za slovem od Hitlera s jeho kecy o nutne pomoci Sudetakum.
Pritom i demokraticky zvoleny prezident Zelensky je etnicky Rus.
Mikin
únor 17, 2023 04:41
... : Josef
Jak to víš, že byl zvolenej demokraticky? Někde sis to přečet?
únor 17, 2023 05:54
... : Petr Sysala
Říkali to v televizi, tak JE to pravda!
únor 17, 2023 06:58
... : Josef Kouba
Ten Zelinsky jim toho nasliboval. Úplně stejné jako všichni politici a potom nic. Válčí se. Rusové je prý předběhli o 14 dní. (za 8 let Ukrajinci zabili 14000 rusky mluvících) Dnes je Ukrajinská armáda v totálním rozkladu. Původní vycvičená armáda je pod drnem. Nyní chodí komanda a tahají z domů muže od 18 do 65 let. Jak to může skončit. Zelinsky nabízenou ruku Rusů odmítá. Chce vše zpět i s Krymem.
Má holt noty od vláda USA.
únor 17, 2023 09:14
... : *deeres*
Ráno jsem viděla video, kde byla neverbována děvčata, co vypadala hodně mladě,snad jim bylo alespoň těch 18. Se zpěvem na rtech to jely natřít Putinovi. Vůbec netuší, co je čeká,že to je game over,bez možného restartu, jako v PC.
únor 17, 2023 09:24
... : *deeres*
Naši úžasní politici chystají další změnu, která se týká mobilizace. 30 dní má být zkráceno na pouhé 3 dny.

únor 17, 2023 09:31
... : Josef Kouba
Saudská Arábie - ropa..- to je na psychičku, vzal jem si diazepan.

To není Kocourkov ale ukázka iracionality a hyenismu politických elit ve spojení
s ekonomickými globálními hráči bez ohledu na cokoliv jiného než vlastní
kapsu...
To je snad nejlepší příklad debilismu Bruselu a idiocie Česka. Potřebuje někdo
ještě nějaký další, myslím jako víc polopatě příklad? Jasně ovčané, máme se v té
EU dobře, jako nikdy před tím, já to také říkám. Jen né moc nahlas a na
veřejnosti, aby si někdo nemysel, že jsem debil.
Saudská Arábie se stala jedním z největších dovozců ruské ropy na světě!
Saudové ruskou levnou ruskou ropu vozí svými tankery přes Egypt do svých
přístavů, a pak ji prodávají saudským elektrárnám a saudským motoristům. Díky
této levné ruské ropě mají Saudové ještě levnější elektřinu, benzín, naftu a
topné oleje, než obvykle!
Jenže Saudové vydělávají ještě víc! Protože svou vlastní ropu už doma
nespotřebovávají, a těmi samými tankery, které jim domů přivezly ruskou
levnou ropu, vyvážejí do Evropy, na zpáteční cestě pro ruskou ropu, svoji
drahou saudskou ropu. A tam ji Bruselu draze prodávají, protože Brusel zakázal
nakupovat levnou ruskou ropu!
Výsledkem celého Bruselského sankčního nesmyslu na ruskou ropu je, že Putin
vydělává dvojnásob, protože díky Bruselským sankcím je ropa tak drahá, že si
Rusko může dovolit ji prodávat se slevou, a stále vydělává víc, než loni.
Že USA i Saudové vydělávají také dvojnásob, protože sankcemi zdraženou ropu
prodávají Evropě za Bruselské ceny!
Na celém bruselském sankčním nesmyslu se přiživují Irán, Indie, Egypt, Čína,
Indonésie, prostě úplně všichni – jediní Evropané mají díky Bruselským sankcím
tu největší Drahotu na světě! Evropské výrobky se po celém světě díky
bruselské drahotě stávají neprodejné.
Ze zahraničních médií. Přeloženo do Češtiny.
únor 17, 2023 10:19
... : Lenka1
Bílino:

Míša šíša od mě nic vysvětlovat nepotřebuje, protože na rozdíl od tebe má v hlavě mozek, umí ho používat a netrpí úchylnou nenávistí k nějakému národu jen proto, že jí to řekli v televizi.

Jinak Bachmut (Artěmovsk) je obklíčenej, jeho pád se očekává v řádu dní.

A k těm tvým blábolům o tom, že Rusové si neváží životů svých vojáků, tak Mossad nedávno přinesl info o tom, že mrtvých Rusů je zatím cca 19 000, zatímco Ukrajinců plus zahr. žoldáků něco kolem 157 000 7 000. Raněné vojáky sem nepočítám, to jsou čistě čísla padlých.

Předpokládám, že Mossad asi nebudeš obviňovat z neschopnosti nebo z náklonnosti k Rusku, že ne.
únor 17, 2023 12:05
... : Lenka1
Nevím, proč mi mezi těmi čísly vypadlo znaménko "plus". Před odesláním komentáře tam bylo. Takže tedy 157 000 Ukrajinců a 7 000 zahr. žoldáků.
únor 17, 2023 12:10
... : Lenka1
A ještě něco, Bílino, co nejspíš nevíš, protože o tom nepíšou v Economistu:

V práci, kde aktuálně dělám, je dost mladejch Ukrajinců, kteří zdrhli v posledních měsících a potvrzují to, co psal Pepa Kouba o násilných odvodech do armády, které probíhá na ulicích měst. Asi tě to překvapí, ale Ukrajinci většinou mluví rusky a nemají s tím problém a hodně z nich nadává na Zelenskýho, že je to všechno jeho vina. Tož asi tak.
únor 17, 2023 12:18
... : Jiri Bilina
Zkratka a dobre, "specialni vojenska operace" jde podle planu. On to tqk mel Putler prece uz od zacatku vymysleny. smilies/grin.gif
Ze zdrhne od Kyjeva, Charkova, Chersonu. Ze si necha zabit 142 000 vojaku, ze bude dobyvat strategicky malo vyznamny Bachmut vice jak 6 mesicu a ze tam budou jeho vojacci lezt pres mrtvoly svych vlastnich soudruhu. A ze bude muset v zoufalstvi nad vlastnimi prohrami hrozit celemu svetu jadernymi zbranemi jako nejaky zhrzeny pubertak, kteremu ukradli hracku.
Srandovni, jak muze nekdo, kdo ma v demokratickem Cesku neomezeny pristup k informacim verit propagande byvaleho agenta KGB urcene pologramotnym ruskym mužikům, odkazanym na kremelskou televizi. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
Mikin
únor 17, 2023 15:24
... : Josef
Jen drobnost, Lenko. Plusy a mínusy, snad ještě něco jinýho, nevim přesně, se tady nezobrazujou. Proto je třeba tyhle znaky nahrazovat slovama. Taky myslim, že procenta, ale taky nevim, už to ani nezkoušim. Když to napíšeš v článku, je všechno v pořádku, ale v diskusích (diskuzích?) to neumí. Taky je sranda, když hodíš třeba tečku za větou nebo za číslovkou a za ní závorku, vypadá to napsaný ok, ale pak se to zobrazí jako nějakej přiblblej smajl ze zámoří.
únor 17, 2023 16:27
... : Josef
Jinak mám, Lenko, stejný informace jako ty. Měl jsem v loňskym létě pár tejdnů možnost dost si povídat s dvěma Ukrajinkama. Přepis těch hovorů by byl na kriminál nejen u nich doma, ale i tady.
únor 17, 2023 16:32
... : Míša šíša
Tohle asi bude kremelská televize, že?
https://t.me/xydessa18/3645
Kdo umí rusky, slova na konci videa si snadno přeloží.
únor 17, 2023 17:39
... : Josef
"Průzkum společnosti Gallup ukázal, že mezi Američany klesá důvěra v média. V to, že říkají pravdu. Ovšem Američané si nejen myslí, že média selhávají, když jde o informavání veřejnosti. Ale i že svým vysíláním záměrně manipulují-"
únor 17, 2023 18:33
... : Josef Kouba
Poslal jsem kamarádovi do Čech, Mikina názor na Solženicyna. Zná Bilinu z jiných diskuzí. Zde je odpověd.
Ahoj Pepo,
Mikin Bilina je těžký fanatik, přesvědčený o své neomylnosti a proto nepotřebuje znát fakta a slyšet názor někoho jiného. Jeho závěry jsou scestné, díky neobjektivnímu hodnocení problému a zaslepenému, nekritickému myšlení. S takovým člověkem nemá smysl diskutovat, je to ztráta času.
únor 17, 2023 19:49
... : Lenka1
Hm, tak zase jako vždycky. Argumenty nula, jen barvitý popis Bílinových vlhkých snů.

Počet 142 000 mrtvých Rusů si vycucal z prstu, k informacím Mossadu, k násilným odvodům na UA a reakcím samotných Ukrajinců na celou tuhle tragédii se radši nevyjádřil vůbec. Nejspíš proto, že mu Daniela zakázala nám nadávat. smilies/grin.gif
únor 17, 2023 19:55
... : Lenka1
Míša šíša:

Jestli jsem dobře slyšela, tak odvlečenej chudák říkal, že nepůjde do války. To potvrzuje, o čem píšu já i Pepa Kouba.

Prostě slavná UA náckovská armáda čítající kolem 100 000 mužů, 8 let cvičená NATO jako hlavní útočná síla proti RF je už minulostí, verbíři vyškrabujou zbytky, co se dá, protože páníčkové za oceánem Kokešovi Zelímu mír zakázali.

Aktuálně se na UA jedná o 8. vlnu mobilizace.

A opravdu se bojím, že až Zelí pískne, že nemá lidi, tak ti naši (autocenzura) tam budou chtít poslat nás. Protože USA se neodporuje. A ti jediní na tom všem lidském utrpení vydělávají.


únor 17, 2023 20:11
... : Míša šíša
Lenko, je to tak, brání se zuby nehty, aby nemusel na frontu. Takhle je sbírají po ulicích, a pak je bez pořádného výcviku posílají na jatka. Jestli jsi neviděla tuhle výpověď českého dobrovolníka, který jel na Ukrajinu pomáhat, tak si udělej čas (trvá to hodinu) a to video si pusť. Stojí to za to.
https://m.youtube.com/watch?v=OVGfJyPCKQo
únor 17, 2023 21:02
... : Josef Kouba
K tomu videu. Mne u videa cenzor stáhl zvuk ale našel jsem s tím chlapem interview. V armádě chaos a těch co se opravdu snaží je dle jeho vyjádření jeden z deseti.
----
Zajímavá informace: Americká loutka se prořekla. Tušené potvrzeno! Fiala: ,,Ukrajině jsme dodali zbraně ještě dříve, než na ně Rusko zaútočilo".
únor 17, 2023 21:42
... : Jiri Bilina
Takze ta specialni operace jde podle planu a vsechny ty rusacke ustupy byly predem planovany? smilies/wink.gif
Zajimavy je tenhle unik z ruske strany o poctu padlych rusackych lampasaku:
2 general porucici, 8 general majoru, 52 plukovniku,119 podplukovniku,232 majoru,334 kapitanu,553 nadporuciku, 292 poruciku.
Rekl bych, ze strejda Putin slapl s tou svou nacistickou agresi tezce do lejna a ze by ted dal vsechno, kdyby mohl vratit cas o rok zpet a drzet tu svoji nejmocnejsi a neporazitelnou armadu v kasarnach. Protoze v igelitovejch pytlich je mu na nic.
Cosi me rika, ze se cesti dezolati svych navonenych rudoarmejcu v Praze uz nedockaji. smilies/grin.gif
Mikin
únor 18, 2023 00:36
... : Jiri Bilina
Co se Leni tyce te udajne informace z Mossadu, jsem rad ze sledujes primo stranky tehle zpravodajske organizace. Z rusackyho webu bys to prece neopsala.
A je dobre, ze mas opet praci a ze pracujes s nove prichozimi imigranty. I ja takhle zacinal a za praci uklizece a umyvace nadobi jsem se nestydel.
únor 18, 2023 01:17
... : Josef
Je zřejmě úplně nemožný, získat pravdivý informace o válce. Lžou obě strany, jako když tiskne! Tak bych řekl, že nejblíž ke skutečnosti bude jakejsi střed mezi a sem tam utrousenej nějakej výrok někoho, kdo do toho vidí aspoň nepatrně víc, popřípadě záměrně vyšle nějakej signál.
Proto mě naposledy předvčírem skutečně vyděsil Pavel:
"Nejsem si už jistý, že by se Rusko nepustilo do konfliktu s NATO."
Tohle už není jen tak nějaký plácnutí ale skutečnej signál! Takže dneska jdu nakoupit alobal a hořčici.
únor 18, 2023 05:54
... : Josef Kouba
Na zvědavci čtu překlad z angličtiny, že úzký kruh velení US cítí prohru a tím velkou ostudu, bez Oděsy pokud ji Rusové dostanou je Ukrajina suchozem a investice jsou téměř nulové. Nabídli Rusům ."co jste dobyli to si nechte plácneme si". Rusové jim nevěří ani mezinárodně sepsanou dohodu. US papaláš jel do Polska. Polsko má nejsilnější armádu po Rusku v EU.
únor 18, 2023 07:31
... : Jiri Bilina
Skutecne ztraty neprizna Josefe asi nikdo. Ale skutecne pocty zjistuji zpravodajske sluzby alespon priblizne z ruznych uniku, odposlechu i treba velikosti hrbitovu. A podle vetsiny z nich jsou vojenske ztraty Ruska v porovnanim s Ukrajinou vice nez dvojnasobne. Hlavne diky tradicnimu zpusobu boje, tuposti ruskych lampasaku, korupci a male motivaci. Pravda, Rus si to kompenzuje hitlerovskym vrazdenim civilniho obyvatelstva, ale to neni vojensky uspech.
Kdyz Rusaci prchali od Kyjeva, Charkova a Chersonu, zanechavajice za sebou tisice kusu vojenske techniky, tisice mrtvol a cele municni sklady, mohl Rusackym lzim o taktickem ustupu verit jen clovek zcela choromyslny.
------------
Josefe Koubo, neonacisticky Zvedavec je zrejme nejhorsi zdroj informaci, ktery sis mohl vybrat. O dobyti Odesy byla rec naposledy nekdy zacatkem minuleho leta. Od te doby prcha ruska okupantska zběř opacnym smerem. V Dnepru pri tom ztratila spoustu vojaku i techniky a zpet pres tu reku se uz nikdy nedostane.
Mikin
únor 18, 2023 08:05
... : Josef
Co zase meleš o ztrátách a počtech? Já píšu o informacích o válce, teda o průběhu! Zpravodajský služby zřejmě nějaký přibližně pravdivý informace mají. Ale ty fakt věříš, že ti je říkají? Neuvěřitelný! Seš prostě neuvěřitelnej ...... .
únor 18, 2023 08:16
... : Jiri Bilina
Copak ztraty nemaji s prubehem valky Josefe nic spolecneho?
No dobra, tak treba dobyta uzemi. Tam Rusaci diky svemu zakernemu utoku ze zacatku hodne ziskali, ale pak zhruba polovinu ztratili. Taky nic ke chlubeni.
A ty jejich utoky na civilisty je uz ostuda nejvyssiho radu. smilies/grin.gif
únor 18, 2023 08:43
... : Jiri Bilina
Co se informaci od zpravodajskych sluzeb tyce, jiste ze nebudou zverejnovat vsechno.
Ale porad budou mit vetsi vahu udaje sluzeb demokratickych zemi, nez treba udaje rusackych okupantu.
Mikin
únor 18, 2023 09:40
... : Josef Kouba
Ztráty se uvádí 5 : 1 pro Rusy. Ale kdosi řekl. Na honu, ve válce a v politice se lže.
Ukrajinců je 40 mil. Rusů 140 mil. Další komentář doufám není nutný.
únor 18, 2023 09:51
... : Jiri Bilina
Ano Josefe Koubo. Je opravdu mozne, ze rusti okupanti ztraceji 5x vice vojaku nez Ukrajina. Z duvodu, o kterych jsem se zde jiz zminil. Ale ja bych se spise drzel udaje 2x az 3x vice.
Rusaku je opravdu o 100 milionu vice, ale je jen otazkou, jak dlouho muze ta fasisticka velmoc takovy ubytek mladych muzu vydrzet.
David take porazil Goliase a husite krizaky. A v tomto pripade jde o demokratickou Ukrajinu, podoprovanou svobodnym svetem.
Ani spina kopirovana z nackovskych webu na tom Koubo nic nezmeni. smilies/wink.gif
únor 18, 2023 10:47
... : Josef
Tohle už je zase znova na ten pověstnej Werichuv výrok o minutě dohadování. Nechci bejt jedním z jmenovanejch.
únor 18, 2023 11:21
... : Josef
A ještě jedna perla z dnešního tisku:
"Nový americký velvyslanec v Budapešti. Dorazil se svým manželem.........."
únor 18, 2023 11:34
... : Jiri Bilina
To by se pan Werich divil, kdo se odvolava ma jeho vyrok. A ten vyslanec v Madarsku i jeho manzel jsou jen dalsi spinava zpravodajska hra CIA. Ocekavaji, ze par Orbanovym dezolatum praskne zilka. Vsadim se, ze se tak jiz stalo. smilies/grin.gif
Mikin
únor 18, 2023 13:31
... : Lenka1
Víte, na co se těším? Až to UA bude muset zabalit. Jsem opravdu zvědavá, jak se s tím místní fanatik vypořádá, až mu ty bábovičky rozkopou.


únor 18, 2023 15:29
... : Lenka1
https://sp.rmbl.ws/s8/2/Q/w/v/x/Qwvxe.caa.mp4?u=0&b=0

Všichni Američani nejsou tak úplně vypatlaní jako ti, které nám neustále předvádějí v našich "pravdomluvných" médiích.

P.S. Bílino, ty se na to radši nekoukej nebo ti rupne žilka, budeš slintat a tahat nohu za sebou a budeš brečet, že za to můžu já.
únor 18, 2023 15:55
... : Jiri Bilina
Zda se, ze rudohnedejm NATO poradne vadi.
Aby to s tou prasklou zilkou nedopadlo naopak - rusacti okupanti si pri tazeni na Kyjev, Charkov a Odesu taky nejak spletli strany a musi se uklidnovat genocidou civilistu.
Stejne jako se jista pani, ktere ujel autobus, musela po vyhazovu z armady a od policie uklidnovat bestialnim tyranim bezzbranneho ditete.
Jenze Ukrajinci zbrane maji. A kvalitni. Jen Wagnerovcu uz zarvalo pres 30 tisic. smilies/wink.gif
Mikin
únor 18, 2023 22:15
... : Josef
Já se, Lenko, netěšim, až to UA bude muset zabalit. Západ v čele s USA už do války příliš nainvestoval, Ukrajincům už tam nepatří vůbec nic, veškerý ukrajinský přírodní zdroje vč. úrodný půdy už má rozebraný výměnou za dodávaný zbraně. Svůj majetek si bude "západ" chránit nejen do posledního Ukrajice, ale ZA KAŽDOU CENU.
únor 19, 2023 04:38
... : Josef
Tohle není válka na Ukrajině, to je válka o Ukrajinu.
únor 19, 2023 05:02
... : Jiri Bilina
Je to loupezne prepadeni Ukrajiny rusackymi okupanty. Svalovat vinu na zemi ktera se brani, nebo na zeme ktere ji pomahaji mohou leda vlastizradni kolaboranti, kteri s Rusaky zrazuji svou zemi uz od mladi.
únor 19, 2023 06:52
... : Josef Kouba
Co na to říci...snad opět slovy kamaráda...
těžký fanatik, přesvědčený o své neomylnosti a proto nepotřebuje znát fakta a slyšet názor někoho jiného. Jeho závěry jsou scestné, díky neobjektivnímu hodnocení problému a zaslepenému, nekritickému myšlení. S takovým člověkem nemá smysl diskutovat, je to ztráta času.
únor 19, 2023 08:13
... : Josef
Já s nim, Pepane, nediskutuju. To on se furt vtírá jak Indulóna do teplý zádi.
únor 19, 2023 08:38
... : Jiri Bilina
Nezlobte se Pepani, ale k tomu abych zde kopiroval soukromou postu od kanadskych emigrantu na nekoho, kdo jim zachvatech zurivosti posila spinu okopirovanou z komunistickych a nacistickych webiku, k tomu zrejme nesnizim... Leda, ze by me zase svym zebranim vyprovokovala Lenicka.
smilies/wink.gif
Na Ukranine byl v nepritomnosti odsouzen nacista a moderator ruske statni televize RT Anton Krasovskij, ktery vyzyval k topeni ukraninskych deti. Ta hilerovska sber je schopna opravdu vseho. smilies/tongue.gif
Mikin
únor 19, 2023 10:40
... : Jiri Bilina
Na slovicko, homofobni komunisto Josefe Zajici, Josefe, Pepo, Mano z Pocernic a demente, ktery se z neznamych duvodu vydava za NČ, neznameho ctenare. smilies/smiley.gif
Kdyz Putinuv pohunek Miroslav Macek zverejnil vybranou cast nasi soukromem
konverzace, kvicel jsi radosti a nekolikrat jsi to zde kopiroval. Ted zase servilne prikyvujes skalnimu komunistovi Koubovi a jeho zverejnovani soukromych mailu.
Pritom - kdyz jsem zde zverejnil cast konverzace s Danielou, popadl te amok a rval jsi na me: ZMRDE, ZMRDE, ZMRDE.
Nejsi nahodou tim zmrdem spise ty? Co říkáś, Joséfku? smilies/wink.gif
Mikin
únor 19, 2023 11:07
... : *deeres*
Dej si mokrej hadr na hlavu!
únor 19, 2023 12:51
... : Josef
To je nádhera: "spermohlt, homofobní komunista, Putinuv pohůnek, skalní komunista". To jen pod jednim článkem.
Já se fakt bavím.
únor 19, 2023 13:40
... : Jiri Bilina
Jakej hadr na hlavu? Proč bych to Stáňo sakra dělal? Ja si sem chodím dělat srandu z vlastizrádneho, rudohnědého odpadu národa. A děkuji za optání, bavím se výborně. smilies/wink.gif
Že dám někomu "přes tlamu", to jsi slibovala ty mně, nikoliv naopak. Ty naše zhrzená, stalinistická ochechule. smilies/grin.gif
Mikin
únor 19, 2023 13:43
... : Jiri Bilina
Jak, "pod jedním článkem"!? Jsi Josefe nějakej namyšlenej... smilies/wink.gif
Pracovalo jsi ma tom ty naše Biľakovo lejno celý život, jde jinochu o výsledky tvého mravenčího úsilí. Od uliční organizace KSČ az po rudohnede webiky.
Takže - nepreceňovat se, ale nebýt zase zbytečně skromnej, ju?
Mikin
únor 19, 2023 14:13
... : Lenka1
Danielo, něco jsi asi přehlídla:

homofobni komunisto Josefe Zajici, Josefe, Pepo, Mano z Pocernic a demente,
Nejsi nahodou tim zmrdem spise ty? Co říkáś, Joséfku?
Ja si sem chodím dělat srandu z vlastizrádneho, rudohnědého odpadu národa. A děkuji za optání, bavím se výborně[
ty naše Biľakovo lejno


Jestli to tam necháš, tak se nediv, až mu to začneme vracet. Aspoň teda já.
únor 19, 2023 14:46
... : Jiri Bilina
Jake vraceni? Nacisticke lejno jsi draha Leni udelala z Kudlanky ty. Vcetne camrani o bestialnim muceni maleho ditete, oplzlych, uchylnych nadavek kazdemu kdo se opovazil nesouhlasit.
Asi ma pravdu Daniela kdyz rika, ze ti tezce ujel autobus, ze te vyhodili od policie, z armady, ze nemas rodinu, praci ani chlapa a ze ti to uplne zk****** psychiku.
Bez si hajlovat a kvičet nekam jinam, ju? smilies/wink.gif
Mikin
únor 19, 2023 15:10
... : Míša šíša
To má z toho hulení tý trávy. Nebo mu už definitivně hráblo. Chudák, takovej slušnej člověk to byl... škoda ho. Teda bejt na exotický dovolený a bejt tak těžce zoufalej, to by jeden fakt nechtěl.
únor 19, 2023 15:23
... : Jiri Bilina
No, proste jsem prasknul dverma. Kdybych se chtel vyrovnat dluhodobemu usili dvou stalinistickych staren, rudehnedych Josefu, komunistickych babicek (k tem patri i Sysala) a nacelnice vsech zvrhliku Lenicky, musel bych popsat jeste aspon 50 stranek.
A to po me drazi nechtejte, mam na praci i jine veci.
Jak by rekl Mirek Dusin - běžte k šípku, plantážníci.
Nazdar! smilies/wink.gif
Mikin
únor 19, 2023 15:30
... : d@niela
ok, moji drazí. S vulgaritami definitivně končíme.
Tohle bylo poslední.


Pokud od teďka, tedy 17,- hod. 19. 2. 23, někdo napíše nějakou podobnou vulgaritu, bude celý jeho příspěvek vymazán.
Já bych se už z toho fakt "pokálela" smilies/grin.gif
Mj. nebude to vymazáno v následujícím okamžiku, ale bude. (Prosím o pochopení, nejsem jen naložena u PC).

Naposledy jsem to oznámila 16. 2. - takže to tu zítra už nebude....
únor 19, 2023 15:30
... : Lenka1
Takže nakonec jsi nevydržel, co, a prostě jsi MUSEL. Napsat sem veřejně, co ti svěřila o mně Daniela v soukromé korespondenci. A víš co - já se za nic ve svém životě nestydím, všechno mi něco vzalo, ale i dalo. A taky už jsem někde jinde než před lety, kdy jsem toto Daniele svěřila. Jenom jedna malá nepřesnost - od policie mě nevyhodili, od té jsem odešla sama právě do armády.

No, budiž to i mně poučením. Vidím, že dělám jen dobře, když si novinky a další vývoj svého života už nechávám pro sebe.

Tragikomické na tom je to, že ti nedošlo, jak tímhle perfektně odkopáváš svoji pravou povahu a znechucuješ tak i lidi, kteří ti dřív fandili.

Myslím, že si každej už dá hodně velkej pozor na to, aby si s tebou nevyměňoval žádné osobní informace. Ta špína, kterou jsi, ti stříká i ušima a musíš být už opravdu zoufalej, když takhle vztekle kopeš kolem sebe.

Jak to psala deeres? Že jsi kámoš, jen dokud s tebou dotyční souhlasí a pochlebují ti, v opačném případě se z tebe stane mstivej křivák? Jo, tak to sedí naprosto perfektně.

Tak jen pokračuj v krasojízdě, mám pocit, že už to nebude moc dlouho trvat.
únor 19, 2023 15:31
... : Míša šíša
To bude dobrý, vypadá to, že si to jde hodit.
únor 19, 2023 15:32
... : Lenka1
Takhle nějak má vypadat nezávislá žurnalistika. Fandím jí, že má odvahu tohle říkat nahlas:

https://www.topcz.net/videos/pravda_o_ua_lara_laugan_x264.mp4
únor 19, 2023 15:38
... : Lenka1
Míša šíša:

Na to video jsem se podívala až dneska, je dlouhý a dřív jsem nestíhala. No, co dodat. Prostě fakta, která se příliš nehodí. Fakta, díky kterým UA byla a je nejzkorumpovanější země Evropy. Možná předčí i to Somálsko. A nehorší na tom je, že rozkrádají i naše peníze, vydřené z našich lidí.
únor 19, 2023 15:41
... : d@niela
Lenko,
za těch víc jak dvacet let, co je na světě má milovaná hlodavá hmyzice, se už nejméně čtyřikrát stalo, že se mi (přes Kudlanku) nějaká zneuznaná chudinka snažila za každou cenu ublížit. Na netu je to poměrně jednoduché...
Naposledy to byl pán, co mne nakonec žaloval o 4 miliony - víš, ten, co pohladil v Praze Obamu.

Nevím, jak ses k tomu, co tu bylo Bílinou vloženo, dostala.
Nejspíš ti to jiná dobrá duše přeposlala. Já to, hned, jak jsem se probudila a zhlédla tuhle jeho jedovatost, vymazala. Ale - co nadělám. Mj. nebylo to tak, jak to tu viselo, ale je známé, že vůbec nejhorší je, když někdo vezme kousíček pravdy a obalí haldou jedovaté škodolibosti. Vytvořit a přeposlat "originální" komentář, je neskutečně jednoduché... Jo, jsou lidé, kteří věří, že je země placatá, zvláště, když to tak vypadá. A on sem snad zkopíroval "kousek z kudlanky, že bylo to takhle napsáno".

Jsem ti vděčná, že za celou tu dobu, co se to tu tak nějak "na tajňačku" propíralo, jsi neztratila glanc. Já si říkám - že lidé holt jsou různí. S Mikinem se znám hodně dlouho, i osobně, a je mi nesmírně líto, když pozoruju, jak se někteří stárnutím mění.
únor 19, 2023 15:50
... : Jiri Bilina
Co se Leni Ukrajiny tyce, ta je na tom v mire korupce o 30% lepe, nez tvoje slavna Ruska federace. Jisteze je to bida, ale za posledni rok se to lepsi...
Libi se me, ze jsi hned zacala vyhrozovat ze se vratis ke sprostarnem. Fakt by jsi to byla schopna? smilies/wink.gif
A zverejnovani soukrome korespondence - o tom jsem psal uz Josefovi. Kdyz to dela Kouba nebo Viditelny Macek, tak to nevadi. A ty jsi me o to tak roztomile prosila. No, hlavne ze jsi spokojena.
Jinak dobrou noc, Andamanske more sumi, cikady zpivaji...
Mikin
únor 19, 2023 15:58
... : Míša šíša
Danielo, žádná duše Lence nic nepřeposlala. Asi sis toho nevšimla, ale Bílina to sem dal dneska znovu - viz komentář v 15:10.
únor 19, 2023 16:22
... : Josef
Já jsem si teda za posledních 20 let nevšiml, že by se změnil. Ale asi ho znáš dýl.
únor 19, 2023 16:25
... : Lenka1
Danielo:

Nikdo mi nic nepřeposlal, čtu to až teď tedy a od Bíliny. K tomu chci jen říct, že si nemyslím, že bys mu to napsala takhle doslova, jak to napsal on, viz:

Asi ma pravdu Daniela kdyz rika, ze ti tezce ujel autobus, ze te vyhodili od policie, z armady, ze nemas rodinu, praci ani chlapa a ze ti to uplne zk****** psychiku.


Mám za to, že jste si psali, jste staří dobří známí a tys mu něco možná napsala a nenapadlo tě, že by toho mohl takhle zneužít. Ta formulace, kterou použil, je naprosto jasně cílená na to, aby mi co nejvíc ublížil. No, nepovedlo se. Jak říkám, už jsem dávno někde jinde a aktuální info za svého soukromí zde nezveřejňuju.

A jestlis mu nic nenapsala a on si tady všechno vymyslel - já jsem tady psala jen o vyhazovu z armády a o tom, že nemám děti, všechno ostatní jsou domněnky a spekulace, tak to dokazuje zase jen to, že Bílina je LHÁŘ.

Mimo jiné.

Je tvoje věc, s kým se budeš a nebudeš bavit, ale já na tvém místě bych si na něj radši už začala dávat pozor.




únor 19, 2023 16:26
... : Míša šíša
Lenko, ani nevíš, jakej mám vztek, když tohle čtu nebo slyším. Jídlo, které tam přišlo jako potravinová pomoc, žerou krysy, protože ani nejsou schopní to rozdělit civilistům. Všechny ty naposílané miliardy hned rozkradou. Moderní zbraně neumí použít a ani nejsou ochotný se to naučit. Co k tomu dodat? Všechna ta pomoc je nanic, jak kdyby se to házelo rovnou do kanálu.
únor 19, 2023 16:28
... : Míša šíša
Já jsem si teda za posledních 20 let nevšiml, že by se změnil. Ale asi ho znáš dýl.

Přesně tak.
únor 19, 2023 16:36
... : Lenka1
Míša šíša:

Tohle jsou dlouhodobě známá fakta o UA. Oni prostě takoví jsou. Kdyby jako celek takoví nebyli, nebyla by na tom UA tak mizerně, jak je. Ti z nich, kteří za něco stáli, už z UA dávno odešli. Od 90. let dosud odešlo z UA kolem 20 miliónů lidí.

A to po rozpadu SSSR začínali s čistým štítem, protože za ně RF zaplatila část duhu, který na UA připadal. No a dopadli, jak dopadli. Oni ani nedrží spolu jako krajani. I navzájem mezi sebou se okrádají nebo se o to aspoň snaží. Když se jich zeptáš, proč, odpoví, že když neokradou oni někoho (nebo nepodvedou), tak to někdo jiný udělá jim. To, že se o tomhle všem od 24.2.2022 nesmí mluvit, na tom nic nezmění.
únor 19, 2023 16:38
... : Josef
Jistěže se na tom, Lenko, nic nezmění. Ale o Ukrajince v týhle válce "Západu" proti Rusákum taky vůbec nejde.
únor 19, 2023 16:54
... : *deeres*
Nedávno Bílina doporučoval Sysalovi, že by se měl změnit, protože on sám to taky dokázal. Nedodal, že on k horšímu.
únor 19, 2023 17:04
... : *deeres*
Dani, máš tohle zapotřebí, to jeho nadávání, vyhrocování každé diskuze? Nejhorší je to jeho následné kňourání, aby ho odtud nikdo nevyháněl, protože on sem tolik investoval a za to ho přece musíme mít všichni rádi. Otráví každého a měl by se léčit.

únor 19, 2023 17:15
... : Jiri Bilina
Rusacka agrese proti Ukrajine je stejne zakerna a nevyhlasena valka proti suverenni zemi, jakou byla invaze v roce 1968. S tim rozdilem, ze se ti nenavideni Ukrajinci brani. A ze se brani setsakramentsky dobre.
V Cesku jsou strane okupantu stejni lide, kteri kolaborovali po roce 68 s Rusakama.
Je jich nastesti mensina, "zradil" je i jinak prorusky Milos Zeman. To, ze ovladli diskusi na Kudlance je Danielo tvoje ostuda. Nemela jsi jim fandit, tolerovat jejich urazky a slusni ctenari by ti zde zustali. Mela bys vice poslouchat sveho syna Roberta. Ten tomu rozumi 10x vic, nez vsichni tihle komunisticti geronti dohromady.
Mikin
Mikin
únor 19, 2023 23:18
... : Jiri Bilina
S tim ze se nekteri starnutim meni mas Danielo pravdu. Staci se podivat do starejch diskusi.
Deeres byla treba v diskusich pod mym serialem o dramaticke emigraci docela normalni. Jak by asi reagovala dnes?
A kdyz mamča pochvalila Lenina, ty jsi ji pratelsky vysvetlila ze je to blbost.
Jo, menime se. smilies/smiley.gif
Mikin
únor 20, 2023 00:49
... : Josef Kouba

Diagnóza.
Mikin Bilina je těžký fanatik, přesvědčený o své neomylnosti a proto nepotřebuje znát fakta a slyšet názor někoho jiného. Jeho závěry jsou scestné, díky neobjektivnímu hodnocení problému a zaslepenému, nekritickému myšlení. Nyní dokonce i Daniele nařizuje co má a co nemá na stránkách kudlanky dělat.

Než byl Bilina po pauze na kudlanku znovu přizván, byl v politických debatách relativní klid. Jeho "neomylné" bláboly nemají hlavu ani patu, jen pod tímto článkem má 34 komentářů a mele stále dokola. Ukrajina, Rusko, Ukrajina, Rusko. Ale ti co to v pozadí celé dirigují, o nich je ticho. To že mají od konce II světové na krku 20 milionů životů, 800 základen po celém světě, 180 tisíc vojáků mimo své území? To pro něj nic neznamená. Rusové nejsou žádní andílci, ale v tomto případě jim nesahají ani po kolena.

únor 20, 2023 01:23
... : Jiri Bilina
Daniele nic nenarizuji, ty diagnozo.
A kdyz se te Koubo zeptam kde tech 800 zakladen je, mlcis. Otravovat lidi okopirovanymi blaboly je lehci, nez zamestnat vlastni hlavičku makovičku. smilies/smiley.gif
Mikin
únor 20, 2023 03:42
... : Josef
Teď jsem zaslechl ve zprávávách v šest hodin, že Pavel se na konferenci v Mnichově ohradil ke slovum ukrajinskýho zástupce, že rusáci musej bejt bezpodmínečně poražení a vyhnaní. Teprv to musim někde vyhledat celý, ale Pavel mu na to řekl něco ve smyslu: V ideálním světě ano, ale svět není ideální a je nutný najít kompromis.
Nevim ještě přesně, budu to teprv hledat, ale jestli to tak skutečně je, strašně rád přehodnotim svou averzi ke generálovi.
únor 20, 2023 05:42
... : Josef
A Pepane. DNFTT.
únor 20, 2023 05:53
... : Míša šíša
Pepo, Pavel řekl tohle:

Byl bych nesmírně šťastný, kdyby se vše, co tu bylo řečeno, podařilo v příštích několika měsících. Nežiji nicméně v ideálním světě. A proto jsem trochu skeptičtější.

Rozumím ukrajinskému přání přivést tuto válku ke konci, kdy všichni ruští vojáci zmizí z posledního kousku ukrajinského území a ruský prezident jednou přijede do Kyjeva a na kolenou pronese omluvu.

Můžeme ale se dostat do situace, kdy osvobození určitých částí ukrajinského území bude znamenat víc ztrát na životech, než společnost dokáže unést. V určitě chvíli tak dokonce sama Ukrajina může přemýšlet o jiném výsledku. A my bychom také měli být připraveni na takovou eventualitu, protože nelze jen očekávat to nejlepší, ale je třeba být připraveni na to nejhorší.

A proto bych rád vyzval k opatrnosti ohledně vytyčování cílů, jak by měl tento konflikt dopadnout. I kdyby došlo k tomu, že se ruská armáda zhroutí, ukrajinská armáda ji vytlačí z Ukrajiny, pak tu budeme mít zhroucené Rusko. To znamená, že nebude nikdo, s kým bychom mohli jednat o režimu bezpečnostních záruk a pracovat na budoucí bezpečnostní architektuře Evropy.

Se zkolabovaným Ruskem budeme mít spoustu, spoustu problémů, které teď nebereme v úvahu. Takže si myslím, že je mnohem lepší být realisty. Doufat v dobré, ale být připraveni na horší.
únor 20, 2023 06:03
... : Josef
Dík Míšo. Takže rádio Plus mi výjimečně nekecalo. Z každý jiskřičky zdravýho rozumu mám radost. Tak uvidíme dál. Dneska přiletí do Polska dědoušek z Ameriky. Možná si i vzpomene, proč vlastně přiletěl. Zdá se, že něco se konečně začne dít, jen aby to nebylo k horšímu. Pavel by si měl začít dávat bacha na dopravní nehodu.
únor 20, 2023 06:43
... : Josef Kouba
Je zajímavé že Bilina v případě pobytu US armády má obrovské znalostní mezery či ztrátu paměti. přesto že jsou údaje dostupné. Na Google stačí napsat Počet US vojáků ve světě. Jsou tam i údaje o základnách. Jak jednoduché Watsone.
Loni působilo v armádě 1,3 milionu Američanů celkově v aktivní službě - a v zahraničí jich bylo méně než pětina. Což je asi 220 tisíc.
únor 20, 2023 06:45
... : Jiri Bilina
Petr Pavel je rozumny a chytry chlap. Proto ho take KSČM ani ruske velvyslanectvi v te funkci tak zoufale nechteli. Proto vsechen ten rev, lzi a hrozby mobilizaci z rad dezolatu...
Co se Koubovych neustale opakovanych dezinformaci o 800 zakladnach tyce, uz jsem to zde vysvetloval. Ale aspon ve zkratce - pocitaji se do nich i US velvyslanectvi v zemich tretiho sveta, ktere hlida mistni ochranka pod vedenim jednoho americkeho marinaka. A je zde dalsi Koubova "zakladna". smilies/grin.gif
Mikin
únor 20, 2023 08:43
... : Josef
No, mně Pavlova včerejší řeč zní jako řeč putlerova pohůnka, ruskýho švába.
únor 20, 2023 09:25
... : d@niela

????
Es. Et tu, Brute?

únor 20, 2023 09:28
... : Josef Kouba
Americké základny v Evropě – Moje mapy Googlehttps://www.google.com › viewer
·Translate this page
Podívejte se, kde všude v Evropě a přilehlém okolí jsou americké vojenské základny.

únor 20, 2023 09:35
... : Josef
Daní. Jazyku tvýho kmene nerozumím.
Tak mě napadlo, že kdyby totéž, co včera řekl Pavel, kdyby řekl Zeman, tak zděšená Mirka by spolkla včerejší rohlík a upadla do hlubokýho šoku, Lipavskyj by se nestačil v předklonu omlouvat, inteligentní krasavice by ihned svolala mimořádný zasedání PS, a Vystrčil by už sbíral podpisy k okamžitýmu odvolání prezidenta.
únor 20, 2023 09:45
... : Míša šíša
Pepo, třeba se u budoucího pana prezidenta dočkáme ještě překvapení (on má ten Kolář přece jen vazby na Rusko dost silné). V rozhovoru pro Lidovky se nechal slyšet, že neshody s Maďarskem by nám mohly působit problémy a že je čas přehodnotit Visegrád.
Člověče, jsem z toho volaaká zmetená.
únor 20, 2023 10:41
... : Lenka1
Mno, napadly mě ještě takové dvě "konspirační teorie":

1) Pavel je dvojitý agent. Je možný, že GRU na něj z dob minulých má něco velmi, velmi zajímavého a toho generála tak trochu tlačí ke zdi...........a nebo netlačí a všechno bylo předem domluvený divadlo. Čemuž ale zase neodpovídá generálova poměrně nízká inteligence, 107 bodů není nic moc.

2) Američani už pochopili, že UA Rusko neporazí ani omylem, NATO je v podstatě obr na hliněných nohou, taková západní Potěmkinova vesnice a v přímém konvenčním střetu by se to rychle projevilo (a jadernou výměnu si - doufám- nikdo nepřeje), tak se z toho pomalu a nenápadně snaží vycouvat.....a jejich loutka dosazená na náš Hrad jen poslušně plní příkazy.

Uvidíme, nechme se překvapit.
únor 20, 2023 11:00
... : Jiri Bilina
Zoufalstvi Putinovych pohunku je hudba pro moje usi. smilies/wink.gif
únor 20, 2023 14:42
... : Josef
Je docela srandovní obdivování hrdinství americkýho prezidenta, kterej se hrdinně vydal mezi denně padající bomby přímo do Kyjeva. A pak si, už i ve vládních médiích, poslechnout a přečíst, že "návštěva" byla cca dva tejdny dopředu dohodnutá s Vladimírem Vladimírovičem.
únor 21, 2023 05:18
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy

 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]