O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

NE KAŽDÉMU SE ZAVDĚČÍŠ PDF Tisk E-mail
Úterý, 06 prosinec 2022
Přejít na obsah
NE KAŽDÉMU SE ZAVDĚČÍŠ
Strana 2
Každý z vás, kdo pracuje ve službách, mi dá za pravdu, že práce se zákazníky je psychicky velmi náročná. Plnit neuvěřitelná, či nerealizovatelná přání zákazníků je našim denním chlebem a úsměvné příhody na toto téma jsou nevyčerpatelné. Zvláštní kategorii pak činí zákazníci z gastronomie a pohostinství. Tento druh je natolik nápaditý a vynalézavý, že není divu, že většina zaměstnanců z gastronomie končí v protialkoholní léčebně.



Někteří z vás postřehli, že mám novou práci. I když jsem se zapřísahala, že do gastronomie už nepáchnu, udělala jsem výjimku. Nejen, že dělám něco, co mě opravdu baví, ale také splňuje všechny mé požadavky na ideální zaměstnání. Jediným mínusem vidím pouze to, že musím čtyři hodiny denně dojíždět. Ale když všechno ostatní vyhovuje, je člověk ochoten udělat nějaký ten ústupek. A pak jsou tady ty úsměvné zážitky z práce..

 

Mým posláním je event koordinace. To znamená: plánování seminářů, kongresů, svateb, workshopů, výročních shromáždění, a i jiné události, významné, či méně významné, na jaké si jen vzpomenete. Za plánováním stojí mnoho práce, spousta detailů a v neposlední řadě i mnoho nepředvídatelných situací, na které musí být člověk připraven chtě - nechtě. V současné chvíli nás nejvíce zaměstnává výroční konference, která čítá bezmála 1.200 lidí a bude rozložena do několika hotelů současně.

 

 

Zobrazit zdrojový obrázek

 

 

Předminulý týden bylo setkání všech zástupců hotelu, abychom probrali detaily a rozdělili si úkoly či kompetence. Já dorazila na schůzku zbědovaná, vyčerpaná, neboť „díky“ mým úžasným sousedům jsem opět spala sotva čtyři hodiny. Nezmohla jsem se na vysvětlování, pouze jsem se zbortila na židli v zasedací místnosti. Musela jsem vypadat opravdu hrozně, protože mi za trest nikdo nenabídl ani vodu a dvě hodiny mě nechali sedět o žízni.

 

Úkoly byly rozděleny, a tak se každý z nás vypravil zpět na své pracoviště. I přes neskonalou únavu jsem nechtěla nechat nic náhodě a zahájila jsem organizaci s mluvčím skupiny, který zodpovídá za konferenci právě v našem hotelu. Průběh je vždy stejný. Napíšu e-mail se všemi neprobranými body či informacemi, které potřebujeme vědět a neopomeneme obligátní větu: „Zda máte další přání, či dotazy, neváhejte nás kontaktovat.“

 

A touto větou si na sebe spolehlivě upletete bič.

Ozvala se mi jakási Evelyn z marketingového oddělení z Belgie.

 

„Dobrý den, přikládám seznam hostů ve vašem hotelu. (bylo jich 300). Prosím, neopomeňte, že Nadja má těžkou alergii na ořechy. Rádi bychom také chtěli zorganizovat výlet se sněžnicemi od vrcholu hory (vrchol hory má přes 3.500 m.n.m. a musí se přes ledovec) k horské chatě, kde chceme procházku zakončit v útulném Chalet, skleničkou vína a fondue. Vezměte na vědomí, že nás bude asi padesát. Někteří jsou po výměně kyčelního kloubu, ne všichni jsou v dobré fyzické kondici, někteří mají problémy s dýcháním a celkově nejsme zvyklí na zimní sporty v extrémních podmínkách. Můžete to nějak zařídit? A naše vedení by rádo pokoje s výhledem na jezero.

Děkuji Vám za vstřícnost předem.“

 



 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]