O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DNESKA ZVESELA PDF Tisk E-mail
Úterý, 01 listopad 2022
Přejít na obsah
DNESKA ZVESELA
Strana 2

 

 

 

Ano..

Tak tedy utírám kafe papírovajma kapesníčkama a zbytek si odložím k nákupu a začne to kua zas blikat a pípat a já chci utýct.

Tak to chci všechno narvat do tašky a vezmu to velký balení těch borůvek a ..

 

„Nemám tady s váma radši zůstat?" zeptá se paní, když vidí, co se jim na podlaze urodilo borůvek a dívá se na mě takovým tím pohledem, jako unavená paní učitelka ve školce, když zjistí, že seš na procházce v bačkůrkách.

 

Mám strach, že samoobslužnejma pokladnama ten pokrok nekončí.

Kdo ví, co nás ještě čeká.

Naopak u některých služeb by ale samoobsluha mohla vyřešit mnoho problémů a vrátit lidem řadu hodin ztraceného života. Například Česká pošta.

 

Popojedem.

 

Až si nebudete u samoobslužné pokladny jistí, vzpomeňte si na mě a na jednoduché pravidlo, které mě dnes paní uči.. prodavačka naučila.

Dycky s tím nákupem manipulujte ve směru z obchodu VEN.

Nikdy naopak.

A košíky si berte. Hlavně na borůvky.

Pa!

 

 

 

 

NEOHROŽENÁ ŽENA

 

 

 

Komentáře (4)add feed
... : AnickaM
Mila neohrozena zeno, rada ctu vase clanky ale tentokrat jsem vas humor nejak nepochopila. Chodim k automatickym pokladnam, kdyz mam jen par veci a mam naspech. Kdyz je prede mnou nejaky zmatkar a nevi jak to funguje, tak si rikam , proc tam leze a jeste pridava praci druhym.
listopad 02, 2022 09:07
... : Marie
Po dvou a půl letech mi "odešla" televize, naštěstí mám prodlouženou záruku. Celou reklamaci v Alze jsem si musela vyřídit se samoobslužným počítačem a odevzdat do otvoru příslušné velikosti...
Neuvěřitelné, opravdu se mnou nikdo ani nepromluvil.
listopad 02, 2022 10:11
... : Josef
Jen bych podotkl, že samoobslužný reklamace v Alze jsou nastavený uživatelsky velmi příjemně, provádění jasný a intuitivní. Na rozdíl od kas v marketech. Rozhodnout se u kasy, jakej chleba z asi pěti druhů jsem strčil do vozejku, když vim akorát, že ten nejlacinější, ale informaci o ceně mi kasa na obrázku nenabídne, to je skutečně neřešitelný. A když zadám blbě, což teprve poznám podle vyskočený ceny, nejde to už vrátit. A je těch zádrhelů víc. Sranda je třeba v Kaufu, kde tě závora od samokas ne a ne pustit ven. Když si teprve všimnu, že chce volíznout účtenku, jsem ztracenej, doživotně tam uvězněnej, protože účtenku jsem si z kasy nevzal.
listopad 02, 2022 10:36
... : Krakonoš
Neuvěřitelné, opravdu se mnou nikdo ani nepromluvil.

To bych ale bral jako veliký plus celý transakce, zvlášť pokud to vede ke kladnýmu vyřízení reklamace. Protože za celej svůj život jsem nasbíral poměrně hodně zážitků z reklamací, kdy na mě někdo navopak mluvil, a jen podstatně menší část z nich lze voznačit jako pozitivní.

Mimochodem jsem si jistej, že pokud někdo vynalezne nějakej funkční rychlej bezkontaktní způsob markování pečiva na libovolný kase, získá Nobelovu cenu za ušetřený nervy (jestli taková je), a nebo bude jmenován ředitelem Zeměkoule.
listopad 02, 2022 16:16
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy

 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]