O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...
Kontakty
Napište nám |
Poradna Kudlanky |
Právní poradna |
Přihlášení
Anketa
ZPRÁVA O STAVU CIVILIZACE |
Středa, 30 září 2020 | |||||||||||
Strana 3 z 3
Proto též filozofové tzv. Frankfurtské školy nebyli pociťováni jako nebezpeční. Proti ideálům svobody a individualismu se neomarxisté nestavěli, svobodu prvoplánově neohrožovali a individualismus přijali, proto toto široce rozvětvené dnes převažující aktivistické hnutí lze spíše nazvat neoanarchismem. Co všechno to konkrétně ve vztahu k islámské expanzi je?
1/ Svoboda náboženského vyznání je součástí všech fundamentálních dokumentů. Nemůžeme tedy muslimům zakázat jejich náboženství. Musíme snášet jeho šíření.
2/ Emancipace žen požaduje, aby se ženy v zaměstnání vyrovnali mužům na úkor rodiny a výchovy dětí. Tím se omezila porodnost a dnes už to zabíhá až k popírání rodiny, která je prý konstrukt lidského rozumu, nikoliv přirozený útvar. Obnovit rodinu alespoň se třemi dětmi bude velký problém.
3/ Technický pokrok nahrazující lidskou práci osvobodil člověka od manuální práce. Ale člověk to nenahradil dostatečně umělými tělesnými zátěžemi – cvičením a sportem. Navíc moderní život přináší stresy. Technický pokrok vedle ke konzumní společnosti a k neustále se navyšující spotřebě, což sice nemusí být podstatné, pokud se nezačnou vyčerpávat zdroje a ničit příroda.
4/ Sociální zabezpečení chudých a početných rodin proto nahrává muslimským rodinám, které se proto na úkor státu množí, bez sebemenšího pomyšlení na zabezpečení. Stát dá …
5/ Současný exindividualismus rozkládá kolektivy, lidé se nesdružují, neuznávají rodné kolektivy národa a státu, nejsou schopni se sdružit k obraně, neuznávají autority. Individuální svoboda, velký a stále propagovaný výdobytek západní civilizace, umožňuje vyhnout se povinnostem ke kolektivu, nebránit kolektiv, umožňuje jej zrazovat bez trestu. Individualisticky a bezideově vychovaný člověk, bez vztahu k domovu, se pak automaticky stává oikofobem. Jestliže tedy vstoupíme do boje s muslimským šířením a chceme jej zarazit (když nejsme schopni muslimy integrovat), potom nám samotné principy evropských hodnot překáží v jakékoliv obraně.
Závěr: Autor ve své knize vyčíslil devět bodů záchrany civilizace. Všechny body lze akceptovat, jenom je problém, kdo je bude dodržovat? Můžeme dokonce si vymyslet i další body, ale někdo je musí zařadit do „konstituce obce“. Musí souhlasit s „evropskými hodnotami“, mít úctu k institucím a k řádu. Kdo tu úctu ale bude vykonávat? Snad ne tito dnešní rozhádaní jednotlivci, hájící jen sebe sama a propadající neoanarchistickým ideologiím?
Když se objeví sebemenší nepřítel, jednotlivec hájí jen sebe svými slabými silami. Muslimové nejsou sami od sebe zatím žádným velkým nebezpečím. Nebezpečím se stali tím, že proti nim nestojí žádná síla. Oikofobie nespadla s nebe. Veškerý ten ústup, který autor knihy popisuje, je zapříčiněn dobrovolným sebemrskačstvím, sebepoškozováním a vůbec celým tím deviantním myšlením jednotlivce, který řeší jen svůj momentální problém. A problém s muslimy? Ten se řeší strategickým ústupem před agresivním útočníkem.
Nejprve je potřeba „vyjít z exindividualismu“ a vrátit se ke kolektivům a jejich tradičnímu řádu, což samo o sobě již znamená přejít k oikofilii, tedy lásce a uznávání domova. Není jiný výstup z krize než ten, že se člověk stane opět součástí národního a rodinného kolektivu, s citem sounáležitosti a schopností se sebeobětovat pro tyto kolektivy. Když je přijme za své, bude je i bránit. Vlastimil Podracký
|
< Předch. | Další > |
---|