O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

VÝŽIVNÉ - NA DĚTI, NA MANŽELKU PDF Tisk E-mail
Středa, 26 září 2007

Milá Kudlanko, potřebuji poradit, protože jsem v bezvýchodné situaci. Jsem rozvedená a mám z prvního manželství tři děti 9, 7 a 5,5  let.  Bývalý manžel na ně posílá 5 000,-Kč a také dostávám dávky. Jiný příjem nemám. S mým současným přítelem jsem se nechala uměle oplodnit, protože jsem nemohla přijít s ním do jiného stavu.

 

 

 

 

 

 

     On má z předchozího manželství také děti (7 a 11,5) a platí na ně alimenty 6 500,- Kč. Jeho průměrný měsíční příjem je 19 500,-Kč. Ale jak to teď vypadá, tak jsme se asi rozešli. No, a vypadá to, že možná to budou dvojčata. Chtěla jsem se zeptat, jestli mám nárok na výživné a v jaké výši, protože jsem v rizikovém těhotenství.Také jsem se chtěla zeptat, zda mi musí finančně pomoci s pořízením výbavičky, protože když to budou dvojčata, budu v těžké finanční situaci.  A pak taky, pokud po skončení mat. dovolené nenastoupím do zaměstnání, mají bývalý manžel nebo přítel povinnost mi nějakým způsobem finančně přispívat (kromě výživného na děti)?

 

Děkuji za radu, Milena

 

ODPOVĚĎ:

 

     Mileno, váš přítel má povinnost přispívat přiměřeně na úhradu výživy, a to po dobu dvou let, a dále na úhradu nákladů spojených s těhotenstvím a porodem (tj. účelně vynaložené náklady jako těhotenské ošacení, léky, jízdné do zdravotnického zařízení); určovat konkrétní výše výživného však není v možnostech této poradny. Náklady na pořízení výbavičky nejsou samostatným nárokem - nehradí se tedy zvlášť, ale měly by být pokryty v rámci plnění běžné vyživovací povinnosti otce k dětem z výživného.

 

     Dále - pokud se jedná o vašeho předchozího manžela:  rozvedený manžel, který není schopen se sám živit, může žádat od bývalého manžela, aby mu přispíval na PŘIMĚŘENOU výživu, a to podle svých schopností, možností a majetkových poměrů. Zákon má v tomto případě na mysli zajištění všech běžných životních potřeb dle konkrétní životní situace potřebného (s ohledem na jeho věk, zdravotní stav, apod.). Pokud se na tomto výživném bývalí manželé nedohodnou, rozhodne o výživném soud na návrh kteréhokoliv z nich. Soud bude samozřejmě na prvním místě hodnotit, zda bývalá manželka je či není schopna se sama živit - např. proto, že děti není možné umístit do mateřské školky, atp.

 

právník

Komentáře (53)add feed
Než bych si zase zadělal na spoustu výtek k mýmu komentáři, : NČ
tak jen: NO COMMENT!!!!
září 26, 2007 10:46
... : bb
no to je skoro na pomoc charity - výbavičku, kočárek aj. potřeby by ti mohli poskytnout, jsi opravdu v nouzi, nestyď se je vyhledat ve Zlatých stránkách, na netu, kontaktovat, dojít si tam. Popsat v jaké jsi siutaci, přinést doklady (o rozvodu, výměry výživného, sociálních dávek aj.). Spoustu věcí jde nakoupit v sekáči.

září 26, 2007 10:50
Microsoft to vystihl.... : kolemjdouci
Reknete "WOW" smilies/shocked.gif
září 26, 2007 10:50
... : bb
Chtít finanční zabezpečení od bývalého manžela proto, že sis pořídila mimina s přítelem a on tě teď nechá být, je troufalost a neslušnost. Ale můžeš po něm chtít, ať přidá na děti, 5 500 je hodně málo. Spočítej si přesně všechny výdaje, rozpočítej i výdaje za potraviny, bydlení, energie, telefon (občas musíš volat do školy apod.), rozděl dvěma a polovinu ať hradí on. Požádej ho slušně, podle toho, jaké máte vztahy, tak s ním můžeš nejdřív promluvit, ale řekni
září 26, 2007 10:50
... : bb
mu, že mu to vyúčtování pošleš dopisem. Ten pošli doporučeně. Pokud se nedohodnete, podej k soudu žádost o zvýšení výživného, s doložením důvodů. Nezapomeň i na věci jako kolo, lyže, že budeš platit školu v přírodě apod. Přidej tak 500, soud ti stejně nevyhoví v plné výši.

září 26, 2007 10:51
... : bb
no jasně, že je to trdlo na entou, když si pořídí 3 malé děti,rozvede se, pak si s přítelem, který už má dvě děti, pořídí další dvojčata, velmi plánovaně a chtěně, a než se to narodí, už se rozcházejí...to je na hlavu
a další věc je, že si pořídí 5 dětí a pak se shání po sociálních dávkách a podpoře od bývalého...uf
jenže se stalo a je třeba to řešit, s ohledem na děti, ne na ni, ji bych poslala do háje


září 26, 2007 10:54
... : bb
naštěstí, i když nejsou manželé, nebude problém požadovat po otci těch nových dětí aby se podílel na nákladech, protože o to dítě usiloval umělým oplodněním
jen doufám, v zájmu bývalého manžela, že jsou rozvedeni delší čas a ta dvojčata se nenarodí (třeba předčasně) do 9 měsíců po rozvodu...

září 26, 2007 10:57
... : bb
nedá mi to nedodat, že doufám, že ti stačilo pět dětí během deseti let a další už sázet nebudeš...
protože výbavičkou to začíná a bačkory do školy jsou ještě za pár korun, ale co potom, budou mít třeba hlavu na studia, ale ty na to nebudeš mít, tak je poženeš na 3 roky na učňák a honem si vydělávat
září 26, 2007 11:01
nemám slov : Kamila
NČ to vystih...
ano, bb dobře radí, nic lepšího z nikoho nevyadne.
Já bych dodala, že kalkulovat už teď s tím, kdo mě bude živit, když po mateřský nenastoupím do práce je taky vypovídající....
září 26, 2007 11:10
Já bohužel neporadím, ale nedalo mi to, tak mám jen malou poznámku, : toulavej
spíš dotaz pro sociální inženýry, co tu občas svými názory ukazují, jak je třeba řídit život a svět kolem nás – jak zabránit nerozumným lidem dělat nerozumná rozhodnutí nebo skutky . . .
( proč, když jsem zanechal pro budoucnost svůj otisk ve formě svých dětí, stejně jako můj partner a mám málo peněz na přijatelný život, vytvářím UMĚLE otisk další a pak spoléhám na podporu společnosti . . . )

září 26, 2007 11:16
krom toho : Jasmina
dle mych info-umele oplodneni stoji cca kolem 100 000 korun. To neni malo...
chtelo se mi napsat diskutujicim; "klidek,pise se ze pokud se nerozrodime,cesi vymizi a misto nich sem prijde islamska kultura." Po precteni minuleho clanku o diskotekach -uz radeji nerikam nic.
září 26, 2007 11:27
... : bb
jo, Toulavej, taky jsem si vzpomněla na vášnivou debatu na téma kastrace koček ano či ne...
jako nemám vůbec nic proti lidem, kteří chovají kočky i s koťaty 2x do roka, když se o vše postarají a platí si to sami, nechtějí na to sociální dávky, tak nemám nic proti tomu kastrovat hromadně toulavé, opuštěné kočky, o které se nikdo nestará, neočkuje je
stejně tak by to snad mělo probíhat u lidí...
září 26, 2007 11:30
Hle, jak se cizopasník množí na další cizopasníky : NČ
.
září 26, 2007 11:32
jasmino : mura
3 pokusy o umele oplodneni hradi pojistovna, teprve az ty dalsi si platis (pokud stale mas zajem)
září 26, 2007 11:35
muro : toulavej
umělé oplodnění zdarma POUZE DO 40 let, pak platíš min 40 tis. za každý pokus.
Není to snad diskriminace pro plátce zdrav. pojištění ?
září 26, 2007 11:43
... : bb
ne, je to protidiskriminační opatření pro ty plátce, kteří můžou mít děti přirozenou cestou a nečerpají tudíž z pojištění smilies/wink.gif
září 26, 2007 11:50
ja mam ale pocit : Jasmina
ze pojistovna hradi pouze v pripadech kdy zena nemuze mit dite jinou cestou nez umelym. Protoze znam dve,jedna uz sve 4 deti,-normalni cestou a tak platila kompletne. Jina nemela dlouho s muzem dite cca 15let. Oboji se ale nezdarilo. U toho umeleho je to tak-bud nic nebo rovnou dve)).
září 26, 2007 11:59
jasmino : mura
sestrenice podstoupila zdarma umele oplodneni a starsi dite uz mela (tez po umelem oplodneni)

co se tyce vicetnych tehotenstvi po umelem oplodneni - neni to pravidlo, zalezi, kolik vajicek se ujme. dnes je technika jiz pokrocilejsi, tak se uz nedavaji ty pocty co driv. ona vyse zminovana sestrenice mela z prvniho dvojcata, z druheho bylo ditko jedno.

bb: toulavej psal zdarma pouze do 40 let i u tech, co prirozenou cestou nemuzou.
toulavej: i v zdravotnictvi plati "zakony ekonomiky" a to nejen u umeleho oplodneni. i treba u transplantaci se zvazuje mimo jine, zda jsi vhodny kandidat ci nikoli z hlediska veku. diskriminacni mi to nepripada, podminky maji vsichni rovne (ted mluvim o tom umelem oplodneni) - do 40 muzou zdarma vsechny potrebne, po 40 zadna. (pokud jsi nemel na mysli chlapy - ze nemohou cerpat tyto "fondy", ac na ne prispivaji. ale napriklad za svou osobu by mi to diskriminacni neprislo, byla bych rada, ze to nemusim podstoupit. radeji nebudu mit rakovinu plic, nez abych amortizovala penize vlozene do pojisteni).
září 26, 2007 12:27
... : bb
mura vím, myslela jsem to (s humorem a nadsázkou) tak, že ten, kdo může mít děti přirozenou cestou a nikdo mu nepřispívá na zabránění početí, by se mohl cítit diskriminován, kdyby jinému bylo neomezeně přispíváno na to, aby dítě počal
září 26, 2007 12:31
... : Luciáš
Mileno... A jíst ti chutná?
září 26, 2007 12:38
muro : Jasmina
"sestrenice podstoupila zdarma umele oplodneni a starsi dite uz mela (tez po umelem oplodneni)" to je ale zase jina kauza nez u zeny,ktera pocala a porodila 3 deti zcela prirozene.
Vidno u sestrenice to jinak neslo.
září 26, 2007 13:02
jezis nechte ji zit... : Jasmina
jo,jist ji chutna. Co udelala zleho? Ze ma 3 deti s manzelem?-Vime prd proc se rozvedli. Ze nasla chlapa kteremu verila? treba se vyprd na ni,akorat sliboval.Ze je na rizikovym,tudiz nedela? Kdyby veskery penize z vasich dani sly opravdu jen na takove pripady,a ne eventuelne na dovcu na Seychelach,nakupy vrtulnikem atd. atd.
září 26, 2007 13:07
Jasmino : Kamila
nemyslim si, ze jsme se do ni pustili moc. A uz vubec ne proto, ze ma deti vice. Ale proto, ze je evidentne neuzivi a jen se snazi zjistit, kdo na deti da a kdo da na ni - tak proto!
září 26, 2007 13:20
Znám : Zdena
jednu paní, není ji ještě čtyřicet a ta má 4 děti, každé s jiným mužským. Zkrátka s každým chlapem se kterým žila si pořídila dítě, teď má dalšího přítele, sice mluví o miminku, jak by to bylo skvělé, ale naštěstí ten chlap je rozumný, anebo ví, že co nevidět zvedne krovky takže další rozrůstání rodiny nehrozí, navíc ty tatínkové jsou celkem zodpovědný a na děti platí i si je berou, takže nehrozí sociální krach.
září 26, 2007 13:21
Kamilo : Jasmina
Vzdyt o tom pisu. Kdyby jeji pritel zustal s ni,tak snad pocitala ze je uzivi.ted je vec jina.Ja mam dve deti.jestlize muj muz odejde,ja onemocnim,-taky se budu shanet po penezich,no.Chces pak taky rict ze jsem si deti nemela porizovat,kdyz je neuzivim?
září 26, 2007 13:41
no upřímně Jasmíno, : Inka
mít tři své vlastní a dvě přítelovi děti, tak by mě ani ve snu nenapadlo si pořizovat další cestou umělého oplpdnění a ještě ke všemu pouze na psí knížku, to je skutečně slušně řečeno nerozum.
září 26, 2007 13:56
Jasmino : Kamila
dvě a pět dětí je zásadní rozdíl. Dvě se uživit dají - pořídila by sis pět dětí? Tedy kdybys už tři měla, pořídila by sis další s přítelem, který evidentně nebyl žádná jistota?
Ale koukám, že v podstatě totéž už napsala přede mnou Inka...

září 26, 2007 14:06
a nejsem bezdětná : Kamila
a jsem s chlapečkem sama... je sice pouze jeden, ale troufám si říct že vím, o čem píšu...
září 26, 2007 14:07
a Jasmíno :) : Kamila
vzhledem k tomu, jak sem píšeš už vím, žes též velmi samostatná bytost. Jsem si jistá, že by ses ty do téhle situace nedostala...
září 26, 2007 14:09
už jsem tu dlouho nebyl : kolemjdoucí
a najednou koukám, jsme tu dva kolemjdoucí smilies/shocked.gif
září 26, 2007 14:20
kolemjdoucí, ale upřímně, : toulavej
jakej JINEJ příhodnej nick by sis dal, kdybys šel jen tak kolem . . .
září 26, 2007 17:00
Kamilo : Jasmina
musim ale brat v uvahu,ze ackoliv jsem stastna ze mam deti,nikdy nebyl muj zivotni sen mit deti kupu.Musim brat v uvahu ze nektere zeny takove jsou,ackoliv to vetsinou byvaji typy,ktere muze vybiraji jinym smyslem nez pouze na zaklade pritazlivosti a "lasce jako tram".Pritom seknout se muze kazdy.Milene se manzelstvi nepovedlo a ted nevime jak dlouho byla s onim pritelem na psi knizku.Muze to byt i 5 let,kdyz beru v uvahu vek nejmladsiho.Kdyz se snazili o dite a dokonce takovou cestou,ja bych si na jejim miste taky myslila ze to onen se mnou mysli vazne. Mam kamosku co ma dceru stejne starou jako moje.Je s ni sama.A jeji pribeh,proc,je az neuveritelny.Jak on prosil,ze chce s ni dite,zalozit rodinu,usadit se na venkove a hospodarit.To spolu byli uz 6let!Kdyz po 6ti letech tedy otehotnela,koupila barak na venkove,tu ji nenapadne pristrcil jako "nahodu" dopis od jine.Ta uz jeho potomka porodila zatimco ma kamaradka holcicku nosila jeste 2 mesice!Kdyz se ptala co to ma znamenat,odpovedel ji ze jejich vztah jaksi nefunguje uz 3 roky.Pritom do posledni chvile se tvaril,jak ma vse naplanovano,baracek vybirali spolu...chapes proc to pisu? Jasne,ona se o holku stara sama ale kdo by ji rekl-jsi hloupa ze jsi mu verila.My nevime co Milena prozila,proc mu verila nebo co se stalo,mozna ze ho opusti ona.Jo,muze byt nezodpovedna ale zrovna tak muze mit pouze silenou smulu.
září 26, 2007 17:31
??? : hadimrcha
Proboha proč nepřemýšlí?
září 26, 2007 20:25
No, toulavej a kolemjdoucí : NČ
I já jsem kdysi též šel jen náhodou kolem jako Náhodnej Čtenář, pak jsem byl línej to pokaždý vypisovat, NČ zvostalo. Teď z toho podle situace bejvá Nemravnej Čumil, naposledy Něžnej Čumák (Cha cha)...
Ještěže je Kudla tak slušnej magacín, že to "Č" zatím nebylo nikým použitý pro pojmenování, kerý se přímo nabízí. Zatím!
září 27, 2007 06:30
To je dost i smutný příběh : wendy
dneska tři děti, to není obvyklá norma. Chápu ženu, že chce mít dítě s milovaným mužem. A i když by ji neopustil - nevíme proč - pět dětí to je nářez. Ale ruku na srdce, kdo uvažuje v každé situaci jen racionálně ? Sama si to zavinila, tedy s pomocí dvou mužů, tak by si to ti tři měli dát do pořádku sami, bez společnosti, tak jsem pochopila vaše názory. Logické. V každém případku jsem ráda, že nejsem v její kůži. Takže - milá Mileno, řiď se radami od pana doktora-právníka....
PS.: umělko stojí třeba v Teplicích v sev. Čechách asi 12.000 a to třiktát po sobě, ale plus spousta léků a hormonů apod.co si musí rodina platit sama. Cena není v každém zdravotnickém zařízen stejná. České zdravotnictví ale má v tomto směru dobrou pověst, jezdí k nám i zahraniční pacientky a výslednost je co do procen. úspěšnosti velmi, velmi dobrá. To jen tak na okraj.
září 27, 2007 07:22
dost smutny je ale i : Jasmina
ze protoze Milena dela deti-vyzniva to ze je blba. Norma koukam ze je mit pouze deti dve...
Mozna tem detem nezvladne financovat vejsku,-jednou.Kde je ale psano ze na to budou ty deti mit i mentalne? Nebudou prece mene hodnotni,kdyz se vyuci treba jako kuchari,truhlari...Nevime proc s pritelem konci vztah,mozna naletela a tu pomoc potrebuje. Nemyslim si ze patri do urcite "etnicke" skupiny,-takovi tusim tezko pisou na Kudlanku zadost o radu,protoze -oni vedi jak na to.A penize z vasich dani?..ale jo,pomoc jedne mamine v nouzi,at je radne doma vychova,at nelita v supermarketu ci fabrice ci po kanclech jak magor a decka po jestlich,pozdeji na ulici s podivnymi individui.
září 27, 2007 10:44
Jasmíno, norma není : Inka
mít dvě děti, ale tolik dětí, kolik jsem schopná dobře a zodpovědně vychovat a zajistit jim normální život, zvládnout vše včetně jejich dospívání a puberty a také to zdárně přežít. Takže co dodat na závěr, že každý se máme tak jak si zasloužíme. Ono je nutné občas i trochu přemýšlet předem.
září 27, 2007 12:34
právě, vůbec nejde o počet dětí : bb
proto jsem nahoře připomněla tu debatu o kočičkách...ať má každý dětí kolik chce, ale musí si je zaopatřit sám. Milena by se měla pídit po možnostech práce po mateřské, přivýdělku k mateřské, jak využít počítač, jak si zlepšit svoji situaci vlastním přičiněním. Ona ještě před narozením dumá co z koho vyrazit smilies/smiley.gif
září 27, 2007 13:28
... : bb
jen tak na okraj, domnívala jsem se, že umělé oplodnění, právě to hrazené ze ZP, se provádí ženám vdaným, bezdětným, z párů, které se dlouhodobě snažily o dítě, ne partnerům, kteří jsou spolu poměrně krátce a mají každý z předchozího vztahu 2-3 děti
září 27, 2007 13:29
bb : Jasmina
no,vzdyt ja taky. Znam jednu,co na to dali cca 100 000 korun,protoze ona uz ma 4 deti normalni cestou,on treti manzel ma jedno dite z min. manzelstvi.Takze zde docela ziram ze by takovy pripad hradila pojistovna. A ze premysli bb co z koho vyrazit-divis se ji? Co my vime co se stalo,ona je na rizikovym,takze asi nedela a ceka dvojcata a pritel nahle zvedne kotvy jen tak?Toz at ji s tou vybavou pomuze.nepsala odkud je takze jestli je z kraje kde je vysoka nezamestnanost,toz se ji nedivim ze ma hlavu v pejru z budoucnosti.A nevim jak pri trech detech a dvojcatech bude mit jeste cas a silu se kvalifikovat na pocitaci.
Vis bb kolik jsem videla prispevku na tema materstvi napr. na Zene,jak tam mlade zeny fnukaji ze maji jedno dite,jsou na materske a jak nezvladaji a jake jsou chudinky atd. -a nebyly samy,byly vdane! A ze jim to dite vezme veskery cas a kdesi cosi a tohle a tamto a ze jsou furt doma a nemaji cas do vinarny...je jich vic nez dost.A tady je mamina co ceka dvojcata ve vice nez blbe situaci a hned ze je hloupa,blba a ze chce ostatnim uzirat penize!! Takova jina etnita by se vas o radu ani neprosila.Coz hergot musime byt furt tak dokonali a ve vsem in a rozumni? Kdyz budes mit s muzem 10 deti a on pak odejde,tak bude v pohode kdyz Ti ostatni reknou-mas cos chtela,mela jsi vedet ze ten chlap je nespolehlivy a ted se starej? Mimochodem-ne kazdy ma na pocitac bunky,ne kazdy je manazer,co kdyz vona je pouha prodavacka v tescu?
září 27, 2007 14:04
bb umělé oplodnění : Inka
se provede tomu kdo zaplatí a oba s tím souhlasí, to tam musí podepsat. Co jim tam namluvíš oni nezkoumají, ani to jestli jsou svoji. Chodí tam i ženy co už děti mají, ale teď třeba mít nemůžou s dalším partnerem.
září 27, 2007 14:56
Inko, : bb
když si zaplatí samy, tak to chápu, ale myslela jsem to "zadarmo" - teď si vlastně uvědomuju, že ale nevím, jak to měla Milena, ostatně o to ani nejde, to jen se mi chtělo říct, že jestli měli peníze na oplodnění, měli by mít i na ostatní, ale to je blbost
září 27, 2007 15:07
zadarmo máš pouze : Inka
3 pokusy a to do 40 ti let, pokud to hradíš, tak v Praze stojí umělko 30 tis plus 30 tis léky. Jak je Ti nad 40 a nebo čtvrtý pokus už si hradíš sama.
září 27, 2007 15:18
... : bb
hm, pěkně drahé
no těm, které nemají vlastní dítě, bych to klidně z pojištění hradila i víckrát než jednou, a taky vzhledem k pokroku medicíny a k prodlužujícímu se věku života lidí klidně i po 40, ženy v 50 jsou dnes v lepší kondici než před 50 lety ženy 35 leté
ale vázala bych to asi na počet vlastních dětí, má-li žena už alespoň jedno své, tak z pojištění asi ne...




září 27, 2007 16:52
Mileno, : Sammy
to, ze jsi udelala velkou blbost a poradne sis zkomlikovala zivot, to Ti snad rikat nikdo nemusi, ani to uz neni ted to o cem by mela byt rec. Myslim, ze i kdyz obehnes vsechny soudy, stejne ze svych partneru nedostanes tolik, aby to stacilo na slusne zivobyti. Tvoje dve deti jsou pres den ve skole a to treti tam pujde taky brzo. Mozna, by bylo reseni vzit si jedno ci dve deti na hlidani. Vim, neni to lehka prace, ale ted myslim Ti nezbyde nic jineho, nez vynalozit vsechnu silu si z toho nejak pomoct. Spolehat na to, co Ti nekdo da, myslim Tve partnery, to Vas asi vsechny neuzivi. Drzim palec, abys nasla nejake reseni a uz prosim Te nedelej vic deti. To by Ti melo stacit.
září 29, 2007 09:24
A co trochu zodpovědnosti? : Opcom
Nemám slov, nechci ti nadávat, ale když už si s někým pořizuješ dítě, měla bys zvážit to, jestli ho budeš schopna uživit, i když přítel (nebo manžel) nebude. Opravdu miluji slepice, které si pořídí děti a "ostatní starejte se". smilies/undecided.gif
Inu, klasický důsledek socialistické výchovy společností.
říjen 01, 2007 13:31
Musím použít slova Nýčeho : Béda Traktorista
Svatá prostato!!!!!!!!!!!!!
Mít tři děti a nemít peníze na kontě nebo dobře sypající džob, tak si rozhodně nepořizuji čtvrté, potažmo i páté dohromady a ještě s mužem, který už na dvě děti platí. To považuji za nezodpovědnost vůči těm ubohým dětem. Nejlíp by bylo najít si třetího muže, který nemá žádné dítě a touží po velké rodině plné dětí. Doporučuju dát si už teď inzerát. A bohatého....
říjen 01, 2007 14:11
Nikdy není tak zle... : Pocestný
Všichni mají svým způsobem pravdu. Někdy názor vyplývá ze zkušeností, někdy ze stylu života. Doporučuji mladým dívkám a bezdětným ženám na toto téma nereagovat. Kdo nezažil péči o vlastní děti a krach vztahu nemůže soudit. Každý má v životě chvíli, kdy je naprosto bezhlavý a zaslepený... V patnácti jsem měla plnou hlavu ideálů o vejšce a vdavkách v 25ti a 2 dětech... Najednou jsem maturovala v 21ti letech se čtyřletou dcerou v náruči. Přišlo druhé dítě - rozvod. Mladší mi musela hlídat mamka ( díky za ten dar ), já šla do práce, starší do školy... rok a půl po rozvodu jsem šťastná s naprosto jedinečným člověkem. Nemá děti a chce vlastní. Moje miluje, takže v tom nevidím problém. Když to tak bude, budu mít 3 děti a každé s někým jiným. Možná mi v té době bude 27. Teď mám totiž pocit, že náš vztah nemůže ztoskotat, ale... Dala jsem se na vojnu, budu bojovat. Ségra je na tom podobně jako milena. Oběma přeju to štěstí, co potkalo mě. smilies/smiley.gif
říjen 16, 2007 09:41
výživné : Sungam
Ahojky, chci se zeptat, kolik by měl manžel platit výživné na mě a na syna.... ještě nejsme rozvedení... synovi je 14 měsíců.
červenec 30, 2008 16:21
Pak se žentě : Josef
Chudák chlap co si vezme takové hovado, ale ono většina žen se ráda nechá živit přičemž žijí dávno s někým jiným , takže pánové je tam sice určitá sleva na dani , ale on výdělek je někdy prodělek. Jestli nechcete někdy živit docela cizího člověka a to do konce života - protože ona prostě nemá motivaci pracovat co si budeme povídat - nežeňte se.


květen 19, 2011 22:38
výživné na nemocnou manželku : rehmanie1
manžel se odstěhoval s milenkou do pronájmu,já jsem plně invalidní,vše platím sama,taky platím hodně za léky,manžel mi na nic nepřispívá,moho žádat o příspěvek na nemocnou manželku i když nejsme ještě rozvedeni,rozvádět se nechce,jak to mám napsat,poradte mi prosím,moc děkuju Anna
leden 13, 2012 11:49
prosím tě, : d@niela
ozvi se mi na adresu: daniela zavináč kudlanka.cz - nebo stačí kliknout tady na kudlance, na levé straně je: KONTAKTY - tam máš tři možnosti, můžeš napsat kamkoliv, dostanu to. Potřebuju se zeptat ještě na nějaké informace.
Zdravím, d@niela
leden 13, 2012 16:50
potrebuji poradit : Iveta Pokorna
DOBRY DEN,PREDEM SE MOC OMLOUVAM ZE VAM PISI ALE JSEM NEJAK BEZRADNA A NEVIM CO DAL,PROTO SE OBRACIM NA VAS S PROSBOU O RADU,JSEM JESTE VDANA ALE UZ MAM U SOUDU PODANEJ NAVRH NA ROZVOD,V DOBE MANZELSTVI SE MI NARODIL SYN KTEREHO JSEM MELA UZ BOHUZEL S BYVALIM PRITELEM,ANI S JEDNIM UZ NEZIJI VE SPOLECNE DOMACNOSTI, UZ MAM VYRESENY SOUD OHLEDNE POPRENI OTCOVSTVI A TED V PONDELI JDU NA MATRIKU UDELAT ZMENU OTOVSTVI,BIOOLOGICKY TEC TO PRIJDE PODEPSAT,A CHTELA JSEM SE ZEPTAT JE LEPSI TO DAT SOUDNE KOMU BUDE SVERENY A VYZIVNE NEBO STACI DOHODA,JA MAM STRACH ZE KDYZ BY PRESTAL PLATIT NEMOHLA BYCH HO TREBA UDAT NA POLICIII,A PAK JESTE DOTAZ O SYNA NEMEL 3 ROKY ZAJEM,NICIM MI NEPRISPEL ANI NA VYBAVICKU A CHTELA BYCH TO PRAVE PO BIOLOGICKEM OTCI ABY ME TO UHRADIL,JENZE NEVIM JAK TO NAPSATA ZADAT,PROTOZE NEJSEM ROZVEDENA, A JESTE DOTAZ, MA DCERA STUDUJE A BYLA PRIJATA NA DALSI SKOLU TAK BUDE STUDOVAT I NADALE,CHCE POZADAT SOUDNE O ZVYENI VYZIVNEHO U SVEHO OTCE,A CHCI SE ZEPTAT KDYZ STUDUJE A JE PLNOLETA HRADI SE NEJAKE POPLATKY NEBO JAKO STUDENTKA NIC HRADIT NEMUSI,A NEBO MA POZADAT O SPROSTENI POPLATKU KVULI STUDIU A JESTLI MAM NAROK NA VYZIVNE NA SEBE,NEVIM SI RADY,PROSIM PORADITE MI,DEKUJI IVETA
září 14, 2014 17:05
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]