O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KOČKA A PES... A DĚTIČKY PDF Tisk E-mail
Pondělí, 21 leden 2008

Asi to všichni víte - skupinka omladiny i uspořádala "párty", zahradní oslavu.  Posilněni alkoholem část večera trávili sledováním souboje kočky se psem, kterého na bezmocné zvíře poštvali. Kočku předtím opili alkoholem. Vše si natočili na videokameru. Jejich zábava se objevila na jednom internetovém serveru. O případ se již zajímá policie.

 

 

Vše se podle titulků ve videu stalo 23. června loňského roku. Video s děsivými scénami se nyní objevilo na internetu s názvem „PES vs. KOČKA (a něco navíc)“. Všude je ono hrůzné video ke spuštění, intrnetové noviny jsou plné detailních fotek.

 

     Nevím jak vy, ale je mi z toho přímo fyzicky zle. "Slušní chlapci a děvčata" se bavili.... Už se běžně natáčí šikana, za chvíli doženeme svět, a budou se natáčet i snuff filmy... Asi víte, co to je...  Počítačové hry jako Manhunt, v nichž krev obětí stříká na obrazovku, akční filmy, kde jsou lidé mučeni a zabíjeni nejdrsnějším způsobem, nic není některým divákům dost. Nechtějí iluzi, chtějí se dívat na opravdovou smrt. Nabízí se jim právě  v podobě takzvaných snuff a mondo filmů.

 

     O tom, že je dost lidí, kteří se chtějí dívat na umírání a věřit, že muka, jež vidí, jsou skutečná, se ovšem ví už celá desetiletí. Hraným filmům, jež se snaží téhle poptávce vyhovět, se říká snuff filmy. Dodnes se nepodařilo dokázat, že v některém z těchto filmů oběť skutečně zemřela. To ale neznamená, že se to nemohlo stát, tvrdí ti, kdo na snuff filmy věří. Skeptici jsou naopak přesvědčeni, že příběhy "herců", skutečně mučených a pomalu zavražděných před kamerou, patří do říše legend.


     Pojem "snuff" jako eufemismus pro vraždu použil poprvé americký spisovatel Ed Sanders ve své knize Rodina, vydané v roce 1971. Popisoval v ní život a zločiny šíleného narkomana Charlese Mansona, který v roce 1968 se svými kumpány zavraždil těhotnou manželku režiséra Romana Polanského, herečku Sharon Tateovou. Angličtina zná slangové výrazy snuff out nebo snuff it - skápnout, natáhnout bačkory. Proto tedy snuff film...

 

 

d@niela

 

 

 

Komentáře (50)add feed
Nečetla jsem to celý, : skaz
něco tak otřesného bych neskousla.Víš,když to udělá jeden sadista,je to moc zlý,ale toto je něco zrůdného - skupina dětí.Děti,který se baví takovým způsobem a hrdě se k tomu hlásí a chlubí se tím.Nevím vůbec jestli toto jsou děti,nebo vůbec lidi.Jaký postih je za to čeká,když zvíře je věc?Napomenutí?/pokud jsou nezletilý/.Nebo co?Postih rodičů,kteří nebyli schopni naučit a vštípit zásadní hodnoty - soucit a lásku ke slabším,bezbraným?Co může vyrůst z takových dětí?Co může očekávat celá společnost?Je mi z toho špatně,opravdu fyzicky špatně a nevidím u nich ani naději,že se to věkem ,nebo i pasťákem napraví.Zůstává vztek a beznaděj.
leden 21, 2008 23:17
Bohužel : Airin
už mám nějakou dobu pocit,že světu chybí válka.Hrozná věc. Ale zas mě o tom tato zpráva přesvědčila.Je mi z těch mladých lidí na nic. Nudí se. Mají peníze, nic jim nechybí, nemají hlad,starosti, a hlavně nemají cit.A bohužel ve válkách se tyto pravé hodnoty oživují-touha po životě.Je mi smutno, kam to vše směřuje.A také mám dojem,že naše generace vyrobila monstra.Všichni chtěj,aby se jejich děti měly líp než oni.Nakonec z nich jsou znuděný,necitelný monstra.A teď si vemte, co vyroste z dětí,kteří bylý svými rodiči týráni.Pořád se mluví o tom, kdo je celebrita,kdo má miliony,kdo jaký barák,auto a kde jsou ty pravý hodnoty.Zodpovědnost. Vždyť tohle všechno vzala ruka trhu s sebou do pryč.Také je mi smutno.



leden 22, 2008 00:22
Už starý Sókrates říkával : "Ta dnešní mládež je hrozná!" : wendy
nevím, co tenkrát mladí vyváděli, musím nahlédnout do historických análů. A když tam něco podobného najdu, dám vám vědět. Taky jsem se na to nedívala, nedívám se ani na ta domácí zanedbaná zvířata, na která "zemědělci" nemají čas. Je to víc než hrozné.
Kolik lidí se rodí s úchylkou zvanou sadismus ? Asi moc ne, že. A ti ostatní - vinu dávám rodičům, a vůbec za mamonem se honící společnosti. Úspěšnost = cynický zazobaný frajer v poršáku. A když to nejsem, tak se aspoň předvedu před publikem. Neboť - dělá tohle někdo sám, potají ? Já vím, jestli důsledně ano, nemusí se na to přijít - ale pochybuji.
TAkže - co s tím, co s nimi ? Čekat, zda z toho vyrostou ?
leden 22, 2008 08:12
... : bb
Airin - vidím to dost podobně, bohužel
Wendy - pravých sadistů poměrně málo, ale zpovykaných bezcitných studených zrůd nějak přibývá, tomu se nedá přece říkat dítě, mládež
Nevěděla jsem, že se něco takového dělo, až teď tady jsem si to přečetla. Jsou to hovada a já zas a znovu děkuju někomu tam nahoře za svoje potomky, že z nich rostou tak skvělí lidi, a stydím se za ty kecy kolem dvou kulí, co slíznul.
leden 22, 2008 08:51
Nejvíc mě na tom šokovalo, : Míša šíša
že se nejednalo např. jen o dva kluky, kteří se takto "bavili" pod vlivem alkoholu. Byla to větší skupinka mladých a byly mezi nimi i dívky. Holčičky, které si kdysi obstýlaly postýlky plyšákama. A pak se s ledovým klidem dívají na utýrání bezbranného zvířete. Co je to za lidi s absencí jakéhokoliv citu? V jakém duchu budou jednou vychovávat svoje děti? Je mi z toho smutno a hořko.
leden 22, 2008 09:15
je to tím, že děti : alena tečkovaná
vyrůstají bez zvířat. Nenaučily se zodpovědnosti, lásce k nim, soucitu, potřebě se o zvířata starat, vědomí, že když zvířeti ublíží, tak, že ho to bolí..atd. atd. Ale zas měli doma uklizeno- holt pořádek taky není všechno.
leden 22, 2008 09:29
Viděla jsem včera upoutávku na seznamu. : mamča
Nedokážu to číst, natož se na to podívat. Je mi zle z toho, že se takové hrůzy dějí, a ještě hůř, že za to opět nebude nikdo potrestán.
Co to je za "děti" ? Co z nich roste za lidi ?
Proč za tyhle zrůdnosti nejsou odpovídající tresty ?
Jestliže nejsou postižitelné děti, proč nejsou k odpovědnosti voláni jejich rodiče ? Do plnoletosti snad za ně zodpovídají, ne ?
leden 22, 2008 09:31
Aleno T, : Míša šíša
něco by na tom mohlo být, ale asi to nebude zásadní. Protože někdo z těch dětí zvíře doma měl - přece toho psa, co kočku roztrhal.
leden 22, 2008 09:34
Mamčo, : Myška
taky volám po potrestání těchto "dětí". Ale přímo těch aktérů, ne rodičů. Do plnoletosti jsou sice za ně rodiče odpovědni, ale jak chceš uhlídat sedmnáctiletého kluka nebo stejně starou slečnu? Budeš pořád s nimi? To je naprosto nereálné. I proto je trestní odpovědnost od čtrnácti nebo patnácti let.
K případu - trest by měl být tvrdý.
leden 22, 2008 09:39
Výše trestu : Míša šíša
Včera o tom byla reportáž ve zpravodajství ČT. Říkali tam, že pokud mladistvé pachatele dopadnou, hrozí jim maximálně 1 rok odnětí svobody. Pokud by vůbec na tu sazbu jednoho roku došlo (spíš bych si typla, že dostanou podmínku), zdá se vám to pro ty mladé jako velký anebo naopak malý trest?
leden 22, 2008 09:45
no já bych chlapce vožrala : alena tečkovaná
a pustila na ně pár pitbulů - ať se hoší jednou v životě pořádně pobavěj, nuda je hrozná.
leden 22, 2008 09:50
Výše trestu - : Myška
myslím, že to uhrají na podmínku.
Bohužel, i kdyby šli sedět, tak je za půl roku pustí za dobré chování. Ale to by nebylo nejhorší, kdyby vězení přispělo k tomu, aby se jim to v hlavě přehodilo, a aby fakt pochopili, co vlastně udělali. Já myslím, že jim to ani nedojde, a budou se ještě cítit nespravedlivě odsouzeni.
leden 22, 2008 09:59
Myška : mamča
Já vím, že velké "děti" uhlídat nelze. Ale tresty pro mladistvé jsou výsměchemn obětem i všem slušným lidem. Někdo (rodiče) přece způsobil, že z těch hodných dětiček vyrostla taková pakáž.
Kdyby došlo k postihu takových těch rodičů, jejichž děti smějí absolutně všechno a nedostatek lásky, času a pozornosti rodičů je nahrazován hrstí bankovek, třeba by se ve výchově těchto znuděných dětiček něco pohnulo.
Málokterý "pan podnikatel" - (a teď nemluvím o těch slušných, ale o těch co si myslí že jim patří svět), by byl rád, kdyby např jeho fotka v životní velikosti visela na úřední desce s titulkem : To je otec XY, co utýral bezbranné zvíře.
leden 22, 2008 10:35
Přeci stejně už víte, že represe nijak moc nefunguje, : Eva
pokud nám vyrůstají lidé emocionálně tupí. Ale oni se tak nerodí. Psychologie (ta vědecká), ty důvody i řešení zná, ale jaksi to z mnoha, třeba ekonomických a politických důvodů, není žádoucí rozšiřovat a napravovat. Emocionálně druhotně změněný, tupý jedinec totiž podává bez reptání výkon, žene se se za "jasně vymezeným úspěchem" a to ho natolik zaměstná, že už tak leda stihne poslušně konzumovat, aby byl "in". Kdo ještě nějaké emoce má, tak je nechce, protože se díky nim cítí slabý a ohrožují jeho "skvělý výkon". Všechno "emocionální" je primárně podezřelé, platí jen to ad absurdum racionální. K tomu děti vedeme my, škola, celá společnost. Oni jen pak dál předávají agresi, kterou sami od někoho obdržely a nezvládly,(třeba i z filmů, od rodičů, učitelů atd.) neb je to nikdo nikdy neučí. Oceňujeme zpravidla výhradně jejich rozumové výkony, jejich postoje názory, emoce vůbec ne, to každý plichtí, jak sám umí, neumí. Je to bída, tolik toho už je o člověku známo, včetně účinných řešení a nepohnuli jsme se z místa.
leden 22, 2008 11:38
Jo, : Lotka
a až je dopadnou, pak v TV uslyšíme matku jednoho z nich jak říká, že kdyby věděl, že je za to trest, tak to nedělá. smilies/shocked.gif Tak jak jsem to kdysi šokovaná z týrání zvířat slyšela, když ty zrůdy dopadli a soudili...
Jinak teda musím říct, že já jsem si to neprozřetelně přečetla a v noci jsem z toho nemohla spát. Jak ta kočička musela trpět. Hrůza! Ale na druhou stranu jsem nedávno viděla film o šimpanzech, a ti dokáží přesně to, co lidi - lynčovat vybranou oběť pro zábavu... Prý lidi a šimpanzi jsou jediní tvorové, kteří dokáží být tak krutí.
leden 22, 2008 12:46
:'( : Monika
smilies/sad.gif hrozný.... já ani nevím co bych na to řekla snad jen to že kdybych věděla o koho jde taky bych mu něco udělala ...a pěkný by to taky nebylo. smilies/undecided.gif je mi líto že lidi tohle dělají.. že se baví tím že někdo umírá.
leden 22, 2008 16:04
Lotka, : bb
takže máme rozum a cit na úrovni šimpanzů...


leden 22, 2008 16:25
Na Slovensku podobne : Sipik
U nas sa pred par tyzdnami vyskytli dva pripady, v jednom videu pubertaci upalili macicku v drevenej krabici a uzasne sa bavili, na druhom videu zas nejaky magor zabil psika. Ten sedel, pozeral ako sa k nemu chlap blizi, hladel mu dovercivo do oci a chrapun ho dobil palicou. A este tu boli pripady ako baba priviazala svojho psa na kolajnice, alebo ako sa pubertaci bavili tym, ze macku tocili vo vedre kym jej nebolo zle, myslite ze sa nieco udialo??? A to policajti poznaju pachatelov!!!
leden 22, 2008 19:30
Fujfuj : Airin
Sipíku, šílené.Čím dál víc zjišťuju, že mám raději zvířata než lidi.Dovolte mi ještě říct. za prve, proč by neměli být postihováni i rodiče.Vždyť ty děti museli někde dostat základ.Kde je rodičovská zodpovědnost? A takě nevidím rozdíl mezi tímto týráním zvířat a mezi tím když někdo v lese uváže psa, pohodí škatuli,či pytel se štěňaty,koťaty.Nedávno jsem i postřehla v rozhovoru s panem Gotem, na dotaz zda má zvíře, odpověděl"to by mi ještě scházelo".Prostě konzum jako blbec.Nejsem nijak nábožensky angažovaná, ale věřím, že si to už příroda nemůže nechat takhle líbit.Vezme si to zpět nějak jinak.
leden 22, 2008 23:35
Já věřím : skaz
v zákon akce a reakce - tj.cokoliv uděláš,se ti vrátí.Možná za den,rok,deset let,kyvadlový efekt - čím dál do vesmíru to letí,tím pozděj,ale větší sílou to uhodí.Pevně věřím,že tady to uhodí hodně velkou silou a naprosto nečekaně.Ale stejně aspoň doufám,že i v tento moment budou potrestaní.A souhlasím s Airin,včetně rodičů.Rodičů,který neměli dost času,nebo vůle naučit je úctě k životu.
leden 23, 2008 00:00
Trochu : Aknela.
vám zkazím iluze o tom, že takovýmto hrátkám se zvířátky se věnuje jenom naše konzumem rozmazlená mládež. V městečku odkud pochází část mé rodiny je hospoda, taková klasická zaplivaná čtyřka...Bývalý majitel míval psa - boxera, takové tlusté nevrlé zvíře, který měl jednu jedinou zálibu a to nenávist ke kočkám. Tudíž k pravidelné zábavě v hospodě patřilo to, že někdo přinesl kotě, nebo i dospělejší kočku a nechali jí přede všemi zabít (a někdy i sežrat) oním psem. A tuhle zábavičku neprovozovali žádní teenageři, "pachatelé" byli tak v průměru kolem padesátky...posílení kořalkou byli schopní povzbuzovat psa, který u výčepu dávil kočku a určitě se jim pak spalo krásně, svědomí je netrápilo.
Tak marně přemýšlím, jestli za jejich krutost mohli rodiče, nebo příliš materiálních výdobytků...a nebo, že by krutost nebyla jenom doménou zkažené mládeže?
smilies/wink.gif
leden 23, 2008 04:53
Karel Čapek: O pejskovi a kočičce : NČ
.
leden 23, 2008 06:18
Axel Munthe : O lidech a zvířatech : wendy
krátký,jo? Ale co k tomu dodat?************************************
****************************** smilies/undecided.gif

leden 23, 2008 10:16
Gerald Durrell : alena tečkovaná
O mé rodině a jiné zvířeně, Ptáci zvířata a moji příbuzní...atd... smilies/cheesy.gif
leden 23, 2008 10:24
Normálka : Gulag
Hele,nad touhle kauzou jsem se jen zasmál..když už to dělat,tak nedávat na net..to je holá kravina..každej lajk si vás takle najde...a k tý kočce?..mě je to jedno..taky je nesnášim..kolika kočkám jsem šlápnul na krk..největší prdel je jí uvázat za ocas a hlavou dolu ji povesit z mostu..pak jí krásně pukne hlava... smilies/tongue.gif smilies/cool.gif smilies/shocked.gif
leden 23, 2008 16:39
No, jak praví Aknela : Krakonoš
krutost je tu, co je svět světem, byla lidem vlastní ve všech dobách a za všech režimů, vysloveně zvrhlá krutost, jedno zda vůči druhejm lidem či zvířatům. Z hlediska pravděpodobnosti se tohle prostě občas vyskytne, už proto, že společnost ani výchova nikde a nikdy nebudou dokonalý. A idealizace zvířat, že toho nejsou schopný? No tak třeba právě ta tolik miloučká kočička umí dělat s myšmama či ftákama smilies/smiley.gif tak odporný věci (zaživa), že se chce člověku blejt. To, co týhle udělal ten pes, ona možná před tím mockrát udělala jinejm. Snad jen, že ona to udělala sama a nenatočila to na video pro potěšení chudáků, jako je Gulag zde nade mnou. Škoda že tebe, brachu, fotr včas nepověsil za vocas z mostu hlavou dolů smilies/tongue.gif
leden 23, 2008 17:25
ZKAŽENÁ SPOLEČNOST : 29savoj
Bylo by zajímavý, kdyby je potkala stejná poprava...
leden 23, 2008 18:22
reakce na "Normalka: Gulag" : t
tobe bych prala to same, "Gulagu", jak tohle vubec muzes napsat ???
leden 23, 2008 18:40
to video je fakt nechutné : Darkman
Navrhuju si je najit a zabit!!!!!! Kdo jde do toho se mnou? smilies/angry.gif
leden 23, 2008 18:55
to Gulag : Darkman
Chces abych si te nasel a zabil Gulagu? Kdybych te tu mel po ruce nadelam z tebe zradlo pro prasat, takovy lidi jako ses ty zaslouzi jen mucit zaziva a pak spaliz!
leden 23, 2008 18:59
hele dani, : mura
skoukni ip panu gulaga a darmana. vsadim se, ze si budou napadne podobny. (a mozna budou mit i trojce)

jinak chlapci, pololetni prazdniny budou az za tyden, jdete se radsi ucit
leden 23, 2008 19:21
coze? : Darkman
To hele dani,: mura: Co to je za kecy? ty chytroline smilies/wink.gif myslim zes to napsal z nudy co? smilies/cool.gif
leden 23, 2008 19:49
soudnost : kelímekodhořčice
To, že ti puboši opili kočku a hodili jí k psovi, bojovému plemeni, je to smůtné a ještě u toho se filmovali.
Zase si říkám. Je to hooodně staré video a než se na to přišlo, než to došlo k policii tak to shlédlo hodně lidí. Jenomže kdyby dejme tomu, že opilý řidič zajel nějakého nevinnho člověka, tak to se myslím tak dlouho neřeší. Prostě jeden článek v novinách a tím to skončilo. A pokud by to bylo někde v Čechách, tak možná i v TV, takže usuzuji, že se dělá moc povyku nad kočkou. Pozastavujeme se nad přejetou kočkou na cestě? Asi né. Ok, vidíme v tom tu agresi těch mladíků a to jejich perverzní natáčení, které se některým lidem zdá opravdu nechutné. Ano, je to smůtné, co se děje s mladýma lidma, ale je to tak. Nechci narážet na lidi, co se koček zastávají, já osobně moc kočky nemám v lásce, ale takhle to dopadnout nemuselo. Bůh s kočkou!
leden 23, 2008 21:46
krakonoš, srovnáváš nesrovnatelné : bb
vůbec přece nejde o to, co pes udělal kočce, ani že totéž dělá kočka myším - jsou to zvířata, šelmy, zabíjejí, loví z přirozených důvodů
Pes to neudělal proto, že je to "krutý bojový pes", ale protože má v krvi i něco z teriéra a jeho přirozené pudy, dispozice byly posíleny nácvikem, byl poslán pánem, povzbuzován k akci.
Nedělají to proto, aby jiné zvíře trpělo a oni se jeho utrpením kochali !
Jde o sadistickou krutost, bezcitnost člověka, který si pro zábavu "pustí" krvavou reality šou, bez ohledu na utrpení zvířat. I ten pes je oběť, mohl vést mnohem lepší život plný her s pánem, bez krvavých bojů.
leden 24, 2008 00:10
kelímekodhořčice : bb
totéž - nemůžeš přece srovnat nešťastnou nehodu, i když zaviněnou, s vědomou plánovanou krutou akcí pro zábavu ?
kdyby si ten opilý řidič zajetí člověka naplánoval, pečlivě nachystal, pak si jeho umírání natočil, plácal se za to po ramenou a pustil to po půl roce na internet k pobavení jiných "lidí", tak se to řešit bude
leden 24, 2008 00:12
Ach jo, : Krakonoš
šmarjápanno opravdu nejsem tak dementní, abych nevěděl, že se tu jedná vo to, jak se bavily ty "děti". Jenom jsem chtěl připomenout, že tak, jak trpěla ta kočka, trpělo už hodně myší nebo ptáků v jejích pařátech. Co je na tom nesrovnatelnýho nevím, vím jen, že utrpení je prostě utrpení a je úplně buřt, jestli trpí tzv. domácí mazlíček, nebo hraboš polní. Ten trpící má navíc docela na háku, jestli trpí "z přirozenejch důvodů", nebo pro pobavení tlupy hovad, obávám se, že to prostě nevnímá, ten ušlechtilej rozdíl. No a na závěr - protože narozdíl od tebe nevím všechno, nevidím ani do psí hlavy, tudíž si můžu dovolit pochybovat, jestli "život bez krvavejch zápasů, plnej her s pánem" je pro toho kterýho psa "lepší". Možná by leckerej pes radši trochu krvavýho vzrůša než aportování klacku, možná má na svůj "lepší" život úplně jinej názor, než ty :-) Ono už samo hodnocení "lepší - horší", když mluvíme o životě někoho druhýho, nota bene někoho, s kým se ani nedorozumíme, je dost troufalý, ne-li namyšlený.
leden 24, 2008 02:52
Krakonoši!!!! Dost dobrý!!!!! : NČ
Těžko by to někdo napsal líp!!!!!
leden 24, 2008 06:27
Jenže ta kočka : wendy
trpěla nepřiměřeně dlouho a zbytečně, kdežto vztah lovec-kořist je dán přírodou, zákon přežití a zachování rodu. Myslím si, že ti hajzlové by přežili i bez této hnusné "zábavy", ne ?takže rozdíl v tom je. Nejde přeci jen o ten fakt, že někdo nakonec vždycky umře tak co...vždyť o nic nejde.
leden 24, 2008 09:55
Wen, : Krakonoš
ale já tu právě píšu o tom, že ta myš trpí v kočiččinejch prackách taky ZBYTEČNĚ dlouho, protože ona neplní jenom úlohu kořisti, ale taky - a dnes hlavně - živý hračky (ta kočička dnes taky bez tý myši a ptáka přežije, protože nejlepší je přece whisky, pardon whiskas smilies/smiley.gif ). Tys to opravdu nikdy neviděla, co s ní ta kočka dokáže dělat a jak dlouho to trvá, než chudák myš zatřepe nožkama naposled?
leden 24, 2008 11:04
jo, : atamka
zlo a dobro. Tyhle dvě kategorie totiž spadají výhradně do kompetence lidi - myslím na Zemi - dál do vesmíru nevidíme. Přesto nám byla tato možnost rozlišení dána a většina lidí se na těchto pojmech shodne. Zvířatům podle všeho toto rozlišování dáno nebylo - tudíž bych lidi s nimi nesrovnávala, i když vím, že se vždycky najde nějaký šťoura, který bude polemizovat.
leden 24, 2008 13:47
Viděla, Krakonošku, na chalupě je koček i myší jak máku : wendy
Též jsem shlédla naučný přírodopisný pořad na National Geografic. A nejen o kočkovitých. Třeba jak vlci nahnali sudokopytníka do vody a žrali ho ještě zaživa. Zoolog následně vysvětlil, že jinak než ve vodě by jej nedostali - takže nutnost. Netvrdím, že příroda není někdy krutá. Ale člověk by měl víc rozumu a jinou zábavu. Toť vše.
leden 24, 2008 14:34
cokl wersus swine : PÁN
kde se da najit to video? chtel bych se podiwat,,,
leden 24, 2008 17:10
Tady to máš: : Krakonoš
Pjekný pokoukání smilies/cheesy.gif

http://www.youtube.com/watch?v=nBpTSwzLgak
leden 24, 2008 17:57
SNUFF Filmy : SNUFFy
Nechci brát Daniele iluze o podobě nynějšího světa, ale Snuff filmy se opravdu točí.

Zde mini recenze jednoho z nich
http://www.csfd.cz/film/221057-niku-daruma/

A zde odkaz na ukázku z tohoto filmu. Ze startu to vypadá jako "erotický film", ale je to snuff, což se ukáže po pár minutách.
http://www.newsfilter.org/view_video.php?id=47292

I KDYŽ JE TO JEN FILM, JE TO FAKT HUMUS.

A abych nekončil tak negativně, tak opět speciálně pro Danileu "v dnešní době se točí i horší věci než snuff filmy"
leden 24, 2008 20:43
Krakonos,dik,ja se na to divala, : layla
ale srdce jsem mela az v kalhotech,zvuk na nule.Asi bych to nedodivala,tohle bylo od tebe super!Snad se ten pubertak nad tebou pobavil.. smilies/wink.gif
leden 25, 2008 03:31
Krakonoš, šmrajá, o tom že oběti trpí stejně, ať pro zábavu trýnitelů nebo bez toho, snad nikdo nepochybuje : bb
já se pouze držela hlavní myšlenky - bezcitní hajzli, co pro pobavení týrali a natáčeli zvířata
samozřejmě můžeme i do této diskuze vnést tuto trošku filozofickou úvahu o tom co je vlastně utrpení, co je přirozené a ne, normální a nenormální atd. - utrpení je vždycky utrpení - v tom máš pravdu, ale o to v tomto případě nejde?
přece jde o to, že člověk je stvůra, která nechá trpět jiné tvory (včetně příslušníků svého druhu) pro svou zábavu, což je nepřirozené, a nezabrání mu v tom ani to, co jako jediný živočich má, tj. rozum - a proto mi to připadá obzvlášť odporný
I kočka, která trápí myš zdánlivě pro svou zábavu, jen napodobuje lov, což je její přírozená činnost - ona prostě v tu chvíli nacvičuje lov.
Těší mě, že si myslíš, že vím všechno, ačkoli vím že nevím smilies/smiley.gif Jen žiju se psy téměř 40 let, tak si myslím, že o nich něco málo vím. Viděla jsem už docela dost páníčků, co měli "drsného tvrdého" psa jen pro pohonění svého ega, jako doplněk pro image drsného chlapíka apod.
Jejich psi si úlohu drsného společníka drsného pána nezvolili a jak jsem je poznala, nelebedili si v tom. Ono k tomu taky patří totiž třeba to, že nedostanou moc nažrat, protože trochu hladový pes má ten správný drajv...Nikdo si s nima nehraje, protože by změkli...Nikdo je ale taky pořádně necvičí, protože ten dement, co si ho pořídil, to neumí, očekává, že pes tak nějak sám pochopí co pán chce a když se na něj zařve, tak poslechne.
Samozřejmě, že si takoví nepořídí pudlika nebo jorkšíra.

Takže, proč toho psa v tomto případě považuju za oběť? no, a tobě se zdá, že pes takového páníčka, jehož zábavou je poštvat psa na omámenou kočku a dívat se na krvavou šou, je dobře vedené, spokojené, láskyplně chované zvíře?
No, a pokud snad doteď víceméně bylo, třeba zásluhou rodičů, například, tak takový zážitek mu může docela hnout s psychikou a pak se může stát, že najednou dojde naprosto nečekané, nepředvídané reakci, dojde k ublížení člověku, napadení jiného psa, a nakonec utracení toho útočníka. Kvůli nezodpovědnému chování jeho pána.

leden 28, 2008 00:03
... : bb
čili připomínat v souvislosti s tímto případem (kočka-pes-video), "že tak, jak trpěla ta kočka, trpělo už hodně myší nebo ptáků v jejích pařátech" mi přijde nesmyslné - kočku vedou pudy a instinkty

až si naši psi pro zábavu opijou a roztrhají Snížka, natočí to na video a pustí to na net, tak mi taky budou připadat nenormální a ujetí a že jsem v jejich výchově cosi zanedbala :-)
leden 28, 2008 00:10
www.lovcibestii.org : mourek
- aneb dosti už citových výlevů, planých výhrůžek, marných diskuzí s hlupáky, slovních útoků na psychopaty převlečené za lidi, ... - je potřeba lovit!!! smilies/cool.gif
leden 30, 2008 18:31
Tak to je dobrý, : Krakonoš
pěkný děti - dospělí zmetci. Tak to sem zvědavej, kolik nafasujou. Jo a moure, na to nemusím bejt právník, abych věděl, že ten server máte už za hranou zákona. Takhle je vystavit nesmíš, takže vám to brzo někdo zarazí - a nebo, jestli budou šikovný, nakonec voni na vás vysouděj prachy. Je to škoda, ale zákon je zákon smilies/angry.gif
leden 30, 2008 23:28
video?? : tomas
všude se mluví o tom hrozným videu pes vs kočka... kde to je na internetu??
díky
únor 18, 2008 16:20
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]