O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DVA CHLAPI V CHALUPĚ A SUPER KOČKA PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 25 leden 2018
A je to za námi... Barrandov, Prima, Nova. (Podvakrát prezident sólo, na Primě to bylo jak na fotbale s Baníkem.) V podstatě jedno horší než druhé, ani jedna z televizí to nezvládla. Před posledním duelem jsem si venku připadala jako kdysi dávno před seriálem Tři chlapi v chalupě - to byly ulice taky vymetené... Potěšilo mne, že byl jasně znát zájem lidí. No, jsem zvědavá, co se dozvím zítra, až vylezeme ráno ven na každodenní špacír...

 

 

 

 

 

 

Prezidentská debata ČT: Moderátorka Světlana Witowská
 
 

Světlana Witowská, moderátorka této debaty, trvala na odpovědích a netolerovala uhýbání z otázek. Navíc byla skvěle připravená. Perfektně zvládala oba důchodce - a tady musím opsat větu, která se mi nesmírně líbila v Reflexu: „Zatím jsme viděli jen dva starší pány totálně drcené barakudou Witowskou.“

 

Na dobrém dojmu nemění nic ani to, že měla určitě na uchu poradce z celého týmu redaktorů. Za svou připravenost a pohotové reakce sklízí od samého začátku kladná hodnocení na sociálních sítích. Ostatně, kdyby to záleželo čistě na facebooku, nevyhraje volby v sobotu ani Drahoš, ani Zeman, ale ještě dnes bude Světlana Witowská jmenována císařovnou. Zeman jí na závěr poděkoval za férové a nestranné vedení debaty. Měl pravdu a možná si tím ještě pár bodů připsal.

 

 

JAK SE VÁM TENTO DUEL LÍBIL?

 

JAK NA VÁS OBA PÁNOVÉ A KAŽDÝ ZVLÁŠŤ ZAPŮSOBILI?

 

 

d@niela



 

Komentáře (116)add feed
... : polárka
DDrahos byl velice sebestredny, vnucoval se hlavne na zacatku
a na konci "Volte mneja jsem nejlepsi!" a snazil se Zemana kdykoliv mel sanci urazet, Zeman klidny a urazky nevracel.
Chapu ze je spatne pro pana Drahose byt prezidentem dolnich deseti milionu, kdyz dava prednoat byt prezidentem tech hornich par tisic.
Referendum rozhodne ne, na to jsou lidi blbi.
Nazor jsem nezmenila. NEVOLITELNY!




leden 26, 2018 00:35
... : NČ
Jo, Polárko. Drahošova pohrdavá výtka Zemanovi, že je prezidenten dolních deseti milionů, by měla nezapadnout, naopak, měla by bejt tesána. Štěstí akademikovo je v tom, že ji Zeman přešel jen krátce a nevýrazně a taky v tom, že už není čas, ji zúročit. Myslím, že paní Drahošový v tom momentě upadla čelist.
A celostátní referendum? To začne právě dneska ve 14 hodin a skončí zejtra ve 14 hodin. Kdo nepůjde, ztrácí automaticky nárok nadávat nebo plakat nad výsledkem.
Brejtro všem.
leden 26, 2018 05:09
... : NČ
K poznámce Krakonošově, že byl podanej důkaz o kvalitě ČT v porovnání s komercí, bych poznamenal:
ČT měla ohromnou výhodu, že měla dva dny na poučení se z úterního totálního fiaska Primy. Jo, bylo to uplně neporovnatelný. A pak; ono se toho v přímym přenosu zase až tak moc zmanipulovat nedá. To si většinou nedovolí ani ČT.
Co je u ČT a ČRo nechutný a manipulativní, to jsou následný komentáře vhodně vybranejch a stále stejnejch sociologů, filozofů, politiků (často zcela bezvýznamnejch) a pod., kteří vysvětlej lidem, jak se na tu, kterou, skutečnost, událost, debatu, musej koukat a co si mají myslet.
leden 26, 2018 06:03
... : Míša šíša
Tak mě taky zaujala hned v úvodu Drahošova výtka, že je Zeman prezidentem dolních deseti miliónů. Stejně jako Zeman jsem nevěřila vlastním uším a doteď jsem nepochopila, jak něco takového mohl akademik vypustit z úst.
No a v průběhu večera jsem si několikrát vzpomněla, jak ještě před televizními debatami pan Drahoš mluvil o tom, jak očekává "hnojomety" ze strany protivníka. Přitom hnojomety padaly celý večer jen z Drahoše na adresu Zemana, což neporušil ani v závěrečném monologu. Vlastně jsme se nedozvěděli o panu Drahošovi, jeho záměrech a názorech nic (krom naučených, nekonkrétních a nicneříkajících frází), stále jen přetáčel řeč na to, v čem je špatný Zeman. Ke konci pořadu už to bylo hodně trpané a únavné.
Můj názor se na pana Drahoše ani po této debatě nezměnil, pouze jej toto vystoupení ještě utvrdilo. Pro mě je absolutně nevolitelný, a to z toho hlediska, že není způsobilý pro vykonávání funkce prezidenta. Ten jediný bonus, který měl mít, a to onu "slušnost", tak ten během posledních dnů totálně ztratil.
leden 26, 2018 07:45
... : mia I
no pan profesor se panečku začíná ukazovat v pravém světle. Už úvodní útok na Zemana dával tušit co se v něm skrývá za povahu a v závěru se pěkně odkopal. To bude pěkná .. teď nemůžu napsat co, abych nebyla za vulgární. A zase neopomněl v závěru vyskočit z křesla jako srnec, aby bylo vidět , jakou má vůči Zemanovi kondici, to je hrdina, dávat najevo převahu člověku se zdravotním handicapem. Aby mu jeho sebevědomí vydrželo i za pět let až bude končit. Koho bude mít za kancléře nám neprozradil, ale myslím, že bude šlapat jak hodinky podle těch co budou tahat za nitky. Jak už jsem tuhle psala. Můj dojem z voleb je deprese, že nemáme než tyto dva kandidáty, už minulé volby to nebyla žádná sláva Zeman vervus KS. A určitě těch 40 procent voličů co nejde k volebním urnám mi taky mrzí. Skepse nebo nevyhovují kandidáti? Chybí skutečná osobnost? Tipuji i tak na vítěze Drahoše, ale myslím, že stejně jako Zeman minule, nezvítězí tentokrát Drahoš přesvědčivě nad soupeřem a při volební účasti, která (bude-li zase kolem 60 procent), svědčí o tom, že to není člověk, který by národ nějak zaujal. Dávám Zemana, když zvítězí Drahoš , respektuji volbu většiny.
leden 26, 2018 07:47
... : NČ
I když to od ČT bylo profesionální, přesto jsem byl celkem votrávenej. Čekal jsem, že by akademik mohl předvést svý prezidentský schopnosti třeba na králíkovi. Nebo mohl aspoň něco přeříznout. A tak. Prostě akci!
leden 26, 2018 08:22
... : mia I
Nč - Ty nezklameš smilies/grin.gif

Jinak jsem s při poslední debatě s Voříškem říkala, že já mít věk Zemana nebo Drahoše , tak bych byla ráda, že jsem na světě , užívala si důchod a neměla bych rozhodně zapotřebí, aby na mě někdo bučel. No každý máme holt jiné preference.
leden 26, 2018 08:34
... : Iris
Mio, bude to těsné stejně jako i minule. A stejně jako minule jedni museli respektovat volbu druhých. Pokud se to teď otočí, budou voliči MZ schopni to spolknout, jako jsme museli my před pěti lety a vlastně celých pět let? Proč by se nemohly věci prostě prostřídat bez toho, aby se mluvilo div že ne o zkáze republiky v případě výměny ? Druhá polovina národa se holt pro změnu může zaradovat. Nebo také ne.

Jen jsem na základě Tvých slov chtěla připomenout, že v diskusích po první primácké debatě se třeskutě často objevoval názor, že pan profesor je ťululum neschopné obrany před argumenty (útoky)stávající hlavy státu. A že nebyl schopen protiútoku a odpovědi a jen čučel a mlčel, není dostatečně průrazný a schopný odrážet rány etc...No tak se pochlapil, udělal opak toho, co mu bylo vytýkáno - a je to také špatně. Ty píšeš, že se odkopal. Asi se někomu prostě nezavděčí ničím. Kdo nechce slyšet, neslyší, kdo nechce vidět, nevidí. To platí o všech. Jakékoliv debatování nemá smysl, jsme všichni od začátku rozhodnutí pro svého kandidáta a vnímáme věci jen tak, jak je chceme vnímat, čteme, co chceme číst a otevíráme články, které vyhovují naší nátuře. Pořád je ale třeba myslet na to, že je tu druhá polovina občanů nespokojená....ať s jedním nebo druhým. Musíme to nést přinejmenším dalších pět let. Pokud tedy hlava státu neodpadne z jiných důvodů. A pokud jde o zdravotní hendikep - spousta lidí ho má. Ale tento člověk velmi dlouho dával najevo, že pohrdá doporučeními, životosprávou, omezeními atd. Ostatně, cukrovka mu v jednu sobotu odešla, takže co... Profesor vyskočil jako srna, protože je toho schopen, nikdo se tím nikomu nevysmívá, to jen potrefené husy se ozývají.
Jinak se nechci s nikým dohadovat, jen prosím věřte, že ačkoliv nepíšeme tak často hlasitě se neprojevujeme, jsme tu a doufáme ve změnu. Snad ve vší slušnosti a za použití demokratických nástrojů.
Mio zdravím, i. smilies/wink.gif
leden 26, 2018 09:31
... : mia I
Iris - já jsem psala, že nemám problém respektovat vůli většiny. U minulých voleb jsem v druhém kole nevolila , nezaujal mi ani MZ ani KS a respektovala jsem vůli většiny. Teď jsem volila profesora Hynka a v druhém kole budu volit Zemana. Už jsem tu v některém článku nezaujatě srovnala minusy obou. Pro mne je to louže nebo bláto.

Přežila jsem už Novotného, Svobodu, Husáka, Havla, Klause, Zemana, přežiju i Drahoše. Vidím ho tak jak ho vidím, Ty ho vidíš jinak o. k. Podle mne jen slušnost nestačí, je třeba,krom jiného, razance a to co pan profesor předvedl v diskusi ČT není razance, to já považuji za agresivitu. Byl nervozní stejně jako minule a zřejmě dal na radu svých poradců a snažil se přejít do ofenzívy. To, že se vyjádřil ve smyslu, že my občané nerozumíme unii a tudíž neschvaluje referendum, to že v otázce migrantů otočil o 180 st., mi stačilo. On, který tvrdil, jak migranti mají právo na azyl najednou blekotá něco o tom, že se jim má pomáhá v zemích jejich původu? Proč neřekne jméno kancléře, kterého si s sebou vezme? Protože ví, že kdyby to jméno řekl, rázem ztratí hodně voličů. Za mě manipulovatelný . Zemana neadoruji, vždycky když jsme s manželem, dokud žil, poslouchali zprávy, řekla jsem "přepni to, já na Zemana nechci koukat", ale pořád mi vychází tak, že mu dnes dám hlas.

Už jsem tu Iris psala, jak moje dcera žijící několik let v Německu měla názor, že v Čechách děláme s uprchlíky zbytečný humbuk. A měla bys vidět, jak změnila názor. Situace tam byl jeden z důvodů, proč se vrátila natrvalo do ČR. Viděla migranty bezostyšně krást, obtěžovali ji v MHD, v bazénu, na lince, kterou pravidelně jezdila U-bahnem se stal díky migrantům velmi závažný čin, jen o dvě stanice dál, než ona pravidelně vystupovala. A díky Drahošovi se tohle bezpráví může časem stávat i tady.
leden 26, 2018 09:54
... : Iris
Mio, slušnost skutečně možná nestačí, ale lidé jsou schopni se učit a získávat zkušenosti. Kolik nepolitiků dosud tvořilo a tvoří vládu této a nejen této země, to víš sama. Protože nečekám apriori od lidí lež a podrazy, skutečně věřím tomu, že jméno kancléře dosud s jistotou JD neví, nezná toho víc, což mu jeho oponenti rádi připomínají. Je nováček a není zdaleka prvním nováčkem v této pozici.Z mého pohledu je to pro něj tak trochu fičák, zatímco MZ je zkušený matador, to mu neupírám. Mimochodem - v té poslední debatě jsem ho poprvé viděla slušného. Kéž by býval slušný i předtím. Teď už se tím nenechám ošálit. Jakmile se stane opět prasidentem (což se nejspíš stane), dá to některým zatraceně sežrat.

Možná razance JD na Tebe působila jako agresivita, ale v předešlé diskusi se z druhé strany projevovalo něco horšího, bylo to jako zápas v bahně. Ale nebudeme se pouštět do hádek, viď, tady určitě ne. Zdravím smilies/smiley.gif
leden 26, 2018 10:22
... : Myška
Mio, ty jsi tu včerejší debatu neviděla a neslyšela? protože kdyby ano, nemůžeš napsat toto: "Viděla migranty bezostyšně krást, obtěžovali ji v MHD, v bazénu, na lince, kterou pravidelně jezdila U-bahnem se stal díky migrantům velmi závažný čin, jen o dvě stanice dál, než ona pravidelně vystupovala. A díky Drahošovi se tohle bezpráví může časem stávat i tady."

Je to jak hrách na stěnu házet, nebo perly sviním.

Debata se mi líbila, diváci byli slušní, a Witovská oba kandidáty zvládla. Drahoš po zkušenosti z úterý přitvrdil a bylo to dobře. Snad se zadaří a budeme mít zase prezidenta důstojného svému úřadu, za kterého se nebudeme muset stydět.
leden 26, 2018 10:23
... : Myška
Iris, zdravím.
leden 26, 2018 10:26
... : mia I
Myško, nehodlám se handrkovat. Debatu jsem viděla a slyšela od začátku. A samozřejmě , že migrace je citlivé téma, proto pan Drahoš ve svém názoru na migranty otočil a včera tvrdil, že se jim má pomáhat v zemích jejich původu. Přece nebude tvrdit, to, co zastával dříve, že lidé přicházející do Evropy atd... Tím by přece ztratil řadu voličů, protože averze vůči migrantům je u nás silná. Přeji Ti, aby Tě výsledek voleb uspokojil a za sebe mohu prohlásit, že pokud pan Drahoš vyhraje, přijmu to a nebudu kvičet jako minule kvičeli nespokojení voliči KS.
leden 26, 2018 10:30
... : Iris
Myško, ano, debata byla skutečně na úrovni, bylo to hezké i pro oči.
Pokud jde o názory voličů, trpí selektivní slepotou, ale s tím se asi nedá nic dělat, přemluvit někoho a dokázat to či ono je nemožné. Tak můžeme jen doufat v obyčejnou početní převahu. Kéž nám to vyjde. A nevyjde-li to, dostane náš národ to, co většinově chce a co zaslouží.
Pevné nervy a ahoj smilies/wink.gif

leden 26, 2018 10:34
... : *deeres*
Hned v úvodu výtka prof.Drahoše, že je Zeman prezidentem dolních deseti miliónů?
Ví vůbec kolem máme obyvatel? 10.560.000, takže ta elita včetně Drahoše je celých 5%, kterým by případně Zeman prezidentem nebyl. Nic nového, to už vykřikovali celých minulých pět let.
Jsem zvědavá, co bude vykřikovat ta desetimilionová spodina, pokud zvítězí pan profesor. A kdo na Vltavu potom instaluje vztyčený fialový prostředníček směrem na hrad, když David Černý je ta elita?
Nějak to dopadne, žíly mně to netrhá, oba kandidáti včera tak trochu jako ovadlý salát,koule měla jenom moderátorka.
leden 26, 2018 10:42
... : Iris
Mio, kvičet se bude každopádně. I když zrovna my dvě se toho nedopustíme smilies/wink.gif
leden 26, 2018 10:44
... : mia I
Irisko jj asi bude. Já se osprchuji a pomalu se budu vypravovat k volbám (jsem v komisi). Jsem zvědavá, jak budou lidi chodit. Minule byla účast 60 procent a prakticky fifty fifty Zeman , Drahoš. Poslední dvě hodiny už vždycky chodí nejméně voličů. Co mi ale potěšilo, že když jsme vezli výsledek voleb na úřad, bylo tam z řad členů volebních komisí hodně mladých kolem třiceti. Tak snad už ti mladí převezmou otěže za nás. Na podzim jsou komunálky, tam to bude zajímavější.
leden 26, 2018 10:50
... : zuza
Úsměv z tváře mi nemizí, ale hlavně od těch slušných "prasident", a neříkej, že to byl jen překlep...
leden 26, 2018 11:00
... : NČ
Přibližně s Krkonošem bych řekl, že pokud někdo do úterka nevěděl a rozhodoval se podle televizí v tomhle tejdnu, neměl by vůbec mít volební právo. Vždyť ani z jednoho nemohlo nic novýho vypadnout. NEMOHLO! Tak to byla jen taková předháněčka, kdo to komu víc natře. Doposud nerozhodnutí, nesvéprávní blbečci, tomu stejně nemohli rozumět a jestli vůbec zvednou zadky, tak to hoděj tomu, kdo měl líp uvázanou šlajfku, nebo kdo měl o něco hlasitější ovace z publika.
Jediný, co se na tom snad dá hodnotit, aspoň podle mýho názoru, to je přístup rozdílnejch televizí k tý věci, ale to je taky ošidná věc. Někdo rád kotel, někdo zase klid.
Moderátorka to zvládla, ale to mi je uplně fuk. Já mám svou nejkrásnější favoritku už léta na Primě, Terezu Kašparovskou. Vlastně se na zprávy Primy koukám jen kvůli ní.
leden 26, 2018 11:08
... : Iris
Zuzo, Tvoje věta je sice malinko krkolomná, ale rozumím výtce, je mi moc líto, že jsem urazila něčí jemnocit. Jsi pozorná, naštěstí tento překlep-nepřeklep neurazil tisíce čtenářů, to bych se styděla. Podle debat pod články hodnotícími pana Drahoše, které připomínaly žumpu bez jakýchkoliv zábran jsem myslela, že takový jemný překlep neurazí.
I kdyby to bylo schválně, zkus věřit v moji nevinu. Také jsem dlouho přemýšlela, jestli pan prezident těmi posranci skutečně pokaždé myslí poslance schválně, nebo mu to jen pokaždé ujede. Ale dala jsem přednost tomu druhému. Ctím presumpci neviny.
leden 26, 2018 11:42
... : Krakonoš
deeres, kdes proboha vzala ten pocit, že proti Zemanovi je 5% populace a těch zbylejch 10 milionů je rádo, že ho má na Hradě? Vy jste na tý hnojárně neměli aritmetiku? smilies/shocked.gif
Drahoš tenhle výrok o "prezidentu dolních deseti milionů" Zemanovi právem vytknul jako neupřímnej a falešnej, zcela prázdnej sebestřednej bonmot, protože nic takovýho jako dolních 10 milionů tu v týhle zemi ani nežije a Zemana za svýho presidenta nepovažuje ani půlka populace. Zeman zároveň všechny, kdo ho nevolili, nazval "pražskou kavárnou" a nevynechal jedinou příležitost, aby dal najevo pohrdání touto částí národa. Když k tomu přičtu, že zároveň (to víme z minula, kdy se ještě nesnažil zalíbit přímejm voličům) pohrdá blbcema a lůzou, dá se vcelku snadno odvodit, že pohrdá i velkou částí svejch vlastních voličů, a tedy narpstou většinou vobyvatel tohoto státu. To je panečku pašák!
leden 26, 2018 13:00
... : *deeres*
Já jenom doufám že pokud se stane prezidentem profesor Drahoš, tak jeho utajení poradci ho uhlídají, aby nevyhlásil válku Rusku, nebo Číně. Ze své hlavy by to neměl, ale ta jeho manželka je pěkně bojovná.
A kdo jsou jeho poradci neřekne a neřekne! smilies/grin.gif
leden 26, 2018 13:05
... : *deeres*
Krakonoši, viz Drahošův výrok hned z počátku debaty. Prostě Drahošův blábol.
Stejně tak, jako ten jeho nápad v předchozí debatě, kdy tvrdil, že by jmenoval pouze vládu, která je vítězem voleb!!!
PS: Nemám hnojárnu, je mně líto smilies/grin.gif
leden 26, 2018 13:13
... : *deeres*
Jen tak mimochodem, Krakonoši, pan Drahoš se jasně vyjádřil k referendu. Podle něj jsme z větší poloviny nekompetentní truhlíci, za které musí elita rozhodnout, co je pro ně dobré.
Děkuji, nechci!
Já se chci rozhodnout, jestli Euro ano, nebo ne, já se chci rozhodnout, jestli setrvat v EU, či nikoliv a dát proto, nebo proti svůj hlas. Když náš národ o vstupu do EU mohl rozhodnout před podpisem Lisabonské smlouvy, měl by mít i právo rozhodnout, jestli tento spolek není pro nás likvidační po změně řízení EU.
On to Borovský správně řekl: "Nechoď Vašku s pánby na led.... a, že máme hodně historických zkušeností, kdy jsme na radu nedali.
leden 26, 2018 13:27
... : polárka
Prasident mne neprekvapil, odpovida naprosto tem nejslusnejsim lidem co po vzoru Merklove budou cesky podle pana Drahose rikat 'My to zvladnem." coz sam prohlasil. Narazite na Zenana ze lze, ale drahos lze od zacatku kampane a jsou lidi co mu to "zerou" No pokud z toho neco maji da se to chapat, ale pokud ne tak..no nechme toho. Tihle lidi si asi mysli ze jsou casti tech uzasnejch peti procent, proste "jsou v dobre spolecnosti" .




leden 26, 2018 14:22
... : Iris
Deeres, já pořád nechápu, čím se pan Drahoš provinil, když citoval starý prezidentův výrok? Řekl to nějak jinak? Blběji? Zasadil špatně do kontextu? Chci si to přehrát znovu, ale nemůžu to najít.

Miloš Zeman po vítězství ..........uvedl, že jako přímo zvolený prezident chce být hlasem všech občanů. Zdůraznil zároveň, že chce zastupovat "dolních deset milionů".

leden 26, 2018 14:42
... : *deeres*
Moderátorka se zeptala, co nejvíce profesor Drahoš vytýká M.Zemanovi. Profesor Drahoš odpověděl, že největší chybou prezidenta je, že národ nespojuje, ale rozděluje a jako argument uvedl někdejší Zemanův výrok o tom, že je prezidentem dolních deseti miliónů. Zeman to přešel, jen se smál a Horáček se snažil zavrtat do židle.
https://www.youtube.com/watch?v=jdBhIEwMObw&feature=youtu.be

leden 26, 2018 15:29
... : alka..
Krakonoši,Jednou jsi zmínil Řetovou. Mohl bys vědět,že ve Vysokém Mýtě byl dvouletý zemědělský obor a tam chodili ti co nevzali nikam jinám. A všeobecně se říkalo,že půjde na hnojárnu. Být Deeres,tak se pořádně namíchnu.
leden 26, 2018 16:10
... : Moira
Ahoj. Preju obema taborum pevne nervy. Situace je vazna, nikoliv vsak kriticka. At zvitezi ten ci onen kandidat, nase zeme jeste STALE ma sanci, ze se silenemu diktatu EU ubrani. Bude to boj o zivot a nikdo nam nic nedaruje. Cela staleti vychodni narody drzely hraz proti islamu a prolily se potoky krve. A ted jim to mame prenechat jen proto,ze se Soros a dalsi hrobari tak rozhodli? Neverim, ze se dame tak snadno. Tomu proste neverim. At s Drahosem nebo bez nej.
leden 26, 2018 16:40
... : NČ
I kdyby Drahoš byl schopnej vytlačit ze sebe nějakou myšlenku, dokonce i kdyby měl na to, že by v "debatách" Zemana drtil uplně ve všem - je to vítač, takže nevolitelnej.
leden 26, 2018 18:08
... : Myška
deeres, neútočí na tebe už stařecká demence? Promiň, ale jinak si nedokážu vysvštlit tvůj výrok o tom, že doufáš, že Drahoš nevyhlásí válku Rusku nebo Číně. Jsi naprosto mimo realitu.
Utajení poradci? narážíš na to, že ve včerejší debatě nechtěl prozradit, kdo by s ním šel v případě vítězství ve volbách na hrad. Což je pochopitelné, nechtěl je kompromitovat v případě svého neúspěchu. Zeman Mynáře ani Nejedlého tajit nemusí, když už na hradě sedí.
leden 26, 2018 19:09
... : Myška
A stále kvoká a stále kvoká... a stále opakují že je Drahoš vítač, i když to není pravda...
leden 26, 2018 19:11
... : Sidon
Už jsem tady jednou uvedl, že jde vždycky o prachy, ale nejen o ně, někdy taky o něco víc. Tady je kousek z rozhovoru s jednou studentkou ekonomiky, Hanou Lipovskou, a kdo je pro přijetí eura a kdo ne, to se snad už dávno ví -

Česká republika skutečně euro přijmout nesmí. Laškování ohledně možného přijetí je nepřípustné.

Euro není otázkou ekonomickou, ale ryze a jenom politickou. Ve chvíli, kdy stát přijme euro, ztrácí celou svobodu. Eurozóna je jen předstupněm politické unie. V politické unii může stát rozhodovat dejme tomu o výši finančního příspěvků pro obecní knihovny nebo tvaru poštovní známky, ale ne o svém státním rozpočtu, o výši daní, o ochraně svých vlastních hranic před vnějším ohrožením. Jestliže Evropská unie sama sebe považuje za elitní klub, pak je eurozóna jako sekta – ve chvíli, kdy do ní jednou vstoupíte, ztrácíte možnost rozhodovat o svém životě sami.

Co by přijetí eura v horizontu pár let pro naši zemi a občany znamenalo? A bylo by to skutečně tak negativní, jak někteří tvrdí?

Euro by bezpochyby pomohlo některým podnikům. Konkrétně těm velkým, nadnárodním, se sídlem v zahraničí. Další zřejmé přínosy eura – pohodlnost při cestování nebo pevný kurz – jsou nepatrné ve srovnání s jeho nevýhodami.

S eurem nepřijímáte jen bankovky a mince, s eurem přijímáte také cenu peněz neboli úrokovou míru. Tu ovšem stanovuje Evropská centrální banka. Každý si může snadno spočítat, zda taková úroková sazba vyhovuje spíše Německu nebo dejme tomu Slovensku. S eurem přijímáme zodpovědnost za nezodpovědné členy. S eurem ztrácíme možnost reagovat na hospodářskou krizi zlevňováním našich vývozů a naopak zvyšujeme riziko vzniku „dovezených“ krizí z ostatních členských států, i kdybychom byli sebezdravější.

Vstupovat do eurozóny kvůli několika nepatrným, byť viditelným a každému srozumitelným výhodám je stejně hloupé jako vstupovat do manželství s opilcem a násilníkem jen kvůli krásnému snubnímu prstýnku.





leden 26, 2018 19:28
... : NČ
Drahoš ti řekl, že není vítač, pak ti to ještě řekla Česká Thermovize, nemáš teda důvod k pochybnostem. Svatá..............
A dyk ono to je nakonec uplně fuk. Když Německo rozhodne, tak přísunu ***** (toho) nezabrání ani Zeman.
Mně se jen příčí, umožnit pětiletý prezidentování tomu, kdo ten hnus schvaluje. A to už ani nemluvim o chorobný touze jeho manželky, stát se první "dámou" (cha cha) desetimilionový lůzy, kterou oba opovrhujou.
leden 26, 2018 19:36
... : Sidon
S tím kvokáním bych byl radši opatrnější! Ono to může být klidně i obráceně.
leden 26, 2018 19:41
... : *deeres*
Myško, já mám stařeckou demenci, ty nechápeš fór.


leden 26, 2018 20:12
... : polárka
před prvním kolem Drahoš veřejně řekl, že nemá nic proti přijetí tisíců uprchlíků, ale teď před druhým kolem říká, že není vítač a je proti kvótam na uprchlíky. Stoupenci Drahoše okamžitě začali útočit na prezidenta Zemana, že lže když označil Drahoše za vítače. A jaká jsou fakta? Fakta jsou, že Drahoš opravdu nechce kvóty na uprchlíky, protože chce migranty přijímat dobrovolně. Kdo tady tedy lže? Kdo tady tedy je vítač? Drahoš a jeho lidi jemnými nuancemi v slovech a významech slov matou a taktizují, přesně podle učení ideologa nacismu Goebbelse, že „stokrát opakovaná lež se stává pravdou“. Drahoš a jeho podporovatelé jsou zdatní demagogové, a to mne děsí.
leden 27, 2018 05:30
... : Michal
Hele polárko, ty nejsi uprchlík? Ty ses na Yukonu narodila? Vzpamatuj se, taky jsi přišla do nové země a ta tě přijala.
A bylo nás hodně. My jsme se starali a zapojili se, Drahoš takovým jako jsme byli my chce pomoct.
leden 27, 2018 05:45
... : zuza
Michale, až jednou pochopíš o čem je řeč, o jakých uprchlících se mluví, tak pak napadej polárku, sám jsi taky toto podstoupil, tím víc mne udivuješ, a myslím, že nejen mne.
leden 27, 2018 06:00
... : zuza
A navíc, ty kvoty nejsou pro takové uprchlíky jako jste byli vy .... Nechápeš!!!!!!!!!!!!!!!!!
leden 27, 2018 06:02
... : Myška
Michale, palec nahoru!

Ani jeden z kandidátů na prezidenta není pro přijímání nelegálních uprchlíků. To, že Drahoš ano, je jen vlhký sen jeho odpůrců.


leden 27, 2018 07:14
... : Sidon
Michale, Ty mě udivuješ. Vždyť v ČR je skoro půl milionu lidí odjinud, kteří ale nepřišli s tím, že jim "musí" být pomoženo, nejlépe tak, že dostanou prvotřídní bydlení, vysokou podporu a ještě si stěžovat, že to, či ono je uráží a nesnaží se měnit život domácích podle sebe. Snad nechceš říct, že ses Ty, Polárka, nebo já, takhle choval?!!
Ono je toho málo, co provádí tihle "uprchlíci", ve Francii, Německu, Švédsku, Belgii, Anglii, Austrálii, Itálii a jinde?!!
Islám je jen ideologie, převlečená za náboženství. Já jsem taky křesťan, ale s tím Kristovým rčením o nastavení druhé tváře, nebo s tím kamenem a chlebem, nesouhlasím. Spíš se držím toho, co řekl T.G.Masaryk - Pokud mě někdo napadne s úmyslem mě zabít, budu se bránit všemi možnými prostředky a v případě nevyhnutelnosti útočníka zabiju, ať zhyne ten, kdo má špatné úmysly. Můžeš si to přečíst, je to v knize "Hovory s TGM", od K.ČAPKA. Já vím, v ČR ještě není taková situace, jako v těch zmíněných zemích. Ale tady se mluví o prevenci. Když budeš mít dům u řeky, tak nebudeš čekat, až přijde velká voda a pak teprve stavět hráz, postavíš ji přece předem. A o tu "hráz" se teď jedná. Pokud by se to opravdu dalo řešit nějakým "proskenováním" těch příchozích a byla by pak jakási jistota, že jsou to lidé opravdu "čistí" a nemají v sobě potřebu uplatňovat ten jejich korán, tak by se jich pár stovek přijmout mohlo. Jenže oni se toho jejich korán nezřeknou, až na pár vyjímek. Už jenom ten vztah a postavení muže a ženy. V Evropě je to protizákonné v každé zemi, ale oni si to prosazují pořád dál. A navíc, u nich se nedodržení těch jejich svatých súr, trestá velice důkladně, třeba i smrtí. Zabíjení je jakýsi jejich "očistný" rituál. On se ten tlak stále hromadí, ale jednoho dne se lidi nase.ou a pak bude mela. Jenže to odnese i spousta nevinných, a to je moc špatné. Dost možná, že první s tím začnou Číňani, ti se s nima sr.t nebudou. No, možná, že to nebude ani tak moc dlouho trvat.
leden 27, 2018 07:16
... : Sidon
Já nevěřím svým očím! Mám tomu rozumět tak, že by Myšce nevadilo přijímání ani "legálních" uprchlíků?!! Protože se tak vyjádřil Prknořez-Stahovač?
"To jsou zvraty náčelníku, to jsou zvraty!"
smilies/shocked.gif
leden 27, 2018 07:28
... : Michal
Vy asi neumíte číst, nebo jste ti prosťáčci které s blahosklonným úsměvem oslovuje Zeman.
Tak já to ještě jednou shrnu, aneb jak říká váš oblíbenec "už jsem to tu říkal dvakrát, tak ještě jednou".
Drahoš řekl, že by přijal legální uprchlíky, lidi kteří opravdu prchají, to znamená lidi jako jsme byli my a nepřicházejí za snadným a bezpracným životem.
Snažili jsme se najít práci a zvládnout překážku nejtěžší, jazyk.
Nechovali jsme jako vyžírkové, ani nás to nenapadlo. Byli jsme vděčni za zemi která nás přijala a chovali se podle toho. Obráceně tedy, pryč s tím, kdo se nechová. To řekl Drahoš, to řekl i Zeman. Tak proč je to špatně když to řekne jeden a dobře když to řekne druhý?
leden 27, 2018 12:12
... : Bara
Ja bych Drahose nevolila z duvodu, ze o nem nic nevim. To, co nam o nem predhazuji a vykrasluji media mi proste nestaci. Najednou kde se vzal, tu se vzal, byl tu Drahos. A soustavne stale dokola omilat, chci slusneho prezidenta mi osobne prijde taky nedostacujici argument.....
leden 27, 2018 12:41
... : Bara
Michale, to co jsi napsal v 5:45 je jako bys nerozlisoval jablka od hrusek....
leden 27, 2018 12:43
... : polárka
to bude sranda jak se budou rozlisovat uprchlici v takovem mnozstvi. no zatim se to zadne zemi nepodarilo. Takze vzhuru k lepsim muslimskym zitrkum!
leden 27, 2018 14:33
... : polárka
Michale ano odesla jsem z ceske republiky, protoze mi vadily urcite veci. Ale nikdo mne nevital. Letadlo melo zpozdeni a clovek co ne mel cekat na letisti necekal. celnik, kdyz se mne ptal kolik mam penez a ja mu rekla ze zadne mi dal 2 kvodry na telefon. Sedela jsem sama na letisti a premyslela jsem co ted. Muj kontakt nebral teiefon,V seznamu jsem nasla jmeno SKvorecky, coz jsem znala a tak jsem volala tam. Nikdo to nebral. Byla jedna rano a letiste bylo uplne prazdne, aspon ta cast kde jsem sedela. Asi o dalsi hodine jsem se konecne dovolala na muj kontakt. R
leden 27, 2018 14:52
... : mila1
Gratulace voličům Zemana
leden 27, 2018 14:59
... : Iris
Už podruhé gratuluji voličům M.Zemana, i když moje volba byla jiná.
leden 27, 2018 15:09
... : NČ
Dík za gratulace, rád přijímám. Tak už to holt chodí, že vyhrát může jen jeden - ten lepší.
leden 27, 2018 16:17
... : Moira
Tak pratele, mame co jsme chteli. Verim, ze jsme dali svetu kolem jasny signal - nechte si sve pozvane uprchliky a nam dejte pokoj! O tohle slo predevsim. Aby si ti levicaci v EU prestali myslet, ze si nami muzou vytrit *** kdy si vzpomenou. Ja to hodnotim zvoleni Zemana z tohoto hlediska jako uspech. Jinak se trochu bojim,ze 5 let je jiz na nej moc.
leden 27, 2018 17:26
... : *deeres*
To já se bojím úplně něčeho jiného a signály tu už jsou:
Klaus dnes:
„Teď jde o to, co znamená toto vítězství dosavadního prezidenta. Mám-li z něčeho nemyslím obavu - ale je to otazník - tak jde o to, jestli poražení ten výsledek přijmou,” komentoval Klaus dnešní těsné vítězství Zemana. „Jsem stoprocentně přesvědčen, že kdyby to dopadlo opačně, tak to Miloš Zeman a jeho lidé přijmou, zatímco mám hrůzu, že dnes to tak úplně nebude,” řekl na adresu stoupenců Drahoše.
Grygar ve Zlíně:
„Jsou dvě možnosti, buď zvítězí to, co říkal před chvílí ‚kolega Ovčáček‘ [pozn.: myšlen prezident Zeman], a v tom případě budeme muset asi divadelní večery opakovat tak dlouho, až to skutečně skončí jinak. Už máme know-how z roku 1989. Nebo to dopadne tak, že zvítězí láska a pravda nad lží a nenávistí, což je dnes heslo, kterému se polovina republiky směje.“

Jinými slovy, až se dosmějete, ztuhnou vám rysy. Když pravda a láska nevyhraje ve volbách, a vyhraje-li Miloš Zeman, nelze podle Grygara vyloučit události analogické roku 1989!


leden 27, 2018 17:36
... : NČ
Bude Majdan? Majdanista Pezczynski prej už větrá zapařený triko
leden 27, 2018 18:11
... : Moira
Ne, deeres, toho se nebojim. K zadne takove konfrontaci nedojde.Na to se maji lidi moc dobre.Vlastne se tak moc nestalo. Jak tvrdi Myska, prezident zadne pravomoci nema.... Ale jde o ten jasny signal za hranice - a to se povedlo. Huraaaaaaaaaa...........
leden 27, 2018 18:12
... : NČ
Komentář ČT a ČRo: Drahoš na krásném druhém místě, Zeman předposlední.
leden 27, 2018 18:37
... : Sidon
Josef, že by se rádio Jerevan přestěhovalo? Asi to bude jen pobočka.

smilies/grin.gif
leden 27, 2018 23:15
... : mia I
tak jsou volby za námi.

Překvapil mi pan Horáček. Když včera říkal, že vsadit na člověka, jehož programem je klid nebyla moudrá sázka. Sázkař se nezapře. Nedalo mi to a našla jsem si včera večer (v televizi stejně nic nebylo v hlavním večerním vysílacím čase) pár článků na téma p. Horáček a pak i video Drahoš vervus Horáček. Dočetla jsem se, že Horáček Drahošovi vytýkal , že se nijak neangažoval v r. 89, zatímco on Horáček ano. Zkrátka před prvním kolem volby byl vůči panu Drahošovi hodně kritický. V momentě, kdy se umístil v prvním kole prezidentské volby na čtvrtém místě a Drahoš na druhém, doporučoval voličům volbu p. Drahoše a vůbec se tak nějak přisál na Drahoše. Vždyť v televizi bylo vidět, že i pan Drahoš v debatě s prezidentem Zemanem po p. Horáčkovi občas pokukoval. Propůjčil mu své reklamní plochy atd... V momentě, kdy p. Drahoš prohrál Horáček už zase otáčí.

Na p. Drahošovi se mi včera nelíbilo, že poděkoval pouze voličům, kteří mu dali hlas, zatímco Zeman poděkoval všem voličům, kteří k volbám šli. Zeman slíbil větší pokoru a slušnost, kéž by došel k sebereflexi a slušnější byl. Hlas jsem mu dala, je mi ovšem jasný, že celé volební období nedá.

Ale ještě k Horáčkovi, nečekala jsem, že pod tou rouškou uhlazenosti se skrývá tolik pokrytectví. Navíc včera v tom rozhovoru mi přišel i malinko opilý , když říkal , že Zeman je jeho prezident. Musela to být pecka, když si natvrdo uvědomil, že Zeman je velice tvrdý soupeř. Myslím, že stejně jako u minulých voleb, ti kteří adorovali KS a teď Drahoše, příliš spoléhali na pražské voliče a zapomněli, že je třeba (pokud chci uspět) oslovit i menší města a venkov. Republika opravdu není jen Praha a velká města. A ty šance byly, protože ve spoustě obcí byl výsledek fakt fifty fifty.
leden 28, 2018 07:56
... : mia I
a ještě něco důležitého. Pořád se argumentovalo tím, že prezident Zeman společnost rozděluje, Michal Horáček sám včera řekl, že společnost by byla stejně rozdělená, i kdyby vyhrál profesor Drahoš. Že společnost je rozdělená přirozeně a politici tomu ASI TROCHU přispívají.
leden 28, 2018 08:14
... : Moira
Mio, diky za postrehy, kterych ja jsem si vubec nevsimla. Cetla jsem ted par komentaru FOX News a BBC. Slunicka jsou v pohotovosti. Hlavne zduraznuji, ze Zeman NENI proti referendu setrvani v EU! Z toho jsou uplne hotovi. Ja pevne doufam, ze se spoji zatim normalne myslici narody (HU,PL,mozna i AT) a zacneme SPOLECNE postupovat proti rizene likvidaci bile civilizace.
leden 28, 2018 08:15
... : Moira
Jen chci znovu podotknout, ze tato volba je predevsim signal EU a vsem hrobarum E$vropy, ze Cesi se tak lehko nedaji...
leden 28, 2018 08:16
... : mia I
taky si myslím Moiro to co Ty. Prezident sice nemá kdovíjaké pravomoci a když nám sem budou chtít narvat imigranty, narvou je stejně. Ale volbou Zemana,který je známý jako nepřítel přidělování migrantů, jsme vyslali signál, že svoji kůži jen tak zadarmo nedáme.
leden 28, 2018 08:38
... : Moira
Tak at nam to vydrzi co nejdele.......
leden 28, 2018 08:55
... : Myška
: Sidon
Já nevěřím svým očím! Mám tomu rozumět tak, že by Myšce nevadilo přijímání ani "legálních" uprchlíků?!! Protože se tak vyjádřil Prknořez-Stahovač?
"To jsou zvraty náčelníku, to jsou zvraty!"

Nepřekrucuj, Sidone. V kauze nechtěnců jde především o nelegální migraci. Té je třeba učinit přítrž, jí se postavit a tu řešit. A to deklarovali oba kandidáti. Opravdu si nemyslím co mi podsouváš. Napsala jsem to tady na Kudle tolikrát, že se mi nechce se opakovat.
leden 28, 2018 09:40
... : Myška
Nebudu blahopřát voličům Zemana, není k čemu, i když vlastně je - díky nim jsme všichni prohráli možnost mít na hradě slušnou kultivovanou osobnost, která by nám nedělala ve světě ostudu.
leden 28, 2018 09:49
... : mia I
https://www.youtube.com/watch?v=DU5BNYI1Zew tady si šli p. Horáček s p. Drahošem vyloženě po krku. Je to dlouhé video, zajímavý moment od 18. minuty , kdy dojde na otázku financování kampaně.

No a uplynulo pár týdnů, p. Horáček apeloval na voliče, aby volila p. Drahoše, v Rudolfinu byli jako bratři a bác ho, už zase pan Horáček tvrdí, že vsadit na člověka, jehož devizou je klid nebyla moudrá sázka. Tu máš čerte kopáč, takhle to chodí. smilies/wink.gif
leden 28, 2018 10:19
... : *deeres*
Mio, Horáček toho sázkaře v sobě nezapře. Vsadil na špatného koně ve své osobě a svůj omyl se snažil napravit tím, že vsadil na špatného koně podruhé. Vlastně na výběr neměl, vsadit na Zemana nešlo, v opačném případě tu byla naděje, že své prachy dostane zpátky.

Michale, k tomu včerejšímu incidentu. Ten chlap, co se oháněl pěstmi je hovado. Jenže ani novináři opět nezklamali, v honbě za senzací se chovali sakra neeticky. Já , kdybych sebou někde flákla a není rozhodující, jestli jsem byla opilá (tady nevíme), určitě bych nechtěla, aby místo pomoci, se mně dostalo hysterčení novinářů.

„Jediným cílem žurnalistiky má být služba. Novinářský tisk je veliká moc, ale jako nespoutané proudy zaplavují celé kraje a pustoší žeň, tak nezkrocené pero slouží jen zmaru.“Gándí

Zahraniční tisk perlí: ...v Česku zvítězila ultrapravice... Jenže když si přečtete komentáře k článkům, tak jsou pozitivní pro staronového prezidenta.



leden 28, 2018 10:45
... : Michal
Deeres, ale můžu ho nemít rád, žejo?

leden 28, 2018 11:57
... : mila1
Myško, je to marný.Budou pořád mít to svoje.Však on tam Miloš dlouho nebude ..
leden 28, 2018 12:12
... : mila1
Oprava: budou pořád mlít to svoje..
leden 28, 2018 12:18
... : *deeres*
Michale, samozřejmě ano, ale kdo ví, co se doopravdy na oslavě semlelo?

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/skandalizace-zemanovych-priznivcu-vzdyt-se-novinari-poprali-mezi-sebou/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=denni-tisk

Se závěry bych nebyla ukvapená. Policie tvrdí, že zatím nikdo nepodal trestní oznámení.
leden 28, 2018 12:22
... : mia I
no co jsem tak zachytila u voleb, tak Zemanovi ubírají body sprostota a zdravotní stav. Toho jsou si vědomi i ti,kteří ho volili. Bude třeba, aby obrazně řečeno sundal nohu z plynu , tu jím deklarovanou pokoru měl. I když starého psa novým kouskům .. atd. Ale i to mu lidi odpustili a vyhrál, protože lidi pochopili, že tyhle volby byly volby proti Zemanovi. A že Zeman je člověk, který se v důležitých a zásadních otázkách dokáže postavit za svůj názor a neohne páteř. Drahoš je člověk, kterému všichni přisuzují slušnost, nikde jsem nečetla, že by někdo nějak vyzdvihoval něco jiného. Na mě nepůsobí autenticky a neumím si představit, že by takový vyklepaný a nervozní politik měl jednoznačně dát najevo nějaký svůj postoj v důležitých otázkách , v momentech jaké byly třeba v roce 1968. T
leden 28, 2018 12:36
... : Bara
Mysko, 9:49 Slusna, kultivovana osobnost, ktera by nam ve svete nedelala ostudu. Jo, to je to jedine, co porad dokola vsichni co volili pana Drahose opakuji. Na neco vic proste nema.....
leden 28, 2018 12:59
... : NČ
Nechápu tu zášť demokratů k výsledku voleb. Zvítězila přece demokracie, vůle většiny. Nebo snad néé?
leden 28, 2018 13:35
... : NČ
Víte, co bych já udělal po prohře mých favorita, prezidenta Zemana?
Nic.
leden 28, 2018 13:38
... : *deeres*
leden 28, 2018 14:29
... : Iris
NČ, jak by se chovali zastánci MZ po jeho prohře se můžeme jen domnívat. Dovedu si to ovšem celkem barvitě představit, i když to se nemusí týkat Tebe.
Pardon - jaká většina? Bylo nás, voličů JD tolik, kolik minule volilo nynějšího prezidenta a mnohokrát se o tom počtu mluvilo jako o ohromné síle hlasů, která nesmí zůstati oslyšena....no tentokrát je to vítězství hodně, hodně těsné, je vás o nějakých 150 tisíc víc.To snad ani není důvod k radosti proboha, to je smutné, nakolik jsme rozštěpeni. Pokud tedy nejde o škodolibost a téměř fotbalové nadšení z vítězství nad tím druhým za každou cenu.

leden 28, 2018 14:37
... : mia I
Irisko a kdo tu společnost rozštěpil? Proč se pořád argumentuje tím, že Zeman? V Rakousku Zemana nemají a bylo to tam taky po volbách halb und halb. K výraznému rozdělení společnosti přispěla migrace, co si budeme nalhávat.
leden 28, 2018 15:09
... : Iris
Mio, tak jen aby nás teď netrápila emigrace smilies/wink.gif
leden 28, 2018 15:20
... : mia I
Irisko smilies/smiley.gif
leden 28, 2018 15:28
... : NČ
Mám důležitější starosti, než někoho přesvědčovat, že 49% je méně, než 51%; a že 2,850 mil. je víc, než 2,701 mil.
A jestli si někdo myslí, že voliči Zemana by v případě jeho prohry pořádali Majdany a podobný atrakce, jakejch se nepochybně dočkáme od Antichartistů a zapařenejch uřvanejch křupanů, typu Pečinskýho, tak ho nebudu přesvědčovat. Je mi to uplně fuk!
Vzhledem k tomu, že, z čistě osobních důvodů, z uplně jinejch důvodů než prezidentskejch, jsem momentálně vrcholně nabuzenej na lidskou tupost, se pro dnešek odhlašuju. Nechci kazit Kudlu nepěknejma slovama.
leden 28, 2018 15:53
... : Iris
Úplně v pohodě NČ, nejsi sám s jinými starostmi a nechutí k hádkám.
leden 28, 2018 16:09
... : Sidon
No, já jsem sice nevolil, ale Zemanovo vítězství mě potěšilo.
Avšak myslím si, že pokud by byla ta jediná a pravdivá "média" opravdu férová, nepřekrucovala, nepsala jenom to, co se jim hodí, nebyla proti Zemanovi až příliš zaujatá a mnohdy nelhala, tak ty výsledky voleb vypadaly poněkud jinak. Jedním z nejhmatatelnějších rysů těch voleb bylo vlastně tažení proti Zemanovi. A asi by to bylo stejné, kdyby místo Drahoše kandidoval Pepek vyskoč. Nakonec on se od něho zas až tak moc nelišil a určitě si to uvědomují i někteří z těch, co ho volili, protože ono to bylo všechno seřízené tak, že - "Muž na na motorce s černou brašnou nesmí projet!!!"Ale on projel a teď se z toho soudruzi můžou pos.at.
smilies/cool.gif
leden 28, 2018 16:45
... : Myška
.. : Bara
Mysko, 9:49 Slusna, kultivovana osobnost, ktera by nam ve svete nedelala ostudu. Jo, to je to jedine, co porad dokola vsichni co volili pana Drahose opakuji. Na neco vic proste nema.....


Báro, jak to víš? Ty ho znáš? Drahoš má samozřejmě nevýhodu v tom, že se nepohyboval posledních téměř třicet let v politice, jako Zeman. Zcela bez zkušeností ale není - musel jednat s politiky celou dobu, kdy stál v čele Akademie věd. Zeman je zkušený rétor, který je zvyklý užívat podpásovky a lhát. To Drahoš neumí. To je to, co voliči Zemana považují u Drahoše za slabost, já za přednost. Nepotřebuji prezidenta sršícího bonmoty mnohdy na hraně slušnosti nebo za ní, nechci prezidenta, který považuje lhaní za normu, ani prezidenta, který inklinuje k Rusku a Číně.
Je mi fuk, že má problémy s nohama, cukrovku a co já vím jaké ještě zdravotní problémy, tohle na můj názor nemá vliv. Jak krásně se to otočilo! Při minulé prezidentské volbě příznivci Zemana - i zde - vyčítali Schwarzenbergovi kdeco, včetně zdraví, a považovali to za správné. Při letošní volbě jsou ale ti, co poukážou na zdravotní problémy Zemana, těmi stejnými Zemanovými příznivci napadáni.
leden 28, 2018 17:18
... : Moira
Mysko, v techto volbach ale prece vubec nejde o slusnost. Jde nam vsem o krk a tesna vetsina naroda to chape. My stojime na historickem rozcesti a volime preziti nebo konec vseho co nam nasi predci vydobyli. Ty chces mit strach pokazde, kdyz tvoje dcera opusti domov sama, ze uz se nevrati? Nebo vrati, ale nenavratne zranena? Proc porad prosazujes slusnost? My potrebujeme cloveka, ktery si na sklonku zivota bude umet drsne dupnout a poslat ty EU hrobare do **...!
leden 28, 2018 17:48
... : Myška
Moiro, o krk? A jak ti ho Zeman ochrání? Stejně, jako by ti ho ochránil Drahoš. V mezích svých prezidentských kompetencí. V této otázce se shodli. Drahoš není vítač, i když Zemanova klika zrovna tohle na svých plakátcích psala. Zde máš jasný důkaz lži a podpásovky. Zeman takové podpásovky používal proti Schwarzenbergovi a pokračoval proti Drahošovi.

Trochu se probuď a přečti si moje příspěvky napříč všemi těmi lety, kdy se do Evropy valí migranti. Zjistíš, že to, co píšeš objevně v reakci na můj příspěvek zde, jsem psala před x lety a zjistíš, jaký mám názor na mogranty. Já to sem znovu psát nebudu.
Slušnost prosazuji proto, že je mi blízká, nesnáším hulvátství, sprostotu a lež. Nezaměňuj slušnost se slabostí nebo slabošstvím. Slušným jednáním se většinou dosáhne více než sprostostí s hulvátstvím.
leden 28, 2018 18:01
... : NČ
Přecijen mi to nedá, nepodělit se. Zastyděl jsem se totiž.
Zrovna teď v čt24 nějakej šišlavej brejlička, tzv. politolog, panickýho věku, objasňuje, že Zemana volila nevzdělaná část populace, zatímco ti inteligentní, vzdělaní, byli všichni pro Drahoše.
A zase teda mám důvod, se nad sebou vážně zamyslet. A třeba podat přihlášku na Univerzitu třetího věku (pro mě už teda spíš čtvrtýho).
=============
A než jsem to dopsal, tak Drahoš z tv hřímá: "Nezvítězili jsme, ale neprohráli jsme". Tak to jsem z toho teda fakt jelen. Pochopení tý moudrosti skutečně vyžaduje akademickej titul.
leden 28, 2018 18:04
... : NČ
Přecijen mi to nedá, nepodělit se. Zastyděl jsem se totiž.
Zrovna teď v čt24 nějakej šišlavej brejlička, tzv. politolog, panickýho věku, objasňuje, že Zemana volila nevzdělaná část populace, zatímco ti inteligentní, vzdělaní, byli všichni pro Drahoše.
A zase teda mám důvod, se nad sebou vážně zamyslet. A třeba podat přihlášku na Univerzitu třetího věku (pro mě už teda spíš čtvrtýho).
=============
A než jsem to dopsal, tak Drahoš z tv hřímá: "Nezvítězili jsme, ale neprohráli jsme". Tak to jsem z toho teda fakt jelen. Pochopení tý moudrosti skutečně vyžaduje akademickej titul.
leden 28, 2018 18:04
... : Moira
Mysko, proc tak utocne? Meli bychom zapomenout na vnitrni valky a spolecne celit nebezpeci z venku....
leden 28, 2018 18:31
... : zuza
Děvčata, nechápu Vás.copak jste rozhodly volby Vy tři nebo deset, rozdíl je jasný, tak nevím vůbec o čem je řeč.... Uznejte, že volby dopadly jak dopadly a není o čem se dohadovat. Jste dospělí jedinci, nebo snad ne?
leden 28, 2018 18:41
... : Myška
... : Moira
Mysko, proc tak utocne? Meli bychom zapomenout na vnitrni valky a spolecne celit nebezpeci z venku....
leden 28, 2018 18:31

Moiro, útočně? Nějak mne nadzvedly tvé emotivní otázky. Nevím, jak dlouho Kudlu čteš ale mám dojem, že už nějaký ten rok. (Jestli se mýlím, tak se omlouvám.) Za tu dobu jsi snad mohla poznat, jaký mám názor na uprchlíky a že tento názor je léta neměnný.

Nebezpečí zvenku - jak mu chceš společně čelit? A jakému nebezpečí konkrétně? Může jich být víc...
leden 28, 2018 18:51
... : Myška
zuzo, volby dopadly jak dopadly, nezbývá nž to přijmout a možná si přát, aby to volební období nebylo dlouhých pět let...

Víš, já sem teď v této rozjitřené době píšu proto, že mi vadí, jak se tu lidé vyjadřují o Zemanovu protikandidátovi (a předtím o protikandidátech v prvním kole). Mnozí zde píšou vyloženě zle, rozšiřují lži a pomluvy. Takže mi to nedá, abych aspoň občas nezareagovala.
leden 28, 2018 18:58
... : mila1
zařekla jsem se, že sem už psát nebudu, ale... To jste, lidi, tak pitomí, že vám nedochází, že ani Zeman ani Okamura nás od migrantů neochrání? Že jsou to jen a jen jejich populistické kecy, zastrašování a mlžení a vy jim na to skáčete? Že nás tím ale vytlačují z Evropy směrem na východ, kde nás taky nikdo nebude bránit..? To vám nevadí, že máme znovu prezidenta hulváta, který hned v prvním projevu nazval novináře idioty a byl sprostý? A ta slibovaná referenda.. To si myslíte, že tenhle vystrašený národ, který to opět hodil Zemanovi, je schopen rozhodnout o daleko důležitějších věcech jako je vystoupení z NATO nebo z EU? Na druhou stranu, vy, co jásáte nad vítězstvím Zemana a všeho zlého, co sebou nese, si uvědomte, že to bylo o fous. A že příště už nevyhrají podrazy a lži a podpásovky a že půl republiky si už teď přeje, aby zase zvítězila čestnost, inteligence a zdravý rozum. A jestli si myslíte, že jsem vítač, tak vás zklamu, nechci tady nelegální migranty a věřím, že se dá v Evropě s rozumnými státy domluvit na postupu, jak proti tomu bojovat. Ale to by nás musel reprezentovat někdo, koho si Evropa bude vážit. A ne prolhaný proruský prezident a trestně stíhaný premiér.
leden 28, 2018 19:21
... : mia I
milo s tou čestností u profesora Drahoše bych byla já osobně zdrženlivá. Když se člověk podrobněji podívá na seznam sponzorů kampaně , tak tam jsou jména řekněme velmi sporná. A jak řekl sám Michal Horáček Jiřímu Drahošovi - "neznám finančníka, který by daroval velký finanční obnos a zároveň za to nic neočekával" (což je ovšem dávno známá pravda). Ale je dobře, že to veřejně zaznělo od Michala Horáčka. Zároveň upozornil třeba na Drahošovy sponzory spojené s Mosteckou uhelnou.

A Světlana Witowská v televizní debatě v Rudolfinu zavedla řeč na jakéhosi manažera Jakuba Kleindiesta a jeho spornou minulost.
leden 28, 2018 19:50
... : Bara
....ze se da v Evrope s rozumnymi staty domluvit na postupu jak bojovat proti nelegalnim emigrantum.....O to uz se snazi od r.2015 a kdyz slysim jak tohle stale dokola opakuje Frau Merkel, tak uz jsem na to jeji hledani "evropske reseni, evropska spoluprace a evropska dohoda" docela alergicka. Uz dva roky se porad hleda a mezi tim kazdy mesic pribyde nekolik tisic novych nelegalnich emigrantu. Hlavne, ze to reseni porad hledaji!
leden 28, 2018 19:55
... : *deeres*

I já se zařekla, že do této diskuze už nic nenapíši, ale přece jenom, malá otázečka.
Odkud, milo1,si myslíš, že do ČR vedou ty roury, kterými k nám proudí plyn? Z Bruselu? Co kdyby Ruská federace nám zavřela kohoutky a nám by zbyla jenom norská cesta, která nás zásobuje pouhými pěti procenty. To o Zemanově orientaci na východ.
A stejně tak, jako ty, nikoliv hulvátská spodina, tak další inteligentní slušňáci, se vyjadřují takto:
.. : mila1
Myško, je to marný.Budou pořád mít to svoje.Však on tam Miloš dlouho nebude ..
leden 28, 2018 12:12


Já zase doufám, že máme pět let odklad, než nám za prezidenta nainstalují nějakého Šimona Pánka.

leden 28, 2018 20:00
... : Myška
mio I, a není lepší vědět, kdo sponzoroval volební kampaň Drahošovi, než nevědět, kdo Zemanovi? Drahoš měl transparentní účet.
Jak to spouvisí s čestností?
Kleindiensta Drahoš vysvětlil, neposlouchala jsi?
Mynář ti v Zemanově týmu nevadí? A Nejedlý?

Zkus měřit oběma pánům stejným metrem.
leden 28, 2018 20:33
... : Myška
Báro, a co tím posledním příspěvkem chceš říct? Že když zvítězil Zeman, tak se stane zázrak a celá Evropa najednou nějak prozře a migranti se vypaří, nebo co? Co udělal za těch pět let v úřadu, aby se otázka migrantů vyřešila, že do něj v tomto směru vkládáš nějaké naděje?
leden 28, 2018 20:37
... : mia I
Myško, ale já se přece nad rozdíl od mily neoháním tím, že můj kandidát Zeman je čestný. Tak nemusím hledat jeho sponzory. Zeman nebyl můj kůň v minulých volbách, nebyl ani v prvním kolem těchto voleb. Volila jsem ho až ve druhém kole a při vědomí jeho nedostatků. Slušnost nebyla hlavním kritériem, byť je u státníka samozřejmě důležitá.
leden 28, 2018 21:07
... : mia I
a ještě něco Myško. Jelikož jsem byla u voleb v komisi, vyslechla názory voličů z obou stran spektra (i ti co jsou v komisi jsou koneckonců také voliči), mohu Tebe i milu ubezpečit, že ti co volili Zemana si jsou vědomi jeho nedostatků, jeho kontroverzních míst a přesto šli cestou kompromisu a volili ho z určitých důvodů. Takže nejsou slepí, jak se mylně domníváte. Ti co volili Drahoše, volili proti Zemanovi a protože je podle nich pan Drahoš slušný.
leden 28, 2018 21:16
... : Myška
mio, nikde jsem nepsala, že jsou voliči Zemana slepí ani že jsou hloupí. Respektuji jiný názor, jinou volbu, i když ji nechápu.
Napíšu to znovu, i když mně někdo vytkne, že se opakuji - vadí mi, jak se voliči Zemana vyjadřovali a vyjadřují o Drahošovi a ostatních neúspěšných kandidátech.

Čestnost - Drahoš čestně přiznal, od koho má peníze na kampaň. U Zemana víš, že čestný není, takže ti nevadí nebo nezajímá, kdo ho sponzoruje. Vědomě jsi tedy volila na post hlavy státu nečestného člověka...

Co pro tebe bylo hlavním kritériem ve druhém kole volby? Co rozhodlo pro Zemana?
leden 28, 2018 22:41
... : Myška
Víte, co je zajímavé? Všichni sem píšící emigranti jsou příznivci Zemana. Teď jsem mrkla na výsledky volby českých občanů, kteří volili v zahraničí. Drtivě vyhrál Drahoš, pro něj bylo 90,28%, pro Zemana 9,72%. V Kanadě Drahoš 87,50%, Zeman 12,50%. V USA Drahoš 88,57%, Zeman 11,43%. V Nizozemí Drahoš 97,60%, Zeman 2,40%.
https://volby.idnes.cz/?k=vysledky-druhe-kolo&t=2&o=world&kraj=svet

leden 28, 2018 23:36
... : zuza
A ví naši občané žijící v zahraničí, jaké máme problémy? Většinou nikoliv. Ale je to v podstatě jedno. Jen se stále dohadujte a hádejte, zda ten nebo onen byl lepší nebo horší! Ničíte si svoje zdraví. Novináři jsou taky rozdělení a snad už víte co je demokracie.....
leden 29, 2018 06:07
... : NČ
A co jako? Nech si svý procenta, volilo ti ho 15 tis. lidí, z nich velká část tady vůbec trvale nežije.
Tohle jsou skutečně už ty nejubožejší, nejtrapnější, argumenty, jak všem ukázat, že JÁ jsem ta lepší kasta, protože JÁ jsem volila stejně, jako "zahraničí". Prostě´s musela říct, že póvl, kterej tady volil Zemana vám nešahá ani po kotníky.
A už jen mimochodem: Není automaticky každej chytrej a inteligentní jen tim, že žije v zahraničí. I na Kudle jsme měli možnost se o tom téměř denně přesvědčovat.
leden 29, 2018 06:15
... : Míša šíša
Tak to se teda bavim...
Víš, já sem teď v této rozjitřené době píšu proto, že mi vadí, jak se tu lidé vyjadřují o Zemanovu protikandidátovi (a předtím o protikandidátech v prvním kole). Mnozí zde píšou vyloženě zle, rozšiřují lži a pomluvy. Takže mi to nedá, abych aspoň občas nezareagovala.

Já si totiž pamatuju, že se tu 5 let odpůrci Zemana vyžívali v jeho cupování (Mikin, Krakonoš, bb, Myška,...). To se ani nedá říci, že by psali vůči němu zle, to byla přímo ho*na, co házeli na jeho hlavu. Na jiných portálech dokonce ti vyznavači čestnosti, slušnosti a kultivovanosti přejí nyní Zemanovi smrt. No, to hned člověk aspoň ví, s kým má tu čest.

Stejně tak se bavím nad novodobými, samozvanými prognostiky.
Myško, je to marný.Budou pořád mlít to svoje.Však on tam Miloš dlouho nebude ..

A Krakonoš 19.ledna:
Myško, milo1, buďte v klidu: Lidi vopravdu mají rozum a Zemana nezvolí. To, že na Kudle zůstal už jen zemanovsko-okamurovskej skansen, případně fans našeho největšího estébáckýho "zemědělce", naštěstí vo ničem nevypovídá.

Jó, holt stejně jako každý nemůže být prezidentem, nemůže být ani každý prognostikem...
leden 29, 2018 06:41
... : mia I
Myško co rozhodlo u mne osobně pro Zemana, už jsem tu v diskusích psala, nebudu se donekonečna opakovat. A všimni si, že respektuji volbu těch, kteří volili Drahoše, neútočím, jen vysvětluji svůj názor, svá stanoviska.
leden 29, 2018 06:47
... : Myška
Je jasné, že jste vy, voliči Zemana, teď na koni. Stejně jako před pěti lety. A stejně jak před těmi pěti lety to nejhorší tady padalo právě z voličů Zemana.
Míša šíša mne zmínila v souvislosti se slušností diskuze - nevím, co myslíš cupováním, ale já tady i jinde diskutuju slušně. Snažím se.

Jo, a moc se mi líbí, jak děláte z lidí, kteří volili v zahraničí, hlupáky, kteří neví, co se zde děje. A to jen proto, že ve světě drtivě zvítězil Drahoš. proč? Když sami jste citliví na to, když někdo uvede, že Zemana volili méně vzdělaní lidé?
NČ, máš zajímavé myšlenkové pochody. Soudíš mne podle sebe. Ale já jsem nikde nepsala, že ty a další voliči Zemana jste póvl, tak jak mi podsouváš. Kdybych si to myslela, tak tu nebudu diskutovat.
Jsem ráda, že tohle píšeš zrovna ty, NČ - "Není automaticky každej chytrej a inteligentní jen tim, že žije v zahraničí. I na Kudle jsme měli možnost se o tom téměř denně přesvědčovat." To tedy chce odvahu, trefovat se do názorově blízkých spoludiskutujících.
leden 29, 2018 07:29
... : Sidon
"Ano, mnoho se změnilo, ale lidé zůstali stejní; jenomže teď víme líp, kdo je kdo. Kdo je slušný, byl slušný vždycky; kdo byl věrný, byl věrný i teď. Kdo se točí s větrem, točil se s větrem i dřív. Kdo myslí, že teď přišla jeho chvíle, myslí vždycky jenom na sebe. Nikdo se nestává přeběhlíkem, kdo jím nebyl vždycky. Kdo mění víru, neměl žádnou. Člověka nepředěláš, jenom se Ti vybarví".
Karel Čapek

A ještě jeden citát od Karla Čapka: "Jednou z největších civilizačních pohrom je učený hlupák".

leden 29, 2018 07:54
... : Sidon
Mně osobně celkem vadí, že mají možnost volit lidi, žijící v cizině. Pokud to všem nejsou zaměstnanci ambasád a konzulátů ČR, sportovci, kteří jsou zrovna někde venku, nebo ti, co jsou venmku jinak služebně. Ale ti, kteří mají třeba dvě občanství a žijí jinde, než v ČR, tak ti by volit neměli, když žijí jinde, než v ČR. Je to přesně jako to rčení o jedné zadnici a dvou židlích. Jaký to pro ně má mít význam, když žijí jinde? Znám pár lidí, ale opravdu pár, co se stěhují, jak tažní ptáci, půlroku tady a půlroku v ČR. Takže když jsou volby a oni jsou v ČR, ať si tam klidně volí, ale stejně je to hlavně záležitost lidí doma v ČR.

Ale co mě malinko udivuje je ta "nevšímavost" k celkové situaci EU. Je dost zřetelné, že ekonomická stránka několika zemí EU, je velice špatná, tuším, že asi 19 zemí mají EURO, ostatní odolávají, a ví proč. EU se snaží, aby tam vstoupili všichni, aby mohli ten dluh zemí, jako je Řecko, Itálie, Španělsko, brzy možná i Francie, pěkně rozdělit na všechny členy. Jenže, co to bude znamenat pro obyčejné lidi, to by si mohli třeba Češi uvědomit. Že jim vymění úspory a bude to pro ně špatné. A ještě další nevýhody, které se však neříkají moc nahlas, ale ví se o nich dost.

Další věc jsou imigranti. EU se je snaží "rozházet" do všech koutů, ale pokud se jí to podaří, ihned se zvedne vlna dalších příchozích. Jak dlouho bude trvat, než to pak praskne? Co se děje třeba v takovém Švédsku, asi ví každý a samozřejmě i v jiných zemích, kde mají těch přišedlíků přehršel.
No, a teď se malinko zamyslete nad tím, kdo je "lepší", nebo teoreticky před volbami byl, aby se snažil odolávat tlaku EU a "bojoval" za svůj lid. Pro mě je to zcela jednoznačné.
leden 29, 2018 08:23
... : *deeres*
Když jsme u těch statistik, rodný Drahošův Jablunkov volil Zemana. V Třinci ho rovnou vypískali.
Okres Louny volil Zemana. V regionu nevyhrál jen v jediné obci Lounska- V okrese Louny získal Miloš Zeman téměř 65 %, vyhrál v 69 obcích. V Podbořanech a Postoloprtech měl přes 70 %, v Lišanech dokonce 94 %.
Možná proto, že tam lidi naštvali koncertem proti lhostejnosti, kde Zemana uráželi. Teď už se dá dohledat jenom jedna fotka, ale hanlivé transparenty na Zemana, tam byly na každém rohu.
http://deeres.rajce.idnes.cz/Louny/#image1.jpg

A dorazil to sám pan profesor "Nevím, to by se muselo.." ,svým prohlášením o deseti milionech.
leden 29, 2018 10:04
... : alka..
Jsem hospodská a všechny politické debaty jsou pro mě tabu.(myslím v hospodě).Je fakt,že Zemanovi u nás ve vsi chyběly 2 hlasy.Ale ať mluvím nebo čtu s kýmkoliv a kdekoliv,všichni volili Drahoše.A to proto,když přiznají že volili Zemana,dozví se jak jsou hloupí,staří,neschopní chudáci.
leden 29, 2018 10:12
... : Bara
Mysko, muj posledni prispevek nema nic spolecneho se Zemanem, to jsi spatne pochopila. Jen jsem napsala muj nazor na clanek nade mnou o tom, jak se EU snazi vyresit emigraci a jak se ji to dari... Mimo jine s tebou nemam v planu diskutovat, protoze mas na vsechno uplne jiny nazor nez ja, a to by bylo velice unavne, navic bez konce. Preji ti hezky den.
leden 29, 2018 12:04
... : Myška
Báro, to se omlouvám, opravdu jsem to pochopila jinak, než ty jsi to myslela. Domnívám se, že jsou témata, na kterých se shodneme. Zrovna otázka migrantů, já říkám nechtěnců, mě trápí taky. Chodíš sem dlouho, moje názory na ně znáš, jsou hodně radikální a byla bych pro razantní řešení. Ale to nikdo z evropských představitelů ani z kandidátů na prezidenta (ať zůstaneme u nás) nenabízí. Stejně jako většina lidí, co nejsou vítači a slunka, mám strach z rozlézajícího se terorismu páchaného muslimy. Lituji lidi v těch zemích, kde jsou nechtěnci nalezlí.
leden 29, 2018 13:12
... : Sidon
Já mám ale pořád problém s tím, jak chtějí tu šílenou masu lidí (muslimů) "integrovat". Je to taková "catch22". Protože pokud by se měli scelit, sjednotit se "západní" společností, museli by se v prvé řadě zřeknout některých přikázání, která jim nařizuje Korán. Te je pro ně absolutně nemyslitelné, už jenom polemizace o správnosti Koránu se trestá smrtí, takže nejde vlastně o tu integraci, ale o "ovládnutí" nového území. Příkladů už je dost.
A další věc, kterou nemůžu pochopit je, že jim v tom spousta pseudohumanistů nadbíhá a pomáhá. Ano, pomáhat lidem v nouzi je lidské, ale když pomůžete mladému muslimskému páru, tak oni pak budou mít potomky, řekněmě čtyři-pět synů, kteří budou vychováni striktně podle islámského zvyku a obrátí se pak proti těm, kteří pomohli jejich rodičům. Dostatečným příkladem může být Francie, nebo Anglie. Islám není jen náboženství, ale hlavně ideologie. Které jiné náboženství nabádá k tomu, aby byli "nevěřící" nuceni přestoupit na jejich víru, která je jediná správná a v případě nezájmu, či odporu tyto "infidels" kynožit. Na nějakou brzkou změnu to nevypadá, oni se tu svoji fatwu snaží uplatňovat pořád.
leden 30, 2018 18:46
... : Krakonoš
Teď jsem si teprv všiml, že deeres si tu dokonce vypomáhá lhaním:
Když jsme u těch statistik, rodný Drahošův Jablunkov volil Zemana.
(29.1., 10:04)
Ne, v Jablunkově vyhrál Drahoš, a to tak, že mnohem výrazněji, než v celostátním měřítku Zeman. To už musí bejt opravdu pohnutej stav mysli, když i tohle je nutný v diskusi falšovat. smilies/shocked.gif
únor 08, 2018 15:20
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]