POJIŠTĚNÍ POHŘBU - ANEB "JÁ UŽ HO VIDÍÍÍÍM! |
|
|
|
Neděle, 20 srpen 2017 |
Ať se podívám, kam podívám, zírá na mne usměvavá neuvěřiteně stará tvář. Musím přiznat, že mne ten vrásčitý obličej poněkud děsí. Kterýkoliv web (téměř), kdekterá televizní stanice... všude je. Nejprve jsem se dívala na obstarožního šortkového playboye, který (výjimečně v kalhotech dlouhých) básnil o tom, jak je super pojistit se na vlastní funus. Nikdo vás nebude nutit k lékařské prohlídce! Vaši pozůstalí z peněz zajásají!
Nabízí totiž pojištění proti výdajům za pohřeb. Jen deset korunek denně zaplatíme… Celý háček je ale v tom, že si pojištění platí budoucí nebožtík. Odteď tak mohou na smrti svých blízkých pozůstalí vydělat. „Odchod blízkého člověka je chvíle, kdy se rodina i nejbližší sejdou, aby dali své poslední sbohem. Je to ale i chvíle, která přináší neočekávané výdaje,“ říká P. Nový v reklamě. U nás lákají klienty smrti dvě pojišťovny – Česká pojišťovna a Pojišťovna České spořitelny. U České pojišťovny si lze tuto pojistku sjednat od 25 let do 80 let, u Pojišťovny České spořitelny to jde od 18 do 60 let u běžně placeného pojistného, či do 80 let, když budoucí mrtvola zaplatí vše najednou. V zásadě se jedná o specifický typ životního pojištění, které má jednoduché parametry a zahrnuje jen jedno riziko, na které se dá pojistit - totiž smrt. Stačí jen přemluvit bábu, přemluvit dědu… (Tahle "smrtelná" reklama je fakt všudypřítomná, stejně jako ta "... já už ho vidíííím!.) d@niela
|