O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

LONDON´S BURNING PDF Tisk E-mail
Neděle, 18 červen 2017
Nevím, co bylo prvotní příčinou požáru londýnskýho paneláku, ale o to přeci vůbec nejde. Hořet může kdykoliv kdekoliv od čehokoliv. Stejně, jako je tupá blbost zakazovat kouření bez možnosti umožnění kouření. Kuřák prostě kouřit bude, a je daleko lepší mu to NĚKDE zabezpečeně umožnit, než to zakázat plošně. On hulit prostě bude.

 

 

 

 

 

 

Jestli příčinou vzniku požáru v londýnskym paneláku byla závada lednice, to netuším, asi teda jo, když to píšou… To se ale stát může kdekoliv, i když jištění ellektrickejch obvodů by to připustit nemělo, ale teda asi připustilo. Jenomže - proč se to pak rozšířilo na další chodby a patra?

 

Ten barák je někdy z r.1974. To už i  v Česku fungovala ČSN 73 08 02 "Požární bezpečnost staveb" a normy přidružený. Nevím, jak teda v Anglicku. Chráněný únikový cesty a evakuační výtahy s požární odolností nejméně 45 minut byly už dávno neobejitelnou podmínkou. Pak se český normy začaly dostávat do kolize s normama evropskejma, daleko benevolentnějšíma a trapnějšíma, ale i tak v zásadě fungujou.

 

Vnější zateplení fasády nesmí porušovat tzv. "požární pásy", teda vzdálenosti mezi oknama, pojatý JEN nehořlavejma materiálama, a to jak vertikálně, tak i horizontálně. Atd. atd. atd.

 

Další důležitou věcí je členění vnitřku baráku na tzv. požární úseky. Jde o prostory (byty, chodby), z nichž se po určitou dobu (tady asi 45 nebo 60 minut) nesmí požár (a ani zplodiny hoření) přenést do dalších prostor objektu. A pak ještě chráněné únikové cesty s přetlakovým větráním, zajišťující možnost nejen evakuace, ale i zásahu hasičů po dobu též nejméně cca 45 minut (podle tabulek).

 

 

 

Výsledek obrázku pro huge-fire-rips-through-london-tower-block

 

 

 

S tím souvisí i povinnost vybavení objektu evakuačními výtahy, chráněnými před požárem a nezávislými na jednom zdroji energie. Těžko hodnotit, co vše bylo v tom londýnském věžáku zanedbáno, zřejmě všechno, ale poučení bychom si znova měli připomenout:

 

1) Nevysypávat popelník s vajglama do koše, dokud nemám stopro jistotu, že neobsahuje jiskry.

 

2) NIKDY neodkládat varnou konev zpátky do stojanu, kterej je připojenej k zásuvce.

 

3) Pořídit si za pár korun autonomní kouřovej hlásič do bytu (i když to ještě není zákonem nařízeno).

 

4) Pokud mi už doma začne hořet, tak hasit nejdéle půl minuty a pak volat 150. Sám to prostě nezvládnu!

 

5) Přenosnej hasicí přístroj (PHP) je naprosto skvělá věc! Jen musí bejt funkční, tzn. kontrola nejdýl po třech letech (i když předpisy nařizujou po roce). Ale hlavně! I pětikilovej práškovej vydrží nanejvejš tak 45 sekund!!!! Opravdovej rozvinutej oheň uhasit nedokáže!!!!!

 

6) Ze zákona je povinnost poskytnout pomoc lidem ohroženým, kteří se sami nejsou schopni evakuovat. To platí s výjimkou, že byste tím ohrozili sami sebe nebo osoby vám blízké. Jinak řečeno:  pomoct musim, když můžu, ale nemusim pomoct svýmu beznohýmu sousedovi, kdybych kvůli tomu musel opustit svýho tříletýho vnuka, atp.

 

 

Tak zase brejden všem,

JOZEF - N.Č.

 

 
Komentáře (49)add feed
. : Míša šíša
Londýn z těch tragédií letos asi nevyjde, už zase další... smilies/sad.gif
červen 19, 2017 07:32
... : *deeres*
Viděla jsem v létě, v roce 74, hořet Veletržní palác a v roce 2008 Průmyslový ve Fučíkárně. Bydlela jsem kousek od obou požárů a měla jsem nahnáno. Šesté podlaží, plus jedno další patro suterénu, dole betonový dvorek, žádné hasící přístroje a okna do vnitrobloku. Odtud by nás dostali jedině snad helikoptérou.
A proto bych si nikdy nekoupila někde na tržnici varnou konvici za pár šupů. A pořád jsem ještě posedlá tím, že pokud to zrovna nepotřebuji, tak tahám zástrčky ze zásuvek a to mám zásuvkové lišty proti proudovýmu přetížení.
Ale, co kdyby? Kdoví, co dělají ti trpaslíci, co běhají v těch drátech a pro nás tak potřebných mašinkách, když je nikdo nehlídá?
červen 19, 2017 12:23
Jsou tam hlavní dva problémy. : Krakonoš
Kdyby ten barák byl zrekonstruovanej podle platnejch norem, lhostejno zda evropskejch, nebo britskejch, tak tam ti lidi neuhořeli, rozhodně né tolik.
A problém č. 2 je, že z nějakejch nepochopitelnejch důvodů mají vobyvatelé podobnejch baráků instrukci vod hasičů (!), že v případě požáru mají zůstat v bytě. Není to poprvý - z vobou identickejch důvodů umírali lidi i při požáru věžáku Lakanal (2009). Tam měli únikový balkony, po kterejch se mohli dostat do bezpečí na únikovou cestu - nepoužili je, do poslední chvíle byli v bytě, až už bylo pozdě.
Asi by Britové měli svůj přístup k požární bezpečnosti hodně změnit. Už se mluví vo revizi provedení zateplení všech výškovejch budov, zaplaťpánbu aspoň za to.

A jen pod čarou dodávám, že mi bylo úplně na blití při četbě komentářů českejch idiotů z novinek, když zjistili, že v tom baráku bydleli hlavně muslimové.
červen 19, 2017 16:58
Kdybych si chtel zahrat na dablova advokata, : Mikin3
napsal bych, ze kdyby ten barak neshorel, napsal by mozna zrovna jeho majitel rozhorceny clanek o tom, ze po nem ti zahvezdickovani byrokrati chcou jakesi protipozarni upravy, coz je uplna hovadina, protoze barak stoji 35 let a stejne jako spousta podobnejch baraku jeste nevyhorel.
A on ted bude muset utratit miliony a prevest svoji ztratu na chudaky chude najemniky. smilies/cry.gif
červen 19, 2017 18:49
Krakonoši, : bb2
komentáře na Novinky.cz snad radši ani nečíst..tam je to k pozvracení snad i kdyby tam byl recept na zapečené noky s mangoldem. Jak jsem viděla, o jaký dům jde, bylo mi jasné, kdo tam bydlí a že spousta "správných slušných" lidí zkonstatuje, že to vlastně není až taková hrůza a ztráta.

Někde jsem zahlédla, že barák byl zateplený zakázaným materiálem. Ale přiznám se, že tohle nesleduju. Když už se to stalo, jsem stejně schopna myslet jen na ty lidi a to mi nedělá dobře. Hlavně když jsem si přečetla rozhovor s hasičem, který viděl a slyšel křičet děti a nemohl jim pomoct.
červen 19, 2017 21:19
Nějak mi tu : Lenka1
od místní hippie trojky chybí - když už do toho zase zatáhli muslimy - totéž vyjádření týkající se vražd ve jménu mírumilovného náboženství.

Co, bb, povražděných mj. i dětí např. v Manchesteru hodnými integrovanými muslimy ti líto není? Nějak jsem si nevšimla.

K těm komentářům na Novinkách, ze kterých jste vy sluničkáři tak "šokováni" a "chce se vám zvracet" - spoustě normálních lidí se chce zase zvracet z vás a vašich postojů. Takže jste si kvit. Ono když se tyhle zvěrstva dějou opakovaně, a lidi cítí frustraci, strach a bezmoc, tak si to obvykle nějak vyventilovat musí. Vy nejste schopni pochopit, že na vzrůstající nenávisti k muslimům máte svůj lví podíl. Takže si zameťte před vlastním prahem, pokrytci.


červen 20, 2017 04:55
Ale houby, : Krakonoš
na vaší nenávisti máte podíl jenom vy a pouze vy. Nenávist se vodehrává v tvojí hlavě, z tvýho rozhodnutí, takže neházej zodpovědnost za svou špínu na druhý.
Zdalipak taky voslavuješ to welšský prase, co najelo dodávkou do muslimů? Nebo souhlasíš s tím, že kdybys byla poblíž, bylo tvou vobčanskou povinností do něho vystřílet zásobník? (To bych tě pochválil, že měříš nenávistnejm dobytkům stejným metrem smilies/wink.gif ).
červen 20, 2017 08:51
Krakonoši : Lenka1
trhni si. Jenom potvrzuješ to, co jsem napsala.
červen 20, 2017 09:32
Krakonoši, : *deeres*
každá guma se napíná tak dlouho, až rupne. To je případ střelby v Chomutově. Ti lidé, co tak nenávistně píší na netu, ty jsou zatím jenom naštvaní z frustrace a pokud situace bude dále gradovat, nebude to už jenom naštvání.
To podle tebe welšský prase, bylo už v té další fázi, protože tam situace kulminuje a původním obyvatelům jde už o obranu svého normálního života. Než ho takhle odsoudíš, tak si někde přečti o jakou mešitu šlo a o jaké její návštěvníky. A nepíše to éronet.
Něco z diskuze:
11. zásadních výroku o teroristickém útoku evropana na muslimy
1. Zabíjel náklaďák. 2. S nenávistí k islámu to nijak nesouvisí. 3. Muslimové teď musejí držet spolu a neukázat strach. 4. Muslimové si nesmějí nechat vzít svůj životní styl. 5. Bílí Evropané za to nemůžou - neházejme je do jednoho pytle. Všichni přece nejsou špatní. Existují i umírnění Evropané. 6. Na vině je psychicky narušený jedinec. 7. Muslimští představitelé se musejí vzít za ruce a projít ulicemi. 8. Terorismus Evropanů nemůže zvítězit! 9. Muslimové si na to musejí zvyknout, protože terorismus Evropanů proti nim je zkrátka součástí života ve velkých městech. 10. Terorismus nemá nic společného s křesťanstvím, které je náboženstvím míru. 11. Wir schaffen das! Zvládneme to!

Že je to blbost? Samozřejmě! Ale je to totéž, co slýcháme o muslimských útocích, pouze v opačném gardu.
červen 20, 2017 09:42
... : Mikin3
Už se nam zde zase rozječela. smilies/grin.gif
červen 20, 2017 09:50
deeres, : Krakonoš
ale vona to nejni blbost - zabíjel psychicky narušenej jedinec (normální člověk do davu autem nenajede), jeho teroristickej čin skutečně neměl nic společnýho s křesťanstvím, a ano - muslimové i my vostatní si budeme muset zvyknout, že čas vod času idiot najede autem do lidí, čas vod času jinej idiot vystřílí hospodu, čas vod času další idiot umlátí bejsbolkou 17letou muslimku, semo tamo zase ještě jinej idiot vysype do souseda zásobník, protože ho vyhodnotí jako teroristu. Tak, jako si musíme zvyknout na to, že čas vod času někdo přepadne poštu, hernu, benzínku. Protože všecky tyhle činy mají jedno společný - nelze jim zabránit předem, lze jenom dopadnout pachatele a nějak ho potrestat. (Já vim, jsou filmy, ve kterejch se zavírá do kriminálu za pouhou myšlenku na zločin, ale tak daleko ještě nejsme.)
Nebo ty víš vo nějakým receptu, jak si nemuset zvyknout, jak prostě podobný události zcela vymýtit? Znáš zemi, ve který psychopati nezabíjejí svoje spoluvobčany?
červen 20, 2017 10:28
Ano znám, : *deeres*
obloukem se jim vyhnout a preventivně nedopustit , aby se dostali do mé blízkosti. A v žádném případě si nezvyknout a hlavně neignorovat příznaky.
Dodatečně se totiž dozvídáme, že tito podle tebe pouhý pomatenci, byli v hledáčku bezpečnostních služeb, ale to je asi tak všechno. Ne, nám nestačí, že to víme, my musíme počkat až spáchají nějaké zvěrstvo a pak teprve zasáhneme.
Jen tak mimochodem, pokud jsi se nepodíval, co to je za mešitu.
Mešita na Finsbury Park byla v letech 1997 az 2003 pod vedením imáma Abu Hamzy, který byl v lednu 2015 ve Spojených Státech odsouzen k doživotnímu vězení za podporu terorismu. Přezdívá se mu také „Hák“, a to kvůli protéze ruky, o kterou přišel v Pákistánu při manipulaci s výbušninami.
Mešita Finsbury Park, před kterou útočník najel, patří k největším v Londýně a vůbec ve Velké Británii.
Má složitou historii. Od roku 1997 zde vedl kázání imám Abů Hamza Masrí. Původem Egypťan přišel o oko a obě ruce během války proti sovětské armádě v Afghánistánu a v Londýně se stal mluvčím radikální džihádistické scény.
Vyzýval mladé muslimy, aby se zapojili do ozbrojeného boje kdekoliv na světě, kde se děje vyznavačům islámu nespravedlnost. Hamza podpořil útoky v USA 11. září 2001 a nechal tisknout letáky, kde bylo devatenáct atentátníků a únosců letadel oslavováno jako "devatenáct statečných."
Justice se o něj začala zajímat kvůli podpoře terorismu, o jeho vydání požádaly Spojené státy. Uspěly.Radikální duchovní abú Hamza Masrí dostal v USA doživotí


Ano toho po nějaké době zašili, mezitím vychoval desítky extrémistů, dneska má mešita nového imáma. Ten je samozřejmě umírněný a káže jenom o tom, že Islám je náboženství míru.
A proto díky tomuto náboženství míru, zdravotníci v Británii během pouhých tří měsíců zaznamenali více než 1200 případů ženské obřízky, prý proto, aby se z nich nestaly prostitutky. Pro pětinu mladých britských muslimů je přijatelné použití násilí proti ženě, která pošpinila rodinnou čest. Tři procenta dokonce považují v určitých případech za přijatelné i vraždy ze cti. Plyne to z výzkumu BBC pro pořad v sérii Panorama.
A jak pošpiníš rodinnou čest. Snadno."Nesmíte mít přítele, mluvit k opačnému pohlaví, stříhat si vlasy, dávat si make-up. To vše lze brát jako urážku rodinné cti.“
Skvělá je u nich i hierarchie rodiny. Matka musí poslouchat svého pětiletého smrada v době nepřítomnosti manžela , protože ona je žena a on muž. Je toho spoustu a nebudu to sem lepit, proč je pro mne toto náboženství v mé blízkosti nepřijatelné a proč jeho vyznavači jsou buď cvoci, anebo to dělají jenom a jedině pro svůj prospěch a neštítí se ničeho.

červen 20, 2017 11:15
deeres : Lenka1
naprosto perfektní.

Krakonošův zblitek o tom, že "si musíme zvyknout" .....to si snad ani nezaslouží komentář.
červen 20, 2017 11:40
tak jak to bude, : Krakonoš
zvykneš si na to, že vobčas nějakej Evropan zabije někoho jen proto, že nosí šátek na hlavě? Zvykneš si, že vobčas někdo umlátí nějakou sedumnáctku jen proto, že se mu nelíbí bůh, ve kterýho vona věří? Je to fuj, není to fuj, jak to máš? Pochlub se, ať tu není můj zblitek jen tak vosamocenej smilies/grin.gif.
červen 20, 2017 13:27
ještě k tomu požáru: : NČ

Případný odsouzení hasičů za to, že vyzývají lidi aby zůstali v bytech, to je ve smyslu "po bitvě každej generálem". Běžně to ovšem je tak, že to skutečně bejvá nejpravděpodobnější možnost přežití. Každej byt je samostatnym požárním úsekem s odolností proti průniku kouře a plamenů nejméně 45 minut (v tomhle případě) a dá se teda spíš předpokládat, že se tam hasiči s dýchací technikou včas dostanou i zakouřenejma chodbama. Zatímco šance na dosažení východu, vzdálenýho víc než 15m, je bez dejchacího přístroje v toxickym zadýmení rovná nule.

Není to možná obecně známo, ale 90% úmrtí při požáru není způsobeno uhořením, ale zadušením. Nekontrolovanej oheň je svině, ale toxický zplodiny z hořících plastů jsou strašná svině. K důkladnýmu zakouření několikapatrovýho schodiště až ke střeše stačej i dva igelitový pytle s odpadkama v suterénu, nebo podobnej bordel ve sklepech v podzemním podlaží.

I proto je sklepní prostor vždycky důsledně požárně oddělenej od schodiště, což je ale uplně plat prtný, když si nějakej idiot (lhostejno jaký barvy pleti a vyznání) požární dveře ukradne pro nějakou svou potřebu.

Nojo, bylo by toho ještě moc ke psaní. Ale ono to lidi stejně začne zajímat teprve, až když už je "po tom".
Se mějte bezva.
červen 20, 2017 14:05
Krakonoši, : *deeres*
napsal jsi to sám:
vobčas nějakej Evropan zabije někoho jen proto, že nosí šátek na hlavě?

A v tom tkví ten rozdíl, vobčas kontra kontinuálně, až do konečného převálcování, popřípadě rovnou naše vyhubení islamisty v našich rodných zemích, protože nesdílíme jejich "hodnoty"!!!!
A chtít si zvyknout, to není žádná slušnost, ale docela obyčejná podělanost. S chutí bych použila i jadernější termín, ale respektuji žádost šéfredaktorky.
červen 20, 2017 14:31
deeres, : bb2
na tohle téma se tu debatí už x let. Bez ironie - nepadlo tu ani jednou nic, žádný návod, rada, postup, tip na to, jak tomuhle zabránit. Logicky, zločin i teror byly, jsou a budou, tak to prostě bylo, je a bude, a vždycky budou o něco napřed před svými (potenciálními) oběťmi.
Jediný rozdíl mezi vámi a námi (vynechávám extrémisty) totiž zatím vidím jen v tom, že sami sebe čím dál víc naštváváte tím, jak furt lovíte a hltáte tragický informace, články o tom, jaká hrůza nás, vás čeká, až to působí, že si v tom libujete, že nic jiného nemáte "na práci", jiný program, než sebe i druhé udržovat v permanentní tenzi z toho, co bude, pokud...A pokud co vlastně? Zatím jsem tu za ty roky fakt četla jen takové nic neříkající rady jako mělo by se tohle nedopustit a tomuhle zabránit..
Nerejpu, ale takhle to je. Ničeho jste tím svým naštváváním sebou samých, výhrůžkami, vykreslováním hrůz, nedosáhli, nebo ano?
červen 20, 2017 14:58
... : bb2
takže, nevím jak to myslel Krakonoš, když psal zvyknout si, to ti asi poví sám, podle mne to ale v podstatě vystihuje skutečnost, že rozumně uvažující dospělý člověk bere na vědomí, že zlo existuje, nedá se úplně vymýtit (a podotýkám, nepouštím se do debaty co je to zlo, kolik bomb nebo obřízek atd), bylo, je a bude tu a žít se chce a musí i tak, protože ideálního světa se nedočkáme.
červen 20, 2017 15:02
... : bb2
takže, nevím jak to myslel Krakonoš, když psal zvyknout si, to ti asi poví sám, podle mne to ale v podstatě vystihuje skutečnost, že rozumně uvažující dospělý člověk bere na vědomí, že zlo existuje, nedá se úplně vymýtit (a podotýkám, nepouštím se do debaty co je to zlo, kolik bomb nebo obřízek atd), bylo, je a bude tu a žít se chce a musí i tak, protože ideálního světa se nedočkáme.
červen 20, 2017 15:02
Bíbí : *deeres*
o tom to je. Tuto situaci by měli řešit naši nejlepší, které jsme si zvolili. K tomu nemají vůli a po podepsání Lisabonské smlouvy ani mandát. A EU vymýšlí pouze krávoviny, dnešní tisk, zelená píp, chce do východní Evropy stěhovat kompletně syrské vesnice. Nejspíš proto, aby se co nejlépe integrovali do zdejší komunity.
A protože tu není oficiální politická vůle, inteligentně situaci řešit, tak se tu začíná etablovat nacionalistická mládež, jako protipól selhání současné liberální demokracie v řešení muslimské invaze.
Najděte si, co to je Hnutí Identity v Česku, Generace Identity v Evropě.
https://www.youtube.com/watch?v=w2FcxJE_fOg&feature=youtu.be&t=16
červen 20, 2017 15:55
Ano, tak jsem to myslel. : Krakonoš
Musel jsem si zvyknout na nějakejch 180 vražd ročně tady u nás. I kdybych dokázal vypočítat, kolik z nich bylo možný vodvrátit lepší prací policie, soudů, doktorů, nejni mi to nic platný. Nemám žádnou možnost vovlivnit, jestli další debil se zbrojním průkazem, kterej dávno neměl mít, postřílí další svý spoluvobčany v putyce. Nemám žádnou možnost vovlivnit, jestli další policajti neseberou někde nějakou pomatenou krávu, která se pokusila někoho zabít a vykládá jim vo tom, že dnes prostě někoho zabít musí a taky zabije, a voni místo toho, aby ji zavřeli a nechali přezkoumat její psychickej stav, ji vodvezou do Bohnic a ani neřeknou doktorům na příjmu, že má právě za sebou jeden pokus vo vraždu. Stejně tak neměla veřejnost žádnou možnost vovlivnit v 60. letech, aby se Hepnarový dostalo správný psychiatrický péče, při níž by byla shledána nebezpečnou a nemusela dostat možnost spáchat svůj čin. Je prostě velká část zločinů, který se nemusely stát, kdyby všichni lidi na svejch místech dokonale a na 100 % plnili svý povinnosti a měli k tomu 100% kompetence. V reálným světě tomu tak bohužel nejni a nikdy nebude. Stejně tak dokud nebude vyvinutý plně autonomní (a zcela spolehlivý) řízení všech vozidel, budou na silnici umírat lidi v počtech zcela nesrovnatelnejch s tím, co dokážou všichni evropský teroristi dohromady. Musel jsem si zvyknout, protože s tím nic nemůžu udělat. Nikdo z nás nechce při řízení umřít, všichni říkáme, že jezdíme vopatrně, přesto umíráme. Atakdál.
Proč bolševik vo neštěstích plnejch vobětí neinformoval? Protože se snažil lidem lhát vo tom, že von umí se zlem zatočit a že v jeho krásným reálsocialistickým světě žádný zlo nebude. Kdyby byly noviny plný všeho, co se kde semlelo a při čem umírali lidi, ukázalo by se, že tomu tak není a že i socialistickej vobčan si - musí zvyknout. To by ale musel přiznat, že ta jeho pohádka vo šťastný beztřídní uvědomělý společnosti je jen velká lež jako věž.
Zlo tu dycky bude. Jsem pro všeliký zpřísňování zákonů, azylový politiky atd., aby lidi, co jsou radikalizovaný, nebyli "v hledáčku", ale vyhoštěný nebo v nějaký detenci. Atakdál. Neříkám rezignovat. Ale zlo a vraždy tu vždycky byly a vždycky budou. Což ale nikdy nepochopí např ten, kdo si naivně myslí, že by s pistolkou v kabelce tu Hepnarovou tenkrát zastavil. smilies/smiley.gif
červen 20, 2017 16:26
Jinak předpokládám, : Krakonoš
že zelená kráva není reprezentantem celý Evropy. Vona bude spíš reprezentantem těch myšlenkovejch směrů, který se vobracej pro inspiraci na východ, do bejvalýho CCCP nebo Číny, kde sociálinženýrství se stěhováním celejch vesnic běželo ve 20. století skutečně ve velkým. A hned se mi vybavuje, kdo z našich politiků kouká právě tímhle inspirativním směrem.....
smilies/wink.gif
červen 20, 2017 16:31
A je ti furt dokola : Lenka1
pořád budou mít tu idiotskou sluníčkovou mantru. Nebo máte vy ostatní pocit, že se od zahájení masivní muslimské invaze situace v Evropě jako celku rapidně nezhoršila?

Kam vleze ta špinavá muslimská hnáta, tam je jenom nenávist, násilí a smrt.

Bez ironie - nepadlo tu ani jednou nic, žádný návod, rada, postup, tip na to, jak tomuhle zabránit. Logicky, zločin i teror byly, jsou a budou, tak to prostě bylo, je a bude, a vždycky budou o něco napřed před svými (potenciálními) oběťmi.


Padlo, z mojí strany x-krát. Tak nelži. A je mi u zadku, jestli je moje řešení e´xenofobní, rasistické a nehumánní. Žádný muslim - žádný teror.

A nehodlám se dohadovat na téma,kdy začneš vytahovat teror a vraždy ze strany IRA a podobně, protože to je ta nejsprostší demagogie. Všichni inteligentní lidi si dokážou z faktů spočítat, že nebýt muslimů, tak je těch útoků ze strany jiných pošahanců promile oproti tomu, co je teď. A bude hůř.


Zpověď 16-tiletý obyčejný německý holky - ale určitě je to xenofobka a rasistka, že.
https://www.youtube.com/watch?v=W1Rx1jrjM0g

červen 20, 2017 17:04
Výtečně. : Krakonoš
A teď nám ještě technicky popiš, jak tu Evropu vod muslimů vyčistíš. Jaký politický síly k tomu zvolíš a jaký přesný postupy a prostředky zvolíte. Jsem zvědav no to tvý "řešení".
červen 20, 2017 17:47
Najdi si to v předchozích diskuzích : Lenka1
nebaví mě opakovat to furt dokola.

Psala jsem a píšu to od začátku. Bohužel díky imbecilním sluníčkářům bude v Evropě brutální krvavá válka. Těšíš se?
červen 20, 2017 18:13
... : Lenka1
Já prostě nedokážu pochopit, že si politický kurvy a imbecilové myslí, že negři a čmoudi s IQ 70 budou chodit do práce a budou jim vydělávat. A všichni tady budeme happy.

Ti jsou schopní akorát vzít klacek, mačetu nebo kalacha a vzít si, co budou potřebovat. Nebo co se jim bude líbit. Nebo si vrchnost myslí, že je převychová a mávnutím proutku budou vzdělaní a každý ráno v šest u píchaček? Proč by se měli snažit, když jim každý měsíc přistanou peníze v ruce zdarma? Oni prostě odpovědnost k práci nemají v genech. A to do toho nepočítám Alláhem totálně vymaštěnou palici.
červen 20, 2017 18:16
Lenko je to marný : vlk
Neomarxisti na argumenty reagovat nebudou, nemají čím. Jejich OS je ideologie a ta je na argumenty imunní.

Stačí se podívat, jak to vypadalo kdysi v Libanonském Bejrůtu, jakou perlou byl kdysi Kábul, než tam naběhli mudžahedíni. Ale netřeba chodit daleko, stačí si dát jednu noc v přístavu Marseille.

Ale neomarxisti ti vysvětlí, že si na to máme zvyknout, že je to prostě přirozený vývoj. Já s tím mám taky problém, dívat se na zmar, násilí a úpadek pod velením EU a v provedení fanatických islámských bojovníků. Oni ne. Jim to asi vyhovuje. Lidé s fanatickou ideologií jsou nejsnáze ovladatelní. Věděl to Hitler, věděl to Stalin, ví to Merkelová.

Stejný účel, stejné prostředky, stejný konec.
červen 20, 2017 19:47
deeres, : bb2
ano, o tom to je. Všichni víme, a nebo si myslíme, že víme, co by měli dělat, co by se mělo dělat. Ale ono se to nakonec bude vyvíjet úplně jinak a nezávisí to na vůli ani snaze nikoho z nás tady. Ani Vlka a Lenky1. Tyhle záležitosti se odehrávají jinak a rozhoduje se o řešení taky úplně jinde, než si někteří asi myslí.
Řekla bych, že naši praprapředci, mnozí z nich, dobře věděli, co by se mělo udělat, co by měli vládnoucí politici udělat. Ale nakonec to šlo vždycky mimo ně.
Je zbytečné, protože to k ničemu nevede, trýznit se neustálým sledováním internetových zpráv, článků, diskuzí na tato témata.

Když tu Krakonoš zmínil případ Olgy Hepnarové, vzpomněla jsem si na kus diskuze, co jsem si přečetla. Dělám to výjimečně, je to jako louskat buráky, přečtu první, druhý komentář a najednou je hodina fuč a dozvím se jen kdo je debil a kdo retard. O účast nemám vůbec zájem. Tuhle diskuzi jsem taky opustila asi po čtvrtině. Zírala jsem, jak se lidi dokážou vytočit kvůli tomu, že někdo má jiný náhled na důvod, proč to OH udělala. Chápe to někdo? Skoro půl století poté?

červen 20, 2017 20:01
pro zjevně méně chápavé (abych použila jim známou rétoriku): : bb2
ne, tím neříkám, že všechno je v pořádku a nemá se nic dělat. Píšu Deeres o něčem trochu jiném.
červen 20, 2017 20:03
tady někdo nemá jasno mezi Hepnarovou a jejími dnešními následovníky? : vlk
To se mi snad zdá.

Hepnarová nenáviděla všechny lidi, nájezdníci nenávidí jen ty, kdo nevěří v Alláha! OH byla psychicky nemocná, nájezdníci to dělají psychicky zmrzačení systematickou ideologickou nalejvárnou. Když normální otec malé holky ji opásá výbušninou a pošle k check pointu, tak to není psychická nemoc, je to prostě náboženský fanatismus!

Ozeáš 8,7, kdo seje vítr, sklízí bouři.

Co je na tom nejasného?
červen 20, 2017 20:12
... : Mikin3
Vlk:
Stačí se podívat, jak to vypadalo kdysi v Libanonském Bejrůtu, jakou perlou byl kdysi Kábul, než tam naběhli mudžahedíni. Ale netřeba chodit daleko, stačí si dát jednu noc v přístavu Marseille.
O to jde, Vlku. V Bejrutu i v Kabulu byli muslimove uz predtim. Problem jsou fanaticti islamiste. A pochopitelne ti, kteri jim nejakym zpusobem nahravaji. At uz radikalni imamove, nebo radikalni rasiste jako treba zde pani Lenka:Já prostě nedokážu pochopit, že si politický kurvy a imbecilové myslí, že negři a čmoudi s IQ 70 budou chodit do práce a budou jim vydělávat.
červen 20, 2017 20:46
... : bb2
Vždycky bude někdo, kdo bude mit potřebu nenávidět. A občas se najde někdo, kdo toho využije. Princip stejný, různé formy.
Kdo s tím nepočítá, nebo se domnívá, že to lze změnit, plýtvá energií misto toho aby se soustředil na podstatu.
červen 20, 2017 22:23
Mikine : bb2
zajímá mne co k tvému komentáři Vlk napíše
červen 20, 2017 22:24
... : bb2
Myslím je Kábulu a Bejrútu.
červen 20, 2017 22:27
... : bb2
*ke
červen 20, 2017 22:31
Zatím je to tak, : Krakonoš
že většina Evropanů, Čechy nevyjímaje, si žádný "konečný řešení" muslimský votázky nepřeje, stačí se podívat na výsledky voleb. Asi jsou to všechno sluníčkáři a neomarxisti, nevím, školy nemám. Ale - a to budou jistě vaše slova - vůli většiny je nutno respektovat. Až bude mít Tomio a jemu podobný kašpárci v Evropě ústavní většinu v parlamentech, můžete zkoušet ty svý recepty. Ale do tý doby si holt budete muset zvyknout na to, že tu s náma žijou i ty "negři".
červen 21, 2017 00:24
konečné řešení budou samostatné etnické enklávy : vlk
ve státech Evropy poté, co islamisté dostanou dostatečně silné politické nástroje - volební práva - a plně je uplatní. Takové snahy prezentuje třeba Parti Québécois v Kanadě. A to je normální politická síla, která nemá v programu zabíjení nevěřících. Islamisté znepříjemní život na svém území ostatním tak, že odejdou sami.

Je to řešení rozumné a schůdné. Po vyhlášení samostatnosti doufám bude zastaven penězovod sociálních podpor a budou se muset živit a šatit děti Alláhovi sami. Jelikož ale toho nejsou schopni, tak budou trvat na podpoře a samostatnosti současně. Bohužel současné vedení EU a jejich následovníci to budou akceptovat. Známe to také, stačí se podívat na pojem vyloučené lokality.

Pokud takovou enklávu nechceme také u nás je jediné řešení - nedovolit vstup invazních vojáků.

Děje se to všude na světě, teď je na řadě Evropa a Asie. Agresivita islámu např. v Indii je děsivá. To mi potvrdil kolega z práce po delším pobytu tamtéž. Mešity rostou jako houby po dešti.
červen 21, 2017 06:28
bb2 : Mikin3
No vidis, k memu komentari nenapsal Vlk nic.
Navic ma podle vseho znacne zmatene predstavy o Parti Québécois. smilies/shocked.gif
červen 21, 2017 06:42
No, Lenko1, tohle snad nemyslíš vážně! : Myška
Já prostě nedokážu pochopit, že si politický kurvy a imbecilové myslí, že negři a čmoudi s IQ 70 budou chodit do práce a budou jim vydělávat. A všichni tady budeme happy.
Jak můžeš ty muslimské doktory, inženýry a vědce, kteří nás sem přišli nezištně obohatit o svoje kulturní tradice, podezírat z toho, že nechtějí pracovat? Fuj, fuj, ty jsi ale ošklivá!

P.S. kdyby to někdo nepochopil, je to nadsázka a s Lenčiným příspěvkem z 20.6.2017 v 18:16 souhlasím.
červen 21, 2017 06:49
Mysko, : Mikin3
to je hezke, ale o muslimech snad Lenka nepsala.
Ta pani si jako vzdy vyleva svym rasistickym jecenim zlost na lidech jine barvy kuze. :-
červen 21, 2017 07:07
Tak si spolu zanotujme, : Krakonoš
neb dnes jsme si ještě nezpívali:
https://www.youtube.com/watch?v=YcWvqfiA-Yc

smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 21, 2017 07:45
Mikine, a nejsou to : Myška
synonyma?
červen 21, 2017 07:49
Mysko, : Mikin3
to snad ne. Vzpomen si, jak jsme zde uz pred lety kritizovali to, jake postaveni maji ve vetsine muslimskejch zemi zeny. Proti tomu nic nemam. Ale nabozenstvi a rasa je snad neco uplne jinyho.
Urazet nekoho jen pro jinou barvu kuze je podle me pekna cunarna.
červen 21, 2017 08:13
Ale Mikine, neber to tak vážně. : Myška
Nikdy jsi v životě neřekl negr, čmoud, briketa, kofola?
červen 21, 2017 08:21
velmi aktuální Větva : vlk
červen 21, 2017 11:49
Mysko, : Mikin3
abych pravdu rekl, tak ani ne. Mozna jako vtip.....
Ale svym dvema cernym kamaradum, ani lidem v Etiopii kde jsem tenhle rok cestoval jsem do "negru" nenadaval, protoze je to urazka. A navic - oni to nejsou zadne "debilni cerne opice s IQ 70", ale normalni lide jako my.
Mozna jsem po tak dlouhe dobe v Kanade, kde se nam rasy pekne promichaly trochu precitlivelej, ale to by snad Cesi po sve zkusenosti s Hitlerem mohli byt taky. No, snad dobrotivy Buh da a Lenicka nam tady nezacne hajlovat.
------------------
P.S. Z toho sveho vyletu do Etiopie jsem poslal Daniele pred dvema tydny prvni cestopis. Nechybi v nem fotky opic, ani fotky cernocha s Kalasnikovem, takze se mate na co tesit. smilies/smiley.gif
červen 21, 2017 18:29
Mikine, promiň, ale jsi snad Mirek Dušín? Jsi z Brna, bydlel jsi poměrně blízko brněnského Bronxu - a nepoužil jsi nikdy hanlivý výraz, když jsi mluvil o Cikánech? : Myška
Ne s nimi, ale o nich... Jako píšeme zde. Mimochodem, Cikáni nás, bílé, nazývají gádži (tedy nazývají nás všelijak) - je to v pořádku? V duchu multikulti korektnosti ano - oni nás mohou nazývat jak chtějí, my je ne. Dokonce se vyskytuje taková zhovadilost jako termín Nerom pro bílé, což je naprosto ujeté.
Termín negr je ve starší literatuře běžný, třeba v Chaloupce strýčka Toma, termín negroidní rasa je odborný výraz, a pokud vím, pořád se používá.

Jinak - jde o to, že sem do Evropy táhnou statisíce lidí z Afriky, blízkého Východu, Afghánistánu, Pákistánu, a dalších zemí. Díky tomu je v těch evropských zemích, kam zamířili, neskutečný bo..el, počet teroristických útoků roste snad geometrickou řadou, mnohonásobně narostla násilná trestná činnost,... nebudu psát, co se všechno děje, každý si to může přečíst v novinách, na netu, zkouknout v telce. Že jsou migranti převážně prakticky bez vzdělání, se dá soudit z toho, jak se v Evropě chovají. Nechci Lenčiny výroky obhajovat, ona to nepotřebuje, ale pohoršování nad jejími poněkud tvrdšími výroky mi přijde pokrytecké.


červen 22, 2017 07:27
Myško : Lenka1
dík, ale nenamáhej se. Prostě toho vola ignoruj. To je nejlepší. Mimochodem, to o výši IQ afrických černoušků jsem si nevycucala z prstu, je to zaznamenáno v oficiálních výzkumech. V některých státech subsaharské Afriky je to ještě horší - tam to klesá i k 60 bodům.

Kromě toho - všichni víme, jak to s tou ochotou pracovat v Africe je. Negr si prostě lehne pod palmu a čeká, až spadne kokos - rozuměj - v překladu - až mu bílí přivezou žrádlo. Všechno, co je na vyšší úrovni než chatrče z hlíny, jim tam postavili bílí. A i to jde postupně do p.dele, protože nejsou ani schopni ani ochotni to aspoň udržovat. Líná hloupá verbež. Nic víc.

Něco takového rozhodně nepovažuju "za lidi nám rovné". Ani omylem ne.

Jak je možný, že tam mají hladomor a přitom počet lidí se např. v Nigérii během 50 let několikrát znásobil?

Nigérie, Somálsko, Eritrea - nejhorší africké státy, odkud sem proudí tam jejich nejhorší svoloč. Máme se na co těšit.
červen 22, 2017 08:44
Mysko, : Mikin3
politickou korektnost na me nevytahuj. Ta me mohla a muze byt ukradena. O problemech islamu a pravech evropskych zemi neprijimat kohokoliv kdo se objevi jsme se taky pobavili na deset let dopredu.
Takze jen opakuji - urazet nekoho pro jinou barvu kuze je pekna cunarna.
Rasisticky rev panny Lenky moje slova jen potvrzuje.
červen 22, 2017 10:52
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]