O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

TRUMPA NA VÁS, HOLOTO! PDF Tisk E-mail
Neděle, 12 únor 2017
Po nástupu Trumpa se o půlminuty přiblížil konec světa, vědci to spočítali. Zemi postihnou apokalyptičtí démony a nejspíš i dojde i k pádu asteroidu, který zaviní hromadnou zkázu. A může za to Trump! Nejdřív je dobře si uvědomit: Nežijeme v USA, my jsme dilema mezi Trumpem a Clintonovou řešit nemuseli a nemohli, a hlavně nám k tomu chybí dostatek informací. Vycházím-li z těch, které jsem posbíral, iluze pryč, bylo to dilema mezi dvěma špatnými kandidáty. Nicméně...
 
 

 

 

 

 

O Clintonové víme, že je to zlá, zákeřná, bezohledná ženská, která se nezastaví před ničím. To je ale vedlejší. Podstatné je, že by pokračovala v politice svého předchůdce. Respektive svých demokratických předchůdců. Je to politika, která státními regulacemi zavinila hospodářskou recesi 2008 a pseudořešení nalezla v historicky unikátním zadlužení USA a poklesu životní úrovně průměrného Američana.

 

Sever Afriky a Blízký východ v chiliastickém nadšení šíření "dobra" proměnila v bitevní pole občanské války, ve které největší šanci na vítězství mají militantní šiřitelé Islámu. Je to politika, která se nemalou měrou podílela na odstartovaní současného migračního šílenství.

 

Zničila korektní vztahy s Ruskem a okázale prezentovaná slabost vyprovokovala Putina k obsazení Krymu a východní Ukrajiny a Čínu k obsazení ostrovů mezi Filipínami a Vietnamem. Kdyby tahle Saúdy sponzorovaná politika pokračovala, situace v islámských zemích by gradovala, migrační vlna zesílila a jakási místní ruskojazyčná domobrana by v bojiště občanské války proměnila Pobaltí.

 

O Trumpovi víme, že je to sebestředný a nepříliš vzdělaný hulvát. Těžko k němu hledat osobní sympatie. Během kampaně lhal (co o to, to Clintonová taky). Je trochu homofobní, hodně konzervativní, velmi razantní. Jenže...

 

Vzpomeňme, že Ronald Raegan nastupoval do úřadu s pověstí primitiva, který do té doby maximálně hrál drsné kovboje a to ještě ne moc úspěšně. Nakonec z něj byl jeden z nejlepších prezidentů USA vůbec. A historie zná i alkoholika, který denně vypil lahev Whisky, vykouřil krabici doutníků, do parlamentu nezřídka chodil opilý, byl k ženám hrubý až na hranici mysoginie, a představoval i krystalický příklad rasisty. Byl to Winston Churchill, jeden z nejvýznamnějších ministerských předsedů Británie. Což by nás mělo vést k zpomalení při hodnocení Trumpa.

 

V úřadu prezideta nepotřebujeme uhlazeného galantního pána, který bude mile povídat. Potřebujeme stratéga, který provede zemi současnou situací. Na konci jeho mandátu můžeme zjisit, že to byl příšerný prezident, který nadělal jen samé hrozné věci. Nebo můžeme s překvapením zjistit, že byl skvělý a USA posunul k lepšímu. Co může Americe přinést dobrého? Ono je důležité podívat se, kde USA jsou a kam je Obamova politika namířila.

 

Svět se ocitl v pozici cestujících Velkého autobusu, který se po rovné silnici žene kupředu. Už jen malý kus cesty, kam míří, je nedostavěný most, a pokud autobus nezastaví nebo nezmění směr, všichni se zřítí do propasti a zabijí se.

 

Nedostavěný most ještě není vidět, ale zbývá k němu už jen čtvrt hodinky té zběsilé jízdy. Někteří cestující si uvědomují, že na mapě je ten most s jistotou nedostavěný a snaží se přesvědčit řidiče, aby na křižovatce změnil trasu cesty. Ale ten místo toho jen všechny okřikuje, vysmívá se jejich fóbiím z pádu do propasti a nálepkuje je jako otrapy, kteří zdržují v cestě za rájem na zemi. Po dobrém s ním nikdo nic nezmůže.

 

Až to jeden hulvát nevydrží, profackuje průvodčí, která řidiče brání, nadá jí velmi nehezkými tituly, řidiče surově udeří a vyhodí od volantu a nahradí ho. A strhne celý autobus do škarpy. Chvíli vznikne panika, jsou ranění, někteří vážně, autobus je poškozený. A pro řadu cestujících je ten chlap, co to zavinil, grázlem, který jejich cestu ke krásným zítřkům zkomplikoval, svým neumětelstvím poškodil autobus a způsobil zranění mnoha lidí. Že bez jeho zásahu by všichni skončili mrtví v propasti, velká část cestujících nikdy nepochopí, vždyť až do jeho zásahu to krásně jelo!

 

I kdyby Trumpův přínos byl jen v tom, že ten namydlený stroj řítící se do propasti strhne a zamezí mnohem většímu průšvihu, který by se stal nástupem Clintonové, byla by to myslím pozitivní bilance. I když chápu, že pro velkou část cestujících to navždy bude jenom hulvát, co způsobil konec té úžasné radostně zhulené jízdy.

 

TOMÁŠ HOUŠKA

 

 

 


Komentáře (83)add feed
Abych pravdu řek : Michal
tak Trumpa hluboce nežeru. Ale, to srovnání s Reaganem? Kdo ví, ono se stejně nedá nic dělat než počkat. Ovšem Clinton, to taky NE !
únor 12, 2017 22:03
... : Mikin 1
Podle me prisel po letech slusneho, ale nerozhodneho pana Obamy cas pro republikana, ktery by otocil kormidlo zase doprava. Jak v ekonomice, tak v zahranicni politice kde je nebezpeci prichazejici z agresivniho Ruska stale zretelnejsi.
Misto toho vyhral prevlekac kabatu, hulvat a psychopat, ktery jde Putinovi naopak na ruku.
Hadejte proc jsou jeho zvolenim a dennimi vylomeninami a prusery Putler a jeho priznivci tak nadseni?
Jestli Donald nezabrzdi, impeachment ho nemine. Coz by bylo jedine dobre, protoze viceprezident Mike Pence je celkem slusny chlap.
únor 13, 2017 02:30
Michale : Mikin 1
souhlasim. K Reaganovi nebo Churchillovi ma ten cholerik s vazbami na rusky byznys setsakramentsky daleko. :-
únor 13, 2017 02:32
rád bych viděl výpočty těch "vědců" : vlk
pokud by se ke kormidlu dějin dostala ta stvůra Clintonová se svou pakáží.

únor 13, 2017 07:42
... : HankaG
Nejsem si úplně jistá jestli Hillary Clinton je zlá a zákeřná ženská, a Trump je přeci takový hodný pán s ohromnou minulostí, a nejen to, taky pán, který vůbec nečte a nezná zatím ústavu, alespoň tak působí. Témeř těsně před volbami si znovu uvědomil, že taky existují černoši, samozřejmě “pouze jen v ghettech“, a proto se jich ptal proč si nemyslejí že nemají co ztratit když pro něho budou volit. Před třiceti lety, když byl demokrat a pro-choice, měl velký soud protože zakazoval černochům žádat o byty v jednom z jeho projektů. Na každého, kdo ho kritizuje, plive šílené a nepravdivé urážky, a velmi, velmi rád tweetuje. Jeho provázky pohybuje ten alt-right nacionalista Bannon, kterému veřejně hailují neo-nacisti a kterého už tdy začínají popisovat jako presidenta.
A samozřejmě že miluje ty malé, ty zapomenuté, jak říká. Miluje je moc, a tak jim určitě dá to, o co ta zlá a zákeřná Clinton bojovala už v roce 1996 a co vy všichni považujete za samozřejmé - všeobecné zdravotní pojištění a slušné sociální služby. A dokonce i ti staří, i.e. důchodci, kteří si na 20% výdajů musí brát soukromé pojištení, budou mít všechno placeno od pana Trumpa na 100% a dokonce jim všem taky přestanou z jejich důchodu strhávat měsíčně cca $100. Stopro, vážně.
Vždyť je přeci na čase, i přesto že bilí už v některých oblastech nejsou ve většině, a vůbec, v dohledné době bílí v Americe ve většině nebudou, aby byl Trumpův kabinet kromě jednoho ospalého černouše chirurga který povede bytový úřad, úplně bílý a nehorázně zazobaný, neboť jsou téměř všichni miliardáři. Právě, jen oni chápou ty malé, zapomenuté lidičky, a vždycky budou.
A kdo nejlépe řekne ženě, jestli si má nebo nemá nechat dítě? No přece pořádný starý cizí muž, ne?

Já jen čekám na to, až všichni ti mírní a klidní diskutéři a komentátoři projdou tou první etapou, ve které k němu ještě přistupují jako k mentálně nenarušenému člověku.

únor 13, 2017 08:40
pokud chce někdo : vlk
rozpoutat světovou válku podle doktríny: "My jsme lepší, proto ji přežijeme a vybudujeme svět podle sebe!"
Tak je mentálně v pořádku?

Aby bylo jasno, Clintonová tohle nikdy neřekla těmito slovy, jen to dávala najevo každým svým projevem. Tato vojenská doktrína existuje v USA už dlouhá léta a s jejím zvolením by byla naplněna.
únor 13, 2017 08:52
Obama obdržel v roce 2009 Nobelovu cena míru. : *deeres*
Tak trochu do zálohy a takhle jí naplnil:

Bezdůvodně zbombardované země: Afganistán, Pakistán, Jemen, Libye, Somálsko, Irák
Země, kterým vyhrožoval invazí, nebo bombardováním: Sýrie, Irán, Severní Korea, Jižní Sudán, Kongo
Americká věznice, kde mučí vězně, naproti slibu neuzavřena: Guantanámo

Podpora teroristů dodávkami zbraní a agentů: Libye a Sýrie

Podpora politické destabilizace "barevnými revolucemi: Egypt, Jemen, Tunisko, Ukrajina,Venezuela, Sudán,Pakistán, Turecko, Brazilie (nakonec i u nás jeho velvyslanec často a rád rozpoutával vášně)

Podpora teroristů dodávkami zbraní a agentů: Libye a Sýrie

A tohle je směr, ve kterém chtěla pokračovat Hilary Clinton se svojí poradkyní Madeleine Albright.
U Clinton mám jistotu, že takhle ne. U Trumpa zatím nevím, to ukáže čas. Ale, O co může být horší?
únor 13, 2017 10:50
HankoG : Mikin 1
Pekne jsi dusevni premety toho pana popsala. Kdybych byl zenska a videl jak Donald obklopen nkolika bilymi miliardari podepisuje dekret omezujici potraty, asi by se me otevrela kudla v kapse.
Novy pan preaident netusi nejen co je to ustava, on nevi nic ani o nzavislosti soudu a netusi, jak se chovat k soudcum samotnym.
Jednu soudkyni urazil jen kvuli tomu, ze jeji rodice byli z Mexika, v druhem pripade mluvil zase o "takzvanem soudci". A ted se divi, ze je nazyvan takzvanym prezidentem.
Stacil za par tydnu vyvolat diplomaticke roztrzky s nekolika zememi vcetne, tradicnich a dlouholetych spojencu.
Kdyz vidim kolik zarytych levicaku kteri jeste vcera proklinali jak kapitalismus, tak Ameriku je z toho cholerika nadseno, kruh se uzavira......


únor 13, 2017 11:44
Deeres : Mikin 1
v tech tvych "bezduvodne zbombardovanych zemich" se jednalo vyhradne o utoky proti muslimskym teroristum. Netusil jsem, ze jste s Vlkem jejich fanousci. smilies/wink.gif
únor 13, 2017 11:49
škoda, : vlk
že nám tu místní odborník na Obamovu zahraniční politiku USA nevysvětlí, jak je možné, že po tak usilovném boji proti těm muslimským teroristům, je jejich vliv např. v Afganistánu čím dál větší.

Možná to bude tím, že "boj proti teroristům" je ve skutečnosti jejich podpora a ta slova o boji jsou jen pro mentálně nepořádné jedince ;-)
únor 13, 2017 12:26
Místní odborník na Obamovu zahraniční politiku : Míša šíša
by nám rovněž mohl vysvětlit, z jakého důvodu Obama podepsal s australskou vládou memorandum o přijetí těch migrantů z Austrálie, kteří v zemi neprošli přijímacími procedurami a nevyhověli bezpečnostním požadavkům na udělení statusu uprchlíka v Austrálii.
únor 13, 2017 14:52
... : Mikin1
Autor v tom ma peknej maglajs.
Obama pry byl slabej a vyprovokoval tak Putinovu agresi proti Ukrajine. No, s tim bych souhlasil, ale fakt by me zajimalo jak to zlepsi Donald se svym lezenim do Putinovy zadnice. To nebude brat Putler taky jako slabost?
Ceka nas spousta srandy. Zitra jedna Trump s Justinem Trudeau. A vzhledem k tomu ze dokaze vydat v ten samy den dve uplne opacne prohlaseni se mame na co tesit.
Hlavne co se tyce smlouvy NAFTA, kterou chteli kdysi kanadsti liberalove stejne jako dnes Trump smes ze stolu.
Nez jim doslo, ze je vyhodna pro vsechny tri strany.
smilies/tongue.gif
únor 13, 2017 15:16
deeres : OLINA
popsala jsi to naprosto podle pravdy. Doufala jsem v nemozne a ono se to stalo. Vyhral Donald. Pripada mi nejak, jako by vsechno bylo napred otestovano v ceske republice a pak se to presunolo do Ameriky. Nenavist vuci Zemanovi, blbe pokusy o jeho svrzeni a totez ted probiha v Americe. Nerikam ze Trump je bez chyby, nakonec kdo je, ale snazi se vyplnit co lidem slibil. A jedna z tech veci je bezpecna zem, Emigranti radi ve vsech zemich kde jsou. Lide utikaji do zemi bezpecnych, v soucasne dobe nejvic do Madarska. V Nemecku se zit neda.Co jsou platny penize kdyz mate strach poslat decko do skoly. A to ze dvou duvodu. Jeden jsou nebezpecni migranti, druhy skola, ktera se snazi z deti vytvorit multikulti muslimy.U
únor 13, 2017 15:30
Jeste vetsi pitomost : Mikin 1
rika autor clanku kdyz uvadi, ze krizi v roce 2008 zavinili Demokrati.
Nikoliv, krize vypukla v poslednim roce osmileteho panovani republikana Bushe mladsiho.
Proti kteremu nic moc nemam, protoze tu krizi nezavinil on, ale bordel v americkem bankovnicvi, kdy diky mizerne regulaci bylo bankam dovoleno uzavirat velice pochybne kontrakty s velice pochybnymi klienty.
Tohle prave Obama zrusil a ridil se v tom zakony sousedni Kanady, kde v te dobe nezkrachovala JEDINA banka.
Kacer Donald ted vsechny tyhle zakony rusi, takze je na dalsi krizi zadelano.
Jak rikam, srandy bude kopec, ale jestli se dosud svobodna a demokraticka Amerika toho pitomce nezbavi, bude zle.
Predevsim v byvale Vychodni Evrope.
únor 13, 2017 15:40
pokracovani : OLINA
U bilych lidi porodnost omezuji, zatimco do ruznych mensin se sypou miliardy.Rodte deti, vic deti! A jeste se najdou takovi blbecci co to budou podporovat (Viz Johana). Oni nas prisli znicit, prisli jako nam nadrazena rasa (to si opravdu mysli) |vyvolavat v nas strach. A narod, cela Evropa se nedokaze semknout proti tomuhle zlu co prichazi. Nemci nas napadli v roce 35 a byla z toho druha svetova, ale my si porad budeme lizat rany ze nas napsdli v 68 rusi. Nemcum vse odpusteno, ti lidi co zahynuli se nepocitaji, ale nase krivda z roku 68 zustane na vzdycky!
únor 13, 2017 15:44
OLINA : mamča
únor 13, 2017 17:05
Knihy historika Vondrušky čtu a už i znám velmi dlouho, : Eva
Ježíšek mi letos od něj nadělil: Breviář pozitivní anarchie. Velice zajímavé!
únor 13, 2017 18:22
Uh.... : Mikin1
tak me napada, jestli si nase stara znama "Olina" nespletla tema clanku.
Sakra, nemluvi se zde o nececem UPLNE jinem?
Mimochodem - vsecno je o vzdelani a pomoci bliznim. Nikoliv o Trumpove rasismu.
Kdyz pomuzete ve vzdalene zemi mistni holcice ke vzdelani, nebude mit bankovni urednice v Addis Abebe 15 deti, ale jenom dve.
A ty dve deti prinesou nam i nasi planete mnohem vetsi uzitek, nez zabedneny cesky rasista a ctenar Protiproudu.
únor 13, 2017 18:27
Olino, deeres : Lenka1
jo, přesně,bohužel. Já vítězství Trumpa navzdory obrovské předvolební masírce chápu jako potvrzení mojí (nejenom mojí) teorie o to, že vesmír stojí na principu rovnováhy. Už to prostě bylo moc dlouho vychýleno na jednu stranu.


únor 13, 2017 18:36
Jeste takova drobnost k "Oline" : Mikin 1
Rusum ani Nemcum po vsech tech letech dnes snad nikdo nic nevycita.
Problem je v tom, ze narozdil od demokratickeho Nemecka predstavuje imperialisticka politika soucasneho fasistickeho Ruska skutecne nebezpeci.
A zpet k tematu - proto to obovske nadseni, ktere projevuji cestim"vlastenci" nad servilnosti Donalda Trumpa k Putinovi.
únor 13, 2017 18:42
Co asi budou Trumpovi fans povídat, : Krakonoš
až jim popraví Snowdena? Budou se radovat? Popravil by ho Obama? Clintonová? Byl Jan Tleskač proti trestu smrti? smilies/cheesy.gif
únor 14, 2017 00:18
Trumpovi fans nedavno zarazene mlceli : Mikin 1
kdyz jeho velvyslankyne v OSN prohlasila, ze sankce budou zruseny teprve az Rusko vrati Ukrajine Krym.
smilies/smiley.gif

únor 14, 2017 01:26
k největším Donaldovým fans : vlk
patří právě Mikinové a Johany a jim podobní.

Bez jejich křiku o fašistech a rasistech a xenofobech a rudohnědých póvlech by lidé takovou postavičku těžko zvolili. Tihle samozvaní mravokárci, opovrhující základními principy demokracie jsou voda na jejich mlýn.

Jen si to ve své nadutosti a omezenosti neumí domyslet.
únor 14, 2017 07:48
Donalda pouze McDonalda, vlku : HankaG
Já bych jen ráda podotkla, že Mikin I já žijeme v zahraničí, on v Kanadě a já v USA.
Jsme tedy v zásadě uprostřed dění. Ne že by Canada měla stejný systém jako USA, ale je to
prostě příliš blízko na to, aby to necítili. Jak jednou řekl Jean Chretian: “ život vedle USA je
jako život vedle slona. Člověk cítí každý pohyb.”

Zdá se mi, že mně tady nazývají Johana, protože ty narážky jsou dost jasné.
A při tom nikdo v zásadě ani nereagoval na můj odstavec. Týká se totiž něčeho, co Vy všichni
máte – a téměř zadarmo, právo občanů. A než někdo začne mluvit o Iraqu, tak většinou nepotřebuje platit tisíce za chirurgii nebo se nebojí jít k doktorovi protože by pak neměl na jídlo, dokonce by ho ani nenapadlo vest rasistické nesmysly o mé lásce k “červenohnědému povlu.” Nedostatek sociálních služeb se skoro stydím popisovat.

Já mám velkou radost, že patřím k těm desítkám milionu v USA kteří si o Trumpovi myslí
to, co já, kteří stáli za Bernie Sandersem a byli smutní, když to prohrál a tím to okamžitě předal Trumpovi protože Clinton měla už dávno odzvoněno.

Někteří zde v USA vědí, co Republikánům nejvíce vadilo. Vadilo jim, že presidentem se
stal černoch. Bývalý president Carter to tak naplno řekl. Trump vyžadoval rodný list dva roky, a jen nedávno musel ustoupit. Na internetu jednu dobu nebylo nic než obrázky opic s Obamovým obličejem.

Oni si přísahali pomstu. Dopručuji si vygooglit Steve Banonna, pokud někdo nevěří tomu white-supremacy- ismu. A na to, že za 8 let Obama neměl ani jeden skandál, zněl jako genius a snížíl nezamestnanost témeř na minimum z té krize na konci Bushova vedení v roce 2008, by klidně pro mne mohl být i gorila, rozhodně důstojnější než cokoliv co příšlo po ní.

A ve své „omezenosti a dutosti“ moc dobře vím, co jsou základní principy demokracie, opravdu.

únor 14, 2017 08:49
apropos, nebojte se :) : HankaG

chodím sem jednou za uherský rok, takže pohodu smilies/smiley.gif
únor 14, 2017 09:01
HankoG, : Martina P.
já tě tedy tady ještě "nezažila", ale s mnoha tím, co píšeš, souhlasím:
"co vy všichni považujete za samozřejmé - všeobecné zdravotní pojištění a slušné sociální služby. A dokonce i ti staří, i.e. důchodci, kteří si na 20% výdajů musí brát soukromé pojištení, budou mít všechno placeno od pana Trumpa na 100% a dokonce jim všem taky přestanou z jejich důchodu strhávat měsíčně cca $100."

co já vím, tak v USA to mají ti chudší se zdravotní péčí dost složité. Myslím, že tu naši by nám mohli obrovsky závidět. Pochybuju, že Trump máchne rukou, podepíše papíry a tohle splní. smilies/cheesy.gif
Ale bojím se, že i u nás tak brzo dopadnem. Protože noví pracovníci nebudou a staří odcházejí pomalu a jistě do důchodů...
únor 14, 2017 09:10
Hmmmm, vlk už používá tzv. babišovský argumenty: : Krakonoš
"To vy jste mě stvořili!" A v zápalu argumentačního zoufalství si ani nevšiml, že americkýho presidenta fakt nevolej Češi na protest havloidům, pravdoláskařům, či snad celý pražský kavárně (furt teda nevim, vo kterou se jedná, v Praze je těch kaváren trochu víc smilies/wink.gif ).

Jo, Mikine, stále častěji se ukazuje, že Trumpovi fans (přinejmenším) v Česku nejsou schopný si spočítat ani dvě plus dvě. Ale řvát uměj pěkně, kamkoli se člověk na internetu koukne. smilies/cheesy.gif
únor 14, 2017 09:30
HankoG : Mikin1
S vetsinou toho co pises souhlasim. Ale nehazel bych vsechny republikany do jednoho pytle. Mam mezi nimi pratele a aspon polovina z nich nejsou rasiste ani jakesi bigotni kreatury.
Zvoleni Trumpa byl omyl, ktereho dnes spousta z nich lituje. Takovy John Kasich nebo John McCain by byli docela slusmi prezidenti.
Vlka nema cenu vubec komentovat. Ten clovek je diky proruskym strankam ze kterych cerpa sva moudra politicky zcela negramotny.
únor 14, 2017 09:36
Jak to tedy je? : Pepa
Kdokoliv – pojištěný nebo nepojištěný, americký občan či ilegální vetřelec - má právo dojít na pohotovost, Emergency, a tam být ošetřen. Účet zaplatí stát, daňoví poplatníci. O miliony málo majetných se postará tzv. Medicaid, výlohy rovněž hradí stát, daňoví poplatníci. Přemnoho příležitostí k využívání, zneužívání. K tématu se ozval mladý lékař dr. Starner Jones otevřeným dopisem adresovaným prezidentu Obamovi.


Lékařova slova: „A Vy a náš Kongres ode mě očekáváte, abych já platil za zdravotní péči této ženy? Já tvrdím, že naše národní zdravotnická krize není důsledkem nedostatku kvalitních nemocnic, lékařů či ošetřovatelek. Je to ale výsledek „krize kultury“, jež pokládá za naprosto normální rozmařile utrácet na luxus a zbytečnosti, ale odmítá se sama o sebe postarat, obtěžovat se s pořízením zdravotního pojištění. Je to druh kultury postavené na nezodpovědném principu „Můžu si dělat, co chci, poněvadž on se vždycky někdo o mě postará.“ Jakmile vyřešíte tuto „kulturní krizi“, jež odměňuje nezodpovědnost a závislost, pak užasnete, jak rychle potíže s naší národní zdravotní péčí zmizí. Respectfully...“
únor 14, 2017 11:07
Důvod k dopisu. : Pepa
Dopis započal zmínkou o zkušenosti z předešlé noční služby na pohotovosti, kde ošetřoval pacientku s blyštícím se chrupem plným zlata, s bohatým tetováním, na nohou tenisky luxusní značky. Dlouze si povídala na mobilu neméně přepychového typu. Svěřila se, že denně kouří drahý balíček cigaret a ještě jí něco zbývá na alkohol.
únor 14, 2017 11:10
... : Lenka1
A než někdo začne mluvit o Iraqu, tak většinou nepotřebuje platit tisíce za chirurgii nebo se nebojí jít k doktorovi protože by pak neměl na jídlo, dokonce by ho ani nenapadlo vest rasistické nesmysly o mé lásce k “červenohnědému povlu.” Nedostatek sociálních služeb se skoro stydím popisovat.


Hm, takže je v pohodě, že soudruh Obama, který mimochodem stále ještě důvěryhodně nedoložil svůj původ, naordinoval vyšší platby střední a nižší pracující třídě, aby chudáci netáhla měli nárok na zdravotní péči zdarma.

Za mě bych zrušila veřejné zdravotní pojištění u nás a zavedla komerční. Kdo nemá v hlavě totálně nas...., by si ho zaplatil a kdo ne, no tak ať prostě umře. Nevidím na tom nic nemorálního. Protože pak se nestane, že ženskou, která přes 45 let pracovala a platila daně a odvody i na to zdravotní pojištění, nechá tenhle úžasný spravedlivý systém chcípnout na rakovinu, protože aby zbytečně neodčerpávala peníze, které se mohou použít na léčbu třeba 30-leté matky šesti dětí na sociálních dávkách, která chudinka přece nemůže za to, že je úplně blbá.

A na to, že za 8 let Obama neměl ani jeden skandál, zněl jako genius a snížíl nezamestnanost témeř na minimum


Pomocí umělé zaměstnanosti a neustále se zvyšujícího zadlužení.

Jakže to říkala Thatcherová? "Vy, levičáci, nechcete, aby se chudí měli stejně dobře jako bohatí, vy chcete, aby se bohatí měli stejně blbě jako chudí."

Čest práci, soudružko Hanko!!!
únor 14, 2017 11:11
to je krásné : vlk
se o sobě dovědět od kovaných demokratů tolik zajímavého a jak je to poctivě podloženo argumenty smilies/grin.gif smilies/grin.gif
únor 14, 2017 12:29
... : Mikin 1
Jakysi system lekarske pece zdarma maji vsechny vyspele zeme. Vcetne U.K. Jak za M. Thatcher, tak dnes. USA je v tomhle na poslednim miste, tak se to Obama sanzil alespon castecne dohnat. Na tom snad neni nic "komunistickeho".
Zajimavy, ze se zde proti tomu ozvali zrovna ti, kteri lekarskou peci zdarma maji, ale sami dane neplati nebo se od toho aleson snazi odradit jine.
Obama byl narozeny na Havaji, coz je soucast Spojenych statu. Dokazal to pomoci rodneho listu a uznal to nakonec po nekolika letech kriveho obvinovani i D.Trump.
A ty Lenko zavcas nech urazek. Hnojnik ktery jsi rozpoutala pod clankem od Johany snad bohate stacil.
únor 14, 2017 12:38
Donaldovy problemy pokracuji : Mikin1
Dnes odstoupil jeho bezpecnostni poradce Michael Flynn. Potvrdily se totiz jeho vazby na Rusko, tajne vyjednavani o zruseni sankci a lhani o cele zalezitosti.
Zajimave, ze nase "alternativni zdroje" prohlasovaly az do posledni minuty celou zalezitost za vymysl "mainstreamu".
Tak me napada, kolik lidi ve sluzbach Ruska by takhle muselo odejit z tymu Milose Zemana?
únor 14, 2017 13:56
Tak si tam vlez zpátky a ještě jednou si přečti, co ti napsala Eva. : Lenka1
a nedolejzej, blbečku.
únor 14, 2017 14:33
... : Mikin1
smilies/grin.gif
Vylezaji najevo dalsi podrobnosti o pripadu Michael Flynn.
Kdyz Obama vyhlasil posledni kolo sankci, telefonoval ten samy den Trumpuv oblibenec 5x na sovetskou ruskou ambasadu. Ty hovor bych chtel slyset....
Jeste zajimavejsi by bylo vedet, proc Donald sveho dlouhleteho kamarada obetoval. Vseobecne se soudi, ze se snazi zabranit mnohem vetsimu prus*ru.
únor 14, 2017 15:47
ale no tak, Mikine : bb2
Jakysi system lekarske pece zdarma maji vsechny vyspele zeme. Vcetne U.K. Jak za M. Thatcher, tak dnes. USA je v tomhle na poslednim miste, tak se to Obama sanzil alespon castecne dohnat. Na tom snad neni nic "komunistickeho"...
..
Obama byl narozeny na Havaji, coz je soucast Spojenych statu. Dokazal to pomoci rodneho listu a uznal to nakonec po nekolika letech kriveho obvinovani i D.Trump.

To je přece klasika, toho sis ještě nevšiml? Něco se tu plácne, někomu to přijde vhod, tak se na tom točí. Pak někdo jiný doplní informace, kterými se původní sdělení poněkud změní, případně úplně převrátí naruby. A - ticho po pěšině, honem se hledá další senzační negativum, abychom měli zase čím ""dokládat"", jak to tu (v ČR, v Evropě, ve světě, vesmíru...) všechno stojí za *****.
Prostě si tu blbou náladu kazit nenechají, už to pochop smilies/grin.gif smilies/grin.gif
únor 14, 2017 18:24
... : bb2
Zajimavy, ze se zde proti tomu ozvali zrovna ti, kteri lekarskou peci zdarma maji, ale sami dane neplati nebo se od toho aleson snazi odradit jine.
ano, protože ti blbci, co daně platí, to vyčůránkovi zaplatí, že. A ještě si na kvalitu našeho zdravotnictví pěkně postěžovat.
Jo, to je takový hezký český (a od Čech na východ) klasický úkaz.
únor 14, 2017 18:26
... : bb2
Zajimavy, ze se zde proti tomu ozvali zrovna ti, kteri lekarskou peci zdarma maji, ale sami dane neplati nebo se od toho aleson snazi odradit jine.
ano, protože ti blbci, co daně platí, to vyčůránkovi zaplatí, že. A ještě si na kvalitu našeho zdravotnictví pěkně postěžovat.
Jo, to je takový hezký český (a od Čech na východ) klasický úkaz.
únor 14, 2017 18:26
bb2 : Mikin1
Presne tak. Co se zrovna hodi. Nas kuliferda rika: mam sikovneho ucetniho, dane jsemm neplatil, ale sakra jak to, ze namam poradny duchod?
Ale bezplatnou lekarskou peci uz mam, tak at si ti ostatni naser*ou. smilies/shocked.gif
únor 14, 2017 18:46
bb2 : Mikin1
Presne tak. Co se zrovna hodi. Nas kuliferda rika: mam sikovneho ucetniho, dane jsemm neplatil, ale sakra jak to, ze namam poradny duchod?
Ale bezplatnou lekarskou peci uz mam, tak at si ti ostatni naser*ou. smilies/shocked.gif
únor 14, 2017 18:46
bb2 : Mikin1
Presne tak. Co se zrovna hodi. Nas kuliferda rika: mam sikovneho ucetniho, dane jsemm neplatil, ale sakra jak to, ze namam poradny duchod?
Ale bezplatnou lekarskou peci uz mam, tak at si ti ostatni naser*ou. smilies/shocked.gif
únor 14, 2017 18:46
kdo se tu chlubil : vlk
že si do Čech jezdi pro kvalitní a levnou lékařskou péči smilies/grin.gif
únor 14, 2017 18:50
ten, kdo si ji zaplatil : bb2
smilies/grin.gif

a proč ne
únor 14, 2017 19:56
Vlku : Mikin1
Kdo?
únor 14, 2017 19:57
nojo, Mikine, ty sis dovolil zaplatit si tu zubaře : bb2
a ještě vyjádřit spokojenost, že to bylo kvalitní a levné. A to se neodpouští :-)
únor 14, 2017 20:00
bb2 : Mikin1
Jo, u zubare jsem byl a platil plnou cenu. Tusim okolo 6 tisic. Taky jsem nekolikrat jedl v restauracich a jel vlakem, coz je podle Vlka taky asi spatne.
U doktora jsem byl v Cesku naposledy nekdy koncem 70 let.
Chudak Vlk asi nerozeznava rozdil mezi dentistou a lekarem.
únor 14, 2017 20:27
... : *deeres*
Obama byl narozeny na Havaji, coz je soucast Spojenych statu. Dokazal to pomoci rodneho listu a uznal to nakonec po nekolika letech kriveho obvinovani i D.Trump.

Skoro bych řekla,že se v tom Trump nechtěl šťourat, protože by z toho mohl být kolosální průser.
Obama nikdy originál rodného listu nepředložil, raději najal právníky, aby tak nemusel učinit.
Nakonec si můžete udělat svůj vlastní názor:
http://neviditelnypes.lidovky.cz/usa-demontaz-baracka-husseina-obamy-3-dv6-/p_zahranici.aspx?c=A170212_172318_p_zahranici_wag
únor 14, 2017 20:32
deeres, : bb2
ale jdi ty, jaký kolosální průser? teď, dodatečně?? Byl zvolen, úřadoval.
Co myslíš že by se asi tak stalo - ani ň.

Odkaz jsem si zrychleně, zkráceně přečetla, nevidím tam nic, čím bych se měla zabývat. Prolítla jsem komentáře, tedy ty delší, krátké výkřiky do tmy vynechávám
Ztotožňuju se s tímhle:
Už jste s tím trapný.:
Autor: V. Novák Datum: 14.2.2017 9:03

Pokud Američanům vadí, že kandidát na prezidenta nepředložil doklady, které by jinde potřeboval i zájemce o úřad obecního antouška (což je mi nepochopitelné), pak si na to mají udělat zákony a ohlídat si jejich dodržování. Jestliže je nehlídají, jestliže jim nevadí, že Obama (nebo kterýkoli jiný kandidát) neprokázal, že je kvalifikován o úřad se ucházet - pak jim na tom asi nezáleží.Měli krásnou možnost kandidáta, který oprávněnost své kandidatury nedoložil, nevolit. A to dokonce dvakrát. Vox populi - vox Dei.

Obama už v úřadě není, jeho politika je demontována. A nemělo by platit pro volbu amerického prezidenta totéž, co se říká na amerických svatbách - "Kdo zná překážku bránící tomuto svazku, nechť promluví nyní - a nebo mlčí navěky!"?

Ať už Obama kandidoval oprávně nebo neoprávně - byl zvolen. A těch 8 let jeho prezidentování z historie nevymažete, ani kdybyste ho z učebnic zcenzurovali jak ss. Zinověva, Kameněva nebo Slánského.


a na wikipedii jsem k rodnému listu Obamy našla tohle:resident_Barack_Obama's_long_form_birth_certificate.jpg'>https://cs.wikipedia.org/wiki/Spory_o_volitelnost_Baracka_Obamy#/media/Filesmilies/tongue.gifresident_Barack_Obama's_long_form_birth_certificate.jpg

ale teď, po osmi letech B.O. prezidentování a poté, co nastoupil jiný prezident, se opravdu nebudu zabývat tím, jestli se předchozí prezident narodil v Honolulu nebo třeba v Kuala Lumpur.
Je to jako s tím snažením se o dosažení cíle. Jestli na tom záleží, ať si to pořádně ohlídají a prověří - předem ;-)

únor 14, 2017 20:53
aha, odkaz se nezobrazuje, tak znovu : bb2
únor 14, 2017 20:55
Bíbí, : *deeres*
jedná se čistě o právní problém, protože pokud by Trump exprezidenta dal k soudu a spor vyhrál,
všechny smlouvy a zákony, které Obama uzavřel, by se staly neplatnými. Je pro něj prostě
jednodušší po něm rovnou uklidit novými smlouvami a zákony.
A to, co Obama předložil, jaksi nebyl oridinál, ale sken.
únor 14, 2017 21:06
... : bb2
no to vím, že je to právní problém, ale Trumpovi by to v podstatě vadit nemělo, on to napadnout může a nemusí, takže pro něj to kolosální průšvih není
problém je spíš v tom,že by to mohl napadnout téměř kdokoli - ale pokud by se tohohle Trump obával, pak by to znamenalo, že by se neplatným stalo něco, co by on a jeho lidi rádi, aby platilo dál, a současně jsou si vědomi, že by se to jim, Trumpovi nemuselo podařit znovu prosadit
jo, politika...
únor 14, 2017 21:43
takže, : bb2
když to neřeší Trump, nemusíme to řešit ani my ;-) jestli ten sken byl podvrh nebo ne
únor 14, 2017 21:44
... : Mikin 1
Pokud vim, Obama dal k dispozici original a nakonec to uznal i Trump.
Ale nekdo bude mlit svou dal, i kdyby na chleba nebylo... MI
únor 15, 2017 01:02
Posledni zpravy : Mikin 1
Podle vypovedi vysoce postavenych lidi kteri vysetruji aktivity kolem predvolbni kampane, meli lide kolem Donalda Trumpa opakovane kontakty s ruskymi spionaznimi sluzbami.
A Trump vedel nejen o aktivitach gen. Flynna, ale i o techto kontaktech.
Takze otazkou zbyva, jestli je dirty i vicerezident Mike Pence.
Drzte si klobouky, jedeme z kopce!
únor 15, 2017 04:58
je vůbec na území USA : vlk
někdo z Ruska, kdo není agent a dá se s ním mluvit?

Je možné z USA zatelefonovat do Ruska a nemluvit s nějakým agentem?

Co vlastně dělá a k čemu je FBI?

Co na to Rajko Doleček?
únor 15, 2017 07:31
O to se Vlku nestarej : Mikin 1
Na to jsou tam odbornici, kteri maji za ukol ty neuveritelne pocty ruskych diplomatu kontrolovat. A nejen tam. Schvalne si vyhledej, kolik maji Rusaci "diplomatu" treba v Praze.
Rekl bych, ze Kacerovi pekne tece do bot. Vysetrovani jede na plne obratky a podle vseho je Flynnova rezignace jen zacatek.
To zase budou konspiracni teoretici kvilet.
smilies/grin.gif
únor 15, 2017 07:44
Jeden může a druhý nesmí. pro Mikina. : Pepa
Guess who's married to John Kerry's daughter?

Did you know that in 2009 the daughter of Secretary of State John Kerry (Dr.
Vanessa Bradford Kerry), married an Iranian physician named Dr. Brian Vale
Nahed.
No mainstream media reported this. Guess who was the best man at the
wedding? Mohammad Javad Zarif. So who is Mr. Zarif? Zarif is the current
minister of foreign affairs for Iran.
He was Kerry's chief counterpart in the nuclear deal negotiations that
recently concluded. Meaning Kerry was dealing with his daughter's
father-in-law? Cozy??
únor 15, 2017 09:40
Pepiku, : Mikin1
bud te dobroty a vysvetli me, co to ma co delat s kontakty s ruskou spionazi a nelegalnim ovlivnovanim vysledku voleb?
Pro tvou informaci - vlivni republikani se ted soustreduji na ujistovani, ze Pence o nicem nevedel, nikdo mu chudackovi o podrazech Donaldovych lidi nerekl.
Coz je podle me O.K.
Pence neni narozdil od Trumpa trotl a byl by jako prezident prijatelny.
únor 15, 2017 10:59
... : *deeres*
Pokud vim, Obama dal k dispozici original a nakonec to uznal i Trump.
Ale nekdo bude mlit svou dal, i kdyby na chleba nebylo.

Víš to blbě!
http://www.usatoday.com/story/news/nation-now/2016/12/15/sheriff-joe-arpaio-probe-proves-obama-birth-certificate-fake/95500958/
únor 15, 2017 13:40
... : Mikin 1
Aha, tekze Obama, Trump i vetsina zdroju lzou.
Tusis vubec Deeres co se v Americe deje zrovna TED, ze se rachas v takovych prkotinach?
únor 15, 2017 15:45
hodny a mily pan Obama : OLINA
únor 15, 2017 15:58
Olino, : Míša šíša
dobré video. Dík za odkaz.
únor 15, 2017 16:24
Přidávám se k Míše : Lenka1
Dík za tenhle odkaz, Olino.

Ten týpek to popsal přesně tak, jak to je a jak to cítí normální lidi.
únor 15, 2017 17:18
Nechci vam vazeni kazit naladu : Mikin 1
ale v soucasne situaci jde o to, ze i predni republikansti politici vyzaduji vysetrovani toho, jak se Donald a clenove jeho tymu zabredli v ramci predvolebniho boje do spojeni a naproso plynule spoluprace s Putinovymi spiony a hackery.
A Trump namisto spoluprace se spionaznimi agenturami sve vlastni zeme jen zuri a vyhrozuje.
Mame se na co tesit.
únor 15, 2017 18:14
Pro ty opravdu pomalu chapajici : Mikin 1
Trump zovna zuril na twitteru, nazyvajic cinnost svych vlastnich
tajnych sluzeb jako "antiamerickou".
Podle neho nemaji tajne sluzby pravo ho vysetrovat a
vysledky zverejnovat.
Chlapec zapomina na to, ze tajne sluzby vysetruji podrazacke
metody a spolupraci s cizi mocnosti, pomoci kterych se obcan Trump stal
(podle vseho podvodne) prezidentem.
únor 15, 2017 18:56
kontrolní dotaz: : vlk
proč "tajné služby" neuplatnily své zjištění o údajných stycích s ruskými agenty ihned po svém zjištění, ale až dnes?

Že by to bylo podobné jako s monitoringem systému Buk po Ukrajině, které tajná služba měla online, ale nic pro odklon letů neudělala. Komupak to má prospět?

Dvojí metr v praxi, aneb demokracii si rozvracet nedáme soudruzi!

Pěkný večer všem i těm místním neomarxistům :-)))
únor 15, 2017 19:22
Vlku : Mikin 1
v kazde normalni zemi se musi vsechmo radne vysetrit. A to obvykle
nejaky ten pwtek trva. I to sestrelene malajske letadlo se muselo
vysetri. I kdyz diky chvastani soudruha Girkina - Strelkova bylo
hned oe zacatku jasne, ze to maji na svedomi Rusove.
Neomarxisti i priznivci ruskeho cara necht si trhnou nohou.
Vona ta pravda na povrch nakonec vetsimou vyplave.
únor 15, 2017 23:08
Mikine. : Pepa
Tvá posedlost Ruskem, a nyní jejich agenty je zde všeobecně známá. USA má také agenty, či ne??
Nejsnadnější ovládání občanů je, strašit je neustále nějakým nepřítelem. Z historie je to potvrzeno.
Chápu zakořeněnou nenávist k socialistickému systému, který si Češi a Slováci sami v roce 1948
zvolili. (či ne?) Ale hledal se opět viník, když se nám po čase onen systém nezamlouval.
68 rok byla úsměvná blbost. Patřili jsme do společenského paktu Varšavské smlouvy, a ten komunistickou stranu chránil.
Dnes patříme do společenského paktu NATO. Teoreticky, pokud by se nyní někdo pokusil o komunistický převrat, tak to armáda NATO nedovolí. Ještě ten samý den udělají "pořádek".
Za socíku, stát, jak u nás tak i v Rusku byl ovládán malou skupinou lidí. V Rusku tomu vládlo celou dobu asi jen asi 45 lidí a ten zbytek musel poslouchat jako hodinky. NEBO!
Takže házet bláto na všechny občany Ruska je nelogické, stejně jako říkat, že vesnice Kotěhulky je vesnice ožralů, i když tam mají opilce jen 3.
Takže shrnu: Nepřítel musí být, aby se odůvodnili zbrojení a udržoval strach. Český občan má strach s Rusa, což potvrzuje, že blití v novinách se neminulo účinkem. Stačí pohrozit, pozor oni se chtějí vrátit a je vymalováno. Dokud Jelcin dovolil západním podnikatelům v Rusku řádit, tak bylo ticho. Když jim to Putin zarazil, začalo se zase řvát a řve se do dnes. Nepřítel!
Já a nejsem sám jsem přesvědčen že Rusové mají svých starostí dost, ale když se jim kolem hranic rojí armáda "NATO" tak se nedivím, že se připravují na obranu svého státu.
Když se okolo mého baráku se bude motat 10 cikánů, tak také vezmu do ruky klacek či flintu.

únor 16, 2017 00:52
Pepo, : Mikin 1
mas v tom jako vzdycky naprosty zmatek.
Komousi po valce vyhrali mensinovou vladu, coz jim V zadnem pripade nedalo pravo omezit obcanske svobody, vladnout 40 let a uvrhnout celou zemi do bidy.
NATO je narozdil od Varsavske smlouvy dobrovolna organizace a do politiky svych clenekych zemi nezasahuje.
A ja proti Rusum jako takovym nic nemam. Vadi me agresivni politika jejich vudce, ktery se vubec netaji tim, z chce dat dohromady byvalou risi.
Zeme v okoli Ruska vstupuji do NATO prave proto. Podivej jak dopadla Ukrajina ktera to nestihla.
Chtel bych ti Pepo rici, ze jako vzdy placas nesmysly mimo tema a ze tupost s jakou prebiras ruskou propagandu je primo zarazejici.
únor 16, 2017 05:37
... : Mikin 1
Nevim, jestli mel nekdo moznost sledovat Trumpovu posledni tiskovku, ale
podle me to byla ukazka vrcholne arogance a nabubrelosti.
Nekteri pozorovatele tuhle Donaldovu nejnovejsi reality show srovnavaji
s projevy svrzeneho diktatora Kaddafiho. smilies/cry.gif
únor 17, 2017 12:00
. : Míša šíša
To myslíš tuhle tiskovku? http://www.breitbart.com/video/2017/02/16/trump-slams-dishonest-press-tremendous-disservice-america-people/
Co je na tom arogantního a nabubřelého?

"Pořádám tuto tiskovou konferenci pro skvělé americké občany. ...
Mnozí z našich národních reportérů vám dnes ráno nebudou říkat pravdu a nebudou zacházet se skvělým lidem
této země s úctou tak, jak si zaslouží. Doufám, že do budoucna se to změní a budeme spolu vycházet lépe.
Možná k tomu nedojde, ale to je také v pořádku. Mnohá média ve Washingtonu, New Yorku a Los Angeles
nepracují ve prospěch občanů této země, ale ve prospěch zvláštních zájmů lidí, kteří těží výhody
ze zřejmých vad našeho systému.
Musíme o tom mluvit, abychom zjistili, co se děje, protože tisk se dostal mimo kontrolu. Úroveň
nepoctivosti je mimo kontrolu. Chtěl jsem se stát prezidentem, abych mohl sloužit občanům této země.
Jsem tu, abych napravil tento poškozený systém. ... Mluvím o tom a také to dělám."

únor 17, 2017 13:22
Abych nebyla nařčena..... : Míša šíša
Překlad není ode mne.
únor 17, 2017 13:27
šlápnout zamozvancům : vlk
a ztroskotancům v médiích a neziskovkách vyvolá vždy obrovský pokřik ublížených. Nic jiného od nich ani nejde čekat (ani zde)

Má to jednu, mimo jiné, výhodu nezanedbatelnou, snadno se pozná, kdo je kdo :-)
únor 17, 2017 15:00
To rekl Donald moooc hezky : Mikin1
ze je tisk mimo kontrolu. Dokonce i pravicaci z Fox nebo Economist si z neho delaji soufky.
To by se teda v Rusku nebo v Cine stat nemohlo, aby nejakej hejhula v jarmulce
polozil neprijemnou otazku a chudak pan prezident se musel citit ublizenej a
nezbylo mu, nez kricet na zida "sedni, sedni, sedni".
Krasny taky bylo, jak reagoval na to, kdyz mu primo na miste vyvratili tu lez o jeho
nejvetsim volebnim vitezstvi od dob Ronalda Reagana.
Nebo kdyz vysvetloval proc musel vyhodit Flynna, i kdyz Flynn vubec nic spatnyho neudelal.
No nic, kdyz jsou na neho stejne jako na Miloska vsichni zli, porad jeste zbyva Sputnik
a Russia Today. smilies/grin.gif
únor 17, 2017 15:30
jestlipak by soudruzi v USA také : vlk
neměli založit úřad pro boj s neposlušnými novináři, jako to udělali soudruzi u nás pod velením soudruha Chovance a jeho blízkých (Romancovových).

To přece není možné, aby si psal kdo chce co chce, to by nám ta demokracie asi dlouho nevydržela! :-)
únor 17, 2017 15:49
... : Mikin 1
To Vlku nastesti nejde. I kdyz by to panove jako Zeman nebo Trump, kteri vsechny
sve kopance svadi na zla media urcite uvitali.
To na sire Rusi, to je jiny kafe. Tam jsou od vrazdy pani Politkevske a par dalsich
remcalu novinari hezky disciplinovani.
únor 17, 2017 16:32
Mladi kluci, : Atropin
únor 17, 2017 18:40
... : Mikin 1
Republikansky guverner a velky Trumpuv priznivec Paul Le Page se nechal slyset,
ze Bily dum nefunguje, potoze jsou tam tri nebo ctyri nacelnici, kteri se hadaji
o moc.
Rekl take, ze nekdo musi Trumpovi vysvetlit, ze uz neucinkuje v televizni show,
ale ze je prezident.
Mezitim ministr obrany Mattis a viceprezident Pence leti do Evropy. Vseobecne se
soudi, ze budou uklidnovat sve spojence v NATO v tom smyslu, ze nemaji brat
brebtani a kotrmelce U.S. prezidenta vazne.
únor 18, 2017 02:55
... : Mikin1
No a proti Trumpovym utokum na media i novinare jako takove se vyslovil i jeho
ministr obrany James Mattis. Povazuje je za nesmysl.
únor 20, 2017 06:16
... : Krakonoš
Copak asi řikaj všichni ti Trumpovi vobdivovatelé dneska? smilies/grin.gif smilies/wink.gif
(Voni radši nic neřikaj. A rozhodně nikdy nepřiznaj, že se šeredně spletli.)
duben 13, 2018 11:16
... : Krakonoš
A co teprvá dneska? Furt nic? Žádná poznámka, Kamilové? smilies/grin.gif
říjen 10, 2019 09:42
... : Krakonoš
A je dotrumpetováno smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif.
prosinec 15, 2020 01:35
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]