O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

PRONAJMU DĚLOHU, ZN. "ZA 9000 $" PDF Tisk E-mail
Pondělí, 10 prosinec 2007

 Zní to dost tvrdě, co? Ale je to konkrétní záležitost, je to už pomalu běžný obchod - i když se o něm ještě tak moc nepíše. Jen v případě, že se "obě zúčastněné strany" nedohodnou, či později mezi nimi nedojde "k naplnění závazku a předání objednaného...". Ano, zadáte-li do svých vyhledávačů podobná slova, jistě najdete plno podobných nabídek i poptavek:

 

 

 

 

 

 

  • Hezký dobrý den, ráda bych se informovala o odnošení dítěte jinou ženou. Mám po transplantaci ledviny, což je NÁDHERNÁ věc!!! Ale s těhotenstvím a dítětem už věc zapeklitější. Nabídla se mi ovšem přítelkyně, že by mi dítě odnosila:-). Ráda bych se dozvěděla mnohem víc... Děkuji, Eva

 

 

  • Nabízím možnost, že se stanu náhradní matkou pro pár, který nemá jinou šanci jak mít miminko, jen vážně a seriózně, ocením jednání na rovinu. Dohoda o nákladech a kompenzaci předem. Majka

 

 

     Slova zakázka, kontrakt - v souvislosti s rodičovstvím a porodem - v nás nejspíš vyvolávají nepříjemné mrazení. Lidstvo se však mění, lékařská věda se vyvíjí. Před sto lety byla zavrhována transfuze krve, mnozí ji označovali za smrtelný hřích. Dnes zachraňuje lidské životy, a odmítají ji již jen některé sekty či církve. Kolem této záležitosti byla a je obrovská spousta problémů...

 

     Pronájem matky? Vždyť průběhu těhotenství se utváří vztah té tzv. náhradní matky vůči dítěti, které v ní roste. Zároveň se neutváří vztah v organismu biologické, přesněji genetické matky. Ta je ovšem na těhotenství probíhající s jejím vajíčkem v těle jiné ženy velmi upjatá (mohou to být ženy, které nemají vůbec dělohu, které jsou bez jakékoliv jiné šance, atd.). Každopádně tu jsou dvě osoby, které mají naprosto jiný přístup k očekávanému příchodu dítěte na svět, než je tomu v tradičních případech.

 

     Ale která matka je pak pravou matkou? Náhradní mateřství je pozitivní věcí, ačkoliv je chápáno jako naprosto krajní řešení. Jakmile se však do toho vloudí peníze a snaha udělat z náhradního mateřství byznys, tak se obávám, že to přináší jen další kšeftování ...

 

Ivanka

 

 

 

 Jaký je váš názor na "pronájem těla"?

Nebály/i byste se, že možná dítě nedostanete?

Nebály/i byste se případných nemocí,¨

přenosných z matky na dítě?

 

 

 

(P.S. číslo i e-mailová adresa neplatné)

 

 

Komentáře (18)add feed
Inna Rusko? : Alena Puntíkovaná
no, to v žádným případě.Tosi radši vezmu malýho cikána z děcáku.
prosinec 10, 2007 10:01
Za 9000 usd, ho pronajmu taky!!!! : NČ
.
prosinec 10, 2007 10:18
Je strašně těžké se vžít : Myška
do situace ženy, toužící po dítěti vlastní krve, když ona dítě ze zdravotních důvodů nemůže donosit a porodit. Já bych asi možnost donošení jinou ženou, tedy pronájmu jejího těla, nezvolila, i kdybych na to měla. Podle mého názoru je tam tolik ALE, a náš právní systém s něčím takovým nepočítá (aspoň jsem něco takového četla - více se o tyto možnosti zajímat nemám proč). Zřejmě bych se radši snažila adoptovat zdravé bílé dítě.
prosinec 10, 2007 10:30
nic se neděje bezdůvodně : Inka
a s některými věci je nutné se smířit a vyrovnat, je smutné nemít děti, ale i tak se dá dál hezky žít se svým partnerem. Pokud to člověk láme přes koleno jako je tenhle případ, dostane se do daleko větších problémů než si sám dokáže předsatvit. No život a to jak ho budeme žít si každý volíme sám, přece máme vždy na výběr.
prosinec 10, 2007 10:41
Mne to prijde zbytecne : Kristina
kdyz je tolik opustenych deti. Osobne bych volila spis adopci. Clovek ma sice asi dojem, ze jeho dite bude to nej, ale nemusi to byt pravda ... a to, ze v posledni dobe maji nektere pary problem mit potomka ma jiste nejaky duvod, ktery odmitame videt. Znam pripady, kdy se zeny snazili otehotnet neprirozenou cestou a opakovane o dite prisly. Nechapu jak to nekdo muze podstoupit treba 5x ... mne to prijde jako dobrovolne tyrani. A nahradni matka - pokud by to byl nekdo koho dobre znam ... tak v krajnim pripade mozna ano, ale nekdo uplne cizi kdo tak resi svoji financni situaci, do toho bych nesla.
prosinec 10, 2007 12:32
Kristi, to samé si myslím - : ivanka
tolik zdravých opuštěňátek je v domovech... sice je to také riskantní, ale ... Stejně tak si nemyslím, že má smysl - pardon - množit lidi, kteří mají nějaké závažné nemoci atd.
prosinec 10, 2007 15:09
... : bb
malé zdravé bílé opuštěné děti nejsou
buď zatížené nemocemi, postižením, nebo jsou odrostlejší, nebo jsou jiné národnosti či rasy
prosinec 10, 2007 16:41
Lidičky, : wendy
vy co máte vlastní děti, to už tak je i v ostatních rodičích, že chtějí vlastní dítě taky...my čekáme děťátko ze zkumavky...
prosinec 10, 2007 16:55
wendy : mamča
Tak to vám moc držím palce, ať se to malé "zkumavčátko" má k světu. Jedno takové mrně máme v širším příbuzenstvu taky, a je to opravdu povedená dvouletá slečna.
V dnešní době přibývá párů, co spolu normální cestou nemůžou mít dítě. Tak proč nevyužít této možnosti ?

Do rizika s náhradní matkou bych asi nešla. Pokud by to byla normální psychicky vyzrálá žena, a k nošení cizího dítěte by jí přivedla hmotná nouze, nejspíš by v průběhu těhotenství získala k dítěti blízký vztah, kvůli kterému by se pak třeba dítěte nechtěla vzdát. Zoufalá rodina, pro kterou by dítě nosila, by se pak mohla ocitnout bez dítěte, a ještě s povinností platit alimenty. Vždyť otec by byl známý.
Ale mně se to pochopitelně mluví, když vlastní děti mám.
prosinec 10, 2007 17:58
BB : Kristina
obcas se najde i zdrave, bile dite - jedna moje kamaradka si adoptovala holcicku ... sice nebyla uplne mimimko, ale co miminkem je stejne clovek jen chvilicku ....
prosinec 10, 2007 18:06
Krásný příklad, jak zase technický pokrok předběhl lidskou morálku, : Eva
já bych to neodsuzovala, přesně, jak krásně napsala mamča a Wendy: houby víme, co bychom zvažovaly v případě nemožnosti vlastních potomků. A třeba případy, kdy dítě donosí žena z vlastní rodiny (matka, sestra, teta), ty mi připadají úplně srozumitelné.
prosinec 10, 2007 18:20
Ano, : ivanka
ale ty si "předem nesjednávají platební podmínky"...
prosinec 10, 2007 18:33
Kristina : bb
pak měla obrovské štěstí, a snad ho budou mít obě holky i dál smilies/smiley.gif
prosinec 10, 2007 23:45
... : bb
já to chápu i s těmi platebními podmínkami, pro ty náhradní matky je to kus práce, a v situaci lidí, kteří nemohou mít dítě, bychom to asi taky zkusili...potud je mi to srozumitelné
ale bála bych se okamžiku narození dítěte...dvě matky, jeden otec, jedno dítě...

prosinec 10, 2007 23:51
... : dd
jak píše bb ma uplnou pravdu ve všech směrech děti jsou k adopci bud nemocne.nebo postižene.jineho etnika atd a k malym zdravým miminkam se malo kdo lehko dostane.a ještě duležitej bod musiš byt vdana aspon 3 roky než si zažadaš o adopci jinak stejně čekaš než tahle doba uplyne.kdo si tímhle prošel ví o čem píšu jak tady někdo píše radši pujdu do adopce asi nevi o čem piše, joo cikana ti daji i 2. zaraz to jo to není žadnej problem.jo pro nahradni matky je to kus prace takže s platebnimy podminkami taky souhlasim za nadstandart se musi platit uplně všude.tak kdybych mela na vyber jdu radsi do nahradni matky sice nemas jistotu ale kde mas jistotu nikde ani u adopce.
říjen 20, 2008 10:56
nahradni matka : kajula
Souhlasim s nazorem ze pokud chce nekdo za uplatu pomoci druhym lidem, proc ne, sama jsem si prosla peklem,kolik casu, nervu a penez to stoji nez se nekterym podari dosahnout toho aby byly v tom.Uz jen hormonalni stimulace muze byt pro nektere zeny temer nadlicky vykon,protoze ne vsichni reaguji na vsechno stejne.Kolik blesti a ztracenych nadeji musi nektere zeny zazit.Ja jsem prosla zatim stimulaci k odberu vajicek jen jednou, ale stacilo mi to, strasne vykyvy nalad,bezduvodne deprese, spatne dychani, bolest na srdci,nevlnost, zaludek na vode, v noci nespavost, pres den jako matoha,byla jsem uplne vycerpana a to byly jen 3injekce denne po dobu par tydnu.Tim vsim projdete ,pak jdete na odber a zase se opakuje kolotoc bolesti, prvni tyden jsem nebyla schopna ani chodit a to jsem nebyla ten nejhorsi pripad.No a pak vam zavedou embria a mate 2tydny cekani co z toho vzejde,mezi tim pichani 2injekci denne ktere uz nejsou tolik zabavne do bricha jako ty pred tim, protoze toto je do svalu a boli cely zadek, poslednich par dni se snazite na to nemyslet, ale nejde to, pak si udelate se sevrenym zaludkem rano test a zjistite ze vsechno bylo k nicemu.Predstavte si, ze nektere zenske timto celym procesem projdou nekolikrat za sebou a porad to nikam nevede.V pripade, ze ale ani tuto moznost nemaji, podstoupit cely tento bolavy proces, pak si myslim, ze nahradni matka je absolutne na miste a neni co odsuzovat.
Pokud by ale duvodem byl, ze si prece nebude nicit postavu kvuli diteti a nebo jine podobna hovadina, tak s tim tedy zasadne nesouhlasim.
srpen 15, 2010 21:37
porodim vam miminko : monicicika
zdravim nabizim se jako nahradni matka jsem 21leta zdrava matka 1 ditatka pokud mate zajem ozvete se na meul Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny jen seriozne rychle
listopad 07, 2010 17:54
nm : ddd
Dobry den, nabizi se jako nm.Je mi 27 let a mam sve dve deti.Vice po tel. Jsem z vychodnoch cech.736182956
květen 31, 2012 16:06
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]