O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KONSPIRAČNÍ TEORIE - JEDNA Z MNOHÝCH PDF Tisk E-mail
Pondělí, 07 listopad 2016
Přejít na obsah
KONSPIRAČNÍ TEORIE - JEDNA Z MNOHÝCH
Strana 2
Strana 3
Strana 4
 

 

 

 

 

 

 

 

Bezpečnostní prvky i redundance byly zabudovány i do malajsijského letounu. V letadle je mnoho komunikačních systémů: 3 VHF rádia, 2 systémy SatCom, 2 rádiové systémy HF, k tomu ještě transpondéry, dále je tu aktivní monitorování CPLDC a ADS B v reálném čase přes systémy SatCom a ACARS přes VHF, HF a SatCom. Dispečeři vždycky vědí, kde jsme – znají naši pozici, výšku, rychlost atd. Vědí i to, co nám počítače a navigační systém zobrazují na kontrolních panelech. Velký bratr všechno vidí! Většinu z těch věcí lze ale vypnout. Několik málo kontrolních sy stémů však vypnout nejde a jedním z nich je systém monitorování motorů.

 

 

Výsledek obrázku pro MH370 MALAYSIA

 

Malajsijský letoun měl stejně jako naše 777 motory Rolls Royce Trent. Rolls Royce nám své motory pronajímá a po celou dobu, kdy motory běží, dálkově sleduje jejich činnost.

 

Před několika lety se u jedné z našich 777 projevil pozvolný únik oleje, zapříčiněný dílčí závadou na zařízení. Závada nebyla tak zlá, aby v letadle spustila systém varování, ale v RR problém zaznamenali. Sídlí v Anglii, takže kontaktovali náš dispečink, dispečink zaslal posádce zprávu přes SatCom a sdělil jim, že si RR přeje, aby pečlivě sledovali tlak oleje a teplotu v levém motoru. Posádka se podle toho zařídila.

 

Letadlo bez jakýchkoli potíží přistálo, ale po přistání, během pojíždění, se levý motor vypnul, o což se postaral náhradní operační systém, který neumožňuje vypnutí motoru, pokud je letadlo ve vzduchu… jen na zemi. Slušná technika. Pointa je taková, že Rolls Royce ty motory monitoruje 100% času, kdy pracují.


        Ne náhodou se říká, když už musíte někam letět, nejlepší je letadlem s motory Rolls Royce, neboť ty jsou pod permanentní on-line kontrolou výrobce v Anglii.

 

 

 

Závěr

 

Co víme jistě? Víme, že letadlo bylo nepřetržitě sledováno. Víme, že se na palubě nacházely přísně utajené systémy, které umí změnit trasu letadla a přinutit je k přistání, navzdory čemukoli. Letadlo podle všech informací přistálo na atolu Diego Garcia, co se přesně stalo s cestujícími se zřejmě nikdy nedozvíme. Jsou živí, někde drženi, nebo snad již po smrti?

        Vše kvůli tomu, získat vlastnictví čipu, který představuje zbraň budoucnosti. Je naprosto nepochopitelné, že oni čínští geniální inženýři byli tak hloupí, že jim nedošlo, jakému nebezpečí se vystavují, když se všichni čtyři spolu s dalšími zaměstnanci ocitli na palubě letadla, směřujícího do Pekingu. Let směřoval do Číny. Nebezpečí, že by Číňané na palubě mohli vyzradit tajemství svého geniálního vynálezu ve své vlasti, bylo tak definitivně zažehnáno.


       
Ale jak se říká, konspirační teorie je teorií průměrně pouze dva roky, pak se stává pravdou, což se zvolna naplňuje. Tim Clark (64 let), který je od roku 2003 generálním ředitelem aerolinií Emirates a pro Emirates pracuje již od roku 1985, řekl pro Spiegel Online, že je absolutně nespokojený s výsledky dosavadního vyšetřování. A varoval předtím, aby se nehoda odložila ad acta, než bude případ objasněn. Clark: „Jsem přesvědčen, že řízení letounu bylo převzato zvenčí a bylo pod kontrolou až do samého konce“. Clark má obavy o bezpečnost pasažérů. Požaduje od výrobců letadel provést taková opatření, aby žádným způsobem nebylo možné vypnout transpondér, tedy komunikační zařízení, které odpovídá řízení leteckého provozu na zemi.

 

Letadlo je tak možné sledovat radary po celé trase letu. Samotní piloti nejsou dle Clarka školeni na to, aby transpondér odpojili, a tak umožnili, aby letadlo zmizelo z dohledu radarů. Clark je přesvědčen, že odpojení transpondéru bylo provedeno před startem letu MH 370, tedy profesionálně a důkladně. Proto apeluje nyní na výrobce, aby znemožnil jakýkoliv zásah do transpondéru a jeho možné odpojení. Pochopitelně sleduje zájmy a bezpečnost své letecké společnosti. Letecká společnost Emirates má v provozu 127 letounů Boeingu 777, více než kterákoliv jiná letecká společnost na světě.

 

 

Jak to asi bylo opravdu?

Dozvíme se to? 

A když - tak za jak moc a moc let?

Většinou se některá tajemství prozrazují až po několika či mnoha desítkách let...

 

 

 

Zdroj: Internet

 

 

 

 

Komentáře (10)add feed
... : Mikin1
Ovladani fly-by-wire mely jako prvni velke jety uz Boeingy 767, takze je to pomerne stara vec. Cely system je opravdu trojnasobne jisten a hlavni vyrobci tryskovych motoru maji opravdu moznost na dalku stav svych motoru monitorovat.
Ale to ja asi tak vsechno, co je v clanku spravne.
Transporder mohou piloti vypnout a pokud to udelaji behem dlouhych prestavek kdy letadlo prechazi z jednoho dispecinku na druhy, letadlo muze opravdu zmizet. Radar ktery by dokazal letadla sledovat po celou dobu letu diky tomu ze je zeme kulata proste neexistuje.
Udaje ktere dostavaji vyrobci motoru jsou (pokud nedojde k poruse) vysilany jen sporadicky ale prave ony navedly zachranare do jizni casti Indickeho oceanu. Coz je pekne daleko od Diego Garcia. NORAD byl vyvinut pro potreby ochrany americkeho kontinentu pred sovetskym utokem a v v oblasti kde se letadlo ztratilo nema zadne moznosti. Trojity pocitacovy system kontroly ovladacich prvku letadla je zcela izolovan a zvenku se ovladat neda.
Cely clanek je takova pitomost, ze kdyby se objevil v nejakem odbornem leteckem casopise, mohl by to nakladatel pro ztratu ctenaru rovnou zabalit.
listopad 07, 2016 07:15
A jak to tedy je opravdu? : Martina P.
To s těmi Číňany taky není pravda?
listopad 07, 2016 07:24
Martino, : Mikin1
podle me neni. Cinani jsou mistri na to neco okopirovat.
Ale jestli to pravda je, mel by to dokazat autor clanku. A tam jakekoliv dukazy chybi.
Jako ostatne u vetsiny konspiracnich teorii, ze......
Vetsina odborniku se dnes priklani k mentalnimu problemu jednoho z pilotu.
listopad 07, 2016 07:54
Autorem týhle slátaniny : Krakonoš
je Vladimír Berossos. Byla by velká škoda, když už si dal tu práci a tu snůšku debilit (jako je např. "profesionální vypnutí transpondéru už před letem") sestavil, aby zůstal nezmíněn. Takhle si ho můžou jeho vobdivovatelé najít například na tzv. český nezávislý televizi (což je taky velmi pozoruhodnej projekt, zejména pro toho, koho baví zkoumat poruchy vosobnosti a podobný témata) a taky si počíst další výživný články na jeho blogu. smilies/wink.gif
listopad 07, 2016 09:40
Krakonosi, : Mikin1
dobry je, ze sam pan Berossos nazyva svou cinnost "hledani pravdy" a ty stranky na youtube se nazvaly "Ceskou nezavislou televizi".
To me silne pripomina vyrazy jako "Lidove demokraticka republika Kongo". smilies/grin.gif
listopad 07, 2016 10:26
Ale jo, : Krakonoš
nic proti hledání. Smutný je, když někdo hledá celej život a nenajde ani prd. smilies/grin.gif
listopad 07, 2016 10:40
Tak jsem se tam koukla... : d@niela
to je neuvěřitelný, co dokáže někdo vyprodukovat - a dokonce vlastní hlavou smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 07, 2016 15:56
Danielo, : Mikin1
muzeme pochybovat o jeho bystrosti, ale pile mu rozhodne nechybi. smilies/smiley.gif
listopad 07, 2016 21:02
Konspirace : Pepa
Kdesi jsem četl, že konspirace se dá přirovnat ke skládance puzl. Na obrázku je havajské pobřeží s palmami.
Pustíte se do skládání a když jste asi v jedné třetině, zjistíte že něco nehraje, výrobce lhal. Protože se vám místo sluncem zalité Havaje začne oběvovat zaledněné pobřeží s ledním medvědem.
Na počítači je program a já mohu sledovat letadlo v kterém sedí manželka při cestě do Evropy a to až do přistání.
Takže já ¨ztrátě letadla pro poruchu nevěřím. A čínští experti? Určitě nebude těžké najít pravdu, zdali existují a zdali v letadle seděli. A pokud po tom nikdo nepátrá, opět to zapáchá.
Stejně jako s 9/11 Žádost 1800 stavebních odborníků a expertů v metalurgii a demolici domů o obnovení vyšetřování se zamítá. Kdo by o to také ve vládě stál.
listopad 07, 2016 23:17
To co vidis na pocitaci Pepiku, : Mikin1
jsou udaje ziskane z transporderu. To je aktivni vysilac na palube letadla. Kdyz ho pilot vypne, pasivni odraz letadla zachyti jen radary, ktere jsou velmi blizko. Letadlo proto z obrazovek zmizi.
listopad 08, 2016 10:53
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy

 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]