O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...
Kontakty
Napište nám |
Poradna Kudlanky |
Právní poradna |
Související články
Přihlášení
Anketa
KONSPIRAČNÍ TEORIE - JEDNA Z MNOHÝCH |
Pondělí, 07 listopad 2016 | ||||||||
Strana 4 z 4
Bezpečnostní prvky i redundance byly zabudovány i do malajsijského letounu. V letadle je mnoho komunikačních systémů: 3 VHF rádia, 2 systémy SatCom, 2 rádiové systémy HF, k tomu ještě transpondéry, dále je tu aktivní monitorování CPLDC a ADS B v reálném čase přes systémy SatCom a ACARS přes VHF, HF a SatCom. Dispečeři vždycky vědí, kde jsme – znají naši pozici, výšku, rychlost atd. Vědí i to, co nám počítače a navigační systém zobrazují na kontrolních panelech. Velký bratr všechno vidí! Většinu z těch věcí lze ale vypnout. Několik málo kontrolních sy stémů však vypnout nejde a jedním z nich je systém monitorování motorů.
Malajsijský letoun měl stejně jako naše 777 motory Rolls Royce Trent. Rolls Royce nám své motory pronajímá a po celou dobu, kdy motory běží, dálkově sleduje jejich činnost.
Před několika lety se u jedné z našich 777 projevil pozvolný únik oleje, zapříčiněný dílčí závadou na zařízení. Závada nebyla tak zlá, aby v letadle spustila systém varování, ale v RR problém zaznamenali. Sídlí v Anglii, takže kontaktovali náš dispečink, dispečink zaslal posádce zprávu přes SatCom a sdělil jim, že si RR přeje, aby pečlivě sledovali tlak oleje a teplotu v levém motoru. Posádka se podle toho zařídila.
Letadlo bez jakýchkoli potíží přistálo, ale po přistání, během pojíždění, se levý motor vypnul, o což se postaral náhradní operační systém, který neumožňuje vypnutí motoru, pokud je letadlo ve vzduchu… jen na zemi. Slušná technika. Pointa je taková, že Rolls Royce ty motory monitoruje 100% času, kdy pracují.
Závěr
Co víme jistě? Víme, že letadlo bylo nepřetržitě sledováno. Víme, že se na palubě nacházely přísně utajené systémy, které umí změnit trasu letadla a přinutit je k přistání, navzdory čemukoli. Letadlo podle všech informací přistálo na atolu Diego Garcia, co se přesně stalo s cestujícími se zřejmě nikdy nedozvíme. Jsou živí, někde drženi, nebo snad již po smrti?
Letadlo je tak možné sledovat radary po celé trase letu. Samotní piloti nejsou dle Clarka školeni na to, aby transpondér odpojili, a tak umožnili, aby letadlo zmizelo z dohledu radarů. Clark je přesvědčen, že odpojení transpondéru bylo provedeno před startem letu MH 370, tedy profesionálně a důkladně. Proto apeluje nyní na výrobce, aby znemožnil jakýkoliv zásah do transpondéru a jeho možné odpojení. Pochopitelně sleduje zájmy a bezpečnost své letecké společnosti. Letecká společnost Emirates má v provozu 127 letounů Boeingu 777, více než kterákoliv jiná letecká společnost na světě.
Jak to asi bylo opravdu? Dozvíme se to? A když - tak za jak moc a moc let? Většinou se některá tajemství prozrazují až po několika či mnoha desítkách let...
Zdroj: Internet
|
< Předch. | Další > |
---|