O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...
Kontakty
Napište nám |
Poradna Kudlanky |
Právní poradna |
Související články
Přihlášení
Anketa
KONSPIRAČNÍ TEORIE - JEDNA Z MNOHÝCH |
![]() |
![]() |
![]() |
Pondělí, 07 listopad 2016 | ||||||
Strana 3 z 4
Stovky lidí přesně věděly, kde se letadlo nachází, jak který systém funguje a co bylo cíleně vypnuto. Každé slovo sdělené tisku a pak vypuštěné mainstreamovými médii byla a je lež. Teď už všichni vědí, že letadlo pokračovalo v letu ještě hodiny poté, co „zmizelo“. Právě zde začíná být celá kamufláž problematická. O letadle existovaly přesné informace – jeho pozice, stav motorů, hladina kyslíku v kokpitu i v oddělení pro cestující i další věci – to všechno bylo známo.
Technici společnosti Rolls Royce letadlo monitorovali také a každou minutu hlásili jeho pozici britské vládě. Tito technici mlčeli a mlčí, britské vlády se nikdo na nic neptal – nikdo se nikoho na nic neptal. V komerčních letadlech se nachází spousta různých zařízení, uložených a propojených takovým způsobem, aby během letu nemohlo dojít k jejich výpadku. Nevíte, kde jsou, na jaké frekvenci vysílají, ani jak vlastně fungují. Prostě jsou tam. Podléhají přísnému utajení; na letu MH 370 byla tato zařízení také a umožňovala nepřetržité sledování letadla vojenskými a bezpečnostními jednotkami, které mají za úkol předejít zneužití komerčního letadla a jeho použití jako zbraně.
Všichni si pamatujeme, jak Condoleezza Rice, generál Myers, Rumsfeld a Cheney svědčili před komisí vyšetřující události z 11. září. Nikdo z nich prý nikdy neslyšel o tom, že by existovala možnost využít civilní letadlo jako zbraň navzdory tomu, kolik interních zpráv na toto téma předtím odeslali a přijali.
Následující názor jsme obdrželi od pilota, který pro jednu velkou leteckou společnosti létá právě s Boeingem 777: „Krátce okomentuji zmizení malajsijského Boeingu 777, protože já s Boeingem 777 létám. Je to úžasné, bezpečné letadlo. U většiny systémů má trojitou redundanci, takže pokud se jeden kompletní systém porouchá (a nemyslím tím jen části systému), v letadle jsou obvykle ještě další dva, které převezmou jeho úlohu. Je navrženo pro snadnou obsluhu, aby s ním úspěšně mohli létat i piloti z třetích zemí.“
|
< Předch. | Další > |
---|