O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KONSPIRAČNÍ TEORIE - JEDNA Z MNOHÝCH PDF Tisk E-mail
Pondělí, 07 listopad 2016
Přejít na obsah
KONSPIRAČNÍ TEORIE - JEDNA Z MNOHÝCH
Strana 2
Strana 3
Strana 4

 

 

 

 

 

 


A pointa:

 

Největším podílníkem v této investiční společnosti je baron  Nathaniel Rothschild. Práva byla údajně převedena již tři dny po zmizení Boeingu.To teprve otevírá prostor pro spekulace o motivu: Zmizelí experti mířili se svým vynálezem do Číny, která by se tak mohla dostat k supertajným technologiím?

 

Gordon Duff významný publicista, šéfredaktor serveru Veterans Today, přináší zásadní informace, které dokazují, že není možné, aby velmoci nevěděly, co se s letadlem stalo. Jakmile bylo ohlášeno zmizení letu 370 Malajsijských aerolinií, začala masivní utajovací akce. Nikdo o ní nehovoří, nic o ní není nikde napsáno a její širší důsledky nikdo nezkoumá. Předně: Boeing 777/200 je jedno z nejvíce automatizovaných letadel na světě. Má jistá specifika, z nichž vyplývá, že údajná krádež, únos teroristy nebo mimozemšťany nebo jakkoli to média nazvou, jsou nejen nepravděpodobné scénáře průběhu událostí, ale jde spíše o zástěrku terorismu sponzorovaného vládou. Některé zdroje tvrdí, že letadlo přistálo na atolu Diego Garcia, co se stalo s cestujícími, o tom se pouze spekuluje.

 

 

 

Výsledek obrázku pro MH370 MALAYSIA

 

 


        Víme, že Boeing 777/200 je letoun se systémem fly-by-wire s kontrolními mechanismy, které umožňují CIA „v případě nutnosti“ dálkové řízení. Design a implementaci tohoto systému potvrdily společnosti Boeing, Raytheon a několik komerčních pilotů. Popisy události letu MH 370 v New York Times a ostatních mainstreamových médiích byly cíleně nepřesné a zavádějící. Jakmile bylo hlášeno ztracení letu 370 Malajsijských aerolinií, začala masivní utajovací akce. Nikdo oní nehovoří, nic o ní není nikde napsáno a její širší důsledky nikdo nezkoumá.

 

Zatímco se lidem po celém světě tvrdilo, že je letadlo ztracené nebo že se zřítilo, ve skutečnosti probíhal jeho monitoring Severoamerickým velitelstvím protivzdušné obrany (NORAD) a jeho regionálními partnery za pomoci utajených systémů instalovaných v letounu. V roce 2006 Boeing oznámil toto (z článku Johna Crofta ve Flight Global): Minulý týden obdržela společnost Boeing US patent na systém, který jakmile je aktivován, odejme pilotům veškeré možnosti ovládání letadla a zařídí jeho automatický návrat na předurčené místo.


        Tohoto ‚nenarušitelného‘ autopilota mohou aktivovat buď rovnou piloti, nebo palubní senzory, nebo jej mohou dokonce dálkově uvést v činnost vládní agentury jako např. CIA, pokud se kontrolu nad řídícím panelem letadla pokusí převzít teroristé. Boeing tvrdí, že se „vytrvale pokouší zkoumat způsoby, jimiž lze zvýšit bezpečnost a efektivnost světové letecké flotily“. Podobně byl i společnosti Raytheon Corporation udělen před 8 lety od FAA kontrakt na implementaci „pokročilého systému evaluace trasy“ (ARES), který má fungovat v souladu se systémem, ovládaným CIA. Navíc musel být let tohoto letadla průběžně monitorován technickou obsluhou v Rolls Royce, o čemž psal i Wall Street Journal.

 



 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]