O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

CO DOBRÉHO NÁS ČEKÁ? PDF Tisk E-mail
Úterý, 01 listopad 2016
V poslední době se hodně zamýšlím na současným vývojem ve světě. Nad znameními blížícího se pádu civilizace - ne, teď nemám na mysli ten šílený experiment ještě šílenějších sociálních inženýrů s importem miliónů lidí s agresivní a vůči nám nesmiřitelně nepřátelskou životní ideologií do Evropy. Evropy svázané a dušené totalitními praktikami bruselských inženýrů, kterým spousta hloupých ovcí tleská a zalyká se štěstím nad vlastní humanitou a ušlechtilostí.

 

 

 

 

Byť je čím dál víc jasnější, že tento import je úzce spjat s ostatními událostmi a činy současného světového hegemona, který kolem sebe kope jako ta pověstná chcípající kobyla.

 

Jak se říká - jestli chceš zjistit, kdo za tím stojí, následuj peníze. A ty nás dovedou např. k panu Sorosovi a jemu podobným, na jejichž výplatních páskách je v podstatě celé osazenstvo Bruselu a nepochybuju o tom, že i osazenstvo našich politických představitelů. Mám na mysli stále se zhoršující vztahy mezi USA a Ruskem, které dle mého názoru jsou už i za hranou tehdejší studené války.

 

Neustálá západní propaganda o agresivním Rusku, která je občanům cpaná mainstreamem do hlav, aby věděli, na čí straně mají stát a aby se jim tak nějak vysvětlilo, že "preventivní úder" je pro jejich vlastní bezpečí. To, že Rusko zcela agresivně udržuje svoje západní hranice na stejném místě a neumožní dobrovolně rozšířit území humanitární organizace jménem NATO aspoň za Ural, to je přece jednoznačný akt agrese.

 

Rusko „dělá chybu“, že dobrovolně nechce předat svoje fosilní bohatství do rukou někoho, kdo pro ně najde lepší využití – ropné koncerny USA (viz prohlášení Victorie Nuland - k dohledání na internetu). Stejnou chybu udělal Irák i Lybie. Proto tam musela být humanitárně importována demokracie. Nával nevýslovného štěstí ze svobodné demokratické vlády pak nepřežily statisíce jejich obyvatel. Milióny jich dokonce samým štěstím emigrovaly do okolních států.

 

Američani ve svých konvojích křižujících nedávno po Evropě, navozily do svých mírových hippie základen v baltských státech kvanta mírových holubic s plochou dráhou letu a zároveň tamtéž dislokovaly přes 40 000 profesionálních amerických holubářů k jejich obsluze. Rusy to tak dojalo k slzám, že začali nacvičovat dril s plynovými maskami (zřejmě se obávají alergie na holubí peří, až je na ně najednou hromadně vypustí).

 

Někteří tvrdí, že Rusové panikaří, protože mají zprávy, že tam světoví mírotvůrci (hm, kde jsem to jenom slyšela?) dislokovali i taktické holubice nad 10 kilotun. Dokonce se prý některé z nich nacházejí na českých vojenských základnách (Vyškov) ve skladech, kam nemají čeští vojáci vůbec přístup. Amíci nám tímto dávají připomenout nedávno minulé doby se Sovětským svazem. Asi z nostalgie začnu slzet...

Ale nejdřív si asi vezmu půjčku v bance, dokud ty barevné papírky mají ještě nějakou hodnotu a zapracuju na protiatomovém krytu, protože netuším, kam by se dalo utéct, když mají USA svoje demokracii a mír šířící základny v 70 zemích světa, kde rovnou nainstalovaly i loutkové vlády. Mají však USA koule na rozjetí konfliktu, který zničí všechno?

 

Je nutno  vzít v úvahu, že spojenci v NATO se na ně v tomto zcela logicky vykašlou a USA mají vojáky nyní po celém světě. Kdyby chtěli dát do kupy kontingent, který by se alespoň rovnal ruské armádě, tak by se jim mezitím rozsypaly základny, ze kterých by potřebné vojáky stáhli… Ne nadarmo už to v US Army nějaký ten pátek chodí tak, že zločinci v kriminálech dostávají na výběr - turnus v armádě nebo celý trest v jailu? 

 

Takže oni sice navenek mají obrovskou armádu, ale pro tento účel nepoužitelnou. Potřebují proxy válku (zástupná válka nebo válka v zastoupení, je válka, ve které na ní nepřímo zúčastněné strany – státy – používají jiných stran, místo aby se střetly v přímém konfliktu) -  jenže, jak jsem už napsala, do toho jim nikdo z NATO nepůjde, protože i těm největším naivům ve vedení NATO dojde, že tohle už fakt není nějaká legrace. 

 

Jedinou šancí pro USA  je tedy onen už výše zmíněný “preventivní” jaderný úder. O kterém  občas (a čím dál častěji - imho) proběhne nenápadná zmínka v masmédiích - v těch správně politicky orientovaných. Otázkou je, jak dlouho to bude ještě bude trvat.

 

Podstata toho všeho, o čem píšu, není v tom, že USA hrozně chtějí WWIII, podstata je v tom, že systém pseudo-demokracie USA, kde si voliči mohou “demokraticky” zvolit z jedné republiko-demokratické strany. Protože pokud se podíváte na obě partaje, tak v důležitých a podstatných věcech se naprosto shodují, t.j, republikáni i demokraté jsou manipulováni oligarchy (reprezentujícími neokonzervatismus) a zaručeně nikdy nezvednou daně korporacím a nesníží daně drobným podnikatelům, střední třídě.

 

Faktem je, že už nyní ztrácejí kontrolu  - viz Číňani, kteří Obamovi nepřistavili ani žebřík k letadlu, a viz filipínský prezident, který o Obamovi veřejně prohlásil, ze je to "son of a bitch". Impérium se zvolna drolí, bohužel pro nás, však toto impérium sedí na jaderných zbraních a hodlá je použít.

 

Osobně bych USA přála, aby se jim to rozpadlo - totálně a v jeden den - pod rukama, aby proběhla celosvětová revoluce proti USA, a to  tak rychle, že by se k tomu ani nestihly vyjádřit. Asi tak rychle, jako Rusko obsadilo Krym. Totální porážka na mezinárodní i vnitřní scéně během jednoho dne.

 

Ale i tak nebude vyhráno. Světová ekonomika  - viz bezprecendentní šílenství se zápornými úroky - je v takových nesnázích, že potrvá desítky let, než se to všecko dá aspoň trochu do normálu. Pokud ale dojde na nukleární konfrontaci, tak to je konečná - pro nás pro všechny. A kroky končícího Obamy v Sýrii tomu silně nahrávají. V USA už padly vážně míněné návrhy zaútočit na ruské základny, nejen v Sýrii, ale i v Rusku…

 

 

LENKA JEDNIČKA

 

 

Komentáře (174)add feed
presne Lenko jednicko : polárka
S Tvum dovolenim mohu to prosim preposlat svym pratelum?
listopad 01, 2016 03:13
Dobře popsaný, Lenko : *NČ*
Jediný, s čím si nejsem jistej, jesli ti ten atomovej kryt k něčemu bude, až z něj vylezeš.
Co mě se tejče, radši to budu mít za sebou co nejdřív.
======================================================= ========
Fiktivní porada v Bílym domě:
Obama ke genarálum: Jakou jadernou sílu mají Rusové?
Generál: Ruskej jadernej potenciál je schopnej desetkrát rozmetat Zeměkouli.
Obama: A jakej je náš jadernej potenciál?
Generál: Náš jadernej potenciál je schopnej dvacetkrát rozmetat Zeměkouli.
Obama: Výborně, máme dvojnásobnou převahu. Jdem do toho.
listopad 01, 2016 06:25
Polárko : Lenka1
klidně beze všeho. smilies/smiley.gif
listopad 01, 2016 08:10
NČ : Lenka1
znáš mě, víš, že že mám ráda nadsázku a sarkasmus.

Mimochodem, víš jaký jsou dvě nejpoužívanější NATO zkratky v US Army?

1) SNAFU - Situation Normal. All Fucked Up. (Situace jako vždy. Všechno se posralo.)

2) FUBAR - Fucked Up Beyond All Repair. (Nenapravitelně v hajzlu.)


Já už celej rok od smrti mámy mám SNAFU a tak nějak to můj mozek zablokoval, takže čím víc je to SNAFU, tím víc jsem sarkastická a ironická.

Článek jsem Daniele dlužila už dost dlouho, protože jsem jí to slíbila. Ale neumím psát na povel. Tak jsem courala různě po netu, četla různý věci a srovnávala jsem si myšlenky a tohle je výsledek.
listopad 01, 2016 08:17
Omluvte : Lenka1
pár gramatických chyb. Občas píšu rychleji než myslím.
listopad 01, 2016 08:22
... : Mikin1
Coz o to, jako vejcuc z proruskych webu obohaceny oficialnim stanoviskem Komunisticke strany Cech a Moravy je to sepsane a serazene moc hezky.
Cloveka sice napadne, proc pisatelka vstoupila a tvrdosijne setrvavala cele ty roky v armade NATO, ale to je jeji vec a jeji problem.
Kdyz autorka se svym tezkopadnym sarkasmem pise o tom, ze Rusko nerozsirilo sve hranice, napadnou informovaneho ctenare uzemi jako Donecko, Luhansko, Osetie, Abchazie, Podnestri a Krym. Uzemi obsazena ruskym diktatorem za ucelem osvobozeni tamnich Sudetaku, pardon - rusky mluvicich obcanu. Na rade jsou ted pobaltske staty, kam stacili komunisticti zloduchove od Stalina az po Brezneva prestehovat v zajmu expanze sve Rise mohutna mnozstvi Rusu, kteri tez cekaji na bratrSSSRkou pomoc.
A rusky diktator, taktez byvaly fizl Komitetu Gossudarstvonej Bezopasnosti (KGB) se svymi plany na obnoveni Rise nikterak netaji. Jenze ta Rise sahala bohuzel az k Chebu.......
Sousede byvaleho SSSR vstupuji (zcela dobrovolne) po neblahych zkusenostech do NATO sec jim sily staci, protoze vidi jak dopadla Ukrajina, ktera to vcas nestihla. Ale podle proruskych webu jde pry o americkou agresivitu.
Zbytek clanku jsou jen spekulace nebo hoaxy z proruskych webu a typicka orwelovstina. Demokraticky zvolene vlady jsou udajne vlady loutkove, lez je pravda, pravda je lez, otroctvi je svoboda a svoboda je otroctvi.
A tak jedem dal, kol mocalu a sirych skal.
Rusko se mohlo stat slusnou a demokratickou zemi, lec novy car rozhodl jinak. A muzici kteri nikdy nepoznali svobodu mu zobou z ruky.
Ostuda je, ze se tyhle bytosti vyskytuji i v jinak kulturnim a tradicne zapadnim Cesku. Mezi lidmi, kteri maji narozdil od ruskeho muzika mnohem lepsi pristup k informacim.

Ba jo, jako vyvar ze smrdutych ponozek propagandy byvaleho KGBaka by tenhle Lencin vytvor docela usel. smilies/tongue.gif
listopad 01, 2016 08:25
Takovej dlouhej komentář. : Lenka1
Jsem ti ale musela hnout žlučí. smilies/grin.gif
listopad 01, 2016 08:42
Myslim, Lenko, že kdyby se ti od psychopata dostalo pochvaly, : *NČ*
musela by ses na sebou vážně zamyslet, kde´s udělala chybu.
listopad 01, 2016 08:45
Tak to také vidím, Trump to ve svém projevu potvrzuje. : Pepa

Trumpova řeč o Novém světovém řádu (NWO). Překlad z videa:
"Není nic, co by politický establishment neudělal. Žádná lež, kterou by neřekl. Udržují si své postavení a moc na váš úkor. A to je to, co právě probíhá. Washingtonská vládnoucí skupina a finanční a mediální korporace, které jsou jí financovány, existují pouze pro jediný důvod: aby sama sebe chránila a obohacovala.
Vládnoucí skupině jde v těchto volbách o trilióny dolarů. Například, jenom jedna jediná obchodní smlouva, kterou by rádi prosadili, zahrnuje trilióny dolarů, kontrolovaných korporacemi mnoha států. Pokud jde o ty, co ovládají páky moci ve Washingtonu, pro globální speciální zájmy se spolčují s lidmi, kterým nejde o vaše dobro. Naše kampaň představuje pro ně skutečnou existenciální hrozbu, jakou nikdy dříve nezažili.
Nejsou to jenom obyčejné volby za čtyři roky. Je to křižovatka v historii naší civilizace, která předurčí, zda my, lidé, získáme zpět kontrolu nad naší vládou nebo ne. Politický establishment, který se nás snaží zastavit, je táž skupina, která je odpovědná za naše katastrofické obchodní smlouvy, masívní ilegální imigraci i ekonomickou a zahraniční politiku, která způsobila úplné vykrvácení naší země.
Pro ně je to válka, a nezastaví se vůbec před ničím. Toto je bitva o přežití našeho státu. Tyto volby určí, zda budeme svobodný stát, nebo zda budeme mít pouhou iluzi demokracie, ale ve skutečnosti budeme ovládáni malou hrstkou speciálních zájmů, kteří manipulují systém. Protože systém je zmanipulován. Taková je realita. Vy to víte, oni to vědí, já to vím, a ví to vlastně celý svět.
Establishment a jejich média umožňují, aby měli pod kontrolou tento stát, skrze prostředky, které jsou velice dobře známy. Kdokoli ohrozí jejich kontrolu, je označen za sexistu, rasistu, xenofoba, morálně deformovaného. Budou na vás útočit, budou vás pomlouvat, budou se snažit zničit vaši kariéru a vaši rodinu. Budou se snažit zničit všechno vaše, včetně vaší reputace. Budou lhát a lhát a lhát, a udělají ještě horší věci než to. Udělají cokoli, co bude nutné. Clintonovi jsou zločinci. Na to pamatujte. Zločinci.
Naše skvělá civilizace zde v Americe a všude v civilizovaném světě došla do momentu zúčtování. Vidíme to i ve Spojeném království. Volili, aby se osvobodili od globální vlády a globálních obchodních smluv a globálních smluv o imigraci, které ničí jejich suverenitu, jako zničily již mnoho států.
Ale centrální základna světové politické moci je právě tady, v Americe. A je to právě náš zkorumpovaný politický establishment, který je největší silou za těmito snahami o radikální globalizaci a o odebrání volebního práva pracujícím lidem. Jejich finanční zdroje jsou doslova neomezené. Jejich politické zdroje jsou neomezené. Jejich mediální možnosti jsou nepředstavitelné. Ale co je nejdůležitější, hloubka jejich nemorálnosti je absolutně neomezená."
listopad 01, 2016 08:50
Mikine, : Myška
vidím to stejně jako jsi to napsal ty.
listopad 01, 2016 09:14
NČ : Lenka1
jedna z prvních věcí, který jsem se v armádě naučila, bylo" "Když tě tvůj nepřítel kritizuje, tak to děláš dobře." smilies/grin.gif
listopad 01, 2016 09:23
Jasan Myško. Jak taky jinak, žejo :) : *NČ*
I noblesní kníže to takhle v tv drmolilo.
listopad 01, 2016 09:25
Pepiku, : Mikin1
alespon vidis, ze laska mezi Donaldem a Putlerem neni nejake nahodne citove vzplanuti, ale hluboky a trvaly vztah. smilies/wink.gif
listopad 01, 2016 09:28
Co je to všechno, Pepo, platný, : *NČ*
když o vítězce voleb už je rozhodnuto. Ani miliardář Donald nemá tak dlouhý prsty, aby dosáhnul tam, kde se skutečně rozhoduje o budoucím přežití nebo nepřežití světa.
listopad 01, 2016 09:31
Mysko, : Mikin1
ja myslim, ze je nas kteri neztratili pamet, dokazou prijimat informace i logicky uvazovat vetsina. Ostatne - nasvedcuji tomu i vysledky pruzkumu a voleb.
listopad 01, 2016 09:34
No a : Lenka1
s Clintonkou v podstatě bude pokračovat dosavadní obamovská zahraniční politika - roztřískat co nejvíc Blízkýho východu, provokovat Rusko a výsledky si vyžereme my tady v Evropě.


listopad 01, 2016 09:40
Mikine, taky myslím. : Myška
Bohužel je to taková schizofrenní situace - protože by bylo třeba, aby lidi, kteří se nepřiklánějí k Rusku a nesouhlasí se Zemanem, zároveň byli proti muslimské imigraci. To by byla značka ideál.
listopad 01, 2016 09:44
Chachááá : Lenka1
cit:

ja myslim, ze je nas kteri neztratili pamet, dokazou prijimat informace i logicky uvazovat vetsina. Ostatne - nasvedcuji tomu i vysledky pruzkumu a voleb.

Netušila jsem, že mě máš tak rád,že mi chceš dopřát co nejdelší život. Vřelé díky.




listopad 01, 2016 09:49
Jak praví Hillaryina kámoška, krvavá Madla, : *NČ*
"Sibiř je tak velká a bohatá, že nesmí patřit jen jednomu státu."
listopad 01, 2016 10:07
Trump. : Pepa
V projevu odhaluje skutečnou domácí i zahraniční politiku. Asi toho ten chlap ví víc než Mikin, nebo ne?
Spadl mi kámen ze srdce. Poslouchal jsem politického analitika Pjatkyna. Na otázku zdali by si USA trouflo na Rusko zaůtočit atomovou bombou, odpověděl,že ne.
V USA je prý 100 atomových elektráren ty by Rusové zlikvidivali první.
10000 let neobyvatelná krajina.
listopad 01, 2016 10:28
Teda netušil jsem kolik tady najdu : Michal
prorusky orientovaných. Protože člověk musí být na jednu stranu, no a když je proti USA je nutně pro Rusko, takhle to vidím já. No a protože jsem z generace která pamatuje, jsem, protože musím, proti Rusku.
Tak to prostě je. Jsem z generace které hustili denně do hlavy jak náš jediný přítel a vzor, Sovětský Svaz nás ochrání proti armádě revanšistů....
Trump je naprostý omyl který se do politiky nacpal a kampaň si koupil. Je mi záhadou kde na to vzal, on, bankrotář, který musel zavřít kasina v Atlantic City, exekutoři mu je zabavili. Lhář prolhaný, svět klem urážející, protože on je ten jedině pravý a nikdo se mu nevyrovná.
Tím ovšem nechci říct, že Hillary je výhra, to ani omylem a tak jen zdáli a tiše přihlížím, jak to dopadne.
listopad 01, 2016 13:41
... : doktor
Asi jsem "natvrdlej",ale nepochopil jsem co tím Jednička chce říci a proč to píše do Kudlanky.
listopad 01, 2016 14:29
doktore, : Míša šíša
nemůžeš pochopit myšlení Johany, nechápeš co chce říct Lenka, nevíš proč to píše na Kudlu...
no nic, každej má někdy špatnej den. smilies/kiss.gif
listopad 01, 2016 15:12
Míšo šíšo, : Michal
ani já jsem to nepochopil. Obě dámy se vylévají z lásky k Sovětskému Svazu. To je asi tak vše, jen nechápu, proč raději nepíší do Rudého Práva.


listopad 01, 2016 16:03
A k Pepovi, : Michal
Trumpova řeč o Novém světovém řádu (NWO). Překlad z videa:
"Není nic, co by politický establishment neudělal. Žádná lež, kterou by neřekl. Udržují si své postavení a moc na váš úkor. A to je to, co právě probíhá. Washingtonská vládnoucí skupina a finanční a mediální korporace, které jsou jí financovány, existují pouze pro jediný důvod: aby sama sebe chránila a obohacovala.
Vládnoucí skupině jde v těchto volbách o trilióny dolarů.

O co asi jde jemu, miliardáři několikrát zkrachovanému, lháři, který osmnáct let neplatil daně a lhal, že nic nevydělává.
Proč se tak dere vzhůru když ne proto, aby to byl ON, kdo bude hrabat. Jediné na co se u něj lze spolehnout je, že bude lhát taky.
listopad 01, 2016 16:08
Trump rovna se : vlk
Babiš u nás, co se politických a ekonomických cílů týká. Motivace je u obou naprosto stejná.

O co jde tomu šialenému madarovi, to je na delší rozbor, ale nic pěkného to není
listopad 01, 2016 16:25
... : Mikin1
Me by fakt zajimalo, kolik takovych zabednenych lidicek kteri veri propagande za kterou by se nemuselo stydet ani Rude pravo opravdu existuje. Mam na mysli reci o Spojenych statech coby "chcipajici kobyle" (zatimco rusky rubl padl na polovinu) a podobne moudrosti. Soudruzi tohle predpovidaji uz od vystrelu z Aurory a vono furt nic. Americka ekonomika si vede porad slusne, zatimco v tech uzasnych zemich na vychode probehla za poslednich sto let rada hladomoru a genocid.
Chapu ze Putinovi verozvestove pracuji ve smeckach a diky tomu ze toho vetsinou nemaji moc na praci, dokazou v kdejake diskusi normalni lidi prekricet. Takze by me fakt zajimalo, kolik jich je.
Mezi mymi kamarady jak v Cesku tak v Kanade jsou nazory ruzne, s americkou zahranicni politikou taky kazdy nesouhlasi, ale fantasmagorie na tema "Amerika se chysta zautocit na Rusko" jsem jeste veru neslysel.
smilies/shocked.gif
listopad 01, 2016 16:37
Michale : Mikin1
nepise do Rudeho prava, protoze tento znamenity list jiz delsi dobu nevychazi. Zustali po nem sirotci, kteri se snazi uchytit kde to jenom jde.
Me nejvic dorazilo to prani celosvetove revoluce proti USA. smilies/grin.gif
listopad 01, 2016 16:44
Názory v článku uvedený (většinu), nesdílím. : toulavej
Pokud jde o Trumpa, jestliže je známo, že neplatil daně a není zavřenej, znamená to, že nijak neporušil zákon, bylo to legální. A když se to paní Clintonové nelíbí, měla dost času jako zákonodárce zákony změnit tak, aby to nešlo dělat. Ale, neudělala pro změnu NIC. Protože to vyhovovalo i jejím známým, kteří jí dnes i minule platili volební kampaň :-). Tomu se říká pokrytectví.
listopad 01, 2016 16:52
Myslim, Toulavče, : *NČ*
že bez ohledu na naše zdejší hovory, už je rozhodnuto. Rád bych se mejlil, moc rád bych se mejlil, ale nevěřim, že se mejlim.
Ona ta Sibiř je skutečně ohromná a bohatá.....
listopad 01, 2016 18:28
Jo, ještě k tý fotce. Abysem nezapomněl jako už minule : *NČ*
Lenko, fotka ti moc sluší. A podle toho, co se z ní zhruba dá vytušit, slušela by ti úplně stejně fotka v bikinách Palec hore!!!!
listopad 01, 2016 18:32
Co se Trumpa tyce : Mikin1
to ze se vyhyba placeni dani neni jeho nejvetsi problem. On je neplatil legalne a neplatil je hlavne proto, ze jeho byznys mel obrovske ztraty. Coz uz problem ovsem je. Stejne jako jeho bankroty.
Nejhorsi je jeho hulvatstvi a naprosty diletantismus v zahranicni politice.
Rusaci i jejich spojenci mu fandi, proze si mysli ze ho potahnou na varene nudli.
listopad 01, 2016 19:12
Óhledně : Lenka1
volby am. prezidenta bych to viděla stejně jako u nás v roce 2013. Dle mého názoru je Trump o něco menší zlo než Clintonová.

P.S. S tou mou láskou k SSSR - je vidět, že někteří jsou opravdu zamrzlí v době před 30 lety. A třešničkou na dortu je, že ti samí se zuby nehty perou za současný ESSR. Fakt hlína.


listopad 01, 2016 20:00
NČ : Lenka1

listopad 01, 2016 20:32
Nejsem obhájce RUSKA. Ale nepřeji si válku. : Pepa
Co se děje v USA v souvislosti s prezidentskými volbami, je jasné jedno: Wall Street a zbrojařská lobby vítězství Trumpa nedovolí. Nemohou. „Mít v čele státu muže, který hlásá dialog s Ruskem, rozpuštění NATO a uvolnění napětí, je nepřípustné. Bez napětí a lokálních válek kšeft se zbraněmi nefunguje,“ píše Banáš.
Pamatujte. Jak vyhraje Clinton, rozjedou se Majdany v Pobaltí. Rusko je cíl č.1 mají obrovské nerostné bohatství a to je předurčuje do budoucna jako nejbohatší stát na světě.
Budou do Rusů vrtat tak dlouho dokud neposadí v Kremlu svého šaška. A nebo se Rus naštve. Mají jinou povahu a jsou silně nacionální.

listopad 01, 2016 20:43
Pepiku, : Mikin1
Pamatujte. Jak vyhraje Clinton, rozjedou se Majdany v Pobaltí. Rusko je cíl č.1 mají obrovské nerostné bohatství a to je předurčuje do budoucna jako nejbohatší stát na světě.

Proc by se mely probuh rozjizdet "Majdany v Pobalti"? Pobaltske zeme jsou snad demokraticke. A Rusko svoji sanci vysokych cen ropy prosvihlo. V zemi kde vlanou nymandi a mafie samo nerostne bohatstvi nestaci. Kdyz nechapes priklad Ruska, podivej se na Venezuelu.
Proto taky ruskemu diktatorovi nic jineho nez chrasteni zbranemi a agrese nezbyva. Jen tim udrzi na uzde sve ovecky a zduvodni cim dal vetsi porusovani lidskych prav a chudobu.
Clintonka ktera ma s takovymi darebaky coby byvala ministryne zahranici zkusenosti bude rozhodne lepsi prezident, nez ten urvany diletant.
listopad 01, 2016 21:51
Nečti noviny a nekoukej na TV Mikine. : Pepa.
„Slovo cenzura je takový ‚terminus technicus‘, na který jsme si zvykli v socialismu. Výstižnější by možná bylo něco jako ‚selekce informací‘ či ‚zatajování informací‘. A to vysvětlení je velmi jednoduché. Všechna klíčová světová média jsou v rukách několika silných mediálních skupin. Novinář tak logicky píše tak, jak je určena linie média. Takže o svobodě tisku se nedá hovořit.

„Když sledujete události ve světě a to, jak o nich média informují, je to jasná démonizace jedné strany a velebení té druhé. To je ta manipulace. Stačí se podívat na americkou předvolební kampaň. „Je to čistá démonizace Trumpa a naopak velebení Clintonové. A to proto, neboť média jsou v rukách skupin, jejichž zájmy Clintonová prosazuje. Další příklad: Démonizace Ruska na jedné straně a velebení USA a NATO na druhé, to je až úsměvné.

Příklad: Rusové dělají vojenské cvičení na vlastním území a navíc jen jako reakci na to, co dělají NATO a USA při jejich hranicích. A to se jim vyčítá. Na druhé straně jsou Spojené státy americké vojensky přítomné ve 155 zemích, a to je v pořádku. Manipulce probíhá už jen ve výběru fotografií. „Putina jsme v našich mainstreamových médiích ještě neviděl usmívajícího se. Clintonová je všude vysmátá a Trumpa ukazují rozzuřeného s vlajícími vlasy. Klasické vymývání mozků, které však na jednoduššího čtenáře či diváka zabírá. Amen.
listopad 02, 2016 01:19
Jek Clinton nakupuje. : Pepa.
listopad 02, 2016 02:33
Anebo to bude Pepiku tak, : Mikin1
ze ujeceneho hrubiana, notorickeho obtezovatele zen a politickeho diletanta namohou podporovat ani nektere konzervativni listy a byvali republikansti prezidenti. A tak se ten americky Zeman vymlouva na jakesi "spiknuti".
Vsichni mu ublizujou, beeee. Neboli mentalita zacka 3. tridy obecne a milionarskeho spratka, ktery je zvykly dostat vsechno co chce.
listopad 02, 2016 08:28
Ono to, Pepo, bude tak, že ani Donald nebude vzorem všech ctností. : *NČ*
Je jen snesitelnější než válečná štváčka.

Podle mýho mínění by pro Ameriku i pro svět bylo nejlepší, kdyby USA o prezidentsví požádaly bezesporně nejkvalitnějšího státníka současný doby, Vladimíra Vladimíroviče Putina, a ten to velkoryse přijal.
listopad 02, 2016 09:15
Ach jooó : Pepa
Jde do tuhého. Volby, pokud vyhraje ta skorumpovaná ježibaba (asi určitě) bude v USA velký mazec. Na to jsou policejně vybaveni. A poté vám ty vaše chyba dojdou, ale bude již pozdě. Nebude cesty zpět. EU skáče jak US píská. Půjdou Rusku po krku v pobaltských státech. Zavedeným receptem MAJDAN. Tam ale si Rusové již nenechají diktovat. Půjde do tuhého. Víte že většina atomových elektráren dle dlouholeté smlouvy jede na ruské palivo.
listopad 02, 2016 09:58
... : Mikin1
Půjdou Rusku po krku v pobaltských státech. Zavedeným receptem MAJDAN. Tam ale si Rusové již nenechají diktovat. Půjde do tuhého.

Tak znovu Pepiku. Vsechny pobaltske staty ktere znam jsou normalni, demokraticke zeme. Rusko tam nema co delat, nikdo mu tam po krku jit nemuze a co to blabolis o Majdanu?
Zeby nejaky hoax z Parlamentnich listu? smilies/tongue.gif
listopad 02, 2016 11:44
Pepo, : Krakonoš
jsi schopnej aspoň to po sobě číst? Co to blekotáš vo "Majdanu" v Pobaltí? Víš vůbec, co to byl "Majdan"? Víš vo tom, že pobaltský země jsou členy EU i NATO? Jsi vopravdu tak hloupej, nebo to tady jen hraješ pro pobavení vostatních? smilies/shocked.gif
listopad 02, 2016 18:09
Jinak Lenčin "článek" : Krakonoš
je totální snůška nesmyslů, který krásně zapadaj do myšlenkovejch schémat čtenářů konspiračních webíků, takže zarezonovaly smilies/grin.gif.
Doporučuju místo vyhazování prachů za protiatomovej kryt dát se dohromady s Tykačovou exmanželkou (asi taky hodně četla ty různý protiproudy, osudy, aeronety, sputniky, zvědavce a další smilies/wink.gif), ta už tuhle hovadinu buduje u Berounky, prostoru tam bude dost a třeba tě najme jako vochranku a dá ti slevu na kobku.
listopad 02, 2016 18:17
Koukám : Lenka1
že jsem pěkně píchla do vosího hnízda.


listopad 02, 2016 18:40
Pichat dokazou i nekteri nekolikabunecni zivocichove, : Mikin1
podporit jakymkoliv zpusobem kecy a'la Rude pravo nebo odpovedet na argumenty vyzaduje alespon minimum pile. A inteligence.
U me nejvic zabodovaly reci o "zapadni propagande", "chcipajici kobyle USA" a hlavne zoufale prani o "celosvetove revoluci proti USA".
Proti tomu vypada i legendarni soudruh Kojzar jako naprosty bridil. smilies/cheesy.gif
listopad 02, 2016 19:54
No nevím : wendy
pobaltské země jsou sice demokratické a normální, ale malé a blízko Rusku. Nenapadá vás něco v této souvislosti ? Fakt ne ? tak to lituji...
listopad 02, 2016 22:33
Lenko : wendy
někdo se tu ptal proč jsi ten článek psala a dávala sem - ale tys přece měla jakousi dohodu o tom s Velekudlankou, ne ? a nakonec - pokud sem cokoliv ona dá, bude to někdo chtít zcenzurovat ? to je divení....
listopad 02, 2016 22:40
wendy : Lenka1
proto ten můj komentář o vosím hnízdě. Fakt se některými reakcemi bavím....
listopad 02, 2016 22:49
wendy : bb2
Pokud jde o pobaltske zemědělství, napadá mne totéž. Historie rika, že to, že někdo někam patří, ještě neznamená, že se věci nebudou dit jinak.

Pokud jde o dotazy proc článek - tak to celkem běžný, že se lidi ptají, proc je tu ten nebo onen článek. Všichni samozrejme vedi, že články jsou tu jen s Daniely souhlasem.
listopad 03, 2016 00:10
uf, ten mobil. . : bb2
Cesty smartphonu jsou nevyzpytatelne:-))
Pobaltske státy, ne zemědělství
listopad 03, 2016 00:13
Je to za pár. (volby) : Pepa
Zde je vyjádření k volbám jedné dámy na iDnes.cz Obdržela doposud přes 30 plusů (souhlasů)
a jen 3 mínusy.

Volba prezidenta USA se dá vymezit těmito možnostmi. Trump -to je velký otazník, neřízená střela, nikdo netuší, co provede. Clinton , to je jistota. Války, služby bankéřům, zbrojařům , muslimům, vše pro zisk své nadaci. Prachy nade vše. Volila bych určitě raději tu nejistotu.
listopad 03, 2016 00:46
To jsou věci : Míša šíša
Pokud jde o dotazy proc článek - tak to celkem běžný, že se lidi ptají, proc je tu ten nebo onen článek

Tak já se domnívám, že běžné to tu rozhodně není, a hlavně postrádám logiku takového dotazu. To je jako by se někdo ptal, proč který článek vyšel v novinách, proč je v knize například 15.kapitola apod.
O něco více logičtější mi přišlo vyjádření doktora, že nechápe, proč byl článek napsaný pro Kudlanku. Na to si ale mohl odpovědět sám - jednak Lenka zmínila, že článek Daniele slíbila, a druhak tu Daniela několikrát vyzývala čtenáře, aby sami přišli se svou troškou do mlýna.
Ono jde spíše o to, že obsah článku nekonsoliduje s viděním světa některých čtenářů, ale
v tom by neměl být problém - stačí poslat Daniele článek se svým pohledem na věc a jen pak čekat, až jej ona zveřejní. Nemyslím si, že by Daniela dílko s opačným "nábojem" neodsouhlasila.

A co mi ještě nepřijde běžné - že se tu k identifikaci pisatele začíná používat jeho profese (bývalá vojanda, dřevorubkyně). To už tu nebudeme psát třeba "Iris", ale "zdravotní sestra", nebo nikoli "bb", ale "účetní"???
listopad 03, 2016 08:13
Míšo : Lenka1
samozřejmě, že nebudeme. To jen v případě, že to budu já......

S tím hnízdem jsem se trefila. Mám chuť psát dál.
listopad 03, 2016 08:29
To je zajímavé : wendy
jakmile někdo kritizuje amíky a spol, a že obecně je co kritiziovat (tím neříkám že na druhé straně ne), je to komunistický traktát...
smilies/shocked.gif
listopad 03, 2016 10:36
Ajéje, : Krakonoš
máme tu "nový myšlení": Nesouhlasí se mnou 100% čtenářů = píchla jsem do vosího hnízda.
Tak si tak řikám, do čeho asi píchl pan ministr Herman? Se tady v tý republice asi za chvíli upícháme k smrti. smilies/cheesy.gif
---
Míšo, to máš tak: Když se tady někdo svou profesí soustavně chlubí, pak se mu nejspíš přihodí, že začne bejt tou profesí i titulovanej. Řekl bych, že tak často se to tu nestává, dokonce mě nenapadá žádnej další příklad. smilies/wink.gif

listopad 03, 2016 12:02
Nechceš : Lenka1
se domluvit se svým kámošem a jít do televize? Třeba by s vámi dvěma natočili nový díly Pata a Mata.
listopad 03, 2016 13:56
Krakonoši, : Míša šíša
mě osobně nikdy nenapadlo, že by se Lenka svými profesemi přímo chlubila. Máte k ní prostě averzi, kterou si určitým způsobem vybíjíte v nějakém nekontextu. Tj. zmíníte s posměšným podtextem, že dělá dřevorubce, aniž by to mělo s diskuzí něco společného.
Přitom jak se vám ježily chlupy, když se tady stejnou měrou posmívalo Mikinovi, že dělá u silnic, že? A to je právě ono - vyčítáte druhým to, co dělate sami.
listopad 03, 2016 14:28
Lenko, : Krakonoš
výbornej nápad. Ale jdu do toho jedině v případě, že nám budeš dělat klapku. smilies/grin.gif

(Míšo, ty už jsi asi zapomněla, jakejma titulama jste tu nazývali Mikina, co?)
listopad 03, 2016 14:45
Krakonoši, : Míša šíša
ano, všichni tu byli na Mikina strašně oškliví, zatímco z jeho klávesnice létaly jen samá slova lásky k bližnímu svému.

Píšu, že sami děláte to samé, co vyčítáte druhým, přičemž sebe považujete za nositele vznešenosti a morálního kreditu. Včera nebo kdy tu např. ze strany bb létali idioti jak na běžícím pásu... už to nemohu najít, asi to Daniela smazala. Ale v tomto případě je to OK, protože ze strany účetní je to takové kultivovanější než ze strany dřevorubce nebo důchodce, že.
listopad 03, 2016 14:55
oprava : Míša šíša
"létala jen samá slova lásky.."
listopad 03, 2016 14:55
... : Miso siso
Zeby te postihla az takova ztrata pameti? smilies/tongue.gif
listopad 03, 2016 16:16
Míšo šíšo, když napíšeš : bb2
místo bb účetní, budeš na velikém omylu :-) Zatímco bývalá vojanda a dřevorubkyně odpovídá skutečnosti, pokud se nepletu.
Pravdu má i Krakonoš, když tu během pár měsíců několikrát zdůrazním, že podnikám a mám dvě firmy, nepotrvá dlouho, a někteří z vás, když budou chtít dodat svému sdělení kapku ironie, budou říkat "paní podnikatelka". Když budu psát opakovaně o tom, že mám manžela lékaře (nemám), tak se třeba dočkám "paní doktorové"
Ale i kdyby ne, pravdu má opět Krakonoš - potom, co se tu házelo a občas stále pohazuje na adresu nejen Mikina, je takové nezkomolené označení povolání úplný čajíček.
Pokud se nepletu, ty sama jsi Mikina několikrát nazvala "SVETŘÍKEM", že?
Takže je mi srdečně jedno, co si o tom myslíš, potom, co ses neohradila tehdy, a nemyslím jen ohledně Mikina.
listopad 03, 2016 16:17
... : bb2
Mikinovi jste se posmívali kvůli úplně všemu. I kvůli domku, co si postavil, kvůli penzi, kterou si našetřil a čím více vysvětloval, tím více jste se snažili ho ponížit, zesměšnit.

Titulování buznou, teploušem, úchylem, mikinou, svetříkem...bylo na denním pořádku.

A ano, zdůrazňuji práci Lenky1 proto, že mi k ní velice pasuje - už dávno předtím, než zveřejnila co dělá, jsem několikrát napsala, že má vojenské manýry a chování dřevorubce.
listopad 03, 2016 16:20
To mám : Lenka1
ale na rozdíl od tebe se za to nestydím a nesnažím se to schovávat za rádoby kultivovanost.

Což ti tedy zrovna dvakrát nejde. smilies/wink.gif
listopad 03, 2016 16:24
... : bb2
hloupá uřvaná nešťastná bytost, která si notuje s jinou uřvanou nešťastnou bytostí, jak jsem napsala vedle
Jo, kultivovaná Kudlanka byla. Její majitelce se to líbí takhle, tak to tak má.
listopad 03, 2016 16:26
... : bb2
no...jen potvrzuje co jsem napsala
listopad 03, 2016 16:38
... : bb2
...
listopad 03, 2016 17:03
Pár hodin jsem byl pryč, a co se dozvídám? : *NČ*
Vlastně nic novýho:
Že Krakonoš má vždycky pravdu. Ale to už ví každej dávno.
Že urážející ratlíci se nesměj urážet konstatovánim, že jsou urážející ratlíci. Taky nic novýho.
Že bb a jukón mají patent na jedinou správnou pravdu, o níž zapochybovat, rovná se otevřený nepřátelství. Taky nic novýho.
Že kultivovaná Kudlanka se zvrhla tim, že připustí i jiný názory, než jen ty jediný správný. A že, kutivovaná Kudlanka se, byť nerada, zvrhla tim, že občas připustí, aby se na soustavný urážky reagovalo způsobem "jak se do lesa volá...". Vlastně taky nic novýho.
listopad 03, 2016 17:26
Karl Hermann Frank (v proslovu v prosinci 1939 na Staroměstském náměstí)[1]" : *NČ*
"Pořádek tentokrát uděláme my... Od nynějška bude bez jakékoliv výstrahy jednáno nejostřejšími prostředky. Kdo není s námi, je proti nám. Kdo je proti nám, bude rozdrcen."
listopad 03, 2016 17:41
Tak kecám : Lenka1
bylo to u Drahých a milovaných.

Stejně si říkám, takhle hákliví a nedůtkliví lidi musí mít dost děsnej život.
listopad 03, 2016 17:49
... : bb2
Včera nebo kdy tu např. ze strany bb létali idioti jak na běžícím pásu... už to nemohu najít, asi to Daniela smazala. Ale v tomto případě je to OK, protože ze strany účetní je to takové kultivovanější než ze strany dřevorubce nebo důchodce, že.

ne jak na běžícím pásu, ano, použila jsem idiota a použiju ho zase a když se to smaže (smazalo? nevím), je mi to jedno, pokud mě Daniela odsud vyhodí, je mi to jedno.
(I když bych se mohla vracet furt dokola, to není technicky vůbec žádný problém, ale to jen malá technická poznámka na okraj)
Nikdy jsem neměla problém napsat tady někomu, že je idiot, ale asi nebylo proč, nebylo komu. To, že má někdo jiný pohled na věc, pro mě nikdy nebylo důvodem, a pro lidi odsud taky ne, proto se nám tu líbilo.

(a ne, nejsem účetní, taky jen malá technická poznámka:-)
listopad 03, 2016 18:04
Už jsem to všechno napsal na vedlejších článcích, : Krakonoš
tapetovat nebudu. Jenom si postesknu - pouhejch 122? Já to čekal mnohem, mnohem větší, jsem zklamán. A zkouším si představit, jak velká by byla tvoje pýcha, kdyby to bylo třeba 150.

A ještě něco pro NČ, třeba to zabere a určitě ho to potěší:


listopad 03, 2016 20:07
No, to je svatá pravda, : Krakonoš
tak brilantní a argumentačně vybroušený úvahy, jaký ty plodíš, tu nebyly vod počátku Kudlanky, proto jsem hádal mnohem vyšší skóre. Jeden by řekl, že tak bohatej myšlenkovej aparát musí bejt dílem nějakýho nadčlověka. Kdepak bysme se s tebou mohli my červi měřit!
smilies/grin.gif
listopad 03, 2016 21:28
bb, : Míša šíša
pokud je ti srdečně jedno, co si myslím, proč na to reaguješ??
Jinak mě těší, že jsem se v tobě opět nezklamala, čekala jsem, že tě ta účetní vyrajcuje. No, nemusela jsi to rovnou hned 2krát zmiňovat, že účetní nejsi, pobrala jsem to hned napoprvé. Že máte nějakou (snad)stavební firmu si vybavuju z dřívější doby, kdy jsi to tu psala (stejně jako to, že děláš nebo jsi dělala účetní a že tě účetnictví baví). A vidíš to, oslovení "paní podnikatelka" ses tu zatím nedočkala. Doufám, že tě to nemrzí, kdyžtak to napravíme, aby ses snad - nedej bože - necítila jako obyčejný řadový zaměstnanec.
Zrovna tak jsem očekávala, že vyrukuješ s Mikinem. Řeč je ale o tobě a o Krakonošovi, že si tu hrajete na něco, co ve skutečnosti nejste. Schováváte se za vznešené proklamace slušnosti, přitom nejste odlišní od těch, které odsuzujete. Vždyť se jen podívěj na ty vaše primitivní dohady s Lenkou rovnou hned pod několika články.
Argumentovat tím, co kdo kdy jak řekl Mikinovi, je zbytečné, tím ten váš pravý obraz nezakryješ. A když už tu zmiňuješ bývalou kultivovanost Kudlanky, byla jsi to ty (a už jsem ti to tu napsala), kdo v tehdejších dobách naprosto nekonfliktní Wendy řekl, že je hloupá, následně jsi tak několikrát otitulovala Miu, a nyní Nonu, která ti vůbec nic neudělala, nepřímo označíš za idiota.

Co se týká Mikina, neposmívala jsem se mu ani kvůli jeho srubu, ani kvůli jeho práci. Narozdíl od tebe fyzickou prací nepohrdám a nemám potřebu kvůli ní druhé zesměšňovat, ani si nemyslím, že fyzickou práci musí nutně vykonávat jenom člověk hloupý nebo neschopný.
Mikina jsem rovněž neoznačovala za buznu, teplouše, úchyla apod., takže nechápu, proč to v reakci na mě zmiňuješ. Ano, svetříkem jsem ho párkrát nazvala, protože už mi bylo až fyzicky odporné psát jeho nick. On mě nazval mnohem hůře, a když jsem ho slušně žádala, aby mě přestal urážet, odpálkoval mě a pokračoval s ještě větší razancí. Tohle ale ty ve své představě spravedlnosti přehlížíš, že Mikin tu urážel i ty, kteří mu ničím neublížili.

Na závěr k té paní doktorové - nedívej se tolik na filmy pro pamětníky. Dnes je fakt jiná doba a dokonce ani dřevorubce už to až tolik nedojímá.
listopad 03, 2016 22:52
122? : Mikin1
Takovy cislo nemeli ani Brouk Pytlik a Ded Vseved z Cimrmana.
To plne vysvetluje vyroky jako: Osobně bych USA přála, aby se jim to rozpadlo - totálně a v jeden den - pod rukama, aby proběhla celosvětová revoluce proti USA
Ceska armado, hanba tobe, ze jsi se takoveho mozku zbavila! smilies/grin.gif
listopad 03, 2016 23:04
Miso, siso : Mikin1
spolu s ostatnimi jsi lhala, urazela, pomlouvala a ospravedlnovala komunisticka zverstva. Byt tebou, doufam ze se na to zapomene.

listopad 03, 2016 23:11
Míšo šíšo, : Krakonoš
proč tak dlouze? Nestačilo prostě napsat, že nás nesnášíš?
(Já vim, vono by to nevypadalo dostatečně ušlechtile. Ale hlavně, že ty si na nic nehraješ.smilies/wink.gif)
listopad 03, 2016 23:15
Mikine, : Míša šíša
přestaň s tou tvojí mantrou. Komunistická zvěrstva jsem nikdy neospravedlňovala a pokud ano, tak mi dokaž kdy a kde. Stejně jako to, že jsem lhala.
A dokud to neuděláš, tak drž svoji klávesnici na uzdě, buď tak laskav.
listopad 03, 2016 23:29
Míšo šíšo, když dvakrát napíšu, že Míša šíša je švadlena, nebo jaderný fyzik, : bb2
tak možná budeš mít taky potřebu uvést věci na pravou míru a podotknout, že nejsi švadlena. Že "malá poznámka na okraj - nejsem účetní :-)" považuješ za projev vyrajcovanosti, stejně jako to, žes to tak napsala úmyslně, vypovídá něco o tobě.
Ano, kdysi jsem napsala Wendy že je hloupá a bylo to tak výjimečné, jak pro mě, tak pro Kudlanku, že si to všechny pamatujeme, že? Tak výjimečné, že jsem to tu sama několikrát v uplynulém roce zmínila - jaký poprask to tehdy způsobilo a srovnávala jsem s tím, co tu probíhalo poslední dva roky. Jen jsem narozdíl od tebe nejmenovala koho jsem tak označila, to mi přišlo už po těch letech zbytečné, připomínat jí to před lidmi, kteří u toho tehdy nebyli.
A ještě jeden rozdíl - ono to tak nekonfliktní nebylo, což nemůžeš vědět. Možná si ale vzpomeneš, nebo ne, nevím, že jsem tu nedávno v jedné diskuzi psala, jak mě vždycky překvapí, že lidi žalují Daniele a stěžují si, že tu někdo k nim někdo byl ošklivej. Že jsem zažila, a tehdy mi to vyrazilo dech, když mi Daniela přeposlala stížnost jedné Kudlanky, které vadilo, co jsem psala v diskuzi, ne k ní, ne sprostě a zle, ale čistě můj postoj k věci, můj názor. Prostě si na mě postěžovala. A Daniela, jak chce všechno v klidu a míru srovnat, mne požádala, zda bych se k tomu mohla nějak vyjádřit v tom smyslu, že bych jí napsala něco jako svůj životní příběh, aby ona Kudlanka pochopila souvislosti.
Protože to byla osobní prosba Daniely, vyhověla jsem jí, ale tu paní jsem od té chvíle viděla trochu jinýma očima - protože v tom mailu Daniele se prezentovala dost jinak, než tady v diskuzi - ne jako nekonfliktní kultivovaná dáma. A to se odrazilo v tom, že jsem ji při nejbližší příležitosti označila za hloupou.
Je to asi tak deset let a považuji za zbytečné jmenovat, o koho šlo, proto jsem to neudělala. Někdy prostě věci nejsou jak se zdají na první pohled být.
Náš pravý obraz se tu ukazuje deset let stejně jako tvůj a s těmito našimi obrazy jsme se doposud všichni nějak srovnali. Obraz, co sem vnesla Lenka1, změnil atmosféru i Kudlanku samu k horšímu. Pokud to nevidíš, jsi slepá.
Fyzickou prací nepohrdám, to bych tu několikrát nenapsala o tom, že když byly děti malé a peníze ještě menší, dělala jsem co se dalo, například uklízečku a k tomu různé brigády.

Řeč není o mně a Krakonošovi, pár komentářů nade mnou jsi psala o Mikinovi (v reakci na Krakonoše) a na to jsem navázala. Jistěže ne všechny nadávky a hnusy jsi z klávesnice vypouštěla ty, však jsem ti to napsala jmenovitě - SVETŘÍK. Ale těch posměšků atd. víc a od ostatních toho bylo až až, jednu dobu to byl hon na čarodějnice, a nijak ses proti tomu tehdy neohradila, přišlo ti to občas dokonce zábavné. Tak proč najednou ta útlocitnost a ohledy.

Paní doktorová byla jasná nadsázka, ty jsi to nepochopila, tak nebudu tvoje poznámky komentovat.

A že na tebe reaguju, když je mi jedno, co si myslíš o tom, že napíšu idiot? No a? Vám je taky srdečně jedno, co si o vás myslím, a reagujete na mě, ne?

Mimochodem, Nonu jsem za idiota neoznačila - ani nepřímo. Za idiota jsem označila autora vtipu, který sem Nona zkopírovala. S tím, že jen idiot si může dělat srandu z 90letého člověka, co prošel Osvětimí a život zasvětil mj tomu, aby lidi nezapomněli a ty hrůzy se neopakovaly. Ne že bych měla problém označit ji za idiota, kdybych si to o ní myslela, ale nemyslím si to. Jen jsem jí tím drsným vyjádřením dala najevo, co si o takovým vtipech myslím.

Tak asi tak.


listopad 03, 2016 23:33
Miso, siso : Mikin1
chovala jsi se tak, jak jsi se chovala. Schovana za anonymitou, zbabele, ve smecce. Bud rada, ze uz je to nejaky ten patek a ze se na to zapomina. Sbohem.
listopad 03, 2016 23:39
Krakonoši, : Míša šíša
proč tak dlouze? Asi jsem se tu přiučila od zdejších Velkých učitelů. Ale pokud je to na tebe moc dlouhé, nemusíš to číst, nikoho přece nenutím. A napsat, že vás nesnáším? Proč bych to dělala, když to není pravda. Jenom nastavuju zrcadlo té vaší neoprávněné nadřazenosti nad jinými.
Pokud se domníváš, že si na něco hraju, tak jako na co? Za ušlechtilou jsem se zrovna fakt nikdy nepovažovala. Raději budu zařazena mezi tu pakáž NČ, Lenka, deeres a spol.
listopad 03, 2016 23:39
Mikine, nezapomíná se na to, bylo to dost silný kafe : bb2
i na nás, co jsme se tu kolikrát za těch deset let zhádali jak psi.
listopad 03, 2016 23:51
bb, : Míša šíša
nebudu reagovat na vše, co jsi napsala, bylo by to jen mlácení prázdné slámy. Vykrucuješ se jako vždy a nechce se mi o půlnoci se s tebou přetahovat o slovíčka. Jenom jedno - "proč najednou ta útlocitnost a ohledy". Vůbec jsi to nepochopila. Takže stručně, jak požaduje Krakonoš: útlocitná nejsem a ohledy na někoho taky nejsou na pořadu dne. Pro mě za mě to tady můžete Lence natírat v dalších třeba dvěstě komentářích.
listopad 03, 2016 23:53
Mikine, ještě jednou a naposledy, : Míša šíša
dokaž mi, z čeho jsi mě tu před chvílí obvinil. A jestli k tomu nemáš co napsat, nevymýšlej si další invektivy.
listopad 03, 2016 23:58
jako obvykle, : bb2
dala jsem ti konkrétní odpovědi, protože se ti nelíbí, nebo k tomu nemáš co říct, musíš to uzavřít něčím aspoň trochu útočným - že se vykrucuju.
Jak jsi přišla na to, že bych se tobě chtěla nějak vykrucovat, proč, to netuším. Pokud ti nebudu chtít odpovídat, neudělám to. Není třeba se vykrucovat někomu, jako jsi ty.
listopad 04, 2016 00:00
... : bb2
"jako jsi ty" znamená cizí člověk z anonymní diskuze. Doplňuju, aby sis to zase, podle svého gusta, nevyložila jako výraz pohrdání.

listopad 04, 2016 00:05
Míšo, : Krakonoš
vy tu neustále nastavujete zrcadla, jednou ty, jednou NČ, jindy zas někdo jinej... Ale napadlo vás někdy se do toho zrcadla taky podívat? Píšeš vo naší nadřazenosti, ale přitom sami se považujete za jediný majitele mozku, zatímco nás s vodlišným názorem pokládáte za zmanipulovaný bezmozky - a to je co, když ne nadřazenost?
listopad 04, 2016 01:06
Krakonoši, : Míša šíša
tak už opravdu naposledy k tomuto. Domnívám se, že já jsem se nikde neprezentovala za jediného majitele mozku, ale to je úplně jedno. Nechápu, proč máte s bb problém pochopit, že já tu neobhajuju ani sebe, ani nikoho jiného. Netvrdím, že NČ nebo Lenka jsou vzorem všech ctností. Jenom říkám (už asi popáté), že jste stejní jako oni dva (a já), ale přitom pouze jiným dáváte vinu za rozbití příjemných diskuzí na Kudlance a snažíte se vytvořit obraz, že vy jste příkladem té kultivovanosti. Nejste. Čím se kdo umazal, tím taky smrdí. Ten, kdo křičí "To on je zloděj", nepřesvědčí druhé, že sám zlodějem není, když mu přitom z kapes koukají cizí peněženky.
listopad 04, 2016 06:59
Miso, siso : Mikin1
ty dobre vis, ze to byli tak 3-4 lidi kdo zde zacal s nadavkami, pomluvami a rasismem. A kteri urazeli (a obcas jeste urazeji) 10x vic nez kdokoliv jiny. A ze ja, Krakonos nebo bb mezi ne rozhodne nepatrime.
Takze tak......
listopad 04, 2016 08:33
A mně se chce něco říct... Ale neřeknu : *NČ*
.
listopad 04, 2016 09:04
Ono se celkem klidně může stát, : *NČ*
by dala nevimco za to, kdyby tě třeba její dcera při procházce měla vedle sebe.
listopad 04, 2016 10:37
ad Mikin : Míša šíša
Ano, moc dobře vím, kdo tady začíná s urážkami a pomluvami. Je to vidět přímo pod tímto článkem. Ten dotyčný se vmísil do debaty druhých a napsal o mně: "spolu s ostatnimi jsi lhala, urazela, pomlouvala a ospravedlnovala komunisticka zverstva"
A přes opakovanou výzvu nedoložil nic, co by to prokazovalo jako opodstatněné.
listopad 04, 2016 10:52
Nejsem : Lenka1
si jistá, jestli bych pro její dceru byla ochotná hnout prstem.......
listopad 04, 2016 11:21
Hmm, : Krakonoš
tak vidím, že to nepůjde. Tak nic. Pa.
listopad 04, 2016 12:04
Máš tam, Krk, vynechávku. : *NČ*
Po tvym to nepůjde. Čau.
listopad 04, 2016 12:41
... : bb2

Nejsem : Lenka1
si jistá, jestli bych pro její dceru byla ochotná hnout prstem.......
listopad 04, 2016 11:21

smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif nevím, jestli se mi chce pronikat do zákoutí tvé duše, abych zjistila, jak jsi přišla na to, že bys TY mohla být něčím prospěšná, něčím vítaná, něčím milá mojí dceři.

listopad 04, 2016 13:31
Tak to vidíš, Lenko : *NČ*
Máš to i se čtyřma infantilníma smajlama. To jen člověk užasne, že vůbec může existovat něco tak ubohýho.
listopad 04, 2016 14:22
Máš zase pravdu, NČ : Krakonoš
Půjde to po vašem. Sprostě, hloupě, zupácky. Jinak to neumíte. Tak si to tu užívejte. Důležitý je, že tam venku, v reálným světě, tam vám to nenecháme. Na to je vás moc málo. Čau.

listopad 04, 2016 14:37
Taky : Lenka1
mám ten pocit. Ale zapadá to do celkového obrázku, který jsem si o ní udělala.
listopad 04, 2016 15:41
Teď jsem si přečetl, že naše armáda vůbec nepotřebuje nepřítele : *NČ*
5 Pandurů si zvládla zlikvidovat uplně sama.
listopad 04, 2016 16:24
Míša šíša má nějak odčiňovat její zrůdný systém???:))))) : Eva
Ona, sotva za revoluce zletilá, socialismus nějak vymyslela a nastolila???
A že by ospravedlňovala koministická zvěrstva se mi tedy nechce věřit ani náhodou!
Jsem tu tedy fakt nebyla a hledat ty Vaše hádky nebudu, ale toto je tedy mazec!
Tento člověk by byl schopen snad i Miladě Horákové vyčíst:
Tim ten vas zrudny rezim zavinil tolik nestesti, ze uz to v zivote neodcinite.
smilies/angry.gif
listopad 04, 2016 18:01
Míša šíša má nějak odčiňovat její zrůdný systém???:))))) : Eva
Ona, sotva za revoluce zletilá, socialismus nějak vymyslela a nastolila???
A že by ospravedlňovala koministická zvěrstva se mi tedy nechce věřit ani náhodou!
Jsem tu tedy fakt nebyla a hledat ty Vaše hádky nebudu, ale toto je tedy mazec!
Tento člověk by byl schopen snad i Miladě Horákové vyčíst:
Tim ten vas zrudny rezim zavinil tolik nestesti, ze uz to v zivote neodcinite.
smilies/angry.gif
listopad 04, 2016 18:01
NČ : Lenka1
nééé, to byl Chuck Norris. Ten totiž seděl v tom autě, který jelo před nima a měl to zákeřně naplánovaný. smilies/grin.gif
listopad 04, 2016 18:21
Evo, : Lenka1
alespoň máš dobrej studijní materiál. Možná i diplomka by z toho šla napsat.
listopad 04, 2016 18:22
Závěr: kdo za socialismu neemigroval na Yukon, : Eva
byť třeba ještě coby kojenec, musí povinně do konce života chodit kanálama a přesto
nic neodčiní!

Můj otec, co si pro tebe napúrosto neslýchaně odskákal padesátá léta, by speciálně tebe, jak to nikdy nepoužíval, za takové kecy přetáhl po hřbetě!


listopad 04, 2016 18:25
Dík Lenko za uklidnění. Norris nevadí. : *NČ*
Ve mně totiž začalo klíčilo děsivý podezření, se jedná o ďábelskej plán Putina před invazí.
listopad 04, 2016 19:37
Snad bych Evi ještě naopak dodal pro úplnost: : *NČ*
Kdo za socialismu emigroval na Yukon nebo do jinejch koutů Kanady, byť třeba ještě coby kojenec, má doživotní zásluhy na svržení nenáviděnýho režimu a náležej mu díky všeho lidu a medajle všech stupňů "Za statečnost a Za zásluhy o republiku".

listopad 04, 2016 19:50
Evo : Mikin1
predevsim se uklidni a coby naprosty anonym se laskave zdrz poznamek o me osobe.
Emigrace bylo dobre rozhodnuti, na ktere jsem hrdy, ale kterym se nechlubim. Proste jsem sel za svobodou a bylo to moje pravo.
Co se Misi Sisi tyce, kazdy kdo jakymkoliv zpusobem omlouva zlociny nacismu nebo komunismu alespon cast viny na zlocinech obou systemu nese. At uz je to NČ, Misa sisa, Lenka nebo Deeres.
Ale to je jen muj nazor, ktery pridavam k zamysleni do verejne diskuse.
Nazdar!
listopad 04, 2016 21:15
Mikine. : Míša šíša
po několikáté tě žádám, abys tu předložil kdy a kde jsem ospravedlňovala komunistické zločiny!!! Teď jsi k tomu dokonce přidal, že omlouvám zločiny nacismu, tak se ptám: kdy - kde?
A pokud nejsi schopen toto doložit, přestaň s takovými urážkami a omluv se. Jinak jsi jen ubohej a podlej lhář, kterej si zaslouží akorát tak plivnutí do tváře.
listopad 05, 2016 06:05
Ale Míšo. Nedopřej prchlivosti cloumat tvym majestátem. : *NČ*
Vždyť přesně o to mu jde.
listopad 05, 2016 06:39
Tududum..... : Lenka1
vypadá to, že se historie bude opakovat......
listopad 05, 2016 08:16
Lenko1: v tom máme naprostou svobodu : Eva
a už si dopřávám ten luxus, že studuji a zadávám jen témata, co jsou zajímavá a poslouží k něčemu/někomu dobrému. TOTO není ani jeden ten případ smilies/wink.gif
listopad 05, 2016 09:52
NĆ, tvé doplnění bylo naprosto : Eva
přesné, díky smilies/wink.gif
listopad 05, 2016 09:53
Mikine, ty jsi naprosto ztracený případ, ale výjimečně ti odpovím : Eva
- byla jsem, jsem a budu klidná
- budu muset na matrice reklamovat, že "Eva" je naprostý anonym
- nemáš žádné právo mi nakazovat, že se mám zdržet poznámek k tvé osobě
- nikdo nezpochybňoval tvé právo na emigraci
- nicméně svobodaje vnitřní stav mysli, ta není vůbec geograficky ohraničená a mohu ti garantovat, že třeba můj táta se svými kamarády z padesátých let nás vychovali k takové míře osobní svobody, že se o tom v demokratických zemích mnohým ani nezdálo. A takových lidí tu bylo spousta!
- proto zcela zpochybňuji tvé právo nás, co jsme neemigrovali, soudit a dehonestovat!!!
- tvůj výrok: kazdy kdo jakymkoliv zpusobem omlouva zlociny nacismu nebo komunismu alespon cast viny na zlocinech obou systemu nese- tam už chybí jen: a bude zastřelen!!! A k tomu, aby byli nařčeni z omlouvání komunismu stačí výrok: lepší lžička medu, než kýbl výkalů!
A teď už chybí jen, abys napsal, podle tvého myšlenkového schématu, že: Míša šíša je pravá ruka Putina.

Jediné, co teda nechápu je, že tě bb, Myška a Krakonoš tak hájí??? Ale, pravda, nebyla jsem u toho před rokem, dvěma.
Ale, že jsi úplně bezdůvodně morálně nadřazený a jednoduše naprogramovaný myšlenkový kotrmelec musí vidět snad každý.
Víc svého času ti dávat nemíním. Ale ty hodně blbě skončíš, chlapče, a vina to bude tvoje.


listopad 05, 2016 10:30
Po čase jsem si opět přečetl část té vaší Yukonské žumpy a musel jsem se smát... : strejda
Musím Vám říct, vážení, že jsem rád, že už tu s Vámi neztrácím svůj čas. Jen se však divím Lence, Deeres, Nčemu, také milému smíškovi Míše šíše, Evě, Wendy a dalším, že se tu na to nevykašlou... Vždyť to tu už dávno nemáte zapotřebí. Dohadovat se tu s takovým odpadem... Tihle „Češi“, kteří kdysi pláchli, ti nebudou nikdy táhnout s námi za jeden provaz. A on je navíc na palici... :-)Už jen to jméno, svatá prostato... :-) Stydí se za to, že je Čech.
Tehdy jsem Daniele řekl, že pokud ho sem ještě pustí, má tu z toho opět žumpu. A je to tady...

Proč jsem však zde? Pouze a jen proto, abych uvedl na pravou míru ten název Svetřík, kterým jste osočili Míšu. To jsem opravdu nemohl nechal na obviněné Míše šíše, která tu byla osočena ze zesměšňování. Ten název jsem přinesl já, protože - když to tu gradovalo a ten jeho profláklý nick byl vždy asi z 50ti procent jedovatých příspěvků pod každým článkem, už se mi to jméno tak zprotivilo, zhnusilo, že jsem ho nemohl ani vyslovit, ba ani vidět, natož s ním komunikovat. Averze a alergie...:-) Nahradil jsem ho proto českým synonymem lehký svetřík. Míša se tomu tehdy pouze smála. Nic víc. Takže tím jsem napravil vzniklou nespravedlnost a křivdu a mohu se opět vzdálit.

Lidi, neblbněte, procházky, houby, výlety, pivko. A ne tu ztrácet čas s těmi zapšklými lidmi.
Vždyť se podívejte, jak se chová ta naše směšná samozvaná „elita“ na Staromáku. (Jelita) :-) Jak se zase derou o koryta, prasata...

A Lenko, ještě pro Tebe. Tím, že děláš v lese chlapskou práci, si tě vážím ještě mnohem víc i když máš samozřejmě na mnohem víc. Neskučíš, nestěžuješ si, nekníkáš... Jsi prostě čupr holka a držím ti pěsti.

listopad 05, 2016 11:05
Asi takhle, Evi: Nebyla´s tady před rokem nebo dvěma : *NČ*
ale zapálilo ti to celkem okamžitě a letos před létem jsi fundovanou diagnózou objasnila to, co jsme my, kteří jsme tady už víc než deset let, nebyli schopni normálním myšlením pochopit. Tim je taky zřejmý, že to nedokáže pochopit ani on, protože on vůbec neví a ani vědět nemůže, že je jinej.
Nedostatek inteligence by se mu dal celkem snadno odpustit. Každej holt nemůže bejt Einstein nebo Sherlock Homeless. Tady se ovšem současně sešla i totální absence emapatie, zbytněný ego a nesmiřitelná nenávist ke všemu, co se neslučuje s jeho chorobnejma představama.
No a protože s jedincema s takovouhle diagnózou se člověk každej den nesetkává, tak zprvu vůbec nechápe "co mu je?". Pak začne chápat, vidí, že tam něco není v pořádku, ale nedokáže to pojmenovat. Prostě si řekne, že je to hlupák a tim to končí. Že se jedná o dávno známej a medicínsky do detailu popsanej jev, to laika ani nenapadne.
Za objasnění ti patří dík.
Co se týká jeho obdivovatelů, to jsem, myslim, tak trochu psal včera. Za těch deset let se už i u nich dá snadno vypozorovat obdobná diagnóza, tu víc, tu míň. Dokud mají společnýho nepřítele, táhnou svorně za jeden provaz. Sranda by byla, nechat je spolu samotný, jen mezi sebou, bez nepřítele. Bez nepřítele by jejich existence pozbejvala smyslu, a tak by si ho nutně musel každej najít v tom druhym. Docela rád bych se na tu srandu odněkud koukal.
----------------------------------------------------
Tak takhle nějak to Evi vidím. Jestli se někde mejlim, budu rád za opravu.

listopad 05, 2016 11:52
strejdo : polárka
promin, ale i kdyz jsem emigrovala porad mam uplne stejne nazory jako ma Lenka, Ty, NC a dalsi lidi. Shoduju se s vama ve vsem. Kdyz jsem byla na podzim v ceske republice, byli jsm predstaveni panu Okamurovi(taky jsme ho volili) a s jirkou Cernohorskym jsme si po manifestaci proti Merklove popovidali v hospode. Na rozdil od nej, ktereho nepustili do parku, my jsme se tam jako jedni z mala z jeho party dostali. Merklovou tam nakladali v bocni ulicce do auta, byli jsme na dva metry od ni a kriceli ji takrka do ucha.Citim se byt stale Ceskou. jeste sem dam tenhle odkaz, uz jsem ho nekde uverejnila ale jeste jednou ho dam sem
http://prace.hyperinzerce.cz/herec/inzerat/12460369-brigada-28-10-2016-staromestske-namesti-komparz-100-kc-h-nabidka-praha/
listopad 05, 2016 12:40
Ahoj Strycu : *NČ*
Procházky, houby, výlety, pivo. Fajn.
Osobně nemusim mít ode všeho, tak jsem procházky, výlety, houby, nahradil pro tenhle víkend Ballantinkou (od kamaráda, když jsem odmítl prachy za dvoudenní el. instal. fušku). Ballantinka je skvělá, oproti jindy pravidelně užívanýmu Tuzem. originál Božkov, přímo lahodná, i když je mi jasný, že angl. lord nebo Džejár, by si odporem ani necucli. Ale nejsem ani lord ani Džejár, tak mi chutná výborně. Pivo jsem ale ničim nenahradil. To by ani nešlo!!! A přikusuju právě dopečenej bůůůček b.k. s křupavou kůrkou a s poměrně čerstvym chlebem. Houby bych si dal kdykoliv v jakýkoliv podobě a v jakymkoliv množství, ale na Žižkově prej letos nerostou a nerostou.
Tak to jen ke tvejm doporučením, jak strávit bezva víkend.

(J)elita na Staromáku, to už je takovej lidovej folklór. Mám to tam sice od baráku pěšky asi 15 minut, tramvají tak zhruba stejně, ale naposledy jsem na Starom. byl asi před dvěma lety na Vánočních trzích a bylo to tam naprosto odporný! Nevim jestli 5tis. nebo 20tis. lidí, ale nebylo tam k hnutí. Je mi teda jasný, že lidi to tam zaplněj kvůli každý demenťárně, a je jim uplně fuk, jestli se tam zrovna prodává brada nebo trdelník.

Co se tejče "umělců", zatim mi nikdo nevysvětlil, proč zrovna umělci, divadla, filmy, televize, mají mít nárok na nějaký státní dotace, granty a podobný srágory. Buď to lidi chtěj a jsou ochotní za to platit, pak fajn. A když to lidi nechtěj a nechtěj za to platit, tak zrušit!!! Hospodskej taky nedostává na hospodu nějaký granty. Buď mu lidi choděj, pak fajn. Nebo nechoděj, pak to holt zabalí a jde buď do fronty na prasák nebo ke kase do Alberta! To je přece tržní hospodářství.

Víc už ani nejni co psát. Všechno už napsáno bylo. Chytrýmu napověz, blbce snad ani nekopej, i když nakopneš, stejně nepochopí - nemá čim. A kdyby pochopil, to už by zase nebyl blbec.
Tak ti přeju bezva dny.

listopad 05, 2016 14:43
Strejdo : Lenka1
ahoj, ráda tě vidím. Nechceš se vrátit?

listopad 05, 2016 15:44
Doufám Lenko, že tvuj vzkaz nebude číst jeden strejda v Kanadě : *NČ*
Co kdyby se mu zachtělo vrátit pro další medajle?
listopad 05, 2016 15:57
Nechápu jak může emigrant, který kdysi prchal ze socialistické republiky,ve které absolutně vládli komunisti, a která byla pod vlivem SSSR, , : Myška
souhlasit se snahou prezidenta a dalších politiků přiblížit se k Rusku. Jak může takový emgrant obdivovat Putina, když ten se netají tím, že chce rozšířit sféru vlivu Ruska na celý bývalý východní blok? Jak může takový emigrant podporovat Okamuru, když ten je jedním s těch, kteří by Putinovi do náručí rádi skočili?
Nabízí se otázka - proč tento emigrant tedy prchal z vlasti?
listopad 06, 2016 07:35
Oprava - : Myška
... jedním z těch...
listopad 06, 2016 07:36
myško : marty
nic není černobílý. A reakce ve stylu "Kdo nejde s námi, jde proti nám" je přinejmenším velice krátkozraká.
Přidávám odkaz, kde mi ze srdce mluví hlavně ten poslední odstavec, líp bych to nenapsala.

A jestli bych měla správně nadávat na svoje dětství jen proto, že jsem se narodila do doby, kdy tu vládli komunisti, tak jsem ubohej pokrytec, kterej má oči zaslepený obdivem k západu. A to jsme nebyli žádná protěžovaná dělnická rodina a s aparátčíkama jsme měli taky co do činění. Děda, táta, teta.
listopad 06, 2016 08:41
ještě ten odkaz : marty

http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=563652

A pěknou neděli.
listopad 06, 2016 08:41
marty : Lenka1
Jo, Matějka je dobrej, inteligentní chlap. Ráda ho čtu.

A protože jsem sobec, kterého zajímají především vlastní zájmy a zájmy mně blízkých a naproti tomu je mi u zadku, jestli někde v nějaký díře nějací chudáci trpí, protože se porušují jejich lidská práva, tak jsem ráda za vliv Ruska.

Nař. díky idiotským ruským sankcím, abychom tedy ukázali, že patříme k Západu, se dostávají do finančních problémů a krachujou naše firmy - třeba Kovosvit - a lidi nedostávají výplaty, přičemž banky, u kterých mají hypotéky, to samozřejmě nezajímá. Proč by taky mělo, že. Ale to je pod rozlišovací schopnosti lidskoprávních blbečků, kteří sami jsou přisátí na státní cecek. Hlavně že jsme to tomu Putinovi nandali.

Dokud byla určitá rovnováha mezi Západem a Východem, dokud Ami nezačali houfně vyvážet svobodu a demokracii do zemí, kde o ni nikdo nestál (viz můj článek),tak jsme my tady, v maličký zemičce v srdci Evropy, žili celkem v pohodě a neměli jsme na starosti nic jinýho než řešit, která politická partaj jsou větší gauneři a zloději.

To bylo ještě celkem fajn.

Oproti tomu, co se děje teď a kdy všechno nasvědčuje tomu, že za pár let nám všem půjde o všechno.

Tobě a všem myslícím lidem taky pěknou neděli.


listopad 06, 2016 09:13
Ještě : Lenka1
takový malý dodatek:

Baví se po telefonu Obama s nejmenovaným diktátorem nejmenované země:

"Tak jsem slyšel, že prý jste tam u vás našli ropu."

"No, to je pravda."

"Hm, hm, ale demokracii tam určitě ještě nemáte, že ne?"
listopad 06, 2016 09:22
marty, a proč bys měla nadávat na dobu svého dětství? Někdo to tu píše? Někdo to po tobě chce? : Myška
Ne, jen se divím, proč se po čtyřicetiletých zkušenostech s komunisty a Ruskem chce někdo zase dobrovolně do té široké ruské náruče vrátit. Pokud to někdo chce, tak mu muselo zákonitě vyhovovat to, co tu bylo - nesvoboda, porušování lidských práv, perzekuce, pracovní tábory, kde političtí vězni rubali uran pro sověty bez jakýchkoliv ochranných pomůcek, vykonstruované procesy s tresty smrti za vymyšlené činy,... nemožnost cestovat, nedostupnost zboží běžného jinde ve světě,...

listopad 06, 2016 10:07
Všichni : Lenka1
ti, kdo jsou tak zděšeni tím, že by naši zemi mohli prezident a vláda "táhnout" na východ, by měli nějakou dobu pečlivě sledovat, co se v současnosti projednává a schvaluje v našem parlamentu.

Zjistili by, že už téměř všechny naším parlamentem přijaté zákony jsou jen místní implementací nařízení, direktiv a doporučení Evropské komise a jiných bruselských orgánů. Často je někde na konci zmínka, že když to či ono nepřijmeme na národní úrovni do určitého termínu, hrozí nám pořádná pokuta.

Spolupráce s Ruskem nebo s Čínou je naprosto neškodná na rozdíl od totality, vyhrožování a vydírání, které k nám přichází z Bruselu - hlavního města ESSR.

A na závěr přidám další článek od pana Matějky o tom, jak to u nás je (a bude) s těmi "svobodnými a demokratickými volbami".

http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=551053

Udělat to jako ve Švédsku, kde prostě zatrhli volby až do r. 2022, ještě nemají koule.

Zatím.
listopad 06, 2016 11:18
"... někdo zase dobrovolně nás chce do té široké ruské náruče vrátit..." : *NČ*
Teda!!!! Při vší úctě a mýmu přespadesátiletýmu obdivu k ženskýmu pohlaví, musim říct, že TAKOVOU KRAVINU, na úrovni Dikobrazu r. 1955, jsem už dlouho neslyšel ani z ČT 24! A to už je co říct....
listopad 06, 2016 11:42
Výrok roku - : Myška
Spolupráce s Ruskem nebo s Čínou je naprosto neškodná na rozdíl od totality, vyhrožování a vydírání, které k nám přichází z Bruselu - hlavního města ESSR.
To fakt není možné, že by až taková zaslepenost? EU není ideální, mám k ní spoustu výhrad, ale myslet si o spolupráci s Ruskem a Čínou, že je neškodná, k tomu nemám slov.
listopad 06, 2016 13:34
... : Mikin1
Nejhorsi je, ze po rozpadu EU a NATO by se male staty (predevsim ty na vychode Evropy) staly snadnym tercem ruskeho vydirani a agrese a'la Ukrajina.
Coz je presne cil techhletech "vlastencu".
listopad 06, 2016 14:29
Kromě toho : Lenka1
by bylo celkem fajn, kdybys místo "zaslepenost a nemám slov" nějak vyargumentovala to, co jsem napsala v komentáři o tom, jak v současné době probíhá schvalování zákonů v ČR na rozkaz Bruselu a jak si vládnoucí soudruzi pojistili volby.

Tedy pokud tě to vůbec zajímá.
listopad 06, 2016 15:54
Myslim, Lenko, že při současnejch technologiích, : *NČ*
o kterých víme (natož o kterejch ani nevíme), už nám může bejt uplně uprd*le, jestli nás v tom naši tzv. spojenci nechají nebo ne. Osobně je mi uplně jedno, jestli to přijde zprava nebo zleva.

Mohly by nás jistě zachránit Pandury. To zase ale není jistý, jestli po přejetí pár kilometrů po silnicích ještě armádě nějaký zbydou.

listopad 06, 2016 16:32
Lenko1, jsme součástí EU, jsme tím k něčemu zavázáni, tak se tu schvalují zákony, které diktuje Brusel. : Myška
Udivuje mě, že to nevíš. Znovu ti opakuju, že se mi to také nelíbí, a mám k fungování EU výhrady. Dost zásadní. Nakonec, čteš zdejší diskuze dlouho, a tak bys to měla vědět. Ale pořád se mi zdá lepší schvalovat zákony unie, než zákony diktované Ruskem. To jsme si už zažili, a proto nechci návrat ani RVHP, ani Varšavské smlouvy, ani sovětských ruských "poradců".


listopad 06, 2016 16:33
Chápu : Lenka1
to správně tak, že ti totalita ze strany EU nevadí? Že sice tedy máš výhrady, ale prostě se musíme podřídit všemu, hlavně jenom pryč od Ruska?

Že tedy až Brusel nařídí společnou azylovou unijní politiku a nás pak zaplaví hordy, tak to bude v pořádku, protože jsme členy a musíme poslouchat?

Nerejpu, myslím to vážně.
listopad 06, 2016 16:54
Ač čerpám informace : Lenka1
z nejtemnějších hlubin internetu, tak se mi nedoneslo nic o tom, že by nám Rusko nařizovalo nějaké zákony.

Ale tak jo, vezmeme se za ruce a společně s EU skočíme do propasti. Když je to teda ta lepší varianta.
listopad 06, 2016 16:55
Mít : Lenka1
výhrady - no, např. ty znásilněné ženy ve Švédsku a v Německu nebo ti přejetí v Nice atd. určitě taky měli výhrady k tomu, co se jim právě děje.....
listopad 06, 2016 16:57
NČ : Lenka1
já jsem jenom chtěla říct, že se ještě necítím tak stará, abych to zabalila a odevzdaně čekala (a nevím jestli někdy vůbec na tohle dost stará budu), odkud to přilítne a pokud si myslím, že existuje nějaká cesta, jak z toho ven, tak by se měla zkusit.

Mráz už hezkých pár let nepřichází z Kremlu ale odněkud úplně jinud.
listopad 06, 2016 17:00
Už to Lenko chápeš? : *NČ*
Můžeš argumentovat úplně vším. Stejně se dozvíš, že seš sovětská agentka. Televize to tak včera říkala, tak je to tak! O televizi a o bibli se nediskutuje!
Jak to říkala moje zbožná babička: Blahoslavení, chudí duchem, neb jejich bude Království nebeské!
Oni nechtějí diskutovat, neboť ONI VĚDÍ!

listopad 06, 2016 17:03
Lenko1, promiň, ale buď jsi padlá na hlavu nebo ze sebe schválně děláš hloupější, než jsi. : Myška
Nebudu tu dokola vysvětlovat svůj postoj, svoje názory. Napsala jsem je do diskuzí na Kudle mockrát a velice srozumitelně. Takže pokud jim nerozumíš, tak je chyba na tvém přijímači a s tím já nic nenadělám.
listopad 06, 2016 18:00
He;e : polárka
cos to zrovnqa rikal NC o te babicce?
listopad 06, 2016 18:03
Proc bych to NČ delal? : Mikin1
V zivote jsem nikoho neudal, na to jsou zde jini. Kteri se praskanim dokonce chlubi.
A navic - mam za to, ze 17. Listopadu trefi par rudochu slak a trochu se diky tomu procisti vzduch.
listopad 06, 2016 19:27
oprava : Lenka1
....a EU totalita není, i když má všechny znaky.

P.S. jo, svoje názory jsi napsala, ale pokud jsi proti mmuslimské invazi a zároveň podporuješ pražskou uměleckou kliku a Schwarzenberga a politiku EU (tedy s výhradami, já zapomněla), tak jsi poněkud schizofrenní.

Důležité je umět odlišit věci podstatné od těch nepodstatných. To ty zjevně neumíš. Promiň.
listopad 06, 2016 19:32
Lenko1, já si fakt nemyslím, že by nám jakkoliv pomohl příklon k Rusku, pokud nechceme znovu patřit do východního bloku. : Myška
Já nechci. Ty jo, nebo spíš, tobě by to nevadilo a vidíš východisko ze současné situace právě v Rusku (a možná v Číně jako Zeman?. Rusko nám ale v ničem nepomůže, protože Putinovi by se destabilizace Evropy náramně hodila. On přece chce rozšířit svůj vliv na území bývalého východního bloku. Obdivuje Stalina A Brežněva...
Pokud se sama Evropa (jednotlivé státy i EU) nezačne chovat jinak, tak se z toho srabu, do jakého zabředává celá Evropa, nevyhrabeme. Jestliže bychom žádali pomoc Ruska, tak to bude pokyn pro Putina k rozšíření vlivu. TO já nechci.
Podle vás a jiných mnohých lidí je volba EU nebo Rusko. A já to vidím jinak.

Pražská umělecká klika - víš co mi to připomíná? Padesátá léta a hon komunistů na vzdělané myslící lidi. Pokud odmítali spolupráci s komunisty, pokud nevyli s vlky, končili ve vězení nebo alespoň nemohli pracovat ve svých profesích a byli rádi, když sehnali nekvalifikovanou manuální práci. Škoda, že už je to zase tady...
listopad 06, 2016 20:10
NČ, ty ses ale rozčílil! : Myška
Tak pozor, ať ti nepraskne cévka v mozku. Ve tvém věku a při tvé životosprávě to může být každým okamžikem.
listopad 06, 2016 20:11
Doplním příspěvek určený Lence1, aby to někdo nějak špatně nepochopil. : Myška
Nemyslím, že je tady pronásledování jako v padesátých letech, ale rétorika jako tehdy ano.
listopad 06, 2016 20:14
... : Mikin1
Uh, ztrata svobody, navrat k diktature a do ruskeho podruci za laskave asistence starych komunistu a darebaku jako je Okamura je "nepodstatna vec".
Tak to teda pekne dekuju..... smilies/shocked.gif
listopad 06, 2016 20:15
No, vy jste se zase rozjeli... : d@niela
jak malí...
že vás to tak baví :-)))

tak jsem něco promazala, ale nebaví mne to, tak pokud někdo cítí potupu, že toho má vymazaného víc než druhej, tak to je jen tím, že - je to fakt malicherný...
listopad 07, 2016 06:37
Danielo, jaký smysl má, že některé diskuze promažeš? : Myška
Tím přece zbývající příspěvky na sebe nenavazují a nedávají smysl. Tady i na diskuzi pod článkem REAKCE NA VAŠE REAKCE.
Je to neseriozní.
Já vím, mám možnost sem nechodit, když mám výhrady. Po stopnutí Mikina jsem to i na čas zabalila, a pouze občas četla. Vrátila jsem se, protože mi připadalo škoda zabít Kudlu jen jednobarevnými názory. Doufala jsem v nemožné - že se po tom výlevu emocí, které ukončila stopka Mikinovi (udělená zcela nespravedlivě pouze jemu, přestože mnimálně dva diskutující by si ji zasloužili stejně nebo ještě víc, ale ti jsou buhvíproč tebou protežovaní), situace uklidní a přece jen to nějak půjde. Možná by i šlo, nebýt nesmyslných zásahů...

listopad 07, 2016 07:56
Dani : Lenka1
je blbý, když ti vadí "ošklivá" slova a víc neřešíš.

Pak dochází k tomu, že komentář "žlučovitá osoba začne ječet" tam zůstane, což si myslím, že urážka je a na druhou stranu výraz "EU a NATO na nás sere" zmizí, což urážka není.

Pak, jak psala Myška to fakt nedává smysl.

No, dělej, jak myslíš, tvůj web.


listopad 07, 2016 08:55
Ono je to slozity : Mikin1
tech par zlucovitejch lidi kteri si sem chodi jen ulevit a sproste nadavaji atmosferu opravdu otravuje, ale smazanim jejich vykriku se maze i evidence. A oni si pak ukrivdene stezuji.......
Takze fakt nevim. Smazat tech par poslednich komentaru od NČ ale asi smysl fakt melo......
listopad 07, 2016 09:14
Tak já se teda musím zastat Daniely, : Míša šíša
pokud tu někdo napíše, že je to neseriózní. To je fakt hodně troufalý tvrzení.
Daniela zcela jasně napsala 1.listopadu v článku "Moji drazí a milovaní" toto: pokud najdu v nějakém příspěvku jedno jediné sprosté slovo či i jinak vyjádřený vyloženě zlý útok na jiného pisatele, budu bez milosti celý komentář mazat.
Tak co je na tom neseriózního, pokud dodrží to, na co předem upozorňovala???

Lenko, jak píše Daniela - jsou to malichernosti řešit, zda se ten jeden komentář smaže a druhý ne. Navíc pokud tu zůstanou jen komentáře Mikina a bude číst komunikaci někdo nezasvěcený (kdo ty vaše smazané komentáře předtím nečetl), tak si udělá na Mikina zcela jasný názor a vlastně to v důsledku bude jen ve váš prospěch. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/wink.gif
listopad 07, 2016 09:17
Strejdo, : Míša šíša
reaguju opožděně, ale zabývala jsem se o víkendu jinými aktivitami, jak jsi nám ostatně i sám doporučil. No, že tady ztrácíme čas... to víš, Kudlanka je moje už srdcová záležitost.
Jinak ráda jsem tě zase "viděla". smilies/kiss.gif Však jsem na tebe vzpomínala, zda jsi oukej. Těší mě, že ano.
A děkuju ti, náčelníku, že ses mě zastal. Ona ale bb moc dobře ví, jak to tenkrát s tím svetříkem bylo. Jenže na mě neměla co vytáhnout za těžkej kalibr, tak se musela spokojit aspoň s tímto. Mně je to jedno, nechává mě to klidnou.
Tak se měj krásně, strejdulíne, a ať v těch horách nezachumelíš. smilies/wink.gif
listopad 07, 2016 09:29
Marty : Míša šíša
díky za odkaz na článek F.Matějky. Perfektně napsáno.
listopad 07, 2016 09:32
Míšo šíšo, pro mě to neseriozní je. Mazáním příspěvků se pozměňuje diskuze, mění smysl těch příspěvků, které zůstávají. : Myška
Pak v diskuzi některé příspěvky "visí" bez patrné souvislosti. Nemám ráda manipulaci a proto jsem i proti mazání příspěvků. Kdyby tu zůstaly všechny příspěvky, mohou si čtenáři udělat vlastní úsudek o pisatelích, nezkreslený cenzurou.
listopad 07, 2016 09:35
No nevím, Míšo šíšo, jak by se ti líbilo, kdyby ti někdo schválně pozměňoval nick do směšné či dehonestující podoby? : Myška
A přitom se ten tvůj pro to přímo nabízí...
listopad 07, 2016 09:38
. : Míša šíša
tech par zlucovitejch lidi kteri si sem chodi jen ulevit a sproste nadavaji atmosferu opravdu otravuje

Žlučovitý Mikine, stále čekám na tvoji omluvu. Svým mlčením k tomuto jen potvrzuješ, že jsi sprostý lhář, zbabělec a slaboch, otravující zdejší atmosféru.
listopad 07, 2016 09:43
Myško??? : Míša šíša
No nevím, Míšo šíšo, jak by se ti líbilo, kdyby ti někdo schválně pozměňoval nick do směšné či dehonestující podoby?

Vůbec nechápu, proč se mě na tohle ptáš a jak to souvisí s tím, že Daniela maže nevhodné komentáře.
listopad 07, 2016 09:50
Fakt nevíš, Míšo šíšo, proč se tě na to ptám? : Myška
To přece souvisí s tvým příspěvkem v 9:29. Vlastně nevím, jestli ty konkrétně jsi Mikinovi zesměšňovala nick. Takže jestli ty ne, tak se omlouvám.
listopad 07, 2016 10:06
Miso, siso : Mikin1
odpovedel jsem ti zcela jasne. Jen si vzpomen na svuj krik o "lzicce medu a kyblu ho*en". Lzi a nadavej dal. Ja o tvou omluvu nestojim a muj problem to neni.
listopad 07, 2016 10:13
Myško, : Míša šíša
to bylo adresováno strejdovi a nerozumím, proč chceš znovu rozebírat "svetřík", ke kterému v této diskuzi už bylo řečeno vše a není více co dodat.
listopad 07, 2016 10:51
Mikine, : Míša šíša
takže věta "Lepší lžička medu než kýbl ho*en" je obhajování komunistických a nacistických zločinů??
Ale jdi ty, to přece nemyslíš vážně... Neztrapňuj se ještě víc než už ses tu ztrapnil.
Upřesni, kde jsem tu lhala a nadávala, buď tak hodný prosím. Stále mě z něčeho osočuješ, ale nedokážeš to ničím podložit. Takže kdo tu lže, nadává a uráží?
listopad 07, 2016 10:56
Nechci, Míšo šíšo. : Myška
Buď klidná.

listopad 07, 2016 11:16
Myško, : Míša šíša
jsem klidná, proč bych neměla být?
listopad 07, 2016 11:24
Míšo : Lenka1
cit:
Navíc pokud tu zůstanou jen komentáře Mikina a bude číst komunikaci někdo nezasvěcený (kdo ty vaše smazané komentáře předtím nečetl), tak si udělá na Mikina zcela jasný názor a vlastně to v důsledku bude jen ve váš prospěch.


No,na tom něco je.


listopad 07, 2016 11:41
Pane jo, : Mája*
takže Míša šíša je komunistka a nacistka,která by se měla plížit kanálama,protože kdysi napsala něco ve smyslu,že raděj měla dřív na výběr z 5 jogurtů,než dneska z 30 plných sr.ček.To jako fakt?A stalking Deeres,která po nadávkách od Mikina a jeho kámoše(třeba i takových,jako vaši rodiče byli zmr.i,pár stovek vás měli vás v r.89 popravit....),poslala nějakej posměšnej obrázek?Nebyla větším stalkingem fotka Polárčina srubu "s bordelem",která tu kdysi proběhla?
listopad 07, 2016 12:11
Majo : Mikin1
to ze jsem rekl? Ze tys delala hlasatelku na Radio Jerevan? smilies/wink.gif
Mimochodem - jogurty byly za te vasi diktatury jen dva. Jeden s marmeladou, druhej bez ni.
listopad 07, 2016 12:26
Mazání příspěvků : Mája*
V tom souhlasím s Myškou,taky mi vadí.Často tu bylo spoustu komentářů k něčemu,co už bylo vymazaný,občas sem fakt nevěděla o co jde(třebas to se strejdou).Některý věci pak ví pár zasvěcených,co měli štěstí,že si je stačili přečíst.A hlavně,pořád se tu dokola opakuje-ukaž,kde jsem napsala tohle nebo tamto,jinak lžeš a ono to právě u těch "nejvýbušnějších" komentů už ani nejde,protože jsou v čudu.
listopad 07, 2016 12:33
Proč to zesměšnování,já nelžu MIKINE : Mája Polanská
... : Mikin
Tahle komunisticka ukrivdenost je typicka. Oni sami nadavat a pomlouvat muzou kdy se jim zachce. Jeste se jim to zda byt zabavne. Ale beda, kdyz jim nekdo oplati stejnou minci.
Kdyby byla nejaka spravedlnost, tak by jich bylo nekolik tisic v roce 89 popraveno a zbytek putoval do vezeni.
Ale diky humanite slusnych lidi (predevsim Vaclava Havla), nebyl potrestan prakticky nikdo. A namisto vdecnosti ukazuje tahle sdpodina vice a vice drzosti. Napriklad rostouci pocet urazek na adresu Vaclava Havla prave zde na Kudlance.
duben 12, 2016 21:19
listopad 07, 2016 12:56
Napsala jsem ti to celým jménem, : Mája*
abych nebyla za anonyma a ty za hrdinu smilies/grin.gif. A to o těch zmd.ch, psal tvůj kolega Benhur.
listopad 07, 2016 13:00
No vidis Majo, : Mikin1
presna citace (navic doplnena podpisem) je vzdycky lepsi nez nejake pomluvy, urazky a prihlouple reci o tom, jak se nekdo obleka nebo jak vypada.
Jeste by to priste snad chtelo odkaz na celou diskusi, aby to nebylo vytrzene z kontextu a aby si kazdy mohl precist, na coze jsem to tehdy reagoval.
Napsal jsem to tehdy myslim docela dobre. Havel udelal v roce 89 vse pro to, aby nedoslo k nasili a prave komunisti nebo jejich obhajci by mohli projevit trochu pokory.
listopad 07, 2016 14:21
Proč to vykrucování,Mikine : Mája*
žádný vytržení z kontextu,adresoval si to přeci přímo nám, "komoušům a náckům",co jsme se s tebou v těch diskuzích dohadovali.K čemu odkaz právě na tuhle diskuzi,když tam bylo plno těch nejhorších komentářů už dávno vymazáno.Pokud jde o pomluvy,nebo urážky na to jak vypadáš,oblékáš se,s někým si mne bud pleteš,nebo prostě kecáš.Nikdy jsem nic takovýho o tobě nepsala,nemám ve zvyku používat tyhle věci v diskuzi,jestli tvrdíš že jo,určitě mi sem dáš odkaz,vid?
listopad 07, 2016 14:50
poslouchej Majo : Mikin1
Ty nejhorsi komentare byly opravdu vymazany. Propagace zlocinnych rezimu je nastesti zakazana. A ja doufam, ze se k tem "komousum a nackum" opravdu neradis.
Nebyl jsem to rozhodne ja, kdo se tehdy uchyloval k urazkam. Anebo presneji - odpovidal jsem stejnou minci asi tak na 10% te spiny.
Pokud si nekdo opravdu mysli ze bylo za komunisticke nebo nacisticke diktatury lepe nez dnes, rad si s nim o tom popovidam.
Slusne a bez osobnich utoku.
A to kdykoliv.

listopad 07, 2016 21:18
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]