O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DVĚ SLEPICE? PDF Tisk E-mail
Pondělí, 15 únor 2016
Na začátku roku 2013 se vydaly dvě mladé ženy, Hana Humpálová a Antonie Chrástecká na cestu do Indie. A protože to byly holky odvážné, zvolily pozemní cestu. Legendární Hippie Trail sice už dnes není ani tak populární, ani tak bezpečný jako v době své slávy v sedmdesátých letech, ale přesto ho každý rok absolvují tisíce většinou mladých a nezávislých turistů, známých jako backpackers, česky baťůžkáři.

 

 

 

 

 

 

     Když holky přejely hranici z Íránu do Pákistánu, musely jako první překonat stát Balochistán. I když tohle území není tak nebezpečné jako některé provincie poblíž hranic s Afghánistánem a celá trasa je popsána v průvodci Lonely Planet, cestování tímhle krajem se nedoporučuje. V roce 2011 zde byl unesen švýcarský pár, kterému se později podařilo ze zajetí uprchnout; a v roce 2012 došlo k únosu a později i k vraždě mladého Brita.

 

 

 

 

 

     Backpackerum, kteří nechtějí příliš riskovat, proto v roce 2013 doporučovaly tamní úřady, aby si pro cestu odlehlými oblastmi najaly ozbrojeného průvodce. To také obě výše jmenované mladé ženy udělaly, nastoupily do autobusu a vyrazily na další cestu. V oblasti Nok Kundi byl jejich autobus zastaven deseti ozbrojenci převlečenými za vojáky bezpečnostních složek a obě holky byly uneseny i se svým průvodcem, který byl později propuštěn.

 

      Zbytek příběhu už všichni známe.

 

      Důvod, proč tohle všechno píšu, je nesmyslná smršť nadávek a urážek, které se v médiích i na sociálních sítích na hlavy nešťastných holek sesypaly. Krávy, husy, slepice, Hanička a Tonička, dvě blbky, které vlezly tam, kam neměly.

 

     Přisadit si musel i populistický pan prezident nepříliš prezidentským prohlášením o tom, že by je přehnul přes koleno a naplácal jim na zadek. Přitom jediný zločin Hany a Antonie spočíval v tom, že měly smůlu. A že trochu podcenily nebezpečí. Tou trasou projedou ročně tisíce lidí. Já jsem několik z nich potkal před třemi měsíci v indickém Rajasthanu, nedaleko hranic s Pákistánem. Byla mezi nimi i žena, která to projela sólo.

 

 

 

 

      Krátce po únosu byl ten samý rok pákistánským Talibanem vyvražděn horolezecký tábor pod Nanga Parbatem. Mezi 10 oběťmi byli i horolezci ze Slovenska. Přesto se do oblasti pákistánských Himálájí vypravilo příští rok hned 50 horolezeckých výprav, včetně slavného českého horolezce Radka Jaroše, který tam zdolal bez kyslíku a nosičů svou poslední osmitisícovku - K2.

 

 

 


 

 

 

      Riziko je součást života. I na člověka, který sedí celý den na zadku, může spadnout lustr. Riskovali pánové Hillary a Tanzing, riskovali astronauti při cestě na Měsíc, riskovali i Hanzelka a Zikmund. Risk, který obě holky podstoupily, nebyl nijak obrovský. Měly prostě smůlu. Než lidé začnou někomu nadávat, měli by si ověřit fakta.

 

 

 MIKIN, taky tulák

 

 

 

 

Komentáře (129)add feed
Dik Danielo, : Mikin
to byl fofr.... Zkusim co nejdriv dopsat Cestu do Shangri-La.
Ty dve vlastni fotky ktere jsem omylem poslal v prilis nizke kvalite jsou Rajasthanu. Nejvetsi nebezpeci od domorodcu spocivalo v tom, ze se s nami chteli vyfotit. Hlavne s Joanne. Nejhorsi to bylo v parcich a u historickych pamatek. Obcas jsme museli doslova prchat.
únor 15, 2016 22:32
Já to vidím jinak. Za situace, která panovala a panuje v té oblasti, při skutečnosti, že cestují samy dvě holky, tak snad : Myška
nemůže nikdo soudný uvěřit, že je může ochránit jeden ozbrojený průvodce, pokud si je někdo vyhlédne, jak se bezpochyby stalo.
Jely na vlastní nebezpečí, stejně jako ti v úvodu zmínění horolezci. Ale dvě samotné holky nejsou v bezpečí ani v daleko civilizovanějším světě, než do kterého se vydaly. A to by měly při svém vzdělání umět vyhodnotit. Nestalo se, a to, co si zažily si přivodily svou blbostí. Není mi jich líto. Kvůli nim bylo auf buhví kolik lidí, a buhví kolik jejich záchrana, nejen vykoupení, stálo, nad těch přiznaných 145 milionů.
Prostě nejdražší slepice na světě...


únor 16, 2016 06:41
... : mia I
nejsem cestovatel jako Mikin, ale mám třeba synovce cestovatele-batůžkáře, který cestuje do Asie, Afriky,.. a vždycky trneme strachem, aby se v pořádku vrátil a aby si nedovezl nějakou exotickou nemoc , byť má očkování. Myslím, že tuhle cestu, jakou zvolila děvčata, by nezvolil ani on.

Pamatuju si, když děvčata zmizela, jak můj syn , pro kterého jsou děvčata cizí, z toho byl špatný. Nedokážu si představit tu bolest, permanentní napětí , obavy, které musely zužovat rodiče a blízké Antonie a Hany, kteří mají k holkám citovou vazbu. Těm především děvčata ublížila.

A aby toho nebylo málo, Hana konvertovala. Což musí být pro její matku po letech strachu zdrcující. Nejen sobě, hlavně rodičům ublížila děvčata nadosmrti. Protože rodiny těch děvčat se budou do smrti prát s vlnou zášti a nenávisti, s prožitým traumatem.

Myslím, že je dost krásných míst v Evropě i na planetě, kam se dá vcelku bez problémů vyrazit. Jsou tam pro ženy určitě lepší hygienické podmínky, jiný náhled na ženu v 21. století než právě v oblasti, kde byla děvčata unesena. A výkupné za Hanku a Tonču bude použito zase jen k násilnostem, zabíjení, žádné dobré věci neposlouží.

A jinak se musím lišácky smát, jak sis Mikine neodpustil zase rýpnutí do Zemana. smilies/wink.gif
únor 16, 2016 07:02
Damy, : Mikin
respektuji vas nazor. I ja ten svuj rekl. Stejne mineni jako ja meli ostatne i lide ktere jsem potkal v Rajasthanu, ba i jeden muj cesko-kanadsky kamarad, ktery dela trekarum v Himalajich spoustu let pruvodce a ktery mluvi plynule Urdu.
O panu prezidentovi bych se nezminil, kdyby se i on svym obvyklym "taktem" do situace nenamontoval. Na jeho obhajobu je snad mozno rici, ze vi o cestovani s ruksakem po svete uplne ho*no a ze jen rekl to (jak je u populistu zvykem), co chtel slyset dav.
únor 16, 2016 07:41
Taky vím o cestování s ruksakem po světě úplné... nic. : Myška
Ale na to, aby si člověk udělal svůj názor na danou záležitost, nemusí obcházet zeměkouli s ruksakem na zádech. Informací je v dnešní době spousta a dát si dohromady dvě a dvě není těžké.
únor 16, 2016 07:46
Mysko, : Mikin
s tim souhlasim. Ja se to tady uz dlouho snazim vysvetlit lidem, podle kterych nevim nic o situaci v Cesku.
Ale taky je pravda, ze po bitve je kazdy generalem.
únor 16, 2016 07:55
Po bitvě generálem... : Myška
Neřekla bych, že je to správné přirovnání. Tady spíš platí na ty dvě slépky - kdo chce kam, pomozme mu tam. smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
únor 16, 2016 07:59
Mikine : mia I
možná se zeptám blbě. Ale když jsi takový cestovatel, vysvětli mi, jak a hlavně v jakých hygienických podmínkách by se děvčata v těch horách léčila třeba při akutním zánětu močových cest, při gynekologickém zánětu, zánětu slepého střeva?? Možná než by se dostala k nějaké pomoci tak by tam zemřela stejně. Takže risk to byl tak jako tak.

Však nebylo možné si nevšimnout (už jsem to tu na Kudle psala), že Antonie si po příjezdu sedala přesně jako jsme si kdysi porodu sedaly s rodičkami na porodnici k obědu - nejdřív se opřít dlaní ruky a pak opatrně dosednout. Myslím, že nějaký gynekologický problém měla a ta barva pleti ve tváři byla jako po žloutence , taková popelavá.
únor 16, 2016 08:04
Mio, třeba tam porodila... : Myška
Nebylo by to nepravděpodobné.
únor 16, 2016 08:27
Neřešila bych už kam a proč ty dvě holky původně jely. : mamča
Jsou už naštěstí zpátky, i když to daňové poplatníky stálo dost peněz, které by se daly využít někde jinde a líp, třeba na nemocné děti.
Ta blondýnka Antonie už pracuje, sice v nějaké "neziskovce", ale nějakým způsobem se snaží začlenit zpět.
Co mě ale zvedlo ze židle, je "výlet" té druhé holčiny. Napřed se hovořilo o tom, že se chtěla vrátit ke svým únoscům. Pak to dementovali s tím, že jela s celou rodinou na dovolenou do Turecka.
JAK, NA DOVOLENOU ? Ta holka i celá její rodina by se měla snažit splatit aspoň část toho, co bylo na návrat Hany zaplaceno z peněz nás všech. Že prý to zaplatila vláda smilies/angry.gif. Pokud vím, tak "vláda" žádné vlastní peníze nemá. Má jenom to, co zaplatí všichni pracující na daních.
Né, že bych čekala, že si Humpálovic rodina prodá střechu nad hlavou aby zaplatila za "rizikovou turistiku" své dcery, ale jezdit si teď. po tom všem, po zahraničních dovolených, to beru jako provokaci.
únor 16, 2016 08:45
Mezi nama - pokud bvyste vyvázli ze zajetí v muslimské zemi, : Myška
jeli byste téměř vzápětí na dovolenou do muslimské země?
únor 16, 2016 08:49
Mio : Mikin
o tom jak se vedlo holkam v zajeti pochopitelne nic nevim. Ale jestli se ptas na hygienicke podminky pri cestovani v techhle oblastech, tak to vubec neni zle.
Backpackers obvykle prespavaji v levnych hotelech nebo guesthousech, ktere jsou i v malych vesnickach. A tam jsou docela normalni koupelny. Pochopitelne je rozdil mezi pokojem za $5 a za $15, ale vetsinou to docela ujde. Ani s cistotou na pokojich to neni tak zle. My ted behem mesice v Rajasthanu a Himachal Pradesh meli parkrat spinava prosteradla, blechy ani jednou a prvniho svaba az po mesici v Delhi. smilies/smiley.gif
V Bangladesi to bylo podobne a to chudsi zeme nez Pakistan. Problem je s pitnou vodou, ta se musi vetsinou kupovat balena, ale dostanes ji v kazdem obchudku. Lekarny jsou skoro vsude a treba leky proti prujmu nebo antibiotika dostanes snadno a bez predpisu.
V zajeti to mohlo byt ovsem neco jineho, o tom zadna. Ty holky vypadaly strasne.
únor 16, 2016 08:54
... : deeres
Antonii Chrásteckou jsem nedávno viděla v nějakém šotu v TV. Ano pracuje v neziskovce, ale jako osobní asistentka postižené osoby, takže žádná vyžírka, moc mluvit nechtěla, ale byla si vědoma toho, že má být za co vděčná.
Tu druhou jsem v TV neviděla, ale na fejsu někdo uveřejnil její fotku, jak čeká na zastávce autobusu. Byla navlečená v nikábu, vlastně vyloženě nikáb to nebyl, obličej byl vidět a ten pytel také nebyl úplně černý. Možná montáž, nedovedu posoudit, ale vypadalo to jako focené mobilem. Ale nikde jsem nečetla, ani neslyšela, že by stejně jako Antonie někde pracovala, taky proč, raději si jezdí po dovolených.
únor 16, 2016 09:25
Nemám čas : Lenka1
číst příspěvky, takže jenom v rychlosti - při čtení článku jsem si říkala "co je to za idiota, kterej ty dvě blbý nány obhajuje?"
Po tom, co jsem dočetla na konec, mi to už bylo jasný.

Dál no comment.
Radši.
únor 16, 2016 10:12
... : Vodoměrka
No jo, největší generálové po bitvě jsou většinou lidi, co nevytáhli paty z rodné vísky... smilies/grin.gif

Já půjdu proti proudu... myslím, že daleko víc státních peněz proteklo úplně jinými kanály, proto nějaké drobné vynaložené za záchranu dvou životů našich občanek mi přijdou jako dobře vynaložené peníze... a že i po tak hrozném zážitku si dovolí vyjet s rodinou na dovolenou? No hrůůůůza, už by navěky měla zůstat doma a neodvažovat se být veselá a relaxovat... Jediné, o čem by se dalo polemizovat, je to, že s teroristy se nevyjednává a neplatí se jim...

Mio, jak píšeš o těch hygienických podmínkách... věřila bys tomu, že i když země vypadá sebechudší a jako kdyby se v ní zastavil čas, i přesto je tam čisto a bacily na tebe neskáčou víc než třeba někde u nás na chalupě, kde máš suchý záchod a když se chceš okoupat, tak si ohřeješ vodu v kotli?

Myško, možná že tam porodila... pak bych pochopila, že se chtěla vrátit za svým dítětem... pak by mi to celé dávalo smysl... ale odsuzovat ji za to nebudu... ani jí nadávat... možná, že pro většinu z vás jsem tedy idiotka, ale klidně budu a budu ráda za každého zachráněného Čecha nebo Češku... i když si vyjedou někam do té části světa, kam se nejezdí běžně... proč tedy například léčíme i kuřáky, alkoholiky a narkomany? Ti si za to taky můžou sami... smilies/wink.gif
únor 16, 2016 11:57
ano, s tím souhlasím, nehledě na to, že se naši mocipáni asi nemohli rozhodnout jinak. : d@niela
Jak víte, máloco se už dnes opravdu ututlá.
A teď si představte, že by se nějak proslechlo - a to by minimálně z té druhé strany přišlo docela určitě, že obě dívky mohly být zachráněny - a Česká republika to odmítla...

Prostě i když je uzus, že s teroristy se nevyjednává - tak se vyjednává, smlouvá a platí. A vyměňuje.
Věřím, že tak to platí všude.

Ano, občas někoho teroristi podříznou, zastřelej. Ano, občas ta jejich mateřská strana řekla, že "holt toho ne..."
Ovšem do takových detailů my, řadoví obyvatelé, nemáme šanci nahlédnout.
únor 16, 2016 12:08
Vodoměrko : mia I
já jsem si spíš říkala, kdyby v těch horských končinách, kde auto může jet rychlostí 20 (?) km za hodinu po kamenité cestě dostala třeba akutní zánět slepáku, za jak dlouho by tak asi mohla přijít první pomoc? a v jakých hygienických podmínkách bude asi taková nemocnice, jak to bude s operací, pooperační péčí? píšete , že tam jsou celkem dobré hygienické podmínky. Já čtu třeba velice pěkný blog Jakuba Litoše o Austrálii a právě ten se v Asii nakazil nějakou střevní chřipkou nebo něčím podobným. A po letech má vážné neurologické potíže, které přičítá právě nemoci v Asii. Znám turistu, který si přivezl svalovce ve střevech a to žil v pěkném hotelu.. Proto jsem se ptala na tyhle věci.
únor 16, 2016 12:12
Mio, : Vodoměrka
tak máme za sebou několik dovolených, kde se po těch horských cestách dalo jet občas i daleko méně než 20km/hod...
Chodíš na houby? Nebo chodila jsi někdy na houby do lesa? Představ si, že by se ti v době, kdy u nás ještě nebyly mobily, něco stalo někde uprostřed lesa... stačí, aby sis zlomila nohu... a nikde ani živáček... nebo si přivodila i horší úraz... myslím, že ta pravděpodobnost je zhruba stejná... jinak i u nás i dnes ještě občas někdo zemře na akutní zánět slepáku... co vím, tak jednou to byl i nějaký slavný režisér nebo kameraman, jen si nemůžu vybavit jeho jméno...
únor 16, 2016 12:21
Nejlepší je diskutovanou záležitost globalizovat a relativizovat - proč léčíme kuřáky a narkomany, daleko víc státních peněz proteklo úplně jinými kanály, atd. : Myška
Ano, léčíme narkomany a alkoholiky, ano, větší prachy protékají úplně jinými penězovody... Ale to nijak neomlouvá ty dvě "cestovatelky" ani to, že byly vykoupeny.
únor 16, 2016 12:31
. : Míša šíša
Tak já souhlasím s Vodoměrkou. Ano, ten výlet do tamních končin byl risk, ale zrovna tak riskovali jiní, kteří letěli třeba na dovolenou do Egypta, Tunisu apod. - teroristický útok lze dnes očekávat vlastně kdekoli.
A zrovna můžeme vzít za příklad Vodoměrčinu dovolenou s malým dítkem v Albánii - krásně si to užili, viděli nádhernou přírodu, setkali se s milými lidmi... A jiný mladý pár tam dovolenou bohužel nepřežil (byli zavražděni). Kdyby s tímhle člověk vždy dopředu počítal, tak by opravdu nemohl vytáhnout paty z baráku.
Peníze za výkupné těch dvou dívek mě osobně teda vůbec nemrzí, je dobře, že to česká vláda udělala, i když k tomu použila peníze daňových poplatníků. A jak už tu kdysi Daniela zmínila - představte si, že někde unesou vaše dítě, vaši dceru. Taky by vám vadilo, že za ni stát zaplatil výkupné a že se vám vrátila domů živá? A přivítali byste ji slovy "ty slepice, proč jsi nezůstala doma?" ?

Ani se mi nechce psát, že holky udělaly chybu. Jednaly možná neuváženě, zvolily si nebezpečnou lokalitu a jeden průvodce je ochránit nemohl. Těžko je ale mohla doprovázet celá armáda, že jo.
Posuzovat, že jedna po návratu odjela na dovolenou a v čem chodí oblékaná... houby víme, co holky prožily a jaké to na nich nechalo psychické následky. Třeba odjela někam jinam, aby utekla před mediálním tlakem tady, třeba z jiného důvodu. Je mi to jedno. Jak píše Vodoměrka - peníze nás daňových poplatníků se vyhazují za úplně jiné kokotiny a v miliónech, tenhle pakatel mě fakt nechává klidnou.
únor 16, 2016 13:17
... : bb.
Souhlas s Vodoměrkou a Míšou šíšou, rozebrala jsem to už jinde, tady to znovu rozebírat nebudu. Já tedy psala i o tom, že holky udělaly chybu v tom, že podcenily nebezpečí, ale Vodoměrka a Míša šíša mají pravdu, nebezpečí číhá všude a aby ho člověk nepodcenil, nesměl by vytáhnout paty z domu. Aspoň do chvíle, než začne hořet sousedovic byt...

drobný detail, Míšo, to o rodičích, kterým bychom neřekli, že holky nezachráníme, protože je to moc drahé, jsem psala já,
Naopk to, co Daniel napsala, mě zarazilo "- pokud si kliknete na todle - napadne vás totéž co mne? Tedy - budeme mít na další výpalné za tyhle dvě buchty? "
Proč "buchty"?? Jsou to dvě mladé ženy, slečny, dejme tomu, že pro nás co jsme o 15 a víc let starší jsou to holky, že jim některé kudlanky říkají různými hanlivými výrazy, to mě u nich nepřekvapí, ale u Daniely bych čekala korektní, nestranné pojmenování.

Hezky to vyjádřila Jana Cíglerová ve svém pondělním sloupku. O Češích, co se nechali unést v Libanonu, by si Miloš Zeman nedovolil říct (volně cituju) "být jejich rodiči, láskyplně bych je políbil a pak je přehnul přes koleno a naplácal jim".
Jenže "libanon" zdejším daňovým poplatníkům nevadí, protože tam se nemluví o konkrétní částce a nějaký Fajád je jim šumák, že.
únor 16, 2016 14:04
... : bb.
to, že jiný muž, jiní muži, prošustrovali z našich peněz 5 miliard, odkaz jsem sem dávala v jiné diskuzi, to taky nechá spravedlivě rozhořčené občany v klidu, ale jak se můžou povozit po dvou mladých holkách, hrr do toho
únor 16, 2016 14:05
co mi trochu vrtá hlavou : vlk
je to, že když mně někdo zavře do koncentráku, já po dvou letech náhodou přežiju a vylezu, tak si nenavlíknu nacistickou uniformu a nebudu po večerech studovat Mein Kampf a nepověsím si na zeď Hitlera.

Nebo bych měl po dvou letech v Gulagu vstoupit do KSČ, klanět se Stalinovi a vzývat Marxův Kapitál?
únor 16, 2016 14:09
... : bb.
a ano, určitě si nepřeju v Evropě vlny a vlny lidí cizinců bez dokladů, s nejasným původem a nejasnou minulostí a čelit všem problémům s tím souvisejícím, přesto trvám na tom, že řešení není a nemůže být to v čem se někdo tak vyžívá, když si to představuje
Ale jak už jsem psala, když je sem zveme (my Evropa) a jasně neřekneme stop, dost, neuzavřeme Evropu zvenku a nedáme jasná pravidla pro lidi co budou přicházet a jasná pravidla pro pomoc ohroženým lidem, když je sem vpustíme, tak pak je nemůžeme tady začít střílet na potkání
To by bylo stejně primitivní jako ty představy, v kterých si tak libujete a pořád dokola se vyžíváte v jejich líčení.
únor 16, 2016 14:10
vlku, : bb.
nevíme přesně a pravdivě, co jak se děje, co jak se dělo, Míša Šíša už to tu rozebrala, Vodoměrka taky
Pokud se v tom chcete donekonečna rejpat, asi vás to baví, ale na nic jiného stejně nepřijdete. Nebo prostě jen hledáte další důvod pro internetový lynč? K čemu jinému to je, tohle patlání se v tom, co se ASI stalo, co ASI udělaly blbě?

jinak taky https://cs.wikipedia.org/wiki/Stockholmský_syndrom
únor 16, 2016 14:15
a, spěchám a chyba se vloudila, komentář k imigrantům : bb.
patří pod jiný článek, jdu to překopírovat tam
únor 16, 2016 14:17
Mikine, : bb.
pěkný článek, dobře napsáno
únor 16, 2016 14:26
nechci : vlk
nikoho ukřižovat, ani se do nekonečna rýpat, jen jsem to chtěl pochopit. Děkuji za vysvětlení.

Stockholmský syndrom znám, ale tam šlo o prachy. Možná by se mu mělo říkat Janošíkovský syndrom.
únor 16, 2016 14:34
bíbí, asi to znělo pejorativně, uznávám a beru to ... : d@niela
ale psala jsem to pod dojmem současné situace. Bohužel, je to tak, že vlastně dnes a denně se někde (a nejen u nás) vydávají nějaké pěkné mladé dívky (spokojena s použitými slovy?) na cesty do nebezpečných končin.

Dost možná je to i tím, že já za mlada taky nekoukala na nějaké to nebezpečí. Ani jsem si netroufla všechno svým dětem vyprávět :-). Snad jsem se cítila v tehdejším světě bezpečněji? Nemyslím, že byl o hodně bezpečnější, jen bylo méně informací. Asi.

Ano - spala jsem v Tatrách pod širákem, jezdila stopem (a nejen po naší republice), dokonce i pak, kdy jsem byla sama s dvěma malými dětmi, jsem podnikala poměrně dobrodružné výpravy.
Nojo, ale - snad bylo těch násilníků o něco méně a přeci jen - nejezdila jsem do míst, tak vzdálených od naší civilizace...
únor 16, 2016 14:52
Vodoměrko, Míšo : mia I
jasně, že kdyby člověk pořád uvažoval co se mu kde může stát, nemohl by nikam. Ale přece jen bych rozlišovala - dvě mladinké dívky se vydaly do země , kde žena oproti Evropě neznamená nic. Mohly klidně zvolit cestu letadlem přímo do Indie kam chtěly, zvolily tuhle riskantní cestu a stalo se co se stalo. Byl to risk, který nevyšel a co mě osobně na tom vadí , není těch x milionů. Mně vadí hlavně to, že ublížily svým blízkým. Vždyť jak muselo být těm rodičům, když o nich neměly žádné zprávy, jak se jim mohlo usínat? Jak jim muselo být, když četly všechny ty nenávistné komentáře v tisku a pokud je nečetly, jistě se s nimi setkaly v okolí. Jak musí být mámě, která dva roka nevěděla, zda její dcera leží někde mrtvá nebo se na ní střídají tlupy špinavých primitivů? A když se dcera konečně vrátí, tak konvertuje, to je jako plivnutí do obličeje tý mámě. A holky teď prostě musí přijmout odpovědnost za svoje rozhodnutí což obnáší strávit i ty hanlivé komentáře. A trpět bude tou lidskou záští zase i jejich rodina, která možná ani s jejich odjezdem nesouhlasila.
únor 16, 2016 15:42
... : Mikin
Danielo, ty ses zblaznila? Spat v Tatrach s deckama pod sirakem? Vzdyt tam jsou medvedi!!!! smilies/smiley.gif
Ale vazne - ja se snazil najit neco o turistice v Pakistanu a nasel jsem jen to, ze v roce 2012 tu zemi navstivilo okolo milionu lidi. Ona je tam spousta starobylych pamatek, historickych mist, exotiky ..... Obe holky podle me riskovaly mnohem mene nez ucastnici horolezeckych nebo vodackych expedici a ty urazky na jejich hlavy jsou uplny nesmysl.
V souvislosti s tim Stockholmskym syndromem se nejcasteji mluvi o dcerusce tiskoveho magnata Patty Hearst, ktera byla v Kalifornii unesena levicovymi teroristy, "prevychovana" a nakonec se s nimi se zbrani v ruce ucastnila bankovnich loupezi. Teorie je takova, ze obet zacne byt vdecna svemu unosci za drobne ulevy, za soucit, ztotozni se s nim a zacne povazovat policii ktera se ji snazi vysvobodit za zdroj nasili.
Jinak souhlasim s Vodomerkou, Misou, Danielou a bb a jsem rad, ze se nad tim vsichni (s vyjimkou te prvohorni zizaly) zamysleli.
únor 16, 2016 16:39
... : Mikin
Nase mladsi holka Mary travi kazdy rok nekolik mesicu ve srubu na Rae Creek. To je 5 dnu chuze od nejblizsi silnice. Ja si vzdycky rikal co by se stalo, kdyby ji chytil slepak. No a on ji chytil minuly rok v lete, kdyz byla nastesti doma. Takze o jednu starost min...
Ja mam narozdil od ni kdyz tam jedu vzdycky trochu strach. To bude to asi tim, ze je me 58..... Ale pak si reknu, ze je lepsi neco zazit nez sedet doma na zadku.

únor 16, 2016 16:50
Mikine : mia I
to je věc názoru. Já zase když jsem jela za holkou do Německa, tak jsem si udělala cestovní pojištění a stejně jsem si říkala, hlavně ať se mi tam nic nestane, abych tý holce nepřidělávala starosti. říká se tomu ohleduplnost. Je rozdíl, když jel mladý pár do Albánie a stal se tam obětí trestného činu. Rodina celkem bez problémů dopraví jejich těla do vlasti a finančně ji to nezruinuje. A pak když se dvě holky, ač by mohly zvolit bezpečnější cestu, se vydají Pákistánem. Kdyby se nenašly, ani by jim ti rodiče neměli kam položit kytičku. A vzhledem k tomu, že si cestu ze zajetí neplatily ze svého , musí ustát i řeči,které jim jistě nebudou milé. Risk ano, ale taky pokoru a ohled na ty, kterým může moje rozhodnutí zásadním způsobem ovlivnit život.
únor 16, 2016 17:00
Lenko1. Jo! : NČ
Kdo nikdy neskočil ze skály po hlavě do neznámé vody, kde může být jak 10m hloubka, tak taky 1m pod hladinou tvrdej šutr, ten, aspoň podle některých obdivovatelek těch kravek, nikdy nepoznal, co je pravý život a pravé dobrodružství.
Mně osobně je úplně jedno, kdo do jaké vody skáče, je to čistě jeho věc. Ale že mu pak musím přispívat na jeho doživotní invaliditu, to mě skutečně *ere!

PS: Taky jsem ten článek omylem přečetl do konce. Kdyby byl autor uveden na začátku, ani by mi nestál za nanakouknutí.
únor 16, 2016 17:03
bb, to, co jsi napsala, tomu se říká relativizování a je to velmi hloupé a nebezpečné. : toulavej
Říkáš, že když někdo promrhá 5 mld, tak na dalších 150 milionech už vlastně ani tak moc nezáleží, je to přece o řád míň. To je ale špatná úvaha. Ty dvě holky byly hloupý slepice, který, kdyby zapojily rozum – kdyby tedy nějakej měly, což neměly – by nejely do, pro ženy, nebezpečný MUSLIMSKÝ země s ortodoxním výkladem islámu, zvlášť když jsou bílý. Kdyby se chovaly ROZUMNĚ, tedy nejezdily do nebezpečný oblasti pro bílý ženský, tak by se k těm promrhaným 5 mld už nemuselo platit NAVÍC ještě 150 milionů!

Nevím samozřejmě, jak se cestou chovaly, jak byly oblečený, jak moc na sebe upozorňovaly, ale předpokládám, že žádnej hadr na hlavě neměly, takže mezi ostatními na nádraží krásně svítily, takže budily pozornost a staly se snadnou kořistí. V takový zemi musíš splynout s davem, nevyčnívat, neupozorňovat na sebe. Jenže jako bílej mezi snědýma svítíš vždycky a ženská bez hadru na hlavě dvakrát. A co říká Lonely Planet není podstatný, ten průvodce ti nepomůže, když tě unesou . . .

Říkat, že nebezpečí na tebe čeká všude, je mimo, pokud tím nemyslíš fakt, že žít život je nebezpečný samo o sobě a vždycky to skončí smrtí :-). Každá návštěva ZOO pravděpodobně dopadne dobře, nic se ti nestane, tedy je bezpečná, pokud nevlezeš dobrovolně k divoký šelmě. Ty holky vlezly dobrovolně mezi šelmy, protože se vypravily do světa o kterým nevěděly vůbec nic a naivně předpokládaly, že to jinde funguje přibližně stejně, jako doma. No a ve svý hlouposti vlezly tam, kde neměly co dělat. Chytrej člověk vezme na vědomí, že se v dnešním světě nemůže, kvůli svý bezpečnosti, podívat všude tam, kde by chtěl a chová se podle toho. Jenom nezodpovědnej idiot na to nedbá a pak prosí o pomoc.

Já mám v Americe vyhlídnutý krásný místa, který bych chtěl vidět, jenže bych k tomu potřeboval káru do terénu nebo parťáka, abych nešel sám, protože pro jednoho to není bezpečný v liduprázdný divočině. Takovou káru ale nemám, parťáka taky ne a tak si musím nechat zajít chuť, můžu jenom tam, na co mám sám. Tomu se říká rozumný chování.

Pokud jde o to placení, jsem pro, aby jim strhávali 5% z platu do konce života. Jenže, to stejný by měl stát dělat i u všech bývalých členů KSČ, například. U kuřáků ne, ti mají předplaceno díky nestoudně vysoký spotřební dani :-)

No pokud Pákistán navštíví milion turistů a nic se jim nestane, je to ten příklad se ZOO, pokud nelezou k šelmám do klece, taky se návštěvníkům ZOO nic nestane, ale v klecích je nebezpečno a tak rozumný člověk tam neleze.
únor 16, 2016 17:11
.... : marty
když tehdy ty holky unesli, říkala jsem si "kačeny jedny, co tam lezou". Pohybovaly se v rizikové oblasti a nemohla jsem pochopit, že se takto nezodpovědně daly všanc. Možná, že to riziko bylo i větší než 50/50. Kačeny jsem je nazvala, proto, že jsem si představila co je nejspíš čeká za nelidské zacházení, proto že budou trpět i jejich rodiny tady doma, proto že si to samy nadrobily v touze po exotických zážitcích.
Dát za ně výkupné beru jako povinnost státu udělat vše pro to, aby se snažil dostat svoje občany na svobodu. Kéžby se tak snažil i v kauzách dětí v Norsku.
Co mě ale dost naštvalo, je přestoupení k islámu jedné z dívek, jakož i ta dovolená v Turecku. Být na jejím místě, tak do muslimské země ani nepáchnu.
únor 16, 2016 17:24
... : deeres
Co mě ale dost naštvalo, je přestoupení k islámu jedné z dívek, jakož i ta dovolená v Turecku. Být na jejím místě, tak do muslimské země ani nepáchnu.

Tak mne zase dostal rozdílný postoj obou děvčat po návratu. Zatímco jedna pracuje a snaží se být prospěšná společnosti, druhá jezdí na dovolenou. Ono je to asi o charakteru. A podle toho, jak holky vypadaly po návratu, tak bych řekla, že pracuje zrovna ta, co tam v té tramtárii dopadla mnohem hůře.
únor 16, 2016 17:40
Mám v živé paměti ta videa, která posílali ti únosci. : mamča
Na jednom z nich se děvčata loučila se životem a rodičům kladla na srdce kam mají uložit jejich ostatky.
No, a pak jedna z nich přijme náboženství svých věznitelů, a jen se dostane na svobodu, vyrazí si na dovolenou do islámské země. To mi hlava nebere a Stockholmský syndrom to neomlouvá.
únor 16, 2016 17:47
... : Vodoměrka
Jedna pracuje a druhá jela na dovolenou... no jo, asi by bylo fajn tolerovat, že každá z nich se s prožitou hrůzou vyrovnává jinak... stejně jako třeba obyčejný rozchod, rozvod... jednu ženu položí až na lopatky a nikdy se z toho nevyhrabe a druhá ho oslaví šampáněm... nejsme všichni stejní a nejsme všichni stejní tvrďáci... ale netroufnu si soudit, jak se mají cítit nebo chovat po tom, co zažily, co je přípustné a co není... sama nevím, jak bych něco takového zvládla já... a myslím, že ani jediný z nás nemůže dopředu pravdivě odhadnout, jak by se zachoval a co by mu pak pomohlo nejvíc... a co za tím vším může být a jaké pohnutky k tomu kdo má...

únor 16, 2016 18:05
Mně nepřijde divné, že jela na dovolenou. : Myška
Ale přijde mi divné KAM jela na dovolenou.
únor 16, 2016 18:15
K tem statistikam.... : Mikin
ja se snazil jeste pred napsanim clanku zjistit, jak moc holky riskovaly a je to dost nesnadne. Toulavej ma pravdu v tom, ze vetsina z toho milionu turistu zustala nejspis ve velkych mestech a jezdila po pamatkach.
Ja podle toho co jsem vycetl v diskusich backpackeru na Thorn Tree a podle toho co me rekli v Pushkaru lidi kteri tuhle trasu prave absolovovali vim, ze se jedna za poslednich par let radove o tisice lidi. Vcetne zen ktere to projely solo. A podarilo se me najit jen 3 pripady unosu. Tak si to spocitejte. Podle me to riziko bylo urcite mensi nez jedno procento.
únor 16, 2016 18:19
Myška : mamča
Ano, to KAM jela na dovolenou, mě zarazilo.
Ale každý svého štěstí strojvůdcem. Jestli rodičům Hany nevadí, že mají doma po tom všem "muslimku" a ještě jí vezmou na dovolenou do země, kde se může ve svém novém náboženství realizovat, tak je to jejich boj.
únor 16, 2016 18:28
Vlastně úplně bezpečná země, že... : Myška
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
únor 16, 2016 18:28
... : Vodoměrka
Ale mamčo, rodiče Hany mají možná muslimku, ale je to pořád ta stejná žena, jejich dcera... mají ji po tom snad odvrhnout nebo co? Myslíš, že všichni muslimové jsou špatní? Nepromluvila bys s nimi, kdyby k té víře přešla třeba tvá švagrová nebo nejlepší kamarádka? Jen kvůli náboženství?
Takže jsi vlastně stejně netolerantní jako oni? smilies/wink.gif
únor 16, 2016 18:41
... : Vodoměrka
Oj, vypadlo mi slovíčko... mělo tam být stejně netolerantní k jiné víře jako oni?
únor 16, 2016 18:42
Vodomilko. Ono ale skutečně nejde o víru. : NČ
Víra (náboženství), to je jen drobnost v porovnání s pojetím morálky, kultury a práva. I dnešní "víra" katolická byla za časů Jana Husa též katolická! A jak rozdílná byla tehdá morálka, kultura a pojetí práva? Kacíři vařeni v oleji, v lepším případě jen upalováni, čarodějnice ani nemluvit.... A bylo to přece právo na základě víry katolické!
Prostě, takové ty kecy, jakože katolíci jsou dobří a muslimi už ne, to je podle mě obyčejné pokrytectví, nebo obyčejná hloupost! 90% těch čmoudů vyznává jiné morální, kulturní a právní hodnoty, podle našich měřítek primitivní, tak pět set let zaostalé! Se zbylými 10ti procenty muslimů, kteří mají vyšší IQ než většina opic s jejich IQ 55, se jistě dá v klidu vyžít. Ale co s tím vysoce převažujícím zbylým debilním sajrajtem?
únor 16, 2016 19:22
Vodoměrko, : Lenka1
kdyby tvoje nejlepší kamarádka nebo švagrová začala vyznávat nacismus, nosit na rukávu hákenkrojc a souhlasila s holokaustem Židů, nepromluvila by sis s nimi? Vždyť b to byla pořád ta stejná žena, ne? Myslíš, že všichni nacisté jsou špatní? Že mezi nimi nemůžou být dobří lidé? Jen kvůli víře?

Takže jsi vlastně stejně netolerantní jako oni smilies/wink.gif
únor 16, 2016 19:24
Ale Lenko jedna, : Vodoměrka
má nejlepší kamarádka je má nejlepší kamarádka, bez ohledu na víru, státní příslušnost, vyznání, stranickou příslušnost a kdovíco ještě... na našem kamarádství s nejlepší kamarádkou je fajn to, že se máme rády a bereme se se všemi chybami a nedostatky, které máme... a tolerujeme si je navzájem...
únor 16, 2016 19:34
Jen teda, Lenko jedna, : Vodoměrka
přemýšlím, kde jsi vzala to, co mi vlastně přisuzuješ? Jestli si nějak neprotiřečíš...
únor 16, 2016 19:35
Mysko, : Mikin
bezpecna zeme to rozhodne neni. To snad nikdo netvrdi. Ja jen rikam, ze ta cesta jak ji mely holky naplanovanou zadne obrovske riziko nebyla. V tech koncinach se turisti boji teroristu, v Kanade medvedu, v Thajsku jedovatejch hadu a pritom jsou vsude daleko nejvetsi nebezpeci dopravni nehody. O tech se prakticky ani nepise, neni to zadny vzruso. Kdyby se tam ty zensky zabily nebo zmrzacily v aute, objevilo by se to v novinach jednou a jeste nekde na treti strance.
únor 16, 2016 19:43
... : mia I
tak to já bych s tím problém u dcery (dcer) měla a velký. Protože by to znamenalo, že její žebříček hodnot, to co jsem jí vštěpovala se otočil úplně jinam.
únor 16, 2016 19:48
Prostě, krátce a jednoduše: DVĚ BLBÝ SLEPICE!!!!! : NČ
Za které jsme zaplatili pár milionů, které by třeba posloužily někomu potřebnějšímu. Nebo by třeba byly ukradné pro firmu PROMOPRO. Kdo ví? Spíš to druhé.
Ale nevadí. Hlupáčci dobroseři, samodojímající se svou pravdou a láskou nasbírají statisíce víček od plastových flašek a třeba se i pár korun z toho nasbírá...
Nebo blbečci pošlou tisíce DMS (patřičně po zásluze hned zdaněných) na platy úřednickému aparátu, kanceláře, auta, a na zisky nějaké dobroserské neziskovky.
únor 16, 2016 20:08
Vodoměrka : mamča
18:41 "Ale mamčo, rodiče Hany mají možná muslimku, ale je to pořád ta stejná žena, jejich dcera... mají ji po tom snad odvrhnout nebo co? Myslíš, že všichni muslimové jsou špatní? Nepromluvila bys s nimi, kdyby k té víře přešla třeba tvá švagrová nebo nejlepší kamarádka? Jen kvůli náboženství?
Takže jsi vlastně stejně netolerantní jako oni?"


Ano, jsem stejně netolerantní jako oni a budu dál, protože to je jediný způsob jak přežít. Islám není náboženství, ale ideologie nám nepřátelská.
Hana Humpálová konvertovala k Islámu - to je pochopitelně její věc, i když by se mi to jako její matce asi nelíbilo. Nepřestala by být mojí dcerou, ale rozhodně bych jí nepodporovala v její nové víře tím, že bych jí ještě v jejích asi 30ti letech živila a ještě jí vozila po dovolených do islámských států.
Jestli má děvče psychické problémy kvůli kterým nemůže pracovat, má se léčit.
únor 16, 2016 20:09
Neprotiřečím : Lenka1
si ani omylem, jenom jsem v tvém projevu vyměnila islám za nacismus, aby bylo jasně vidět, co meleš za nesmysly. Jak napsala Myška, islám není víra, je to ideologie, která má stejnou strukturu a stejné základní prvky jako nacismus.

A jestli by tvoje kamarádka hlásající, že vyvražďování Židů je v cajku, zůstala i nadále tvou kamarádkou, tak se asi fakt nemáme o čem bavit.
únor 16, 2016 20:26
To ja bych se : Mikin
s nacistou, komunistou nebo rasistou asi kamaradit nemohl. S vericim clovekem ano. Pokud by neslo o nejakeho fanatika pochopitelne....
únor 16, 2016 20:43
... : bb
začala vyznávat nacismus, nosit na rukávu hákenkrojc a souhlasila s holokaustem Židů, nepromluvila by sis s nimi? Vždyť b to byla pořád ta stejná žena, ne? Myslíš, že všichni nacisté jsou špatní? Že mezi nimi nemůžou být dobří lidé? Jen kvůli víře?


nebyla by to pořád stejná žena, pokud by začala souhlasit s holokaustem Židů, tak by to rozhodně nebyla ta žena, se kterou jsem se kdysi dávno začala kamarádit a nebyla bych nadále její přítelkyní, to by nebylo možné, i kdyby ve všem ostatním zůstala stejná, slušná, laskavá, vstřícná, vtipná, rozumná (čistě akademická úvaha, samozřejmě, protože pokud by takovou zůstala, nemohla by začít souhlasit s holokaustem)

zatímco pokud by se stala muslimkou, zajímaly by mě detaily - jsou rozdíly mezi muslimkou z Kataru, muslimkou z Kuvajtu, muslimkou z Egypta, Maroka, Tuniska, Keni, muslimkou z Ruska, bosenskou muslimkou, které jsem potkala osobně, nějaké právo šaría, tak jak vy si ho představujete a uplatňované v běžném životě, v rodině, v práci, by si mohl na ně někdo zkusit, se zlou by se potázal, a jinak je to asi s muslimkou z Afghánistánu, muslimkou z Pákistánu, muslimkou z Jemenu, Somálkou a jinými, ty jsem nepotkala a asi ani nepotkám
Znám několik Indů tady žijících, ani nevím, kdo je muslim a kdo hindu, nikdy mě to nezajímalo, mě to vlastně nikdy u nikoho nezajímá, když ho znám, potkám. Vlastně to nevím jistě ani u indického manžela své české známé, slušného a pracovitého chlapa. Jeho žena je taky slušná, hodná a pracovitá, podnikají spolu, starají se vzorně o své dvě děti, podporují se navzájem, on si chodí na pravidelné sedánky s indickými kamarády, ona se svými kamarádkami na babince, na brusle, na kolo. Mám dojem, že jsme se kdysi spolu o tom bavily a že on je muslim, ale šlo mi to asi kolem hlavy a už to nevím.
Jsou muslimové a muslimky, o kterých to nevíte, protože to na čele prostě napsané nemají, žijí a pracují, hádají se s manželem manželkou, jejich děti jsou trochu drzé na rodiče a ony chodí oblékané jako vy :-)

Tak u mé kamarádky by mě zajímalo, proč si zvolila islám, co jí dává, co očekává, že se v jejím životě změní, jak a hlavně proč, v čem se změnily její názory, vnímání světa, nahlížení na lidi.

únor 16, 2016 22:45
toulavej, : bb
ne, rozhodně si nemyslím, že na 120 milionech nezáleží, když se jinde promrhalo několik miliard. Jistěže záleží, záleží i na mnohem menších částkách, jak se chováme k malým penězům, tak i k velkým a naopak. Za ušetřených deset tisíc v obecním rozpočtu se pořídila spousta užitečných věcí :-)

Ale říkám, že utratit několik i desítek, stovek milionů za záchranu občanů dává smysl a v podstatě je to to hlavní, za co by peníze měly být utráceny. Pro mě coby daňového poplatníka je z hlediska nákladů úplně jedno, jestli záchrana spočívá ve výkupném nebo v doživotním připojení na kyslíkový přístroj, dialýzu. Samozřejmě, že můžeme diskutovat morální aspekt a jistě namítnete, že dialýzu si nikdo dobrovolně nevybere, ale k tomu lze opáčit, že ani ony si nevybraly únos a tím, že vstoupily do oblasti, která je - viz Mikinův popis - turistickou oblastí, tím si nekoledovaly dobrovolně o potíže. Taky lze říct,že člověk by možná nebyl na dialýze závislý, kdyby od učňáku do penze nepil denně tři vychlazené lahváče a pár panáků k tomu, když věděl, že jeho táta byl chabrus na ledviny a umřel na to. A my ho přesto budeme léčit a léčbu platit. A tak dále, donekonečna bychom se mohli dohadovat.
Pokud mluvíme o penězích, jsou to pořád jen peníze za záchranu lidského života - stejně jako peníze pro ty, co si vybrali lyžování pod lavinovým svahem, potápění v zatopeném lomu, kde se jim stala nehoda, léčba je nákladná a nebyla by nutná, kdyby...ale my to taky zaplatíme.
Jak jsem psala, neměla bych nic proti pokutě za vstup do nebezpečné zóny - pokud by ale předem bylo jasně stanoveno, že tam a tam poleze český občan jen na vlastní riziko, případné náklady pak jdou jeho vlastní triko.
Nejde přece někoho zachránit, pak si říct, že to bylo drahý a že teda na to nalepíme nějakou pokutu, protože lezl kam neměl, ačkoli to předem nevěděl, že tam nemá lézt.

Pokud se chceme chovat striktně hospodárně a účelně, pak tedy ve všem a vždy.

To, co děláš, nebo neděláš v Americe, je jistě projev zodpovědného chování, zdravého rozumu. Stejně tak je projevem zdravého rozumu a zodpovědnosti lyžovat tam, kde je to povoleno, na terénu, který bezpečně zvládnu. Přesto plno lidí leze mimo povolené trasy, riskuje a když se jim něco stane, a ono se stává, tak je zachraňujeme a léčíme.

Je vysloveně zakázáno lézt na vagóny na nádraží, přesto tam lidi lezou a každý rok se stávají tragické nehody. My ty lidi zachraňujeme.
Manžel máminy kamarádky takhle zemřel, nelezl sice na vagón jen tak pro legraci, byl v práci a asi přecenil svoji fyzickou zdatnost, to už se nedozvíme. Bylo to několik hrozných měsíců, kdy jeho žena chodila za mámou se vybrečet.
Neumím si představit, že by jí máma řekla - Hele, a víš kolik to stálo? co všechno užitečného se za ty prachy dalo pořídit?? Přitom stačilo, aby tam nelezl, nemusel, mohl to udělat jinak. Frajer hloupej to byl. Měla bys aspoň kousek z toho zaplatit ty, ne, to by bylo fér k nám, co jsme to zacálovali z našich daní.


...5% z platu bývalých komunistů, člověče, to je dobrý nápad, to se mi moc líbí :-) to by byl panečku příval do rozpočtu. Pochopitelně se to vztahuje i na penze.
Jsem pro, zkust to protlačit do sněmovny :-)
únor 16, 2016 23:16
NC, mluvis jako manzel. : Nellina
Ty dve jsou blbky a ta petice joudu unesenych v Libanonu? Stejne jako u Tonci a Hanci, je otazka casu, kdy nekdo vystoura, kolik cela ta sarada stala. Osobne, bylo mi holek lito, i kdyz jejich pitoma volba a ulevilo se mi, ze se vratily domu. Nikdo z vlady by si na triko nevzal za ne nezaplatit. A pak kdyz clovek premysli, kam tech 6 mil dolaru jde, na zbrane, dalsi teroristicke utoky...Co je vlastne spravne? Holky na rozdil od te unesene petice nedavaly zadne rozhovory a nedelaly z lidi blbce.

http://jindrichohradecky.denik.cz/zpravy_region/skoncis-s-kulkou-v-hlave-zahrabany-v-odpadcich-20160209.html

únor 17, 2016 01:15
Danielo, 14.52 : bb
"spokojena s použitými slovy" - pokud ty, tak i já, buchto :-))
únor 17, 2016 03:00
bb : Mikin
vidim to podobne. Ja potkal muslimky kracejici ulici v jakemsi cernem stanu, se kterymi jsem pochopitelne nemohl navazat jakykoliv kontakt, az pres docela normalni zenske s satkama na hlave, ktere me obsluhovaly nekde v restauraci az po manzelku jednoho kamarada, o ktere jsem dlouhou dobu ani netusil, ze je to muslimka. Ale kdyz je chce nekdo vsechny hodit do jednoho pytle, je to jen jeho problem......
S tema 5% z platu komunistu je to od Toulavyho vynikajici napad. Ale komunistickym duchodcum bych dal jen to zivotni minimum a postel v nocleharne. Kdyz uz nic, prestali by dobytci aspon opruzovat na internetu.
Vzdyt uz se ty diskuse kvuli nim nedaji ani cist..... smilies/tongue.gif
únor 17, 2016 04:11
dánský imám Osama El-Saadi : vlk
jasně požaduje legalizaci pedofilie.

http://www.stern.de/politik/ausland/daenemark--imam-fordert-legalisierung-von-kinderehen-6697082.html

Oni se nemíní v žádném případě přizpůsobit a ty vaše příklady "hodných" muslimů jsou stejně platné jako "hodní" komunisti nebo nacisti.

Obohacení evropské kultury o legální pedofilii a bigamii je přece v pořádku ne?!
únor 17, 2016 08:43
Mikine : mia I
teď koukám na ty obrázky - ta paní v těch teplákách to je Joanne??
únor 17, 2016 08:57
Mio, : Mikin
je to Joanne, ale nerikej ji ze jsem sem tuhle fotku dal, nebo me zabije. smilies/smiley.gif Protoze to nejsou teplaky, ale kalhoty od pyzama. Normalni kalhoty mela v pradle a kratasy si brat nechtela.
Ja tu fotku vybral kvuli tem srandovnim muslimkam okolo.
únor 17, 2016 09:20
malá ukázka, jak se baví marokánci v zimě v Holandsku : vlk
https://www.youtube.com/watch?v=ak5ANTqnc0g tohle přece není jiná kultura, to není jiná civilizace, to není jiná výchova, to je normální násilnická a zlodějská tlupa na odstřel!

Pokud se sami nechovají jako slušní lidi, tak se s nimi jako s lidmi zacházet nebude!! Je na tom něco nepochopitelného?
únor 17, 2016 09:23
Mikine : mia I
jinak bych ráda zdůraznila jednu věc, kterou jsem tu včera zmínila, po mně ještě Nellina. Výkupné , které se zaplatilo nebude použito pro dobré účely. Budou za ně nakoupeny zbraně, které budou zabíjet jiné. Proto můžeš obhajovat procenta rizika jak chceš. Mě nepřesvědčíš. Byla to neohleduplnost a sobeckost z mého pohledu a nejen od holek , ale od všech kteří podobnou cestu podstupují. Když se mohli do té Indie dopravit přímo, co by jim tak uteklo?? Krásných hor jako v Pákistánu je snad na planetě dost. Přesně jak píše Toulavej, že něco chci, neznamená, že si to umanu za každou cenu.

Kdyby je v tý pustině chytl třeba právě třeba ten slepák, dovézt je k ošetření či mrtvé následně do vlasti , pokud neměli extra pojistku, by jejich rodiče nebo blízké stálo statisíce. Dostali by tím své blízké možná do existenčních potíží. Navíc je zde fakt, zda by se vzhledem k politické situaci vůbec podařilo dostat těla děvčat do vlasti. To neumím posoudit, to spíš víš Ty. Takhle stát zaplatil miliony. Když odmyslím, že mohly být využity třeba pro onkologicky nemocné děti, je tu pořád fakt, že ty miliony pomohou jinde zabíjet. Čekala bych nějaké vystoupení v televizi k celé situaci, ale nic se nekonalo. Jasně, že je člověk rád, že se dvě mladé holky vrátily živé, ale udělat mi ta holka , co udělala Hana svý mámě, tak bych ji určitě nevyvážela po dovolených. Souhlas stopro s mamčou v tomto. Představa, že se moje dcera ztotožnuje s náboženstvím, kde žena nesmí podat muži sama ruku, když muž jedná, musí být ona v jiné místnosti,.. musí chodit v létě zahalená jako strašidlo v hábitu. Vždyť ty ženy smrdí. Jednou jsem jela v Plzni tramvají, srpnové horko a přistoupí jedna celá v černém. Černá barva sluníčko ještě přitahuje, byl to odér jak z bezdomovce. A to je jen malá výseč z toho co by mi vadilo.. Ono těm mladým děvčatům něco možná imponuje na muslimovi. V televizi vystupovala nějaká Romana, píše i blogy. Holce je přes dvacet, byla i u Jílkové v televizi. Cítí se jako hvězda, že konvertovala. Jestli jí za pár let, až bude mít kopec dětí bude ta nesvoboda vyhovovat??????
únor 17, 2016 11:22
... : deeres
Někde v diskuzích byl návrh, že pokud se někdo chce vydat do politicky nestabilních oblastí, měl by být pojištěn proti únosu. Zcela normální je pojištění na zdravotní riziko, to zaplatí každý rozumný člověk a pokud je někdo takový dobrodruh, který bez adrenalinu nemůže žít, tak ať si to pořádně zaplatí a peníze pak bude cálovat pojišťovna a we stát, potažmo my všichni.
únor 17, 2016 12:15
mio l, mamčo, deeres, : Lenka1
k islámu můžou konvertovat opravdu jenom vymaštěný tupý krávy, vesměs nevábného vzhledu, který žádnej normální chlap nechce a který si neváží svobody, kterou v naší společnosti jako ženy mají. Anebo masochistky.

Ale opravdu mě neskutečně sere, když takováhle nějaká pizda vystupuje v médiích a ten odpornej svinskej islám ještě propaguje.

Když jí vyhovuje, že její hlavní a v drtivé většině případů i jedinou celoživotní náplní je sedět doma na prdeli a držet svýmu starýmu kdykoliv se mu zachce, je to její věc. Ale ať nám kurva nepodsouvá, že je to pro ženu normální status a že je to vlastně úplně v poho.
únor 17, 2016 13:32
Lenko : mia I
když vezmu jenom takovou věc jako je to nošení šátku. Mně když bylo před dvacet měla jsem krásné husté přirozeně vlnité vlasy do půl zad. A dodnes nejsou tak úplně špatné. Když musím kvůli krční páteři a uším nosit po jaru a na podzim na zahradě šátek , jsem z toho nešťastná, protože vlasy mám splihlé. Vždyť ty ženy, které šátek nosí permanentně, musí být ve čtyřiceti napůl plešaté.

Když se v 35 stupňovém horku navleče ženská do černého, tak se prostě potí a páchne, jako páchla ta mladá osoba vedle mne v tramvaji. A pokud mladá, ne nijak silná žena smrděla jak bezdomovec, jak musí páchnout starší, silnější žena, když v těch vedrech má celý den ten hábit na sobě? Ale chápu, že když se člověk podívá na některé (zdůrazňuji některé) ty jejich protějšky, že ti muži asi tohle neřeší, protože sami vodu viděli tak akorát ve džbánu.
únor 17, 2016 14:01
... : bb.
zase ty morbidní úvahy o zaníceném slepáku, smrti a transportu mrtvoly do ČR a finančním zruinování rodin

copak vy víte, jestli pojištění měly, neměly? necestovaly poprvé, určitě to měly ošetřené

peníze za únos se jistě daly využít lépe a jinak, ale už se stalo, holky tam náš stát nenechal zemřít a je to dobře. Proč by měly vystoupit v televizi nechápu, stejně byste je roznesly na kopytech že buď neřekly co podle vás říct měly, nebo že to předstíraly a byla to od nich komedie :-)

o dovolené nic nevím, já celou tu záležitost nesleduju, ale pokud jela na dovolenou, zaplatili to asi rodiče, je to jen a jen jejich věc, nikdo nemá právo to soudit, natož kritizovat, vždyť nevíte, co prožívají, jak jim je, nevíte nic

zvláštní je, že to co se stalo v Libanonu, vás nechává v klidu, zato na těch holkách nenecháte nit suchou
únor 17, 2016 14:22
... : bb.
ypsilon záměrně, holky byly jen ony a tady je cupují hlavně ženy
únor 17, 2016 14:23
... : bb.
konvertující Češky mě nijak neštvou, nedráždí, jsou mi lhostejné, jsem ráda, že mé dcery se to netýká, kdyby ano, musela bych se k tomu nějak postavit, takhle to jde mimo mě, netýká se mě to, je to jejich svobodná volba a jejich právo

únor 17, 2016 14:25
bb : mia I
ty peníze složili daňoví poplatníci, nevidím důvod , proč by se nemohli zlobit. Jiné by to bylo, kdyby si cestu zpět zaplatily ze svého. Jestliže dělám adrenalinový sport, jedu do zakázané oblasti, ničím si zdraví drogami, pak musím být připraven i na to, že ten kdo mi to financuje mi to vmete do tváře. Ale za sebe říkám, že mi hlavně vadí to, že ty peníze budou použity k zabíjení jiných. Za ty miliony výkupného už se nějaké zbraně nakoupí nebo se vyškolí nějaký sebevražedný atentátník.

Do diskuse si každý píše svůj pohled, své vidění.
únor 17, 2016 14:33
Mio (i dalsi) : Mikin
vse co o tom vim i co si o tom myslim jsem napsal. Holky mely predevsim smulu. Pokud na ne chteji byt cesti danovi poplatnici presto nastvani, je to jejich pravo. Ja bych byl teda mnohem vic nastvanej na pana Babise a ruzne sejdire z Lukoilu a buhvi odkud jeste, kteri kradou miliardy, kradou je umyslne a kradou je pro sebe.
Byt holkama, tak zadne vystoupeni v televizi nedelam. Uz tak schytaly od tupeho davu "odborniku na vsechno" urazek dost.
S tim zapachem v tropech to neni tak jednoznacne. Ja se tam sprchuju 3x denne, chodim v kratasech a stejne se potim a citim spinavej. Kolem me chodi cisti a nepotici se Thajci v dlouhych kalhotech a bundach. Nejvic me berou tamni stavebni delnici, zabaleni od hlavy az k pate, dokonce s rouskama na obliceji. Moje thajska kamaradka tady na Yukonu naopak v zime nevystrci nos z baraku.
Konverzi Evropanek k islamu nevidim jako velky problem a povazuji to za pravo dotycnych osob. Ovsem osobne si myslim, ze je to pekna pitomost. Hlavne u zen, protoze ty tim ztraci velkou cast osobni svobody. Ja bych zase povazoval za ztratu osobni svobody, kdybych kvuli o neco vetsimu riziku nemohl cestovat a poznavat lidi v exotickych zemich.
Jsem rad ze jsem zde mohl napsat, co si o vine nebo nevine obou mladych zen myslim a ze jsme to mohli celkem rozumne probrat.
Jeste nez nam sem se svym oplzlym revem vtrhla pani Kráva 1.
únor 17, 2016 16:01
... : Ketrin
Rodičům Hany Humpálové IMHO neubližuje konverze dcery, ale spíš různé soudkyně z lidu, domovní důvěrnice a všeználkovské odbornice na islám, které nechutně rozpatlávají, jestli ty dívky porodily, jak seděly, zda pracují, proč nepracují, co si to dovolujou jet na dovolenou a kam, kdo je živí atd.atd.
Ty dívky, které nazýváte slepicemi a blbkami, zřejmě prošly peklem, možná mají doživotní zdravotní následky, možná šrámy na duši až do smrti. Jsou situace, kdy pokud nemůžu pomoct, tak radši mlčím. A vy řešíte, že snad nejsou dost pokorné a vděčné daňovým poplatníkům, v tom případě bych ráda obrátila vaši laskavou pozornost k miliardám, které z veřejných peněz tuneluje v přímém přenosu a takřka legálně náš estébácký ministr financí a místopředseda vlády, přičemž se nám směje do ksichtu a mnohým z těch, co mu ty daně do rozpočtu posílají, nadává do zlodějů.
Ležela jsem teď s chřipkou a tak jsem měla čas a četla tu nějaké starší články. A našla jsem např.jeden, kde Mia a Mamča mají pro dívky, které za peníze točily a fotily porno, nesrovnatelně víc soucitu a porozumění, než pro Hanu a Antonii.

únor 17, 2016 16:06
Mikine : mia I
o. k. Tobě je líto dvou holek a těch, kteří zemřou díky zbraním nakoupeným z výkupného Ti líto nebude?? Co je horší, být naživu a snášet nadávky do slepic nebo zemřít, protože někdo podpořil 150 miliony teroristy, ti nakoupili zbraně a pak útočí jako třeba v klubu Bataclan??

Dilema a otázky, a tomu se dalo předejít, ale někdo prostě chce riskovat a když to nevyjde, svede se to na smůlu...

Možná mi někdo předhazuje morbidní scénáře. A což únos Hanči a Tonči nebyl taky morbidní představa? A přece se naplnila. Počítej s horším , doufej v lepší.


únor 17, 2016 16:12
Ketrin : mia I
jsi úplně mimo. Já jim do blbek nenadávám, ani neřeším těch 150 míčů. Jde mi z principu o to, aby dokázaly přijmout zodpovědnost za své chování, což obnáší i to , unést kritiku na jejich adresu. Nikdo je tam neposílal , přesto za ně lidi zaplatili, takže co bych komu vyčítala, že jim spílá, byť já sama jsem nikde nepsala, že mi těch 150 míčů vadí.

Jde o to, že právě díky výkupnému za takovéhle cestovatele se bude jinde zabíjet a obětí může být mnohem víc. Ale Ty se snad ani nechceš zamýšlet kolik zbraní se dá za ty prachy nakoupit, Tobě jde jen o to, mi usadit. Někdo nechutně řeší, že dělá na důchodce - Ty, jiný si myslí, že důchodci by měli mít jen kovovou postel- Mikin, jiný je smutný z toho, že dvěma se pomohlo a zároveň za peníze z výkupného další zemřou- já..
únor 17, 2016 16:28
Káčo, : Lenka1
za blbost se v životě platí, tak to prostě chodí. To peklo, o kterém mluvíš a které si nepochybně obě trubky prožily, je následek hloupého jednání. A je to tak v pořádku.

Je riziko a riziko. Když si půjdu zaplavat do bazénu a jsem stoprocentně zdravá, ano, i přesto mě může postihnout infarkt a když plavčík včas nezakročí, můžu se utopit. Tomu se říká přiměřené riziko a normálně myslící lidé ho podstoupí.

Když si lehnu naštorc na koleje a budu tam čekat na vlak, tak pravděpodobnost toho, že mi vlak ujede obě nohy, je téměř stoprocentní. Když se to pak roznese v médiích, lidi mi budou nadávat do blbců a idiotů, nebudou mě litovat, vmetou mi do tváře náklady na zdravotní péči a budou mít naprostou pravdu.

Že to uálové tvého ražení plus jeden Vůl nechápou, je celkem příznačné.
únor 17, 2016 16:48
Mio, : Mikin
souhlasim s Ketrin. Hlavne s prirovnanim k domovnim duvernicim. smilies/grin.gif
Jinak - svuj nazor jsem napsal a opakovat se porad dokola nehodlam.
A nezminil jsem o duchodcich jako takovych, psal jsem o komunistech.
únor 17, 2016 16:57
Mikine : mia I
já jsem Ti ale položila otázku a ráda bych znala TVůj názor, protože jsi to byl Ty kdo téma založil. Těch lidí, kteří zemřou (nebo už možná zemřeli) ,díky zbraním z výkupného, Ti líto nebude??
únor 17, 2016 17:04
A jak to víš, Mio, : Ketrin
že nedokázaly přijmout zodpovědnost (jak by to konkrétně mělo vypadat??) nebo že nepřijímají kritiku? Co o tom všem vůbec víš - nejspíš nic, jako my všichni.
Projela jsem net - jen bulvární omílání furt toho samého - o ničem, plus jedno velice stručné heslo na Wiki, kde dokonce konverze k islámu je doplněna důležitým slůvkem "údajně".
Jasné je, že se stáhly do soukromí, nedávají rozhovory a nic, což je to nejlepší, co mohly udělat. Ale někdo by asi chtěl, aby se 3x denně na náměstí posypaly popelem a provolávaly "jsem slepice a doživotní dlužník" ??
Tím končím, Lenku nekomentuju.

únor 17, 2016 17:13
Mio, : Mikin
dobre, lidi ktere zabijou teroristi me pochopitelne lito je a bude. Akorat nevim, jak zjistim ze jde o penize z vykupneho. Muslimsti teroristi nejsou zrovna znami svou chudobou a tech 6 milionu je spis kapka v mori. Krome toho nevime, jestli to cele nebyl jen soukromy podnik nejakeho pakistanskeho Babise. V kazdem pripade mas pravdu v tom, ze ty penize na dobre ucely nepujdou.
Ale s tim duchodcem a posteli jsme si to vysvetlili, right?
únor 17, 2016 17:17
Ketrin, : Mikin
vidim to stejne. Kdybych se po dvou letech takove hruzy vratil a precetl si co me nejruznejsi "odbornici na cestovani Pakistanem" napsali, zatukal bych si akorat na celo a s nikym se nebavil.
Co se Lenky tyce, mam za to ze posledni zvuk ktery ze sebe ta osoba na konci zivota vyrazi bude vztekly skrek. smilies/smiley.gif
únor 17, 2016 17:56
Mikine : mia I
a já si zase myslím, že množina těch (Tebe se to opravdu netýká, Ty žiješ jinde), kteří žijí zhruba podle hesla makám 12 hod. denně , odvádím, nebrblám, neptám se , by se neměla rozmnožovat. Lidé by se měli ptát , kam miliony jdou ať jsou to ty či ony. Nelze argumentovat ve stylu "proč Ti tohle vadí, když Ti nevadí tamto?" ono vadí obojí. A když se mlží i rok po návratu děvčat, je to ještě horší.

Navíc ten příběh má přece daleko hlubší rozměr. Platit či neplatit výkupné? Nepodporujeme tím na druhé straně terorismus jinde? Měli by se unesení lidé podílet finančně na nákladech, v jakých konkrétních případech?
únor 17, 2016 18:20
Celé to ani nebudu číst. : NČ
Ale je příznačné, jak si rozumí hlupáček z vidlákova s blbkou od hnoje.
únor 17, 2016 19:50
NC : Mikin
Hujer, metelesku blesku.
únor 17, 2016 19:55
Mio, : Mikin
kdyby se unoscum nikdy neplatilo vykupne, zadne unosy by nebyly. To je bez reci. Jenze pravdu mela i Daniela kdyz psala, co by stalo kdyby se provalilo ze holky byt osvobozene mohly, ale nekdo odmitl zaplatit.
Ale o tom muj clanek neni.....
únor 17, 2016 20:01
mio, ptát se (daňový poplatník), kam jde to výkupné : bb
no kam by šlo, teroristé si za něj koupí co chtějí, co potřebují, to je přece všem jasné. Každému je jasné, že to nedají na sirotky, na dobré účely, ale na zbraně a jiné věci k zajištění svojí činnosti.
Co k tomu víc rozebírat, to fakt nevím. Ta věc se stala, holky jsou doma a únosci mají svoje peníze. Víc v tomto případě už není co řešit.

Že tím podporujeme terorismus - pamatuju si debatu na Kudlance, kdysi dávno, nevím, zda jsi tu už byla, kdy se mluvilo o zrušených českých zbrojovkách. O tom, jak jsme zaspali a jak celý svět profituje z prodeje zbraní a my se toho humanisticky vzdali a teď to máme, oni mají zisk a my utřeli pusu.
Obhájcům obchodu se zbraněmi nevadilo, že se tím podporuje násilí, zlo, terorismus.
V případě těch dvou děvčat nešlo o klasický obchod za účelem zisku, byl to obchod za lidské životy. Není to dobré, jistě, je to kompromis.
Když lidem nevadil zbrojní průmysl, peníze, které jsme měli za vývoz zbraní do zemí třetího světa, proč by mělo vadit tohle?
Protože jde o prachy vyhozené, že? o to jde? že ty prodané zbraně nám vynesly peníze do státní kasy. Ale u vykoupených holek peníze z kasy šly a holky nic nepřinesly.
To je celá starost o oběti zbraní... Když za ty zbraně budou prachy pro nás, je to v klidu.
únor 18, 2016 02:02
bb : Mikin
a vis co je na tom nejzajimavejsi? Ze vetsina produkce tech zbrojovek, ktere vsichni dodnes tak horce oplakavaji sla do zemi, ktere v te dobe nemely jiny cil, nez znicit stat Izrael a "zahnat zidy do more". Tedy dokoncit dilo Adolfa Hitlera.
Nikdo jiny v te dobe nemel o licencni ruske tanky a dalsi mirne zastarale hracky zajem. smilies/tongue.gif
únor 18, 2016 03:02
Zbraně a výzbroj vyráběné kdekoliv se vždycky dostanou ke všem stranám konfliktu, tedy ke všem, kteří mají dostatek peněz, : Myška
ať už přímo, nebo přes různé překupníky. Vyčítat tedy, že u nás vyrobené zbraně bojovaly buhví kde, je irelevantní. Tomu se prostě zabránit nedá. Fakt, že se u nás zbraně nevyrábí, nepřispívá ke světovému míru, ale jen k tomu, že z prodeje zbraní nemá náš stát žádný zisk.

Pro mě je smutné, že se prachy vyhodily na výkup těch dvou, místo aby byly použity na něco smysluplného. Nevím, na co byly původně určeny, z jaké "hromádky" byly vzaty, ale asi někde chybět budou. Oblíbené poukazování na to, že se jinde vyhazují miliardy, je směšné, protože to je jen způsob odvracení pozornosti.
únor 18, 2016 07:38
Myško : mia I
ano, peníze mohly být použity na něco jiného, ale hlavně - příště se za ně bude někde vraždit... Tohle prostě nemá od začátku dobré řešení. Je to velké dilema, pomohu dvěma a zároveň jinde zemřou jiní.. Za 150 mil. se dá nakoupit kolik zbraní?? Kolik vyškolit a vybavit sebevražedných atentátníků??? A přinese to zase jen zmar lidských životů, neštěstí. Třeba zase druhý Bataclan..


únor 18, 2016 07:48
Myško, : Míša šíša
Pro mě je smutné, že se prachy vyhodily na výkup těch dvou, místo aby byly použity na něco smysluplného.

Záchrana života dvou mladých dívek ti přijde málo smysluplná? smilies/shocked.gif Znovu se ptám: měla bys stejný náhled na věc, pokud by se jednalo o tvého syna? Řekla by sis, že se zachoval nezodpovědně a že je správné, aby mu jeho rodná země nijak nepomohla?

A teď mimo toto téma. Konečně jsem shlédla to video z Holandska, na které sem včera ráno dával Vlk odkaz. To je něco otřesného. Na jedné straně ta arogance a výsměch, na druhé straně absolutní bezmoc. Je mi z toho hodně úzko.
únor 18, 2016 08:28
... : bb.
Vyčítat tedy, že u nás vyrobené zbraně bojovaly buhví kde, je irelevantní. Tomu se prostě zabránit nedá. Fakt, že se u nás zbraně nevyrábí, nepřispívá ke světovému míru, ale jen k tomu, že z prodeje zbraní nemá náš stát žádný zisk.

ano, ale to samé platí i pro výkupné za Hanu a Antonii - nedá se zabránit tomu, aby na straně únosců posloužilo nedobrým účelům, je to prostě kompromis - za život našich dvou občanek. Jenže narozdíl od přímého prodeje zbraní náš stát z toho nemá žádný zisk a to je asi to, co nejvíc lidi prudí. Jinak si ty nenávistné reakce neumím vysvětlit, vždyť zachraňování životů je normální věc a zdaleka ne vždycky jsou ty životy ohrožené cizím zaviněním, příkladů se tu uvedlo dost. Já si teď vzpomněla ještě na chovatele jedovatých hadů, je to jejich hobby, někdy taky slušný zdroj příjmů, když chovají a prodávají, pak si jedna zmije gabunská kousne a daňový poplatník platí.
Akorát se nespekuluje, jestli je ta zmije s ním těhotná, už mu porodila, nebo ne.. ;-/

Děvčatům se nedivím, že se straní médií a veřejnosti, ale je dobře, že se o tom všem mluví a píše. Přínos medializace celého toho případu vidím v tom, že mladí (starší jsou většinou víc opatrní) budou více přemýšlet, poučí se z toho a zváží, kam budou cestovat, jak, s kým a kdy je na místě se některých zážitků vzdát.
únor 18, 2016 11:56
Vazeni, : Mikin
clanek jsem napsal abych vas upozornil na to, ze si holky vybraly trasu kterou pred nimi projely uz tisice jinych cestovatelu. Ze tedy nejak zvlast neriskovaly, ze mely proste smulu. A nikdo me to tady nevyvratil.
Takze pokud si o nich porad chcete myslet ze jsou to slepice, husy, kaceny a jina drubez, myslete si to.
Takova jest spravedlnost lidska. Takova, ze zadna...... :-
únor 18, 2016 15:43
Mikine, pochop to už konečně, : bb
když jde o prachy, tak člověk nezná bratra, natož nějaké 2 holky

tím, že jejich jména a fotky proběhly médii, si je lidi pěkně zosobnili, holky teď fungují jako woodoo panenky, zapichují se do nich všechny špendlíky frustrace, vzteku, bezmoci, nenálady, zklamání, co český člověk posbírá, a že jich posbírá...
Až se zase otočí někde pár miliard v lihu, nebo elektrice, nebo jinde, tak to bude v poho, tam nebude do koho se trefovat
únor 19, 2016 00:03
bb : Mikin
jeste ze se kamenuje jenom u tech musulmanu! smilies/smiley.gif
únor 19, 2016 05:58
. : toulavej
Ty dvě holky byly hloupý slepice. Možná tou trasou projíždí tisíce turistů, většina z nich budou ale chlapi a jen málo bílí mladý ženský – stejně hloupý slepice, jako ty naše. Dráždit hada bosou nohou dělá jedině hlupák a nedá se říct, že když ho uštkne, že měl smůlu, protože si za to mohl sám svým hloupým chováním, takže neměl smůlu. Do bazénu plnýho žraloků si jde zaplavat jedině blázen, když neví, jestli jsou žraloci nažraní nebo hladoví. Když budou nažraní, asi se mu nic nestane, ale rozumnej člověk to nezkouší, jestli bude mít štěstí nebo smůlu.
únor 19, 2016 14:07
Jeste z mailu kamarada : Mikin
ktery narozdil od nas tu oblast zna velice dobre a dokonce mluvi Urdu:

.........Kdyz o nich Zeman prohlasil, ze jsou to slepice a ze jsou nezodpovedne a ze nejsou zadny Hanzelka a Zikmund, tak jsem se docela bavil. Hanzelka a Zikmund vzali auto a projeli celou Afriku a pak i dalsi kontinenty a to bylo asi dle neho neco jineho, zodpovedneho... Holky mely proste pech. .........
Jaros tam byl po nich a vylezl K2 a vsichni ho oslavovali (ja taky). A to predtim pod Nanga Parbat vystrileli celej horolezeckej tabor... Proste obcas se v zivote riskuje a nekdy to holt nevyjde. Jinak by holky museli sedet doma cekat az je na dalnici zabije auto.. A nikdo by asi nerekl, ze jet autem bylo nezodpovedne i kdyz je to asi 50X nebezpecnejsi nez projet Pakistan...

únor 22, 2016 16:13
Mikine, koho chceš přesvědčit takovým mailem? Je tam zmotané všechno dohromady. : Myška
Srovnávat cesty Hanzelky a Zikmunda v době, kdy byl relativně v těch oblastech klid, v Africe ještě přetrvávaly návyky z doby kolonialismu, takže tam byl taky klid, s dnešní situací v těchto oblastech, je hodně přitažené za vlasy.

Ad absurdum - když by ty dvě srazilo auto na D1, tak se nebude muset angažovat stát aby je dostal do vlasti, léčbu zaplatí ZP a bude ji třeba vymáhat po viníkovi nehody, krom toho, těžko bude tak drahá.
únor 22, 2016 16:59
... : bb.
Jaros tam byl po nich a vylezl K2 a vsichni ho oslavovali (ja taky). A to predtim pod Nanga Parbat vystrileli celej horolezeckej tabor..


no, a i kdyby vystříleli výpravu s panem Jarošem, tak by taky nebyl za pitomce, ale za hrdinu, protože by to české občany nestálo nic, tudíž by ho politovali. U těch dvou holek jde jen o to výkupné, to prostě lidem vadí.
únor 22, 2016 17:16
Slava, dotahli jsme to do stovky! : Mikin
Mysko, ja nikoho presvedcit nehodlam. A to ani dopisem kamarada, ktery v te oblasti prozil nekolik let sveho zivota. Cesky clovek je prece znamy tim, ze takovym vecem rozumi lip. Zejmena pan prezident, prosluly svymi dobrodruznymi cestami v gumovem clunu po rybnice. smilies/smiley.gif
Ale vazne - pochybuji ze v dobe Hanzelky a Zikmunda bylo nekde bezpecneji. A komunikace s civilizaci byla v te dobe neskonale obtiznejsi.

bb - souhlasim. Akorat by me zajimalo, co by se stalo kdyby zajali a vykupne zadali i za Radka Jarose. Jestli by mu taky kazdej nadaval do blbu..... smilies/shocked.gif
únor 22, 2016 18:18
Von se tady : Sidon
člověk i zasměje, když se dočte takové skvosty jako tenhle - Jinak by holky museli sedet doma cekat az je na dalnici zabije auto..
Když někdo napíše takovou lahůdku, navíc s hrubou gram. chybou, tak potom už mě vůbec neudivuje to srovnání těch dvou "Galivantek", s Hanzelkou a Zikmundem. To je opravdu "silný" argument. Asi podobně by se dala srovnávat Amundsenova výprava na severní pól, s výstupem dvou českých kondelíků na Sněžku. Nejlíp to vystihl Toulavej, jenže "naivní" člověk těžko odhadne nebezpečí. A o ty prachy jde samozřejmě taky, mohly být využity o mnoho líp. Já si myslím, že ty holky měly "úmysly" s tím islámem už když se rozhodly k té cestě.


galivant - To roam around in search of pleasure (potulovat se pro hledání požitku, rozkoše, potěšení)
smilies/cool.gif
únor 22, 2016 18:47
... : Mikin
No to je fakt hrozny, kdyz chlap kterej mluvi vedle cestiny a anglictiny jeste Urdu a Hindi (a buhvi jak jeste, protoze posledni 2 roky dela pruvodce trekarum i v Albanii a Nepalu) udela pravopisnou chybu.....
A cestovatel..... cestovatel, to je podle me clovek, kterej cestuje z touhy po dobrodruzstvi a poznani. Nikdo se nebude mlatit pres Pakistan v autobuse bez oken kvuli "rozkosi a poteseni".
Akorat ze jako ve vsech oborech mame profesionaly a amatery.
Rikat o tech holkach ze nejsou cestovatelky, to je jako rikat treba o ochotnikovi, ze neni herec. Neznam nikoho kdo by takovemu cloveku ktery hraje z lasky k divadlu rekl: "podivej se na Dustina Hoffmana. To je herec ! Ne jako ty, blbecku. Placatis se tady uz 30 let a nikdo te nezna. Slez z toho jeviste ty smiraku a neopruzuj."
únor 22, 2016 20:54
Mikine, za prvé nevím, proč do odpovědi mně pleteš prezidenta. Já jeho obdivovatel nejsem, a za to, že má na ty dvě "cestovatelky" stejný názor jako já, nemůžu. : Myška
Já teda nepochybuju, že v době cest Hanzelky a Zikmunda bylo v jimi navštívených oblastech bezpečněji než dnes. Stačí se kouknout co se děje v těch oblastech dnes. A přečíst si něco z celkem nedávné historie...
únor 22, 2016 21:14
Mysko, : Mikin
nemyslel jsem to nejak zle. A nemyslim ze mas stejne nazory jako pan prezident. Naopak - pan prezident ma coby populista stejne nazory jako vetsina obyvatel. Kdyby ty dve damy zacaly byt vetsinou obcanu oslavovany, udelil by jim ten dobry muz mozna i Rad bileho lva.
únor 23, 2016 01:00
Mikine, já si pořád myslím, že ty dvě cestovatelky" neúměrně riskovaly. : Myška
Vem to tak - do Chanova by taky nešly jen tak samoté dvě bílé holky. Oni tam neradi chodí i policajti. Není tam totiž bezpečno. Stejně tak nepůjdou dvě holky v noci Bratislavskou v Brně. A to je naše republika s naprosto rozdílnou bezpečnostní situací než asijský střední východ.
Je legrace tady sledovat jak rozdílné názory razí někteří jedinci - na jednu stranu je podle nich správné, aby se původní obyvatelé přizpůsobovali přivandrovalcům, oblékali se tak, aby nedráždili nadržence, aby tím předcházeli znásilnění, nebo "jen" obtěžování ze strany migrantů, na druhou stranu jim cesta dvou samotných holek do asijské tramtárie, kde má žena cenu kozy, přes území, kde právo je většinou v rukou toho momentálně silnějšího nebo toho, kdo zrovna drží zbraň, připadá stejně bezpečná jako běžný život u nás a rizika stejná, či dokonce menší(!). No není to zvláštní?


únor 23, 2016 08:28
. : toulavej
Řekl bych, že jde o to, že rozumný člověk nezvyšuje vědomě riziko víc, než je nutný. Když vede na druhou stranu divoké řeky most, rozumný člověk ho použije a nebude se přes řeku brodit, protože to může být pro něho nebezpečný, kdyby uklouzl. Kdyby tam žádný most nebyl, neměl by na výběr a musel riskovat. Pokud si ale vybere brodění přes řeku i když tam most je, pak je buď hlupák, nebo vyhledávač adrenalinových zážitků a za případné problémy si může jenom sám a nemám s ním soucit. Ty dvě hloupý slepice se mohly cestě přes nebezpečnou oblast vyhnout, ale ve svý naivnosti nevěděly, že je pro mladý bílý ženský nebezpečná. A že si to nezjistily v době internetu, když mladý jsou na něm pořád, je jenom jejich vina, že nezapojily mozek. Mají u mě jedinou omluvu, u slepic je to těžký.
únor 23, 2016 11:49
Mysko a toulavej : Mikin
nenechame toho? Zaciname se vsichni nejak opakovat. smilies/smiley.gif
Ja napsal co o tom vim a co si o tom myslim coby backpacker. Verte me, ze ten risk (alespon v dobe kdy se holky rozhodovaly) nebyl tak velkej a ze kazda horolezecka expedice je riskantnejsi.
únor 23, 2016 16:29
Mikine, : Myška
tak jako obvykle si necháme každý svou pravdu a své přesvědčení...
únor 23, 2016 17:18
Mysko : Mikin
a neni to normalni ? smilies/smiley.gif
únor 23, 2016 20:25
Mikine, : Myška
je, naprosto. smilies/wink.gif
únor 23, 2016 22:07
Mysko, : Mikin
inshallah. Takova je vule Allahova.
Lepsi uz do prdele nebudem. smilies/cool.gif
únor 24, 2016 04:39
Mikine, já už k tomu všechno napsal, ale : toulavej
ty směšuješ dvě různý věci – horolezci mají cíl, vylézt nahoru, někdy mají na výběr víc různých tras, jak se tam dostat, ale i ta nejmíň nebezpečná zůstává pořád nebezpečná (laviny, řídkej vzduch, pustina). Takže, když chtějí nahoru, MUSÍ riskovat, nemají jinou možnost na výběr. Ale, když chceš vidět Indii, NEMUSÍŠ jet autobusem přes ne úplně bezpečnou část Pákistánu. Můžeš zvolit jinou trasu nebo jiný dopravní prostředek, třeba letadlo a vyhnout se potenciálnímu nebezpečí. Máš na výběr, horolezci ne. Toť vše.
únor 24, 2016 09:15
mamčo, : bb.
pročítám zběžně co tu kdo napsal a všimla jsem si tvého komentáře:
Mám v živé paměti ta videa, která posílali ti únosci. : mamča
Na jednom z nich se děvčata loučila se životem a rodičům kladla na srdce kam mají uložit jejich ostatky.

..tohle je přece běžný postup únosců, že natočí emotivní video a pošlou ho rodině, příbuzným, aby je postrčili ve vyřizování výkupného. Nic tak nezabírá jako strhaná bledá tvář, brečící do kamery, jak se jí stýská a jak je miluje.
Těžko by jejich věc urychlilo video, kde se unesení smějou, tancujou, koupou v bazénu, svačí výživné ovocné koktejly a žadoní, aby tam mohly zůstat ještě pár týdnů..;-)

Dovolenou bych vůbec neřešila. Nejspíš to zaplatili rodiče a nejspíš měli všichni v rodině pocit, že nejlepší, co teď můžou pro svou dceru udělat, bude odvézt ji na pár dnů pryč.

únor 25, 2016 01:31
horolezci : bb.
na stejné trase riskujou různou měrou - někdo jde s plnou výbavou, někdo nalehko, někdo s velkou zásobou kyslíku, někdo chce vyjít bez kyslíku, bez ohledu na riziko
Hezky o tom vypráví ve svých knihách Jon Krakauer.
A pro všechny horolezce beze zbytku platí - kdyby seděli doma na zadku, nikdo by je nemusel draze zachraňovat, draze léčit, jejich rodiny by netrpěly a daňový poplatník taky ne! :-)
únor 25, 2016 01:35
Toulavej, : Mikin
proboha, co to vykladas?! I ty holky mely cil.
Na vetsinu vrcholu hor te dneska doveze vrtulnik. Pokud tam ovsem nejezdi autobus. Nikdo se nemusi plazit po skalach jako opice a riskovat zivot.
Ja si pamatuju kdyz jsem byl malej kluk, slezlo par horolezcu previs Macochy. Uzasny vykon, byli ve stene nekolik dni. A z horniho mustku je pozorovali a fotili turisti, kteri tam dojeli Spartakem. Embecka v te dobe jeste nebyly.....
Ver me coby byvalemu horolezci a dnes backpackerovi. Zene nas stejna touha neco poznat a videt. Ty jsi jedenim z nas a mel bys rozumet........
únor 25, 2016 04:00
Tak tady čtu ty posty... : Báša
Tak to tu čtu a docela zírám. Zírám na to, jak moc má většina diskutérů vypláchnutou hlavu propagandou sluníčkářů. Já jsem v té oblasti (Rahim-yar-Khan, Yassa, Guddu) byl jako šéfmontér před více než dvaceti lety. Tehdy tam bílá huba byla spíše jen důvodem k pětinásobným cenám za cokoliv, ale přesto nám šéf toho energetického komplexu dával na cesty mimo areál auto s řidičem a čtyři samopalníky. Ta organizace (Wapda) měla vlastní malou armádu!
Ty dvě tam jely za těma sluníčkovejma musulmanama zblblé tou propagandou, absolutně bez ponětí, že jde o zemi, kde život nemá žádnou cenu, kde nikdy neslyšeli o Listině práv a svobod - a kdyby slyšeli, smáli by se jako blázni, kde policie, hlavně na venkově, je jen jeden z gangů, kde samotná bílá ženská v tričku je jen legitimní trofej toho, kdo ji uvidí dřív, kde ateista je vítaná lovná zvěř a kde na venkově platí kmenové zřízení a vzdělanec je tam je každý, kdo má 2 roky v madráse.
Za to, co se jim stalo, můžou ti z neziskovek, kteří tu šíří ty bláboly. Ty holky jsou oběťi těhle existencí, stejně jako vlastního nekritického myšlení.
únor 26, 2016 17:11
Bášo : Lenka1
vítej v klubu. Právě ses totiž svým nesluničkovým příspěvkem zařadil mezi rasisty, xenofoby a nácky.

Ale neboj, my jsme celkem fajn parta.

Jo a vstupní poplatek za členství je dvacet bludišťáků. smilies/grin.gif

Ke složení na účtu "pančelky" Daniely.
únor 26, 2016 18:47
Lenko, ale notak..... : Mikin
kde jsi toho krasavce nasla? Anebo me chces namluvit, ze pan Basa patra ve starych clancich Kudlanky a ty mu hned za hodinu a pul sekundujes? smilies/wink.gif
Az toho svyho sefmontera znovu potkas, rekni mu ze Rahim Yar Khan je od oblasti kde byly holky uneseny skoro tisic kilometru daleko. To je asi jak z Prahy do Albanie.
A jeste mu taktne naznac, ze Lonely Planet Books nejsou "neziskovka", ale multimilionovej bynys. Nakladatelstvi, ktera zamestnava stovky dopisovatelu, z nichz nekteri narozdil od toho tveho genia ve zminene oblasti opravdu byli. smilies/grin.gif
únor 26, 2016 20:57
A hele! Sluníčko vyšlo! : Báša
Hledej ještě jednou. Třeba podle letiště. Khan je jméno, podle kterého se jmenuje kdeco. Ale nechci radit, zřejmě jsi chytrý a zkušený, neb jsi právě absolvoval genderová studia a naučili Tě tam obsluhovat některá tlačítka kopírky... ba ne, sorry, kopírka až jako MBA. Takže jen ten gender. Co s Tvejma Gender studiema má společnýho Lonely Planet nevim, a vědět nechci. Napsal jsem, že za to, že se tam vůbec odhodlaly jet může propaganda.
Kromě Pakistánu jsem byl i v Syrii, když to tam ještě totalitně stálo za houby (1993), a za tehdejší Česko bych okamžitě měnil. Ale to bylo předtim, než to tam Tvoji chlebodárci zlepšili. Do Libanonu jsme si jezdili na nákupy. Bylo tam bezpečněji než na východnim Slovensku (třeba taková Nižná Myšla).
únor 26, 2016 22:29
... : Mikin
Mas smulu, nas mlady zemepisce. Rahim Yar Khan je jen jeden a holky byly uneseny na zapade zeme. Jely na zaklade informaci z Lonely Planet a informaci jinych cestovatelu.
A s Rusakama kteri ted bombarduji Syrii do doby kamenne nemam jinochu nic spolecnyho. Nazdar!
únor 26, 2016 23:32
... : Báša
Tak. Tady máš nějaký fotky z Rahimu a už od pohledu je snad i takovýmu sluníčkáři jak jsi Ty jasný, že to nebude ta turistická destinace. Btw, je to na trase plynu ze severu dolů do Guddu.





Btw, když mluvim o Tvejch chlebodárcích, mám na mysli třeba tu sociopatickou uchazečku o americkej presidentskej úřad, co hystericky vykřikovala, že viděla Kaddáfího a byl mrtvý, mrtvý, mrtvý, nebo Sorose. Z mého pohledu je velmi smutné, že s těma tvejma kámošema, co je chodíš vítat (však víš, ti s těma dlouhejma nožema, co si voholili ty plnovousy a teď se místo řezáním hlav bavěj obohacovánim německejch ženskejch) museli zatočit po pěti letech "bojů" až Rusáci, páč na ně nemám dobrý vzpomínky. Bylo mi 10 když jsem viděl první ruskej tank a dodnes si pamatuju, jak jsme nesměli doma do obýváku, bo nahoře na Riegráku stálo protiletadlový čtyřče se sklopenejma laufama dolů a nikdo nevěděl, jestli jim neprdne v bedně a nezmáčknou to, kdyby se hnula záclona.
Každopádně, bipolární svět je zpátky a já jsem rád, páč se emeričani posledních 10 let chovají, jako by jim ten svět patřil.
únor 27, 2016 01:23
Nechci te prilis deptat jinochu, : Mikin
ale od oblasti kde byly uneseny obe mlade zeny tebe i tve historky furt deli zhruba tisic kilometru.
A i kdybys vedel jak sem postovat fotky, nemel bych valny zajem. Ja byl i v Bangladesi, zemi ktera je jeste chudsi nez Pakistan.
A o Islamu a o tom jak se muslimove chovaji k zenam mam svuj vlastni, nelichotivy nazor, ktery jsem zde napsal uz mnohokrat.
Co by me mohla prinest diskuse s primitivnim, antiamerickym, rasistickym a podle vseho i komunistickym oslem, ktery veri ruske propagande? S hlupakem, ktery me okamzite oznacil za "slunickare" a za nekoho, kdo je placen Amerikou?
Jsem rad ze jste si s Lenkou tak blizci a preji vam stastnou budoucnost. Jenom proboha nemejte v zajmu zachovani evropske kultury a civilizace zadne deti. Ju?
Sbohem.......
únor 27, 2016 05:36
... : Lenka1
Cit:

Každopádně, bipolární svět je zpátky a já jsem rád, páč se emeričani posledních 10 let chovají, jako by jim ten svět patřil.

Naprosto souhlasím.
únor 27, 2016 09:52
... : Lenka1
Cit:

primitivnim, antiamerickym, rasistickym a podle vseho i komunistickym oslem

Krásný příklad toho, jak drahouš umí diskutovat. Hned v druhé svém příspěvku k novému diskutujícímu.

To jen, až pitomec zase bude brečet, jak on je slušnej a urážíme a nadáváme mu všichni ostatní.
únor 27, 2016 09:55
V tehle diskusi jsme spolu nesouhlasili. : Mikin
Presto zde bylo prvnich 14 komentaru normalnich a naprosto slusnych. A pak se objevilo tohle: "co je to za idiota, kterej ty dvě blbý nány obhajuje?"
Dokazes ty vubec otevrit hubu a nechrochtat jako prase?!
únor 27, 2016 10:32
Lenko jedna. : NČ
I já jsem si říkal, "co to je za idiota, kterej ty blbý nány obhajuje...?". Pak jsem mrkl na jméno a rázem bylo jasno.
únor 28, 2016 06:27
NČ : Mikin
to je dano velikosti vasich mozecku.
Prvohorni zizaly rovnez premyslely vsechny stejne.
Ale plany petiletky jste plnili, i kdyby vam to melo vzit 20 let. smilies/wink.gif
únor 28, 2016 08:05
No vidišto, Lenko. Dyk to říkám furt. : NČ
.
únor 28, 2016 08:43
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]