O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

SMUTNÉ DNY NEJEN PRO FRANCII PDF Tisk E-mail
Sobota, 14 listopad 2015
Brutální teroristický útok, jeden z nejhorších za poslední roky. Osm zabijáků, vyzbrojených kalašnikovy a opásaných vestami s výbušninami rozpoutalo v pátek večer v centru Paříže krvavý teror. Vrazi útočili na šesti či sedmi místech, popravovali lidi. Nejhorší byl atak v koncertní síni Bataclan, podle stále se zpřesňujících odhadů zemřelo 128 lidí, jsou stovky zraněných.

 

 

 

 

 

Sedm teroristů spáchalo sebevražedný atentát. K útoku se v sobotu před polednem přihlásil Islámský stát. Záměrem prý bylo ukázat Francii, že zůstává hlavním cílem, pokud bude pokračovat ve své dosavadní politice. V prohlášení se také uvádí, že útoky byly reakcí na urážky muslimského proroka a na letecké útoky na území, které IS ovládá. 

 

Francie nyní čelí dvojité hrozbě. Jednou z nich je vzestup lidí, kteří v podstatě vedou individuální džihád. Ti jednají sami, bez velkých znalostí či příprav, a to s větším či menším úspěchem. Ale především hrozí velké útoky od bojovníků Islámského státu či Al-Kajdy. Ty mohou vyústit v příšerná jatka, kterým těžko může něco zabránit. Muži, kteří jsou připraveni zemřít, mohou napáchat hodně zla.

 

Snad si nyní Evropa uvědomí, že bylo jen otázkou času, kdy se něco podobného stane. A že se tak stalo ve Francii, není vůbec náhodou, ale spíše výsledkem tamějšího přístupu k přistěhovalcům. Je nutno si uvědomit, že to Francií nekončí, že teroristické buňky jsou dávno rozlezlé po celé Evropě.

 

Budeme si muset na nejistotu „zvyknout“, protože nejen po celá desetiletí, ale zejména po celý poslední rok Evropa jen přehlížela nebezpečí, která souvisí s přílivem nijak nekontrolovaných a neevidovaných uprchlíků. Je jasné, že mezi nevinnými lidmi jsou minimálně desítky nebo stovky již předem vycvičených teroristů a sebevražedných atentátníků, kteří jen čekají na ten správný den.

 

Klid a mír v Evropě skončil, nyní přichází to, čeho se uvážliví lidé báli už dávno. A těžko bude v našich silách to jen tak zastavit. Byl to víc než jen monstrózní akt nenávisti. Tento útok byl promyšlen tak, aby otřásl samotnými základy našich společností. Byl útokem na lidskost, toleranci, svobodu a respekt - hodnoty, které jsou základem světa.

 

Škoda těch nevinných obětí...

 

d@niela

     

 

Komentáře (100)add feed
Škoda nevinných obětí. Jejich blízcí mají mou upřímnou nejhlubší soustrast : Náhodný čtenář
Současně mě napadla otázka, v čem je vlastně rozdíl mezi touhle tragédií a zhruba srovnatelným počtem nevinných obětí z ruskýho letadla, sejmutýho týmiž šmejdy nedávno nad Sinají?
Nějakej rozdíl být musí!
Protože kdyby nebyl, nemohlo by přece být tak nebetyčného rozdílu v reakcích politiků a masmédií na obě vzájemně srovnatelné tragédie, způsobené stejnými padouchy, ve zhruba stejném čase, se zhruba stejným počtem obětí. Tak zase tápu.....
listopad 15, 2015 04:58
... : Mikin
Vsichni v tom ted maji jasno. Jsme ve valce s muslimskym terorismem. Ale to prece prezident Bush rekl uz 11. zari pred 14 lety. A tehdy bylo tech obeti 3 000.
listopad 15, 2015 05:11
Náhodný čtenář : Pepa
Plně s tebou souhlasím. je to zvláštní měřítko. Smutné. Některé lidské životy mají asi větší hodnotu. Nad ztrátou Ruských turistů se někteří i radovali.

Pro zajímavost. 29 září 2015 prohlásil John Kerry toto: "Pokud nenajdeme způsob jak se spojit v boji proti Islámskému státu a Rusko s nimi bude bojovat samo, tak si domyslete co to bude znamenat. Rusko se stane jejich cílem, pocítí jejich přenosné systémy protivzdušné obrany a jejich letadla začnou padat". (Takový systém schopný sestřelit letadlo v takové výšce prostě neexsistuje.) 30 září Rusko zahájilo svoji operaci v Sýrii na vzdory plánům USA.

Mnoho lidem nedochází že válka již začala.
listopad 15, 2015 09:51
... : Milena Nováková
„Žádný člověk není ostrov sám pro sebe; každý je kus nějakého kontinentu, část nějaké pevniny; jestliže moře spláchne hroudu, je Evropa menší, jako by to byl nějaký mys, jako by to byl statek tvých přátel nebo tvůj : smrtí každého člověka je mne méně, neboť jsem část lidstva. A proto se nikdy nedávej ptát, komu zvoní hrana. Zvoní tobě.“
John Donne,(asi 1571 – 31. března 1631)
listopad 15, 2015 10:23
Ale to přece není překvapení, : Michal
nechali jsme sem proudit imigranty, bojovníky i rodiny s dětmi. A jaký je rozdíl? Němci používali děti jako živý štít proti střelbě, na prvního máje i jiných demonstracích stály řady pionýrů před papaláši za stejným účelem. Teď sem přicházejí s dětmi aby byli jako civilisté, kterých budeme litovat. Přitom děti starší umí se zbraněmi zacházet a ty mladší brzy dorostou.
Přitom tihle lidé neuznávají žádná práva, žádné zákony a jestliže my je budeme dodržovat jednáme podle nich jako slaboši.
Dál je tu otázka kdo to vše platí? Prý USA, píšu schválně prý, protože si tím nejsem jist. Mají dolary, to je pravda, ale kdo jim je dal? Je to universální měna a docela klidně může být z Ruska. Přece jim nebudou dávat rubly.
Od chvíle kdy sem davy začaly proudit tvrdím, že to je selhání Shengenu a ochrany společných hranic. A když už nelze chránit ty, vidím jedinou možnost hlídat hranice vlastní. Šlo to za komunistů, může to jít znova.
Chápu že existuje námořní právo a podle něj nemohou nezachránit lidi na těch plavidlech. Ale to už jsme zase u jejich nerespektování práva, vlastně v tomhle případě zneužívání. Je to problém Řecka, Itálie a vůbec těch jižních států, ale nemůžeme to nechat na nich.
Jsme ve válce a pokud se budeme chovat jako gentlemani prohráli jsme ji už v tuto chvíli.
Má rada je krutá a hrozná, ale obávám se, že nezbude než je hnát zpátky. Nalodili se a riskovali, že se utopí na cestě. Dopřejme jim to, muži půjdou do ráje hned a jen musí doufat, že tam na ně ty miliony hurisek čekají.
listopad 15, 2015 11:37
Zase ty konspiracni teorie, Pepo ? : Mikin
Ruske letadlo podle vseho sundala bomba v zavazadlovem prostoru. S nejakym Kerryho prohlasenim a raketami to nema nic spolecneho.
Jen si vzpomen, jak jsi tady onehda kazal o americke zakladne pro 12000 vojaku budovane na Brdech a pak se ukazalo, ze jsi naletel aprilovy zertik.
Zeme ktera se postavi muslimskym fanatikum musi pocitat s tim, ze se ji to ti silenci pokusi nejakym zpusobem oplatit.
Muj nazor na vec je ten, ze proti militantnimu islamu musime postupovat vsichni spolecne a zemi ktera je napadena podporit. Ne vymyslet debilni konspiracni teorie jako v pripade 9/11.
listopad 15, 2015 11:46
Třeba časem světoví politici pochopěj, : Krakonoš
- a jejich voliči jim k tomu daj mandát - že jedině společná masivní operace proti režimům produkujícím tenhle zvrhlej terorismus, operace ve vzduchu, na moři a hlavně po zemi (!!), která prostě vymaže tyhle státní paútvary z mapy světa tak, jak bylo vymazaný hitlerovský Německo, může přinýst nějakou změnu. Dokud světová veřejnost, nejenom politici, nepochopěj, že za světovou změnu bude nutný položit životy v řádu nejspíš desetitisíců, že zničit "zlý" státy bohužel znamená taky zavraždit další a další tisíce civilistů, protože bez toho se válka z žádným zvráceným režimem prostě vyhrát nedá, dokud se na tomhle neshodneme všichni a nezačneme skutečně spolupracovat - a to včetně Ruska, nic se nezmění. Uprchlictví nejni příčinou, uprchlictví je důsledkem, takže spojování pátku s uprchlíkama nehodlám věnovat ani jediný slovo, ani pokus zbytečně něco vysvětlovat tomu, kdo to nevidí.
Válka ještě nezačala, ještě není nikdo, kdo by byl vochotnej skutečnou válku s islamistama víst. Ještě zatím nikdo, ani Rusové, nejni vochotnej tam poslat svoje syny a otce umírat. Ještě pořád jsme nepochopili, že jen tak se dá vyhrát válka, že drátěnej plot na hranici se sousedním státem nemá s vobranou proti skutečnýmu nepříteli nic společnýho. Ještě patrně neumřelo dost lidí. Historie nás učí, že v případě vopravdovýho boje vo život jsou státy schopný překonat mnohem větší propasti, než jaká je dnes mezi NATO a Ruskem, a spojit se v koalici. Třeba si na to zase vzpomeneme.
Válku, která přijde, můžeme vyhrát jedině v případě, že přijmeme tu prostou skutečnost - že budeme umírat a že budeme muset zabíjet.. Zatím tohle nedokážeme a tak nepřítel, mnohem slabší, hůř vyzbrojenej, ale vodhodlanej a s nulovejma zábranama, bez problému vítězí. Nepřítel velmi dobře ví, že vojenský akce Západu mají jen vomezenou podporu veřejnosti a že tzv. "vývoz demokracie" rozděluje nesmiřitelně západní veřejnost. A tak z toho dlouhý desetiletí nepřítel těží. Máme tendenci sklouznout k nový verzi appeasementu, falešnýmu pocitu, že když necháme islamistický režimy "na pokoji" a voplotíme si Evropu, dosáhneme světovýho míru. Dokud budeme trvat na tomhle vomylu, budou lítat lidi do vzduchu. A bude se to stupňovat, protože tihle dobytkové jinej smysl života nemaj a mít nikdy nebudou.
P.S. Z pádu ruskýho letadla se mohl radovat leda hodně duševně zmrzačenej chudák. Podobně jako z obětí útoků v USA.

listopad 15, 2015 12:07
Mluvis mi z duse, Krakonosi. : Mikin
Az do dneska jsem slysel na adresu zemi ktere mely tu odvahu jit proti Talibanu nebo Al-Kaide jen nadavky. Pokazde kdyz dron oddela nejakeho al-kajdackeho papalase, ozve se hrozny krik ze v jeho aute nebo baraku byli civiliste.
Zajimavy je, ze ted kdyz nejsou obeti jen Americane (pripadne Britove) ale Francouzi a Rusove, zacinaji se obranci chudaku civilistu probouzet a projevovat neobycejnou krveziznivost. Najednou by klidne mordovali rovnou cele narody....
Podle me je nacase probudit se, dokud neni pozde.
listopad 15, 2015 12:46
Hm, Krakonoši, : Náhodný čtenář
jestli tomu všemu (12.07) fakt věříš a myslíš to vážně, tak to teda těbuch!
Doteď jsem měl jakýsi dojem o možný komunikaci s tebou. Už nemám.
listopad 15, 2015 14:08
... : -doktor-
Zadusit islámského hada se mělo hned ze začátku.Nyní,když Evropa je přeplněná "běženci" a nikdo neví kolik čítá pátá kolona IS,bude složité ochránit Evropské hodnoty,natož porazit IS.Demokracie dostala pořádnou ťafku,snad k rozumnému a jedinému a bolestnému řešení najdou odvahu i evropští politici a Ruská federace.Bůh nám žehnej.....!!!!!!!!!!!!!
listopad 15, 2015 14:25
Já tomu věřím, : Michal
pátá kolona už tady je a mohutní každým dnem. Nebo si snad někdo myslí, že ti teroristi zrovna přijeli? Někteří už tu byli, někteří se tu i narodili, někdo zrovna přijel. To už se ví. Proto jsem to s nima spojil a spojovat budu.
listopad 15, 2015 14:42
Ale notak, : Krakonoš
Doteď jsem měl jakýsi dojem o možný komunikaci s tebou.

Nemáš už ho hezkou řádku let, takže nemám pocit jakýkoli změny. smilies/wink.gif
listopad 15, 2015 14:43
1938 : Táňa
Jak už jsem psala. Rok 1938 je zpět. Nedrážděte je, bude to ještě horší - cituji dobové noviny. Jak to dopadlo, všichni víme.
A ještě něco, pokud odněkud začnou utíkat židé, je něco shnilého ve státě dánském..
Známý z Izraele nedostal už v září plánovanou dovolenou z bezpečnostních důvodů. Proč asi...
listopad 15, 2015 14:45
Táňo, : Aggitta
tenkrát tu byli Sudeťáci, které si do Čech kdysi k osídlení pohraničí pozval český král. Nyní se potýkáme s podobnými podrazy NE-EVPOPANŮ, a dokud je neodsuneme pryč, nebude klid.
Kurňa, proč jsme se učili dějepis? No abychom se z historie POUČILI, ne?
listopad 15, 2015 15:48
Čemu se divíte? : Lenka1
To, co se stalo ve Francii, byl jen zkušební balónek. Jehož hlavním cílem bylo zjistit úroveň schopnosti obrany. Bude hůř.

Krev těch mrtvých na rukou mají především blbí bruselští byrokrati (včetně naší kolaborantské vlády), debilní vítací sluníčka a další užiteční idioti.

Odporná kreatura Schwarzenberg prohlásila: "Samozřejmě přijde-li půl milionu lidí je zřejmé, že to nebudou jen samí svatí. Že se sem mezi uprchlíky propašují i někteří spjatí s Islámským státem bylo očekáváno. Není však možné odmítnou pomoc tisícům kvůli jednomu nebo třem vrahům."

Jinými slovy: " Serem na lidi, hlavně aby chlebodárci za mořem byli spokojení, jak pěkně tady budujeme multi-kulti".

A tohle někteří chtěli za prezidenta!

Když jsem tady psala před rokem, že bych nepřijala osobně jediného tzv. uprchlíka, i za cenu střílení a potápění lodí - v krajním případě, kdy by selhalo všechno ostatní, tak tady někteří pitomí sluníčkáři (víme, o koho jde, že) ze mě omdlívali a zvraceli.

Tak tady to máte s celou parádou. Zvykejte si. Tohle je v islámských dírách naprosto běžný standard a my jsme si to v rámci humanismu (nééé, černoušky a čmoudíky nemůžeme nechat umírat nebo je dokonce zabíjet, to je fůůůůj a to se nedělááááá) nechali natahat do Evropy.

Jestli si někdo myslíte, že se konečně v Bruselu proberou, tak jste na omylu.


Teď se Olánd s Mrkví vezmou za pazoury, solidárně a tolerantně se projdou po vyčištěné a zabezpečené ulici, zapálí pár svíček a tak cca za 14 dní už budou opět pilně řešit "uprchlickou krizi" přerozdělováním a vnucování ostatním rasistickým a xenofobním státům včetně toho našeho, protože ti naši přizdisráči budou akorát držet hubu a šoupat nohama.

Jo, ještě jsem zapomněla na placky "Pray For Paris", který budou mít na klopách.

8 slimáků sundalo Francii, pár stovek sundá celou EU. Tak to prostě je.

P.S. Palec nahoru pro Náhodného čtenáře, který si stejně jako já všimnul té diametrálně odlišné reakce na vystřílenou Paříž a pád ruského letadla.





listopad 15, 2015 16:15
Tak to vidite...... : Mikin
namisto proti muslimskym teroristum budou ted soudruzi bojovat proti "debilnim vitacim slunickum".
Kdyz pred 14 lety prezident Bush rekl ze jsme ve valce s radikalnim islamem, zacli mu soudruzi sproste spilat, vycitat mu ze proti zapadu muslimske teroristy zbytecne drazdi a vykrikovat, ze si Americani ty baraky v New Yorku zbourali sami.
Kdyz jsem zde pred casem napsal ze Schengensky prostor si musi hlidat dohromady cela Evropa, ze kazdy uprchlik musi projit lagrem ze ktereho muze byt propusten az po dukladnem provereni a upozornil na to, ze to bude stat spoustu penez, zacala na me Lenka hystericky vriskat ze "chci utracet jeji penize".
Zajimavy je ze se ted nejvic vztekaji prave ti, kteri cele ty roky kdy Amerika osamocene bojovala proti muslimskemu terorismu tu zemi lzive pomlouvali a vymysleli idiotske konspiracni teorie.
Zeby spatne svedomi ?! :-
listopad 15, 2015 16:51
Ve svém příspěvku jsi se ptal NČ, v čem je rozdíl - listopad 15, 2015 04:58 : strejda
Rozdíl je v tom, že za sestřelením ruského letadla může IS, ale za touto tragedií v Paříži může přímo ta čúza Merkelová, která už měla být spolu s Holandem dávno postavena před soud. To, co zavinili, z toho se budeme hojit desetiletí. A budeme se moci našim dětem podívat do očí za to, jakou verbež jsme si sem nechali vnutit? Dále za to mohou všichni ti, co této invazi do Evropy napomáhali a napomáhají. Všichni ta jména dobře znáte. Nebudu ty hnusáky vůbec jmenovat.
listopad 15, 2015 16:56
je mi líto lidí, co zemřeli v sestřeleným ruským letadle : mila1
a rovněž mi je líto lidí, co zemřeli v Paříži. Ale na tragédii v Paříži se podíleli minimálně dva lidi, kteří přišli do Evropy jako uprchlíci na pozvání Merklové. A v tom je mezi oběma událostmí ten rozdíl. Zajímavé je podívat se do dnešních zpráv na netu. Ani řádka o tom, kolik tisíc se jich za víkend zase do Evropy nahrnulo. Zato oslavný článek o statečném muslimovi, který zachránil dva životy při střílení v koncertním sálu... A doporučuji si rovněž přečíst článek od pana Palaty v dnešní Idnes, nad kterým mi bylo hodně smutno.
listopad 15, 2015 17:19
Láďa Větvička : Lenka1
to na svým blogu opět rozčísnul:

Cituji:

„Vola cyp z Praglu: „Pane Větvičko, můžeme s vámi udělat rozhovor?“ „No když chcete…“ „Vy jste v podstatě předpověděl útoky ve Francii, jak jste to mohl vědět?“ „Ja jsem nic nevěděl, jen umim matematyku a vim co vznikne, když se da dokupy 1 1, ale to ví 95% národa, já jsem to jen dal dříve na papír. Teda na blog.“ „Kdo si myslíte, že je za útoky zodpovědný?“ „No to je jednoduché. Zodpovědni jsou všichni multykulturní kolaboranti, u nás představovaní třeba Schwarzenbergem, Bělobradkem, Dienstbirem. Zodpovědné jsou otevřeně kolaborující strany, třeba TOP09, jejíž poslanci podporují imigraci mloků, nebo KDU_ČSL, která vždycky kolaborovala s každým. A zodpovědni jsou mediální zmrdi ve všech českych mediich, keři davaji dnes a denně přednost vyplatě, aby zaplatili hypoteku, a nezajímá je budoucnost země ani jejich děcek.“ …na druhe straně se rozhostilo ticho… rozhovor skončil.“

listopad 15, 2015 18:55
Velice pěkný pozdrav : Sidon
od "udatných" bojovníků ve jménu aláha a machometa.

https://www.facebook.com/czech.WeAreHereAtHome/videos/1504725843161712/?fref=nf
listopad 15, 2015 19:38
tak ráda bych se mýlila : marty
kdykoliv když jsem zde vystupovala proti muslimům a jejich pekelně odporné podstatě bytí.
J
Moc toužím abych se mÿlila. Soucítím jak s obětmi v Paříži, tak z ruského letadla. Soucítím se všemi, kteří byli zavražděni ve jménu té vražedné ideologie. Soucítím i s těmi, kteří se jimi ještě stanou. Bojím se o své 2 syny i svou dceru. Asi ani jednoho z nich nečeká klidný život, jaký jsme si až doposud mohli užívat.

Zde reakce Blanky Milfaitové, nejlepší marmeládařky na světě, malý holky z lesa, brzy dvojnásobný mámy a hodně odvážný Amazonky.
http://www.nase-dobroty.cz/index.php/kde-ijeme


Je načase táhnout za jeden provaz.
listopad 15, 2015 22:29
Ano ano, marty. Táhnout za jeden provaz. To je třeba. Co ale dělá např. ČT? Lže, zamlčuje, mlží... : strejda
My tady v horách už i se Sasíky táhneme za jeden provaz. Jsou však mezi námi tací (i zde na Kudlance), které by přesvědčilo snad jen to, kdyby mezi oběťmi případného dalšího hnusného činu byli jejich blízcí. A nebude to dlouho trvat a opět se budou zapalovat svíčky, truchlit a žvanit.... Asi by to těm milovníkům nefunkčního multikulti otevřelo oči, co to sem přitáhlo za zrůdy a komu vlastně pomáhali...
Měli bychom usilovat i o to, aby islám (nerozlišovat prosím na umírněný či neumírněný, je to jedno svinstvo) byl u nás postaven mimo zákon, co by středověká ideologie vedoucí k potlačování základních lidských práv a svobod.



listopad 15, 2015 22:47
Ano, musime tahnout za jeden provaz...... : Mikin
ale v zadnem pripade ne s nejsilnejsim vojenskym blokem na svete (NATO), nebo s vojensky nejsilnejsi zemi (Spojenymi staty). Na Ameriku budeme naopak nadavat kudy chodime a vsechno jeji bombardovani ISIL i nalety na predaky Al-Kaidy tvrde kritizovat. Budeme rovnez vymyslet a sirit slabomyslne konspiracni teorie, podle kterych Amerika utoky muslimskych fanatiku na vlastni obcany jen predstira, nebo dokonce sama organizuje.
My budeme tahnout za jeden provaz tim, ze si do cela zvolime nejaka xenofobni fasisticka hovadka, ktera nase*ou i tu mirumilovnou muslimskou vetsinu, se kterou pak budeme vest nejruznejsi boje a obcanske valky. Postupne rozbijeme E.U., rozbijeme NATO a skoncime pod kridly nejakeho diktatora.
Mozna to vidim moc cerne a mozna je jeste nadeje. Ale chtelo by to vyuzit to co mame (vcetne spojenectvi v NATO) a opravdu za ten jeden provaz tahnout.
listopad 16, 2015 05:09
Neotálet, jediné řešení je: : Inka kuk
STOP ISLÁMU = STOP MIGRANTUM = a hlavně rychle!!!
listopad 16, 2015 06:42
Jeste by me docela zajimalo, : Mikin
co by se stalo, kdyby francouzska tajna sluzba par tech dobytku chytla a zabranila dalsim utokum pomoci waterboardingu, biti, odpirani spanku, nebo nedejboze odposlouchavani telefonu?
Jestli by se ti utlocitni lide kteri ted chteji potapet lodi plne uprchliku, zakazovat Islam a deportovat miliony take rozcilovali jako se rozciluji, kdyz se takovejch zlocinu proti teroristum dopousti (v krajnich pripadech) Americani..... smilies/tongue.gif
listopad 16, 2015 07:02
strejdo : marty
máš pravdu. Už je to 3/4 roku co vystříleli Charlie Hebdo a co se stalo? Uspořádalo se pár pochodů, rozsvítily svíčky, zviditelnili se politici srdceryvnýma prohlášeníma a za pár měsíců sem MRKEV zvala s otevřenou náručí další okupanty.

Co nás čeká? Budeme chodit po městech ulicema plnejma ozbrojenejch policistů a vojáků jako v Izraeli? A myslím , že nemálo lidí začne konat na svý triko.

Na Mikina nereaguju.
listopad 16, 2015 07:25
Ivo Krieshofer to napsal za mě : Náhodný čtenář
Stala se tragická událost, obětí je mi líto.
Co se mi ale nelíbí, je ta hysterie kolem toho.
A musím se ptát:
Kde byli ti nosiči kytek a zapalovači svíček, když byl bez souhlasu OSN napaden Irák?
Kde byli, když Sarkozy napadl Libyi?
Kde byli, když izraelská armáda řádila v Gaze?
Kde byli, když jejich vláda podporovala protiasádovské teroristy?
Kde byli když se francouzský ministr zahraničí vrátil z Kyjeva a fotbaloví chuligáni pravého sektoru spolu s Američany podplacenými prosťáčky z ukrajinského západu svrhli Janukoviče?
Kde byli, když prapory oligarchů ostřelovaly východoukrajinská města dělostřelectvem a raketami?
Kde byli, když islamisté vraždili jezídy a jejich ženy a děti prodávali jako otroky?
Kde byli, když americké drony rozstřílely svatbu v Pakistánu?
kde-jste-byli
A mohl bych ještě dlouze pokračovat v podobných otázkách.
---------------------
Vypadá to, že dnes má lidský život různou cenu. Jednu ve Francii, Británii, SRN a možná ještě v některých dalších zemích Evropské unie, a jinou v zemích slovanských, např. v někdejší Jugoslávii či na Ukrajině. Jinou v pak v zemích arabských či v Africe. V USA je to jen číslo v novinách.
Obýváme jednu zeměkouli, a i když nedokážeme upravit míru bohatství a chudoby na celém světě, neměli bychom zavírat oči nad krutostmi, ať jsou páchány kdekoliv.
Nikdy totiž nevíme, kdy dojde řada na nás.

Ivo Krieshofer
listopad 16, 2015 07:48
Náhodný čtenáři, : Michal
jak to víš?
Kde byli když se francouzský ministr zahraničí vrátil z Kyjeva a fotbaloví chuligáni pravého sektoru spolu s Američany podplacenými prosťáčky z ukrajinského západu svrhli Janukoviče?

Tohle bych si netroufal říct, už proto že víme všichni prdlajz. Jak už jsem napsal výš, kdo ví odkud ty peníze jsou.
Nemůžu si pomoct, tohle je válka a když nepřítel klidně vraždí civilisty, proč my máme být útlocitní a abychom nezabili jednoho civila neuděláme nic. Proč?
listopad 16, 2015 09:00
Nedávno to řekl kdosi z armádních kruhů - : Krakonoš
proti nepříteli, kterej nedodržuje žádný pravidla, nejde vyhrát, když budeme lpět na vlastním dodržování pravidel. Tak to prostě je.
Pátou kolonou západu nejsou přistěhovalci, ale salónní pacifisti, který začnou vždycky ječet, jakmile při vedení libovolný války spadne první bomba na první nevojenskej vobjekt. Jak by asi dopadla WW2, kdyby spojenci úzkostlivě dbali na neubližování německejm civilistům?

Jo, to co napsal NČ, je výborný, jenom mu tam vypadl jeden řádek, tak já i bez jeho laskavýho svolení doplním:
"Kde byli, když separatistickej dobytek sestřelil BUKem malajský letadlo?"

Jinak pro ty, kdo by snad chtěli skutečně přemejšlet, nabízím k úvaze vo různý ceně životů trochu prostší vysvětlení - lidská mysl je prostě tak udělaná, že si na některý jevy, který se vodehrávaj často (např. smrt lidí v nejrůznějších darebnejch režimech v Africe) zvykne a přestane je vnímat tak tragicky. Stačí si všimnout, jak reaguje mozek na zprávu vo stovce mrtvejch při pádu letadla a vo jiný stovce mrtvejch při nehodách na silnicích. S cenou života tyhle reakce nemaj společnýho vůbec nic.
Vono je to vůbec těžký s tou cenou života, protože když například napíšu, že pro mě má cenu život Čecha úplně stejnou jako život Afričana, budu voznačenej za vlastizrádce lidma právě z toho myšlenkovýho vokruhu, ze kterýho vzešly ty Krieshoferovy votázky. smilies/grin.gif
listopad 16, 2015 09:57
ANO, : Michal
souhlasím bezvýhradně s Krakonošem. Tohle jsou slova která by se měla tesat.
Válku proti nepříteli, kterej nedodržuje žádný pravidla, nejde vyhrát, když budeme lpět na vlastním dodržování pravidel. Tak to prostě je.
Pátou kolonou západu nejsou přistěhovalci, ale salónní pacifisti, který začnou vždycky ječet, jakmile při vedení libovolný války spadne první bomba na první nevojenskej vobjekt. Jak by asi dopadla WW2, kdyby spojenci úzkostlivě dbali na neubližování německejm civilistům?

Promiň Krakonoši že jsem takhle zdůraznil co jsi napsal, protože to je přesně co hlásám i já.
listopad 16, 2015 10:22
Krakonosi a Michale, : Mikin
souhlas.
Na tom plagiatu od NČ me rozveselilo, ze soudruzi dneska delaji chudaky i z Kaddafiho a Saddama. Staci vzpomenout na Lockerbie nebo na Saddamovy hratky s jedovatymi plyny. Nebo treba na Saddamovu financni podporu rodin palestiskych sebevrazednych atentatniku.
Dovolil bych si odpovedet na otazku, co jsem delal kdyz "izraelska armada radila v Gaze".
Nejspis jsem souhlasne pokyvoval hlavou, protoze Izrael vtrhl do Gazy kvuli nekolika tisicum raket, ktere muslimsti teroristi vypalili pres hranice proti jeho civilnimu obyvatelstvu.
Hele NČ, ty se zastavas utoku muslimskych teroristu proti civilistum ? smilies/tongue.gif
listopad 16, 2015 11:15
Kde byli, když izraelská armáda řádila v Gaze? : Táňa
Ale? Když tě odstřelují, ty se nebudeš bránit? Ty jim nastavíš i druhou tvář... Bohužel, nejsem Ježíš.
Jen se podívejte, co od roku 48 dokázal z pouště udělat Izrael, a co Palestinci?
listopad 16, 2015 11:40
Řádek mi nevypadnul ! : Náhodný čtenář
Zaprvé: Není to MŮJ článek!!! Olíznul jsem ho DOSLOVA z netu a jméno autora uvedl. Vpodstatě se s ním, až na pár výjimek, ztotožňuji. Např. zrovna posuzování, který člověk má větší hodnotu, to mi až tak zase pod fousy nejde. Protože, to jak pro koho (pro má největší hodnotu moje rodina, pak teprve já, pak mí přátelé, pak mí známí....). Ale to je úplně jiné téma.

Zadruhé, cit. tzv. vypadlý řádek: "...kde byli, když separatistickej dobytek sestřelil BUKem malajský letadlo?"
Moje reakce: Který dobytek sestřelil, a jestli vůbec stoprocentně BUKem, malajské letadlo, se neví a asi už se ani nikdy nezjistí. Ale i tam oběti zasluhovaly tisíce svíček a kytek. Kde byli "kladeči"?

Zatřetí: Jestliže k památce ZCELA CIZÍHO člověka z Francie roním slzy, kladu kytky a tvořím svíčkovou Eifelovku, zatímco smrt jiného, ZCELA CIZÍHO, člověka mi za totéž nestojí, pak v tom vidím jen pokrytectví.



listopad 16, 2015 12:25
NČ, vidis : Mikin
neni nad to psat namisto kopirovani sve vlastni nazory. S tim malajskym letadlem je to jasne vic a vic, uz proto se v seznamech techhle dobraku pochopitelne neobjevi. Stejne jako se tam neobjevi tech 3000 mrtvejch v New Yorku.
Ja okopiroval na svuj Facebook karikaturu, na ktere si potrasa rukou muslimskej terorista s kouricim Kalasnikovem se skinheadem, kterej ma na rukovu hakovy kriz. Skinhead rika "merci".
Dal jsem to tam, protoze to podle me vyjadruje vsechno podstatne.
listopad 16, 2015 12:40
Tak to je mi milejší rozhodně ten skin než nějakej primitiv s utěrkou na hlavě. : strejda
Já být tebou, Mikine, tak bych se vůbec nevyjadřoval k dění jak u nás, tak v Evropě. Ty jsi odtud zdrhl, zabouchl jsi dveře, takže už sem vůbec nepatříš. Jen sršíš síru a oheň a přitom kolikrát neznáš pozadí, detaily, info máš jen ze lživých a proamerických médií, ale skutečnost je tu mnohdy úplně jiná. Tady zvítězí ve volbách ten nebo ta strana, která si dokáže poradit s tou pakáží a s muslimákama všeobecně. Tady žádné multi kulti nemá místo a islám v Evropě už vůbec ne.
Jestlipak někdo z nás stále kritizuje a kecá do politiky v Kanadě, jak ty tady. To je vše, co jsem ti chtěl říct.

listopad 16, 2015 13:17
Skoda strejdo, : Mikin
ze jsi nepochopil. Celej smysl zmineneho obrazku je v tom, ze se extremisticti idioti navzajem doplnuji a ze by jeden bez druhyho nemohli existovat.
Co se tvych rad o cem mam nebo nemam psat tyce, strc si je laskave tam, kam slunce nesviti. Mam diky svym kazdorocnim navstevam CR, internetu a spouste pratel kteri v Cesku ziji dostatecny prehled k tomu, abych mohl napsat svuj nazor. Kdyz se ti to nelibi, necti to. Pokud ti staci hovadiny na "alternativnich" (rozumej rudohnedych) webech, tvoje skoda.
Co se tyce nazoru na Kanadu z Ceska, taky jsem jich v posledni dobe cetl diky volbam pozehnane. Nektere byly neuveritelne naivni, nektere naopak. Nejvice jak se zda nezaujal nas novy premier Trudeau, ale ministr obrany - hrdina kanadske armady z Afghanistanu, indicky Sikh v turbanu. smilies/smiley.gif
Nazdar !
listopad 16, 2015 13:44
Strejdo Mastere : Náhodný čtenář
Odpovídat udavači Bilinovi, to je jak házet perly sviním.
------------
K uzenáčům jen dodám: KÉŽ BYCHOM SE MÝLILI... (bohužel, se, jak je zřejmé a den ze dne zřejmější, nemýlíme)
listopad 16, 2015 13:53
Nahodny ctenari.... : Mikin
co tak osobni setkani, anonyme ? smilies/wink.gif
listopad 16, 2015 14:04
Kdykoliv : Náhodný čtenář
.
listopad 16, 2015 14:07
Tak jo, : Mikin
napis me pres Kudlanku. Ale prijdi jako chlap, ne jako Mana z Pocernic.
listopad 16, 2015 15:40
Klucííí, : Krakonoš
já bych vám to pískal a pořídil fotoreportáž nebo videozáznam, co vy na to? smilies/grin.gif
listopad 16, 2015 16:40
Jen ve dvou! : Náhodný čtenář
.
listopad 16, 2015 16:47
Jezismarja, : Mikin
von prijde jako NČ i jako Mánička zaraz ! smilies/shocked.gif
listopad 16, 2015 17:04
... : vlk
Dnešní terorismus má náboženství, a je jím bohužel islám. A všechno co se děje, se děje ve jménu nás všech muslimů.

http://berrezouga.blog.idnes.cz/c/484192/ano-je-to-mym-jmenem.html
listopad 17, 2015 09:25
Je jen jeden Bůh a rozdíl je jen ve způsobu jak Mu sloužíme. : Michal
Nemohu než s Hatem Berrezougou souhlasit.

Ne každý muslim je terorista, ale každý terorista je muslim. Takže preventivně jsou pro nás podezřelí všichni.

Od toho už je jen krok k stařičkému Dobrý Němec je mrtvý Němec,
a k Leninovu Když se kácí les létají třísky
listopad 17, 2015 10:26
... vrah o morálce káže ... : vlk
a Saudská Arábie vede radu pro lidská práva v OSN. Největší kamarádi USA ...
listopad 17, 2015 11:30
Jenže Michale, : strejda
vy si asi neuvědomujete, v čem, v jakém duchu jsou vychováváni jejich děti. Ta zvěrstva se projeví i v dalších generacích. Takže ta přísloví stále platí s nepatrnou obměnou. Bohužel, jinak se z toho nevyhrabeme.
I vojáci, vracející se z východu říkají, že vše, co USA udělala na blízkém východě, udělala špatně. Jinými slovy celé to tam rozes ehm rozhevězdičkovala. A to mi nikdo nevymluví.
Evropu nezachráni žádní přizdisráči, že to tak musím říct, ale razantní kroky neposerů....
listopad 17, 2015 11:40
Mikine, : strejda
já na žádné rudohnědé weby nechodím. Mně nevadí normální Amíci, mně vadí blbci a populisté v řízení státu, v rozhodovacích funkcích, kde jde o mnoho. To mi vadí. Několikrát už jsem tu omílal také Američana, Samuela Huntingtona. To byl univerzitní učitel, historik a politolog. A tento pán tohle svinstvo přesně předpovídal. Už asi před více jak dvaceti lety. Jenže nikdo ho nebral vážně, každý se mu vysmíval, jako to děláš třeba ty a jiní, vysmíváte se lidem s jiným názorem, jenže tento pán si to nevysnil. Ten to prohlašoval na základě výzkumů, rozhovorů, sledování, protože to byl také odpůrce islámu. A ten nechtěl, aby se zaplňovala tzv. bílá místa ve světě a v Evropě. To, co se teď děje, to mají na svědomí všichni, kteří sem tu hnusnou nekulturní, mnohdy i negramotnou chátru tahají, kteří ji vítají a dělají z nich chudáky. A vinu mají i připodělané sdělovací prostředky, které lžou a neříkají pravdu.
listopad 17, 2015 12:05
Strejdo, : Mikin
nezlob se, ale me se zda ze odporujes sam sobe. Na jedne strane odsuzujes smahem vsechny muslimy, na druhe zase obvinujes Ameriku ze to rozhvezdickovala ona.
Nevim jestli si na to jeste vzpominas, ale pred par lety jsem tady byl jednim z nejvetsich "antiislamistu" ja a hodne lidi me odporovalo.
Jenze ja svuj nazor nezmenil, anebo jen nepatrne. Na islamu me porad vadi to ze ustrnul ve stredoveku a neni schopen se reformovat. Ale hlavne me na nem vadi postaveni zen v muslimskych zemich. A to se tyka i zemi relativne modernich a tolerantnich. Na svych cestach jsem toho videl dost.....
Kdo zmenil nazor jsou lidi, kteri tehdy ze vseho vinili Ameriku a dnes kdyz to boucha v Evrope zase naopak Islam.
Podle me mel Huntington pred dvaceti lety v mnohem pravdu, ale tu mel pred 14 lety i prezident Bush a lidi neposlouchali, i kdyz bylo tehdy tech mrtvejch behem par hodin 3000.
Podle me se musi proti muslimskym fanatikum bojovat vsemi prostredky cely svet, ale tech normalnich muslimu je nutno vyuzit jako spojencu.
Ono jich je tolik, ze jina moznost stejne nezbyva.......
listopad 17, 2015 13:14
Milej strejdo : Michal
to už jsem napsal listopad 15 11:37.

Mikine:
děkuju, jsem Američan krom toho že jsem i Čech mluvíš mi z duše.
Kdo zmenil nazor jsou lidi, kteri tehdy ze vseho vinili Ameriku a dnes kdyz to boucha v Evrope zase naopak Islam.
Podle me mel Huntington pred dvaceti lety v mnohem pravdu, ale tu mel pred 14 lety i prezident Bush a lidi neposlouchali, i kdyz bylo tehdy tech mrtvejch behem par hodin 3000.
Podle me se musi proti muslimskym fanatikum bojovat vsemi prostredky cely svet, ale tech normalnich muslimu je nutno vyuzit jako spojencu.
Ono jich je tolik, ze jina moznost stejne nezbyva.......

listopad 17, 2015 13:23
... : Mikin
I ja dekuju, Michale. Dekuju i Vlkovi za odkaz. Ten Berrezouga je chytrej a odvaznej chlap.
listopad 17, 2015 13:29
Že je škoda lidských životů, netřeba opakovat : wendy
a odnášejí to nevinní, i děti. Ale o ty teroristy jsme si, jako západní civilizace, koledovali. Pořáde se někam cpece, pořáde chceme někam importovat naši kulturur a demokracii, pořád někde mají něco co chceme. Ale jednak změna musí přijít zevnitř dotčených zemí, zemí kde dosud mají středověk. Bohužel. A druhak, když velmi dobře víme, že islámští bojovníci, fanatičtí, nevzdělaní, bezcitní a bez budoucnosti, kterým na ničem prakticky nezáleží, se chovají jak se chovají - čemu se pak divíme ? V Charlie Hebdo kreslili karikatury, protože svobodná Francie v tom má praxi a může. Ale muslimové ? proč je zbytečně dráždili ? neříkám nechat si líbit vše, ale reakce se dala čekat. Francouzští vojáci v současné době řádí v protiislámském boji v ČAdu. Proč se tam zase se*ou ? Stejně se nic nevyřeší. Je to drsný, ale je to tak. Je to otázka vývoje, nikoliv vzájené agrese.
smilies/angry.gif
listopad 17, 2015 19:48
Krakonoši, : wendy
kdy začaly masivní teroristické akce ? Jako reakce na co ? vy chlapi máte tendenci vše řešit střelbou, já vím. A co když všechny dosud s islamisty kooperující státy - protože jsou kooperující když jim dodávají zbraně - to dělat přestanou ? nerejpu, jen se fakt vážně ptám. Taky bych byla ráda, kdyby přestali vyjíždět za hranice svých muslimských států a byli si pěkně doma.
listopad 17, 2015 19:56
Mikine, je to možné, takovou hloupou otázku? Já s tebou už nechci diskutovat... : strejda
Samozřejmě, že islám, to je středověk. Islám, to je smrt. Jakou souvislost má však Amerika se středověkem? Co to motáš? Oni na tom všem mají velikou část viny. Vždyť to tam všude rozhvězdičkovali, chtěli jim násilně importovat a nutit tu svoji demokracii, ale to přece ti primitivové neunesou. Případné prohry řeší samopaly. Viz třeba Somálsko, které i po rozdělení není klidné. USA, ti jsou v mezinárodních otázkách samý omyl. Co to tam mají za blbce v těch zpravodajských službách? Při zjišťování, zda v Asii mají atom., chem., či biolog. zbraně. Oni to tam potřebovali rozpoutat... A jak to dopadlo? To víme. Teď ale nevědí jak z toho srabu ven. Tím velmi přispěli ke vzniku IS. IS vyzbrojuje kdo?
Co třeba těch 500 brokovnic americké výroby plus miliony českých nábojů jako humanitární pomoc v Řecku?... Kdo má zájem na zaplevelení Evropy tím, co sem přichází? Odpověz si na tyto otázky. Mikine, diskutuj s tím, kdo ti bude přikyvovat, já rozhodně ne. My teď potřebujeme více Le Penových a Orbánů a ne poseroutků a přikyvovačů Bruselu. EU bude brzo končit... Už aby to bylo.

listopad 17, 2015 20:02
Moc mne zajímá, kolik útoků ještě musí přijít, aby konečně došlo k opravdu radikálním oipatřením - : Myška
uzavření hranic schengenu, nepřijímání dalších nechtěnců a k tomu, aby ty, co už v Evropě jsou, začaly postižené státy lifrovat mimo Evropu. Bez pardonu, bez prověřování. Jinak si náš styl života, naši svobodu a v důsledku život, nezachráníme.
Nechápu naši vládu - nabídli Francii posílení naší vojenské účasti v Mali!! Na co? Když je v ohrožení Evropa, Česká republika,...


listopad 17, 2015 20:07
Michale, oni jsou nějací normální muslimové? : Myška
Pokud se mají - musí řídit koránem, tak jsou stejné, jako ti radikální, akorát to ještě nedali najevo. Korán je přece nekompromisní.
listopad 17, 2015 20:10
Chtěla jsem požádat svého kamaráda : wendy
o kterém jsem tu už psala, aby sem šoupl krátký článeček. Je to filosof, filolog, historik, kulturní antropolog. Jak už někdo všestranný být dokáže. Bohužel mi ale uletěl. Netvrdím, že je nejchytřejší na světě, ale s jeho pragmatičností a zkušeností a inteligencí - byl by to určitě zajímavý pohled na svět. ČAsto jsme spolu diskutovali a nakonec se v tom základním shodli. No shodli - vysvětlil mi mnohé.

Michale, píšeš o Bohu - víš co o Bohu řekl Wiesenthal : Bůh zemřel v Osvětimi.
Od té doby se na něj lidé asi jen vymlouvají.
listopad 17, 2015 20:24
Myško, : wendy
Korán jsem proběhla jen letem světem. Někdo tvrdí, že je krvelačný, jiný zase že ne. Jedna odnož muslimů tvrdí, že se musí chápat doslova, druhá odnož zase že je důležitější, jak jej vykládá imám. Tak si vyber.
listopad 17, 2015 20:29
Wendy, mám-li si vybrat, tak si vybírám to, že se musí chápat doslova a dodržovat. Teda já ne, to si vybírají muslimové. : Myška
A bohužel, protože se děje co se děje, tak předpokládám, že každý muslim korán chápe a dodržuje doslova, či hodlá dodržovat.

Že je to zcela jiná kultura, zcela jiná mentalita, zcela jiné chápání téměř všeho, netřeba pochybovat.

Polemika jestli je Bůh jeden nebo má každé náboženství svého, případně více svých bohů je bezpředmětná. Islám není náboženství, ale ideologie.
listopad 17, 2015 21:46
Strejdo, : Mikin
co jsem k tomu chtel napsat to jsem napsal. Odporujes sam sobe.
Kdyz se mnou nechces diskutovat, tak se mnou nediskutuj.
listopad 18, 2015 02:55
když : vlk
nácek kolem sebe střílí do lidí a řve při tom: "Heil Hitler", je vcelku všem jasné, že fašismus je hnus.

Když muslim střílí kolem sebe a řve při tom: "Alláhu Akbar", tak je spoustě lidem (asi s vypnutým mozkem) nepochopitelné, že islám je svinstvo.

Není na nás abychom se měnili a přizpůsobovali svinstvu, je to na nich a dokud to neudělají, bude nám i jim lépe tam, kde byli původně, za mořem a v pouštích.
listopad 18, 2015 08:33
Ano Myško, : wendy
dá se to tak definovat. Muslimové svého Boha jistě mají a žádného jiného neuznávají. Ježíš je Prorok, to uznávají, ale nic víc.

Vlk to napsal stručně a podle mě velmi dobře. Nikdo neví, co Mohamed na té poušti slyšel nebo neslyšel, zřejmě to vzniklo z potřeby sjednocení kmenů pod nějakou vlajkou, potažmo ideologií. A to svinstvo, kterým agresivní islám je, z něj udělali lidé. A je normální, hnát se do smrti tak masivně a radostně, jako oni ? Není.
listopad 18, 2015 09:22
seznam míst a časů obohacení islámem : vlk
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Islamist_terrorist_attacks
zatím tam chybí česká vlajka, ale po přijetí cca 29.000 slimáků (kolik má naše armáda aktivních vojáků?) to je jen otázkou času...
listopad 18, 2015 11:40
Naše profi armáda : wendy
má asi 21 tisíc mužů, pozemní i vzdušné síly, a zhruba 66 tisíc mobilizovatelných. smilies/shocked.gif
listopad 18, 2015 13:06
... : deeres
Před časem jsem tady psala, že je nezbytné islám postavit mimo zákon, stejně tak, jako fašismus. Obě ideologie mají stejné prvky, stejné ideály. Tehdy mne zde sluníčka sepsulu, že máme demokracii a nic takového není možné, jednalo by se o potlačování svobod. Já říkám, že to možné je, jenom chtít, ale ne, my budeme stavět mešity, pro ty, co nás nenávidí a v mešitách jejich imámové budou budou proti nám štvát i své děti. Pak je ovšem teroristou klidně francouzský občan, třeba i třetí generace, jehož prarodiče přitáhli za lepším do Evropy. Naprosto souhlasím s Vlkem s s komentářem v 8.33
Když si přečtu jaké sadistické zrůdnosti je vyznavač islámu schopen páchat ve jménu svého náboženství, obrací se mně žaludek.
listopad 18, 2015 14:07
to by ovšem znamenalo : vlk
že USA podporují nejkrutější fašistický stát - Saudskou Arábii, předsedající v OSN radě pro lidská práva. Jen za letošní rok, tam popravili 151 lidí (možná dnes už více). Teď tam čeká asi na popravu 27 křesťanů, kteří jsou podezřelí z praktikování své víry. Dokonce byla nalezena i bible a hudební nástroje! To už není jen obyčejný fašismus, ale totální hnus. Rudí khmérové jsou asi jejich vzor.
listopad 18, 2015 14:29
Naše : Lenka1
slavná profi army má cca 20 000 vojáků - ale pozor, pouze papírově. Reálných vojáků je cca 5000. Zbytek jsou úředníci navlečení ve vojenských uniformách včetně učitelů na vojenských školách a Dukly.

Z toho počtu 5000 je vycvičených a k reálnému boji nasaditelných tak 600-700. Proč si myslíte, že stavíme pro mise vždycky jen jeden kontingent? Protože na víc prostě nemáme lidi ani výstroj.

A dál - teď jsem si přečetla dobrej hlod na lžidnes, kdy se prý francouzští muslimové obávají toho, že se hněv Francouzů obrátí proti nim, hodným a bezproblémovým následníkům Prorokova učení. Prý s námi chtějí žít v míru. smilies/grin.gif

Jo, chtějí s námi žít v míru - dokud jich nebude dost, aby nás převálcovali a ti nedočkaví pitomci, co začali džihád mečem a ohněm trochu dřív než bylo v plánu, jim to kazí. To je pech.
listopad 18, 2015 14:49
Současní vládcové Saudi Arabi : wendy
prý chystají změny. Možná méně poprav, možná ženy dostanou řidičáky...že by ?
listopad 18, 2015 15:48
Ja dokazu pochopit, (i kdyz s tim nesouhlasim) : Mikin
kdyz nekdo povazuje islam za ideologii ktera je ze sve podstaty nesnasenliva, krvelacna, agresivni a mysli si, ze mirumilovni muslimove neexistuji.
Dokazu pochopit i cloveka kterej si mysli, ze za vsechny problemy s muslimy muze Amerika, ktera cely Stredni vychod bojem proti radikalnim muslimum rozvrtala a proti zbytku sveta popudila.
Ale nechapu dobraky, kteri hlasaji obe teorie zaraz. To si podporuje. Pokud jsou muslimove opravdu tak hrozni, tak nemuze nejake bombardovani ze strany Spojenych statu (U.K., Francie,Ruska) nic moc pokazit. A naopak.....
listopad 18, 2015 19:21
takže otázka pro Mikina: : vlk
Co vlastně bombardovaly a bombardují USA a západní státy, když si IS vesele jezdí v Toyotách "ukradených" Humvee, mají benzín a naftu a jejich konvoje jsou doprovázeny Black Hawky? Copak je problém hodit bombu na něco tak velkého a nepřemístitelného, jako je ropná rafinérie? Nebo na petrochemický provoz. Kolik raket a nebo nábojů je třeba, aby se trefili do cisterny s benzínem nebo zlikvidovaly celý konvoj? Kde ropu prodávají a nakupují zbraně? (v Kataru, ale to je spojenec USA, takže se to nesmí říkat nahlas).

Vojenská politika USA a západních spojenců je stejně účinná a smysluplná jako je účinná a smysluplná politika EU! Až IS podřízne dalšího Číňana, tak teprve uvidíme, jak se bojuje s islámským státem...

Kontrolní otázka z WW2: Jak dlouho vydrželi Němci v zimě v Rusku bez benzínu?
listopad 19, 2015 13:22
Vlku, : Mikin
pokud vim, Amerika, Francie, Kanada a dalsi zapadni zeme bombardovaly a bombarduji velitelska stanoviste IS, vojenska uskupeni a dalsi cile. Ve valce se to tak dela.
Pokud vim, mela tahle taktika ve spolupraci s Kurdy a irackou armadou docela uspech.
Na ty fantasmagorie o "ukradenych" Humvee a Black Hawks odpovedet opravdu neumim. To se musis zeptat v redakci Sputniku. Pokud IS opravdu nejake snadno zasazitelne cile ke svemu prospechu pouziva, jiste se o ne jiz behem prvnich par dni postarali rusti gerojove.
Nebo zeby v tom jel Putin taky ? smilies/shocked.gif
listopad 19, 2015 15:03
nevím co je redakce Sputniku : vlk
ale ač jsem nestudoval jsem West Point ani VAAZ (pokud víš co to bylo), tak vím, že už Vietnamci věděli, že stačí vzít Američanům boty a udatný voják je v pérdeli, pane hrábě. Základem každé vojenské operace je znehybnění nepřítele. A nic takového celé slavné roční bombardování neudělalo. Kdyby IS musel jezdit na velbloudech a neměl se kde nabíjet telefony, asi by to vypadalo dávno jinak.

Takže celé slavné bombardování velitelství IS, uskupení vojenských sil a dalších cílů jsou jen prázdné kecy. Zapoměl jsi na nemocnice...

Já mám spíše pocit, že uskupení arabských vývozců ropy drží soudruha Obamu tak trochu za koule a ten skáče, jak SA píská. Protože sáhnout Saúdské Arábii a Kataru na kšeft s ropu a zbraněmi by je mohlo tak trochu nakakat. Čím by pak financovaly výstavbu mešit v Evropě?
listopad 19, 2015 15:14
není to sice ze Sputniku, ale deník Daily Mail : vlk
ale Rusko začalo kromě vojenských základen bombardovat i rafinerie, které okupují džihádisté z Islámského státu a jsou pro ně hlavním zdrojem příjmů.

Jak je možné, že po roce bombardování USA a spojenci ještě nějaké rafinérie zůstaly nedotčeny?! To je ale náhodička smilies/grin.gif smilies/grin.gif

http://www.expres.cz/rusko-bombarduji-rafinerie-islamskeho-statu-f3y-/zpravy.aspx?c=A151119_081731_dx-zpravy_shu
listopad 19, 2015 15:22
Jen tak na okraj : wendy
z pole válečného do školy - v jedné italské škole také drželi tu minutu ticha za páteční oběti, pžeslechla jsem jméno města. Ale co jsem nepřeslechla je, že muslimské dívky s šátky na hlavách, co chodí do té třídy spolu s Italy-katolíky, byly dotčené a sabotovaly to. To je to podhoubí.
listopad 19, 2015 16:40
Vlku, : Mikin
i tabloid jako Daily Mail muze mit pravdu. Pokud to Rusove bombarduji, nejspis dobre delaji. Jiste s tim budou raz dva hotovi kdyz je to tak snadny.
Co se tyce vojaku na velbloudech, ti dokazali pred lety zahnat z Afghanistanu i slavnou Sovetskou armadu, tak bych to nepodcnoval.
Ted jeste zdroj na ty Black Hawks na strane IS bych prosil.
listopad 19, 2015 16:47
doprovod konvoje : vlk
https://www.youtube.com/watch?v=KFFb5E22TvE&feature=youtu.be
podle tebe to bude jistě ruský Mi-24 Hind smilies/wink.gif

Poslední dotaz: Proč hodní muslimové nevyhlásí fatwu nad teroristy? Proč se nedistancují veřejně od plánů na zavedení šárie v Anglii, Francii, Nizozemí, Belgii a jinde? Hlasatelé boje proti evropanům a zavedení islámského práva jsou známi, nijak se neskrývají, mají spoustu stoupenců a na jejich modlitby chodí spousta "Francouzů, Belgičanů, Britů (pravda, mají trochu neevropská jména)

Já bych fakt nějaké projevy hodných muslimů rád viděl, ale jak hledám, tak hledám, furt nic!
listopad 19, 2015 17:17
Vlku, abych s tebou nemusel víst nikam nevedoucí nekonečnou diskusi, : Krakonoš
vodkazuju tě na to, co píše v diskusi pod tvým vodkazem na jůtjůb nick Enkidu1701.
Dokonce tam najdeš i vysvětlení, proč nemůžeš nic najít, ač bys "tak rád" nějakej projev "hodnýho muslima" našel. smilies/wink.gif
listopad 19, 2015 19:35
Krakonosi : vlkodjinud
Co kdyby jsi nekdy odpovedel normalne a ne jen jizlivosti a prazdnym gestem?
listopad 19, 2015 19:47
Teď trošku srandy, : Sidon
je to tady celý "zasmraděný" tím smrdutým skunkem z Yukonu.

https://www.youtube.com/watch?v=cs0De8b-dRM
listopad 19, 2015 20:49
díky : vlk
za trochu srandy v tom bahně smilies/grin.gif
listopad 19, 2015 21:12
Ale já jsem vodpověděl normálně. : Krakonoš
Jenže to je porád dokola - nechceš slyšet vo normálních muslimech, tak se vo nich ani nedoslechneš. Chceš za každou mou větou vidět jízlivost, tak ji tam vidíš. Mozek takhle funguje. Nic s tim nenadělám. Dobrou.
listopad 19, 2015 23:35
Vlku, : Mikin
Napred Black Hawk, potom Apache..... me ta rozmazanost nepripomina ani jeden ze zminenych vrtulniku. Ani nevim kde a kdy to bylo natocene. Leda ze bych veril souhum z LiveLeak....
listopad 20, 2015 04:04
Sidone, : Mikin
skunkove na Yukonu neziji, ty nas maly prirodovedce.
Ze tveho videa se ovsem zda ze mezi vami "spoluverci" porad zije tezkopadny humor z dob Dikobrazu. Enjoy ! smilies/wink.gif
listopad 20, 2015 04:20
Co je to za definici - normální muslim? : Myška
Je to ten muslim, který dodržuje korán? Tak to by měli být všichni muslimové, ne? A není to tak, že právě ti normální muslimové útočili ve Francii?
listopad 20, 2015 06:25
po 11. září 2001 : vlk
byly v TV a na webu vidět záběry, slavících davů v muslimských zemích blízkého východu. Radost na zásahem v srdci nenáviděné Ameriky byla u muslimů nepopsatelná.
Dnes už takové záběry agentury natáčet nesmí, jsme o 14 dál v naší svobodě slova, nedejbože je odvysílat. Něco prosákne nechtěně, bučení v Turecku na fotbale, školačky v Itálii.
Ale já, ne že bych nechtěl slyšet hlasy pokojných a mírumilovných muslimů, kdyby se konaly nějaké muslimské protiteroristické demonstrace, tak to pojede ve zprávách asi od rána do včera, ale kde nic není, ani čert (TV nebo lžiDnes) nebere!
listopad 20, 2015 08:09
To je tak jak jsem psala : wendy
buďto striktní dodržování slov Knihy, nebo se nechat nabékat indivindi výklady imámů. Možná v tom není až tak velký rozdíl - v každém případku dobře uchopená propaganda dokáže divy. Všude, a někde rychleji.
listopad 20, 2015 09:45
pes jitrničku sežral, aneb "evropské perpetum mobile" : vlk
1. Alláh Akbar! BUM!
2.Po chvíli zmatku si všichni počmárají něčím profilovku na fb
3 Evropský státník prohlásí, že je šokován, ale neměli bychom se uchylovat k násilí, situace je pevně v rukou a jednalo se jen o 20 osamocených šílenců.
4. "Přátelé", kteří chtějí být cool si začnou utahovat z těch se změněnou profilovkou
5. Objeví se "statečný muslimský zachránce"
6. Objeví se muslimové, kteří ukazují fakáč
7. Merkelová a Junker prohlásí, že čin nijak nesouvisí s migranty nebo menšinami, protože kdo by jinak, sakra, vydělávál němcům na penzi, že.
8. Abás obviní židy, Štětina rusy, "nerdi, kteří vědí" CIA
9. Sluníčkářům se povede nastrkat před fotoaparáty pár lidí s šátkem a nápisem "Já nic, já muzikant"
10. Bezpečnostní služby, bezpečnostní poradci a jiní bezpečáci prohlásí, že už před rokem říkali, že je to nebezpečné.
11. První "skuteční odborníci" odhalí, že podle záběrů z mobilů na You Tube je jasné, že atentátníci stříleli slepými a podle toho, že měli botasky to nebyli muslimové ale illumináti a ti mrtví šli po smrti domů.
12. Etnomasochisté a nosiči "Břemene bílého muže" se začnou mlátit důtkami do zad a vykřikovat, že si za všechno můžeme sami, protože oni se jen oprávněně brání nám, ošklivým imperialistům a že máme rychle odzbrojit a nastavit holé zadnice.
13.Vlády prohlásí, že bezpečnostní služby a bezpečnostní poradci nic neříkali a proto jim musí zvýšit rozpočet, aby si mohli nakoupit nové radary na měření rychlosti.
14 "Prezident" vyšle letadlovou loď, stíhačku nebo dron, který zničí jednu nemocnici, 2 džihádisty a rozbije nepřátelský laptop.
15. Vrcholní politici se někde projdou, drží se za ruce a prohlásí, že nás to nesmí rozdělit, evropské hodnoty a hlavně že se máme rádi
16. Vše se vrátí do starých kolejí
17. Alláh Akbar! Bum!"
listopad 20, 2015 10:28
Vlku, : Myška
dobře napsáno.
listopad 20, 2015 12:27
Dnes na RadioPlus : wendy
grilovali Okamuru, který nechce rozlišovat hodné a zlé muslimy a vůbec.
vlku dobře napsáno černý humor podložený fakty
já myslím že skunkové jsou všude
listopad 20, 2015 12:47
Turecký prezident Erdogan: : vlk
„Neexistuje žádný umírněný islám a nějaký jiný islám, islám je prostě islám.“
„Přizpůsobivost islámských imigrantů západním zemím je zločinem proti lidskosti.“
„Demokracie je jenom vlak, kterým dojedeme k cíli. Mešity jsou naše kasárny, minarety naše bajonety a věřící jsou naši vojáci.“

A ještě pár číslovaných odstavců od Benjamina Kurase:

Islamizace salámovou metodou

1. Radikální muslimové provedou teroristický útok, „vyprovokovaný“ nějakým zlem Západu.

2. Umírnění muslimové se distancují a zdůrazní, že jde jen o nepatrnou menšinu radikálů.

3. Titíž umírnění muslimové si postěžují na zesílenou vlnu islamofobie namířenou na mírumilovnou většinu a varují, že by mohla vyprovokovat další terorismus.

4. Mainstreamoví politici s pomocí umírněných muslimů v boji proti islamofobii zavedou represivní opatření omezující svobody nemuslimů.

5. Média, kultura a školství zavedou dobrovolnou autocenzuru, aby nebyly z islamofobie a xenofobie obviněny, a z téhož důvodu policie, soudy a veřejné instituce přestanou stíhat zločiny muslimů.

6. Umírnění muslimové, s důvěrou přetolerantnělých nemuslimů, získají větší mocenský vliv a nemuslimové si libují, jak se jim společně daří mír.

7. Po období zdánlivého klidu radikálové provedou další teroristický útok.

8. Celý cyklus se opakuje pokaždé o oktávu výš, čili s větší razantností proti islamofobii a předáním většího vlivu umírněným muslimům. Frekvence cyklů se zrychluje, mezery mezi nimi zkracují.

9. Po několika takových cyklech neislámská společnost zjistí (nebo si třeba ani nevšimne), že prakticky odevzdala moc umírněnému islámu.

10. Radikální muslimové převezmou moc od umírněných muslimů a islamizaci dokončí, v tradičním stylu represe, masakrů a zotročení nemuslimů.

Západní Evropa se už náměsíčně nachází mezi fázemi 8 a 9, střední Evropa se začíná šprajcovat mezi fázemi 4 a 5.

Bohužel i zde je spousta užitečných idiotů, kteří jsou neúnavnými přisluhovači a vykonavateli zejména bodu 5.
listopad 20, 2015 12:57
pokud má někdo 25 minut času : vlk
Z Pařiže Jacques Rupnik. Aneb islamogangterismus financovaný Saúdskou Arábií a Katarem.

http://video.aktualne.cz/dvtv/rupnik-za-parizskym-terorem-je-islamogangsterismus-cilem-je/r~0aa196e68c7711e590ec0025900fea04/
listopad 20, 2015 13:22
toto je i můj názor : toulavej
http://www.novinky.cz/komentare/386496-komentar-zoufalci-vaclav-klaus-ml.html
No, sluníčkářům se nebude líbit, je xenofobní, fašistickej, rasistickej a vůči většině umírněných muslimů nespravedlivej, protože používá kolektivní vinu, což není správný a nepatří to do dnešní doby – prý, říkají – i když se s tím v jiných souvislostech člověk dnes a denně setkává pořád i v našich zákonech :-)
Kolik pak asi atentátů se bude muset ještě stát a kolik asi mrtvých při nich být, aby se EU konečně vzpamatovala a začala se chovat podle toho. Nebo budeme muset čekat až na volby v jednotlivých státech?, jestli je tedy chytře nezruší, jako ve Švédsku a neposunou vlády na vhodnější dobu :-)

listopad 20, 2015 15:18
Hodnej (umírněnej) : Lenka1
muslim je oxymoron jako prase.

Ale jsou mezi námi tací, kteří tomu věří, protože "já jsem poznal spouuuustu muslimů, kteří se na mě usmívali a dokonce - považte - mi i uvařili čaj".

listopad 20, 2015 20:01
Vlku, : Mikin
na ty zabery muslimu radostne oslavujicich teroristicke utoky 9/11 proti Americe si dodnes pamatuju. Ale pokud se nemylim (pokud ano tak me oprav) jednalo se temer vyhradne o Palestince.
Ale tim nebyl hnusu konec. Objevily se "zarucene zpravy" o tom, ze zadny z zidu pracujicich v zasazenych budovach neprisel ten den do prace a z utoku provedeneho fanatickymi muslimy byl vinen izraelsky Mossad. Pozdeji dokonce i CIA a s idiotskymi konspiracnimi teoriemi se doslova roztrhl pytel.
Prezident Bush tehdy rekl (prominte ze se opakuji) ze jsme ve valce s muslimskym terorismem a za pomoci rady zemi i afghanske Severni koalice se mu podarilo docasne porazit Taliban, ktery v te dobe poskytoval Al-Kaide Afghanistan coby vycvikovou zakladnu.
Spousta lidi tehdy Spojene staty kritizovala nejen za to, ale i za vezneni teroristu na Quantanamu, prisne prohlidky na letistich, odposluchavani telefonu a vubec za vsechno na co si jen vzpomenes.
Jenze ono to fachci. Za polednich 14 let doslo ve Spojenych statech jen k mensim utokum a radu planu prekazili sami americti a kanadsti muslimove tim, ze na mozne teroristy a jejich plany upozornili FBI.
Co me vytaci je fakt, ze spousta byvalych priznivcu jasajicich Palestincu prevlekla kabaty, zapomnela na "zidovske spiknuti" a mydlila by ted hlava nehlava VSECHNY muslimy......
Kdyby tihle dobraci neexistovali, IS by je musel vymyslet....... :-
listopad 21, 2015 08:47
Kez bych dokazal psat jako tahle dama. : Mikin
listopad 21, 2015 12:54
Marketa : vlk
To chápe správně. Ale i IS se snaží vyvolat strach v umírněných muslimech. Po útocích se jich pochopitelně boji čím dále více lidí. Pro obé strany může být zajímavý silný vůdce. Obviňovat z hnědnutí jen jednu stranu je ukázka politické i sociální slepoty. Oni jsou v Evropě hosty, tak, ať se podle toho chovají. Je na tom požadavku něco nekorektního?
listopad 22, 2015 16:01
Vlku, na tom požadavku je všecko v pořádku. : Krakonoš
Naprostá většina se tak chová. Votázkou je, co nastane, až tuhle většinu někdo, kdo na tom má velikej zájem, přesvědčí, že je jim to hov*o platný a stejně jim hrozí nebezpečí (=pogrom, vodsun, koncentráky). Tohle je přesně cíl teroristů z IS a vostatních radikálních větví. A vůbec nejlepší, co jim může nahrát do karet bude to, že je ani nebudou muset nějak přesvědčovat, že si to vezmeme na starost my sami. Führer je vyhlížen na vobou stranách, přesně tak.
listopad 22, 2015 17:32
Nekorektního vlku nic : wendy
ale oni nejsou korektní, a tolerance a kompromnis jsou u nich nejen neslušná slova, ale i výraz slabosti a ztráty tváře. Bohužel.
TAky bych ráda viděla demonstraci muslimů, kteří se neztotožňují s teroristy a odsuzují jejich akce. No, asi bych měla přestat kouřit tu trávu, že...
listopad 22, 2015 20:36
Další, : Sidon
listopad 24, 2015 00:29
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]