O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DAHLGREN - ZAS JEDEN OTAZNÍK PDF Tisk E-mail
Neděle, 05 červenec 2015

Američan Kevin Dahlgren je ve vazbě od května 2013, kdy přiletěl do Washingtonu. České úřady jej obvinily z toho, že nedlouho před tím brutálně zavraždil v Brně-Ivanovicích svoji sestřenici, jejího manžela a jejich dva syny.

 


 

     U rodiny bydlel a v Česku se živil jako učitel angličtiny. Po činu odjel do Vídně na letiště a vrátil se za oceán. Podle policie jsou důkazy proti němu jasné, motiv ne. Kauza se už vleče 2 roky a konec je stále v nedohlednu.

 

 

 

 x x x

 

 

 

duben 2009 -      ČR a USA ratifikovaly dohodu o vydávání zločinců

 

duben 2015 -     Vleklý zápas české justice o vydání Kevina Dahlgrena se může podle zjištění České televize už 17. dubna dostat do dalšího kola. Američan je podezřelý ze čtyřnásobné vraždy v brněnské čtvrti Ivanovice z května 2013. Soud ve Virginii by měl příští týden rozhodnout o stížnosti, kterou obviněný podal proti vazbě a vydání do České republiky. Státní zástupce navrhl stížnost zamítnout.

 

červenec 2015 - Soud v americkém státě Virginie zamítl stížnost Kevina Dahlgrena proti legálnosti vazby, kde je zadržován kvůli obviněním ze čtyřnásobné vraždy v Brně. Kvůli složitosti případu bylo slyšení o stížnosti proti samotnému vydání několikrát odročeno, naposledy v polovině června. Pokud Američan se stížností proti vydání neuspěje a soud ji zamítne, mohou se obhájci odvolat. Pokud selže i tato snaha advokátů, bude o případném Dahlgrenově vydání rozhodovat americké ministerstvo zahraničí. Celý proces tak může trvat i deset let.


x x x

 

 

 

Police investigators are seen next to the house where U.S national Kevin Dahlgren allegedly killed four people in Brno, Czech Republic on Wednesday 23 May


     A já blbec si myslel, že vydání podezřelého do spřátelené demokratické země, k demokratickému soudu, je v rámci dohody z r. 2009, rutinní záležitost. Ta dohoda je tedy míněna jednostranně. Pokud bude z vražd v USA podezřelý občan Česka, který uteče zpět do Česka, bude jednoduše vydán k soudu do USA. Opačně to ale, jak je vidět, neplatí! To je pak "složitý případ".

 

     Jo, a ještě jedno: když vůbec vydán do Česka nebude, odejde úplně bez soudu, bez trestu a ještě asi s odškodněním za vydávací vazbu. V USA nemůže podle jejich zákonů za ty vraždy být souzen, protože je nespáchal na americkém území... Taky dobrý, ne?

 

Nahvězdičkovanej

JARDA

 




 

 

Komentáře (104)add feed
... : Mikin
Pokud vim, tak nakonec asi vydan bude. On jenom vyuziva vsechny zakonne metody aby to oddalil.
Ostatne - doktor Rath dela to same. smilies/tongue.gif
červenec 06, 2015 01:12
Nechápu. : Ňuňinka
Co konkrétně vede k představě, že občan ČR "bude jednoduše vydán k soudu do USA"?

Podle Wikipedie
"V České republice je vydání do ciziny upraveno v ustanoveních § 391 a násl. trestního řádu. Každá extradiční žádost je nejprve podrobena předběžnému šetření, v jehož rámci státní zástupce krajského státního zastupitelství žádost přezkoumá, aby zjistil, jednak zda jsou splněny formální náležitosti, jednak zda je zapotřebí doplnit žádost dodatkovými informacemi či provést další šetření k některým konkrétním otázkám. Po provedení předběžného šetření státní zástupce podá příslušnému krajskému soudu návrh buď na vyslovení přípustnosti, nebo na vyslovení nepřípustnosti vydání. Pokud soud vysloví, že vydání je přípustné, předloží věc ministru spravedlnosti, který rozhodne, zda vydání povolí či nikoli. Pokud vydání není podle rozhodnutí soudu přípustné, nemůže ministr spravedlnosti o povolení vydání vůbec rozhodovat."

Ergo v ČR o vydání rozhoduje soud stejně jako v USA, a pokud soud s vydáním souhlasí, stejně jako v USA o vydání rozhoduje ministr. Kde je konkrétně problém?
červenec 06, 2015 10:26
Ňuninko, Já to vidím krapítklo jinak : Jarda
Jestliže nemají USA důvěru v naše vyšetřovací a soudní orgány, vše si musí prověřovat sami, tak k čemu je pak "dohoda o snadném vydávání zločinců a podezřelých"?
Není přeci ještě vůbec dokázáno, že to udělal, ale vyšetřování v zemi, která je věrným spojencem USA, by bylo amerického občana zjevně nedůstojné! (hlavně, že tam mají bustu)
červenec 06, 2015 12:52
Jardo, : Mikin
zda se, ze podminky jsou na obou stranach podobne. V kazdem pravnim state existuji pojistky, ktere davaji moznost obvinenemu se branit. Pokud ma Dahlgren pravo se odvolat, tak toho prava muze vyuzit.
Vsechno ostatni jsou uz jen tvoje fantazie.
červenec 06, 2015 15:53
je ve vazbě. : šídlo
jaký je rozdíl mezi tím, jestli je zavřený tady nebo v Americe?
červenec 06, 2015 16:07
Mikinovi odpovídat nebudu. Takže jen pro Šídlo: : Jarda
Ano, to je přesně to ono! Zavřený a vyšetřovaný má být v zemi, kde je obžalován. Jeho mateřské zemi po tom vůbec nic není, pokud si ty dvě země VZÁJEMNĚ uznávají demokratičnost a nezávislost vyšetřování a justice, a důvěřují si.
Jinak je to ale vlastné paradoxně prospěšné, aspoň mu ty dosavadní dva roky "ochrany" neplatí čeští daňoví poplatníci.
A podle dosavadních zpráv je jeho vina téměř nepopiratelná, takže Česko ušetří ještě asi dvacet let za jeho vyživování a válení po kriminálech.

červenec 06, 2015 16:27
Milej Jardo, : Mikin
pokud hodlas diskutovat je s lidmi ktere si pro sve pohodli vyberes, tak to snad ani nema cenu psat clanky….. :-
Pro tvoji informaci trochu rozvedu svoji puvodni myslenku: Spojene staty i Ceska republika se povazuji za zeme kde plati PRAVO. To znamena, ze soudy jsou nezavisle na statu a na politicich.
To zaroven znamena, ze nemuze zazvonit telefon z Kremlu nebo Risskeho kanclerstvi a soudci nemuze byt doporuceno, aby "hajzla zavrel az zcerna".
Protoze dokud dotycnemu neni prokazana vina, musi byt povazovan za nevinneho.
Podle vseho v tomto pripade Spojene staty i Ceska republika postupuji podle platnych zakonu. A ten clovek sedi uz vice nez 2 roky ve vezeni. Asi se tam opravdu "vali a je vyzivovan". Ale zeby se mu to libilo, o tom vazne pochybuji.
Pokud mas neco proti pravu a dodrzovani platnych zakonu, zijes jinochu ve spatne zemi a ve spatne dobe.
červenec 06, 2015 17:25
Nemilý Mikine. Diskutuji jen s lidmi, kteří mají v hlavě mozek . : Jarda
Což je ve vašem případě samozřejmě nesmysl. Už jen ten váš poslední příspěvek, já o koze, vy o voze, potvrzuje vše.
červenec 06, 2015 17:43
Ale : Lenka1
stejně mě asi nikdy nepřestane fascinovat, jak si Mikin téměř každou informaci dokáže sám pro sebe zpracovat tak, aby zapadala do "mikinovského" světonázoru a že téměř nikdy neopomene do svých výtvorů zakomponovat nenáviděné Rusko..

červenec 06, 2015 22:09
Lenko, : Mikin
jezismarja, promiň. Vono už se to zase nesmí ?! To kdybych věděl, tak si nechám svoje názory pro sebe. A o Kremlu nebo Říšském kancléřství se ani slůvkem nezmíním.
Ale ono se to s dovolením týká přímo téma článku. Právě tyhle mnou zmíněné instituce se nechvalně proslavily tím, že přímo nařizovaly soudům koho odsoudit a na jak dlouho. Kreml to ostatně dělá dodnes.
Jinak - když už je zde řeč o nenávisti, tak to bude spíš problém autora tohoto veledíla Jardy. Ten dobrý muž rozhodl, že průtahy které způsobuje obviněný Kevin Dahlgren a jeho právník jsou jakýmsi zlovolným tahem Amerikánců, kteří tímto dokazují nedostatek respektu k Čechům. Nemůže to nijak dokázat a tak aspoň uráží a zlobně povykuje.
Čímž potvrzuje starou pravdu hlásanou již Komenským, že člověk s inteligenci houpacího koně by se neměl pouštět do pojednání o mezinárodním právu. smilies/wink.gif
červenec 07, 2015 04:11
Technická poznámka k: : jednababi
"Pokud bude z vražd v USA podezřelý občan Česka, který uteče zpět do Česka, bude jednoduše vydán k soudu do USA."

http://www.novinky.cz/krimi/373156-vrchni-soud-zastavil-vydani-trojice-teroristu-do-usa.html

Podstatnej je ten důvod nevydání - a to nejsou občani ČR.
červenec 07, 2015 06:18
Jen jsem mrkl na důvod nevydání... : Jarda
"Spojené státy nedaly dostatečné záruky ohledně toho, že muži nebudou ve vězení podrobeni nelidskému zacházení..."
červenec 07, 2015 06:56
USA - : Lenka1
vzor demokracie, lidských práv a svobody. Myslím, že paní (slečna) Jennifer Fichterová se na to dívá jinak. Dostat 22 let kriminálu za dobrovolný sex se studentama, kterým v té době bylo 17 let, je teda masakr.

Asi pan soudce nemá rád hezký, mladý ženský.

Koneckonců, takovej Patriot Act je taky bezva ukázka, jakže to vlastně s těma lidskejma právama v USA je.

Ještě že žiju v tom zaprděným Česku. smilies/grin.gif
červenec 07, 2015 09:00
... : Mikin
Panove Faouzi Jaber, Chalíd El Marabí a Alí Fajád zatim vydani nebudou. Voni totiz Americani zachazeji s teroristy nelidsky.
Na roztomile hochy z Islamskeho statu podnikli uz pres 5000 naletu, tisice jich zabili, znicili jim desitky tanku i vycvikovych taboru.
Kdyz se o takovem nelidskem zachazeni doslechne cesky nacista ktery navrhuje topit uprchliky jako kotata, vyhrknou mu slzy, usedave se rozplace a musi mu byt podany utisujici prasky. smilies/wink.gif
červenec 07, 2015 09:49
Nojo, Lenko. Oni ti studenti utrpěli celoživotní trauma :))) : Jarda
V tomhle se, naprosto výjimečně, shoduji s J.X. Doležalem, který se nechal slyšet, co by za to dal, kdyby ho v 17ti letech zaučila sličná třicítka.
červenec 07, 2015 11:39
Jardo, : Ňuňinka
a ty bys považoval za OK, kdyby občan mohl být vydán do jakékoliv cizí země pouze na požádání? Protože nějaký tamní státní zástupce dupne nožkou a řekne "Já chci"?
Pokud to chápu dobře, tak podmínky jsou nastaveny pro obě strany obdobně, kde je tedy principiální problém?
Je možné, že má Dahlgren obratnějšího advokáta, než měli nějací vydaní Češi (nevím, já vlastně nevím, jestli kdy ČR někoho do USA vydala, tedy krom toho, co jsem si přečetla teď v odkazu jednababi).

červenec 07, 2015 16:20
"Opačně to ale, jak je vidět, neplatí! " : Ňuňinka
Konkrétně pro tohle tvoje tvrzení nevidím zdůvodnění.
Máš nějaký doklad, že jsou Češi do USA vydáváni jako na běžícím pásu bez rozhodnutí českého soudu? Sem s ním.
červenec 07, 2015 16:24
Ňuňinko. Jistěže ne do jakékoliv země. Zaváníte krapítko demagogií:)))) : Jarda
Ale zcela samozřejmě do země, s kterou je stvrzena a podepsána dohoda o vydávání. Jinak by byla namístě otázka - k čemu taková dohoda? Ty státy si přece dohodou vzájemně potvrzují vzájemnou důvěru ve své vyšetřovací a soudní orgány, ve spravedlivý proces, ve spravedlivý rozsudek, ve spravedlivý trest!!!! Ale ono je to tedy jinak. Netušil jsem.
Ono je to tak, jak říkal už kdysi můj dávný přítel Kléma: Důvěřuj, ale prověřuj!!!!
Anebo, podle starého klasického filmu Bílá paní: Věř, ale komu věříš, měř!
Pokud se každou žádostí o vydání musí zabývat deset instancí, je každá "dohoda" nebo smlouva zcela nanic! "Možná vydáme, možná nevydáme, nevěříme vám a uvidíme. A možná vydáme, až vše prověříme..." A nedej Bože a pane Havle, abyste v Česku třeba nelidsky zacházeli s odsouzeným vrahem!!!!! Vždyť vy byste mu třeba mohli upřít internet nebo televizi!!!!
červenec 07, 2015 17:27
Pokud to chápu dobře, : Ňuňinka
tak země, se kterou není sepsaná ona dohoda, se nemusí otázkou vydávání ani zabývat.
Myslím, že to s tou bezbřehou důvěrou v cizí právní systém vidíte příliš idealisticky. Cílem není vyjádřit důvěru, ale zabránit zločinci uniknout před trestem.
Zkuste si přečíst třeba http://is.muni.cz/th/6369/pravf_b/Vydani.pdf , případně si najděte znění těch dohod.
Takže abychom si to ujasnili, na tom, že by byla úprava jednostranná, jak tvrdíte v článku, už netrváte, jen se pohoršujete nad tím, že se nevydává "automaticky na požádání", ale až po přezkoumání. Hm.
červenec 07, 2015 18:19
To je docela jedno, : Sidon
jaké smlouvy amíci uzavřou, oni je dodržují stejně jen pokud jim to vyhovuje, když ne, tak na ně kašlou. Tak, jak třeba prohlásila "Viktorka od splavu" - "fuck EU". Tady je úryvek z jednoho článku z českých novin -

"4.listopadu 1998, otřásla Českou republikou naprosto nečekaná aféra. Skoro ututlaná. Toho dne byl v České republice oficiálně odhalen koncentrační převýchovný tábor; byl zřízen orgány USA v únoru 1998 na odlehlém místě, asi 10 kilometrů severozápadně od Brna v lokalitě nazvané Jelenice u brněnské přehrady. V tomto koncentračním táboře, který Američané nazvali „Morava Academy“, byli unesení američtí občané pod přísným vězeňským dozorem. Kromě nucených a mnohdy násilných převýchovných programů byli také za zdmi Jelenice nedobrovolně trestáni a mučeni. Ve zvláštních místnostech bez oken, jediného zdroje světla i jakéhokoliv nábytku, byli zavíráni na dlouhé hodiny bez jídla i pití. Jindy byli naopak zavíráni do úmyslně přetápěných místností do 40. stupňů, kde museli ležet svázaní na zemi a ve dne i v noci na ně bylo namířeno oslňující světlo. Zákaz pohybu a fyzické tresty byly v podstatě na denním pořádku. Nikdo z nich nesměl opustit budovu…"

Očekávám, že to bude označeno, že je to z nějakého rudého plátku, ale tady je link na Baltimore Sun, což se jako rudý plátek označit nedá, ale u některých potrhlých dervišů, člověk nikdy neví, bohužel, je to jenom v angličtině -

http://articles.baltimoresun.com/1998-11-14/news/1998318010_1_czech-republic-czech-constitution-czech-police
červenec 07, 2015 18:20
Jo, : Sidon
ještě abych dořekl to, proč se takovéhle případy dějí. S tím, že jsou ti vězňové odlifrovaní jinam, pryč z amerického území, je to méně nebezpečné, protože být to na půdě SS, pak by z toho mohla být polízanice převeliká. Takhle je to jenom nějaká epizoda v jakési zemičce v Evropě. To jsou ty dohody a kličky.

smilies/angry.gif
červenec 07, 2015 18:52
Prolhany Sidon : Mikin
Tenhle Sidonuv posledni nesmysl koluje v cestine na internetu uz 17 let. Nejstarsi verzi jsem nasel v neonacistickem Zvedavci. Rudohnedi soudruzi to celou tu dobu opisuji jeden od druheho a tak se nakonec dostal az na Kudlanku. smilies/tongue.gif
Kdyz to srovnte se zpravou z Baltimore Sun tak poznate, ze se nejednalo o "koncentracni tabor rizeny organy USA", ale o soukromou vydelecnou organizaci rizenou jako "reform school". Tedy o soukromou polepsovnu. Ridili ji dva americti obcane, kteri nemeli s americkou vladou ani pravnim systemem USA naprosto nic spolecneho a ti "uneseni americti obcane" byli nezvedeni pubertaci, ktere tam odvezli jejich vlastni rodice.
Protoze Sidon umi jak cesky tak anglicky, musim konstatovat ze zde umyslne lhal. A nebylo to poprve…..
červenec 07, 2015 21:36
Mikine : Lada
Tady jsem v koncich :-). Ten clanek v Baltimore Sun rika neco jineho nez puvodni prispevek. A jeste v nem rodicove dodavaji, ze jsou spokojeni a chvali program.
Snad by bylo lepsi ty odkazy nedavat, kdyz vlastne tvrdi opak.
červenec 07, 2015 22:03
Lado, : Mikin
mas uplnou pravdu. To Sidonovi nevyslo a usvedcil tak sam sebe.
K podobnemu pripadu doslo nedavno, kdyz zde Sidon tvrdil, ze Spojene staty maji sve vojenske zakladny ve 130 zemich sveta. Ja prokazal ze se jedna o nesmysl a na jeho odpoved, pripadne seznam tech 130 zemi cekam marne dodnes. smilies/cool.gif
červenec 07, 2015 22:12
... : Lada
Tak, tak. Neni potreba se umazavat
červenec 07, 2015 22:40
Ňuňinko (červenec 07, 2015 18:19) : Jarda
"Pokud to chápu dobře, : Ňuňinka
tak země, se kterou není sepsaná ona dohoda, se nemusí otázkou vydávání ani zabývat.
---------------------------
Přesně ta Vaše ironická první věta zavání demagogií. Jistěže rozdíl ve vydávání bez smlouvy a se smlouvou chápete.
Že i v rámci dohody o zjednodušeném vydávání z r. 2009 se předpokládá provedení určitých ověřovacích právních úkonů, to také vím! Nevidím ale ANI JEDINÝ důvod k tomu, proč by ověřování mělo být "složité", proč by případ měl být "složitý", natolik, aby se FORMALITY (zkoumat čin samotný americkému soudu nepřísluší) vlekly dva roky, a bez zjevné naděje na ukončení.
A Vaše věta: "Cílem není vyjádřit důvěru, ale zabránit zločinci uniknout před trestem.....". Aha!

červenec 08, 2015 05:00
Takze se to diky praci Nuninky vyjasnilo. : Mikin
Zeme ktere nemaji uzavrenou smlouvu o vzajemnem vydavani podezrelych z trestneho cinu si obvinene mezi sebou zpravidla nevydavaji.
Smlouva mezi USA a CR byla podepsana proto, aby to umozneno bylo.
Jak ve Spojenych statech, tak i v Ceske republice maji obzalovani pravo spravedliveho posouzeni celeho pripadu, vcetne prava na odvolani.
Jak Kavin Dahlgren v Americe, tak tri muslimsti teroriste v Cesku toho prava vyuzili.
Neexistuje zadna evidence pro to, ze by jak USA, tak CR smlouvu nejakym zpusobem porusily.
To co zde napsala Nuninka je zalozeno na podlozenych informacich.
Naproti tomu je cely Jarduv clanek i jeho argumentace (vcetne osobnich vypadu) zalozena pouze a jenom na jeho nicim nepodlozenych, subjektivnich nazorech.
Jedna se tedy uz od sameho zacatku o naprostou pitomost. smilies/tongue.gif
červenec 08, 2015 08:16
... : Ňuňinka
Samotné ověřování nejspíš složité nebude (minimálně ten mechanismus ne), ale přece jen se jedná o velice závažné obvinění. Myslím, že ani jeden neznáme podrobnosti případu, nevíme, jak česká strana žádost o vydání podložila, ani co namítal advokát obviněného. Celkem chápu, že americký soud chce mít dobře podložené, proč svého občana vydal (předpokládám, že při vydání mu v ČR velmi reálně hrozí doživotí).
Dovedete si představit opačnou situaci - že USA požádá o vydání Čecha, který je podle nich podezřelý z vraždy v USA? Čech se bude bránit, že ho tam neměli rádi, xenofobie, odlišná mentalita, ušili to na chudáka cizince, bude zpochybňovat sílu důkazů (a je klidně možné, že bude mít pravdu!)... budete se zlobit na český soud, že bude přezkoumávat jeho námitky a posuzovat i za cenu, že to bude déle trvat?
Uvědomte si, že vydávání skutečně není nějakým projevem důvěry - uvažte, že třeba za politiku se nevydává, už to mluví o mnohém. Státy prostě chtějí trestat přečiny, které se na jejich území odehrají (to je logické) a to, že totéž umožní ostatním státům tím, že jim taky vydají "přestupníka", je prostě úlitba.
Takže jsme vyloučili už druhou námitku, že ověřování je obecně přehnaně složité.
Už vám vadí jen, že je složité v tomto případě. No, jde o mimořádně závažné obvinění. Nevím, jak velkou máte důvěru v české vyšetřování vy, ale na Dahlgrenově místě bych využila třeba případ Nečesaného.
Abyste si našel detaily k případu a zjistil, proč konkrétně se odročovalo a co se řešilo, nechám na vás.
červenec 08, 2015 08:18
Ňuňinko ňuňatá : Jarda
Nebudu zase naopak rozebírat Vaše poznámky a jednu po druhé vyvracet. Stejně bychom se nikam nedostali. Už jen to "takže jsme vyloučili...", mi stačí.
Už jen maličkost. Pokud americká justice potřebuje nezvratné důkazy o jeho vině, může si ho pak už rovnou odsoudit sama. A nic proti tomu! Bylo by to tak odhadem na 99 let a Česko by ušetřilo na nákladech na soud, obhajobu, a na jeho následné 15ti leté povalování se po českých kriminálech.

červenec 08, 2015 08:50
Jardo, : Ňuňinka
žádostí se skutečně nezabývá "deset instancí", ale soud a následně ministr, a to na obou stranách.

Vy si skutečně myslíte, že by bylo lepší, kdyby vám mohl u dveří zazvonit policista z libovolného státu, se kterým má ČR extradiční smlouvu (ony by stačily i státy EU, ale máme smlouvu např. i s řadou afrických zemí), a odvézt vás kamsi do vazby, protože jejich státní zástupce usoudil, že jste něčím vinen? Například jste v Norsku na dovolené zakřičel na nějakého nevychovaného fracka, tak jedete? Jako jednodušší by to bylo, to jo...

Myslím, že americká justice ho právě odsoudit nemůže, protože se zločin neodehrál ani na území USA ani proti občanům USA. Vo tom to je - to je ten pravý důvod systému extradice.

Vy už se nedokážete ani rozhodnout, jestli vám vadí, že do ČR vydán nebyl nebo že vydán (asi) bude, podle vašich posledních dvou vět soudě. Jen tak mimochodem, ČR mu obhajobu takřka určitě platit nebude smilies/smiley.gif
červenec 08, 2015 09:22
Mikine, : Ňuňinka
"Jedna se tedy uz od sameho zacatku o naprostou pitomost."

Vždyť to Jarda píše: " A já blbec si myslel..."
No, prostě si to myslel špatně.

Navíc chybnou výrokovou logikou vyvodil, že z tvrzení A: "Posuzování vydání Dahlberga do ČR trvá dlouho," vyplývá výrok B: "Dohoda o vydání je jednostranná."
červenec 08, 2015 09:40
Už dost !!!! :)))))))))))))))))))))) Vždyť píšu, že to nemá smysl : Jarda
.
červenec 08, 2015 09:50
Nuninko : Mikin
proste to vsechno popletl, tys mu dokazala ze to popletl a on se ted zlobi a dupe nozickama. smilies/wink.gif
červenec 08, 2015 10:12
Mikine, : Ňuňinka
ale vždyť se tak šťastně směje... (zmatena)
červenec 08, 2015 10:55
Ňuňinko, nerad jsem Vás uvedl ve zmatení. A mé úsměvy nepramení ze štěstí, ale jsou spíš útrpné, ve smyslu "už dost" : Jarda
Bohužel, nejsem schopen vygooglovat přesné znění dohody, učiněné s americkou stranou v r. 2009. Tedy to, co se mi jevilo jako snadné, jeví se mi teď jako nemožné. Všude jen konstatování:
"28. 4. 2009 20:40, autor: ČT24 aktualizováno 28. 4. 2009 21:10
Praha... Česká republika a USA si dnes vyměnily ratifikační listiny dvou dohod - o vydávání zločinců a o právní pomoci......
...První smlouva značně rozšiřuje okruh trestných činů, za které může být pachatel vydán do druhé země. "Výrazně se také zjednodušuje proces vydání," uvedl Pospíšil. Pro Českou republiku to podle něho znamená například to, že žádosti o vydání již nebude muset ověřovat ministerstvo zahraničí.
Omylem jsem vzal za pravdivé právě tohle konstatování serveru ČT24, bez nutnosti dalšího ověřování existence dohody, což byla samozřejmě skutečně hloupost, protože věřit ČEMUKOLIV, co hlásá ČT 24 dle nařízeného úhlu pohledu USA, potažmo EU, je hloupost.
--------------------
Jo, a nakonec. Kdybych v Norsku zařval na nějakého odporného pancharta, zřejmě bych tam souzen i odsouzen mohl být. Pokud bych ale před zatčením zdrhnul do Česka, vydán bych být nemohl, nebyla by splněna jedna ze základních podmínek, že čin musí být trestný i v domovském státě.
To už jen na okraj k Vašim, rádoby zasvěceným, ale ve skutečnosti tvrdě demagogickým, vývodům.
PS: K tomu chudinkovi, co si ve Vámi tak notuje, sám neschopen ani Vaší argumentace, se vyjadřovat vůbec nechci.

červenec 08, 2015 12:08
Jardo, : Ňuňinka
když jste původně volal po té důvěře v soudní systém spřáteleného státu (tedy vydat bez rozhodnutí soudu, pokud to chápu správně), jak jste si propána představoval, že se bude trestnost ve vydávající zemi posuzovat? Že bude norský soudce posuzovat, jestli je něco v ČR trestné? Myslíte, že to bude odborník na české právo? Předpokládala jsem, že téhle podmínky jste se v zájmu jednoduchosti velkoryse vzdal smilies/smiley.gif

Dohodu doporučuji hledat ve Sbírce zákonů.

"...žádosti o vydání již nebude muset ověřovat ministerstvo zahraničí. " - mám za to, že ministerstvo pouze rozhoduje o tom, zda občana na návrh soudu vydá nebo ne, takže pokud předtím ověřovalo, jestli se má český soud vůbec žádostí zabývat, tak je to zjednodušení.

Moje vývody nejsou ani tak zasvěcené, jako na logice postavené. To, co se vám zřejmě jeví jako demagogie, je pouze pokusem o praktické příklady fungování.
Vaše představy, jak by měla extradice probíhat, se mi zdají poněkud nekonzistentní, na to, že o tom píšete články.
Ovšem možná mi to konkrétním popisem, jak byste si tedy extradici představoval, vyvrátíte.
Posuzoval by něco dožádaný stát nebo ne? Co by to bylo? Kdo by to rozhodoval? Měl by obviněný nějaké možnosti opravných prostředků? Bral by dožadující stát ohled na právo státu dožádaného? Jak by to fungovalo (viz má úvodní otázka v tomto příspěvku)?
Rozviňte se smilies/smiley.gif
červenec 08, 2015 14:20
Hou,hou, : Sidon
tak ten pastičkář z Yukonu, stižený kretenismem, mě nazval lhářem ! No, když si někdo o sobě myslí, že je přinejmenším Mirek Dušín, tak to pak hrdě prohlašuje, přestože ale nemá žádný důkaz, jenom to, co se mu vylíhne v jeho pomatené hlavě.
Takže abych to uvedl na pravou míru, musím zde uvést některé ůryvky z článků, které se toho problému týkají. Na první pokus mně to odpálilo, protože jsem tam vsunul čtyři links a bylo to považováno za spam.

Takže tady je první úryvek - Morava Academy Morava Academy was founded in early 1998 by Steve and Glenda Roach and majority owner Ralph Atkin, WWASP Trustee and owner of Skywest Airlines. Morava Academy was located in the Czech village of Jelenice, near Brno. Glenda Roach served as Director while Steve was Security Director. The facility was investigated and closed in November 1998 after allegations of child abuse surfaced. Steve and Glenda were both arrested and charged with child abuse. The charges they faced carried a 2-8 year prison sentence. They escaped the country, however, to avoid charges and have never been brought to justice.


Moravská akademie byla založena začátkem roku 1998, Stevem Roachem a jeho ženou Glendou a většinovým majitelem Ralphem Atkinsem. Byla umístěna na kousek od Brna v místě zvaném Jelenice na Brněnské přehradě. Ústav byl vyšetřován pro údajné zneužívání dětí a v listopadu 1998 uzavřen. Steve a Glenda byli vzati do vazby a obviněni ze zneužívání dětí, hrozilo jim 2 - 8 let vězení. Nicméně tito uprchli ze země, aby se vyhli trestu a obvinění, tudíž nikdy nebyli souzeni a tak se tedy vyhli spravedlnosti.

http://wwaspsurvivors.com/wwasp-programs/morava-academy/

A ještě něco dalšího o těchto podnikatelích - Steven Roach is part of the WWASPS ("World Wide Association of Specialty Programs and Schools") organization. He was security director of the Sunrise Beach girls facility (read: behavior modification, torture and humiliation center) in Baja, Mexico which was shut down in 1996. He and his wife Glenda were arrested by the Mexican feds trying to leave Mexico with 41 girls, and charged with depriving juveniles of their liberty and running an unlicensed and unsanitary facility. He was again arrested in 1998 in the Czech Republic, in connection with the Moravia Academy, (another torture and brainwashing facility for "wayward youth"). Most recently his name appears in the lawsuit against WWASPS in Salt Lake City in 2011, for child trafficking, fraud and unlawful confinement.



Docela podobný případ v Mexiku v roce 1996, kde byli tito manželé dopadeni a obviněni z podobných činů, jako později v ČR. z Mexika dokonce chtěli unést 41 dívek.
http://rigorousintuition.ca/board2/viewtopic.php?t=34587&p=459426

Kdo je tady potom lhář, Dušíne ?! Jenže to nejsi ani omylem, jseš jen smradlavý a podlý Štětináč.

smilies/cool.gif
červenec 08, 2015 15:56
A ještě ty základny, : Sidon
na kterých ti tak záleží. Můj první zdroj byl Pat Buchanan, někdejší kandidát na prezidenta USA, podle Mikina jistě taky "nácek" a rudohnědý komouš, který uvedl "130 států", přičemž do toho počtu započítal i státy Unie, takže těch zemí ve světě je asi 76, některé zdroje dokonce říkají, že ani Pentagon neví přesný počet. Mimo jiné, už jsem sem ten odkaz dvakrát dal, ale atrapa trapera asi potřebuje hustší krmivo. Tak tady jsou další dva linky, kde jsou ta čísla o základnách uvedena, těch základen má být 600 až 800 -
http://www.globalresearch.ca/these-are-all-the-countries-where-the-us-has-a-military-presence/5442345

http://www.vox.com/2015/5/18/8600659/military-bases-united-states

A tohle je poslední můj komentář, kterým končím, jakoukoliv další debatu a argumentaci s trotlem nepovedu, nemá to žádný smysl a význam. Na příště jen - pleju len, pleju len.

smilies/cool.gif
červenec 08, 2015 16:13
Sidone, tak dekuji ze me davas za pravdu : Mikin
Ono se opravdu nejednalo se o "koncentracni tabor rizeny organy USA ", jak jsi lzive napsal ty, ale o soukromou polepsovnu, rizenou dvema americkymi obcany. Jak jsem psal ja.
Ti dva Americani nemeli naprosto nic spolecneho s americkou vladou. A "uneseni americti obcane" byli ve skutecnosti nezvedeni pubertaci, ktere v tom zarizeni umistili za penize jejich vlastni rodice.
----------------------------------------------------------
Co se tyce tech 130 zemi ve kterych jsou podle tebe americka vojenske zakladny, porad cekam na seznam. Ani na jednom ze tvych zdroju neni.
Sranda je, ze ten seznam opravdu existuje a da se na tvych oblibenych komousskych webech snadno najit. Chyba je v tom, ze je v nem i Ceska republika, kde se jako "zakladna" pocita americka ambasada, protoze ma coby ochranku US Marines. A takovych zemi jsou na tom tvem seznamu desitky. V nekterych z nich hlida vyslanectvi jen jeden vojak, ale porad je to podle komundiru "vojenska zakladna Spojenych statu". smilies/grin.gif
Takze Sidone, doporucoval bych ti v budoucnosti nelhat. Anebo se alespon v pripade ze se tve lzi provali misto nadavani omluvit.
Nejlepe na kolenou.
červenec 08, 2015 17:50
Nuninko, : Mikin
dobra prace.
Mam takovy pocit, ze ani Jardovi by se nelibilo, kdyby byl coby obcan CR ze dne na den a bez moznosti obrany deportovan do nejake jine zeme. smilies/smiley.gif
červenec 08, 2015 17:59
Ňuňi, vaše vývody jsou vcelku správné, : Jarda
a asi bychom se nakonec i dohodli, ale PROBŮŮŮŮŮH!!!! Tady už ne!!! Klidně si mě mějte za blba, neschopného oponentury a argumentace, klidně si v tom radostně notujte s tím mentálně nedostatečným prosťáčkem z venkova, který se na Vás tak lepkavě nabalil (když Vám to nevadí)...
Nechcete rozumět, nic se přeci neděje. Oni už ho ti američani vydají nebo nevydají, kdo ví (?), ale jistě zcela bez ohledu na Váš nebo můj názor.
O "spravedlivé, nezávislé a demokratické České justici" jsem psal s ironií (možná jsem tu ironii nenapsal dost jasně). Ve státě, kde NIKDY NIKDO ani omylem netuší, jak soud rozhodne a kde výroky soudů v sousedních okresech (!!!), o zcela stejných věcech se liší mnohdy o 180° (říká se tomu nepředvídatelnost), kde rozhodují zcela zkorumpovaní tzv. soudci, nejméně 50% z nich vydíratelných pro své záznamy o spolupráci s STB, nebo naopak rozhodují zcela nezralí adolescentní "soudci" sotva odrostlí maminkám a mnohdy na nich ještě závislí, absolutně bez jakýchkoliv životních zkušeností....
Po pravdě, já se vlastně vůbec těm Američanům nedivím, že nemají důvěru v naše soudnictví!!!!! Ale o tom jsem přeci nepsal! Tedy psal, ale ironicky, v souvislosti právě s tou dohodou o vydávání (promiňte, že píši soustavně vydávání. Slovo "extradice" mi nějak neleze z huby. Vlastně se přímo štítím cizích slov tam, kde existují slova česká. A mám v hluboké neúctě hlupáky, používající cizí slova, aniž by dokonce vůbec znali jejich význam. Ale to už je úplně zase jiná pohádka....)
Takže, to nic. Hlavně, že máme teplo a že máme, čím hasit žízeň (dokud nám to Islám, převzatý do našeho právního řádu, nezakáže).
červenec 08, 2015 18:16
to snad neni pravda! : nemulti kulti
Sakra,ono je to tu zase taky. Toho se snad neda zbavit! Zase Mikin se svejma stupidnima nazorama. Clovek pred tim neutece!
No jardo ja bych co se tyce ceskeho soudnictvi, mas v nem jednu jistotu. Ze vzdycky rozhodnou blbe.
červenec 09, 2015 21:47
nemulti kulti : Mikin
neber si to tak, jinochu. Ruzni lide maji ruzne nazory.
Vsak je i v cestine dost webiku, kam lidi jako jsem ja komunisticky cenzor vubec nepusti a kde budes s temi svymi okopirovanymi nesmysly i nadale vypadat jako king. smilies/wink.gif
červenec 09, 2015 23:29
Tohle už se nedá nazvat ani demagogií :( : Jarda
červenec 08, 2015 17:59 "Mam takovy pocit, ze ani Jardovi by se nelibilo, kdyby byl coby obcan CR ze dne na den a bez moznosti obrany deportovan do nejake jine zeme."
červenec 10, 2015 05:54
Jardo, : Mikin
znas ty vubec vyznam slova demagogie? Pokud ne, tak by snad bylo lepe jeho pouzivani omezit. smilies/wink.gif
červenec 10, 2015 08:14
Je mi krajně nepříjemné, se vámi vůbec bavit. : Jarda
Ale dobře, moje chyba, když už jsem se ráno neudržel a zase reagoval:
Upoceně se pokoušíte předvádět jeden ze základních prvků demagogie, spočívající ve vložení odpůrci do huby něčeho, co vůbec neřekl a pak zesměšňění a rozcupování toho, co neřekl.

Ale i demagogii je nutno zvládat, aby zněla jakž takž přesvědčivě, což předpokládá určitou inteligenci. Čímž ovšem, při vaší inteligenční nedostatečnosti, vyznívají vaše snahy uboze až trapně.

Tím mé reakce na vás končí jednou provždy. Klidně si to ve svém prostinkém mozečku považujte za moji neschopnost čelit vašim "argumentům" a za vaše vítězství. Je mi to úplně fuk.
červenec 10, 2015 09:06
Jardo, : Mikin
vo to prave jde. Vlozit nekomu do huby to, co nikdy nerekl. Byt sprostej, urazet, neuznat svuj omyl a nakonec zdrhnout z diskuse.
No, doufam ze svuj slib konecne dodrzis. Uz jsi to rikal aspon desetkrat.
červenec 10, 2015 09:20
Už ne!!!!! : Jarda
.
červenec 10, 2015 09:27
Jardo : nemulti kulti
Jardo vis ze nad lidskou blbosti se fakt vyhrat neda. A kdyz se ted podivas pod clanek pana Podrazkeho Uvidis jich tam tech blbu plnou snusku.Cokoliv reknes je prekrouceno, jsi komunista, jsi nacista, no uz to znas. Horsi je ze i kdyz tys nimi uz nechces mluvit, oni te provokuji.A hlavne musi mit posledni slovo. Ahoj!
červenec 10, 2015 12:20
Nemulti kulti. Kdysi jsem měl jednu spolupracovnici : Jarda
Taková nechutná a strašně hloupá, hádavá ropucha; typu domovnice s mokrým hadrem na schodech. Čížková se jmenovala, křestní jméno ani nevím, nikdo si s ní nechtěl tykat. Jediné, co jí dělalo potěšení bylo, že uřvaným nakřáplým hlasem kdekoho překřikovala a poučovala o své "pravdě". A když její oběť ve štítivém hnusu opouštěla "bojiště", pořvávala za ním to své: "...aha, ztratilˇs řeč, nevíš, co říct, dostala jsem tě." Komické na tom bylo, že ona, ve své tuposti, tomu svému vítězství skutečně věřila. Co s takovým materiálem?
červenec 10, 2015 16:24
S vama je kluci sranda….. : Mikin
napred s krvi polityma ocima urazite kazdeho, kdo ma jenom trochu jiny nazor a pak tady brecite jeden druhemu na ramenou jako stare ku*vy. smilies/grin.gif
červenec 10, 2015 17:50
presne tak Jardo.... : nemulti kulti
nebudeme se spinit s takovyma typama domovnic a domovniku kteri zaostali rozumove nekde v minulosti. Nema to cenu a neni to zadnej primos.

červenec 10, 2015 18:48
abych nezavdal nekomu duvod : nemulti kulti
je to prinos....omylem jsem tam dal spatne pismenko.
červenec 10, 2015 18:52
Neboj, nemulti kulti : Mikin
z preklepu tady dostava psotnik jenom Lenka. Jinak jsem rad, ze ses rozhodl upustit od sprostych urazek a sireni Putinovy propagandy.
It's small step for mankind, but giant leap for you.

červenec 10, 2015 19:37
Ne, : Lenka1
nedostávám, ty diskuzní trapáku. S oblibou opravuju jenom tebe a tu tvoji Čengliš.

It's small step for mankind, but giant leap for you.

Máš tam dvě gramatický chyby, ty "Kanaďane".
červenec 11, 2015 09:48
Už jsem : Lenka1
ti několikrát říkala, abys nemachroval s angličtinou, když ji neumíš. Děláš tak ze sebe ještě většího blbce, než jsi.
červenec 11, 2015 09:50
Lenko, : Mikin
To byla parafraze na "one small step for man, one giant leap for mankind". Netrap se tim, kdyz diskutujes tak nekvic a ulevi se ti. smilies/wink.gif
červenec 11, 2015 17:28
Já se : Lenka1
netrápím. Já mám z tebe prču. Ale že ti trvalo, než jsi na wiki našel správné znění od Neila Armstronga.

A i v parafrázích platí pravidlo, že gramatika se dodržuje, ty lingvisto.

Těším se na další perly z tvojí Čengliš.
červenec 11, 2015 18:11
Ale notak……. : Mikin
kdepak jsi prisla na to ze jsem lingvista, nebo ze machruju? Ja uz tady ziju 32 let a nejenze obcas udelam chybicku, ale navic mam i prizvuk. Hruza. Zajimavy, ze za celou tu dobu to nikdo nekomentoval. Mozna je to tim, ze polovina mych kamaradu jsou Indiani nebo pristehovalci jako ja. A ze pisu a mluvim lepe nez vetsina z nich. Nebo zeby to bylo tim, ze se nakamaradim s arogantnimi blby?
V kazdem pripade tady ziju v komunite lidi nejruznejsich zemi puvodu, nejruznejsich ras a nabozenstvi. Ja respektuju je, oni respektuji zase mne.
Zato tebe by hnali svinskym krokem hned jak bys otevrela tu tvoji rasistickou chlebarnu.
Takze - take it easy a pro uklidneni se radeji koukni na video, ktery me postal moje napolo cerna neter. smilies/wink.gif
https://video-sea1-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xpf1/v/t42.1790-2/11741607_10153089471011025_1091051131_n.mp4?efg=eyJybHIiOjM0NSwicmxhIjo1MTJ9&rl=345&vabr=192&oh=13a094829d8863958d77e559786ac983&oe=55A15341
červenec 11, 2015 19:04
nemam slov : nemulti kulti
a ani je nechci mit. Tenhle clovek za ne nestoji. At se jen chlubi svyma cernouskama. Nejlepsi by bylo kdyby se vratil do Ceska a muze si jich par vzit domu. Bude mit vyber. Urcite by byl dobrej ceskej politik ci jeste lepsi novinar.mel by vyhodu, Oni vedi ze lzou a jsou za ty lzi placeni. on to dela zadaremo z vlastni blbostgi. Za to mas fakt bod! jenze on neumi psat prej ani ceskysmilies/smiley.gif Za tu anglinu mas bod. Pobavilo mne jak se kroutil smilies/grin.gif
červenec 11, 2015 20:17
Zda se, z Dahlgrenovo vydani je zase o kousek bliz. : Mikin
červenec 11, 2015 22:18
No jo, nemulti kulti, : Lenka1
tak to obvykle dopadá, když se emigrant snaží povyšovat nad svoje původní krajany a myslí si, že je něco víc, tak občas hodí do placu jakoby anglickou hlášku, aby ukázal, jak je světovej.

Blbý je, když natrefí na někoho, kdo umí.

Já nemám ve zvyku do lidí rejpat a shazovat je, ale u Mikina to dělám s radostí, protože si to zaslouží.

Tipuju, že odteď už Mikin žádný svoje vlastní anglické výtvory prezentovat nebude a bude používat jen to, co najde někde na internetu.

P.S. Mikine, na video se koukat nebudu, už mám dávno spolehlivě zjištěno, že cokoliv od tebe je naprostá ztráta času a tvoje rodina mě fakt nezajímá.
červenec 11, 2015 22:32
Dodatek: : Lenka1
Ja uz tady ziju 32 let a nejenze obcas udelam chybicku.

Po 32 letech v anglicky mluvící zemi bys měl anglinu ovládat,jako když bičem mrská. To jsi teda pěkná ostuda. Chybičky neděláš jen občas, ale pořád a nejsou to chybičky, ale pořádné kopance.


červenec 11, 2015 22:37
... : Mikin
Mas recht, na video nekoukej, jeste bys zanevrela na firmu Volkswagen a bezela tam vykrikovat oplzlosti . O moji anglictinu se nestarej, slouzi me dobre. Radeji zapracuj na sve. Abys sem zase nehodila anglickej komentar, ktery vyvraci tve vlastni rasisticke teorie. smilies/grin.gif
A kdyz uz jsme u toho rasismu - jakou vymluvu mas pro sve nechutne chovani po 26 letech svobody? Mezi myma znamyma v Cesku uz zadni rasisti ani lidi s hlavou vymytou propagandou uz davno nejsou.
Sbohem…..
červenec 12, 2015 00:12
zadni rasisti nejsou? : nemulti kulti
jo tak ty se stykas s lidima kteri sem s nadsenim vitaji uprchliky? co cigani? Jake ma Lenka nechutne chovani? Ze ti vytkla ze neumis anglicky? A jestli ma nekdo hlavu vymytou propagandou koukni se do zrcadla,ale pozor at se nepozvracis.! Taky jsem se na video nedival. Strasne hrdinstvi, cernosi v rodine.Duvod k nejvetsi chloube! Jen se podivejte jaky ja nejsem rasista! Jenze mam pocit ze ty sis cernosku nevzal, na to zase odvahu nemas. Takze chlubenim cizim perim?
Nedavno jsem dostal od jednoho znameho e-mail kolik cernochu je v Americe v kriminalu. A ted se to hrne na nas. Nechci aby tahle dopadla Ceska republika. Mam tu zemi totiz na rozdil od tebe rad!
červenec 12, 2015 04:00
nemulti kulti : Mikin
Lidi kteri vitaji uprchliky znam nekolik. Cloveka ktery by za soucasne situace videl rad vic ekonomickych migrantu neznam ani jednoho. On je v tom rozdil, vis ?
O tom, ze by byli cernosi v rodine nejake hrdinstvi nebo duvod ke chlubeni jsem nikde nepsal. I kdyz na toho naseho co zije v Montrealu trochu hrdej jsem. Protoze je to chytrej a uspesnej chlap.
Ze mas svou zemi rad, to ti chvalim, ale to mel i Hitler. Takze nevim, zda se ve tvem pripade jedna o opetovany cit.
A za ty urazky mam pro tebe i pro Lenku vzkaz. A aby mela co googlovat, tak v anglictine.
Sit on your thumb and rotate ! smilies/wink.gif
červenec 12, 2015 07:37
Klid, : Lenka1
nemulti kulti. On se nám Mikinek tak trošku rozčílil. Pan dokonalý multikulti holt neunesl kritiku.

Sranda byla, když mně vytýkal neznalost angličtiny, protože jsem mu v minulé diskuzi "Co s uprchlíky"(nebo tak nějak) hodila do placu výzkum v Aj, kde vyšlo najevo, že opičky v Africe mají průměrné IQ od 54 do 67 bodů.

To byl řev. Dozvěděla jsem se, kromě obligátního, že jsem rasista, nácek, jednoduchý primitiv a prase (Petronilo, připiš Mikinovi 4 čárky, ju, díky), že neumím anglicky.

Takže jsem se rozhodla nadále jeho pačuánštinu netolerovat.

Jo, a ještě pro Petronilu - za tu poslední anglickou frázi připiš Mikinovi těch čárek alespoň deset, to bylo velmi vulgární.

Hele, Mikine, proč to nenapíšeš česky? Aby těch pár dalších sluníček, které se tu vyskytují, nepřišlo o iluze, jakej jsi slušňák? Nebo aby tě Daniela neblokla, což jí s oblibou navrhuješ u svých oponentů, na které neumíš reagovat?

Vysvětlení pro ostatní: Výše uvedená fráze "sit on your thumb and rotate" znamená totéž, co "fuck you" s podstatně vulgárnějším emotivním zabarvením.


červenec 12, 2015 08:38
Lenko, : Mikin
ty jsi tuhle nasi kudlankovsky slusnou diskuzi o uprchlicich svymi rasistickymi vykriky o pitomych opicich a sprostymi nadavkami zcela rozbila. A na me opakovane vyzvy jsi namisto American Journal of Psychology kde se o techhle vecech kdysi opravdu psalo, nasla jakesi stranky z Pakistanu. smilies/shocked.gif Na kterych byly tyhle studie naopak zpochybneny.
http://defence.pk/threads/explaining-low-iq-scores-in-africa-south-asia.67764/
Kdybys byla schopna rozumnet anglicky psanemu textu, vybrala bys zcela jiste neco jineho. Schvalne nekoho pozadej, at ti prelozi tuhle vetu:
"The neutrality and factual accuracy of these studies and data have been questioned by many researchers and scientists. The most common criticisms are that these studies and tests are developed in the European context and they measure mainly problem-solving capability and skills, not innate intelligence."
Tak vidis……...
Ty jsi podle vseho jedna z tech nestastnych bytosti, ktere jdou zivotem plivajice kolem sebe spinu a jed, protoze si zvykly, ze se od nich slusni lide odvrati a budou si myslet svoje. To se stalo i zde, na Kudlance. Takovy Krakonos ktery je nesporne chytrejsi nez ja si s tebou spinit ruce nebude. Ale nakonec narazila kosa na kamen a naslo se par lidi, kteri ti tvoji spinu chrstli zpatky do obliceje.
Takze se posad na palec a rotuj.
V moji urazce ja narozdil od tech tvych aspon trocha humoru. smilies/wink.gif
červenec 12, 2015 18:37
Lenko to jsi nevystihla : nemulti kulti
i jako chlapa mne to sokovalo. Nicmene prelozim at jsem za sprostaka i kdyz sprostej je tu nekdo jinej. "Sedni si na palec a toc!"
Tohle rict zenske dokaze jenom fakt naprosty hulvat! Promin Lenko!
Jinak kdyby jsi nekdy nemela co delat s caseem (je to tri a pul hodiny) a v angline, takze tomu nebude moc lidi rozumet, ale aspon Ty a jestli se tu ukaze Sidon, toho to taky zaujme. Jarda asi anglicky nemluvi. nevim.Je to absolutne sokujici.
Mikina zadam aby se k memu odkazu choval jako my se chovame k jeho cernouskum!


https://www.youtube.com/watch?v=U1Qt6a-vaNM
červenec 12, 2015 18:51
A je to tady zase: : Lenka1
Hele, Mikine, proč to nenapíšeš česky? Aby těch pár dalších sluníček, které se tu vyskytují, nepřišlo o iluze, jakej jsi slušňák? Nebo aby tě Daniela neblokla, což jí s oblibou navrhuješ u svých oponentů, na které neumíš reagovat?


Umíš číst? Na něco jsem se ptala.

A za druhé:
The neutrality and factual accuracy of these studies and data have been questioned by many researchers and scientists. The most common criticisms are that these studies and tests are developed in the European context and they measure mainly problem-solving capability and skills, not innate intelligence."

Volný překlad: Sluníčková lobby po zjištění tristních výsledků svých miláčků tento výzkum napadla a zpochybnila jeho přesnost a neutralitu. Jako zdůvodnění bylo uvedeno to, že výzkum probíhal v evropském kontextu a byl zaměřen především na schopnost logicky myslet a řešit problémy a ne na inteligenci jako takovou.

Jinými slovy sluníčkáři tvrdí, že když opičky neumějí řešit problémy a logicky myslet, tak to vůbec neznamená, že jsou blbé.

V tehdejší diskuzi jsem uvedla příklad, že i vrána má v tom případě vyšší inteligenci než černoušek z Afriky, protože ví, že když chce rozbít ořech, tak je výborný způsob nechat ho na silnici přejet autem.

Mikina málem trefil šlak.

Ať si každý udělá svůj názor.

A nemulti kulti, díky za odkaz, mrknu na to, až budu mít čas.
červenec 12, 2015 19:07
Lenko, : Mikin
ale vzdyt jsem to prelozil. Opravdu chces, abych tu nechutnou (lec humornou) urazku opakoval znovu a znovu? Nejsem jako ty.
Fraze "volny preklad" znamena, ze se prekladatel snazi vystihnout myslenku. V zadnem pripade to neni nejaka licence vkladat do textu sve vlastni fantasmagorie. Ve zminene vete se slova jako "slunickova lobby, tristni vysledky, milacci a logicky myslet" vubec neobjevuji. Tentokrat to mas za pet. Koule, flastr. Zkus to znovu.
A ted konecne vysvetli, proc sis ke zduvodneni svych rasistickych teorii vybrala zrovna text, ktery je vyvraci? Ptam se te na to uz popate.
Hele - ses si jista, zeby se ti nevedlo lepe treba na Zvedavci, Pravem prostoru, nebo na strankach KSCM? Tam by ti vsichni tleskali a pokud by se nahodou nasel nejakej kverulant, tvoji soukmenovci by ho okamzite smazali. Mozna bys tam nasla i ztracene stesti…….
A nyni bez rotovat. smilies/wink.gif
červenec 12, 2015 19:53
Ale : Lenka1
no tak, nekličkuj tak trapně. A mohl bys mě už přestat urážet. Aby ses pak nedivil, že Daniela blokne tebe.

Po 32 letech v anglicky mluvící zemi bys měl vědět alespoň to, že se nepřekládá slovo od slova, ale významově. Takže chci od tebe slyšet význam té tvé sprosté urážky, jak to vnímají rodilí mluvčí. Nebo na to nemáš koule?

Ohledně těch tvých oblíbených mentálně zaostalých opiček. Tvoje hodnocení mého překladu mě opravdu nezajímá, protože od neumětela tvého kalibru je jeho hodnota nulová (možná dokonce i záporná).

Člověk, který to má v hlavě v pořádku, chápe pozadí mého vysvětlení a s polopatickým vysvětlením pro tebe se nebudu piplat, protože mě to nebaví.

Ze stejného důvodu rovněž nebudu překládat celý článek, který nejenomže nic nevyvrací, ale prostě jen potvrzuje, co jsem řekla, a to je, že průměrný africký černoch má IQ v pásmu mentální retardace.

Když to shrnu, tak ani po 32 letech v anglicky mluvící zemi ses nebyl schopen naučit pořádně anglicky, neumíš pořádně ani česky, nerozumíš psanému textu, neumíš logicky myslet, nenávidíš bílou rasu a svou původní vlast a každému, kdo má jiný názor než ty, okamžitě nadáváš do rasístů, xenofobů, nácků a rusofilů - no, myslím, že už chápu, proč se stýkáš většinou jen s přistěhovalci, černochy, Indiány a dalšími nebílými.


červenec 12, 2015 20:15
Další příklad ze svobodné Ameriky : Lenka1
Jak praví lidové pořekadlo: „Svět se v prdel obrací …“ V bývalé zemi svobody dospěla hysterie politické korektnosti v oblasti sexuálních menšin již do takového stádia, že se to zdravý selský rozum zdráhá pochopit. Další obětí zvráceného systému se stali manželé Kleinovi, majitelé cukrářské výrobny v Oregonu, USA.


Manželé Kleinovi nemohou totiž ve své „svobodné zemi“ prodávat své cukrářské výrobky komu chtějí. Za to, že nechtěli vyrobit lesbickému páru svatební dort dostali pokutu 135 000 USD, tedy v přepočtu více jak 3,3 milióny korun. To je adorace zvrácenosti a konec ducha svobodné Ameriky.
„Dotčený“ lesbický pár je za tuto „nechutnost“ zažaloval o náhradu škody, jenž sepsal do předlouhého seznamu. Neupečením dortu prý „novomanželky“ utrpěly kupříkladu: akutní ztrátu důvěry, vysoký krevní tlak, poruchy trávení, ztrátu chuti k jídlu, migrénu, bolesti hlavy, bledost či nevolnost doma po práci, obnovení zvyku kouření, zvýšení tělesné hmotnosti a strach.

Manželům Kleinovým bylo však ještě navíc nařízeno, aby přestali veřejně mluvit o tom, že na základě své křesťanské víry nechtějí péci cukroví na svatby pro páry stejného pohlaví.
„Musíme se dívat jak vládní agentury nařizují svobodnému občanovi, co smí a nesmí říkat … To by mělo vyděsit každého Američana,“ komentoval rozhodnutí Aaron Klein.“To je naprosto děsivé, když vláda, která byla ustanovena, aby chránila naše svobody, nás jich nyní zbavuje.“


Vítejme v nové multikulturní realitě, kdy se obětí politického teroru stávají heterosexuální bílí lidé.

To podtržené je obzvlášť výživné. No prostě lidská práva a demokracie především.
červenec 12, 2015 20:32
Lenko, : Mikin
ale ja tu svoji urazku opravdu prelozil. Najdes to v komentari 18:37 a pak v komentari 18:51 od nemulti kulti. Ja to potreti opakovat uz nebudu. Jak rikal pan Havel, nejsme jako vy. Ono uplne staci, jakou odpornou zumpu jsi tady ze slusne diskuse udelala ty.
Je opravdu roztomile, kdyz nejaky nacek napise stokrat za sebou ze cernosi jsou "retardovane opicky" ktere "maji inteligenci mensi nez vrana" a pak si stezuje, kdyz je nazvan rasistou. smilies/grin.gif
Jestli te to opravdu tak strasne zajima, vetsina mych pratel jsou rodili Kanadane. Jake jsou rasy, nad tim nepremyslim. Ale kdyz se nad tim ted zamyslim, jde vetsinou o belochy. No a pak se pratelim i s nekolika pristehovalci. Nemci, Filipinci, Rakusaky, Cechy nebo treba Bangladesany.
Je to tady pekne promichane a tebe by trefil slak uz na letisti.
A nyni sbohem, jdu se psama do lesa a ty muzes pokracovat v rotaci.
červenec 12, 2015 21:32
Poslyš, Mikine, ty : Lenka1
ses takhle blbej už narodil nebo jsi prošel kurzem?

Tímto komentářem jsi opět potvrdil, co jsem ti psala: naprosto postrádáš schopnost porozumět psanému textu, což tě dle kritérií vzdělanosti řadí mezi negramoty.
Sbohem.
červenec 12, 2015 21:38
... : nemulti kulti
To, co mají v Česku, je mastička:

http://www.breitbart.com/big-government/2015/07/07/more-than-347000-convicted-criminal-immigrants-at-large-in-u-s



Pekny cisiko ne?
červenec 12, 2015 22:15
a jen tak mimochodem... : nemulti kulti
Na Zvedavce se obcas rad podivam. Jsou tam zajimave veci a hlavne pravdive. Zrovna tak Protiproud a obcas se neco najde na Parlamentnich listech. Ono je tech chytrejch novin nastesti vic. jen clovek nesmi chodit na e-dessmilies/smiley.gif
Tady se mi libi clanky pana Podrazkeho.
červenec 12, 2015 22:27
jo a prelozil jsi to az v dobe kdy ja jsem to taky odesilal : nemulti kulti
takze jsem nemohl predpokladat ze s tuhle spinou vylezes na svetlo. Snad to nekomu nevadi ale bejt zenska tak budu hned vedet s kym mam tu cest!


červenec 12, 2015 22:37
Lenko, : Mikin
kdyz uz jsi se zminila o schopnosti porozumnet textu, tak se laskave podivej o cem je tenhle clanek a cim jsi prispela do diskuse ty sama.
Uz tvuj prvni komentar je osobni utok, kterej nema s tematem nic spolecneho.
Ty bys tou svou nenavisti, rasismem a sprostactvim dokazala rozbit i diskusi o svestkovych knedlicich. smilies/tongue.gif
červenec 13, 2015 02:51
Tak si říkám, Lenko1, když : jednababi
"ani po 32 letech v anglicky mluvící zemi ses nebyl schopen naučit pořádně anglicky, neumíš pořádně ani česky, nerozumíš psanému textu, neumíš logicky myslet, nenávidíš bílou rasu"
jestli on nebude "průměrný africký černoch" smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 13, 2015 06:51
jednababi, : Lenka1
kdybych neviděla fotky, kterýma se tady chlubil, tak bych tomu i věřila. Otázka je, jestli jsou ty fotky vůbec jeho, že jo. smilies/cheesy.gif

To by nám mohl potvrdit nebo vyvrátit Sidon, on ho zná osobně.
červenec 13, 2015 09:44
no ale ten se s nim naprosto rozhadal .... : nemulti kulti
jak jsem si vsimla.Me nadzvedl ale uz vcera ten "pan Havel." a predtim ten "hodnej pan Obama". Vzdycky si vzpomenu na Karla Kryla a jeho posmutnelou tvar, kdyz pochopil co je Havel zac. A taky nejlepsi pisnicku co kdy napsal:
com/watch?v=_1qqFvEQ42o
"Kral Vaclav jedna ruka je se smelinarskym smejdem"....a tim to u mne Venca Flaska uplne a navzdycky prohral!

Na to snad ti lidi co stale jeste propaguji Havla naprosto zapomeli? Je mi z toho smutno.
červenec 13, 2015 18:32
sorry : nemulti kulti
tohle za mne napsala zena rozcililo ji to.Je na Havla pomerne alergicka.
červenec 13, 2015 19:47
P.S. : Lenka1
Odkaz, který dal(a) nemulti kulti, není kompletní. Chybí tam www.youtube.

Jinak měl KK ve všem pravdu.


červenec 13, 2015 20:06
... : Mikin
Voni ti dobraci, kteri v dobe kdy pan Havel sedel za sve nazory 3x ve vezeni sami kolaborovali, nebo aspon drzeli hubu a krok, jsou na neho aletgicti nesmirne. Zeby cerne svedomi ?
Lidem kteri proklinaji mirumilovneho prezidenta Obamu z celeho srdce preji, aby pristi volby vyhral nejakej republikanskej ranar stylu Ronalda Reagana. To by bylo zase kvileni. smilies/grin.gif
červenec 13, 2015 22:25
V době, : Lenka1
kdy soudruh Havel seděl ve fešáckým kriminálu, jsem tahala kačera.

Takže zase vedle. Smůla, Mikine.

A taky jsi zapomněl vysvětlit, jak se zákaz zbraní, který prosazuje ten tvůj mírumilovný černý soudruh pro civilní obyvatelstvo, slučuje se svobodou.

Tak šup, pobav nás.
červenec 13, 2015 23:16
... : Mikin
Havluv "fesackej kriminal" a Obamuv "zakaz zbrani" existuji jen na rudohnedych webech, kterym ve sve prostote veris.
Havel sedel vetsinu casu v cele 2x3 metry s tureckym zachodem a prycnou.
Obama se snazi zavest podobnou registraci zbrani, jakou ma vetsina evropskych zemi, nebo treba Kanada. Prestan zrat propagandu pologramotnym nackum, nebo budes lidem i nadale pro smich. smilies/grin.gif
červenec 13, 2015 23:33
Lenko, opravdu si myslíš, : jednababi
že nošení zbraně či zbraní nás učiní svobodnějšími?
Pokud ano, prosím o sdělení konkrétních výhod.
červenec 14, 2015 07:06
jednababi : Mikin
vlastnictvi, nebo noseni zbrani urcitou svobodou urcite je. Problem je v tom, ze prave ve Spojenych statech kde je tahle svoboda nejvetsi dochazi k nejvetsimu poctu nehod a zabiti zpusobenych prave temi strelnymi zbranemi.
Navic jejich prodej spada pod nejruznejsi municipal laws. Tedy nejruznejsi mistni zakony. Zatimco v Texasu koupis i pistoli temer bez omezeni, v New Yorku je to uz davno prakticky nemozne.
Obamova administrativa se tomu snazi dat nejaky rad, zavest registraci, proverovani zajemcu o zbrane a snad i nejake zkousky v bezpecnem zachazeni.
Tim by se Spojene staty dostaly na stejnou uroven na jake je treba Cesko. Rozhodne se nejedna o jakysi "zakaz zbrani". Lenka toho o Americe zrejme moc nevi, cerpa z obskurnich webu ktere nejsou o nic chytrejsi nez ona a nezna anglicky natolik, aby si tyhle informace mohla overit ze skutecne objektivnich zdroju.
červenec 14, 2015 07:49
jednababi, : Lenka1
ano, myslím. Protože vždycky v historii se o odzbrojení obyvatelstva snažili především diktátoři taky obvykle uspěli.

jediné, čeho se totalitu milující vládci bojí, je ozbrojené obyvatelstvo. Proto je možnost (všimni si, že říkám možnost, ne povinnost) držet a nosit zbraň nezpochybnitelnou známkou svobody.

A pokud jde o mě, z logiky věci vyplývá, že když ti půjde o život nebo o zdraví nebo i o ten majetek, tak jak se chceš ubránit např. 120-kilovému chlapovi? Hmaty a chvaty z kurzu sebeobrany? Můžu tě ujistit, že to je naprostá blbost.
Pokud nemáš speciální výcvik, který se z určitých důvodů v civilu neučí, tak touhle šaškárnou nemáš jako žena nejmenší šanci.

A je více než jisté, že v tom daném okamžiku, kdy ti půjde o všechno, policie tam nebude, aby ti pomohla.
Takže, ano, jsme zastánce ozbrojování obyvatelstva.

Na Mikinovy bláboly nekoukej, ten neustále překrucuje daná fakta, jak s emu hodí.


červenec 14, 2015 10:06
A pro tebe, : Lenka1
Mikne, mám taky jednu přátelskou radu. Když tak rád a neustále navrhuješ, kdo kde má a nemá diskutovat.

Mrkni na www.hrebenar.eu

To jsou stránky, které si založil Dlouhé Bidlo Hrebenár po tom, co ho vyhodili z idnesu a admini izraelských webových stránek mu zakázali přístup.

Tam se ti bude líbit. Dokonce i vaše angličtina je na stejný úrovni. smilies/grin.gif

Ty jako Štětináč, jak tě velmi trefně - podle tvých povahových vlastností (lež a podlost) nazval Sidon.

A třetí do party bude další místní troll Vít Hassan v roli Bohouše.

Ježíš, vy budete naprosto dokonalý Bratrstvo kočičí pracky. smilies/grin.gif
červenec 14, 2015 10:22
Ale nesmysl, Lenko. : jednababi
99 % takzvaně "slušnejch lidí" po grázlovi stejně nepráskne, takže je jim pištolka celkem na nic... a ti, co po ní touží, už dávno zbroják (nebo rovnou kvér smilies/grin.gif) mají.
Zdá se mi, že pro tebe se pojem "svoboda" rovná "můžu co si zamanu".
červenec 14, 2015 14:10
... : Mikin
Zadnej "zakaz zbrani" nebo "odzbrojovani" se ve Spojenych statech nechysta. Tecka.
červenec 14, 2015 16:21
jeste odkaz, Lenko : Mikin
Tady mas ten tvuj "zakaz zbrani pro obyvatelstvo". Nez zacnes priste sirit nejakou pitomost ze Zvedavce, tak si to napred over.

http://www.ncsl.org/research/civil-and-criminal-justice/summary-president-obama-gun-proposals.aspx
červenec 14, 2015 17:00
Najdi : Lenka1
si na wiki, co znamená výraz "salámová metoda", pak si stoupni před zrcadlo a dej si z každý strany jednu, třeba se ti pak konečně rozsvítí a budeš schopen porovnat návrhy soudruha Obamy s původním zněním 2. dodatku Ústavy USA. Trotle.
červenec 14, 2015 20:55
Pro jednababi : Lenka1
Nějak jsme nepochopila tvůj komentář, jak jsi přišla na to, že svoboda pro mě znamená dělat si, co si zamanu?

Já si jen myslím, že hláška "Bůh stvořil lidi silné a slabé a teprve Samuel Colt tento nedostatek napravil", je pravdivá.

Zbraň dává možnost ubránit se i slabším ženám proti silnému muži. Ale když si někdo myslí, že mu pomůže se nebránit vůbec a doufat, že to přežije nebo že ho zachrání policie nebo že jemu se taková věc přece vůbec nemůže stát a kdo na to myslí a chodí ozbrojen, je magor - tak jak je libo, ať dělá, jak uzná za vhodné.

Já mám život jenom jeden a podle toho se k němu chovám.
červenec 14, 2015 21:02
... : Mikin
Se salamovou metodou si muzes visco. I pokud Obama svoje plany protlaci, bude ziskani zbrani v USA porad jednodussi nez v Cesku nebo v Kanade. Nevis o cem mluvis.
A prestan me toho pana furt podsunovat. Ja proti nemu sice moc nemam, ale hrozne bych si pral, kdyby na jeho miste sedel nejaky republikan. Ranar, ktery by Putinovi ty jeho prasarny na Ukrajine razne zatrhl.
Ale co neni, muze po pristich volbach byt. smilies/wink.gif
červenec 15, 2015 00:23
Ty sis dvě ještě nedal, že ne? : Lenka1
Tak jinak: The right of the people to keep and bear arms shall not be infringed".

Víc času už ti věnovat nehodlám.
červenec 15, 2015 15:22
Lenko, : Mikin
jako vzdy citujes jen to, co se ti hodi. Cela fraze zni:
A well regulated militia being necessary to the security of a free state, the right of the people to keep and bear arms shall not be infringed.
Takze - Narodni garde zbrane nikdo brat nebude. smilies/wink.gif
Normalnim obcanum kteri netrpi dusevni nemoci a nepachaji nasilne zlociny ostatne take ne.
Prestan cist ty nackovske weby, nebo skoncis v blazinci a seberou ti toho Glocka.
červenec 15, 2015 18:10
No, není to legrace ? : Sidon
Jak se politruk pořád snaží zakazovat číst tu "špatnou/nepřípustnou/nepřátelskou" literaturu a tisk. Co mi to jen pořád připomíná ? Holt, demokracie a svoboda až "za hrob". Každý si přece může číst, co se mu zachce a věřit si může taky čemu chce. Důležité však je, aby si to, o čem se ho někdo zamýšlí přesvědčit, mohl nějak "ověřit" a zjistit, jestli ten, či onen autor, není tak trošku manipulátor a "zaprodanec". Jenže je tu ta pověstná dialektika, kterou používají skoro všichni, aby obhájili ten svůj jediný správný postoj a názor, jenže výsledky, události a situace se moc okecat nedají. Ale stejně se i pak najdou tací, kteří budou hlásat "slovo Boží" a metat ohněm a sírou.
červenec 15, 2015 18:56
Neměj : Lenka1
péči o moje duševní zdraví,Mikine.

Debaty s tebou mě neustále utvrzují v tom, že to nejsem já, kdo potřebuje psychiatra.
červenec 15, 2015 21:17
Sidone. : Mikin
on ti nekdo neco zakazuje cist ? Pokud ti nestaci dosavadni skody napachane na tvem mozecku, valej se v komunistickych lejnech treba od rana do vecera. Jenze pak pusobi trochu divne, kdyz zrovna ty nadavas nekomu do politruku.
Ty tvoje nesmysly o "americkem koncentraku u Brnenske prehrady" nebo o "US zakladnach ve 130 zemich sveta" by pretiskla Pravda, Rude pravo, Obrana lidu, Halo noviny nebo stranky KSCM bez jedine zmeny.
Takze klidne pokracuj v krasojizde jinochu. Akorat musis pocitat s tim, ze ti na necenzurovanych strankach obcas nekdo ty hovadiny vyvrati, nebo ze se ti vysmeje. smilies/wink.gif
červenec 15, 2015 21:33
Lenko, : Mikin
Kdyz uz nic, znas uz aspon konecne skutecny vyznam toho dodatku k ustave Spojenych statu.
červenec 15, 2015 21:36
A uz je v Cesku...... : Mikin
smilies/cool.gif
srpen 31, 2015 22:44
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]