O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MILENKA NEBO MANŽELKA? PDF Tisk E-mail
Pondělí, 23 červenec 2007

 Co bylo dřív – vejce, nebo slepice...?  Nechci nikomu (žádné) sahat do svědomí, ale: která jste opravdu – ale ooooopravdu  - nehodila očkem, pozadím či koketním slovem po ženáči? Případně se nenechala obloudit těmi neskutečně účinnými slovíčky „Má žena mi nerozumí“?

A stejně tak – málokterá z nás nezažila ty příšerné záchvěvy zoufalé bezmoci, když se sama ocitla  v té trapné a ponižující roli „omšelého, ojetého vraku“, opouštěného pro zcela nový model… 

 

 

 

     Nevěra je prý věčná; vlastně téměř všechno, co zajímavého bylo napsáno, se nějakým způsobem nevěry dotýká. Ať jsou to různá dramata, básně, komedie - a další nejrůznější slohové útvary -  trillery, horrory a detektivkami konče.  Nikdo na ni žádné zaříkávadlo nevymyslel - ani velebníček, který novomanželům svazuje ruce (a pomyslně i životy) se slovy: co buh spojil, člověk nerozděluj ...

 

 

 

Zažili/y – jste lásku se ženatým?

Zažili/y – jste nevěru partnera (za svobodna či ve vztahu na psí knížku)?

Zažili/y – jste nevěru manželskou? 

Jak jste to „přežili/y“ – krátkou či dlouhou rekonvalescencí?

 

 

d@niela

Komentáře (57)add feed
koukám, že na Kudlanku choděj jen samé nevinné bytosti, : Libuna
ničím tak hnusnym jako je vztah se ženatym nepošpiněný.
Já osobně jsem zažila až tu manželskou, ale zato o to víc fest. A v nejhorší možné době: když jsem měla měsíc před porodem, tak se zhroutil můj chudáček manžel, protože jeho drahá jediná milovaná si uvědomila, že kdyby něco, tak on bude mít dvoje alimenty...
Ani na to nechci už vzpomínat. bylo to fakt hnusný velice.
červenec 23, 2007 14:37
a nebo takový, : Hluchavka
co to zkusily, přežily, poučily se, ale nejsou na toto období svého života nijak zvlášť hrdý, ba právě naopak. A nebo to nechtějí nijak ruzebírat, neboť už to tu napsaly kolikrát v mnoha kometářích.
červenec 23, 2007 15:01
Jo zažila ... : Ráček
nevím jestli se tomu dá říkat láska se ženatým, ale něco to bylo smilies/grin.gif Dnes už se tomu směju, ale jinak celkem nebylo o co stát a hrdá rozhodně na sebe nejsem, naopak....Jasně, že tam padly slova " Žena mi nerozumí, s tebou jsem poznal nepoznané apod. " já mu to debil baštila 1,5 roku.Pak jsem zatlačila na rozhodnutí a řešení, okamžitě začal couvat, hrdina smilies/grin.gif Rozešli jsme se celkem ve zlém a dnes ho sotva pozdravím a je mi úplně šumák !!!! On se časem rozvedl ( né kvůli mně ), ale kvůli jiné a žije s ní....Paradox života smilies/wink.gif
červenec 23, 2007 15:10
Já jsem to zažila taky, : Jedna z těch, co to znají z obou stran
manžel bydlel už asi rok u milenky, ale já jsem ještě rozvedená nebyla, byla jsem v té době ještě hodně nezkušená, i když mi bylo třicet, ale byla jsem asi velmi snadnou kořistí, podváděná manželka, za sebou jen nehezké vzpomínky a tak jsem lehce sedla na lep těm kecům, že mi žena nerozumí, nenechá mě volně vydechnout, neumí na mě být hodná a milá a je neustále naštvaná - a o to víc jsem se snažila být lepší než ona, být milejší a nevěšet mu na hlavu své problémy, protože on potřebuje klid a pohodu... rok jsme si jen psali a mailovali a telefonovali skoro denně. Několikrát jsme se pak sešli. Bylo to chvíli krásné, měli jsme stejné myšlenky, stejné nápady, stejné postřehy. Růžové brýle. Pokaždé mi vykládal, jak se těší na to, až se rozvede. Kdyby tak měl partnerku, která by ho pochopila, milovala, byla na něho hodná a přitom nebyla hloupá a jak já jí tenkrát začala chtít být. Seznámili jsme se na chatu a bylo to úžasné. Okouzlující.
Jenže po čase mi začalo vadit, že jsem jen na chvilku a chtěla jsem víc. Nechápala jsem, když je ta jeho žena tak strašná, proč se s ní už dávno nerozvedl. Přitom polovina z toho, co mi řekl, nebyla pravda, a ta druhá polovina byla upravená k obrazu jeho. Scházeli jsme se v městě na půl cesty od jeho a mého bydliště.
Když jsem řekla, že taky chci mít tak úžasného partnera a že jsem podala žádost o rozvod, najednou nebyl. Chatová přezdívka se neobjevovala, maily nešly doručit, telefonní číslo nedostupné.
Kupodivu mi došlo, čím bych vlastně byla pro jeho ženu, kdyby ten vztah pokračoval a že by se trápila stejně jako jsem se předtím trápila já. Nejsem na to pyšná, to teda ne. Nikdy víc bych si nezačala s mužem, který nemá vyřešenou minulost.
Kupodivu jsem nebyla z toho konce tak zklamaná, jak jsem si myslela, že budu. Přežila jsem to a snad se mi i ulevilo. Došlo mi, že jsem nikdy v životě nechtěla a nemohla bych být až ta druhá v pořadí.
A řekla jsem si, že než takového, tak raději žádného. Po čase jsem úplně přestala hledat nového partnera, protože se mi i přes seriozně znějící inzeráty přihlásili akorát ženatí, co se chtěli odreagovat a najít si bokovku na vážno :-)


červenec 23, 2007 15:33
:-( : verunka
zrovna čerstvě to teď prožívám.... nevěra a s následky... přítel, vlastně expřítel prý jednou "obšťastnil" svoji předchozí partnerku, která ho už zase teď nechce, stačí jí, že čeká jeho miminko...
Si připadám jak ve špatně napsané mexické telenovele...

červenec 23, 2007 15:43
A na závěr bych to ještě shrnula : Jedna z těch, co to znají z obou stran
Nejsem na tohle období svého života vůbec hrdá, nejraději bych ho vymazala, ale byla to vlastně velmi dobrá škola života. Jako by se mi konečně otevřely oči, naučila jsem se chlapy odhadnout, poznala jsem, čeho si mám v životě na nich vážit a co stojí za to ocenit.
K něčemu to přece jen bylo.
Ale o ženatého už bych ani pohledem nezavadila.
červenec 23, 2007 15:49
pohled z druhé strany : kolemjdoucí
Správné je mít pouze manželku, rodina je základ státu...ba ne, správné je mít pouze milenku, vztah je nezávazný, neztěžuje vás v rozletu, když to není ta pravá, najdete si jinou....ale kdepak, nejlepší je mít milenku i manželku. Milence řeknete, že jdete za manželkou, manželce řeknete, že jdete za milenkou a zatím jdete do knihovny (a učíte se... a učíte se.... a učíte se...)
A teď vážně. Měl jsem tu smůlu (nebo štěstí?), že manželka po dvou dětech zanevřela na sexuální radovánky a to tak, že úplně. Zdravej chlap ve třiceti to ale musí nějak řešit. První milenka byla svobodná, a jak už tady padlo, po čase začala tlačit na pilu. Poučil jsem se, a dále vybíral jenom vdané. Nikdy jsem netvrdil, že mi žena nerozumí ani že ona je ta pravá. Jenom že je mi s ní dobře, rozvádět se nehodlám a život si s ní chci zpříjemnit a nikoli komplikovat. Fungovalo to docela dobře dvacet let, poznal jsem pár báječnejch ženskejch, a s jedinou výjimkou bez nějakých dramatických rozchodů a rozvratů rodin.
červenec 23, 2007 18:24
no vidis, kolemjdouci, : sasas
narozdil od sveho minuleho prispevku, tentokrat vypadas jako lidska bytost smilies/wink.gif
červenec 23, 2007 18:49
sasas : kolemjdoucí
No, já rád někdy trochu provokuju....myslíš ten, jak jsem doporučoval ke studiu publikaci Základy mužskeho šovinismu, anebo ten, kde jsem jemně upozorňoval na to, že i ve vztazích platí zákony nabídky a poptávky?
červenec 23, 2007 19:08
Kolemjdoucí - : Libuna
už dlouho jsem nečetla od mužskýho tak rozumně napsaný řádky - tedy na tohle téma. Ano, s tím souhlasím, a souhlasí asi všichni. Mám taky kamaráda, už mu táhne čtyřicítka, workholik jak brno. Všechny ty svobodné se po čase chtěly vdávat, takže nastaly dny a noci hádanic. Nakonec to vyřešil jako ty: našel si vdanou, která je taky "potřebná", nemá času zas až tak moc, oba si vycházejí vstříc, kdyby tam nebyl ten sex, tak prý v životě neměl lepší kámošku. Dávají oba velkej a obrovskej pozor, aby nikomu neublížili...
jo, to je fajn...
červenec 23, 2007 19:25
koemjdouci : sasas
jo, mela jsem na mysli to uzasny veledilo smilies/grin.gif
červenec 23, 2007 19:53
sasas : kolemjdoucí
Ale ono to za přečtení stojí. Netvrdím že všichni, ale spousta chlapů takhle uvažuje, a vy kudlanky o tom nemáte tušení, vy to totiž ani nechcete vědět, přece jenom ta Rosamunda Pilcherová je vám jaksi bližší.
červenec 23, 2007 20:04
kolemjdouci : sasas
netusim sice, kdo je rosamunda pilcherova, ale jinak mas pravdu, s chlapem, kterej razi teorii "zadna zenska neni lepsi nez kamos" a "zenska je pouze luxusni obal na ***" si asi pokecat nemam vo cem
červenec 23, 2007 20:36
ad Libuna : AlenaT
a co když se to doví její manžel???
červenec 23, 2007 21:09
Alenko Tvarůžková, : strejda
pak jsou tu dvě řešení:
a) zatloukat,zatloukat,zatloukat...
b) napsat do Kudlanky do rubriky "úkol pro vás" a čekat radu...
smilies/cheesy.gif
červenec 23, 2007 21:36
... : brouček
já právě před měsícem ukončila vztah s ženatým skoro po pěti letech! tak dlouho mi trvalo, než se mi otevřely oči, a já zjistila, že panáček, hraje na obě strany, nebo možná na tři, čtyři...kdoví smilies/shocked.gif), a právě když jsem řekla všechno, nebo nic, tak se stalo: to NIC.... a to bylo řečí, jak mu žena nerozumí, že na TO není, jak miluje mě, jak jsem úžasná, šikovná, samostatná, atd. No, nikdy bych už do toho nešla, stydím se, že jsem mu podlehla, protože, když do mě "hučel" před lety, tak jsem ho samozřejmě odmítla, pak napodruhé jsem to odmítnutí jaksi nezvládla a ten vztah byl tak pak tak intenzivní, že jsem OPRAVDU myslela, že mám partnera! byli jsme na jedné vlně a bylo to úžasný, jen jsem zapoměla, že má kdesi tu ženu, která se o něj pěkně stará, vaří, pere, a cupitá 2 kroky za ním, po městě! No, takžie po akci "vše nebo nic" to jaksi vzdal (i tu plánovanou rodinu! chichi) a zmůže se pouze na SMS každý týden, jak mne miluje a ví že i já jeho a proč bourám takový krásný vztah!když k sobě patříme!!! smilies/undecided.gif No jo, je to těžký to ustát, co když má pravdu? smilies/grin.gif že? probrečela jsem se tím a je to pořád krutý, no jo, chybí mi strašně, skoro u mě bydlel... smilies/undecided.gif, dovolený, víkendy, vánoce, sportovní aktivity, všechno spolu! já to nechápu...
červenec 23, 2007 21:42
Koukám, když ma ženatý milenku, : Kráťa
tak je to neřád a nevím co ještě. Když má vdaná nějakou bokovku, tak je to naprosto v pořádku. Oh, jak na milimetr přesně se každému měří jiným metrem ...
červenec 23, 2007 22:57
zenska logika : sasas
# Jedu domu autobusem.
# Autobus je preplneny, takze vzdam razeni listku a chci poprosit pani prede mnou, aby mi orazila.
# Ale jak ji nejlepe oslovim? Budu ji tykat anebo vykat?
# Na predposledni zastavce nevystoupila, takze jede az na zastavku posledni.
# Poradne si ji prohlidnu. Ma sebou lahev vina, takze jede urcite k nějakému muzi.
# Ta lahev vina neni zrovna z nejlevnejsich, takze to musi byt hezky muz.
# U nas jsou ale jen dva hezci muzi - muj muz a muj milenec.
# K memu milenci nemuze jet, protoze tam jedu ja.
# Takze jede k memu muzi. Muj muz ma dve milenky - Katrin a Andreu.
# Katrin je na dovolene.
# Ja: Andreo, muzes mi prosim orazit listek?
# Andrea: Zname se?
červenec 24, 2007 00:19
nevim kudy kam.. : martulka
ahojky ja prozila vztah se zenatym muzem pred8lety... ano ty reci: zena mi nerozumi atd.jsem slychavala casto.. nicmene on opravdu od ni odesel a zil se mnou..rok jsme spolu chodili a dva roky zili,ale stastny konec se nekonal..ted jsem o osm let starsi mam vek na to,abych se konecne usadila(chci jen podotknout,ze nepatrim k tem,co by si buh vi jak uzivaly-ba naopak preferuji vazne vztahy)no a pred 5ti mesici jsem poznala muze-zenateho..
a zase v tom litam :-( kupodivu o sve zene mluvi krasne a nejen on,ale i jeho pratele-tak ze to asi bude pravda-temer dokonala bytost..temer.. v posteli pry kus ledu.. to ja jsem jeji opak..asi to byl duvod, proc jsme dali pruchod svym citum a jsme v tom..popravde nejsem stastna,ja totiz v nem nasla muze, ktereho bych si umela predstavit po svem boku na cely zivot..nejsem nejaka-nactileta naivka,tahne mi na tricet a tak si jsem jista ze prave ON je tim vyvolenym a presto ho nemuzu mit.. o rozvodu nema cenu mluvit.. proc take?!
pokud to budu po nem chtit,znechutim se mu a akorat ho ztratim a v tom je ten paradox(navod pro zeny,ktere jsou s zenatym), to ze to po nem nechci ho asi jeste vice pritahuje-oba jsme dost nestatny..ja nedokazu dat lasku jinde, protoze ho miluji, kdyz ho necham jit zustane po nem hluboka rana a muj zivot ztrati smysl..zaroven si uvedomuji,ze je cas na to,abych si nasla perspektivniho partnera, ale ouha moje druha polovicka to nemuze prenest pres srdce - jasne kritici reknou: zarlivec-on spi s milenkou i se zenou(pry s ni nespi-docela tomu i verim:-)),ale milenka ta musi byt jen jeho a nema pravo si nekoho najit, ale ono tomu tak neni..
preje mi stesti a chtel by abych byla stastna,ale stejne jako ja citi,ze k sobe patrime..vazne nevim jak dal
dnes jsme si volali a ja se topila v slzach, hrozne ho miluji a nechci ho nechat jit..je to jedna z tech velkych lasek,ktere potka clovek parkat v zivote..pripadam si hrozne,nejsem buh vi jak krasna,ale ctitelu mam vice nez dost a dokonce by byli perspektivni,ale..
ja proste nemuzu a vim,ze cas bezi a ja nechci zustat sama..mam jeden sileny plan,ale asi by nebylo spravne davat tu navody jak se pohybovat v milostnem trojuhelniku nebo chete-li(snad pozdeji)v milostnem ctyruhelniku..

červenec 24, 2007 01:12
mám takovou kamarádku, : AlenaT
je jí osmapadesát a je stále svobodná, protože vždycky, když se zamilovala, tak byl ženatý.Teď už "chodí " asi deset let s nějakým Jarouškem, jehož žena mu též nerozumí....nevede to k ničemu a taky nepovede. Teď jí zemřel tatínek, kterému bylo devadesát devět let a já s ní jdu zítra na pohřeb, aby tam v tom krematoriu neseděla úplně sama......
červenec 24, 2007 06:48
Kráťo, ale pohleď : wendy
je to téměř podle jedné šablony. Zažili jsme někdo příběh, slyšeli jsme o tom, že by některá žena balila ženáče stylem - můj muž mi nerozumí, rozvedu se, sliby chyby ? Vy do toho jdete většinou kvůli potřebě změny, nebo více sexu, nebo si odpočinout od domácí vysírky a to je vše, to je to celé. A v příspěvku Libuny jen o kousek nahoře se vyskytuje ženatý muž s bokovkou, a neodsuzován! Jakou image si bokovkáři získali, takovou mají.
červenec 24, 2007 08:34
martulko, na ten tvuj bol je jedina rada: bud sobecka.. : mila
a precti si po sobe, co pises... "tohle je jedna z tech velkych lasek, ktere potka clovek parkrat v zivote".. nenapada Te nic..? Co kdyz kvuli tehle beznadejne lasce prichazis o nejakou jeste lepsi..? Nebo se rada litujes a cim min toho chlapa muzes mit, tim vic Te to vzrusuje..? Normalni vztah by Te nudil (ted myslim vztah, ve kterem jsou jenom dva ucastnici..).Myslim si, ze odpovedi mas v sobe, jen je chtit precist.
červenec 24, 2007 11:01
odpoved pro Milu:-)) : martulka
ahojky myslim,ze tak to neni...nejak cely zivot jsme smolar vazne smilies/grin.gifasi je pravda to,ze urcity tip zeny pritahuje urcity tip muze..ja pritahuji zoufalce,chlapy bez penez,prusvihare... smilies/grin.gifvis mela jsem par vztahu,ktere byly plnohodnotne a samozrejme jsme v tom figurovali jen my dva a ten vztah me nenudil,naopak preferuji par,ne trojuhelnik nebo ctyruhelnik...ten komentar jsem tam pisla jen proto,ze ne vzdy zenaci mluvi o svych zenach hanlive a ze jim nerozumi a bla,bla bla..proste ze v tomhle je to trochu jine...nicmene mussis mit dat za pravdu v jednom:muze se stat,ze potkas toho praveho a bohuzel jeden z vas bude zadany..stat se to muze a pak jen vyvstane otazka"co s tim"samozrejme chtela bych ho na plnohodnotny vtah a mam pocit,ze kdyby jsme byli jen my dva nenudila bych se v tom vztahu smilies/grin.gifnicmene jsme clovek moudry a nehodlam nekomu nicit zivot a tak...nevim,co bude dal..ale vim jedno ublizit nekomu nechci a samozrejme mam i svedomi,ktere skoro denne zpytuji vuci jeho zene..cetla jsem tu i jine prispevky s podobnym tematem,dost lidi odsuzuji ty zenace,ale ja osobne zastavam nazor,ze at se jedna o cokoliv-mysleno nejaky problem ve vztahu vzdy na tom nesou vinu oba,sice ne asi oba rovnym dilem,ale nesou.A asi(ne urcite)mas pravdu,ze diky tomuhle mozna prichazim o jiny plnohodtny vztah-nicmene jakmile se naskytne nekdo,kdo opravdu za to stoji pak dojde na lamani chleba smilies/grin.giflamat se bude ale jen v tom,ze jsme verny(vzdy)partner a tak je asi jasne jak tenhle vztah skonci...i kdyz...nikdy nerikej nikdy smilies/grin.gifa prosim radky ber s rezervou ono prece jen citim se ponekud nestabilne a tudiz na to tak i reaguji..holt laska je fakt chemie smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 24, 2007 15:05
Tak když jsi moudrý člověk : Zelený Raoul
a nechceš nikomu ničit život (Tvoje slova), nečiň tak. Ženatý chlap, kterému se splaší hormony a začne vykřikovat o osudové lásce a nových dimenzích, to tady od Kudlanek většinou schytá (dejme tomu, že právem). To, co děláš Ty a jak si nedovedeš poručit, je ale na stejné úrovni, očekával bych teda stejnou reakci, ale to bychom nesměli být zde, že. Ano, stane se, že člověk potká toho pravého a zamiluje se do něj, ačkoli tento je už uvázán k jinému kůlu :-) Pak by si měl opravdu moudrý člověk uvědomit, že není jen jeden "ten pravý", to je jenom výtvor naší mysli. Těch "pravých" se kolem nás za život může mihnout docela slušná řádka. A jeden z nich určitě bude svobodný. Jestli jsi moudrý člověk, ukonči to. Že to bude bolet? A on Ti někdo sliboval bezbolestný život? Nebo dělej dál to samé, ale pak se Ti, obávám se, moudrost obloukem vyhnula.
červenec 24, 2007 16:08
martulko, : Jana
takhle dost možná ničíš život i sobě. nestojí to za to. pokud ti on přeje štěstí, tak tě nebude vázat v nesmyslném vztahu - táhne ti na třicítku, za deset-patnáct let bude na rodinu pozdě a zůstaneš sama? pokud by ti přál štěstí, tak s tebou zůstane (když k sobě "patříte"), anebo tě nechá jít, abys s někým našla to, co on ti dát nemůže. ale i naopak: pokud ho tak moc miluješ a víš, že on je se ženou šťastný, tak ho nech být. jo, bolavý to bude, ale jinak to asi nejde.
červenec 24, 2007 16:18
Wendy, já opravdu často něco přehlédnu nebo mi něco nedojde, ale ... : Kráťa
... v příspěvku Libuny se vyskytuje muž, u kterého, podle mého názoru, není zřejmé, zda je ženatý či nikoliv. Sice si oba dávají veliký pozor, ale mohou si ho oba dávat před jejím manželem. Co když ten Libuny kamarád je svobodný? Nebo si tu toleranci zasloužil tím, že on je ženatý a ona vdaná?
červenec 24, 2007 17:12
kráťo : kolemjdoucí
já jsem tomu jednoznačně rozuměl tak, že on je svobodný.
červenec 24, 2007 17:15
zelený raoul : martulka
samozrejme mas pravdu smilies/grin.gifkdyz uz jsem ty radky pisla tak si pak rikam:tak a ted si nekdo dloubne,ze kdybych byla moudra vubec se do takoveho vztahu nepozenu..jenomze laska je vazne jen chemie a jsou proste veci,kterym nelze porucit a muze byt clovek sebemoudrejsi a stejne pujde a udela to..samorejme vim uz od zacatku,ze to neni spravne..nelituji se,neni take proc sla jsem do toho dobrovolne a tudiz si ponesu nasledky jako tipu,ze me bude trapit samota,ze kdyz ho budu potrebovat tak tu nebude atd.nicmene jedna vec me na tom pobavila..rikala jsme si:no jsem o osm let,tak to ukociruji a nedopadne to jako pred8lety...ale ouha clovek si muze poroucet jak chce a stejne mu je to k nicemu...a take s tebou souhlasim v tom,ze zrejme behaji ti pravy po svete,ale ja mam vazne jak si na ne smulu smilies/grin.gifpresto neprestavam verit...a tak stejne jako starnouci muz vymeni svou zenu,za novy neokoukany model,tak stejne mozna dojde k takove vymene i u me..ne proto,ze bych ho chtela vymenit za lespi novejsi model,ale proste jen proto,ze jine reseni neni smilies/wink.gif
červenec 24, 2007 17:19
martulko : kolemjdoucí
možná bys měla trochu víc napsat o tom "rok jsme spolu chodili a dva roky zili". Proč to krachlo? Třeba by to něco napovědělo....
červenec 24, 2007 17:28
Jana : martulka
jak jsem jiz psala o par radek vyse...uvedomuji si nasledky a nehodlam v tom litat roky smilies/grin.gifhrozne bych si prala potkat cloveka,ktery by mu byl alespon z poloviny podobny,vazne mezi nami panuje uzasna souhra(nemluvim jen o sexu smilies/grin.gif)uvedomuji si,ze sice s clovekem podobnych ne-li stejnych vlastnosti by mi bylo moc krasne,ale zaroven si uvedomuji,ze prisel nekdo drive a ja nemuzu a snad ani nechci nastoupit na jeho misto..priznavam obcas me napadnou myslenky tipu,jake by to bylo kdyby se k vuli me rozvedl,ale pak tu vyvstane to svedomi kolika lidem by jsme tim znicili zivot a take otazka:a nedopadne to jako pred8lety,kdy k vuli me odesel od zeny a my pak vlastne zjistili,ze spolu nemuzeme byt?!jenom aby jste byly v obraze-pred temi 8lety..on byl o27let starsi deti mel velke,zene zahybal ne roky,ale mozna desitky let..a rikal mi,ze stejne by to drive ci pozdeji udelal..ale i tak vycitky tam byly..hmm me tak napada tady nekde v jine diskuzy mluvil pan o novych dimenzich,dost osklive si ho lidi rozebrali smilies/grin.gifno ale jeden chytry pan mu napsal,ze neni nad to-pokud uz neco takoveho vznikne,proste ten danny vztah ukoncit nebo ozivit a v pripade jeho ukonceni si pak muze zacit novy vztah bez vycitek...je to pravda..jen si vezmete tohlesmilies/shocked.gifn by se k vuli me rozvedl pak nam to prestane klapat a on mi pak denne bude predhazovat:ja se k vuli tobe tenkrat rozvedl smilies/grin.gifJinak jste tu fajn lidicky-sice trochu kriticky,ale tak je to sparvne smilies/grin.giftreba na jedne nejmenovane starnce se take sverovala holcina(asi dost mlada)ze ma tyden vztah z zenacem,jako ho miluje,co ma delat,ze by chtela aby se k vuli ni rozvedl...hehe to me pobavilo,kdyby si to ten zenac precetl vzal by do zajecich..brrr rozvadet se po tydenni znamosti????ale treba by mela stesti jako ja a rozvedl by se..jenomze me to stalo moc sil...dokazat totiz,ze jsem lepsi nez manzelka je vazne role nelehka..prece jen zenti panove jsou zvykly na urcite to "SVÉ"jako ze mame naklizeno,navareno atd.no ja to zvladla neco navic...nevim jak dopadne ona slecna na tech strankach,ale ukol ma docela tezky...
červenec 24, 2007 17:35
Jana : martulka
PS:ja nenapsala,ze je se svou zenou stastny...jen rikam,ze teoreticky by mu ji kazdy mohl zavidet..je krasna,chytra atd.vazne jen same klady..presto...zbytek znas..asi jsem mu ukazala novou dimenzi smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gifnechci byt urejpana,ale ten clanek o tom,ze mu milenka ukazala novou dimenzi...tak nejak je to samozrejme..prece jen kazdy jsme jina bytost..tak ze,co bytost to nova dimenze smilies/cheesy.gifuznejte no neni ten zivot krasny???takovych dimenzi novych...neprozkoumanych....tu je... smilies/grin.gif
červenec 24, 2007 17:40
kolemjdoucí : martulka
myslim,ze jsem ti asi uz odpovedela,ackoliv to puvodne byla odpoved pro nekoho jineho..vlastne ani ne tak odpoved,jako konstatovani o me minulosti..hmm jen si to vezmi...27let vekovy rozdil smilies/grin.gifpsychologove rikaji:ze v tom barieru neshledavaji presto bych se odvazila oponovat...jen povaz20leta holka(ale chovala jsme se jak zdatna...leta hospodynka smilies/grin.gif)ted prace na stejnem pracovisti atd.proste zarlivost velka...vlastne mi mohl byt otcem...asi budes konstatovat:ulet...asi ano...ale rika se,ze clovek si ma zkusit vse..ja bych ted osobne uz nikdy do niceho podobneho nesla-myslim veliky vekovy rozdil...A jeste neco otazka pro pany:nepúochopim jedno,proc muz jde a zahne ackoliv nema duvod???je to snad hloupa hra matky prirody,ktera dala do kolebky muzum pud rozmnozovani a take ten lovecky?mam na pracovisti kolegu,opravdu vystavni kousek smilies/cheesy.gifchytry,krasny,vtipny..pred rokem se rozvedl nasel si pritelkyni...krasnou,chytrou po vsech smerech jim to klape..a presto sel a zacal ji podvadet s mou kolegyni tohle mi vazne rozum nebere smilies/undecided.gifchapu asi z vetsi casti u muzu je to o tom,ze se jim v domacich loznicich nedostava tolik sexu a tak jdou a...u zen je to horsi tam se kolikrat do toho zamotava i srdce a to pak je o maler-pry maji tu tendeci jit a palit mosty...nevim nedokazu posoudit...ale panove vazne by me zajimalo proc,chlap jde a zacne zahybat,ackoliv vse se mu doma dostane smilies/wink.gif
červenec 24, 2007 17:54
koukam, kvuli pravopisu s tebou neni :-D : sasas
sorry, za tu jedovatost
holka, ve skoro 30 pouzivat vyrazy jako pisla, lidicky a martulka...
vekovy rozdil 27 let...
je na case dospet! smilies/smiley.gif
červenec 24, 2007 17:57
martulko : kolemjdoucí
těžko se to takhle na dálku odhaduje, ale u Tebe to asi v zatím v každém vztahu bylo hlavně o sexu. Každý chlap má největší potěšení ne z vlastního, ale z partnerčina uspokojení. A jestli patříš k těm, pro které dosáhnout orgasmu je snadné, dokáží to i několikrát ze sebou, případně se na té vlně držet, vznášet a houpat desítky vteřin, pak asi dáváš svému partnerovi to co málokterá. Jenže na tomhle se nedá žádný vztah dlouhodobě udržet, a nezáleží na tom, jestli je věkový rozdíl 7 nebo 27 let. Ten tvůj minulý vztah byl typický pro pánskou druhou mízu. Kolem padesátky to zažije většina. A nejlépe se to samozřejmě prožívá s nějakou mladičkou kůstkou. Ale to každého pána časem přejde a místo mladé divošky začne hledat nějakou pečovatelku přiměřeného věku. Co se týká Tvé otázky, proč pánové dál loví, i když mají doma něco krásného, chytrého, tak Ti mohu jenom prozradit, že to není nic neobvyklého. Prostě to co je doma se po čase okouká.
červenec 24, 2007 18:19
sasas : martulka
ale zlato,diky okolnostem se ve svete dospelych pohybuji uz o dost drive nez jsem sama chtela...nicmene co vidis,tak spatneho na nejakych zdrobnelinach?ja na tom nnevidim nic spatneho..ale znas to jiny kraj,jiny mrav smilies/grin.gifa martulka-nick z mailu tot vse..a stim vekovym rozdilem..me bylo dvacet jemu tedy47....hmmm ja si dospela pripadam a to,ze ted delam vec,ktera zrovna moc dospele nevypada...myslim,ze kazdy mame nejaky ten mensi ci vetsi..jak jen to nazvat...proste neco co nas az tak dospelou-dospelym necini..
červenec 24, 2007 18:52
kolemjdoucí : martulka
to s tim sexem mas asi pravdu..no odpovidat na to jestli jsem takova v posteli ci ne je myslim nepodstatne...ja jen nevim,jak si se dopracoval k tomu,ze na tomhle zakladam vztah?!?to opravdu vazne ne...myslim,ze zalozit vztah na sexu nemuze nikdy fungovat-no mozna par vyjimkam to vyslo,otazkou je na jak dlouho...stavim na jinych prioritach,nicmene at chces ci ne zrejme dost lidi ti potvrdi(hlavne psychologove a sexuologove)ze sex je tmelem partnerstvi nebo manzelstvi
červenec 24, 2007 19:00
martulko, rozumím ti, : brouček
ani nevíš jak, já to měla přesně stejně,jako ty! láska - páska a prostě jsme k sobě patřili. ale věř mi, pán tě nikdy neopustí, musíš to udělat ty sama, většinou jim to vyhovuje,dvojitý servis, ale tobě utíkají roky, kdy bys mohla poznávat někoho jiného, a ten jiný, dokud budeš oddaná jednomu, se neobjeví! objeví se, až se odpoutáš od ženatého, a budeš umět být bez něj, uvidíš, co se pak stane! chlapů je plno, a všichni nejsou právě zadaní! zkus se podívat na věc s odstupem, očima jakoby třetí osoby, a pak posuď, jestli je to opravdu tak jak cítíš?
červenec 24, 2007 19:00
martulko : kolemjdoucí
asi jsem to napsal trochu nejasně. Nemyslel jsem to tak, že to bylo z Tvé strany hlavně o sexu, ale ze strany Tvého partnera asi ano. Ale jak to vypadá trefil jsem se. Povídají si takhle dva kamarádi: Ty poslyš, máš doma krásnou ženu, je taky dobrá v posteli? A ten druhý: Já ti člověče nevím. Někdo říká, že jo, a někdo zase že ne...
červenec 24, 2007 19:10
Doteď jsem netušil, že po světě chodí o tolik více žen, než mužů ... : Kráťa
Nevím, jaký ten poměr je, ale vypadá to, že žen je asi dvakrát tolik. Proč? Protože každý ženatý má doma jednu manželku. Kromě toho má svobodnou milenku. To už jsou dvě ženy na jednoho muže. Přitom nikde nejsou ti svobodní muži, kteří by za normálních okolností chodili s těmi svobodnými ženami. Kdyby někde byli, byli by to dva muži a dvě ženy. Vykráceno - 1:1.
Nebude to náhodou nějaký optický klam? Nebo to je tím, že ty svobodné to táhnou s nějakým ženáčem a kromě toho mají ještě jednoho svobodného? A kterého z nich potom podvádějí? Toho ženatého, nebo toho svobodného?
Hernajs, ta statistika je prevít. Kam se ti svobodní chlapi ztratili? Nebo že by to bylo tím, že jedna svobodná to táhne s pěti ženáči najednou a tak zbývající čtyři svobodné ženy mají někde své čtyři svobodné protějšky?
červenec 24, 2007 21:22
no, je ji s nim prijemne : sasas
tak chvili pobude. a kdyz se ji zachce, tak zas jde o dum dal. jemu je taky prijemne, tak taky chvili pobude. ale pak uz se mu nechce, tak jde zas prijemne pobyvat jinam. pri tom courani sem a tam se jeden v tech poctech snadno sekne.
červenec 24, 2007 23:26
Copak o to, : Kráťa
být svině, to se asi ještě dá přežít. Ale být hloupá svině - to musí být neštěstí!
červenec 25, 2007 00:14
kráťo, máš recht : wendy
není v Libunině příspěvku jestli je ženatý nebo ne. Vzala jsem to z jedné vody načisto, narušila statistiku. Pěkně to vystihla sasas - tak to asi chodí...
Takže oprava - jakou image si ŽENATÍ bokovkáři vyrobili, takovou ji mají.
červenec 25, 2007 08:47
No, Mart´ulko : Krakonoš
nerada to slyšíš, ale na tom, co říká Saša, něco je. Infantilní slovník typu "písnu", "lidičky" atd. trochu naznačuje, jak to je s tvou vyzrálostí. Klidně se vztekej, že to tak není a že už jsi veeelké holka, ale nakonec jde tu o tebe, ne o nás, to je tvoje volba, jestli se nad tím chceš zamslet nebo ne. A na tvou otázku je jediná odpověď - protiotázkou: Proč zahne žena, kterou má její chlap rád a přetrh by se, aby se rodina měla fajn? Opravdu si myslíš (a některé tvoje kolegyně), že se to neděje? Prostě příroda je mocná a někdy nás ta chemie ovládne, všechny. Pak hledáme trapná vysvětlení o "nových dimenzích" a nepochopení ze strany stávajícího partnera, ale to je stejně jenom taková maškaráda, abychom se sami ze sebe nemuseli poblejt :-)
červenec 25, 2007 12:00
brouček : martulka
plne s tebou souhlasim smilies/wink.gifted jsme se meli videt,ale jak si to radeji odvolal..mame ted moznost diky okolnostem se videt casteji,ale on to jak si nemuze unest...kupodivu je mu lepe se mnou,nez s jeho zenou...a je prekvapen,ze existuje jeste nekdo jiny,kdo dokaze nabidnout neco stejneho,ba dokonce jeste mnohem vice..nicmene si uvedomuji,ze ja budu muset tohle ukoncit,on na to silu mit asi nebude..
červenec 25, 2007 12:16
kolemjdoucí : martulka
moc pekny vtip smilies/grin.gifsice trochu kruty,ale...takovy je asi zivot...tak jak si to napsal,tak to bylo..z jeho strany to bylo jen o sexu a kupodivu pan se nam zamiloval a ja samozrejme take a ted neseme oba nasledky..je to patova situace,ale jak jsme jiz napsala bude to asi na me..ne asi urcite..zivot nekdy byva jedno velke prekvapeni smilies/wink.gif
červenec 25, 2007 12:19
kráta : martulka
ted jsem nekde cetla statistiku...zen je pry o 250000tis.vice!tak to je slusny pocet,proto asi si muze dovolit(skoro)kazdy muz mit zenu a milenku smilies/grin.gif
červenec 25, 2007 12:21
krakonoš : martulka
ja se nevztekam smilies/grin.gifani nebudu smilies/grin.gifjsme prece v demokraticke zemi a kazdy ma pravo rict svuj nazor-tak je to v poradku!o tom,co pises dale..mas take pravdu!ja jak pozoruji vztahy kolem,tak vetsinou to tak byva..hodna zena si najde chlapa mizeru a obracene-hodny muz natrefi na zenu mrchu..asi zakon toho,ze opaky se pritahuji...nicmene existuji pary,kde jsou hodny oba,ale i takove,kde oba jsou pekny kvitka smilies/cheesy.giften zivot je proste tak rozlicny...
červenec 25, 2007 12:27
martulko, o dvěstěpadesát milionů? Na celém světě? Kolik asi je podíl na Českou republiku? : Kráťa

červenec 25, 2007 19:09
Kráťo, : David
podle Českého statistického úřadu žilo 31. března 2007 v Česku 10 306 709 obyvatel, z toho 5 038 333 mužů a 5 268 376 žen. Žen je tedy o 230 043 více. Tudíž na jednoho muže připadá 0,04565855412891525828 potenciální milenky.
červenec 26, 2007 08:27
To je fuk : Hanka
Tady je jedno jáka je manželka a jaká milenka.Chlap chce vždycky to co nemá.Je to jak malé dítě které vidí v hračkárně hračku,a moc jí chce.Když mu jí maminka koupí donese domů tak ho hračka nezajímá a kouká po jiné.
červenec 29, 2007 22:21
krata : martulka
ale prosim te dvestepadesat tisic ne milionu smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 01, 2007 11:09
asi klasika? : janina
Ahoj všichni, jak tak koukám, mám tady jednu klasiku. Je mi 36 let, jsme skoro 10let vdaná a spolu žijeme už 16 rok a před pár dny se mi zbořil svět.
Můj drahý mi oznámil, že se zamiloval a po novém roce jde za ní, jenže nemají kam. A my máme třetím rokem barák (zatím nedostavěný), je na něm hypotéka, máme 9 letou dcerku, naše sluníčko, který zatím nic netuší a já nevím, jak to unést. Má náročnou práci, často je pryč, ale vypadá to, že jsem byla dlouho slepá. Ale museli byste ho znát. Moc toho nenamluví, ale vždycky co řekl, udělal. Asi to bylo to hlavní co mě na něm dostalo, to že jsem věděla, že se na něj mohu spolehnout. A teď to vypadá, že mě možná rok, možná dýl či míň podváděl s jinou. Já vím, že se to může stát, ALE NECHÁPU, JAK ZROVNA ON MOHL TAK LHÁT! Je to jako kdyby mi někdo totálně zrušil všechny hodnoty, nevím čemu věřit. Smnad bych i pochopila, že se zamiloval do mladší, hezčí, jiný, já nevím. Ale nemůžu udejchaat ten pocit zrady, ten podvod. Kdybych nezačala letos v létě něco tušit a neprudila, tak to možná táhli další rok. Já vlastně nevím, s kým jsem celou tu dobu žila. Co dál???? Co s tím??? Co dělat, když se chlap totálně zaláskuje v 37 a vykašle se na ženu na dítě, na závazky???? A proč to tak bolí????
prosinec 17, 2007 20:55
... : Naya
JseM na této diskusi poprvé a docela mně to pomáhá otevřít očí. Mám také bohužel vztah se ženatým mužem. Jsem s ním třetím rokem a zjištuji, že už to k ničemu nevede. Mám ho moc ráda a také si ho umím představit pro život. Ale nemá to cenu. Od rodiny neodejde a i kdyby, myslím, že by bez rodiny nemohl existovat. Také mám v poslední době pocit, že je na cestě ještě další osoba, se kterou se stýká. Nevím proč, ale cítím, že je tady někdo další. Je to pro mě dost těžké. Zatím jsem mu nic neřekla. Vždy se mnou trávil dost času a najednou, je pořád v práci nebo někde pryč. Nevím, proč mně na rovinu neřekne, jak se věci mají. Ale to asi muži neříkají a nechají vztahy nějak vyšumět. Je to už asi jen ztráta času, ale kde najít sílu tento vztah ukončit, když ho mám ráda. Je mně na nic...
březen 07, 2009 10:41
ženatý versus rozvádějící se : PavlaM
Ahoj, už rok chodím s ženatým mužem, který bydlí se svou ženou a synem. Od léta se rozvádí, ale pořád se ještě nerozhoupal se přestěhovat. Je pohodlný... Nevím, jak na tom jsem... asi líp, než většina z vás, když se rozvádí, ale... nevím :-(. Chodil někdo s rozvádějícím se?
leden 19, 2010 21:37
ženatý versus rozvádějící se : Radulka
NO jsem na tom podobně, chodime spolu pul roku a také se rozvadí, šla jsem do toho jenom protože že to rozhodnutí udělal on sám..a že možná víc než moje to byla jeho iniciativa...ale ted se to nejak zaseklo, neni to jednoduche....deti, majetek, manzelka která to nemuže unést (což i chápu)..a všechno se to na něj sesypalo,včetně práce, které má víc než dost..a začal se v tom plácat, protože tíha těchto problému,asi tu lásku tak trochu přebila a hlavně problémy , které si ponese a bude muset řešit nebudou ani pro jendoho z nas jednoduché...jediné plus, které je, že vím, ze tím hl.duvodem nejsem jen já, ale i fakt, že to nefungovalo již nějakou dobu předtím...jsem ve fázi, kdy čekám, ikdyž je to sakra těžký a trápim se, protože se ted moc nevídáme...a najendou ze skoro jistoty se stala vic nejistota...tak ale v jednom jsem rozhodnutá..táhne mi na 30 a pokud do doby, do ktere jsme si slibili, že se to nějak rozsekne..jestli ano nebo ne...se nic dit nebude (ikdyž nevěřim, že by to rozhodování kdovíjak protahoval, sám si to uvědomuje,je to velice čestný a upřímný člověk)tak od toho dávam ruce pryč...vím, nebude to jednoduché...ale čekat, nevědět na co, a v podstatě se nechat takovým vztahem limitovat je blbost...ted na to koukam dost pragmaticky, ikdyz jsou chvile, kdy pláču soužím se protože ho miluju..tak se uvidí jak to dopadne, ještě tu flintu do žita neházim...ale počítat s tím neuspechem v koutku duše musím....přece jen, dala jsem se na nelehkou cestu smilies/smiley.gif přeju štěstí všem kdo jsou ve stejné situaci, at jim to dopadne hl. v jejich prospech....protoze bud clovek chce a neco udela a nebo nechce..nic moc mezitim neni...
leden 27, 2010 10:17
tak to nepude : slávka
ahojda,tak začala sem si před měsícem s kámošem,kterého sem rok nevidela a vůbec netušila že se oženil smilies/cheesy.gif tak sme začali spolu chodit von,moc se mi to s nim zalibilo smilies/tongue.gif konečne asi po měsíci sme se dostali do prekerni situace,že sme se neudrželi a pomilovali se...bylo to neskutečně vášnivé a hezké smilies/smiley.giftak pak asi po dvou týdnech sme si to zapakovali a zůstal u mně přes noc...pak se mi ale přestal ozývat a mnš to nešlo do hlavy,co se stalo?pak se mi ozval s tým že ma nejaký problém...nečakala sem co z neho vypadne...ale když sme se dohodli na schůzku prišel,usmál se na mně a spustil...že to mezi náma nepůjde...jak to že ted už to nepujde?zeptala sem se...pry sem na nej jedovata,už se mu to stalo s nějakou holkou...takže mezi náma nemůže být sex smilies/undecided.gifale do ted sme spolu i bez sexu a je to krásne smilies/cheesy.gifřekl mi že neznamená když je to se sexem špatný s námi to být nemusí,prostě je to můj Ďábliček smilies/kiss.gif
říjen 07, 2010 11:51
Rozchod s ženatým mužem : Zena25
Před pár týdny se semnou rozešel partner. Byli jsme spolu 3r. Byl o 15 let starší, nevypadal na to, on miluje mě já miluji jeho, chceme spolu být, ale on tvrdí, já chci, ale nemužu s tebou být. Jeho manželka na nevěru přišla, tušila to už dlouho. Nakonec zůstal s ní a důvod? "Bude mi 40,s ní jsem ženatý 20 let, z takového vztahu nemohu odejít, i když v něm nejsem spokojený, co když onemocním, co budeš dělat, mám dvě dcery, jak bych jim to řekl, co když už nemužu mít děti protože jsem na ně starý, co když už ani žádné další nechci?" I přesto, že jsem jedinou láskou jeho žiovta a on mou, dva partneři, kteří nikdy neměli jakýkoliv problém a náš vztah byl nádherný, bez chyby, denně jsme spolu byli, mluvili, naslouchali si, svěřovali se, milovali se, chodili po procházkách, i přesto si vybral tu, kterou nemiluje. Co s tím, když víte, že jste do toho vztahu dali všechno , všechno bylo super a ze dne na den je ten člověk fuč...kamarádi jsme nezůstali, proč? To je snad jasné, protože jeho žena si to nepřála a okamžitě by mu dala kufry za dveře, když by se mnou ještě někdy promluvil.:-(
březen 31, 2011 11:22
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]