O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

POSTELOVÝ PROBLÉM MUŽE POST-STŘEDNÍHO VĚKU PDF Tisk E-mail
Neděle, 17 červen 2007

Paní a panny Kudlanky, rád bych se na Vás, jako na ženy v postelových problémech a postelových polohách jistě zkušené, obrátil se svým vlastním postelovým problémem. Jsem už zcela bezradný... chodím kolem postele jako mátoha - jako chudák pan Tůtaj ze soudniček Fr. Němce. Cejtim se taky jak vostuda baráku, nevim kam bych vrazil, pohnutě stírám slzu...

 

Vyposlechl sem si už tolik rad, různejch mágů i vědců ... 

 

     Paní a panny Kudlanky, rád bych se na Vás, jako na ženy v postelových problémech a postelových polohách jistě zkušené, obrátil se svým vlastním postelovým problémem. Jsem už zcela bezradný... chodím kolem postele jako mátoha - jako chudák pan Tůtaj ze soudniček Fr. Němce. Cejtim se taky jak vostuda baráku, nevim kam bych vrazil, pohnutě stírám slzu... Vyposlechl sem si už tolik rad, různejch mágů i vědců ... 

 

     O co se jedná? O umístění, hlavně tedy nasměrování, postele vzhledem ke světovým stranám. Dozvěděl jsem se již před časem z odborného tisku, že nejzdravější směrování těla při spánku je v ose sever - jih s hlavou k severu. Zajásal jsem, neboť příčina mého častého nočního buzení byla tímto konečně objevena a její odstranění tak snadné...   

  

      Přestavěl jsem tedy lůžko (včetně celého pokoje) a dychtil po první noci. Tedy, popravdě, nic moc. Sice jsem usnul rychle, zmožen namáhavým stěhováním, ale popůlnoční probouzení nastalo opět...

 

      Příští informace: nejspolehlivější orientace je hlavou k jihu a nohama k severu. Jak jsem si, blbec, mohl dávat hlavu k severu!? Opět jsem "tak trochu" přemístil nábytek, dychtivě očekávaje svou první jižní noc. Zase nic!  Další pátrání internetem přineslo zcela nečekaný a zásadní obrat. Nejvhodnější a zaručená orientace těla při spánku je hlavou k východu s nohama na západ. Konečně!!! Dokoupil jsem nutné bytové doplňky pro přemístění, vyhodil překážející pracovní stůl s počítačem a monitorem, za 20 tisíc opatřil noubuk - páč se mi po přestěhování neměl skoro nový pc kam vejít. A opět první noc...... a opět ******! Do hvězdy! Ještě budu muset vyzkoušet hlavu k severu a nohy na západ, pak snad hlavu k západu a nohy na jih....

 

     Fakt je, že blbě spim, budim se docela pravidelně kolem jedný hodiny a pak už jen kouskuju čas klimbánim a buzenim tak do čtyř až pěti ráno. Pak už vstávám, páč převalování v posteli mě hvězdičkuje, těšim se na kafe, na cikáro, na rádiový zprávy, sprchu.. atd. A kupodivu i do práce. Jenže - tohle jsem já, stařec nespavej. Dobře, to bysem skousnul a nepátral..... Jenže - když u mě spí má jediná milovaná nádherná, budí se docela spolehlivě též kolem jedný, pak blbě usíná, atd. Už mě i na to smutně upozorňovala. Přitom vona zrovna je notorycká spáčka. Když je náhodou doma, nebo když jsme v chalupě, tak chrápe bez přerušení od 22 do 10 hod. NIKDY neměla se spanim potíže!   

 

     A dneska mi vítězoslavně napsala, že v nějakym ženskym časáku zrovna přečetla, že JEDINÁ SPRÁVNÁ POLOHA je hlava k severu a nohy k jihu. Nějak mě celej ten věc zaujal, tak jsem zagoogloval, a přečet ty další kecy. Jedině hlava k jihu, jedině hlava k východu, negativní zóny zrušit papírovejma pětiúhelníkama pod postelí, NIKDY s dveřma za hlavou, atd, atd, atd. 

 

     Prosím, jaká poloha tedy platí? Poraďte, pomozte - Nešťastnýmu Člověku

 

(P.S. obrázek je pouze ilustrativní, pozn. red.)

 

 

Komentáře (37)add feed
hlavu v chladnu - na sever, nohy v teple - na jih, taky jsem o tom četla : bb
No, my čirou náhodou neplánovaně máme hlavy na sever, nohy na jih, stejně ale často usnu napříč, hlava východ, nohy na západ, či naopak, to podle toho, jestli se chci přitulit a usnout v kontaktu, nebo se mi chce přehodit nohy přes jiné nohy a takhle usnout, tak či onak usínám na první zavření víček, zatím, a to i když večer vypiju velký hrnek kafe.
Myslím ale, že pokud přímo pod postelema neběží nějaká ta geo puklina, což prý opravdu může způsobovat na tohle vnímavějším jedincům problémy, zatímco někdo chrnčí jako štěně, a vyloučí se další možné zdroje potíží, jako mimořádné starosti, stres, nemoc, špatná matrace aj., tak je čas na protiopatření. S věkem se potřeba spánku snižuje a i to, co dřív nevadilo, najednou brání usnutí. Začala bych s vynecháním kafat a cigár tak 3 hodiny před, když nepomůže, i dřív. Káva roztahuje cévy, cigarety stahují, to zatěžuje cévy a rozpumpuje srdce a to klidnému usnutí rozhodně nepomůže. Místo kafča s cigárem bych si dala klidnou pomalou procházku, teplou sprchu nebo koupel, ne moc dlouhou. Čaj z meduňky, mateřídoušky, nebo rovnou nějakou usínací směs z bylinkářství, to už bych si vypila v posteli. Tedy já ne, protože by mi hlava spadla do hrnku, ale nespavec by to mohl zkusit. Ne zelený čaj, ani černý. Nejíst nic těžkého, nejíst nic 2-3 hodiny před usínáním. Někdo rád teplé mléko s medem. Nepouštět si v ložnici televizi, neusínat se sluchátky na hlavě. Pořádně větrat, když to jde,nechat otevřené okno. A vypínat na noc mobil, to hodně pomáhá. Můj leží normálně v kabelce připravený na ráno do auta, ale když ho nechám z nějakých důvodů na noc zapnutý na nočním stolku, byť s vypnutým zvukem, zaručeně se několikrát za noc vzbudím.
Nezabere to asi hned, trpělivě opakovat, udělat z usínání pravidelný rituál, kterým se organismus celkově zklidní a uvolní.


červen 18, 2007 01:56
... : bb
...nebo to nebrání usnutí, ale spánek je pak neklidný a přerušovaný
červen 18, 2007 01:57
Jooo??? : AlenaT
tak jsem se honem letěla mrknout do ložnice - a fuj! nohy na východ, hlavu na západ. A gaučík, kde se sklopím pravidelně -stydím se to říct - nohy na sever, hlavu na jih....tak nevím.Poradit co proti nespavosti těžko můžu - v tomhle bývala nenahraditelná komunistická televize - stačilo zapnout zprávy a než se navrájem políbaly členové politbyra se členy politbyra spřáteleného socialistického státu, tak jste byli v limbu. Pak jste akorát ve dvě ráno vypli zrnění, a spali dál.Takže ti mohu jen přát, aby výše uvedené rituály zabraly a tys sladce spal celou noc - a ne jen tu jednu. A kdybys náhodou věděl o nějakém léku proti spavosti - prosím, dej vědět. Já bych totiž ráda občas dokoukala nějaký film do konce. Kafe nezabírá. Předem děkuji a přejí hezký den. smilies/cheesy.gif
červen 18, 2007 06:05
Taky prý hraje roli, : saffron
kde máš umístěný okna a dveře místnosti - postel by neměla stát přímo mezi nima, protože (podle feng-šuj) je to velký proud energie, který člověka aktivizuje a nedovolí mu odpočinout. Nemůže být zakopanec jinde... matrace, hluk,větrání? Další kapitola - elektro přístroje, PC, mobil - nic z toho by nemělo být u hlavy nebo blízko postele- taky prý narušují spánek.Nebo si pozvi senzibila, aby Ti našel geopatogení zóny.
červen 18, 2007 07:25
Nespavost : Aknela
osoby milované v NČho bytě bych ani tak nepřičítala poloze postele, nebo jakýmsi zónám, které řádí pod postelí, ale spíš tomu, že když se vedle vás někdo od jedné do pěti vrtí a převaluje se, je pak těžko usnout i tomu největšímu spáči. Předpokládám tedy, že NČ se svou osobou jedinou a milovanou sdílí lože...

Na nespavost u mě celkem zabírá poslouchat něco mluveného, třeba pohádky smilies/grin.gif, nebo politické komentáře, ty taky zaručeně uspí.
červen 18, 2007 07:45
Možná je to věkem, : mamča
že člověk potřebuje méně spánku, nebo se prostě hlásí různé neduhy stáří. Podívej se na :
http://zdravi.doktorka.cz/organove-hodiny/
třeba zjistíš, který orgán Tvého těla se zrovna probouzí k životu, a protože je značně opotřeben, škodolibě Tě budí.
Krom změny světových stran ležícího, pomůžou i oddělené ložnice. Každý z vás má ve hvězdách jiné orgány, tudíž se vrtěním, chrápáním a kopáním budíte navzájem.
červen 18, 2007 09:08
Jojojo!!! To bude to vono!!!!! : NČ
Neduhy stáří a msty škodolibejch vorgánů za dosavadní přetěžování! Dík.
červen 18, 2007 09:22
ja to mam naopak : jasmina
ve meste bych jen chrapala a na venkove i po flamu se probouzim v 8h rano,svezi.
Musil bys NC upresnit,odkdy spatne spite,mela jsem pred 2 lety periodu-dost dlouhou,cca 3 roky,skoro pravidelne buzeni ve 3h rano a zjistila v okoli ze zdaleka nejsem sama-cca 3h rano.
Muzete se smat ale urcite informace o globalnich pokusech na lidu na bazi radiovych vln za ucelem vyzkumu globalniho ovlivnovani mozku,mne take donutilo premyslet na tim buzenim a bzucenim v usich...
Hlavne klidek,nepanikarit a casto jezdit na chalupu.
červen 18, 2007 09:43
co se týká orgánových hodin : Inka kuk
tak od 1 - 3 hod pracují játra a od 3 - 5 hod plíce, jinak ta příčian může být různá, geopatogení zóny, špatný vzduch, hluk, PC, TV nebo mobil v místnosti kde spíte.....
Jinak tady máš link na Feng-shui:
http://www.cakry.cz/feng.htm
červen 18, 2007 10:04
inko: vidím, že jsi zase "kuk" : monty
http://www.kudlanka.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=351&Itemid=32#jc_allComments tady je přeci návod na přihlášení, nebo ti to nejde?
Když tak napiš Daniele, určitě ti poradí.
červen 18, 2007 10:07
jo, to sou věci, co všechno může vadit - : monty
geopatogenní zóny, mobil, mikrovlnka, radon od sousedů, rádiové vlny z radaru.... Na to ti dám recept:
10 dkg - konstelací,
12 dkg - feng šuj-fuj,
19 dkg - vizionářské kartářky,
40 dkg - alkoholu
rozmíchat a pak loknout a plivnout přes levý rameno do každýho rohu...
stoprocentně zabírá (na každýho ynteligentního věřitele) smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
jojo, lidi si prostě svý modly dycky udělat musej - i kdyby na chleba nebylo
červen 18, 2007 10:12
já jsem zase kuk : Inka
protože je asi nutné se přihlásit na každém počítači zvlášť a já to jsem doma udělala, ale v práci ještě ne, protože jsem byla týden a půl doma, tak už jsem to zvládla a snad to bude fungovat.
červen 18, 2007 10:12
... : bb
dobře, monty, lehce sis rejpnul do těch, které tyhle věci zajímají nebo v ně i věří a asi ses tím potěšil na duši...ale co bys poradil tomu nespavci? nebo to byl jen výstřel naslepo smilies/smiley.gif
červen 18, 2007 10:17
omlouvám se, to neměla být potěcha pro mou dušičku - : monty
ale je fakt, že mě občas moc mrzí, když sleduju, čemu všemu jsou lidi schopný věřit. Máš pravdu, je to jejich osobní věc a já mám držet ústa. To myslim opravdu, jo.
A k tomu nespavci:
NČ, jak jsem vysledovala, seš asi zajíček po několikátém přežitém odstřelu, takže to chatrné spaní patří k věku.
Podle všeho člověk asi dost emotivní, takže si určitě hodně věcí bereš víc, než je zdrávo. A pokud to nějak v tobě bublá, kvasí (myslim nějaký ty nevyřešený problémy, ne poživatiny), tak to taky na klidu nočním nepřidá.
Asi to bude jako s malýma dětma - odspíš si to nejnutnější a pak tě ty nepříjemnosti na duši vzbuděj. Znám to, člověk má okamžitě vztek, že je vzhůru, že se zase vzbudil, a už lítáš v začarovaném kruhu - čím víc na to myslíš, tím spíš neusneš.
Samozřejmě, že neusneš, tak to vem za bernou minci, vylez z pelechu, klidně si udělej tu snídaničku, žváro, všechno, jako kdyby bylo ráno. A třeba si k tomu i na chvilku pust tu tv; znáš to - když zaměstnáš žaloudek, tak tě to trošku zaměstná, teplý "něco" uklidní, no, a pak si vem třeba včerejší noviny a zase zalehni. Většinou to všechno může zabrat tak hodinku, ale mohl bys znovu usnout.
Potíž je v tom, že když nejsi sám, tak holt musíš brát asi ohledy. No, a to tě může taky podvědomě naštvat... Jo, vidim to fakt na ten začarovanej kruh...
Nejprve vyřešit průšvihy a pak se vyřeší spaní samo od sebe, neboj.


červen 18, 2007 10:40
Milý nešťastný člověče !!! : Ráček
A neměl bys spíš řešit jiný problém, než otáčet pořád postel a stěhovat nábytek ???
Chápu, že každý věří něčemu jinému a já Vám to neberu, ale myslet si, že otočím postel jinak a začnu spát v kuse, no uznejte to je blbost !!!
Asi bych raději zkusila si uvařit před spaním meduňku nebo teplé mléko s medem, případně bych zašla k lékaři si nechat předepsat tabletky na spaní !!!! Ale pátrat se po příčině nespaní, nééé po světových stranách ! Toť můj názor !
červen 18, 2007 10:59
No dík :-))))) : NČ
Dobrý rady, jak usínat, jak usnout, jak se neprobouzet. Jak se už nikdy neprobudit.
Ale já jsem potřeboval vědět tu optymální postelovou polohu! Hlava k východu - nohy k severu? Nebo navopak? Nebo jihojihovýchodně hlava a východně nohy, nebo.....?????
Ale taky je možný, páč bydlím v hodně starym baráku, že mě navštěvujou mrtvoly bejvalejch obyvatel bytu.
červen 18, 2007 11:03
hahaha : monty
Nojo, obchází ti postel bejvalá domovnice...
Hele, taky bys si moh udělat visací lůžko, nebo si dej pod postel kolečka a zkus s ní šíbovat po pokoji, nebo k ní přidělej malej motůrek a popojížděj...
vrm, vrrrrm, vrrrrrrrm...¨

červen 18, 2007 11:11
Recept : opas
Přes den pilně pracuj, večer si dej silný čaj z čerstvé meduňky, na to panáčka slivovičky a orientaci postele přestaneš řešit.
Jo a jestli se probouzíš, tak zkus jiný (pravděpodobně tvrdší) matrace.
červen 18, 2007 11:12
Jojo, opasi(e) : NČ
Ani meduňka, ani kořalka.
Vše mnohokrát vyzkoušeno!!!!! Usnutí skvělý, zaručený, ale mezi 24 až 01 přijde budit ten duch, či jakej šmejd. Lhostejno, zda slivovice nebo meduňka, či obojí byly požity ve 22hod nebo již ve 20hod.
Tvrdý to mám myslim dost.
červen 18, 2007 11:19
tak rada... : manul
No, me kdysi kolega (geolog) radil, dat do kazdeho rohu postele kremen, ze pry to pohlti ty geopatogeni zony. Uz ani nevim, jestli jsem je tam dala, mozna ano, ale stejne vim, ze aspon u me se obdobi dobreho spanku strida s obdobim ruzne nespavosti. Ale mozna to zabira, mozna jen na ty, co tomu veri, kdo vi... Ovsem na postelove polohy nejak nejsem kompetentni. Jen jednou, kdyz jsem spala u kamaradky v obyvaku na zemi jsem citila, ze si musim karimatku pretahnout nekam jinam, abych se vyspala.
červen 18, 2007 11:20
Zlepšovák : opas
Objednej si tedy na dobu mezi 24-01 svůdnou slečnu, hodinka uběhne jako nic a budeš opět spát jako nemluvně.
červen 18, 2007 11:31
občas tím taky trpím, : Inka
ale spíš když mám stres a hodně starostí. Pomáhá mi meduňkový čaj, spát bez polštáře - vždy spím nějak lépe, když mám otevřené okno a hodně se udřít, už při pádu do postele mám zabouchnutý víka. Jinak postel mám hlavou na jih, ale to je u každého člověka individuální, takže pokud jste dva je potřeba najít tu optimální světovou stranu.
Jinak Feng-shui bych nepodceňovala, je velmi staré a fungující. Dříve to lidé cítíli sami co jim dělá dobře a co ne, dnes jsme nějaký otupělí a unavení vůdči svým cítěním a nebo to co cítíme dost podceňejeme a nevěříme tomu. A to je škoda. Tělo si totiž řekne samo co mu dělá dobře a co ne, jak v jídle, tak i v jiných věcech.
červen 18, 2007 11:35
Opase(i) i to už tady bylo :-))))) : NČ
To by fungovalo, to je vyzkoušený. Jenže každej den (noc)......????? Ufffff.
Raději se budím!
červen 18, 2007 11:36
Opasi, to je sice dobrej nápad, : d@niela
ale co by tomu říkala ta, která zrovna tam už vedle něj chrní?¨
To by nespal jak nemluvně, ale dost možná by mu čouhala z hlavy sekyrka... smilies/cheesy.gif
červen 18, 2007 11:40
Na "špatný zóny" : saffron
jsou prý dobrý vyhledávači kočky (čtyřnohý:-))- prý si lehají právě na taková místa- takže si pořiď kočku a jak Ti vleze do postele, tak stěhuj:-))))))))))))))
červen 18, 2007 12:13
to je nesmysl : AlenaTečková
v mé posteli spí dvě kočky a pes, a všichni jsme tuhý celou noc a spíme jak zabitý
červen 18, 2007 13:40
Když jsem začal číst, nejprve jsem myslel, že NČ se chce dozvědět nějaké pikantnosti od našich paní a dívek, : strejda
jaké polohy nejraději preferuje třeba Míša šíša, Inka kuk, Wen či Anička Tečkovaná nebo mamča a další, bezbožnou Kudlanku ani nezmiňuju, protože ta by mi zakázala vstup na její server..., pak jsem se ale dočetl, že se jedná o to, kterým směrem má chudák post-středního věku složit hlavu.
Tak milý NČ, v tom Ti neporadím. Asi víš, že nevěřím na bubáky, na neznámou a nezměřitelnou energii z oblasti pavěd, na geopatogenní zóny (co to proboha je a kdo to vymyslel???), nevěřím na senzibily a jiné bily i když těch je kolem přehršel... a proto si myslím, že Tvůj problém "kam s ní" (s tou hlavou, samozřejmě) je ten, že Ty máš sedavé zaměstnání a tím pádem i málo pohybu na čerstvém vzduchu. Ve Tvém post-středním věku by to chtělo pohyb, čerstvý vzduch, tím chci říct i méně hospodského spinu, no a když už jsme u toho pohybu, tak se vracím opět na začátek a myslím si, že kromě kola, procházek až už nemůžeš, by ses neměl nechat tou svojí milovanou nádhernou osedlávat, nýbrž být sám aktivní až
přeaktivní a vymýšlet i takové krkolomnosti, jaké nezná ani kámásútra. Toť má rada. A protože mám spíše před-starší věk (dle rodného listu ovšem...) než post-střední, věř mi, hlapče...

červen 18, 2007 14:24
Strejdo : Clarissa
smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
červen 18, 2007 18:32
Na sever: : KITI
Od doby, kdy jsem mohla sama rozhodovat o orientaci své postele - vždy na sever. Nejdříve intuitivně, pak jsem pokusničila s rotací (ověřování informací z literatury), nechala si dítě vybrat (otočilo si bez ptaní vždy na sever), já tomu věřím. U mužů je problém v tom, že si pocitové věci neraději připouštějí, je nutno pokusy opakovat tak dlouho, až statistika rozhodne. A když si člověk do postele pustí na noc zvířátko, krásně se mu spí. Indoorová kočka v zimě hřeje, v létě chladí (to když se jí nechce spát a skáče a švihá ocasem), je také hygienická(vše vytře) a do postele nosí jen ulovené míčky z molitanu, na nich se dá spát, vřele doporučuji.
červen 18, 2007 19:02
Nojo, strýcidědo, moc tě zdravím :-) : NČ
To já zase až tak uplně nezavrhuju šmahem cokoliv, co není dnes dostupnejma přístrojema měřitelný. Voni před stovkama let taky lidi neuměli zjistit a změřit obsahy teinů, kofeinů, acidů, silikátů, jánevimčehovšeho, ale přesto "věděli", že něco uvnitř určitejch kytek, vody, bahna, jim pomáhá. Docela klidně si vyzkouším i šamanský rady, zvlášť, pokud pro jejich realizaci nemusim udělat nic jinýho, než votočit postel.
Furt se mi vybavuje závěr z koncília nejmoudřejších mužů Francie, kteří se kdysi dohodli, že NENÍ MOŽNÉ aby stroj těžší než vzduch mohl létat....
Též se mi vybavuje další citát A. Einsteina: "Vědci celého světa se dohodli, že NENÍ MOŽNÉ "TO" UDĚLAT. Pak přišel hlupáček, kterej nevěděl, že TO není možné - a udělal TO".
Jinak dík za rady, ke kterejm bohužel musím poznamenat: Vše vyzkoušeno, s výsledkem: čím větší "zátěž", čím větší fyzická aktivita i přes den, tím spolehlivější je příchod půlnočního bdění :-( Že by bezprostřední blízkost Žižkovskýho TV vysílače? Voni fakt už vysílají jen samý kraviny, zvláštěpak po půlnoci.
červen 19, 2007 06:41
Jo Kitty, ode dneška zkusím sever! Dík :-) : NČ
.
červen 19, 2007 06:49
Vidím to stejně jako strejda : Míša šíša
Na sever, na jih, na západ, na východ - všechno jedno. Prvně jsem si myslela, že si z nás NČ zase utahuje a jen nás testuje - on přece na takové blbiny nevěří. Nebo jo? smilies/wink.gif

Hele, NČ, když místo mě vypleješ květinovou a zeleninovou zahrádku, pozaléváš všechny kytky v květináčích a truhlících, a místo mého muže posekáš trávu a nařežeš a naštípeš dříví, pak to zajíš grilovaným steakem a zaleješ vychlazenou dvanáctkou, tak ti garantuju, že budeš spát celou noc jak dřevo a nějaké buzení ti nehrozí. A dokonce ti pak i bude jedno, jestli vedle tebe oddychuje nějaká křehulinka či ne. Toť má ráda - fyzická námaha.
červen 19, 2007 09:31
Oprava poslední věty : Míša šíša
toť má RADA
červen 19, 2007 09:33
to je divný : AlenaT
ty kraviny, co vysílají, by tě spíš měly uspat, ne? smilies/grin.gif
červen 19, 2007 09:34
Už vidím, jak se strejda směje. : Ariana
NČ, já bych zkusila konstituční homeopatický lék. Myslím, že když nefungují změny vnějších příčin jako je přesouvání postele do různých směrů apod., stálo by spíš za to zamyslet se nad vnitřními důvody. Mohou to být stresy, které si člověk třeba ani nepřipouští nebo neuvědomuje. Mohou to být signály vnitřních orgánů, že něco není v pořádku. A homeopatie jako celostní léčení těla i duše může hodně pomoct. Chce to jen vybrat zkušeného a opravdu dobrého homeoapata. No strejdo, tak se směj. Ale kdo s homeopatií má své zkušenosti, dá mi za pravdu.
červen 19, 2007 10:04
Jo, to je furt dokola, ale dííík Arííí :-) : NČ
"Opravdu dobrého homeopata".
Kde jsou opravdu dobří homeopati? Jak je rozeznám od opravdu nedobrých?
červen 20, 2007 11:39
NČ, dobrého homeopata : Ariana
poznáš tak, když někdo z Tvých blízkých a známých potvrdí dobrou zkušenost s homeopatickou léčbou. Kdybys o nikom takovém nevěděl, mohu Ti doporučit dvě dobré homeopatky. Když tak se mi ozvi na mail: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny
červen 20, 2007 21:13
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]