O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MUŽI STÁRNOU JAKO VÍNO? PDF Tisk E-mail
Úterý, 07 září 2010

 Nikdy by mě nenapadlo, že budu řešit takovou věc, že mě něco takového zcela a na dlouho rozhodí. V poslední době se cítím hodně, hodně špatně. Něco jde na vrub zdravotním problémům, převážná část je psychického původu. Zaskočilo mě totiž několik věcí.

 

 

 

       Jsme s manželem oba stejně staří, je nám něco přes 50 let, vždycky jsme žili velmi aktivně, měli společné zájmy, cestování, sportovní výkony často na hranici extrému. Nikdy jsem neřešila nějak zvlášť svůj nebo jeho vzhled, byla jsem štíhlá, zřejmě docela pohledná, zájem mužů mi lichotil, ale nevyužívala jsem ho k nevěrám. Jak na tom je s věrností můj muž, nevím, nikdy jsem po ničem nepátrala, žádné výkyvy a zásadní spory nebyly. Jenže - přišla padesátka a jak jsem někde četla a musím potvrdit, u mužů většinou projde bez povšimnutí, se ženami umí pořádně zamávat. A to samé zažívám i já.      . 

 

     Vždycky jsme byli docela pěkný pár, manžel za mlada tak trochu nevýrazný typ, takový ten s věčně klučičím hladkým obličejem, tmavě blond vlasy, docela pěkná svalnatá postava. Měl ale vždycky problém se špatnými zuby, i když o ně pečoval, a hodně svislá horní víčka. Já štíhlá, krásné tmavé vlasy, velké modré oči. A jak jsme na tom teď?  U manžela si potíže vyžádaly radikální řešení, zuby má nové - tedy krásné, musel na operaci víček, protože mu převisly přes oči. Vlasy mu zůstaly husté, postava svalnatá až na malinké bříško, které oblečení lehce zakryje. A najednou je z něj velmi pohledný mužský, oči se mu po úpravě víček zvětšily, je vidět, že jsou krásně modré, k tomu pěkné, zatím nešedivějící vlasy, vrásky mu sluší, nové zuby svítí, prostě se jeho vzhled hodně hodně vylepšil.

.

        Já ovšem naopak. Začaly mi problémy se zdravím, krevním oběhem, srdcem, tlakem, spoustu věcí už společně nemůžeme dělat jako dřív. Pár kilo jsem přibrala, ne moc, ale už nemám tu pěknou postavu. Zuby mám svoje, lékařka říká buďte ráda. že je máte, ale už nejsou tak pěkné jako dřív. K tomu se moje dříve pěkné husté vlasy zbláznily, zřídly, zjemněly, jsou prošedivělé, ani barvení to moc nevylepší. Prostě - starší paní se vším všudy, zdraví zlobí, tělíčko už není co bývalo, až se přidá přechod... Samozřejmě, to vše se dá čekat, nesním o věčném mládí, ale nečekala jsem ty zdravotní potíže apod. Mám to asi zděděné, jedna babička umřela před 50 na nemocné srdce, druhá ve 62 na plicní selhání po nekonečném trápení s tisíci chorobami, na jaké si jen vzpomenete. Můj dobrý životní styl mě podržel do té 50, teď se to ale pěkně rozbíhá. Trápím se, že nemůžu dělat to, co bych chtěla, lékaři mi zakázali kdeco, jeden hodný pan doktor mi doporučil "šetrné cvičení v teplém bazénu, to se  vám bude líbit, tam jsou takové starší dámy jako vy".

 

        Jistě, nikdo nemládne, ale je to moc těžké najednou začít žít životem starší a nemocné paní, obzvlášť když manžel dál pokračuje aktivně v našich zájmech. Ale to nejhorší teprve přijde. Velmi těžko se to několika a vlastně i více slovy popisuje, nechci, aby to vypadalo, že myslím jen na vzhled, to určitě ne. I když ta proměna na "starou paní", co už dnes vypadá starší než manžel, není nic příjemného. 

 

      Nedávno jsme byli na (třetí) svatbě našeho společného přítele. Spousta lidiček známých i neznámých, dobrá zábava. Jedna jeho kamarádka, kolem 35 se hodně opila a vyhlédla si mého manžela za objekt zájmu. Pořád ho obdivovala, jak na svůj věk vypadá skvěle, jak má krásné tělo, jak je zábavný atd. Pak už po něm i dost trapně lezla, on ji odsouval, ale moc se mu to nedařilo. Začala blábolit, že potřebuje mužského na udělání dětí, že to musí být přesně takový skvělec jako on, pokud ne přímo on. Po nějaké době jsem jí řekla už dost naštvaně, ať toho nechá, že je mi to trapné. 

 

       Ona se velmi podivila, že k tak krásnému chlapovi patří taková troska jako já a s alkoholickou upřímností mi pověděla zhruba toto: "Děvenko, to máš prostě smůlu. Tvůj chlap je úžasný, ten v každé babě vzbudí to nejhorší, a když to nebudu já, bude to jiná, která si ho urve." Ano, dnes už to prý není o citech, muži se prý loví tak, že jsou vyhlédnuti a uštváni bez ohledu na to, kolik a jak velkých mají dětí nebo že žijí ve spokojeném manželství. Hlavně, aby měli zajištění, protože dnes nikdo přece nebude začínat od nuly. A manželství přece není navždy, je to jen přechodná záležitost na pořízení dětí a majetku. Pokračovala: "myslíš, že někoho dojme, jak jste spolu od mládí, jak jste začínali z ničeho a vychovali děti? Kdepak, dnes je drsná doba, tohle žádnou nezajímá, jeden pořádný chlap už nemůže být celoživotním majetkem jedné ženské. Tak se s tím smiř, prostě ho musíš pustit do oběhu, on ještě udělá celou školku nějaké pěkné třicátnici. A ty s tím nesvedeš vůbec nic, můžeš se stavět na hlavu".

.

       Takhle nějak to řekla, nemůžu na to přestat myslet. Mluvila o mém manželovi jako o nesvéprávném tvorovi, který nemá vlastní názor, ale - nemá tak trochu pravdu? Obzvlášť když se podívám kolem sebe. Najednou mi připadá, že to, co jsme spolu prožili, je bezvýznamná minulost, uvědomila jsem si pohledy jiných žen, jejich úsměvy i významné poznámky i v mé přítomnosti, jako bych tam ani nebyla. Ano, asi mě opravdu berou jako neexistující soupeřku, přesvědčeny o tom, že když budou chtít...

.

        S mužem jsem o tom nemluvila, určitě by to správně nepochopil a možná mě nepochopíte ani vy... Je to zmatené povídání, neumím přesně popsat, co cítím. Ale trápím se a hodně, nemůžu spát, mám špatnou náladu, vyjíždím na všechny… asi to i zhoršuju, ale vážně nevím, co dál. Nezměnila jsem se v babku s šátkem, jsem vědec, mám náročnou práci, jsem moderní žena, ovšem  - ve věku „jé, vy ale dobře vypadáte“ - tedy „45 až smrt“, takže vlastně už odepsaná.

.

        Mám přijmout jako nevyhnutelnost doby to, že musím manžela postoupit jiné, mladší, protože jak mi řekly leckteré mladé, dnes už pořádní chlapi nejsou, tak lovíme ty starší, co za to stojí? Ano, stojí za to, jsou zajištění, mají peníze i bydlení, většinou i závazky, ale co, je jiná doba... 

 

JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR?

 

Díky za vaše rady a postřehy,

Linda

 

 

Komentáře (77)add feed
Můj názor je, : nema problema
že 35letý starý panny by neměly chlastat smilies/grin.gif Jestli tenhle upřímnej monolog nadějný třicátnice vyslechl Lindin muž, tak může bejt, myslím, Linda úúúplně klidná smilies/grin.gif
září 07, 2010 09:53
... : jel
Jsi věděc a moderní žena, tak se toho drž a nevěř blábolení opilé holky, které ujíždí vlak a tobě vlastně zavidí Váš vztah.
To, co jste vybudovali, je to, o co se můžeš ve svém životě opřít.
září 07, 2010 09:56
Milá Lindo, : mamča
s touhle poraženeckou náladou jsi na nejlepší cestě svého muže vehnat do náruče podobné zlatokopky.
Seber se, jsi vzdělaná, moudrá žena, co ve svém věku ze sebe nedělá praštěnou mladici. Jedna zkárovaná "kravka" by Tě neměla dostat do kolen. Jasně, neduhy a přechod člověku na sebevědomí nepřidají, ale snad Tvůj manžel není úplný debil. Prožili jste spolu kus pěkného života, vychovali děti...a snad mu na tom hezkém rodinném zázemí záleží víc, než na nějakém oblbování nadržených pětatřicítek, které se navíc netají tím, že hledá oplodnitele a zajišťovatele. Tedy né lásku.
Tvůj muž je sice po generálce (víčka a zuby), ale taky už není nejmladší. Možná bude ještě pár let proti Tobě jůra, ale i jeho brzy dostihne věk.
Záleží na tom, jestli dokáže důstojně stárnout po Tvém boku, nebo se mu ještě naposled vzbouří hormóny a nechá se oblbnout podobnou káčou. Pokud ano, bude si chvíli užívat toho pocitu, že je ještě švihák, že dokázal urvat "mladou kočku" a pořídit si s ní dítě (nic netuše, že byl uloven "kalkulačkou"). A po zbytek života, až vystřízliví, toho bude litovat.
Ono pořídit si dítě v 50ti a více, znamená nutnost pracovat do smrti, aby to pozdní dítko zabezpečil, zatímco s Tebou už má dávno splněno, a čekají ho už jen radosti s případnými vnoučaty, které může kdykoli ho unavují, vrátit.
září 07, 2010 10:12
Lindo, neblbni. : Petronila
Nestrávíš přece zbytek života v depresi kvůli nějaké zoufalé kravce, co si nedokázala do pětatřiceti najít chlapa ve své věkové kategorii a teď loví mezi těmi téměř o generaci staršími, protože její vrstevník by si o ni neopřel ani kolo.

To ona má problém, ne Ty. Uvědom si, že kdyby to bylo tak jednoduché, jak tvrdí, tak už by měla dávno "uštváno", tak jak to že nemá?

Ty zlé kecy jsou jenom zlé kecy. Trochu sebevědomí a hlavu vzhůru to chce.

Upřímně řečeno, kdyby Tě chtěl manžel opustit, tak to udělá v jakémkoli věku, i kdybys byla pětadvacetiletá modelka s blond vlasy do pasu (přečti si někdy bulvár, jaké ženy jsou také opouštěny). To patří do kategorie věcí, se kterými nelze (téměř) nic dělat, tak se tím přestaň trápit.

A HLAVNĚ tím, prosím, neotravuj život svému manželovi. Evidentně odolal, tak pro něj asi máš pořád víc půvabu než nějaká zoufalá stará panna.
září 07, 2010 10:26
klasika : vlk odjinud
Páru pěkně hnusných domněnek se podařilo zahnízdit v tvé mysli Lindo. Navíc si bereš osobně bláboly přiopilých slepiček, co myslí přirozením. Oboje zahoď, jak domněnky, tak osobní pocity s hlupáků, je to zbytečný luxus. Manžel bude s tebou dál, pokud mu budeš dávat lásku a něhu a on ti to bude oplácet. Jestli zajedete do hor, on si vyběhne na nějaký vrchol a ty se budeš zatím slunit na terase u chaty je přece fuk. Vztah není o rekordech v běhu do vrchu. Ani on už není na vrcholu sil a možná by bylo dobré si v klidu, v pěkném prostředí a s dobrým vínkem promluvit, jak si dál představujete svůj život. Přiznat si, že už ty těla nejsou co kdysi, ale láska snad pořád nebo ještě větší. Muži tyhle věci nedávají moc najevo, ale taky jsou schopni je projevit, stačí vhodné místo a čas. Pokud bude tvůj muž mít vedle sebe nas××nou babu, budeš ho odhánět. Miluj sebe, takovou jaká jsi a i jeho. Není jiné cesty.
září 07, 2010 10:30
No, slov útěchy se ti jistě dostane přemíra. : Máňa z Počernic (dolních)
Tak pro změnu, jak to vidim já. Proti přírodě nezmůžeš nic. Ne snad ale, že by měl jít ještě do dítěte - to by byl skutečně vůl.
Ale jestli von ty nápady na mladý masíčko dostane, tak nezmůžeš absolutně vůbec nic.

září 07, 2010 10:38
vůl by byl především, : Petronila
kdyby "šel" do dámy o dvacet let mladší, která od začátku vyloží karty na stůl stylem "důležité je jen to, co chci já, a půjdu za tím přes mrtvoly." Navíc je dost pravděpodobné, že by to dítě po něm chtěla.

Ovšem každý svého štěstí strůjcem, že.
září 07, 2010 10:47
Milá Lindo, : Ája
dopustím se tu pouze hraběcích rad, či spíše postřehů, nemajíc dosud vlastní zkušenost s přehoupnutím se přes 50. Ale tak jak jsem to četla, mám pocit, že hlavní problém je v Tvé hlavě. Rozuměj - v sebevědomí, v tom smířit se s tím, že tu jsou najednou vrásky, že vlasy šediví (btw - já šedivím už od 18, teď - do 40 ještě chvilka zbývá- to bez barvy vůbec nejde smilies/wink.gif ) Asi to není vůbec jednoduché, ale věřím tomu, že to jde. Květa Fialová třeba - krásná žena i ve svých 80ti.
A přesně, jak píší rádci výše - na nějakou opilou blbku - zoufalku, co potřebuje vochmatávat cizí manžely - na tu se úplně vykašli. Nesahá Ti ani po kotníky. Raději se zkus věnovat sama sobě a nauč se mít ráda sebe i teď, po padesátce. Mám dojem, že šaramantní, usměvavá, spokojená padesátka je podle mě mnohem přitažlivější, než servaná, zoufalá a životem otrávená osoba mladší třeba i o 20 let. Hlavu vzhůru, to je myslím to, co by Ti mohlo pomoct. A zbytek se pořeší sám. Ne nadarmo se říká - veselá mysl - půl zdraví. A nějak mám pocit, že u Tebe to platí beze zbytku. Držím palce, ať Ti zase vyjde slunko :-)
září 07, 2010 11:00
Ale Péťo : Máňa z Počernic (dolních)
To snad je jasný jak dnešní vobloha, že do týdle konkrétní, svatební, nepude. To ani Lindu nenapadlo.
září 07, 2010 11:01
Lindo : mia
pěkná hloupost se takhle stresovat. Myslím, že žena jako Ty to nemá vůbec zapotřebí. Tvůj manžel si je buď dobře vědom toho, že laťku, kterou jsi nasadila Ty nemá šanci žádná převýšit /a pak je opravdu nesmysl se ničit myšlenkami co když../ nebo prostě poslechne mámení hormonů a to, jak píše Máňa, stejně neovlivníš. Jinak Ti samozřejmě coby čerstvá padesátnice rozumím pokud se týká tělesné schránky. Ta padesátka už je znát, horší koncentrace, nemoci. Uvědomění si toho, že je člověk smrtelný. Na druhé straně nemám už starosti kolem dětí, péče o rodiče, i finance celkem jsou takové, že nemusím škudlit, takže se věnuji sama sobě /rodině samozřejmě též/ a tomu, co jsem dříve z různorodých příčin nemohla. Mám určité fyzické limity a omezení, ale to mi nebrání si život vychutnávat, vždyť jsme tu na chvíli, tak nač se zbytečně stresovat.
smilies/wink.gif
září 07, 2010 11:04
Povim ti to takhle, milá Lindo: : Krakonoš
Pokud je pro tvýho chlapa vzhled tak důležitej, jak pro tebe (teda jak působí tvůj dotaz), můžeš se vopravdu nadát jeho "vodchodu do voběhu", vcelku nebude záležet na tom, jestli ho pustíš, nebo ne smilies/smiley.gif. Pokud je úplnej 3,141592čus, pude přímo do týhle krávy, pokud je vo něco menší 3,141592čus, nechá se sbalit jinou, která to bude umět trochu vkusnějším způsobem, než citovaná pizda.
Pak je tady ještě druhá možnost: Že je tvůj mužskej chlap, kerej ví, vo čem je život a co vod něj chce a kterej si umí vážit nějakejch lepších hodnot, než je tělo z fitka s pěknou prdelkou a vztyčenejma trojkama smilies/cheesy.gif, a nehodlá si kvůli tomu rozes*at život. Kdybych já byl tvůj partner a zjistil, že tohle řešíš, trochu bych se urazil, jak malý máš vo mně mínění a jak malý tvojí důvěry požívám. A řek bych ti, mámo, vy*er se na ňáký vrásky a šedivej vlas.
Co se tejče tvýho zdraví, nejni to úplně normální kolem padesátky bejt na vodpis, zvlášť, když tvrdíš, žes žila zdravým stylem. Takže bych se spíš než na paranoidní úvahy vo svým muži zaměřil na sebe, svý tělo, co bych pro něj mohl udělat, jestli vopravdu dochtoři sou to pravý, jestli hodně mejch fyzickejch problémů nepramení z toho, že mám pěknej bordel v duši. Je totiž podivný, jak tě rozhodily kecy jedný nablblý vopilky. A zakaž si poraženecký a paranoidní myšlenky, jinak se dostáváš na podobnou úroveň, jako ty chorobný žárlivci, který jsme si tu rozebírali nedávno. A vopravdu pak začneš ztrácet "body" - vod zpruzený podezíravý manželky se prchnout prostě musí, má-li to jeden přežít. Tak držim palce.
září 07, 2010 11:42
Jo, kdyby byli všichni chlapi takoví charakteři, jako Krakonoš : Máňa z Počernic (dolních)
Dobře by všem bylo na zemi. Šťastná to žena - Krakonoška.
září 07, 2010 11:53
Máňo : Kamila
proč tolik jedu? Nějaký problémy v Počernicích?
září 07, 2010 12:46
V pětatřiceti jsem měla : alena puntík
jednoho synka v devítce a druhýho v učení Ta nána nedokázala do té doby ani otěhotnět.....kdoví, jestli nění nějak závadná, když v pětatřicetise musí ožrat a obtěžovat cizí chlapy a nedokáže nikoho sbalit "normálně". Jinak..klid!!!!! V pětapadesáti jsem se vdávala po třetí. Takže stará nejsi...ani omylem.Jinak nemocný jsou i mladý holky, je to smutný, ale je to tak. Z tý nány si nic nedělej. To by jen výkřik zvisti a zoufalství. A tvůj muž jistě nebude takovej dement, abhy se ukazoval na veřejnosti ve společnosti něčeho takového. Hanba by ho fackovala.
září 07, 2010 12:50
Zajímavej postřeh Kamilko. Tolik jedu? Kde? V kerý větě? V kerym slově? : Máňa z Počernic (dolních)
Když tady uplně přesně totéž prohlásí někdo jinej, všechny místní baby vytejkaj blažeností a vobdivem....
září 07, 2010 12:54
AP : Máňa z Počernic (dolních)
Třeba by vo něj za střízliva ani zase ažtak nestála, třeba by se i kontrolovala.
Prostě se děvče zlejskalo a bylo vilný. To se stává vobčas i v lepčích rodinách.
Ty ses nikdy nezlejskala? Jestli ne, klidně to zkus. Vobčas je to docela fajn :-) Akorát pak ráno ta kocovina by bejt nemusela :-(
září 07, 2010 12:59
Aleno puntíku : Iris
musím napsat, nedá mi to - kdybys viděla, ve společnosti čeho se můj muž veřejně ukazuje a hanba fackuje jen mne a děti. Ale jinak pro Lindu - no hlavu vzhůru, Tvůj manžel asi nebude blb, jsou i tací.
září 07, 2010 13:01
Iris, hlavu vzhůru ! : mamča
Proč Ty a děti byste se měli stydět za Tvého manžela a otce vašich dětí ?
I když tahle společnost je na můj vkus až moc tolerantní k těm stárnoucím seladónům a jejich mladým zlatokopkám, přece jenom slušní lidé na to mají náhled jiný.
Zachovej si svou hrdost, a buď dáma.
září 07, 2010 13:38
Lindo, : Aneli
jak jsi na tom s hormonama? Tipuju, že bereš hormonální substituci po přechodu a hapruje Ti štítná žláza smilies/wink.gif. A pokud ne, navštiv endokrinologa, protože podobné myšlení a litování se bývá spjato s hormonální nerovnováhou.

Jo, a být Tvým partnerem, tak se taky urazím. smilies/sad.gif
září 07, 2010 13:53
Máňo, : Ája
tak jako nenápadně ukapává mezi jednotlivejma písmenkama, ne že by nějaký konkrétní slovo bylo jedovatý a ty vostatní ne. Nějak nerozumim ouplně tomu sarkasmu na rýbrcoulovu hlavu. Nedělám mu advokáta - jen se divím.. Tak mi jako přijde, že pepa nosíval po kapsách takovou jistou noblesu, kterou máňa ne a ne z kabelky teď vylovit...
Nedělám advokáta ani Kamile ani Krakonošovi, aby to nebylo špatně vykládáno - oba si jistě poradí i beze mě, jen přidávám svůj postřeh. Se mi někdy po pepovi zasteskne, přiznám se ;-)
září 07, 2010 13:54
Ája : mamča
Zásadní rozdíl je v tom, že NČ nosil trencle (nebo slípky ?) a Máňa spoďáry - nejspíš tanga.
No, a když se ti zařezává špagát mezi půlky (ev. kulky), tak ten náhled na život už není tak humorný a nad věcí. smilies/wink.gif
září 07, 2010 14:04
Lindo, : mamča
"Prostě - starší paní se vším všudy, zdraví zlobí, tělíčko už není co bývalo, až se přidá přechod... " ale tohle právě už JE přechod. Včetně těch špatných nálad, sebepodceňování a našlápnutí k depresím.
Dojdi si k doktorovi přes lidskou duši, a uvidíš, že se dá ještě hodně vylepšit.
září 07, 2010 14:08
... : Máňa z Počernic (dolních)
Ájo, jestli vono to nejni tim, že čeho je moc, toho je příliš.
Mamčo, to je fakt vtipný :-( Nonic. Taky dobrý. Třeba příště.
září 07, 2010 14:14
máňo : Ája
nechci se přít, jen nerozumím - čeho je moc, až příliš...?
září 07, 2010 14:35
celkem pisatelku chapu : mila1
ale at se zkusi vzit do sveho muze a predstavit si, ze vedle sebe ma uzirajici se a zarlici partnerku. To je taky k neziti! Pokud jste spolu prozili pekny zivot, tak ho prosim, ted nekazte.. Mozna, ze se ten vas po mladsi rad ohledne (a ktery chlap asi ne), ale kdyby nechtel, tak uz s Vami prece neni!!! Stejne jako mamca doporucuji zajit si k doktorovi, a nemusi to byt psychiatr, zatim by stacil gynekolog a poradit se o nejakem leku na prichazejici prechod. Nemusi to byt hormony, staci neco prirodniho. Protoze to, co predvadite, je zacatek prechodu jak vysity.. Cituji: Protože i mozkové funkce jsou ovlivněny hladinami hormonů, může u ženy v přechodu docházet ke stavům podrážděnosti, nespavosti, nervozity, neklidu, ke změnám nálady.

září 07, 2010 14:49
Jojo, : Krakonoš
hormón proti podrážděnosti, to by se tu hodilo kdekomu smilies/grin.gif smilies/wink.gif. Přechod je sviň a evidentně nezáleží na pohlaví.
září 07, 2010 15:05
Nepsalasw, jestli máte děti, : alena puntík
ale skutečnost, že by si ve vyšším věku měli opět zopakovat probdělé noci se řvoucím miminem, pokakané plínky, noční lítání na pohotovost, "sodu" na třídních schůzkách a následně ještě jednou pubertu...tak to chlapy většinou fakt nenadchne. I místní pánové mluvěj o šukání a ne o zakládání rodiny...a o mladém masíčku....což už v pětatřiceti zdaleka není. Mladé masíčko je šestnáct až pětadvacet let..a to té náně fakt už dávn není. Navíc tvůj muž má vlastní vůli a není odkázám na to, co m mu někdo dovolí a kam ho pustí. Takže, jestliže zůstává, tak zůstává ze své vůle.A pokud je duševně normální, tak má z podobných hysterek hrůzu.
září 07, 2010 15:07
Přesně tak, tohle je přechod, Lindo : erika
je nutno se sama se sebou a svým stárnutím nějak srovnat, když tak s pomocí dobrého "psychi" smilies/wink.gif
Protože i když pravdu mají všichni, co říkají, že když se tvému muži zblázní hormon, neuděláš s tím vůbec nic, není nutno ho "preventivně" odehnat zpruzeným xichtem.
Ale stejně by ti nejvíc pomohlo, kdyby ti ten tvůj občas řekl, že se mu ještě pořád líbíš. Jak jste na tom se sexem, že jsem tak smělá?
září 07, 2010 15:14
Svobodná bezdětná pětatřicátnice je nezajímavá. : Milan
Je velmi podezřelá tím, že ještě stále je svobodná a bezdětná.
Když už další mimino, tak leda s nějakou mladší.

Ale měnit pohodlí toho, že na tu stávající jsem už zvyklý --- to chce dobrodruha. Dobrovolně to málokterý udělá, leda když je tou stávající vyštván (vyštěkán, vypeskován, vyukňourán atd. atd.). Ale i ten, co je takto vyštván, nezamíří k svobodné bezdětné pětatřicátnici, protože co by s takovou dělal? Když dosud s žádným nevydržela, nevydrží s žádným ani v budoucnu, ani s mladým a tím spíš ne se starším pánem.

Když už si musí starší pán hledat nový domov, protože s tou semetrikou doma nemůže vydržet, tak když chce ještě děti, vyhledá mladší než pětatřicítku, a když chce klid, vyhledá starší než pětatřicítku, ovšem dětnou, jejíž děti již míří z hnízda.

A pro uklidnění paní Lindy ještě připomínám, že vedle každého šarmantního udržovaného staršího pána je nějaká paní, která si ho v tom stavu udržela, která si ho do té krásné zralosti dopečovala.

září 07, 2010 15:22
Milane, super.... : d@niela
to sedí jak .... :-)))
září 07, 2010 15:43
... : bb2
většina napsala všechno dřív než já a není to utěšování, pouze konstatování životních pravd. Můj polovička říká "bylo mu 50 a rozved se, jo? zblbnul a má dítě s mladou holkou, jo? dobře mu tak, volovi:-))". Kašli na tu zkysnutou 35ku. Nemá rodinu, partnera, děti a evidentně ji to tak deptá, že ztrácí kontrolu. Je jen o 15 let mladší a možná už to nedožene. Když jo, když nakonec někoho urve, tak ve tvém věku bude řešit 13letého puberťáka, 65-70letého manžela a své 75-80leté rodiče. Přej jí to :-)))
Ale neboj se, s tvým mužem to nebude a žádná taková tvého muže asi neurve. Když jo, tak budeš žít v klidu dál, protože to, co ona se snaží rvát, ty jsi v klidu, s grácií dámy, získala a užila plnou měrou. Budeš mít na co vzpomínat a o čem si s dětmi a přáteli povídat. Zatímco on místo pohody s tebou bude řešit tu 50letou manželku, jejich 13letého puberťáka a 20letou hypotéku, kterou si v 55 upletl, a 80leté tchány. Přej mu to :-)
Každý má co si zaslouží. Zatím si tě zasloužil, tak asi nebude ten typ, a zároveň není ještě gaučák, to je přece fajn:-) Už se tu taky probíraly stesky paní, která se na svého partnera ani nemohla podívat, jak s věkem zgaučovatěl a přestal o sebe dbát.
září 07, 2010 16:27
... : bb2
eriko, snad bude mít na "psychi" větší štěstí než má příbuzná. Ve 49 s podobnými potížemi zašla k doporučovanému psychiatrovi a pak vyprávěla, že nestačila skoro ani pozdravit a už měla recept na pilule a za měsíc nashle :-)
září 07, 2010 16:30
jo, to může byt docela problém : erika
autorka toho skvostného výrazu taky patrně neměla štěstí smilies/undecided.gif
Nevím na co se má člověk v takovém případě spolehnout, když ne na doporučení...
září 07, 2010 17:08
trochu váhám, jestli je to vhodný citát ... : vlk
Muž je tak starý, jak se cítí, žena je tak stará, jak vypadá. Autor: M. Collins.
září 07, 2010 18:55
Povzbuzeni a povzdech... : KK
Lindo,
nejprve to povzbuzeni. Zaujalo me na Tvem prispevku to postesknuti nad zdravotnimi problemy. Nejsi jedina, na koho kolem padesatky dolehly (tedy ted myslim v kategorii zen). I moje maminka a tchyne maji toto obdobi jakesi "nemocne". Tchyne, neprilis daleko od te padesatky, s tim zatim bojuje, moje mamka (pobliz sedmdesatce) je uz z nejhorsiho venku a uz nekolik let je jeji stav stabilizovany, nerkuli lepsi. Neboj, dostanes se z toho, bude lip. A taky si asi budes muset trochu zvyknout. Zda se mi, ze na chlapy ty zdravotni problemy chodi vic tak nejak raz na raz a asi trochu pozdeji, nevim...
Ad ona chytra petatricatnice... odkazuju na to, co bylo napsano vyse. Podle me si nejak moc verila :-).

Ted to povzdechnuti... Asi Ti budu pripadat smesna, ale bude mi za chvili tricet a muj prvni kluk (spoluzak) ma ted slecnu o 11 let mladsi nez on (tj. i ja). Kdyz spolu zacali chodit, jeste nemela ani odmaturovano. Krome depresivniho pocitu, ze uz jsem jakasi stara a na paty mi slapou holky, ktere jsou sotva "nad zakonem" :-), se priznam, ze nechapu. Nechapu, co muze mit spolecneho tricetilety chlap a maturantka. Kdyby mi to nekdo byl schopen vysvetlit, byla bych rada.
Mozna takhle nejak slapl na kuri oko nekdo i te pani, co Te obdarovala tim milym monologem.
září 07, 2010 20:48
vlku, : skaz
váhal jsi správně - není to vhodný citát smilies/smiley.gif
září 07, 2010 21:04
Lindo, : skaz
pokud děláš něco smysluplnýho, pokud tě zajímá dění kolem tebe, pokud máš spoustu přátel v různém věku - a všichni se s tebou rádi setkávají, protože je to těší - nezestárneš. Věk fakt není důležitý, důležité je neustrnout, neodepsat sama sebe - přece se hodnota člověka nedá měřit vzhledem. Nepanikař, v klidu si rozeber, že sice už nemáš bujnou hřívu, kondičku dvacítky, ale máš zase něco, co nemají ony - máš spoustu krásných let s manželem, zkušenosti, nadhled a doufám , že i smysl pro humor - tak se zasměj hloupé husičce, ona se totiž tam, kde ty už jsi, nikdy nedostane.
září 07, 2010 21:18
KK, : Krakonoš
máš pravdu, působí to směšně. Třicítka je mládě, poupě, myšlenky na stáří ve třiceti jsou - legrační? Smutný? Kde se bere tahle nevyrovnanost? Proč se nesrovnat s tím, že můj první partner je prostě šťastnej s někym jinym a fakt to nejni vo tom, že to je vosumnáctiletý telátko. Kde se bere ten "boj s věkem"? Kde se bere ta neschopnost lidí přijmout ten prostej fakt, že stárnu a nakonec umřu? No a co? Mám mít depresi z toho, že ve dvaceti jsem lelz po skalách a udělal 16 shybů a teď už ani prd? A timpádem se cejtit "vohroženej" každym nabušencem z fitka s třímilimetrovym ježečkem a trojtym zátylkem? Proč? Člověk (nejen muž) věkem fakt voškliví, ale zároveň zraje (jenže to první jde samo vod sebe, na tom druhým se musí trochu pracovat). A pokud vopravdu zraje, tak tím tu relativní vošklivost kompenzuje. Přitažlivost ve vztahu nemizí sama vod sebe, tzv. "vokoukáním" a věkem. (Mizí takhle fascinace z prvotní zamilovanosti, to jo.) Přitažlivost je zahubená nevhodným chováním k partnerovi a "nepěstováním" vztahu. Peskující věčně zpruzená manželka (například), to je mockrát konstatovaná věc, se dostává do role matky svýho chlapa. A žádnej aspoň trošku normální chlap fakt nechce spát se svou matkou. A vobráceně zase fungujou jiný mechganismy, votrenkovanej prdící a krkající ironik asi taky moc erotickejch fantazií nevyvolá, ale chudák si může myslet, že to je věkem smilies/cheesy.gif.
No a ještě jeden postřeh sexuální: Pokud má zralej chlap ve střednim věku pocit ze sexu se svou stálou partnerkou vopravdovýho naplnění tužeb a uspokojení různejch fantazií, nechávaj ho vo dvacet let mladší "svíčkový" docela dost v klidu. Von totiž ví, že jsou sice hezky zabalený v mladym tělíčku, ale kdyby došlo na věc, ten vlastní zážitek už těžko přinese něco podstatně novýho či lepšího, spíš to bude slabší. A asi to funguje i vopačně, to by nám musela říct ňáká spokojená kolegyně smilies/wink.gif Jenže to se, slovy našich fotbalovejch klasiků, taky "neudělá samo". Na tom musí ten pár zamakat - doslova, fyzicky, v posteli (nebo jinde) smilies/grin.gif Já musim říct, že kdyby mi například ňákej doktor dnes řek, že už si nevrznu, tak se s tim asi docela rychle srovnám. Mám pocit, že jsem v sexu zažil na jeden život dost a jsem úplně spokojenej smilies/smiley.gif, nějaký touhy, co bych v tomhle životě ještě chtěl stihnout, se tejkaj docela jinejch voblastí. Mě by žádná přivopilá lovkyně nedostala, ani kdyby nastoupila v krajkovym prádle. (Ach jo, to zas bude zejtra v Počernicích smutno) smilies/tongue.gif
září 07, 2010 23:19
už je pozdě a nějak přestávám vidět nebo co : erika
sice už nemáš bujnou hřívu, kondičku dvacítky...

místo "o" jsem četla "u" smilies/grin.gif
září 07, 2010 23:23
no Eriko : skaz
co brejle smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
září 08, 2010 00:06
eriko buď v klidu : s.tin
není pozdě a četla jsem to taky - a brýle mám...
září 08, 2010 08:25
Eriko, : Myška
ale i s tím "u" je to pravdivé, ne?
září 08, 2010 08:57
KK, : Macesska
dávno již tomu, co jsem taková "dvacítka s třicátníkem" byla. A důvod jeho zájmu a nadšení byl jednoduchý: takhle mladý holky jsou vůči třicátníkům daleko tvárnější, poddajnější, submisivnější než třicítky.
I třicetiletý jouda má z pohledu osmnáctky neuvěřitelné zkušenosti a rozhled. To, co považuje vrstevnice za normální, je pro maturantku úžasný. A taková holka nemá (logicky) vyhraněné názory, takže je v pohodě přejme od partnera. Když jsem dorostla a začala mít vlastní názory a postoje, tak jsme se rozešli - a tohle jsem se (v dobrém) dozvěděla od ex naprosto přímo a do očí. Prostě už jsem nebyla vychovávatelné dítě, tak to nebylo ono.

Nemyslím, že by to bylo univerzální zdůvodnění, občas si prostě dva sednou bez ohledu na věk, ale zní mi to celkem logicky.
Cheche, před 30 jsem se taky cítila staře, ale pak to přešlo smilies/smiley.gif
září 08, 2010 09:29
Lindo : kim
problém je v tom, že se to v přírodě obrátilo a lovkyně se staly ženské. Muži jen podlehnou nebo zůstanou. Lovkyně mají jiná měřítka než měli dříve lovci muži. Chlap je uloven okem tím co pěkného se mu nabízí. My jsme byli uloveni uchem. Podle toho jak nas ukecali. Největší výhoda chlapů je, naše tolerance hlavně na věk. Celý život je chlap daleko více sebevědomější než ženská, protože mu si nikdo nedovolí říct to co tobě. Proto radím zachovát si sebeůctu. To je jediný způsob jak se chlapum i všem ostatním a i sobě nesprotivit. Je to ovšem strašně náročné a ne každému se to podaří.
září 08, 2010 09:34
hele, vlastně bys tu nánu měla politovat : alena puntík
je to chudinka.....do pětatřicíti se nzemohla na chlapa...a že mladá byla(kdysi), nikoho sama ani neumí "klofnout"....akorát, že se ze zoufalství musí vožrat a vobtěžovat cizí chlapy, který by do ní normálně ai nekopli. A zaručeně nemá háruku, že ikdybys toho svého "sdkvělce" dala opět do "oběhu", že by si vybral ausgerechnet ji. Jakože nevybral. To by totž nebyl celá ta lta s tebou. Navíc vožralá ženská zoufale shánějící jakéhokoli chlapa, ještě nikdy nikoho neokouzlila.
září 08, 2010 11:43
Krakonosi : mila1
Tvoje partnerka nevi, co v Tobe ma.. Nebo spis - moc dobre to vi smilies/smiley.gifStejne jako ja vim, co mam ve svym chlapovi. Dekuju Ti za komentar, pohladilo to. smilies/smiley.gif
září 08, 2010 12:14
mílo 1 : Máňa z Počernic (dolních)
Proč tolik ironie a sarkasmu?
září 08, 2010 12:24
Krakonosi, Macessko : KK
predne dekuju za reakci (a Linde se omlouvam za mirne odboceni od tematu).
K otazce Krakonošově... Mas asi pravdu, ze mam problem se vyrovnat s tim, ze je stastny s nekym jinym, a kor jeste s nekym o tolik mladsim, hezcim, nezatizenym minulosti, ochotnym obdivovat veci, ktere ja povazuju za samozrejme... (viz Macesska). A sama nevim, PROC ten problem mam, zvlast po tak dlouhe dobe. Pokousela jsem se to resit dlouho a ruzne, s odborniky, prateli,... ale nemam pocit, ze by to k necemu bylo. Pritom by to pro mě bylo v mnoha smerech hodne ulevujici. Kazdopadne budu premyslet o tom, co jsi napsal.
K Macessce... Diky za pohled z druhe strany. Mam z toho podobny pocit - jakoze chlap, ktery si voli o tolik mladsi partnerku vlastne asi neocekava rovneho partnera. Ale pro poradek bych chtela dodat, ze si nemyslim, ze nejak pausalizuju a automaticky ji mam za hloupou husicku jen kvuli veku. Spis z toho, co o sobe ta slecna pise na facebooku, atp.


září 08, 2010 12:55
KK, : bb2
jestli ve 30 sleduješ co na facebooku píše 18letá slečna, se kterou chodí tvůj PRVNÍ kluk, SPOLUŽÁK, tak bych ti důrazně doporučila psychologa. Pokud to nebyl spolužák z pátého ročníku na vysoké, ale to by asi nebyl tvůj první kluk. Nevykládej si to špatně, nechci do tebe rýpat, ale sledovat ve 30 letech 18letou holčinu, se kterou zrovna náhodou chodí tvůj první kluk, mi přijde skoro patologické a je mi jasný, že kdyby ses toho zbavila, ohromně by se ti ulevilo. To je snad na pomoc psychiatra. Nerezignuj, zkus znovu odborníky, aby ti to neotravovalo život. Jak bys mohla navázat nebo žít dobrý plnohodnotný vztah s takovou koulí na noze.
září 08, 2010 13:08
Jj, zrají jako víno ve kterém je pravda.... : wendy
Lindo, tak sis to přečetla, viď, a máš hlavu jak pátrací balon. Hlavně ji měj vzhůru, opilá ženská není vůbec dobrá záležitost, však by ji odstrkoval i kdybys tam nebyla. Navštívíš odborného lékaře, dáš si udělat pěkná víčka, přestaň počítat vlasy a choroby, spousta se toho dá dát do pořádku, hlavně se musíš přestat trápit - a s tím by ti měl dobrý odborník pomoci.
Každý stárneme jinak, ale málokterá jako Zita Kabátová.

PS.: tak žena zvící věku 35 let bezdětná svobodná je podezřelá /myslím to obecně, ne tu konkrétní trapnou opilkyni/ Muž téhož stavu je ovšem "partie". Nebo ?
smilies/wink.gif
září 08, 2010 13:11
Mano, ja to ironicky nemyslela : mila1
ale je mi jasne, ze tohle ty nikdy nepochopis... smilies/smiley.gif
září 08, 2010 13:57
Míluško1. To nevysvětluj mně, to vysvětli Kamilce. : Máňa z Počernic (dolních)
Včera, ve 12.46, se mi od ní za PŘESNĚ TUTÉŽ POZNÁMKU dostalo pokárání; teda, spíš vyplísnění :-(
Hodně mi to bylo líto, budilo mě to i v noci, pronásledovaly mě děsivý sny... A dneska to čtu zase. Tak se nediv, že mě to tak vzalo.
září 08, 2010 14:32
jeee : Kamila
Máňo kvůli mně se v noci nebuď! Přeci by se tě nedotkly řeči vod vosamělý matky kluka smilies/grin.gif (která vobčas dokonce dává vařit nudle přímo do polífky!)
září 08, 2010 14:36
Co nadělám, přišlo mi to celý nějak líto! : Máňa z Počernic (dolních)
Ženský, který dávaj nudle vařit do polívky si zadělávaj na pořádnej problém.
Takový jsou schopný i vlastizrady!
září 08, 2010 14:49
Mano,jeste ze Ty si nudle varis sam a oddelene : mila1
smilies/smiley.gif
září 08, 2010 14:52
Ještě se vrátim k Maceščině komentáři, : Krakonoš
protože se dotkla dost významnýho jevu. (Máňa to číst nemusí, je to zbytečně dlouhý, nic převratnýho se nedočteš, ušetříš si nervy a psaní zbytečnýho komentáře :-D )
Emancipace přinesla jeden problém. Tradiční - křesťanskej - vztah muže a ženy byl po spousty generací založenej na modelu chlap-hlava rodiny, tj. velitel (= otec bůh), matka - pečovatelka vo teplo rodinnýho krbu, tj. podřízená (= matka boží, trpící, vše snášející, poslušná). I v oddávacích řečech byla dycky nějaká formulka vo tom, že žena bude muže poslouchat. Už je to ale pár desetiletí, řekněme jedno století, jinak. A chlap se musí nějakým způsobem srovnat s tím, že jeho partnerka má taky názor, stejně silnej, se stejnym právem na prosazení, ale často vopačnej než má von. Najednou má ten dvoučlenej tým (= manželskej pár) úplně jiný pravidla fungování. A vona to nejni až tak jednoduchá záležitost, proto žádnej jinej tým takhle nefunguje, je to totiž neefektivní, hledat v diskusi kompromis. Představte si fotbalový mužstvo, firmu, nebo třeba vojenskej voddíl, kde maj všichni stejnou váhu hlasu a stejný právo veta, krásná absolutní demokracie, kde hlas uklízeče je totéž co hlas generální ředitelky (abych se vyhnul genderstereotypům smilies/grin.gif). Kolik zápasů asi ti fotbálisti vyhrajou, jak dlouho asi vydrží ta firma do úplnýho vymazání z trhu, jaká je asi šance těch vojáků na provedení vojenský operace?
A najednou tu máme něco tak šílenýho, jako je rovnoprávnej pár, kterej spolu má vydržet několik desítek let pod jednou střechou, vychovat děti, uživit je i sebe a na všem se musí kompromisně dohodnout, ptotože nikdo nevelí. No a tak se stává, že skoro každej chlap v nějaký etapě svýho života, buď v mládí, kdy ještě nejni dostatečně zralej a sebevědomej, nebo i později, po zkušenosti mnohaletýho namáhavýho hledání těch kompromisů, zatouží po tom starym "tradičním" modelu vztahu. Je to přirozený, není to nic "fuj", někdo to tak má dokonce postavený celej život. A i mně, a to jsem myslim dost velkej "feminista" se to kdysi v mládí přihodilo. A tak se může stát, že nějakej projev submisivity, plynoucí buď z nízkýho věku partnerky, nebo jejích bloků, nevyzrálosti a nízkýho sebevědomí, můžeme zaměnit za příznak či důkaz "tý pravý lásky" (teď je to vono, jupí!). smilies/wink.gif Jenže nežijeme v tom devatenáctym či staršim století, takže nakonec naše vosumnáctka dospěje, zablokovaná chuděrka se za pomoci terapeuta najde a dozraje a my jsme tam, kde na začátku: Před tím samým problémem. Přiznám se bez mučení, že teprv po rozchodu s první ženou mi naprosto a definitivně došlo, že buď se naučím vedle sebe "ustát" silnou ženskou s názorem, a nebo se nemá cenu vo partnerskej vztah vůbec pokoušet. A že jsem si musel přehodit v makovici pár blbejch programů, aby to šlo. No a někdo tohle udělat nechce a radši si znovu najde tu tvárnou poslušnou vosumnáctku. A koloběh se vopakuje. Tolik k tématu "proč muže přitahujou nezralý mláďátka".
září 08, 2010 16:13
Hlavně mějte ráda sebe, : babi
takovou,jaká jste.Moje babička říkávala:"Každý člověk je v jednom životním období krásný,smůla je,když je to chlap po padesátce.To si žena užije".Něco o tom vím,také můj
muž byl v těchto letech velmi obletován.Někdy jsem si vedle něj připadala jako popelka.
Občas to bolelo,muži jsou ješitní.Já jsem optimista a stále čekám kdy budu "krásná stařenka".
A můj muž už ví,že má "vybráno".
září 08, 2010 17:52
jejda, lindo, : endymio
je vidět, že jsi skutečně dáma - já nevím, jestli bych v rozhovoru s tou dotyčnou udržela svoji pěst v klidu... no, můj muž vypadá před padesátkou taky líp než já. Kašlu na to. Ber nebo nech být. Nedávno jsem mluvila se známými, manželé těsně po padesátce, chytří, aktivní. Paní je hrozně řečná - začala před svým manželem vykládat, že už je pro něj stará ( vůbec to není pravda), a jak žárlí na mladé... říkala jsem si, proč ho na svůj věk upozorňuje a nasazuje mu brouky do hlavy? Viděla jsem, jak se poněkud otráveně odvrátil... a přitom vím, že ji má rád. Jedou jsme spolu jeli delší cestu autem, mluvil prakticky pořád jen o manželce.

Mimochodem, nevěřím, že Máňa nosí tanga. Sázím spíš na ty trencle

smilies/wink.gif
září 08, 2010 20:02
bb2 : KK
Myslím, že máš pravdu a dost na nejakou navstevu odbornika v posledni dobe myslim. Žel bohu nemám teď absolutně kdy, dite me zamestnava 100% času a do toho ještě prace na doma, abych přilepšila rodinnému rozpočtu... :-( Bude to muset počkat, snad potom už nebude pozdě.

Jinak jsem dnes davala Lindinu historku k dobru mezi kamaradkama a vsechny jsme se nad onou petatricitkou od srdce zasmaly. Taktez byl vysloven nazor, ze Linda musi mit nervy ze zeleza, ze se nesnizila k nejake fyzicke invektive. smilies/grin.gif
září 08, 2010 20:31
Přečetl jsem si nadpis článku : strejda
a zarazil mne tam ten otazník na konci. Proč otazník? To přece není otázka. To je konstatování. To je fakt! Takže tečka. smilies/grin.gif
A v té souvislosti bych se položil na otázku - samozřejmě s otazníkem: "A jak stárnou ženy?". Napadá mne mnoho dobrých moků, mnoho asociací, ale šaratici už jsem vyloučil. Ta mi pasuje snad jen k té neomalené čůze, o které píše Linda... smilies/cheesy.gif
září 08, 2010 23:13
ja to vidim jinak : semele
Vetsina chlapu je normalni a ac na venek vypadaji mozna i lepe, vetsina jich chce doma klid a pohodu. Pokud pohodu a klid zvladnes a nebudes se stresovat mas vetsi sanci na uspech nez stranouci krasavice. POkud se po ni poohledne na ceste kdy te bude drzet za ruku pak to nic neni pokud ti zacne chodit pryc pak zvaz co delas spatne, vetsina zen totiz dela tu chybu ze zacne bezduvodne nejprve manzela podezrivat pak sledovat a v zaveru mu tropit narazkove scenerie. Chlap nejprve rekne co ji to vlazlo na mozek, pozdeji zacne pozdeji chodit domu ci odchazet na rybolov a jinam nez si najde tu u ktere bude mit klid. Takze dej vetsi vsazku na klid doma pohodu prede tim co zrovna uz nemuzes. Ono se nadarmo nerika kde je laska nenimusi byt lekar. Podeziranim si muzes jen uskodit. smilies/wink.gif
září 09, 2010 06:40
Chápu : Pančelka
ale promiń, jsi možná kapku povrchní a dáš moc na vzhled a výkon. Teď ti padá sebevědomí, lidem, kteří takto uvažují se s přibývajícím věkem žije hůř. Pokud má tvůj manžel podobné smýšlení, nedivím se tvým obavám- tj. když už nebudu na té správné úrovni- tak mě možná nějaká "lepší " nahradí. Ale on je možná zralejší a vyrovnanější, nepodléhá tak společenským "hodnotám a měřítkům" jako ty, a mohl by si vážit vztahu, co vás spojuje a všeho toho, co jste spolu za ta léta prožili. Pokud ne,a jste oba stejní, buete to mít těžké.
září 09, 2010 08:58
Huráááá......... : lila
konečně jsem se dočkala komentáře od STREJDY.
Kde jste se tak "dlouho toulal"?? (pokud o tom
chcete mluvit - či psát). Prosím, už
nedělejte tak dlouhou odmlku a p i š t e ........!

září 09, 2010 10:22
teda fakt : Iris
Strejdo, co to bylo? Vítej smilies/smiley.gif
září 09, 2010 11:14
Děkuji : zdraví Linda
za všechny komentáře, byla jsem na služební cestě a čtu až teď. Potěšily mě, překvapilo mě jejich množství, máte pravdu ve spoustě věcí. Můj rozum si to také uvědomuje, něco iracionálního ve mě ovšem ne tak docela. Pančelko, to jsem právě nechtěla, aby to vyznělo povrchně, není to pro mě všechno na světě, spíš jsem to moc neřešila, ale přece jen to s tím vzhledem souvisí, musím se tak nějak "přeprogramovat". A to i doslova, přechod vlastně něco takového znamená. Zatím v něm ještě nejsem, alespoň ne hormonálně, možná jsem podědila dispozice po mamince (až v 56). To je pro Aneli, štítná žláza i ostatní hormony jsou v normě. Partner se asi neurazil, já jsem s ním o tom radši nemluvila, tomu se vyhýbám, abych před ním naříkala, jak jsem stará a nemožná (třeba si toho ještě nevšiml? ale to je vtip :-) Spíš mě jen trápí moje tělo, najednou se vzpírá a bolí, věřím, že se to srovná, zdravotní stav se dá ovlivnit, jen se ty trable nahrnuly nějak naráz. Eriko, sex funguje celkem dobře, našli jsme své způsoby a praktiky, co nás těší, umíme se ještě něčím překvapit. Ale jsme přece jen stále ti samí, že, takže únava opakováním se jistě občas dostaví. Ty zpruzelé xichty se moc snažím nenosit, ale nejsem si jistá, jestli se mi to úplně daří... Sama vím, že občas zbytečně vyletím pro nic za nic. Tamta holka mě až tak netrápí, věřím, že už se s ní nesetkáme, ale zaryla se mi do mysli ta "nová doba" - urvi jak urvi ber kde ber, ale mysli jen na sebe. Bydlíme dva roky sami s manželem v novém domě, naše děti jsou už samostatné, za tu dobu se stačilo osazenstvo dost pomíchat, a opravdu nejsou výjimkou udatní 55 s kočárkem a mladou po boku. Tak si jen říkám, až přijde za mužem nějaká ta "křehká a rozkošně bezmocná" se žádostí o jakoukoli pomoc (prý to jde dobře přes auto a opravy v bytě) tak se možná neudržím :-)
září 09, 2010 11:47
wendy : zdraví Linda
Na má víčka nejsou prostředky, mám ten nový byt :-) ale zatím to není tak hrozné, vidím dobře. S odborníkem přes psychiku by to asi taky neklaplo, mám vystudovanou psychologii, i když se jí aktivně nezabývám. Bylo by pro mě těžké to s někým řešit. Napsala jsem sem v návalu černých myšlenek a pod tlakem událostí a to samo mi pomohlo, stejně tak i vaše rady a pochopení. Už se z toho pomalu hrabu a věřím, že nemusí být včechno černé...
září 09, 2010 11:53
Lindo, : Vodoměrka
udatní 55 s kočárkem po boku byli i dřív, i když ne s dvacítkou smilies/wink.gif
Moje babička se narodila, když jejímu tatínkovi bylo kolem šedesátky (psal se rok 1917) smilies/grin.gif
Já vím, je to naprosto od věci, jen jsem ti chtěla napsat, abys to neviděla tak černě... doba vždycky byla nějaká a vždycky byla odlišná od předchozích generací... a vztahy byly dobré i nevydařené... tak hlavu vzhůru
září 09, 2010 12:03
Ze je doba pomerne agresivni : KK
asi neni prekvapeni. I na me je to moc, i kdyz bych vekove mela mezi ty agresivni patrit.
září 09, 2010 12:47
Vodoměrko, : Macesska
pravdu díš, můj táta se narodil, když bylo jeho tátovi kolem 50, a to byl prosím jeho nejstarší syn smilies/smiley.gif
Doba, doba - já bych teda třeba za středověk neměnila. A nejspíš ani za první republiku. Ono to v těch knížkách a filmech vždycky vypadá tak nějak úpravněji a romantičtěji než ve skutečnosti.

Jinak k věci: Čím víc o té scénce přemýšlím, tím víc je mi pána líto. Kterou z vás, dámy, by nadchlo, že se na ni lepí přiožralé individuum, byť mladší a za střízliva přijatelně atraktivní. Za přítomnosti vašeho partnera. Navíc si myslím, že pánové jsou přeci jen povahou lovci a tohle prohození rolí (tedy tvrdý nájezd) je většinou moc do euforie neuvádí a staví je do poměrně trapného postavení.
září 09, 2010 22:39
Macessko, : zdraví Linda
to jsi napsala dobře, myslím, že manželovi to bylo trapné, ale co s tím? Nechtěl být hrubý, musel by ji asi drsně setřást, tak jen vyděšeně koukal a odsouval ji. Já ani tak nepřemýšlím nad tou scénkou, jako se mě dotklo to, že se dnes muži k světu loví jako nesvéprávná zvěř a já jako dlouholetá manželka bych ho snad měla sama poslat do světa. On to totiž není jen názor jedné opilky, setkávám se s tím i u nás v novém bydlišti. Jsme tam dva roky a dost se to tam pomíchalo, leckdo co se tam nastěhoval s rodinou a velkými dětmi vozí kočárek a má mladou bývalou sousedku za partnerku.
září 10, 2010 09:23
semele, říkáš : jednababi
"pokud ti zacne chodit pryc pak zvaz co delas spatne", ale to není vždycky tak. Páneček v jistém věku může začít odcházet i od manželky, co nic špatně nedělá. To už by byl pryč dávno, kdyby se mu doma nelíbilo. Tyhle odchody či odskoky stárnoucích chlapců jsou způsobeny něčím úplně jiným smilies/wink.gif
Lindo, to zjištění, že starý tělo se vzpírá mladýmu mozku, je šok, já vím. Najednou zjistíš, že na běžný činnosti potřebuješ víc času, energie a chuti. Navíc ono to jde v takových jako schodech. Nějaký čas rovinka, pak ostrý skok dolů a zas chvíli plácek pro oddych. Ale na druhou stranu jsem zjistila, že vzhled "bezmocný zmatený stařenky" má svoje výhody smilies/grin.gif Skoro vždycky se najde místo k sezení, s kufrem ti pomůžou, můžeš se ptát dvakrát... a nikdo nemusí vědět, že bys tu cestu ustála, bagáž do vlaku zvedla a informace si našla na netu smilies/grin.gif Dobrý, ne?
září 10, 2010 09:30
Jednababi, tos napsala moc krásne : Eva
s tim starsim telem a mladem mozku....sice mi par let do padesatky jeste chybi, ale uz jsem par schodu taktez zaregisrovala smilies/wink.gif
Jenomue ja fakt moc nechapu ten rozsireny strach zen ze starnuti, mne je v tomto veku fakticky moc dobre a absolutne bych nechtela, aby mi bylo znovu treba 20, 30. V soucasnem veku se sama se sebou i na svete citim rozhodne podstatne lepe, si ten zivot mnohem vice uzivam smilies/wink.gif
září 10, 2010 10:37
No ja, Evi, každý věk má svoje : wendy
na každém je něco pozitivního, já bych za mladý věk teď taky moc neměmila - ale to se taky odvíjí od zdravotního stavu a od nejrůznějších starostí, patnerských, finančních. Proto razím zásadu - carpe diem, pokud to tedy někomu neublíží, a taky nic neodkládat a vážit si každého pěkného dne, protože nic není nanečisto, nic se nevrátí...
smilies/wink.gif
Lindo - držím palce !!!
září 10, 2010 10:48
... : Macesska
"že se dnes muži k světu loví jako nesvéprávná zvěř"
Ale to bylo snad vždycky, ne? Jak muži, tak ženy. Jen u těch mužů to asi nebývalo tak otevřeně okaté. No, a záleží na svéprávnosti zvěře, jestli se ulovit dá nebo nedá.

To ti něco podobného řekla i některá ta nová manželka - bývalá sousedka? Já teda nemám dojem, že by starší rozvedený chlap s dvěma dětmi na VŠ byl finančně nějaká závratná partie, pokud by to zrovna nebyl třeba Kellner.
září 10, 2010 11:14
Po životních zkušenostech zodpovědně prohlašuju, : jednababi
že mi zralý věk vyhovuje víc. Krom výše uvedeného třeba taky proto, že už víceméně nic nemusím. Teda chodit do práce ještě chvíli jo (protože do předčasnýho se mi nechce), ale už jsem jaxi mimo tý honičky s lovem na manžela smilies/grin.gif, dětma, domácí zvěří, kariérou, penězma, bydlením atd. a (snad) mám i jakýsi nadhled nebo vyrovnanost. Fakt je, že mě fůra věcí už nerozhází, beru je, jak přicházejí a možná i proto mě větší maléry zatím míjejí.
září 10, 2010 11:24
Ja bych jen rekla, ze Lindin chlap vypada tak dobre hlavne kvuli tomu, ze zije ve spokojenem vztahu : mila1
a ze si zrejme velmi dobre uvedomuje, co v Linde ma a byl by hlupak, kdyby se hnal do neceho jineho...A ze Linda, az se vyhrabe ze zdravotnich potizi (jsou urcite prechodne a castecne predprechodove), nad sebou jen zakrouti hlavou, jak o svem muzi mohla pochybovat
září 10, 2010 12:42
Macessko, : zdraví Linda
ano, řekla, naříkala, že manžel platí alimenty na syna 15 let a zřejmě si taky není jistá tou "partií", ale zas ty biologické hodiny a on se dal přesvědčit, že ještě má na novou rodinku. Jak to vidí on, netuším, ona prý doufá, že kluk nepůjde studovat, protože teď mají to miminko a ona se nechce omezovat.
Jednababi - taky mě dost věcí nerozhází, ale trochu mě zrazuje to tělo a zaskočilo mě to. Vrásky apod. mě zas až tak netrápí,A máš pravdu s těmi schody, je to přesně tak a doufám, že se zas dostanu na rovinku :-)
mila1 - ano, doufám, že si to i uvědomuje, nic špatného mi nečiní, taky neví o tom, co mě trápí, nerada bych, aby si právě myslel, že o něm pochybuji. I když i po dlouhém soužití nemůžu nikdy o nikom říct, že ho znám na 100%. Samozřejmě pokukuje, ale kdo ne, je to mužský. Já se domnívám, že by novou rodinku s dětmi už nechtěl, ale to pokušení v podobě mladého masa - to už si nejsem tak jistá. No, hlavně pokud už, tak ať se o tom nikdy nedovím.
září 10, 2010 14:28
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]