O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

"OHO NEBO S CHL" - III. PDF Tisk E-mail
Úterý, 14 červenec 2009

 Asi před dvěma roky touto dobou, dalo by se říct dobou prázdninově okurkovou, jsme se tu zamýšleli/y nad „problémem" přímo světoborným: týká se onoho porostu, který nás (některé) zdobí, hyzdí, obtěžuje, který mj. přináší nejrůznější kosmetické serepetičky do našich domovů. Ano, jedná se zase o „ochlupení". Husté, jemné, nenápadné, černé, rezavé....

 

 

 

 

 

     V onom článku před dvěma léty jsme se bavily/i víceméně o ochlupení ženském a o nejrůznějších způsobech, jak je upravit, či se ho totálně zbavit. Dnes, abych vyrovnala skóre, se věnujme naší silnější polovině lidstva.

 

Začnu hned otázkami:

 

 

  •  Líbí se vám chlupáči? Ta masivní svalnatá huňatá hruď (případně záď, ruce, nohy...)?
  •  Uvažujete o tom, že v případě, budete-li se svou milovanou opičkou mít holčičí miminko, že může být po tatínkovi? (Nejspíš ne, žejo.)
  •  Holí se váš přítel? Pokud ano - v podpaží? Či ještě i jinde na těle?
  •  Holí se váš přítel na intimních místech? Pokud ano, překvapilo vás to, nebo to bylo dokonce na váš popud?
  •  Vadil by vám muž, který by (normální) ochlupení (tedy kdekoliv po těle, např. ruce, nohy, hruď) si běžně holil, aniž by byl dejme tomu striptérem, či jiným zaměstnancem, který to má víceméně v popisu práce?

 

(P.S. popud k tomuto tématu mi dala jedna kamarádka, která byla „holátkem" udivena...)

 

 

d@niela

 

 

 

Komentáře (97)add feed
... : mia
Zdeněk Troška vyprávěl na jedné besedě, jak natáčel tuším na hradě Přimda nějakou středověkou scénu do filmu. Hrály zde mj. i lepé, spoře oděné děvy. Milý pan režisér najednou s hrůzou zjistil, že všechny aktérky natáčení mají vyholené ohanbí. To přece ve středověku zásadně nebylo. Celý rozčepýřený dumal, co s tím? A víte co ten lišák vymyslel? Ustřihl si své kadeřavé vousy a nechal je nalepit děvčatům do klína. No řekněte, nejsme my Šumaváci filutové? smilies/wink.gif smilies/wink.gif Jinak chlupatý mužský mi přijde přitažlivější. Určitě bych ho neholila.
červenec 14, 2009 13:37
Troškovy vousy : Loki
Troškovy vousy nalepené v klíně! Ójjojjoj, zase jsem četl co jsem neměl. smilies/shocked.gif
Tohle mi nikdo z hlavy nedostane ani za 100 let.
červenec 14, 2009 14:03
To je asi taky jediný, co se z Trošky kdy : :-)))))
do jakéhokoliv ženského klína dostalo... On přeci na tuto variantu vůbec, ale vůůůbec není
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 14, 2009 14:07
... : Regina
Ja mam teda opacny nazor. Oholeni chlapi se mi libi, a je dobre, ze jich cim dal vic pribyva. Urcite to uz dnes neni pouze vysadou metrosexualu nebo znamkou nejake "uchylky". Holi se i muj padesatilety stryc a pochvaluje si jak je to v lete prakticke.
Sveho muze jsem jemne donutila k holeni podpazi, to uz bere jako normalni vec..ale "tam dole" zatim ne..boji se ze by si ho pak ve sprse chlapi dobirali smilies/wink.gif
červenec 14, 2009 14:08
... : mia
já samozřejmě vím, kam míříte s tím Zdeňkem. Je to perfektní člověk, víc nemám, co k tomu dodat. smilies/wink.gif
červenec 14, 2009 14:14
předevčírem : Ivča
za mnou přišel můj 17ti letý syn konzultovat,jak si oholit podpaždí.Bradu si holí od 13 let,chtěl vědět,je-li technologický postup stejný nebo jiný....Prý už je mu to nepohodllné...trošku mě tím překvapil,ale nepovažuji to za něco divného...Chlap,který se předváděním svého těla neživí,by mi přišel divný,kdyby se celý holil...ale podpaždí,snad i klín bych akceptovala...Jo a bylo dost legtační syna sledovat,jak začaly chloupky dorůstat... smilies/grin.gif
červenec 14, 2009 14:21
opr. : Ivča
legrační
červenec 14, 2009 14:22
v jednom dilu : Regina
serialu Sex ve meste rozebiraji tema obrizky..americke holky se tam podivuji, ze jedna z nich spala s neobrezanym muzem..ze je to taaaak odporne a divne..mluvi tam neco o sharpejovi smilies/smiley.gif))) Inu jiny kraj, ... A stejne to treba bude tady za par let s holenim..ze se na neoholeneho chlapa budeme divat jako na takoveho sharpeje smilies/grin.gif
červenec 14, 2009 14:28
Regino : mia
copak Amerika. Včera nebo předevčírem bylo na Novinkách, že nějaká žena zastřelila svého muže v rámci sexuálních hrátek na indiány. Vzhledem k tomu, že byl o dvacet let starší, se ho možná jen chytře chtěla zbavit smilies/angry.gif
červenec 14, 2009 14:42
... : KK
Líbí se vám chlupáči? ANO ANO ANO
Uvažujete o tom, že v případě, budete-li se svou milovanou opičkou mít holčičí miminko, že může být po tatínkovi? TAK TO JE UPLNA BLBOST, TO ME SNAD ANI NENAPADLO. NE
Holí se váš přítel? ANO, PODPAZI
Holí se váš přítel na intimních místech? Pokud ano, překvapilo vás to, nebo to bylo dokonce na váš popud? NE A BYLO BY TO NEVITANE
Vadil by vám muž, který by (normální) ochlupení (tedy kdekoliv po těle, např. ruce, nohy, hruď) si běžně holil, aniž by byl dejme tomu striptérem, či jiným zaměstnancem, který to má víceméně v popisu práce? ANO, STEJNE JAKO BY MI VADILO, KDYBY TO DELAL TEN, CO TO MA V POPISU PRACE (STRIPTERA SI JAKO PARTNERA FAKT NEDOVEDU PREDSTAVIT)
červenec 14, 2009 14:42
K obrizce : KK
Ano, v USA je to prakticky rutinni zakrok. Ale uz se nekde pise i o negativech. Jsou dokonce stranky, ktere nabizi "restauraci" predkozky.
červenec 14, 2009 14:44
jenom HLUPÁCI si i ještě dnes myslí, že příroda je nedokonalá a je potřeba ji opravovat : toulavej
podle „chytrých“ lidí, kteří ví lépe, jak co má být. A tak lidé ve své hlouposti, pýše i nadutosti opravují to, co příroda vyvíjela miliony let jako to nejdokonalejší, nejoptimálnější, co se osvědčilo v praxi, pro maximální přežití organismu. I když se mění životní styl lidí, jistě jenom hlupák si může myslet, že ochlupení těla nemá pro zdraví organismu žádný pozitivní význam a není proto potřebné.

Nic, co příroda během evoluce s lidským tělem vytvořila, není samoúčelné nebo zbytečné, všechno má svůj hluboký význam. Jenom spousta lidí jej nezná, nerozumí, proč je co a právě takhle. I to slepé střevo nebo mandle nejsou zbytečné, ačkoliv se bez toho dá žít.
Lidé přetvořili krajinu. Ti domýšliví, jako bolševik, si mysleli, že si s ní mohou dělat co chtějí. Rozorali meze, vytrhali křoví, stromy v krajině, malé lesíky, vysušily mokřady, vytvořily přehrady . . .
A dokud to bylo na „snesitelné“ – pro celek neovlivňující - ploše, nic se jakoby nedělo. To je jenom utvrdilo v jejich pravdě, že si mohou s přírodou dělat, co libo. Až když se to ucho utrhlo – překročili snesitelnou mez, s překvapením zjišťují, majíce mezi sebou samé vzdělance, že získané vědomosti jim nepřinesly MOUDROST, proč se co děje a neděje, proč co má nebo nemá být.

A tak s překvapením zjišťují, že si staví domy né v záplavových zónách, ale na dně rokle, kudy poteče mnoho vody, až jednou hodně zaprší. Že móda snědé opálené kůže je hloupá, protože způsobuje rakovinu kůže. Že móda krátkých triček je na zimu hloupá, protože se ničí ledviny. Móda jehlových podpatků také, protože se ničí kotníky. Také vyholení hlavy je volovina. Ty vlasy mají svůj význam, když nevypadou samy.

Takže i ochlupení nenarostlo zbytečně. A tím nemyslím fakt, že na jeho odstraňování se po celém světě vydělávají miliardy a pro angažující se firmy je to úžasný nekonečně trvající business, pro jehož pokračování udělají cokoliv, aby v tom bohulibém počínání lidé i nadále pokračovali. Lidé přes svou vzdělanost, jsou stále naivní a důvěřiví, snadno si nechají namluvit, že to a to je pro jejich život to nejvhodnější, co mohou pro sebe udělat.

A majitelé holících strojků a odtrhávacích náplastí a vosků se jen tiše usmívají lidské hlouposti . . .
Teď nevím, nebylo to moc krátký? :-)))

červenec 14, 2009 16:54
zcela souhlas!!! : d@niela
jo, nejvýnosnější obchod byl vždy založen na lidské hlouposti :-).
A tak např. - děti mají papírové plenky třeba do pěti let...

Jé, a co těch všech vynálezů na zhubnutí, proti celulitidě, na růst vlasů... na zvednutí poprsí a jeho růst... na prodloužení pánské ozdobičky, a vůbec na zvýšení její funkčnosti ...
atd. atd. - jo, toho by se dalo napsat, obrovské seznamy věcí, bez kterých bychom se docela dobře obešli a mnohdy byli spokojenější a zdravější - jen zas plno jiných by nemělo své velké dlouhé penízky. smilies/wink.gif
červenec 14, 2009 17:25
no tak aspoň že občas někdo souhlasí :-))) : toulavej
Danielo, něco jsem ti poslal na čtení, na pokoukání až zítra :-)
červenec 14, 2009 17:43
toulavej a Dani : mia
taky s Vámi beze zbytku souhlasím. Dneska ta křečovitá snaha po dokonalosti už mi přijde jako pěkná kr..a. Už nestačí být zdravý a kdo nechce vypadat v padesáti na třicet tak je out. Vemte si jen job lékáren, kolik prodeje tvoří tyhle zbytečnosti. Lidi kupujou drahá kola, platí za fit centra a přitom že by se hejbli a uklidili kolem paneláku to ani náhodou. Včera se tu psalo o ovoci - já si třeba myslím, že člověk by měl nejvíc jíst to, co vyroste v našich zeměpisných šířkách. Ale česká jablka nebo mrkev už nefrčí.
červenec 14, 2009 17:43
no, já si myslím, : alena puntíkovaná
že pokud toho člověka opravdu milujete a je vám s ním dobře a jste s ním šťastná, tak klidně může vypadat jako gorila. Ve vaších očích je krásnej. A chlap, kterej příliš dbá o svou "krásu" je přinejmenším podezřelej. /čímž rozhodně nemyslím fakt, že se denně meje a čistí si zuby/
červenec 14, 2009 18:04
Kolemjdoucí, mio, Dani.... : Iris
také nesouhlasím s absolutním vyholováním, ačkoliv se sama holím - je to společensky nutné. Alespoň do doby, než bude zase normální to, co je normální.Dnes jsem na reklamním filmu jedné zkrášlující firmy viděla, jak se napřed laserem odstranilo v podpaží ochlupení do mrtě a navždy, a pak v dalším reklamním snímku zničili v podpaží nežádoucí potní žlázy botulotoxinem.Tak ano, lidé neškrábou, nestraší, nepotí se a nesmrdí - ale asi to není podle řádu přírody. Když například potní žlázy mají určitou detoxikační funkci a podobně.
No neumíme poslouchat, jsme něco víc my lidé, tak dobře nám tak.

A k dotazům - jsem holt generace, které si líbí klidně chlupatý chlap, jen snad pokud by to bylo přes míru a už spíše jako vada, pak by se to mohlo nějak korigovat. Kdyby se mi chlap (..kdybych nějakého měla...) bez varování oholil do hladka, šokovalo by mě to asi nepříjemně. Pokud by už přišel do mého života oholený a milovala bych ho, jak píše Alena, tak by mi to třeba nevadilo, nevím.....

Jinak jsem dcerou velmi chlupatého táty a ta dispozice se asi dědí. Ale je rozvržená naprosto žensky, takže se nic neděje. Jde to shodit, když se to holt musí.....

Pa I.
červenec 14, 2009 19:23
Iris : mia
zdravím smilies/wink.gif
červenec 14, 2009 19:52
milá mio : Iris
i já Tebe děvče, jen ten strejda zatím není, asi si dovoluje smilies/wink.gif
Já mám teď také dovolenou, kterou naopak využiji k tomu, abych byla častěji na Kudlance, pa I.
červenec 14, 2009 20:34
Přidávám se k Toulavýmu, : u_jitka
jedna věc mi však vrtá hlavou. Asi už to v životě, vzhledem k svému věku, nevyzkouším, ale nedovedu si představit pána, který si dnes ráno svou hruď (či jinde)nestihl hladce oholit a má tam dvoudenní strniště. Zatímco na tváři to může vypadat chlapácky, jinde to musí být brrr...
červenec 14, 2009 20:43
aj ja sa pridavam : Sipik
Nepacia sa mi oholeni chlapi. Pod pazuchami OK, ale inde, nie nie. A take dvojdnove strnisko na tvari, to je uplne sexi. Teda vacsinou. Na chlapskej ;-)

červenec 14, 2009 23:38
U mužů se mi líbí oholené podpaždí, a je to i hygieničtější. Taky se mi líbí, když chlapi používají antiperspirant. : Myška
A jinak? Úplní medvědi se mi nelíbí, a ani holátka po celém těle.
Na druhou stranu, když se budeme mít rádi, je jedno, jestli je zarostlý nebo oholený.
červenec 15, 2009 08:21
Souhlasím plně s toulavým : wendy
všechno má svůj účel. Nejen třebas obočí...a lidi se nechají zblbnou velice snadno. Někdy.
Jen na okraj k těm rozooraným mezím v minulém režimu. No, ony se dnes zase rozorávají, protože prý dotace od EU se dostávají až od určité výměry, na malé nic...zatracená EU, co ?
To s tím Troškou jsem taky slyšela, naprosto super. To je takové sluníčko ten človíček.
smilies/wink.gif
červenec 15, 2009 09:14
Já už nejsem nejmladší, : Milene
tak pro mne chlap, který si holí prsa nebo dokonce něco jiného, kromě obličeje je naprosto nepředstavitelný. Asi bych si zvykla, že si holí podpaží. Vlízt do koupelny a vidět ho, jak žiletkou brázdí hruď, je pro mne naprosto úděsná představa, dokonce směšná. Že by si holil třeba i nohy? Vždycky se mi asi líbili chlupatější typy, asi mi to přijde mužnější. Ale jak už bylo řečeno několikrát, vpodstatě na tom nezáleží. Hlavně aby se neholil. Já sama to dělám velmi nerada. Ale je to u ženských asi nutnost.
Ale protože mám spoustu kamarádů mlaďochů, tak vím, že názory mladé generace jsou jiný. V podpaží se holí celkem často. Myslím, že někteří i intimnější partie. A naprosto s přehledem říkají, že holku, která by nebyla dole ale dost podstatně vyholená si nedovedou vůbec představit.
Tak že další generace dohola, dohola. smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
červenec 15, 2009 09:58
No staří národové se taky vyholovaly : wendy
a takový císař nebo sultán by se na nevyholenou taky ani nepodíval, oni by mu ji ani takovou nepřinesli, to by byl malér a práce pro kata.
A nepřipomíná vám to trochu pedofilní záležitost ? Že jako ještě malá = neochlupená...
smilies/wink.gif
červenec 15, 2009 10:05
wen : mia
těžko říct, co takovýmu sultánovi běží hlavou? jinak se mi vybavily líbezné Menzelovy Postřižiny, tam se všechno zkracovalo a teď se zas vyholuje. U nás dam to chápu, hygiena, estetičnost, u mužskýho vyholené maximálně podpaží.Ale asi jak píše Milene jiná generace si zavede svoje zvyklosti. Je fakt, že třeba první minisukně kdysi vyvolaly taky pozdvižení.
červenec 15, 2009 11:08
toulavej a ostatni : dexx
No dovolil bych si něco říci k té přírodě. Pokud přijmeme nejpravděpodobnější evoluční teorii, pak tendence v ochlupení jsou jasné. Snižuje se. Pokud teda chceme zůstat přírodní, nesmíme se oblékat a využívat další civilizační vymoženosti. Pokud tak činíme, jdeme s vývojem v této oblasti ruku v ruce a není třeba to až tak radikálně soudit. Holením i těch zbytků jen malinko předháníme v kvantitě směr evoluce, který je ale jasný. Navíc úprava porostu na určitých místech se stala výlučně doménou estetiky - vlasy, vousy... (že jsou kadeřníci a holiči už dlouho nikoho nepohoršuje0 - přitom na nohách a intimních místech jde o totéž, tedy postupně se stávají doménou estetiky a to z větší části soukromé (jen pro partnera). Nevidím na tom ale vůbec nic divného.

Já, dělám-li partnerce orální sex, mnohem radši lížu hladkou kůži než spoustu chlupů. Což ona při orálním sexu má splněno jaksi automaticky, přímo na penisu chlupy nerostou, takže její kontakt a kontakt žen s chlupy může být už odpradávna minimální. Ne tak kontakt mužů. Chvála Bohu aspoň za tenhle pokrok....

Vyholení nad genitálem už pak považuji za zcela vizuálně estetickou věc, chce-li někdo vypadat jako dívenka, jistě to dokáže, chce-li někdo jako žena, také to dokáže. Vůbec to nezáleží na míře péče. Analogicky pánové u svých vousů a plnovousů, platí tam IMHO společensky tytéž pravidla a nikdo se nepohoršuje nad holobrádky, ba naopak, hladké oholení je bráno jako jedna z elegantních úprav. Stejně tak pouze knír či pouze bradka. Jediný rozdíl je tak v soukromí opečovávaných míst.

červenec 15, 2009 12:03
...její kontakt a kontakt žen obecně... : dexx
je opravená verze části předchozího textu.
červenec 15, 2009 12:10
Dexxi, : Míša šíša
děkuji ti za výklad, jak se to má s tou přírodou. :-)
Patřím taky mezi ty hloupé, pyšné, naduté a domýšlivé, kteří si dovolují "opravovat" přírodu, tj.nepřespávám v jeskyni, neodívám se do zvířecích kůží a nerozdělávám si oheň tím způsobem, že čekám na to, až blesk zapálí nějaký strom. smilies/wink.gif
červenec 15, 2009 12:29
V souladu s moudrou přírodou : Ouvej
si, pane Toulavej, jistě také nestříháte vlasy, a zvláště pak nehty na rukou a nohách.

červenec 15, 2009 12:41
:-) : Míša šíša
Samozřejmě že ne. Nehty si obrušuje o kůru stromů, případně okusuje. smilies/grin.gif
červenec 15, 2009 12:46
Vlasy si stříhat nemusí : wendy
má-li je pěkně upravené, jen zastřihávat konečky. Nakonec chlupy nedorostou do takové délky jako vlasy, takže řešení není totožné. Nehty - to je nutnost, pokud se neolámou, nemohli bychom s přerostlými drápy normálně fungovat. Tak.
smilies/wink.gif
červenec 15, 2009 12:48
dexxi : mia
nejsme žádní neandrtálci. Myslím, že jak žena, tak muž by měli o sebe pečovat po všech stránkách, ale nic se nemá přehánět. Mně osobně třeba dost vadí, jak se lidé oblékají. I teď v létě tmavé barvy, málo žen nosí sukně a šaty, bižutérii. Co je platné vyholení, když se mladá holka ohne a nechutně jí vykukují tanga. V zimě těch rozdrbaných nohavic,nasáklých sněhem s kterými se vymetají ulice, přitom by stačilo kalhoty zkrátit. Občas polehávám v nemocnici a je s překvapením,jak dámy s nalakovanými nehty a půlkou drogerie v taštičkách mají zaprané spodní prádlo, ručník, že by ho vzal člověk tak na podlahu. A taky nikomu nedávám přednášky.
červenec 15, 2009 13:22
Jsem živočišný typ, : mamča
nic lidského mi není cizí. Chlupatej chlap je O.K., pokud má fousy, tím líp ! smilies/cheesy.gif
Chlapská "holátka" uměle vytvořená, mě neoslovují.

červenec 15, 2009 13:41
Třeba testosteronový Bronson nebo Brosnan, že. : wendy
Taky se mi líbí víc než třeba takový DiCaprio, a to ani kdyby byl starší. Připadá mi zženštilý.

smilies/wink.gif
červenec 15, 2009 13:55
wen : mia
mně teda Banderas, co jsem o něm tuhle psala a pak samozřejmě Robert Hossein z Angeliky. Ze slováků Dušan Jamrich, Štefan Kvietik, ale už jsem je dlouho neviděla. Z našich dřívějších herců Gustav Nezval, Svatopluk Beneš. Teď Vláďa Kratina a Vlastimil Harapes. Nesnáším Petra Novotného a Bolka Polívku, i když Polívka v roli kněze ve filmu Vladimíra Michálka , název mi teď vypadl, hraje fakt špičkově.
červenec 15, 2009 14:08
Mio, : Míša šíša
"Zapomenuté světlo".
červenec 15, 2009 14:11
Míšo : mia
dík. Je to ono, světlo jsem věděla, ale jaké ne. I Veronika Žilková tam podala fantastický výkon.
červenec 15, 2009 14:15
holátka : dexx
bronson v Sedmi statečných v jedné pasáži filmu seká dřevo svlečen do půli těla a pokud si pamatuju, na tváři neměl ani jeden delší vous. Tělo měl taky hladké, pokud mě paměť neklame... což se mohlo stát, viděl jsem to naposled před pár lety.

Harapes pak ve Velrybě a v polepšovně hraje baleťáka a je taky úplný holátko - jak hruď, podpaží, tak vousy.

IMHO herci jsou vůbec irelevantní případy, mají (potřebnou pro film) úpravu zevnějšku v popisu práce...

Jen je vidět, dle jakých skutečností se zde posuzují jaké jevy :-)))
Zjevně vůbec nezáleží, o jakém tématu se vede řeč, jaké příznaky řadí toho či onoho do té či oné kategorie.

Nakonec je všechno jedno, důležitý je finální pocit... ;-)))
červenec 15, 2009 14:22
heleď Dexxi : mia
chci vedle sebe člověka z masa a kostí, který má charisma a který je sám sebou a o tom to podle mého je. Jak říkávala moje maminka "když se všichni svlíknou do naha, já to neudělám jen proto, abych byla jako ostatní". smilies/wink.gif smilies/wink.gif
červenec 15, 2009 14:36
. : Míša šíša
Zrovna nedávno jsem náhodně mluvila s jedním cikánem, který měl chlupatá záda (byl v tílku), ale ty jeho chlupy měřily normálně tak 7 cenťáků. Ten měl teda hodně velký charisma smilies/grin.gif
červenec 15, 2009 14:48
Míšo : mia
smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 15, 2009 14:52
Hele dexx my tady nejsme žádná rozřaďovací komise : wendy
a toto téma je volnější. A co? Bronson ze 7 je velký sympatický chlap se spoustou vlasů a knírem, a určitě má vlasy i v podpaží...neber to tak tragicky.
Míšane ty seš teda číslo. Charisma tolik centimetrů, to by se mnou asi praštilo.

smilies/wink.gif
červenec 15, 2009 15:01
wen : mia
je vidět, že Míša už má prostě některý míry v oku smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 15, 2009 15:06
dexxi, bude to delší kvůli šíři námětu . . . :-) : toulavej
věc s holením se má následovně, abychom si ujasnili, CO je na holení – odstraňování vousů, chlupů ŠPATNĚ, co lidé jako ty zřejmě nepochopili. Nejsem doktor ani biolog, tak nevím, proč lidé mají méně ochlupení než lidoopi, ze kterých jsme se možná na základě NĚJAKÉHO PODNĚTU vlivem evoluce vyvinuli. Úvaha, že je to vlivem oblékání, umělou izolací těla, nebude přesná. Lidé obecně mají malé ochlupení oproti zvířatům i když někteří jsou nazí na rovníku a někteří oblečení na severu. Takže, oblečení v tom nebude to podstatné.
Násilným vyholováním kůže dochází k velkému opakovanému poškozování jejího povrchu. Takže – lidé na jedné straně se cpou vitamíny, sportují, zdravě se stravují, aby si prodloužili život a byli zdraví. Aby měli vytvořenou imunitu, která chrání tělo. A přitom si ve své hlouposti dobrovolně poškozují ten obal, který je chrání před bakteriemi a narušují tu těžce budovanou imunitu jejich těla. Zdravé tělo musí neustále záplatovat ta drobná poškození kůže, neustále vytvářet nové buňky a na to spotřebovává část energie. Nedá se sice změřit, o kolik si tím krátí život, ale je pravděpodobné, že ano. Četl jsem, že podle některých studií to může být rozdíl i 4 roky. Vytváří svému tělu dobrovolně nevědomky neustálý stres. A ten stres se sčítá a když přijde vážná nemoc, každý zbytečný odběr energie může mít pro organismus fatální následky. To ale není nikde vidět, nedá se to změřit, takže pro většinu lidí to ani neexistuje.
S tou „neškodnou“ úpravou vlasů se to má následovně. Asi tak před pětatřiceti lety, když jsem byl ještě mnohem hloupější než dnes, protože nebyl nikdo jako toulavej, kdo by mně objasnil základní jednoduché principy, jak funguje život a svět, byly vlasy středobodem mého života. Chtěl jsem je mít dlouhé, ale bolševik mě přinutil je mít krátké. A tak alespoň o prázdninách byly delší, s neuvěřitelnou vrstvou lybaru, aby měly žádané vytvarování. A to svinstvo lak nebyl jenom na vlasech, ale i na kůži. Výsledek – dnes mám pěknou pleš, tam, kde býval lybar :-) Asi se to nedá dokázat, že je to jeho výsledek, ale já myslím, že je. Takže, dnešní „úpravy“ a barvení vlasů jsou v očích většiny neškodné a jenom estetické, ale možná za pětatřicet let ti, co jim je dnes kolem dvaceti zjistí, že tak neškodné to tenkrát nebylo. Ani ta alergie nebyla před padesáti lety příliš známa . . .
červenec 15, 2009 15:27
. . . : toulavej
Před pár lety bylo nemyslitelné dlouho kojit, protože přece v sunaru je to to nejlepší, co lidé vymysleli a kojení byl přežitek. Dokonce to bylo „vědecky“ potvrzeno, že umělá strava vytvořená tak, jak je to optimální z vědeckého hlediska, je lepší, než mléko od matky .-))) A dnes je možná třetina populace alergická a nikdo neví, proč. Vymysleli se jednorázové kalhotky místo plen a tělo ztratilo přirozené instinkty proti močení, když je pořád v suchu. Před pár lety bylo nemyslitelné, aby se dítě nekoupalo každý den. Odporovalo by to hygieně :-))) Dnes se přichází na to, že přílišné odmašťování kůže je hloupé a hygiena s tím nemá co dělat. To holení je analogie. Ovšem, v méně častém koupání dětí není schováno tolik peněz, jako v neustálém pravidelném holení celého lidstva. Proto je společnost hloupých lidí manipulována k tomu, že je společensky neúnosné se neholit. A protože u mužů už se to nedá nijak výrazně rozšířit, přišly na řadu ženy – polovina lidstva, potenciální dvojnásobek zákazníků. A ženy jsou dobří zákazníci, zákaznice. Dobře se jim dá namluvit, že něco musí koupit, nějakou službu musí využívat, protože je to MODERNÍ, MÓDNÍ . . . Tak teď je módní se vyholovat a je to zdůvodňováno estetikou a hygienou . . . U mužů, na kterých se v době módy krátkých vlasů nedá tolik vydělat úpravou vlasů (šampon ap) je další možnost prodeje vyholování vlasů. U žen móda vyholování hlavy by neprošla né z estetických důvodů, ale proto, že vlasová kosmetika je obrovský business, který by vyholování nemohlo nahradit. Tak proto.
červenec 15, 2009 15:45
. : Míša šíša
...když jsem byl ještě mnohem hloupější než dnes, protože nebyl nikdo jako toulavej, kdo by mně objasnil základní jednoduché principy, jak funguje život a svět...

a v návaznosti
Asi se to nedá dokázat, že je to jeho výsledek, ale já myslím, že je.


Jestli tohle čte NČ, tak se musí osypávat smilies/grin.gif
červenec 15, 2009 15:47
Ouvej, jistě by mně nedalo velkou námahu tě zesměšnit, kdybych chtěl. : toulavej
Není to však potřeba, neboť to děláš ty sám/a a dobře. Vlasy si stříhám přiměřeně, tam, kde je ještě mám. Nepsal jsem nic proti stříhání, ale vyholování. Já v tom vidím rozdíl. A stříhání ať už nehtů nebo vlasů nebo chlupů má pro tělo stejnou váhu – neubližuje mu to. I nehty si stříhám, protože i když chodím pravidelně do práce lesem, nemám tolok času, si je obrušovat o kůru stromů. U nás ty železné nerostou . . .
červenec 15, 2009 15:54
toulavej, pěkná konspirační teorie :-) : dexx
k tomu můžu říci jen to, že v době, kdy jsem ještě o ekonomických aspektech holení (řeknu to narovinu) genitálu žen neuvažoval, páč se mě nijak netýkalo, jsem neochlupené přirození vnímal
1) jako příjemnější (nemáte při orálu neustále plnou pusu chlupů, mnohem přesněji můžete plnit přání partnerky - přesnější dotekové i vizuální korekce :-D ...)
2) mnohem více erotické (tak tohle je jen pocit, každý to má asi jinak...)

Ačkoli můžu být výjimka, nepředpokládám to, takže si dovolím vyvodit ten závěr, že nabídka přostředků k odchlupování dámského genitálu vznikla až s poptávkou, nikoli jako diktát byznysu.

Je ovšem možné, že byznys a jeho tvůrce už na to pak navázali a snaží se běh vecí řídit ku svému prospěchu.

Obávám se, že lidé si snaží dělat život příjemnější a ve své vetšině usoudili(zcela podvědomě, vědomě o tom neuvažují až tak do důsledku), že tohle je cesta k příjemnějšímu životu, podobně jak to usoudili u spousty dalších škodlivých (s latencí projevu a nízkým průběžným projevem - příjem cholesterolu v chutných jídlech, časté koupání, nevhodné odívání atd... atp... a mohl bych pokračovat).

S následným zjištěním škodlivosti a její míry pak podle uvážení korigují své jednání, či dělají něco proto, aby zmírnili důsledky.

Třeba se dočkáme toho, že se zase necháme zarůstat, protože pochopíme, že nebezpečí odchlupování je velké a nestojí to za to zpříjemňování života, co ja vím?

Jen vím, že třídíme odpad, silně omezujeme používání freonů, vymýšlíme elektromobily a auta na stlačený vzduch, protože to jsou oblasti, kde hrozby posuzujeme jako velké a jsme ochotni z komfortu slevit, či vyvinout úsilí na zmírňování dopadů...

Uvidíme, jak to dopadne v odchlupování, ale moc bych na návrat zarostlých podpaždí a pipinek nesázel...

červenec 15, 2009 16:18
Nesázel ? : wendy
To si Římané říkali možná taky...ale co, proti gustu žádný dišputát.
smilies/wink.gif
červenec 15, 2009 16:22
Přidám své polínko- : saffron
aniž bych řešila přírodu či evoluci, tak prostou zkušeností se všemi variantami a tím, co se mi líbí, jsem se dopracovala k holení podpaží, nohou a decentní úpravě klína. Není nutné volit jen variantu ohne nebo mit..jde to příjemně skloubit tak, že je klín upravený a přitom nejsem jak tříleté batole:-). U mužů ocením (tzn., že to není podmínka) oholené podpaží a upravený klín (což nemusí znamenat vyholený, ale opět ta příjemná kombinace obojího).Nikdy jsem nebyla přitahována zarostlými hrudníky, ale teď mi hormony plaší jeden, který je jak medvěd - tak jsem sama zvědavá smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 15, 2009 16:31
No jo : Milene
každá doba má jiné estetické normy. Moje kamarádka už taky chodí na depilaci rukou. Protože se jí to líbí. smilies/undecided.gif A Ernest Hemingway si prý lepil chlupy na prsa, aby vypadal mužněji. Holá prsa nebyla v módě. smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
červenec 15, 2009 16:39
saffron : mia I
ráda slyším, že jsi se zamilovala smilies/wink.gif jinak představa,jak si chlap holí klín a v tom zvonek, on se lekne a šmikne .. mi přijde groteskní smilies/wink.gif
červenec 15, 2009 16:43
lidstvo se pohybuje po spirále, : toulavej
za určitý cyklus je na stejném místě, jenom trochu posunuto v čase a vývoji. Když přivezli z Ameriky tabák, ti první kuřáci byli považováni za spolčence ďábla. Potom to byla móda ve třicátých létech 20.století, patřilo k dobrým mravům v lepší společnosti, aby dámy ve špičce elegantně kouřily v kavárně. Za padesát let s přibývající rakovinou plic ani mocné tabákové firmy nezabránily tažení proti kouření. Moc pochybuju, kdyby nebyl takový počet mrtvých na rakovinu plic, že by dál nebylo moderní kouření. A tak si dovoluju tvrdit, že s vyholováním to bude podobné. Zatím tu není ta „rakovina“ – důvod, proč rychle změnit hloupé chování lidí. Takový důvod přichází náhle, bez varování. I nevázaný sex v šedesátých létech a promiskuita celkem rychle pomíjí, když se objevilo nebezpečí AIDS, vir HIV. A vzal se tu zčista jasna . . . Také lidem se nevázaný sex líbil, jako dnes vyholování . . .
Pohladit ženě nohu s jemnými chloupky, je příjemné stejně, jako když je vyholená. Ale, už jemňounké „strniště“ na noze je velmi na dotek nepříjemné, pichlavé. A když s holením začneš, je návrat velmi těžký. To jsou ty nerozumné začátky, které lidstvo dělá stále. Musíme třídit odpad – PET lahve, ale před dvaceti lety neexistovaly a nikomu to nevadilo, život bez nich nebyl méně kvalitní. Teď řešíme, co s tím odpadem, který OPRAVDU nemusel existovat . . .
červenec 15, 2009 17:05
Míšo, jistě znáš skvělý film Forest Gump. : toulavej
Je tam jedna hláška, moc nerad ji zmiňuju v souvislosti s tebou. Nepřišel jsem na to, proč tě tak dráždí, když lidé říkají pravdu, že nejsou hloupí. A tuhle informaci mají podepřenu mnoha zkušenostmi, že platí. Proč ze sebe dělat hlupáka, když tomu tak není. ( Já vím, ty si to nemyslíš – to je to rozdílné vidění věcí, chápu :-) )
červenec 15, 2009 17:09
toulavej : Kamila
neuraz se, ale lidi si dělají názor na to, kdo je chytrý a kdo ne z projevu a ne z toho, zda to o sobě někdo prohlásí. Malá poznámečka - jistě pro to máš dobrý důvod, ale ta slova psaná velkým písmem mně osobně vadí (třeba jsem výjimka)... mám dojem, že nám chceš věci vykládat po lopatě smilies/wink.gif
červenec 15, 2009 19:00
... : Macesska
Ženské holení přicházelo asi vždy s ideálem jemné, bezbranné, "mláděcí" ženy, který je v módě i teď. Podle něj by měla žena nést rysy holčičky - velké oči, dlouhé nohy i absence ochlupení, což se po ženách vyžaduje, jsou znakem dětství. Nejspíš tím máme vyvolávat v mužích ochráncovské pocity (mláďátka má každý rád).
A aby se mi líbilo, že ve mně chce chlap vyvolat ochranitelské pudy a působit bezbranně...no dovolte smilies/smiley.gif

Nepochybuji, že tyhle trendy módní průmysl podporuje, ale pokud nastoupí jiná móda, tak se přizpůsobí - dovedu si představit preparáty na bujný růst vášnivých chloupků smilies/smiley.gif
Konec konců před válkou nebyly reklamy na UltraSlimy, ale na bonbóny, po kterých se ženy krásně pravidelně zakulatí ve všech partiích...


červenec 15, 2009 20:26
dexx : Sipik
Jej, tak Teba by som za milenca nechcela.
červenec 15, 2009 22:57
Macesska : Sipik
To je mily popis smilies/cheesy.gif Len aby sa chlapci nedivili, ked take babatko otvori papulu smilies/grin.gif
Ja som este pred par rokmi mala nielen dlhe nohy, velke oci a blond vlasy, ale aj taky slovnik, ze medzi kocismi sa podla mojich kamaratov hovorilo, ze "fuj, Ty nadavas ako Ruzenka". Nemyslim ze ma niekto niekedy mal potrebu chranit smilies/cool.gif
červenec 15, 2009 23:03
jak jsem řekla, : alena bodka
budete-li chtít na něm hledat hnidy , pak vám bude vadit, že se holí, když se holit bude, a bude vám vadit, že se neholí, když se holit nebude.Bakliže ho budete milovat a budete se na něj dívat "skrz srdce" - pak si nějak ani nevšimnete, že dotyčný vypadá jako cromagnonský lovec a sběrač
červenec 15, 2009 23:28
Tak konečně vím, proč je fůra chlapů plešatých - protože používali v mládí Lybar :-). : Myška
Já si myslím, že by si měl každý se svým tělem dělat co chce - holit, depilovat, nebo se na to vykašlat, a být "přírodní".
Ale já si nedovedu představit neoholit si podpaží, nohy, nebo si neupravit klín. Kdybych to nedělala, připadala bych si blbě. Stejně tak blbě bych si připadala, kdybych nepoužívala mýdlo (sprchový gel), antiperspirant, pleťovou vodu a krém.
Je to o určitých standardech.
A taky o tom, že oholené podpaží a klín se daleko lépe udržují v čistotě než bobr. Hlavně v létě je to dost rozdíl.
červenec 16, 2009 07:37
Tak to budu plešatá taky.... : wendy
řekněte mi ale ženy-holonožky, když si z nějakého důvodu ty nohy neoholíte včas, tak to pak máte na nohách takové to pichlavé strniště, ne ?
smilies/wink.gif
červenec 16, 2009 07:45
No ono to strniště na nohách nijak nepíchá, není to jak fousy, : Myška
protože chlupy na nohách jsou jemnější.
červenec 16, 2009 07:48
Aha, tak to jo : wendy
já že si je neholím mám jen pár hebkých světloučkých chloupečků co nejsou ani vidět...
smilies/wink.gif
červenec 16, 2009 08:45
Myško, to strniště na nohou mě fakt píchá, ale možná jenom mě. : toulavej
Možná proto, že jsem tak jemnej člověk :-) Jinak podle tvé logiky snadného udržování vyholeného těla máš jistě i holou hlavu v létě. Určitě se pak udržuje v čistotě lépe.
červenec 16, 2009 09:01
toulavej, holou hlavu nemám. Na to nemám ani věk, ani sebevědomí. Ale vlasy mám krátké poměrně dost. : Myška
Kdybych byla chlap, tak holou hlavu s největší pravděpodobností mít budu. Líbí se mi to. Třeba Bruce Willis, tomu to vyloženě sluší a je neskutečně sexy. Nebo Ben Kingsley...
červenec 16, 2009 09:20
wendy : Milene
pár světloučkejch skoro neviditelnejch na nohách ti upřímně závidím smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif. To bych brala, Hned by bylo o jednu starost míň. Mne to holení fakt nebaví. smilies/angry.gif smilies/angry.gif Tak to jsem si je tak povzdychla a večer to půjdu zase voholit, páč teď nosím sukni. smilies/wink.gif
červenec 16, 2009 09:23
Toulavej, : Míša šíša
Foresta znám moc dobře. Nevím, kterou hlášku v souvislosti se mnou máš na mysli, ale v souvislosti s tebou mě napadá hláška "Pro hlupáka každý hloupý". Kdybych totiž měla spočítat, kolikrát jsi ve svých příspěvcích napsal o tom, jak jsou lidé kolem tebe hloupí, byla bych tu asi do večera.
No, klidně si mysli, jak jsi chytrý, já ti to tvé sebevědomí neberu, jenom si domnívám, že v tomhle stadiu je to sebevědomí až nezdravé. Jinak bych tě ještě chtěla upozornit, že ta velká moudra, která nám tady vykládáš a případně zdůrazňuješ velkými písmeny, jsou pro nás zcela triviální informace, které jsme získali už někdy v pubertálním věku. Že ty to v tom svém věku považuješ za nějakou svoji geniální myšlenku, to je skutečně tristní.

K té tvé otázce, proč mě tak dráždí, když lidé říkají pravdu, že nejsou hloupí. Mě nedráždí, že to o sobě říkají. Mě dráždí, kde berou tu jistotu, že je to ta pravda.
červenec 16, 2009 09:36
Míšo, šíšo, moc pěkný : Eva
smilies/wink.gif
červenec 16, 2009 11:05
Míšo, na pošťuchování nemám čas, hlášku jsi poznala správně. : toulavej
To, jestli je něco pravda, zjistíš na základě zkušeností. Že je něco horké, když se spálíš. Že je někdo chytrý tak, že jeho vědomosti jsou pravdivé, fungují a názory se vyplní, když se podle nich zařídíš. Že je hloupý stejně tak, v opačném gardu. Já podle mých vědomostí a názorů, podle nichž se chovám mám ověřeno, že hlupák nejsem. Ale vím, že jsou i mnohem chytřejší lidé než já. Stačí nazývat věci pravým jménem a bude svět lepší, protože čitelnější pro lidi, kteří nemají ten dar rozeznávat dobro a zlo. Je-li někdo lhář, pak LŽE a nikoli, že NEMLUVÍ PRAVDU. Silnice se nestaví za FINANČNÍ PROSTŘEDKY, ale za PENÍZE. Finanční prostředky mohou být i akcie a za ty se silnice nestaví určitě. Takže já hloupost nazývám hloupostí a hloupé lidi hlupáky. Ale, není to nic opovržlivého, žádná nadávka, jen označení. I já jsem občas hlupák, někdo mě napálí, doběhne, něco jsem nedomyslel. A nevadí mně, že mě někdo za hlupáka označí, protože jsem se v tom momentu jako hlupák choval. Nejsem nijak domýšlivý, že hlupák nejsem a nedívám se svrchu na lidi, kterým nebylo dáno, jako mně. Každý jsme nějaký. Ale nebudu dělat ze sebe hloupého jenom proto, že v Čechách se nosí falešná skromnost, nevyčnívat, dělat ze sebe hlupáka.
Teď to zase vypadá na polopatickou přednášku, jenže jsi chtěla vysvětlení . . .

Kamilu nepotěším, když jí můj styl psaní vadí. I mně občas někdo a něco vadí a tak to musím vzít jak to je a nebo nebrat. Říká se tomu tolerance a není to míněno jako poučování, ale jako VYSVĚTLENÍ. Říkat věci jednoduše, po lopatě, je mým cílem u věcí, kde si přeju, aby je co nejvíc lidí pochopilo. Protože dle mých zkušeností i podle mě i velmi jednoduché věci nejsou mnoha lidem jasné, srozumitelné a nepochopili je. Proto je potřeba věci PODSTATNÉ zdůraznit. Kamila má tedy „smůlu“, že mezi hlupáky nepatří. Nebo štěstí? Toť otázka . . . :-)

červenec 16, 2009 11:31
. : Míša šíša
Teď to zase vypadá na polopatickou přednášku, jenže jsi chtěla vysvětlení . . .


Ne, nechtěla.
červenec 16, 2009 11:52
Míšo, POCHYBNOSTI si žádají objasnění, VYSVĚTLENÍ . . . : toulavej
". . . Mě nedráždí, že to o sobě říkají. Mě dráždí, kde berou tu jistotu, že je to ta pravda." (9.3smilies/cool.gif

. . . i učinil jsem tak.
červenec 16, 2009 12:05
ne, žádnýho smajlíka nepoužívám, neb to neumím : toulavej
a nerozeznám, co který má představovat.
červenec 16, 2009 12:08
Jo, a jóóó : Míša šíša
Ach, já hlupačka!
V tom případě děkuji za vysvětlení, už v tom mám jasno. Snad mě to teď přestane konečně i dráždit.
červenec 16, 2009 12:13
Míšo, to by bylo skvělý, : toulavej
jenom kdyby to tak i bylo. Ale "hlupačka" píšeš moc hezky. To je z nějaké pohádky, že. Už končím. Nerozčiluj se, kvůli mně . . .
červenec 16, 2009 12:40
Neboj, já se nerozčiluju, : Míša šíša
já mám jenom hodně vysoko zdvihnuté obočí.
červenec 16, 2009 13:04
Míšo : Kamila
ty jsi roztomilá, hehe, hodně vysoko zdvižené obočí - si tak trochu představuju animáka, jak má to obočí vlastně nad hlavou smilies/grin.gif
Hele, nechystáš se na sraz do Prahy, moc ráda bych tě poznala smilies/wink.gif
červenec 16, 2009 13:07
Kamčo, : Míša šíša
jestli bude sraz během léta, tak nechystám, to je pro mě špatnej termín. Ale taky bych se s tebou ráda seznámila na živo. smilies/smiley.gif
červenec 16, 2009 15:43
Toulavej... : Cesky
teda:
"a nedívám se svrchu na lidi, kterým nebylo dáno, jako mně."
tak takovouhle sebeduveru bych s tvoji postavou, zuby, vyslovnosti, vlasy a vubec celkovym pusobenim chtela mit....
Chapu, ze nesouhlasis s lidmi, kteri si chteji svoje drobne "nedostatky" vylepsit; ty na sobe radsi nezmenis nic, jen at lidi kolem tebe trpi... smilies/cheesy.gif
červenec 16, 2009 16:48
no to je zase rehtaci tema : Amalka
Muj chot ma problem se ohlit i na obliceji, tudiz aby se holil kdekoli jinde by bylo na jeho sily. Me osobne by nevadilo kdyby se holil, ale ono kdyz to dorusta tak ho dost picha (to kdyz sem delala maserku jsem z "den dorostle" muzske hrudi mela potrhany prsty, takze bud ho oepilovat nebo radsi chlupac. Kdyz nad tim premyslim vetsinou jsem mela chlapy chlupace (to asi jednou budu mit opicku co?) asi je to muznejsi co ja vim smilies/grin.gif
červenec 17, 2009 06:21
víte, co mě kolikrát napadlo? : alena bodka
jak tu byla zmínka o tom, jak za komárů esenbáci chytali "máničky" a stříhali je, co by dělali teď, když jsou skoro všichni mladý kluci dohola - to by jim při "odchytu" lepili paruky?
červenec 17, 2009 06:34
Ali : mia
joo za komunistů, to mi připomnělo jednu historku. Tenkrát bylo všeho poskrovnu, do koupelny tak avela a jar ve sklenici. Ségra někde uzmula nějakej výbornej prostředek na mytí šeříkové barvy. Přelila mi drobet do plastové láhve od šamponu nebo čeho a já si dala láhev do koupelny. Musela jsem odjet na 14 dní /péče o maminku/ no a když jsem se vrátila jdu natěšená do koupelny, že ten nový přípravek vezmu na mytí a on nikde. Manžel ho pokládal za pěnu do koupele a vesele se v něm koupal. smilies/cheesy.gif /asi by mě zabil, kdyby věděl, že zrovna tohle o něm píšu na Kudlu smilies/wink.gif/
červenec 17, 2009 06:45
Ale nezabil, mio : wendy
vždyť jsi právě potvrdila, že je čistotný a to i za tvé nepřítomnosti...jo za komančů, vzpomínám namátkou, jak jsme kupovali v Tuzexu kdeco třeba kvůli hezké krabiče. Prodavačky tam byly pěkně nafrněný, tak jsem tam jednou vyslala (přemluvila) kámoše co uměl perfektně - už tenkrát - engliš. Pěkně si ji vychutnal a já stála v froně za ním a rozjímavě to glosovala...
smilies/wink.gif
červenec 17, 2009 07:12
... : Ouvej
Nelze si nikdy vážit osoby, která sama o sobě prohlásí, že má ověřeno, že není hlupákem.
Jedná se o prohlášení hlupáka v nejbrutálnějším smyslu tohoto slova, ve své nezměrné hlouposti přesvědčeného o své nadřazenosti, ba přímo bohorovnosti. Ouvej!
červenec 17, 2009 07:23
Wen : mia
hezká příhoda. Jinak s manželem se holka nazlobím, ale nejsem asi zdaleka jediná. To Ti je každou chvíli "Neříkej, že už jsi mi zase vzala kalhoty /košili, bundu/ do špinavého prádla, vždyť byla ještě čistá" a soused zase "Naše máma furt jen pere". A slyším Tě to často od mužských ze všech stran. Co mají proti praní?? Já to nechápu.
červenec 17, 2009 07:23
Wen : mia I
hezká příhoda jsem myslela tu tvoji s Tuzexem, ne tu naši s jarem, aby nedošlo k mýlce smilies/wink.gif
červenec 17, 2009 07:53
O.K. : wendy
každá se zlobíme s manželem. Viz moji diskusi s Mišou šíšovou - chlap nic nevyhodí a zahnoji byt i chalupu a reakce je jediná - nebudu se o tom bavit. Ono se nic chytřejšího na to nedá odpovědět a oni to sakra vědí. Co naděláš. Klidně per dál...
smilies/wink.gif smilies/wink.gif
červenec 17, 2009 08:19
wen : mia
jéžíš to se mi ulevilo, že "závada není na mojí straně přijímače". smilies/wink.gif smilies/wink.gif No vetešníka má moje příbuzná a to je taky dobrá kategorie. smilies/grin.gif smilies/grin.gif Ale abych jen nehanila, čekáme první vnoučátko a manžel už je celý nedočkavý, kdy se budou dávat peníze na kočárek /červená houpací Inglesina pravděpodobně/. smilies/smiley.gif
červenec 17, 2009 08:32
Mio, : Míša šíša
já myslím, že chlapi nemají nic proti našemu praní jako spíš proti našim povzdechům typu "Jéžiš, kde se nabryly takový hromady prádla. Kdo to má furt žehlit?" apod. Berou to jako takovou výčitku vůči nim, že to prádlo zašpinili.

červenec 17, 2009 09:13
Oprava : Míša šíša
... kde se nabraly takový hromady...
červenec 17, 2009 09:14
Míšo : mia
tak pokud jde o mě, tak takovýhle věty já vůbec nepronáším jakože kde se nabralo tolik prádla..
červenec 17, 2009 09:19
Tak to se přidám k "jen nehanění" : wendy
manžel byl taky nedočkavý na vnoučátko, taky je z z něj na haluzi, taky sponzoruje, jezdí hlídat, teď bude dělat aspoń proizorní plot na chalupě - prostě roztál a tak to má byt !
smilies/wink.gif
červenec 17, 2009 09:19
Hanět manžely se momentálně nenosí, : Míša šíša
teď se sepisují Ódy na manžely - viz Petra Paroubková smilies/grin.gif
červenec 17, 2009 10:40
Českymo, nějak nechápu . . . : toulavej
Narodil jsem se nějak a takový jsem. Jsem se sebou spokojený, protože je to lepší způsob se brát takový, jaký jsem, než se trápit tím, co nezměním. Mám pleš, protože mně vypadaly vlasy. Mám si je nechat nastřílet nebo přilepit? Mám křivé zuby a vadu řeči. Když se narodíš s rozštěpem rtu a horního patra v padesátých létech, tak s tou prasklou lebkou a nestejnými polovinami horní čelisti musíš žít celý život. Nikdo ti ji neslepí, nesešroubuje. A s prasklým horním patrem se nenaučíš správně vyslovovat některé hlásky, protože k modulaci hlasu to uzavřené patro potřebuješ. To ti řekne každý logoped. A plastiku ti udělají až v dospělosti – aspoň tehdá. Byla tu řeč o hlouposti, s tím vnější vzhled nemá co dělat. S tím „bylo mně dáno“ se vždycky myslí to, co máš v hlavě. Neznám nikoho kolem sebe, kdo by trpěl pohledem na mě. Ale, ještě se přeptám, jestli mně ovšem nebudou milosrdně lhát. Pak už by zbývalo jediné – jestli bych to poznal. Dál bych to už nerozebíral. Ale překvapilas´ mě . . .

Jestli jsem to pochopil, jsi přestěhovaná pryč z Johannesburgu? někam k SD?
červenec 17, 2009 14:08
Míšo šíšo : Regina
tak jsem včera byla na koupáku a takových exemplářů s 7cm chlupama po celem tele a snad i delsima jsem tam videla nekolik..hned jsem si vzpomnela na tvuj komentar na kudle...a pohled na ne? brrrrrrrrrrrrr...takovyho bych teda doma mit nemohla..laska-nelaska :-)))))
červenec 18, 2009 17:34
Cesky... : Sipik
inac ani ja nechapem, nemam pocit ze na Teba nejako zautocil, tak preco ten utok z Tvojej strany?
červenec 19, 2009 12:48
ach jo : Antisa
tak na tohle se nedá nereagovat-napsat:" tak tohle bych doma mít nemohla-láska-neláska", mi příjde nezralý! Pokud mi ten člověk bude sedět názorem a životní filosofií a podobně, tak snad nějaký porost na těle to nepokazí, notabene, když je tak snadný jistá místa upravit. Taky mám radějí muže bez porostů,ale spíš proto, že při milování se ráda mazlím všude a co fakt nesnáším-je zkroucený chlup na jazyku, na patře nebo mezi zuby! to mně přejde chut.Vůbec si nemyslím, že je to něco proti přírodě. Vlasy se taky běžně zkracují a nenechávají se až po zem, protože příroda by to tak chtěla..tráva se taky seče,vousy si muži taky holí.Prostě holení patří k hygieně- jsem ráda, že můj partner není staromodní zabedněnec a přestože celé tělo nechává přirozené, intimní místa upravuje.....díky ti za to lásečko!
říjen 02, 2009 10:55
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]