O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

"PŘIČINLIVÁ" STUDENTKA PDF Tisk E-mail
Neděle, 10 květen 2009

 Nechápu drzost, hloupost a nesoudnost některých mladých studentek. Jsem hluboce rozhořčená chováním jedné takové, která svým postojem a jednáním už několik týdnů ničí moji rodinu. Můj manžel pracuje jako odborný asistent na jedné VŠ (nebudu uvádět které, chci zůstat v anonymitě). Minulý semestr vedl seminář, do kterého se zapsala jistá mladá studentka a ta si mého muže vybrala jako terč své touhy.

 

 

 

 

 

 

 

     Zamilovala se do něho a teď jej neustále pronásleduje. Můj muž se mi nejdřív s ničím nesvěřil, jen jsem si všimla, že poněkud častěji mu chodí sms, že dříve jinak volně položený mobil má neustále u sebe a pokud položený, tak s vypnutým zvukem, nebo úplně vypnutý. Nejdřív jsem se vůbec nedovtípila. Ale - nakonec mi to nedalo.

 

     Máme dvě malé děti a ty mě plně zaměstnávají, ale když jsem ho jednou v noci objevila v koupelně s mobilem v ruce, udeřila jsem na něj. Skoro se sesypal a přiznal, že už ho nějakou dobu obtěžuje jedna studentka, která se do něj zamilovala. Přísahal, že s ní nikdy nic neměl a že nechápe, proč si vybrala právě jeho. Některé sms mi dal i přečíst a byla to erotika toho nejhrubšího zrna. Poradila jsem mu, ať si s dotyčnou rozumně pohovoří a vysvětlí ji, že má rodinu s dvěma malými dětmi. Údajně nic nepomohlo a tak jsem se s dívkou chtěla sejít já.

 

     Manžel o tom nechtěl ani slyšet a tak jsem se za ní nakonec vypravila bez jeho vědomí. Jméno mi řekl sám, tak nebylo těžké se k ní dostat. Byla jsem ale překvapena jejím drzým a sebevědomým jednáním. Vysmála se mi do očí, prý měl Péťa pravdu o šedé myši s nedostatkem fantazie a prý se mu nediví, že si hledá povyražení jinde! Nechtěla slyšet nic o rozumné domluvě, nechtěla jít na kafe a povykládat si. Ponížila mě a neskutečně urazila, odcházela jsem se slzami na krajíčku. Manželovi jsem pak vše řekla a ten mi hrubě vynadal, proč se do toho pletu. Nerozumím tomu, měla jsem dojem, že jsme spokojená a pevná rodina a teď tohle.

 

     A mělo to ještě další, horší pokračování. Po několika dnech mi řekl, že je teď celé škole pro smích, že ona všude vyslepičila, že jsem tam byla, co jsem jí říkala a co ona mně. Takže manžel teď se mnou nemluví, je naštvaný, nerudný a nespokojený. Já se trápím a v noci nemůžu spát. Nemyslela jsem tím nic zlého, jen jsem chtěla, aby ta dívka pochopila, že je u nás všechno v pořádku; a taky jsem si myslela, že když si s ní promluvím jako se ženou, že mě třeba pochopí a uvědomí si, že ničí rodinu.

 

    Nevím co dělat, nevím jak z toho průšvihu ven. A teď, po té manželově reakci, taky nějak moc nevím, na čem jsem. Byla jsem stoprocentně přesvědčená o jeho nevině a teď o tom všem pochybuji.

 

 

Štěpa

 

 

 

 

Komentáře (147)add feed
... : Bara
Nevim jestli je normalni, ze studenti maji mobilni cisla svych profesoru a asistentu, mozna je i jednoduche je ziskat, ale v tomhle pripade bych navrhla svemu muzi, aby cislo zmenil. Pokud je opravdu nevinny, jedna se o sexualni intimidaci, obtezovani a zasahovani do soukromeho zivota ze strany te studentky. Proste by ji mel durazne vysvetlit, ze pokud neprestane, oznami to na policii a poda trestni oznameni.
Utok, je nejlepsi obrana. To plati ale i pro tebe, nenech se ponizovat svym muzem za neco, za co nemuzes.
květen 10, 2009 22:57
aaaaa : Sipik
Jaj moja, no ako by som Ti to povedala, asi si to necham, vyjadria sa ti dalsi, ale len v skratke, keby Tvoj manzel chcel, tak by s nou poriadky urobil. Na to paky su. Takze asi nechcel.

květen 10, 2009 22:58
vím, ono to tak vypadá, že má máslo na hlavě, ale vůbec to tak být nemusí : bb
Sipik, to se nesnadno řeší ihned,většinou to nějaký čas trvá, vem si kolik žen obtěžuje šéf nebo některý z kolegů a jak často to končí tak, že si ona hledá jiné místo a když ne, tak trvá i několik měsíců než to vyřeší. Pokud je "oběť" slušný, hodný, klidný člověk, nechce hned vyvolat skandál a obzvlášť pedagog.
Štěpa píše, že se jedná o několik týdnů, manžel se snažil s tím poprat nejdřív sám,asi také tušil, čeho je slečna schopna, proto mu vadilo, že Štěpa mazala za slečnou aniž by se s ním domluvila. V práci mu teď musí být dost zle, přitom má odpovědnost k rodině a dvěma malým dětem, no nezáviděníhodná situace.
Když bych ho měla ráda a chtěla abychom zůstal spolu, tak bych mu vyjádřila podporu, protože to je podle mě to, co teď chudák nejvíc potřebuje - pokud je v tom nevinně, nebo se nechal svést a užil si jednou se slečnou a ona toho teď zneužívá. Takhle bych mu to řekla - že jestli si je jistý, že ona nemá důvod, a nebo je tím důvodem pro ni ojedinělá záležitost (jo, já vím, že má mozek a mohl si poručit, ale chci mu pomoct a usnadnit mu to), a jestli si je jistý, že chce abychom zůstali VŠICHNI pohromadě, tak že mu pomůžu seč můžu to ustát a že to společně určitě nějak překonáme. Že nejde o nic důležitého jako je zdraví dětí nebo naše, a nějaká vychytralá potvůrka že nás přece nedostane...pokud nebudeme chtít. A na víkend bych ho odvezla někam mimo, trochu si odpočinout a nabrat sil :-) S tím, že odteď budeme ve všem postupovat společně, nebudu podnikat nic bez něj a budu vědět o všem. A jestli to tak opravdu bylo a bude, tak mu odpustím i tu šedivou myš, když měl tu potřebu jí něco nakukat :-) a postarej se, abys nebyla ani šedivá, ani bez fantazie :-) No a kdyby to bylo jinak, tak bych došla ještě jednou za tou slečnou a řekla jí, že jsme si to s manželem vysvětlili, dohodli jsme se na rozchodu a ona když ho chce, má ho mít, a zda má připravený pokoj pro vaše děti. Budeš si je brát ob víkend a na půlku prázdnin, samozřejmě.
květen 11, 2009 00:44
Ajajaj : Yta
Za studentkou jsi nemela chodit, vina je na strane tveho muze. Ten by mel vedet, kde je jeho misto a co delat s obtezujici divkou. Nevis, jak jsi na tom? Jsi na tom, bohuzel, spatne.
květen 11, 2009 00:47
No, Štěpo, není to někdy fakt jednoduché, : Eva
i ke mně na zkoušku chodí některé studentky, zřejmě ze zvyku, s takovým dekoltem a v takové minisukni, že si všimnu i já smilies/wink.gifŠkoda, že to neocením smilies/wink.gif Také se jim tedy nemstím, leč přijde mi to humorné smilies/wink.gif V tomto to mají kolegové složitější, ale to je asi jediná jejich "nevýhoda", takže je ani nijak nelituji smilies/wink.gif
květen 11, 2009 06:57
štěpo : kolemjdoucí
Nemyslela jsem tím nic zlého, jen jsem chtěla, aby ta dívka pochopila, že je u nás všechno v pořádku; a taky jsem si myslela, že když si s ní promluvím jako se ženou, že mě třeba pochopí a uvědomí si, že ničí rodinu


tvá naivita mne ohromuje. Ty snad patříš do jiného století.
květen 11, 2009 07:48
Zajímavá shoda názorů. Se bezvýhradně přidávám. : NČ
Štěpka tomu andílkovi nemá co vyčítat. Neb je každýho svatym právem domoct se úspěchu tim, v čem je nejlepší.
Je tu taky zákon nabídky a poptávky. Bez poptávky je nabídka bezvýznamná. Nabízející dívky byly vodjaktěživo, jsou i budou a je JEDINĚ na zákazníkovi, zda jejich nabídky využije. A jestli von je tak svatej, jak Štěpka píše (ale spíš bych řek, že jak ho vona chce vidět), má von tisíc možností se jí snadno zbavit.
květen 11, 2009 08:00
Mě napadl krátkej příběh: : NČ
Otevřeli u nás v ulici novou hospodu. Muj superskvělej manžel, otec rodiny, skvělej chlap začal chodit do tý hospody, utrácet tam čas, prachy. Tak jsem zašla za hospodskym, zeřvala ho a požádala o okamžitý zavření hospody, což nám skvělýho a milujícího chlapa a tátu opět vrátí domu, protože on je úžasnej! Jen kdyby tu nebyla ta hospoda!

květen 11, 2009 08:07
to je přeci běžný, že to holky zkoušejí jak to jde... : ivanka
a že si občas i nějaký ten kantor z "nabízenýho hrnku ucucne" smilies/grin.gif.
Asi musel té holce přeci jen nějak dát najevo, že mu to není zrovna nemilé (holt není ze dřeva) a ta se rozjela. když to začalo nejspíš nabírat obrátky, tak se mu začala zúžovat strachem kloaka, no.
Ale stejně - je to jen a jen v jeho moci, kdyby se okamžitě bránil, je přeci kantor, nadřízený!, jeho mají poslouchat, on tam přeci má největší slovo!, tak by k tomuhle nedošlo. Musel studentce určitě dát důvod, nejspíš to s tou šedou myší byla pravda; kdyby ona mlčela, tak by se asi nic nedělo. Jenže ta to nejspíš rozkecala, pochlubila se ostatním a ostuda je na světě.
To bude mít asi teď ještě dohru. Jinak, Štěpo, zachovala ses jak obyčejná slepice, to mi věř.


květen 11, 2009 08:40
Asi tak : vlk
Nic není jen černé a bílé. Pan učitel si možná zašel na kafe s nějakou studentkou, která projevila zájem nad rámec výuky, možná si číslo zjistila z Internetu, toho je tam o vyučujících spousta. On se líbil jí, ona jemu. Nic se ale zatím nestalo. Manžel má doma trochu nudu, radosti, povinnosti a pocit, že je ho má sice někdo rád, ale nijak vášnivě se to neprojevuje. Studentka to rozjede na ostro. On je vyděšen a snaží se to řešit. Chlap nejde za jinýma chlapama a nesvěřuje se jim s takovým problémem. ON to musí vyřešit sám. Takže se nediv, že ho tvoje iniciativa vytočila. On potřeboval mít pocit, že se má o koho opřít a že tu oporu má v tobě milá Štěpo. Asi si je vědom, že šlápl do hovna, ale nechtěl ten smrad řešit doma neb se cití jako vůl. Teď je za vola před celou školou.
květen 11, 2009 08:47
PROČ JÁ BLBEC BLBEJ KRETENSKEJ JSEM NEŠEL DĚLAT PROFESORA!!!! : NČ
.
květen 11, 2009 08:57
Tak tak : wendy
holky jsou vyzývavý a drzý a manželé to neumějí nebo nechtějí rychle vyřešit. A problém je na světě. Manželka se musí zachovat skvěle a s nadhledem čekat, jak s to vyvine či nevyvine. Úžasný.
květen 11, 2009 08:58
.. : kolemjdoucí
má von tisíc možností se jí snadno zbavit


To on (nebo spíše ona) určitě časem udělá. Ale proč by to dělal na povel? Mladý maso je mladý maso smilies/wink.gif
květen 11, 2009 09:00
To sis kolemjedoucí nesprávně vysvětlil : NČ
Tim, že má von tisíc možností se jí zbavit, jen reaguju na věty z článku: "...skoro se sesypal a přiznal, že už ho nějakou dobu obtěžuje jedna studentka, která se do něj zamilovala. Přísahal, že s ní nikdy nic neměl a že nechápe, proč si vybrala právě jeho...".
Jinak s tebou plnej souhlas - proč by to dělal hned?
A PROČ JÁ BLBEC blbej kreténskej jsem nešel na profesora!!!???
květen 11, 2009 09:08
Mně se nezdá, že by byl pan profesor úplný neviňátko. : mamča
Doma brečej děti, manželka lítá kolem nich a domácnosti, a manžel si tak trochu připadá jako pátý kolo u vozu. Domácí erotika s dětma za zády taky trochu pokulhává, když vtom se objeví načančaná studentka, která se nabízí se vším všudy. Pan profesor pravděpodobně neodolal, což neznamená, že spolu čekaj dvojčata.
Svlečna se prostě rozhodla, že si pana profesora urve pro sebe, jako velmi hodnotný "genetický materiál". O tom, že pan profesor nebude mít po odečtení alimentů zrovna horentní příjem, a že své děti má nejspíš moc rád, zatím neuvažuje.
Asi bych si na místě Štěpy nechala spočítat výživné na děti i na sebe, aby manžel viděl, že jde do tuhého.
Buďto by ten vztah se studentkou utnul a koukal zase dát do pořádku rodinu, nebo by vylétl z hnízda s holým pozadím, a užíval si nového života se studentkou.
květen 11, 2009 09:12
NČ není o co stát. : vlk
Učím dospělé v různých kurzech už asi 17 let. Poměr sošných, zajímavých a ochotných ke všemu studentek k ostatním idiotům, neschopným si cokoli zapamatovat, neřkuli naučit je naprosto mizivý. Za ty nervy to určitě nestojí smilies/wink.gif
Ti mladí jsou jen obrazem svých rodičů, takže není o co stát.
květen 11, 2009 09:19
.. : kolemjdoucí
doporučuji ke studiu, jak vlastně uvažují naše mladé nadějné studentky tento článek z Reflexu. Je tam někde i odkaz na citovaný blog těch dvou půvabných slečen.

http://www.reflex.cz/Clanek35454.html
květen 11, 2009 09:28
Ale jo Vlku, máš pravdu : NČ
jsem se jentak zasnil při představě tý dvacetiletý pružný hojnosti s velkejma udivenejma kukadlama...
květen 11, 2009 09:35
No, NiČí, na mém pracovním místě : Eva
bys "slintal" od rána do večera smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Kolegové mi notně závidí a já to, jako ženská, prostě nedocením smilies/grin.gif Ale zase nejsem tak hnusná, abych se jim, holkám krásným, mstila smilies/wink.gif
květen 11, 2009 09:36
no je to polízanice : Kamila
ovšem tys za ní chodit neměla. To si musí vyřídit on - celkem se mu nedivím, že je naštvanej, vypadá jak neschopnej malej kluk. A rozhodně jsi tím nedocílila ničeho dobrýho. On není školák, aby za něj šla maminka do školy orodovat!
květen 11, 2009 09:49
... : Štěpa
Děkuji všem za rady, ale tolik jedu co jsem si tady přečetla, opravdu snad ani nemusím. Svému muži věřím, jsme spolu docela dlouho a nikdy jsem neměla jediný důvod mu nevěřit, opravdu nikdy. A kdo se nikdy nezachoval hloupě, nebo trapně, může se do mě klidně strefovat. Měla jsem strach, ten mám pořád, vím, že jsem tím nic nevyřešila. Mám pocit, že jediným řešením bude, aby manžel odešel na jiné místo. Budou prázdniny, doufám, že se vše uklidní a vjede do starých kolejí.
květen 11, 2009 10:04
Kamilko, s tim školákem - zase se mi vybalil starej 4 : NČ
Vstávej Kájo, je 1. září, musíš zase do školy.
Ale né mamíííí. Mně se tam nechce. Kluci mi podrážej nohy, holky se mi furt smějou, učitelé ze mě maj srandu. Už tam nepůjdu!
Ale Kájo. Musíš! Jednou jsi tam ředitel, tak musíš!
květen 11, 2009 10:06
Stepo, byla chyba chodit za tou holkou.. : mila1
Protoze pred tim, nez jsi to vedela, se Tvuj muz citil provinile vuci Tobe a rodine, ted je na Tebe nastvany a ma vlastne duvod to se studentkou poradne rozjet. Takze ted mas jen tu moznost, co Ti radi mamca, zjistit si, kolik by delalo vyzivne na Tebe a deti a zvednout hlavu a nechat manzela rozhodnout se, co je pro nej dulezitejsi.
květen 11, 2009 10:08
... : NČ
Cit 1: Byla jsem stoprocentně přesvědčená o jeho nevině a teď o tom všem pochybuji.
Cit 2: Svému muži věřím, jsme spolu docela dlouho a nikdy jsem neměla jediný důvod mu nevěřit, opravdu nikdy.
To sem s toho Jelen :-(
květen 11, 2009 10:11
Štěpo : vlk
O žádný jed tady nejde. Prostě jsi udělal blbost, to je vše. Pokud budeš situaci hrotit dál, budeš manžela jen zahánět dále do kouta a nebo rovnou k ní. On si jen potřeboval ověřit, že je chlap o kterého někdo stojí. Asi to čekal už dlouho od tebe. Když je pázdná pneumatika, tak se musí dofoukat, i splasklé ego potřebuje občas dofouknout smilies/wink.gif
květen 11, 2009 10:15
vies moja, to nie je jed...nehnevaj sa : Sipik
Niecim podobnym som presla aj ja, tiez som mu bezvyhradne verila, lebo nevyzeral na typ, ktory by podvadzal, alebo nebodaj mal dva paralelne vztahy a fiha, predstav si, ze ano.
A bolo to presne to iste, tajnosti s mobilom, zatlkanie..
Momentalne mi vypisuje zamilovane smsky starsi a zadany sused. Mobil nikde neskryvam, smsky necitam a neodkladam! si ich v mobile, rovno ich mazem a mame ktora mi raz zdvihla mobil,ked volal som povedala, ze nezname cisla neberiem, lebo ma obtazuje sused.Howgh
Keby bol Tvoj drahy taka cista lalia ako to tvrdi, tak by si eroticke smsky nenechaval v mobile, ale ich zurivo mazal, podla mna, a tiez by sa Ti bol zveril s problemom a necakal kym to praskne, nemyslis?
Viem, znie to kruto, ked Ti to piseme tak na rovinu, ale my nemusime riesit problem co ak ma opusti, co budem robit s detmi a pod. smilies/cry.gif
květen 11, 2009 10:21
. : Míša šíša
...jen jsem chtěla, aby ta dívka pochopila, že je u nás všechno v pořádku.


Štěpo, osobně si myslím, že u vás to v pořádku asi právě moc nebude. Ty jsi hodně důvěřivá, viď? Teda u nás se spíš říká: "Sežrala mu to i s navijákem."
květen 11, 2009 10:21
štěpo : kolemjdoucí
nikde tu žádný jedovatý slova nevidím, pokud ovšem nemáš namysli můj první příspěvek a ani ten nebyl v myšlen zle. Ale proč proboha uvažuješ o tom, že ta dotyčná Ti hodlá manžela odloudit natrvalo? Já myslím, že to je docela normální obchod ve stylu "ty mě trochu pomůžeš ve škole, já ti trochu zpříjemním život" a po prázdninách už to možná bude vyřešené....
květen 11, 2009 10:24
Štěpo, : mamča
nemmáš si co vyčítat. Tak jako Ty, by v podobné situaci reagovala spousta těch "teď moudrých".
Pokud manželovi opravdu věříš, tak nějakou studentku neřeš. To musí on, a jeho je to ostuda, i když možná trochu nezasloužená.
Jednou jsem slyšela rozhovor dvou slečen v MHD, a ta jedna říkala, že až se bude chtít vdát, že si rozvede nějakého úspěšného podnikatele. Takže je to asi dneska normální.
květen 11, 2009 10:24
... : Štěpa
Může to znít zmateně, ale já mu teď prostě věřím, podle toho jak se chová a jak o tom mluví, není to zastavená situace, ale vše se pořád vyvíjí, včera jsme o tom opět mluvili, ještě pořád je na mě trochu naštvaný, ale záleží mu na naší rodině.
Vím, že jsem udělala chybu, už jsem to tady i napsala, ale bohužel s tím už nic neudělám, maximálně si můžu připadat jako ta slepice, ale tím asi ničemu nepomůžu

květen 11, 2009 10:24
Teď jsem si teprve přečetla reakci od Štěpy : Míša šíša
... o tom "jedu" v příspěvcích. No, on člověk někdy potřebuje dostat pořádnou ťafku, aby se mu otevřely oči.
květen 11, 2009 10:27
Takže je vše OK :-) : NČ
Sice mi není jasný, o co teda vlastně vůbec šlo. Ale hlavně, že je happyend.
Ne pokaždý to takhle dopadne.
květen 11, 2009 10:32
Stepo, ono mu muze zalezet na rodine i na te studentce.. : mila1
namluvit Ti muze cokoli. Ale v poradku to bude, az se pred Tebou prestane skryvat se svym mobilem
květen 11, 2009 10:45
Vyt to všechno vidíte jen jako z jejich strany : šimonka
ale my máme ve škole taky profesora co dá dobrou známku jen tý co si nechá šáhnout.
Ale co když to myslí s tou studentkou navážno?To vás asi nikoho nenapadlo.Má doma hloupou slepici takže co?Třeba je to úplně jinak!
květen 11, 2009 11:00
Jééé, tak tu já znám. : strejda
Nebo? Že by to byla její sestra? V dávných dobách, kdy by si tu žádná z kudlanek o mne neopřela ani kolo, se mi stal podobný příběh. Také jsem do toho spadl ani jsem nevěděl jak. Mohu to zdůvodnit pouze přízemně, že za mne v tu dobu rozhodoval jen a jen můj neposlušný "kolega". Mozek byl jinde.
Ono se řekne inteligentní ženská - v tomto případě ještě studentka VŠ, ale i tak bych od ní očekával trošku solidní, v tomto případě i ženský přístup. Štepo, dle jejího chování, po Tvé návštěvě, to od ní vůbec nevypadá na nějakou zamilovanost, jak říká Tvůj choť. To je nesmysl. To je pouze lovkyně, která má z toho všeho jednak srandu, jednak čárku, a jednak očekává i určité školní úlevy. Viz, že to dává k lepšímu. To musí být přece zcela jasné i Tvému muži.
Ta "moje" byla tehdy už vystudovaná - "moje" supervizorka. Ovšem skutečnost, že mi v restauraci pod stolem dávala bosé nohy do rozkroku a přitom se mi upřeně dívala do očí nebo si nechala spadnout, i pro obveselení vrchního, do výstřihu kolečko okurky a na mne bylo, abych ho vylovil, mluví asi za vše. Samozřejmě, že jsem ho vylovil a snědl. Dnes už vím... Tehdy mne však přemlouval pouze můj "kolega"... A také se mi to tehdy podařilo ututlat.
Zeptej se manžela, jak je na tom on s tou jeho poslušností, s ověřením si jeho "fořtovství"? Zda se nechá ovládat pudem? smilies/grin.gif
A nezlob se za trochu ironie. Zatím je to stále na řešitelné úrovni a není to zas až tak vážné, abychom tu, včetně Tebe, brečeli. Uvidíš, že se to časem stane jednou z mnoha úsměvných epizodek Tvého muže.
květen 11, 2009 11:01
to je děsná naivita... : Lenkaaaaa
Kdyby s tebou jednal tak narovinu a na tý studentce by mu VŮBEC nezáleželo, tak jí na žádné smsky nebude vůbec odepisovat, natož aby se před tebou ještě s tím mobilem schovával.. smilies/tongue.gif nedivim se, že je naštvaný, jak tam ted v tý škole musí vypadat - jak blbec, za kterého hodí řešit problémy manželka..
květen 11, 2009 11:11
.. : kolemjdoucí
psal jsem to na začátku - jiná doba, jiný mrav. Asi jste zaznamenali v mediích před časem aféru ve Škodovce, kde vyhodili pár lidí, kteří si posílali video školačky, která "si to udělala" na lavici ve třídě a kamarádi ji jednak hecovali, jednak natáčeli na mobil. Pokud jste ono videjko shlédli, pak vám zajisté neušlo, že v pozadí sedí několik dalších žáků, kterým to ani nestojí za to aby se otočili....(videjko je poměrně kvalitní, je i vidět, kde má dotyčná pihu)
květen 11, 2009 11:12
Lenko : kolemjdoucí
on je trochu rozdíl mezi chtít se rozvádět a chtít si pohrát s mladou kočičkou....
květen 11, 2009 11:14
... : mia
Souhlasím se strejdou,kdyby se nikdy nestalo nic horšího v životě.Holka je trochu drzá,ale jinak bych to nijak dramaticky neviděla.A že se manžel nepochlubil-nevidím na tom nic zvláštního.
květen 11, 2009 11:23
kolemjdoucí : Lenkaaaaa
No právě... Proto absolutně nechápu, že je dotyčná tak naivní a píše, jak to chudáka manžela obtěžuje, jak z toho neni pomalu na prášky atd. Je jasný, že co je zakázaný a nový, tak to láká.. A já nevěřím tomu, že on si s ní nějaký "laškovný" smsky neprohodil...
květen 11, 2009 11:25
no jo, : kordulinka
Štěpo, rozumím Ti, a tohle co tu čteš asi opravdu člověk potřebuje někdy natvrdo, tohle nejsou jedovatosti, tohle je ta krutá realita ke které se člověk dopracovává-bolestně!
Hele já bych to taky už neřešila, manželovi věříš, je s Tebou ve volném čase a tak
nech studentku studentkou, protože takových tam je! Netrap se, musí to vyřešit jen Tvůj manžel a nikdo jiný to za něj neudělá! jen bych ho opravdu asi víc sledovala, to víš to jsme my postižení psychopati! tak se drž a ať to Tvůj manžel zvládne, i pro něj je to zkušenost, třeba příště si už dá větší pozor, pokud tedy bude chtít on sám!
květen 11, 2009 11:28
taky si myslim, ze mu nastala situace vyhovuje : mila1
Manzelka si uvedomila, ze nema doma backoru, ale chlapaka a ve skole se na nej vesi studentka. URcite mu na rodine zalezi, ale proc si tohle nedoprat, ze?
květen 11, 2009 11:30
jen tak ... : vlk
Nechápu drzost, hloupost a nesoudnost některých mladých studentek
Ony jsou jen mladé a krásné, bez závazků a starostí, nemusí se ani moc malovat, cvičit, ví o hudbě, filmech a knihách vše, mají přehled, je to kruté, ale je to tak ...

Máme dvě malé děti a ty mě plně zaměstnávají
Kde zůstal manžel?

tak jsem se s dívkou chtěla sejít já. Manžel o tom nechtěl ani slyšet a tak jsem se za ní nakonec vypravila bez jeho vědomí
Vidím, že si děláš, co chceš. Pak se divíš. Jindy se umíte domluvit?

Nerozumím tomu, měla jsem dojem, že jsme spokojená a pevná rodina a teď tohle.
Má ten dojem i manžel?

Nemyslela jsem tím nic zlého, jen jsem chtěla, aby ta dívka pochopila, že je u nás všechno v pořádku
Tohle zní spíše jako zbožné přání, je to opravdu tak?
květen 11, 2009 11:44
tys svůj postoj vyjádřila : Magdalenka
naprosto jasně, Štěpo. Žiješ ve světě pevných morálních hodnot a totéž očekáváš od ostatních. Teď je řada na tvém manželovi. Nicméně červíček pochybností u tebe již vrtá, a to je správně. Jinak bys byla jak naprogramovaný robot nechápající ty divné zlobivé a nepřizpůsobivé lidi kolem. Bezpečná rodina a věrná manželství jsou iluzí, která nám pomáhá přežít. Jsi prostě bojovnice, co naplat.
květen 11, 2009 12:08
... : bb
hm, nikdo nepřipustí, že on v tom nemusí být až tak vinně? že slečna je nevychovaná mrcha?
Mám krásnou, bez závazků a bez starostí, inteligentní, vtipnou, veselou, milou, 21letou dceru, za kterou se táhne chvost mužů od...do... let. A občas se mi ježí chloupky vzadu na krku, když slyším co některé mladé dámy dokážou.. Dozvědět se, že ta moje vyvedla co vyvedla ta slečna shora popsaná, vlepím ji vlastnoručně přede všemi takovou, že si kecne na pozadí. Ne že bych tím něco spravila,ale aspoň bych si ulevila.
květen 11, 2009 12:17
bb, kdyby v tom byl nevinne, tak se tomu zasmeje a nebude si s dotycnou psat potaji sms : mila1
jemu to proste vyhovuje
květen 11, 2009 12:30
Jo, bb, : Míša šíša
a protože je čistej jako slovo bóóží, tak si v noci zalejzá s mobilem do koupelny a přes den si jej vypíná atd. Modelová situace.
květen 11, 2009 12:55
Mám známého, : Vodoměrka
co chodil pro změnu s mobilem na záchod a nakonec to dotáhl k dokonalosti tak, že měl dva, ten jeden oficiální pro manželku nechával ležet v kuchyni na poličce, aby byl na očích a nechával ženu i děti klidně zvedat jeho hovory a druhý s vypnutým zvukem měl schovaný a svým milenkám dával jen číslo na tento a vždy se zamykal na záchodě s vysvětlením, že potřebuje klid, protože má problémy se zácpou a kdyby náhodou děti nebo žena vešly a vyrušily ho, tak by to prostě nešlo a bylo by to nebezpečné... a věříte, že mu to čtyři roky procházelo bez nejmenšího podezření? Jo, ale ten to měl moc dobře ošetřené, zásadně ty děvuchy lovil na netu, zásadně jim říkal falešné jméno a bydliště přesouval do sousedního města, stýkal se s nimi buď u nich nebo v hotelu, když byl na služební cestě, no a když se jednou nemohl jedné takové hodně otravné (prostě po dvou letech chtěla víc než tajné schůzky), tak prostě vyměnil simkartu za novou a život šel dál... jak pokračuje a jak dopadl, nevím, vyměnil práci a odstěhoval se do Prahy a tak už je nevídáme... ale zajímavé je, že se tím mockrát chlubil, a všichni to věděli, jen jeho žena ne... tedy nejspíš ne...
květen 11, 2009 13:05
Nojo, Vodomilko : NČ
to je právě ten rozdíl mezi profikem a absolutnim amatérem, kerej, když se to do měsíce neprovalí, tak to na sebe vykecá sám (že prej svědomí - cha! :-).
květen 11, 2009 13:12
NýČe, : Vodoměrka
ale dyť to píšu, ze začátku chodil s mobilem na záchod, ale jeho žena mu tak věřila, že to nějak uhrál, no a potom, když začal "podnikat" ve velkým, tak si pořídil druhej tajnej mobil... do profíka se vyšvihl časem... když se mu to zalíbilo... a jak říkal, začalo to prý tak, že mu jednou omylem přišla nějaká smska, on odpověděl, no a ukázalo se, že to byla ženská, co hledala někoho na psaní sms a možná i víc, to prý tak dělala, že napsala nějakou tu roztouženou zprávičku na vymyšlené číslo a buď ten druhý zareagoval, nebo ne a tak to zkoušela jinde... taky zajímavý způsob seznamování, co?
květen 11, 2009 13:16
No, dost zajímavej způsob. : NČ
To aby jela podle nějakýho systému, žejo. A nezapomněla vodškrtávat nezdařený pokusy. Mý číslo ještě nevytočila - škoda. Tak už jen doufám, že se k němu dopracuje ještě v době, kdy budu mít ČIM odpovědět. Měla by si pospíšit, děvenka moje starostlivá.
květen 11, 2009 13:36
míšo šíšo, : bb
neříkám jak slovo boží :-) jak jsem psala nahoře, mohla v tom být nějaké to jednorázové vykolejení, na který chtěl nanejvýš občas vzpomenout, ne si tím zbořit rodinu a kariéru. Jenže k tomu je třeba stejně naladěný protějšek a v něm se sekl. Proto třeba ty schovky na wc. Připominá mi to malé dítě, které rozbije vázu a dorazí to tím, že se jí pokouší slepit kanagomem, přičemž zamatlá koberec, ruce si v panice utře do tátovo 68 stránkového referátu a když to zjistí, ucpe papírama záchod...Jistě, je to dospělý chlap atd. atd., ale kdyby dospělí nedělali kopance...
Jinak, u mě by na wc prošlo komukoli cokoli, na záchod za nikým nechodím, a aby nedošlo k nevhodnému otevření dveří, tak se zamykáme. No a inkriminovaný mobil bych před odchodem zastrčila za opasek kalhot. Vypnuté zvonění samozřejmě. Tak se jedná promyšleně.
Byl-li přistižen s mobilem v ruce na odemčeném záchodě, je to spíš panika :-)


květen 11, 2009 13:51
NýČe, : Vodoměrka
psala jen na Oskary, ted Vodafouny, protože měla nějaký hodně výhodný tarif na sms a navíc většinu smsek posílala přes internet zadarmiko...tak jestli máš vodafoun, tak třeba na tebe ještě dojde...
květen 11, 2009 13:53
musela bys Vodomilko na Téčko, takže už to zřejmě nezvládneme :-( : NČ
.
květen 11, 2009 14:14
... : KK
Já mám teda spíš tu zkušenost, že málokterý asistent odolá tomu množství mladých studentek, které ho obklopují, ... ale co víc... že ani moc odolávat nechce. Většinou je asistentem chlap na pokraji třicítky, kdy už má dost sebevědomí na to, aby lovil a nebyl loven...

Že rozhovor dopadl fiaskem se ani nedivím. Mě už ten nápad připadá pitomý, kór ještě v podtextu předchozí snahy získat manželův souhlas. I když je asi holka pěkně neomalená a jistě na ni jednou v životě taky dojde, zbytečně ses ztrapnila, přivedla jí vodu na mlýn (ukázala ses jako hysterka - a co si budeme povídat, každá ženská se dvěma dětma na mateřské a manželem asákem asi vypadá jako šedá myš oproti studentce dvacítce, která nemá nic lepšího na práci než si lakovat nehty). Být tebou, směřuju pozornost spíš na manžela, nehledám chybu v "zlé studentce", ale spíš se zamyslím, proč on má potřebu hledat v jiných vodách a co s tím můžu já dělat.
květen 11, 2009 15:32
... : Los evropský...
Milá Štěpo, chápu docela obě strany - Vás, že máte strach, a pana profesora, že se zachoval tak, jak se zachoval. Se studentkou opravdu možná nic neměl a SMS zuřivě nemazal ...prostě proto, že mu, ač o nic nešlo, dělalo dobře, že se o něj někdo zajímá, že ještě není odepsaný chlap. Čímž nechci říct, že doma by se o něj nikdo nezajímal, ale doma holt jsou pořád stejné kulisy (to není rýpání, to je prostě fakt) a něco neokoukaného, i když to nemusí být nutně atraktivnější - prostě zaujme. Vaše řešení, jak sama uznáváte, správné nebylo, já jsem starý cynik, za slečnou bych asi nešla, ale jen bych jí zavolala nebo napsala, jen si ho klidně nechte, slečno, já jsem si ho užila ještě štíhlýho/s vlasy/ s původními zuby (etc.¨) a blahopřeji k skvěle zajištěnému životu, neboť plat, který již nyní nedosahuje astronomických výšek, bude měsíčně zkrácen o tolik a tolik výživného a doufám, že naše děti Vám zpříjemní každý druhý víkend, Vánoce a Velikonoce, případně mnoho dalších společných dní v rozsahu, který určí soud, s úctou ta a ta. Mladé dívky nemusí být ani mrchy, ale jsou si vědomy své převahy z hlediska mládí a na řeči o rozbíjení rodiny čekají, aby je rozmetaly s posměchem na cucky, i nezbývá, než nastínit jim krušnou realitu. Jo a ještě bych přidala doušku o chrápání a špinavých ponožkách:-))
květen 11, 2009 15:34
Ale Losíku, : Krakonoš
niz z toho, čím bys tu studentku chtěla strašit, jí nehrozí - ta chce jenom pohodlně dosáhnout diplomu a u toho si ještě trochu užít, rozhodně nemá v plánu si toho jejího profesůrka jakkoli přivlastnit a nedejbůch někam nastěhovat. Takže s tím telefonátem nebo dopisem bys byla zase jenom za slepici. smilies/grin.gif
Štěpa může jen počkat, až se ukáže, jak moc velkej blb ten její chlap je. A doufat, že moc velkej né... smilies/wink.gif
květen 11, 2009 16:52
Krakonoši, : Los evropský...
aha, tak to jsem se asi nevyjádřila dost jasně, ten mnou zmíněný dopis by přicházel v úvahu pouze v situaci, že by byl pan profesor studentce zcela a bezezbytku přenechán, jinač bys měl s tou slepicí pravdu smilies/grin.gif No, já myslím, že tím, že jí pan profesor zůstane na krku, by se ji podařilo zastrašit úplně nejvíc... A pana profesora vlastně taky.
květen 11, 2009 17:23
Los evropský : mamča
Ale kdepak Losíku. Všimni si, jak obtížně shánějí vysokoškolačky přijatelného partnera k založení rodiny. (Důvody teď ponechme stranou). A tenhle už je "prověřený". Jednou už se oženil, děti prokazatelně mít může, má už jisté hygienické návyky, vč. manželstvím získané tolerantnosti. Takže zbývá "jen si ho rozvést", a je to.
Takže si myslím, že jediné, co by se svlečně studentce mohlo nelíbit, jsou ty značně omezené finance, a páně profesorovy dětičky každý druhý víkend a půlku prázdnin, ježto se nedá předpokládat, že by dítka z manželství č. 1, milovaly tatínkovu manželku č. 2.
květen 11, 2009 17:53
Když tady tak čtu ty nápady a návrhy širokého čtenářstva pro smutnou Štěpu - : strejda
to jsou vyhlídky... No řekněte sami (teď mluvím ke všem potenciálním obšourníkům), není lepší sekat dobrotu? Maximálně se jen otočit a to tak, aby oko bylo spokojeno, stejně jako fantazie. Stačí se pokochat. Také netrháme každou hezkou kytku, která na jaře rozkvete.

(nechat si spočítal alimenty na sebe a na děti - čili oškubat, zůstat na krku, ponožky, chrápání...o kufrech se zatím nepsalo) to jsou tedy hypotetické vyhlídky obšourníkovy, potěš koště... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 11, 2009 17:53
a ještě jsi zapomněl na hygienické návyky, pracně získané manželstvím - viz mamča : bb
zdálo by se, že co český novomanžel, to čuně
květen 11, 2009 18:43
bb : mamča
smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
květen 11, 2009 18:46
... : bb
ty se směješ, ale já mám červíčka v hlavě - myje si ten strejda ruce,než jde psát na KUdlanku, nebo nemyje? a co rozvedenci, pozbyli hygienických návyků ledva výrok soudu oschl?
květen 11, 2009 18:56
Mamčo, : Los evropský
ve výčtu dokonalých manželských vlastností ještě chybí, aby nosil náušnice, což by svědčilo o tom, že už poznal bolest a koupil šperky... Ba ne, jestli je to diplomolovka, tak se zděsí a p. prof. při představě, že by mu mohla zůstat na krku, taky. A kromě toho na vysoké škole si slečna studentka nejspíš myslí, že jí všichni kavalíři padnou k nohám, ty starosti s hledáním solidního manžela přijdou až potom, až zjistí, že je to přebraný a kavalíři k nohám už padli - ale k jinejm...
květen 11, 2009 20:33
bb, mamčo : Iris
ještě nemám zmáknutou celou debatu,čtu od začátku, ale k tvému hygienickému příspěvku musím citovat psychologa: .... a ženatý muž, zkultivovaný svou manželkou, je atraktivnější a zkušenější než nezkultivovaný svobodný,“ říká psycholog Petr Knopp.

Jo, takže né už prase, ale manželkou zkultivovaný muž - a co nás to stálo práce holky, že jo?
No jdu se prodírat zajímavou debatou dále.
květen 11, 2009 20:51
jo a Štěpko : Iris
já za mladou byla také, přestože bych měla být podle všech kritérií už rozumná stařenka. Také jsem dostala co proto,neboj, jak od té slečinky, tak od kudlanek.
Ale já i Ty nejsme zdaleka jediné, které v návalu emoce, kterou ani nevím jak nazvat se prostě obléknou a jdou za tou druhou s přáním nějak se domluvit - no tak se smějte, kdo to nezkusil, tak to nepochopí. Anebo jsme tu různé nátury, co naplat.
Vrchol naivity nebo jak to píšete? Nevím, třeba naivita, s tím nic nenaděláme.Možná vztek, zouflaství, bezmoc.
Štěpko, k Tvému příběhu snad jenom moje hluboké..ach jo, další nešŕastná holka a další trotl, který se tetelí blahem a natřásá se před mladou nanynkou.A svůj jistě inteligentní vysokoškolsky vzdělaný mozek zaměstnává vhlkými SMS, jak já jim říkám. Odporná sorta zpráv, která přináší chlapům "něco víc, co nelze říct", abych citovala svého přítele obšourníka profesionála smilies/undecided.gif
Štěpko, drž se
květen 11, 2009 21:01
bébé, pracně získané hygienické návyky v manželství? : strejda
Co se v mládí naučíš..., pak je tu ovšem další přísloví, jakási skoronegace: Starého psa...šak víš...
a na mé klávesnici jsou ještě stále vidět písmena, takže strejda je v rámci možností čistotný. A před příjezdem manželky se i sprchuje. Úplně celej!

a s Iris o té zkultivovanosti manželkou stopro souhlasím. Kde já bych dnes byl...smilies/grin.gif
květen 11, 2009 21:14
strejdo : Iris
ráda Tě vidím, a doufám, že se spolu smějeme smilies/wink.gif smilies/grin.gif - nikoho bych tu nechtěla naštvat výrokem psychologa-chlapa smilies/wink.gif
Tu klávesnici musíš občas obrátit hlavou dolů a jemně vyklepat, to ale znáš, viď? Ahoj smilies/smiley.gif
květen 11, 2009 21:32
Iris : : mamča
slova psychologa Petra Knoppa by se měla do kamene tesat. .
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
květen 11, 2009 22:03
bb : mamča
"a co rozvedenci, pozbyli hygienických návyků ledva výrok soudu oschl?"
No jasně. Někdy se ani nemusí rozvádět, stačí, když manželka s dětmi odjede na prázdniny.
Můj švagr takhle bez "dohledu" naplnil vanu špinavým nádobím, a umýval ho, až když už jediný čistý hrnec byl ten na vyváření prádla.

smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
květen 11, 2009 22:06
mamčo : Iris
smilies/grin.gif smilies/grin.gif


květen 11, 2009 22:22
mamčo : Ivča
tohle jsem zažila jako dítě,když jsme s máti odjely na pár dní k tetě.Otec byl doma,nedostal dovolenou.Po návratu byla vana plná nádobí.Umytého.A to tak,že prkýnka vydrhnuta do bíla,dna hrnců zčernalá plynovým vařičem se stříbrně leskla...To bylo jedinkrát,co jsem viděla,že umyl nádobí(snad ho myl on smilies/cheesy.gif),víckrát už jsem to v životě nezažila.Neb na to se přece oženil a pořídil si dvě dcery... smilies/undecided.gif
A k těm hygienickým návykům:Když prý za svobodna jezdil za máti na víkend,vozil si tři sady módního oblečení...dnes má problém se dvakrát do týdne okoupat a převleče se,jen když mu máti oblečení sebere a nacpe do pračky.... smilies/sad.gif
květen 11, 2009 22:42
Ivčo : Iris
no to jo, módní sady klidně vozí a oblékají se do nich, ale neumí si mnohdy ani utřít...dočista dočista, teď se nechci dotknout těch, kterých se to netýká.
Já zase pozoruji, jak nejenom hygienické ale vůbec potřebné návyky můj milovaný, po 20 letech zkultivovaný manžel, předvádí před svou milenkou. To znamená - jak najednou UMÍ umývat schody na chodbě a tahat tašky s nákupy a vůbec nakupovat a vařit a mýt nádobí a být dochvilný a spolelivý a.....tady to vypadalo, že to neumí a nikdy umět nebude.
A vidíš je loupežníky, oni se učí jen odezíráním smilies/wink.gif
květen 11, 2009 22:59
Byla to chyba. : Dáša
Určitě jsi to neměla řešit s ní sama, ale měla jsi chtít po manželovi, aby ti to vysvětlil, řekl, co chce a sám to s ní skončil. Třeba prohlášením, že jestli mu nedá pokoj, tak se postará, aby neudělala některou zkoušku. Ale jestliže jsi za ní šla, je to pro tebe horší. Pokud tvůj muž opravdu použil výrazu "šedá myš", je na čase, aby se z tebe stala krásná zmije. Zapřáhnout jej pod záminkou nějakého kurzu do práce doma /jistě jako VŠ učitel pochopí, že se chceš vzdělávat/, dát mu občas pohlídat dítě a přestat být tou myší. Nebude mít čas na slečnu.
květen 11, 2009 23:49
Dáša : mamča
To je dobrá rada, stát se z šedé myšky krásnou zmijí. smilies/cheesy.gif
A manžela zaměstnat kolem dětí. Jsou snad jeho, ne ? Tak šupky-dupky, přihlásit děti na cvičení, plavání, tanečky, hudební nástroj...a vyhnat s nimi tatínka. Jako inteligent a pedagog má k tomu nejlepší předpoklady.
A zatímco se pedagog bude potit, skáknout si k holiči, na manikúru, ke kosmetičce, aby nebyla tou šedou myší.
květen 12, 2009 07:46
A takhle to je pořád... : wendy
"Žena je poklad v posteli milencově, stává se však děvkou, vstoupí-li manžel". Platí to i v obráceném gardu ? Poklad milenec-manžel ?
V zásadě, je-li to jen oboustranný románek a nepraskne-li to, je to běžná věc. Ne každý se tomu vyhne. Průserem se to zove, praskne-li to.
Štěpa to řešila jak to řešila, protože nejistota bývá horší než sebekrutější jistota. Je to tak, Štěpo ?
Doufejme, že pan profesor jen - jak píší zde přítomní pánové - prostě jen neodolal té mase mladého masa. Lidsky pochopitelné, manželce nepříjemné. Zcela zřejmě je mu však připravena odpustit, opustí-li on svlečnu.
Tak jak ?
smilies/wink.gif
květen 12, 2009 07:51
Wen : mia
Zaujalo mě slovo svlečnu-překlep nebo jde o nový pojem od slova svlékat?Jinak můj dojem je ten,že problém je zbytečně nafouknutý a bohužel štěpce na klidu některé příspěvky nepřidají.sorry
květen 12, 2009 08:20
Mio, zrovna tohle slovo se mi pranic nelíbí. : NČ
Zní mi jako z nouze ctnost posměšně vyslovovaná těma, které si už svlíkání nemůžou dovolit.
Jo závist, to je hrozná svině!
květen 12, 2009 08:26
mio, termín svlečna používali kluci už na škole : wendy
a někdo přede mnou ho již tady použil - je to výstižné. Svobodná mladice co se klidně svléká, je-li to ku prospěchu její věci. Takže tak.
smilies/wink.gif
květen 12, 2009 08:27
wen,Nč : mia
Tak já tohle slovo slyším opravdu poprvé.Nčí mě se taky moc nelíbí,přijde mi takové degradující.Slečna je určitě lepší.
květen 12, 2009 08:30
Mia, souhlasim, ze ten problem je nafouknuty a nafoukla ho tak trochu nechtene Stepka sama : mila1
protoze tim, ze zasla za svlecnou(nadherny vyraz, budu pouzivat), tak tomu pripsala vetsi dulezitost, nez to melo. Pan profesor je zrejme v techto vecech nezkuseny, jinak by se nenechal nachytat s SMS v koupelne, ale nebude to takovy ten klasicky proutnik, co vleze na kazdou, ktera se necha. Ale chapu Stepu, ze ztratila nervy a udelala, co udelala. Asi bych na jejim miste dala termin, do kdy to ma se studentkou vyresit a dal bych nad tim nebadala, nicmene bych si pro jistotu dosla za pravnikem a nechala si spocitat do vyzivne, abych vedela, na cem bych byla, kdyby romanek pokrocil dale. Jinak to zapojeni pana profesora do prace kolem deti naprosto schvaluji, prospeje to jemu, detem i Stepce.
květen 12, 2009 08:33
.. : kolemjdoucí
hergot, kde je alenka sedmitečná se svým podrobným návodem, jak to nevěrníkovi osladit smilies/smiley.gif
květen 12, 2009 08:44
Milo 1 : mia
Jéžíš já si myslím o sobě,že jsem docela škarohlíd a právě nejvíc mě překvapily reakce tohoto typu-zajít za advokátem nechat změřit výživné atd.Fakt až tak černě tuhle situaci vidíte?No schválně se zeptám dcery až přijede z koleje na její názor a mohla bych mít i názor z druhého břehu, ale to si nedovolím,vyptávat se třicátníka asistenta na vysoké,ženatého na tyto věci.
květen 12, 2009 08:49
Ale nééééé Wendy : NČ
To, co jsem psal vo závistivkách, to DOCELA URČITĚ nebylo k tomu, že si to slovo zrovna použila ty! To spíš byla sranda, docela určitě ne pohrdání.
Ale jsa úředníkem zřejmě od narození, slýchám jej, s velmi nenávistnou, pohrdavou a přezíravou příchutí už snad 40 let od různejch úřednickejch kolegyň a právě převážně od těch nesvlíkatelnejch:-( Tak to jen na vysvětlení:-)))
květen 12, 2009 09:01
Puntíkatá nemá příjem... : wendy
ale pokud se pamatuju, tak asi vypsat slečně podrobně její všechny povinnosti, zdůraznit co má profesor rád k obědu a k večeři, děti nebo domácí zvířectvo budou hlídat dvakrát týdně, a manželka si koupí kožich, bude mít kompletní welness a vůbec za sebe začne nehorázně utrácet. A manžel ať si zjedná přesčasy aby to finančně utáhl, hajzlík jeden obšournická. Nebo tak nějak...
smilies/wink.gif
květen 12, 2009 09:07
A kdyby tohle nezabralo, : Míša šíša
tak mrsknout po obšourníkovi skříň smilies/wink.gif
květen 12, 2009 09:12
Mia, taky nejsem skarohlid, ale je lepsi vedet, na cem jsem, ne? : mila1
Dokazu si predstavit, jak je Stepe, je na materske, bez prijmu, pokud neberu materskou, stara se o male deti, a citi se ohrozene. Takze pro svuj klid bych na jejim miste zasla za tim pravnikem a udelala si jasno, jak bych na tom byla, kdyby doslo k nejhorsimu, kdyby manzel odesel. Rikat mu to zatim nemusi. Jine by to bylo, kdyby sama taky chodila do prace a deti by byly vetsi, takhle naprosto chapu tu bezmoc a bezradnost, ktera z ni cisi a rozumim tomu.
květen 12, 2009 09:32
Mílo 1 : NČ
Taky si dokážu představit, jak je Štěpě. Ale ty úvodní věty mi vysloveně vaděj:
"Nechápu drzost, hloupost a nesoudnost některých mladých studentek. Jsem hluboce rozhořčená chováním jedné takové, která svým postojem a jednáním už několik týdnů ničí moji rodinu".
Neznělo by líp?: "Nechápu drzost, hloupost a nesoudnost svého manžela, otce rodiny. Jsem hluboce rozhořčená jeho chováním, s nímž už několik týdnů ničí naši rodinu..."
Mně osobně by to tak znělo docela určitě správnějc!
Jenže pak jsem se dočet, že ON má absolutní důvěru. Tím ovšem zase nechápu, o co vlastně Štěpě jde. A von, kdyžuž ho to tak strašně deprimuje, proč si např. nepořídí novou simku za 200,- Kč s přednabitym kreditem 200,- Kč, tedy vlastně zadara. Nebo je skutečně takovej chudák, větrama zmítanej, že si neumí poradit s pár blbejma esémeskama? Tak takovýhle otázky mi tanuly na mysli, když jsem kvůli tomu dneska celou noc sotva zdřímnul.
květen 12, 2009 09:50
NČ, : wendy
do smrti dobrý. Už jsem se chtěla běžet podívat do zrcadla...
A s tou důvěrou ? Asi Štěpa důvěřuje tomu, že ji manžel kvůli studentce neopustí, že si fakt jenom užije. Nebo ?
smilies/wink.gif
květen 12, 2009 10:08
NC, mozna je to tim, ze jsi nikdy nebyl s detma doma na materske : mila1
ted se Stepo a dalsi nezlobte, ale kdyz je zenska doma s detma, tak trochu zeslepicati, taky jsem tu fazi mela. Proste ztrati sebevedomi no a jedna pak tak jak jedna. A to, ze svadi vse na drzou studentku a nehleda vinu u manzela, no to je taky tim. U vetsiny zen je to prechodny jev a kdyz se pak vrati zase do prace, tak se z nich stanou zase normalni sebevedome zenske, ktere nevytoci nejaka namyslena nedospela dvacitka, ktera z ciste zistnych duvodu flirtuje s jejich manzelem. A proc ON ma absolutni duveru? No myslim si, ze kdyby ji opravdu ze strany Stepky mel, tak by se v tom Stepka tak netopila. Prave, ze ji nema..
květen 12, 2009 10:14
Wendy :-) Zrcadlo ti jistě sluší :-) Určitě mnohej chlap by chtěl bejt zrcadlem ve tvý koupelně. : NČ
A s tou důvěrou? Tak to přeci není, jak píšeš, že by věřila, že si on jen šoupne ale neopustí ji.
Ona mu věří stoprocentně, že se stal zcela nevinnou obětí žertíků chlípný svině!!!
Vždyť mě za to taky pěkně zprc*la včera (květen 11, 2009 10:04 - "tolik jedu! atd....")

květen 12, 2009 10:41
Asi jo NČ asi to tak s tou důvěrou bude : wendy
ale v koutku duše asi doufá, že i když teda přece jenom zhřeší a prvotní důvěru zradí, tak ji neopustí...
smilies/wink.gif
květen 12, 2009 11:23
Milá Štěpo, : Rozmarýna
nerada bych Tvému manželovi ukřivdila, ale já si myslím, že v tom není nevinně. Podle mého názoru žádná studentka ani ta nejdrzejší, nejhloupější a nejnesoudnější by si něco takového nedovolila pokud by si nebyla jistá kladnou odezvou. Kdyby ho opravdu jen obtěžovala, neměl by manžel důvod vypínat zvuk na mobilu, mobilovat v koupelně, atd., ale na rovinu by ti hned na začátku řekl, že ho někdo obtěžuje a navíc by na ty sms neodpovídal,tzn. nemusel by mobilovat v koupelně. Je chyba, že jsi za tou holkou byla, kde je tvoje hrdost? Ale na druhou stranu Tě chápu, chtěla jsi ji poznat, vyřídit si to s ní a udělat si jasno.
Podle mého názoru viníkem je tvůj manžel a teď Tě ještě trestá tím, že s Tebou nemluví a je naštvaný a nerudný.
Být tebou, tak bych za ním nedolézala a naštvanost bych mu ukázala já. A taky bych mu řekla, že očekávám, že s tím ihned skončí a jen za těch podmínek jsem ochotná na to zapomenout.
květen 12, 2009 11:38
Přesně tak Rozmarýno : KK
nedovedu si představit, že bych si tohle na VŠ lajzla - ledaže jak píšeš. Proto taky těžko věřím, že ten manžel je jak lilie. Tím nemyslím to, že by s ní hned musel něco mít, ale spíš jsem přesvědčená, že mu zájem svlečny (taky se mi líbí ten výraz) dělá dobře. Ostatně, komu by nedělal, mně by se taky líbilo, kdyby se kolem mě chlapi točili (žel bohu, moc netočí, a když už jo, tak to ani nestojí za řeč :-) ).
Pokud jde o MD, čeká mě za pár měsíců taky (dopadne-li vše dobře). Zrovna nedávno jsme se bavily s kamarádkou, že samozřejmě během ní ženská nemá tolik času na sebe, musí na čas odložit jehlové podpatky a další praktické kusy oblečení, ale na druhou stranu nesmí to dojít do extrému, že ze sebe udělám něco jako skauta. Bohužel, tohle hodně ženských podcení, mnohdy by se i mohly víc snažit, ale na vzhled přesto totálně kašlou. Netroufám si radit, ale pořád si budu opakovat, že se musím v téhle lenosti přemoct. Protože svět je plný nezadaných krásných holek, se kterými se dá povídat i o něčem jiném než o domácích pracích, hovnech, plenách a zubech. Je to smutný fakt, ale netřeba se z něj hroutit, chce to jen notnou dávku sebekontroly. Některým katastrofám sice nezabráníš, ale aspoň si nebudeš vyčítat, že jsi mohla udělat víc.
květen 12, 2009 12:45
kk : kolemjdoucí
odložit jehlové podpatky a další praktické kusy oblečení


tak jsi mne právě pobavila.
květen 12, 2009 12:50
ved hej, a ked uz : Sipik
Ked uz za nou isla, nie s tym, ze my dvaja sme spolu stastni, mame super manzelstvo a bla bla... ak studentka pocula nieco ine od chlapa, co je dost pravdepodobne.
Ked uz by som za mladou sla, tak s poriadnymi vyhrazkami, to by zabralo skor. Keby som teda ja bola studentka, tak by ma ovela viac vyplasilo keby mi niekto povedal, ze pojde za dekanom, rektorom...ako keby mi povedal, ze ten chlap ktoremu vypisuje je stastne zenaty smilies/undecided.gif
květen 12, 2009 12:55
kolemjdoucí, : Rozmarýna
chceš snad naznačit, že jehlové podpatky nejsou praktické? smilies/grin.gif
květen 12, 2009 13:46
Sipiku, : Rozmarýna
co asi myslíš, že by zmohl rektor nebo děkan, kdybys té studentce jimi vyhrožovala? Už není socialismus, kdy se na schůzi ROH řešilo, že tahle sekretářka sexuje se svým šéfem a jeho manželka si podala stížnost na ROH, aby mu na schůzi domluvili, že si musí svůj rodinný život dát do souladu se socialistickým náhledem na řádný rodinný život. Nekecám, jako mladá holka jsem to zažila na schůzi ROH v roce 1979 (nebyla jsem ta sekretářka)a nechápala jsem, jak se my odboráři můžeme plést do toho s kým náš nadřízený šoustá. A prý mu to omlátili i na schůzi KSČ.
květen 12, 2009 13:51
Rozmarýna : Los evropský...
To je pravda, kvůli mimomanželským stykům, na které si protějšek stěžoval, se například vylučovalo ze strany, pokud nezačal dotyčný včas a řádně sekat latinu smilies/cheesy.gif
Jestli jste četli Kunderův Žert, tam to také je zmíněno
květen 12, 2009 13:57
Losi evropský, : Rozmarýna
já jsem nechápala tu manželku, že se podle mého názoru tak znemožnila, že si šla stěžovat na ROH a KSČ. Ale umíš si představit ten trapas, když pak někdo měl v kádrovém profilu zápis: Vyloučen 10.4.1979 z KSČ pro pohlavní styky se sekretářkou? smilies/grin.gif
My to tenkrát měli i v zápisu ze schůze ROH. Dotyčný se nám všem odborářům omluvil za narušování socialistického soužití v manželství a slíbil, že bude sekat latinu. Stejně se pak rozvedl a vzal si jinou babu - ne tu sekretářku.
květen 12, 2009 14:12
No, pořád lepší než kdyby někoho z KČ vyloučili : wendy
za rozvracení sociálismu...
smilies/wink.gif
květen 12, 2009 14:22
oh pardon, : wendy
ošidila jsem Stranu o jedno písmenko - S...
květen 12, 2009 14:23
Milá Štěpko! : Je~ek
Udělala jsi, co jsi udělala ... nebudu zastírat, že to vidím, jako gól do vlastní branky, ale v žádném případě jako prohraný zápas. Je žádoucí, abys svého muže milovala a věřila mu, ale ... viděla jsi film Dáma na kolejích? Přeji ti hodně osobní statečnosti a nezdráhej se manželovi dát najevo, že "pracovní dobu" má i mateřská dovolená. Znám šéfa společnosti, kterému manželka přinese do práce ročního syna, protože ji kamarádka vytáhla "na dvojku červeného po O", manikúru, aerobik ap. a se slovy: "toužím být pro tebe stále ve formě" mu ho vrazí do náruče a odejde. Všem okolo padá brada, ale ono to vážně funguje ;-)
květen 12, 2009 14:39
ivčo, mamčo, : bb
Jo, takže né už prase, ale manželkou zkultivovaný muž - a co nás to stálo práce holky, že jo?


ode mě to byla skrz naskrz ironie :-) čekala jsem, že když přidám, tak couvnete, a vy klidně přiznáte, že jste si vzaly nekultivované čuníky a makaly na nich s výcvikem...upřímnou soustrast :-)

květen 12, 2009 14:59
Mimochodem, : Yta
nebylo by to proti etice, aby se profesor spustil se studentkou? Nemeli by ti dva z toho prusvih, kdyby se jejich pomer provalil? Nejaka etika v Cechach plati, ne? Jako lekar s pacientkou, tak ucitel se zackou by meli zachovavat vztahy neutralni. Ted nekde jinde se resi prave toto a vyskoskolsky asistent ma hrozbu ztraty mista a studentka musi dokoncit studia jinde. Nikdo z pritomnych se tu nerozhorcil nad tim, jak je tohle mozne. Podle me, kdyby Stepy manzel nemel zajem, tak studentku jednoduse nahlasi a studenka muze dostat odchod ze skoly. Tohle by se nemelo tolerovat a brat jako neco, co je v teto dobe bezne, alespon na tom vzdelavacim poli by to nemelo byt tolerovano.
květen 12, 2009 15:22
bb a ostatní : Iris
však naše odpovědi se také nesly v humorném duchu, ne? smilies/wink.gif
Ale výrok pana psychologa je autentický a zas tak od věci to není. Spoustu věcí fakt chlapy musíš naučit - mám dva syny, manžel byl jako třetí dítě. A tak vím, o čem mluvím. Čuníci snad ne, ale hodně věcí je my ženy po žensku naučíme, oni to nevnímají jako potřebné. A žádný chlapík se tu neurazil, takže legrace, ne?

Jinak pokud jde o pana profesora, domnívám se, že v tom normálně jede, i když si zatím myslí, že se jen rozptyluje a o nic nejde. Jakmile se chlap schovává, koupe a kadí s mobilem, ve to v loji, věřte zkušené hlupačce, která se dlouho nechala mámit a šálit..teď se zpětně nechápu.
A k podobným věcem jsem skeptická,konečně. On nc nedělá, jen dostává nějaké SMS, kterými ho slečinka obtěžuje. Chce se mi napsat: Hov.o, škoda,že je to sprosté slovo, někdy je nenahraditelné.
A ta konfrontace s milou slečnou-svlečnou dala také svým způsobem jasnou odpověď. Místo aby se dotyčná s uzarděním omlouvala a vycouvala, jako si to pamatuji ze svého mládí, dotyčná byla sebevědomá, hrdě drzá a jistá si svoji pozicí.Štěpky je mi líto.

Yto, máš pravdu. Alespoň na gymplu se za to vyhazuje, co já vím. Jak je to výše, nevím. Čau


květen 12, 2009 15:37
bohyně duhy : kolemjdoucí
je zajímavé sledovat, jak v cizích tématech na sebe občas něco prásknete.
manžel byl jako třetí dítě

taky bych zdrhnul......

květen 12, 2009 15:53
iris : bb
není to pěkný a neschvaluju to, být to moje dcera, tak viz výše, ale - stává se to. Jednou jí bude 45-50, nebo 35 s malým dítětem, tak si teď užívá, štěňata jsou drzá až hrubá i na staré feny, dokud nedostanou rafanec.
květen 12, 2009 16:06
tak ja to zazila zase obracene : Regina
me na VS otravoval profesor. Zaclo to uz ve tretaku, pak mi to protoze jsem ho odmitla pekne "nandal" u statnic, ze jsem sotva prolezla a v pataku se me potom u posledni zkousky nad otevrenym indexem zeptal jestli pojedu s nim na chatu :-( Tolik z jineho soudku...o nem se to pak verejne vedelo, ze to zkousi na studentky a dnes je to uz deset let a co vim, uci tam vesele dal..takze evidentne to trestne neni ;-)
květen 12, 2009 16:34
Hm, tak nevím, co by jako děkan nebo rektor měl řešit? : Eva
SMSky studentky s asákem? To rozhodně nebude. Velice střízlivě a optimisticky odhaduji, že 1/3 vyučujících na VŠ- mužů by museli vyhoditsmilies/wink.gif Bere se to naprosto jinak, než na střední škole, jsou to zcela dospělé bytosti. A je fakt, že někteří kolegové, když přijdou slečny na zkoušku oblečené v "horním a dolním obojku", tak je vyhodí hned s tím, že muži mají na Zk předepsaný formální oděv (kvádro), tudíž to platí i pro ženy smilies/wink.gifTaky obrana smilies/cheesy.gif Jak už jsem psala mnohem výše, chodí v obojcích i ke mně i jiným ženám a mnohdy díky tomu pohoří ) ne u mně smilies/wink.gif)
květen 12, 2009 16:52
A znám jednu : KK
kterou taky takhle předvolali před výbor ROH, aby zanechala pelešení s ženatým a dětným a ona jim tam s klidem sobě vlastním řekla, že ho má ráda a že ho nenechá. No a taky ho rozvedla a měla s ním další tři děti. Uměla si jít za svým cílem.
Ale boží mlýny melou... Děti povyrostly a k ní se doneslo, že manžel má jakýsi poloměr v zaměstnání. Tehdy za dotyčnou došla, podobně jako to udělala Štěpa. Nevím, co všechno jí řekla, ale určitě mezi tím byla i otázka, jestli té paní nevadí, že on má ty tři ( jedno) děti. Těžko říct, jak to tehdy bylo, kdo byl moc jaký zlatokop a vůbec ... ale dnes se na nějaké pochopení a vcítění do situace druhého nehraje. Doba přeje silným, schopným a připraveným. Ti druzí s... v koutě.
květen 12, 2009 17:33
Jak je videt, : Yta
v Cechach ta moralka jeste dost pokulhava. Chtic se tam toleruje a dava se mu prednost pred etikou. A co sex. harassment? To by se tedy na vysoke skole resit melo! Porad je to VYCHOVNE vzdelavaci proces. Zacit si se asistent studentkou muze, ale jeden z nich by mel tu skolu opustit.
květen 12, 2009 17:51
Prosím Tě, Yto, neznám zemi ani : Eva
dobu, kdy by morálka a etika nepokulhávala smilies/wink.gif Tudíž ani Čechy, a v ní VŠ nemohou být výjimkou. Představa, že na VŠ se jedná o nějaký: výchovně vzdělávací proces, je, nezlob se, úsměvná. Tam je cílem přechod myšlení a poznání do vyšší experimentální kultury, vědecké. Máš-li na čem stavět, tak se můžeš pokusit navíc vybrané jedince kultivovat. Ale o výchově, ve 20-25 letech, nemůže být už ani řeči. Ta osobnost je v tomto věku již tak vnitřně afektivně (postoje vztahy názory) soudržná, systémově vybudovaná, že do toho lze zasahovat zvenku stěží a navíc, organizace výuky na VŠ zpravidla ani nedovoluje nějaké rozsáhlé bližší seznámení s osobností studenta. Navíc, je tisíckrát výzkumně dokázáno, že verbálními prostředky nikoho nezměníš. To prostě nefunguje. Člověk se změní až tehdy, když získá osobní zkušenost, že takhle to dále nejde smilies/grin.gif Hezky česky řečeno: zbytečně si třepíš hubu, dokud si tu jejich pořádně nenabijou smilies/grin.gif
květen 12, 2009 18:44
kolemjdoucí : Iris
soudíš zbytečně rychle, ale když myslíš.. smilies/wink.gif
květen 12, 2009 18:53
to Regina : Bara1
nezacinalo jmeno toho zmineneho profesora na J? protoze podobnych stiznosti jsem uz par taky slysela a taky to nikdo neresi, akorat studentky co si stezuji maji potom problem dokoncit skolu, tak jestli nechodime na stejny ustav smilies/smiley.gif
květen 12, 2009 19:51
Baro1, ti jsou na úplně všech : Eva
ústavech smilies/wink.gif
květen 12, 2009 19:58
to Bara : Regina
tento je "V", a historka je stara 10 let..ja to pustila ven az kdyz jsem dokoncila skolu,predtim jsem se bala ze by to bylo tvrzeni proti tvrzeni a ze me by udelali tu co ho provokuje, protoze u toho nikdy nikdo treti nebyl.Pak jsem se dozvedela ze jsem nebyla jedina a vi to i jeho nadrizeni a stejne s tim nic nedelaji. On je z tech tri tituly pred jmenem, dva za jmenem, tak ho tam asi potrebuji a delaji ze nic nevidi ;-). Tak to jen tak, ze ne vsechny studentky provokuji chudaky profesory s obojky :-D. Štepin problem toto neni ;-).
květen 12, 2009 21:43
Muj nazor je mozna pro Evu usmevny, ale nazory Evy jako pedagozky : Yta
jsou docela strasidelne. Zaspala jsi dobu, ze jsi neslysela o sex. harassmentu? Jestli jsou eroticke smsky od studentky asistentovi neprijemne, tak by se to dalo kvalifikovat jako sex. harassment(v tomhle pribehu ale pochybuji, ze je Stepy manzelovi studentcin zajem neprijemny). Ze by vsude byla tak uvolnena moralka? Souhlasim, ale v Americe se da branit proti vsemu, co je ti nprijemne(narazky o sexu, barve kuze, sex. orientaci, nabozenstvi...). Pokud mas tady dobre povolani, jako napr. kantor na universite, tak se tu nebudes poustet na tak tenky led jako romanek se studentkou, kterou ucis. Jo, dochazi tu k temhle pripadum jako v Cechach, ale u vas jen nad tim pokrcite rameny, ale tady muzes byt v tomto smeru velice zranitelny.
květen 12, 2009 22:10
Yto, můžeš být v klidu, zaspala jsem toho zcela určitě méně, : Eva
než se mi snažíš podsunoutsmilies/wink.gif, rovněž nemám žádné strašidelné názory, já jen zcela prozaicky popisuji, jak to poměrně běžně chodí zde. O mých názorech na tuto problematiku tam nebylo ani fň smilies/wink.gifPřed velice málo věcmi jen pokrčím rameny....
květen 12, 2009 23:10
Jo, Yto, v Americe je možné všechno, mimo jiné i to, : Vodoměrka
že v Americe je možné vysoudit obrovské odškodné za to, když někdo vysuší kočku v mikrovlnce... smilies/wink.gif
květen 12, 2009 23:27
Nojo, ono na té mikrovlnce není napsáno : wendy
že se nesmí používat na kočky, že...
smilies/wink.gif
květen 13, 2009 10:30
Kantor se může bránit. : Dáša
Fakt je ten, že po nástupu na VŠ mě nejvíc překvapil vztah kantorů s studentů - tak hodně odlišný od toho středoškolského. Společné posezení u piva, oboustranné nabízení cigarety, ale i možnost kantora o ni požádat /a vrátit/, bavení se o všem možném. Prostě vztah mnohem volnější než je absolvent SŠ zvyklý. Muži a ženy se potkávají a vznikají mezi nimi vztahy /ty povolené i nepovolené/ jako mezi lidmi v jakémkoliv zaměstnání. V jedné věci jsou na tom studentky /někdy i studenti/ hůř - když se stanou objektem zájmu asistenta /a jiných hodností/, má tento možnost jim znepříjemnit život více než naopak. Jiná situace je ale u vyučujících a hlavně zkoušejících mužů. Pokud je dívka obtěžuje, mohou jí patřičně zkomplikovat život. Takže náš pan asistent má možnost té obtěžující říct, že mu má dát pokoj, vzít si k tomu ev. kolegu, aby na něj nemohla to harašení hodit a rozumná holka ví, že jí to může u zkoušky osladit. Takže bych asi těžko uvěřila manželovi, který by mi vykládal, jak jej ta dívka uhání a on je, chudáček malý, úplně bezmocný.
květen 13, 2009 11:52
Regino : bb
a jela jsi s ním na tu chatu?
květen 13, 2009 14:24
Vodomerko, : Yta
tva odpoved je hodna tak te slepicky ci zaprdene Cesky, kterou zajima jen to, co se deje na jejim dvorku, ale co se deje za plotem ji uz nezajima. A z toho, co uz k ni dojde za informace ze sveta si vybira nesmysly, aby se utvrdila ve svem mozecku, ze je nejlepsi.
květen 16, 2009 16:19
Nějaká epidemie hulvátství : Eva
na Kudle???
květen 16, 2009 17:22
to neni hulvatsvi, : Yta
ale malost nekterych Cechu, kteri se hned nad vsechno neceske a zvlaste americke povysuji.
květen 16, 2009 17:43
A nemůže to být, čistě teoreticky, původně i tak, : Eva
že je to "malost" některých Američanů, kteří se nad všechno, co předpokládají, že je typicky české povyšují? smilies/wink.gif
květen 16, 2009 18:47
Vodoměrko, : Ivča
neměla jsi nějakej divnej horoskop na konec týdne????Něco jako že budeš dobrým terčem? smilies/grin.gif
květen 16, 2009 21:10
Evo, : Yta
na prekroucovavani si s tebou hrat nebudu. Na to si najdi nekoho jineho. Have a nice day!
květen 16, 2009 23:50
Ivčo, : Vodoměrka
to nevím, zrovinka jsem se na horoskopy nedívala... nebude nakonec Yta Marion??? smilies/wink.gif
Nebo možná měla zrovna ona v horoskopu nedostatek smyslu pro humor... no každopádně já měla nice day, takže je všechno jak má být... smilies/wink.gif smilies/smiley.gif
květen 17, 2009 00:06
Yto, žádnou takovou hru nehraju nikdy, : Eva
jen si myslím, že nás zbytečně napadáš jako první smilies/wink.gif Pracovně právní vztahy u nás by rozhodně potřebovaly větší oporu v zákoně a ve vymahatelnosti těchto práv. Ačkoliv nemáme precedentní právo, jako v Americe, i tady citelně chybí precedenty. Navíc firemní kultura, včetně VŠ, je opravdu někdy ubohá, rozmáhá se lavinovitě bossing, mobing....spousta lidí si demokracii vysvětluje jako neexistenci etických norem. Pokud některé profese etické normy mají, jejich vymezení bývá velmi obecné a vágní a jejich dodržování, resp. nedodržování nemá velký vliv na způsobilost profesi vykonávat. Odhaduji, že větší počet lidí se podle, i těch vágních, etických norem chová, nicméně nejvyšší "manažeři" se zhusta rekrutují právě z těch, kteří toto nedodržují, sabotují, pro ně neplatí. Vůbec mám dojem, že pomalu se stáváme národem plným všehoschopných manažerů. Je to poměrně únavné a spousta lidí s tím bojuje, jak v rámci svých možností mohou a dovedou.
květen 17, 2009 07:51
Hmm, : Eny 2
můj názor. Pokud zkusil, mladou, urputnou, a chtivou slečnu, pak je ztracen a bude pokračovat, třeba i jinde a s jinou. Je to muž a zkusil něco, co mu manželka s dětma doma, nemůže dát.
Studentka chce dostudovat a mít se finančně dobře. Má kdykoli čas jak na schůzky, tak na milování. A hlavně chce svým chováním něco dokázat, chce Tvého muže, ona ví že ho jen využije a odloží, ale jde si za tím. On, ikdybys mu to Štěpánko milionkrát řekla nepochopí, nechce pochopit. To, co mu ona nabízí je nesrovnatelné s manželstvím. To je sice vyšší úroveň, ale jiná. Jestli se ona rozhodne rozvést si ho, povede se jí to.
Je mi líto dalšího manželství. Ikdyby se Ti vrátil, už nikdy to nebude jako dřív. A budeš se trápit a žárlit a budeš smutná kvůli něho.
květen 17, 2009 08:44
Milá Eny, : Iris
myslím, že ty sis povzdechla v nějaké jiné debatě, že snad ti chlapi nejsou všichni stejní.Podle toho, cos tu napsala, myslíš si to samé, co já. Že jsou. Možná ti poučenější už tohle nedělají, mají to za sebou, možná je pár vyjímek (nebo výjimek?)
Jako ty si i já myslím, že tady je to jasné, bohužel. Zajímal by mě další průběh toho všeho. Ahoj
květen 17, 2009 21:01
Ach jo.... : Eny2
Irisko, máš pravdu. Snažím se, když slyším nebo čtu takové věci neustále mít na paměti, že přece všichni muži nemůžou být takoví. Ale já nevidím za takové situace jinou cestu. Myslím si, že je prostě taková doba. Mladé a chtivé zlatokopky se chtějí mít dobře a proč ztrácet čas s mladým klukem, který je chudý a ona by se měla jen vodit za ručičku.
Zlatokopky chtějí všechno a hned. Jsou bezcitné k rodině toho, koho si vyhlédnou. A muži jsou muži. Neomlouvám je. Ti, kteří se chytnou dopadnou zle. Nedávno jsem slyšela krásnou větičku, podobnou té...."že boží mlýny melou pomalu, ale jistě". Tahle se mi líbí víc.."Na každou svini se někde vaří voda".
No, je ale pravda že nám opuštěným to už může být jedno. No ne? Jen maminky jako je Štěpánka to vše trápení mají před sebou.
Kdyby věděly že než život s nevěrníkem, raději život prožít sama a s dětma a po SVÉM!!!!!!!
Opakuji se, ale tenhle život je to co já považuji za ráj na zemi. Štěpánko a ostatní maminečky takto podváděné, těšte se ze života. Máme jen jeden pokus.
A ten náš život tady je jen a jen náš. Nebuďme kvůli nadrženým chlapům smutné. Buďme radostné a šťastné a těšme se na všecičko co přijde. A když přežijeme ten smutek podváděných, uvidíte tu nádheru kolem sebe. Krásnou dobrou noc všem. Eny
květen 17, 2009 22:33
Eny : Iris
jen kdyby se nás ten smutek také nedržel tak urputně, jako ty slečny našich partnerů, manželů a tátů našich dětí..smilies/undecided.gif
Díky za naději, a i Tobě přeji hezkou noc a všechny další dny smilies/smiley.gif
květen 18, 2009 00:29
Krásné, sluníčkové, pondělní ráno... : Eny
Víš Irisko, už nevím jak dlouho to je co jsi sama, prosím připomeň mi to...myslím si že asi jako já, dva roky. Ale nedala bych za to ruku do ohně.
A já už smutek v dušičce nemám. Opravdu jsem šťastná. A myšlenky na něj už taky nejsou a to vlastní byt vedle mne na patře a pronajímá ho a sdírá z těch lidí peníze (rozvedená maminka s 13-l synem), semtam ho vidím, neustále si chodí do své schránky pro poštu(fakt nechápu smysl) když bydlí a pracuje v Praze a na víkendy jezdí do Poruby a má tady někde byt. a ikdyž ho vidím, nic, nic, prostě nic. Ani smutek, ani pohrdání....prostě je to cizí člověk. jako by tam nikdy nic nebylo, ani láska, ani milování, ani plány, ani děti...nic.
Ta volnost a ta možnost si dělat co chci a nemít povinnost vůči němu(což bylo strašné)ta je tak strašně vysoko, že smutek ani náhodou.
Dokonce ta má radost ze života ze mne prý čiší takovým způsobem, že mi to i lidé říkají. Připadám si jako zamilovaná, v euforii. Nevím co se to v mém těle děje, ale je to vážně čím dál lepší a silnější.
Nebojte se maminky a nechte své partnery těm zlatokopkám, oni je použijí a odloží. Co se staříkama. A pak poznají jaké je to být sám a bez vlastních dětí. Oni Ti lapení muži na to vážně dojedou.
Sem tam ho vidím a opravdu za 2 roky zestárl o 20 let. A žít s někým takovým, Mám se ráda a mám svou sebeúctu. Podívejte jak je venku nádherně. Ptáčci zpívají, všechno je tak krásně zelené. A ten božský klid doma. Těšíte se domů taky tak?
květen 18, 2009 09:05
aha? : Eny
Mé děti byly strašně rády když od nás odešel, oni oba Natka i Dandi rozkvetli stejně jako já. Žádný smutek, jen čistá radost. A tatínek dělá před nima takové seky, že si oba dali všechno dohromady a potvrdilo se jim opravdu to, že nám lhal. Tím jak žije a léta žil. Takže my máme dušičky radostné. Držím palečky všem, které ještě smutné jsou. Ať to hodně rychle přejde

květen 18, 2009 09:18
Eny : Iris
jsi milá, víš, co bolavá dušička potřebuje. Vrátila jsem se na "svou" diskusi a připomenula si tvůj příběh. Tys tam psala, že ses razantně ostřihla od něj i od zbytku rodiny. Mělas to asi trochu jiné, já jsem naopak měla pocit, že žijeme hezky. Vím, každý mi řekne, že to byl možná jen můj pocit a bla, bla... Tvrdím, že nebýt té zlatokopky, jak říkáš (je to Ruska původem, velmi tvrdý exemplář přesně tohoto druhu..)nežili jsme špatně. Podváděl, ale věřila jsem tomu, že toho nechá. Ale tahle debata už je ukončená.

Je to Eny od října minulého roku, takže zatím prožívám všechno poprvé - byly první Vánoce a Velikonoce bez táty, je první jaro bez políbení, bude první dovolená, první narozeniny bez něj..no a pak to třeba bude lepší, už si zvyknu. Na rozdíl od tebe já necítím úlevu, neumím být sama, nechci ale také už v žádném případě potřetí si zase na někoho zvykat, někomu se přizpůsobovat a tak.A hlavně nechci už rozvíjet nové sny a plány - stále jsem je ještě v manželství měla, pořád jsem před sebou měla společné projekty, které jsme nedokončili a už nedokončíme. Ta ztráta snů a budoucnosti mě bolí nejvíce.

Doufám Eny, že jsme tu jen my dvě, protože bych to zase schytala od některých kudlanek - ono se to radí - už nesmutni, nech toho, vzchop se, už máš být vzchopená apod.Nejde to tak snadno, jak bych chtěla. Kdyby tak šlo bydlet jinde a nepotkávat ty rozesmáté tváře mého životního partnera s tou holkou, která mi připadá jako prototyp vychytralosti a sobectví.
Ale jak jsem si četla Tvoje příspěvky v té diskusi (dopisy - nevěra, důvěra), přece jen dávám za pravdu Tobě i některým jiným, že razantní odstřihnutí by mě možná posunulo sice krutěji, ale směrem dopředu.

A jsem moc ráda, že jsi takhle "opilá" svobodou a moc Ti to štěstí přeju, i pro Tvoje děti.
Eny ahoj smilies/smiley.gif
květen 18, 2009 12:45
děkuji... : Eny
odkud jsi Irisko?
květen 18, 2009 13:04
Eny : Iris
..z Kadaně u Chomutova, myslíš, že se známe ?
Dnes jsem tu měla v práci hovor s jedním technikem o tom kotli, který se vaří na každou svini smilies/smiley.gif
Tvrdil, že tak to není, že v zájmu nějaké té evoluční teorie mají vyhrávat lidé s tzv. agresivním genem, ostrými lokty a egoistickou náturou. Ti jsou určeni k tomu, aby dále vedli rod. Jako v přírodě.
Je mi z toho smutno, jestli mají přežívat jen ti silnější a agresivnější, pak nerozumím tomu, proč jsme tu my lidé, proč nejsme zvířata, lvi, koně nebo ještěrky. Věřila jsem na něco vyššího ke splnění úkolu tady v životě. A ne se jen pářit a rozmnožovat za účelem přežití. Co to tady nakonec tedy zbyde, když slušní budou vymíceni agresivními.Nazdar hodiny, no ještě že už toho tady moc nezažiju, já bych snad v téhlo době nemohla být mladá.
Promiň pesimismus Eny. Docela bych s tebou ráda pokecala, líbí se mi Tvůj nynější optimistický náhled na život - přitom sis také užila, viď? Ahoj smilies/smiley.gif
květen 18, 2009 13:37
tak já se ještě vrátím : Eny
já si taky myslela že žijeme krásně, na 1000proc jsem si myslela že mu jiná nedá víc nežli já, a po šíleném šoku že léta žije vlastně jinak nastal totální obrat. A až pak jsem se odstřihla od něj a celé jeho rodiny.
Další věc, to nejhorší máš za sebou, první vánoce, velikonoce, pusa pod třešní...jsi už za tím, jen si to musíš uvědomit. Říká se že nejhorší je první rok, ano, souhlas, protože je to tím cos napsala, vše je poprvé, druhý rok už si to budeš užívat. Samoty se neboj, nikdy nebudeš sama ....podívej se kolem sebe kolik je kolem Tebe lidiček, jen se usměj, mluv, a ikdyž budeš mít partnera, s ním, můžeš být více sama nežli když budeš žít sama. Znám to.
A narozeniny????Ty bys vážně chtěla dárek a kytičku od člověka, který by to jen hrál? Já ne.
Necítíš úlevu, protože si ji neumíš uvědomit. Musíš mít s kým mluvit a dostat to ze sebe, proto jsou psychologové. Já mám velmi dobrého přítele, mluvíme a oba a o všem. Víš na kolik věcí příjdeš jen tím, že to řekneš nahlas?????
A další chyba...Ty musíš mít plány a sny, ale neboj, netrap se že je nechceš nebo odmítáš, příjde to samo. Najednou se ráno probudíš a řekneš si, "jo, pojedu na dovču, těším se na to, že si ji sama budu umět dopřát a užít", vím, je to jen příklad.
Pokud jsi měla sny v manželství tak je to v Tobě! Protože jsi je měla. Neboj, jen jsou zatlačené strachem z budoucnosti. Až zjistíš že to jde, půjde ta dobrá nálada a sny a těšení se samo od sebe ...uvidíš.
A jestli chceš jít bydlet jinde, věř mi, až se zdravě rozhodneš, vyměníš byt a třeba to bude lepší. Ale výměnou bytu to myslím vyřešit nejde. Chce to čas.
A razantní odstřihnutí není vůbec kruté! Nač čekat? Chtěj žít a vykašli se na to, že je potkáváš rozesmáté. Třeba se on směje jen tak naoko a uvnitř se třepe jako ratlík aby o ni nepřišel. Protože ví, že udržet si zlatokopku stojí hodně úsilí a peněz. Přej mu to. A směj se taky. Až Tě uvidí on smát se, třeba jemu zmrzne úsměv na tváři.
A když ne, tak ne. Žijeme jen jednou. Tak žijme. Nepotřebuješ přece vedení TVÝM životem. Vždyť jen Ty víš co můžeš svému tělíčku dát a co od něj můžeš mít....Odkud jsi????
květen 18, 2009 13:38
Eny : Iris
psaly jsme proti sobě, jenom chci omluvit chybu, dělám je nějak často. Myslím, že mýtina je vyjmenované slovo? smilies/wink.gif smilies/wink.gifPa
květen 18, 2009 13:49
Chomutov je opravdu daleko od Ostravy.... : Eny2
Piš prosím
Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny
květen 18, 2009 16:26
Eny : Iris
přišla jsem až teď, díky za kontakt, ozvu se. smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
květen 18, 2009 17:41
Evo : DIVA
promiňte, ale Vaše kolegyně vyhazují studenty od zkoušek za to, jak jsou oblečení? To snad ne - předpokládám, že hodnotíte jejich znalosti. měla byste své kolegy pokárat ;-).
červen 03, 2009 23:19
A pro Štěpku : DIVA
nebuďte smutná, život je všelijaký, můžpu přijít i nějaké nemoci, tak si ho nekažte zbytečnými starostmi. Každý dělá chyby, udělal ji i Váš mažel. Ale teda - přidal bych mu práce s dětmi. To rozhodně. Názory některých mužů jsou otřesné - zní to kolikrát jako "no tak když se mu v tom fofru na mateřské nevěnuješ, tak co čekáš? - tím dávají jasně najevo, jací jsou duševní chudáci - fakt jak rozmazlené děti, které nesnesou, aby se maminka věnovala někomu jinému než právě jim. Víc práce jim přidat - to je jediné řešení :-)). Jeho jiné pracovní místo neřešte - nemáte záruku, že by to tam bylo jiné - lepší (ostatně, jste si jistá, že všude jinde na něj čekají?). Držte se.
červen 03, 2009 23:24
Studentka : Profesor
Je ti snad jasný ,že ji fiknul a že to s ní táhne?
září 03, 2009 22:18
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]