O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ASI JSEM HOLT RASISTA... PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 21 srpen 2008

 Tak mám doma na pár dní na návštěvě jednu známou ze Středozemí s přítelem. V jedné fázi návštěvy jsem jim taky ukázal náš pověstný předlický Bronx. Dost valili očička, oni v tom jejich městečku mají Cikány asi dva a s těmi její přítel chodí na pivo. Povídal mi o nich: dyť jsou to normální lidí, chlastají jako každej, honí ženský jako každej, fandí fotbalu jako každej, tak co!

 

 

 

 

 

     Tak jsem si říkal, šťastný to muž a šťastni ti všichni lidi - v tom jejich malém středozemním městečku... Mě fakt osobně vůbec nezajímá, kolik občanů Česka se při sčítání lidu přihlásí k romské národnosti a kolik k úplně jiné. Co mě ale zajímá je, kolik spoluobčanů s jinou kulturu bydlení a jinými pracovní návyky musím živit,  kolik dalších jich bude ukrajovat za pár let z koláče sociálních podpor (ze kterého půjde i díl, resp. už jde, na můj chudobný důchod).

 

      Velice mě však zajímá, proč u těhle „občanů Česka" funguje všechno obráceně:

 

  • Ničí, místo aby budovali.
  • Žebrají, místo aby pracovali.
  • Posílají své děti krást, místo aby je posílali do škol.
  • Dělají si děti pouze za jedním účelem - rozšiřovat počet hladových krků v rodině a posunovat se tak v tabulce sociálních dávek nahoru.

 

     Normální člověk se snaží pořídit si jen tolik dětí, kolik jich sám dokáže uživit a kolika může zajistit rozumné vzdělání a start do důstojného života. Spoluobčané s jinou kulturou bydlení a pracovními návyky to mají hozené přesně naruby.

 

  • Nemyslí na budoucnost, žijí v přítomnosti.
  • Nelámou si hlavu, kdo bude jejich děcka a děcka jejich děcek živit v budoucnu... prostě spoléhají na štědrý sociální systém.

 

 

     Nicméně absurdní mi přijde ještě jedna věc. A to fakt, že v naší moderní společnosti stále žijí lidé, kteří ještě pořád nedokázali změnit svou kulturu bydlení. Prostě nepracují a chovají se jak hovada. A co více, současný politický systém jim to umožňuje, podporuje je v tom a dokonce se jich zastává před pracujícími lidmi, kteří systém živí ze svých peněz.

 

      Myslíte, že nemám rád cigány, cikány, Rómy, či, kýho čerta, jak je nejsprávnějí nazvat? Ne, já mluvím o té skupině spoluobčanů, kteří jsou jiní. Ne barvou kůže, ta je mi naprosto ukradená. Ano, tím, že svá děcka neposílají do škol, že je ani nedokáží pořádně vychovávat, dokonce ani naučit základním pravidlům hygieny, takže běhají po ulici špinav jak prasata. Přitom přístup k tekoucí pitné vodě má u nás každý, na rozdíl od miliardy lidí na světě. Uznávám - je to jejich svobodná volba, nepracovat, nemýt se a žít v bordelu na vlastním dvorku. Ale když řvou na ulici nebo v MHD, obtěžují svým neurvalým chováním okolí, kradou, vyhazují odpadky na ulici, devastují městské byty, neplatí nájemné... a za tohle všechno si nárokují speciální sociální podpory z mých daní, aniž by se sami snažili to v dlouhodobém časovém horizontu jakkoliv změnit - to zase dává svobodnou volbu mně je za tohle nesnášet.

 

     Já vím, že to mají těžké, že jsou na pokraji společnosti, že jejich začlenění je obtížné... blablabla. Posekat si trávník na dvorku nestojí ale nic, jen trochu energie. Udržovat si okolí svého domu čisté a uklizené nestojí nic, jen trochu úsilí. Mýt se? ... Ale - no to je snad přirozené, pravidelnou očistu dělají i zvířata. A nekrást...? To už ani nepotřebuje komentář.

 

 

     Často mám pocit nepatřičnosti a vyloučení z vlastní společnosti. A to vždy, kdy je mi předkládáno a přehazováno, abych se styděl za to, že nejsem Rom, že nejsem gay, že nemám žádné pochopení pro islám a muslimské teroristy, že mluvím dokonce i dobře česky a ne internacionálním ptydepe. Asi jsem zabedněný český nacionalista vlastenec...

 

     A tak se ptám, pasuje mě tohle mé myšlení na rasistu?

 

Franta Bouška 

 

 

 

 

Komentáře (36)add feed
... : pYece já
No, možná jsem to s tím mládím přepískla - je nám oběma 38 a naše bejby má 12. Cítím to taky tak; ale nemůžu zapomenout na doby, kdy nám nedělalo problém si povídat a milovali jsme se. Nebýt TOHO, tak nemám důvod. Je nedostatek - či vlastně žádný sex - v tomto věku dostatečným důvodem k rozchodu? Když všechno ostatní doma funguje a okolí mi spíš takového chlapa závidí? Jak umí, udělá, opraví, pohraje si s bejby, pomůže s úklidem... /a TO neví; jak jsem psala - nechlubím se; protože ke chlubení to není/
srpen 21, 2008 22:24
hahahaha : alena puntíkovaná
dneska si každej plete rubriky...tohle taky mělo být jinde, ne? smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 22, 2008 01:47
To je milé : FrantaBouska
Tak to mě líbí, my tady řešíme skoro světoborné problémy a ta "pYece já" nám tady vykládá o tom jak je to pěkné podvádět svého milujícího manžílka,kterej doma všechno zvládne vyjma TOHO, dyť je to krásný a buďme přející a přejme jí TO. Nezávidět, prosím
srpen 22, 2008 04:57
Jo, Fanoušku :-))) : d@niela
tady je vidět, CO JE OPRAVDU DŮLEŽITÉ smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
srpen 22, 2008 08:19
Franto, : endymio
ona nepodvádí - ale to jen na obranu "přece já", to je na jiné diskusi.
srpen 22, 2008 08:33
Souhlas ve všech bodech. : mamča
Asi jsem taky rasista, ačkoliv Cikáni jsou stejné rasy jako my. Pro mě za mě, můžou být třeba bleděmodřepuntíčkovaní - to není o barvě kůže, ale o životním stylu.
Dost mě štve i to, že většina dospělých této "menšiny" pobírá invalidní důchod (ačkoli málokterý z nich kdy pracoval) na svá propitá játra a celkovou devastaci organismu, kterou si způsobili sami.
Pokud máš bílou kůži, a třeba Ti i chybí končetina, musíš každé tři roky na přezkum zdravotního stavu, jestli Ti náhodou ta končetina nedorostla.
A zatímco bílý invalida pobíhá od čerta k ďáblu, aby získal čerstvé výsledky svého zdravotního stavu, tak ti snědší jenom řvou a mávají židlí nad hlavou, ev. kudlou, a všechno jde jako po másle.

srpen 22, 2008 08:43
Mamčo, : Myška
absolutní souhlas.
srpen 22, 2008 08:53
... : Sandra
No, to co napsal Franta je zřejmě názor většiny většinové skupiny naší společnosti, akorát se o tom nesmí mluvit moc nahlas:-)

A je snadné se divit, co ti lidé proti těm cikánům mají, pokud člověk bydlí v takovém městě, jako bydlím já, kde člověk hnědočecha nepotká jak je den dlouhý... ale pokud člověk bydlí v cikánském městě, nejlépe v cikánské ulici, tak je docela těžké zůstat tak nad věcí...

Na druhou stranu, to že žijí ze sociálních dávek a jiných příspěvků od státu, to není jejich vina- oni jen využívají toho, co jim systém umožnil. To ta pravidla jsou postavena na hlavu- například- zdánlivá odbočka- když jsem nastupovala na mateřskou, tak jsem se dozvěděla, že nedostanu peněžitou pomoc v mateřství, protože jsem se rozhodla nepřerušit studium- jó, to kdybyste přerušila, tak to by byla jiná, vysvětlovala mi ta paní na sociálce.
A já si jen ťukala na čelo- čert vem těch asi 15 tisíc- ale co je to za systém, který upřednostní toho, co se rozhodne nic nedělat?

No a jestli takhle pošahaná pravidla platí i u všech ostatních dávek- což jsem neměla to potěšení vyzkoušet- tak se není čemu divit, že to pak vypadá tak, jak to vypadá.

srpen 22, 2008 09:37
Sandra : To víš, že jo ! : mamča
U nás na sídlišti brali Cikáni i příspěvek na uhlí, a to měli ÚT. smilies/grin.gif
Když jsme se jako družstvo rozhodli, že už je v domě nechceme, (převzali jsme tři rodinky neplatičů už od obce) protože všechno ničili, vyhazovali odpadky z okna, párkrát vyplavili celý dům, dělali kravál do noci..ap., tak jsme vedli dlouhý soudní spor, a nakonec jsme jim museli z peněz družstva koupit byty. A to si ještě vybírali, kam jo a kam ne, a jak velké. smilies/angry.gif
Přesto jsme rádi, že jsou pryč. Našemu domu se říkalo "dům hrůzy", a nechtěli tam chodit ani policajti.
A to všechno jen kvůli tomu, že se naše radnice rozhodla "integrovat" několik rodin mezi většinovou pracující populaci. Místo aby "přistěhovalci" načichli naším způsobem života, vnucovali nám ten svůj.
Když jsem šla jednou na odpolední, zastavil mě takový malý snědý spratek z našeho domu se slovy : "Iděš na mňa robiť ?"
srpen 22, 2008 09:50
Jo, podobných článků už jsem napsala hejna : wendy
a podobných proslovů držela nepočítaných. Jen nevím, z čeho mají kompetentní orgány a úřady strach, Z Bruselu? Spíš z porušení křehkého sociálního smíru a kromě toho - jsou to taky voličui, tak je nepopuzujme, že...podle toho tady vypadá.
Nedávno byla v TV reportáž z Chánova. Nastoupil tam cikán velkomožny a donutil cikány tam sídlící k úklidu. A nejednou to jde. Oni žijí ze dne na den, carpe diem, nezajímá je co bude zítra a potřebují nad sebou pevnou ruku, sami to přiznávají. Já bych jim ji dala hned zítra.
Plně se přikláním k názoru Franty - nejsem povinna snášet odlišnosti jiného etnika, které mě nejen obtěžují, ale i poškozují.
Teď se připravuje novela - obsahuje třeba i zpřísnění sankcí za rušední nočního klidu. Tak na to jsem tedy skutečně zvědavá!
mamčo máš recht - oni ti cikáni sice taky musejí za rok či za tři na pravidelnou kontrolu částečných důchodů, ale vyřvou si to, mnohdy jen vyřvou - chyba ne jejich, ale připos*aných úřednických doktorů u komisí.
Sandro - add dávky - kdybys viděla, co musíme jen na základě čestného prohlášení vyplácet za dávky lidem, kteří evidentně nouzí netrpí, otvírala by se ti kudla v kapse. A pak vyjdeš ven a tam různí aktivisté s plechovkou v ruce žebrají na opuštěné děti...
srpen 22, 2008 10:00
před několika lety jsem šla do starobního důchodu : alena puntíkovaná
ale protože jsem v té době byla po operaci a tím pádem v plném invalidním důchodu, byl by mi přináležel tento. Ale vysvětlili mi, že bych pak musela každý rok absolvovat tu kalvárii po doktorech a následně ponižující buzeraci posdukové komise, že jsem radši oželela šest stovek, o které by byl plný invalidní důchod větší než starobní a požádala o starobní důchod. NO - ale nemyslete si, že je to jednoduchý! Podle zýákona mám nárok na ten důchopd, který je větší, takže jsem napřed musela uprosit posudkovou, aby mi plný invalidní sebrali a pak teprve jsem si směla požádat o starobní. A každým papírem jsem jezdila rovnou do Křížové a vyřizovala to tam, neboť se mi stalo, že takový papírek ležel na sociálce šest neděl a soastal se na správu sociálního zabezpečení až poté, co jsem ho osobně vyzvedla a dovezla do Křížové. ČVtyři měsíce lítání - kdy nikoho nezajímalo, z čeho budu žít. Fakt jsem litovala, že nejsem cikánka. Udělat nějaký cikánce tohle - tak se to zaručeně řešilo až v OSN a Samková mi vysoudila melouna.
srpen 22, 2008 10:28
právě vyšel článek na ceskychnovinach.cz : wendy
jak se organizovaně rozrůstá cikánská zločinnost - obchod s bílým masem, hazard, podvody atp.
Kdepak spí Džamila a JUDr. Samková, aby to popřely ??? a autora zažalovaly ?
srpen 22, 2008 11:19
Džamila : Milena
přece sedí, možná spí ve své Agentuře pro sociální začleňování v romských lokalitách. smilies/angry.gif Hezky to Franta napsal.
srpen 22, 2008 11:35
wendy : mamča
Neboj, jen co to Dežomila a K.á.a Samková zjistí, hned s tím poběží do Štasburku... smilies/grin.gif
srpen 22, 2008 11:36
Já mám teď čerstvou zkušenost z Ameriky. : toulavej
S černochy – to byl v jejich společnosti před 30 lety asi tak stejný problém. Ta společnost to řešila tak, že 1/8 populace zastává ve státních, polostátních a federálních úřadech a podnicích ¼ pracovních míst, většinou na nižší úrovni – obslužný personál. Většina těch míst je podle mě nadbytečná, jen umělá zaměstnanost. Peníze, které by společnost těm lidem stejně musela dát, jim dává za to, že chodí do práce, která není potřeba. Ale lidi ty peníze nemají úplně zadarmo, musí ráno vstát a jít „pracovat“. Problém je, když musíte s těmi lidmi něco řešit, většina je nepoužitelná, nastává s nimi chaos. Nevím, jestli tudy vede ta nejlepší cesta k vyřešení problému, co s těmi lidmi, kteří se nedají k ničemu použít . . . Bohužel, mám pocit, že i vinou stále větší specializace a složitosti techniky, těch lidí bude stále přibývat.
srpen 22, 2008 13:13
Ale dřív se tady takhle zaměstnávla spousta lidí : wendy
jakmile to přestalo, nastaly problémy...
srpen 22, 2008 13:16
Jednu výhodu to má... : opas
Když dojde k nějakému konfliktu, tak se lze celkem spolehnout, že většina policajtů jsou taky "rasisti" a mají svoji zkušenost. Nikdo se tak příliš nebude hněvat, když bude cikán pochroumán trochu na meze nutné obrany. Třeba odevzdat policii zloděje se zlámanýma rukama :-)
srpen 22, 2008 16:44
tak f tv už to popřeli : alena puntíkovaná
údajněš se nejedná o romy, ale o rumuny. namouduši!
srpen 22, 2008 20:28
... : Ivule
prostě překlep!Ježiš,to už není ani Kocourkou,tenhle stát!
srpen 22, 2008 21:23
ale ještě než zjistili, že jsou to ty Rumuni : alena puntíkovaná
Tak veselej zamáčkl slzu a přiznal, že i takovéto věci se v jejich komunitě odehrávají, ale že by se o tom nemělo mluvit, aby lidi nekoukali na romy křivým vokem.
srpen 22, 2008 22:02
alena puntíkovaná : Zatracenej překlep ! : mamča
Kohopak asi klepnul přes prsty ? smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
A křivý voko, to já mám. Pokřivilo mi ho víceleté soužití s Cikánama v jednom domě, a to tak, že nafurt. Kdo neměl denně na okně nudlovou polívku, nebo použité plínky (i horší věci), kdo neplaval v bytě, když milí spolubydlící v době odstávky teplé vody roztočili všechny kohouty a odjeli na měsíc k příbuzným na Slovensko, takže celej barák chodil pro vodu k cisterně, protože do bytu se jim nikdo "vloupat" nesměl...a další veselé historky, ten neví, o čem to je. Jo, a jejich dětičky (pochopitelně v tlupě) zmydlili chlapečka o berlích, aby mu sebrali 50 korun, se kterými šel na nákup tátovi-vozíčkáři.
Všichni v domě těmhle invalidům pomáhali, jak to šlo. Na jejich auto totiž spadnul z dálničního mostu přívěs kamionu. Máma a jeden kluk mrtví, táta na vozíku a druhý kluk s amputovanou nohou. Jen cikánskejm smráďatům přišli jako snadná kořist.
Nevím, jakej anděl v rouše cikánském, by mi moh to "voko" narovnat...
smilies/cheesy.gif
srpen 23, 2008 07:44
je velký rozdíl mezi americkými černochy a cikány : alena puntíkovaná
Černoši byli do ameriky zavlečeni a prakticky donedávna byli otroky a vzdělání a podobně jim bylo upíráno. Ta místa ve státní správě je dobré řešení, protože oni pracovat CHTĚJÍ!!! Ale chyběla jim kvalifikace a vzdělání. Cikáni pracovat nechtějí a nikdy nebudou. Ti co pracovat chtějí, již dávno praqcují a netřeba jim nějaká umělá místa vytvářet. Když ovšem zaměstnají běžného cikána - dejme tomu - jako poslíčka v bance, tak když tam vydrží chodit týden - tak to můžou slavit. A vsaďte boty, že do tejdne bude ta banka vykradená. Jo jsou bohatý cikáni - ale ti většinou jednají se svými krajany jako Vodník Miloš Kopecký se svými poddanými vodníky Vodičkovými. Pokud pro ně nebudou platit stejné zákony a stejné podmínky jako pro všechny jiné obyvatele tohoto státu - pak se situace nezlepší.
srpen 23, 2008 09:40
... : Sandra
No, Aleno, já bych tolik optimismem nehýřila, co se té chuti černochů pracovat týče. Myslím, že mentalita Afričanů je dost podobná té romské...samozřejmě, že zase ne všichni (stejně tak jako u cikánů) ale spousta z nich si, pokud dostanou šanci, raději lehne pod baobab a bude čekat na konvoj s humanitární pomocí, než aby šli pracovat. A co se Afroameričanů týče- otrokářství bylo v Americe definitivně vymýceno roku 1865, což je trochu dlouhá doba na to, aby se na to mohli donekonečna vymlouvat- podívej se na židy, co by měli říkat ti? Ti byli biti vždycky a všude- zabíjeni, omezováni a okrádani a stejně makají a jsou tak chytří a bohatí, že jim to lidé nemůžou odpustit a je to jen otázka času kdy zase někomu začnou vadit... no, to jsem odbočila.
Myslím, že to přirovnání cikánů k černochům sedí (a nesmíte se koukat na ty černochy, co jsou u nás- s výjimkou těch z Václaváku to jsou většinou studenti Vš z nejbohatších rodin, které si mohli dovolit poslat dětičky za lepším životem do Evropy) a jde jen o to, že by bylo fajn si z toho amerického řešení vybrat to, co funguje a substituovat to, co nefunguje něčím funkčnějším...ale to je v našem státě asi utopie.
srpen 23, 2008 11:15
Sandro : skriteks
Otrokarstvi je v americe do dnes jen v jinejch podobach (viz au pair program a jine):-) a to ze mohli volit od 1865 neni uplne pravda protoze se jim to snazili znemoznovat a az po 1960 meli opravdu pravo volit.. mimochodem republikani se snazi dodnes drzet nektere mensiny v pozadi..
srpen 23, 2008 18:18
no, co se týče afričanů : alena puntíkovaná
tak ti jsou v Africe doma - tak ať si tam dělají, co uznají za vhodné. Před příchodem evropanů a před koloniálními válkami tam žili celkem v poho a všichni se uživili po celá staletí, ba i tisíciletí. Sice by třeba jejich způsob života nevyhovoval Evropanům - ale oni byli v Africe, ne v Evropě. A co se týče USA - tak tam tio ještě v šedesátých letech pro černochy nebylo nic moc. Viz,. Martin Luther King - přečti si Toulky s Charliem od Johna Steinbecka - ten to tam popisuje velmi dobře.Cikány nikdo nikam neodvlekl, nikdy nebyli v otroctví, nikdy se sami neuživili - nepočítáme-li krádeže. Rozhodně jim nikdo nebrání ve vzdělávání...naopak, jejich rodiče je místo školy posílají krást..a ti rodiče jsou zase cikáni. Vždycky, když slyším jak cikáni milujou svý děti, tak mě bere čert. Všechny děcáky jsou plný hlavně cikánskej dětí - to je teda láska jak trám.
srpen 23, 2008 20:39
Tady mizí komentáře? : Myška
Bylo jich 27...
srpen 24, 2008 15:35
... : Sandra
Jo, někdo tu nabízel práci přes internet, tak to Daniela asi smazala...
srpen 24, 2008 16:29
no, ale byla to nějaká blbost : alena puntíkovaná
klikla jsem na to, ale neexistuje to.
srpen 24, 2008 16:37
to byl spam, nabídka na draka... : d@niela
smilies/grin.gif
srpen 24, 2008 16:37
já si myslela, : alena puntíkovaná
že se někdo spletl a zas tzo napsal někam jinam než chtěl smilies/cheesy.gif
srpen 24, 2008 16:38
... : Sandra
Jo, původně to chtěl napsat na papír, zmačkat a vyhodit a pak to omylem napsal na Kudlanku:-)
srpen 24, 2008 16:46
to třeba ne : alena puntíkovaná
ale kolkrát už se tu stalo, že někdo (včetně mě) napsal něco do Kudlanky, co tam nepatřilo. Mně se např.podařilo tam namydlit odpověď kamarádce, která měla být původně na ICQ. smilies/wink.gif
srpen 24, 2008 16:57
Aha, : Myška
já to ani neotvírala.
srpen 24, 2008 18:36
Klikla jsem na to, ale neexistuje to. : Sandokan
Nebylo účelem, aby link vedl na existující stránky ... ale od toho okamžiku máš ve svém komputáči prima viříka. Šmankote, kdyby se vám tisíckrát říkalo NEOTVÍREJTE NEVYŽÁDANÉ DOKUMENTY A PODEZŘELÉ ODKAZY, tak to na just uděláte.... No kdo chce kam....
srpen 25, 2008 12:09
jsem za Franto : Inka
podepisuju to!!!
srpen 25, 2008 21:47
ekhm... : Internacista
Nic neotevírat! Jinák počítač dostane infarkt a pojedete s nim přímo na internu
http://www.znamylekar.cz/vnitrni-lekarstvi

říjen 23, 2013 10:31
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]