O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

SPRAVEDLIVÉ VŠIMNÉ PRO VŠECHNY PDF Tisk E-mail
Úterý, 08 duben 2008

Když jsem slyšel ten úžasný Julínkův nápad a vedle sedící pan Cikrt ho kýváním hlavy jednoznačně schvaloval, dostal jsem i já nápad. Takový normální, občanský. Také nejsem žádným ministrem, že? To, že je dnes ten můj nápad trošku mimo mísu, to vůbec neva. V tomto státě je přece ještě spoustu "státního". Ještě něco malého se tu přece jen najde...

 

 

 

 

 

     Když dostane každý občan 2500 Kč (čtyřčlenná rodina dokonce 10 000 Kč) na účet na lékařské poplatky či případný pobyt v nemocnici a to vše za privatizaci zdravotních pojišťoven, proč jsme dříve nedostali všichni spravedlivé všimné za tehdejší privatizaci čehokoli státního? Ten současný Julínkův nápad je mnohem spravedlivější než tehdejší Klausův s těmi tunelovatelnými privatizačními knížkami a fondy. Možná, že mě toulavej opět roznese v zubech, možná, že mě posadí do té nejkrajnější levé části úsečky politického spektra, možná mě pošle do ústavu, to už je ale jedno. Vždyť jde o nápad.

 

     Z ČSD bychom mohli obdržet nějakou tu tisícovku na jízdné, ne hotově, ale na účtu ČSD, stejně tak z dopravních podniků každého města a až bychom si to jízdné vyčerpali, tak bychom si další doplatili ze svého. Svět se nezboří. Vždyť kam dříve oko dohlédlo, vše bylo státní. I pivovary, lihovary... Jééé, z takové Poldi bych tehdy bral nějaký ten metráček íček, jeklů, vinglů, armovacího železa, třeba...neříkám přímo tuny, ale každý občan by byl uspokojen. Včetně mimin. Takhle to celé dostal pouze jeden jediný architekt a za kačku.

 

     Nebo jednu či dvě MWh na období a klidně i z Temelína. A tak bych mohl ve svém nápadu pokračovat a spravedlivě rozdělovat vše. Jízdným počínaje, uhlím z uhelných dolů, vodou, elektrikou, dřevem z lesů a šlehačkovými dorty konče. To by bylo krásně na světě. A bez tunelářů...Bez hospodářské kriminality. Stejně si však myslím, že ten Julínek je filuta. A kdo ví, jestli na to nepřišel sám velký Cikrt...

 

     Hodně peněz na zdravotnické služby dostane třeba rodina Červeňákových, to je jasné, ale i jiné mnohačetné rodiny budou čerpat ze zdravotnického účtu. Prázdnotou zející čekárny se opět naplní i lůžka v nemocnicích přidají a všichni budou mít pan Julínka rádi a budou ho volit i v příštím období... a budou i rodit.

 

    No jo, ale ti zdraví, kteří nebudou čerpat z účtu, těm to propadne opět ve prospěch státu...znárodnění. Tak nevím, nevím...

 

 

Strejda

 

 

 

Komentáře (84)add feed
snad jen ti Červeňáci : ivanka
budou slavit...
ale tak už to tu je, že slušný lidi zas nějaký extra šance nemají.
duben 08, 2008 14:37
Julínek by měl začít nosit čepici. : mamča
To co se mu líhne v té holé hlavě, to bude z nastuzení. smilies/sad.gif
Podle této teorie bysme si měli jít každý uloupnout kousek Svatovítského chrámu, (dokud je státní) než se zase vrátí církvi. smilies/cry.gif
duben 08, 2008 14:55
Kdyby státní : alena tečkovaná
- pokud ho nezabavěj exekutoři - fakt bych ráda věděla, co za tím je. A kdo to chce koupit - a čí je to známej.
duben 08, 2008 15:11
Mě nejvíc pobavila hláška, : Míša šíša
že ty peníze budeme moci využít na nadstandardní péči (to nás asi jako mělo nalákat a přimět k potlesku na otevřené scéně). Ha-ha-ha, za těch dva a půl tisíce kaček na osobu si tý nadstandardní péče fakt hodně užijeme!

A hned druhý den na to si přečtu takovýhle článek http://www.novinky.cz/clanek/137068-zapomente-na-prispevek-i-kdyz-nemuzete-ani-chodit.html

Kde to jsme? smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif

V p*deli... ?
duben 08, 2008 15:50
Míša šíša : mamča
Za těch 2 a půl tisíce se můžeš rozšoupnout, a zaplatit si na dva a půl dne nadstandardní pokoj např. v nemocnici v Motole. smilies/wink.gif
Příspěvky na péči jsou kapitola sama pro sebe. Vyřizovala jsem ho pro svého otce, (84)který už tři roky nevychází z bytu, prokazatelně má po mrtvici část. ochrnutou levou stranu, a není schopen se o sebe postarat.
V srpnu 2007 jsme žádali, a UŽ v březnu 2008 příspěvek 2000,- Kč. dostal. Tedy, se zpětnou platností od toho srpna. Oni na úřadě nějak doufají, že se toho ti žadatelé nedožijí. smilies/angry.gif
duben 08, 2008 16:21
co když přijde konec.................. : bombastic.1
...... když zhebneš za týden tak je to OK to ti stačí ale co když se to protáhne na měsíce nedej Bůh na roky to jsou pak deseti tisíce a co léky.Kde jsou Ty církevní nemocnice a sanatoria že i chudej mohl umřít jako člověk.Já zapomněl,manažeři co budou kupovat ty nemocnice musí mít kanceláře na úrovni.Tak že z těch 2 500 kč jsi kupte provaz a skobu protože když to nestihnete do 40 dní tak Vám nic jiného nezbude.
duben 08, 2008 16:25
Ježišmarjá, : Eva
ať už o nás konečně přestanou "nadstandardně pečovat", obzvláště Julínek s Cikrtem, to bychom už nemuseli ustát smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Mám kámošku, 46, po 2 děsivých operacích páteře, je to holka dříč, tak chodí i do práce, a tak jí sebrali i 1/3 invalidní důchod, ač má kovů v páteři více už, než kostí. To je fakt "těžký", když je posudkový doktor finančně značně zainteresovaný na tom, důchod odepřít!
No a mamčo, to, co popisuješ s taťkou, je dílo, znám od tchýně, taky čekají a prodlužují, že už se nedožije...
duben 08, 2008 16:29
bombastic.1 : mamča
Privatizace nemocnic je taky pěknej podvod. Ty nově zrekonstruované půjdou na dračku, a promění se na lukrativní kliniky plastické chirurgie, aj. potřebných oborů. Zatímco např. taková Berounská nemocnice, která měla obrovskou spádovou oblast, už nemá např. gynekologii (teď, když se rodí takových dětí) a má už jen "jednodenní" chirurgii.
Prý na to stačí nemocnice v Hořovicích.
Pak ať jdou k šípku s informacemi, jak se časnou lékařskou pomocí dá zachránit spousta životů. Když pro někoho nejbližší nemocnice je 50 km.

duben 08, 2008 16:32
Já osobně nejsem pro tzv. "spravedlivé" přerozdělování : Káča
jak tomu bylo dříve, tedy každý podle svých možností, každému podle jeho potřeb...myslím, že člověk (pokud mu na to síly a zdraví stačí) by se o sebe měl primárně postarat sám, ale privatizace zdravotnictví mě hodně děsí, stačí skouknout film Sicko od Michaela Moora, i když v mnohém je hodně tendenční, ale dá se vytušit, kam to povede, pokud nemocnice a zdravotní pojišťovny budou přeměněny na akciovky....rozhodně to není pro dobro pacientů.

Strejdo - sám velký Cikrt? To je dobrej fór smilies/cheesy.gif
duben 08, 2008 17:16
Káčo, forma akciovek pro COKOLIV se zavádí, aby se do akciovky mohly dostat další peníze : toulavej
přes nákup akcií těmi co mají volné peníze, které jinak majitel nemá, ale potřebuje na další rozvoz své činnosti. A akcionář se pak, když má velký podíl, patřičně stará, aby vše dobře fungovalo, byl dobrý management a on o své vložené peníze nepřišel, ale vydělal. Když ta organizace - jakákoliv - funguje, je to prospěšné nejen majiteli, ale i ostatním – mají lepší služby, lepší výrobky, lepší informace apod.
Proto kapitalismus rozložil socialismus, kde nebylo nic nikoho, nikdo nebyl motivován k lepšímu výsledku. Vlastník se o svůj majetek většinou lépe stará. Nejlepší kliniky i univerzity i banky i výrobní podniky ve světě jsou kupodivu privátní . . .

duben 08, 2008 17:51
hmmm . . . rozvoz není rozvoj, já vím . . . : toulavej
.
duben 08, 2008 18:00
To jsem nečekal, že to Daniela vypíchne z legrace na place jako článek. Ale toulavej, už zase máme jiný názor...:-))) : strejda
Neříkám, že jsme ve při, ale ze svého bývalého pracoviště mám s akciovkou následující zkušenost: Tehdy jsme se odtrhli od velkého molochu, který měl i nadřízený orgán ze subgenerálním ředitelem v Praze. Veškeré dřívější zázemí jako účetní, nákup, půjčovna služebních aut a pod. obstarával podnik. To padlo. Všechna práce pro podnik byla dříve režijní a dá se říci i levná. Po odtržení cca 30ti lidí se zřídila funkce finanční ředitelky a ta měla pod sebou pouze jednu účetní a skladnici. Dále provozní ředitel, ten měl na starosti nás asi 8 lidí. Další funkci statističky obsadila dcera generálního (ta dříve nebyla vůbec nutná neb každý odevzdával excelové tabulky poruchovosti a čerpání náhradních dílů za kvartál a pak to nebyl problém dát do hromady za hodinku. Z bývalého vedoucího provozu se stal v tu ránu generální ředitel s generálním platem stejné výše, jaký měl generální ředitel celého molochu. A co myslíš, že tahle sranda všechno přinesla. Naše hodinová práce se v tu ránu zdražila o 500%, protože se na to někde muselo vzít. A abychom vydělali co nejvíce a co nejvíce ušetřili, přestaly se cejchovat měřící přístroje, protože to bylo drahé, přestalo se jezdit na pravidelná školení k výrobci, protože to bylo drahé a museli jsme hledat další zákazníky, které jsme nacházeli třeba až u Hradní stráže, v jiných chemických závodech, dá se říci, že po celé republice, tedy všude, kde neměli potřebné servisní a přístrojové vybavení. Abychom byli mobilní, museli jsme si koupit 4 auta. A tohle všechno musel zaplatit stávající zákazník, kterému jsme dříve dělali servis v režii. Pochopitelně, že se pro ty nové síly nakoupila tehdy nejlepší výpočetní technika a exkluzivní nábytkové vybavení kanceláří, které dříve nebylo nutné. Nepopírám, že jsem měl i já víc než dříve, ale v globálu to bylo mrháním peněz, které musel někdo zaplatit. Já už raději skončím. Ale my, naše bývalá akciovka, jsme byly jen plivancem v moři a školní ukázkou toho, jak by se nemělo hospodařit. A rozhlédni se kolem sebe neš začneš chválit.
(A zase jsem to neřekl jednou větou...)
duben 08, 2008 18:57
S tim, ze privatni podniky daleko lip funguji, nez statni, : Helena CH
naprosto souhlasim. Jenze nemocnice je prece jen trosku jina kategorie. Tam maji pomahat doktori chudakum nemocnym a nevim, jestli by se na tom melo vydelavat stejne jako na autech nebo na konfekci. Tedy pokud je nemocnice sobestacna a vydelava, nevidim na tom nic spatneho, ale stane se, ze i pri dobrem managementu proste nemocnice prodelava a pak ji akcionari zrusi nebo si prosadi, ze misto nelukrativniho onkologickeho oddeleni se vybuduje daleko vice vydelavajici plasticka chirurgie? Ve zdravotnictvi nemuze 100% vladnou trzni hospodarstvi. To proste nefunguje.
duben 08, 2008 19:05
Tak jo, : skaz
popíšu bezprostřední zkušenost.Starám se o mámu,která mimo jiné je inkonintnentní.Dle obvodní lékařky jsme potřebovali potvrzení o inkontinenci,aby mohla něco málo napsat na recept.No - gynekologii jsem pro ni nenašla-nikdo nevezme pacienta,který nechodí a nevyleze na mučidla.
Do nemocnice ji nevezmou,nemá problém.
Jo,stydím se,sehnala jsem známého,který ji umístil na rehabilitaci LDN,kde jsem mohla požádat o další vyšetření.No teoreticky mohla,řekli mi tam,že to není součást tohoto a že jí to neudělají.Tři týdny trvalo / v nemocničním komplexu,kde je i porodnice /,než jsme se přes i primáře a pohrůžku TV propracovali k meritu věci,tedy potvrzení inkontinence.No a víte jak to dopadlo?Hmmm.... Přišel pan doktor a řekl,že pacientku na kozu nedostane a že to napíše jen tak. No hurá,máme potvrzení o inkontinenci.
No to,že jsme museli donést veškeré léky a pleny ani neřeším.I mně napadlo,ty pleny nedonést a potom jenom říct - ona je inkoninentní? Jenomže ponížit tu mámu tím,že by se musela stydět za svoje nehody nehodlám.
Tak,to je taky kousek našeho zdravotnictví.
duben 08, 2008 19:13
Toulavej, : Ceskymo
nojo, jenze akciovky muzou (podtrhavam MUZOU!) fungovat jenom ve state, kde fungujou zakony, uplatky nic moc nezmuzou, atd... Tam, kde jsou uplatky, tunelari a ruka ruku meje prijde na radu driv ci pozdeji porekadlo o kosili a kabate - a kde je akciovka???
Jinak s temi prispevky - tady taky ourady cekaj, jestli treba nemocnej driv neumre, taky to tu protahujou, jak se da... hnus.
duben 08, 2008 19:18
ano : Káča
A akcionář se pak, když má velký podíl, patřičně stará, aby vše dobře fungovalo, byl dobrý management a on o své vložené peníze nepřišel, ale vydělal ...což například u zdravotních pojišťoven bude znamenat, že posudkový lékař bude mít odměny podle toho, kolik peněz jim "ušetří", tedy kolika pacientům odmítne uznat léčbu jako nezbytně nutnou, případně bude rozhodovat, kterého pacienta do pojištění zahrne a kterého ne (dle zdravotního stavu pochopitelně), takže se může stát, že hůře zdravotně disponovaní jedinci holt zůstanou bez pojištění,že? Nehledě na to, že ke každému úkonu budeme potřebovat předchozí souhlas pojišťovny (pokud nebudeme mít na to celou léčbu zacálovat ze svýho)... už vidím hysterickou matku, které třeba dítě upadne do bezvědomí, jak nejdřív než na pohotovost volá do pojišťovny, jestli a jak může dítě nechat ošetřit...no nic, zbytečná debata...
duben 08, 2008 22:02
Toulavej, máš skvělou teorii, bohužel praxe počesku vypadá trochu jinak! : NČ
Aby věci fungovaly jak maj, to by největší akcionáři nesměli bejt zlatokopové na divokym východě, nejvyšší management by nesměl bejt bandou tunelářů s JEDINYM krédem "urvi co můžeš, pokud je ještě z čeho, a po nás potopa!" Nejvyšší vedení státu a vláda by nesměly bejt prorostlý (pro Česko nelze ani použít slovo "propojený") organizovanym i neorganizovanym zločinem. Policie a soudy, který by theoreticky měly chránit zájmy poctivejch občanů by nesměly bejt na vejplatních páskách nejhorších gaunerů... Nemám chuť ve výčtu pokračovat, dělá se mi blyvno!
A ty jako fakt věříš, že jejich jakýkoliv kroky a záměry nejsou vedeny jen a jen loupeživejma úmyslama???? Fakt tomu věříš????

duben 09, 2008 06:16
Kacko, : Ceskymo
emergency situations tady fungujou jinak - dopravis ditko (...jinyho clena ci neclena rodiny) do emergency room (promin, ale uz je vecer a mozek je obalamutenej whisky, proto ta eeenglis) a tam se ho NEJDRIV ujmou, pac to ze zakona musej, no a PAK TEPRVE zjistujou, jestli ma pojisteni nebo nedej Mamone neco vlastni, treba barak - to se to pak vystavujou zastavy na nemovitosti!!! Ale predevsim poskytnou prvni pomoc, pak teprve se pidej po zisku... Jenze tu je na to zakon, jak to bude v Cechach??? Umim si to zive predstavit a - jo, NC, taky je mi z toho blivno... budiz ti utechou, ze nejen tam, ale i tady. smilies/cry.gif smilies/cry.gif smilies/cry.gif
duben 09, 2008 06:46
nezapomeňte, : alena tečkovaná
že Julínek s Cikrtem jsou ve funkci noví a ještě si dost nenakradli.Tak mě taky napdlo, že bude-li všechno zprivatizováno, tj. nic nebude státní - proč pak platit nějaké daně? Na poslance, vládu a jejich reprezentaci? No, mně je srdečně fuk jak vypadaj. Pro mě můžou chodit pěšky a vorvaný....
duben 09, 2008 07:51
Privatizace zdravotnictví : Luciáš
V olomoucké FN už snižují základní jmění (v dozorčí rade sedí lidé, kteří mají za drápy prostějovskou a šternberskou nemocnici). To zas bude velká sýrová loupež. A já si donedávna myslela, že už není co krást...
duben 09, 2008 08:11
Tak to gró už bylo napsáno : wendy
1/ u nás a dobrý managnent ? Z těch úplatkářů neprofesionálních ? zpovykaných ? nenažraných ?
2/ zdraví bych do toho netahala, akciovka MUSÍ vydělávat a zdraví bude až na druhém místě. Ať se platí byty, připlácí na vzdělání, atp. ale se šťouráním do léčebných a preventivních procesů ať jdou do hvězdiček a to okamžitě.
"Co je společné že je blbé. Je to všech a nikdo se o to nestará. Nejlepší je soukromé. " No jak co. Malý příkládeček: když jsme nebyli jako dům zprivatizovaní, každý rok se pěkně uklízelo dvakrát ročně kolem baráku, ono to je fakt potřeba. A dnes ? Nikdo ani rukou nehne kromě těch pár, co chodí stejně vždycky, za každého režimu. A i ti ubyli. Není každý dobrým hospodářem.Teď lidi spíš chodí a ptají se, jakým způsobem tedy budou moci využívat tu poměrnou částečku společných prostorů, když už za ni sakra platí. Ale aby si aspoň tu částečku poklidili - ani náhodou. Takže takhle to v českém království chodí a proto bych byla opatrná.
A i lékař může být vstřícný - když chce. Setkala jsem se s obojím přístupem, a to před i po našem Velkém třesku. Takže tak.
duben 09, 2008 08:22
PS.: ceskymo : wendy
u nás vozí bezdomovce od jedné nemocnice do druhé, dokud po cestě radši nezhebne...
duben 09, 2008 08:24
O privatizaci nemocnic už řeč byla, : Míša šíša
já se moc těším, až se zdravotní pojišťovny přemění na akciovky a budou vytunelovány jako v Česku všechno. "Platil jste si celý život zdravotní pojištění a teď z něj chcete financovat svoji operaci žlučníku? No tak to máte blbý, protože vaše zdravotní pojišťovna je právě v konkurzu. Musíte si to zacálovat sám." - Tak na tohle se fakt hrozně těším.
duben 09, 2008 08:45
Jo a co říkáte na to, : Míša šíša
co zaznělo včera ve zpávách - jak řidiči, kteří budou chtít umazat trestné body, budou muset absolvovat školu smyku v Mostě? Taky dobrá šaškárna, ne?
duben 09, 2008 08:51
Já taky, Míšo : wendy
platím si pochopitelně řádně pojištění, pak životní pojistku, penzijní připojištění - něco ještě musím našetřit a pak snad ...
Ten tvůj odkaz na nemohoucí babičky a příspěvky na péči je úděs, ale je to tak. Setkávám se s tím každý týden. A myslím si, že bude přibývat koktajích, trapně frázujících nebo přímo mlčících mluvčích určitých rezortů. Protože určité věci nelze okecat.
smilies/undecided.gif
Komentář je krátký, jo ? Ale úderný !!!!
duben 09, 2008 08:51
Julínek : Luciáš
se snaží dokázat, co nikdo předtím. Slibuje, že péče o pacienta se nezmění, vyplácení ZP se nezmění a zdravotnická zařízení, která dříve prodělávala, se změní na akciovky a budou mít zisk, hotový perpetum mobile smilies/cheesy.gif
duben 09, 2008 08:59
Nejvíc mě štve, : mamča
že my, pajdající a s různými neduhy bojující, kterých se tahle reforma nejvíc dotkne, nemáme už sílu ani energii vyrazit na ten Václavák, a proti těm likvidačním zákonům aspoň protestovat, protože jsme rádi, že dolezem do práce a zpátky.
Ti mladí to za nás neudělají, protože zatím netuší, o co jde.
duben 09, 2008 09:36
Jestli máte většina z vás pocit, že se zdravotnictvím je to u nás vlastně v pořádku : toulavej
a není potřeba nic měnit, jak si to myslí a taky to dělala za doby jejich vlád socdem, opravdu se mýlíte. Možná máte lepší nápady, jak systém zlepšit, ale ŽÁDNÝ od nikoho jsem tu nečetl. Na příkladu mý starý nemocný mámy jsem viděl na vlastní oči, jak ŠPATNĚ naše zdravotnictví funguje a i mnozí z vás tu psali špatné zkušenosti ze svého života. Tak nechápu, že nechcete současný stav změnit a už dopředu nesouhlasíte se zákony, které ještě ani neznáte, protože nejsou napsány, jen opozice už ví, že jsou proti zájmům lidí. Pozoruhodné . . .
Názor, že po zprivatizování čehokoliv se nový majitel přeorientuje na jinou, zejména nejlukrativnější činnost, snad nemyslí nikdo vážně . . . Znamenalo by to třeba, že každý strojírenský podnik se začne živit výrobou aut, protože ty jdou na odbyt a dobře se na nich vydělává. Víc třeba, než na výrobě garážových vrat nebo pletiva . . . Ale NESTALO SE TO. Ti, co uměli péct chleba nebo pěstovat brambory, se tak živí dál a nenapadlo je začít vyrábět auta. Každý se živí tím, co umí, na co má vybavení a podmínky. Ani v nemocnicích se všichni nepřeorientují na plastické operace, jak tu straší vykukové ze socdem, třeba pan Rath, který sám dobře zprivatizoval polikliniku a teď je velký bojovník proti
privatizaci . . .

duben 09, 2008 11:33
toulavej : Luciáš
o voze a o koze smilies/wink.gif
MMJ do zákonů o zdravotnictví se dostane i kouzelná formulka, že lékařská péče bude pacientovi poskytována pouze, pokud bude rentabilní smilies/cry.gif
Tak mi řekněte, jak bude pečováno o nevyléčitelně nemocné smilies/wink.gif
duben 09, 2008 11:53
Nápadů by bylo... Ale proč se unavovat nápadama, který nemají šanci ani přečtení? : NČ
A při vší úctě, Toulavej, tim, že je dám přečíst tobě, tim těžko pohnu zeměkoulí.
Měnit je třeba dost věcí. Jenže to by se muselo měnit ku prospěchu věci! Ne ku prospěchu prospěchářů, kterým je úroveň zdravotnictví uplně upr*ele. Jestliže mi někdo začne "pomáhat" z bláta tim, že mě strčí rovnou do sr*ček, tak dík. To mi v tom blátě bylo furt ještě o něco líp.
duben 09, 2008 12:23
COŽE???? : Eva
"lékařská péče bude pacientovi poskytována pouze, pokud bude rentabilní" A rentabilitu KOHO ČEHO bude posuzovat Cikrt, ne?
Tak to jsme úplně v největší HVĚZDĚ! To snad není možný????????????
duben 09, 2008 12:27
toulavej, vždyť jsem to říkal, že jsi mušketýr... jeden za všechny...:-))) : strejda
ale neházej mě prosím ani do jednoho pytle s Paroubkem. Já jsem fakt úplně mimo úsečku. S každým, s kým jsem kdy sympatizoval, mě záhy přesvědčil, že je to omyl, včetně kdysi zdánlivě neutrálních zelených. Toho pána (JP) si dovedu krásně představit v jeho původním povolání nebo jako vedoucího restaurace. To ano.
Tady u nás, v okresní nemocnici, už zavřeli jistá oddělení, protože se jim to prý nerentovalo a to si představ, že ještě nedošlo k privatizaci. Skoro celé patro je tam prázdné a lidi se vozí až do Ústí, kde je na to "fabrika". Tam se počítají kusy, né pacienti.
Sundej si šátek z očí a rozhlédni se kolem sebe. Možná poznáš, (budeš-li chtít poznat) že to tu krásně pomaloučku a polehoučku rozhvězdičkováváte. Na prvním místě jsou u VÁS prachy, pak dlouho nic, pak zase prachy a snaha o další obelhané voliče. Prachy a moc, snaha ovlivňovat úplně všechno, včetně sdělovacích prostředků. Jinými slovy - modrá totalita. Občan je tu na obtíž.

duben 09, 2008 12:50
... : Luciáš
Nejde ani tak o to, že by se rušila jistá oddělení v nemocnicích smilies/wink.gif Jde o to, že se bude šetřit šetřit právě na těch babičkách a dědečcích, co si nedokážou říct, že něco potřebují. Bude o ně pečováno v rámci dostupné péče, tzn. omezený počet méně kvalifikovaných ukrajinských sestřiček, které dělají za minimální plat, lékaři, kteří nemají k pacientům žádný vztah a je jim jedno kolik vydělávají (nebo by se v okolních státech neuchytili). Mladí lékaři všichni utíkají, ti zkušení, co je pacient zajímá, odejdou do důchodu aniž by mladé něco naučili.
duben 09, 2008 13:05
Toulavej, to máš marný. : Krakonoš
Lid vždycky radši uvěří populistům a strašákům. Stačí se podívat na nedělní partii na Primě mezi Ráthem a Julínkem (6.4.), měl jsem pocit, že pozoruju Sládka nakombinovanýho s Hitlerem, ale když von říká takový ty líbivý věty vo tunelech a kradení a masy my to žerou.
Taková malá, ale případná historka z tohodle tejdne:
Vylezu z kláštereckýho plusu, v baťohu mj. dvě másla 250g po 24 Kč. Venku stojej dvě babky, takový ty nas*aný na celej svět, a vykládaj si zrovna vo nějakým receptu, kde se používá hodně másla: "Ale to vite, to už si dnes nemůžeme dovolit, když je to máslo tak strašně drahý, to sme dělávali, když bylo ještě levný. Dnes už jen tak jednou do roka." Měl jsem chuť zařvat - a kdy, kdy dohvězdy bylo máslo levnější než dnes? Ve kterým tom zlatým období se dalo koupit za průměrnej plat 800 kousků másla, respektive za průměrnej důchod 320 ks? Já to nezažil, možná za Gottwalda? Za Hitlera? Za Masaryka nebo za císaře pána? Ale proč nebejt nas*anej na poměry, když je to tak in, okolí to vode mě očekává, společenská konverzace se tak snadno navazuje...
Toulavej, vykašli se na osvětu, žiješ ve státě, kde hlavní prioritou většiny lidí je "jistota a aby se taťka stát vo nás postaral". S tím nic nenaděláš, můžeš se s tím jedině smířit, jako se o to pokouším já smilies/wink.gif, nebo se odstěhovat.
duben 09, 2008 13:29
Já taky nevím, co se bába rozčiluje, : wendy
může si dopřát 800 másel a remcá. Myslím si, že by se jí s nima docela dobře bydlelo, protože nic jinýho už přece nepotřebuje.
Nechci to dramatizovat, třeba vím že toulavej bude v jádru poctivej chlap a myslí to dobře, jenomže tak nějak idealisticky. Ono to tady totiž správně nefunguje. Tady je to samej tunel, uleju prachy, kam to nikdo nezjistí-nemá nárok, a tak je v malým i velkým. Osobně se mám dobře, ale to neznamená, že nevidím neslyším, že věřím slibům politiků. Tuhle se ubere, tamhle se ubere, důchodový věk prodlouží, podpora zkrátí, mateřská zkrátí, umělé oplodnění bude jen pro bohaté, rohlíky po korunce zdraží, za recept budeme za chvíli třeba platit stovku. A kde je těch 800 másel ?
Je pravda, že lidi remcají za každého režimu. Ale tohle už je někdy pro strach. A možná to dopadne tak, že budeme léčeni jen do výše pojistného a potom se bude vybírat na konto staránováčková...
duben 09, 2008 13:45
krakonoši, : wendy
tak ty jsi přesvědčený že to je všechno v pořádku, nebo jsi s tím jen smířený a nerozčiluješ se zbytečně ???
duben 09, 2008 13:47
Krakonoš : Luciaš
Moje řeči nejsou jedna paní povídala smilies/wink.gif

Měla jsem zaměstnané příbuzné v privatizované nemocnici, kde jsou tihle lidé ve vedení, odešli do Olomouce a tak vím přesně z prvního zdroje, co se tu chystá. smilies/undecided.gif


Ptali jste se 20.11. v 10:00 prezidenta ČLK
OTÁZKA
Jaký je Váš názor na severomoravský zdranotnický monopol Agel a na podivný střet zájmů ve FN Olomouc ,kde byl jmenován jeden z ředitelů Agelu ředitelem FN Olomouc .
ODPOVĚĎ (20.11.2007 10:52)
Vítězství manažera z Agelu v konkursu na funkci ředitele FN Olomouc zařídili zástupci ministerstva zdravotnictví. Kombinace lékařských supermarketů, které buduje pan Potysz spojený s Agelem, vlastnictví či dlouhodobý pronájem řetězce nemocnic, podpora fakultní nemocnice, která bude přejímat finančně náročné pacienty z nemocnic patřících Agelu, a jejíž případné dluhy zaplatí stát z peněz nás daňových poplatníků, to vše je pro soukromé lékaře smrtelným nebezpečím. Pokud se zdaří zájem Agelu získat některou zdravotní pojišťovnu, nebude mít tento kruhový monopol napojený na veřejné peníze již žádnou skulinu. Soukromí lékaři zkrachují a skunčí jako zaměstnanci v těchto zdravotnických supermarketech. ČLK sice zabránila tomu, aby v rámci tzv. reformy ( tist. 222 - zákon o stabilizaci veřejných rozpočtů ) ministr prosadil možnost otevírat praxe praktických lékařů, gynekologů a zubařů bez výběrového řízení, ale ministerstvo přesto Agelu pomáhá jak jen může. Hádejte, kdo asi bude vítězem výběrového řízení na dlouhodobý pronájem železničního zdravotnictví?

duben 09, 2008 13:59
Krakonoši, používáš v současné době hojně oblíbenou rétoriku, : Míša šíša
ale tak to není. Nikdo nechce, aby se o něj taťka stát postaral, ale chceme, aby z nás stát nedělal voly, a abychom za peníze, které odvedeme státu, odboru sociálního zabezpečení a zdravotním pojišťovnám, dostali adekvátní protihodnotu a ne abychom o to byli odrbáni a naše peníze někdo rozfofroval za nesmysly anebo si je nastrkal do vlastní kapsy.

No a babkám se nediv. Ona je-li taková babka sama s důchodem cca 6 tisíc (a nájem se službama ji stojí téměř to samé), tak je pro ní máslo za 24 Kč opravdu drahé. Chtělo by to trošku empatie a ne si říkat: já se mám dobře, tak proč si ti ostatní stěžujou, když nemaj na co?
duben 09, 2008 14:06
Tak tos mne, Krakonoši, teda krutě zklamal, : Eva
já se mám na současné poměry zatím taky dobře, ale NIKDY jsem nečekala na nějakého "tatíčka stát". Ovšem vadí mi, pokud má být uplatněna klauzule :lékařská péče bude pacientovi poskytována pouze, pokud bude rentabilní (rentabilní péče? pacient? kdo to bude posuzovat? na základě jakých kritérií?) to mi tedy připadá až těžce fašistické!!!!
Vadí mi, jak téměř denně vidím na vlastní oči, jak jsou třeba tunelovány veřejné vysoké školy ve prospěch nějakých pofidérních privátních. A zrak CHCI, aby mne šálil! Bohužel, nešálí. Rozbořit všechno umí každej v*l, něco znovu vybudovat za 1- 2 generace půjde už ztuha. Tak nějak mi k životu nestačí, že si mohu pořídit měsíčně 1000 másel!
duben 09, 2008 14:27
Já vím, že je to marnej boj v Čechách přemýšlet pozitivně, nestěžovat si, : toulavej
starat se především o sebe, nespoléhat na jiný.
Je mně jasný, že nemůžu přesvědčit nikoho, kdo neposlouchá, nechce rozumět argumentům. Ale nebudu mlčet k blbostem, kterých se tu objevuje plno. Někdo tu napíše - "lékařská péče bude pacientovi poskytována pouze, pokud bude rentabilní, čili starý lidi se nebudou odteďka vůbec léčit, vůbec se nebudou přijímat do nemocnice", nebo třeba „zítra musí všichni chodit po rukou, už ten zákon projednává vláda“, nebo „vědci zjistili, že do deseti let bude půlka Evropy pod vodou kvůli globálnímu oteplování, psali to v novinách a bylo to i ve zprávách na Nově, tak to je pravda . . .“ a podobný nesmysly (to byla nadsázka, aby nedošlo k omylu). Jakoby lidi neměli ani základní vzdělání, co je a není možný udělat ve střední Evropě v dnešní době. Jakoby tu dál vládl bolševik, který si opravdu mohl téměř všechno dovolit a neohlížet se na zájmy a názory lidí. Lidi, vzpamatujte se, trochu rozumu do hrsti. To, že někdo, kdo sám NIC pozitivního nepředvedl, tvrdí, že to, co dělá současná vláda je katastrofa, ještě neznamená, že to je pravda. Já nevím, jestli vláda dělá všechno dobře, jenom ten, co nic nedělá, nic nezkazí. Ale vím, že změny ve zdravotnictví JSOU POTŘEBA a tihle je začali dělat. Uvidíme časem, jak se jim to povedlo.

duben 09, 2008 14:49
Strejdo, vyjasni si pojem – totalita a srovnej ho s dnešním stavem společnosti v Čechách. : toulavej
Jestli i potom si budeš myslet, že ji tu máme, nebude s tebou asi všechno v pořádku. To bych ti nepřál. Na internetu jistě najdeš vysvětlení tohoto pojmu, doufám, že tam bude dost příkladů, aby se s nimi dala porovnat naše současnost . . . Je dost nebezpečné používat výrazy, které danému stavu neodpovídají. Mohou toho využít třeba fiškusové a chytráci, kteří dokáží přesvědčit lidi, že skutečnost je úplně jiná, než jaká objektivně je. Lidé se tak potom lépe ovládají, když uvěří, tomu, čemu chceme, aby věřili. Že sněží i když je zrovna parné léto. Dá se jim totiž potom namluvit cokoliv.
duben 09, 2008 14:50
Je hezký, že máš Míšo strach, aby veřejné peníze někdo nezpronevěřil, nepoužil na nesmysly. : toulavej
Jestli pak jsi měla stejné obavy, kde skončilo těch 700 miliard, co je dluh vlád socdem, za které kolem sebe nevidím nic pořízeno. Možná jen projekt internet do škol, který skončil pěkným tunelem přes nákup mnohonásobně předražených počítačů, sítí i SW. Nevidím ani opravenou nemocnici v Motole ani mnoho kilometrů nových dálnic . . . Myslím, že další pokračování diskuse z mé strany už nemá cenu. Tak zas u jiného stejně důležitého problému :-)
duben 09, 2008 14:53
... : Luciaš
jak je to s tou "efektivností lékařské péče", nemám důvod nevěřit odborům a věcem, co na vlastní oči vidím - viz privatizace nemocnic v okolí a odborníkům, co to zažívají na vlastní kůži.

http://www.oskovo.cz/Kovo/2008/brno2503.pdf

Dotaz - když se má všude šetřit, proč byl určen strop na soc a zdrav. pojištění a "vyvolení" (Topolánek a spol, nepostradatelní manažeři polostátních monopol. společ.,...) ušetří na odvodech desetitisíce? Proč chtějí rovnou daň a proč má hlavní daňovou základnu tvořit nízko a středně přijmoví zaměstnanci a berou jim všechny výhody, které si v minulosti vydobyli? Všude v evropě je to právě naopak (mimo Slovenska, ale tam jsou obyčejní lidé jako my už dávno chudáci) smilies/wink.gif
duben 09, 2008 15:07
toulavej, : wendy
chápu tvoje rozhořčení. Ale já třeba nejsem socka, většinou myslím pozitivně, spoléhám sama na sebe atd. Ale ty neodpovídáš na základní námitku - zkušenosti jsou takové, jak jsou, ať se jedná o vládu oranžovou nebo modrou, tady nejsou normální poměry, tady je jánabrácchismus, tunel na tunel, a o špatné vymahatelnosti práva se mluví už i v cizině. My o cikrtném a ty 700 mld socanů. Nežaluj, my to víme. Není zde zkrátka všechno v pořádku, ani se nedá říci, že to kompletně stojí za hvězdu. Nemáš trochu černobělejší vidění ?
duben 09, 2008 15:18
Toulavej, : Míša šíša
úplně přesně na to samé téma jsme tu už jednou diskutovali. Takže nevím, proč se mě na to ptáš znovu. O dluzích vlád socdem už opravdu raději ne :-)
K těm projektům asi také nemá smysl se vyjadřovat, to bychom se dostali k návrhům nových policejních vozidel nebo k předraženým novým policejním služebnám atd., mě to fakt nebaví rozebírat. Ale tímto argumentovat je zcestné, protože je to podobné, jak kdyby se přistižený zloděj hájil: "Ale já jsem nevinný, protože kámoš krad´ taky!"

duben 09, 2008 15:20
Luciáši, já myslel, že tu vedeme "vážnou seriozní" debatu a ty vytáhneš prohlášení odborů jako důkaz. : toulavej
To je vážně gól. To je stejnej princip, jako když bolševik tvrdil, že tu máme svobodu a demokracii, protože máme svobodné volby a lidi k nim dobrovolně chodí a hlasujou pro bolševika. To, že to bolševik tvrdil a napsal v novinách ještě neznamenalo, že to byla pravda. Nebyla, jinak by se poměry nezměnily, ale změnily. Stejně tak prohlášení odborů neznamená, že to, co tam tvrdí, je důkaz, že to je pravda.
Tvůj dotaz jsem nepochopil. Obecně si myslím, že každý by se měl podílet stejným procentním podílem na financování domácnosti nebo státu. Nechápu, proč by někdo měl odevzdávat třeba polovinu ze svého velkého platu na daně jenom proto, že je vzdělaný, úspěšný, šikovný - tedy vlastně pokutu za svou pracovitost a člověk s malým platem třeba nic, jako výhodu za to, že se nesnaží, není tak zručný ap. Jestli máš představu, že je správně nastavený systém, kde se vyplácí se nesnažit, mýlíš se. Na soc. dávkách našim nepřizpůsobivým občanům je to dobře vidět, co je správně.
duben 09, 2008 15:57
Jó, toulavej, : wendy
kdyby každý měl svůj velký kapitál proto, že je vzdělaný, šikovný, pracovitý...

Míšo, ano, je to o tom. Toho másla na hlavě mají skoro všichni ti růzmní představitelé habaděj.
smilies/undecided.gif smilies/undecided.gif
smilies/undecided.gif smilies/undecided.gif smilies/undecided.gif smilies/undecided.gif smilies/undecided.gif smilies/undecided.gif
a stále je komentář krátký a já už musím běžet...
duben 09, 2008 16:08
Tak fajn, toulavej, : Eva
jaký důkazy máš Ty pro to, že změny ve zdravotnictví JSOU POTŘEBA smilies/grin.gif
duben 09, 2008 16:54
No teda s tím máslem, Krakonoši, to je argument. : strejda
To je podobný argument, jako když mi někdo řekne, že máme konečně demokracii a že nemusíme stát fronty na mandarinky a na banány. Hurááá. Jooo, tento nedůležitý blábol jsem mockrát slyšel. Ale že je ta demokracie jaksi v plenkách, to už se neříká. Žvaníme tu o teď zdravotnictví. Z hurá na place jsme se dostali opět kamsi do politiky. Podívej se třeba na soudy. Na to, jak jsou zavalené nevyřešenými případy. To už o něčem vypovídá. To vypovídá o zákonech, které tu byly kdysi šité horkou jehlou za vydatné pomoci lobistů z ranku tehdejších rychlokvašných podnikatelů. Oni potřebovali mít děravé zákony. Ty tohle fakt nevíš? Kdyby se ty zákony bývaly okopírovaly a pouze přeložily a upravily na náš stát, nemuselo by docházet k tolika soudním přím. Další příklad školství. Moje dcera bývala učitelkou. Když viděla, kam to spěje, odjela do GB a přes óperku a pak jedno nevýznamné místo v BBC se dostala až k britské letecké společnosti. A nechce se vrátit ani učit. Když přijede, jde na kus řeči se svými kamarádkami ze školy, učitelkami. A ony vyprávějí. Holka, buď ráda, že tu nejsi. Žákovi, rušiči třídy, kterého nebaví učení a který stále vyrušuje, nesmíš dát špatnou známku, protože jeho otec je podnikatel a on přispívá nemalým penízkem na naší školu. To je nařízení ředitele.
Ve vyspělé demokracii by se neměl stát ani takový smutný až směšný případ, aby nějaký parchant koupil na ztracenou a řádně nahlášenou občanku les, pak ho vykácel, prodal a stát aby pak chtěl po majiteli ztracené občanky uvedení lesa do původního stavu. A nikdo není vinen! Pouze ten, kdo tu občanku ztratil. Já tohle už nemůžu poslouchat. Tothle se děje pouze u nás. S našimi zákony. Kdybych byl mladší, následoval bych dceru. Tam bych se také uživil.
Fuj, to jsem se zase rozčílil. Ještě že tu mám ti Starou mysliveckou...

duben 09, 2008 17:10
Souhlasím s Toulavym : carie
Ve zdravotnictví dělám 25 let, tu práci má ráda. Vyhovět všem nelze, vždy bude někdo nespokojený. V jakýmkoliv režimu je nejlepší být zdravý a mladý, pak už je to vždy problém. Teď jsem sloužila pohotovost, za komančů bylo tak do 100 pacientů a chtěli na mě i vyndat i kmín nacpaný mezi dolníma zubama, loni kolem 40 a teď v sobotu 23 pacientů. Nejkurioznější debatu o poplatcích jsem zažila u holiče."Mojí" Jarušku tak pohoršujou a přitom inkasuje 500 bez dokladu i uzardění. smilies/cheesy.gif
duben 09, 2008 17:12
Evo, teď jsi mě překvapila. Že vůbec nevíš, že naše zdravotnictví na tom není vůbec dobře. : toulavej
Asi budeš hodně mladá a ještě ses neseznámila, jak těžce se dá třeba postarat o staré nemohoucí lidi u nás. Nejsou hospice a jiná podobná zařízení (stacionáře), kde se ti o rodiče postarají, když musíš chodit do práce – například. Jak těžko se shání domovy důchodců, když nemáš dost peněz, jak dlouho čekáš na různé operace, jaký nedostatek je různých zdravotních pomůcek, polohovacích postelí, chodítek, dýchacích přístrojů, které si pacient vozí před sebou, kolik zdravotního materiálu na jedno použití chybí nemocnicím. Kolik chybí sester, ale taky různých nových vyšetřovacích přístrojů, které určí diagnózu bez řezání, píchání apod. do těla, na které nejsou peníze. Jak to vypadá na LDN. Podívej se tam, možná pak už budeš vědět, co říkám . . . Zajdi do nemocnice, na úřad, kde mají přehled, kolik čeho nám kde chybí a budeš mít hned pravdivý důkaz, jak na tom naše zdravotnictví je, že tam není peněz nazbyt.
Můžeme zvýšit pojistné, vybrat tak víc peněz, ale část se bez lepšího zorganizování stejně vyplýtvá jako ta stejná část dnes. Jenom lidi víc zaplatí pojištění. Lepší způsob je zlepšit organizaci, její fungování. To, že se občas někde vylíhnou chytráci, co vidí příležitost jak si namastit vlastní kapsu přece neznamená, že radši nebudeme nic měnit, zlepšovat, protože by to hned mohl někdo zneužít. To je způsob myšlení, že radši nebudu opravovat svůj barák, aby náhodou třeba si soused při tom nemohl pomoci k nějakýmu mýmu pytlu cementu, tak radši nechám barák spadnout . . . Ale soused si nepomohl, tak já jsem spokojenej.

duben 09, 2008 18:40
Strejdo, s tím lesem je to tak, že selskej rozum každýmu normálně myslícímu člověku jasně říká, jak to je. : toulavej
To, že v nějakým úřadě, na policii, u soudu apod. se někteří lidé schovávají za zákony a nepoužívají rozum, je moc smutný, ale žádný zákony ani systém tohle neodstraní. Zákon na lidskou blbost se nedá udělat, je to v lidech.
Logicky – když jsem něco nekoupil, mám důkaz, že jsem to nemohl koupit, protože bez občanky mě nemohou připsat na katastru nemovitostí pozemek, nenesu žádnou odpovědnost za něco, co není moje.
Už tu bylo několik diskusí o nejmenování mladých čekatelů na soudce presidentem. Hodně lidí se divilo, jak si to ten Klaus může vůbec dovolit být tak arogantní a nejmenovat lidi co na to mají vzdělání. Já nevím, kolik let bylo úředníkům, policistům nebo soudci, co rozhodovali o tom lese, ale tady je vidět, že určitý věk, zkušenost a tedy nadhled, je důležitější mnohdy víc, než studia.

duben 09, 2008 18:43
Hele, strejdo, a teď vážně, : Krakonoš
to s tou ztracenou vobčankou má fakt příčinu v tom, že už není u moci socan, ale modrej pták? Za tu ztracenou a zneužitou vobčanku vopravdu může taky ódesácká reforma s Julínkem? Kšeftuje Cikrt s kradeným dřevem?
Já jsem nenašel nikde v žádným svým příspěvku na žádným diskusním fóru, co jich na internetu je, že bych kdy tvrdil, že v ČR je vyspělá demokracie - není a je tu jeden velkej bordel. V tom se asi shodneme. Jenže já vidím řešení právě v tom postupným směřování k něčemu, jako je dejme tomu ta britská demokracie. Ty ho asi vidíš jinde, zřejmě se ti stejská po policejním státu, kde opravdu soudy fungovaly a dobře fungovaly a z policie byl každej pos*anej už na 200 metrů. Já teda radši dám přednost životu v tom pomalu se vyvíjejícím bordelu. A pro mě platí - čím slabší stát a větší moje vlastní zodpovědnost za můj život, tím líp. A to mi nikdo z levice nenabízí. Až tady bude levicová strana, která jasně voličům řekne, že bezplatný zdravotnictví používající moderních metod prostě není ze státní kasy ufinancovatelný a že si na to musej připlatit (a v tom duchu připraví reformu), až se tu najde levicová strana, která jasně voličům řekne, že populace stárne, dožíváme se čím dál vyššího věku a že prostě jiný řešení než pozdější odchod do penze a intenzivní osobní spoření na důchod není, budu takovou levicovou stranu s chutí volit. Jenomže levicový strany budou neustále stádu slibovat, že až budou u moci, daj všem všechno zadarmo a do důchodu se půjde už nejlíp v padesáti. Protože prostě vědí, že tohle chce lid slyšet.
Já bych taky měl otázky na zastánce těchhle přístupů: Jak chcete řešit situaci, kdy se poměr práce schopnýho obyvatelstva k ostatním neustále snižuje? Z čeho chcete platit důchody za 50, 100 let? Chodíte k doktorovi s chřipkou? Opravdu máte pocit, že je to dobrej způsob, jak využít zdravotní péče? Nebylo by lepší se (třeba komerčně) pojistit na rakoviny, zlámaný hnáty, žlučníky, transplantace a podobný chuťovky a základní blbosti si vyléčit čajema sám a zadarmo? Zdravotnictví, který tu je, nikoho ani v nejmenším nenutí, aby už sakra přestal ničit svý tělo a začal se vo svý zdraví starat. To mi fakt nepřipadá jako systém, kterej je ok a nepotřebuje reformu. Asi jsem ale fakt idiot, když si to myslím.
Proto uzavírám pro Wendy: Snažím se smířit se a nerozčilovat se tím, co nemůžu změnit.
duben 09, 2008 19:35
A už se dál vo politice nebavím, : Krakonoš
protože vo tu se dá akorát hádat. Vy máte tu výhodu, že když se pak budete chtít usmířit, můžete k tomu použít nějakej článek vo Cikánech, já bohužel většinovej názor nesdílím, takže bych se pak nemoh udobřovat smilies/grin.gif.
duben 09, 2008 19:38
Krakonoši, : strejda
nene, máš pravdu, že s tou občankou to není tím, kdo je momentálně u moci. Je to však bordel našeho nezávislého soudnictví. Systému jako celku. Toho soudce bych okamžitě vyhodil. Jak je ale možné, že to došlo až k neprůstřelným exekutorům? Takováto "hloupost" stála tu ženskou pouze několik desítek tisíc a spoustu nervů. Určitě jsi slyšel i o falešných konkurzech, o mafiích mezi soudcovskou stolicí atd, atd.
Krakonoši, já tu jen mluvím o všeobecném bordelu v tomto státě. O snaze mnoha jedinců, vydojit ze zbytku státního, co se ještě dá. Není žádným tajemstvým, že lidé kolem středočeského hejtmana mají eminentní zájem právě na privatizaci nemocnic. Ty i toulavej tu pořád jen chválíte současnou vládu a určitě nedáte dopustit ani na jejího představitele, hulváta všech hulvátů. Mně vůbec nevadí, jestli je ten či onen diskutér pravo či levotočivý, mně vadí jen to, že příznivci této vlády nevidí chyby. Chválí a chálí a chválí. Chválou a servilností, hraničící mnohdy s vlezdoprdelstvím se tu ty zažité nešvary nikdy neodsraní. Když se někdy přeladím na virtually.cz a začtu se do tamních článků a příspěvků, žasnu nad nenávistí mnohých pravotočivých vůči těm, kteří mají pouze jiný názor. Oni jim hned nadávají do komoušů, primitivové. Oni nechtějí slyšet protinázor. A že se tam schází i zvučná jména... Tak s touto hulvátskou selankou já nechci mít nic společného.
A také máš pravdu v tom, že už bychom měli tuto diskusi ukončit. Na tak krásném serveru, kde je převážnou část roku stále krásné počasí, klid a mír, se přece nebudeme vzájemně nahvězdičkovávat. smilies/cheesy.gif
Jdu na jedno.
duben 09, 2008 20:23
Tak dobře, Toulavej:-))))) : Eva
s tou ztracenou občankou nemáš pravdu: právně je to tak, a nevím, proč se to lidem tají, že NESTAČÍ, abys ohlásil ztrátu na obecním úřadu (jak udělala ta mladá žena), bezpodmínečně musíš nahlásit KRÁDEŽ na POLICII ĆR! To je celý právní zádrhel a z toho plynoucí šlamastyka. A přijde mi hrozné, že už to někdo, aspoň z novinářů, lidem neřekne! Takže, jediná obrana při ztrátě dokladů: policie a krádež! Tak, a co je na tom "selského rozumu" hodno? smilies/grin.gif
Nezlob se, ale jsi úplně vedle i se zdravotnictvím: dávat jen pořád další a další a větší peníze do zcela shnilého systému je prostě nesmysl všude, snad kromě ČR a Kocourkova. Zkušeností mám, neboj, více, než bych si kdy vůbec přála smilies/wink.gif
duben 09, 2008 20:37
Správně, hned bych šel s tebou, : Krakonoš
a věřím, že bysme se nehádali, bylo-li by správně vychlazený smilies/smiley.gif. Současnou vládu nikde nevychvaluju a s Mirkem bych na jedno nešel, protože mi nepřipadá jako fajn chlap. Já za to nemůžu, že tu není nalevo ani napravo pomalu nikdo, koho bych si mohl vážit. Kdybych měl volit opravdu podle osobností, musel bych zůstat doma. Jenže s tím, že opravdu kvalitní lidi do politiky nechtěj, my dva těžko něco uděláme.
duben 09, 2008 21:13
Uvidíme uvidíme uvidíme... : wendy
víte z čeho to je ? Tento státotvorný citát ? Ano, z Románu pro ženy prosím. Tímto citátem bych také uzavřela tuto plodnou diskusi. Včera jsme byli taky "na jednom", v hospůdce nebyl oddělený prostor pro nekuřáky (nikomu to nevadilo, nekuřáci mají jiný lokál), může tam i náš pes (a nebyl tam sám zvíře), a diskutovaly se otázky zajímající obě strany. Nikdo nikomu nic neukradl (ani OP, ani psa) a nepoprali jsem se, i když Gambáč tekl proudem. Tak doufám, že jak čas bude utíkat, něco se stane i s tím státním bordelem!
Pěkný příjemný den přeji.
smilies/smiley.gif
duben 10, 2008 07:25
Ráno jsem slyšela v rádiu vtip : Míša šíša
Přijdou Paroubek a Topolánek do nebe (už to samo o sobě je dost vtipný) a potkají tam Bilaka.
"Co ty tu děláš?" diví se oba. "Vždyť ty jsi prodal naší zemi Rusům!"
"Na a co?" ušklíbne se Bilak. "Ty jsi, Paroubku, prodal Čechy Evropský unii a ty, Topolánku, zase Američanům."
Slyší to Roubíček a volá: "Kohn, šel si to poslechnout - tak se dělaj obchody! Takovej bordel a voni ho prodaj hned třikrát!"

Rovněž přeji krásný, ničím nezkažený den.
duben 10, 2008 09:17
Ten je, Míšo šíšo, nádhernej : Eva
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Díky a taky Ti přeji krásný den smilies/wink.gif
duben 10, 2008 09:25
Židovské anekdoty jsou super : wendy
mám doma jedny brožované sesbírané Kneslem a Fraňkem. Ale tahle tam není, ani nemůže, jsou taky z roku 1992...
duben 10, 2008 09:32
Evo, už naposled . . . : toulavej
S tou občankou a lesem jsem to sledoval jenom tak, že nějakej takovej problém existuje, podrobnosti neznám. Když říkáš, že to nahlásila jen na obecní ůřad, udělala určitě chybu, od toho je policie. Ale to nemusí každý vědět, takže úřad jí MĚL říct, že musí jít na policii, oni to neevidují nebo to oznámit policii sám. Je to služba občanům. Hledat právní kličky na nezkušeného nevinného člověka se nedělá a státní aparát, je jedno který - policie, soud, exekutor NESMÍ své pravomoci zneužívat. Od toho tu máme vyšší instance, soudy, ombudsmana ap, aby tomu zabránily. Možná je to poučení pro budoucí obdobné případy, jak se mají úřady chovat.
A s tím zdravotnictvím jsem přece říkal, že ZMĚNY jsou nutné, že se tam ztrácí peníze, potřebné na nově zaváděné drahé přístroje a léčby. Ty ses ptala, jaké mám důkazy, že změny ve zdravotnictví jsou potřeba a teď jsi řekla, že systém je shnilý. Tak nevím, kde byl mezi námi rozpor.

Nemusím mít nutně poslední slovo, ale v této diskusi už nebudu pokračovat . . .
duben 10, 2008 12:25
... : laslo
Ach jo, toulavej, vzdej to, to nemá smysl, kdo nechce pochopit, tak ani taky nepochopí...
Je to zbytečné. Totéž doporučuji i Krakonošovi.

duben 10, 2008 12:37
Reagovala jsem, hlavně a zbytečně, na Vaše "osvětová prohlášení": : Eva
Krakonoš: Toulavej, vykašli se na osvětu, žiješ ve státě, kde hlavní prioritou většiny lidí je "jistota a aby se taťka stát vo nás postaral". S tím nic nenaděláš,
Toulavej: Já vím, že je to marnej boj v Čechách přemýšlet pozitivně, nestěžovat si,
starat se především o sebe, nespoléhat na jiný.

Tak chlapci, vezměte Lásla, jděte na pivo a předtím hlavně nezapomeňte seřvat nějakou babku kvůlivá máslu a až ztratíte občanku, tak samozřejmě spoléhejte POZITIVNĚ jen na SEBE, ne jako my všichni, negativní blbci, na státní aparát. A doufejte, že až Vám třeba něco bude, budete ještě tzv. rentabilní smilies/grin.gif
duben 10, 2008 13:38
Laslo, : Míša šíša
ano, máš pravdu, nám tupcům je zbytečné něco vysvětlovat. Jenom reformátoři z ODS a jejich klaka vědí, jak to má být správně. Začali jsme u zdravotnictví, a tak doporučuju přečíst jeden zajímavý článeček od člověka, který toho o zdravotnictví bude vědět asi podstatně víc než my všichni dohromady. Ale třeba i o něm řekneš, že jen taky prostě nechce pochopit a nechápe...
http://www.blisty.cz/2008/4/7/art39995.html

Změny ve zdravotnictví jsou pravděpodobně nutné, ale měly by být prováděny v takové formě, aby přinášely kýžený efekt právě lidem, kteří to zdravotnictví využívají. Jaký dopad má ovšem taková reforma v praxi, si lze přečíst zase tady http://www.blisty.cz/art/39972.html

Takže bych řekla, že je zbytečné opakovat nekonkrétní fráze a plácat se po ramenou, jak že to ti chlapci z ODS dobře vedou, ale držet se spíš faktů.

duben 10, 2008 14:03
Evo, : strejda
to Tvé poslední slovo, to je krásná tečka za diskusí. smilies/grin.gif Ale jo, ženská má mít vždy poslední slovo. A pokud ho nemá, není to ženská. smilies/grin.gif

Šíšo míšatá, ten fóóór nemá chybu. smilies/grin.gif

Jdu zase pracovat. Acho jo. Ale furt se směju fóru. smilies/grin.gif
Teď by bylo krásné, abychom šli všichni na pivo.
duben 10, 2008 14:24
To já půjdu na vínko : Míša šíša
Je prej dobrý na krevní tlak a odbourává cholesterol. Co já všechno neudělám pro svý zdraví, abych zbytečně nezatěžovala naše zdravotnictví...

Strejdo, odpoledne jsem slyšela v rádiu zase jinej vtip - a hned jsem si vzpomněla na tebe a ty tvé krtky.

To si takhle zajíček hrabe noru. Packama odhazuje hlínu a strašně se s tím dře. Jde kolem liška a povídá: "Hele, zajíčku, takhle tu noru budeš hrabat hrozně dlouho. Krtek má lopatu, tak si za ním zajdi a půjč si ji."
Zajíčkovi se moc nechce. Lopata by se mu fakt hodila, jenže ví, jak je krtek lakomý. Vydá se ale na cestu, nicméně pořád mu to v hlavě šrotuje. Říká si: "Krtek sobeckej mi ji určitě nepučí."
Když už má kus cesty za sebou, zase si říká: "Ten prevít krtek, krkoun hamižnej, ten mi ji nepučí."
Když je kousek od krtince, vztekle si mumlá: "Ten haj*l jeden pojebanej, krtek svinskej zparchantělej, von mi tu lopatu prostě nepučí."
Dojde ke krtkově obydlí, zaklepe a když krtek vystrčí hlavu, zajíček ho praští šutrem a zařve: "Tak si tu pitomou podělanou lopatu sežer!"

duben 10, 2008 14:53
co se dá dělat, tak znovu . . . Evo, : toulavej
tvou poslední repliku jsem vůbec nepochopil, co jsi tím myslela. Další debata s tebou by neměla nejmenší smysl.

Pokud jde o Míšu, ta předkládá alespoň nějaké konkrétní náměty k diskusi.
Přečetl jsem si druhý případ s babičkou co jezdí k doktorovi a do lékárny taxíkem. Bohužel, autor nenapsal podstatné info, KDE babička žije - město, vesnice, samota, cikánslé ghéto . . . NORMÁLNÍ, u nás na vesnici nebo v malém paneláku malého města, je, že se sousedé zajímají o staré sousedy - u nás, kde žiju, ANO a URČITĚ staří lidé nepotřebují zjednávat si taxi. I já dříve nosil léky sousedkám a sousedé mámě, když měli cestu do města - ZADARMO. A taky jsem občas vozil sousedku s mámou k doktorovi. V poplatcích u doktora a různého způsobu proplácení a neproplácení se nevyznám, jsem zatím zdravý. Možná měl autor zmínit, JAK to fungovalo za dr. Ratha, kolik tenkrát paní platila. To srovnání by bylo vypovídající, jestli je to teď horší. To, že dostaneš proplacení zpětně, je špatný, ale funguje to tak ve všem, i v daních. Úřad musí nejdřív informace zpracovat a potom vyplácí. Systém je pomalý, chápu. Ale na ty lidi, co už teď překročily ten limit předtím pan Rath a socdem nemyslela VŮBEC.
A nakonec to samé, co už jsem psal Luciáši - stačí si přečíst, KDO ten článek psal -
". . . Politicky vzato, má reformně-levicové názory. Neuspěl s nimi v KSČ, kam vstoupil stejně dobrovolně, jak z ní po několika letech odešel, nedaří se mu to ani v ČSSD, kam ho přijali, i když věděli, kde byl členem předtím. Působí pouze v expertní komisi ČSSD pro informatiku a telekomunikace . . ." - to vypovídá o OBJEKTIVNÍM POHLEDU autora vše . . . Myslím, že absolvované vzdělání bylo u autora jen mrháním peněz daňových poplatníků.

Jestliže si časopis dá název britské listy, neznamená to nutně, že se tam píše seriozně konzervativně, jak se na anglické gentlemany sluší a patří. Ani Harvardské fondy pana Koženého přece neměli se seriozním americkým podnikáním nic společného . . . Někde jsem už zaslechl, že blisty jsou levičácký plátek, bohužel jsem zjistil, že je tomu tak.
duben 10, 2008 15:13
Míšo, ještě jsem zapomněl, když tě tu mám - : toulavej
nějak se tu vytratilo pokračování tvého putování po Bulharsku. Přestalo tě to bavit ?
duben 10, 2008 15:16
jó, zapomněl jsem dodat, že ten Geratan v tom článku JE ÚPLNĚ K NIČEMU, : toulavej
jak ho zmiňuje autor. Jestli ho předepisuje doktor, měl by se začít živit něčím jiným. Máma ho taky brala, než jsem čirou náhodou zjistil, že nemá žádné znatelné účinky a v západní Evropě už ho pár let nepoužívají. Naši odborníci to bohužel stále neví . . . Taková je úroveň našeho zdravotnictví.
duben 10, 2008 15:49
Toulavej, : Míša šíša
pokračování je napsaný až do konce, jen já si nevzpomenu, abych Kudlance další část poslala. No vidíš, už jsem na to zapomněla jak na smrt. Tak třeba zítra, teď už frčím na zahradu, neb pod mráčky začíná vykukovat sluníčko a to by byl hřích sedět u počítače. Tož čus a někdy se zase sejdem u konskruktivní debaty nad politikou smilies/grin.gif
duben 10, 2008 16:01
Míšo, až teď jsem objevil anekdotu, je SKVĚLÁ :-) : toulavej
tak jsem ti za ní smazal zase všechny černý puntíky . . .
duben 10, 2008 16:48
Ach bóže toulavej : wendy
to je krásný jak jsi idealistickej...ti kdo mají moc v rukou NESMĚJÍ ji zneužívat, sousedé se starají o opuštěnou babičku... ono je to v lidech, viď. Zmetek bude zmetek v každém režimu. A babičky - i v minulém režimu to šlo, já sama mám z bydliště-sídliště pozitivní zkušenosti. Takže není pravda že vše soukromé je nejlepší. A článek kterého link sem dala Míša? Neposuzuješ ty napsané podle toho, co za fakta obsahují, ale pole toho KDO to napsal ?
Příjemný večer vám všem přeji a Míše ať chutná odbourávač cholesterolu !
smilies/smiley.gif
duben 10, 2008 19:08
Jééé, toulavej, slibuju, že už je to poslední politická provokace z mé strany, ale ta stojí za to. Z té si udělej sborku i rozborku. : strejda
Z PS:
Ivan Langer: "Ten, kdo nesouhlasí s vládním záměrem, toho není důvod kamenovat, nebo upalovat, toho je potřeba rovnou zastřelit"

„...Jako vládní poslanec pro takové návrhy nemohu hlasovat – vždyť se vlády budou střídat“, řekl Jan Klas. Ministr vnitra na to reagoval slovy „Cože? Ony se budou měnit vlády – tak s tím já zásadně nesouhlasím“.
(Oni si ti modří opeřenci myslí, že to koryto mají do důchodu.)
duben 10, 2008 19:20
Toulavej, jen už navokraj, stejně to všecko je jen zcela planý plácání : NČ
Dovolím si citovat tvou větu: "... Ani Harvardské fondy pana Koženého přece neměli se seriozním americkým podnikáním nic společného ..." (volíz jsem ti to přesně, i s hrupkou:-)
Dovolím si tě upozornit, že kdyby nebyl Kožený a s nim souvisící výroky tvýho PÁNABOHA Václava K: "VÍCE TAKOVÝCH KOŽENÝCH!", nedošlo by ani ke krádeži tisíciletí, zvaný kuponová privatizace. Jestliže je dneska eufemisticky nazývána "zpackanou privatizací", tak já jsem naopak naprosto přesvědčenej, že byla provedena zcela dokonale, přesně podle plánu!
duben 11, 2008 06:16
No, Ničí, máš zase pravdu:-)))))) : Eva
protože to mne hvězduje taky nejvíce, že to je všechno systémově dokonale podporovaný a záměrně udržovaný bordel smilies/wink.gif
duben 11, 2008 06:25
Takže závěrem lze říci, : wendy
že není politická vůle k řešení nešvarů, neb mnohým mocným a bohatým současný stav vyhovuje. A je jedno, z které jsou strany. Tak to neberme jako frontální útok na státní zřízení, ale je to v lidech. A já si myslím, že stát by neměl být slabý. Ne že by měl všechno vlastnit nebo do všeho kecal, ale aby udržel pořádek, dobrou dopravní obslužnost, a stejnou zdravotní péči a přístup pro vzdělání pro všechny. S dodatkem, že dobrý stát se pozná i podle toho, jak se dokáže postarat o své bezmocné a postižené občany. Jo - a nejsem já taky takový idealista ???
smilies/tongue.gif
duben 11, 2008 10:00
heleď wendy, není idealismus jako idealismus : toulavej
když bolševik chtěl vybudovat komunismus, je to idealismus, vlastně blbost.
když ale nějakej chlap se už nemohl dívat na to, jak se ta jeho pořád dře s prádlem a řek si, že by měl vymyslet něco, co by jí s tím prádlem pomohlo a vona pak neudřená měla na něj víc času, nebyl to idealismus vod něj, protože nakonec vymyslel a udělal pračku, dokonce automatickou . . .
duben 11, 2008 11:12
To mělo být po příspěvek Óda na pradlenku madlenku...? : wendy
víš, ony ty ženský chtěly, aby jim ten chlap s prádlem pomohl, když už nemusel chodit na lov a bránit hrad a tak, takže to ulehčil i sobě. ALe aby bylo jasné - já tyhle vynálezy miluju a oceňuju !
duben 11, 2008 13:03
PS.: : wendy
co říkáš tomu, že policie úplným omylem vydala Čunkovi deník jeho bývalé sekretářky a on jej ihned skartoval, protože má svůj, tak na co dvě stejné knížky v bytě, že. Já ti nevím, zda nás ti naši představitelé mají už za úplně nesvéprávné blbce, kterým můžou nakukat kdejakou blbost. A to gró všeho, nikoliv systém sám. Kapišto ? Oni žerou, mlaskají, a ještě si z nás utahují.
smilies/tongue.gif smilies/undecided.gif
Komentář není krátký, naopak úplně akorát, není co dodat.
duben 11, 2008 13:09
nevím jak to bylo s diářem, ale jestli byl popsanej pomluvama, skartoval by ho každej, že :-) : toulavej
no a jestli policie skladuje takových diářů hodně, OMYL je snadno na světě . . . nakonec policie to má natrénovaný, že se umí mýlit dobře, ať je to Čunek nebo ten v jižní Africe, podnikatel Krejčíř, co si chodí při domovní prohlídce na procházku . . .
duben 11, 2008 13:35
Takže vlastně normoš, sice asi jen u nás, ale normoš. : wendy
No, my jdeme s pejskem na provázku na procházku a pak jdu sázet afrikány. Doufám, že už sněžit nebude.
Krásný víkend všem přítomným i nepřítomným kudlankovitým !!! a užijte si dnešek, páč se má počasí zhoršovat.
smilies/wink.gif
duben 11, 2008 13:58
skartoval by ho každej??? : Kamila
no to nemyslíš toulavej vážně, že ne? Nezničíš něco, co patří někomu jinýmu nebo jo?
duben 14, 2008 08:29
No proto ho dostal, : wendy
aby ho mohl zničit. Toulavej to určitě myslel ironicky...
duben 14, 2008 15:10
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]