O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

LIBO-LI COVID? PRO VELKÝ ÚSPĚCH JEŠTĚ JEDNOU? PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 04 srpen 2022
Ministerstvo zdravotnictví nereaguje na rychlý nárůst počtu nemocných. Skutečnost, že na rozdíl od řady jiných evropských zemí, neplatí v České republice žádná protiepidemická opatření, je nezodpovědný hazard. Není možné spoléhat se na to, že „zdravotníci zase všechno zvládnou“ nebo, že se „epidemie sama přežene“. Toto napsal doktor Milan Kubek, prezident České lékařské komory, našemu ministru zdravotnictví.

 



A v této souvislosti ho požádal o odpověď na následující otázky:

 

- Kdy bude v České republice obnovena povinnost nošení respirátorů (roušek) ve zdravotnických zařízeních, v sociálních zařízeních a v hromadné dopravě?

- Kdy bude obnoveno hrazení PCR testů z prostředků veřejného zdravotního pojištění pro veřejnost a v jakém rozsahu?

- Kdy bude dostupné pro pacienty v ČR antivirotikum Paxlovid?

- Kdy vydá ministerstvo zdravotnictví aktualizované metodické pokyny, kterými by se mohli lékaři řídit?

 

 

Koronavirus v Česku | Mapa: Kde je v České republice koronavirus

 

 

Vždyť cílem lékařů není šíření paniky, ale snaha předcházet hrozícímu chaosu a minimalizovat škody.

Po zkušenostech z uplynulých dvou let nelze označit spoléhání se na to, že různá doporučení bude dobrovolně respektovat dostatečný počet obyvatel jinak, než jako naivitu.

 

Zdroj: ČLK

 

 

 

Komentáře (77)add feed
... : Jiri Bilina
Take se me to zda nejake divne... Zde na Yukonu se v nemocnicich i nekterych uradech porad nosi rousky, mnoho lidi dostalo druhy booster, dalsi se rozhodli pockat, ale jen do podzimu.
V Thajsku i dalsich asijskych zemich lide rousky porad pouzivaji ve vsech verejnych budovach. Coz ostatne v pripade kasle nebo horecky delali uz davno pred Covidem.
Me se to jevi tak, ze tady nekdo zase zachrape... smilies/undecided.gif
Mikin
srpen 05, 2022 03:30
... : mamča
Přemýšlím, jak je možné, že prezident USA, který má 4 dávky očkování, onemocněl Covidem. Měl tedy lehký průběh, protože dostal antivirotikum Paxlovid.
A co čert nechtěl, znovu teď onemocněl Covidem.
Tak buď je to očkování i antivirotikum úplně k ničemu, nebo už nevědí, jak se senilního staříka v čele státu zbavit.
srpen 05, 2022 06:42
... : Marie
V nemocnicích jsou lidé na plánovaných nebo nutných operacích, jsou oslabeni a přišli tam zdraví, jinak by je neoperovali. A pak tyto oslabené pacienty šťourají v nose a vedou na covidových postelích, za které jsou pořád větší platby. Denně u nás umírá okolo 300 lidí.
srpen 05, 2022 07:45
... : Míša šíša
Mamčo, to je jednoduchý. Čtyři dávky jsou prostě málo. Chce to pět dávek. A šest, sedm, osm..... až dokud nebude měšec plný. A bude-li měšec plný, pořídí se ještě větší měšec. Vždyť tohle je úplně nejlepší byznys na světě. Kam se hrabou zbrojaři a drogový kartely.
To samé ty hadry a zobáky na ksicht, u nichž nikdy nikdo neprokázal jejich účinnost. Hlavně že prudí s Green dealem, ale kolik milionů tun odpadu vyrobili jen díky této taškařici, to nikoho nezajímá.
No nic, na letošní podzimní covidové šílenství připíjím džusem s papírovým brčkem, které se v půlminutě rozmočí (hlavně že je to papírové brčko zabalené v igelitu). Taky dobrej kšeft. A o tom to vlastně celé je.
srpen 05, 2022 08:11
... : mamča
Míša šíša : Jasně, dokud nebudeme otečkovaní jak Slunéčko sedmitečné, nebudeme plnohodnotnými ovčany. Důchodce je potřeba vyhubit jakýmkoli způsobem, aby nezatěžovali Státní kasu, tak je proočkujeme, aby si zlikvidovali imunitu, a oni v dobré víře že to s nimi "stát" myslí dobře, způsobně pomřou, a ještě si před tím nasadí na obličej radši dvě roušky, aby se jim hůř dýchalo.
Teď je nejdůležitější zakázat brčka a uchošťoury, na to se klidně sejde Sněmovna i mimořádně. Ale že lidi v zimě bez ruského plynu zmrznou a podniky zkrachují, to je podružná záležitost.
Náš fialový premiér si (velmi rád) plave v Chorvatsku, a co dělá chudina doma, a co bude dělat v zimě, ho nezajímá. On je určitě "za vodou".
srpen 05, 2022 08:51
... : *deeres*
Bornova.pub článek: "Širší probuzení ještě chvíli potrvá"

Třeba se po přečtení někomu dalšímu rozsvítí.
srpen 05, 2022 10:09
... : mamča
*deeres* : Dík za tip. Ta paní má zajímavé články.
srpen 05, 2022 10:39
... : Lenka1
Míša šíša, mamča, deeres, Marie :

Nemá co dodat.

Možná jen, že mi teď psala mejl kamarádka, která se vrátila z návštěvy Anglie a stěžovala si, že je "zase nějaká nachlazená". Od loňského července, kdy si dala druhou dávku Fujzra, je nachlazená ob týden.

K tomu má už druhý měsíc nakopnutý malíček u nohy a nehojí se to. Prostě nehojí. Doktoři nevědí, co s tím.
srpen 05, 2022 11:20
... : Míša šíša
deeres, taky dík, blog jsem neznala. Super.
srpen 05, 2022 11:39
... : *deeres *
Mamčo, Nikola je skvělá, a bývají zajímavé i diskuze. Občas jsou některé i na mne ulítlé, ale kdo ví? A pan Pavlásek je sranda.
srpen 05, 2022 11:40
... : mamča
Lenka1 : Mám pocit, že to zvláštní "očkování" rozhodí člověku imunitu, a protože imunita sídlí převážně ve střevech, trpím občasným zánětem tlustého střeva. Nemám to ničím podložené, může to být u mě i věkem, ale nikdy dříve jsem nebyla 2x do roka v nemocnici, kde mě vždycky za pár dní za pomoci brutálních antibiotik postaví na nohy. Spousta mých známých má zvýšenou aktivitu nemocí, které měli už před Covidem, ale dalo se s těmi neduhy v klidu žít.
srpen 05, 2022 11:42
... : Lenka1
mamča:

To souhlasí s tím, co slýchám od jiných. Lidem např. s rakovinou v remisi se to rozjíždí znova a v mnohem agresivnější podobě.

Včera jsem byla (zase) darovat plazmu a na vedlejším lehátku při odběru zkolabovala jedna ženská a slyšela jsem pár slov o tom, že se jí to nikdy před tím nestalo.

Když jsem se šla zaregistrovat, tak se mě na tohle ptali jako na jednu z prvních věcí, jestli jsem nebo nejsem a když jsem řekla, že ne, tak prý že je to dobře.


srpen 05, 2022 11:52
... : *deeres*
Myslím si to samé, co mamča. Dcera, 2x očkovaná, je opět s horečkami doma, už po několikáté, z toho covid to byl jen 2x. Dřív nebývala nikdy nemocná. Taky si myslím, že má v háji imunitu. Očkování, nepřišla mezi lidi, když ano, tak s hadrem na puse plným hub a plísní. Kolik z vás ten respirátor zahodi po použití, nebo ho nějakým způsobem sterilizuje? Respirátor propustí i písečný prach a má zachytit vir?
srpen 05, 2022 12:02
... : Jiri Bilina
Tady je zase doktoru... smilies/wink.gif Pritom ani jeden netusi, ze ta puvodni vakcina uz sice prenos viru nezastavi, ale ze vyznamne snizi riziko tezkeho prubehu a tim padem i opetny kolaps zdravotnictvi.
Co takhle zapomenout na hoaxy i "zarucene zpravy" o udajnych pribuznych nebo znamych a zkusit respektovat vedu?
Mrtvejch uz bylo dost... smilies/cry.gif
Mikin
srpen 05, 2022 17:59
... : d@niela
požádal mne ten Nerudný Člověk, abych sem dala jeho jménem následující obrázek. Tudíž tak činím:




srpen 05, 2022 18:44
... : Lenka1
Danielo,

tak ten je dost dobrej. smilies/grin.gif
srpen 05, 2022 19:45
... : Josef
Dík Daní. Já osobně skutečně vtipný nápady uznávám, a tendle obrázek mi jako skvělej nápad přijde. A srandy není nikdy dost.
Jestli se nad tím obrázkem bude nějakej místní všeznalec pohoršovat, tak přesně voto mi šlo.
srpen 05, 2022 19:58
... : Jiri Bilina
I me obrazek pripada humorny. Ale rekl bych, ze si to nekdo moc maluje.
Ctvrta davka bude posledni, nekdy na konci podzimu ma prijit nova vakcina pro soucasne verze. Neni vylouceno ze bude kombinovana s vakcinou pro normalni chripku.
Mikin
srpen 06, 2022 00:22
... : *deeres*
Čtvrtá už jede, teprve ta pátá bude poslední. Úplně poslední pro naivy. Moc jich už nebude. Na Plzeňsku teď objíždí s tou pořád původní srágorou domovy důchodců a nikdo si tam už nechce dát další dávku.
srpen 06, 2022 07:52
... : d@niela
nojo, tak já se nakonec budu stydět někde říct, že sem tolikrát opíchaná...
jsem vlastně prodejná, prodala sem svý tělo na pokusy.
No, uvidíme - když holt nic, tak alespoň ty injekce. Co už má člověk v mých letech ze života, co už má k dispozici.

srpen 06, 2022 07:58
... : *deeres*
3.8.2022 pořádal senát USA 1.slyšení o jejich rizikovém biologickém výzkumu. Kdo dobře ovládá angličtinu, najde celou zprávu na webu:
www.Theepochtimes.com

srpen 06, 2022 08:04
... : Josef
Jasan, Daní. Nikdo dneska nemůže říct, jestli udělal dobře nebo špatně. Ani ty, vopíchaná 4x, ani já, vopíchanej 3x. Vono ale, prodat svý tělo na pokusy, i to musí mít svý pravidla. Todle je nemá. Mě osobně dost vadí, že vůbec neexistuje zájem o nějakou zpětnou vazbu. Myslim, že by bejt měl. Taky že by to mělo bejt nějak souhrnně a hlavně ODBORNĚ vyhodnocovaný a pod.
Co jen bylo keců o zjišťování protilátek. Kecy naprosto utichly, můžeš si protilátky nechat udělat za pětikilo, ale to je tak to jediný. A ani vo ty výsledky nejni odbornej zájem, i když by je měli zadarmo. Zaplatil jsem si to, výsledky obdržel, ale zájem o výsledky protilátek po půlroce po vočkování absolutně žádnej. O svejch neduhách, projevenejch se za poslední rok a půl, už jsem tady psal mockrát, už psát nebudu. A na podzim? Už ani testy zadara nebudou! Chtěl bych vidět toho blba, kerej si nechá dloubat krz rypák v mozku a ještě za to bude platit asi čtyři kila.
srpen 06, 2022 18:13
... : Josef
"mně" kurnik!
srpen 06, 2022 18:35
... : Jiri Bilina
Nevim Josefe, jestli opet nenaletel dezinformacnim webum, protoze bych se dost divil, kdyby se v Cesku vysledky vakcinace ODBORNE nevyhodnocovaly.
Ale pokud mas pravdu, tak se to delalo v dalsich vyspelych zemich, vcetne Kanady. A je jasne, ze pokud doslo k nejakym zapornym jevum, klady ockovani je vysoce predcily.
Uz jen podle statistik - vice proockovana Kanada mela na Covid zhruba stejny pocet umrti jako Cesko a to pri 3x vetsi populaci.
Mikin
srpen 06, 2022 20:01
... : mamča
srpen 06, 2022 20:42
... : Jiri Bilina
Vzhledem k tomu, ze je to z bulvaru ktery se proslavil tim ze zasadne neoveruje sve zdroje, bych to mohl mamčo prohlasit za pitomost.
Ale nechme jim pravo blabolit co chcou. O tom demokracie prece je. smilies/wink.gif
Mikin
srpen 07, 2022 02:29
... : Josef
No jasně, Mamčo. Ale mně nejde o tyhle bezprostřední příznaky, i když děsivý. To jsem měl po druhý a třetí tečce taky. Přesně za 24 hodin horečka až ke 40°C, druhej den líp a třetí den už dobrej. S tim jsem i počítal. Pak už všechno absolutně v pohodě. Ty mý neduhy kloubů, svalů, údů, který klidně můžu přičítat, a přičítal jsem, požehnanýmu věku, se ale objevily ve skutečně trýznivý parádě pokaždý asi 6 neděl po každý tečce, i po tý první, a provázejí mě trvale. Teprve teď, asi 8 měsíců po třetí tečce se mi zdá, že polevujou. A tohle, skutečně dlouhodobý, nikdo nesleduje, nedává se to do souvislosti, ani tak, že by se to vyloučilo. Vono to prostě u starejch lidí tak je, že mají neduhy, tak proč se tim zabejvat, stejně už jim čouhá parte u kapsy. A todle mě dere, že nevim!
srpen 07, 2022 05:35
... : mamča
Josef : Budeme se utěšovat, že už se po "poslední tečce" ty srágory z našeho těla vyplavily, a následně se budeme ládovat vitamíny čerstvé i tabletové konzistence, a budeme bojovat s neduhy stáří, každý po svém.

srpen 07, 2022 07:22
... : mamča
Jiri Bilina : Demokracie je také o tom, že názory, které se nám zrovna nehodí do krámu, neoznačujeme za blábolení.
srpen 07, 2022 07:24
... : Jiri Bilina
Presne naopak, mamčo. Prave to nam demokracie umoznuje.
Problem muze nastat v pripade, kdy sirenim lzi a hoaxu ohrozime lidske zivoty. smilies/undecided.gif
Mikin
srpen 07, 2022 07:44
... : Josef
Jo, Mamčo. Taky to tak vidim. I když pro mě osobně zrovna ty vitamíny nejsou nejlepší řešení. Už v dávnym dětství jsem pochopil, že téměř všecko, co má vitamíny, je mi nepoživatelný. Snad jen vitamín B, ten se nachází v pivu.
No, a tak za dva měsíce, s koncem léta a slunka zase začnu s vitamínem D3, ten teda v tabletkách. Je to drahý jak svině a asi bude ještě dvakrát dražší než vlóni, ale co nadělám. Už jsem dotečkoval.
srpen 07, 2022 08:08
... : mamča
Josef : Vitamíd D3 za poštovné 49.-Kč
https://www.vitasolaris.cz/? gclid=Cj0KCQjwxb2XBhDBARIsAOjDZ37gU35NTsAkLHXzdGRw9zJyg _pONpqzZ97BVwvOpcZTzqPW2DxtQYsaAg0gEALw_wcB&
srpen 07, 2022 09:29
... : Iris
Josefe, samozřejmě, že se všechno sleduje a vyhodnocuje, zatím na to nebylo moc času. Zrovna tak se věnuje pozornost dlouhodobým následkům covidu jako takového, zejména prvních variant. Protože ty nadělaly v lidech velkou paseku, ty jen tak samy nevyvanou. A lidé s nimi ještě stále trpí a mohou umírat.

Spousta odpůrců vakcinace se vysmívala tomu, že vakcína brzy vyvane. Ano, je to pravda, protože je to vakcína lehká, určená ne na doživotí, ale ke zvládnutí akutní pandemie, žádný utrejch typu pravé neštovice, která je na celý život i s jizvou na levé paži. Ale když jde o to přisoudit krátkodobě působící vakcíně šílené, dlouhodobé a smrtelné následky, to se odpůrci najednou nerozpakují, vidím v tom malinký rozpor, Ty ne?

Jako zdravotnice vím, že lidé skuhrali se vším možným i před vakcinací, jejich stesky byly mnohočetné a příčiny, které uváděli, mnohdy zcela bizarní. Nyní to mají snadné - za všechno může očkování, jak prosté. Ne ty tvrdé vakcíny, které dostali během života, ale zrovna tato moderní, krátkodobě působící.

Je možná potřebné si říct, co si vlastně odpůrci očkování přejí - těší se na to, až se potvrdí jejich hypotéza a polovina lidstva bídně zhyne na následky očkování proti covidu 19? Těšíte se na to, připravujete se a chystáte si slovní projevy, ve kterých se patřičně vysmějete těm blbům, kteří naskočili na světová spiknutí vědců? Tak to je dobře, že to tak máte, to přináší jednomu radost, ne?

Je tu druhá možná varianta - že vám jde o to, aby se s tímhle covidem už skončilo a lidstvo se naučilo se mu bránit. Pokud něco nebylo dosud jasné, aby se to co nejdříve objasnilo a nepřejete si další úmrtí na očkování (což tvrdíte vy), ani na nemoc samotnou.

Pak jsme na jedné lodi a já se vám omlouvám, že jsem u vás předpokládala vaši škodolibou radost v duchu "čím hůř, tím líp".
srpen 07, 2022 10:28
... : Lenka1
Tady se to už zase mydlí. smilies/grin.gif

Neodpustím si poznámku k místnímu expertovi na všechno Bílinovi - hele, a u jiných zpráv ti nevadí, že nejsou ověřené - třeba ta, jak ses rozohňoval ve vedlejší diskuzi, že Rusové měli někomu uříznout hlavu - tak ta zpráva vyšla na mimo jiné na Seznamu s dovětkem, že informace neleze ověřit.

Nebo je to tak, že info, který se ti hodí do krámu, je ok i neověřený, zatímco tam, kde se ti to nehodí, je všechno hoax?

Obzvlášť mě baví, jak nazýváš hoaxem i moje vlastní zážitky. To je taky dost dobrý.

srpen 07, 2022 10:58
... : Lenka1
Josef, mamča:

Vyzkoušejte čaj z kořene pampelišky a řepíku lékařského. Jsou to jedny z nejsilnějších přírodních posilovačů imunity. Za zkoušku nic nedáte.

srpen 07, 2022 11:03
... : Lenka1
Iris:

Nevím, jak to mají ostatní odpůrci, ale mně osobně na tom všem vadilo následující:

1) přípravek neprošel řádnými klinickými zkouškami

2)nová technologie, která s klasickou vakcinací nemá vůbec nic společného, název je zavádějící, protože, kdyby přiznali pravdu, že to zasahuje do buněk a přepisuje jejich program, tak by si to nikdo příčetný nedal

3) neustálé lži v médiích, jak je to bezpečné, což už z podstaty věci nemůže být pravda

4) neustálá prezentace v médiích lidí, kteří nejsou odborníci v daném oboru - Kubek, Flégr, Prymula a spol., u nichž byla zřejmá finanční zainteresovanost

5) bezprecedentní porušování nejenom zákonů, ale i Ústavy, které soud nakonec shledal nezákonnými

6) skandální vyjádření Arenbergera, že vědí, že jejich nařízení jsou protizákonná, ale do rozhodnutí soudu je lidi stejně budou muset dodržovat

7) vyhazování lidí z práce, pokud se nenechají naočkovat, kecy o tom, že se to nedělo, si můžou všichni strčit za klobouk, stačí jen neprodloužit smlouvu na dobu určitou a je to naprosto legální a nic nezmůžete

smilies/cool.gif nucení k podpisu tzv. "informovaného souhlasu" - tzn. za veškeré následky si nesete odpovědnost vy sami

9) místo aplikace u lékaře v ordinaci, který daného člověka zná a zná i jeho zdravotní stav, se to píchalo v obchoďácích a na nádražích naprostými diletanty, kteří ani kolikrát neprováděli aspiraci, co jsem tak viděla na některých videích. Co to je, ti jako zdravotnici asi vysvětlovat nemusím

10) umlčování a zesměšňování lidí z oboru, kteří se k vakcinaci stavěli zdrženlivě, s poukazováním na to, že o tom opravdu ještě všechno nevíme, tak bychom měli být opatrní

11) veřejnosti nepřístupné smlouvy o nákupu

12) neznámé dlouhodobé účinky, přičemž už teď je zřejmé, že o těch krátkodobých a střednědobých se u nás brutálně lhalo

Shrnutí:

Můj názor je, že se honem něco rychle spíchlo na koleně, využilo se k situace, která umožňovala obejít klasickou cestu výzkumu nových léků a lidi posloužili jako pokusné objekty. Určitá skupina vyvolených si na tom nahrabala a hrabat bude dál, zatímco o zdraví lidí tady doopravdy nešlo.
srpen 07, 2022 11:23
... : Iris
Ano, Lenko, všechno je to spiknutí a děsně hloupě vymyšlené, protože jim na to přišli nejen mudrci s vysokou školou života, ale i kdejaká bába z Horní dolní má jasno.

Naprosto tytéž spekulace se objevovaly už v minulosti u řady epidemií, kvůli očkování proti neštovicím se lidé málem vzájemně pozabíjeli. Skončilo to ale blbě - neštovice díky očkování zmizely, smůla.

Že to ty konspirátory pořád baví, vymýšlet nové nemoci, nové vakcíny a nové léky, aby si nahrabali. Co zase zkusit starý dobrý mor se středověkou razancí? To by mohlo vynést pěkné prachy.
srpen 07, 2022 11:33
... : Lenka1
Vyvrať mi jeden jediný z těch bodů.

Víš, ono když místo argumentů zesměšňuješ, tak tomu svému táboru prokazuješ akorát medvědí službu.
srpen 07, 2022 11:39
... : Iris
Ke každému bodu bylo už tolikrát mnoho řečeno, tolikrát byl učiněn pokus o jejich vyvrácení a rozumné vysvětlení - a nejde to, víš to sama, že ze svých ideí neslevíš. Nebudu tady zbytečně ztrácet energii. Jen tolik, že Kubek, Flégr a Prymula k tomu měli opravdu co rozumného říct, jako jedni z mála věcem opravdu rozumí. Ale pokud se tu hodláš rozněžňovat nad vizáží Flégra a finanční zainteresovaností Kubka a Prymuly, ušetři si čas, všechno už tu bylo.
srpen 07, 2022 11:47
... : Lenka1
O vizáži Flégra jsem neřekla ani slovo, tak mi nepodsouvej svoje vlastní představy.

A k tomu ostatnímu - je to pořád dokola, jasná fakta označíš za moje idey, prohlásíš něco neurčitého o údajných pokusech je vyvrátit (kdy, kdo jak a co se nedozvíme) a povýšeně se od toho distancuješ. Nic než namyšlenost a pokrytectví, jejichž cílem je zakrýt tvoji argumentační vyprázdněnost.

Tak se měj.

srpen 07, 2022 12:08
... : Iris
Lenko, zkušenosti se zbytečnými hádkami na tohle téma, nekonečné argumentování a nekonečné pokusy o objasnění (a že jsem se angažovala skutečně hodně v minulých dvou letech), nechuť přít se, dlouhodobě marně se dohadovat, zejména pak v neděli, kdy venku je krásně, na plotně guláš a návštěva syna za dveřmi, mi velí nepouštět se do úmorného rozhovoru na toto téma (12 bodů, každý na dlouhou debatu). Alespoň ne teď. To není povýšené distancování se.

Pro Tebe je to "Nic než namyšlenost a pokrytectví, jejichž cílem je zakrýt tvoji argumentační vyprázdněnost." Nevím, z čeho tak usuzuješ, zřejmě soudíš podle svého způsobu myšlení?

A o zjevu pana Flégra jsi opravdu nemluvila, jen jsem už preventivně zarazila proud výsměšných poznámek na jeho zjev, které pravidelně spouští zmínka o tomto pánovi. Od Tebe by zřejmě nenásledovaly, to jsem překvapena a omlouvám se.





srpen 07, 2022 12:28
... : doktor
Hahahahah Dani budeš opíchaná jako znásilněná,ale budeš ( snad )žít dál.
srpen 07, 2022 13:03
... : Míša šíša
Ke každému bodu bylo už tolikrát mnoho řečeno, tolikrát byl učiněn pokus o jejich vyvrácení a rozumné vysvětlení - a nejde to, víš to sama, že ze svých ideí neslevíš.


Tak to je zajímavé. Já jsem teda žádné
vyvrácení výše uvedeného nezaznamenala.
Až synek dojí guláš, mohla bys nám předložit
tou tebou zmíněné vysvětlení? Nemusíš u všech
bodů, vyber si třeba jen jeden nebo dva.
Lenka mluví konkrétně, tak zkus kolem toho nevařit kotel omáčky, ze které se člověk
žádná fakta nedozví. Během uplynulých dvou
let jsem tvoje příspěvky na téma covid četla, ale nějak si neumím vybavit, že bys tu vyvrátila například Lenčin bod 9, 10, 11,12. Jak můžeš slovně něco vyvrátit, co se ve skutečnosti opravdu dělo?

kdejaká bába z Horní dolní má jasno.


To mluvíš, předpokládám, o sobě.
srpen 07, 2022 14:30
... : Jiri Bilina
Zdravim Iris, dobre jsi to napsala... Tisickrat vyvracet antivaxerum jejich tisickrat opakovane lzi nema cenu.
Ty vakciny jsou radne klinicky proverene, technologie mRNA neni vubec nova, pracuje se na ni uz vice jak 30 let a to ze "prepisuje program bunek" mohl vymyslet leda tak nejaky poranoidni mozek. A tak dale... smilies/smiley.gif
Mikin
srpen 07, 2022 14:52
... : Lenka1
Bílina:

Tvůj diletantismus mě nepřekvapuje. Ostatně to dokazuješ každým svým komentářem. Výroba hrotové bílkoviny viru - což je mimochodem samo o sobě patogen - vlastnímu buňkami těla právě na základě meesengeru RNA je v kostce princip fungování této technologie.

A že se na tom pracuje 30 let, taky není pravda, protože tato technologie, na níž se začalo pracovat někdy v 90. letech, hezkých pár let ležela u ledu, poté, co opakovaně neprošla přes testy na zvířatech. Odkazy ti sem dávat nebudu, protože pro tebe je všechno, co se ti nehodí, hoax a propaganda. Včetně osobních zážitků jiných diskutujících, což je obzvlášť výživné.

Tak zase někdy, bobe.
srpen 07, 2022 15:06
... : Lenka1
Míša šíša:

Taky ti to jejich utíkání přijde trapné stejně jako mně?

Já mám k tomuhle takovou osobní teorii: "Když mě chcípla koza, tak ať sousedovi chcípne taky." Dál to netřeba rozvádět. Chytrému to dojde a hlupák mi za vysvětlování nestojí.
srpen 07, 2022 15:11
... : Iris
Až synek dojí guláš, mohla bys nám předložit....


Ne, nemohla, se zlými osobami se v neděli bavit prostě nechci, je to ztráta času a energie. Klidně opakujte to o té namyšlenosti a argumentační vyprázdněnosti, já si zatím zajdu ven a svůj nedělní program si užiju jinak, než vyvracením alarmujících Lenčiných bodů.



srpen 07, 2022 15:13
... : *deeres*
Iris, vážně jako zdravotních nevidíš, že ta údajná vakcína je propadák? Je jenom otázka, zda si tvůrci v touze po mamonu chtěli jenom nahrávat, nebo jestli to mělo vyšší cíle.
srpen 07, 2022 15:22
... : mila1
Iris, zdravím, dobře děláš smilies/smiley.gif
Kudlanku ovládla Lenka a její "svěží vítr" smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif
Nemá cenu s tím diskutovat, ona ví vše nejlíp a její obdivovatelé jí nadšeně přikyvují.
Jen malá poznámečka: nevím o nikom, koho by bez očkování vyhodili z práce.
Každý si mohl zvolit, zda se nechá očkovat u svého obvoďáka nebo v očkovacím centru.
Plést si DNA a RNA... no comment smilies/grin.gif
srpen 07, 2022 15:24
... : *deeres*
Opr.:
Nikoliv nahrávat, ale nahrabat.
srpen 07, 2022 15:24
... : Iris
Deeres, vážně si nemyslím, že je to úplný propadák. Ano, virus zmutoval, teď už tu vakcínu obejde, je to v podstatě jiná potvora - ale pořád coronavirus, jako druh. Takže i když už na tyhle omikrony nezabírá, způsobil, že očkovaná populace není zcela naivní vůči coronaviru, už je s jeho jednou formou seznámena a tělo na to nekouká jako na něco, co v životě nepotkalo. K tomu je tu spousta lidí, kteří omikron prodělali, včetně mého syna, snachy, i mne to nejspíš štrejchlo, děti jsou promořené skoro všechny. Čili už se nejedná o zcela novou nákazu, která postihne každého, koho potká, jako třeba Španělská chřipka. Ale zpočátku to zabíjelo a proti tomu vakcína zafungovala.
Víš, já mám takovou povahu, že předpokládám u lidí ty vyšší cíle. smilies/smiley.gif

Upřímně, stejně jako někteří tady, zejména NČ, kterému jsem původně psala, také už nepočítám se čtvrtou dávkou, dokud se věci nějak nezmění a lépe nevysvětlí. Připadám si už chráněná dost. Také mne nikdo nenutí.
srpen 07, 2022 15:39
... : Iris
Milo, ahoj, ráda Tě vidím a doufám, že je Ti lépe smilies/smiley.gif
srpen 07, 2022 15:40
... : kyttka
Milo, Irisko, zdravím. smilies/wink.gif
Užíváte pohodovou neděli? U nás je víkend jak z crazy komedie. Oslava pětadvacetin ale musí být pořádná. Pořád nemůžu uvěřit, že už je to tolik. smilies/cheesy.gif
srpen 07, 2022 15:50
... : Iris
oprava:
....která postihne odrovná každého, koho potká, jako třeba Španělská chřipka



srpen 07, 2022 15:52
... : Iris
Kytičko ahoj, ve středu se u nás chystá oslava třicátin - jo, také se mi nechce věřit, že je to už tolik. A to se jedná o mladšího syna smilies/wink.gif

Užijte si to pořádně smilies/smiley.gif
srpen 07, 2022 15:54
... : mila1
Iris, dík za optání, sice mne občas přepadne únava nebo bolest hlavy, ale celkově už normálně funguju.
Kyttko, to je prima, takové nízké číslo smilies/smiley.gif u nás příští rok smršť kulatin a polokulatin, no moc se netěším smilies/smiley.gif
srpen 07, 2022 16:35
... : Jiri Bilina
Milo 1, vzdycky kdyz zde zacnou dout ty "svezi vetry", vzpomenu si na slova majora Terazkyho: je to dobry dôstojník, reve ako byk smilies/smiley.gif
Mikin
srpen 07, 2022 17:13
... : *deeres*
Hlavně je potřeba se semknout, pak se covidu bát nemusíme! Jo, abych nezapomněla, dát si taky 3. případně 4. a pak další posilovacku.
srpen 07, 2022 18:18
... : Josef
Iris. Nikdy jsem svý současný bolavý trable nepřisuzoval jednoznačně očkování. Říkám jen to, že ta časová shoda je mi podezřelá a že právě o zkoumání těhle věci není zájem. Jestli se to skutečně zkoumá, třeba jo, nevim. A už vůbec nevím, že by se o tom veřejně psalo. Zatímco o postcovidu jsou toho napsaný litánie.
Ani mě neuspokojuje tvý vysvětlení, že vakcína je jen krátkodobá a rychle vyvane, a tím taky vyvanou i její možný negativní vedlejší účinky. S tou logikou se ztotožnit nemůžu. Co když nevyvanou? Seš uplně první, od koho to čtu takhle zformulovaný, a to mi fakt nestačí. Sorry jako, i přes tvou jistě vysokou zdravotní kvalifikaci, před kterou smekám, v tomhle konkrétním případě jsi jen poučenej laik.
srpen 07, 2022 18:46
... : Iris
Josefe, nepovažuji se za odbornici, ani náhodou a skutečně jsem jen více poučený laik, neomlouvej se. S tím vyvanutím to je spíše můj názor, ke kterému jsem ale nějak přišla, nevytvářím jen tak ničím nepodložené teorie, kdesi v odborné literatuře se psalo o výhodách a nevýhodách téhle vakcíny. Výhodou je údajně její bezpečnost a jemnost, která je ale vykoupena relativně krátkou dobou působení. Psala jsem, že odpůrci očkování se vysmívají pozitivním účinkům, které trvají tak stráášně krátce, zatímco negativní účinky podle nich mají trvat navěky věkův.

Někde výše v debatě jsem četla - jestli to psala mamča nebo kdo, už nevím - že po nějaké době potíže, které ona přisuzovala snad očkování, po určité době přešly. Teď jde o to, které negativní účinky vlastně očkování můžeme stopro přisoudit a které jsme si jen namluvili a pocházejí z něčeho jiného. Anebo které byly způsobeny bezpříznakově proběhlým covidem, a také časem odezněly.

Pokud jde tedy o Tvoje trable - a nejen Tvoje, budu upřímná - myslím si, a se mnou spousta jiných, že mnohé z těch nepříjemných stavů mohou být způsobeny tím prodělaným covidem, který proběhl lehce až bezpříznakově, avšak poscovidové potíže rozjel naplno, hezky jak to umí a nadlouho.

Nepřu se ani nemachruju. Chtěla jsem Ti jen říct, že tohle všechno je už předmětem zkoumání, nikdo nic nezametl pod stůl. Akorát, že na to byla zatím krátká doba. V dějinách medicíny se ale s některými objevy crcali mnohem déle smilies/smiley.gif

srpen 07, 2022 19:26
... : Míša šíša
Ne, nemohla, se zlými osobami se v neděli bavit prostě nechci, je to ztráta času a energie.


No jasně. To jsou vaše argumenty. Onálepkovat
něčím negativním a čau. Ale nic jiného jsem
ani nečekala.
srpen 07, 2022 19:29
... : Míša šíša
Lenko, já ti nevím. Skoro si myslím, že oni tomu fakt ještě pořád věří.
srpen 07, 2022 19:31
... : Lenka1
mila 1:

Speciálně pro tebe. Já si tu nepletu DNA a RNA, neřekla jsem ani slovo o reverzní transkriptáze, ty televizní odborníku. Mluvila jsem zjednodušeně o tom, jak ta technologie mRNA funguje. Tady to máš černé na bílém od výrobce:

mRNA se dá jednoduše popsat jako nosič informace s pokynem pro diferencované buňky svalové, kožní a specializované imunitní buňky (dendritické), aby vyrobily kousek „spike proteinu“, který je jedinečný pro SARS-CoV-2.

Kdybys náhodou nevěděla, co je to "spike protein", protože u tebe člověk nikdy neví, co s čím si zase spleteš, tak to je ta hrotová bílkovina. Já to napsala česky.

A až zase budeš chtít dělat chytrou, tak si to dané téma aspoň přečti. Vypadá to pak dost blbě, když si pleteš DNA a RNA. Jako ta Trussová.
srpen 07, 2022 19:32
... : Míša šíša
... věří.
srpen 07, 2022 19:32
... : Lenka1
Míša šíša:

Jo, je to moc fajn, když se člověk na svoje jasné argumenty dozví, že je zlý.

A škoda, že Iris - jakožto zdravotník - z těch mých vyjmenovaných bodů tak nějak přešla i to diletantství těch, kdo to v těch centrech píchali.

Tak to vysvětlím za ni. Aspirace injekce znamená, že po vbodnutí do svalu se musí píst stříkačky povytáhnout trochu zpátky, aby se zjistilo, zda se tam neobjeví krev. To by totiž znamenalo, že se nabodla céva a v takovém případě by nemělo dojít k aplikaci, protože to může mít různé negativní důsledky. Od šoku až po zástavu srdce.

Tohle nás učili jako jednu z prvních věcí v armádě při zdravotnickém kurzu. Protože voják toho musí umět z trauma-medicíny o dost víc než běžný člověk. Celkem logicky.

Na videích z center jsem takový postup neviděla ani jednou, což je silně zarážející.

A že to nevadí ani zde přítomné zdravotnici, jak se tituluje, je zarážející dvakrát. Od ní bych si teda nic píchnout nenechala.

N
srpen 07, 2022 19:42
... : Iris
Lenko, proboha, já vím, co je to aspirovat po vpichu. Potřebuješ machrovat?
Nechtěla jsem se rozepisovat, mám nárok na lenost, měla jsem odpolední program a nevím, kdo mi může přikazovat, abych se nechala vtáhnout do nepříjemné diskuse, když navíc vím, že bude k ničemu? Takové rozkazy nebudu plnit.

Jo, já jsem si všimla, že často v těch ukázkách k aspiraci nedošlo, bylo mi to divné, ale nezabývala jsem se tím, říkala jsem si, že mají nejspíše nějaké nové postupy a říkala jsem si, že já bych tedy aspirovala vždycky, protože nechtěný vpich do cévy už se mi podařil. Pokud jsi na videích neviděla ani jednou, asi to tedy nebylo tak důležité, protože toho si jistě všimlo víc lidí. Jenže v rameni tolik cév nenajdeme a riziko nejspíš bylo minimální, nevím. Ty přesně víš, že vakcína nesmí být nikdy ani náhodou a nechtěně aplikována intravenozně, jako spousta jiných přípravků? Já jsem to nepíchala a nikdo mi přesně nevykládal, jak se co musí a co se nesmí. Tobě ano? Bylas konkrétně o tomto přípravku poučena? I intramuskulární podání ve všem všudy správné, může vést k šoku a zástavě srdce, pokud dojde k anafylaxi.
srpen 07, 2022 20:00
... : Lenka1
Iris:

Jo, já jsem si všimla, že často v těch ukázkách k aspiraci nedošlo, bylo mi to divné, ale nezabývala jsem se tím, říkala jsem si, že mají nejspíše nějaké nové postupy

Jo, je moc fajn, že máš takovou důvěru v systém. Ale respektuj ty, kdo si svého zdraví cení a nedůvěřují bezvýhradně a priori komukoliv, kdo má na sobě bílej plášť.

Ty přesně víš, že vakcína nesmí být nikdy ani náhodou a nechtěně aplikována intravenozně, jako spousta jiných přípravků?

Je úplně jedno, co je obsahem stříkačky. Když do cévy vstřelíš i obyčejnou vodu, můžeš umřít na zástavu srdce a následně dechu, pokud se teda v tvojí blízkosti nenachází někdo schopný nezpanikařit a provést CPR.

Hele, aby bylo úplně jasno - já nezavrhuju vakcinaci jako takovou, sama mám dobrovolně vax proti hepatitidě A a B. Dvakrát do měsíce chodím darovat plazmu - asi víš, jak vypadá jehla na odběr plazmy, takže se vylučuje i to, že bych se bála vpichu.

Mně prostě z principu vadí ta unáhlenost a prasárny, které se kolem toho děly.

Třeba se v budoucnu ta technologie projeví jako slibná, ale v současnosti to prostě nikdo neví a nikdo nemůže říct nic o bezpečnosti, protože to prostě nevíme.

Pořád je to unikát v tom, že místo, aby se do organismu vpravil mrtvý nebo oslabený celý patogen, na nějž zareaguje imunitní systém, jako to bylo vždycky u klasické vakcinace, tak v tomhle případě řekneme buňkám, aby část toho viru vyrobily samy. Zasahujeme přímo do buněk a jejich programu od přírody.

Nikdo to nikdy na lidech ještě nedělal a na zvířatech to předtím nebyla žádná sláva.

Nevíme, co bude za 5 nebo 10 let. Bylo už dost léků, které se projevily jako slibné a nakonec skončily katastrofou. Některé jsem tady už jmenovala - Contergan, Pandemrix. A z hlavy mě teď napadá český lék na psoriázu tuším někdy ze 60. let. Hledat to nebudu, ale byl to podobný případ.

Jediné, co já říkám, je uvážlivost a opatrnost. A férový přístup. Nic z toho se tak nedělo. Napíchat to bezhlavě do 3/4 lidstva prostě může skončit celoplanetárním průserem.







srpen 07, 2022 20:19
... : Iris
Lenko, nemůžu říct, že s mnohým z toho, cos teď napsala, nesouhlasím. Souhlasím s mnohým, ale prostě jsme v situaci, kdy je třeba věřit odborníkům a možná i trochu zariskovat, i když jinak bezhlavému riskování nefandím. Mám knihu o prvních pacientech, na kterých se zkoušela třeba aplikace inzulinu, to byl docela horor a pár jich zařvalo, než se to vychytalo. A na kterých se zkoušely první transfuze a první transplantace a nakonec i ty vakcinace. Bez toho by se nikdy nic neposunulo vpřed. Jasně, tohle je nové, ale asi zkoušet se to musí. Sama píšeš o těch lécích, které pacienty strašně poškodily, než se na to přišlo.
Jestli to bylo unáhlené, to všechno kolem očkování mRNA? No, převládal obrovský stres z té nemoci, to přece víme. A spěch. A lidé z toho stresu vyžadovali přece i nevyzkoušené léky, aniž by se starali o neunáhlenost.

Jen nesouhlasím s tím, že by se do cév nesmělo nikdy nic vstříknout. Možná si teď jen nerozumíme, ale mnohé léky přece zabírají, nebo lépe zabírají, jen intravenozně podané, včetně těch, které se aplikují právě při resucitaci.
srpen 07, 2022 20:36
... : Lenka1
Iris:

Jo, měla jsem na mysli to, co je určeno pro intramuskulární aplikaci, tak nesmí přijít do žíly. S léky třeba v kapačce je to jinak, tam je to zajištěno složením a taky tím, že to jde do konkrétní žíly. Postupně, plánovaně. A tím, že před vpichem odstříkneš, aby se tam nedostala vzduchová bublina.

Další věc jsou třeba adrenalinové injekce přímo do srdce. Ale tam je to opravdu to nejmenší zlo v extrémní situaci.

Když se vrátím k tomu očkování, problém je v tom náhodném napíchnutí náhodné cévy v rameni nebo jinde. Znám osobně případ jednoho kulturisty, který si píchal steroidy do sedacího svalu a povedlo se mu přesně tohle. Popisoval to tak, jako kdyby měl dýchat přes igelitový pytel. Trvalo to asi půl minuty, nebyl ničeho schopný, jen ležel, strašně se bál a přál si neumřít. Měl víc štěstí než rozumu.

Není to prostě žádná prdel (omlouvám, se, ale tady mi to přijde výstižné), a tím spíš by se na tohle mělo důsledně dbát.
srpen 07, 2022 20:56
... : Iris
Lenko jo, upřesněno, léky k výhradní aplikaci do svalu nesmí do žíly, samozřejmě souhlas. Jsou i léky, které snesou aplikaci oběma způsoby, vždy je nutné samozřejmě načíst letáček s pokyny. Pokud jde o zadel, ta mi byla na píchání nejméně sympatická, protože tam se opravdu do žíly strefíš velmi snadno. A lidé mají pocit, že píchnutím do zadku se nic nezkazí.

Pokud jde o to rameno, čistě ze zvědavosti, a abych tedy byla argumentačně zdatnější, se zeptám v našem očkovacím centru vedoucí lékařky, jak to s tou aspirací vlastně je, jestli skutečně nejde o nějaký nový postup, který se ke mně už nedostal.

Protože třeba teď při resuscitaci se nově nemusí do pacienta pravidelně dýchat a většinou stačí masírovat srdce. Tedy ve zkratce řečeno, jsou výjimky samozřejmě. Ale je to něco, co odporuje všemu, co do nás v mládí léta hustili.

Tak třeba s tím ramínkem je to také něco nově geniálně vybádaného smilies/wink.gif
srpen 07, 2022 21:21
... : Lenka1
Pokud se konkrétně k tomuhle roztoku v návodu píše, že aspirace injekce není nutná, ok, tak jeden bod z těch svých uvedených beru zpět. Ale nemyslím si to.

Protože x-krát opakovali, že je to určeno k intramuskulární aplikaci a tím je to dané.

S tou CPR - je to zase tak trochu jinak. Ono lidem vadilo dělat dýchání z úst do úst, protože málokdo měl tu dýchací roušku, je to nehygienické, což chápu, že u cizího člověka na ulici s tím dost lidí může mít problém - upřímně, u nějakého napohled zanedbaného bezdomovce bych s tím teda měla problém taky, ale já bych teda aspoň masírovala.

Ale naprostí laici si řeknou, že když nebudou dejchat, tak to stejně nemá smysl.

Takže ano, aspoň masírovat srdce je pořád lepší než nic, ale to dýchání k tomu patří. Jen se mění ty počty, ale nám říkali " masírujte a dejchejte a nepřestávejte, dokud nepřijde profesionální pomoc."

srpen 07, 2022 21:34
... : Iris
Dejchat k tomu je lepší, jasně. A někdy to bývá hnus, to tedy nepochybně.
Řešila jsem problém s tím, že než jsem na "andule" dosáhla pořádné kvality masáže, unavila jsem se tak, že bych stejně nikoho nezachránila i při nejlepší vůli. A tak nám přednášející předvedla, jak jeden kluk použil u někoho masáž patou nohy. Už nemohl, tak si stoupnul, sundal boty a zachránil babičku nebo koho, mnohem silnější a vytrvalejší masáží nohou na správném místě. Asi to také znáš, mne to překvapilo. Není to kdovíjak stylové, ale zachránit život tím může i taková dejchavka, jako jsem já! Při přednášce v univerzitě třetího věku seniorky s obrovskou radostí přivítaly tuhle možnost a zkoušely to s vervou. Jen pro zajímavost, zdá se, že tyhle věci Tě baví smilies/wink.gif
srpen 07, 2022 21:56
... : Lenka1
No, baví, spíš to bylo součást mojí práce v armádě. A zase, všechno jsme se tam učili pro případ, kdy se nějaká akce pos......., budou těžká zranění, tak abychom udrželi parťáky naživu než nám přiletí vrtulník na vyzvednutí.

Takže nebyl to klasický kurz jako takový, ale hozený do extrémů. A o té aspiraci se zmiňovali především proto, že dost bojařů sypalo, tak ať aspoň dělají bezpečně.

Armáda mi něco vzala, ale i něco dala. X-krát jsem dělala rekapitulaci, jestli mi to všechno stálo za to a ne, nelituju toho. I když můj osobní život tím byl dost poznamenanej.

Třeba právě pro tyhle medicínské znalosti. A protože si žílu umím bezpečně napíchnout sama, tak třeba svojí krví zachráním život někomu, na kom mi bude záležet, protože mám skupinu 0-. tedy univerzální dárce.
srpen 07, 2022 22:09
... : Iris
Tak je docela fajn vědět, že naše armáda je takhle dobře vybavená pro zvládání extrémních situací.
srpen 07, 2022 22:19
... : Jiri Bilina
Taky bych rekl, Iris. Nasim armadam (ceske i kanadske) urcite pomaha ze jsou casti NATO a navzajem si predavaji zkusenosti.
Ja tu celou vec s Covidem a ockovanim vidim tak, ze dnes uz vakciny (vyvinute proti puvodni verzi viru) prakticky nezabiraji proti sireni nemoci, ale porad zabranuji tezkemu prubehu choroby. Takze otazka, zda se nechat ci nenechat ockovat, je na kazdem z nas. Protoze to delame hlavne pro sebe.
V prvnich fazich pandemie ovsem ty vakciny branily i sireni nemoci. A tehdy lide, kteri nerespektovali lekarskou vedu a odmitli se nechat ockovat moc nepomohli. Protoze tu nemoc casto nevedomky sirili a ohrozovali sve okoli.
No a ti co krome nemoci sirili i antivedecke hoaxy, ti nejen ze nepomohli.
Ti podle me primo skodili a zavinili spoustu utrpeni, ktere bez jejich zabednenosti nemuselo byt. smilies/undecided.gif
Mikin
srpen 08, 2022 03:15
... : mila1
Lenka:
reagovala jsem na tuto Tvou větu
2)nová technologie, která s klasickou vakcinací nemá vůbec nic společného, název je zavádějící, protože, kdyby přiznali pravdu, že to zasahuje do buněk a přepisuje jejich program, tak by si to nikdo příčetný nedal


Nezlob se, ale vyjadřuj se příště jasněji, tak to to vypadalo, že si myslíš, že RNA, která je v cytoplazmě, přepisuje DNA, která je v jádru buňky.
Zřejmě jsem to špatně pochopila, proto moje poznámka, že si pleteš RNA a DNA.
Jo a odpusť si poznámky typu, že jsem televizní odborník. Sledování televize je asi tak to poslední, co ve svém volném času dělám.
srpen 08, 2022 16:44
... : Lenka1
mila 1:

Nakrkla jsi mě tím nesmyslem, ale ok, za toho televizního odborníka se omlouvám. Ony tyhle nesmysly ve většině pocházejí právě z televize.
srpen 08, 2022 18:07
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]