O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MÁME PÍKY A BODÁKY, ZAHRAJEM SI NA VOJÁKY PDF Tisk E-mail
Středa, 23 únor 2022
Potíž je ale v tom, že dnes už více než sedmdesát let jsou k dispozici zbraně jaderné. A je otázka, jestli kdyby se rozpoutala skutečná válka Ruska se zeměmi NATO, by je byly zúčastněné země schopny použít. Rusko v sobotu uskutečnilo vojenské cvičení zaměřené na strategické jaderné zbraně. Dohlížel na něj přímo prezident Vladimir Putin. Celou akci spolu s ním sledoval také běloruský prezident Alexandr Lukašenko.

 

 

 

 

Evropa je krok od války, řekl premiér Fiala.

„Chtěl bych občany našeho státu ubezpečit, že naše země je připravena na nejrůznější varianty vývoje a děláme všechno pro to, aby dopady případného zhoršení té situace, popřípadě i vojenského konfliktu byly na české občany co nejmenší. Jsme připraveni i na možnost příchodu nějaké uprchlické vlny z Ukrajiny, jsme připraveni i na možnost, že by energetické dodávky z Ruské federace se nějakým způsobem omezily.“

 

Ministr Rakušan zas oznámil, že lidé, kteří chtějí pomoci lidem na Ukrajině, se mohou obrátit na jeho úřad. Na něj mohou posílat nabídky materiální pomoci nebo možnosti ubytování pro případné ukrajinské uprchlíky.  

 

Uprchlíci v Česku jen přestupují, míří na západ - Novinky.cz

 

 

Česko by dokázalo velmi slušně zvládnout příchod desítek tisíc lidí. Tady by ale mohlo jít o řádově vyšší počty.
Přirozený cíl pro řadu z nich jsme my;
Ukrajinci jsou tu dlouhodobě nejpočetnější menšinou, byť většina sem přijíždí za prací.
Další přijíždějí pracovat na pár let a nakonec zůstávají déle, než předpokládali. A pak jsou ti, kteří do Česka přijeli před dvaceti třiceti lety a usadili se tu natrvalo. Velká část nemá české občanství, takže ve statistikách jsou to pořád cizinci.

 

V prvním kroku bude třeba zvládnout ubytování uprchlíků a zajištění jejich základních potřeb. V tom dalším jim co nejrychleji vyřídit pobytový status a pomoci s nezbytnostmi pro zapojení se: jazykové kurzy, vzdělávání dětí nebo jednoduché uznání kvalifikace.

 

Náš právní řád umožňuje nejen udělit azyl, který je v podstatně natrvalo, ale také takzvanou subsidiární ochranu. Což je forma dočasného azylu, právo pobytu třeba na dva roky. Pokud se situace v zemi původu nezlepší, může být prodloužena.

 

V případě uprchlíků z Ukrajiny bude nejspíš právě subsidiární ochrana hodně využívána.

 

 

Uvidíme, co nás čeká v nejbližších dnech…

d@niela

 

 

Komentáře (91)add feed
... : mamča
Uprchlíků z Ukrajiny bych se nebála. Většinou jsou to lidé vzdělaní, pracovití, jazykově příbuzní, takže se rychle naučí Česky. V nemocnicích slouží mnoho sester i lékařů ukrajinské národnosti, a v pohodě se s pacienty domluví. Nejsou zatíženi odlišnou vírou, takže nemají žádné speciální požadavky, např, na modlitby 5x denně, speciální stravu, apod.
Dle mých zkušeností jsou Ukrajinci vzdělaný národ, a ti, kteří zde už žijí, dbají na vzdělání svých potomků. Stačí se podívat na seznamy absolventů zdejších státních VŠ, na kterých studují zdarma v českém jazyce.

únor 24, 2022 06:40
... : Josef
No, nelíbí se mi to. Nejdůležitější je, jak se dohodl Putin s Bidenem. Nevěřím, že by to nebylo dohodnutý! Uplně stejně, jako to bylo dohodnutý v r. 1968 o Česku. A protože samozřejmě nevím, nemůžu mít ani názor. K vytvoření názoru už dávno, předávno, nemůžu brát v úvahu propagandu ČT a ČRo, a jiný informace nemám.
Co se týče "uprchlíků", myslím, že jich moc nebude. Ti, kteří sem chtěli, už jsou dávno tady. A kvalitativní složení uprchlíků? Jako vždycky: někteří slušní, někteří šmejdi.
únor 24, 2022 07:26
... : andrea
jsem přesvědčena o tom samém, jako mamča.
Ukrajinci s námi žijí už řadu let, znají nás a my je. Myslím, že by alespoň trochu oživili náš "chov".
A jejich složení? Přesně, jak píše Josef.
Zatím jsem se setkala s těmi co jsou fajn- u nás v okolí jich několik bydlí. Jak skupiny řemeslníků, tak i rodiny. A rozdíl od našich ze stejné kategorie je téměř v jejich prospěch, to nemyslím špatně, ale je fakt, že oni, stejně jako Vietnamci, si nesmírně zakládají na tom, aby jejich děti měly co nejlepší prospěch.
únor 24, 2022 09:34
... : mila1
Uprchlíci z Ukrajiny budou asi to nejmenší, co nás čeká. Spíš se bojím, že nejsou páky na to Putina zastavit. On se na tu válku dobře nachystal.
únor 24, 2022 09:35
... : *deeres*
Samozřejmě, že se nachystal, měl na to osm let ,co mu prudi kolem jeho prahu a buší na dveře. Co jako čekali, že se podělá a pozve je dál. Kde všude už jsou demokratické síly, zaměřené proti Rusku, nalezlý. Naposledy Slovensko. Tak jim Putin ukázal železnou pěst a kašle na nějaké sankce. Co ten někdejší slib Gorbačovovi, že se vojenská aliance nebude rozšiřovat dál na východ. Teď má Putin jistotu, že země, která je ve válečném stavu, nebude přijata do NATA. A já se nebojím, Fiala tvrdí, že je připraven,tak nám nehrozí, že jedna nebo druhá strana nás zatáhne do válečného konfliktu.
únor 24, 2022 11:01
... : doktor
Oběti vojenské agrese v Evropě jsou Ukrajinci a jako takovým musíme poskytnou ochranu a nezištnou pomoc.
únor 24, 2022 14:13
... : Josef
Doktore: Máš to jednoduchý. Svatá prostato.
Deer: Souhlasím se vším, až na to, že, narozdíl od tebe, já se bojím. Co říká Fiala, to je mi zcela u pr...e!
únor 24, 2022 14:45
... : *deeres*
Pepane,i já mám bobky,to byla ironie. Máme se na co těšit, i kdyby to byl jenom ten plyn. Ten si nakonec mnohem dražší koupíme od jůesej, anebo i ruskej od předkupníků, kteří nebudou tak morálně na výši, jako my. Dneska se nechala slyšet MPA o Rosatomu. Jestlipak chytrolina ví, že Dukovany mají jaderné palivo z Ruska. Brzy se asi vrátíme na stromy.
únor 24, 2022 16:24
... : Josef
Promiň Deer. Samozřejmě moje chyba. Mám do toho puštěný rádio a čtu jen halabala.
únor 24, 2022 17:03
... : Veronika V.
Já tu situaci sleduji už nějakých 10-12 let a pořád jsem tajně doufala, že nedojde k nejhoršímu. Půlku dne jsem probrečela. Hrůza mě jímá, když si představím, co tam zažívají. Možná proto, že moje babička byla z Ukrajiny, mám pro Ukrajinu slabost. Tak i tak, nechtěla bych se nikdy do takové situace dostat a modlím se, ať to brzy skončí.
únor 24, 2022 21:03
... : Josef
Já bych řek, že nemuselo dojít k nejhoršímu. Podle mě stačilo zajistit, aby Ukrajina byla neutrálním státem, bez ambicí vstupu do NATO. Jenže právě o to jediný NATO usiluje. A to pak - bábo raď.
únor 25, 2022 07:54
... : Iris
Jak bys sis, Josefe, představoval, že by se dala zajistit neutralitu země, o které je vyšinutý diktátor přesvědčen, že mu patříš, patří a patřit navždy bude? NATO neusiluje, to Ukrajina si přála co nejrychleji se stát členem a vytrhnout se tak z područí toho psychopata. Proto ten spěch. A Ukrajina není poslední, na co si vůdce brousí zuby.
únor 25, 2022 08:07
... : Iris
Překlepy dělá mobil, omlouvám se.
únor 25, 2022 08:19
... : Kamil
ono to fakt není tak jednoduchý, jak si to asi Josefe představuješ.
Zvláště, když Golem "má svý přání", tak skřítek nic proti tomu nenadělá.
I když ho bude "celej svět litovat".
únor 25, 2022 10:46
... : Josef
Jednoduchý to určitě není. Píšu jen základní shrnutí. Myslím, že Golemovi jde především o zajištění nepřítomnosti základen NATO ve svym sousedství, pak taky o přístup na Krym suchou nohou. Jednání by bylo velmi složitý, ale pokud o Ukrajině nejedná s Putinem Ukrajina, nýbrž USA s Putinem, je to zabitý už předem. No, teď už ani nejednají, přestože Ukrajina by jednat chtěla.
únor 25, 2022 11:48
... : doktor
Ukrajině může pomoct jen neskutečně tvrdé sankce, izolování Ruska od celého světa, rychlá stálá dovka zbraní i munice bojující Ukrajině.
únor 25, 2022 13:17
... : Iris
Doktore, mohlo by to tak být, spíše jsou ale signály, že sankcím se jejich prezident vysmívá, počítal s nimi a zajistil si vše předem. Izolovat Rusko od světa by bylo skvělé, od Číny a dalších zpřízněných zemí to nepůjde. On se nemá čeho bát. A sedí na největším jaderném vybavení na světě. Klidně zmáčkne ten atomový čudlík, když bude v nesnázích. Ukončí to podle hesla : "Když ne já, tak nikdo".
únor 25, 2022 13:30
... : *deeres*
Ukrajina už žádné spojence nemá, amíci to opět podělali, a to, že se západ semkne, je civilistům na Ukrajině úplně nanic. Jen tak mimochodem, ráno jsem byla nakoupit a z pěti běžných potravin, měli pouze dvě. Lidi zase panikaří a blbnou.
únor 25, 2022 13:35
... : Iris
Jaké má mít oficiální spojence? Není v EU, není v NATO, co amíci konkrétně podělali? Morálně vzato má samozřejmě sympatie všech.
únor 25, 2022 13:46
... : Josef
Nějak nechápu, jak Ukrajině pomůžou "neskutečně tvrdé sankce, izolování Ruska od celého světa, rychlá stálá dovka zbraní i munice".
A jistě, semknout se můžeme, ostatně, to už máme natrénovaný. Taky svíčky, kytičky, plyšáčky.
----------------
Ať tak, či tak, s jadernou mocností se ostře válčit prostě nedá! Respektive, dá ......
únor 25, 2022 14:00
... : zuza
na vině jsou obě velmoci. jedna i druhá chtějí víc a víc.... a na ostatních jim tak moc nezáleží, to jsou jen řeči. Ten nadhled by nezaškodil a jednoduché to v tom případě nebude, když nerostná bohatství se neobnovují a není kde brát. Svobodu mají buď úplně nemajetní, nebo velmi bohatí. Ostatní ?
únor 25, 2022 14:18
... : *deeres*
Nikdy není žádná věc černá, nebo bílá, Zuzana má pravdu. Ale abychom měli ten správný názor, tak od rána jsou zablokovány tzv. dezinformační weby. Je to na základě konzultací s bezpečnostními složkami státu a na doporučení vlády, píší České noviny.
únor 25, 2022 14:29
... : Iris
Zablokování těch 8 dezinformačních webů, které šíří sra*ky a rozežírají normální myšlení části společnosti, jsou zcela v pořádku a pro mě jeden z nejlepších dosavadních kroků, které byly učiněny.
únor 25, 2022 14:35
... : Josef
Který to jsou? Já znám jenom dezinformační Parlamentní listy a dezinformační Kontrarevoluční Protiproud. Oba fajn a oba funkujou. Aspoň teda ještě dopoledne funkovaly. Škoda, že o dalších dezinformačních webech nemám ani ponětí; a teď mi je ještě ke všemu zablokovali, aniž bych měl možnost se seznámit.
únor 25, 2022 14:41
... : *deeres*
Předsedkyně EU pomáhá Ukrajině nasvícením budovy Evropské komise.
"Ukrajinci jsme s vámi!" Mobile.twitter.com
únor 25, 2022 14:42
... : mamča
Iris, Ty jsi snad ráda, že nastává nová totalita ? Ponech laskavě na každém, aby si přečetl zprávy kde chce a udělal si vlastní názor na věc. A ne že nám věrchuška dovolí číst jen tu "jedinou správnou pravdu".
To už tady kdysi bylo, a většině národa se to vůbec nelíbilo.

únor 25, 2022 14:46
... : Josef
A co na nasvícení říká Gréta?
únor 25, 2022 14:47
... : Iris
Tohle svobodné čtení je opravdová dezinformační válka, deeres, která v režii geniálního stratéga měla rozhádat až rozložit společnost, což se povedlo. A předpřipravila masy lidí k tomu, aby byly nakloněny ho vítat. Začalo to migranty, pokračovalo antivax kampaní a teď se daly nepokrytě do toho pravého, kvůli čemu tu jsou.

únor 25, 2022 14:58
... : Josef
Hm. Tak dezinformační kontrarevoluční Protiproud už je nedostupnej. Zřejmě to čeká i moje nejoblíbenější dezinformační Parlamentní listy.
Dezinformační ČT a ČRo se to ale zřejmě netýká. Ti mají přímo hodokvas.
únor 25, 2022 14:58
... : Iris
Jestli vám připadá ČT a ČRo dezinformační, jste již bohužel nejspíše nevratně ovlivněni ruskou propagandou. Ale nezoufejte, Sputnik vám zůstal.


únor 25, 2022 15:05
... : mamča
Josef : Parlamentní listy fungujou. Asi nejsou dost dezinformační. Teď zrovna tam generál Šedivý navrhuje, aby se Ukrajině poslal náš železný šrot.
únor 25, 2022 15:06
... : Iris
Za dva dny pojedou všechny tyto weby, jen místo CZ na koncovce s COM. A tam už nedosáhneme. Nebojte se, milovníci cizích dezinformačních kanálů.
únor 25, 2022 15:12
... : Josef
Jo, Mamčo. To jsem právě před chvílí zkoušel. Jak Protiproud, tak Parl. listy. Myslím ale, že brzy budou následovat Protiproud.
Pak už zbydou fakt jen ty dezinformační ČT a ČRo. Ale ty jsou nakonec taky fajn, jen nesmíš zapomenout, obrátit si informace o 180°.
únor 25, 2022 15:18
... : mamča
Josef : Za ty roky totáče umíme číst mezi řádky. Nás nezblbnou.
únor 25, 2022 15:31
... : Iris
Mamčo, zcela neagresivně a přátelsky musím podotknout, že nás skvěle zblbli. Právě tím, že nám nabídli to čtení mezi řádky, věděli, že my takhle fungujeme, zejména starší generace. Ne přímá informace, ale mezi řádky vyšťouraná konspirace, nás přece nikdo neoblbne, to by bylo, aby to byla pravda!
únor 25, 2022 15:37
... : mamča
Iris : Mark Twain: „Je snazší lidi oklamat než je přesvědčit, že byli oklamáni.“
únor 25, 2022 16:43
... : Josef
Tak já bych to spíš viděl tak, že nic není úplně bílý ani úplně černý. Taky, že je nutný, rozlišovat příčinu od důsledku a pro utvoření názoru dát na stůl obojí. Z toho pak i vychází, že často je důležitější to, o čem se nepíše, než to, o čem se píše. Jinak řečeno, není třeba přímo lhát, stačí říkat jen půlku pravdy, samozřejmě tu naši.
Ale určitě se nechci s tebou hádat. Jediný, co skutečně chci, aby to nějak skončilo dřív, než bude nejhůř.

únor 25, 2022 16:49
... : Iris
Josefe, sám jsi četl nesmysly, které se psaly o covidu a očkování. To mám například na mysli. Jeden by nevěřil, že je možné tomu věřit.
Naprosto s Tebou souhlasím, pokud jde o závěr - musí to skončit co nejdříve, než začnou úřadovat horké hlavy, ublíženost, pomstychtivost a nepříčetnost, pak už nic nikoho nezastaví. Fakt mám strach.
únor 25, 2022 17:19
... : Josef
Tak semsi tu avízovanou hrůzu z Ministerstva pravdy přečetl černý na bílym:
Novinář Filip Rožánek oznámil, že v českém internetovém prostoru se stalo něco, co čekal málokdo. „Sdružení CZ.NIC, národní správce domény .cz, přistoupilo ke zcela mimořádnému kroku – po konzultaci s bezpečnostními složkami státu zablokovalo provoz domén Aeronet, Protiproud, Ceskobezcenzury, Voxpopuliblog, Prvnizpravy, Czechfreepress, Exanpro a Skrytapravda,“ napsal na twitteru.
To je přesně tovono, vočom jsem psal před chvílí.
Proč si nesmim přečíst jiný názory?
Proč jsme museli povinně protestovat proti Prohlášení Charty 77, kterou jsme si ovšem nesměli přečíst?
Proč mi zase někdo nařizuje, co je pravda, aniž by mi dovolil vlastní názor?
únor 25, 2022 17:19
... : Josef
Jenomže, Iris. Kvůli covidu a očkování se neblokovaly jiný názory. A vlastně ani nikdo neví, kde je pravda. Jako o covidu, tak o očkování. Já jsem se přiklonil k většinově vědecky uznávaným názorům a doporučením, ale dobrovolně a určitě jsem nebyl stopro přesvědčenej. Co vlastně my víme? Co když třeba i zcela absurdní léčba fialkovým olejem vtíraným do řitního otvoru má něco do sebe? Střeva jsou prý hlavním sídlem imunity. Ale já jsem dostal možnost, rozhodnout se mezi mRNA a svou řití. A rozhodl jsem se.
Zatímco teď tady mi Rakušan tu možnost vzal.
únor 25, 2022 17:35
... : Iris
Jenomže Josefe, Ty nemáš v hlavě slámu a dovedl sis vybrat rozumné názory. Spousta lidí ale ne. Na ně je namířena tahle nenápadná smrtící zbraň. Každý se dnes umí připojit k internetu a číst a psát. Ale ne každý dovede přemýšlet a filtrovat nesmysly.

Samozřejmě, že to bude označováno za cenzuru. Ale prý jsme v hybridní válce a musíme se podle toho chovat. Po tom internetu se dají páchat ohromné škody v hlavách lidí. To v dřívějších válkách nebylo tak snadné. Některé mocnosti to velkoryse podcenily, jiné bohužel geniálně využily.
únor 25, 2022 17:47
... : *deeres*
Ale blokovaly a jsem moc zvědavá, cio se dozvíme, když teď Pfizer byl donucen zveřejnit dokumentaci.
Speciálně pro Iris:
https://necenzurovanapravda.cz/2022/02/sef-nemecke-zdravotni-pojistovny-varuje-existuje-10x-vice-vedlejsich-ucinku-vakciny-nez-je-oficialne-deklarovano/
Zatím to funguje, tak pouze v krátkosti.
Dcera pracuje ve zdravotnictví, tak jí prakticky k očkování donutili. Po třetí dávce dostala omikrčon, už je třetí týden doma a stále má večer horečku kolem 38°. Dříve nikdy nebývala nemocná a já si myslím, že přišla očkováním o imunitu.
Co k tomu dodatnad jenom to,že Americký Úřad pro kontrolu potravin a léčiv (FDA) požádal 15. listopadu 2021 federální soud, aby mu dal čas do roku 2076 na kompletní zveřejnění dokumentů, které má k dispozici v souvislosti se schválením vakcíny proti covidu-19 od firmy Pfizer-BioNTech.
únor 25, 2022 18:09
... : AnickaM
Deeres, myslis, ze kdyz s Corona virem pracovali v laboratorich spoustu let, tak ze nevyvijeli i ochranu pro sebe? Virus byl proto, aby znicil nepotrebne a neproduktivni a vakcina chranila produktivni.
únor 25, 2022 21:04
... : *deeres*
Patřím mezi už nepotřebné, tak se očkování vyhnu,dokud to půjde. Zajímavé informace, bez emocí o Ukrajině.

akw.sk




únor 26, 2022 06:00
... : *deeres*
Nejde to otevřít, musíte si adresu dát do vyhledávače.
únor 26, 2022 06:01
... : mamča
*deeres* : Pod odkazem je jakási advokátní kancelář... smilies/angry.gif
únor 26, 2022 07:06
... : mamča
AnickaM : Těch neproduktivních pomřelo hodně, ale vzhledem k tomu, že hranice odchodu do důchodu se pozvolna posunuje k 65, tak zemřela spousta i těch, co ještě měli být dost dlouho produktivní.
Že by vakcína nějak zvlášť chránila a neškodila, je taky na diskuzi. Naši mladí (35-40) měli po třetí dávce takovou reakci, že mysleli že umřou. A to jenom proto, že Covid prodělali, a přesto se museli nechat naočkovat, aby mohli pracovat. smilies/angry.gif
únor 26, 2022 07:11
... : mamča
únor 26, 2022 07:26
... : AnickaM
Mamco, to je mi moc lito. Mozna to bude znit krute, ale je to jako s valkou. Rusove se zameruji na vojenske objekty a co uz zahynulo civilistu. Moje sestra taky chytila covid i po druhem ockovani, ja s ni travim hodne casu, dokonce jsem ji vezla v aute, kdy byla nakazliva a bez rousky, protoze jsme to jeste netusily. Pak jsem ji nakupovala a starala se o ni a v ochrane sebe jsem zrovna prepecliva nebyla (protoze uz jsem take nepotrebna), no a nechytla jsem to. Tak jak zvenku vypadame kazdy jinak, tak to mame i vevnitr.
únor 26, 2022 10:01
... : *deeres*
Naše ministerstvo pravdy a lásky se činí. Postupně nejdou spustit weby na dalších doménách, nejenom cz. Také sk, com, news. Ještě včera pouze vyhrožovali, že mně tam seberou identitu a zneužijí moje platební karty.
Mamčo, zkus adresu akw.sk/blog/ Článek se jmenuje Psy OPS zahraniční zprávy.
únor 26, 2022 10:25
... : *deeres*
Opět to nejde, tak tady je moje kopie:
Na chvíľu sa nebudeme venovať situácii na Ukrajine z dôvodu, že na všetkých stranách zúčastnených na tejto podľa ruských vyjadrení „špeciálnej vojenskej operácii“ sa začali v plnom prúde prejavovať vojenské aktivity PSY OPS a INF OPS. Manipulácia s verejnou mienkou je v plnom prúde. To sa týka aj krajín Západu a všetkých médií. V takomto dezinformačnom poli sa bude len ťažko dať hodnú chvíľu zorientovať. Je to v danej situácii prirodzené. Takže len v skratke.

Podľa našich informácií operáciu v Kyjeve budú zrejme viesť čečenské jednotky pod velením Ramzana Kadyrova. Kto ich niekedy videl, vie, o čom je reč.

Obsadenie oblasti Charkova a elektrárne v Černobyle pravdepodobne úzko súvisí s hrozbou vyjadrenou pred začatím operácie, že Ukrajina sa môže v krátkom čase dostať k tzv. špinavej jadrovej zbrani.

Krymská operácia zabezpečila zdroj pitnej vody pre krymský polostrov, ktorým sa Ukrajina snažila držať dlhšiu dobu krymské obyvateľstvo v šachu.

Prezident Ukrajiny Zelenskij včera mohol na vlastnej koži zažiť, že aktívna podpora Západu je tu pre neho len pre prípad slovnej akrobacie a rinčania zbraňami spoza jeho chrbta. V reálnej kríze mu nikto na pomoc fyzicky neprišiel a nepríde. Ak by mohol vrátiť čas, zrejme by pristúpil k plneniu Minských dohôd. Aktuálne podľa CNN ukrajinský prezident neuskutočnil plánovaný telefonát s Mariom Draghim a údajne sa sa presunul do bunkra.

Ruská operácia zrejme skončí až novými voľbami na Ukrajine. Očakávame následne expresnú obnovu konaní v kauzách údajných korupčných škandálov západných politikov, napr. známej kauzy okolo spoločnosti Burisma Holdings, kde figuroval syn amerického prezidenta Bidena.

Čína sa postavila svojimi vyjadreniami veľmi diplomatickým spôsobom za Rusov. Po na ropu bohatom Azerbajdžane sa k rozvoju spolupráce s Ruskom pozitívne postavil aj Pakistan. Európa ani USA sa k odstrihnutiu Ruska od SWIFTu neodhodlala. Zrejme kvôli tomu, že by mohlo dôjsť po spustení náhradného platobného systému k dedolarizácii platieb za plyn, čo by urýchlilo viditeľnosť krachu ekonomiky SŠA.

Slovenská vláda sa pripravuje na prílev migrantov z Ukrajiny novelizáciou zákona o civilnej ochrane obyvateľstva (viď stránku rokovania.gov.sk).

Každý ľudský život je nesmierne dôležitý. Nikto si nezaslúži zomrieť násilnou smrťou. Avšak oveľa dôležitejšie je to, čo povedal pred časom Oscar Wilde: „Žiť, to je tá najvzácnejšia vec na svete, lebo väčšina ľudí len existuje.“.

Pekný víkend. Peter Weis 25.2.22

únor 26, 2022 10:31
... : mamča
*deeres* : Díky za informace. Měli bychom znát názory z různých stran, a pak se rozhodnout pro vlastní názor.
únor 26, 2022 11:25
... : mamča
*deeres* : Už máme Ministerstvo pravdy a lásky, Ministerstvo války...a mnohá další by se dala přejmenovat, vč. našeho drahého zbytečného Senátu.
Teď jsem si přečetla, jak Řeporyjský starosta verbuje do války. Samozřejmě ostatní. On sám zůstane v teple doma. Měl by aspoň vyrazit se svou multikárou směr Ukrajina, to by v nastalém konfliktu pomohlo.
Zase to odskáčou ti obyčejní Ukrajinci i Rusové, zatímco "načálstvo" si někde v suchu posunuje vlaječky na válečném území.
únor 26, 2022 11:32
... : kyttka
Jak krásné by to bylo, kdyby někdo ve 30. letech "zcenzuroval" Hitlera. Ale zase, lidi si mohli utvořit svobodný názor, takže vlastně to bylo v pořádku, jak jeden šílenec dokáže zblbnout tolik lidí. Přemýšlím, co by bylo, kdyby měl net.
Čas od času sem stále ještě nakouknu, většinou se nestačím divit. Ono to není jen tohle teď, tak nějak "čumim" už delší dobu nad více tématy.
Člověk by si řekl, že alespoň v takovém průseru se lidi nějak semknou. Ale to ne, to radši budeme hledat mezi řádky, vymýšlet konspirační teorie, nebo je teda spíš přebírat z dezinformačních webů. (Já chápu, že pro starší ročníky může být pojem "hybridní válka" matoucí a nepochopitelný, tak hybridní válka v malém je jako když rodiče po rozvodu přesvědčují dítko každý o své pravdě. A i tatínek alkoholik může být velice přesvědčivý, když má dost cukrátek a maminka chce, aby se dítko učilo.)
Invaze je vždycky invaze, Rusové na Ukrajině nemají co dělat. Doněcko a Luhansko není Kosovo, tam žijícím Rusům se rozhodně nedělo to, co kosovským Albáncům, nesrovnávejme nesrovnatelné.
Asi nakonec, kolem sebe mám dost Ukrajinců, pracovně, za dva dny jsem slyšela několik příběhů, při kterých jsem měla chuť brečet. Kolegyně jela minulý týden v sobotu do městečka poblíž Kyjeva na rok výročí smrti tatínka za maminkou. Autobusem. Teď tam sedí, přesvědčuje svou skoro osmdesátiletou matku, aby odjela s ní a doufá, že ji známí skutečně v pondělí hodí na hranice s Polskem, že budou ještě naživu oni všichni.
Takže s nějakými plky, jak Putinovi došla trpělivost, ať jdou ti "chytří s vlastním názorem" v tuhle chvíli do ř*tě. Světu už dávno měla dojít trpělivost s Putinem.
Слава Україні! Героям слава!
únor 26, 2022 12:11
... : Iris
Bravo Kytičko a díky smilies/smiley.gif
únor 26, 2022 13:28
... : Josef
Jo, ještě před deseti lety by si naše statečné kníže poradilo s Putinem ancvaj. A Putin to věděl, ne že ne. A počkal si.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/schwarzenberg-si-pripichl-placku-kritizujici-putina.A111216_1702233_domaci_jj
únor 26, 2022 13:41
... : Josef
No, dámy, to teda nevim. Podle mě je třeba nechat uplně stejnej prostor Hitlerovi i židovi. Jakýkoliv umlčování názorů a ideologií vede právě ke konspiracím s lákavou chutí zakázanýho. Čím víc zákazů, tím víc chuti k seznámení se zakázanym.
Vidím to i na sobě. Dovčéra jsem vůbec nevěděl, že existujou nějaký: Aeronet, Ceskobezcenzury, Voxpopuliblog, Prvnizpravy, Czechfreepress, Exanpro a Skrytapravda. Teď už se nemůžu dočkat, až je votevřu.
Třeba taková, včera zakázaná, Skrytá pravda. Skrytá pravda mě lákala a znervózňovala už asi od 12ti let a pozdějc, ve vosmičce, jsem okusil aspoň nepatrnou ochutnávku. A pak na gymplu jsem nad tou skrytou a odkrytou pravdou nepřestával žasnout a vlastně žasnu dodneška.
únor 26, 2022 13:58
... : Josef
Viditelný Macek včera:
"Je na čase přestat se ptát "proč Putin", proč dělá to či ono, ale je třeba začít se ptát, jaké cíle má americká zahraniční politika a politika Evropské unie, které vedly k tomuto okamžiku."
---------------------------------------
Jsem zvědavej, kdy ho Rakušák odštípne, coby devátej dezinformační web.
únor 26, 2022 14:22
... : kyttka
Zločincům se nenechává prostor. Zločinci se mají soudit.

Ale je sranda, že ti vyznavači svobody projevu jsou v podstatě víc Piráti než já. smilies/grin.gif
únor 26, 2022 14:37
... : Marie
Podle známého astrologa se kývá židle pod dvouma ministrama, na toho s vykulenýma očima něco vyplave a ten druný bude pokračovat v tradici zdravotnictví
únor 26, 2022 15:58
... : Josef
Kytko, prosím! Nech to na mě, abych si je odsoudil sám, na základě toho, co říkají. Ne na základě toho, že mi někdo, kdokoliv, řekne, že jejich názory NESMÍM znát.
únor 26, 2022 18:01
... : kyttka
Podívej, NČ, nechávat prostor pro šíření nepravd není ok. Však i náš pan prezident prohlásil, že půlka národa je dementní, takže s těmi informacemi se musí opatrně. Ne každý si dokáže všechno najít, zpracovat a vyhodnotit. To je ostatně vidět nejen tady. A když pominu všechny ty cancy, co kdo koho jak a kdy provokoval, stále zůstává faktem, že Putin napadl suverénní stát, kde nemá co dělat. I kdyby nakrásně Ukrajinci chtěli být v NATO a EU, mít americký radar za Dněprem a německý tanky u Charkova, tak pořád je to jejich rozhodnutí a Putin by s tím mohl nesouhlasit, mohl by s nimi jednat, ale dokud se jeho RF nic neděje, tak má sedět ve svojí zemi a starat se, aby tam stále ještě nežili jako před sto lety.
A pokud se Ukrajina chce přiklonit k Západu, a já fakt nemám pocit, že by ty desítky lidí, které zmám a vídám je denně, chtěli něco jiného, tak pořád je to jejich právo na rozhodnotí, kam chtějí směřovat. Ostatně, když už tedy být v područí mocnosti, tak já osobně budu radši v područí Amíka než Rusa.
únor 26, 2022 18:17
... : Josef
Já to vidím jinak. Souvislosti nelze pomíjet nikdy. Ale to je fuk.
A ještě. Ty víš, co je pravda? Já teda ne. Ale nemám důvod věřit tomu, kdo mi tvrdí, že zrovna on má na pravdu patent a zakáže mi slyšet druhou stranu, aby mě náhodou nenapadlo pochybovat.
"Je proti nám, kdo není s námi! A jediný byť vlas to byl, kdo v nepřátel jej složil chrámy, to krev už není našich žil."
únor 26, 2022 18:42
... : *deeres*
I já bych ráda znala, co tvrdí ty dezinformace. Pořád ještě dokážu najít ledacos, bohužel, v dnešní době, nejsou průkazná ani videa, která se dají zfalšovat. Dezinformace jedou z jedné i druhé strany. A když se dočtu, že by tu mohly hrát role jaderné zbraně, nebo biologické zbraně z chemickych lalaboratoří, tak mám opravdu bobky.
únor 26, 2022 18:49
... : *deeres*
Pořád ještě funguje " Kupředu do minulosti" Svobodné univerzum. Rozhovor s Jefimem Fištejnem. Z rozhovoru vyplývá, že by se Putin nemusel zastavit na Ukrajině, ale i spolknout Baltské republiky.
únor 26, 2022 19:08
... : kyttka
Se mi líbí, jak tu oba jedete a ani jeden nenapíše jasně: Ano, Kyttko, můžeme nesouhlasit s cenzurou, ale pravdu máš v tom, že Putin na Ukrajině nemá co dělat.
Vidět to jinak je co? Eufemismus? Ještě nakonec budeš tvrdit, milý Pepo, že když se kácí les, lítají třísky a teda ti zlí Ukrajinci si zaslouží, aby jim tam zabíjeli děti?
A jo, Pepo, přesně, kdo stejně jako já neřekne, že je to hnus a zločin, co se tam děje, toho rozhodně nenazvu přítelem. A jsem ráda, že konečně zas jednou na ten náš národ můžu být taky trochu hrdá, protože moji přátelé jsou v uvažování a hlavně činech, naprosto někde jinde.
únor 26, 2022 21:17
... : Josef
Nevim, proč bych měl psát něco, co je uplně samozřejmý.
Ale předmětem mýho hovoru byla cenzura, píšu o cenzuře.
únor 27, 2022 07:13
... : kyttka
Cenzura? Nebo zákaz šíření neprav a omlouvání zločinu?
Pod ten dřívější výblitek soudruha Podrackého ani radši psát nebudu, by to leda zvedlo tomu článku sledovanost a mně krevní tlak.
Tak jenom čekám, kdy se tu objeví článek zas z tý druhý strany. Třeba fakt srovnávačka Kosovo x Donbas.
Jeslipak tam taky pozavírali třetinu obyvatel Rusů a polovinu vyhnali? A byla to zaručená autonomní oblast? Se jenom tak ptam, jak to bylo, přece jen jsem ještě mladá, 68. jsem nezažila, o válce slyšela jenom od mojí babičky z Plzně a prababičky ze Sudet. Tož tak.
únor 27, 2022 11:30
... : AnickaM a Pepa Kouba
Cenzura vychází z myšlenky, že lidé nejsou schopni rozeznat zlo a proto jim musí být sděleno, z těch správných míst, kde se to zlo nachází. Média, které to zpochybňují mohou, ale nemusí mít pravdu.

Největší a nejmasovější cenzura se nyní odehrává v Rusku, společně s nejmasovější propagandou o správnosti rozhodnutí ruského státu.

Druhý názor:

Z takové myšlenky cenzura nevychází. To slovo pochází od latinského výrazu cenere, což znamená hodnotit. V širokém pojetí znamená cenzura kontrolu informací. A důvody ke kontrole mohou být různé. Za války jsou důvody ke kontrole informací zřejmé, protože informace je zbraň.
Tak přemýšlejte. Bylo zrušení desítky webů. Proč??
únor 27, 2022 11:44
... : Josef
Věř, ale komu věříš, měř!
únor 27, 2022 15:05
... : Josef
Teprv semsi toho všiml, sorry jako Kytko:
"Cenzura? Nebo zákaz šíření neprav a omlouvání zločinu?"
No, podle mě i zákaz šíření nepravd je cenzurou. Sice vedenou bohulibejma úmyslama, ale cenzurou! S tím nic nepoděláš ani ty.
Wiki: Cenzura je kontrola a omezování sdělování informací hromadnými sdělovacími prostředky, obvykle tiskem či dalšími veřejnými médii, veřejnými proslovy, ...
A už jen skromný dvě otázky:
Ty fakt neomylně poznáš, ty víš, co je nepravda?
Ty fakt věříš, že seš jediná, která to pozná, takže ostatním to musí bejt sděleno polopatě?
únor 27, 2022 15:57
... : kyttka
Já fakt nevěřim, že jsem jediná, díkybohu nejsem jediná. Jenom tady je to trošku zvláštní. neboj, zas zmizim.
A jestli jsou to tak velcí bojovníci za šíření svobody informací a hlásání pravdy, tak si rádi zaplatí i za jinou doménu, než tu .cz. Osobně jsem ráda, že ten hnůj aspoň na chvilku z netprostoru zmizel.
No, a protože evidentně jsem se před těma skoro dvěma rokama nepletla, tak si holt zas půjdu do prostředí, kde je mi líp.
Jinak ještě, myslet si, že to západ dělá proto, aby nám mohl dodávat svůj dražší plyn, tak to je fakt obdivuhodně "chytrý" názor. On ten dražší plyn bude tak jako tak, je vcelku fuck, vodkud. Takže vy si tady teda Putina neprovokujte a já a jiní holt pošlem prachy a auta a další, a ty holky v práci necham klidně vybrečet na svým rameni a budu ráda, že i ony nemusí číst ten hnuj.
Fakt bych byla radši, kdyby se tu řešila nějaká konkrétní pomoc nebo se tu ocitl nějaký konkrétní příběh.
Válka na Ukrajině je fakt. A podporovat teorie, jak se ten chudák Putin má nechat na pokoji a jakej je vlastně chudák… na to snad jenom jedno: Ruská válečná lodi…!
Tak pa.
Jo a ještě, jestli se to tady bude tak hezky vyvíjet, můžeš dát moje pravěký články někam do háje? Díky.
únor 27, 2022 17:04
... : Josef
Pa.
únor 27, 2022 17:25
... : zuza
Nejsem si jista, ale naše mladší generace jsme vychovali ve velmi sebevědomé lidi, kteří nejsou vůbec ochotni přemýšlet nad tím, o čem je potřeba diskutovat. No koneckonců je to naše vina. Oni zažili jen velmi dobré období hojnosti.
únor 28, 2022 05:50
... : mamča
z Viditelného Macka : "Premiér Fiala plní své předvolební sliby na 100%. Slogan na předvolebním plakátu s jeho fotografií a podpisem zněl „Budeme bránit omezování svobody projevu ve veřejném i digitálním prostoru“. A nyní to omezování svobody projevu skutečně vehementně brání!"
únor 28, 2022 06:41
... : Josef
Jen malej drobet z dnešního Macka:
"...co jsou nepravdivé informace, o tom, vy blbí občané, nemáte co rozhodovat, od toho je tady vaše vrchnost! A ne, abyste si ještě navíc mysleli, že horší než lži jsou polopravdy a jednostranně proseté informace, kterými jsme denně zahrnováni."
únor 28, 2022 06:55
... : Josef
Sorry jako, mamčo. Volízl jsem to sem, aniž bych si všiml, že už jsi sem Macka hodila dřív.
Ten tvůj odkaz otvírat nebudu. Je snadno zjistitelný, kdo co čte, a já už tak mám dost svejch starostí, vč. reálný vyhlídky na možný soudy ohledně bydlení. Rozhodně se nehodlám Ministerstvu pravdy zodpovídat za to, že umim číst. To zaprvé.
A zadruhý bych řek, že pokud se jedná o odkazy na "lživý dezinformace" ve smyslu jediný skutečný pravdy, mohla by bejt ministrem pravdy i Kudla vyhodnocená za dezinformační web.
únor 28, 2022 07:23
... : Iris
Dezinformační kampaň prokremelsky fungujících hnojometů naprosto skvěle zasáhla svůj cíl, pátá kolona jede i tady na Kudlance. Je mi to líto, ale myslím, že po nějakou dobu si tu budete chrochtat zase už jen mezi sebou, milí protiproudovci. Demokracie neznamená, že si může každý říkat absolutně vše, co se mu zlíbí. Existuje také vlastenectví a loajalita. Také se loučím, k těm všem hrůzám, co čtu o válce nemám zapotřebí se rozčilovat s partou původně fajn lidí, fungujících pod účinkem kletby "Imperio".
únor 28, 2022 07:30
... : Marie
A vo tom to je. Když se neumíme vyslechnout a neurážet tady, tak jak to můžeme očekávat jinde??? Každý člověk by měl mít nárok na svůj názor a čím víc informací, tím lépe se dá najít zrníčko pravdy
únor 28, 2022 07:54
... : Josef
Podle mě je to taky votom, že když dojdou argumenty k diskusi, hodí se jedovatá slina a práskne se dveřma.
Pochybuješ? Chceš slyšet i druhou stranu? Chceš o tom dokonce diskutovat? Jsi tedy na straně nepřítele.

únor 28, 2022 09:00
... : AnickaM
Josef
Ty si myslis, ze nase diskuze neco vyresi? Putin tezko cte Kudlanku.
únor 28, 2022 10:23
... : mamča
AnickaM : Aničko, já tady nediskutuju o Putinovi, ale o cenzuře. Myslím, že většina z nás tady na Kudlance zažila "tu jedinou správnou pravdu", a nevedlo to ke světlým zítřkům.
Proto mi ten nástup "naší domácí" totality tak vadí.
únor 28, 2022 12:16
... : Josef
AničkoM. Třeba nevyřeší, třeba vyřeší. No, a kdyby vyřešila, mohli bysme napsat emajl do Kremlu, a bylo by vystaráno. Jinak to samozřejmě je hádka nanicovatá, spíš jakoby jen přetlačovaná v názorech. Jak jednou velmi výstižně poznamenal můj kamarád Honza, kterej přišel ke stolu, kde jsme právě řešili něco zcela zásadního pro celý lidstvo. Sdělil jsem mu, že se právě probíráme filozofickejma úvahama a on je po chvíli ohodnotil jako obyčejný pivní kecy. Měl pravdu. A máš pravdu i ty. Ale ono to spočívá v tom, že např. já bych byl strašně rád, kdyby mě někdo přesvědčil o čistejch úmyslech svejch milců, a fakt, nekecám, mrzí mě, že mě nepřesvědčil. Mrzí mě, že mi k přesvědčení nestačí zpravodajství a komentáře ČT, protože bych ani nedokázal spočítat, kolikrát za posledních 30 let ČT lhala, až se jí od huby prášilo. Kolikrát lhali tzv. demokratičtí politici. Kolikrát už se jediným pravdivým ukázalo Klausovo, že o prachy (zdroje) jde vždycky až na prvním místě.
A právě proto, že to tohle Klausovo je jediný, co skutečně sedí, co lidstvo lidstvem jest, odmítám věřit v ušlechtilý cíle! KOMUKOLIV!!!
A taky, jak už jsem psal někde vejš, odmítám hodnotit jen důsledek, aniž bych znal příčinu. Pravda a láska NIKDY nezvítězí nad lží a nenávistí. Člověk je jen součást přírody a v přírodě odjaktěživo platěj jediný dva zákony: Zákon džungle a Právo silnějšího. NIKDY TO NEBUDE JINAK, i kdyby se občas někdo stavěl na třeba palici nebo se klidně i upaloval, čímž proti právu silnějšího nezmůže nic! Vůbec nic. Proto taky i odvozeně platí, že platnost každý smlouvy o přátelství a jánevim o čem všem, končí přesně v tý vteřině, kdy přestane vyhovovat silnějšímu. NIKDY TO NEBUDE JINAK!
Tak to je moje stanovisko, za kterym stojím, a věř, že bych byl strašně rád, kdyby mi v diskusi někdo dokázal, že nemám pravdu. Fakt, nekecám. Byl bych strašně rád. Ale dokázal seriozníma důkazama. Ne kecama z ČT, profláknutejma politikama a komentátorama (placenejma žvanilama).
únor 28, 2022 12:35
... : Josef
A ještě něco. Už jsem to taky tady psal.
Řekl bych, že ač jsem Merkelku nesnášel kvůli zvaní a vítání nájezdníků, teď je přesně čas, kdy Evropě strašně chybí. Není za ni náhrada, která by se ihned měla vydat do Moskvy a bejt úspěšná.
únor 28, 2022 13:31
... : AnickaM
Pepo, lip bych to nenapsala. Nejde o nic vic, nez o penize, moc a ego. A ver, ze kdyz se dopatras priciny, zkoncis zase u toho. Na zbytecne hrdinstvi neverim, s nikym to nehne,jenom zbytecne gesto. Obycejne lidstvo je jen vyrobni jednotka a platce dani. Bohuzel. Bud rad, ze jsi se narodil jako bily muz, zes v zivote delal, co te bavilo, mas na co vzpominat. Uzivej si kozlika a cigara, koukej se po peknejch mladicich, zij pro tenhle den, protoze, kdo vi, kollik jich mame pred sebou.
únor 28, 2022 13:45
... : kyttka
Já se tu před lety pokoušela diskutovat poměrně dost, jen jaksi… no furt stejný, mladá generace, houby ví.
Ta mladá generace je teda docela pyšná na svou, sebou vychovanou, mladou generaci dospělých dětí. Honza ve čtvrtek přišel ze školy s: "… a tak jsem si vybral ČČK, za dvojku." Tím chtěl říct, že z peněz na brigádě, při který makal pár měsíců rukama na stroji, poslal peníze na Ukrajinu. Asi po hodině volala Sim, jak v práci a kdyby si sem kolegyně vzaly příbuzný, tak má spoustu věcí po dětech a poptá se i mezi holkama a co se dá dělat.
S tou cenzurou, opravdu si myslím, že vyjadřování do veřejného prostoru by nemělo vycházet z informací proruských webů. Mein Kampf si taky nezajdete koupit, Hitlerovy projevy si nepustíte jen tak taky.
A přiživovat takový úvahy, že by vláda měla byť jenom vyčkat, natož že by neměla dráždit, tomu taky nezatleskám. Spousta lidí se tu ohání 38. a jak nás Západ nechal na holičkách. Tak chceme bejt stejný a rejpat do vlády? Proč? Nevím, jak by se zachoval bývalý premiér, ten jeho projev ve sněmovně byl: Souhlas, souhlas a potom zas já, já, JÁ.
Jenže to už holt je takovej povahovej rys remcat a remcat. Mně by jenom zajímalo, kdy by tu pár jedinců fakt bylo spokojených, co by se muselo stát.
Jedovatá slina, v čem Pepo? A tak tedy diskutujme, co přesně by vláda měla dělat teď, ne co by kdyby, teď. Protože co by kdyby, je ten největší alibismus, za co se schovat a pro co plakat, když se nám něco nechce udělat nebo rozhodnout. Takže co TEĎ?
Koneckonců, pokud tak moc stojíte o pohled z "druhé" strany a umíte si všechno na netu najít, tak určitě si ruštinu ještě pamatujete a můžete si ten druhý názor přečíst a poslechnout rovnou u zdroje.
Jinak kdyby to někoho zajímalo, tak kolegyně dneska dopoledne dorazila, bez mamky. Naopak pár lidí odjelo.
únor 28, 2022 22:25
... : saffron
Kyttko, díky za Tvoje příspěvky...
březen 01, 2022 06:22
... : karolina
Ahoj Kyttko, já stebou tak na 90% souhlasím. Ale stejně tak si myslím, že lidi nejsou takoví bezmozci, jako si myslíš. Že je nutné jim říct "jen pravdu" a nedovolit se jim podívat na nic jiného. To mi připomíná trochu katolické desatero. No, a k čemu to je? I muži a ženy v klášterech to porušují, a naopak to pak dopadá špatně. Pod mnoha ženskými kláštery se našly kostřičky novorozeňat, mnoho mnichů a farářů "obtěžovalo" kluky. To je prostě příroda a s tím se nic nenadělá. Tedy, tvrdě potrestat, ano... Ale trestat za to, že jsou v nich hormony, že jsou to zdraví lidé, kterým z těch všech zákazů a nařízení zblbnul mozek.
Teď je normální, když jsou lesby a gayové, převážná většina lidí to bere normálně, ale stejně to je tak, že jeptiška, která je od mládí zavřená v klášteře a pak se oddá třeba nějakému řemeslníkovi, co tam něco dělal, tak buď pak dítě zabije a zahrabe, nebo dřív umře při drastickém potratu...
A ten zákaz čtení "nesprávných časopisů" - podívej, co je například pornočasopisů, i volně na stáncích. A jsou tam kolikrát i všelijaké úchylárny. A co toho je na webech.
Kdo to chce, ten si to najde.
Věřím, že většina lidí ani nevěděla o tom, že existují nějaké ty weby, co by se neměly číst.

Hele, je to stejné jako s tím covidem. Mj. taky sis všimla, že najednou jakoby zmizel? A hlavně zmizely všelijaké ty bláznivé a bláhové články co se toho týkaly? Co dělají teď antivaxeři?
Já si svou pravdu ohledně covidu vybrala, a jsem natolik aspoň chytrá, že jednám podle svého rozumu a nikomu nic nevnucuju, nepotřebuju kvůli tomu obrovské demonstrace.
Teď je taková divná móda, že se lidi svolávají kvůli každému prdu. Pardon.
Myslím ale, že je v tom hodně politiky, že je to vlastně boj o moc, kdo bude tam nahoře.
a ti dole to za ně oddemonstrují.

březen 02, 2022 07:59
... : karolina
kyttko, zapomněla jsem ještě připsat, že doufám, že mne pochopíš a kvůli mně si nebudeš myslet, že jsem nějakým tím špatným návštěvníkem kudlanky, že snad ovlivňuju lidi, to bych skutečně nechtěla, naopak bych nesmírně ráda zas četla nějaké psaní od tebe, proč sem něco nedáš, byla by to změna a osvěžení, předem dík!
smilies/grin.gif
březen 02, 2022 08:02
... : kyttka
Ahoj Karolino, já si nemyslím, že jsou lidi bezmozci, jen mi přijde praštěný, jak se tu mele o svobodě projevu a právu na informace. Mi to vážně přijde jako na základce, kde se probírají drby. Jen je to tak o tisíc levelů nebezpečnější.
Já aktuálně v pátek v práci řešila, že za mnou přišla mladá holka z týmu, Ruska, jediná Ruska, co ji mám, jinak několik Ukrajinek a Ukrajinců, Slováka a Čechy, pochopitelně. No a s takovou obavou, že má strach, aby to v práci nebylo nějak vyhrocený. Naštěstí není, oni jsou to chytrý lidi, za prací, i do manuálních profesí sem jezdí lidi kvalitní a strašně pracovití. Takže mi přijde vážně "napalici" tu v okamžiku, kdy se děje co se děje, číst a šířit něco, co vážně a prokazatelně vychází od agresora. Protože tím Putin je. Asi za nejhorší v tomhle považuju slovo "ALE". "Je to hrozný, ALE on ten Putin a oni ti Ukrajinci…" I kdyby se mu to stokrát nelíbilo, že na Ukrajině od minulého tisíciletí, za posledních 20 let dorostla nová generace, která chce být součást Evropy, tak je to zkrátka vývoj, nic víc. Hrozně mi to připomíná jiné věci, které zní od odpůrců naprosto stejně: "… ale vždyť říkali, že nic víc chtít nebudou." Jo, možná, ale kdo? Takže všechny následující generace musí chtít to, co předešlé? No dobře, že nechtějí, já bych po stromech asi moc lézt neuměla.

Odpověď na antivax je jednoduchá, ty weby z části přestanou bejt živený, protože se rozvolňuje a covid se pomalu sune do kategorie normální nemoci, z části najely na hejtění právě vládních kroků v souvislosti s Ukrajinou. Prostě to je ono "remcat za každou cenu", to nikdy nebylo moje krédo, a že jsem těch životních průserů zažila nemálo.

Poslední věc, k tomu psaní, mám tady už strašně dlouhou dobu článek, co jsem napsala jako pokračování o tom, jak jsem utekla hrobníkovi z lopaty, jen jsem ho tenkrát neposlala, protože už mi na Kudlance v tu dobu nebylo dobře. A já svoje věci mám dost ráda, jsou hodně osobní. Takže jsem na chvilku unikla někam trochu jinam a psala trochu jiné příběhy, které sice nejsou přímo "kyttka", ale tak nějak v nich jsem trochu já i trochu ti, co mám ráda a i trochu názory "kyttky" na ledacos. A to jen tak trošku, spíš je to taková oddechovka.
Jo a s pornočasopisem, no taky by se neměl dostat do rukou 18- lidem a hlavně, v žádném není nic, co by bylo trestné. Tedy v těch, co si můžeš koupit legálně.
A neboj, dogmaticky hlásat desatero já rozhodně nebudu, to by mě musel pánbůh potrestat. smilies/wink.gif
březen 02, 2022 09:59
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]