O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

HLAVOU PROTI ZDI? PDF Tisk E-mail
Pondělí, 10 leden 2022

The Test of Time: Episode 225: The Witches (1990)Nebyl to zrovna nejlepší nápad, ale rozhodně to zabralo - když byla restaurace prázdná, vymyslel její majitel způsob, jak ji zas naplnit... A tak vznikly demonstrace proti covidu...Docela by mne zajímalo, kolik z těch hostů, kteří tam od té doby bez roušek či respirátorů blaženě popíjejí a vykřikují správňácká hesla, už není mezi námi. To, že se do boje zapojili lidé neinformovaní, frustrovaní z dezinformací všeho druhu, bych ještě chápala, ale že se toho účastní i lékaři, zdravotníci, kteří v čele demonstrací přednášejí fejky a manipulují davy...

 

U lékařů-antivaxerů nevěřím, že nevědí, co činí.

To jsou lidé, kteří vědět mají a jejich profese obnáší závazek - morální i právní - neustále si aktualizovat vědomosti o svém oboru a jednat výhradně v souladu s vědeckými poznatky, dle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Pokud to nezvládají, flákají, nebo jsou z jiného oboru, mají mlčet, dokud si nenastudují příslušnou specializaci nebo se s kolegy z té specializace neporadí.

Lekař nemá co plácat dohady nebo názory, každé jeho vyjádření k medicíně má být podloženo a pokud to porušuje, aby si zajistil pět minut slávy v bulváru, tak hrubě porušuje lékařskou etiku a případně i zákon. Přesto se jich najde stále dost a dost... Přesně takové akce a zpochybňování nebezpečnosti covidu i opatření, které mají aspoň zpomalit jeho šíření, jsou od počátku pandemie příčinou toho, v jaké situaci se nacházíme.

Všichni tito lékaři =ideologové, by měli jít pracovat na covidová oddělení. Pokud mají jinou odbornost, než je tam třeba, tak mohou vykonávat práci sester, které již, slušně řečeno, padají na ústa a některé tu psychickou a fyzickou zátěž nechtějí dál snášet.

Tak pokud objev nové vysoce infekční variantě nemoci není vážným důvodem pro změnu podmínek (zařazení nemoci na seznam těch, proti kterým se zdravotník povinně očkuje), tak opravdu nevím, co by vážným důvodem mohlo být. Jen si to uvědomme: zdravotníci přicházejí dnes a denně do styku s infekčním materiálem v takové míře, že rouška a mytí rukou nestačí a vyšetřovat pacienty z dvoumetrového odstupu jaksi nejde…

QAnon anti-vaxxer who claimed only 'idiots' would die of Covid succumbs to  the virus - Mirror Online

 

 


Mj. Cirsten Weldonová, jedna z vůdčích osobností konspiračního hnutí QAnon a silná odpůrkyně očkování proti covidu-19, před pár dny koronaviru podlehla. Weldonová, která měla na pravicových sociálních sítích desetitisíce sledujících, v rámci svého boje proti vakcínám a koronaviru prohlásila, že „na covid umírají jen blbci“ a hlavní epidemiolog americké vlády Anthony Fauci „by měl viset na laně“.

 

Poslední protesty u nás v Česku se konaly v sobotu v mnoha městech po celé zemi.  

V současnosti se objevily další varianty dezinformací:

 

  • Na lékařské fakultě Univerzity Karlovy existuje tajná směrnice, která znemožní dostudovat neočkovaným studentům.
  • Vakcíny podle signatářů deklarací nefungují a způsobují nevratné vedlejší účinky.
  • Zrušit by se mělo očkování malých dětí, neboť jim trvale poškozuje zdraví.
 

 

Vážení, je na vás, čemu věříte.

A kdy a jak se vám to vyplatí či nevyplatí…

JEŽIBABA

 

 


Komentáře (32)add feed
... : mamča
Jsem očkovaná, nepatřím do party antivaxerů. Ale rozum mi zůstává stát nad rozhodnutím nového ministra zdravotnictví Válka, který ruku v ruce s novým ministrem Rakušanem vymysleli, jak umožnit pozitivně testovaným pracovníkům strategických odvětví chodit do práce, přestože budou nejspíš nemocní (asi lehce), nebo budou nemoc roznášet.
Zatímco děti se budou testovat 2x týdně, a pokud budou pozitivní, tak hurá do karantény, nejlíp celá třída.
Tak buď je nová varianta Omikron opravdu jenom "rýmička", nebo tu s námi někdo hraje betla.
Už je v těch všech nařízeních takový guláš, že už se ani nedivím těm protestujícím.

leden 10, 2022 06:54
... : Josef
No, mě to nějak přestává bavit, protože mi pár věcí neštýmuje, přestože jsem trojnásobnej vopíchanec.
Nejvíc ze všeho mi ve veřejnym prostoru vadí zarytý mlčení a přehlížení vlastně největší obavy, a to obavy z dlouhodobejch následků.
Už několikrát jsem zaregistroval nový český slovo "longcovid" s naléhavejma výzvama, že bez očkování můžou bejt následky covidu po celý desetiletí. Jo, tak třeba jo.
Ale proč se teda současně redaktor nezeptá na možnej "longvaccine" a následky třeba taky po desetiletích? To se jako nesmí? Nebo co jako? Dokud se právě týdle otázce i odpovědi budou autority vyhejbat jak Halík kříži, nemůže se nikdo divit, že jim lidi přestávají věřit. Např. já jsem pravidelně každej čtvrtek v rádiu sledoval prof. Konvalinku a věřil mu každý slovo. Po tom, co se právě těmhle odpovědím vyhýbá s tím, že následky očkování jsou nepatrný a jasný - jeden až dva dny teplota, slabost, a pod. Jenomže na to se ho nikdo neptá! To nejsou možný dlouhodobý účinky! Kdyby aspoň popravdě odpověděli, že nevědí. Ale kdo má teda jako vědět? Já?
A druhá věc, přímo osobní. Trochu se mi s vopícháním časově shodujou neduhy, který jsem tak trochu pociťoval i před pícháním, ale jen řídce, krátce a nepříliš výrazně bolestivě. To je jednak podágra a druhak trojklannej nerv, přičemž to druhý mi momentálně dává sakra zabrat a ubírá chuti k životu.
Jistě, jsem 74 letej dědek, velmi mírně jsem obojí neduhy pociťoval náhodně už dřív, pár dní jednou za jeden až dva roky, jednou se to třeba muselo provalit naplno, a mRNA s tím nemá co do činění... I tak si to můžu zdůvodnit a taky si to tak zdůvodňuju, jenomže červíček pochybností už začal hlodat a nikdo není ochotnej, mi vzrůstající pochybnosti vyvrátit.
Brejden všem. NČ
leden 10, 2022 08:41
... : mamča
Josef : Mám to podobně. Donedávna jsem různé „podivnosti“, jako noční brnění rukou (zvláště levé) přičítala problémům s krční páteří. Taky neobvyklou únavu jsem si vysvětlovala přibývajícím věkem, prudkým změnám počasí, zimě a s ní nedostatku slunečního svitu. Až jsem náhodně narazila na článek :
https://www.ac24.cz/blog/jan-hnizdil-zamysleni-nad-treti-davkou/
A najednou mi to začalo hezky zapadat do sebe.

leden 10, 2022 09:23
... : doktor
Josef,můj kamarád celou dobu zuřivej ( no jen do onemocnění ) odpírač všeho co bylo spojeno s covidem,očkováním,léčením i následků.Nebudu protahovat ...... onemocněl.Z počátku nic vážného,ale stupňovalo se to ,až skončil na ARO v nemocnici.Odešly mu plíce a bude mít trvalé následky.Už nikdy nebude zdráv..... v nejlepším možná .....zda vůbec.....po mnoha letech.A co se mu "vyplnilo"nemůže být očkován.Zestárnul,je jiný člověk i názorově,ale je mu to prd platné.
leden 10, 2022 12:38
... : *deeres*
Údajnou pandemii řídí v ČR odborník vedle odborníka. Slyšet jsou jenom ti, co nepřipouští jinou variantu, než očkovat, očkovat......
Za vším jsou jenom peníze, na řadě je třetí dávka, na čtvrtou už najíždí v Turecku. A stále není znám obsah smluv uzavřených s Pfizerem, prý až za 75 let.
Jsem přesvědčena o tom, že díky roztoku (údajná vakcína), očkovaný přichází o svoji imunitu, k tomu přistupuje segeregace, kdy se izolováním od ostatních lidí ani nemáme možnost se virem v menším množství setkat a tak si vybudovat vlastní ochranu.
Neznám nikoho, kdo po očkování na coviďáka zemřel, ale znám hodně lidí, kteří se zařekli, že na třetí dávku nepůjdou, kvůli komplikacím. Nejhůř dopadla moje kamarádka, která se nechala očkovat na Hlaváku. Nikdo tam zrovna ve frontě nečekal a ona chtěla mít pokoj. Krevní výron se jí udělal v oku, naštěstí jenom v jednom a měla kliku, do týdne se jí vstřebal. Ne každý, jak jsem se dočetla měl takový štígro. Teď se objevily informace, samozřejmě to zase bude "hoax", že mutace vznikají očkováním. Logiku to má, virus se snaží přežít proniknutím obrany. Je to podobné jako se vznikem rezistence na antibiotika, kdy si bakterie při častém vystavení antibiotikům začnou na tyto látky vytvářet rezistenci a ATB přestanou fungovat.
Luc Montagnier to řekl bez obalu a když to řekne držitel Nobelovy ceny, že mutace jsou vytvářeny vakcínami, tak by se snad tomu dalo věřit. Totéž tvrdí bývalý viceprezident Pfizeru Michael Yeadon, nebo objevitel mRNA vakcinační technologie Robert Malone, nešbo náš profesor Turánek.
Podle některých lékařů hrozí při masovém očkování vznik Superviru, proti kterému nebudou existovat žádné protilátky.
Ombudsman Judr.Křeček podá ústavní stížnost proti povinnému očkování vydané vyhláškou, pokud se sejde dost podpisů. Tady si můžete stáhnout dopis, kterým se připojíte ke stížnosti:

https://www.spd.cz/wp-content/uploads/2022/01/Vzor-dopisu-ombudsmanovi-k-podání-ústavní-stížnosti-proti-povinnému-covid-očkování-1.pdf

leden 10, 2022 14:38
... : *deeres*
Pčíznaky omikronu? Jako ejčastější se uvádí nudle u nosu, bolest hlavy, únava, kašel a bolest v krku a noční pocení. Tak to jsem dostala ve čtvrtek, večer jsem si uvařila půllitr horkého čaje se smrkovým medem a rykytníkovým sirupem, v pátek ráno bylo po omikrčonu, kterému já říkam nachlazení.
Tomuhle se alespoň zasmějete:
https://cnn.iprima.cz/komentar-a-pak-nastane-den-kdy-prijde-chripcovidobetadeltakron-54981
leden 10, 2022 16:45
... : mamča
*deeres* 16:45 : Odkaz super ! smilies/cheesy.gif
Po pročtení mnoha dnešních tiskových lží spousty "odborníků na všechno" se přidávám mezi opožděné odmítače. Třetí dávku ještě nemám, t.č. ze zdravotních důvodů. Akorát mám předplatné do divadla. Škoda. Zasponzoruju herce, aniž bych byla vpuštěna.
Do Brusele ! smilies/angry.gif
leden 10, 2022 17:20
... : Josef Kouba
Ahoj Ježibabo, pokud mě v číslech přesvědčíš že se velice mýlím, že je to jinak, omluvím se.

Na tu "hroznou" nemoc jsem se podíval čísly a zjistil jsem že nemá cenu panikařit.
Počet obyvatel Čech, děleno počtem úmrtí za poslední 2 roky což je 35 tisíc. (nadsazeno, uvádí se 32 tis. ale jsou v tom všichni kteří po úmrtí byli pozitivní)

Pojďme dělit. Co že mi to vyšlo??
Pro lepší srovnání: Ve vísce o počtu 300 lidí zemřel 1 člověk za 24 měsíců na C19 a bylo mu možná 80 let a měl vážnou srdeční vadu. Starosta kvůli tomu zavřel hospodu, školu, nařídil nosit roušky a objednal 1500 očkovacích sér. Na vyhlášení pandemie dle zákona by ve vsi muselo být 58 skutečně  na C-19 nemocných a i ti by měli téměř sto procent šanci covid přežít.  

PS: v roce 2020 kdy již C-19 "řádil", byl stejný počet úmrtí jako předcházející roky tvrdí, Statistický Úřad. Holt, zázraky se dějí.
leden 11, 2022 00:20
... : d@niela
Pepíno,
ano, když je to osmdesátník, který je tlustý, dýchavičný, má těžkou cukrovku, alkoholik navíc se srdeční vadou - tak to beru.
Ale oni umírají i mladí, mladší a nejmladší. A ty si fakt myslíš, že ty narvané nemocnice jsou jen fantasmagorie? Že doktorům se nechce ošetřovat či operovat ty "normální" pacienty?
Že je to všechno jen humbuk?
V tom případě, tak pročpak se tím "divadlem" tedy "baví" nemocnice celého světa?

Takže nejen úmrtí, naštěstí se většině lidí podařilo nějak domů zpátky dostat - ale zdraví asi úplně nejsou...
leden 11, 2022 02:00
... : Josef
Aby byl muj postoj jasnej. I teď beru očkování jako přínos a rozhodně bych, ve svym stařeckym věku a po celej život devastující životosprávou, nerad absolvoval Deltu nebo Omikron, Pí, Ró, Sigma, Tau, Ypsilon, Fí, Chí, Psí, Omega.... Jsem rád za očkování, i když určitě neposkytuje ochranu stoprocentní.
Co mi ale vadí, a to strašně moc, a o tom jsem psal včera, že se nikde oficiálně nemluví o negativních dopadech očkování, nejen těch mejch (možná, to nevim) ale ZEJMÉNA o možnejch dlouhodobejch, kterejch bych se já sice nedožil, leč mám děti a vnoučátka ve věku od 5 do 25 let.
leden 11, 2022 06:12
... : mamča
Z dnešního tisku : Imunolog Karel Drbal uvedl, že „vakcíny nekryjí variantu omikron a tudíž mu nedává smysl, aby tam byla povinnost. Do vrcholu pandemické vlny není rozumné se nechat očkovat. To z hlediska imunologie není správné řešení.“
Jestlipak nás naši mocní přesto donutí si ty neúčinné srágory nechat píchnout ?
leden 11, 2022 07:25
... : Josef Kouba
Vše možné se dá zneužít. Velká čísla pozitivních, zavalené nemocnice. Umírání mladých.
Jednoduché jako facka.
Když napíši v novinách či ohlásím v TV, že v Praze jež má něco přes milion obyvatel na covid zemřelo 3500 lidí, tak si skoro každý sedne na zadek a běží se očkovat. Ale když neřeknu že je to v průměru za 24 měsíců a jen 5 lidí denně co zemřeli, a Bůh ví co měli předtím za nemoc jeví se to jinak.
V milionovém městě Praze, kde zemře 21 tisíc lidí za dva roky, což je státní průměr přibližně, 30 nešťastníků denně skončí na Olšanech. A 5 z nich!! jsou i ti co po smrti byli pozitivní i když na motorce narazili do zdi.
leden 11, 2022 07:55
... : Josef
Deer. Tak jsem si přečetl článek z tvýho odkazu. Celkovej dojem - vlastně žádnej. Chápu, že covid už .ere naprosto každýho, ovšem, bohužel, je tady, což je asi jedinej nezpochybnitelnej fakt. Tak co s nim?
Včera jsem absolvoval dvouhodinovou jízdu tam a zpátky dohromady dvěma tramvajema a čtyřma mimoměstskejma busama, omikron se v nich jistě vezl též. Kdybych v sobě neměl tu třetí dávku, podobný cestování bych si určitě odřekl.
leden 11, 2022 08:19
... : *deeres*
Pepo, přínos toho článku je, že si z té pandemie dělá srandu. Poslouchala jsem v rádiu debatu o diabetu. To, co s námi naši nejvyšší představitelé už dva roky provádějí, nutně vede ke stresu.
Podle údajů za dva roky přibylo nadměrné množství diabetes druhého typu. Spouštěčem může být i stres, zrovna tak, jako u ischemických chorob a duševních poruch. I těch je nějak nebývale moc.
Samozřejmě se tvrdí, že za to může coviďák. Já si zase myslím, že na vině jsou Flégrové s toxoplazmózou.
leden 11, 2022 10:34
... : Josef
Jo, Deer, v to to bude. Já to za srandu furt ještě nepovažuju, takže jsem něco z toho nepochopil.
To nic. Omikrón nás třeba poučí. Který partě dá zapravdu? Mně už je to jedno.
leden 11, 2022 13:04
... : strejda
Pepo, prosím tě, myslím si, že už Ti ta třetí dávka stačí. Nenech se mediálně zviklat tou, tzv. posilující 4., případně pátou, šestou a další dávkou. Nenech si do sebe píchat tu sra.ku. Vždy jsem Tě vnímal jako rozumně uvažujícího chlapa s notnou dávkou humoru a nadhledu.
Jak jsem se dočetl, opět je na obzoru další nová „mutace“, něco jako Deltakron. :-) Tak to nazvali na Kypru.
Profesor Beran prohlásil, že ONI snad nechtějí, aby to skončilo. Ale kdo jsou ti ONI? Já to vím a tuším, že to jen tak neskončí, dokud nedosáhnou úplné nadvlády nad lidmi. A to je to, o čem se tu stále bavíme. Takhle se přece přírodní virus nechová. To musí být jasné i každému laikovi. V lékárně si kup vitamín D a Paralen a kdyby to svinstvo náhodou přišlo, překonáš to bez ztráty kytičky.
Na jedné straně je až protivně propagována nějaká nevyzkoušená sra.ka a na druhé, potlačování léků, které na to fungují. A také jsou umlčováni lidé, kteří tomu rozumí a prohlásili, že vir není přírodní, ale je umělého původu. Měj se fajn a nepodléhej té mediální masáži či kecům farma kolaborantů a úplných blbců, kteří se potřebují jen zviditelnit.

leden 11, 2022 14:16
... : mamča
strejda : Čím víc pruhů, tím víc Addidas. Čím víc dávek, tím víc ušetřených důchodů.
Za vším hledej peníze. Téhle partě, co tu "očkovací látku" nakoupila, na zdraví občanů houby záleží. Mrzí mě, že jsem se nechala zblbnout. Všichni očkovaní jsou pokusní králíci, akorát jim to nikdo neřekl.

leden 11, 2022 15:20
... : strejda
Mamčo, já vím. Český člověk si dokáže dělat srandu ze všeho. Já si rád dělám srandu třeba i ze sebe. Ale tohle už je trošku dlouhá sranda, která asi brzy přejde v pláč. Těmi fórky se jen odreagováváme od reality a od hloupých vládních příkazů a zákazů, které se mění jako ponožky. Vím, že proti té demagogii protestuje i spousta lékařů z celé EU, ale to se nesmí říkat. Proč se o tom mlčí? Když se konají demonstrace proti povinnému očkování, média to sice sem tam sdělí, ale sestřelí čísla demonstrujících, aby to vypadalo jen na pár nesvéprávných jedinců a vyvrhelů. Už bych se opakoval, kdybych psal, co se říkalo po prvním očkování. V Izraeli už jdou na dávku čtvrtou. No neber to, když je to zadarmo... Není to pakárna? Covid pasy, tečky, trasování, roušky, respirátory, testy... Víš kolik se na tom živí lidí a kolik to vynáší? A mohl bych pokračovat. My, odmítači, antiwaxeři, jsme ti, kvůli kterým se to stále roznáší – podle nich. Pak se zjistilo, že i očkovaní to roznášejí...Atd. A už tu máme opět dva nesmiřitelné tábory. Očkovaní proti neočkovaným. Mnozí očkovaní už jsou i znechuceni tím, co se kolem toho děje a litují, že se nechali zlákat. To, že Němci a Rakušáci jsou ovce a že si to nechají vnutit jako povinnost, to je jejich věc. Vždyť i historie ukázala, co třeba v Německu dokázal zfanatizovaný dav díky jednomu, který si říkal vůdce. A když už se to nedaří vystříkat do odmítačů, začali do toho tahat i děti. Je to hnus.
leden 11, 2022 17:14
... : mamča
Zkopírováno z internetu : "EMA (organizace, schvalující léčiva pro EU : Zvláštní povinnost uskutečnit poregistrační opatření pro PODMÍNEČNOU registraci přípravku. Tato registrace byla schválena postupem tzv podmínečného schválení, a proto podle čl 14 - a odst 4 nařízení (ES) č. 726/2004 držitel rozhodnutí o registraci uskuteční v daném termínu následující opatření: Za účelem POTVRZENÍ ÚČINNOSTI A BEZPEČNOSTI přípravku má držitel rozhodnutí o registraci předložit závěrečnou zprávu o klinické studii pro randomizovanou, placebem kontrolovanou, pro pozorovatele zaslepenou klinickou studii. Termín splnění: Comirnaty (Pfizer) - 31.1.2023, Moderna - 27.10.2022, Astra Zeneca - 21.3.2023. Tedy - tato klinická studie není ukončena a stále probíhá = u tzv vakcín NENÍ potvrzena studií, povinnou jinak pro každý lék, ani účinnost, ani bezpečnost tzv vakcín."

No, a když si tohle člověk přečte, připadá si jako blbec, co před vlastním očkováním podepisuje reverz vlastní odpovědnosti.
A nikdo za žádné vedlejší účinky neodpovídá, vždyť jsme si to nechali píchnout dobrovolně.
smilies/angry.gif
leden 11, 2022 17:31
... : Josef Kouba
Je mi 77 let kromě očkování v 6 letech a nevím na co, se mě jehla zabodla do prdele jen asi 3x. Dvakrát na léčení kapavky, (15 let jsem žil v rekreačním městečku) a na vojně jsem dostal zánět odřených kloubů, protože jsem o sázku a z mladistvého furiantství pěstí jednou ranou prorazil díru ve dveřích. Poslední vpich byl jakýsi "pendepon", prdel mě bolela týden. Jsem zdráv jako málokdo, tím nikoho nenakazím a tak nemám důvod nechat si píchnout do ramene problematickou vakcínu.
Pokud mě budou hrozit vězením a konfiskací majetku, což již naznačují, tak se nechám. Vím jak se snadno vpichu zbavit a také to udělám.
Proč se stím očkováním tak pospíchá? Jednoduché vysvětlení. Nesmí zůstat vzorek neopíchaných, až začnou lidé marodit a umírat svede se nemoc na něco jiného. Přeji všem perfektní zdraví.
leden 12, 2022 06:51
... : Josef
No, Mamčo, Strýci: Jasněže pokusní králíci. Ale ne, že by nám to nikdo neřekl. Tohle je přece jasný od začátku. Někdo prostě vždycky musí bejt první. Teď už se vopíchanci počítají na miliardy, neblahý následky na tisíce, tak to snad není zas až tak příšerný.
Jako bejvalej projektant specialista na požární ochranu staveb a technologií, pozdějc i včetně bezpečnosti práce a ochrany zdraví, jsem nesčetněkrát s vysokejma nadřízenejma bojoval za zvýšení bezpečnosti obojího a nesčetněkrát marně. Marně proto, že to bylo drahý. Prevence se prostě nevyplácí do tý doby, než se něco stane. A ono se stát nemusí, takže jde o zbytečně vyhozený prachy. A ti nadřízení chtěli pravidelný výkazy, grafy, výpočty, zdůvodnění. Moje argumenty, že když ještě nikdy v hale nehořelo, nejsem schopnej výpočtem zdůvodnit potřebu třeba např. dalšího únikovýho schodiště z patra, neuspěly. Bylo by to drahý. Šmitec. Atd.
Tím jen chci říct, že ani teď není nikdo schopnej říct, jaký jsou prokazatelný přínosy očkování. Prostě není! Jde o prevenci před NĚČÍM, aby se TO nestalo a když se TO nestane, nejde TO ani změřit. Zato se dá přesně spočítat, jaký jsou negativní účinky tý prevence. Dokud ovšem nemám vedle sebe daný a přesně kvantifikovaný pozitiva a negativa, nejsem schopnej věci vyhodnotit a považuju za krutě nefér, vyzdvihovat jen negativa.
Takže očkování nezavrhuju a vždycky jsem náchylnej věřit víc vědě, než proutkařum. Současně ovšem myslim, že trojím vopícháním už jsem pro sebe i pro lidstvo udělal až dost a s vakcinací končím!
Do třetice všeho dobrého i zlého.

leden 12, 2022 07:42
... : mamča
Josef : Máš pravdu v tom, že jsme všichni doufali, že očkování bude tou prevencí, a že se na Covid přestane umírat, a že v případě očkovaného jedince bude mít nákaza lehký průběh. Ovšem v nemocnicích je to tak 50:50 očko/neočko.
Mně vadí ta urputnost, s jakou se "stát" snaží lidi, co už mají 2 dávky, nutit do dalších dávek, ačkoli odborníci konstatují, viz Imunolog Karel Drbal zmiňovaný mnou výše, že na stávající variantu viru je tato očkovací látka neúčinná.
"Stát není žádné vyšší dobro ani esence spravedlnosti. Stát je servisní organizace, jejíž provoz si platíme a jejíž pravomoci by měly být omezeny tak, aby náš život usnadňovaly, ne komplikovaly."

leden 12, 2022 08:03
... : Josef
Nevím, Mamčo. Až tak to zase nesleduju, nehltám, jen co tak zachytnu, 50:50 to není. Ale nechci se dohadovat, nemám hodnověrný informace. Nucení do třetího očkování se též dá vysvětlit dvěma způsoby, záleží na každym, jak si to vyloží, nebo jakýmu výkladu chce věřit víc.

Teď zrovna v tv sleduju "vyslovení důvěry vládě" a Fiala mě přímo zděsil až neuvěřitelným žvaněním, typu "chceme". Oni už ani neříkají - uděláme, prosadíme. Jen KECY, KECY, KECY, "chceme". No, to já bych chtěl taky, vlastně bych chtěl to samý, co chce Fiala, akorát, že on není placenej za žvanění svejch a mejch přání. Navíc je uplně každýmu s IQ přes 60 jasný, že to, co bysme chtěli, je nesplnitelný. A zejména s tímhle pseudodemokratickým pětislepencem. Takže buď je Fiala dement s IQ pod 60, nebo bohapustě lže.
Ovšem Tomio zase jede! Dobře jede! A pohotovej bonbónek v podobě jeho slovní přestřelky s pirátkou Richterovou, to je přesně ta sranda, která mě dokáže rozchechtat i v tý děsivý mizérii, co Fiala předvedl.
leden 12, 2022 12:32
... : mila1
Asi takhle - jsem očkovaná, dokonce i tou třetí dávkou. Myslím, že my, očkovaní, jsme udělali pro společnost dost tím, že jsme na to očkování šli. Určitě to zmírnilo dopad epidemie delty - na tu ještě to očkování fungovalo. Kdyby se všichni chovali jako antivaxeři, tak si myslím, že by obětí bylo daleko víc a konec epidemie v nedohlednu. Takže by nám odmítači mohli být vděční, že jsme šli do něčeho nevyzkoušeného.
K dlouhodobým účinkům vakcinace - to se prostě uvidí. Někde jsem četla, že mRNA vakcíny můžou působit jako spouštěč autoimunitních onemocnění v případě, že k nim má člověk dispozici a vyvolat tu nemoc dříve, než kdyby ji dostal normálně - bez vakcíny. Proto se taky onkologové stavějí k očkování svých pacientů zdrženlivě, asi aby se nemoc znovu naktivovala. Nejsem odborník, musím věřit tomu, co nám řeknou. A moc mě štve, že polovina odborníků říká něco a druhá polovina to popírá. Jak si mám jako laik vybrat?
K mým problémům po očkování - vždycky jsem trpěla na krční páteř, ale teď mívám pocity závratě. CHodila jsem teď na elektroléčbu, moc to nepomohlo, k tomu se mi mezi svátkami ozvala bederka - to jsem sem psala. Chci věřit, že to je jen změnou pracovních návyků - dělám hodně na PC doma u jiného stolu než jsem byla zvyklá v práci. Mám jiný pracovní režim, ale nevím. Na posledním sezení elektroléčby mi laborantka řekla, že její kolegyně po vakcinaci začaly trpět závratěmi a neuropatií. Takže ve mne hlodá červík...
Ale i přesto si myslím, že než řešit následky prodělaného covidu, je dobře, že jsem očkování podstoupila.
leden 12, 2022 12:33
... : Marie
Mi přišlo od začátku divné, že se o mé zdraví stát nestaral víc než šedesát let a najednou má takovou starost. Hrozná nemoc, kterou neumí (nechce, nesmí) léčit, ale dobře vím čím vakcinovat stejnou dávkou mladého, starého, tlustého, nemocného... Taky se vedla zavádějící statistika počet vyléčených, alespoň že se to změnilo na uzdravených
leden 12, 2022 14:41
... : mamča
Nově z naší rodiny : Snacha prodělala Covid v březnu. Jako těhotná byla hospitalizovaná se zápalem plic. Pak porodila, nějaký čas kojila...a teď se nechala očkovat první dávkou. Předevčírem jí vezla sanitka do nemocnice s hypertenzní krizí. Je to mladá holka, štíhlá, do té doby zdravá. Dostala nějaké léky na sražení tlaku a doktor připustil, že to může být vedlejší účinek očkování.
Doufám, že se z toho vyhrabe bez následků.
leden 12, 2022 15:15
... : Josef
Mamčo. Ono už je z toho klišé: "Může to bejt po očkování". Jistěže může, ale jistěže taky vůbec nemusí. Co asi jinýho má doktor říct, když v prostatě nemá víc informací, než ty nebo já? Může to bejt po tisíci různejch věcí, vč. očkování. Ale očkování se nám teď nabízí, jako jediná příčina všeho zla. A co když to snacha má právě po tom prodělanym zápalu plic?
To mluvim sám proti sobě. I mě už navrtal červ, že moje zhoršený neduhy můžou bejt po očkování. Ale furt se držim nohama na zemi, protože nevim. Taky se neptám doktora, jestli to může bejt po očkování, protože předem vím, že to vyloučit prostě nemůže, že ví uplně stejnej prt, jako já.
leden 12, 2022 16:29
... : strejda
Mamčo, také příběh z rodiny.
V listopadu tu byla na návštěvě dcera, bydlící v GB. Odjížděla na noc 30. listopadu. Ještě dopoledne jsme zajeli dolů, protože potřebovala zpáteční test. V Calais, před vjezdem do tunelu, se ptala celníka, jestli ho chce vidět. Jen mávl rukou, aby jela.
Před Vánocemi však dostala covid. Asi ho dostala od žáka, kterému po výtvarce drhla ruce od barev, protože on už pak nepřišel do školy.
Pak tam byly prázdniny a ona je celé proležela. Vlastně i svátky. Ještě, že tam má dobré přátele a sousedy, kteří jí přinesli salát a řízek a spoustu ovoce. Každý den jsme s ní mluvili a bylo vidět, že se to den ode dne lepší. A nebyla na tom nijak dobře. Bylo to znát i na hlase. Když si pak zapnula kameru, byla z ní rozcuchaná čarodějnice. Od tamní doktorky dostala jen Paralen a ještě něco, že prý to musí vyležet.
Po uzdravení, když si udělala i vlastní test, pak chodila na delší a delší procházky a když jsem s ní pak mluvil o víkendu, řekla, že si zajela dolů k moři a že už se i koupala... Chápeš to? V té ledárně. Kolik to může mít, tak 8 – 10 stupňů. Už to byla zase ta veselá holka a nakonec mi řekla, že je i ráda, že to dostala, alespoň má přírodní protilátky. A také není očkovaná a nikdo to na tamní škole, kde učí, nechce. Tam je to pro každého dobrovolná volba.
Zítra pojedu dolů na nákup a opět budu jako blb s hadrem na hubě a v každém marketu si budu stříkat na ruce. :-) Ach jo...

leden 12, 2022 17:29
... : *deeres*
Chcete odpovědi? Podívejte se na kupredudominulosti.cz

https://www.kupredudominulosti.cz/turanek-jaroslav-1d-vnucovane-ockovani-na-vrcholu-epidemie-pripominalo-vakcinacni-jarmark-kde-neslo-o-zdravi-lidi-ale-o-byznys/

Jarosla Turánek vyučuje imunologii, biotechnologii a imunochemii na Masarykově univerzitě v Brně a na Technické universitě Brno. Je prezidentem České společnosti pro genovou a buněčnou terapii a hlavním řešitelem rozsáhlého multidisciplinárního projektu OPVVV FIT „Farmakologie, imunoterapie, nanoToxikologie“ zaměřeného na aplikaci komplexního nanotechnologického a biotechnologického přístupu pro vývoj nových moderních vakcín a cílených systémů podávání léků.

Martina Kociánová je moderátorka a operní pěvkyně
leden 12, 2022 17:53
... : mila1
mamča: no já si taky myslím, že to může být stejně tak po očkování jako třeba následek prodělání covidu, protože ani jedno není pro organismus nic příjemného - jde o tu hypertenzi snachy. Asi před měsícem zemřel náhle asi 40tiletý známý mojí dcery. Našel ho synek, myslel, že táta spí, no nespal. Mimo jiné byl očkovaný a při pitvě pak našli sraženiny v těle, ale taky měl trochu slabší srdíčko. Je to tragédie, nechal po sobě dvě malé děti. No a odpůrci očkování mohou okamžitě tvrdit, že za to může očkování. Může a nemusí. I dřív lidi i v tomto věku občas nečekaně zemřeli - na selhání srdce a podobně. Myslím, že až budoucnost ukáže, co - pokud něco - očkování způsobuje. Zatím musíme být rádi, že máme aspoň to očkování, aspoň nějakou zbraň proti covidu.
leden 12, 2022 19:18
... : strejda
mila1: ale ty krevní sraženiny, to je jeden z vedlejších účinků vakcíny. Proto doporučují aspirin, který také ředí krev. Já beru na ředění xarelto (z jiného důvodu) a když jsem se mezi řečí zmínil doktorovi o očkování, nedoporučil mi to. Ale stejně bych na to nešel.
Říkáš, že očkováním máme aspoň nějakou zbraň. Ano. Ale není to schválené, stejně jako fungující levný isoprinosin, který také není vysloveně schválený na tento vir a přesto funguje. A vezmi si, jak rychle klesá poočkovací imunita. Rozdíl mezi zbraněmi je ten, že očkování je stále vnucované, povinně, nátlakem a restrikcemi, protože vynáší a neschválený, ale přitom fungující a léty prověřený levný isoprinosin je přímo zavržený a utajovaný. Skoro se o něm nesmí mluvit.
No jasně, levným lékem by přišli o miliardový zisk. To přece nemohou připustit, že? A proto jsem tak zavile zatvrzelý.
leden 12, 2022 20:08
... : mila1
strejda: no ale krevní sraženiny vznikají i při covidu.. a myslím, že v té rodině se covid objevil a dotyčný ho zřejmě prodělal.
Co se týče isoprinosinu, myslím, že i naši doktoři ho v případě potřeby napíšou.
Doufejme, že omikron už tu pandemii zastaví a budeme zas nějakou dobu žít normálně.. než se objeví něco dalšího.. smilies/undecided.gif smilies/wink.gif smilies/smiley.gif
leden 13, 2022 08:07
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]