O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

(DIVNÁ) OLYMPIÁDA 2021 ZAČÍNÁ PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 22 červenec 2021
S ročním zpožděním začínají olympijské hry v Tokiu. Bez diváků, bez podpory japonské veřejnosti, a navíc i bez některých nominovaných sportovců včetně těch českých. Oficiální zahájení her proběhne dnes, v pátek 23. 7., ve 13 hodin českého času. Pořadatelé program zahájení do poslední chvíle tajili, přesto se prý pokusí na olympijském stadionu ohromit svět prostřednictvím televizních kamer.

 

 

 

 

 

Vládním speciálem ministerstva obrany cestovalo 42 lidí včetně čtrnácti sportovců. Hlavním důvodem pro dopravu co největšího počtu sportovců a dalších členů výpravy armádním charterem byla skutečnost, že tento způsob dopravy je z medicínského hlediska nejbezpečnější.

 

Budu v kolekci spát, smála se gymnastka. Čeští olympionici odtajnili  oblečení pro zahajovací ceremoniál - Sport.cz

 

 

Bohužel se v letadle nedodržovala protiepidemická opatření. Po přistání v Japonsku testování postupně odhalilo u naší výpravy šest případů nákazy covidem. Zatím posledním pozitivně testovaným členem je silniční cyklista Michal Schlegel, dále beachvolejbalistka Markéta Nausch Sluková, koronavirem se nakazili plážový volejbalista Ondřej Perušič, trenér beachvolejbalového týmu Simon Nausch a stolního tenista Pavla Širučku. První pozitivní byl nenaočkovaný lékař Voráček.

Výzva k prevenci a očkování ze strany ČOV byla, ale dvacet procent výpravy očkováno není, buď ze zdravotních důvodů, nebo že tomu nevěří. Povinně to nastavit nejde. Takže bude sestaven seznam cestujících, kteří neměli během letu nasazenou roušku a taky zjištěny informace o jejich rozsazení a pohybu na palubě. Poté bude nejspíš dotyčným uložena pokuta.

Čeští olympionici přiletěli do Tokia

Jak to všechno dopadne, se dozvíme časem.

Držme palce, aby už žádný z našich nebyl vyloučen...

 

 

d@niela

 

 

Komentáře (23)add feed
... : NČ
Do deseti let se vyšetří, že na palubě byl přítomen pozitivní Putin, rafinovaně převlečen za letušku.
A budou sankce!
červenec 23, 2021 08:03
... : Iris
Kdyby letěli na olympiádu kamkoliv jinam....jenže jde o Japonsko a každý přece zná japonskou preciznost a asijský přístup k dodržování pravidel karantény a ochrany před nakažením. Tak byl tím pádem debilní nápad posadit tam nejspíše protekčního ortopeda, který není naočkovaný. Ať už se stalo cokoliv a byť by on třeba nic nezpůsobil, byla to nebetyčná kravina, skoro provokace, letěli tam zastánci "české unikátnosti". Já se ale pyšná na naši unikátní jedinečnost necítím. Tohle naše švejkování je odporně směšné a ve světě jsme za kašpary, teď je to lépe patrné, než jindy.
červenec 23, 2021 10:17
... : strejda
Tak na vyhrožování a na pokutování jsou naše úřady kadety. Jako člověk 2. kategorie – tedy neočkovaný, jsem s tím smířen. Ale pořád mne štve ta obrovská reklama a s ní spojené denní mediální strašení o počtu nakažených, mrtvých atd. Já se tomu neočkovanému doktorovi vůbec nedivím. Asi bude mít všech pět pohromadě a umí si slepit jakousi mozaiku. Také nebude jistě nikým podplacen, aby v médiích šaškoval a doporučoval očkování. Má jen tu smůlu, že je doktorem olympijské výpravy, kde asi jako doktor skončí. Ale takový je život. Když nejdeš s davem....

Jen tak do placu hodím otázku, jestli někdo slyšel nějaké doporučené rady odborníků i „odborníků“ či mediálních žvanilů (mluvím o médiích), jak by se měl člověk, který to svinstvo dostane, léčit? Já tedy ne. To mi řekne až můj obvoďák? Očkování, teď už i 12ti letých dětí a výše, to je další mediální masáž. Teď frčí očkování neregistrovaných... Ale že by mne někdo moudrý poučil, kdybych to dostal jak se mám léčit a čím, to ne. A když už na to očkování půjdu, vyšetří mne i na protilátky nebo mi to šmahem píchnou? Ale u Babišovy dcery našli spoustu protilátek, takže ji neočkovali. Proč ta hektika bez vyšetření? Nebo další. Kolik stál ten pamflet, to kecání, které rozesílala pojišťovna úplně všem? Očkovaným i neočkovaným. Odhaduji to na hodně milionů. To ještě nikomu nedocvaklo, že se tu jedná o obrovský kšeft nebývalých rozměrů? Ale že existují 40 let staré léky, které na tuto čínskou sračku fungují a zabírají, to se říkat nesmí. Ty se stahují i z lékáren a pokoutně se sem vozí z Polska. Proč? Proč nemůže tak jednoduchý lék, který funguje, dostat certifikát? No nemůže, protože o kšeft by přišli ti s vakcínováním celé Zeměkoule a snad i všichni jejich příznivci.

Ale že to poškozuje ekonomiku? Jo? Vždyť se tu hází miliardami. Miliarda sem, miliarda tam... Kde se však berou ty peníze na proplácení ušlých zisků podnikatelů všech profesí? Jednoduše se asi tisknou. Už jsou to jen bezcenné papíry, protože měna by měla býti krytá. Něco tady smrdí v tomto světě. Řítí se na nás další totalita. Na palici je i to, že v našem vzoru, v USA, se bude na každém zápasu hrát nejprve černošská hymna a pak teprve bělošská... :-) Musím se smát. Kam jsme se to až dostali s touto senilní loutkou v Bílém domě?
Nebo elektroauta. To je další kapitola nesmyslů. Už bych moc odbočil od tématu, ale do nesmyslů to přece jen patří. Abychom se zavděčili Grétě a německým Zeleným? Svatá prostato... a tak bych mohl pokračovat. Jen se ptám, proč my, jako stát, musíme lézt vždy někomu do pérdele a kývat a kývat a kývat?
červenec 23, 2021 22:32
... : mamča
Strejda : Plýtvání mě taky štve. Proč VZP posílá dopisy všem pojištěncům, když mají databázi všech, kteří už očkovaní jsou. Když bude někde "v klubu" kontrolovat Policie občany, tak do té databáze nahlíží. Proč tedy né VZP ? Přitom by stačil jednoduchý filtr. Ale to bych chtěla moc, že.
Cena za dopisy je pouhý štěk, v tomhle byznisu.
No, a zmíněná elektroauta mají prý výfuk v elektrárně Prunéřov.
Opsáno z Neviditelného Macka : Soutěž o ekologický výrobek roku vyhrává nabíjecí stanice elektromobilů poháněná dieslovým agregátem. smilies/cheesy.gif
červenec 24, 2021 07:41
... : NČ
Hlavně klid, strejdo. Lékaře nikdo do očkování nenutí, ale na druhou stranu, když se jedná o tak závažnou a nákladnou akci, jakou je olympiáda, nota béne v Japonsku, kam si nepustěj téměř ani jen podezřelou myšku, neměl tam prostě co dělat. A jestli ho Péťa tak nutně potřebovala ke svejm, rapidně klesajícím, výkonům, měl se tam dopravit po svejch a ne zadara, s velkou částí výpravy.
Tak to je zasejc můj názor na účast toho doktora, bez ohledu na to, jestli tam to svinstvo zatáhl on, nebo někdo úplně jinej.
Léky na Corovid jsou, pokud vím, už ve zkušebním stádiu, snad by mohly bejt tak do roka k dispozici. Furt ale považuju za lepší řešení vakcínu. Rozepisování o tom by ale bylo příliš dlouhý.
Jinak se všim, co píšeš, jasnej souhlas. Kozlu zdar!
červenec 24, 2021 08:28
... : NČ
Dík, Mamčo, za volíznutýho Macka. Nádhera!
červenec 24, 2021 08:31
... : Iris
Strejdo, jen k tomu léčení - kdyby se viroviny daly léčit, jsme všichni vysmátí. Jenže virus, každý virus, je jediný predátor, který má potenciál zničit lidstvo. Odjakživa s ním bojujeme a v tomto boji jsme utrpěli obrovské ztráty v celé historii lidstva. Nechci tu psát, že teprve očkováním jsme získali jakž takž na ty mrchy zbraň. Ale píšeš o léčení - neexistuje, kdyby existoval stoprocentně účinný lék na viry, fungující tak, jako třeba fungují antibiotika na bakterie, bylo by to na Nobelovku. Stále se zdokonalují léky, které pomáhají při léčbě, jistě víš, jak dlouho se zkoumá a zkouší kombinace léků na HIV a stejně to umí jen oddálit konečné stadium. Lepší je to nedostat. Když tě zakousne nakažené klíště a máš smůlu, sklátí tě klíšťová encefalitida (virového původu) tak, že půjde skoro o život. A doktoři jen budou nad tebou stát a pomáhat ti, abys to dal pokud možno snesitelně a bez následků. Zatímco když tě kousne klíště nakažené bakteriální boreliozou, dostaneš antibiotika a může být pokoj.

Píšeš:
Ale že by mne někdo moudrý poučil, kdybych to dostal jak se mám léčit a čím, to ne. pr


Ale strejdo, o tom to je, že se to léčit zatím neumí, všechna léčba je jen symptomatická, tlumí příznaky. Pokud bys stál o to, abych skončila v kriminále, provedu loupež a okopíruji zprávu některého pacienta, který u nás na covid zemřel - je tam vždy poměrně dlouhý odstavec věnovaný způsobu léčby. Nic specifického - monitoring a nutná podpora dýchání, srdeční činnosti, srážení teploty, kortikoidy proti zánětu, který není bakteriální a tudíž nereaguje na antibiotika. Vitamíny, polohování, výživa....je toho mnohem víc. Já tam přímo u lůžka nebyla, jen mě zajímalo, s čím tam pracovali, takže si pamatuji jen zlomek. Ale vím, že všechna péče sesterská, lékařská, přístrojová i farmakologická směřuje jen k tomu, aby to člověk sám vybojoval. Ten virus včas a elegantně odstranit neumíme. Samozřejmě se vyvíjejí nové léky, které jsou sofistikovanější, ale jak píše NČ, ještě nejsou hotové. A až budou, budou zase jen pomocné - jako u rakoviny například. Nezabere všechno stoprocentně, musí se zkoušet a kombinovat. A platit, nevím proč, ale je to hodně drahé. Na rozdíl od vakcín, že jo smilies/smiley.gif A ty staré léky, které zabírají - no kdyby zabíraly prokazatelně a u všech stejně, už s nimi léčí i ty mocné a bohaté. Jenže to je jako se vším u viroz - jednou zabere, jednou ne, kdoví jak to je. Lidé chtějí věřit, že je zázračný lék, jenže není. A viry jsou chytré mrchy, pořád mají nad námi navrch.
červenec 24, 2021 14:29
... : NČ
Já taky myslim, Iris, že tenhle sajrajt je mnohem nakažlivější, než jiný víry, zvlášť teď ta Indická delta. Předtim ještě Brigita - za chvíli už ani nebudou vědět, jak ty varianty pojmenovat. A průser je v dlouhý inkubační době, takže nosič má klidně i tejden na roznášení, aniž by vůbec věděl, že je nosič. Obyčejná chřipka tě skolí do jednoho dne, takže o ní víš.
Já jsem zřejmě příliš předpodělanej. Ač očkovanej, dokonce si i po návratu zvenku meju pazoury, respič nosim na krku venku všude a navlíkám ho na dršťku skoro všude. Nerozumim tomu, že pro někoho to značí nepřijatelný omezování svobody. Ostatně, už jsem tady i dřív psal třeba o omezování svobody bezpečnostníma pásama v autě. Nemáš zapnutej pás? Zaplatíš pokutu! A nikdo s policajtama nediskutuje, ani parlament kvůli tomu nesvolává mimořádný schůze a vyšetřovací komise.
Jestli je někomu zatěžko, občas si na dršťku vzít náhubek, tak sorry jako.
červenec 24, 2021 16:31
... : *deeres*
Kdysi dávno byla ze strany Na Příkopech zavřená pasáž Koruna, Davy si tudy zkracovaly cestu z Václaváku, proti nim proudili ti, co už na druhé straně narazili do zdi. Nikdo z nich ani necekl a zřejmě si myslel, že když jsem si naběhl já, tak ať si naběhnou i další.
Podobné je to i s lidmi, co se nechali naverbovat na očkování. Když jsem já udělal tu blbost a zúčastnil se experimentu s vakcínou, tak ať si to risknou i ostatní, jinak je zlynčujeme. Užila si to už sestra z pečovatelského domu na Liberecku, teď doktor z olympijské výpravy. Všichni vědí, že nositeli nákazy byli zrovna oni.
„Kdo se nenechá dobrovolně očkovat, je to jeho problém a ať klidně umře.“ To jsou v současnosti názory na sociálních sítích.
Jenže také se můžete dočíst, že Izrael, premiant v očkování, má mezi očkovanými nárůst onemocnění variantou Delta. Ministerstvo zdravotnictví v nové zprávě uvedlo, že ochrana proti nakažení je nyní po očkování 39procentní, proti vážnému průběhu choroby 91procentní a proti hospitalizaci 88procentní. Firmy Pfizer a BioNTech původně udávaly vyšší než 90procentní účinnost svého přípravku proti nákaze.
O tomto zjištění informovalo izraelské ministerstvo zdravotnictví:
Izraelští zdravotníci pravděpodobně našli souvislosti mezi vakcínami od společnosti Pfizer/BioNTech a téměř 300 případy zánětu myokardu u mladých mužů. Ti srdečním onemocněním trpěli po první, nebo i po druhé dávce vakcíny.
Zprávy z Velké Británie:
Úřad Public Health England před několika dny zveřejnil novou zprávu, podle níž nejméně 62% všech úmrtí spojených s mutací Delta (Covid-19) připadá na osoby, které již byly očkovány.
Nejspíš se budete muset přeočkovávat řádově po několika měsících do nekonečna, dokud vás ta vakcína rovnou nezabije. Závažných příznaků po očkování by se ještě našlo dost, stačí hledat někde jinde, než jenom ve zprávách ČT.
Mne donutí k očkováni proti Covidu jedině zákonem, nebo až mně zakážou, že bez placeného testu si nekoupím ani chleba. Tak potom se skřípěním zubů si nechám zničit svoji imunitu.
červenec 24, 2021 19:07
... : Iris
NČ - mám to stejné, jako ty. Nejsme připodělaní, jsme opatrní, ještě není klídek, ještě je to nebezpečné a chvíli bude. Ať se šklebí a smějí se, je mi to fuk, ta opatrnost mě neobtěžuje a stojí mi za to, baví mě tu být ve zdraví a ne jako troska. Ten respirátor nosím podle svého uvážení, ne z rozhodnutí vlády či kohokoliv jiného.

Deeres,
Nejspíš se budete muset přeočkovávat řádově po několika měsících do nekonečna, dokud vás ta vakcína rovnou nezabije
- no nemuseli bychom, kdybychom dosáhli kolektivní imunity proočkováním většiny populace - ale ne, bráníte tomu. Tak se holt zřejmě musí přeočkovávat, tisíceré díky vám.

červenec 24, 2021 20:22
... : strejda
Ne, Irisko, takovou hloupost s krádeží nedělej. To není nutné. Za to Ti ani nestojím. :-) Mně šlo o jinou věc. O tu neustálou mediální masáž. Jeden už neví kdo je odborník vakcinolog a kdo šarlatán.
Ten profesorský šášula, exot non plus ultra, který asi nezná hřeben, dokonce strašil, že na ulici budou mrazáky s mrtvolami. Až takto jsme v té medializaci klesli. Mně jde již o hotové, dávno vyvinuté léky, které na to svinstvo prokazatelně zabírají, pokud jsou podány v začátku nákazy.
Třeba Isoprinosin a asi i už další dva nebo tři. Když to dostanu, klidně podepíšu i reverz, že souhlasím s Isoprinosinem, ale při hypotetickém očkování jim nepodepíšu, že si sám neponesu následky očkování. To ani náhodou.
Iris, to, co o tom píšeš, tomu samozřejmě rozumím. Ještě stále nejsem ve stádiu demence. Když si pak složíš ten enormní zájem vlád a na druhé straně stahování prokazatelně fungujích léků, i když nejsou určené na to svinstvo, tak i blbého kopne, že tu něco nehraje a že jde jen a jen o prachy a o následně pak o totalitu. Ovládání lidí. Covid pasy jsou toho jen důkazem. Něco podobného s označováním lidí už tu přece jednou bylo, ne? Sice v minulém století, ale dějiny se opakují ve spirále. Četla jsi jakou rezidenci si koupil šéf Astra Zeneky? Ne, nezávidím, ani trošku, ani bych to nechtěl, jen říkám, jaký je to kšeft. A o kšeft jde v první řadě. Také je divné to netestování lidí na protilátky, ale okamžité opíchávání. Jak králíky. Tak to ne. Tedy spíše tak to prrrr. :-)

NČ – je dobře, že na toho doktora máme rozdílné názory. To by bylo až příšerně fádní, kdybychom se všichni na všem jednomyslně shodli. Jinak Ti řeknu, že Kozel mi přestal chutnat. Má nějakou covidovou příchuť. :-) Ochutnal jsem Holbu a také mi chutná Budweiser desítka a Starobrno. To víš, to jsou ta stará kolena. Chutě se mění, ale konzervatismus zůstává.
červenec 24, 2021 21:25
... : strejda
Deeres, raději nemluv o zákonu. Co není, může být mávnutím proutku. Evropská komise nikým nevolených úředníků v čele s Levovou nebo jak se ta nepříjemná baba jmenuje, zavelí a od příštího týdne je tady zákon. Prioritně...
červenec 24, 2021 21:30
... : d@niela
Jsem oočkovaná a jsem ráda, že to mám. Současně jsem ráda, že to není zatím povinné - ale: stejně jako se očkuje proti jiným závažným nemocem -
proti záškrtu, tetanu, dávivému kašli,
invazivnímu onemocnění vyvolanému původcem Haemophilus influenzae b,
přenosné dětské obrně a virové hepatitidě B,
proti spalničkám, zarděnkám a příušnicím
a u rizikových dětí proti tuberkulóze,
dále je nutné očkování proti hepatitidě nebo proti vzteklině - povinná u konkrétních skupin osob, např. u příslušníků základních složek integrovaného záchranného systému,
a mimořádná očkování pro prevenci infekčních chorob v mimořádných situacích (např. očkování proti žloutence typu A po povodních),
tak se jednou nejspíš bude očkovat i proti této virové nemoci.

Ano, jsou matky, které jsou zásadně proti očkování svých dětí, a je to smutné.
Připadá mi to jako ta sekta, která zakazuje transfuzi atd.

Jedno je fakt - když někdo nechce být očkován, ať není. Ale ať se podle toho chová - věřím, že ta chvíle v obchodě s respirátorem, případně v MHD, nikoho nezabije.
Nelíbí se mi však to demonstrování...
Tohle fakt nechápu: když něco nechci, tak to nedělám - ale proč kvůli tomu dělat paniku a ohrožovat jiné?
Konkrétně: silný zdravý člověk, s perfektní imunitou, může být přenašeč - a sám nemá přitom žádné příznaky. To je přeci známý fakt u všech nemocí.
Ale jak k tomu přijdou ti slabí? Kteří všechno chytnou? Kteří pak kvůli nějakému uřvanému individuu mohou umřít?
Je mi strašně líto, že je najednou mezi lidmi taková nevůle, rozhádanost, sveřepost. My si pomůžeme, když nám jde fakt "do tenkejch" - viz teď u těch povodní.
Ale - stejně se našli lidi, kteří tam kradli, kteří se snažili podvodně získávat peníze...
Holt -je to tak.
Přeju vám všem, aby se to vás a vašich blízkých nijak nedotklo!
červenec 24, 2021 21:49
... : NČ
Jo, Danííí. Taky jsem rád, že ho mám.
červenec 25, 2021 07:24
... : mila1
Zdravím všechny, taky jsem ráda, že jsem naočkovaná. Po první dávce jsem se necítila moc fajn, byla jsem hlavně nervozní, co to se mnou udělá, po druhé dávce už v pohodě.
Deeres - je fajn, že cituješ data ze zahraničí, ale je třeba je taky správně interpretovat. Nikdo netvrdí, že po očkování se člověk nemůže nakazit. Může. Ale průběh nemoci by měl být lehčí - viz data z Izraele. A o to tady jde. Je mi líto, že u nás je tolik sobců, kvůli kterým se bude muset přeočkovávat další vakcínou, protože díky jim budou vznikat další a další mutace jen a jen proto, že oni si prostě nebudou ničit svůj imunitní systém novou vakcínou. Jakoby bylo lepší ničit si ho přímo virem...
Nedávno jsem při cestě na oběd vedla s kolegy diskuzi na téma, že by mělo být povinné očkování pro všechny, jinak se toho nezbavíme. Náš hovor zachytila paní, co šla náhodou kolem nás a vyjela na nás - povinné očkování? A tvářila se velmi nepřátelsky. Už už jsme si myslela, že to je jedna z těch odmítačů, ale ona to rozvedla - řekla, že ona očkovaná je, ale její manžel ne, protože má silné alergické reakce na očkování a lékař mu to nedoporučil. A že její manžel by se moc rád nechal taky očkovat, ale nemůže. Asi tak...
červenec 25, 2021 09:32
... : *deeres*
Mio, jsou další nežádoucí reakce po očkování a některé hodně závažné. Nejenom anafylaktický šok, ale krom zánětů srdečního svalu také krvácivé poruchy, neurologické potíže. Každá statistika se dá zfalšovat, obzvláště, když se vytáhnou pouze žádoucí data, nebo okrajový neprůkazný vzorek. Jenže není šprochu....
Já mám hned dvě kamarádky, které na očkováni doplatily, jedna už dva měsíce má obrnu lícního svalu ( prodělala covid a brzy na to se nechala naočkovat). Druhá skončila na koronárce a teď je čekatelka na budík. Určutě to spolu vůbec nesouvisí. smilies/cry.gif
https://www.sukl.cz/tydenni-zpravy-o-prijatych-hlasenich-podezreni-na-nezadouci
Zrovna tak, jako očkovaní viní ty tzv.odpírače z toho, že jsou zdrojem mutací, tak zrovna tak ti druzí mohou tvrdit, že inkubátorem nových a nových a dalších mutací, jsou ti naočkovaní. Svoji logiku by to mělo, jak by se vir měnil proto, aby pronikl bariérou očkovací látky.
I odborníci se neshodnou a každý tvrdí něco jiného, prostě proto, že současné mrna vakcíny jsou něco nového a pořád to je zatím pouze experiment, který se plošně provádí na milionech lidí. Nikdo netuší, jak to může zacloumat se zdravím těch naočkovaných v průběhu dalšího období.
Já jsem byla vždy opatrná a vždy se mně to vyplatilo, klidně si počkám, až budu mít jistotu, že vakcína je bezpečná. Zatím mne o tom nikdo nepřesvědčil. Covid tu je s námi téměř rok a nic. Nechci se rouhat, ale přišla jsem do styku s očkovanýmiu i neočkovanými, v jednom případě s určitostí s jedním nakaženým, nakupuji v obchodech, jezdím hromadnou dopravou a zatím jsem na sobě nerozpoznala žádný z příznaků nakažení. Zrovna tak, jako jsem neměla přes 55 let nějakou respirační chorobu, tak si nejspíš můj imunitní systém umí poradit i s covidem.
červenec 25, 2021 10:58
... : Petr Sysala
Rozhádané stádo se ovládá nejsnadněji. Tak tu stojí černí proti bílým, mladi proti starym, očkování proti neočkovanym a někomu to náramně vyhovuje. Pokud se k tomu ještě přidají nenávistí zaslepeni jedinci, co jim osud rozumu moc nesdělil, je to komplet, totalita na dohled.
Jen pro úplnost jsem napichanej, jen mě kaká, že nikdo za nic nenese odpovednost (výrobce, lékař, pojišťovna, stát, ještě to musim podepsat), ale pokud se nenechám opichat, tak jsem JÁ nezodpovědný!
červenec 26, 2021 06:29
... : Josef Kouba
Vedlejší účinky tak zvaného „očkování“ jsou zkreslovány a počet úmrtí je záměrně snižován. Mnoho případů ze systému hlášení zmizí, nikdo neví kam. Někteří zkoušeli nahlásit nové případy, ale byli ignorováni a jejich zprávy nebyly pod záminkou technických problémů použity. Dr. Zelenko odhaduje počet úmrtí na vakcíny proti Covidu v Americe na 200 000 lidí.

Evropská unie hlásí počet těch, u nichž vakcína způsobila vedlejší účinky 1,7 milionů, z čehož polovina jsou vážné případy. Úmrtí na tyto vakcíny je údajně 17 503 lidí. Sedmnáct a půl tisíce!
červenec 28, 2021 19:36
... : Josef
Cit: "Přepočítáno na milion obyvatel, bylo v České republice za poslední rok na silnicích usmrceno 58 osob. Celoevropský průměr je 54 mrtvých na milion obyvatel."

Tak jen krátkej výpočet a JEN pro Evropu: 54 krát 500 rovná se 27 000 mrtvejch!

Kde jsou odmítači automobilů?
červenec 31, 2021 12:20
... : Josef Kouba
Z knihy Klause Švába:

"Alespoň 4 miliardy ´nepotřebných darmožroutů´ by mělo být vyhlazeno do roku 2050 prostřednictvím válek, organizovaných epidemií rychle se šířících nemocí a hladomorů. Skupinám, které nepatří k elitě, bude množství energie, potravy a vody regulováno na minimum, počínaje bílým obyvatelstvem západní Evropy a Severní Ameriky a poté i dalším rasám. Obyvatelé Kanady, západní Evropy a Spojených států budou decimování rychleji než obyvatelstvo dalších kontinentů, dokud nebude dosaženo ovladatelnější jedné miliardy celosvětové populace, z čehož 500 miliónů budou tvořit čínské a japonské rasy. Jsou vybrané z toho důvodu, že jejich příslušníci jsou již po staletí zvyklí na systematické řízení a podrobují se autoritám bez otázek."

Klaus Šváb, zakladatel a šéf Světového ekonomického fóra, ke kterému se spousta českých politiků tak hrdě hlásila a hlásí, uskutečňující potichu jeho (jejich) plány bez našeho vědomí, natož s naším souhlasem. Klaus Šváb - ó jaká to modla establišmentu! Jak se vám líbí jeho myšlenkové pochody v úryvku z jeho knihy? Můj překlad samozřejmě svobodně sdílejte, pokud budete chtít. Třeba ten text některým našim souputníkům pootevře oči. Třeba trochu pomůže v tom, abychom konečně začali SPOLEČNĚ tvořit svět, ve kterém chceme všichni žít, MY LIDÉ, nikoliv abychom mlčky přihlíželi k budování světa, ve kterém chtějí žít "oni".

No comment Pepa K. Foto z knihy mohu dodat.
srpen 02, 2021 08:25
... : Josef
Dodej i foto UFO, Marťanů a chemtrails.
srpen 03, 2021 11:00
... : d@niela
Irisko, holčičko od fochu, má drahá Mamčo, MiloJedničko milá, Pepo, tč. zvaný Josef, dříve NČ,
jsem moc ráda, že tu jste a píšete to, co píšete. A vlastě i ty, Strejdo - jsem ráda, že ses nechal bodnout. smilies/grin.gif

Je to opravdu tak, jak píše Iris.
Mám za tu dlouhou poslední dobu s tím taky zkušenosti, i když jen přenesené (od kámošů-felčarů). Jeden den tam přivedou mlaďocha - sportovce, druhej den už není... A naopak třebas dědek to zvládne.
Je to tím, že LAUTR KAŽDÝ má jinou schopnost boje proti virům - někdo to zvládne, jiný je poražen.
A opravdu zatím jsou jen pomocné léky, ale ne nic, co by opravdu zabíralo tak, jako atb na bakterie. Smůla.
Takže stejně, jako já, vetchá ježibaba, se po očkování už moc nemusím bát (pokud se chovám tak, jak se má),
tak se musí bát ti, co sice dnes mají nějaké ty protilátky, ale za týden je už mít nemusí...

Mj. jinak nesmírně obdivuju všechny lidi na celém světě, kteří se najednou stali obrovskými odborníky na covid.
Taková ta zpěvandule, co už byla dávno zapomenutá, teď chce kandidovat do parlamentu... Protože ona právě je jedna z těch "nejchytřejšich".
srpen 06, 2021 00:17
... : strejda
Ale Danielo, to bude nějaký omyl. Já jsem se bodnout nenechal. Já mám asi protilátky, protože se cítím stále fit a králíka ze sebe dělat nehodlám.
A hele - dnes se od amerického kováře Fauciho či jak se to píše, dozvídáme, že ta tzv. Delta je úplně jiný virus. Že s předchozími verzemi nená nic společného. Ale kde se pak vzal? Zase z jiných netopýrů, z indických netopýrů? Tady něco začíná smrdět. To už přece není normální. Nebo že by nám to sem házeli mimozemšťané, aby nás vyhubili? Za týden se vyrobí nová vakcína, pro změnu na Deltu a jede se znova. Píchání může začít opět dokola. To by v tom byl čert, aby se na tom dalším a dalším opíchávání nevydělaly další miliardy dolarů... A příští rok očekávejme Gama verzi. Atd, až dojde řecká abeceda, pak se vymyslí něco jiného.
srpen 06, 2021 21:15
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]