O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MOHU POČKAT NA MANŽELA? PDF Tisk E-mail
Sobota, 09 únor 2008

Zouvám a přezouvám domácí i návštěvy. Při představě, jak po každé nevyzuté návštěvě klečím s rejžákem a drbu koberce, je mi zle. Proto bez milosti vyhodím  každého, kdo si bagančata v chodbě nevyzuje. Jednou, to byly děti opravdu malé, jsem si pěkně naběhla.

 

 

 

 

 

     Ráno mi manžel oznámil, že přijde z práce dřív, protože se u nás po poledni zastaví jeho šéf. ŠÉF??? Nastala mela. Vygruntovala jsem celý byt, všechno muselo být v pořádku a nikde ani smítko. O šéfovi bylo známo, že je to pedant a neodpustí žádnou chybu. A taky jsem se chtěla vytáhnout... Zápolení s hadrem připomínalo desinfekční maratón, na sporáku syčela voda  na domácí knedlíky a v kastrolu se tetelili ptáčci. Naše dvojčata až těsně před obědem dostaly gala oblečky a v jídelních sesličkách vypadaly jako andílci. Ovšem  jen do té doby, než jim začala být dlouhá chvíle a ony se začaly hlasitým vřískotem  a mlácením lžiček do stolečků dožadovat svého papůůů.

 

   

    Knedlíky potřebovaly ještě nějakou tu minutku k dokonalosti, když v tom se ozval u dveří zvonek. V poklusu jsem loktem otevřela dveře a v domnění, že je  to manžel, houkla přes rameno: "Vyzout a uklidit boty! Já to po tobě, ty dobytku, uklízet nebudu." Kmitala jsem po kuchyni za vydatného řevu hladových ratolestí, když mi padl pohled na postavu stojící ve dveřích. Nebyl to manžel, ale starší  elegantní pán v obleku. "Mladá paní, jmenuji se Dvořák a mám zde počkat  na  vašeho pana manžela."

   

    Polilo mě horko a honem mě nic vtipného nenapadlo. V obličeji rudá jako rajče jsem se omlouvala. Pan Dvořák jen mávl rukou a doporučil mi nakrmit dítka, než zboří barák. Jako správná paní domu jsem nabídla oběd i hostu, a ten se slovy, že domácím ptáčkům neodolá, pozvání ke stolu přijal. Já byla tak vystresovaná ze šéfa i řvoucích dětí, že jsem asi úplně vypnula mozek a dělala vše automaticky. Až po nějaké době mi přišlo divné, proč šéf tak  vytřeštěně zírá do talíře a nejí. Já v první chvíli vůbec nic závadného na jeho porci nenašla. Ale hned v té druhé chvíli, kdy mi zřejmě opět myšlení naskočilo, bych byla nejradši na druhém konci světa. Zmohla jsem se jenom na to stát a tupě zírat na stůl před šéfa.

   

    Před sebou měl rozprostřené gumové omyvatelné prostírání s kačenkou, na  něm místo příboru lžíci a na talíři dokonale pokrájené knedlíky i maso, a to celé rozhňahňané v omáčce. Přesně jako děti ve svých stoličkách. Když mi stud dovolil zvednout oči k panu "Nejvyššímu", byl v obličeji rudý jako rak od zadržovaného  smíchu. Nakonec se tak rozchechtal, až mu tekly slzy. Když jsem se mu sápala po talíři, abych vše napravila a dala mu novou porci oběda, odmítl. Tou polévkovou  lžící tu "šlichtu" snědl a ještě zdvořile poděkoval.  Když přišel manžel z práce, šéf neřekl o tom, co prožil, ani slovo. Já mu to  vyprávěla, až když návštěva odešla. Seděl u stolu a přemýšlel s hlavou v dlaních, jaký asi bude mít na výpovědi uvedený důvod. A já už viděla  miláčka ve frontě na pracovním úřadě a mě s dětmi žebrající u kostela. Celá historka se samozřejmě roznesla po firmě a následně po všech stavbách  v širokém okolí.

    

     Šéf prý to líčil na poradě takhle: "Zazvoním, otevřou se dveře, a než stačím pozdravit, už jsem dobytek. Řev mi drásal uši, ale vůně oběda mě donutila zůstat a neprásknout za sebou dveřmi. Když se všechno vysvětlilo s tím, že dobytek nejsem já, ale Martin, přijal jsem pozvání na oběd. Chlapi, já myslel, že je po mně, když jsem dostal dětský prostírání - asi abych  paní domu neupatlal ubrus - polívkovou lžíci - nejspíš abych si příborem neublížil - a vrcholem všeho byl umělý talířek s předkrájeným obědem. Fakt jsem chvíli čekal, že dostanu plínu pod krk, abych si neumazal sako, a že mě tou lžící i nakrmí. Ještě že se všechno včas vysvětlilo, jinak bych dostal  dudana a skončil bych v posteli jako ty děcka. Proto bacha, až půjdete k  Martinovi! Vyzout už před vchodem a ničemu se nedivit!"

   

    Je fakt, že si dlouho chlapi ze stavby - když u nás obědvali -  neodpustili  narážky typu: Můžu jíst sám, nebo mě nakrmíš? Hele, chlapi, už jsem velkej, dostal jsem příbor! Prostírání s kačenkou by nebylo? A už od dveří řvali:

 

    "Já vím, jsem dobytek a mám si uklidit boty!"

   

    Přesto na vyzouvání návštěv trvám, i když už je nenazývám dobytkem.

  

 

Alena K.

 

 

Komentáře (55)add feed
... : Lidka
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Asi jsem vzbudila barák - to mi nemůžete takhle k večeru dělat smilies/smiley.gif
únor 09, 2008 23:12
Alčo,píšeš ještě : skaz
někam jinam?Dnes už jsem to - nebo včera určitě četla.Já to donajdu,ju?
únor 09, 2008 23:40
Jo, : skaz
blog novinky,že?
únor 09, 2008 23:42
ježiš to nejsem já!!!!!!!!!! : Alena Puntíkovaná
to je jiná Alča, jinéo jména .- sice podobného, ale ne méhjo - ale smála jsem se tak, že mě to skoro zabilo.
únor 10, 2008 08:52
na rozdíl od ostatních : kolemjdoucí
mi to směšné nepřipadá. A dotyčnou bych opustil třetí kosmickou rychlostí i s dvojčaty.
únor 10, 2008 11:41
milý kolemjdoucí : Alena Puntíkovaná
myslím, že to by bylo největší štěstí, které by ji mohlo potkat....je vidět, že si se celý život staral výhradně jen o sebe. Každý, kdo měl kdy na starosti malé děti, zatraceně dobře ví, o čem ta paní mluví. a cítí s ní - kdoví, jak by v podobné situaci dopadl on. Myslím, že člověk, který se nedovede vcítit do kůže druhých a nemá pro ně pochopení, by měl zůstat dosmrti sám. Aby pokud možno nadělal co nejméně škody.
únor 10, 2008 14:40
... : jajinecka
super.....naprosto s onou pani soucitim, taky jsem si na MD obcas propadala jak blazen
únor 10, 2008 16:05
... : mimi
smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif Pohladilo mi to neděli .Chybělo jenom přebalit.
únor 10, 2008 18:16
Kolemjdoucí, : tippler
spíš bys asi třetí kosmickou opustil zaměstnání - to by bylo furt "Zdar dobytku, kde máš dudlík s mlíkem?", "Přibalila ti stará náhradní plínky?" smilies/grin.gif

Jináč navrhuju, aby články podobnýho ražení a odkazy na ně byly výstražně označený...čistící ubrousky na poprskaný LCD taky něco stojej...
únor 10, 2008 22:48
Pěkný příběh : Airin
..navodil mi vzpomínku před 20ti lety když jsem měla skorodvojčata.Taky mi cvakalo.Vše se točilo kolem dětí. Bylo to hezké a uteklo to jako voda.
únor 10, 2008 22:56
... : bb
Kolemjdoucí, to se ti jen zdá, až budeš mít doma cca roční dvojčata a ráno v 7 ti manželka živitelka při odchodu do práce sdělí Jo, ještě jsem zapomněla - na oběd se tu zastaví šéf, tak prosím tě ať je to tu v lati, znáš ho, puntičkáře...tak budeš rád/a, když te v poledne neodvezou za Barborou Tachecí. A že mu řekla dobytku - tak ono mezi chlapy od staveb se na slovíčko nehledí.
Klobouk dolů, AlenoK, já bych omdlela hned ráno manželovi k nohám a s dvojčaty stihla tak tak uklidit a možná kuře na pekáč, určitě ne ptáčky a knedle.
únor 10, 2008 23:58
Už to vidím v barvách na plátně, : wendy
zpracované paní Poledňákovou...super situace !
a kolemjdoucí si snad dělá srandu, to co napsal přeci nemůže myslet vážně, lidi.
smilies/grin.gif
únor 11, 2008 07:38
kolemjdoucí : Kamila
jestli bys opustil mámu od dvou malých dětí kvůli něčemu takovému, tak tedy nestojíš ani za ty negativní komentáře zde na tebe právem namířené!
únor 11, 2008 08:27
ja to věděl, že to schytám : kolemjdoucí
ale mně to opravdu nepřipadá k poprskání monitoru směšné. Co se mých zkušeností týká (s dvojčaty zkušenost nemám), tak moje žena byla sice mizerná jako milenka, ale perfektní máma a děti i domácnost zvládala bez stresů. Děti neřvou, pokud jsou nakrmené a v suchu. Pokud si nedokážu zorganizovat činnost tak, aby byly nakrmené a v suchu před návštěvou, která třeba může zásadně ovlivnit kariéru manžela, tak jsem neschopná nána. Ale podle mého skromného názoru (když už pominu ono láskyplné oslovení manžela "ty dobytku")žena, která nepozná manžela od cizího člověka a otevře mu je nesvéprávný idiot. O servírování už se ani nezmiňuji, to je mimo moje chápání. Neustále se nám mužům předhazuje, že být doma a starat se o děti má stejnou hodnotu jako naše práce. Tak ať to má taky stejnou kvalitu.
únor 11, 2008 13:35
kolďo, : wendy
ona tam taky může být troška básnické licence, rozuměj nadsázky....nejsi ty tak trochu suchar ?
únor 11, 2008 13:52
kolďo, : Míša šíša
no vidíš, můžeš v tom vidět třeba přímou úměrnost. Tvoje žena byla perfektní máma a děti i domácnost zvládala bez stresů. Jenže možná právě proto, aby před tebou nevypadala jako neschopná nána, byla z toho tak vyždímaná, že už současně nezvládla být ještě perfektní milenkou. Ale vůbec nepochybuju o tom, že ty jsi dokázal být perfektním manželem i tátou, práci jsi zvládal bez stresů a navíc jsi byl ještě skvělým milencem. Má to holt někdo štěstí, když je naprosto dokonalej, že jo?
únor 11, 2008 13:58
Míšo šíšo : kolemjdoucí
mohu tě ubezpečit, že moje žena rozhodně nebyla vyždímaná a docela určitě se přede mnou nesnažila nějak vypadat. Ale je to účetní, má tak nějak v krvi, že na všechno musí být systém. A umí si hlavně udělat priority, co se musí teď, co potom, co stačí nechat až na někdy. No a já jsem perfektní manžel ani táta nikdy nebyl, ani jsem se o to nesnažil. Pro mě byla na prvním místě vždycky práce. A tu docela určitě zvládám bez stresů a perfektně. Jednak mě nesmírně baví a kromě toho leteckým mechanikům se nepovolují ani malinké omyly.
únor 11, 2008 14:27
upřesnění : kolemjdoucí
ještě si tak po sobě čtu, co jsem napsal a pročítám komentáře a ona je tam možnost dvojího výkladu. Takže upřesňuji: Věta "A dotyčnou bych opustil třetí kosmickou rychlostí i s dvojčaty" neznamená, že bych jí je nechal na krku, ale v rámci ochrany jejich zdraví, ba přímo životů bych utekl i s nimi. Ostatně, v zemích kde jsem dlouhá léta pobýval, děti zůstávají tatínkům zcela automaticky.
únor 11, 2008 14:48
To je tak, : wendy
když se někdo ani nesnaží..být perfektním tátou, manželem, milenkou..jojo...jen účetním a mechanikem. Tak zdar, letče !
únor 11, 2008 15:04
No, nechce se mi to více rozpitvávat, : Míša šíša
ale pořád mě irituje ta věta "moje žena byla sice mizerná jako milenka...". Něco mi na tom prostě vadí. Co by asi tak k tomu řekla ona?
únor 11, 2008 15:18
upřesnění II : kolemjdoucí
a/ manželka je účetni
b/ nevím co by k tomu řekla a ptát se nebudu, ale po druhém dítěti mi dala jasně najevo, že postelové hrátky ji nelákají
c/ nejsem letec, i když mám mezi nimi dost kamarádů....
d/ na NASA TV právě začíná přímý přenos, takže se pro dnešek loučím
únor 11, 2008 15:37
Tak Míšo, : wendy
je to letecký mechanik z NASA...a žena byla žádná, ne mizerná milenka. Ale vážně - takové případy jsou. Jeden znám z blízkého okolí. Přesně - paní manželka po druhém dítěti oznámila manželovi, že ji TO už nebaví a dělat to prostě nebude. A anžto manžel nechtěl žít v celibátu, odešel. Paní manželka se divila. A vysvětlit by nám měl odborník, když to není tak zřídkavý jev. Že. Ona to není žádná sranda.
únor 11, 2008 16:33
jo- to znám : alena puntíkovaná
takovýho perfektního organizátora jsem měla doma taky - a dvě malý děti k tomu. Spala jsem denně tři hodiny, spát jsem chodila ve dvě ve tři ráno a když mě děti nechaly vyspat do šesti, tak to byl zázrak. Taky jsem poslouchala, jak jsem unavená proto,že si medovedu práci zorganizovat. Sex a chlapi vůbec mě naprosto nezajímali, protože jsem padala únavou a usínala jsem ještě než jsem dopadla do postele - von taky chtěl "Kvalitu". Kvality jsem se dočkala až když odešel. V osm hodin děti vykoupané najedené v postýlkách a já si sedala ke kafi v uklizeném bytě. Nbyl tam totiž nikdo, kdo by tam udělal binec. Ani popelníky s vajglama tam nebyly. A netrápilo mě svědomí, že jsem zas nekoupila pivo. Připadala jsem si jako když jsem zdrhla z kriminálu. Patnáct let mi trvalo, než jsem se znovu vdala - jak potencionální ženich začal o organizaci práce, tak letěl - i kdyby vypadal jako Robert Redford. Kdo se jednou zbavil řetězu kolem krku, tak si dává zatracený pozor, aby se mu smyka neutáhla znova. Jak říkám, kdybys odešel - tvé ženě se značně uleví. A třeba si najde někoho, kdo ji vůbec nebude pokládat za špatnou milenku - ba právě naopak.Špatné milenky totiž neexistují - jen mizerní milenci.v
únor 11, 2008 17:44
ach jo... : kolemjdoucí
některé z vás mají zřejmě problémy s chápáním psaného textu. Takže upřesnění III. a poslední. NEjsem z NASA, i když chápu, že to wendy nemyslela vážně. A co se týká perfektního organizátora, kdybyste si ráčila Aleno Puntíkovaná přečíst co jsem napsal, tak byste si všimla, že jsem svoji ženu chválil, právě pro její smysl pro organizaci a stanovení priorit. Ono je dokonce docela dobře možné, že právě proto začala odmítat postelové dovádění. Prostě si spočítala, že by musela ošidit něco jiného. A odtud plyne i můj názor, že uštvaná a nevyspalá je ženská, která si prioritní činnosti stanovit nedovede. Jo, a popelníky nemají v bytě co dělat. Jestli je chlap kuřák jsi snad věděla, nežli sis ho vzala.
únor 11, 2008 18:02
takže ty sis vlastně pořídil služebnou : alena puntíkovaná
- která má ovšem tu nevýhodu, že je mizerná milenka - což není zas až tak na závadu, protože se náhrada dá snadno najít jinde- no ty jsi fakt vzácný charakter, jen co je pravda.No jen aby ses nedivil....je jasný, že ty mezi její "priority" nepatříš - takže se můžeš snadno nadít, že tam časem bude patřit nějaký jiný pán, který bude mít více pochopení. Ty totiž nechápeš, že ten, koho tvá účetní ošidila jsi právě ty. ...... samosebou, že jsem věděla, že si beru kuřáka m tenkrát kouřili skoro všichni, ale nikdo mě nepřipravil na to, že ty popelníky budu uklízet já, která nekouřím.
únor 11, 2008 18:11
jestli : janka
je neci manzelka mizerna milenka me vubec nezajima smilies/tongue.gif
Napadlo me neco jineho-myslite,ze by sef behal s hadrem po kanclu kdyby ho sla Alena K. navstivit? Pochybuju..Ja teda pred prichod navstevy nijak zvlast neuklizim,proc taky?Jdou navstivit me nebo muj byt?Byt je totiz na BYDLENI,ne na predvadeni.Cili v nem varim,spim,davam si nohy na stul a prdim smilies/wink.gif
Jinak deti mam 3 kusy a spis jsem doma hledala co delat ,nuda jak Brno.
apropo..uklizeno je i kdyz zbytecne pac se to zase za 5 minut zaflaka... smilies/grin.gif
únor 11, 2008 18:32
janko : kolemjdoucí
ono záleží na okolnostech. Taková návštěva šéfa může rozhodnout o tom, jestli ti nabídne třeba řízení nově zřizované pobočky. U nás tohle moc nefunguje, ale venku je běžné, že si šéf zaměstnace proklepne včetně jeho soukromí. A když vidí, že nedokáže ukočírovat vlastní manželku, tak si sakra rozmyslí mu něco svěřit. Takže pokud nechceš manželovi zničit to, co on už třeba deset let buduje, tak radši uklidíš.
únor 11, 2008 18:49
kolemjdoucí, je zvláštní, že tvá organizačně schopná žena si utřídila priority tak, : bb
že dala přednost vypíglované domácnosti v lati před sexem s manželem, ale není to standard,
lidi nejsou stroje, partneři by neměli dát přednost padnutí za vypíglovanou domácnost před milováním s manželem, tak buď je/byla tvá žena frigidní, nebo jste jen rodiče, ne partneři, tak či onak, za příklad bych to nedávala
děti nejsou bioroboti, takže ke spokojenosti potřebují víc než nahoře jíst a dole vyměšovat do suchého, a pokud nejsou založením flegmatici už od malinka a současně tvrdým drilem vedeny k neprojevování citů a emocí, tak dají vědět, že potřebují víc kontaktu s matkou než "hrej si, tumáš kohouta"..i velmi hodné děti, jinak hrozí, že z nich vyrostou pečliví přesní schopní suchaři nebo neurotici, co nebudou schopni dávat najevo emoce a projevovat city
Na účetní si hrát nemusím, umím si to představit, protože si organizuju práci taky a účto dělám ještě k tomu, tak počítám:
v 6.30 ráno 2 děti umýt, převléct, nakrmit, je 7.30, zatímco si hrají nasnídat se, umýt učesat, prádlo do pračky, očistit zeleninu, dát vařit polévku, dát rozmrazit maso z mrazáku do mikrovlnky (fuj, ale když oběd na fofr a pro šéfa..) 8.30, nakrájet naklepat maso, uvařit vejce, dětem na svačinu rozmačkat tvaroh, rozstrouhat jablko a piškot, po lžičkách nakrmit, umýt pusu, to vše 2x, 9.30, nakrájet párky, okurky, slaninu, naklepat plátky, osolit opepřit potřít hořčičí, oloupat nakrájet vejce, naplnit plátky, zabalit, sepnout, osolit, opepřit, omoučit, nakrájet cibuli, osmahnout na tuku, na to ptáčky, podlít, přidat lžíci hořčice, poklici a dusit, 10.30, zadělat kvásek, z něj těsto na knedlíky, dát kynout, zcedit vývar, nakrájet zeleninu a maso, zavařit nudle ze zásob, odlít dětem na oběd, ať to stydne,zatím jim vyměnit plenky, trička, umýt ruce pusy od hraní a žužlání hraček, nakrmit děti, utřít pusinky, uložit do postýlek, 11.30, zbývá dejme tomu hodina na uválení a uvaření knedlíků, dokončení ptáčků vč.omáčky, poklizení kuchyně, umytí nádobí, umytí sebe, převlečení se, učesání, šmrncnutí líčidly...12.30 s vrtulí a za předpokladu, že si děti celou dobu tiše hrály, zvonící pošťačce nešla otevřít a pro jistotu si vypnula mobil
Alena K do toho ještě vměstnala poklizení bytu.
Zapomněla jsem na něco (třeba hospodyni), nebo je organizačně velmi schopná a velmi hbitá?



únor 11, 2008 19:38
Jo, bíbí, zapomněla : Všechny ženy světa
jsi dodat, že naštěstí nemá za manžela kolemjdoucího :-)
únor 11, 2008 19:44
Hele, kolemjdoucí, : Všechny ženy světa
a proč by nemohl před tou šéfovou návštěvou uklidit ten manžel?
únor 11, 2008 19:46
A vůbec, kolemjdoucí, : Všechny ženy světa
proč by měl manžel ukočírovat manželku? Je snad žena něco jako stroj, kuchyňský spotřebič nebo automobil, aby potřebovala nějakého šoféra, co by ji měl řídit, navigovat,hlídat a poroučet?
únor 11, 2008 19:48
nestíhám to číst : kolemjdoucí
jedním okem sleduju montáž modulu Columbus na ISS, astronauti mají hodinu zpoždění proti plánu, což je docela dost, ale stále znovu si ověřuji, že přestože oběma očima, tak čtete to co si myslíte, že tam je napsáno a ne to co tam je napsáno. Proč a hlavně kdy by měl uklízet manžel, který je od rána do večera v práci? A co se týká toho ukočírovat manželku, je pravda, že jsem měl spíše napsat ukočírovat domácnost. Což znamená, pokud to manželka nestíhá, buď ji pořídit hospodyni nebo manželku vyměnit. Manželka není stroj, manželka je naprosto rovnoprávný člen rodiny, který je plně zodpovědný za svěřenou část úkolů. Pokud je v domácnosti, je to její práce.
únor 11, 2008 20:36
jé, kolďo (hezký, co?), : ivanka
napiš něco o tom Columbu, to je smůla, že to my "obyč" nemůžem taky vidět...

Jo, ale - já si myslím, že kdyby ta tvá tenkrát třeba malinko v něčem polevila, nebylo třeba všechno tak ouplně OK, ale byla k tobě vstřícná pod peřinou, že bys na to všechno taky nahlížel jinak. A - když by měl přijít šéf, tak bys třebas i ten oběd uvařil večer před tím sám... Protože bys byl spokojenej. Jojo, pak že sex nemusí bejt. Žít najednou se "sestřičkou" a ne s manželkou, tak to ti taky nezávidím. Nedivím se, že teď jsi asi trošku zatrpklej a píšeš tak, jak píšeš... Mj. jsi s ní ještě dosud? (nemusí odpovídat, pokud jsem moc indiskrétní smilies/wink.gif)
únor 11, 2008 22:51
takže tvá žena : alena puntíkovaná
je 24 hpdin denně
"na šichtě"- zatímco ty se jken tak povaluješ a čumíš jedním kem na počítař a druhým na TV? Hele, spíš - být tebou - bych měla strach, aby mnželka nevyměnila tebe.A jak čtu tbé příspěvky, stane se to velmi brzy.Možná dost vyděláváš, ale jsou tací, kteří vydělávají víc- mnohem víc - a nejsou pořád v práci a navíc jsopu milý, dvorní, plní pochopení a nevyžadují perfektní domácnost, nýbrž vidí ůkvaituů tvé ženy v něčem naprosto jiním. NaVÍC - ZDá-LI SE TI tvá žena být mizernou milenkou - třeba je to proto, že pro někoho jiného je už teď milenkou naprosto dokonalou...co ty víš - jsi přece celý den v práci....jestli ona je tak dobrá organizátorka jak říkáš, tak už si to zařídí tajm, aby sis ničeho nevšiml....
únor 12, 2008 01:08
... : Minnie
"Děti neřvou, pokud jsou nakrmené a v suchu." Děti jsi viděl jen po desáté hodině, když spaly, viď....? Nebo jsi měl zcela apatické autisty, ti se ale nevyskytují tak často...

"...po druhém dítěti mi dala jasně najevo, že postelové hrátky ji nelákají" Vždycky mě pobaví tenhle velmi rozšířený omyl některých ženatých pánů. Tak snadno a s takovou sebejistotou prohlašují: "Má žena ztratila zájem o sex" Ani na chvíli si nepřipustí, že po pravdě by musela věta znít: "Tak dokonale jsem se své ženě zprotivil, že ztratila zájem o sex se mnou" Ostatních mužů se totiž obvykle ten nezájem o sex netýká...
únor 12, 2008 02:39
Kolemjdoucí :-((( : NČ
možná byla i mizerná milenka (jseš si uplně jistej, že i tví kamarádi mají stejnej názor?). Rozhodně to ale musela bejt světice, pokud s tebou vydržela déle než jeden měsíc.
únor 12, 2008 06:55
vidíš vidíš kolďo : wendy
jak se to nevyplácí v návalu upřímnosti sem fláknout něco tak intimního jako sex "u nás doma" ale když je toho člověk plnej...Teď to je jako bys sám napsal do rubriky PORADNA nebo ÚKOL PRO VÁS. Vidím to tak že máš náročnou práci a tuto zvládáš na 1* tak proč bys na to nebyl pyšný, to by ti zas ostatní křivdili. Ale - ruku na srdce, v něčem se s ivankou neshodnu, ale v tomhle asi uhodila hlavičkou o hřebíček - kdyby byla tvoje účetní aspoň občas vstřícnější pod peřinou, nahlížel bys na všechno jinak. Ledaskde, kde není perfektně vygruntováno, vládne pohoda. Ovšem nesmí to být priorita jen jedné strany, že.
únor 12, 2008 07:33
Přesně Minnie -já bych tu mohle dlouze vyprávět. : alena tečkovaná
když bbylo většině mých kamarádek tak kolem třicítky, tak jako by se najdenou všechny zbláznily. Byly vdané, rodina klapala, chlap vydělával, staral se o rodinu, ale v posteli už to jaksi nebylo ono. Tak se dámy "realizovaly" vedle. Nebudu tady - s ohledem na Kolemjdoucího manželku - prozrazovat triky, které používaly. Ale bylo to neuvěřitelně snadný.Já byla v té době rozvedená samoživitelka, byla jsem pořád doma a neměla jsem telefon. Takže jsem tu a tam měla ráno v práci telefon "Hele, Alčo, byla jsem včera u tebe, odcházela jsem ve třičtvrtě na jednu - nemluv o tom, ale kdyby na to přišla řeč, tak mi to potvrď". Když se zadařilo , tak mi takhle telefonovaly tři, čtyři kamarádky za den. Já pak jenom čekala, kdy ke mně dorazí nějaký manžel a rozbije mi tlamu, protože tahám jejich ženu od rodiny. Ale nikdy se nic takového nestalo. A všechny ty holky jsou dodnes šťastně vdané - jo, a protože mám ekonomku, tak nemíň tři z nich jsou účetní. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
únor 12, 2008 07:42
Nojo ALčo, : wendy
ale ony si mohly plnit manželské povinnosti aspoň trochu, i když to už nebylo ono. Třeba nenutily manžela k domácí sexuální abstinenci.
únor 12, 2008 08:03
Ha! Vy jste se do kolemjdoucího teda pustili(y) : Míša šíša
No, podle toho, co napsal, bych řekla, že mluví o své EXmanželce. A určitě si teď říká: že já blbec jsem vůbec něco psal! smilies/grin.gif

Kolemjdoucí, k té mizerné milence - to, že manželka odmítala postelové hrátky, nemusí znamenat, že je mizerná milenka. Sám píšeš, že to začala aplikovat po narození druhého dítěte. To mi chca nechca potvrzuje tu teorii, že prostě té vzorně organizované domácnosti měla už plný kecky a tím ji zároveň i přešla chuť na sex. Nemuselo v tom být nic osobního vůči tobě, jak se zmiňuje Minnie (i když mohlo), prostě byla třeba jen vyždímaná. Ale nevidím tam to rovnítko k mizerné milence. Ale nakonec: nám to může být přece ouplně jedno, jak ty to posuzuješ, že jo.
únor 12, 2008 10:03
Pustily(i), pokud můžu za sebe.... : NČ
Nějak se mi vod přirození příčej ti, co jsou sami dokonalí! Nemůžu si pomoct.
I když je to nejpravděpodobnějc obyčejná závist, že taky nejsem dokonalej :-(((

únor 12, 2008 11:08
no, ja nevim : druha z kudlanek
2 misa sisa: myslim, ze kolemjdouci nemluvi o exmanzelce. myslim, ze stale jeho manzelka je. a ze ji ma rad. akorat holt, kdyz nechce, a on jo, tak to resi jinak. kdyz jim to obema takhle vyhovuje (nebo je to aspon pro oba zkousnutelne), proc ne

a s tou preslou chuti na sex, to nemusi byt jen tim, ze by byla urvana z domacnosti. spis si myslim, ze se to nekdy tak proste prihodi. a asi to neni tak uplne zridkavy jev. krome kolemjdouciho manzelky znam minimalne 2 dalsi. a je i pravda, ze to nemusi byt presla chut na sex vseobecne, ale pouze s tou dotycnou jednou osobou.
únor 12, 2008 12:11
ivanko : kolemjdoucí
o modulu Columbus se dočteš všechno na internetu, i ten přímý přenos z ISS není jen pro vyvolené, ale stačí dvakrát kliknout myší a máš ho na obrazovce taky. Stejně jako ČT24 i NASA TV totiž jede přes internet. Pokud máš opravdu zájem, tak tady: http://mek.kosmo.cz/video/vmcc_122.htm
a tady:
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1368570
další přímý přenos bude zítra, dneska budou opakovat záznam ze včerejška.
únor 12, 2008 13:53
Kolďo, už to mááám - : ivanka
a - děkuju, děkuju, děkuju!!!!!!!!

......................
únor 12, 2008 14:08
a pro ostatní : kolemjdoucí
sice jsem to tu už kdysi rozebíral, ale klidně zopakuji, případně doplním. Tak manželka už je opravdu pár let exmanželka. Skutečnou příčinu její nechuti k sexu se asi nedozvíme, z domácnosti rozhodně vyždímaná nebyla a právě snadnost s jakou ji vždycky zvládala mne vede k pocitu, že ty uštvané si za to prostě mohou samy. Jestli měla nějakého přítele bokem opravdu netuším a nikdy jsem se po tom ani nepídil. A věřte nebo ne, nevadilo by mi to. Já jsem si prostě zařídil život po svém a nakonec jsem díky tomu poznal pár báječných žen a s některými dodnes kamarádím. Ale když si vzpomenu na její nelíčené opovržení se kterým mluvila o některých svých záletných kolegyních z práce, nemohu se ubránit dojmu, že opravdu o sex ani doma ani bokem nestála. No a ještě k těm dětem. Autistické určitě nebyly, kromě toho už jsem čtyřnásobným dědečkem a na názoru, že dítě řve jenom, když mu něco je stále trvám. Mimochodem dcera má dvě, je na ně v podstatě sama, protože zeťák jezdí z práce v deset večer a taky není ani uštvaná ani nevyspalá.
únor 12, 2008 14:10
Kolďo, moc se přimlouvám - : ivanka
koukám na to a fakt si připadám šíleně slepicoidně - uvědomuju si, jak daleko je to za dosahem mého chápání. Zbývá mi jen obrovský obdiv k úžasné šikovnosti lidské. Prosím, nemohl bys o tom něco napsat pro Kudlu, pro nás?
trošku, malinko...
Sleduju, jak tam "proplouvají" - to je fantastické...
únor 12, 2008 14:31
kolemjdoucí : bb
o té uštvanosti z perfektní domácnosti se mluvilo pouze jako o možném důvodu nechuti k sexu, a právě se zdůraznilo, že záleží na tom, co si kdo představuje podpojmem "perfektně zvládnutá domácnost", jak jsi to napsal. Normální chod domácnosti se dvěma zdravými dětmi mladou zdravou mámu neutahá, nadstandardní péče o domácnost, vyžadovaná třeba tvrdě pracujícím mužem, nebo péče o nemocné, postižené dítě už ano.
únor 12, 2008 14:50
... : bb
jinak trvám na tom, že "řve" jen dítě, které není nakrmené a v suchu. Má i jiné potřeby a když nejsou naplněné, je nespokojené. Pokud není vycepované k opaku. Kromě toho se s dětmi normálně doma hraje a taky chodí na vycházky, plavat, hrát, na pískoviště. Což kromě času stráveného tam obnáší spoustu příprav, oblékání, doprava atd. Já jsem zvládala taky dvě malé děti a domácnost, když byl manžel pracovně pryč i 3 týdny včetně víkendů, uštvaná ani nevyspalá jsem nebyla, děti byly zdravé a bezproblémlové,
únor 12, 2008 14:54
... : bb
takže jsem se mohla věnovat i svým věcem, domácnost jsme měli v pořádku, ale ne dokonalou, i tak jsem byla občas utahaná jak kotě, a když přijel manžel domů, tak šla domácnost do kopru, protože jsme vyrazili na výlety a večery trávili jinak, než pucováním bytu. Myslím, že to cos popisoval ty, není zrovna vhodný příklad partnerského soužití a pokud v tom vyrostla tvá dcera, může jet ve stejných kolejích.

únor 12, 2008 14:59
oprava, : bb
řve NEJEN dítě které...atd.
únor 12, 2008 15:02
ivanko : kolemjdoucí
všechno se dozvíš tady: http://www.kosmo.cz/ , je tam v diskuzích spousta úžasných lidiček (a pár cvoků). Na MEKu si projdi rozcestník co je až vpravo.Nevím, co přesně by tě zajímalo. Máš pravdu, je to vrchol šikovnosti lidské, ale bohužel ne té současné. Raketoplán (http://cs.wikipedia.org/wiki/Space_Shuttle) je 30 let starý a dožívá, v současnosti za něj není (a asi nebude)náhrada. Stanice ISS (http://cs.wikipedia.org/wiki/ISS)se právě teď dobudovává a celý projekt visí na vlásku. Po ztrátě dvou raketoplánů v minulých letech jediné selhání teď může znamenat, že celý projekt zkrachuje. Mimochodem, stanice často přelétává nad naším územím a je krásně na obloze vidět jako jasná rychle se pohybující hvězdička. Nevím, jak jsi na tom s angličtinou, ona je to pro nováčka těžké se v přenosu orientovat, je tam spousta zkratek a slangu. Jenom jako perlička - "copy" znamená zprávu přijal a rozuměl. Ale díky pánům jako je Aleš Holub a Antonín Vítek (a spoustě dalších) je na MEKu (http://mek.kosmo.cz/video/vmcc_122.htm) všechno důležité v češtině.
únor 12, 2008 15:05
ještě jednou moc dík!!! : ivanka
ještě že sem v kanclu sama!
únor 12, 2008 15:12
Taky jsem se tam s dovolením podívala : wendy
doma si v klidu projdu třeba KosmoMEK vypadá to fakt zajímavě. Zajímalo mě to vždycky, vzpomínám třeba, jak jsme v červenci 1969 o dovolené v jižních Čechách napjatě sledovali přistání na Měsíci...to byly pionýrské časy. Už to bude 40 let !!!
Letěli byste k jiným hvězdám a světům, i když byste věděli, že už se sem nevrátíte ? Nebo vrátíte-li, už zde nikoho ze svých blízkých nenajdete ? MAximálně jejich pravnuky ? Můj syn třeba prohlásil, že ano. Ale to ještě byl svobodným studentem...
únor 13, 2008 07:31
pro fanynky kosmonautiky : kolemjdoucí
na téhle adrese: vyberte Life in Orbit
http://www.nasa.gov/multimedia/hd/index.html
stačí to nejmenší rozlišení
únor 13, 2008 18:27
Alenko už jsem se : Inka
dlouho takhle neválela smíchy, to je nádherná příhoda.
únor 14, 2008 15:11
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]