O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MOST SKONČIL, SPĚTE SLADCE PDF Tisk E-mail
Středa, 27 únor 2019
Related imageA můžeme lehce hodnotit. Bylo to fajn a bylo toho tak akorát... Dáša-Pavel, představitelka transgender, v seriálu nechodila polonahá s duhovým transparentem a trumpetou po Mostě, a nepřesvědčovala halasně všechny kolem (ať o to oni stojí, nebo ne), jak je “normální” - ona se normálně chovala. Takže, milí LGBT, chovejte se stejně, a stejně dobře budete i přijímáni, není-liž pravda? A Romové? Seriál měl ukázat, že jsou to fajn lidi. Ano, někteří určitě.
 
 

 

 

Ale stačí se podívat na život (ne roli), hlavního kladného představitele, Zdeňka Godly, jenž se pro mnohé stal téměř modlou. Seděl za vloupání, v současnosti je bez práce (tedy na dávkách), a je na něj uvaleno jedenáct exekucí. Takže je zhruba takový představitel své komunity, za jaké je většina lidí má; a to, že dostal v seriálu kladnou roli, na tom nejspíš nic nezmění.  Sice se z něj na nějakou dobu stala hvězda první velikosti; lidé ho na ulici poznávají, chtějí podpis a jsou paf z toho, když ho poznají naživo. Vypadá dobře, jak teď chodí do barber shopu. 

 

Jenže v minulosti seděl ve vězení a kvůli svým neřestem (automaty a alkohol) se pořádně zadlužil. Jeho lehkovážnost ho přivedla k téměř milionovému dluhu, který nemá jak splácet. Však mu prý skoro každý den na dveře bouchají exekutoři a zabavují jeho věci. Godla prý už dokonce ani nemá přehled, kde jeho cennosti momentálně jsou.

 

Možná si někdo myslí, bůhví kolik si seriálem vydělal, ale to není žádná pravda. Asi si přišel na víc peněz, na víc, nerž by normální prací vydělal, ale na umoření dluhu ve výši 914 tisíc korun to nestačí. A dokonce I to ojeté auto, které si za honorář koupil, už mu exekutoři zabavili… Ano, chtěl by všechno splatit, ale bohužel úroky stále stoupají a on to z dávek není schopen zvládnout. Proto se rozhodl vyhlásit osobní bankrot, který mu byl ale zamítnut, tak nyní čeká na novelu zákona o insolvencích, která by ho měla zachránit.

 

Zprvu měl seriál výrazně větší potenciál.  Češi se těšili na pondělí, na “Most”. Ale přeci jen, jak to občas bývá, to sláblo. I tak to nebylo špatné na koukání, plno vtipných hlášek vešlo do podvědomí, ale za čas si na to už nikdo nevzpomene, a pro Most ani Romy se nejspíš nic nezmění.

 

 

Výsledek obrázku pro fotky Most!

 

 

 

A ještě jedna úsměvná záležitost – snaha majitelů dvou restaurací, které se jmenují Severka.

Provozovatel té originální, té mostecké, ve které se opravdu natáčel televizní seriál, se rozhodl vytěžit z popularity co nejvíc. Na internetovém slevovém portálu hned začal za akční cenu nabízet malé pivo v kombinaci s utopencem a chlebem… A pokud si host připlatil ještě dvacet korun, mohl se nechat vyfotit ve výčepu, jak drží páky na pivo. Musel si ale přinést vlastní fotoaparát nebo mobil… 

A ta druhá ani s Mostem nemá zhola nic společného, jen se náhodou jmenuje také Severka. Stejnojmenná pražská hospoda na Jižním Městě už po prvních dílech lákala do svých prostor na kolektivní sledování o pondělních večerech. Za vstup vybíral stokorunu. 100 lidí x 100 Kč - a za večer je lehkých deset táců pro pana majitele. Jenže - když se lidi chtějí koukat na televizi právě v této hospodě, tak – jak se říká - ať platí, za blbost se přece platí.

 

Přesto to bylo fajn a zasmáli jsme se.

d@niela

 

 

 

 

 

 
Komentáře (78)add feed
... : *deeres*
Oni si to Češi nějak blbě pobrali, původně natočená satirická agitka, ukázala formou lidové vulgární zábavy, jenom holou ubohou skutečnost.Pořád jsem přesvědčena o tom, že cílem seriálu byla snaha poukázat na negativní stereotypy majoritní společnosti vůči minoritám.

Zase jsem samozřejmě za chytrou, pořád jsem to ještě neviděla a ani neuvidím, stačí, co jsem si o tom přečetla.
Co jsem teda viděla, tak další díl Rapla, abych se utvrdila, že můj názor je na místě. Dost čtu detektivky a proto mne vždycky naštve, když najdu nesmyslnou logiku děje. Rapl je také nedomyšlený. Pořád nechápu, že Pyško v roli klaďase podplukovníka Rohana pokračuje i v druhém dílu ve stejné funkci. Nejel on tak trochu v prvním díle v kriminální činnosti svého bratra?
Mafián Pedrag Bjelac, před strýžnými dostal mobil a ady toho nebylo dost, tak z něj vyřvával na celou věznici.
únor 27, 2019 08:47
... : *deeres*
Trochu mně to ulítlo. Zajímavá byla také exekuce na Kuneše? Nechce se mně to rozepisovat, ale mám stejný názor, jako jeden z diskutujících.
Z čeho platí Kuneš ten megabyt, když má exekuci?"Odpojení" mobilu mu hrozí, ale vystěhování ne?Skutečně exekutor zabavuje i umělohmotné figurky?A základní nábytek jako postel,stůl..?Vězeňská služba nekontroluje předměty přinášené návštěvami extra nebezpečným mafiánům-i kdyby to byla Bible?Při telefonování na cele pan mafián tak vyřvával, že v té věznici jsou patrně všichni hluší..K situaci v Ústí:Šéf oddělení co veřejně pije ve službě a pro alkohol si posílá sekretářku?K tomu ubytování celého týmu se tu už vyjadřovali jiní.(To i Ukrajinci si dokážou sehnat lepší ubytovnu.)A celá ta "zápletka" ohledně nastříkaného nápisu..wtf?!Možná je to jen otázka žánru, ale pak tomu říkejme absurdní drama s prvky komedie a ne detektivní série.Nejlepší na tom celém byly ty Čermákovy fotky aktů, které sice mají kolísavou kvalitu, ale koukat se na ně rozhodně dá.(Dějovou linku s tou prkennou paní plukovníkem, která se k němu domů coby jeho nadřízená přišla z ničehož nic přiopít a "odvázat" raděj nekomentuju; stejně tak závěrečnou scénu v "dramatu nevěry", kdy stejná paní plukovník - hlásící se tak do telefonu během akce svému podřízenému, kdyby náhodou nevěděl, komu volá... - jela s tímtéž detektivem taxíkem zabránit předpokládanému zločinu vraždy/sebevraždy.)
A, co to auto, které kompletně shořelo, jenže pneumatiky zůstaly jak zrovna koupené.
Nesmyslné ubytování policajtů v Ústí, to se jim asi pomstili za jejich dementní chování. Za sprejování a následné trapné usvědčení, nebo za házení po sobě šálou?
Že to ten Čermák a Pyško, excelentní herci, mají zapotřebí, udělat ze sebe kašpary.
únor 27, 2019 08:58
... : NČ
Tak bych řekl, Deer, že se tomu příliš věnuješ. Já osobně mám jasno a zatím jsem se NIKDY za posledních 20 let nezmýlil: VŠECHNO, co od ČT pochází, nebo na čem se ČT podílí, je manipulace, havloidní propaganda, špína, čili lež, a hnůj. Bohužel i za mý prachy.
Teď jsem ovšem dostal "ťafku" i z druhý strany, z Babišový strany. V rámci úspor by nemusela bejt ze st. rozpočtu hrazená lékařská péče pro děti a důchodce. Takže, namísto péče, dostane se nám píče. Holt: Dědeček a babička, ujídaj nám chlebíčka.
Ale někde se těch 60 miliard na zcela zbytečnou armádu uspořit musí. I na Pandury, který po srážce s Fábií jsou bojeschopný PO DVOU LETECH!!! A jeden z nich už nevyjede nikdy. Taky je potřeba vydržovat neziskovky, platit na dotace a granty pro umělce, kteří nic neumí a nejsou schopní, si na sebe vydělat, taky na Senát, taky Poslaneckou sněmovnu.. Je toho nejmíň na celej formát A4.
Akorát se prej ještě bude muset "dořešit", co s opálenejma menšinama, který si na svých 8 až 12 dětí nedokážou z dávek uspořit na lékařskou péči. Ale o tom jedinym jsem přesvědčenej, že bude vyřešeno k uplný spokojenosti menšin.

únor 27, 2019 13:15
... : NČ
Tak bych řekl, Deer, že se tomu příliš věnuješ. Já osobně mám jasno a zatím jsem se NIKDY za posledních 20 let nezmýlil: VŠECHNO, co od ČT pochází, nebo na čem se ČT podílí, je manipulace, havloidní propaganda, špína, čili lež, a hnůj. Bohužel i za mý prachy.
Teď jsem ovšem dostal "ťafku" i z druhý strany, z Babišový strany. V rámci úspor by nemusela bejt ze st. rozpočtu hrazená lékařská péče pro děti a důchodce. Takže, namísto péče, dostane se nám píče. Holt: Dědeček a babička, ujídaj nám chlebíčka.
Ale někde se těch 60 miliard na zcela zbytečnou armádu uspořit musí. I na Pandury, který po srážce s Fábií jsou bojeschopný PO DVOU LETECH!!! A jeden z nich už nevyjede nikdy. Taky je potřeba vydržovat neziskovky, platit na dotace a granty pro umělce, kteří nic neumí a nejsou schopní, si na sebe vydělat, taky na Senát, taky Poslaneckou sněmovnu.. Je toho nejmíň na celej formát A4.
Akorát se prej ještě bude muset "dořešit", co s opálenejma menšinama, který si na svých 8 až 12 dětí nedokážou z dávek uspořit na lékařskou péči. Ale o tom jedinym jsem přesvědčenej, že bude vyřešeno k uplný spokojenosti menšin.

únor 27, 2019 13:15
... : mila1
Mně se Most! líbil, na pondělky jsem se těšila, agitku v něm nevidím. Bylo to místy humorné, místy smutné jako život. Nejsem naivní v tom, že bych si myslela, že se něco v soužití mezi Romy a ostatními změní. Ale děkuju ČT a tvůrcům seriálu i všem hercům za to, že jsem se osm večerů výborně bavila.
únor 27, 2019 14:21
... : *deeres*
Mně zábava díky mé ignoranci minula. Z produkce ČT cítím hrdého Budžese, tak proto.
únor 27, 2019 15:24
... : Iris
Debata o tomto seriálu zde na Kudlance je vlastně debatou o ČT a o nechuti k ní.
Já mám ČT ráda, sleduji ji a na seriál Most! jsem se dívala skutečně s ohromnou chutí, i když jsem začala později a to na popud naší Daniely. Zůstala jsem do posledního dílu a nelituji.
Nadchly mě totiž herecké výkony všech protagonistů, a to i proto, že jsem je neznala, přiznám se klidně. Kromě hysterické Čvančarové a několika dalších herců např.v autoservisu, jsem skutečně objevila Ameriku. Herci na první pohled divní, neznámí, nehezcí....a při jejich výkonech jsem byla naprosto uhranutá natolik, že jsem si jisté pasáže ještě znovu pouštěla jen kvůli nim. Už jsem to psala - to nebyli debilové, to byli herci, kteří je hráli tak skvěle, že jim člověk tu debilitu uvěřil. Jak říkal jeden z nich - lidé ocenili, že vystudovaní herci z Prahy ty figury totálně věrohodně ztvárnili.
A všem milovníkům kvalitní četby a hodnotných vzdělávacích pořadů garantuji, že ty vulgarity a hospodské "termity" se pražští herci jistě nemuseli v potu tváře učit, šlo jim to samo a řekla bych, že se královsky bavili. Tak se totiž u nás - bohužel - mluví. Můžu nad tím ohrnovat nos a štítivě to komentovat, ale je to zrcadlo naší doby a abych opakovala svoje slova někde napsaná - sonda do naší současné společnosti.. A protože žiju v podkrušnohoří, ba co víc, na Chomutovsku, tak vím, o čem mluvím. Neznamená to, že teď budu cikány bezvýhradně milovat. Tak jako předtím je budu rozlišovat na slušné a neslušné. Stejně jako ostatní lidi.
A ten seriál - odpůrci samozřejmě nemusí souhlasit - ten byl absolutně jiný, než co jsem dosud viděla. Precizně profesionálně udělaná věc, kterou ale jen negativně zaujatý a nespolupracující divák může považovat za prvoplánovou bezobsažnou "řachandu".
O fajn vybrané hudbě, která provázela celý seriál, jsem už také psala.

Milo - nejsme jediné, co jsme se výborně bavily. Most forever smilies/wink.gif
únor 27, 2019 18:29
... : Iris
Pro přesnost - řada herců nebyla z Prahy.
únor 27, 2019 18:31
... : Sidon
Při pročítání jedné z diskuzí o seriálu MOST!, jsem narazil na tenhle komentář a zdá se mi dost výstižný -

"CT obcanum chtela predhodit instruktazni serialek o tezkem zivote trandaku a romaku, kteri se jako byvali luzri zaclenuji do spolecnosti a s financni podporou statu, pres neziskovou organizaci, se stavaji poctivymi makaci, kdy bila luza vulgarnich fobistu se kazdodenne vali v hospode, pobira davky, privydelava si cernotou/vypalnym a nema zajem se vzdelavat, aby nevystupovala z rady tupych zdegenerovanych obcanu ceske kotliny volici zemana ...bohuzel, zamer se nevydaril, neb kazdy cech, moravan i slezan, ktery ma osobni zkusenost, zna mentalitu dotycneho etnika a umi cist mezi radky, si dilko CT vyklada po svem, a proto tolik povyku...zvlaste dnesni debata s vaclavkou moravcu v hyde parku na CT24 bude vyzivna smilies/smiley.gif))) ....proste a jednoduse, prevychova obyvatel ceske kotliny prostrednictvim CT se nezdarila a ma opacny charakter, tj. potvrzeni kazdodennich realiii s romaky..."

smilies/angry.gif
únor 27, 2019 19:37
... : Moira
Pridam se jako nadseny divak Most!. Je to presne podivana pro ty, kteří umi ještě s dob komunismu cist mezi radky. Tohle se myslim hodne povedlo a jestli to někdo bere jako agitku,je mi ho dost lito. Proste sranda a každý chape, co se tim chce rici. Jinak na politicky korektnim Zapade by uz cely realizacni tym sedel v chladku. Jsem stastna, ze ziju v nekorektni CR. Jen houst a vetsi kapky.
únor 28, 2019 07:02
... : Moira
Jinak ještě malou poznámku. Jsem dnes vdecna komunistum, ze tuto zemi odevzdali tak imigracne neatraktivni.
únor 28, 2019 07:03
... : mila1
Iris, já jsem byla z herců taky nadšená - minimalismus pana Schmitzera i paní Nedvecké, výborný vývoj postav Luďana a Edy v podání Martina Hoffmana a Michala Isteníka, uvěřitelnou Ilonu paní Čvančarové a další. K postavě Franty - hrál v podstatě sám sebe, proto byl tak autentický. To, že v reálném životě má spoustu exekucí, to je věc jiná a nevím, proč je to sem zatahováno. To mi přijde podobné jako kdybych snižovala výkon Charlieho Sheena v Četě jen proto, že je to alkoholik, dívkař a kdovíco. Nejsem tady od toho, abych hodnotila (ne)hercův osobní život, jsem jen divák.
Já jsem Most! pochopila jako zábavnou formou podanou realitu soužití různých entit. To, že z toho někdo dělá skrytou agitku a to, že to může být různými organizacemi zneužito, s tím nic neudělám.
A co se týče kvality ČT1, já ji mám taky ráda. Z posledních věcí, co uváděla, se mi moc líbil Rapl1 (na Rapla2 se terpve chystám), Případy prvního oddělení, Cirkus Bukowski, Kosmo. Mám v plánu mrknout i na Čtvrtou hvězdu.
A Iris - Dycky Most!
únor 28, 2019 07:51
... : NČ
Ale o tom to přeci je, dámy!!! Kdo má ČT rád, ať si ji platí. Dnešní stav technologie to bez problému umožňuje. Já jí rád nemám a přesto ji musím platit těm, kteří ji rádi mají.
Nevěřím ČT ani slovo, nemám rád její vlastní tendenční tvorbu, nemám rád výběr "hostů" k diskusím, bytostně nesnáším poťouchlý uchechtávání Moravce s jeho "a o jakých tématech se po dnešních otázkách začne mluvit?", jako by celej národ čekal jen na to, až mu Moravec řekne, o čem má mluvit. Ale nejen to všechno, asi nejvíc mi vadí selekce zpráv a komentářů, přísně se vyhýbající a mlčící o tom, o čem není vhodný, aby se vysílalo. O vlastní "umělecký" tvorbě ani nemluvím.
Takže klidně, svobodně, demokraticky! Ať je povinnej poplatek (daň) i nadále 135,- Kč, ale s tím, že bych si sám mohl rozhodnout jako v hospodě, jestli chci na talíř rajskou, nebo svíčkovou, nebo sémlbábu.
únor 28, 2019 08:35
... : Iris
NČ - není to to tom. Mělo by to být o seriálu Most! Ale není možné si tady téměř o ničem normálně popovídat, protože to vždy zanesete politikou a nesnášenlivostí. Já nesnáším Soukupa, je ho všude plno a je k poblití. Ale není tu o něm debata. Až bude - buď se do ní adekvátně vyjádřím, nebo budu mlčet.

únor 28, 2019 08:50
... : Iris
Milo, ten Michal Isteník je pro mě největší objev, vidělas, jaký je ve skutečnosti příjemný a milý "knedlík", jak o sobě říká? A v seriálu byl zprvu na pěst. Luďana jsem žrala, zejména opilý Luďan byl neuvěřitelně uvěřitelný. A jinak si myslím, že v seriálu dostali nekorektně nandáno úplně všichni, nikoho v něm nedělali lepším. Pokud to někdo tak viděl, svědčí to o jeho vniřním nastavení. Ten Franta byl pozitivní postava, protože tam takhle figura patřila do děje. Ostatní cikáni nijak zvlášť vylepšení nebyli. Překvapilo mě, že spousta lidí, u kterých bych očekávala, že ten seriál je nadchne, neboť jsou to například štamgasti a pro vulgarity nemají daleko, najednou děsně pohoršeně kroutili huby nad seriálem a pohoršovali se. A naopak smilies/smiley.gif Nikdy jsem si ve svém okolí nebyla jista tím, kdo jak na Most! zareaguje. To bylo hodně zvláštní, co to s kým udělalo.
únor 28, 2019 09:08
... : Milene
Most jsem taky s chutí sledovala. Vynikal tím, že byl jedinečný. Není to detektivní seriál, teď už je předetektivováno na všech programech. Není to nekonečná slátanina jako Ordinace, Ulice, Modrý kód...
Další plus bylo prezentování neznámých nebo málo známých herců. Fotbalový tým Chánov United se zase ujalo u nás doma. smilies/cheesy.gif


Moravce nesnáším, a tak si ho tedy nepouštím. Proč bych se na něj musela dívat? Když se dívám na zprávy, tak na Primě. TV Barrandov nesleduji, protože kdykoliv přes něj přepínám, tak je tam Soukup.


NČ - Když tě prudí ČT1, tak se dívej na dvojku nebo na Art nebo Sport. Anebo ČT vůbec vynech.
únor 28, 2019 09:17
... : NČ
Jenomže, Iris. Je to votom!!! Soukupa nesnášíš, což mi vůbec nevadí, ale ani si ho povinně, ze zákona, neplatíš. Jistě si ho platíš třeba desetníkem z každýho nákupu, něčím se reklama zaplatit musí. Mně osobně je Soukupovo vystupování dost nepříjemný, ale říká věci, o kterých by se mělo aspoň vědět, když už "se to nepostihuje". Že to říká kabaretní formou, téměř na úrovni Vlasty Buriana, tím závažnost NESPORNEJCH FAKTŮ docela devalvuje. Ale ve výsledku je to stejně jedno. Co ví Soukup, to jistě vědí i kompetentní orgány a stejně na to kašlou.

A k tomu MOSTu: Někde jsem četl, že tím bylo pro integraci uděláno víc, než nadělají všechny neziskovky za 10 let.
Tak to zase sorry jako: Je naprosto vyloučený, že po shlídnutí jakýkoliv agitky bych se měl zamilovat do zmetků, kteří mi třikrát vykradli auto, nebo kteří mi tady v sousedství několik let dělali bordel za stěnou, špínu a hulákání po celym baráku ve dne v noci, nejméně jednou měsíčně vyrvali zámek domovních dveří, atd. Není totiž na mně, abych je já začal respektovat!!!! Ne já, ale oni!!!! Je jen na nich, aby se chovali jako lidi, tak, aby mohli bejt reespektováni!!! Dokud se tak chovat nezačnou (a to nezačnou nikdy!!!), nezmění můj pohled na ně ani deset účelových agitek na úrovni Mostů, i když je bude ČT vysílat desetkrát denně ve smyčce.
únor 28, 2019 09:29
... : mila1
Iris, u nás v práci i doma jsme tím žili. Prostě jsme se chvíli přestali hádat o politice a žili Mostem. A i o tom to je.
Martina Hoffmana znám, ale i tak mne překvapil, co dokázal s postavou udělat. Isteník byl pro mne taky objev, a asi od půlky seriálu moje nejoblíbenější postava. Prostě jsem mu to uvěřila, co hrál. Vulgarismy normálně nemusím, ale tady mne nepohoršovaly, patřily tam, aniž by tím snižovaly kvalitu.
Je mi jasné, že tady, na Kudlance, nás bude jen pár, co tenhle seriál ocení. To mi tedy náladu nekazí :-)
únor 28, 2019 09:39
... : Iris
NČ - dobře, tak si napišme ještě o situaci Českého rozhlasu a např.vyhazovu-nevyhazovu pana Černého, o debatách na sociálních sítích vůbec - nedojdeme ke stejnému názoru, protože ta tvoje velkými písmeny napsaná nesporná fakta já třeba jako nesporná nevnímám, jsme umanutí každý jinak a nic s tím neuděláme.
Trvám na tom, že tady bychom se mohli, alespoň někteří,zasmát a zapřemýšlet nad Mostem, třeba i pokecat o městě jako takovém. Ale nejde to, skončíme u ČT a Moravce. NČ - bylo toho napsáno o seriálu hodně a ne vždy mi komentáře sedly, názory nebyly vždy naprosto jednotné. Já se na to dívala, užila si to a udělala jsem si svůj obrázek. Necítím, že by mě někdo donutil milovat ty zmetky. Zrovna tak ani ne ty bosohlavy smilies/wink.gif
únor 28, 2019 09:57
... : NČ
No, máš pravdu, Iris. Nejde to. Všechno souvisí se vším a tak já bych se tomu prostě smát nedokázal, ani si to užívat. Nedokážu "si užívat", chutnýho oběda, naservírovanýho mi vedle otevřený latrýny.
Tak nic, fajn. Je krásně, paprsky pronikají do stařeckých kloubů - nádhera.
únor 28, 2019 10:14
... : mila1
Tady je totiž problém v tom, že někteří lidi vidí ve všem hned schovanou agitku. Koneckonců i Mirka Spáčilová, s jejímiž recenzemi většinou souhlasím, v tomhle byla vedle. Ta agitku tam člověk musí chtít cítit. Ale já nevím, proč si kazit zážitek z dobře udělané filmařiny podezíráním, co je za tím asi skryto? To, že nám seriál ukázal bez servítků bordel v Chánově, krádeže malých cikánů, obchod s orgány zesnulých, vybírání výpalného atd.atd. už to je podle mne naprosto vyjímečný počin. Mně se třeba moc líbilo, jak cikáni chtěli za každou cenu pořádný pohřeb, s muzikou. A i to, jak skinům vadilo, že někdo zneužil jejich "ideály", jakkoli sporné, k vyřizování vlastních účtů. A i ta řeč ne-řeč věčně opilého kněze ke konci.
A Luďanovo - on měl aspoň sny.. Nechci pokračování Mostu, ale vím, že se k němu ještě párkrát vrátím. A díky, Iris a Moiro, že to chápete podobně.
únor 28, 2019 10:17
... : Iris
Tak teď si rozumíme NČ, venku je krásně, a i přestože na mě skočil rozpusilý virus a okradl mě o hlas, půjdu si tiše a bez řečí nechat zahřát tělo a proslunit duši.
únor 28, 2019 10:19
... : mila1
Takže jediné téma, na kterém se tady všichni shodnema, bude asi to, že máme radost ze sluníčka :-) a snad nadcházejícího jara. No aspoň něco :-)
únor 28, 2019 10:31
... : Iris
Milo, teď zrovna jsem četla, že žádné pokračování nehrozí, není v čem a proč pokračovat, doufám, že se rozumní tvůrci nenechají zviklat. Bylo toho akorát dost.
Ty postavy se vyvíjely, nezůstalo u prachprimitvní srandy až do konce. To na tom bylo právě překvapivé, jak tvůrci ty "voly" dokázali posunout až do téměř dojemných poloh. A když už by to začínalo být moc dojemné, tak tomu nasadili zase nečekaný průběh, takže bylo pořád na co se těšit. Až u posledního dílu čekal každý asi něco jiného, soudě podle reakcí a komentářů. Ale skončilo to takhle a basta fidli. Někdo by si přál svatbu, byl holt pohřeb. Pokud jde o cikánské pohřby, to nebylo vůbec nadsazené. Tohle jim nemůže nikdo upřít. Že pak zadělají hřbitov nevkusnými soškami, obrázky, umělými kytkami aj., to je také fakt, který mě štve, ale patří to k nim a když by nebylo nic horšího...

A ano - jaro bude. Ale ještě zasněží, to vím naprosto jistě. smilies/wink.gif
únor 28, 2019 10:40
... : Milene
Iris, nestraš se sněžením. V Praze je krásně, už jsem dnes vyrazila v jarní bundě.
únor 28, 2019 12:09
... : Iris
Milene, nenech se otrávit. Ale nasněží, i když hned roztaje. Sleduji to tak 27 let každý rok, a to od smrti táty, kdy jeden týden jsem chodila ve svetru a za týden na to sháněla černý zimní kabát na pohřeb a obrovských sněhových vloček jsem měla plné uplakané oči. A bylo to až kolem 20.3.
Ale pak už bude jen hezky smilies/wink.gif
únor 28, 2019 12:14
... : Milene
Iris, no, tak dobře. Já tu zimní bundu ještě nevyperu a počkám. smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Ale je pravda, že si pamatuji, že sněžilo jednou když jsme byli v dubnu se školou na zavádění chmelu, nebo jednou padaly vločky na 1. máje.
únor 28, 2019 12:22
... : doktor
Škoda,nemohu se vaší zábavné konverzace zúčastnit,viděl jsem jen jednu část ,tu první,neoslovila mne,mám totiž s cikány jiné zkušenosti.
únor 28, 2019 12:23
... : NČ
Ono to, Mílo bude tím, že ty v tom agitku nevidíš. Přitom z toho čouhá, jak péro z gauče.
únor 28, 2019 12:28
... : Iris
Doktore, to jen chválím - jestli jsi neviděl, nediskutuj prosím smilies/wink.gif
únor 28, 2019 12:29
... : Iris
NČ - čouhá z toho víc věcí, které ale pomíjíš. Je to jako zrcadlo z Erisedu - ukáže ti, co si přeješ vidět.
únor 28, 2019 12:33
... : NČ
Ale abychom si rozuměli, Mílo. Klidně si užívej, plácej se u Mostu do stehen nad "hláškama", klidně se i popadej za břicho. Miluj si tu skvělou pracovitou komunitu, užívej si jejich "humoru". Např. texty umělce Bango, vyznamenanýho medajlí Fr. Kriegela "Za statečnost", musej nutně potěšit každou jemnou poetickou duši, prahnoucí po skutečnym umění (vždyť má medajli za statečnost). Přeju ti to, nezazlívám ani omylem! Mám tě rád. Jen mě štve, že ti na to musim povinně připlácet!!! A slovo "štve" je tady zcela nevýstižný. Nebo, když ti teda připlácím na tvý umělecký zážitky, mohla bys mi na oplátku připlácet na muj tenis a pinčes? Jestli jo, tak je vše ok. Pošlu ti bankovní spojení.
únor 28, 2019 12:47
... : Iris
NČ, to ti přišlo až v poslední době, že je ti blbé platit za blbé pořady a blbou propagandu? Dříve, myslím tím dlouhá léta normalizačních sra*ek v televizi, ti to nedělalo zle? Dala by se vyjmenovat spousta věcí a osob, které mě nebaví platit a vydržovat. Že se vztekáš hlavně kvůli Mostu fakt nechápu.
únor 28, 2019 12:57
... : NČ
Iris. Viděl jsem jen prvních 15 minut, přesně, než se tam vynořila ta trans zrůda. A zkusil jsem to jen proto, abych viděl, když se o tom vede řeč. A viděl jsem. Dýl jsem nevydržel. Ale to už jsem psal minule.
Tak už jen zopakuju: Dokud TO nezačne dodržovat základní lidský pravidla a návyky (a to nebude nikdy), nemůže mě TO pobavit. Nanejvejš akorát nas.. štvat, a kvůli tomu si televizi rozhodně pouštět nebudu.
únor 28, 2019 12:57
... : Iris
Hm NČ, no tak patříš do jisté skupiny lidí, například k těm, co tu trans zrůdu polili benzínem. I o vás je v seriálu dost materiálu, mohl bys dokoukat a s některými se ztotožnit a spravit si vztek.
únor 28, 2019 13:02
... : NČ
Nojo, to máš recht. Ale já jsem chodil na Václavák i na Letnou mj. i proto, aby doba vyplachování mozků skončila. Nějak jsem myslel, samozřejmě naivně, že "nejsme jako oni".
No, a doba vyplachování mozků skutečně skončila. Namísto českýho komunistickýho vyplachování mozků, máme tady nový slovo, znějící tak demokraticky, prozápadně, americky: "braiwashing".
únor 28, 2019 13:10
... : Iris
NČ, naprosto s tebou souhlasím. Jen si myslím - jak je to jen možné - že to vyplachování mozku tu funguje přesně z druhé strany, než to vnímáš ty. Za největšího spoluviníka považuji sociální sítě, které dokáží lidem, zejména pak těm starším a důvěřivým, vnutit takové fantasmagorie, že nad tím zůstává rozum stát.
Mimochodem, někde výše sis postěžoval, že by se mohla omezit nějaká péče například o staré, protože by došly peníze. Tak moje báječná 90 letá maminka mi jednou v klidné debatě vysvětlila, že až ty peníze zmizí ve slevách na jízdném a stravenkách pro děti, pan premiér podnikatel to zatáhne ze svého, protože na to má,ví, co dělá a nenechá nás v tom.

Ale to není o Mostu.

Jestli tu ještě někdo je - prosím, jestlipak se najde pamětník, který ještě procházel starým Mostem. Bylo to překrásné město, dovedu si představit, jak by bylo malebné, kdyby se mu dostalo péče památkářů atd.. Ovšem zbourali ho komouši, sfoukli jako svíčku a postavili paneláky, do kterých natahali to, co tam teď bydlí a škodí.
únor 28, 2019 13:24
... : NČ
Jo, tak to bude, Iris. Jsem zrůda, která polejvá benzínem a na potkání zapaluje pedofily, nekrofily, negrofily, zoofily, … Jsem zrůda, protože nechápu, že všichni přeci mají právo, svý touhy realizovat.
únor 28, 2019 13:25
... : NČ
A snad už naposled k tomu.
NEVADÍ mi, že jedna tv stanice mele propagandu a druhá tv stanice mele protipropagandu.
Co mi ale vadí úplně neskutečně, to je, že JEN JEDNÝ z těch stanic za to musím povinně platit.
únor 28, 2019 13:36
... : Iris
NČ, já tě osobně neznám, jak bych si mohla o tobě myslet, že jsi takový či onaký? Jen se tak profiluješ v debatě.
Hele, jednou jsem byla velmi překvapená z tvého příspěvku, až mě to uzemnilo. Není to tak dávno, kdy se tady jedna zřejmě mladá holčina chtěla poradit, co s tím, když má pocit, že je lesba. Že to ještě nikomu neřekla atd....Čekala jsem leccos, ale tys jí odpověděl velmi mile, s pochopením, skoro otcovsky. Řekla jsem si, že jak se jedná o mladé, milé, ženské stvoření, jsi schopen zavnímat ji jako nešťasnou lidskou bytost s touhou, která jí moc v životě nebude k užitku. Jak jde o chlapy, transky a jiné potvory, jsi ortodoxní a nesmlouvavý až běda.
únor 28, 2019 13:37
... : NČ
Jistě, že je mi jí líto. Určitě to ale nevidím, jako důvod, oslavovat úchylku a povyšovat ji nad normálnost.
únor 28, 2019 13:54
... : Iris
NČ, proboha a upřímně, to ani já ne přece !
únor 28, 2019 13:57
... : mila1
135 Kč poplatek ČT1, to je asi 10 kozlů. Chápu, že přes to vlak nejede. smilies/smiley.gif
únor 28, 2019 14:16
... : *deeres*
Jen tak mimochodem, kdo z vás doopravdy přišel do bližšího styku s transkou? Ne s takovou hezkou křehotinkou, jako byla v seriálu.
Já ano a bylo mně to dost trapné a přitom dokážu skousnout ledacos.
Šla jsem na Vinohradech od mámy, v baráku jsem potkala spolužačku ze základky a obě jsme spolu kecaly, až jsme došly na stanici, kde jsme čekaly na tramvaj. Tam se k nám připojil chlap, skoro dva metry, na hlavě paruku, černé punčocháče, na nohách velikosti 46 rozšmatlané boty na podpatku. Samozřejmě nalíčený naprosto příšerně. Spolužačka se s nim evidentně znala, tak se k nám pořipojil i v tramvaji. Normálně mně tykal, a prej holky, pojďte si tady někam sednou, budeme si povídat holčičí tajemnství. Vůbec jsem nevěděla, jak se k němu mám chovat, mohlo mu být tak ke čyřicítce a choval se, nebo snad chovala se jako dvanáctka.
Rozhodně jsem ho nechtěla zesměšnit, ale trapas to byl, protože jeho vystupování, obzvláště mezi lidmi v tramvaji, směšné bylo.
Prostě stane se , že se někdo pánubohu nepovede a je jedno jakým způsobem, ale viděli jste někdy někoho s cystickou fibrózou, že by někde ten svůj genetický zádrhel demonstrativně předváděl na veřejnosti?
únor 28, 2019 15:44
... : NČ
Nejde o 135 Kč měsíčně, ale o 7 miliard ročně. Ale hlavně(!!!) o princip. Že to nechápeš, to ovšem docela chápu.
únor 28, 2019 16:56
... : Iris
Deeres, v každé společnosti se lidé mohou chovat trapně, to neznamená, že jsou všichni stejní. Dovedu si představit, že v Praze - snad tě to neurazí jako pražskou rodačku - je k vidění spousta pitoreskních zvláštností a stahuje se sem dost lidí, kteří stojí o rozruch a zvrácenou pozornost. Já osobně u nás znám jednoho kluka, který právě podstupuje přeměnu na holku, mluví o tom otevřeně, je to zdravotník. Vždycky byl velmi hezký, jemný ve tváři i v projevu, a vždycky bylo jasné, že je jemný příliš. Nedávno jsem ho po delší době potkala ve městě, šla proti mně štíhlá bytost s delšími vlasy, pas jako proutek, zatím ne moc plná hruď, ale usměvavý obličej, jemný hlas při pozdravu a jasný vzkaz, že tohle bude pro něj-ni ta správná slupka. Pak vím o některých dalších ve svém okolí, o nich se to ale jen šušká, rodiče to nesou špatně a průběh přeměny, pokud probíhá, se tají. Rozhodně to nikdo hrdě neoslavuje. Více jsem zažila přeměn holek v chlapa, moje nejlepší kámoška je muž a mě mrzí jen to, že už tu nemám tu kámošku. Jinak mi nevadí na něm nic. Necpe to nikomu, nevykládá a nedělá si z toho přednost. Zrovna tak moji homosexuální přátelé. Kdo to neví, nepozná to a není to nutné. Jinak Dáša v seriálu Most také nebyla úplně ukázková agitka - pokud si vzpomínám, oslovovali jí buzno, přešitá děvko, Pavle, ty vole a další výrazy si nepamatuji. Že by to bylo jen svědectví o tom, jak je báječné být transkou, to se mi nezdá. Jediná z celé té skvadry tam uměla makat, jako automechanik byla dobrá smilies/wink.gif
únor 28, 2019 17:14
... : mila1
Před pár lety jsem se na setkání se spolužačkami dozvěděla, že dcera jedné se nechala přeoperovat na chlapa. Z toho, co mi spolužačka popisovala, se jednalo o dříve tichou a pořádkumilovnou holčinu, jejíž povaha se operací nikterak nezměnila.
A na vlastní oči jsem jednoho "transku" viděla taky. Dřív byl žena, teď muž. Kamarádka ho přivedla na pivo a od ostatních se lišil jen tím, že z nás jako jediný pivo nepil :-). Žádné show, jak popisuje výše deeres, se nekonalo.
Myslím, že výstřední lidičky jsou jak mezi transkami, tak i mezi ostatní populací. A ne každý se svým "genetickým zádrhelem" chlubí. Ale to se do této diskuze moc nehodí, že?
únor 28, 2019 18:03
... : zuza
Myslím, že se seriál se mohl líbit jen lidem, kteří s nimi nemuseli bydlet v blízkosti a nemají s nimi ty krásné zážitky...
březen 01, 2019 04:21
... : Míša šíša
Zuzo,seriál se mi líbil, i když s cikány ty "krásné zážitky" mám a v globále k nim mám dost velkou averzi. Ale v seriálu byli právě ukázáni takoví, jací jsou - bez příkras. Že hlavní cikánská postava chodila do práce, to mi nepřišlo nijak mimo - i já znám výjimky a konkrétní cikány, kteří pracují.
Seriál trochu agitka byla, toho si nešlo nevšimnout, ale nebylo to až tak vyhraněné. To už jsem viděla daleko horší a nebylo to jen na ČT.

Na ČT nesleduji zpravodajství ani diskuzní či publicistické pořady, to prostě nedám. Na kriminální seriály nekoukám již z principu, protože mi v nich vadí nelogičnosti a nepravděpodobné situace. To mi ovšem nebrání podívat se na ČT na pořad, který se mi zdá kvalitní a baví mě. A tím byl (kupodivu kriminální) seriál Případy 1.oddělení. To bylo tak bravurně zpracovaný a odehraný až jsem tomu nemohla ani uvěřit, že někdo dneska ještě dokáže něco takového natočit. A vůbec mi nevadilo, že je to z dílny ČT.
březen 01, 2019 07:15
... : *deeres*
Tak trochu se euvidítetu motají hrušky s jabkama. Jsou tu jedinci, co je přitahuje pouze stejné pohlaví. Něco jiného je transvestita (muž, nebo žena, kteří se převlékají za druhé pohlaví), orientace na druhé pohlaví se ale nevylučuje.To jsou ti, co na sebe rádi přitahují pozornost.
A pak jsou transgender, ti to mají v palici a většinou se nechávají hormonálně a fyzicky předělat na druhé pohlaví. Ty v Prague Pride neuvidíte , nemají totiž potřebu se za to nechat obdivovat.
Moje sestra měla spolužačku Andělu. Už jednou jsem tu o ní psala. Jemná, krásná kudrnatá blondýnka, ještě v tanečních, takže v patnácti. Pak jsem jí ve fabrice viděla jezdit s ještěrkou, to už trochu vypadala jinak. A pak mně ségra vyprávěla, že jela autobusem a na konečné se k ní hlásil nějaký Honza. A ona to byla vlastně původně Anděla, ale teď už ženatá s adoptivním dítětem.
S transgender jedinci je průšvih ve sportu v ženské kategorii i když to jsou vlastně už ženy, tak pořád mají mužskou muskulaturu.
https://dotyk.denik.cz/publicistika/divci-zavod-v-behu-vyhraly-transgender-sprinterky-ostatni-zavodnice-se-brani-20200226.html

březen 01, 2019 09:00
... : Iris
Nic nemotáme, Deeres, zatím tu byla řeč výhradně o "transkách" smilies/wink.gif
březen 01, 2019 09:41
... : mila1
deeres: Mám pocit, že seriál mluvil o transgenderu, my mluvíme o tomtéž, jenom Ty do toho taháš transvestitu - viz Tvoje příhoda z tramvaje.
březen 01, 2019 10:16
... : Sidon
Pro mě, za mě, ať si ze sebe udělá kdokoliv cokoliv, to je jenom jeho věc. Ale nikdo po mně nemůže chtít, abych si o tom nemyslel svoje, ale jenom to, co chce on a několik pomatenců. Je to zase o tom zdravém rozumu, který se opravdu vytrácí zvýšeným tempem.

Jinak ta Dáša se jim podle mne moc nevyvedla, myslím, že měli vybrat jinou herečku, tahle vypadala až moc "žensky", já si nemyslím, že by tak mohl vypadat předělaný chlap. Ono by to ale pak nebylo ono, kdyby ten "předělanec" vypadal pořád jaksi trošku "chlapsky".
O celkové hodnotě seriálu se radši nechci vyjadřovat. Jenom doufám, že tomu "vzorku" lidí, kteří jsou ukázáni tím "nastaveným zrcadlem" seriálu, se nepodobá už žádná další komunita v jiných koutech České republiky.
smilies/cool.gif
březen 01, 2019 16:43
... : Krakonoš
No, diskusi číst celou nebudu, na to jsem přišel moc pozdě, ale zaplaťpánbu za ČT, říkám já. Lepší televizi tu nemáme a hnůj a odpad jsou především ty ostatní. TV Barrandov je pak královna hnoje zcela neporazitelná.
březen 03, 2019 20:34
... : Iris
Krakonoši, škoda, žes nepřišel o malinko dřív. Ale pokud jde o ty naše televize, netřeba ani moc slov. Zdravím, I.
březen 04, 2019 13:51
... : NČ
Nikdo ti, Krkonoši, tvou zaplaťpánbu televizi nebere!!! Jestli tady máme lepší nebo horší stanice, a jaký, to je věc názoru každýho člověka. Tvůj názor ti neberu, ale ani zbla mě nezajímá. Pro mě je zase neporazitelnou královnou hnoje tv Seznam, pak teprve ČT.
Ale protože ti zjevně dělá potíže chápaní, tak už jen zopáknu:
Princip nespočívá v tom, jakej kdo má na jakou stanici názor, ale spočívá ve sprosťárně, že JEDINÁ ČT z asi osmi stanic (a jejich podstanic), musí bejt jakýmsi papalášským rozhodnutím, na úrovni "rozhodnutí Strany", povinně placená každým vlastníkem televizoru nebo zařízení, schopnýho tv příjmu.
Je pravděpodobný, že ani tohle vysvětlení nepochopíš, a použiješ blábol o tom, jak lituju měsíčně deseti kozlů, pak je ovšem chyba ve tvym přijímači. Jen ti poradím, že prej na to snad pomáhají borůvky a bylinná thé, ale nevim přesně.
březen 04, 2019 17:05
... : Krakonoš
Inu Nč a právě díky tomuhle modelu financování je ČT vo několik parníků kvalitnější televizí než ty ostatní nadháněči sledovanosti, prakticky jde vo reklamní kanály proložený vobčaz nějakým zlomkem kultury. A nakonec nikdo, kdo to vopravdu se svou záští vůči čt myslí vážně, žádný poplatky platit nemusí. Prostě tu bednu vyhodí a žije s tím, co mu poskytuje internet, na kterej je kvůli diskutování připojenej smilies/cheesy.gif. Ale ani já si nedělám iluze, že bys pochopil.

Iris, zdravím též! Most mě bavil velmi a jsem teď zvědavej na Zkázu Dejvickýho.... Krásný jaro! smilies/smiley.gif
březen 04, 2019 18:56
... : NČ
Dost dobrá logika: Nechci-li platit eurobrainwashing ČT, stačí vyhodit televizor, odhlásit poplatky a nekoukat na nic. Totéž samozřejmě provést i s rádiem, autorádiem, mobilem, pokud nechci vydržovat ČRo. Nezklamal´s.

Hele, kdyby ti tu tvou "zaplaťbůh za ČT" skutečně zaplatil bůh, ani by mě nenapadlo, mít proti ní námitky. Takže boha se radši nedovolávej, nerouhej se, abys nedopadl jak stará Blažková. Spíš si představ svůj xicht, kdybys musel povinně ze zákona vydržovat Soukupuv Barrandov, anebo, v případě nesouhlasu, vyhodit televizor do šmelce.

Zkázu Dejvickýho ti ze srdce přeju, viděl jsem pár upoutávek a stačilo mi to. Ale v tomhle případě to u mě bude léty vytvořená averze k divadlum obecně.

PS: poťouchlí smajlíci ti moc slušej, jsou takoví teplí.
březen 05, 2019 03:42
... : Iris
Kdyby TV Barrandov měla splňovat funkci veřejnoprávního media č. 1, tak to už bych neházela bednu z okna, to bych nejspíš emigrovala. Alespoň na Slovensko.
NČ, ke všem tvým nechutím až odporům patří i nechuť k smajlíkům, už ti připadají i teplí a dokonce mám dojem, že ty máš dojem, jakoby schválně vůči tobě vystupovaly poťouchle smilies/cheesy.gif
Vadí ti skoro všechny barvy pleti, všechny sexuální, rasové, kulturní a jiné odlišnosti, vadí ti divadlo, koncerty, ČT, stárnoucí ženský..... No emotikon je emotikon, úsměv jinak napsat nejde. Pokud existuje kyselý obličej, možná by se hodil k tobě.
A věř, že mi to je líto.
Jo, tvoje argumenty jsou logické a věcně třeba i správné. Ale - člověk se sem skoro bojí úsměv přidat, takže tohle beru jako akt osobní statečnosti - NČ, nemrač se pořád smilies/smiley.gif


březen 05, 2019 07:45
... : Míša šíša
Spíš si představ svůj xicht, kdybys musel povinně ze zákona vydržovat Soukupuv Barrandov, anebo, v případě nesouhlasu, vyhodit televizor do šmelce.

Přesně tak.

březen 05, 2019 07:51
... : NČ
Iris. Smajlíci jsou výhradně ženskou záležitostí a u žen mi skutečně pranic nevaděj.
A co jako má být funkcí veřejnoprávního média? Jestli objektivní zpravodajství a organizace při mimořádných stavech, věř, že za 7 mld. by to zvládl stejně Barrandov, jako i Nova, Prima.
březen 05, 2019 08:16
... : Iris
NČ, smajlíky ti vadily i u mých komentářů, ale dobře, možná nepůsobí chlapácky. Ovšem když mi i správný chlap pošle tento úsměv, je mi to příjemné.
O objektivitě komerčních televizí pochybuji, ale je to můj názor proti jiným. Určitě ale stojím za tím, že na ČT jsou převážně profesionálně lepší persony (nechápu ale třeba Jílkové hulákárnu..). Vymalované blbky, které neovládají ani rodný jazyk, ty jsme tu probírali, hledala bych je převážně mimo ČT. Vysílací schéma, nepřítomnost reklam, pořady jako takové - to je prostě vyšší level, alespoň pro mne a velkou části národa.
O sebestředných psychopatech na obrazovce ani nechci psát. Na ČT by se jim tolik prostoru nemohlo dostat. Samozřejmě, jestli ti vadí třeba Moravcova orientace, s tím nic neuděláme.

březen 05, 2019 08:35
... : NČ
Na Moravcovu orientaci bych normálně úplně kašlal. Ale v jeho chování se prostě projevuje, s tím nic nenaděláš. Stejně, jako s jeho vyloženým straněním některejm hostům a téměř až pochechtávání se se hostům jiným. Není dobrej novinář ani dobrej člověk. Jen tak pro zajímavost, oproti jeho až neskutečně nabubřelýmu "o jakých tématech se od zítřka začne hovořit?" je uplnym balzámem sledování Partie na Primě, s krásnou, decentní Dámou, Terezou Kašparovskou.
Zrovna o nedělní hádce mezi Kalouskem a ministryní Schillerovou jsem rozmejšlel, napsat sem krátký pojednání. Moravec připustil dost odbornou diskusi, narvanou předem nevysvětlenejma termínama a pojmama, takže z hodiny a půl vznikla neuchopitelná slátanina o penzijním systému. Za moderátorskej výkon 5 mínus! A ne poprvé!
březen 05, 2019 09:03
... : Iris
V pohodě, beru jako odlišný názor na výkon moderátora, dejme tomu. V debatách a ve skupinách, kam chodím debatovat, byl Moravcův výkon kladně ceněn. Jeho : "...stačí pane redaktore, nejsme u zubaře", mě u vaření příjemně rozesmálo. Brutálně oranžově stylizovaná paní ministryně mě naopak neskutečně iritovala a nedivila bych se, kdyby i ostatní přítomné, pochechtávání si dle mého zasloužila. Pokud jde o Partii na Primě - pokud dámy nejsou krá*vy a pobraly slušnost a šarm, pak je každá slušná debata s nimi, oproti hádání a předvádění se všech chlapů, balzám.
březen 05, 2019 09:17
... : NČ
Pokud jsou dámy krávy, tak to nejsou dámy. Bohužel - dámama čt nedisponuje.
Nerozumím, o čem píšeš ve zmínce o besedě. Tuhle neděli se nejednalo o ministryni oranžovou, nýbrž ANOvou.Jediný, co mi z "debaty" utkvělo, že oba mají na systém zdravotního pojištění svůj zaručenej recept, při kterym finančeně velmi vydělají jak podnikatelé, tak pracující, tak důchodci, tak zdravotní pojišťovny a ještě státní kasa vydělá asi 70 miliard. Tomu teda říkám skutečný umění, jak vyrobit z prdu kuličku. Ale to už je fakt zase o něčem jinym.
březen 05, 2019 09:37
... : Iris
NČ, tentokrát jsem zcela prvoplánově myslela jen barvu její róby, rtěnky, brejlí a nehtů - no tak možná to byla spíše červená, ale bez poukazu na příslušnost k nějaké straně. Byla "vystajlovaná" agresivně a šestákově, i se tak chovala.
březen 05, 2019 10:21
... : NČ
Tak mě teda taky žensky nezaujala. A vlastně ani tím, pro mě nepochopitelným, věčným šermováním se superhrubou mzdou a její škodlivostí. Osobně je mi úplně jedno, co mám napsáno na pytlíku, jediný, co je důležitý, co mám v pytlíku. Štvou mě tyhle věčný oblbovačky, to píšu vejš: "úplně každej na tom vydělá a ještě se v rozpočtu ušetří 70 mld.".
Ale právě TOHLE vyčítám moderátorovi, kterej, místo svých přiblblejch a nečitelnejch grafů, je tak nepřipravenej a nepohotovej, že nedokáže vyhmátnout podstatu. Že se nezeptá jednoduchou otázkou: "Odkud se teda najednou ty přebytečný prachy navíc vezmou, když uplně všichni dostanou víc, než dostávají teď?" Žeby Deus ex Machína? Prostě tápu.
březen 05, 2019 10:57
... : Iris
Nebudu ti oponovat a dokazovat, jak to přesně bylo. Obecně v těchto debatách ale komentátoři - skoro všichni - nejsou schopni téměř položit jakoukoliv otázku nebo pronést argument, jsou to rozhádané, uštěkané debaty, kde slušně a k věci mluvící politik je vyjímka. Pokud to není One man show. Občas tam je a to se mi pak poslouchá dobře, dokonce i názory z opačné strany politického spektra. Někdy by stačilo opravdu pár jednoduchých otázek a odpovědí, bez přerušování a vyskakování. A pokud jde o to vyskakování - sice máme rovnoprávnost pohlaví, ale u většiny ženských političek mi to jejich štěkání fistulí a ťukání nalepenýma nehtama do stolu vadí víc, než nějaká ta sice uštěpačná, ale vtipně pronesená poznámka moderátora. Pokud jde o ty tanečky kolem peněz, na to se cítím být málo erudovaná NČ, tápu také a mám strach, co kdo vymyslí. Jak jsem už psala, moje stará maminka, jakkoliv má pět pohromadě, ta si myslí, že případný propad financí, jednoduše zatáhne premiér dle potřeby velkoryse ze svého. Proto ho přece lidé zvolili - že umí s penězma a má je...
březen 05, 2019 11:11
... : NČ
No přece ale votode. Že nejsi erudovaná, což ani já samozřejmě nejsem, ale právě pro nás, neerudovaný, mají tyhle pořady bejt! Erudovaní, ti ať si to vyřizujou na místech neveřejnejch, k tomu určenejch, a pak ať přijdou s jasnejma a srozumitelnejma závěrama.
Je mi jasný, že následující mou větu tvrdě odmítneš, ale jsem přesvědčenej, že právě v tomhle, aspoň pro mě, je Soukup mnohem kvalitnějším moderátorem. Je to pro mě důležitější, než hodnocení jeho pohybů rukama.
Babiš je též dobrej šoumen, ale že by bohatejm bral a chudejm dával, toho bohdá nebude! A tak i za návštěvu Čapáka budeme muset nějakou pětku obětovat (já se zřejmě bez Čapáka v klidu obejdu).
Co mě ale hodně votrávilo, že za návštěvu Nár. muzea musíš vypláznout 250,- Kč, plus ještě kilo, když chceš mrknout do kopule. Takže se bez toho taky obejdu, ovšem, na rozdíl od Čapáka, mě to krapet mrzí. Ale snad až tak o nic zase nepřijdu, verlybu ani mamuta prej ještě neinstalovali, a kdoví, jestli vůbec někdy....

březen 05, 2019 12:02
... : Iris
No jo, no. Nějakou cílovou skupinu určitě i tyhle diskuse mají. Bohužel - za mně bohužel - jiní dovedou mluvit srozumitelněji.
V tom muzeu se vždycky takhle platilo? Rozumím tomu tak, že nejde ještě o plnohodnotné vstupné na prohlídku nějakého okruhu, anobrž je to cena za vstup do muzea jen tak na kouknutí, protože je to nově udělané?
březen 05, 2019 13:46
... : NČ
O ceně jsem ráno jen z rádia zaslechl krátkou zprávu, víc nevím. Chodil jsem tam občas s babičkou, coby klouček, pak několikrát se svejma dětma. Pokud si pamatuju, neplatilo se tam nikdy. Ale s jistotou to už nevím. Jestli jo, tak nějakej pakatýlek.
Ostatní jsme už probrali, nemá smysl, vzájemně přesvědčovat přesvědčený.
březen 05, 2019 15:11
... : Iris
Když jsem byla naposledy v Praze zrovna blízko u muzea, odradila mě šíleně dlouhá fronta - možná ale, že to zrovna bylo v ten den zadarmo.
Jasně, vše bylo řečeno, tak se měj smilies/smiley.gif
březen 05, 2019 15:28
... : NČ
Z dnešního M. Macka (mluví mi z duše, byť jsem viděl sotva 20 minut)
--------------------------
Martin Pinc na facebooku:
Můj milý tchán, profesor českého jazyk a literatury Miloš Hoznauer, autor úspěšných knih jako Stařec na čekané nebo Lodní kufr, po shlédnutí několika epizod seriálu Most! vyjádřil své znechucení z jeho úrovně následujícím způsobem (při diktování se předem omluvil, že poprvé v životě použil v psaném textu vulgární slova):
Kauza Most
Most! Zase jedno velké vítězství pokleslé kultury! Miliony naslouchají zpotvořenému jazyku, pozorně sledují polejvání zbitých benzínem a jejich strach ze zapálené cigarety. Pozorují orální sex – jak prožívají předkládané sociální problémy, nevím, ale určitě musí mít radost z toho, že z Chánova se brzy stane vzorné sídliště. To nám prozradili v pořadu 168 hodin (3. března), kdy nás ujistili, že ve dne už se tam návštěvníci nemusí bát.
Teď autobusy přivážejí k proslavené putyce stovky kulturně vyspělých turistů, kteří se v ní posilní a vyrazí na prohlídku města, o které by dříve ani nezavadili. Blahoslavený seriál! A kurva, proč by se do piči nemohly natáčet další díly týhle píčoviny! Sledovanost bude ještě o pár statisíců vyšší. Musím se ale přiznat, že jedna scéna seriálu mě nadchla. Mohla by vstoupit do dějin filmu jako třeba Chaplinovy tkaničky, nebo kočárek na Potěmkinových schodech v Oděse:
Pronásledovaného porazí popelářské auto. Jeden z pronásledovatelů do něj dloubne botou a nařídí řidiči:
„Naložit a do Duchcova“!
Řidič se ptá: „Do spalovny“?
„Ne, vole, vysyp ho před nemocnicí a ujeď“!
Daleko horší je ale hodnocení tohoto nevšedního díla v magazínu Lidových novin. Cituji:
„Stoprocentně je jistá ale skutečnost, že se po dlouhé době dostal na obrazovku Čechů seriál, který má vtip, lehkost a nadsázku, ale hlavně velký společenský přesah, jenž otevírá prostor pro zlepšení stávající situace, a to nejen v Mostě.“
Bože můj! Co se to stalo s mým mozkem, že nedokáže patřičně ocenit tak kvalitní umělecké dílo! O kolik prožitků se připravuji!
březen 06, 2019 10:43
... : Iris
Ještě, že máme na všechno chytráky. Tak jen detail, přesnost nade vše: "Naložit a do Chomutova"! O Duchcově není zmínka.
Mohu sem nakopírat tucet jiných ,zcela opačných pochvalných kritik, ale to není podstatné. Báječně jsem se u seriálu bavila a komentáře lidí, kteří, ač to nepřiznají, se v něm poznali a reagují zaprdle, mi jsou k smíchu. Jiná kapitola jsou ti, kteří seriál neviděli a stále chtějí prosadit svůj názor na něj.

březen 06, 2019 10:57
... : NČ
Jo, neviděl jsem a odsuzuju. To máš recht. Ale chtěl jsem vidět, když už se o tom mluví. Fakt jsem chtěl. Vydržel jsem těch asi 20 minut. Já to mám tak se vším. Když mě nechytne kniha na prvních deseti stránkách, tak dál nečtu. Film, kde by podstatnou roli hrála Stašová nebo, kristepane, příšera Tomicová, bych ani koukat nezačal. Uplně stejně, jako třeba bych vůbec nezapnul Bábu od ledu, kde mi úplně stačily asi dvě fotky. Tady mi hned od první zmínky o Mostu taky stačily dvě fotky! I tak jsem to ale zkusil. Nešlo to. Nesnažím se předchozím příspěvkem prosadit svůj názor, jen dávám k dispozici názor, opačnej k chvalozpěvum.
březen 06, 2019 12:07
... : Iris
Protichůdný názor beru jen od toho, kdo viděl. Tohle je jen zarputilé oponování za každou cenu. Nejít s davem. Ale i oponentů Mostu jsou velké spousty, takže nic originálního.
NČ, tak se na ten Most! vykašli, uchovej si zdraví a svěžího ducha do dalších dnů smilies/smiley.gif
březen 06, 2019 12:18
... : NČ
Kdybych to nemusel platit, nestálo by mi to ani za vykašlání, bylo by mi to naprosto ukradený.
Jo, a tohle, co jsem poslal v 10:43, není zarputilý oponování někoho, kdo to neviděl.
No nic. Jistě už dramaturgie čt chystá další seriál, např: "Bača na salaši, aneb ze života zoofila", kde humorným způsobem a bombovejma hláškama zcela změní dosavadní stereotypní negativní většinovej postoj k další menšině.
březen 06, 2019 13:00
... : Iris
Ok, tak jo.
březen 06, 2019 14:16
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]