O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

NA RANDE S RUKAVICÍ PDF Tisk E-mail
Středa, 24 květen 2017
Přejít na obsah
NA RANDE S RUKAVICÍ
Strana 2
Strana 3

 

 

 

 

Ne, my chceme být klamáni a nepřejeme si informace o holčičích problémech s tou věcí, tam pod kalhotkama. Protože ta, kterou prvně nešikovně líbáme (povídejte mi o prvním polibku dvou mladých brýláčů!) a lovíme pod blůzkou, je přeci ONA! Naše princezna čistá a voňavá. Květ krásy a mírné cudnosti (tedy pokud to holka s těma drahotama nepřehání, že?!). A když už nakonec dojde k tomu, jak říkal Jiří Grossmann, že je „ruka v nohávě“, hledáme tam středobod našeho světa. A ne problémy. Neboť již v době komunismu jsme věděli, že gynekolog je potměšilý intelektuál, který hledá problémy v místě, kde náš pracující lid hledá jen radost a potěšení.

 

Nemyslím si, že je naše mládež zvrhlá a přesycená sexem. Jak do nás hučí kdejaký takzvaný „pamětník“. Ba spíše naopak. Okolnosti ji vedou směrem, který jsme neznali. A který ruší závoj tajemna. Pár hanbatých fotek jsme si kdysi prohlíželi za školou, zatímco dneska naše mládež, na internetu daleko zběhlejší než my, viděla už tolik „frnd“ a sexuálních poloh, že za našeho věku by z toho byl mírně rozhozen i zkušený gynekolog.

 

Ale ono se to nemá moc přehánět. V jednom americkém filmu byl přistižen mladý adolescent, jak si prohlíží hanbatý magazín, a to na stránce, kde byl barevný, širokoúhlý a detailní záběr té věci. No však víte. Otec zabavil časopis a po prozkoumání onoho záběru, když otočil stránkou časopisu nahoru a dolů, prohlásil: „ Mně to nejvíc ze všeho připomíná obrázek nějaké jihoamerické masožravé rostliny!“

 

Někdy je totiž informací až moc. Už dávno si lidé všimli, že dáma zahalená do průsvitného šifonu je daleko dráždivějším než nějaká taková rozcapená s kolenama od sebe. A aby každý muž mohl toužit po ní, tedy Ní jako osobě a Ní jako „podkalhotkové“ té oné , musí mít a nutně potřebuje ideály.

 

Největším ničitelem mužských ideálů, a tím i „chuti“, jsou dneska reklamní spoty v televizi. Začalo to nenápadně vložkami s křidélky, které jsou tak úžasné, že je požadoval zakoupit od tatínka šestiletý chlapeček s odůvodněním, že v televizi říkali, že když je má ta paní, tak je lehké a báječné jezdit na kole, hrát volejbal a cvičit na bradlech. Což on moc neumí. A s „křidélky“ by to určitě šlo báááječně!

 

Na to, že červená je v reklamách modrá z estetických důvodů, si i mladí muži zvyknou. Ovšem aby nějaká dáma, „když má své dny“, neprotekla, takže prý musí spát zavěšená pod koleny na hrazdě hlavou dolů, pokud nemá vložky ABCD, to se těžko vysvětluje. O protečení každý ženatý muž ví, ale že by se přitom jeho žena usmívala a že by to byl bezva námět na ukázky v televizi, zvláště v reklamních přestávkách při fotbale anebo hokeji, o tom už není žádný chlap přesvědčen. Kurnik, co mu je do toho, když jeho mužstvo prohrává 2:1!

 

A že by většinu televizních divaček těchto sportů byly právě menstruující ženy, o tom bych si dovolil pochybovat. Jediné, co já vím přesně třeba o tamponech, které doporučuje ta gynekoložka, je, že vnučka naší kamarádky na otázku, jaké to je, když je používá, pravila, že má pocit, jako když „HO“ tam celou noc má.

 



 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]