O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JAK JSEM MIMODĚK PŘISPĚL K NEZVOLENÍ HILLLARY PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 15 září 2016
Jako každej jinej den jsem i dneska ráno vyrazil do Tesca pro deset kozlů a pár rohlíků k snídani. Běžná rutina, nic zajímavýho. Ale dneska mě u východu oslovila jakási dáma: "Máte na mě pár minut čas?" Jasně že jsem měl čas. Coby důchodce se někdy nudim i celý dny, i když, na druhou stranu - já se nudím docela rád. Dáma měla v ruce tablet, mluvila česky, ale tak nějak nečesky měkce a začala se vyptávat: "Kolik je vám let?" Řekl jsem, že 68, ona si to beze slova poznačila.

 

 

 

 


 

To mě teda votrávilo, tak jsem jí řekl, že správně mi teď měla říct, že na ten věk rozhodně nevypadám. Řekla mi teda, že na ten věk rozhodně nevypadám, což mě od ní velmi potěšilo. A další otázky se jen sypaly: "Pracujete, pracoval jste, a v jakém oboru? Jaký máte měsíční příjem? Chodíte sem nakupovat často? Jak často? Můžu se podívat, co jste nakoupil? Jste s prodejnou spokojen? Platíte hotově nebo kartou?“ .... Odpovídal jsem poctivě, vše po pravdě a ona jak zběsilá zapisovala (spíš teda tabletovala).

No dobrý. Pokecal jsem si s obstojnou babou, proč ne?

 

Jenže pak doma šok!!!! Otevřu internet a tam hned na první straně jakejsi Jefim naléhavě varuje občany, že všude v česku řáděj hordy Putinovejch špiónů a jejich současnym úkolem je zdiskreditovat Hillary a ušlapat cestičku ke zvolení Donaldovi (jak to chtějí prostřednictvím Čechů udělat, to Jefim neřekl, ale že je to vážný)!!!!

 

A začalo mi to docházet: ta baba v Tescu! Ten její měkkej přízvuk, ten tablet, kterej jistě měla online propojenej přímo do Putinova superpočítače a moje informace, tak bezelstně předaný špiónce, a který teď Putin bezostyšně použije k zostuzení Hillary. Co když zrovna tohle moje, zdánlivě nevinný interview, rozhodne prezidentský volby v USA?

 

 

(Naštěstí zase až tak velký výčitky nemám, mým favoritem je Donald už dávno. Ostatně i jedna Monica s pokecanejma kalhotkama a s ní i celej svět ví, že Hillary nebyla favoritkou dokonce ani Billovou.)

 

 

ENČÉ

 

 

Komentáře (162)add feed
mimo mísu.... : Nona
Ptá se jeden somálec druhého: "Tak co, jak bylo na dovolené?" "Ale, ani se neptej.... Jel jsem do Lybie k moři. Sotva jsem do něho vlezl, už mě tahali z moře a unesli do Itálie!"
září 15, 2016 21:37
NČ, : Nona
Hillary je prý taky mimo mísu a vystupuje místo ní dvojnice.... imitace, jak říkal Vlasta Burian smilies/shocked.gif
září 15, 2016 21:40
No hrůza. : Pepa
Má prý dvojnici, ale dnes na CBC se prý ukecli a okamžitě bylo přerušeno vysílání, protože sdělili národu, že to má Hillary za sebou. Je-li to pravda, či to byl někoho vtípek se dozvíme. Komentátoři zpráv, čtou zprávy z velké obrazovky před sebou, jestli jim tam někdo mezi ty správy šoupnul tento "žertík" tak to přepískl.
Jestli šla do pekla či nebe neřekli.
září 15, 2016 23:08
tak jak tak na to koukám, Amerika taky nemá zrovna moc na výběr... : d@niela

Pamatujete se na ty naše minulé "pestrobarevné" volby?
Někde jsem slyšela, že bohužel ti, co by tam byli dobří, ti se ukecat k tomu nedají (a lidé je neznají, neboť všude nehlásají svou úžasnost), a ti, co se rádi na špici vidí, ti zas nejsou to pravé ořechové.
Ach jo.

Tak jsem přemýšlela, která země má opravdu kvalitního představitele. Jaký by byl váš typ?
září 16, 2016 09:03
Nono nojo. : *NČ*
Ale co když dvojnice byla právě ta, která s sebou tuhle málem švihla o zem?
Stejně, jako nikdy nikdo nerozeznal, kterej je arcivévoda Ferdinand a kterej je Nývlt.... Kterej je Franc Josef a kterej je Macháně.
V tom pak, aby se prase vyznalo.
září 16, 2016 09:30
Která země má opravdu kvalitního představitele? : *NČ*
V tom my, Putlerovci, máme uplně jasno.
září 16, 2016 09:34
Dani, : *deeres*
typy by byly, ale člověk je holt takovej prevít, že moc a peníze ho korumpujou. A ti, co by i chtěli dostát tomu, co původně hlásali, tak toho ti prevíti převálcujou, už jenom proto, že jich je většina.
A, že Clintonová po pár dnech, při zápalu plic, nastoupí v plné síle do své prezidentské kampaně, tak tomu uvěří jenom blázen. Weby jsou toho, že je po smrti plné. Nejspíš to pravda není a jsou to jenom zbožné kecy, jak by si lidé přáli, aby ta další krvavá lady, co už dopředu chřestí zbraněmi, volby nevyhrála.
Je opravdu Clintonová mrtvá, dementní, vážně nemocná? To nevím.
Ale podle snímků jsem přesvědčena, že osoba, která vyšla 11.9. z bytu dcery Clintonové, byl někdo jiný. Podívejte se sami:
https://www.superstation95.com/index.php/world/1996
Sorry, on to asi bude proputinovský web a ta videa, tak to jsou nejspíš hoaxy. Ti putinovci, to jsou ale podšívky.
září 16, 2016 09:38
..... : Nona
Mně je sympatický Viktor Orbán...... a v Rakousku doufám, že se k funkci dostane Norbert Hofer.... smilies/grin.gif
září 16, 2016 09:52
A Donald? : Michal
Podle toho co o něm vím tak je to velkohubej vůl kterej uráží kdekoho. Svými sliby jak uzavře hranici s Mexikem ztratí spoustu Mexičanů, možných voličů, ztratí černé, protože taky kecá do nich.
No a Clintonka? Ta přece snad taky ne. Tak kdo?
A zase se bude volit menší zlo, jen nevím kdo to menší zlo je.
září 16, 2016 10:42
Votom to je, Deer: "... osoba, která vyšla 11.9. z bytu dcery Clintonové...." : *NČ*
ale víš, kdo byla osoba, která tam vešla? Např. já jsem nikdy živou Hill neviděl. Tak jak to mám kurnik vědět?
84% američanů nevěří, že mrakodrapy byly zbouraný letadlama, protože to je technicky vyloučený. A tak furt dokola.
Svět je šalba a klam. I ty seš šalba a klam, i já jsem šalba a klam....
září 16, 2016 10:51
NČ,Danielka a ostatní..... : doktor
Hahahahaha,dnes jsem si na naší Kudlance připadal jak za strejch časů v Dikobraze před volbama.....!
září 16, 2016 14:02
pokud je mi známo, : toulavej
Mexický a černoši v Americe pokud volí, tak jedině Demokraty, kteří jim zajišťují podpory, takže o ty by Trump přišel tak jako tak i kdyby na ně neupozorňoval, co jsou zač.

A pokud jde o Dvojčata, ta v NYC nikdy nestála - nebo je někdo tady viděl na vlastní oči? - stejně jako člověk nikdy nebyl na Měsíci. Všechno jenom virtuální realita, filmový triky. A vesmír je starej maximálně 7000 let, jestli ne míň. I když se o tom moc nemluví, je to naprosto zřejmý každýmu, kdo má všech pět pohromadě . . .
září 16, 2016 15:32
7000 let, to je přeci docela dost, : *NČ*
když si vezmu, že máme teprve 2016 novýho letopočtu. A třeba, co se všechno událo a změnilo za posledních 1000 let. Třeba takovej Sv. Václav by dneska byl starej teprve něco málo přes 1000 let (mimochodem, on ten Vašek prej byl pěknej kolaborant a jeho brácha Boleslav prokázal Čechum moc dobrej skutek. Ale nevim, neznal jsem ani jednoho). Tak třeba je těch 7000 let dobrej odhad. Nebo není - kdo ví? Já nevim.
Dvojčata taky nevim, taky jen z doslechu. Ale jestli se 84% američanů domnívá kraviny, tak to teda musej ti američani bejt pěkní blbci (tim by se dost věcí vysvětlovalo). Ale nevim.
Jediný, co vim, je, jak vždycky moudře a mnohoznačně řikal jeden muj kamarád "nejhorší je, když se neví..."
září 16, 2016 16:46
... : Mikin1
No, pokud se kvalitniho predstavitele tyce, neni potreba chodit daleko. Takoveho maji v osobe prezidenta napriklad bratia Slovaci. Nebo z pohledu z Kanady (i kdyz s jistymi vyhradami) our American brothers.
Ani nas ministersky predseda mlady Trudeau si nevede spatne, i kdyz me osobne byl blizsi jeho konzervativni predchudce S. Harper. Vzpominam si na jeho osobni setkani s Putinem, kdy Stephen rekl: "ruku vam nejspis podat musim, ale vypadnete z Ukrajiny". Odpovedi mu bylo jen zmatene kvokani diktatorovo. smilies/smiley.gif
Ohledne neomaleneho burana Donalda Trumpa naprosto souhlasim s Michalem. Je videt, ze v te zemi Michal hezky dlouho zil a vi, o cem mluvi. Znam hezkych par republikanu, kteri budou se skripanim zubu radeji volit jeho oponentku.
Clintonka nema zadne velke charisma, ale ma alespon zkusenosti a je to slusna zenska. Myslim ze prisel cas na prvni prezidentku a ze si nepovede spatne. Ty nesmysly o jeji smrti neodvysilala kanadska CBC (jak mylne uvedl Pepa), ale lokalni televizni stanice v New Yorku. Jsou spolecne s povestmi o jeji dvojnici asi tak verohodne, jako konspiracni teorie o "nepristani na Mesici" nebo o udajnem "odstrelu" dvojcat. (I tech 84% co udava NČ je nesmysl).
Na zapal plic se kdysi vetsinou umiralo, dnes se da zpravidla pomerne rychle vylecit antibiotiky.
Coz je, jak se tak koukam, pro nektere jedince spatna zprava.

září 16, 2016 19:43
... : bb2
toulavej :-)
září 16, 2016 20:23
... : *deeres*
Nejenom USA nemá na výběr. Už jsem tu psala o tom jak náš ministerský předseda velkomyslně odmávnul vyjímku,kterou vyjednal exprezident Klaus z Lisabonské smlouvy, týkající se Benešových dekretů. Hned na to náš ministr kultury odjel kamarádit se s bývalými Sudeťáky. A teď nově prezident Zeman se sešel s horkým kandidátem na rakouského prezidenta. Nejenom, že Norbert Hofer je silně proti Temelínu, ale za pozornost stojí něco jiného.
Návštěva Prahy, o niž požádal Hofer, je pikantní z mnoha důvodů. Hofer totiž kandiduje za stranu, která dlouhodobě prosazuje zrušení Benešových dekretů. Rodina předsedy Svobodných Heinze Christiana Stracheho pochází z Liberce a byla po válce z Čech odsunuta. Strache se mnohokrát vyslovil, aby Rakousko oficiálně jednalo s Českem o zrušení dekretů. "Jít za tím by byl akt politické hygieny a ukázka morálky a pevného postoje," prohlásil předseda FPÖ.

Vůbec nechci domýšlet, jaké by to mohlo mít další pokračování, napadají mne hned dva scénáře, jeden lepší, než druhý. Ještě, že tam nikde nebydlím.
Zrovna tak, jako my při volbě prezidenta jsme stáli před rozhodnutím volit ze dvou variant, jednou blbou a druhou ještě blbější. Tak stejné to teď mají v USA a i v tom Rakousku.

září 16, 2016 21:16
Epitaf. : Sidon
I zželelo se Daniele ubohého dítka a doménu svou mu odkryla,
v hlavě však zůstala jí výtka, zda opět nevytane úkaz, že tím chybila.
smilies/smiley.gif
září 16, 2016 22:53
... : Mikin1
Daniela zajisté nechybí,
pokud žluč ti znovu nevzkypí.
září 17, 2016 01:10
Sidone, Mikine : bb2
Hezký, moc hezký :-) jen tak dál.
Navrhuji Daniele uzákonit zde povinnost rejpat bez sprosťáren a pouze ve verších, jinak adios amigos!
září 17, 2016 08:41
Sidone, Mikine : bb2
Hezký, moc hezký :-) jen tak dál.
Navrhuji Daniele uzákonit zde povinnost rejpat bez sprosťáren a pouze ve verších, jinak adios amigos!
září 17, 2016 08:41
komentář pro dvě osoby : bb2
se sám zdvojuje, aby nikdo nebyl ošizen na lidských právech.. ;-)
září 17, 2016 08:46
pro bb2 a Sidona : Mikin1
Zemrela Pravda (tiskovy organ UV KSSS) a do hrobu dana, siroty po ni zustaly.
I prichazely kazdickeho rana a maticku svou hledaly.
Zzelelo se matce milych ditek a duse jeji se vratila
i vtelila se v stalinisticky kvitek a internet zaneradila.
Poznaly deti maticku po dechu, poznaly ji a plesaly
a hitlerovsky kvitek majic v nem utechu, Parlamentnimi listy nazvaly. smilies/wink.gif
září 17, 2016 08:55
"Julian Assange do Ameriky vzkazuje: „Hillary, je po všem. : *NČ*
Říjnové překvapení bude největším leakem všech dob.“ V rozhovoru pro média Assange prohlásil, že má v rukávu e-mail, který pošle Clintonovou za mříže."
září 17, 2016 09:50
Já se vobrovsky těším na vítězství Trumpa ve volbách. : Krakonoš
Ne proto, že by se mi ten pán nějak moc líbil. Ale pro ten pohled na protažený xichty mejch spoluvovčanů, který si z nějakýho mně nepochopitelnýho důvodu myslej, že tenhle pán si padne s Putinem kolem krku, patrně prodá americkej jadernej arzenál do šrotu, rozpustí NATO a vojáky U.S. Army pošle na zaslouženej vodpočinek. Až ty moji milovaný spoluvovčani uviděj, že Amerika si dál jede (plus/mínus) to svý, protože jí nic moc jinýho nezbejvá, jestli nechce spáchat sebevraždu, a protože vo jejím směřování fakt nerozhoduje jedna vosoba. Ať už si vo Trumpovi myslím, co chci, jedno vím jistě - nejni idiot. A ví moc dobře, co chce volič slyšet. A taky je mu jasný, co je volební kampaň a co reálná politika. Však von už současnej president vyvolal davový šílenství na téma "změna přichází", dokonce si ho hladili po hlavě, změna se ale jaksi zapomněla někde mezi smetím z povolebních voslav. Kdopak si pohladí Donalda, až přijede do Prahy? smilies/wink.gif
P.S. A mezi náma - Hillary je hodně slabej soupeř. A je hlavně úplně fuk, jestli ji Asánž pošle třeba do horoucích pekel.
Škoda jen, že tak velká země neumí najít lepší kandidáty. To už byla lepší i ta naše první přímá...
září 17, 2016 12:16
Tak se vobrovsky těš. Nevim sice proč, to je ale jen tvoje věc. : *NČ*
Jistě máš pravdu v tom, že přílišný změny se dít nebudou. To ani nemůžou. I americkej prezident (prej nejmocnější člověk na světě ... cha cha) je jen loutka. Ale docela věřím moudrý státnický prozíravosti Vladimíra Vladimíroviče; ten by ho nepodporoval jen tak pro nic za nic.

A přeci aspoň něco pro mý vlastní potěšení. Tak třeba já se těšim, byť ne přímo vobrovsky, to spíš škodolibě, až vocaď vypráská drzýho gaye Schapira. Nebo až se zbaví Madly...
Tak to jsou takový moje malý, skromný, škodlibý potěšeníčka, jistě nedosahující tvýho vobrovskýho potěšení.
září 17, 2016 13:13
... : Mikin1
Na to nadseni po zvoleni Velkeho cerneho otce ve Washingtonu (jak by ho nazval Vinnetou) si pamatuji take. Jeden velice skaredy pan se tehdy dokonce chystal prestat vydavat jeden velice skaredy webik v domneni ze jest zcela vyhrano, neokonzervativci ze jsou porazeni a Cerny otec ze snad bude i z Aurory strilet. Lec nestalo se..... smilies/angry.gif
Takze souhlasim s tim co pise Krakonos. Trump to dnes hraje na nejprostejsi city tech nejprostejsich spoluobcanu, ovsem pokud fakt vyhraje, budou mu radit lide kteri vi o politice podstatne vic nez on a bude jako kazdy prezident pod kontrolou Kongresu, Senatu a medii.
A Vladimir Vladimirovic se bude ve sve moudre statnicke proziravosti i nadale bit v zoufalstvi do hlavy nad tim, ze v dobach kdy mu bezpracne plynuly obrovske zisky z ropy a plynu misto zbrojeni radeji neinvestoval do nejruznejsich odvetvi ekonomiky a do infrastruktury.
září 17, 2016 15:01
po Baruch ibn-Baruch al-Husseini al-Obalamiya, Baraka Hussein Abu Oumamovi : vlk
může být už jen těžko na mezinárodním poli hůře, leda by vyhrála madam Clinton!
To by nastal ve vývozu svobody a demokracie fičák ...
září 18, 2016 16:15
To je jasný každýmu myslícímu člověku, Vlku. : *NČ*
Ale furt jsme nevyřešili, jestli Hillary je Hillary, nebo Nývlt.
září 18, 2016 18:21
Když teda poezie, tak proč ne? : Sidon
Každý, kdo čte si denně PARLAMENTNÍ LISTY,
má jistě dobrý přehled a je si taky jistý,
že tamnější zprávy, mají základ pravý.

Ryzí pravdu umí taky dout
skvělý Hájkův PROTIPROUD.
Jeho články jsou vždy pro LIDI
jenom chabý mozek tohle nevidí.

PRVNÍ ZPRÁVY jdou jim po boku,
neuvádí slovní průjmy poskoků.
Mají, pravda, plno překlepů,
možná, že to někdo píše poslepu.
Porozumnět dá se tomu lehce,
pokud nemáš zmatek ve své lebce.

Další stránky, snažící se pravdu sdělit,
musí mnohdy darebákům čelit,
(bandě zaprodaných jelit),
jež by za jidášskou částku
prodali i vlastní matku.

Proto - do každé rodiny - SVOBODNÉ NOVINY!
Chceš-li vědět pravdu hned, otevři si - AERONET!
Každý, kdo snad není chorý, čte si články na - IN-STORY!

A ještě několik citací od našeho reformátora - Mistra Jana o pravdě:

Protož, věrný křesťane, hledaj pravdy, slyš pravdu, uč sě pravdě, miluj pravdu, prav pravdu, drž pravdu, braň pravdy až do smrti: neboť pravda tě vysvobodí od hřiecha, od ďábla, od smrti dušě a konečně od smrti věčné, jenž jest odlúčenie věčné od milosti Božie... ]
Nemůže-li pravda býti projevena bez pohoršení, lépe je přijmouti pohoršení, nežli pustiti pravdu.
Nemohu-li já pravdy osvoboditi ve všem, aspoň nechci býti nepřítelem pravdy.
Pravda je jen to, co jest dobrem všech.
Zlořečný je ten, kdo pro skývu chleba opustí pravdu.
Kdo mluví pravdu, hlavu si rozbíjí.



smilies/cool.gif
září 18, 2016 20:11
Jeste Sidone zapomnel jsi na Sputnik, ktery cist muze jen sudokopytnik. : Mikin1
Mistra Jena nech odpocivat v pokoji,
ten proruskou spinu vyklopil by na hnoji.
Prolhane ruske castusky,
dobre jsou pro negramotne babushky.
Ve svobodnem svete kagebakovu zvastu,
verit muze jen muzik oddany chlastu.
smilies/smiley.gif
září 19, 2016 01:07
a jeste ze sveta vedy a techniky : Mikin1
Hájek, balvan bludny,
dle ktereho American na Mesici nebyl,
muzi ucenymi zvan jest jednoduse - debil.
září 19, 2016 01:48
Pejsek. : Sidon
povím vám povím pohádku,
jak pes přeskočil hromádku.
Když hromádku přeskočil,
do louže se namočil.
Teď se třese, víme proč,
louže byla kravská moč.
Pejsek celý udýchaný
cáká parfém na vše strany,
dokonce i ve spánku
zamořuje Kudlanku.

smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
září 19, 2016 03:33
Ještě : Sidon
jeden citát, autor je francouzský básník Auguste Marseille Berthélemy-

Hlupák nikdy nemyslí jinak

smilies/cool.gif
září 19, 2016 03:36
To je O.K. Sidone : Mikin1
Zijeme ve svobodne spolecnosti a muzeme se svobodne rozhodnout, cemu verit.
Ja porad jeste hledam. Hledam v mediich demokratickeho sveta a ver me, ze je to dlouha a obtizna cesta. Protoze mame diky internetu media levicova, pravicova, media vlastnena nejruznejsimi korporacemi, media verejnopravni i media ciste soukroma.
To, ze jsi uveril idiotsky jednoduche propagande financovane byvalym fizlem KGB je ciste tvuj problem. Je mi lito, ale nemohu ti pomoci.
Jen jedna vec je jista - kdyby nebylo americke zahranicni politiky kterou tak zoufale nenavidis (od invaze v Normandii, po Koreu, Vietnam, Grenadu ci vysilani Hlasu Ameriky kde jsme se mohli neco naucit), sedeli bychom oba nekde v lagru na kavalci, zrali chleba z otrub a drzeli hubu.
Takze tak - pokracuj dal s kecy o "zaprodanych jelitech" a zoufalymi vykriky o "zamorovani" Kudlanky.
Von si kazdej udela nazor sam, zejo ? smilies/wink.gif
září 19, 2016 04:38
mohu se zeptat, : vlk
kde byla ta americká zahraniční politika v roce 1938 kdy nás "západ" na stříbrném podnose naservíroval Hitlerovi?

Kde byla na jaře 1945, když poslušně čekala na demarkační linii, až si nás osvobodí Stalin?

Kde byla v roce 1948 po komunistickém převratu a při procesu s Miladou Horákovou?

Kde byla v srpnu 1968, kdy panáčkovala v OSN Brežněvovi, který nám zakázal vměšovat se i do svých vlastních záležitostí?

Jak mám chápat americkou zahraniční politiku, když jsou Saúdové spojenci a při tom jim prý zbořili WTC (tu sedmičku nepočítám, ta spadla sama strachy)

Co je TTIP vlastně jiného než ekonomické invaze? Kdo vyvolal největší ekonomické krize za posledních 100 let?

Děkuji za odpovědi, i když žádné nečekám (-:
září 19, 2016 08:44
Jak to vidim, Vlku, v krátkosti : *NČ*
Až na dotazy v posledním řádku bych odpověděl slovem, tak často používaným ve vztahu k jednání naší policie: Monitorovala.

K tý TTIP: Pokud jsou si v jakymkoliv smluvnim vztahu partneři rovnocenní, lze dosáhnout vzájemně prospěšných výsledků (proč by do toho jinak chodili, žejo). Takže vzhledem k tomu, že za Evropu vyjednává bruselská byrokracie v Makrelou nařízenym poníženym předklonu před USA, nelze od TTIP čekat nic dobrýho.
září 19, 2016 09:50
To děláš dobře Václave, : Sidon
že žádné odpovědi nečekáš, "flašinet" přece mele pořád dokola to samý, nic jinýho neumí, takže i kdyby ses jich dočkal, tak Tě ničím nepřekvapí, bude to pořád stejná "melodie". Slepá víra bývá tou nejsilněší, podobná té, jakou mají slimáci. Třeba za nějaký čas vyhnije. A jestli, tak to bude trvat pěkně dlouho.


smilies/sad.gif
září 19, 2016 10:01
ENČÉ, : Sidon
o té smlouvě řekl jeden slovenský ekonom, že je to asi tak, jako když zavřeš tygra s ovci do klece. Oba pak prý mají stejnou šanci jeden druhého sežrat. Myslím, že líp to popsat nejde.

smilies/smiley.gif
září 19, 2016 10:12
ono si někteří dost pletou ty dva pojmy, svobodu a demokracii (mají to tupě naučené a jen papouškují) : vlk
co je svoboda a co demokracie.

Demokracie je, když dva vlci a jedno jehně hlasují, co bude k večeři.

Svoboda je, když dobře ozbrojené jehně odmítá hlasovat.

Zatím to vypadá tak, že se "demokratické" režimy rozhodly nás schlamstnout, je čas ukázat zuby a zbraně!
září 19, 2016 10:47
jednoduché odpovědi od jednoduchého : toulavej
meziválečná Americká zahraniční politika byla izolacionistická, jak známo. Ve všem si vystačila sama a lidi neměli důvod a nechtěli si pálit prsty kvůli cizím lidem za oceánem kvůli cizím problémům. Takže tím „Západem“ byly jen státy Západní Evropy.

Na jaře 1945 Amerika poslušně čekala na demarkační čáře, až si nás osvobodí Stalin, protože mezi partnery je SLUŠNOST a SERIOZNÍ dodržovat dohody.

Když u nás v únoru 1948 bolševik udělal převrat, byla to vnitřní věc státu v rámci politického boje, do kterého neměla Amerika žádné právo zasahovat, protože neměla se samostatným Československem žádnou smlouvu o jakékoliv pomoci a taky ji o pomoc žádný představitel státu nepožádal. Navíc v Postupimi si vítězné mocnosti dohodly sféry vlivu a Československo patřilo do sféry Sovětského svazu, kam neměla Amerika právo zasahovat, protože dohody se dodržují. A o tom, že zůstalo ČSR pod vlivem SSSR se rozhodlo v roce 1946 ve volbách, kdy se DOBROVOLNĚ voliči rozhodli většinově hlasovat pro levici, takže zvítězila KSČ a předsedou vlády se stal Gottwald. I proces s Miladou Horákovou byla vnitřní záležitost ČSR, kterou nemohla Amerika nijak ovlivnit.

Srpen ´68 je to samé pořád dokola, vylepšené o to, že ČSSR bylo navíc členem Varšavské smlouvy, tedy oficiálně NEPŘÍTEL Ameriky, tak je hloupé se ptát na pomoc, když ho okupovaly za Železnou oponou jeho spřátelené státy z Varšavské smlouvy, která byla namířena proti Americe a Západu.

Pokud jsou Saudové spojenci Ameriky, tak je to především vládnoucí rod Saudů. Ale královská rodina nemůže zodpovídat za každého z 26 milionů obyvatel jejich země, to snad pochopí každý.

TTIP je hospodářská dohoda a ta se uzavírá, pokud z ní mají všechny smluvní strany dostatečné výhody a nedůležité nevýhody, aby byla prospěšná. Invaze je vynucení si něčeho, dohoda je dobrovolné vyjednávání. EU je zatím dostatečně hospodářsky silná, aby si nenechala vnutit pro ni nevyhovující podmínky. Takže je to jen na jejích zástupcích, jestli a jaké podmínky vyjedná. Je jasné, že čím je větší trh, tím je to pro jeho obyvatele výhodnější, větší konkurence, odpadá clo, nižší ceny služeb a zboží. Názorně je to vidět v porovnání Německo – Česko, třeba. I když je v Německu vyšší cenová hladina – nájmy, příjem, přesto je tam hodně zboží lacinější, proto tam Češi nakupují. Ale třeba i dovolené, stavba dálnic, prostě větší konkurence stlačuje ceny.

Ekonomické krize patří ke kapitalismu, tržnímu hospodářství a čím je ekonomika větší, tím je i krize větší, třeba i světová. Není vina Ameriky, že si její měnu vybral bankovní sektor jako zlatý standard a světovou rezervní měnu, protože, kdyby cizí měny nebyly navázány DOBROVOLNĚ na dolar, nemohla by se k nim přesunout ani krize v Americe. Amerika nemůže za to, že má největší nejsilnější ekonomiku a tak i největší vliv na zbytek světa. Asi tam žijí pracovití podnikaví lidé . . . :-)
září 19, 2016 17:36
Lehman Brothers : vlk
mi rozhodně jako symbol nejsilnější ekonomiky nepřipadá, jako neproduktivni spekulant s bezohlednym cílem vydělat jakkoli a na komkoli už jo.

Btw, jaky vzájemný účet ma USA a Čína?
září 19, 2016 17:52
Prtoc bych ti neodpovedel Vlku? : Mikin1
Akorat ze me to vzhledem casovemu posunu chvili trva a zvladl to za me velice dobre Toulavej. Takze jen par poznamek:
kde byli Americani? Doma byli. Anebo branili narody, ktere si to asi vic zaslouzi a ktere v roce 47 nevolily komunisty.
Nevim na co si stezujes. Dovedu si totiz docela dobre predstavit jak byste ty i tvoji kamaradi jeceli, kdyby Amerika porusila demarkacni linii, nebo vtrhla do CSSR vyhnat Breznevovy tanky a rozpoutala tak 3. Svetovou valku.
Budme radi, ze Amerika celosvetove komunisticke i nacisticke zlocince zastavila a ubranila svobodu treba na Grenade nebo v Jizni Koreji. V te jsem byl nekolikrat a ver me, ze by smerem na sever v zemi soudruha Kima nikdo z tamnich obyvatel zit nechtel.
A ze by Osama Bin Ladin a jeho Al Kaida byli spojenci Ameriky? Spojene Staty se Ladinka snazily pomoci cruise missile odstranit uz 2 roky pred 9/11.
Poslouchej, ze ty cerpas z podobnych pramenu jako Sidon? Ja se treba na ten jeho oblibeny Protiproud bludneho balvana Hajka mrknul zrovna v dobe, kdy sonda New Horizons letela kolem Pluta a vysilala vsechny ty fantasticke fotky. No a na Protiproudu psali, ze tam Amerika zadnou sondu neposlala a ze ty fotky jsou z Photoshopu. smilies/grin.gif
Peknej Photoshop..... https://www.youtube.com/watch?v=B0xkupKwjfM
Never kazde pitomosti, Vlku. Lide kteri vini Ameriku ze vseho zla i osobnich nestesti si sice pomoci tehle berlicky trochu ulehcuji zivot, ale zaroven si i kali na hlavu.
září 19, 2016 18:47
... : Mikin1
Kdo se bavi o Lehman Brothers, Vlku? Radeji se podivej na GDP tebou zminenych zemi. Vzhledem k poctu obyvatel je to pro Cinu i Rusko pekna ostuda...... smilies/wink.gif
září 19, 2016 19:02
toulavej, : bb2
to je marný :-) to, co píšeš, jsem za těch necelých deset let, kdy se tu potkáváme a čteme, vstřebala i já, notoricky nezajímající se. A stejně se tu příště zase všechno pořád dokola.

září 19, 2016 22:35
... : bb2
*se tu příště semele zase všechno pořád dokola
září 19, 2016 22:49
bb2 : Jiri Bilina
nojo, ale sranda musi bejt.
Me na Vlkovych otazkach zaujala stara taktika techhle lidi, podle ktere kdyz Amerika neco udela tak je to spatne, ale kdyz nic neudela, je to taky spatne.
Nekomu se halt nezavdecis. smilies/tongue.gif
září 19, 2016 23:15
Samozvaný hegemon : vlk
by měl mít nejen svaly, ale i rozum, což je v tomto případě USA bohužel jen nereálné přání.
září 20, 2016 08:26
vzájemný účet mezi USA a Čínou : toulavej
v současnosti vlastní Čína dluhopisy americké vlády v hodnotě 1,219 bilionu USD dle
http://www.investicniweb.cz/zpravy-z-trhu/2016/9/17/cina-vlastnila-nejmene-dluhu-vlady-usa-od-2013/
To je při celkovém dluhu USA něco přes 19 bilionů USD asi 6,5% z celkového dluhu.

Ne že by na tom záleželo, ale tři čtvrtiny dluhu vlastní místní investoři a pro ně je držení státních dluhopisů přímo dar z nebe! Státní dluhopisy důvěryhodný země, jako bezpečný uložení peněz, jim totiž vydělávají mnohem víc, než jim sebere z úspor inflace. V posledních deseti letech byl například ve fondech, nakupujících dlouhodobé státní dluhopisy USA podle Morningstar výnos 5 až 7% ročně. A majitelů akcií, jako nejvýhodnější dlouhodobou investici pro uložení úspor na stáří, tu jsou desítky milionů. Navíc, v dluhu vlády, který tvoří jen dvě třetiny z celého dluhu, jsou ukryty i sociální programy pro nemajetný, takže Američané vlastně hodně dluží sami sobě, pro své blízké, chudší sousedy . . .

Podstatný ale je, že tahle ekonomika disponuje tak velkými aktivy, že by tenhle dluh mohla ihned kdykoliv splatit, pokud by to pro ni bylo výhodný. Dokonce se uvádí odhadem až desetkrát . . . Jenže, proč, když je v dnešním světě výhodný žít na dluh, pokud je úrok dostatečně nízkej nebo i zápornej!, takže ti za to, že jsi si půjčil, dokonce ještě platí a inflace je zase dostatečně vysoká, aby ho postupně umazávala? :-)

září 20, 2016 11:17
ať to proberu všechno . . . : toulavej
Spojené státy, jako jiné země, řídí lidé - se svými přednostmi i chybami. A lidé jsou omylní, ať už žijí kdekoliv. Proto očekávat neomylnost jen u Američanů je hloupé, neboť k tomu není žádný důvod. Jestliže se ocitla Amerika na vrcholu a stala se největší a tím i nejvlivnější ekonomikou, je to jenom díky pracovitosti a vzdělanosti lidí a možnostem si svobodně rozhodovat o svém životě, ale taky díky nutnosti se každý postarat sám o sebe a nespoléhat na jiné. Tu možnost mělo mnoho zemí a mnoho lidí, že ji nevyužili nebo promrhali, není vina Ameriky.

Případ Lehman Brothers jen dobře ukazuje, že podvodníci se vyskytují všude a ani sebelepší zákony v zaběhnutých ekonomikách s vyspělým právním systémem podvodům nedokáží předcházet a zabránit, jak si to naivně dodnes myslí kritici kupónové privatizace. Ti stále poukazují na podvody, které se při ní staly a na absenci doprovodných zákonů, které by tomu zabránily a dávají to za vinu Klausovi. A Lehman Brothers názorně ukazuje, že podvodníkům nezabrání v podvodech nic, ani drastické tresty v USA.
září 20, 2016 11:56
Kdo ví, Nono. A kdo skutečně ví, ten určitě nepoví : *NČ*
A třeba Bill docela přivítal výměnu starý za mladší.
září 20, 2016 13:43
kolik procent HDP USA tvoří : vlk
vojenskoprůmyslový komplex?

To číslo také jasně napovídá, proč je zahraniční politika USA taková, jaká je, proto potřebují neustále budovat obraz nepřítele, ber kde ber. Čím hůře pro zbytek světa, tím lépe pro USA (-;
září 20, 2016 13:43
... : Mikin1
Cisla si muzes Vlku najit snadno zde: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_military_expenditures
Vsimni si prosim, ze i kdyz Spojene Staty utraceji za obranu zdaleka nejvic, je to jen 3,3% jejich GDP. Coz si mohou pri velikosti sve ekonomiky a hospodarskeho rustu dovolit. Zatimco Rusko utraci 5.4%, coz si vzhledem k recesi rozhodne dovolit nemuze. 5.4% utraci i Izrael, ale ten k tomu ma vzhledem ke svym sousedum narozdil od Ruska padne duvody.
P.S. Jsi rad ze jsi dostal odpoved na vsechny sve otazky?
září 20, 2016 14:00
— Smedley Butler, Common Sence, 1935— : vlk
"Strávil jsem 33 let a 4 měsíce v aktivní vojenské službě a během té doby jsem nejvíce času trávil jako vysoce postavený ranař pro velký byznys, Wall Street a bankéře.

Jednoduše řečeno, byl jsem bandita, gangster kapitalismu. Pomáhal jsem udělat Mexiko a zejména Tampico bezpečné pro americké ropné zájmy v roce 1914. Pomohl jsem učinit z Haiti a Kuby decentní místo pro chlapce z National City Bank, aby tam vybírali výnosy.

Pomáhal jsem znásilnit půl tuctu republik ve Střední Americe ve prospěch Wall Streetu. Pomáhal jsem očistit Nikaraguu pro International Banking House of Brown Brothers v letech 1902-1912. Přinesl jsem světlo do Dominikánské republiky pro zájmy amerického cukrovarnictví v roce 1916. Pomohl jsem učinit Honduras správným místem pro americké ovocnářské společnosti v roce 1903. V Číně jsem roku 1927 pomohl vyšlapat cestu Standard Oilu, který do ní expandoval nikým neobtěžován.

Když se na to podívám zpětným pohledem, býval bych mohl Al Caponemu dát pár rad. On řádil přinejlepším ve třech okresech. Já na třech kontinentech."

Dnes je to pořád stejné ...
září 20, 2016 14:11
Jen opožděnej důvěřivej školáček z 3.A ZDŠ může věřit, že jde o humanitární projekt : *NČ*
"Mozek jako priorita výzkumu. ... Výzkum lidského mozku podpořil Barack Obama iniciativou nazvanou BRAIN (Brain Research through Advancing Innovative Neurotechnologies) Initiative. Americká vláda investuje sto miliónů dolarů ze státního rozpočtu do 10letého výzkumu zaměřeného na lepší pochopení toho, jak funguje lidský mozek..."
======================================
Dej odkaz, dej odkaz, jinak seš lhář a omluvíš sesmilies/smiley.gif
http://www.bunecnaterapie.cz/aktuality/130624-mozek-jako-priorita-vyzkumu.html
======================================
září 20, 2016 14:11
NČ : Mikin1
Co mas proti takove iniciative? Jako vzdy z toho bude nakonec tezit cely svet.
A treba to povede k vyvinuti ucinneho leku pro paranoiky. smilies/wink.gif
září 20, 2016 14:54
Mikine, výsledky takovéhoto výzkumu mozku : Eva
nebudou nikdy využity pro lidi, ale výhradně proti nim zneužity. To se děje už velmi dávno, bohužel. smilies/angry.gif
září 20, 2016 15:10
Já Evi myslim, že jako vedlejší produkt z toho možná třeba i vypadne něco užitečnýho : *NČ*
Ale je naprosto jistý(!!!) a každýmu naprosto jasný, že kvůli vedlejším produktům se do toho ty prachy necpou.
září 20, 2016 15:59
máš pravdu, NČ : toulavej
Jakýkoliv vědecký výzkum a objev MŮŽE být zneužitý proti lidem, nebo využit k prospěchu lidí. Záleží k čemu se ten, kdo vlastní výsledek, rozhodne, co bude pro něho výhodné.

Tak třeba systém GPS byl vyvinutý pro americkou armádu, která se ho vzdala ve prospěch celého lidstva, proto se dnes používají navigace třeba. A tohle zaplatil americký daňový poplatník a zadarmo používá zbytek světa. Taky různé izolační materiály, které vyvinula a zaplatila americká armáda pro raketoplány se dnes používají běžně v domácnosti na pánvích a věcech z umělých hmot pro izolaci, v chladírenském průmyslu apod. Zvládnutí štěpné reakce atomu uranu umožnilo udělat nejdřív jaderné zbraně pro armádu, ale díky tomu taky dneska mají stovky lidí v okolí Dukovan dobře placenou práci a my tam vyrábíme 20% elektřiny.
Jen díky vojenskému výzkumu pro vývoj špionážních družic v oblasti optiky se mohl vyrobit Hubbleův dalekohled za 2,8 mld dolarů, který zaplatil americký daňový poplatník a jeho objevy, pohled na počátek vzniku našeho vesmíru např., dnes využívají vědci celého světa.
Takže i výzkum mozku může lidem prospět při léčbě duševních nemocí i fyzických onemocnění mozku, úrazy, Alzheimer, schizofrenie, ale taky „vymývání mozku“ není vyloučené.

Záleží jenom na lidech, pro co se rozhodnou. Rozhodně bych nikdy netvrdil, že využití pro lidi je vyloučené, v úvahu připadá jen zneužití :-). Protože, používání GPS, letadel, pánví, Hubblea nebo jaderných reaktorů to nepotvrzuje . . . možná je lépe myslet pozitivně.
září 20, 2016 16:20
u toho GPS : vlk
by se slušelo připomenout, že v případě, že pan generál v USA usoudí, že je to potřeba, tak si naše telefony a jiné GPS zařízení už polohu nezjistí, pak zbývá Glonass nebo Beidou (kde to ale asi dopadne stejně) Jen ten Evropský Galileo se stále nějak netočí...
září 20, 2016 16:25
... : mia I
už jsem sem kdysi dávala odkaz, tak jen znovu připomínka - u těch GPS by se možná slušelo připomenout, že velkou zásluhu na vývoji měla i herečka a vynálezkyně Heda Kieslerová-Lamarr známá z erotického předválečného filmu Gustava Machatého Extáze. Původně HK vyvíjela systém pro americkou válečnou armádu, ta jej však za války nevyužila, až později, během kubánské krize. Princip se stal základem budoucích GPS.
září 20, 2016 16:40
. : toulavej
GPS je pořád americkým majetkem, Amerika se o systém stará, udržuje ho v činnosti a sama to financuje a je tak hodná, že ho dala k užívání i zbytku světa. A když je to její majetek, vyvinula ho, je asi normální, že v případě pocitu ohrožení a zneužití proti ní se postará, aby k tomu nedošlo, normální pud sebezáchovy, kterej tedy většinu vedení EU momentálně opustil, ale Ameriku naštěstí ne. Proto ti už 15 let berou na hranicích otisky prstů a fotí si tě a před nástupem do letadla v Evropě hlásíš pobyt a vystavují vízum a vedení EU to teprve navrhuje pro návštěvníky, když si jich sem bez kontroly pustilo milion a další statisíce legálně vozí od Libyjských břehů, takže se sem dostanou i bez víz :-).
září 20, 2016 16:56
Nč, nějaký hodně vedlejší výsledek možná:), : Eva
ale jen za předpokladu, že bude sloužit k větší moci či bude ekonomicky extrémně výhodný smilies/wink.gif
září 20, 2016 17:17
díky mio, to jsem nevěděl : toulavej
důkaz, že i krásný holky jsou chytrý - někdy :-). Těch šest manželů je dost vypovídajících a po padesátce jako když utne . . .
září 20, 2016 17:17
Toulavej, jistě, akorát, že všechny příklady jsou z techniky, : Eva
tedy představují "umělou inteligenci", která má své významné meze.
Ale výzkum lidského mozku, to je úplně jiná kategorie!!! Tam se lze nadíti extrémně "užitečných" výsledků.
Představ si, že by třeba zjistili, a není to nemožné, že mozek disponuje takovou mentální schopností, že je sám schopen likvidovat zcela účinně a spolehlivě jakékoliv rakovinné buňky v těle.....když myslíš tak pozitivně, domníváš se, že by takový výsledek, třeba i postupŽ vůbec zveřejnili? Pro blaho celého lidstva? že by jim to třeba farmaceutické firmy atd. dovolily?

Těm, kdo o tom rozhodují, je naprosto ukradené, zda a jak se lidé úspěšně léčí, leda, že by se jich to osobně týkalo, ale obecně by to zveřejněno stejně nebylo.

Nemá žádnou cenu se tu s tebou nějak dohadovat, že zdaleka nejdále je ve výzkumu v psychologii armáda jakékoliv velmoci, ani vzájemně nespolupracují a výsledky se nezveřejňují, a nepoužívají se k vývoji nebo zmenšení utrpení nebo pro lepší život lidstva. To je marný
Výzkum lidského mozku se nedělá pro lidské blaho, to je realita, nikoliv negativismus. smilies/wink.gif
září 20, 2016 17:32
toulavej : mia I
není zač smilies/wink.gif
září 20, 2016 17:33
Tak zase, Toulavej. Určitě GPS nevyužívá svět zadara. : *NČ*
A docela určitě nevyužívá svět zadara ani další vymoženosti tzv. kosmickejch technologií. To si skromně dovolím s tebou nesouhlasit. Tyhle věci jsou velice dobře patentově i obchodně zpracovaný.

Jestliže si výzkum financuje soukromej podnik, koncern, tak to dělá jen a jen pro vlastní zisk. Pochybuju, že z čistýho altruizmu, to by byl na buben dřív,než by něco vymyslel. Že třeba Pfizer jako na vedlejší produkt, a spíš omylem, přišel na Viagru, to pro něj bylo přímo požehnáním z nebes (jistěže nejen pro něj). A já mu to rozhodně přeju! Ale myslím, že na výzkumu a vývoji týhle tabletky v hodnotě diamantovýho dolu, se žádná vláda nepodílela.
Takže je to votom, že jestliže nějakej výzkum financuje přímo vláda, tak je ten výzkum celkem logicky primárně určenej pro vládu. A votom snad žádná.
září 20, 2016 18:06
Jistě Evi. : *NČ*
To vidím úplně stejně. Vedlejší produkty dát k dispozici jen když budou řádně zaplacený.
A tak se tedy i stává, že ten vedlejší produkt bohatě zaplatí celej vývoj, přičemž primární produkt je využitej tak, jak bylo původním zadáním určeno.
září 20, 2016 18:12
. : toulavej
Pokud jakýkoliv výzkum financuje armáda, je jasný, že výsledky, který by mohl zneužít protivník, se nezveřejní dřív, než k nim dojde i protivník. Nebudu mu dávat za svý peníze zbraň proti mně. Úkolem armády je chránit svý obyvatele, ne dělat blaho lidstvu, nejsme v komunismu.

Ve schopnostech mozku se nevyznám, slyšel jsem o schopnosti mnichů v Himálaji svojí vůlí si zastavit srdce, nevím, zda je to možné, takže nedokážu posoudit, zda je možné, aby mohl mozek přestavovat vlastnosti buněk a tak vyléčit smrtelné nemoci. Mozek a psycho člověka je neprozkoumaná oblast a možná nikdy nebude, abychom sami sobě porozuměli, protože nemůžeme překročit své omezení zkoumat sami sebe.

Věřím, že z výzkumu mozku MŮŽE mít lidstvo prospěch i když se kvůli tomu nedělá :-).

Ale, i když se dá všechno zneužít, není to důvod pro to, nedělat výzkum, protože zvědavost je lidská vlastnost, nastartovali jsme v sobě něco, co se nedá zastavit.
září 20, 2016 18:13
Koukám, kam jsme se dostali od mýho rozhovoru s Putinovou špiónkou v Tescu :) : *NČ*
.
září 20, 2016 18:16
Úkolem armády je chránit svý obyvatele .... Fakt, Toulavej? : *NČ*
Tak proč to teda NATO nedělá?
září 20, 2016 18:18
Ajinak, Toulavej. : *NČ*
Píšeš, že všechno lze zneužít anebo využít. Jenže právě pod těmahle dvouma slovama si lze představit pravej opak. To podle toho, z jaký strany "barikády" na to koukáš. Koukáš na totéž, ale pro jednu stranu je dobře a pro druhou nedobře.
Svět pravdy a lásky se nám nějak furt nedaří. A ani podařit nemůže. Tomu věřej jen slabomyslní chudáci. Lidi jsou lidi, jsou součástí přírody, kde platěj jen DVĚ JEDINÝ pravidla: Zákon džungle a Právo silnějšího. NIKDY TO NEBUDE JINAK! A s tím nic nepodělá ani Havel, ani Makrela.
září 20, 2016 18:27
... : Mikin1
Kdyz nejaky vyzkum podporuje vlada demokraticke zeme, muze to byt skutecne dobre pro vsechny. Treba pro univerzity a firmy te zeme a tim padem i pro ekonomiku. Dobre utracene penize.
Na tohle prave dojel (mimo jine) byvaly Sovetsky svaz a jeho kolonie. Na vojenskem vyzkumu a vyzkumu vesmiru pracovali ti nejlepsi odbornici, davalo se do toho hodne penez, ale vsechno bylo tajne. V civilnim sektoru se to temer neprojevilo a melo to za nasledek trvalou bidu, nizkou zivotni uroven a odliv chytrych lidi smerem na zapad. Rusky muzik byl hrdy na Gagarina, ale stal ve fronte na brambory.
Naproti tomu na zapade byly diky svobodnemu propojeni vedeckych ustavu, univerzit a soukromeho sektoru vynalezy a poznatky aplikovany mnohem rychleji ve vsech oborech.
--------------------------------
Jinak - vyuzit clanku o tom, ze Amerika vydava miliony na vedecky vyzkum k utoku na Ameriku - to je docela sila. smilies/grin.gif
Dovolil bych si jemne upozornit na skutecnost, ze ve zlocinnem zneuziti psychiatrie byl naprostou jednickou Komitet Gosudasrtvonej Bezopasnosti (KGB), pro ktery pracoval soucasny pan rusky prezident.
září 20, 2016 18:50
Občas, tedy spíše opět : vlk
si tu připadám jako na vojně při PŠM.

Přátelé, i tomu GPS trvalo skoro 30 let, než bylo trochu (s umělou chybou) zpřístupněno civilum. Zdrahám se myslet si, ze jste někteří tak naivní, že povazujete nějaký vyzkum financovaný vladou USA za nějaký altruismus. Mozna by mohl vyprávět Timothy Leary, jak to bylo s LSD.
září 20, 2016 19:56
No Vlku, : Mikin1
s tim PŠM jsi trefil hrebik na hlavicku. Akorat jsi spletl aktery.....
Posledni (24ty) satelit pro GPS byl vypusten v roce 1994 a cely system byl plne operacni o rok pozdeji. V roce 2000 byla odstranena "selective availability" a od te doby to muze s presnosti na par metru pouzivat kazdy. Ja pouzival svuj prvni Garmin na svem UL letadle BEZPLATNE uz pred 12 lety. Takze si budto vymyslis, nebo mas spatne zdroje informaci.
A jeste bych se rad zeptal - jak jsi spokojen s odpovedmi na vsechny ty dotazy? Vubec jsi nezareagoval...... smilies/tongue.gif
září 20, 2016 20:42
Prvni funkční satelitní navigace : vlk
fungovala v prosinci 1978, sice jen nad vojenskym polygonem v Arizoně , ale už to byla satelitní navigace.

Jinak zarušit signál z družice je dnes trivialně jednoduché, proto je to defacto jen doplňkový orientační system. Proto je i obecne dostupný a kdykoli vypnutelny. Kdyz pujde do tuheho, armada ma uz jine prostředky.

Zeptejte se výrobců čipů zda je mohou vyrabet jen tak nebo plati neco za licenci.
září 20, 2016 20:59
Doufám, že oslavnou odu si zaslouží i : vlk
GLONASS, který je poskytován na jakémkoli místě na světě na základě prezidentského dekretu ruským i zahraničním spotřebitelům, a to bez nákladů a bez omezení.
září 20, 2016 21:02
Vlku, Vlku! : Sidon
to jsi tak naivní, že očekáváš nějakou jinou písničku? Flašinet jinou neumí, stejně jako stará, ohraná deska. To už se tak někdy stane, že se někomu šedá kůra mozková, zbarví do zelena.
Pořád je to tady jak na fotbalovým zápase, každý fandí tomu svému týmu, ale hráči si hrají stejně podle svého a hlavně bez rozhodčího. Takže nevyhrává ten, kdo hraje čistě a fér, ale ten, kdo je zákeřný, fauluje a nedodržuje pravidla. Každý si tu stranu samozřejmě určí po svém, ale ať bude fandit tomu, či tamtomu, pořád bude přesvědčený, že tím špatným týmem, je soupeř.
smilies/cheesy.gif
září 20, 2016 21:07
Já jen ty částušky komentuji, : vlk
aby tu tu nebyl naprostý vědecký bulvár. Pěvce neřeším, je mi líto ostatních posluchačů smilies/wink.gif
září 20, 2016 21:12
Vlku, Vlku! : Mikin1
Nebyl nahodou ten tvuj GLONASS (jak uz je na sire Rusi zvykem) hezkych par let za GPS? Takze zajiste, cely svet dluzi Rusovi oslavnou odu. smilies/wink.gif
A tech tvych 30 let, behem kterych Amerika udajne neposkytla GPS svetu byl nejspis dalsi omyl, zejo? Tady mas neco z Wikipedie:
After Korean Air Lines Flight 007, a Boeing 747 carrying 269 people, was shot down in 1983 after straying into the USSR's prohibited airspace, in the vicinity of Sakhalin and Moneron Islands, President Ronald Reagan issued a directive making GPS freely available for civilian use, once it was sufficiently developed, as a common good.
Neboli - Reagan zaridil, aby byl GPS otevren pro civilni uziti hned, jak bude dostatecne vyvinut.
Takze - sovetsky clovek se tak nejak o prvni druzicovy navigacni system otevreny siroke verejnosti pricinil.
Ovsem nikoliv svymi penezi, znalostmi nebo vedeckym vyzkumem, ale bestialni vrazdou 269 nevinnych lidi.
------------------------------
Sidona nekomentuji. O tematu nic nevi a opakuje porad to same.
Jako ten jeho flasinet.

září 21, 2016 04:40
Zajímavá debata. : toulavej
Jen jsem nepochopil, že když někdo žije ve státě, kterej je členem NATO, stejně jako USA, které má dostatečně vyzbrojenou a vycvičenou armádu, díky čemuž se nemusíme bát nové okupace od větších a silnějších sousedů, jako to má ke své smůle třeba Gruzie nebo Ukrajina, tak jsem předpokládal, že by to zbrojení USA měla být naše výhoda a já jsem za to rád. A kupodivu se najdou lidé, kterým se to nelíbí, což je poněkud podivné a neumím si to dost dobře vysvětlit, proč tomu tak je, neboť to odporuje logice :-)

Pokud jsem napsal, že GPS dalo USA světu zadarmo, předpokládal jsem, že každý chápe, že v tržním prostředí zadarmo není nic, tak to nemusím vysvětlovat. Ale poplatky za jeho používání a jiných vyvinutých technologií jsou vzhledem k celkovým nákladům za vývoj a zprovoznění symbolické, čili téměř zadarmo pro každého spotřebitele.
září 21, 2016 13:58
Být členem čehokoli mezinárodně politického : vlk
Je především o tom, v či sféře vlivu ten či onen je a jak se to projevuje na jeho svrchovanosti. O spolurozhodování ani nemluvě. A neni to jen o politických nebo ekonomických otázkách.
Znovu bych rad připomněl, že hegemon by měl uvazovat i mimo kategorie JÁ A MOJE ZÁJMY. Pokud to jinak neumí, tak nejde o partnerství, ale vazalstvi, stejně jako tomu bylo s CCCP.
září 21, 2016 14:31
pod ochranou NATO a USA jsme si rozhodně polepšili : toulavej
Člověk, jako kterýkoliv jiný živočich, vybavený pudem sebezáchovy, dělá věci především pro svůj prospěch a až následovně myslí na ostatní. Tak je to normální. Tak se vzájemně chovají vůči sobě i různé skupiny živočichů a lidí. A při rozdílných zájmech si silnější prosadí svůj zájem. Tak je to normální. Jenom pomatení pravdoláskaři a sluníčkoví multikulti blouznivci mají představu o rovnosti všech, slabých i silných. To může fungovat jedině v dobrých časech hojnosti z vůle silnějšího. Ale je to dobrovolné, nikoliv přirozené, proto je dobré pro slabého najít si silného s podobnými zájmy, které nebudou zásadně protichůdné. A funguje-li u silného princip demokracie, kontroly vládnutí a pravidelná možnost vládu měnit, je to pro slabého výhra. Takže pro nás, slabého, je ochrana přes NATO od USA, silného, kde je demokracie, terno. Rozdíl USA oproti SSSR i dnešnímu Rusku, kde nikdy demokracie nebyla, je víc než zřejmý, pokud to někdo vidět chce.
září 21, 2016 15:39
imho, jste si pane kolego : vlk
tím silným principem demokracie, kontrolou vládnutí a pravidelnou změnou jistý? Nerozhodují již dávno prostí jednotlivci a jejich astronomická konta? Demokracie je jen pláštík, poněkud stále více děravý a pouze slovně proklamovaný.
Jakýkoli náznak přímé demokracie je velmi brzy odsouzen k zániku z pochopitelných příčin, jenž Vámi uvádění "pravdoláskaři a sluníčkoví multikulti blouznivci" tak laskavě vysvětlují svou nadřazeností a debilitou oponentů.
září 21, 2016 16:21
... : Mikin1
Srovnavat dobrovolne spolecenstvi demokratickych zemi s diktaturou a jejimi vazaly je pochopitelne naprosty nesmysl.
Staci si vzpomenout na povalecne Nemecko se vsemi temi americkymi zakladnami a pritom na svobodne zvolene levicove nemecke kanclere i poslance, kteri vesele hazeli Americe klacky pod nohy. Nebo na kanadskeho ministerskeho predsedu Trudeau, ktery mel skolu v Moskve a doslova kalel Americe na hlavu. Treba tim, ze udeloval azyl draftdodgerum, kteri nechteli narukovat do U.S. Army. Richard Nixon ho za to jednou nazval S.O.B., ale to bylo vsechno. Zadne vyhruzky, zadne zasahovani.
Ve stejne dobe se v Moskve rozhodovalo i o tom, kdo bude ve vazalskych zemich generalnim tajemnikem nebo prezidentem a beda zemim, ktere se pokusily instrukcim velkeho bratra jakkoliv odporovat. Smutne, ze na to "zapominaji" i nekteri Cesi.
A moc se od te doby nezmenilo. Staci se podivat na ruske tanky v Podnestri, Abchazii, Osetii nebo na Ukrajine.
září 21, 2016 19:18
Vidím to Vlku stejně. : *NČ*
Slovo demokracie je jen prázdný slovo bez praktickýho významu. Jen šidítko pro udržení méně chápavý většiny na uzdě pomocí vnucený jim iluze, že teď je vláda v jejich rukou. NIKDY NIKDE v dějinách demokracie nebyla a ani bejt nemůže. Sice jsou to zcela průhledný až komický lži, ale, jak je vidět, na méně chápavý tohle slovo zabírá spolehlivě.
září 21, 2016 19:33
To už věděl starý : Sidon
J.W.Goethe - "Nikdo není tak beznadějně zotročený, jako ti, kteří falešně věří, že jsou svobodní".
smilies/cool.gif
září 21, 2016 21:13
Koukam, : Mikin1
ze mezi nami existuji tvorove, kteri i po odstraneni ostnatych dratu a propusteni na svobodu teskni po sve kleci. Protoze - co je to za svobodu, kdyz se musite starat sami o sebe a nikdo vam nesype do zlabu?
Taky se me zda, ze se tihle tvorove snazi vsechny kolem sebe presvedcit, ze vsechno stoji za prd, ze normalni clovek nic nezmuze, demokracie ani svoboda neexistuji. Takze neni za co bojovat, neni o co usilovat, neni co branit a tak proc chodit treba k volbam, zejo?
Jenze oni sami k tem volbam chodi a koho voli, to je snadne si domyslet.......
září 21, 2016 21:27
Chapu : vlk
že z té dálky za Atlantikem nejsou takove detaily jako kompletne rozkakaný střední východ vidět. To je nazorna ukázka svobodného a demokratického vývoje pod taktovkou USA.

Jen k tomu demokratickemu vývoji v Evropskych zapadnich zemích v minulém století:

Po nastupu Regana do WH jeho váleční jestřáby definovali novou jadernou doktrína. Podle nich šla jaderna valka vyhrat za tři měsíce, ovšem za cenu totalniho zničení Evropy. Takže jim byly tamní spojenecké vlády tak trochu u ocasních pírek.
září 22, 2016 08:00
Asi takhle, Vlku : *NČ*
Kde nic není, ani smrt nebere
září 22, 2016 08:42
Omlouvam se za hrubky jiné pravopisné chyby : vlk
píšu jedním prstem na tabletu a T9 si obcas taky zalaškuje
září 22, 2016 09:21
T9 je pro mě zcela nepochopitelná - nepoužitelná : *NČ*
Já i z každýho pc, s kterym mám něco dělat, IHNED v první řadě odstraňuju uplně všechny úpravy, opravy pravopysu, formátování, aut. opravy, aut. odklepy, .... komplet uplně všechno. Nepotřebuju nějaký "nápovědy", naopak mě skutečně nesmírně *ere, když mi ta debilní mašina udělá něco, cokoliv, o co jsem ji nežádal. Např mě může trefit šlak, když ten kretén třeba po tečce za zkratkou pokračuje velkym písmenem. Nebo když mi třeba opraví slovo mobyl na mobil. Kurnik!!!! Když chci napsat mobyl, tak asi kuwa vim, že nechci napsat mobil!!!! To bych ten krám rozšlapal.
září 22, 2016 11:59
S tebou je sranda, Vlku : Mikin1
pokazde kdyz ti nekdo vyvrati ty tvoje nesmysly, zacnes mluvit o necem jinem. Ted je to stredni vychod. Hele - nebyli to nahodou Rusaci kdo odstartoval valku v Afghanistanu, kdo podporoval muslimy proti Izraeli a kde ted bombarduje jako sileny v Syrii?
Uprchlicka krize v Evrope nahrava jenom jim, nikomu jinymu.
Co se svobody a demokracie tyce, ziju v nich od roku 82 kdy jsem zdrhl do Kanady. Vy jste si museli jeste 7 let pockat, ale dockali jste se. Muzeme cestovat, volit i rikat co chceme.
Pokud se chcete povazovat za otroky a do konce zivota kvilet, tak kvilejte.
I v tom je svoboda. smilies/wink.gif
září 22, 2016 15:02
vlku, : toulavej
dost se o Ameriku zajímám, protože jsem ji procestoval a oslovila mě. Mám ji rád, lidi tam. A tak o ni dost vím. Takže bychom se o ní mohli dohadovat libovolně dlouho, leč nepřesvědčil bych tě a tobě podobné, co ji nemají rádi. Protože třeba i s tou přímou demokracií jsou tam před námi, lidi si tam volí na místní úrovni dokonce i šerifa a jednotlivé státy hlasují o euthanásii, drogách, jaderných elektrárnách, školních osnovách a mnoha jiných důležitých věcech a nikoho by tam nenapadlo výsledek referenda zpochybnit i když není rozumný :-).

Takže, stačilo napsat - nemám rád Ameriku - a nemuseli jsme ztrácet čas . . . :-)
září 22, 2016 15:32
Sovětská válka v Afghánistánu : vlk
Sovětská válka v Afghánistánu byl významný konflikt studené války probíhající v letech 1979–1989 mezi sovětskými intervenčními jednotkami spolu s afghánskou komunistickou vládou a mezinárodními povstaleckými skupinami mudžáhedínů usilujícími o svržení komunistické vlády a vyhnání Sovětů.

Povstalci byli trénováni v sousedním Pákistánu a Číně, zároveň byli podporováni pomocí v hodnotě miliard dolarů ze Spojených států amerických, Saúdské Arábie, Spojeného království a dalších zemí

Tož tak, a teď nám Jiříko dej třeba Kaťošo smilies/grin.gif
září 22, 2016 15:32
Tyhle KECY o svobodě a demokracii fakt miluju : *NČ*
stačí mi zapnout čt24 a chvíli koukat na oranžovou pleš (jen koukat, poslouchat to nejde). Nebo takhle, když se žížní a nucením probudim kolem jedný hodiny v noci, tak zapnout v tv záznam z jednání parlamentu.
září 22, 2016 15:42
toulavej, asi tak : vlk
oba už asi něco pamatujeme a máme tak na rozdíl třeba od mladších trochu citlivější receptory na totalitu, demagogii a lhaní politiků obecně. No, ne že bych neměl rád Ameriku, já nemám rád, když jsme jakž takž vylezli z análu CCCP a horem pádem nás někdo cpe do análu USA. CCCP už neexistuje, ale s nástupem (možným) madam Clinton se obávám, že duch Regana a jeho jestřábů je zpět v plné parádě.
Jsem rád, že na místních úrovních si mohou státy USA odhlasovat v místních referendech co chtějí, ale z mezinárodně politického hlediska je mi to celkem k ničemu. Mě pálí to jejich idiotské chování hegemona s povahou slona v porcelánu. Nedávno jsem ve Skotsku potkal a dal řeč s jedním amíkem, co pracuje v Německu. Viděl to docela stejně. Prostě s odstupem to vnímá jinak než to domácí fangličkářství, Které oni berou tak vážně.

Takže naposled Ameriku mám rád, ale nemám rád zahraniční politu USA, stačí? Je v tom rozdíl?
září 22, 2016 15:45
Nč : mia I
co to je za nápady poslouchat v noci jednání z parlamentu???? Vždyť je v noci škála daleko inspirativnějších programů , který Tě jistě nerozruší, nýbrž vzruší. Stáhneš-li zvuk, ani souseda neruší smilies/grin.gif
září 22, 2016 16:14
Vlku, : Mikin1
pokud si myslis ze "lezeme z jednoho analu do druheho", tak mluv laskave jen za sebe.
Mezi vazalstvim a dobrovolnym spojenectvim je podstatny rozdil.
září 22, 2016 16:14
Mikine : vlk
nesnaž se pochopit, co já si myslím, promiň, ale nemáš čím

stačí, když tu cituješ výmysly následně si je komentuješ

děkuji
září 22, 2016 16:25
Balada o řečech paličových. : Sidon
A Antonín, tak jako před lety dvacetipěti
plamennou salvou zas otvírá řeč,
konal tak vždy, skoro jako sjetý,
nyní však zdá se nám, že už je to křeč.
Křeč bývá vždy provázena bolestí,
však teprve pak lze mluvit o štěstí,
až Antonína ta předlouhá křeč opustí.

smilies/smiley.gif
září 22, 2016 18:55
Toulavej, : Sidon
já si dovolím použít citaci, kterou Ti napsal Vlk o pár řádků výš -

Takže naposled Ameriku mám rád, ale nemám rád zahraniční politu USA, stačí? Je v tom rozdíl?

Doufám, že nemusím vysvětlovat proč. Ale přesto přikládám malý úryvek z článku v dnešních Prvních Zprávách -

„Budeme-li počítat veškerou americkou vojenskou intervenci, pak nám vychází, že Spojené státy za posledních 21 let každoročně bombardovaly nebo provedly invazi do alespoň jedné země. Od invaze do Panamy v roce 1989 zasahují Spojené státy téměř nepřetržitě v zahraničí," všiml si Phillip Bam v materiálu pro The American Conservative.

Přidáme, že Washington´s Blog uvedl děsivé údaje, že až 90% obětí amerických náletů byli civilisté. A můžeme pomlčet o tom, že zveřejněné dopisy bývalé americké ministryně Clintonové ukázaly, že Spojené státy Libyi „bombardovaly do doby kamenné", a to kvůli obrovské zásobě ropy, zlata a růstu francouzského vlivu. A portál připomněl, že není divu, když bývalý tajemník výboru Nobelovy ceny výboru Geir Lundestad řekl BBC, že dát Nobelovu cenu za mír americkému prezidentovi Baracku Obamovi byla chyba.


http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/politika/rusky-tisk-obama-opakovane-lhal-behem-sveho-projevu-v-osn/
září 22, 2016 19:07
... : Mikin1
Zase nas malej kolovratek s citaty z ruskych a proruskych zdroju. smilies/wink.gif
Sidone, Libyi nikdo "nebombardoval do doby kamenne". A uz vubec ne Spojene staty. Hlavni dilo pri svrzeni Husakova milacka Kaddafiho meli tamni povstalci, zapad jim vicemene jen zajistoval vzdusnou podporu. A byly to predevsim letadla evropskych zapadnich zemi. I ten nalet, diky kteremu mohl byt prchajici diktator coby krysa vytazen z diry pod silnici (odborne culvert) a ubit svymi spoluobcany provedli Francouzi. Obamovi v te dobe naopak rada komentatoru vycitala prilisnou pasivitu.
Zkus si priste overit fakta v nejakych serioznich zdrojich.
září 22, 2016 21:31
Voni sou hlava, vašnosto, : Krakonoš
voni vědi, že nejlepšim a nejefektivnějšim způsobem získávání ropy je vybombardovat nějakou zemi "do doby kamenný." Na to přišli sám, nebo radil myslitel Hájek? smilies/wink.gif
září 23, 2016 01:06
Většinu ropy z Libye : vlk
odebirala Italie, vypadek posilil jeji cenu, což producenti v USA a OPEC kvitovali s velkým povděkem.

Konec hlášení smilies/grin.gif
září 23, 2016 08:03
Tož, vidím, : Sidon
že vono to tak nějak bude, jak říkal Werich, že i člověk s dvěma doktoráty, může být pěknej blbec.

smilies/cool.gif
září 23, 2016 08:04
... : Mikin1
Myslitel Hajek poradil, ale zapomnel (mimo jine) uvest, ze i ta Amerika kupuje vsude ropu za normalni svetove ceny.
A ze nejvic licenci na tezbu ropy ziskaly po Sadamove odstraneni v Iraku ropne spolecnosti z Ciny.
A ze napriklad v Afghanistanu nebo v Kosovu zadna ropa neni.
Ale takovych drobnosti musi byt ctenar Protiproudu, Sputniku nebo Parlamentnich listu pro jistotu usetren. smilies/tongue.gif
září 23, 2016 08:17
USA byly v roce 2015 : vlk
4. největší producent ropy s 519,9 mil. tun ročně. Až za nimi je např ta Čína s méně než polovinou tohoto množství. Btw Spojené arabské emiráty produkovaly v tom roce pouze 167,3 mil. tun. USA jsou na tom zhruba stejně jako Rusko a Saúdská Arábie.

Takže USA ani tak nenakupuje, ale produkuje a prodává. Kontrolní otázka pro zvídavé děti: Co je pro producenty ropy dobré, levná nebo drahá ropa?

Tož tak, konec hlášení z kanceláře pro uvádění kydů na pravou míru smilies/smiley.gif
září 23, 2016 09:08
Kontrolní votázka pro zvídavý důchodce: : Krakonoš
Ekonomika kterýho státu je závislejší na prodeji ropy: Ruska, nebo USA? smilies/wink.gif
září 23, 2016 10:18
otázka je položena zavádějícím způsobem : vlk
Rusko prodává ropu, protože ji těží ze svých tradičních ložisek (stejně jako třeba zlato nebo diamanty). Třeba Norsko vyváží ropu v objemu 58% (celkového vývozu) nebo Saúdská Arábie (78%), Rusku tvoří prodej ropy a zemního plynu necelých 48% a to se trvale snižuje se vzrůstajícím podílem jiných komodit a to hlavně ne těch nerostných. Oni to mají taky tak trochu nasmlouvané s odběrateli, víme?

Snaha vykolejit Ruskou ekonomiku dlouhodobým umělým snížením cen se moc nepovedla. Sice zlikvidovalo těžbu např. ve Venezuele nebo Angole, kde se prodejem ropy financovaly sociální programy, ale to je strůjcům těchto svinstev u ocasních pírek. Rusku to způsobilo problém s výpadkem ve výši 10% státního rozpočtu. Což není málo, ale na položení ekonomiky to fakt nestačí.

A jsme zase tam, kde jsme byli, myslí ve vedení USA vůbec někdo hlavou?
září 23, 2016 11:05
Mio 1 : *NČ*
Na parlament nekoukám nějak plánovitě. Ale v noci po probuzení usnu znova jedině, když na mě mluví televize. Může mluvit úplně cokoliv, to mi je fuk, ale musí mluvit. Muzika mi na usnutí nefunguje a komerční televize jsou i v noci procpaný reklamama, který mě vytáčej k nepříčetnosti. Takže zbejvá čt 24 a teda i noční záznamy z parlamentu. A řeknu ti, že se někdy pobavim líp, než třeba u tv Silvestra. Moji kabaretní oblíbenci jsou Kalousek a Babiš. A zejména, když jsou přítomni oba, tak to někdy bejvá taková junda, jakou by nenavodil ani Jarda Štercl.

Pozn pro redakci: Slovo "junda" se smí, nebo je v rozporu s etickym kodexem? Jestli je v rozporu, tak se omlouvám a nahrazuju slovem "pr*el".

září 23, 2016 11:18
Nč : mia I
kabaretní umělci - hezký výraz smilies/grin.gif smilies/grin.gif

myslela jsem jestli třeba v noci by nebyla lepší erotika, můj soused se chlubí jak v důchodu po nocích žhaví erotický kanály o 106 , tedy chlubí se chlapům, mně ne.
září 23, 2016 11:24
Nč : mia I
jinak pro mne v poslední době jednoznačně nejlepší zábava byl Miroslav Etzler v pořadu Tvoje tvář má známý hlas , ztvárnil Amandu Lear. Na Novu nekoukám , nesleduji, Ulici, Ordinaci a já nevím co všechno, ale tenhle pořad se mi líbí a Etzler byl fakt kolík, v dámských šatech, botky na podpatku,.. Je prima, když si člověk dokáže udělat legraci sám ze sebe.
září 23, 2016 11:31
Já si, Mio, ty svý záznamy z parlamentu vzít nedám : *NČ*
Na erotiku nemám kanály a taky už v mym věku jsem spíš na pohádky. Třeba O neposlušnejch kozlátkách. Jistěže neposlušnejch kozlátek je na erot. kanálech přehršel, ale já už mám raději poslušnýho kozla z flašky.
Jo, a taky je u toho parlamentu docela srandovní, ale denně se opakující, čili už příliš únavný, když předsedající čte omluvenky:
50 (i víc) poslanců omlouvá svou nepřítomnost. A z toho nejméně 90% s důvodem: "pracovní důvody".
Tak mě dycky jen napadne, co by mi asi tak řekl muj šéf, kdybych mu řekl, že do práce nechodim z pracovních důvodů .....
Nojo, to bude tim, že tu demokracii nějak furt nechápu.
září 23, 2016 12:41
tomáštak *NČ* : vlk
... odešel jsem od rodiny z rodinných důvodů ... smilies/grin.gif
září 23, 2016 12:43
Přeformiluji tedy otázku tak, aby ji i psovitá šelma pochopila: : Krakonoš
Který ze zmíněných států je životně závislý na vysoké ceně ropy, protože ji prodává, bez ohledu na to, kde ji těží?
Ve vedení USA nikdo hlavou nemyslí. Vobávám se, že i ten Trump bude málo. Jeden myslitel tolik milionů blbů nevytrhne, to je známá věc. smilies/wink.gif
září 23, 2016 12:48
Jo, Vlku. Dík za vysvětlení, teď už chápu : *NČ*
.
září 23, 2016 12:48
mějte se tu pěkně, odjíždíme směrem na Jižní Moravu : vlk
burčák bublá a vinaři úpí, že nemají prázdné sudy, tudíž je nutné přiložit ret ke sklenicím.

Hezký víkend všem bez ohledu na politickou dezorientaci
září 23, 2016 12:53
For milování miluju. Mý vnoučata zase milujou for melování :) : *NČ*
Hlavně, že nám chutná!
září 23, 2016 12:55
Tak s burčákem mám jednu jedinou skušenost : *NČ*
V noci jsem se vzbudil a doběhnout nestačil!!!! Ještěže jsem tenkrát dal přednost ubytování v hotelu, před noclehem u příbuzných.
září 23, 2016 12:59
Už podesátý se pokoušim opravit hrupku : *NČ*
a vono ne a ne a ne
září 23, 2016 13:02
... : bb2
A jsme zase tam, kde jsme byli, myslí ve vedení USA vůbec někdo hlavou?
září 23, 2016 11:05

...Daniela by mela poslat do Bílého domu link na tuto debatu. Poradci i poslanci by to z fleku zabalili, vedle zdejší konkurence nemůžou obstát :-))
září 23, 2016 14:20
Kritika imigrace bude trestná a přesídlování uprchlíků k nám má být stálé a trvalé. : *NČ*
Nic novýho. Ještě dobře pamatuju dobu, kdy bylo trestný zpochybňování vedoucí úlohy Strany.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Kritika-imigrace-bude-trestna-a-presidlovani-uprchliku-k-nam-ma-byt-stale-a-trvale-Poslanec-Soukup-upozornuje-na-nove-navrhy-Bruselu-o-kterych-jste-jeste-neslyseli-455044
--------------------------------------------------------------------

září 23, 2016 14:24
Zase spatne, Vlku : Mikin1
dokonce presne naopak.
-------------------------------------
In 2015, the United States imported approximately 9.4 million barrels per day (MMb/d) of petroleum from about 82 countries. Petroleum includes crude oil, natural gas plant liquids, liquefied refinery gases, refined petroleum products such as gasoline and diesel fuel, and biofuels including ethanol and biodiesel. About 78% of gross petroleum imports were crude oil.
In 2015, the United States exported about 4.8 MMb/d of petroleum to 136 countries. Most of the exports were petroleum products. The resulting net imports (imports minus exports) of petroleum were about 4.6 MMb/d.
The top five source countries of U.S. petroleum imports in 2015 were Canada, Saudi Arabia, Venezuela, Mexico, and Colombia.
----------------------------------------------------------
Uplne jsi zapomnel na spotrebu. Spojene Staty dovezou zhruba 2x tolik nez co vyvezou.
A pro Rusko znamena export ropy a zemniho plynu zhruba 50% prijmu, nikoliv 10%.
září 23, 2016 15:54
i já našel podobné hodnoty dovozu a vývozu ropy : toulavej
http://www.eia.gov/beta/international/index.cfm?view=production
stačí přepínat co hledáš. Je divný, že vlk má hodnoty obrácené, asi internet v jiný sluneční soustavě . . .
září 23, 2016 16:47
Jo, bb, : Krakonoš
taky myslim, že by tam potřebovali pár poradců z Kudlanky, do toho Bílýho domu, vžtyť voni vůbec nevědí, co činí. V tu samou chvíli tlačej ceny ropy dolů, aby vyhladověli zlý Rusko, a zároveň bombardujou rozličný státy do doby kamenný, aby se ceny ropy zvedly a imperialistický štváči na tom vydělali. Tomu Obamovi snad radí Jára Cimrman, to jinak nejni možný....smilies/wink.gif

A ještě jedna věc by mě hrozně zajímala: Když nám tady místní analytici tak pěkně vysvětlili, že demokracie západního typu je fuj, žádná demokracie to nejni, jen vobrovskej podvod na lidech a faleš nad faleš, tak by mě hrozně zajímalo, který jiný zřízení, a to nejen současný ale i historický, je teda demokratičtější, pravdivější a lid v něm má ty věci veřejný vopravdu ve svejch rukou. Zdalipak mi nějakej ten příklad někdo z nich uvede. Protože jesli nikde nic a naposledy byl svět jakžtakž spravedlivej a k žití v době kamenný, měli bysme asi celý lidstvo spáchat hromadnou bilanční sebevraždu - k ničemu tu nejsme.
září 23, 2016 19:38
Ve kterém stadiu jsme teď? : Sidon
Sokrates o demokracii

"Demokratické zřízení doplatí na to, že bude chtít vyhovět všem. Chudí budou chtít část majetku bohatých, a demokracie jim to dá. Mladí budou chtít práva starých, ženy budou chtít práva mužů a cizinci budou chtít práva občanů, a demokracie jim to dá. Zločinci budou chtít obsadit veřejné funkce, a demokracie jim to umožní. A až zločinci demokracii nakonec ovládnou, protože zločinci od přírody tíhnou po pozicích moci, vznikne tyranie horší, než dovede nejhorší monarchie anebo oligarchie."

září 23, 2016 19:59
Dluh. : Sidon
září 23, 2016 20:12
Krakonosi, : Mikin1
cosi me rika, ze se vysvetleni nedockas. Podivne teorie ruskeho nacalstva, zprostredkovane nemytym masam Protiproudem a Parlamentnimi listy jsou tak slozite, ze jsou...... zkratka....hmmmm..... nevysvetlitelne. smilies/tongue.gif
Zajimave je, ze prave podle jedincu kteri neveri v demokracii existuje demokracie v Rusku, i kdyz tam v parlamentu nesedi jediny clen opozice a o vsem rozhoduje Vrchni Mafian.
září 23, 2016 21:57
Na okraj. : Pepa
Venezuelská ministryně zahraničních věcí Delcy Rodríguezová obvinila USA, že šíří násilí po zeměkouli. „USA jsou největším vývozcem násilí na světě, mají přibližně 800 vojenských základen po celém světě, jejichž udržování stojí přibližně 100 miliard dolarů ročně", uvádí portál Noticias24 slova Rodríguezové během jejího vystoupení na Valném shromáždění OSN v New Yorku.
září 25, 2016 00:39
Ano Pepo, : Mikin1
rovnez za rabovani obchodu hladovymi Venezuelany je odpovedna sí aj ej a vrazi z volstryyytu. Povez - nasel jsi i projev serokorejskeho delegata? smilies/wink.gif
září 25, 2016 14:58
Pepo, : Sidon
poslechni si, co o tom násilí všechno říká Ken O´Keefe a používá k tomu velice jadrných a přiléhavých slov. Nemytá a smrdutá kapybara ať si klidně otvírá svou páchnoucí tlamu dál.

https://www.youtube.com/watch?v=ESZN_YDE-TU
září 25, 2016 19:34
Tady mas nazor odbornika, : Mikin1
září 25, 2016 21:36
Slučná rodinka : Pepa
Vyjádření ex. presidenta Haity o Clinton rodince. Podlouchej pozorně Mikine.

https://www.youtube.com/watch?v=phKO2T2pMjM
září 26, 2016 03:24
A co teprve jak by se vyjádřil : Krakonoš
Che Guevara, kdyby žil! To by bylo teprv vyjádření, to by si ty Clintonový zrůdy za ráhmeček nedaly. smilies/cheesy.gif
září 26, 2016 10:09
... : Mikin1
Nojo, jenze Che Guevaru chytili a odkraglovali s pomoci indianskych scoutu bolivijsti Rangers a tak se nema Clintonka ceho obavat.
Jeste ze nas, nemyte a nevedome pouci z ruskych zdroju prelozene clanky v Parlamentnich listech, jakysi pan z "Haity" a jadrna slova antisemity a pomahace palestinskych teroristu pana O'Keefe.
A dneska je prvni prezidentska debata, to bude teprve rachot..... smilies/smiley.gif
září 26, 2016 15:21
Nevím, : Sidon
proč někteří marmeládoví údové pořád melou dokola to samé, pořád mají v hlavě ty komanče a jiné kostlivce. Asi proto, že jsou to zastuzení puberťáci, svět se už dost změnil, ale oni jsou pořád v sedmdesátejch. Nejhorší ale je, že někdo nevidí a nechce vidět všechny ty zločiny a podrazy na jednéé straně a snaží se z toho osočit tu druhou. To dělají vědomě jenom největší hajzlové a podle toho se s nimi má jednat.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Trochu-jiny-pohled-na-tvrzeni-USA-ze-humanitarni-konvoj-v-Syrii-bombardovali-Rusove-nebo-Asad-455440
září 26, 2016 18:39
a hlavně : vlk
nekritizovat!!! Zpochybňovat vedoucí úlohu strany pardon Evropské unie už brzo bude trestné. Vždyť to je ta nejlepší představitelka svobody a demokracie. A tu si rozhodně rozvracet nedáme!!

Bože můj, jak je to znova stejné jako za komančů, jen ten mráz tentokrát nepřichází z Kremlu, ale z Bruselu! Ještě, že se toho Zdeněk Mlynář nedožil, ten by asi čuměl jak se neomarxisti rozmohli a jak jako strašidlo obchází Evropu.

Jedno obzvlášť zatvrzelé straší až v daleké zemi javorového listu (-:
září 26, 2016 20:22
No, : Mikin1
vzhledem k tomu ze ten Sidonuv odkaz vede k Parlamerntnim listum, ktere ho okopirovaly z obskurniho stalinistickeho webu, kde je (mimo jine) oslavovan i Vasil Bilak a kde zcela neznamy autor nazyva hned v prvni vete Spojene staty "nekrvavejsim svetovym reznikem", bral bych cele to sdeleni s patricnou rezervou.
Zvlaste kdyz si uvedomime, kam ze to ten humanitarni konvoj vlasne jel. Americani ani povstalci by na jeho rozstrileni nemeli zadny zajem.
Zajimave na cele debate je, ze se ji ucastni od nas z Kanady imigrant ktery zde dostal azyl na zaklade toho, ze utekl z ruske drzavy do svobodne zeme. Zeme, ktera byla uz tehdy clenem NATO a spojencem USA.
Imigrant ktery umi anglicky a ktery ma narozdil Cinanu, Rusu nebo Severokorejcu pristup k rychlemu, necenzurovanemu internetu, ale ktery se pres vsechny ty moznosti stale rochni vyhradne v propagande a lzich ruskeho diktatora.
A ktery zlostnym jazykem nadava vsem, kteri nesdileji jeho a Putlerovu simpletonskou propagandu. smilies/tongue.gif
září 26, 2016 22:12
Tak jí to Vladimír Vladimírovič fakt asi zavařil : *NČ*
"Americký magazín Time se ve své on-line anketě zeptal přímo návštěvníků svých webových stránek a ti rozhodli poměrně jednoznačně ve prospěch Donalda Trumpa. Přesně ve čtvrt na sedm dnes ráno hlasovalo v anketě téměř 600 000 lidí a z nich se vyjádřilo 60 % pro vítězství republikánského kandidáta. Podobně úspěšný byl Trump i na internetovém severu nj.com, kde pro něj hlasovalo v anketě 54 % lidí (65 000 hlasujících), zatímco pro Clintonovou pouze 40 % (48 000 hlasujících)."
září 27, 2016 07:34
... : Mikin1
Nevim kde jsi na to NČ prisel, ale pokud mluvis o prvni prezidentske debate, tak pools (plus nazory lidi kteri rozumi anglicky a narozdil od tebe debatu sledovali) hovori reci jasnou.
Donald dostal vyprask, na jaky jen tak nezapomene. smilies/wink.gif
září 27, 2016 08:03
já tam vidím 50 na 50 : vlk
září 27, 2016 11:10
Vejprask byl ohromnej, z chatrče v Jukónu : *NČ*
Ale o to víc to byl vejprask parádní! V chatrči se teď nadšeně oslavuje.
Na ten Jukónskej vejprask Donald určitě nezapomene (jestli se o něm ovšem dozví).
září 27, 2016 12:08
Jsem nadšen - moje sny se začínají plnit! : Krakonoš
Český levičáci fanděj republikánům ve volbě presidenta USA. Český levičáci nenáviděj Marxe a používaj jeho jméno jako nadávku. To je rajská hudba pro moje pravičácký ucho! smilies/grin.gif
září 27, 2016 12:44
A mohl by mi ten pravičák : vlk
Konečně osvětlit, jak nám negramotni muslimští příchozí zachrání deficit důchodového systému? Minule jsme to nějak zakecali těma slepickama a vajíčkama. V Rakousich si takova rodinka prijde od 80 do 140 tisic (v přepočtu na koruny) podle počtu dětí a manželek. Nicméně pracovat nemají tim pádem důvod.

Děkuji
září 27, 2016 13:06
Třeba konečně levičáci pochopěj, : Krakonoš
že moc socialismu a příliš štědrá ruka státu škodí. Asi tuhle lekci potřebujou, protože dokud nezačala uprchlická krize, nechápali zhola nic.
Jinak pokud jsi to ještě nepochopil, prozradím ti to teda já - deficit důchodovýho sytému nezachrání nikdo a nijak. Svět s důchodama, jak jsi ho znal, končí. Probrali jsme to tady už tisíckrát, nemá smysl se vo tom bavit znova a znova. Změnilo se chování člověka co se rodiny týče a dobrovolně už se to nevotočí. Vítej v postmoderní době.
Na důvody, proč si v Rakousích rodinka imigrantů přijde na xxx peněz, se musíš ptát tam, kde tenhle systém nastavili. Nevím, proč se na to ptáš mě - já jim ty dávky nevyplácím. Když taková rodinka přijde bydlet ke mně, bude muset makat a já jim dám rád najíst. smilies/wink.gif
září 27, 2016 13:46
aha. no, ale : vlk
jsi pane Krakonoši pravil tuhle svého času, že: "vo to bohatství velmi rychle bez porodnosti přijdeš" a pokud nepřijmeme imigranty!

A taky jsi pravil, že: "lidský invazi narozdíl vod kosmickejch jevů lze čelit vojensky, udělat z Evropy pevnost. Znamenalo by to konec globálního světa a drastickej pokles životní úrovně v tý Evropě."

Já si myslím (tedy pokud mám čím) že drastický pokles nastává už teď v zemích, kde budou muset živit miliony lidí, kteří nikdy pracovat nebudou. Ale snad se dočkám na stará kolena poučení, jak hluboce jsem se mýlil (-:
září 27, 2016 14:00
Však uvidíme. : Krakonoš
Nakonec selektivní přijímání imigrantů je pro Evropu ekonomickou nutností už hezkejch pár desetiletí, nemluvím o současným stavu. Jestli budoucnost Evropy znamená atomizovanej kontinent na jednotlivý národní stát, každej vobehnanej ostnáčem, pak si tu budoucnost prožijeme a uvidíme, jak skvělá bude. Teda ty už se to nedozvíš, ale já ještě jo. Já prostě jenom tvrdím, že lidi, který volají "smrt kapitalismu", "smrt globalizaci", "smrt EU" a "Čechy Čechům" nenabízej nic místo toho, nic, co by fungovalo aspoň tak, jak fungujou ty věci, který vodmítají. A to je celý. Proč se se mnou pouštíš do diskuse, ve který se vzájemně nemůžeme přesvědčit, je mi záhadou. Máš svoji víru, já svou. Já mám tu svou založenou na faktu, že demokracie a kapitalismus fungujou vcelku uspokojivě už několik set let. Nic jinýho funkčního mi zatím nikdy a nikdo neukázal. Tak vo čem se bavit?
září 27, 2016 15:33
Vlku, : Mikin1
září 27, 2016 15:51
... proč se pouštím do diskuze? : vlk
I když potkávám nejrůznější jednotlivce i skupiny lidí při cestování doma i v zahraničí, tak polemiku tohoto druhu nelze zapříst, bo všichni měly zatím na příčiny na řešení imigrantské krize zhruba stejný názor.

Dámy většinou politiku bandy 4 (narážka na skupinu čtyř členů politického byra Ústředního výboru Komunistické strany Číny) u nás v EU je to Merkel, Juncker, Hollande, Asselborn, používají expresivní synonyma pro roztomilé dětské blinkání a kakání, muži pak rádi uvedené osoby přirovnávají k sociálním pracovnicím v oblasti tělesných služeb, k jejich pracovnímu nástroji, popřípadě k ústředním orgánům zákazníků, které s jejich nástroji přichází do komerčního styku.

Protože se ale rád celý život učím něčemu novému, chtěl jsem pochopit myšlenkové pochody moderního levicového blouznivce, který v tom proč, kdo a jak má jasno. Jezdit kvůli tomu do Prahy a ptát se v zavšivených hnízdech levicových anarchistů (Klinika) a neomarxistů (Dienstbier a jeho ministerstvo) nemám kdy. Tak hledám tady.

Bohužel ani zde se zhusta kvalitní myšlenkové pochody nekonají, někdy v hlavách spíše duní jen ty pochody (revoluční, hudební). Opakování ideologických frází ze 70 let ze stránek rudého práva, jen s opačným zeměpisným znaménkem mi jako argument přijde ubohé, stejně jako jeho nositelé.

Tož tak, kde jinde hledat poučení a zábavu, než na místech mi milých, tady na Kudlance ;-)
září 27, 2016 15:57
54:46 : vlk
září 27, 2016 16:05
Ale nečekáš, : Krakonoš
že ti to uvěřím, to tvoje falešný prahnutí po inteligentní diskusi, že ne? Za takovýho idiota mě doufám nemáš. smilies/grin.gif
září 27, 2016 19:13
Respektuji nezadatelné právo : vlk
každého, udělat ze sebe cokoli v jakékoli výši. Ale šanci jsem ti dal, to musíš uznat smilies/grin.gif
září 27, 2016 20:01
To uznávám. : Krakonoš
A NČ ji beze zbytku využil smilies/grin.gif.
září 27, 2016 21:12
Tito současní kandidáti : wendy
jsou prý v celé historii země nejvíce neoblíbení kandidáti....jak se tam tedy dostali, až na špici ? to je možné jen v zemi neomezených možností ? Hillary mi připomíná čarodejnici a Trampík, se svými názory napři. o klimatických nezměnách a zbytečnosti vzdělávání a výzkumů je chodící katastrofa. Takže se bude asi volit je menší zlo...
září 27, 2016 22:14
Jak je to s politikou US? : Sidon
Tady to video výstižně dokumentuje zahraniční politiku a praxi, které se dopouštějí Spoj Státy a kterou by chtěla dál provádět Hitlary a jí podobné zvířecké kreatury. Je to v angličtině, ale kliknutím na cc si můžete zvolit české titulky. Tak je to všude a pořád dokola.

http://aeronet.cz/news/video-rusko-pozabijelo-americke-britske-a-izraelske-vojaky-v-syrskem-aleppu-kteri-z-bunkru-ridili-operace-is-a-fronty-al-nusra-rusko-celi-narceni-z-barbarismu/
září 28, 2016 02:52
Musim te opet zklamat, Sidone. : Mikin1
Ale jde o dalsi hoax z ruskych webu, kteremu jsi ve sve prostomyslnosti uveril.
Stejne tak tomu bylo i s udajnou smrti pana Jacenuka, nebo tou pitomosti o "koncentracnim tabore CIA na Brnenske prehrade" ktere jsi zde s takovym bolsevickym nadsenim propagoval.
Hoax z rodu komunistickych vykalu a'la chemtrails, nebo HAARP.
Tenhleten vznikl podle vseho na zaklade "informaci" JEDINEHO anonymniho ruskeho bloggera. Neni na nem ani zrnko pravdy. Ani jedno jmeno udajne zabiteho izraelskeho, britskeho nebo americkeho "dustojnika".
Hovadina, kterte muze uverit jen nenavisti ke svobode a demokracii posedly hlupak.
Klidne se v tech rudohnedych vykalech rypej dal, ale nediv se, ze si od tebe ve vancouverske spolecnosti emigrantu pred zlocinnou komunistickou diktaturou budou lide i nadale odsedat.

:-
září 28, 2016 04:15
Hahaha! : Sidon
Nejsem nějaký páchnoucí potkan z jukonské zemljanky, nikdo si ode mne neodsedá, ale ty se radši Vancouveru vyhni, mohl bys dopadnout jako ti Maďaři, které dostal do spárů sapér Vodička.
O hoaxech vůbec nemluv, protože všechno, co vypustíš ze své mordy, je hoax, že si to přečteš v těch tvých jedině "správných" srágorách, vůbec nic neznamená. Tam je té lži nejvíc.

Hovadina, kterte muze uverit jen nenavisti ke svobode a demokracii posedly hlupak.

SIDONE - PRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!
září 28, 2016 08:24
:))) : *NČ*
.
září 28, 2016 08:46
To vis ze jo, Sidone : Mikin1
ruská fregata ve Středozemním moři v blízkosti syrských břehů odpálila ze své paluby tři rakety typu Kaliber, které zničily na předměstí syrského Aleppa operační bunkr. V něm zahynulo 30 důstojníků izraelské zahraniční rozvědky, dále řídící důstojníci USA, Velké Británie, Saúdské Arábie, Turecka a Kataru.
--------------------------------------------
Statecni sovetsti matrosove pod velenim velikeho Pútina zabili 30 Izraelcu, plus buhvikolik americkych a dalsich "dustojniku", ale svet o tom nevi. Noviny o tom nepisou, televize nevysila, nikdo neprotestuje, Rada bezpecnosti nezaseda, rodiny udajnych dustojniku zamackly slzu a mlci.
Vi o tom jen par neobycejne dobre informovanych zasvecencu, kteri ctou proruske webiky. Ty jen tak nekdo neoblafne.
Povez, odvazny sokole - pristali Americani na Mesici? Podle NČ nikoliv. A co Jacenuk ktereho jsi prohlasil za mrtveho? Zeby ten pan ktereho jsem nedavno videl v televizi byl jeho dvojnik? A jeste jedna vec - muzu ve Vancouveru aspon na letiste, nebo me obdivovatele velikeho Stalína dobouchaji uz i tam?
Protoze to abych radeji letel pres Calgary. smilies/grin.gif
září 28, 2016 16:32
Sidone, : Krakonoš
a co zásoby vocta na každodenní boj s chemtrailama - máš ho dost? A je lepší jablečnej, nebo kvasnej lihovej?

Mikine, ty nevíš, že žádnej ňůjork, Clintonová ani jůesej neexistujou? Všecko to je jen kamufláž, podvod, dvojníci, konspirace. Von to vodhalil už hodně dávno Slávek Janoušek, jenom chudák netušil, že za tim stojej ilumináti: smilies/grin.gif
http://www.slavekjanousek.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=98
https://www.youtube.com/watch?v=EJi6Z3wHt3E
září 28, 2016 20:23
Krakonosi, : Mikin1
nesmis zapominat, ze pokud neni takova silena zprava nebo konspiracni teorie nicim dolozena ani dokazana, je to zaruka jeji pravdivosti.
Protoze VONI (iluminati, sí aj ej, zidi) ty dukazy schvalne znicili, aby nas zmatli. Ale to se jim padouchum nepovede, protoze my cteme Protiproud!
září 28, 2016 21:42
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]