O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

FOTŘÍK - 43 PDF Tisk E-mail
Středa, 23 červenec 2014
Přejít na obsah
FOTŘÍK - 43
Strana 2
Strana 3
Čím déle jsem s Čeňkem doma, tím víc si připadám jako intelektuální mrzák. Jak se veškerá má existence zautomatizovala na zajeté denní pravidelné úkony, můj mozek se rozmělňuje, až mi jedné krásné noci vyteče uchem a bude vymalováno. Jinak to patrně ani dopadnout nemůže.
 
 
 
 
 
      Za tu dobu, co jsem na mateřské, se mé IQ pomalu blíží úrovni středně pokročilého paviána a není vyloučeno, že za pár měsíců tuto hranici překonám a bude mě čekat intelekt nemocné gorily.Smutné bude, až opustím i ty lidoopy a svou inteligencí navštívím svět vačnatců.

     Známky upadajícího myšlení jsou den ode dne čím dál tím víc patrné. Onehdá jsem si k vaření večeře musel přibrat kalkulačku, abych zjistil, kolik dvoudecilitrových skleniček je potřeba k dosažení litru vody. Nakonec jsem to beztak spočítal špatně a palačinky jsme museli povečeřet z hrníčků, jelikož jsem se s vodou až příliš rozvášnil a po nalití "těsta" na pánev se toto místo smažení začalo vařit. Po kvalitní večeři jsem se dozvěděl, že do palačinek se nedává voda, nýbrž mléko, takže množství vody nebylo relevantní.

     Ono se v podstatě není čemu divit. Starání se o dítě není nic, co by stimulovalo inteligenci. Stačí být o pár bodů iq před ním, abyste byli o fous chytřejší, a tedy dokázali vyhodnotit různé situace o něco lépe. Když vidím Čeňka, jak olizuje zeď a přitom se mlátí pěstičkou do hlavy, musím uznat, že být o pár bodů iq před ním napřed není zas takový problém, ale není nasnadě usnout na vavřínech. Podle očividné stagnace budu zeď olizovat někdy na podzim a v zimě už mě bude muset Nataša přebalovat.

    Nejen spánkový deficit a stejné triviální pravidelné denní úkony můžou za můj stav. Taktéž nedostatek sociálního začlenění a hlavně komunikačních podnětů mají svůj díl viny. Veškerá moje komunikace se scvrkla na deset vět, které používám a které mi k životu stačí. Je to možná smutné, ale následující věty jsou vše, co za den vyslovím:

1. "Čeňku, ne, nesmíš"
 
  • A začnu hned s tím nejtěžším kalibrem. Tuto větu používám s přehledem nejčastěji a již v naší domácnosti zlidověla. Až umřu, tak si jí nechám napsat na náhrobek. Kadence používání této věty je příkladná, avšak smutné na tom je, že její efekt pokulhává.Pokud totiž Čeněk například mlátí mobilem do televize a já mu řeknu, že to nesmí, začne se smát, řekne "tytyty", jakože to, co dělá je špatné a on je s tím spraven, a dál tříská mobilem do televize. Pakliže zvýším tón hlasu, abych mu předvedl, že já tomu tady velím, udělá znova "tytyty" a mobil po mně hodí. Pak si vezme dětský kladívko a tříská s ním opět do televize. Pokud ho vezmu do náruče, tříská mi kladívkem do hlavy. Zabavím-li mu kladívko, řve. Vrátím-li mu posléze kladívko, nejen, že pořád řve, protože jsem narušil jeho suverenitu, ale pokračuje v mlácení do předmětů. Jediným přijatelným řešením je nechat ho roztřískat televizi, ať je kluk šťastnej. Nataša koupí novou. Výchova to sice není optimální, ale zase na druhou stranu se tím eliminuje možnost, že mi jednou rupne v bedně a Čeňka tou televizí prohodím.
 
 
 
2. "Nech si piňďu"
 
  • Takový klasický evergreen u přebalování. Fakt nevím, proč to dělá, ale pořád se tahá za penis. Člověk si řekne, že to je jenom takové nevinné dětské laškování sama se sebou, ale když on si ho vytahuje skoro až k bradě. To podle mě není v pořádku. Jednoho dne si ho utrhne a bude mít bebí.
 
 
3. "Udělej….."
 
  • Těch pár teček za "udělej" je velmi velkorysých, ale nebudu si nic nalhávat. Čeněk umí udělat akorát paci paci, pá pá, a umí udělat mentála. S tím si vystačí, a to mu do života zřejmě stačí. Je to malý šťastný člověk.
 
 
4. "Jak dělá…?"
 
  • podobný jako u "udělej". Sice se můžu Čeňka zeptat, jak dělá například pejsek, slepička nebo takový kulíšek nejmenší, ale je mi to k ničemu, protože Čeněk umí akorát "bůůů". Jednou jsem se před Natašou zeptat Čeňka, jak dělá máma. Čeněk udělal "bůůů" a pak začal tleskat. Nataša si to vyložila tak, že jsem ho naučil, že máma je kráva a proto po mně vztekle hodila vidličkou.
 
 

 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]