O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...
Kontakty
Napište nám |
Poradna Kudlanky |
Právní poradna |
Související články
- FOTŘÍK - 10
- FOTŘÍK - 1
- FOTŘÍK - 3
- FOTŘÍK - 2
- FOTŘÍK - 4
- FOTŘÍK - 5
- FOTŘÍK - 6
- FOTŘÍK - 7
- FOTŘÍK - 8
- FOTŘÍK - 9
- FOTŘÍK - 11
- FOTŘÍK - 12
- FOTŘÍK - 13
- FOTŘÍK - 14
- FOTŘÍK - 15
- FOTŘÍK - 16
- FOTŘÍK - 17
- FOTŘÍK - 18
- FOTŘÍK - 21
- FOTŘÍK - 20
- FOTŘÍK - 22
- FOTŘÍK - 23
- FOTŘÍK - 24
- FOTŘÍK - 25
- FOTŘÍK - 26
- FOTŘÍK - 27
- FOTŘÍK - 28
- FOTŘÍK - 29
- FOTŘÍK - 31
- FOTŘÍK - 33
- FOTŘÍK - 34
- FOTŘÍK - 36
- FOTŘÍK - 37
- FOTŘÍK - 39
- FOTŘÍK - 38
- FOTŘÍK - 42
- FOTŘÍK - 43
- FOTŘÍK - 46
- FOTŘÍK - 49
- FOTŘÍK - 50
- FOTŘÍK - 51
- FOTŘÍK - 52
- FOTŘÍK - 53
- FOTŘÍK - 54
- FOTŘÍK - 55
- FOTŘÍK - 56
- FOTŘÍK - 57
- FOTŘÍK - 58
- FOTŘÍK - 59
- FOTŘÍK - 60
- FOTŘÍK - 61
- FOTŘÍK - 65
- FOTŘÍK - 66
- FOTŘÍK - 67
- FOTŘÍK - 68
- FOTŘÍK - 69
- FOTŘÍK - 70
- FOTŘÍK - 71
- FOTŘÍK - 72
- FOTŘÍK - 73
- FOTŘÍK - 74
- FOTŘÍK - 75
- FOTŘÍK - 76
- FOTŘÍK - 77
- FOTŘÍK - 78
- FOTŘÍK - 79
- FOTŘÍK - 80
- FOTŘÍK - 81
- FOTŘÍK - 83
- FOTŘÍK - 84
- FOTŘÍK - 85
- FOTŘÍK - 86
- FOTŘÍK - 87
- FOTŘÍK - 88
- FOTŘÍK - 90
- FOTŘÍK - 91
- FOTŘÍK - 93
- FOTŘÍK - 92
- FOTŘÍK - 94
- FOTŘÍK - 95
- FOTŘÍK - 96
- FOTŘÍK - 97
- FOTŘÍK - 98
- FOTŘÍK - 99
- FOTŘÍK - 100
- FOTŘÍK - 101
- FOTŘÍK - 102
- FOTŘÍK - 103
- FOTŘÍK - 104
- FOTŘÍK - 105
- FOTŘÍK - 106
- FOTŘÍK - 107
- FOTŘÍK - 108
- FOTŘÍK - 109
- FOTŘÍK - 110
- FOTŘÍK - 113
- FOTŘÍK - 114
- FOTŘÍK - 115
Přihlášení
Anketa
FOTŘÍK - 19 |
![]() |
![]() |
![]() |
Středa, 09 duben 2014 | ||||||
Strana 2 z 2
Přitlouci k sobě šest prkének mi zabralo půl dne a sotva jsem se rozehřál, přišla Nataša z práce a nepřišla s holýma rukama. Věda toho, že jsem ve stavbařském rauši a extázi, dotáhla Pedagogiku Montessori. Nevíte, co to je Pedagogika Montessori? Já také ne. Ani Nataša to neví a jistě to neví ani pan Montessori. V podstatě to je jakási hrací stěna, která děti nejen zabaví, ale taktéž je učí. Tak jsem to alespoň pochopil z názvu a obrázků.
Utáhl jsem si opasek a pustil se do toho. Bohužel jsem přišel o mého malého pomocníka, jelikož se šel koupat, ale dám to i bez něj. Pedagogika Montessori je pěknej voser, jelikož je to v podstatě jenom myšlenka, filosofie, kterou musíte přetavit v praktickou materiální edukativní věc. Je to technicky a psychicky náročné s velkým důrazem na představivost, tvorbu a zručnost. To je vyloženě voda na můj mlýn. Během přetavovaní myšlenky a filosofie na něco edukativního se velmi tiše v rohu rozpadla ohrádka kolem hracího koutku, tichý svědek mého fušerství, kterou jsem půl dne stloukal do kupy. S tímto cejchem jsem se musel vrhnout na přetavování.
Pedagogika Montessori chyby neodpouští a je třeba vše vyladit do detailů.
Zhruba po týdnu intenzivní práce byla edukativní Pedagogika Montessori hotova. Byla to hrací stěna, která Čeňka naučí spoustu věcí (například, až si rozřízne ruku o jeden z všudypřítomných čouhajících hřebíků, naučí se, že Pedagogika Montessori je na hovno).
Já jsem si například hodně sliboval od důmyslné hry na barevné kuličky. V hrací stěně edukativní Pedagogiky Montessori jsou totiž dvě nádoby. V jedné jsou červené kuličky a ve druhé jsou modré. Před započetím edukativní hry, po které se z Čeňka stane právník nebo chirurg, tyto kuličky namíchám a dítě má za úkol kuličku po kuličce přendat zpět tak, aby v každé nádobě byly kuličky stejné barvy. Náš malý právník - chirurg se na to vrhnul velmi zhurta a začal kuličky polykat.
Ve finále celou nádobu převrhnul, vysypal a rozbil (nádoba byla edukativně keramická). Zatímco Nataša lovila z Čeňka edukativní kuličky Montessori, já jsem Pedagogiku Montessori rozebral (respektive jsem se o to opřel a ono se to rozpadlo) a šel ven vyhodit.
Po veškerých útrapách a dílčích neúspěších na poli reformy bytu jsem rezignoval. Nakonec jsem narval na noc hračky do jednoho pytle a dávkoval je Čeňkovi po jedné. Kupodivu tento jednoduchý krok celý problém vyřešil.
Ne však úplně zcela, jelikož dodnes občas v noci uklouznu na zapomenuté edukativní kuličce Pedagogiky Montessori, které Čeněk rozsypal po bytě a není možné je všechny znovu najít.
DOMINIK LANDSMAN
(pokračování co nejdříve)
|
< Předch. | Další > |
---|