O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

FOTŘÍK - 18 PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 03 duben 2014
Přejít na obsah
FOTŘÍK - 18
Strana 2
Čeněk se již pomalu dostává do věku, kdy není nasnadě ho nechat jen tak bezcílně poflakovat po bytě a narážet hlavou do nábytku. Ten kluk potřebuje program, režim, řeholi, motivaci a hlavně je potřeba ho srovnat do latě. Mé domněnky mi nezávisle na sobě potvrdila i řada publikací o dětech a rodičích:

 

 

jako jsou například knihy "Vychovej si svého fagana" nebo "Dítě, nepřítel rodiče". Pro všechny případy, kdyby mé snahy o výchovu byly bojkotovány, mám připravenou výchovnou knížku "Drezura bojových plemen" od německého kynologa Helmuta Kleina.


 
 
 
     Z politicko-ekonomického hlediska existují dva základní pilíře výchovy dětí, které se navzájem vylučují. První pilíř výchovy vychází z myšlenky laissez faire, tedy do ničeho nezasahovat. Prakticky to vypadá tak, že se dítě nevychovává a přistupuje se k němu jako k individualistovi. Pokud ten malý sígr klackem umlátí mývala nebo vám šutrem rozmlátí doma všechny okna, je potřeba si s ním o tom pohovořit, podsunout mu myšlenku, že takové jednání není úplně správné, ale hlavně se rodič nesmí pokoušet ho v jeho projevu jakkoliv demotivovat.
 
      Pokud rád rozbíjí okna a mlátí zvířátka, rodič by měl tento jeho koníček včas podchytit a v tomto jej podporovat.
 
     Pokud už rodiče nemají peníze na nová okna, které by mohl malý andílek rozflákat, je třeba ho nenásilnou formou přesměrovat k jiné zálibě. Například k vykrádání hrobů. Tento přístup k výchově je v dnešní době velmi moderní a rekrutuje se z něj řada budoucích kriminálníků - osobností. Hrdý rodič po aplikaci této výchovy končí povětšinou bez příbytku a majetku, který mu jeho andílek uzmul, a svůj volný čas tráví u soudu coby svědek ve prospěch své ratolesti.
 
    Konec moderního rodiče, který uplatňuje metodu volné výchovy bývá většinou romantický a nesčetněkrát se stává, že umírá na podchlazení v parku na lavičce, kde přespává.

     Druhý pilíř výchovy bývá často označován jako přežitý, avšak jeho comeback není vyloučen. Je naprostým opakem volné výchovy. Tento způsob, často označován za totalitní a demotivační, vychází hlavně z myšlenky zlomení ducha. Berličkou této výchovy bývají často fyzické tresty a zakazování. V podstatě dítě nesmí nic a jako bonus bývá seřezáno řemenem, či jiným výchovným prostředkem. Ale pozor, ani u tohoto způsobu výchovy se nemůže tvrdit, že se výsledky nedostavují. Utrápený a zlomený jedinec seká latinu a plní příkazy rodičů. V dospělosti se posléze povětšinou uchyluje k masovým vraždám, kdy rodiče jsou první na řadě.

     Z toho vyplývá, že rodič má na výběr. Buď vychová kriminálníka, který ho bude terorizovat a připraví o veškerý majetek, anebo bude mít doma zakřiknutého chudáčka, který mu po pár letech ve spánku rozmlátí hlavu hasicím přístrojem. Inu, vyhlídky jsou to hezké.

     Samozřejmě, že je zde i zlatá střední cesta, tedy kombinace těchto dvou způsobů. Praxe výchovy vypadá tedy následovně: Dítě zlobí a ve vzteku rozmlátí například hrníček. Rodič k němu přispěchá s vlídným slovem a s podporou, že to tak je v pořádku a jak je dítě šikovné. Následně sáhne po opasku a dítě seřeže. Po výprasku dítěti vysvětlí, proč ho seřezal a taktéž mu vysvětlí, proč ho zmlátí znovu. Následuje další výprask, načež dítěti za odměnu dá nějaký pamlsek, pomazlí se s ním a znovu ho zmlátí.
 
     Těžko říci, jaký dopad bude mít takové jednání na vývoj jedince, ale jistě kladný.

     Existuje ještě jeden způsob a tedy hra na hodného a zlého rodiče. Tato ale neslaví přílišné úspěchy, jelikož nikdo nechce být ten špatný. Zkušenosti rodičů, kteří aplikovali tuto hru, dávají jasný závěr, kdy dítě k hodnému rodiči přilne a ke zlému cítí zášť a ve stáří ho šoupne do nejlacinějšího domova důchodců, kde mu zaměstnanci budou ve spánku kreslit na obličej vagíny a jiné genitály.

     S Natašou jsme si nebyli úplně jistí, jakou výchovu aplikujeme, a proto jsme se rozhodli, že budeme improvizovat.
 


 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]