O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...
Kontakty
Napište nám |
Poradna Kudlanky |
Právní poradna |
Související články
- FOTŘÍK - 10
- FOTŘÍK - 1
- FOTŘÍK - 3
- FOTŘÍK - 2
- FOTŘÍK - 4
- FOTŘÍK - 5
- FOTŘÍK - 6
- FOTŘÍK - 7
- FOTŘÍK - 8
- FOTŘÍK - 9
- FOTŘÍK - 11
- FOTŘÍK - 12
- FOTŘÍK - 13
- FOTŘÍK - 14
- FOTŘÍK - 15
- FOTŘÍK - 16
- FOTŘÍK - 17
- FOTŘÍK - 21
- FOTŘÍK - 19
- FOTŘÍK - 20
- FOTŘÍK - 22
- FOTŘÍK - 23
- FOTŘÍK - 24
- FOTŘÍK - 25
- FOTŘÍK - 26
- FOTŘÍK - 27
- FOTŘÍK - 28
- FOTŘÍK - 29
- FOTŘÍK - 31
- FOTŘÍK - 33
- FOTŘÍK - 34
- FOTŘÍK - 36
- FOTŘÍK - 37
- FOTŘÍK - 39
- FOTŘÍK - 38
- FOTŘÍK - 42
- FOTŘÍK - 43
- FOTŘÍK - 46
- FOTŘÍK - 49
- FOTŘÍK - 50
- FOTŘÍK - 51
- FOTŘÍK - 52
- FOTŘÍK - 53
- FOTŘÍK - 54
- FOTŘÍK - 55
- FOTŘÍK - 56
- FOTŘÍK - 57
- FOTŘÍK - 58
- FOTŘÍK - 59
- FOTŘÍK - 60
- FOTŘÍK - 61
- FOTŘÍK - 65
- FOTŘÍK - 66
- FOTŘÍK - 67
- FOTŘÍK - 68
- FOTŘÍK - 69
- FOTŘÍK - 70
- FOTŘÍK - 71
- FOTŘÍK - 72
- FOTŘÍK - 73
- FOTŘÍK - 74
- FOTŘÍK - 75
- FOTŘÍK - 76
- FOTŘÍK - 77
- FOTŘÍK - 78
- FOTŘÍK - 79
- FOTŘÍK - 80
- FOTŘÍK - 81
- FOTŘÍK - 83
- FOTŘÍK - 84
- FOTŘÍK - 85
- FOTŘÍK - 86
- FOTŘÍK - 87
- FOTŘÍK - 88
- FOTŘÍK - 90
- FOTŘÍK - 91
- FOTŘÍK - 93
- FOTŘÍK - 92
- FOTŘÍK - 94
- FOTŘÍK - 95
- FOTŘÍK - 96
- FOTŘÍK - 97
- FOTŘÍK - 98
- FOTŘÍK - 99
- FOTŘÍK - 100
- FOTŘÍK - 101
- FOTŘÍK - 102
- FOTŘÍK - 103
- FOTŘÍK - 104
- FOTŘÍK - 105
- FOTŘÍK - 106
- FOTŘÍK - 107
- FOTŘÍK - 108
- FOTŘÍK - 109
- FOTŘÍK - 110
- FOTŘÍK - 113
- FOTŘÍK - 114
- FOTŘÍK - 115
Přihlášení
Anketa
FOTŘÍK - 18 |
![]() |
![]() |
![]() |
Čtvrtek, 03 duben 2014 | ||||
Strana 1 z 2 ![]()
jako jsou například knihy "Vychovej si svého fagana" nebo "Dítě, nepřítel rodiče". Pro všechny případy, kdyby mé snahy o výchovu byly bojkotovány, mám připravenou výchovnou knížku "Drezura bojových plemen" od německého kynologa Helmuta Kleina. Z politicko-ekonomického hlediska existují dva základní pilíře výchovy dětí, které se navzájem vylučují. První pilíř výchovy vychází z myšlenky laissez faire, tedy do ničeho nezasahovat. Prakticky to vypadá tak, že se dítě nevychovává a přistupuje se k němu jako k individualistovi. Pokud ten malý sígr klackem umlátí mývala nebo vám šutrem rozmlátí doma všechny okna, je potřeba si s ním o tom pohovořit, podsunout mu myšlenku, že takové jednání není úplně správné, ale hlavně se rodič nesmí pokoušet ho v jeho projevu jakkoliv demotivovat. Pokud rád rozbíjí okna a mlátí zvířátka, rodič by měl tento jeho koníček včas podchytit a v tomto jej podporovat. Pokud už rodiče nemají peníze na nová okna, které by mohl malý andílek rozflákat, je třeba ho nenásilnou formou přesměrovat k jiné zálibě. Například k vykrádání hrobů. Tento přístup k výchově je v dnešní době velmi moderní a rekrutuje se z něj řada budoucích kriminálníků - osobností. Hrdý rodič po aplikaci této výchovy končí povětšinou bez příbytku a majetku, který mu jeho andílek uzmul, a svůj volný čas tráví u soudu coby svědek ve prospěch své ratolesti. Konec moderního rodiče, který uplatňuje metodu volné výchovy bývá většinou romantický a nesčetněkrát se stává, že umírá na podchlazení v parku na lavičce, kde přespává. Druhý pilíř výchovy bývá často označován jako přežitý, avšak jeho comeback není vyloučen. Je naprostým opakem volné výchovy. Tento způsob, často označován za totalitní a demotivační, vychází hlavně z myšlenky zlomení ducha. Berličkou této výchovy bývají často fyzické tresty a zakazování. V podstatě dítě nesmí nic a jako bonus bývá seřezáno řemenem, či jiným výchovným prostředkem. Ale pozor, ani u tohoto způsobu výchovy se nemůže tvrdit, že se výsledky nedostavují. Utrápený a zlomený jedinec seká latinu a plní příkazy rodičů. V dospělosti se posléze povětšinou uchyluje k masovým vraždám, kdy rodiče jsou první na řadě. Z toho vyplývá, že rodič má na výběr. Buď vychová kriminálníka, který ho bude terorizovat a připraví o veškerý majetek, anebo bude mít doma zakřiknutého chudáčka, který mu po pár letech ve spánku rozmlátí hlavu hasicím přístrojem. Inu, vyhlídky jsou to hezké. Samozřejmě, že je zde i zlatá střední cesta, tedy kombinace těchto dvou způsobů. Praxe výchovy vypadá tedy následovně: Dítě zlobí a ve vzteku rozmlátí například hrníček. Rodič k němu přispěchá s vlídným slovem a s podporou, že to tak je v pořádku a jak je dítě šikovné. Následně sáhne po opasku a dítě seřeže. Po výprasku dítěti vysvětlí, proč ho seřezal a taktéž mu vysvětlí, proč ho zmlátí znovu. Následuje další výprask, načež dítěti za odměnu dá nějaký pamlsek, pomazlí se s ním a znovu ho zmlátí. Těžko říci, jaký dopad bude mít takové jednání na vývoj jedince, ale jistě kladný. Existuje ještě jeden způsob a tedy hra na hodného a zlého rodiče. Tato ale neslaví přílišné úspěchy, jelikož nikdo nechce být ten špatný. Zkušenosti rodičů, kteří aplikovali tuto hru, dávají jasný závěr, kdy dítě k hodnému rodiči přilne a ke zlému cítí zášť a ve stáří ho šoupne do nejlacinějšího domova důchodců, kde mu zaměstnanci budou ve spánku kreslit na obličej vagíny a jiné genitály. S Natašou jsme si nebyli úplně jistí, jakou výchovu aplikujeme, a proto jsme se rozhodli, že budeme improvizovat. |
< Předch. | Další > |
---|