O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...
Kontakty
Napište nám |
Poradna Kudlanky |
Právní poradna |
Související články
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE 1
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 2
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 3
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 4
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 5
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 6
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 7
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 8
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 9
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 10
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 11
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 12
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 13
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 14
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 15
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 16
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 17
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 18
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 19.
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 20.
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 23.
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 24.
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 26.
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 27.
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 28.
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 29.
- KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 30.
- KAMIOŃÁKEM V AMERICE - 31.
- KAMIOŃÁKEM V AMERICE - 32.
- KAMIOŃÁKEM V AMERICE - 33.
Přihlášení
Anketa
KAMIOŇÁKEM V AMERICE - 25. |
![]() |
![]() |
![]() |
Středa, 19 březen 2014 | ||||
Strana 1 z 2 ![]()
Původní pan Kopecký už nežil a podniku vládl jeho syn, ale to že jsem Čech, spolu s příběhem z posledních dvou dnů mě kvalifikovalo k okamžitému přijetí. Následujícího rána zase ve čtyři zazvonil telefon, že mám jet do Tijuany a pak do Los Angeles. Řekl jsem jim, že nepojedu, protože už u nich nejsem zaměstnán. Dispečer se mi pokoušel vyhrožovat vyhozením a teprve ujištění, že mně vyhodit nemůže, protože už tam nepracuju, ho postavilo zpět do reality. Ráno jsem ještě zajel do Greyhoundu odevzdat závodní průkaz a manažer se začal vyptávat, co se stalo.
Vysvětlil jsem mu mou anabázi a on překvapivě přiznal, že se mi nediví. Tak jsem zaměstnancem Pat Phillips Trucking s mobile-homes a Kopecky bus, zájezdové autobusy. Nová kariéra se otevírá přede mnou, kdo ví co přinese…
Pat Phillips a jeho podnik mně potřebovali čím dál tím míň, některé týdny vůbec ne. Kopecky bus, to byly hlavně jízdy po městě a do Los Angeles, nejvíc s Mormony do jejich chrámu. A hlavně čekání. Odvezl jsem někam lidi a čekal. Vytáhl knihu a četl si, vytáhl televizi a díval se na něco, to je jedno na co, hlavně zabít čas. Náš podnik skomíral, neměli jsme pořádné tj. pěkné autobusy a na to se moc dbá. Nový autobus MCI americké výroby stojí v základní výbavě přes 200.000 dolarů. Podnik musí mít opravdu jistotu, že se vynaložené peníze vrátí a tu u Kopeckých neměli. Tak k mým dvěma zaměstnáním přibylo třetí, podpora v nezaměstnanosti. Kvalifikoval jsem se, protože pro mě podnik neměl dost práce.
Jezdil jsem s nimi po Los Angeles a hlavně se učil, co se od řidiče autobusu čeká a chce. U Kopeckých to bylo jen takové příštipkaření, teď jsem byl poprvé s pravými turisty. Můj průvodce byl přímo fantastickej chlap, měl se mnou trpělivost a vysvětloval a vysvětloval.
Po třech dnech měl přijít čas výměny, ale měl jsem z pekla štěstí, ten "můj" průvodce byl vedoucí celého zájezdu a postavil si hlavu, že se žádný autobus měnit nebude a že chce tenhle a tohohle řidiče a basta. Zákazník je zákazník, dostal co chtěl. Pravda je, že zbývající autobusy byly americké MCI 102, to číslo je šířka v palcích, autobusy dobré a spolehlivé. Jenže já tam byl s prudce elegantním belgickým Van Hoolem..
|
< Předch. | Další > |
---|