O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MATKA JISTÁ, OTEC NEJISTÝ? PDF Tisk E-mail
Pátek, 15 březen 2013

Byla již neděle, dvě hodiny po půlnoci. Osadní oheň ubíral na intenzitě a s ním kytara i zpěv. Kruh osadníků sedících okolo ohně prořídl a zbývající část, převážně muži, se snažili dopracovat s obdivuhodným úsilím na dno padesátilitrového sudu plzeňského piva. Jako obvykle začala série košilatých vtipů, poté následovala vášnivá politická diskuze.

 

 

 

 

 

 

      Sedící okolo ohně se vzájemně znali, v některých případech od dětských let, a měli se ve vzájemné úctě. Přesto se při výměně názorů nazývali blbci, voly, pravičáky, levičáky... Jak se čas přibližoval k ránu a poslední žena se odebrala spinkat, začala bleskově debata na téma ženy. U mužů je tento harmonogram typický.

 

      „Chlapi,“ využil chvilkové mezery ve vášnivé debatě jeden z mužů, „Já někde četl, že každý čtvrtý narozený dítě v rodině je nemanželský! Z tisíce dětí, dvě stě padesát má jinýho tátu, to je úděsná cifra.“

 

      Jako když kouzelník luskne prsty, chvilku bylo ticho, protože každý kalkuloval, jak na tom vlastně je on sám. „To je vlastně velice jednoduchý, ty uděláš jedno sousedovi a on na oplátku jedno nebo dvě tobě. Jsme vlastně jedna velká rodina, čím pěknější ženská, tím větší riziko,“ ozval se hlas od sudu s pivem, a následoval záchvat smíchu.

 

     „Hej, ty levičáku, moc se nesměj, být tebou, tak bych přemýšlel. Máš Honzíka, Zuzku a Martina, a tvá Jiřinka čeká co! no přece čtvrtý, a dle statistiky by nemuselo být tvoje.“ Zatrumfoval někdo směrem k sudu.

 

     „Jo chlapi, tak to bohužel chodí, s tím nic nenaděláte. Statistika uvádí, že osumdesát procent ženáčů alespoň jednou bylo nevěrných. U žen je statistika nevěr o trochu nižší, ale na výzkumu  mohly pracovat ženy a samozřejmě výsledek upravit." „Matka jistá, otec nejistý,“ povzdechl si jeden z přítomných a zhluboka se napil, aby zahnal chmurnou představu.

 

     „Přátelé, výjimka potvrzuje pravidlo,“ ozval se kamarád s typickým brněnským přízvukem. „Dostal jsem darem fenku, čistokrevnýho labradora. Když jí po roce začaly vyrůstat bílé šmrnce na prdeli, tak jsem na toho kořeňa, co jí mé dcerce prodal, vlítnul, že má fenka není čistokrevný labrador. 

 

 

 

 

      Chlapík se dlóho bránil argumentem, že jeho pes je čistokrevný labrador. Já povidám, to vim, ale kdo je mama? On se zase dlóho krótil a pak povidá: Jednoho dne jsem našel přede dveřmi domu košík s pěti štěňaty a lístek: Tvůj pes ustavičně šuká moji fenu a tak se tentokrát o štěňa postarej ty."

 

     „Takže pánové, v tomto případě je výjimečně otec jistý a matka nejistá“. 

 

PEPA KOUBA

 

 

 

 

Komentáře (62)add feed
... : Sandra.
Každé čtvrté dítě? To se mi nechce věřit, do toho musí započítávat i nevlastní děti,které chlap vychovává, ale ví, že nejsou jeho, že je žena měla s předchozím partnerem, ne?
březen 15, 2013 10:02
Proto : Myška
je bezpečnější mít jen tři děti smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif.
březen 15, 2013 10:21
... : Sandra.
Sakra, doufám, že tato informace zůstane manželovi utajena. Akorát nevím, jestli až se nám teď narodí to čtvrté, tak by si měl pro jistotu nechat otestovat všechny čtyři kousky, nebo stačí jen to čtvrté, poslední?smilies/smiley.gif
březen 15, 2013 10:41
Delali jsme : romanB odjinud
kdysi genetickou laborator, software pro vyhodnocovani genetickych informaci a tehdy jsem se od sefky laboratore dozvedel, ze tretina zen, ktere u ni skonci, priznava jineho otce. To bylo nekdy zacatkem 90. let a k ni se dostavaly zeny az s nejakym potencionalnim problemem, takze i kdyz to gynekologovi nepriznaly, na genetice uz jo. Region to byl severozapadni a to cislo bylo docela neuveritelny. Jeste jedna zajimavost ... ti "nepriznani" otcove se docela opakovali smilies/smiley.gif
březen 15, 2013 11:01
Hihihihihihi : Sinix
Statistika nuda je... S čísly se dají dělat kouzla. A taky záleží, kdo co přizná, že... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
březen 15, 2013 11:26
To přece nejni možný, : Krakonoš
99% procent žen přece vodsuzuje nevěru jako největší zlo hned po jaderný válce a fuseklích na podlaze. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif To bude nějaká mejlka. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
březen 15, 2013 11:52
... : deeres
Musím se smát, když si vzpomenu, jak jste v pondělí chtěli na Puňťatou házet síť. A dneska se dozvím, že každé čtvrté? dítě má jiného, než biologického otce. To číslo nevěr bude menší, protože, kdo ví, co se do toho všechno počítá. Ale asi těch zhrzených , pomstychtivých ženských bude víc , než jedna Ála, co se rozhodli, že mu za trest zahnou a ono to nezůstalo bez následků. A skutečným otcem je stejně ten, kdo se o dítě stará, a ne ten, kdo poskytl biologický materiál. A dotyčný údajný otec je na tom pořád lépe, než kdyby skončil na hřbitově a ona v kriminála.
březen 15, 2013 12:23
silně pochybuju, : mura1
že by mezi těma zahybajícíma byl vysoký podíl těch, které to dělají z pomsty a už naprosto zanedbatelný těch, které to dělají z pomsty a pak to vmetou, dle Alenina návodu, manželovi do tváře a čekaj, že on bude platit alimenty...
březen 15, 2013 12:34
Murinko, : deeres
já myslím, že se tam nějaké to procento určitě najde, s tím rozdílem, že matky o skutečném otci mlčí jak hrob. Dokonce jednu takovou jsem osobně znala, která to na sebe v rozjařené náladě v práci vyklopila a netuším, jestli její manžel se někdy dobral pravdy.
Také jsem měla v práci kolegyni, ta bydlela v paneláku v Bohnicích. Nastěhovalo se tam naráz několik mladých rodin, s malými dětmi. Neustále se navštěvovali a měli se rádi a to nakonec až tak, že pan "Polák" setrvale bydlel u paní "Vomáčkové", zatímco pan "Vomáčka" přesídlil k Pospíšilům, a protože u nich pak nebylo pro něho místo,"Pospíšil" se ubytoval u "Poláků".Také nějací prckové tam přibyli.Děti i rodiče v pohodě, prostě se čenžli, ale problém s tím měly učitelky ve škole.
Jo, život je barvitej!
březen 15, 2013 12:51
... : Sandra.
deeres, ale Alena radila v původním kontroverzním příspěvku zahnout se ženatým!!, pak to manželovi vyzvonit, vysmát se mu do xichtu a čekat, že on na to dítě bude dalšího čtvrt století platit. Jistě chápeš, že to je z mnoha důvodů debilní nápad.

Stejně se mi těch 25% kukaččích dětí nezdá...třeba v mém okolí jsem nevymyslela ani jedno dítě, které by mělo být kukaččí. Jasně, že by se tím ty matky nechlubily, ale většina dětí je i svým otcům podobná. Každé čtvrté dítě, to mi přijde nesmyslně veliké číslo...ale možná tu statistiku vylepšují určitě skupiny obyvatel, ve kterých tzv. šuká kámen cihlu.
březen 15, 2013 12:54
... : Hanna
To bude mejlka, kde to pan Kouba četl ? Co se čísel týče, aktuálně se počítá,že každé desáté dítě má jiného otce, než manžele své maminky. Taktak.
březen 15, 2013 12:56
Sandro, : deeres
jasně, že to od Ály byla šílenost, s tím souhlas. Já jenom chtěla poukázat na skutečnost, že nějaké to kukaččí vejce se opravdu najde a příčinou může být to, že manžel je hajzl.
A společně s Hannou si myslím, že tam byly spočítány hrušky s jabkama a to číslo otců, kteří něvědomě vychovávají v manželství cizí dítě, určitě nebude tak velké.yhe
březen 15, 2013 13:04
... : Karlos...
Vono co si budem povídat, v dnešní době, kdy neni nic jednoduššího jak test otcovství, by jenom blbá husa podstrčila někomu cizí dítě... smilies/grin.gif
březen 15, 2013 14:10
Karlosi, : d@niela
určitě nevěříš, že hned v porodnici dělají miminkům testy DNA :-). No, a o věrnosti vím, nejen díky dopisům do kudlanky, své. Sama znám pár "kukaček", které mají to obrovské štěstí, že je vychovává otec "nepravý". Protože ten pravý poletuje bůhví kde...

Myslím, že pokud to zrovna nikomu nevadí, nikoho to nemrzí, nikomu to neškodí... Tak proč z toho zas dělat takovou vědu. Zvláště, když to mnohdy ani neví sama maminka.
březen 15, 2013 14:59
Daniela : Karlos...
To nikdo netvrdí, že se dělaj testy DNA hned v porodnici smilies/wink.gif Já ale bejt tou matkou, která "podstrčí" to dítě jinýmu tatínkovi, už bych nikdy neměl klidný spaní.. smilies/shocked.gif Stačí nějaká blbá nemoc a je to venku.

A že to nikomu neškodí, to nemyslíš vážně, viď?
březen 15, 2013 15:15
... : bb2
Myslím, že pokud to zrovna nikomu nevadí, nikoho to nemrzí, nikomu to neškodí... Tak proč z toho zas dělat takovou vědu.


Karlosi, taky se mi příčí dělat z chlapů blbce, co jsou dobří akorát k obživě kukaččích mláďat. Asi je přirozeností ženy - samice obstarat svá mláďata stůj co stůj, aby neměla hlad, aby byla chráněná, a tak k tomu klidně zmanipuluje i jiného samce, co není otcem, jen aby mláďata byla v suchu.

Dá se to pochopit v kulturách, kde žena nemůže, i kdyby chtěla a byla schopná, obstarat sama obživu, přístřeší atd. Ale my žijeme jinde, v jiných podmínkách, ve společnosti, která samoživitelky toleruje a finančně podporuje (delší podpora v mateřství, vyšší sociální dávky), takže když se žena rozhodne svému životnímu partnerovi podstrčit cizí dítě, považuju to podvod a sprosťáctví, ta žena je coura a lhářka. Nenajdu vážně omluvu pro takové jednání. Představte si, že by něco podobného provedla holka vašemu synáčkovi. 20 let by platil na cizí dítě, nebo si dokonce kvůli tomu vzal jeho matku - a pak by zjistil, že to dítě není jeho, že ho vodila za nos, že mu nebyla ani po letech společného života říct pravdu? Že jí byl dobrej na prachy a pomoc, ale ne na upřímnost??

Kdy se něco takového stane? když si manželka odskočí za jinou svíčkovou. Když to udělá muž a zjistí se to, je zde rozcupován coby podvraťák. A to ani nemusí po své ženě chtít, aby se mu o to cizí dítě starala, přispívala na jeho obživu, chodila na jeho schůzky do školy, vozila ho k zubaři...u ženy je to něco omluvitelného?

březen 15, 2013 15:33
... : bb2
To je stejně srandovní, jak ženy, které tu často mluví o chlapech s despektem, by tomu "troubovi, co akorát dělá binec a jen by žral, protože už Stela Zázvorková říkala krmte tu bestii", klidně podstrčili kukačku. Ať se stará, jouda jeden.
Skoro bych se smála, ale ono je to dost trapné a hloupé.
březen 15, 2013 15:36
Zcela souhlasím s bb2, : Eva
vůbec si nedokáži představit, jak bych s "kukačkou" dále žila, přijde mi to vůči tomu muži jako fakt šílené svinstvo....
kromě toho jsou testy DNA dnes již zcela snadno dostupné, nikterak drahé a hooodně spolehlivé....navíc se to opravdu málokdy, i bez testování, podaří celoživotně utajit...
březen 15, 2013 15:45
... : Sandra.
Nikomu to nevadí a nikoho to nemrzí v situaci, kdy chlap VÍ, že dítě, které má doma není jeho a i přesto se rozhodne se o něj starat jako o vlastní, protože biologický otec dítěte poletuje bůh ví kde. Pak je to jeho svobodná volba a všichni tím akorát získají. Akorát si myslím, že tyto děti nejsou kukaččí (soudě podle kukačky), takové děti jsou podle mého názoru nevlastní.
Kukaččí dítě je, když si žena uplete dítě s milencem a manžel žije v domnění, že dítko, které vychovává, je jeho. Pak se rozhodně nedá mluvit o tom, že to nikomu nevadí, nikomu to neškodí. Určitě by to vadilo a škodilo tomu chlapovi, co si myslí, že investuje peníze, čas, energii a nervy do svého genetického otisku- a ono houby, určitě by to ze stejného důvodu vadilo jeho rodičům a jistě by to ublížilo i tomu dítěti, kdyby časem zjistilo, že žilo celý život ve lži a že ty blonďaté vlasy po tatínkovi má ve skutečnosti po nějakém Frantovi Vocáskovi. Myslím, že to je snad ten nejhnusnější podraz, který člověk může svému životnímu partnerovi provést- uplést si dítě někde jinde a odmítat nést následky, tj. přiznat barvu a rozhodnutí, zda se přes to dá, nebo nedá přenést, nechat na tom podvedeném partnerovi. Chlap to má v tomhle jednodušší v tom, že pokud si udělá dítě bokem a manželství chce zachránit, tak toho levobočka může odstřihnout, zatímco když si uplete žena dítě s milencem, tak ji ten podvedený manžel musí buď přijmout i s tím dítětem, nebo vůbec.
březen 15, 2013 16:06
já mám někdy pocit, že snad píšu čínsky, : alik puntik
já jí neradila, aby to vmetla manželovi do tváře - ale počítám, že on se bude podivovat, když ON SI ZARUČENĚ DÁVAL TAKOVÝ POZOR A CHRÁNIL SE. Proto jsem doporučovala opici a následné okno, kdy si dotyčný nebude pamatovat, zda vůbec konal povinnosti, nebo ne. Pak mu lze nakecat, že dítě je jeho. On sám moc dobře ví, že neplodný není. A kdyby po tom začal nějak mmoc pátrat - tak by se možná provalilo i ledacos jiného....on má špatné svědomí...nakonec ani tamty děti nemusí být jeho....
březen 15, 2013 16:49
ono je to teoreticky strašně jednoduchý, : d@niela
ale jak se říká "šedá je teorie a zelený strom života" - znám konkrétní případ, že dívka měla "co dočinění" ve stejnou dobu se dvěma - po dvou měsících normální menses se s jedním rozešla, druhého si vzala. Teprve později si spočítala, že dítě je toho nepravého... Ano, asi se měla přiznat, ale jak říkám, není každý dokonalý, prostě si zakázala na to myslet, a nikdo o ničem neví. Dodnes. Má ještě další děti (s manželem), který miluje všechny stejně.

Určitě byste ji tady asi všichni odsoudili, nejspíš byli pro to, aby to bývala řekla hned, jak se to dozvěděla, jak si to spočítala - tedy pár dnů před porodem...

Mohla být dnes samoživitelkou. Asi by v případě, že kdyby to manželovi pár týdnů po svatbě řekla, mu udělala radost. Já nevím.

ROZHODNĚ TO NESCHVALUJU!

Ale - jak říkám, nejsme - nejste - všichni dokonalí a svatí.
Teď mě napadlo: "Hoď kamenem, kdo jsi bez viny!"
březen 15, 2013 17:36
Bože, : Eli
alíku proč v tom ještě víc a víc ťapat, když to je opravdu "rada" na dvě věci. Naprostý souhlas s bíbí, nevyjádřila bych to jinak. Jen snad, že znám jeden "kukaččí" případ ze svého okolí, no, nejdřív to vycházelo dle představ puntíkaté, bylo to i motivováno hlavně jako odplata, oblafnutý "otec" platil a živil a staral se, nic netušil, až do věku synkových 12 let, kdy se matka rozvedla za účelem soužití s biologickým otcem. Masakr, jaký ono "vmetení do tváře" způsobilo všem zúčastněným nemusím asi popisovat. V tomto případě ovšem zapracovaly boží mlýny docela rychle, dneska je už všechno jinak a odneslo to hlavně ono "kukaččí mládě" smilies/sad.gif
březen 15, 2013 20:07
Hážu, Danielo, mám svědomí čisté. manžela jsem nepodváděla a nikdy jsem nechodila zaráz se dvěma. : Myška
Nevidím v tom nic výjimečného, pokud svého partnera miluji, nemohu se spustit s někým jiným. Věřím, že tak to má spousta lidí, akorát to moc nahlas neříká, právě proto, že ti, co to tak nemají, hned začnou o hodu kamenem.

Souhlasím s tím, co napsala bb2 a Sandra.
březen 15, 2013 21:22
Tak už to tak bude, asi žiji dočista šedý strom života:)))) : Eva
Dokonalá a svatá určitě nejsem, ale fakt nevím, proč bych kdy měla mít více chlapů najednou??? smilies/smiley.gifNa to se mám dost ráda, abych si takto přihlouple komplikovala zbytečně život. Proč také? Jako snad důkaz, že jsem naprosto neodolatelná????smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
Vrhat kameny mne také nebaví, ale netuším, proč je považováno za nenormální a hodno zostuzení, pokud bychom nedokázaly podvrhnout chlapovi kukačku? Je to rizikové značně i pro to dítě přece!
březen 15, 2013 23:52
asi jsem to napsala nesrozumitelně, takže se tedy omlouvám a ještě jednou: : d@niela
a) rozhodně "podhazování malých kukaček" NESCHVALUJI!!!!

b) Stejně tak jsem nikde nepsala, že považuji za nenormální a hodné zostuzení, pokud byste nedokázaly podvrhnout kukačku!


je to už srozumitelné a jasné?

A dále:
Zajímalo by mne však to správné řešení, které byste např. v konkrétním případě navrhly vy - dejme tomu, že by se jednalo o vaši dceru. (Chraň pámbu, nechci žádnou vaši konkrétní dceru nařknout, aby se to tu zas nepsalo! Je to jen příklad!)

-takže ještě jednou: dívka to zjistí až dost pozdě, už je vdaná a není si jista, jak to manžel, ten hodný a podvedený kluk, vezme. A tak to nikomu neřekne. Zjistíte to až třebas za pár let. Co uděláte?
březen 16, 2013 02:38
Danielo, : bb2
nejde o schvalování, máme prostě na věc odlišný názor.
Ty si myslíš, že
pokud to zrovna nikomu nevadí, nikoho to nemrzí, nikomu to neškodí... Tak proč z toho zas dělat takovou vědu.

a my si myslíme, že to tak není.

Dívka z tvého příkladu se zachovala přesně tak, jak píšu - jako coura a lhářka. Proč to zjemňovat zeleným stromem života apod.? Chodila se dvěma, s jedním otěhotněla a druhého si vzala, protože samičím instinktem poznala, že ten bude pro zabezpečení rodiny a mláďat, i těch, co nebudou jeho, nejlepší, nebude se moc ptát a bude se starat. Z toho druhého udělala vola, možná to on tuší a mlčí, nechce přijít o rodinu, možná měla jen štěstí, že to dítě není podobné tatínkovi.

To, že vím, že se to stává docela často, neznamená, že je to v pořádku a nic moc se nestalo, hlavně, že jsou všichni zdrávi a chutná jim jíst.
Zkus si představit, že se to přihodí Robertovi, a budeš na to možná nahlížet méně shovívavě.
březen 16, 2013 07:34
Dělala bych z toho vědu, : Eva
protože založit rodinu na takovémhle podvodu je jako bychom se rozhodli žít setrvale v minovém poli. Riziko ošklivých traumat pro všechny zúřastněné je tak vysoké, až jisté.
Pokud to nikomu nevadí: vadilo by to hlavně mně, kdybych to provedla, že jsem taková coura, že ani nevím, kdo je otec mého dítěte...těžko by se mi s tím žilo...,a nezbylo by, než to co nejdříve říci, protože nevidím žádný důvod, aby za mé courovství převzal odpovědnost někdo jiný, než já sama. Když už jsem coura, nemusím bát i navíc lhážka a podvodnice. Vadilo by mi a mrzelo také hrozně, že svého muže, tedy člověka, který mne má moc rád, takto hnusně obelhávám...dny, měsíce, roky. A všechno je to nakonec i, naštěstí, marné, protože stačí mnohdy jen prosté zjištění krevní skupiny už v porodnici třeba a často je otcovství vyloučeno. V dnešní době má tato lež opravdu často krátké nohy, pominu-li už morální dilemata.
A škodí to úplně všem zúčastněným: dítě má právo znát své biologické rodiče, minimálně ze zdravotního hlediska, a že škodí vztahu neúcta a podvádění, nedůvěryhodnost partnera a stres ze sezení v minovém poli určitě vztahu také nepřidá.
Jak hrozně to škodí, mrzí a vadí tomu muži, ať už neví, tuší nebo i ví, netřeba snad už rozepisovat.
březen 16, 2013 09:08
zažila jsem : mura1
v přímém přenosu, kdy otec zjistil své neotcovství svého prakticky dospělého dítěte z blbý krevní skupiny. že by to nikomu neuškodilo ani ho to nemrzelo, opravdu nemohu říci.
březen 16, 2013 10:12
Přesně, Můro, kdybych třeba já se : Eva
přichrastila domů z porodnice s čímkoliv jiným, než s 0, když jsme oba byli 0, tak by bylo otcovství mého muže vyloučené.
Tudíž v současné době, když už se nechci, neumím, "nevěduji" o tom, že někoho prachsprostě využiji a zneužiji, je jedině možné radit říci to hned a nechat na partnerovi, jak se rozhodne. V současné době je naprosto naivní se domnívat, že se na to nepřijde....pžijde a důsledky bývají mnohdy zásadně horší, než na počátku, protože málokdo by jásal nad tím, že byl dlouhodobě podváděn a zneužit.
březen 16, 2013 10:55
Ptáš se , Danielo, co kdyby se to stalo mé dceři? Nemám dceru, mám syny. : Myška
Takže, co kdyby se to stalo synovi? Co kdyby jeho partnerka nebyla tak docela jen jeho a otěhotněla s tím druhým? Samozřejmě bych byla pro to, aby se to dozvěděl. Aby se on mohl rozhodnout, jestli tu kukačku bude vychovávat, nebo vztah ukončí. Pokud by se rozhodl, že kukačku vychová jako vlastní, bude mít moji podporu, protože to dítě za to nemůže. A se snachou bych se popasovala podle toho, jak by se chovala, jaké by byly další okolnosti.

Zkusím se teď alespoň teoreticky vžít do matky dcery, která čeká kukačku. Kdo sem na Kudlu chodí častěji, ví, že jsem pro rovná přímá řešení, takže bych byla pro, aby to dcera svému partnerovi řekla. Zřejmě by to byl konec vztahu, ale ten by mohl nastat kdykoliv, protože by se to mohlo provalit doslova každým okamžikem. Stačí úraz dítěte nebo nemoc a potřeba transfuze a tedy zjištění krevní skupiny...
březen 16, 2013 14:06
Čím dál línější spermie... : Giota
Četla jsem článek, kde se zamýšleli nad tím, jak se snižuje kvalita ejakulátu, jak mnozí partneři nemohou mít SPOLU děti (jsou jaksi "nekontaktibilní"), a zde byla i úvaha, že se leckdy "dárce spermatu" najde mimo rodinu...a zmiňovali velké % nevlastních kukaččích dětí (číslo si už nepamatuji). Nakonec je možná otec nadšený z miminka, ač není biologickým otcem, jiné dítko nemajíc. Považuji nevěru za velký hřích nejen na partnerovi. Ale lidé jsou různé. Dovedu si tedy představit, že žena, které se nepovedlo 5-10 let otěhotnět s manželem, se považuje za neplodnou a při sexu s milencem se nechrání proti otěhotnění. Pokud je to pouze nějaký úlet, nechce se rozvést a nechce ničit manželství přiznáním nevěry. A manžel možná tuší, že zázrak není jeho dílem, ale bere to jako lepší alternativu adopce? Prostě ona ví a milosrdně lže, ON tuší, ale doufá, že to není pravda a je to prostě rodinné tajemství...A jedině když se řeší genetický problém,nebo nutnost transplantace jde se s pravdou ven?
Je to lež a podvod, ale - dítě má oba rodiče, vyrůstá šťastné. Těžko rozhodnout, zda ženu odsoudit, nebo jí přiznat polehčující okolnosti...
březen 16, 2013 16:05
Já bych - stejně jako Marušin manžel - : alik puntik
taky šest let počkala. Pak by se to "propíchlo" - nebo taky ne...ona by přece udělala totéž , co on. Všecky tři děti by byly zplozeny mimo manželství. Kdyby se to náhodou neprozradilo, tak ona o tom dodnes neví. Ty peníze, co on slavnostně platí na své děti, chyběly ve společné domácnosti - to je jasné. Takže ona přispívala na jeho levobočky. Co je tedy vlastně nemorálního na tom, kdyby ona udělala totéž....a kdo ví, jestli jsou to jediné děti, které si on bokem "vyrobil"....a kdo ví, co se ještě prozradí...Radek John takhle zatloukal dítě osm let. A stálo ho to místo ve vládě. ....takže Marušině manželovi by se až tak moc nestalo. Hlavně máte starosti, jestli on, chudinka, by finančně neutrpěl...Matruše nikoho nezajímá - jo, mohla by si sbalit noční košili a kartáčerk na zuby a odejít...kam, to taky nikoho nezajímá. Snad by měl odejít on - ten se provinil, ne ona....nakonec se může nastěhovat ke své "alternativní rodině". Ona ta matka jeho dětí asi věděla, proč ho nechce.Nermluvila jsem o žádném vmetání do tváře, výsměchu a podobně. Ona by si prostě opatřila dítě stejným způsobem jako on. Co je na tom špatného?
březen 16, 2013 16:31
Víte, co je Juvinelní justice a jak postupuje v rámci EU? : deeres
Ne, tak si to hoďte do vyhledávače, protože se to začíná dotýkat i nás.Pěstounská péče za účelem výdělku a dítě jako nástroj k jeho dosažení. Ve světle tohoto dokumentu, by mně nějaké kukaččí dítě. které nevědomky vychovávám nerozházelo a byla bych ráda, že mám alespoň nějaké.
http://www.youtube.com/watch?v=wmqKnRwVm9Y
březen 16, 2013 18:29
Neodvažuju se soudit : Aknela
Ideálně by samozřejmě ženy neměly mít paralelní vztahy, ale nazývat je proto courama? To je trochu drsné. Nejsme každá morální kapacita, i já jsem měla pár courovatých období v životě. Žádnou kukačku jsem řešit nemusela, ale dovedu si představit, že to lehké není.

Znám rodinu kde jedno dítě není otce. Nikdo o tom nemluví, ale vzhledově je to tak jasné, že pochyby nejsou, zvláště pro ty kteří znali bývalého souseda rodiny. A jasné to musí být i otci, ale asi se rozhodl si to v sobě srovnat. On má také z té doby máslo na hlavě a on je prostě táta toho dítěte. Dneska už vlastně i trojnásobný dědeček. Ti dva mají a vždycky měly dobré vztahy a myslím, že kdyby se v tom někdo začal šťourat, nikomu to neprospěje.
březen 16, 2013 20:14
... : Karlos...
Slovo coura je naprosto na místě...
březen 16, 2013 20:48
Karlos : Aknela
Tak v tom případě začnu slovo coura brát jako neutrálně zabarvené. Konkrétně za své paralelní vztahy v minulosti se vůbec nestydím. Takže ať žijí coury smilies/grin.gif
březen 16, 2013 21:09
Mně výraz coura taky přijde docela na místě. : Myška
Ale čeština je bohatý květnatý jazyk, a tak má pro takovou ženu další výrazy...
březen 17, 2013 05:49
a jak se jmenuje chlap, který tohle dělá? : alik puntik
courák?
březen 17, 2013 07:20
můžete mi přetisknout : alik puntik
tu pasáž, kde píšu o vmetení do tváře a následném výsměchu? Já mluvila o alternativě, kdy by dotyčná měla vytoužené dítě,ale chtěla by si i ponechat tohoto manžela...já bych si ho teda neponechala - ale člověk nikdy neví.....a proč pak odsuzovat ji, když ion judělala totéž - a dvakrát? A dělat vola z něj opravdu nemusí - to už taky zařídil on.
březen 17, 2013 07:38
Aleno : Sandra.
"No a až budeš těhotná, řekneš manželovi, že ty jsi přece u plození jeho předchozích dětíí taky nemusela být. Pokud ho napadne taková blbost, že by se jako rozved - tak rozvod zdržuj, co to půjded, aby se dítě narodilo ještě za manželství, nebo krátce po něm. Pak bude dítě podle zákona jeho , pak ho klidně vykopni a žádej výživné...už ho vidím, jak lítá po soudech a dokazuje, že on otcem dítěte není, když už jasně dvě další děti má."
březen 17, 2013 09:25
Pod pokličkou. : Josef Kouba
Za 20 let v krkonošských rekreačních zařízeních ROH a podnikových boudách, jsem prožil, viděl a slyšel dost. Sex kvete všude. V „Dolní Lhotě“ se sice koná nevěra také, ale velice opatrně. Ale koná se.
Odpovím odpovědí, kterou jsem ze zvědavosti kladl vdaným ženám.
Proč jsi nevěrná? Téměř vždy stejná odpověď: Poslouchej chlapče, jaký já mám život. Vstávám v pět ráno. Třepu s dětmi abych je probudila proti jejich vůli. Shon, oblékání, snídaně, vleču je v polospánku do školky. Po skončení mé osmihodinové práce je vyzvednu, cestou domů nakoupím a doma v mrákotách vařím večeři. Manžel je príma chlap, ale v posteli jsem již polomrtvá a nemám s toho většinou nic.
Když se mně občas podaří být sama, tak tyto starosti na chvilku hodím za hlavu...
Mohu zde bez nadsázky prohlásit, že většina sportovních a kulturních referentů ROH v rekreačních oblastech, a místních hochů,(v socializmu) bez problémů dosahovali až třicet „zářezů na pažbě,“ za rok.
Ale co, milování je úžasný dar od přírody.

březen 17, 2013 10:49
Z výše uvedeného vyplývá, : courák
že ženy se dělí podle chůze. Ty co chodí pomalu jsou coury a ty co chodí rychle jsou běhny.
březen 17, 2013 17:03
a chlap, co to ma stihat : romanB odjinud
musi byt peknej rychlik.
březen 17, 2013 20:12
coura ? : Hanna
Není to tak podstatné, jak takovým ženám říkat, ale když už to rozebíráte...tak osobně vnímám couru jako takovou ženu, která se veřejně netají se svými zájmy o mimomanželské radovánky nebo prostě o vztahy s několika muži najednou. Sama se skoro nabízí, baví se tím, je tak bytostně jaksi naladěna a každý v jejím okolí to ví a jí to hlavně vůbec nevadí, vlastní pověst je jí putna....Ale takové ty běžné trojúhelníky ( to je ale blbý výraz smilies/smiley.gifvyskytující se napříč celým společenským spektrem - od uklízeček po akademiky....to musí být všichni hned coury a chlapy dě..ři? Prosím vás....
březen 17, 2013 20:42
jo, Sandro : alik puntik
pořád jsem se nedočetla toho vmetení do tváře a výsměchu.
březen 18, 2013 07:41
zajímalo by mě, : alik puntik
s kým ty coury vlastně souloží? No s mužskejma né - ty jsou přece vzor mravnosti a čestnosti.
březen 18, 2013 07:45
Coura a lháka je ta, co se zachová podle rady "přivoď si dítě jak chceš, jemu ho podstrč a ať se stará" : bb2
nejsem arbitr morálky, ale pro tak sviňské jednání nemám po ruce nějaký hezký výraz


březen 18, 2013 08:58
Aknelo : bb2
myslím, že za paralelní vztahy se nemusí stydět ten, komu se povedlo tím vztahem nikomu neublížit a ten vztah ho současně někam posunul, vylepšil, díky tomu vztahu lidsky povyrostl. Ale to jsou výjimky, pokud vůbec existují takové vztahy, které by nevěra jednoho z nich vůbec nepoznamenala a naopak, nevěrník by vyzrál v lepšího člověka.

Ono totiž, i když podváděný partner jakoby neví, že se něco děje, a podvádějící si myslí, že to je všechno v cajku, tak ne, děje se a není to v cajku.

březen 18, 2013 09:03
Hanno, : bb2
Ale takové ty běžné trojúhelníky ( to je ale blbý výraz vyskytující se napříč celým společenským spektrem - od uklízeček po akademiky....to musí být všichni hned coury a chlapy dě..ři? Prosím vás....


Asi jak pro koho. Pro mě není trojúhelník běžná záležitost.
březen 18, 2013 09:05
Alíku Puntíku, na to, co píšeš, jsem ti odpověděla pod předchozí diskuzí, tak to sem jen zkopíruju: : bb2
alíku puntíku : bb2

Mně je šumák, jestli se Marušin manžel finančně vyčerpá doma nebo jinde. Pokud chce Maruš jít stejnou cestou jako její muž, tak ať si poslouží jinde a předloží mu doma kukačku. Pak nebudou k politování ani jeden, oba se zachovají jako sviňky. Ale proč spolu teda jsou?
To je podle mě docela zásadní otázka a na jejím místě bych si ji položila - proč vlastně spolu jsme? On chodí za jinou a má s ní děti, já šla za jiným a mám s ním dítě...tak proč my dva zůstáváme spolu? Proč bych měla zůstávat s někým, kdo předstírá (nebo nepředstírá, nevím co je horší), že se mnou chce mít dítě, přitom si bokem pořídí dvě s jinou ženou? A proč bych měla přejít na jeho způsob jednání v partnerském vztahu?
březen 16, 2013 07:18

... : bb2

Rozumíš co myslím? To, co jí radíš, směr, kterým se tvoje rady a úvahy ubírají, to by se všechno dalo shrnout do jednoho pojmu - podvod. Lidověji - jedna velká vochcávačka na partnera. A to je to, o čem jsem ti psala už před pár dny - ne každý chce takhle žít a takhle založit, vybudovat rodinu.
Přece nejde jen o to teď, ted budu mít dítě! a po mně potopa, jsem matka a kdo je víc!
Tohle všechno, tenhle způsob jednání, pokud na tom založí dva lidi svůj vztah, se přenáší do vztahu a samozřejmě i na děti a na další generace.
březen 16, 2013 07:22

březen 18, 2013 09:08
... : bb2
a to je důvod, proč jsme jí radili odejít z toho vztahu. Odejít ze vztahu neznamená odejít s kartáčkem na zuby a všechno mu nechat, jak už ti vysvětlila Mura, ale prostě odejít od něj.
Proč by s ním měla zůstávat, když on má děti s jinou a chodí za nimi, a ona s ním dítě nemá, proč by si měla pořizovat dítě s jiným a zůstávat s tímhle mužem? Ať začnou každý jinde a normálně, nemusí snad pokračovat v tomhle, ne.
březen 18, 2013 09:11
bb2 : Hanna
běžné - ne ve smyslu normální a správné, ale ve smylu stále se opakujících,už od dávných věků existujících trojúhelníků.Já je odsuzuju taky a schopna paralelních vztahů nejsem. Jen vím, že někdo jo, takže sumasumárum to ojedinělý jev tedy není.
březen 18, 2013 09:32
Fakt nevím, proč stále předpokládáte, : Eva
že je nutno vážné nemoci, úrazu, transplantace, genetického problému, aby se to provalilo???
Třeba moje (a mnohé Vaše) děti by to zjistili nejpozději v 16 letech třeba na gymnáziu, kdy, ač zcela zdrávi, probírali v biologii dědičnost krevních skupin smilies/wink.gif a ani jejich otec rozhodně nebyl blbkoun, který by to nevědělsmilies/wink.gif
Krevní skupina se zjišťuje již v porodnici a každý ji má zapsanou v kartě... a pro rodiče dítěte to opravdu není vůbec žádný tajný údajsmilies/wink.gif Nebo Vy nevíte, jakou krevní skupinu máte Vy a mají Vaše děti?
Samozřejmě, že existují i případy, kdy se pravý otec s krevní skupinou shoduje s domnělým otcem, ale není to moc časté zase.
Jinak trojúhelníky existují, což neznamená, že jsou běžné pro každého. To je stejná logika, jako říci, že existují vraždy, a proto jsou běžné pro každéhosmilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif


březen 18, 2013 09:49
Hanno, : bb2
jasné, rozumím. Já tím neběžné nemyslím ani tak nesprávné, jako spíš mimořádné ve smyslu dopadů na vztahy, lidi, rodiny.
Člověk se zamiluje a nemůže to ovlivnit, nějak se v tom plácí a než to vyřeší,jakkoli, jede vlastně v paralelním vztahu. Ale hodně paralelních vztahů vzniká jinak, proto se stávají běžnými.
březen 18, 2013 10:03
Krevní skupiny - když jsem chtěla staršímu synovi nechat udělat k osmnáctinám zlatý přívěšek s vyrytou krevní skupinou, : Myška
musela jsem požádat jeho lékařku o sdělení tohoto údaje, protože v žádném dokumentu, který má běžně člověk doma, tato skutečnost není. Nepřipadlo mi, že to není tajný údaj, protože se k tomu jak k tajnému naše zdravotnictví chová.

Proč to není uvedeno třeba na rodném listě?
Proč to nemůže být uvedeno na občance nebo na řidičáku?
(já jsem pro mít na jednom z těchto dokladů, nejspíš na občance, údaje, které chci, krom těch povinných)
Usnadnilo by to práci zdravotníkům při úrazu, kdy je třeba rychle transfuze.
březen 18, 2013 10:36
krevní skupinu dětí : bb2
mi sdělili v porodnici, všichni, rodiče i děti, máme nulu.
Možná to bylo proto, že mám negativní Rh faktor, u syna už se to nějak víc sledovalo, naštěstí má taky negativní negativní Rh faktor.
březen 18, 2013 11:01
Myško, : bb2
matně si vzpomínám, že jsme uváděli krevní skupinu dětí několikrát během jejich dětství, v souvislosti s účastí na soustředěních, táborech apod. Asi v nějakém zdravotním dotazníku, potvrzení, už nevím.

A děti se mne na krevní skupinu taky ptaly, když to probíraly ve škole v přírodopise, biologii.
My rodiče jsme dlouhá léta byli dárci krve, s našima nulkama a obzvlášť já se svým mínus faktorem jsme byli docela žádaní, párkrát tam byly se mnou i děti, protože jsme darování krve vždycky spojili s nějakým výletem, nákupy apod. Tak možná i proto se o to děti zajímaly.
březen 18, 2013 11:06
... : bb2
A když tak přemýšlím, možná to bylo i na očkovacím průkazu..?
březen 18, 2013 11:08
Jsem taky dárce krve, taky mám Rh negativní :-). : Myška
Ale to nesouvisí, děcka svou krevní skupinu v očkováku rozhodně neměly...
březen 18, 2013 11:14
... : bb2
Souvisí, viz (ty to určitě víš, spíš pro ostatní): http://www.naseporodnice.cz/tehotenstvi-a-rizikovy-negativni-rh-faktor-matky.php
Takže když se tohle probíralo s doktory, tak se pochopitelně i vědělo, kdo má jakou krevní skupinu, a u dětí se Rh faktor uvádí zároveň s krevní skupinou.

Pokud má otec tvých synů Rh faktor taky negativní, byli jste z toho venku ;-) u nás ne. Dcera taky trpěla nějakou dobu chudokrevností, mírnou naštěstí, brala nějaké doplňky.
březen 18, 2013 11:24
... : bb2
Jo a novorozeneckou žloutenku, chudák, takže byla v porodnici pod světlem a domů jsem šla s dítětem jak broskvička :-)
Imunoglobulin mi píchali, ale naštěstí šroubek je taky negativní Rhf.
březen 18, 2013 11:27
skupina v dokladech : mura1
Usnadnilo by to práci zdravotníkům při úrazu, kdy je třeba rychle transfuze.

neusnadnilo. krevní transfuzi podle žádného papíru nalezeného u zraněného nikdo nedá. v případě průseru (z absolutní vitální indikace) se vždycky dá nula negativní.
březen 18, 2013 11:44
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]