O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

SUPERBOWL JE FAKT SUPER! PDF Tisk E-mail
Úterý, 14 únor 2012
Přejít na obsah
SUPERBOWL JE FAKT SUPER!
Strana 2
Strana 3

 

 

 

 

 

Co to vlastně Super Bowl je?

       Zhruba od léta se začínají hrát zápasy amerického fotbalu,  které vyvrcholí v únoru následujícího roku finálovou hrou zvanou Super Bowl. Mj. Super Bowl je číslován římskými číslicemi (# I se hrál v roce 1966  - ale římská čísla se začala používat až při páté hře a čtyřem předchozím byla dodána zpětně) a neoznačuje se tak tedy rok, nýbrž pořadí. Protože sezóna fotbalu trvá přes dva kalendářní roky.

 

      Takže letos není Super Bowl 2011/12, ale Super Bowl XLVI. Nu,  a hrálo se na Lucas Oil stadiónu v Indianopolis, kde 5. února tr. New York Giants porazili New England Patrioty.

 

       Neděle, která připadne na Super Bowl, je de facto národním svátkem. Je to pro Ameriku druhý den s nejvyšší konzumací jídla - hned po Díkůvzdání. Stejně tak je to nejvíce sledovaný televizní pořad za celý rok. (Super Bowl pořádaný v roce 2011 se stal nejvíce sledovaným program vůbec v historii americké televize, na druhém místě byla Super Bowl 2010, a třetí je závěrečný díl seriálu MASH, který si držel prvenství po 28 let).

 

     Právě že má Super Bowl tak vysokou sledovanost, jeho reklamový čas je také nejdražší z celého roku. A protože je čas tak drahý, společnosti natáčejí své nejdražší reklamy speciálně pro toto vysílání. Lidé se tak nejenom těší na zábavné sportovní utkání, ale i na ty úžasné, vtipné a vynalézavé reklamy. Jen pro zajímavost: tento rok vysílání 30 vteřinové reklamy stalo 3,5 miliónů dolarů (což je cca o 400 tisíc dolarů dražší než minulý rok). Osobně si myslím, že nevtipnější reklamy jsou právě na Doritos a piva. Největší „show"-reklamy jsou zase na auta.

 

Reklamy co stojí za zmínku:

 

2010 - Jedu do Disney Worldu - reklama na Disneyworld (mj. v každém Superbowlu za posledních 20 let)          

          - Doritos - Ruce pryč od (čehokoli) a já se nedotknu tvých Doritos

2011 - Chrysler - v Detroitu Eminem řídí Chrysler - 2 minutová reklama, tedy nejdelší v historii

2012 - Opět Chrysler, opět 2 minuty, tentokrát s Clintem Eastwoodem (cena vysílání za 2 minuty: tedy 4 x 3.5 mil dolarů)

          - Doritos  (moje rozhodně nejoblíbenější) Pes „žere“ kočky ze sousedství, a když je přistižen, uplácí si mlčenlivost chipsy Doritos.

 

 

 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]